Interim Teammanager Bereidingen

Aanbod
  • uitdagende functie bij een grootbereidingsapotheek;
  • leidinggeven aan een groep professionals;
  • innoveren en verbeteren van productieprocessen;
  • tijdelijke opdracht voor ervaren manager;
  • per direct of op korte termijn beschikbaar;
  • duur en aantal uren in overleg te bepalen.
Functie

Als Teammanager Bereidingen ben je integraal verantwoordelijk voor de kwaliteit, continuïteit en doelmatigheid van de afdeling Bereidingen. Dit betekent dat je vanuit jouw kennis en ervaring van een productieomgeving zorgt voor de inzet van het juiste personeel op het juiste moment, je grip weet te houden op de bedrijfsvoering en het financiële resultaat van de afdeling en kundig bent in het begeleiden van veranderprocessen. Naast de dagelijkse aansturing van het team is een belangrijk onderdeel van jouw opdracht het adviseren en gezamenlijk in gang zetten van verbeteringen en innovaties die de verdere ontwikkeling van de A+ apotheek ten goede komen. Hiertoe werk je nauw samen met de Ziekenhuisapotheker Bereidingen. Doel van de afdeling is het realiseren van een innovatief en up-to-date productassortiment dat zijn weg vindt naar diverse (ziekenhuis)apotheken in Nederland.

Profiel
  • een afgeronde hbo/wo managementopleiding, (of andere bedrijfskundige studie);
  • ervaring in een leidinggevende functie en kennis van productieprocessen in een kwaliteitsomgeving;
  • kennis van en ervaring met financiële bedrijfsvoering en logistieke processen van een productielocatie;
  • ervaring met het begeleiden van veranderprocessen;
  • kennis van kwaliteitssystemen en ervaring met GMP productieomgeving;
  • klant- en patiëntgericht, kritisch, daadkrachtig, beheerst, analytisch en strategisch sterk;
  • in staat overzicht te behouden, anderen te motiveren/bewegen en weerstand weg te nemen.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een modern en vooruitstrevend ziekenhuis met locaties in Dordrecht, Zwijndrecht en Sliedrecht en een buitenpolikliniek in Ridderkerk. De organisatie telt 250 medisch specialisten en een kleine 4.000 medewerkers en maakt deel uit van de Samenwerkende Topklinische Ziekenhuizen (STZ). Dat betekent dat er in het ziekenhuis en de apotheek talent opgeleid wordt en dat de organisatie zich onderscheidt met patiëntgericht wetenschappelijk onderzoek en hoogwaardige zorg. Het ziekenhuis werkt intensief samen met zorgverleners en ziekenhuizen in de regio. Er wordt integraal gedacht en de wensen en belangen van de patiënt vormen altijd het uitgangspunt.

De bereidingsunit van de apotheek bestaat uit 2 onderdelen: de VOF A+ Apotheek en de VTGM (Voor Toediening Gereed Maken) bereidingen. Als A+ Apotheek bestaat de ambitie om verder uit te breiden en te innoveren. Er wordt intensief samengewerkt met het apotheeklaboratorium dat beschikt over CCKL-accreditatie. Binnen de A+ Apotheek wordt door een team van apothekersassistenten en farmaceutisch medewerkers een volledig assortiment aan zowel individuele bereidingen als voorraadbereidingen geproduceerd.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/23-222, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Karin via +31 (0)6 51103975.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Research Development

Senior Biosafety Officer

Aanbod
  • gevarieerde rol op het gebied van Biosafety;
  • verantwoordelijke belangrijke rol waarbij je de rest van het team begeleidt;
  • werken in een prettige, proactieve en collegiale werkomgeving;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als (Senior) BioSafety Officer houd je je bezig met continue verbetering van het bioriskmanagement systeem. Je adviseert, borgt en ziet erop toe dat de regelgeving wordt nageleefd op het gebied van biosafety, biosecurity en genetisch gemodificeerde organismes (GGO’s) binnen het bedrijf. Daarnaast draag je zorg voor de genetisch gemodificeerde organismen en ben je de aanvoerder voor het ontwikkelen en uitvoeren van audits, zowel intern als externe-/leveranciersbeoordelingen. Naast het begeleiden van de audits en voer je risk assessments uit voor verschillende projecten binnen het bedrijf. Bovendien neem je de verantwoordelijkheid voor het opstellen, implementeren en continu verbeteren van beleid, standaarden, richtlijnen en actieplannen met betrekking tot BioSafety en Security. Met ongevraagd en gevraagd advies verbeter en ontwikkel je de veiligheidscultuur binnen het bedrijf. Je handelt incidenten, ongevallen en calamiteiten af aan de hand van root cause investigation en je geeft advies en ondersteuning bij aanvragen, wijzigingen en beëindiging van vergunningen. Verder deel je jouw kennis en expertise door inspirerende veiligheidstrainingen te ontwikkelen en te geven. Je werkt met veel persoonlijke vrijheid in een collegiaal team van 8 personen. Op deze manier zorg jij ervoor dat de gehele productie volledig en veilig verloopt.

Kortom, een uitdagende mix van taken om de biosafety en veiligheidscultuur te verbeteren!

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-/wo-opleiding in een technische richting, aangevuld met opleidingen op het gebied van biologische veiligheid;
  • minimaal vijf jaar werkervaring in deze functie, of een vergelijkbare functie;
  • benoemd als biologisch veiligheidsfunctionaris door bureau GGO;
  • technische expertise op het gebied van algemene (laboratorium) veiligheid en regelgeving;
  • een teamplayer met veel overtuigingskracht;
  • uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse- als de Engelse taal in woord en geschrift.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een een wereldwijd opererend biofarmaceutisch bedrijf dat vaccins produceert en is tevens een producent van generieke geneesmiddelen. Daarnaast richt de organisatie zich op de ontwikkeling, productie en verkoop van innovatieve geneesmiddelen. De missie van dit bedrijf is om polio voor altijd de wereld uit te helpen. Als Senior Biosafety Officer werk je op de Environment, Health & Safety afdeling. Deze afdeling richt zich op het regelen van veiligheid, milieu en gezondheid op de werkplek.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-022-DD, naar Minke Gastreich of Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Minke Gastreich of Bjorn Schouten via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode OF een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Sales Marketing

Customer Omnichannel Manager

Aanbod
  • uitdagende functie op het gebied van omnichannel marketing;
  • volledige verantwoordelijkheid op het gebied van omnichannel marketing voor een specifieke doelgroep;
  • evenwicht tussen werk en privéleven;
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
Functie

Als Customer Omnichannel Manager (COCM) ben jij dé expert op het gebied van de omnichannel strategie en uitvoering. Je brengt klantbehoeftes in kaart en weet deze te vertalen naar de juiste content op de juiste platforms. Daarnaast adviseer je de Country Brand Lead over de aan jou toegwezen doelgroep en brand bij het ontwikkelen van de omnichannel strategie en engagement goals. Denk hierbij onder andere aan het definiëren van relevante KPI’s voor diverse campagnes en het bieden van waardevol advies aan interne teams om digitale prestaties te verbeteren. Bovendien ben je verantwoordelijk voor het beheer en de uitvoering van contentkalenders en campagnes. Jij bent de drijvende kracht achter continue verbetering en deelt best practices met de Category Lead en Brand Lead en het Customer Omnichannel Team. Vanuit de wens om de klant nog meer centraal te stellen zul je je naast productspecifieke content ook bezig gaan houden met content gericht op een bepaalde doelgroep. Als COCM werk je nauw samen met de andere COCM’s, Brand Leads, Data & Analytics, Medical en Channel Enablement met als doel de klant een optimale klantervaring te geven.

Profiel
  • afgeronde bachelor of master;
  • 3 tot 5 jaar ervaring binnen digital of omnichannel marketing, bij voorkeur in de farmaceutische industrie;
  • ervaring met digitale contentcreatie;
  • kennis van het meten van online prestaties en ervaring in het gebruiken van analyseprogramma’s;
  • teamplayer, proactief, flexibel, resultaatgericht en een digitale mindset;
  • goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels, zowel schriftelijk als verbaal.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een toonaangevend, internationaal opererend en innovatief geneesmiddelenbedrijf. Zij werken intensief samen met andere partijen in de gezondheidszorg aan een gezondere wereld en een gezonder Nederland. Dit weten zij te realiseren door het op de markt brengen van innovatieve geneesmiddelen en impactvolle samenwerkingen. Voor de versterking van een nieuw team zijn zij op zoek naar een Customer Omnichannel Manager.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-151-DD, naar Minke Gastreich of Lindsey de Ruiter, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Lindsey de Ruiter op nummer +31 6 51 04 16 78.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Purchase Manager

Aanbod
  • leidinggevende rol in succesvol farmaceutisch bedrijf;
  • een uitdagende functie met een breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • werken in een proactief, gedreven en informeel team;
  • deel uitmaken van de groei en verdere professionalisering van de organisatie.
Functie

Als Manager Purchase geef je leiding aan het inkoop team, bestaande uit twee medewerkers en draag je verantwoordelijkheid voor de inkoop en het voorraadbeheer. Dit doe je door het inkoopbeleid- en strategie op te zetten en evenals het beheer van projecten in tijd, budget en kwaliteit. Tevens ben je mede actief op zoek naar geschikte en betrouwbare leveranciers met nieuwe producten en onderhandel je over prijzen en overige condities. Verder bezoek je beurzen zodat je op de hoogte blijft van markttrends en fungeer je mede als aanspreekpunt voor diverse leveranciers. Ook ben je de schakel tussen het inkoopteam en de verschillende afdelingen binnen de organisatie en rapporteer je aan de Managing Director. Tijdens drukke periodes weet je prioriteiten te stellen, beslissingen te nemen, je steentje bij te dragen aan de operationele uitvoering en beschik je over uitstekende probleemoplossende vaardigheden.

Kortom, een leidinggevende functie waarin je operationeel, tactisch en strategisch handelt om de inkoop en het voorraadbeheer als team te optimaliseren.

Profiel
  • HBO denk- en werkniveau bij voorkeur met een bedrijfskundige achtergrond;
  • minimaal 5 jaar werkervaring in een commerciële inkoopfunctie;
  • bij voorkeur kennis en ervaring met werken in een farmaceutische (GMP)omgeving;
  • affiniteit met ERP en CRM systemen;
  • transparant, open in communicatie en een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Eureco is trots op haar no-nonsense en down to earth bedrijfscultuur, wanneer je liefst in zo’n omgeving excelleert, zien we je reactie graag tegemoet;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, Duits is een pré.
Bedrijf

Eureco Pharma is als zelfstandige onderneming en al meer dan 25 jaar succesvol in het beschikbaar stellen van geneesmiddelen voor de Nederlandse markt. De organisatie draagt iedere dag bij aan het leveren van betaalbare en toegankelijke farmaceutische zorg. Eureco Pharma heeft een indrukwekkend aantal producten in het assortiment en slaagt erin om ook nieuwe producten snel, veilig en adequaat te leveren. Hiernaast heeft Eureco geneesmiddelentekort.nl in het leven geroepen, waarin zij (ziekenhuis)apothekers helpen bij het oplossen van tekorten als geneesmiddelen tijdelijk niet beschikbaar zijn of uit de handel zijn genomen. Eureco Pharma staat verder uitstekend bekend door haar sterke leverbetrouwbaarheid en hoge servicegraad. De kernwaarden die zowel intern als extern gehanteerd worden, zijn bevlogen,  initiatief en recht door zee. De sterke groei van het bedrijf maakt de nieuwe rol van Purchase Manager actueel: de borging en de verdere doorontwikkeling van het team, alsook de processen passen bij de verdere professionalisering van de organisatie. Een hele mooie functie waarin processen, systemen, kwaliteit en inkoop nog sterker neergezet worden.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-196-DD, naar Dennis Uleman of Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Dennis Uleman op nummer +31 6 82 72 71 33.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Sales Marketing

Hoofd Verkoop Binnendienst

Aanbod
  • een afwisselende en uitdagende functie bij een zelfstandig, succesvol farmaceutisch bedrijf;
  • werken in een proactief en informeel team;
  • verantwoordelijke rol met een breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • deel uitmaken van de groei en verdere professionalisering van de organisatie.
Functie

Als Hoofd Verkoop Binnendienst, een nieuwe rol binnen de organisatie, ben je de verbindende factor tussen binnendienst, accountmanagement, inkoop, trade en de productieplanning. Jij bent verantwoordelijk voor het aansturen, motiveren, coachen en verder ontwikkelen van de binnendienst Sales. Je denkt mee en optimaliseert alle operationele processen op deze afdeling op zowel medewerkers- als procesniveau. Als Hoofd Verkoop Binnendienst bewaak jij de maandelijkse salesforecast, de KPI’s en mede-begeleid jij de jaarlijkse grote tenderrondes. Binnen de Sales afdeling heb jij een belangrijke leidinggevende, signalerende en rapporterende rol. Je rapporteert in deze rol aan de Manager Sales en draagt zelf verantwoording voor een efficiënte en servicegerichte binnendienst. Kortom: je bent de spil van de organisatie, een vraagbaak en weet met jouw proactieve instelling de bedrijfsontwikkeling te stimuleren en een plezierige werkomgeving en werksfeer te creëren.

Profiel
  • hbo werk- en denkniveau;
  • minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in een leidinggevende rol;
  • ervaring in de farmceutische branche geldt als een pré, maar niet als voorwaarde voor succes;
  • ervaring met CRM- en ERP-systemen
  • commercieel- en communicatief vaardig;
  • proactief en oplossingsgericht;
  • Eureco is trots op haar no-nonsense en down to earth bedrijfscultuur, wanneer je liefst in zo’n omgeving excelleert zien we je reactie graag tegemoet;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, Duits is een pré.
Bedrijf

Eureco-Pharma is als zelfstandige onderneming en al meer dan 25 jaar succesvol in het beschikbaar stellen van geneesmiddelen voor de Nederlandse markt. De organisatie draagt iedere dag bij aan het leveren van betaalbare en toegankelijke farmaceutische zorg. Eureco-Pharma heeft een indrukwekkend aantal producten in het assortiment en slaagt erin om ook nieuwe producten snel, veilig en adequaat te leveren. Hiernaast heeft Eureco-Pharma geneesmiddelentekort.nl in het leven geroepen, waarin zij (ziekenhuis)apothekers helpen bij het oplossen van tekorten als geneesmiddelen tijdelijk niet beschikbaar zijn of uit de handel zijn genomen. Eureco-Pharma staat verder uitstekend bekend door haar sterke leverbetrouwbaarheid en hoge servicegraad. De kernwaarden die zowel intern als extern gehanteerd worden, zijn betrokkenheid, deskundigheid, verbetering en betrouwbaarheid. De sterke groei van het bedrijf maakt de nieuwe rol van Hoofd Verkoop Binnendienst actueel: de borging van de verbinding tussen de klant en consument met de interne organisatie. Een hele mooie functie waarin processen, systemen, productie, kwaliteit en inkoop nog sterker neergezet worden.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-189-DD, naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Dennis Uleman op nummer +31 6 82 72 71 33.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Kwaliteit

Quality Assurance Officer (pool)

Aanbod
  • een organisatie die gefocust is op kwaliteit;
  • werken in een internationale omgeving;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering, freelance is ook mogelijk.
Functie

Als QA Officer ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van de kwaliteit van zowel producten als processen. Je houdt toezicht op de naleving van kwaliteitsrichtlijnen en -procedures, zodat er wordt voldaan aan de geldende wet- en regelgeving. Daarnaast werk je samen met de afdelingen Productie, R&D en RA om ervoor te zorgen dat onze producten voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld. Als je solliciteert word je opgenomen in onze kandidatenpool. Bij vrijkomende vacatures word je direct benaderd en ben je dus als eerste op de hoogte van nieuwe posities!

Profiel
  • bachelor of master in Farmacie, Chemie of Biologie;
  • kennis van GMP en andere relevante wet- en regelgeving;
  • enkele jaren ervaring met QA binnen de farma;
  • analytisch denkvermogen, probleemoplossend vermogen en samenwerkend;
  • goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.

 

Bedrijf

De organisatie is al jaren internationaal actief als farmaceutisch bedrijf. Ze zijn actief in meer dan 40 landen binnen Europa, Afrika en het Midden-Oosten. Het merendeel van de teams heeft een internationale focus en is onderdeel van een wereldwijd team. De organisatie heeft door haar lange historie veel zaken in eigen beheer, zoals onderzoek, ontwikkeling, productie en logistiek, maar ook sales en marketing. Zij hopen de wereld van morgen te veranderen door het leven van alle individuen, mannen, vrouwen en kinderen, te verbeteren door geneesmiddelen te produceren die helpen bij het behandelen van ziektebeelden waar nu nog geen behandeling voor is. Ze zijn hierbij gericht op geneesmiddelen die voldoen aan hun eigen hoge kwaliteitseisen zodat ze hun doel hopen te behalen.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/21-117, naar Marinda van Kalleveen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marinda via +31 (0)6 8281 4595.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Sales Marketing

Bid Manager

Uitdagende, strategische en dynamische functie bij een innovatief farmaceutisch bedrijf

(Zuid-Holland)

Aanbod
  • verantwoordelijke functie gericht op Commercial Development;
  • portfoliobreed een bijdrage leveren aan het behalen van commerciële doelstellingen;
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • evenwicht tussen werk en privéleven.
Functie

Als Bid Manager maak je deel uit van het Commercial Development Team en werk je portfoliobreed voor de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het plannen en coördineren van het gehele commerciële biedingsproces richting betalende klanten van de organisatie. Denk hierbij aan ziekenhuizen, maar ook zorginstellingen en zorgverzekeraars. Concreet houd je je bezig met de strategiebepaling rondom het biedingsproces per product. Daarbij lever je als Bid Manager een actieve bijdrage in de voorbereiding van prijswijzingingsverzoeken en daaropvolgende businesscases. Hiervoor coördineer je de ontwikkeling van relevante deliverables en beslisdocumenten ten behoeve van de offertes, met als doel de wintsoptimalisatie in relatie tot netto-omzet en KPI’s. Je maakt uitgebreid gebruik van relevante informatiesystemen en bent in staat om te werken in contractbeheersystemen, externe biedsystemen en commerciële dashboards. Je identificeert kansen, inclusief innovatieve contractarrangementen en neemt proactief risicotracking en beheer, scenarioplanninig en game theory denken mee in de besluitvorming en definitieve aanbiedingen. Daarnaast controleer je ook of biedingen voldoen aan de interne juridische en SOP—vereisten en of alle gevraagde documentatie correct is verstrekt. Je neemt initiatief in het stellen van realisitische deadlines en draagt zorg dat deze deadlines ook worden behaald. In deze rol werk je nauw samen met de Accountmanagers die de biedingen in het veld zullen doen en rapporteer je aan de Commercial Development Director.

Profiel
  • afgeronde Bachelor of Master in Economie, Econometrie of soortgelijk;
  • 3 tot 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur binnen Life Sciences of een aanverwante branche;
  • proactief, strategisch, oplossingsgericht, teamplayer en communicatief sterk;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een toonaangevend, internationaal opererend en innovatief geneesmiddelenbedrijf. Zij werken intensief samen met andere partijen in de gezondheidszorg aan een gezondere wereld en een gezonder Nederland. Dit weten zij te realiseren door het op de markt brengen van innovatieve geneesmiddelen, premium zelfzorgproducten en impactvolle samenwerkingen. Voor de versterking van een nieuw team gericht op Commercial Development zijn zij op zoek naar een Bid Manager.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-180-DD, naar Minke Gastreich of Lindsey de Ruiter, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Lindsey de Ruiter op nummer +31 6 51 04 16 78.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Medisch Adviseur MSZ

Aanbod
  • zorginhoudelijke positie met impact op de betaalbaarheid van de gezondheidszorg in Nederland;
  • jouw kennis als arts op macroniveau inzetten;
  • werken bij dé toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • hecht team (22 fte) met daarbinnen een collegiale samenwerking tussen 8 artsen;
  • meedenken over de visie van Zilveren Kruis 2025;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

In deze functie beoordeel je machtigingsaanvragen van verzekerden voor medisch specialistische zorg, revalidatiezorg en geriatrische revalidatiezorg. Je beoordeelt of de verzekerde recht heeft op een vergoeding binnen (vooral) de medisch specialistische zorg, zoals behandelingen in het buitenland of plastische chirurgie. Hiervoor raadpleeg je, in sommige gevallen, wetenschappelijk onderzoek om een gegronde argumentatie tot stand te brengen. Je bent betrokken bij het hele proces van spiegelen, naleving- en materiële controles. Je voert hiervoor gesprekken met zorgaanbieders, je beoordeelt aangeleverde inhoudelijke informatie en onderzoekt, als dat nodig is, patiëntendossiers op locatie van de zorgaanbieders. Je neemt duidelijke standpunten in over de rechtmatigheid, doelmatigheid en gepast gebruik van gedeclareerde zorg en beargumenteert beslissingen zowel richting collega’s als zorgaanbieders. Het begrip ‘de Stand van de Wetenschap en Praktijk’ staat hierbij centraal. Je geeft advies en bent betrokken bij rechtszaken met zorgaanbieders of verzekerden, die vaak gaan over rechtmatige zorg.

Daarnaast ben je als Medisch Adviseur MSZ verantwoordelijk voor het op peil brengen en houden van de zorginhoudelijke kennis binnen Zilveren Kruis. Je deelt je kennis actief en bent een zorginhoudelijke vraagbaak voor je collega’s. Je draagt zorg dat de medewerkers in jouw functionele eenheid zorgvuldig omgaan met medische informatie van onze verzekerden. Je faciliteert dat medewerkers die zorginhoudelijke gegevens beoordelen en interpreteren dit op een juiste wijze doen. Bij het uitvoeren van al deze taken ben je je steeds bewust van de belangen van de klanten (de verzekerden) op de korte en lange termijn, op individueel en collectief niveau en weeg je deze af.

Profiel
  • BIG geregistreerd arts;
  • academisch werk- en denkniveau;
  • kennis van medisch specialistische zorg of huisartsengeneeskunde;
  • affiniteit met wetenschappelijk onderzoek;
  • verbindt theorie en praktijk en kijkt overstijgend naar vraagstukken;
  • besluitvaardig, analytisch en met overtuigingskracht;
  • drive om zaken te veranderen.
Bedrijf

Zilveren Kruis maakt onderdeel uit van Achmea, de grootste collectieve zorgverzekeraar in Nederland. Voor haar ruim vier miljoen klanten zet Zilveren Kruis veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. Als Medisch Adviseur MSZ maak je onderdeel uit van het Controleteam MSZ/GGZ binnen de afdeling Naleving & Controle. Het team Naleving & Controle is onderdeel van de afdeling Zorginkoop en is verantwoordelijk voor het controleren van declaraties op rechtmatigheid en doelmatigheid, het beoordelen van (complexe) machtigingsaanvragen, het spiegelen van aanbieders op hun declaratiepatronen en het zorgdragen dat contractafspraken met aanbieders worden nageleefd.

Het Controleteam MSZ/GGZ bestaat uit ruim 20 personen (zorginhoudelijk adviseurs, controlespecialisten en –medewerkers) en houdt zich bezig met het meedenken over en implementeren van nieuw beleid, het uitvoeren van (materiële) controles en de naleving van gemaakte inkoopafspraken. Hierdoor is er een breed scala aan expertise en vaardigheden aanwezig. Binnen het team werk je vooral intensief samen met circa zeven andere medisch adviseurs MSZ in een grotendeels zelfsturend team. Het team maakt onderdeel uit van de afdeling Naleving & Controle, die op zijn beurt onderdeel is van Zorginkoop.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-047-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.