Quality Auditor

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • 32-40 uur per week;
  • periode van de opdracht duurt tot 31 december 2024.

 

Functie

Als Quality Auditor ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van batch gerelateerde kwaliteitsactiviteiten binnen de Biotech afdeling in Oss. Je biedt ondersteuning bij nieuwe productactiviteiten en verbeteringen aan bestaande producten. Daarnaast je bent ook verantwoordelijk voor de PQR reviews. Je fungeert als kwaliteitsadviseur voor onderzoekers en zorgt ervoor dat de regelgeving wordt nageleefd.

Je beoordeelt en keurt cGMP-documenten goed die verband houden met het product in overeenstemming met de SOP’s van de site, bedrijfsrichtlijnen en procedures en regelgeving van lokale instanties en overheden ter ondersteuning van zakelijke doelstellingen. Je beoordeelt de batchrecords en je beoordeelt de reinigings- en sterilisatiegegevens. Je ondersteunt en keurt onderzoeken en CAPA-plannen goed en zorgt ervoor dat ze volledig zijn. Je neemt deel aan Quality Area-projecten om verbeterde en gestroomlijnde processen te ontwikkelen en te implementeren.

Je bent werkzaam op de afdeling Quality Operations (QO) Van de Biotech productiesite. Deze afdeling bestaat uit drie subafdelingen, namelijk: Quality Compliance, Quality IPT en Quality Control. De kwaliteitsafdeling draagt zorg voor de kwaliteitssystemen en biedt de nodige support voor de productie, verpakking, testen, opslag en distributie van MMD producten, conform de geldende regelgeving.

 

Profiel

  • minimaal een afgeronde HLO-opleiding bij voorkeur in de richting van biotechnologie, chemie of een ander relevant gebied;
  • minimaal 2 jaar ervaring in de life sciences;
  • ervaring in een kwaliteitsrol binnen een productieomgeving;
  • kennis van de regelgeving o.a. op het gebied van productie, validatie, kwalificatie, QA, QC, Quality Systems, RA etc.
  • technische kennis van productie-/verpakkingsprocessen en van test technieken.
  • sterke communicatieve vaardigheden van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in spreken, lezen en schrijven.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss. 

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-198, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Supply Chain Specialist

Offer

  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment till 31-12-2025
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim

 

Position

As a Supply Chain Specialist, your primary responsibility is to function as an intermediary and the first point of contact for all Supply Chain Management (SCM) topics. Firstly, you maintain and build relationships with customers and supply sites in the assigned geographic areas. Additionally, you function as the primary contact for the assigned customers, receiving, analyzing, and processing forecasts and orders, managing inventory and deliveries, and supporting new product introductions. Furthermore, you ensure the supply to end customers and develop processes that safeguard this supply. Moreover, you manage and proactively resolve supply issues through effective coordination and communication in close cooperation with the planning teams, manufacturing sites, and customers. To prevent future supply issues, you conduct thorough root cause analyses and implement preventative measures. Finally, you comply with all relevant regulations, guidelines, and procedures. You work with moderate direction and are skilled and knowledgeable in the role.

 

Profile

  • minimum level bachelors education
  • a minimum 5 years’ experience working within a supply chain function
  • SAP/ERP systems experience
  • previous reporting experience would be advantageous;
  • a good communicator with proven experience in problem solving
  • English language with knowledge of conversational Dutch as a minimum is essential

 

Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services, they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Haarlem.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-197, to Annerien Peters: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or Whatsapp Annerien via +31 (0)6 45403933.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.
Not quite the position you are looking for? Click here for other interesting positions!

Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
• verantwoordelijk voor de gehele zorgverkoopproces bij een informele en laagdrempelige zorgorganisatie;
• ruimte voor eigen visie, strategie bepaling en ondernemerschap;
• mogelijkheid tot opzetten van vooruitstrevende zorgconcepten;
• hybride werken met veel vrijheid en regie op eigen agenda;
• een meerkeuzesysteem aan secundaire arbeidsvoorwaarden via Fisc Free;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 cao VVT.

Functie
Als Zorgverkoper ben jij het eerste aanspreekpunt voor zorgfinanciers. Deze rol biedt tevens de kans om vanuit strategische inzichten en ontwikkelingen de aanvraag van relevante subsidies effectief te organiseren. Daarnaast richt je je op fondsenwerving, sponsoring en subsidieaanvragen. Je bent goed op de hoogte van de ontwikkelingen en kunt deze verbinden met financieringsmogelijkheden om zo tot de juiste (aanvullende) financiering te komen. Je draagt bij aan het ontwikkelen en implementeren van verkoopstrategieën voor de zorg- en dienstverlening van de organisatie. Je leidt het gehele verkoopproces (van offerte tot contract) en speelt een cruciale rol in contractonderhandelingen en samenwerkingsovereenkomsten. Ook adviseer je het managementteam, de managers en zorgteams over de uitvoering en naleving van contractafspraken.

Je bouwt en onderhoudt een netwerk van relaties met gemeenten, zorgkantoren, zorgverzekeraars en andere zorgaanbieders. Als eerste aanspreekpunt vanuit de organisatie voor externe partijen, vertegenwoordig je de organisatie op professionele wijze. Daarnaast volg je de marktontwikkelingen, trends en veranderingen in de wet- en regelgeving op de voet. Je analyseert en evalueert deze op mogelijke invloed en kansen voor de zorg- en dienstverlening van de organisatie en vertaalt ze naar concrete voorstellen en adviezen.

Je weet wat je wilt en weet anderen te overtuigen van jouw plannen, waarmee je draagvlak creëert binnen de organisatie. Met sterke communicatieve vaardigheden, een innovatieve denkwijze en solide onderhandelingsvaardigheden, ben jij de persoon die het voor elkaar krijgt. Daarnaast heb je affiniteit met fondsenwerving, sponsoring en subsidieaanvragen. Je ziet mogelijkheden om (innovatieve) projecten en ontwikkelingen te koppelen aan potentiële financiers en je begrijpt het proces van aanvraag tot verantwoording.

In deze functie val je rechtstreeks onder de Directeur Servicecentrum. In het inkoopproces wordt nauw samengewerkt met Business Controllers en de Beleidsadviseur, in afstemming met de Directeur Wijk- en Revalidatiecentra en Directeur Servicecentrum.

Profiel
• afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
• relevante werkervaring binnen de zorgcontractering en met aanbestedingen;
• kennis van wet- en regelgeving, bij voorkeur met ZVW, WMO en WLZ;
• affiniteit met de zorg en intrinsiek gemotiveerd om de zorg beter te maken;
• een energieke verbinder met uitstekende communicatieve vaardigheden;
• organisatiesensitief, relatiegericht en zelfstandig.

Organisatie
Met 1.700 medewerkers, meer dan 500 vrijwilligers en de hulp van naasten, netwerken en samenwerkingspartners, is QuaRijn expert op het gebied van ouderendienstverlening. Ze kennen de ouderen in de verschillende wijken en dorpen en bieden ze de mogelijkheden om zo lang mogelijk de regie over hun eigen leven te houden. Bij QuaRijn staat de klant centraal en de medewerker op één. Ze zijn er voor de ouderen, de samenwerkingspartners én de medewerkers, en streven ernaar om elke dag van waarde te laten zijn.

De visie van QuaRijn is gebaseerd op diepgaande kennis van ouderenzorg en een diepe waardering voor de unieke achtergronden en doelen van elk individu. Of het nu gaat om de bewoners in hun eigen huizen of in de Topcare expertisecentra, de geliefden die hen omringen, de gewaardeerde medewerkers of de lokale partners, QuaRijn omarmt hen allemaal.

Reactie
Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-169-DD, naar Lysanne Lakerink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Lysanne via: 06-45328954.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Kwaliteit

Associate Quality Specialist

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering, freelance niet mogelijk;
  • 32-40 uur in de week;
  • ploegendiensttoeslag, ca. 3 dagdelen in 6 weken;
  • hybride mogelijk voor 1 dag in de week, afhankelijk van de werkzaamheden en in overleg met team;
  • periode van de opdracht duurt tot 31 mei 2025 met de mogelijkheid tot overname na een jaar.

 

Functie

Als Associate Specialist Quality binnen de groep In Vivo Pharmacologie ben je verantwoordelijk voor het organiseren, uitvoeren en verwerken van in vivo experimenten onder GMP-condities. Naast je primaire taken, wordt verwacht dat je neventaken uitvoert op het gebied van safety en microbiologie, deelneemt aan projectteams en verbetermogelijkheden signaleert, uitwerkt en implementeert.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

 

Profiel

  • afgeronde hbo-opleiding Life Sciences of gelijkwaardig met aantekening artikel 13f2 (artikel 12) volgens de Wet Op Dieren (WOD);
  • inhoudelijke kennis van in vivo testen;
  • ervaring met algemene injectietechnieken, orgaansectie, verzorging en huisvesting van knaagdieren;
  • ervaring hebt met GMP, GDP en LIMS is een pre;
  • resultaatgericht, accuraat, kwaliteits- en servicegericht en een hands-on mentaliteit/flexibiliteit;
  • zowel zelfstandig als in teamverband kunnen functioneren en stressbestendig;
  • sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels in spreken, lezen en schrijven;
  • bereid om in het weekend te werken, ca. 3 dagdelen in 6 weken.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-194-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Research Development

Interim Product Development Manager Reagents

Offer

  • independent and varied position with plenty of room for own initiative
  • being part of a global, ambitious and socially committed company
  • broad product range of reagents
  • assignment for at least 4 months via Derks & Derks Detachering

 

Position

As the Interim Product Development Manager, you report to the CEO. The Product Development Department consists of two teams plus a Business Development Manager. The two teams are responsible for the development of new products including the IVDR registrations if applicable. In total 20 people are working at the department. Approximately half of them are product developers and half are technicians. It is your responsibility to lead the department (two direct reports, Teamleads) and you translate business strategy into departmental objectives. You will translate user needs into specifications and align product design in the strategy of the business. Furthermore, you are responsible for identification, validation, and research of new products and improvements of exiting products. You are responsible for design transfer to production and support marketing and sales, pre- and post-launch. You will initiate ideas for product development and translate these ideas into products, and fill a pipeline for new products

And you will be awarding contracts to research organisations for contract research, and support efforts to create new intellectual property.

 

Profile

  • MSc./PhD degree in in life sciences related field
  • minimum of 7 years’ experience in managing professionals
  • minimum of 5 years’ experience in product development, preferably in the IVD sector
  • academic background in a relevant field
  • excellent communication skills

 

Organisation

The organisation is a leading player in the biotechnology sector, specialized in the development, production and sale of high-quality reagents and diagnostic kits. With more than 20 years of experience, the company supplies complex and innovative products to a wide range of international customers, including laboratories, hospitals, and research institutions. Through a strong focus on product development, quality and customer satisfaction, the company continues to grow and expand rapidly in the global market. We are looking for an interim Product Development Manager for the following 4-6 months to lead the team.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/24-188-DD, to Annerien Peters, info@derksenderks.nl. For further information, please call Annerien at number +31 (0)6 45403933.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Not quite the position you are looking for? Click here for other interesting positions!

Derks Vacature Biotech

Associate Director Maintenance Engineering

Aanbod

  • uitdagende baan bij een gerenommeerde farmaceut;
  • werken in een ervaren team dat goed op elkaar ingespeeld is;
  • een tijdelijk contract voor de duur van 6 maanden met de mogelijkheid tot vast dienstverband bij onze opdrachtgever.

 

Positie

Als Associate Director Maintenance Engineering vervul je een sleutelpositie in het garanderen van de optimale beschikbaarheid en functionaliteit van installaties, systemen en gebouwen binnen de afdeling Onderhoud. Deze cruciale rol omvat het toezicht houden op correctieve en preventieve onderhoudsactiviteiten in overeenstemming met de GMP-richtlijnen, met een kernfocus op het maximaliseren van de uptime van apparatuur, het minimaliseren van downtime en het verbeteren van de algehele apparatuur efficiëntie (OEE). Daarnaast beheer je wijzigingen, kleine projecten en het onderhoudsteam, terwijl je zorgt voor naleving, kwaliteitsborging en gereedheid voor audits en inspecties. Als strategisch leider geef je leiding aan initiatieven om productieprocessen te optimaliseren, personeelsaangelegenheden te beheren en veiligheidsnormen te handhaven, waardoor je aanzienlijk bijdraagt aan het algehele succes van de productiefaciliteit.

Profiel

  • bachelordiploma in Engineering of aanverwant vakgebied (bij voorkeur een masterdiploma);
  • ervaring in leiderschap op het gebied van onderhoud binnen een farmaceutische of vergelijkbare productieomgeving;
  • kennis van onderhoudsstrategieën, TPM, Six Sigma en Lean-principes, bewezen ervaring met het werken met nutssystemen in een GMP-gereguleerde omgeving, bij voorkeur binnen de farmaceutische sector;
  • bekend met het ontwikkelen en implementeren van onderhoudsstrategieën die zijn afgestemd op de bedrijfsdoelstellingen en je geeft leiding en richting aan het onderhoudsteam;
  • ervaring in het begeleiden en ondersteunen van een team bestaande uit een teamleider en onderhoudstechnici, waarbij prestatiebeoordeling, training, ontwikkeling en het cultiveren van een positieve werkomgeving worden vergemakkelijkt;
  • goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden in het Nederlands verplicht, Engels is een pre;
  • voldoende kennis van relevante regels en voorschriften om ervoor te zorgen dat het werk wordt uitgevoerd in overeenstemming met de toepasselijke wetten.

 

Organisatie

Onze klant is een wereldwijde gerenommeerde farmaceutische speler en ’s werelds grootste producent van generieke geneesmiddelen, die zich inzet voor het verbeteren van de gezondheid en het vergroten van de toegang tot hoogwaardige gezondheidszorgoplossingen wereldwijd. Hun medewerkers vormen de kern van hun succes, met collega’s in meer dan 80 landen, die elke dag ’s werelds grootste medicijnassortiment aan 200 miljoen mensen leveren. Ze bieden een uniek, gevarieerd portfolio van producten en oplossingen voor patiënten en ze hebben een veelbelovende pijplijn opgebouwd rond hun therapeutische kerngebieden. Ze ontwikkelen voortdurend patiëntgerichte oplossingen en laten zowel hun generieke als gespecialiseerde geneesmiddelenactiviteiten aanzienlijk groeien door te investeren in onderzoek en ontwikkeling, marketing, bedrijfsontwikkeling en innovatie. Zo verbeteren ze de gezondheid en zorgen ze ervoor dat mensen een beter en gezonder leven kunnen leiden.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-189-DD, naar Björn Baarveld, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Björn Baarveld via 033 – 4728087 of Whatsappen via +31 (0)6 51 98 16 13.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Senior Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod

• verbindende rol binnen een complex en dynamisch werkveld;
• intern adviserend en richting gevend aan een strategisch inkoopbeleid;
• ruimte voor eigen visie, strategie bepaling en ondernemerschap;
• contractpartner zorgverzekeraars;
• schakel tussen zorgkantoor, gemeenten en Altrecht;
• hybride werken met regie op eigen agenda;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 cao GGZ.

Functie

De uitdagingen en veranderingen die het Integraal Zorgakkoord met zich meebrengen voor Altrecht, maken de rol van Accountmanager Zorgcontractering cruciaal. Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met verzekeraars en daarnaast met het zorgkantoor en gemeenten. Dit met als doel tot goede samenwerking en heldere afspraken te komen voor zorg en ondersteuning op maat voor alle cliënten van Altrecht. Vanuit de zorgverkoopcyclus positioneer je Altrecht, signaleer je kansen en bedreigingen in de markt en onderhoud je relaties met alle relevante stakeholders. Je bewaakt de lopende contractafspraken en draagt zorg voor de implementatie en monitoring hiervan. Er is veel aandacht voor strategische samenwerkingen en de maatschappelijke rol die Altrecht vervult. Je hebt het lef om anders te kijken en bent daarbij vanuit de contractering continu op zoek naar mogelijke verbeteringen. Waar nodig initieer je een verbeterproject met vaak een sterke inhoudelijke component, onderbouw je dit met een business case en pak je hierin vervolgens succesvol de lead. Je bent een echte teamspeler en samen met het team en collega’s in de organisatie werk je aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van het contracteerproces. Dit resulteert onder andere in het verder optimaliseren van het contracteerproces. De aansluiting en integratie hiervan binnen de organisatie is een belangrijk speerpunt. In deze functie ben je werkzaam voor de afdeling Financiën, Control & Zorgcontractering en rapporteer je rechtstreeks aan de directeur van deze afdeling. Binnen het team bouw je mee, optimaliseer je de zorgcontractering en zet deze ook intern op de kaart en weet je een heldere structuur aan te brengen. Een veelzijdige sleutelpositie, die cruciaal is om de zorg aan cliënten te kunnen bieden! Dus ben je die ervaren Zorgverkoper met kennis van en affiniteit met de GGZ, kom zeker met ons in contact om de mogelijkheden te bespreken!

Profiel

• afgeronde (bedrijfskundige) opleiding op minimaal hbo niveau;
• minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen de contractering met verzekeraars;
• kennis van wet- en regelgeving en dit kunnen vertalen naar concrete adviezen en beleid;
• een energieke verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van een netwerk;
• organisatiesensitief, empathisch en gevoel voor humor;
• cijfermatig en analytisch sterk, initiatiefrijk en ambitieus;
• actueel beeld van de ontwikkelingen en ruime kennis van de GGZ.

Organisatie

Altrecht is een specialistische GGZ-instelling in de regio Utrecht. Samen met de netwerkpartners (zoals het wijkteam, huisartsen, informele zorg) vormen ze het Netwerk Mentale Gezondheid in de regio Utrecht en wordt gezorgd dat elke burger toegang heeft tot passende ondersteuning of behandeling. Als de expertise nodig is, wordt met iemand gekeken naar zijn of haar eigen vraag of geholpen om deze scherp te maken. Dit doet Altrecht met de cliënt, de mensen die voor hem of haar belangrijk zijn, de professionals, ervaringsdeskundigen en netwerkpartners.
De visie van Altrecht op mentale gezondheid, transdiagnostische, integrale en herstelgerichte behandeling wordt proactief uitgedragen op de plekken waar Altrecht vertegenwoordigd is. Daarnaast wordt er geëxperimenteerd door middel van onderzoek en innovatie met nieuwe behandelvormen, ontwikkelt men de (specialistische) kennis en expertise door en zetten deze in op digitalisering van het behandelaanbod. Jaarlijks behandelt Altrecht zo’n 15.000 mensen. Bij Altrecht werken ongeveer 1900 mensen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-138-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Senior Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
  • uitdagende positie met impact op de strategie van een modern en toegankelijk ziekenhuis in Gouda;
  • verbindende rol richting zorgverzekeraars, partners en stakeholders;
  • ruimte voor jouw visie en ondernemerschap en impact als eerste aanspreekpunt in onderhandelingen;
  • arbeidscontract van 28-32 uur per week met mogelijkheid tot hybride werken;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 CAO Ziekenhuizen.
Functie

Als Senior Adviseur Zorgverkoop ben je verantwoordelijk voor het maken van de juiste afspraken tussen het Groene Hart Ziekenhuis en zorgverzekeraars en draag je bij aan toekomstbestendige inrichting van zorg in de regio en een financieel gezond ziekenhuis. Je bent relatiemanager en onderhandelaar in één. Dit betekent dat jij het Groene Hart Ziekenhuis goed weet te vertegenwoordigen en tegelijkertijd duurzame relaties onderhoudt en uitbouwt.

Binnen een complex speelveld ontwikkel je verkoopstrategieën, vertaalt je interne ambities naar een extern verkoopplan en pak je de lead in de onderhandelingen met zorgverzekeraars. Je fungeert als eerste aanspreekpunt, waarbij je zorg draagt voor contract- en relatiebeheer met zorgverzekeraars. Je stemt veelvuldig af met interne stakeholders en houdt toezicht op de uitvoering van de afspraken in de vorm van naleving en monitoring. Daarnaast volg je trends en ontwikkelingen op de markt en vertaal je deze signalen naar analyses. Op basis hiervan adviseer je de organisatie over commerciële kansen en strategische ontwikkelingen. Als Senior Adviseur Zorgverkoop rapporteer je aan de Manager Zorgverkoop en werk je nauw samen met de Business Analist Zorgverkoop die jou ondersteunt bij het organiseren van het gehele zorgverkoopproces. Gezamenlijk zorgen jullie dat de afspraken tussen ziekenhuis en zorgverzekeraars bijdragen aan een financieel gezonde organisatie en aan een toekomstbestendige inrichting van de zorg in de regio.

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding, bijvoorbeeld in de richting van bedrijfskunde of economie;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare zorgverkoop/-inkoop rol;
  • kennis van zorgcontractering, de financiering van zorg en relevante wet- en regelgeving;
  • goede onderhandelingsvaardigheden en gewend binnen een complex speelveld te werken;
  • relatiegericht met uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • analytisch, proactief en zelfstandig.
Bedrijf

Het Groene Hart Ziekenhuis is gelegen in de regio Gouda in het Groene Hart van Nederland. Het ziekenhuis staat bekend om zijn toewijding aan hoogwaardige zorg en service aan patiënten en vervult een toonaangevende rol in de regio. Het GHZ levert brede basiszorg (waaronder o.a. oncologische zorg, acute zorg en verloskundige zorg) op verschillende medische terreinen. Groot genoeg voor brede zorg, maar kleinschalig genoeg voor een toegankelijke en hartelijke cultuur met korte lijnen.

Naast de medische zorgverlening streeft het Groene Hart Ziekenhuis ernaar om een gastvrije en ondersteunende omgeving te bieden voor patiënten en hun families. Het ziekenhuis investeert in moderne faciliteiten, technologie en medische expertise om aan de behoeften van de regio te voldoen. Daarnaast werkt het nauw samen met andere zorgverleners en instellingen in de regio om een geïntegreerd zorgnetwerk te bieden dat de continuïteit van zorg bevordert. Met een focus op kwaliteit, veiligheid en patiëntgerichtheid, heeft het Groene Hart Ziekenhuis een no-nonsense houding en oog voor elkaar.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-093-DD, naar Lysanne Lakerink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Lysanne via 06 45 32 89 54. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

 

Farmaceutisch Inkoper

Aanbod

  • verantwoordelijke en zelfstandige rol bij een topklinisch ziekenhuis;
  • bij een ambitieuze apotheek en collegiaal team werken;
  • inkoop binnen het ziekenhuis verder vormgeven en optimaliseren;
  • veel flexibiliteit waaronder een contract voor 32 tot 36 uur per week;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket met een marktconform jaarsalaris.

 

Functie

Als Farmaceutisch Inkoper ben je verantwoordelijk voor de inkoop van geneesmiddelen, grondstoffen en aanverwante producten voor de apotheek van het ziekenhuis. Naast het dagelijkse inkoopproces ondersteun je bij het sluiten van leveranciersovereenkomsten, meerjarenprognoses en de strategiebepaling hoe in de nabije toekomst beter en efficiënter kan worden ingekocht. Je werkt intensief samen met een collega Inkoper en een Ziekenhuisapotheker die verantwoordelijk is voor de inkoop. Binnen de domeinen inkoop, verkoop en logistiek ben jij het aanspreekpunt en verantwoordelijk voor de totstandkoming van de inkoopafspraken en mogelijke verbetermogelijkheden.

Als Farmaceutisch Inkoper ben je proactief, nauwkeurig en schakel je snel. Je kunt goed communiceren, ook wanneer er problemen met de levering van medicijnen dreigen te ontstaan. Je gaat creatief en open-minded te werk en vanuit jouw expertise draag je bij aan de professionele farmaceutische zorg voor de patiënten van het ziekenhuis.

 

Profiel

  • je beschikt over hbo werk- en denkniveau;
  • ervaring met inkoop binnen een zorgomgeving (bij voorkeur met inkoop van medicijnen);
  • financieel sterk en ervaring met leveranciers-en contractmanagement;
  • goede onderhandelvaardigheden, overtuigingskracht en organisatiesensitiviteit;
  • groot oplossend vermogen, stressbestendig en daadkrachtig;
  • proactief, communicatief sterk en verbindend;
  • opleidingen als NEVI en affiniteit met geautomatiseerde systemen als ZAGIS, HIX en/of Navision zijn een pre.

 

Organisatie

Het Albert Schweitzer Ziekenhuis is een topklinisch ziekenhuis (lid van vereniging STZ) met drie locaties en een buitenpolikliniek. Het Albert Schweitzer Ziekenhuis biedt een interessante combinatie tussen klinische zorg van topniveau én (basis)zorg dicht bij mensen. Er werken in totaal zo’n 3.500 medewerkers met hoofd, hart en ziel voor alle patiënten. In totaal zijn zo’n 250 medisch specialisten en 250 vrijwilligers voor het ziekenhuis actief.

 

De apotheek van het Albert Schweitzer ziekenhuis bestaat uit de ziekenhuisapotheek en de poliklinische apotheek en levert farmaceutische zorg aan patiënten in de regio, zowel binnen als buiten het ziekenhuis. De A+ Apotheek is een bereidingsapotheek die de status van grootbereider heeft en is gesitueerd in het ziekenhuis. De A+ Apotheek is een samenwerkingsverband met het Amphia in Breda. De apotheek heeft een hoog ambitieniveau en is nauw betrokken bij de dagelijkse behandelprocessen van alle patiënten.

De apotheek van het ASZ heeft een formatie van circa 140 fte betreffende 180 medewerkers, onder wie ziekenhuisapothekers, poliklinische apothekers, apothekers in opleiding tot ziekenhuisapotheker en apotheker specialisten i.o. Het ziekenhuis, dat tot één van de STZ-ziekenhuizen behoort, is voortdurend in ontwikkeling en ook binnen de apotheek zijn ontwikkeling, verdere professionalisering, onderzoek en scholing belangrijke speerpunten.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-112, naar Karin Hultink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975. Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Senior Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod

• strategische positie bij toonaangevend groeiend ziekenhuis;
• verbindende rol richting zorgverzekeraars, partners en interne stakeholders;
• adviseren aan de Directeur Financiën & RvB;
• vanuit contractering organisatie-breed sturing geven naar de toekomst;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 70 CAO Ziekenhuizen.

Functie

Als Senior Strategisch Adviseur Zorgverkoop ontwikkel je een verkoopbeleid dat aansluit bij de strategische doelstellingen en de lange termijnvisie van de organisatie. Samen met je directe collega coördineer je de planning en uitvoering van het jaarlijkse zorgverkooptraject. Je realiseert daarnaast contractafspraken met zorgverzekeraars in een snel veranderende markt. Je bent verantwoordelijk voor het gehele verkoopproces, waarbij het continu professionaliseren en het op de kaart zetten van de zorgverkoop centraal staan. Vanzelfsprekend zorg je voor een goede follow-up van de afspraken en het succesvol oppakken van inhoudelijke projecten die voortvloeien uit de contractering. Je werkt nauw samen met de afdeling Informatievoorziening & Control voor de totstandkoming van prijsafspraken, de publicatie van prijzen en het beheer van contracten.
Vanuit jouw belangrijke rol word je betrokken bij strategische vraagstukken in de organisatie. Naast de intensieve contacten met zorgverzekeraars, onderhoud je ook contacten met diverse andere stakeholders, waaronder medisch specialisten, clustermanagement en Raad van Bestuur. Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling van business cases, werk met een grote financiële en gezondheids-economische component.
Het AVL zet de komende jaren volop in op strategische samenwerkingsverbanden met zorgverzekeraars. Vaardigheden als het vertalen van (medisch-)inhoudelijk beleid naar verkoopproposities, snel schakelen met managers en medisch specialisten en het goed doorgronden van financiële informatie zijn daarbij essentieel.

Profiel

• afgeronde academische opleiding in de richting van bedrijfseconomie of zorgmanagement;
• minimaal 3-5 jaar ervaring in een vergelijkbare zorgverkoop-/zorginkoop rol (binnen MSZ);
• gesprekspartner op strategisch niveau;
• op de hoogte van de actuele ontwikkelingen in de markt;
• ervaring met onderhandelen binnen een complex speelveld;
• kennis over Health Technology Assessment (HTA) is een pre;
• flexibel, ambitieus en ondernemend.

Bedrijf

Het Antoni van Leeuwenhoek is een toonaangevend ziekenhuis en behoort wereldwijd tot de top 10 kankergespecialiseerde ziekenhuizen. Het huis combineert zorg voor patiënten met grensverleggend onderzoek. De zorg kenmerkt zich door het op professionele en betrokken wijze streven naar optimaal resultaat, zowel in de zorg als in het onderzoek. Het Antoni van Leeuwenhoek heeft een bijzondere positie binnen een steeds competitievere markt die tal van kansen en bedreigingen met zich meebrengt. Dit moet worden vertaald naar een succesvolle verkoopstrategie. Een uitdagende rol met impact waar jij je als Senior Strategisch Adviseur Zorgverkoop op mag richten.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-171, naar Lysanne Lakerink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Lysanne via 06 45 32 89 54. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.