Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
  • de strategie van ZMC vertalen naar innovatieve zorgcontractering voor de komende jaren;
  • impact op de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van een ziekenhuis in transitie;
  • samenwerken met gedreven professionals van alle afdelingen met korte lijn naar de RvB;
  • onderdeel van Team Finance & Control en sleutelrol binnen afdeling Strategie & Innovatie;
  • relatiemanager en gesprekspartner voor zorgverzekeraars en overige stakeholders;
  • sleutelpositie voor 32 tot 36 uur per week;
  • uitstekend marktconform arbeidsvoorwaardenpakket conform CAO Ziekenhuizen.
Functie

Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop ben je verantwoordelijk voor de zorgverkoop bij een patiëntgericht en ondernemend ziekenhuis in Zaandam. Met jouw financiële expertise en verbindende instelling vertaal je de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis naar toekomstgerichte afspraken met zorgverzekeraars. Je hebt een significante invloed op de koers en toekomst van het Zaans Medisch Centrum (ZMC) en bent de spil die zorgcontractering en de strategische agenda van het ziekenhuis samenbrengt.

In jouw rol richt je je op analyseren, verbinden, innoveren, afstemmen, versnellen en onderhandelen. Je werkt gestructureerd en behoudt goed overzicht in een dynamische, verandergerichte omgeving. Je werkt samen met vakgroepen, artsen en afdelingen binnen het ziekenhuis, evenals met verschillende interne en externe stakeholders, waaronder collega-zorgaanbieders in de regio. Met jouw expertise en conceptuele blik vertaal je de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis naar toekomstgerichte afspraken met zorgverzekeraars, waarmee je een constructieve lange termijn samenwerking opbouwt.

Daarnaast ontwikkel, vertaal en bewaak je de rol en doelstellingen van jouw expertisegebied zorgverkoop. Met drive, een krachtige coachende aanpak en enthousiasme initieer en implementeer je innovaties en verbeteringen in de bekostiging van het ziekenhuis, die bijdragen aan de lange termijn doelstellingen van het ZMC. Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop werk je nauw samen met collega’s van de afdelingen Finance & Control en Strategie & Innovatie en heb je een directe lijn naar de Raad van Bestuur. Samen draag je bij aan het behalen van de doelstellingen van het ZMC, het vormgeven van de transformatie van zorg en het bouwen aan constructieve lange termijn samenwerkingen.

Profiel
  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau, bij voorkeur in een bedrijfseconomische richting;
  • minimaal 4 jaar ervaring met zorgcontractering en zorgtransformatie in de (ziekenhuis)zorg;
  • ervaring met contractering binnen ziekenhuis context is een pre;
  • ervaren in het maken van contractafspraken met zorgverzekeraars op financieel en strategisch vlak;
  • relationeel sterk, organisatiesensitief en goed in stakeholdermanagement (in- en extern);
  • stevige onderhandelaar, analytisch en financieel bedreven;
  • gewend samenwerkingsgericht en in een informele cultuur resultaten te behalen.
Bedrijf

Het Zaans Medisch Centrum is gevestigd in Zaandam en hét ziekenhuis voor de inwoners van de regio Zaanstreek. Het is een patiëntgericht, ondernemend ziekenhuis dat kwalitatief hoogwaardige medisch specialistische zorg biedt met voor vijf medische specialismen een opleidingsbevoegdheid. In het ZMC zijn ca. 1.300 medewerkers werkzaam. Het ziekenhuis beschikt over 284 bedden en per jaar vinden meer dan 215.000 polikliniekbezoeken plaats. De medische staf bestaat uit 135 leden. Het ZMC bedient een adherentiegebied van circa 180.000 inwoners, met kansen om dit gebied in de toekomst te vergroten. Het ZMC is een platte organisatie met korte lijnen en daardoor wendbaar en flexibel. De kernwaarden van het ZMC zijn: Samen, Menselijk, Ondernemend en Expert.

Sinds 2017 zit het ZMC in een nieuw duurzaam gebouw wat volgens de Lean-methode is ontworpen. In alle processen is de toegevoegde waarde voor de patiënt leidend en wordt gestreefd naar het beperken van verspilling in tijd, afstand, materialen en geld. Omdat het ZMC gelooft in passende zorg, focust de nieuwe strategie op verdere en intensieve samenwerking met externe (regio)partijen, zoals de ziekenhuizen in Noord- Holland Noord en groot Amsterdam en de zorgaanbieders in de VVT-sector en de huisartsen. Er is veel commitment om deze strategie tot uitvoering te brengen met nadruk op samenwerking/netwerkzorg.

Klaar om als Strategisch Adviseur Zorgverkoop onderdeel uit te maken van het team dat de strategische koers van ZMC bepaalt? Benieuwd naar de missie, ambities en speerpunten in deze positie? Solliciteer dan direct of neem contact op met Derks & Derks voor aanvullende informatie!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-206-DD, naar Lysanne Lakerink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Lysanne via +31 (0)6 45 32 89 54.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Inkoper

Aanbod

  • verantwoordelijke en zelfstandige rol bij een topklinisch ziekenhuis;
  • bij een ambitieuze apotheek en collegiaal team werken;
  • inkoop binnen de apotheken van het ziekenhuis optimaliseren en verder professionaliseren;
  • veel flexibiliteit waaronder een contract voor 32 tot 36 uur per week;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket met een marktconform jaarsalaris.

 

Functie

Als (Farmaceutisch) Inkoper ben je verantwoordelijk voor de inkoop van geneesmiddelen, grondstoffen en aanverwante producten voor de apotheek van het ziekenhuis (klinisch en poliklinisch). Naast ondersteuning van het dagelijkse inkoopproces, ondersteun je bij het sluiten van leveranciersovereenkomsten, meerjarenprognoses en de strategiebepaling hoe in de nabije toekomst beter en efficiënter kan worden ingekocht. Je bent eerste aanspreekpunt voor de farmaceutische groothandel, farmaceutische industrie en grondstofleveranciers. Je werkt samen met de operationele inkopers, de ziekenhuisapothekers verantwoordelijk voor dure geneesmiddelen en assortimentsbeheer, poliklinisch apotheker en het management van de apotheek . Daarnaast werk je regionaal samen met andere inkopers binnen de Ziekenhuisapothekers Rijnmond Inkoopgroep. Binnen de domeinen inkoop, verkoop en logistiek ben jij het aanspreekpunt en verantwoordelijk voor de totstandkoming van de inkoopafspraken en mogelijke verbetermogelijkheden.

Als Inkoper ben je proactief, nauwkeurig en schakel je snel. Je kunt effectief communiceren en hebt gevoel voor urgentie wanneer er problemen met de levering van medicijnen dreigen te ontstaan. Je gaat creatief en open-minded te werk en vanuit jouw expertise draag je bij aan de professionele zorg voor de patiënten van het ziekenhuis.

 

Profiel

  • je beschikt over hbo werk- en denkniveau en relevante opleiding zoals NEVI;
  • ervaring met inkoop binnen een zorgomgeving (bij voorkeur met inkoop van medicijnen);
  • financieel sterk en ervaring met leveranciers-en contractmanagement;
  • goede onderhandelvaardigheden, overtuigingskracht en organisatiesensitiviteit;
  • groot oplossend vermogen, stressbestendig en daadkrachtig;
  • proactief, communicatief sterk en verbindend;
  • affiniteit met geautomatiseerde systemen als ZAGIS, Pharma-Insights en HIX zijn een pre.

 

Organisatie

Het Albert Schweitzer Ziekenhuis is een topklinisch ziekenhuis (lid van vereniging STZ) met drie locaties en een buitenpolikliniek. Het Albert Schweitzer Ziekenhuis biedt een interessante combinatie tussen klinische zorg van topniveau én (basis)zorg dicht bij mensen. Er werken in totaal zo’n 3.500 medewerkers met hoofd, hart en ziel voor alle patiënten. In totaal zijn zo’n 250 medisch specialisten en 250 vrijwilligers voor het ziekenhuis actief.

De apotheek van het Albert Schweitzer ziekenhuis bestaat uit een klinische en een poliklinische tak en levert farmaceutische zorg aan patiënten in de regio, zowel binnen als buiten het ziekenhuis. De apotheek heeft een hoog ambitieniveau en is nauw betrokken bij de dagelijkse behandelprocessen van alle patiënten. De bereidinsgafdeling produceert onder de naam ‘A+ Apotheek’ als ‘grootbereider’ geneesmiddelen voor de eigen patiënten van het ziekenhuis, maar ook voor andere apotheken en ziekenhuizen in Nederland. De A+ Apotheek is een samenwerkingsverband met het Amphia ziekenhuis in Breda.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-112, naar Karin Hultink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975. Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Senior Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod

• verbindende rol binnen een complex en dynamisch werkveld;
• intern adviserend en richting gevend aan een strategisch inkoopbeleid;
• ruimte voor eigen visie, strategie bepaling en ondernemerschap;
• contractpartner zorgverzekeraars;
• schakel tussen zorgkantoor, gemeenten en Altrecht;
• hybride werken met regie op eigen agenda;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 cao GGZ.

 

Je functie

Als accountmanager zorgverkoop werk je binnen de afdeling Financiën, Control & Zorgcontractering en rapporteer je rechtstreeks aan de directeur. Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met zorgkantoren, verzekeraars en gemeenten om tot goede samenwerking en heldere afspraken te komen. Je taken omvatten onder andere:

  • Positioneren van Altrecht binnen de zorgverkoopcyclus en signaleren van kansen en bedreigingen in de markt.
  • Onderhouden van relaties met alle relevante stakeholders en bewaken van lopende contractafspraken.
  • Implementeren en monitoren van contractafspraken en richten op nieuwe aanbestedingen en gerelateerde onderhandelingsprocessen.
  • Initiëren van verbeterprojecten, onderbouwd met business cases.
  • Optimaliseren en professionaliseren van het contracteerproces binnen de organisatie.

 

In deze veelzijdige sleutelpositie werk je nauw samen met een directe collega. Je krijgt  de ruimte om eigen visie, strategie en ondernemerschap in te brengen. Op vaste dagen ontmoeten we elkaar op kantoor, maar daarbuiten heb je de flexibiliteit om vanuit huis te werken of op een van onze andere locaties. Deze flexibiliteit geeft je regie over je eigen agenda en balans in je werkweek. Als energieke verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van een netwerk, en met een scherp cijfermatig en analytisch inzicht, ben je goed uitgerust om deze uitdaging aan te gaan!

 

Wat krijg je

  • Een salaris in FWG 65 van de GGZ CAO. De range loopt van € 4.785,- tot € 6.254,- op basis van 36 uur. Inschaling is  afhankelijk van ervaring.
  • Een contract voor 32 tot 36 uur per week, voor de duur van een jaar met zicht op een vaste aanstelling/onbepaalde tijd.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand).
  • 8% vakantiegeld.
  • 144 vakantie-uren, 22 bovenwettelijke vakantie-uren en 35 verlofuren per jaar (bij een fulltime dienstverband).
  • Vergoeding woon-werkverkeer.
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je fiscaal vriendelijk jouw salaris kunt inzetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement.
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen door middel van scholing of andere vormen van persoonlijke ontwikkeling.
  • En nog veel meer! Zie de GGZ CAO.
Profiel

• afgeronde (bedrijfskundige) opleiding op minimaal hbo niveau;
• minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen de contractering met verzekeraars;
• kennis van wet- en regelgeving en dit kunnen vertalen naar concrete adviezen en beleid;
• een energieke verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van een netwerk;
• organisatiesensitief, empathisch en gevoel voor humor;
• cijfermatig en analytisch sterk, initiatiefrijk en ambitieus;
• actueel beeld van de ontwikkelingen en ruime kennis van de GGZ.

Organisatie

Altrecht is een specialistische GGZ-instelling in de regio Utrecht. Samen met de netwerkpartners (zoals het wijkteam, huisartsen, informele zorg) vormen ze het Netwerk Mentale Gezondheid in de regio Utrecht en wordt gezorgd dat elke burger toegang heeft tot passende ondersteuning of behandeling. Als de expertise nodig is, wordt met iemand gekeken naar zijn of haar eigen vraag of geholpen om deze scherp te maken. Dit doet Altrecht met de cliënt, de mensen die voor hem of haar belangrijk zijn, de professionals, ervaringsdeskundigen en netwerkpartners.
De visie van Altrecht op mentale gezondheid, transdiagnostische, integrale en herstelgerichte behandeling wordt proactief uitgedragen op de plekken waar Altrecht vertegenwoordigd is. Daarnaast wordt er geëxperimenteerd door middel van onderzoek en innovatie met nieuwe behandelvormen, ontwikkelt men de (specialistische) kennis en expertise door en zetten deze in op digitalisering van het behandelaanbod. Jaarlijks behandelt Altrecht zo’n 15.000 mensen. Bij Altrecht werken ongeveer 1900 mensen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-138-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Senior Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
  • uitdagende positie met impact op de strategie van een modern en toegankelijk ziekenhuis in Gouda;
  • verbindende rol richting zorgverzekeraars, partners en stakeholders;
  • ruimte voor jouw visie en ondernemerschap en impact als eerste aanspreekpunt in onderhandelingen;
  • arbeidscontract van 28-32 uur per week met mogelijkheid tot hybride werken;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 CAO Ziekenhuizen.
Functie

Als Senior Adviseur Zorgverkoop ben je verantwoordelijk voor het maken van de juiste afspraken tussen het Groene Hart Ziekenhuis en zorgverzekeraars en draag je bij aan toekomstbestendige inrichting van zorg in de regio en een financieel gezond ziekenhuis. Je bent relatiemanager en onderhandelaar in één. Dit betekent dat jij het Groene Hart Ziekenhuis goed weet te vertegenwoordigen en tegelijkertijd duurzame relaties onderhoudt en uitbouwt.

Binnen een complex speelveld ontwikkel je verkoopstrategieën, vertaalt je interne ambities naar een extern verkoopplan en pak je de lead in de onderhandelingen met zorgverzekeraars. Je fungeert als eerste aanspreekpunt, waarbij je zorg draagt voor contract- en relatiebeheer met zorgverzekeraars. Je stemt veelvuldig af met interne stakeholders en houdt toezicht op de uitvoering van de afspraken in de vorm van naleving en monitoring. Daarnaast volg je trends en ontwikkelingen op de markt en vertaal je deze signalen naar analyses. Op basis hiervan adviseer je de organisatie over commerciële kansen en strategische ontwikkelingen. Als Senior Adviseur Zorgverkoop rapporteer je aan de Manager Zorgverkoop en werk je nauw samen met de Business Analist Zorgverkoop die jou ondersteunt bij het organiseren van het gehele zorgverkoopproces. Gezamenlijk zorgen jullie dat de afspraken tussen ziekenhuis en zorgverzekeraars bijdragen aan een financieel gezonde organisatie en aan een toekomstbestendige inrichting van de zorg in de regio.

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding, bijvoorbeeld in de richting van bedrijfskunde of economie;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare zorgverkoop/-inkoop rol;
  • kennis van zorgcontractering, de financiering van zorg en relevante wet- en regelgeving;
  • goede onderhandelingsvaardigheden en gewend binnen een complex speelveld te werken;
  • relatiegericht met uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • analytisch, proactief en zelfstandig.
Bedrijf

Het Groene Hart Ziekenhuis is gelegen in de regio Gouda in het Groene Hart van Nederland. Het ziekenhuis staat bekend om zijn toewijding aan hoogwaardige zorg en service aan patiënten en vervult een toonaangevende rol in de regio. Het GHZ levert brede basiszorg (waaronder o.a. oncologische zorg, acute zorg en verloskundige zorg) op verschillende medische terreinen. Groot genoeg voor brede zorg, maar kleinschalig genoeg voor een toegankelijke en hartelijke cultuur met korte lijnen.

Naast de medische zorgverlening streeft het Groene Hart Ziekenhuis ernaar om een gastvrije en ondersteunende omgeving te bieden voor patiënten en hun families. Het ziekenhuis investeert in moderne faciliteiten, technologie en medische expertise om aan de behoeften van de regio te voldoen. Daarnaast werkt het nauw samen met andere zorgverleners en instellingen in de regio om een geïntegreerd zorgnetwerk te bieden dat de continuïteit van zorg bevordert. Met een focus op kwaliteit, veiligheid en patiëntgerichtheid, heeft het Groene Hart Ziekenhuis een no-nonsense houding en oog voor elkaar.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-093-DD, naar Lysanne Lakerink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Lysanne via 06 45 32 89 54. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

 

Derks Vacature Kwaliteit

Quality Assurance Specialist

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-03-2025.

 

Functie

Als Quality Assurance Specialist P2 ben je verantwoordelijk voor het bewaken van deadlines, het creëren van structuur, en het waarborgen van projecten en procedures, met de implementatie van diverse projecten zoals Batch Hub. Daarnaast zal je coördinerend zijn in het standaardiseren van werkwijzen m.b.v. data-analyse en een Team Information Model. Hiermee draag je bij aan een geïntegreerd proces binnen en tussen teams en een efficiënte moderne werkomgeving.

De functie omvat data-analyse en datamodellen bouwen in Excel voor data-gedreven beslissingen, monitoren en waarborgen van administratie en datareview, adviseren over procesveranderingen, evalueren en verbeteren van procedures, opstellen en coördineren van tijdlijnen en planningen voor procesintegratie en standaardisatie, en bijdragen aan de kwaliteit van de CoE Quality en IPT’s door kwaliteitsverbeteringen te initiëren en te monitoren. Je werkt nauw samen met de interne opdrachtgever en multidisciplinaire projectteams, stelt waar nodig budget en projectplannen op, monitort de voortgang van projecten, stuurt bij waar nodig, en anticipeert op kansen en risico’s door heldere communicatie met interne klanten, projectteams en andere stakeholders.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

 

Profiel

  • minimaal een bachelor degree;
  • uitstekende organisatorische vaardigheden om deadlines te bewaken, tijdlijnen en planningen op te stellen, en projecten te coördineren;
  • vermogen om zelfstandig te werken en initiatieven te nemen bij kwaliteitsverbeteringen;
  • teamgerichte instelling om effectief samen te werken met multidisciplinaire projectteams;
  • sterke communicatieve vaardigheden voor advies, procesverbetering en samenwerking.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Haarlem.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-256-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Kwaliteit

Senior Validation Expert

Offer

  • a challenging job within a global pharmaceutical company
  • an operational role in an international environment
  • a temporary contract till 11-08-2025

 

Position

As a Senior Validation Expert you will play a pivotal role in upholding the highest standards of quality and regulatory compliance within the pharmaceutical industry.

Your expertise in equipment/system validation and re-qualification, coupled with your in-depth knowledge of steam sterilizers/autoclaves, lyophilizers, depyrogenation tunnels, smoke studies/air flow visualization studies, and validation practices, will be instrumental in ensuring the consistent production of safe and effective medicines.

You will collaborate with cross-functional teams to develop and implement comprehensive validation plans, ensuring adherence to regulatory requirements and industry standards. You will also play a key role in managing project work, changes, CAPAs, and deviations, ensuring timely resolution and maintaining operational efficiency.

You will also have the opportunity to mentor and train junior validation team members, sharing your knowledge and experience to foster a culture of excellence within the organization.

 

Profile

  • Bachelor’s or higher degree in a relevant scientific or engineering discipline
  • Experience in validation/CQV within the pharmaceutical industry
  • Knowledge in GMP including V-Model & SDLC methodologies
  • Strong analytical, problem-solving, organizational and project management skills
  • Team player with attention to detail and strong can-do mentality
  • Excellent written and verbal communication skills, including the ability to effectively collaborate with multidisciplinary teams

 

Organisation

Our client is a global pharmaceutical leader and the world’s largest generic medicines producer, committed to improving health and increasing access to quality health solutions worldwide. Their employees are at the core of their success, with colleagues in over 80 countries, delivering the world’s largest medicine cabinet to 200 million people every day. They offer a unique, diverse portfolio of products and solutions for patients and they have built a promising pipeline centred around their core therapeutic areas. They are continually developing patient-centric solutions and significantly growing both their generic and specialty medicines business through investment in research and development, marketing, business development and innovation. This is how they improve health and enable people to live better, healthier lives.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-254-DD, to Annerien Peters: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or Whatsapp Annerien via +31 (0)6 45403933.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Not quite the position you are looking for? Click here for other interesting positions!

Derks Vacature Sales Marketing

(Contract/Tender) Business Consultant

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • 24 tot 40 uur in de week, met de mogelijkheid om hybride te werken;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-12-2024 met mogelijkheid tot verlenging.

 

Functie

Als Business Consultant ondersteun je de afdeling Facilities & Engineering (F&E) door te adviseren over de strategie voor Facility Management, het ondersteunen van Contract Management met externe providers en het opstellen van KPI’s. Deze opdracht is ontstaan naar aanleiding van een tendertraject voor de volledige Facility Management scope, die is onderverdeeld in Hard Services (zoals HVAC, koeling, met een focus op productiegebouwen) en Soft Services (zoals catering, schoonmaak, bedrijfskleding, aankleding van het gebouw, groenonderhoud, enzovoort).

Het plan is om de Hard Services, die momenteel bij een externe provider liggen, te insourcen, terwijl de Soft Services uitbesteed blijven. Deze veranderingen vragen om een nieuwe aanpak voor Contract Management binnen het FM-gedeelte van F&E. Binnen het tendertraject komen vraagstukken naar voren die betrekking hebben op het inrichten van KPI’s en overlegstructuren met een nieuwe partner.

Het doel van het project is om de rol(len) van Contract Management binnen F&E efficiënt en effectief in te richten, met oog voor de bestaande organisatie, zoals de rol van Inkoop en andere betrokken afdelingen. Het streven is een uniforme werkwijze waarmee alle vragen en sturing op contracten binnen F&E consistent worden behandeld.

Aan het einde van de opdracht wordt verwacht dat je een inventarisatie van de huidige en gewenste werkwijze hebt uitgevoerd, evenals een analyse van waste en gaps, een SWOT-analyse en een adviesrapport. Daarnaast doe je een voorstel voor de implementatie en kennisoverdracht. Het project richt zich op het bieden van heldere adviezen over de inrichting van Contract Management binnen de F&E organisatie.

 

Profiel

  • beschikt over minimaal hbo/wo werk- en denkniveau;
  • minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het opzetten en neerzetten van een inrichtingsadvies;
  • in staat om mensen van verschillende afdelingen en diverse opleidingsniveaus te benaderen;
  • analytisch sterk en weet ook de praktijk hierin goed toe te passen;
  • kennis en ervaring binnen het domein van Contract Management en/of Procurement;
  • ervaring met operationalisatie van uitbestedingstrajecten;
  • kwaliteitsgericht, analytisch, samenwerken, sterk in advisering en communicatie.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-249-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Sales Marketing

Accountmanager Medical Devices

Aanbod
  • uitdagende en zelfstandige commerciële rol in de Medical Devices;
  • verkoop van medische apparaten en technologieën;
  • nauwe samenwerking met diverse zorgprofessionals en organisaties;
  • onderdeel van een hecht en dynamisch team.
Functie

Als Accountmanager ben je verantwoordelijk voor de verkoop van pompen en infuussystemen voor vasculaire zorg, diabetes en critical care. Je werkt nauw samen met inkopers, groothandels, thuiszorgorganisaties, anesthesiologen, trauma artsen, IC-personeel, ziekenhuisapothekers en preventiemedewerkers in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht. Naast de verkoop biedt je diverse soorten service en ondersteuning om klantrelaties te versterken en nieuwe groeikansen te ontdekken. Je hebt speciale aandacht voor de specifieke behoeften van eindgebruikers en zorgt ook voor nauwkeurige en tijdige rapportages van contact- en klantenlijsten. Ook stel je, samen met de National Sales Manager, accountplannen op en verzorg je regelmatige sales updates en forecasts. Door bestaande klanten te ondersteunen bij het optimaliseren van producten en diensten en door actief nieuwe klanten te werven, draag je bij aan de groei en het succes van het bedrijf.

Profiel
  • minimaal een afgeronde bacheloropleiding;
  • minimaal 3 jaar commerciële ervaring binnen de Medical Devices industrie;
  • kennis van CADD pompen en diverse infuussystemen is een pre;
  • proactief, ondernemend en energiek;
  • commercieel gedreven, communicatief vaardig en overtuigend;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord en geschrift.
Bedrijf

Het bedrijf is een toonaangevende producent en distributeur van medische hulpmiddelen. Hun producten zijn ontworpen om de zorgkwaliteit te verbeteren en patiëntveiligheid te waarborgen. Met een breed assortiment aan pompen, infuussystemen en gerelateerde producten bedient het bedrijf ziekenhuizen, thuiszorgorganisaties en andere zorginstellingen wereldwijd. Ze staan bekend om hun betrouwbaarheid, hoge kwaliteit en klantgerichte benadering, wat hen tot een gewaardeerde partner maakt in de gezondheidszorgsector. Het sales team bestaat uit twee Accountmanagers, een Sales Assistent en een Sales Analist. Momenteel zijn ze op zoek naar een derde Accountmanager om hun team te versterken voor de regio Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/24-231-DD, naar Anna Helsen, anna@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Anna Helsen via 06 45 41 29 24.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Derks vacature kwaliteit

Quality Specialist (0.6 tot 0.8 FTE)

Aanbod
  • een uitdagende kwaliteitspositie binnen een groeiend en innovatief bedrijf;
  • een dynamische werkomgeving in een gloednieuw kantoor in Den Haag, inclusief toegang tot een zwembad, fitness- en wellnessfaciliteiten.
  • uitgebreide mogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei, in de vorm van coaching en een opleidingsbudget;
  • een klein en gezellig team van (internationale) collega’s waar plezier en teambuilding voorop staat;
  • een competitief salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Quality Specialist ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en verbeteren van het kwaliteitssysteem. In lijn met de aanhoudende groei en voortdurende ontwikkelingen binnen de organisatie, wil onze klant hun huidige ISO 9001 QMS omzetten naar ISO 13485. Dit biedt jou de kans om een sleutelrol te spelen in het uitbreiden en vernieuwen van het bestaande systeem, zodat de ISO 13485-certificering wordt behaald en de regionale standaarden (MDR) worden nageleefd. Je beheert Corrective and Preventive Action (CAPA)-processen, voert root cause analyses uit en implementeert de vereiste wijzigingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van audits, zowel op locatie als remote, bij uiteenlopende partners zoals octrooibureaus, leveranciers, magazijnen en laboratoria, zowel in Nederland als internationaal. Je zorgt voor een professionele en naadloze communicatie met diverse belanghebbenden en zoekt continu naar verbeteringen. Wanneer er wijzigingen in producten of productieprocessen plaatsvinden, registreer jij deze en communiceer je de details zowel intern als naar alle relevante partijen, vaak in samenwerking met de sales- en business development managers. Ook ben je het aanspreekpunt met betrekking tot klachtenafhandeling, zowel naar leveranciers als naar klanten. Binnen de organisatie promoot je kwaliteit en werk je aan het vergroten van het bewustzijn hierover. Kortom, een uitdagende rol waarin je de organisatie naar een hoger (kwaliteits-)niveau kunt tillen.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in de Life Sciences;
  • een aantal jaar ervaring binnen een kwaliteitsrol;
  • affiniteit met medical devices is een sterke pre;
  • bekend met de MDR, EMA en FDA regelgeving, en ISO13845 is een sterke pre;
  • kennis van de ontwikkeling van geneesmiddelen of klinische studies is een pre;
  • kennis van GMP en GLP zijn een sterke pre;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
  • gedreven, resultaatgericht en in staat om zelfstandig te werken;
  • bereidheid om te reizen binnen Nederland en daarbuiten voor o.a. leverancier audits.
Bedrijf

Bij onze klant staan kwaliteit en efficiëntie centraal. Hun kernactiviteit is de ontwikkeling van injectiespuiten en ondersteunende hulpmiddelen. De focus ligt vooral op oogheelkundig gebruik en de ondersteuning van (ziekenhuis)apotheken bij het gebruik van de producten. Daarnaast is er volop contact met farmaceuten, die in toenemende mate interesse tonen in de producten. Door feedback van (oog)artsen, apothekers, farmaceuten en patiënten te combineren, creëren ze producten die zijn afgestemd op de behoeften van hun klanten. Met het oog op de groeiambities van de organisatie, ligt de focus voor deze rol met name op het uitbreiden en bijhouden van het QMS en het onderhouden van contact met klanten die de producten gebruiken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-201-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Regulatory Affairs

Regulatory Affairs Specialist

Offer

  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment for year
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim

 

Position

As a Regulatory Affairs Specialist you and your Global Regulatory Affairs (GRA) team are accountable for licensing and maintaining pharmaceutical and biological animal health products globally. GRA Biologicals is a part of this department and responsible for the biological product portfolio. You will provide state of the art dossiers, variation and renewal packages for licensing new biological products and maintenance of the existing biological product portfolio. You will also provide veterinary regulatory expertise for new product development and product maintenance to ensure that relevant regulatory requirements are understood and followed by other relevant departments. You develop regulatory strategies for new and existing biological products. You will maintain the biological portfolio in the marketplace by providing expert regulatory advice to stakeholders within and outside the company. You will develop and maintain contacts with regulatory authorities and participate in regulatory expert groups within the veterinary pharmaceutical industry association(s) to play a role in the development of future veterinary legislation and guidelines.

 

Profile

  • Degree, followed preferably by Ph.D. (or equivalent experience) in biomedical sciences (e.g. virology, bacteriology, molecular biology, veterinary sciences)
  • knowledge of or several years of experience in the (veterinary) pharmaceutical industry in the development and/or maintenance of products, and in regulatory affairs, preferably in the field of biologicals is an asset
  • 60% on site/40% from home
  • excellent oral and written command of the English language
  • excellent writing skills

 

Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Boxmeer. The location has approximately 45 employees who are responsible for marketing, sales, distribution, and support of the products.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-242-DD to Marlies Dingemans: info@derksenderks.nl. For more information, please call Marlies via 0334728087.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!