Projectleider GMP & Kwaliteit

Aanbod
  • groeiende, ambitieuze, unieke en internationaal georiënteerde organisatie;
  • ondernemende en kwaliteitsgerichte functie;
  • ruimte om mee te groeien met de organisatie;
  • vrijheid om je werkzaamheden en werktijden flexibel in te plannen.
Functie

Als Projectleider GMP & Kwaliteit ligt jouw focus op strategische vraagstukken, zowel intern, bij klanten (consultancy), als voor de GMP- en GDP-trainingen. Je bent samen met het Trainings- en Consultancyteam verantwoordelijk voor de implementatie hiervan bij zowel kleine als grote farmaceutische organisaties. Vanuit jouw rol ontwikkel je een strategisch plan en visie voor zowel de trainings- als consultancyactiviteiten binnen de organisatie. Daarnaast draag je zorg voor de inhoudelijke kwaliteit van trainingen en consultancyopdrachten. Dit stem je af met inhoudelijke experts. Je organiseert een deel van de trainingen zelf, waardoor je jouw inhoudelijke kennis kunt overbrengen op anderen. Je analyseert de behoeftes van klanten en trainers, maar ook veranderingen in wet- en regelgeving en de farmaceutische industrie. Deze veranderingen weet je slim te verwerken in strategische plannen.

Je werkt nauw samen met een team van drie andere consultants, waarin jouw rol met name gericht is op visie, ondernemerschap en het aansturen van projecten. Daarnaast werk je met klanten tijdens opdrachten en schakel je intern met andere teams binnen PCS.

Circa 50% van je tijd besteed je aan klantbezoeken. Je vindt het leuk om internationaal actief te zijn en bent flexibel ingesteld, met een ondernemersmentaliteit. Omdat je zelfstandig bent en overzicht weet te behouden, is het voor jou geen probleem om in een soms wat chaotische organisatie te werken. Je werkt in een klein team en krijgt veel ruimte om te groeien.

Al met al is dit een uitdagende, maar ook hands-on rol binnen een groeiende, internationaal georiënteerde organisatie.

Profiel

  • afgeronde -opleiding (bijvoorbeeld in de richting van Farmacie, Bio-engineering of Proces-engineering);
  • minstens 3 jaar ervaring op het gebied van QA in een GMP-omgeving is een must;
  • ambitie om te groeien, zowel in vaardigheden als in farmaceutische kennis;
  • hands-on, flexibel, ondernemend, strategisch, analytisch, zelfstandig, verantwoordelijk en communicatief vaardig;
  • bereidheid om te reizen, zowel binnen als buiten Europa;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als
Bedrijf

Pharmaceutical Consultancy Services (PCS) is een internationaal farmaceutisch consultancy- en trainingsbureau. Ze ondersteunen wereldwijd farmaceutische organisaties, door middel van consultancy services, trainingen en audits. Ze adviseren, inspecteren en trainen producenten en groothandels wereldwijd, met als doel patiëntgerichte, praktische kwaliteitssystemen. Ook bieden ze een gevalideerd GMP-softwaresysteem aan, bedoeld voor het effectiever maken van kwaliteitssystemen. Zo zorgen ze ervoor dat zowel kleine als grote organisaties voldoen aan de GMP, GDP, FDA, of WHO regulatory compliance. Naast Nederland zijn ze onder andere ook actief in de VS, UK, Canada, Europa en India. De organisatie is een jong, vrij informeel bedrijf met korte lijnen en de sfeer onderling is ontspannen. Ze hebben aandacht voor de werknemers en hun ontwikkeling. Vanwege groei en uitbreiding zijn ze op zoek naar een Projectleider GMP & Kwaliteit.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-180, naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Bjorn Schouten op nummer +31 6 516 491 61.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

 

#LI-BS1
Derks Vacature HRM

Manager Hartkatheterisatiekamers

Aanbod
  • uitdagende functie in de zorg;
  • contract voor 28-32 uur per week van Derks & Derks Detachering;
  • tijdelijke aanstelling voor 9-12 maanden.

 

Functie

Als Manager Hartkatheterisatiekamers (HCK) geef je leiding aan een team van ongeveer 45 professionals binnen een van de meest innovatieve afdelingen van het ziekenhuis. De afdeling speelt een cruciale rol in interventiecardiologie en elektrofysiologie, met vijf moderne hartkatheterisatiekamers.

In deze rol bewaak en verbeter je de kwaliteit en efficiëntie van patiëntenzorg, personeelszorg en opleidingen. Je creëert een veilige werkomgeving waarin medewerkers optimaal kunnen presteren en zich gehoord voelen.

Daarnaast leid je innovatieve verbeterprojecten en bevorder je samenwerking binnen het Hartcentrum.

Je bent een verbindende schakel tussen het team en het management en speelt een sleutelrol in strategische ontwikkelingen en innovaties binnen de HCK. Kortom, een uitdagende functie waarin je impact maakt in een vooruitstrevend centrum. Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van detachering wordt ingevuld.

 

Profiel
  • hbo werk- en denkniveau met een afgeronde managementopleiding;
  • aantoonbare leidinggevende ervaring in een ziekenhuis;
  • affiniteit en ervaring met verandermanagement;
  • zichtbaar en benaderbaar voor het team, gericht op verbinding;
  • sterke gesprekspartner die draagvlak creëert en vasthoudt;
  • in staat om veranderingen projectmatig te realiseren.
 
Bedrijf

Een modern, gastvrij en topklinisch opleidingsziekenhuis in een hightech stad. Met 3800 zorgprofessionals is het ziekenhuis vooruitstrevend en altijd op zoek naar nieuwe wegen om zorg nog beter en veiliger te maken. Innovatie speelt binnen de organisatie een belangrijke rol en op tal van terreinen wordt met geavanceerde techniek en apparatuur diagnostiek en behandeling bedreven. Als lid van een landelijk samenwerkingsverband van topklinische ziekenhuizen richt het ziekenhuis zich op kwaliteitsverbetering en innovatie. Samenwerkingen met diverse organisaties, waaronder academische instellingen en technische universiteiten, versterken de zorg. Werken in dit ziekenhuis is boeiend, leerzaam en uitdagend. Het biedt een professionele werkomgeving waarin medewerkers worden gestimuleerd om zichzelf te ontwikkelen en het beste uit zichzelf te halen. Investeren in ontwikkeling, opleiding en duurzame inzetbaarheid staat centraal, zodat samen het beste voor patiënten kan worden bereikt.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV, onder vermelding van referentienummer MSP/25-027-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

#LI-AP1

Adviseur Strategie & Samenwerking

Aanbod
  • adviesrol met impact op strategische vraagstukken met volop vernieuwing, verdieping, impact en afwisseling;
  • ruimte voor persoonlijke en professionele groei en nauwe samenwerking met inspirerende collega’s;
  • werken aan meerdere uitdagende projecten en toonaangevende organisaties bezoeken in heel Nederland;
  • een werkomgeving waar jouw bijdrage direct zichtbaar is in het succes van opdrachtgevers;
  • aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket met salaris variërend van € 4.000,– tot € 6.000,– bruto per maand, een leaseauto en volop kansen voor verdere ontwikkeling en promotie.
Functie

Als Adviseur Strategie & Samenwerking krijg je de kans binnen een complex speelveld vanuit visie en denkkracht oplossingen in samenwerkingsvraagstukken voor opdrachtdrachtgevers binnen het maatschappelijk speelveld te bewerkstelligen. Je wordt verantwoordelijk voor het uitvoeren van adviesopdrachten binnen het maatschappelijk domein, bijvoorbeeld de gezondheid of bouw en infrastructuur. Je adviseert opdrachtgevers over samenwerkingsstrategieën, begeleidt samenwerkingsverbanden en draagt bij aan de doorontwikkeling van bestaande samenwerkingen. Als Adviseur Strategie & Samenwerking heb je ervaring met de vraagstukken die partijen op het gebied van samenwerken tegenkomen en wil je je daar verder in specialiseren. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband in een omgeving die zich richt op het vinden van innovatieve oplossingen en het naar een hoger niveau brengen van belangrijke samenwerkingsverbanden in Nederland.

Profiel
  • een afgeronde universitaire opleiding;
  • 2 tot 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur bij een adviesbureau;
  • ervaring met werken voor / bij organisaties in het publieke domein;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en adviesvaardigheden;
  • ervaring met stakeholdermanagement en affiniteit met politieke besluitvormingsprocessen;
  • drive en persoonlijkheid om zaken te veranderen.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een toonaangevende adviesorganisatie in Nederland en gespecialiseerd in strategische samenwerkingsvraagstukken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cve en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/24-384-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 06-12795418.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-KH1

Quality Assurance Manager

Aanbod
  • ondersteun een groeiend bedrijf bij het optimaliseren van kwaliteitsprocessen en verantwoordelijkheden;
  • zet je sterke leidinggevende kwaliteiten in om teamleden te coachen en verder te ontwikkelen;
  • draag bij aan de ontwikkeling van Apotheek A15 als toonaangevend kennis- en expertisecentrum;
  • ontwikkel en implementeer het QA-beleid en -strategie;
  • maak deel uit van het management team van Apotheek A15.
Functie

Als Hoofd QA bij Apotheek A15 speel je een centrale rol in het verder vormgeven van het kwaliteitsbeleid en het behalen van kwaliteitsdoelstellingen. Je bent verantwoordelijk voor het garanderen dat alle producten en processen voldoen aan de geldende kwaliteitseisen en dat het bedrijf altijd klaar is voor inspecties. Je draagt actief bij aan de opleiding van (ziekenhuis)apothekers en andere medewerkers binnen de organisatie, met als doel het verhogen van het kwaliteitsbewustzijn. Daarnaast heb je een belangrijke externe rol, waarin je bijdraagt aan scholing, kennisoverdracht en samenwerking met externe partners in de ontwikkeling van het kwaliteitsbeleid. Door het coachen en begeleiden van medewerkers, werk je aan de continue verbetering van werkprocessen en het ontwikkelen van duidelijke kaders.

In jouw rol geef je leiding aan het QA-team en werk je nauw samen met andere afdelingen, zoals Productie, QC, Productontwikkeling, Verkoop & Distributie, Finance en HR. Je rapporteert direct aan de Algemeen Directeur en bent een lid van het Management Team van Apotheek A15.

Profiel
  • een afgeronde masteropleiding;
  • aantoonbare ervaring binnen een GMP productie omgeving;
  • aantoonbare ervaring in een leidinggevende rol;
  • besluitvaardig, strategisch en doelgericht;
  • proactief, communicatief en zelfredzaam;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord en geschrift.
Bedrijf

Apotheek A15 maakt unieke geneesmiddelen beschikbaar voor zorginstellingen en hun patiënten. Deze geneesmiddelen zijn  niet commercieel verkrijgbaar of worden toegepast binnen klinisch onderzoek. Als een samenwerking tussen vier toonaangevende academische centra (de aandeelhouders) en een aantal strategische partners, staat Apotheek A15 voor kwaliteit, beschikbaarheid en innovatie in de farmaceutische zorg. De organisatie kenmerkt zich door de slogan: “van de zorg voor de zorg”. Apotheek A15 werkt met de kernwaarden: betrokken, ontwikkelingsgericht en betrouwbaar. Zo streven ze voortdurend naar verbetering en innovatie, en hechten ze veel waarde aan integriteit en het nakomen van afspraken. Betrouwbaarheid staat centraal in alles wat ze doen, van productlevering tot de werkomgeving die ze bieden. Vanwege hun groei zijn ze op zoek naar een QA-manager die de kwaliteitsprocessen verder kan optimaliseren en het kwaliteitsbeheer kan versterken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-267, naar Anna Helsen, anna@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Anna Helsen via 0645412924.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

#LI-AH1

Ervaren Accountmanager Zorgverkoop

Aanbod

  • strategische positie bij een toonaangevende zorgorganisatie;
  • verbinder richting verzekeraars, partners en interne stakeholders;
  • in- en extern richting geven aan toekomstbestendig verkoopbeleid;
  • veel ruimte voor eigen visie en strategie binnen complex en dynamisch speelveld;
  • hybride werken met regie op eigen agenda;
  • arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 70 cao GGZ, maximaal €103.500,- bruto p/j en 1/12/24 volgt nog een cao verhoging van 4%.

 

Functie

Als Accountmanager Zorgverkoop bij Parnassia Groep speel je een cruciale rol in het gehele proces van zorgcontractering. Samen met je collega’s ontwikkel je een verkoopbeleid dat aansluit bij de strategische doelstellingen en de lange langetermijnvisie van Parnassia Groep. Je stelt heldere proposities op en vertaalt dit naar een sterke verkoopstrategie, waarbij jij de gesprekken voert met de zorgverzekeraars en de zorgkantoren. Je realiseert goede lange termijn contractafspraken in een snel veranderende markt en zorgt voor een goede follow-up. Jij hebt de regie op het verkoopproces, weet de verschillende belangen te wegen en weerstanden te overbruggen. Zowel met in- als externe stakeholders bouw je aan relaties waarbij de belangen van cliënten voorop staan. Voor de cliënten maak je contractafspraken met een goede balans tussen toegankelijkheid, betaalbaarheid en kwaliteit van zorg. Zeker in deze tijd een heel relevant en belangrijk thema.

Wil jij werken bij een toonaangevende zorgorganisatie die met 13.000 medewerkers en ruim 500 locaties impact heeft op de zorg van 180.000 cliënten? Vind jij het een uitdaging om voor Parnassia Groep de contractering te organiseren en een sleutelrol te pakken in Team Zorgverkoop? Reageer dan en wij vertellen je graag meer over deze unieke positie binnen Zorgverkoop in Nederland.

 

Profiel

  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau, bijvoorbeeld in bedrijfseconomische richting;
  • ervaring in een soortgelijke rol bij een zorgorganisatie, zorgverzekeraar, gemeente of zorgkantoor;
  • kennis van en interesse in en /of enthousiasme over het werkveld van de GGZ;
  • gesprekspartner op strategisch niveau waarbij je belangen doorziet en daar proactief op acteert;
  • oog voor en visie op de lange termijn strategie en de ontwikkelingen in de markt;
  • maatschappelijk betrokken, analytisch sterk en je snapt de dynamiek van onderhandelen;
  • in bezit van een rijbewijs en auto, bereid stakeholders en zorglocaties in het werkgebied te bezoeken.

 

Organisatie

Deskundig, respectvol en optimistisch, dat zijn de 3 kernwaarden binnen Parnassia Groep. Vanuit deze waarden wordt vorm gegeven aan de zorg voor 180.000 cliënten en ook aan de invulling van jouw professie. Je krijgt de ruimte om volgens jouw visie en inzichten bij te dragen aan die zorg en samen met je collega’s de complexe uitdagingen die de GGZ kent, aan te gaan.

Binnen het team zorgverkoop werk je samen, waarbij ieder op zijn kracht wordt ingezet en samen draag je de verantwoordelijkheid voor de contractering. Samenwerken staat voorop, waarbij je eigenaarschap voert en verantwoordelijkheid neemt voor het juiste resultaat.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Fijn!

Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-252-DD naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Karin via +31 (0)6 51103975.

 

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-KH1

Strategisch Zorgverkoper

Aanbod
  • sleutelpositie met verantwoordelijkheid voor de zorgverkoop van Divisie VVT;
  • impact op de strategie en positionering van toonaangevende zorgorganisatie in de regio;
  • relatiemanager met externe partners als zorgkantoren, zorgverzekeraars en gemeenten;
  • bijdragen aan persoonsgerichte en toekomstbestendige zorg voor ruim 53.000 cliënten;
  • arbeidsvoorwaarden conform FWG 65 CAO Ziekenhuizen, salaris maximaal € 94.000,– p/j;
  • flexibele rol vol dynamiek voor 32 tot 36 uur per week, hybride werken mogelijk.
Functie

Als Strategisch Zorgverkoper ben je verantwoordelijk voor de zorgverkoop van Divisie VVT van Rivas Zorggroep. In lijn met het strategisch beleid van de organisatie ontwikkel je de verkoopstrategie voor de divisie en signaleer je relevante in- en externe ontwikkelingen die daarop betrekking hebben. Samen met collega’s maak je analyses, verkoop- en jaarplannen ten behoeve van de strategisch zorgverkoop. Na afstemming met verschillende interne en externe partners regisseer je de implementatie van alle plannen en richt je de processen verder in. Je bent actief met onderhandelingen en besprekingen met financiers/externe partijen, waar  je samenwerkt met de Directeur VVT. Het onderhouden van goede lange termijn relaties met externe contacten en/of (potentiële) financiers is een belangrijk onderdeel van je rol en zowel gericht op het initiëren van contacten, als op de borging van de afspraken.

Als Strategisch Zorgverkoper werk je nauw samen met een collega Zorgverkoper en daarnaast heb je veel contact met Business Controllers, Business Information (BI)Analisten,  collega’s van Zorgadministratie en met Zorgmanagers, Directie en RvB. Je signaleert ontwikkelingen en veranderingen in wet- en regelgeving binnen de ouderenzorg, de Geriatrische revalidatiezorg (GRZ) en de Eerstelijnsverblijf (ELV). Je vertaalt dit naar acties voor de organisatie en doet concrete voorstellen en geeft adviezen voor zorgvernieuwing, innovatie en aanpassingen van het zorgportfolio in relatie tot interne, regionale en landelijke ontwikkelingen. Vanuit jouw expertise heb je impact op de organisatie brede strategie van Rivas Zorggroep en bepaal je mede hoe de organisatie er in de toekomst uit komt te zien.

Kijk jij uit naar een impactvolle rol waarbij je samenwerkt in een collegiaal team bij een zorgorganisatie in ontwikkeling? Reageer dan direct en we vertellen je graag veel meer over deze sleutelpositie!

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding, bijvoorbeeld bedrijfseconomie of gezondheidswetenschappen;
  • minimaal 2 à 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol bij een zorgorganisatie, zorgkantoor of zorgverzekeraar;
  • kennis van zorgfinanciering, bij voorkeur binnen VVT of aanverwante sector;
  • ervaring in een dynamische omgeving en met verschillende stakeholders kunnen schakelen;
  • analytisch, commercieel en organisatiesensitief;
  • maatschappelijk betrokken, communicatief vaardig en verbindend.
Organisatie

Rivas is een toonaangevende ketenorganisatie die ziekenhuiszorg, verpleeghuiszorg, wijkzorg, revalidatie en herstelzorg, (eerstelijns) paramedische zorg en dagbesteding biedt. Vanaf 1 mei heeft Rivas de organisatie opgedeeld in drie zorgdivisies: Divisie Beatrixziekenhuis, Divisie Zorgcentrale en Divisie VVT.
Als Strategisch Zorgverkoper maak je onderdeel uit van de Divisie VVT. Je rapporteert aan de Manager Decentrale Serviceorganisatie VVT, die verantwoordelijk is voor financiën, facilitaire zaken, vastgoed, businessinformatie en planning. Je werkt nauw samen met een directe collega Zorgverkoper, vormt samen het verkoopteam van de Divisie VVT en bent samen verantwoordelijk voor de zorgverkoop van de hele divisie. Rivas Zorggroep is een organisatie vol dynamiek, toonaangevend in de regio en gericht op ontwikkeling en innovatie met betrekking van zorgtransformatie, ketenzorg, inzet van AI en samenwerking met collega zorgaanbieders. Er is volop ruimte om vanuit zorgverkoop het al deze ontwikkelingen aan de slag te gaan!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-308-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-KH1

Derks Vacature HRM

Teamleider Afdeling Chirurgie

Aanbod
  • uitdagende functie in de zorg;
  • contract voor 28 uur per week van Derks & Derks Detachering;
  • bruto maandsalaris tot € 5.084,- conform FWG 55 cao Ziekenhuizen;
  • aanstelling van 01-02-2025 t/m 31-08-2025.

 

Functie

Als Teamleider voor de afdeling Chirurgie ben je verantwoordelijk voor het aansturen van een professioneel team verpleegkundigen en ondersteunende medewerkers. Je bewaakt de kwaliteit van zorg en bevordert een veilige, patiëntgerichte werkomgeving. In samenwerking met het medisch team zorg je ervoor dat processen optimaal verlopen en dat de zorgprestaties voldoen aan de hoge standaarden.

Je biedt ondersteuning en coaching aan je team, signaleert verbeterpunten en implementeert innovatieve oplossingen. Dankzij jouw leiderschap weet je een sfeer te creëren waarin medewerkers zich gewaardeerd en gemotiveerd voelen.

Kortom, een veelzijdige en uitdagende functie in een topklinisch opleidingsziekenhuis waar kwaliteit en samenwerking centraal staan.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van detachering wordt ingevuld.

 

Profiel
  • leidinggevende ervaring in een vergelijkbare setting;
  • kennis van en ervaring met kwaliteits- en procesmanagement;
  • uitstekende communicatieve en coachende vaardigheden;
  • flexibel en stressbestendig in een dynamische werkomgeving;
  • proactieve instelling en gericht op samenwerking.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een topklinsch opleidingsziekenhuis dat continu haar kwaliteit van zorg verbeterd. Er wordt nauw samengewerkt met verschillende zorgpartners in de regio om dit ook zo efficient mogelijk in te richten. Als onderdeel van de Vereniging Samenwerkende Topklinsche opleidingsziekenhuizen richten ze zich op onderwijs voor alle werknemers, wetenschappelijk onderzoek om te blijven vernieuwen en het leveren van topklinsche kwalitatief hoogwaardige zorg aan patienten. Op dit moment zijn ze voor de afdeling Chirurgie op zoek naar een Teamleider.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV, onder vermelding van referentienummer MSP/24-400-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

#LI-AP1

Derks Vacature Kwaliteit

Operationeel Quality Officer

Aanbod
  • kansen voor loopbaanontwikkeling bij een internationaal bedrijf waar je je carrière kunt laten groeien;
  • werken bij door Fortune uitgeroepen tot één van de meest bewonderde bedrijven ter wereld;
  • tijdelijke aanstelling voor 12 maanden met kans op verlenging.

 

Functie

Als Operationeel Quality Officer ligt je primaire verantwoordelijkheid bij het waarborgen van de kwaliteit en naleving van procedures door middel van documentcontrole en het verandermanagementproces. Je houdt toezicht op de juiste documentatie en implementatie van wijzigingen binnen het systeem, waardoor de organisatie up-to-date blijft en efficiënt kan werken. Daarnaast draag je bij aan het onderhoud van het kwaliteitsbeleid en de toegewezen kwaliteitssystemen, met als doel de bedrijfsdoelstellingen voor de distributieprogramma’s van Abbott Logistics te behalen.

Je coördineert QA-gerelateerde activiteiten, zoals productafwerking, batch release en warehouse-activiteiten, en zorgt ervoor dat alle processen worden uitgevoerd volgens GMP-, HACCP- en GDP-richtlijnen. Hierbij werk je samen met medewerkers en adviseer je hen over het uitvoeren van activiteiten in overeenstemming met regelgeving (zoals GMP/FDA/HACCP/MDR) en normen (zoals ISO9001 & ISO13485), om de veiligheid van het product en de patiënt te garanderen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het toezien op en coördineren van programma’s rondom pest control, housekeeping, schoonmaak en beveiliging.

In jouw rol ondersteun je het documentbeheerproces, inclusief het opstellen van QA-gerelateerde procedures en beleidslijnen, en zorg je ervoor dat deze in lijn zijn met het bedrijfsbeleid. Ook ondersteun je het trainen van medewerkers in IT-systemen die verband houden met de toegewezen kwaliteitssystemen en draag je actief bij aan het continu evalueren en verbeteren van deze systemen.

 

Profiel
  • mbo+ of hbo bachelors degree en minimaal 2-4 jaar ervaring;
  • kennis van de medische industrie;
  • ervaring met kwaliteitssystemen en kwaliteitsborging in een operationele setting;·
  • aantoonbare kennis van technieken voor het beoordelen van de kwaliteit van processen en het vermogen om anderen bij deze activiteiten te begeleiden;·
  • kennis van GDP is een pre;
  • teamplayer, flexibel en probleemoplossende vaardigheden;
  • goede samenwerkings- en communicatieve vaardigheden;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

 

Bedrijf

Abbott is een wereldleider op het gebied van de gezondheidszorg die mensen helpt een beter leven te leiden in alle levensfasen. Hun portfolio van levensveranderende technologieën omvat het hele spectrum van de gezondheidszorg, met toonaangevende bedrijven en producten op het gebied van diagnostiek, medische apparatuur, voeding en generieke merkgeneesmiddelen. Hun 109.000 werknemers bedienen mensen in meer dan 160 landen.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/24-368-DD, naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marlies via +31645316342.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Productie

Project Manager Manufacturing

Offer
  • Lead impactful projects that ensure consistent product supply and successful launches;
  • Collaborate with global internal teams and external partners, influencing strategic decisions;
  • Grow your project management skills in a dynamic, regulated environment;
  • Join an entrepreneurial and diverse company culture that encourages innovation.
 Job description

As a Project Manager Manufacturing (PMM), you will manage product-related projects, ensuring completion within timelines and budgets. Your primary goal is to maintain a continuous product supply and prevent out-of-stock situations. This includes projects such as New Product Launches (NPL), onboarding new API suppliers, and transferring products between CMOs. You will work closely with internal teams and external partners, including CDMOs, CMOs, and suppliers, to coordinate manufacturing needs. Your responsibilities include converting market demand into production schedules at CMOs and placing purchase orders to ensure timely delivery. You will monitor project progress, identify risks, and work with stakeholders to address any issues. Building strong relationships is key, as is compliance with GMP/GDP guidelines and process improvements. You will track and report Key Performance Indicators (KPIs), such as On-Time-In-Full (OTIF) and stock management, ensuring clear communication across teams. Additionally, you will lead Sales & Operational Planning (S&OP) meetings with CMOs and oversee the entire project lifecycle from planning to delivery.

Profile
  • A bachelor’s or master’s degree in logistics, engineering, process technology, pharmacy, or a related field;
  • Experience in working within pharmaceuticals or food;
  • Experience with product tech transfers, new product introductions, and compliance with GMP/GDP guidelines;
  • Strong communication skills and a proactive, structured approach;
  • Detail-oriented, resilient under pressure, and adaptable;
  • Fluent in Dutch and English, both spoken and written.
Company

Eurocept Pharmaceuticals is a successful Dutch company that has been active in the pharmaceutical sector since 2001. The company is characterized as a medium-sized business with short communication lines between various departments. Their mission is to bring medicines to the market that facilitate the therapeutic relationship between healthcare providers and patients. The head office is located in Ankeveen, with offices in Paris and Istanbul. Depending on the market and the services provided, Eurocept Pharmaceutical Holding also operates under the well-known brand Lucane Pharma, primarily for rare disease indications. Depending on the product, Eurocept Pharmaceuticals acts as a marketing authorization holder, manufacturer, local representative, distributor, or wholesaler. In all these different areas, Eurocept Pharmaceuticals delivers high-quality products and services while meeting the high expectations of customers and the requirements as laid down in regulations (GMP/GDP). As a wholesaler and manufacturer, the company is responsible for regulatory affairs, quality, pharmacovigilance, production, marketing, sales, and distribution of medicines in many countries worldwide. Eurocept Pharmaceuticals values diversity, and their work environment can be described as informal, dynamic, and entrepreneurial.

 Interested?

Send your CV and motivation letter, mentioning reference number WS/24-301, to Bjorn Schouten at info@derksenderks.nl .

For more information, you can call, text, or WhatsApp Bjorn Schouten at +31 6 516 491 61.

 An individual assessment is part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as the recruitment agency for this position. Therefore, we kindly ask you to send all applications or other responses to Derks & Derks.

Not the position you’re looking for? Check our website https://www.derksenderks.nl/vacatures/ for other interesting vacancies!

#LI-TV1

Derks Vacature Regulatory Affairs

Regulatory Affairs Officer

Aanbod
  • werken in een dynamische, internationale omgeving vol kansen;
  • een groeiend productportfolio binnen heel Europa;
  • zelfstandige inhoudelijke rol met veel vrijheid;
  • veel mogelijkheden om door te groeien en jezelf te ontwikkelen;
  • flexibiliteit met de optie om hybride te werken.
Functie

Als Regulatory Affairs Officer ben jij dé schakel in het voorbereiden en indienen van regelgevende documenten bij de bevoegde instanties. Je zorgt ervoor dat het bedrijf altijd aan de laatste regelgeving voldoet en werkt nauw samen met zowel interne teams als externe partners. Jij bent degene die licentievariaties, notificaties en verlengingen binnen strakke deadlines soepel laat verlopen, terwijl je scherp de voortgang bewaakt. Jij documenteert en volgt alle ingediende stukken en goedkeuringen op, waarbij je verantwoordelijk bent voor het nalezen en goedkeuren van artwork voor verpakkingsmaterialen om te zorgen dat deze voldoen aan de regels. Het opstellen van Samenvattingen van de Productkenmerken (SmPC), Patiëntenbijsluiters en etiketten volgens het QRD-formaat is ook onderdeel van je werk. Dit alles doe je in opdracht van én in nauwe samenwerking met de Regulatory Affairs Managers. Veder ondersteun je de Regulatory Affairs Managers en projectteams met jouw expertise om ervoor te zorgen dat aan alle regelgevende eisen wordt voldaan en de juiste gegevens worden gegenereerd. Tot slot zorg je ervoor dat je altijd op de hoogte blijft van de nieuwste nationale en internationale wetgeving en richtlijnen, en houd je de archieven van Regulatory Affairs netjes bij, zowel fysiek als elektronisch. Kortom, in deze uitdagende rol werk je nauw samen met de Regulatory Affairs Managers en ben jij de drijvende kracht achter de naleving van de regelgeving, waarbij je een directe impact hebt op het succes van het bedrijf!

Profiel
  • master in Farmacie, Gezondheidszorg, Life Sciences of gerelateerde vakgebieden;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in een internationale omgeving;
  • uitstekende plannings- en tijdmanagementvaardigheden;
  • proactieve werkhouding;
  • goede kennis van relevante Europese richtlijnen, toepasselijke wet- en regelgeving;
  • vloeiende communicatievaardigheden in zowel Nederlands als Engels (schriftelijk en mondeling).
Bedrijf

Onze klant is een toonaangevende, onafhankelijke Europese speler op het gebied van OTC-producten, gespecialiseerd in de ontwikkeling, productie en distributie van een breed scala aan merkproducten. Het bedrijf groeit gezond en heeft de ambitieuze doelstelling om de komende drie tot vijf jaar te verdubbelen. Dit willen ze bereiken door zowel organische groei als door het betreden van nieuwe categorieën en markten via strategische overnames. Onze klant werkt op een ondernemende manier, met sterke lokale verantwoordelijkheden, en bouwt aan een krachtige ‘global local’ cultuur. Dit zorgt ervoor dat ze met snelheid en flexibiliteit kunnen opereren. Er heerst een sterke daadkrachtige energie door de hele organisatie. De (hoofd)afdeling van registratie is gevestigd in Nederland en leidt een team dat verspreid is over verschillende Europese landen. In Diemen bevinden zich twee Regulatory Affairs Managers en een Head of Regulatory Affairs. Deze locatie huisvest internationale afdelingen, marketing- en verkoopteams, evenals een fabriek. Om het team verder uit te breiden, is onze klant op zoek naar een nieuwe Regulatory Affairs Officer voor het kantoor in Diemen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-306-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

 

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

#LI-DH1