E-Marketeer/Product Manager

Aanbod
  • werken met een professionele en resultaatgerichte groep mensen;
  • de mogelijkheid om jouw kennis en ervaring in te zetten voor de groei van de organisatie;
  • een dynamische en afwisselende functie op verschillende niveaus met productlancering;
  • het gezicht zijn in de markt voor de productgroepen;
  • jouw stempel drukken op de rol binnen de organisatie.
Bedrijf

De organisatie heeft de ambitie om een vertrouwde partner te worden in de Benelux. Ze richten zich erop om specialistische geneesmiddelen, medische hulpmiddelen en voedingssupplementen toegankelijk te krijgen voor patiënten in de Benelux. Hierbij streven ze naar de hoogst beschikbare kwaliteit van producten en nemen ze geen genoegen met minder. Door hun filosofie, ambitie en werkwijze heeft de organisatie de afgelopen jaren een significante groei laten zien in een soms lastige markt. Ook in deze tijd is de organisatie bezig om een kwaliteitsslag te maken en zoeken ze voor hun professionalisering een E-Marketeer/ Product Manager die opereert in de marketing on- en offline en een sterke link heeft met sales.

Functie

Als E-Marketeer/Product Manager bekleed je een spin in `t web-functie. De functie is allesbehalve standaard en er wordt dan ook een breed appel gedaan op jouw kennis en ervaring. Je wordt verantwoordelijk voor het realiseren van de vooraf gestelde verkoopdoelstelling van een toegewezen productportfolio voor Fertiliteit/Gynaecologie. Je beheert de bestaande producten, maar lanceert ook nieuwe producten met als doel dat alle producten meer marktaandeel krijgen. Jouw focus zal vooral gericht zijn op de on- en offline mediakanalen vanuit marketing en communicatie. Deze marketingactiviteiten zijn niet alleen gericht op de producten, maar organisatiebreed. Je treedt op als een adviseur als het gaat om de andere producten. Je laat hierbij een daadkrachtige en ondernemende aanpak zien als het gaat om het plannen, faciliteren en integreren van activiteiten voor het productportfolio door middel van digitale kanalen. Uiteraard behoren taken als het analyseren van de relevante markten, het plannen van de marketingstrategie en het uitvoeren van de activiteiten hiervoor ook tot jouw takenpakket. Gezien de unieke positie binnen de organisatie werk je nauw samen met alle relevante interne en externe stakeholders en neem je zitting in het brandteam. Kortom: geen straight forward-functie, maar een functie met veel mogelijkheden en waarin vernieuwing welkom is.

Profiel
  • in ieder geval een afgeronde hbo opleiding;
  • minimaal twee jaar ervaring in een marketingfunctie als Product Manager;
  • minimaal twee jaar ervaring in de farmaceutische industrie;
  • een actief en recent netwerk in Fertiliteit en/of Gynaecologie;
  • ervaring in een salesfunctie;
  • kennis van “direct to consumer”-marketing;
  • brede praktische kennis en ervaring binnen farmamarketing (webinaers, SEO, CLM, Approved e-mail, e-Learning, etc., zowel technisch als content);
  • uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-045-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Regulatory Operations Associate

Offer
  • a diverse job at a pharmaceutical company
  • an interesting job because of the international contacts
  • a temporary contract for 6 months, with the possibility to extend
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located in Leiden but has tight lines all around the world. The organisation is looking for a motivated Regulatory Operations Associate.

Position

As an Regulatory Operations Associate you will be responsible to ensure timely preparation and submission of correspondence and applications to regulatory agencies, tracking and planning of such and document conformance to global publishing standards and style manuals. You will also be responsible for timelines and own resource management. You will participate in extended teams/projects/teams and ensure timely internal communication regarding regulatory filing status. In the position you will be considered a specialist in the field of electronic document management & style compliance, submissions management & publishing or regulatory information management. As a member of the project teams / task forces you are considered a regulatory operations expert. You will provide advice on technical quality of submission ready documents and completeness of planning and tracking information. Furthermore, you will ensure compliance with Regulatory Agency rules and guidelines pertaining to regulatory (including electronic) submissions. You will represent Regulatory Operations EU in local project teams. Ongoing maintenance of process documentation associated with Regulatory Operations / publishing activities is also part of your role. You will act as a liaison between members of Regulatory Affairs, QA and Operations in order to ensure timely submission of regulatory compliant and quality documents. Last but not least you will participate in the global testing and piloting of new electronic software tools (to include version upgrades), and submission types. You will supervise contract staff in the conduct of their duties. You will conduct trainings for new users in Regulatory systems and create job aides, process improvements, and training documentation.

Profile
  • at least a Bachelor degree
  • Bachelor 1-2 years’ experience and Master 0-2 years’ experience
  • proven ability to prioritize and multi-task with minimal supervision based on interactions with project team members
  • good written and oral communication skills in English
  • high integrity with respect to maintenance of proprietary, confidential information
  • highly accurate and organized, oversees support activities
  • affinity to work with IT systems and a problem solving mentality
  • comes up with improvements by taken initiative and a proactive mentality
  • flexible, stress resistant and a teamplayer
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-098-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Associate QPPV Officer

Offer
  • An amazing opportunity to use your skills and experience by helping out this client.
  • A quality-orientated organisation in the pharmaceutical industry.
  • Working in an international environment.
  • A temporary contract or an independent contract from Derks & Derks.
  • A contract for six months with the possibility to extent.
Organisation

The organisation is an international pharmaceutical organisation that has been operating in at least forty countries across Europe, the middle east and Africa. They operate on a global level and most of the teams have a global focus. They do Research, Development, Manufacturing, Warehousing but also Sales and Marketing. It is their hope to change tomorrow’s world and to improve the lives of by providing innovative medicines in areas of health where there is urgent need for better treatments. The organisation is clearly focused on bringing high-quality medicines to the market to reach their goals. Wouldn`t it be lovely to join them in their journey? At this moment they are open to meet an enthusiastic candidate for a temporary position as Associate QPPV Officer at their office in Leiden.

Position

As an Associate QPPV Officer you will be responsible for performing operational activities, implementing and maintaining operational plans and tools to support the QPPV Office for the maintenance of the pharmacovigilance System Master File (PSMF). Therefore you need to ensure that the document Management system used for the storage and archive of the PSMF contains the most up-to-date version for each section or annex, as provided by the PSMF stakeholders to ensure publication and submission of the PSMF within agreed timeliness. Furthermore, you will collaborate with the QPPV Office team for the development of procedures and projects to ensure compliance with all applicable global requirements for the PSMF and EU-QPPV oversight. You are going to be collaborating with relevant GPV and non-GPV partners (e.g., Global Clinical and Research Quality Assurance, Glob al Regulatory Affairs) for the maintenance of the PSMF. In this role you work with an international team on a global level you will report to the Associate Director QPPV-Office. As a team you will contribute to the development, implementation and successful execution of the GPV mission, objectives and strategic plan.

Profile
  • Minimum Bachelor’s degree with two years’ experience in pharmaceutical, biotechnology, or a related industry.
  • Minimum of one year of significant experience in Pharmacovigilance, Regulatory affairs or Safety Quality Assurance, including establishing standards in support of the safety quality systems.
  • Understanding of safety regulations for both marketed and investigational products, and excellent knowledge of global health authority requirements including ICH, CFR 21, FDAAA, EU GVP module, JP regulations, experience and understanding of Process Management, Standards, Training and IT function as they apply throughout the entire pharmaceutical compound/product life cycle.
  • Understanding of PV and Clinical Research processes, and other processes making up the PV system, including the interfaces between these processes.
  • Good understanding of PV, data management and adverse event reporting and processing.
  • Excellent oral and written communication skills, and ability to interact with all levels of personnel.
  • Must be able to communicate in English.
  • Able to work with computers (including Microsoft Office, Access, and Project)
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-096-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Legal Consultant

Offer
  • Diverse part-time job as a Legal Consultant at a pharmaceutical organisation.
  • Working in an international environment.
  • A temporary contract until the end of March 2021.
Organisation

Our client is an international pharmaceutical organisation that has been operating in over 40 countries across Europe, the Middle East and Africa. They operate on a global level and most of the teams have a global focus. They do everything in-house: Research, Development, Manufacturing, Warehousing and also Sales and Marketing. It is their hope to change tomorrow’s world and to improve the lives of individuals by providing innovative medicines where there is urgent need for better treatments. The organisation is clearly focused on bringing high-quality medicines to the market to reach their goals. Wouldn’t it be lovely to join them in their journey? At this moment they are looking for an enthusiastic candidate for a part-time temporary position as a Legal Consultant to support their legal department.

Position

In the role of Legal Consultant, you will receive and triage contracting and other legal queries and escalations from Medical & Development functions (both in The Netherlands and in the UK), as well as Procurement. You will deal with routine contract escalations and document reviews, including pharmacovigilance agreements, legal agreements relating to Medical & Development functions and review of quality plans and corrective action plans. Furthermore, you will provide support to the Senior Director, Legal Regulatory Counsel and other members of the Legal team by undertaking legal research on subjects relevant to the Regulatory Legal team. You will manage legal aspects of Medical & Development projects and monitor timelines and deliverables. In addition, you will manage Regulatory Legal team projects including drafting and implementation of guidelines, policies, and procedures.

Profile
  • Qualified lawyer or experienced paralegal with a degree in Law or equivalent experience.
  • Legal or paralegal experience, preferably within the pharmaceutical industry.
  • Experience in drafting and negotiating general commercial agreements (e.g. service agreements, confidentiality agreements).
  • Excellent organizational and collaboration skills.
  • Proven ability to influence, (appropriately) challenge and engage diverse stakeholders.
  • Ability to work as part of a team, or independently as required.
  • Proven legal analytical and drafting skills.
  • Fluent in written and verbal business English.
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-090-DD, to Jamie van der Heijde: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Jamie van der Heijde at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Manager Visie & Innovatie Zorginkoop

Aanbod
  • uitdagende baan met veel impact en eigen regie;
  • werken bij een toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • afwisselende positie met breed pakket aan taken en (grote) verantwoordelijkheden;
  • inspirerende collega’s en interessante netwerkcontacten;
  • innovatieve ideeën implementeren die bijdragen aan betere zorg;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden;
Organisatie

Zilveren Kruis bouwt aan de toekomst van de gezondheidszorg in Nederland. Zij zetten veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. De collega’s van Visie & Innovatie bij Zorginkoop werken bevlogen en vanuit overtuiging aan deze (regionale) zorgtransformatie. Als manager geef je deze verandering mede vorm. De uitdagingen om zorg betaalbaar en kwalitatief te houden zijn groot. We worden met z’n allen steeds ouder waardoor de zorgvraag stijgt. Tegelijk is er een blijvend personeelstekort. Het team ontwikkelt visie en strategie voor thema’s in de zorg die bestaande (financierings)structuren en indelingen overstijgen.

Functie

In deze functie geef je leiding aan een team van 16 medisch en zorginhoudelijk adviseurs, innovatie adviseurs, analisten en beleidsadviseurs. Het team ontwikkelt visie en strategie voor uiteenlopende onderwerpen. Onderwerpen die breder zijn dan een zorgsoort of die nieuw zijn. Zoals een landelijke strategie voor het strategisch thema Zorg Veilig Thuis. Een speerpunt waarmee Zilveren Kruis en haar klanten online zorg en telemonitoring opschalen. Ook ontwikkelt het team inkoopstrategieën voor verschillende zorgsoorten met innovatieve inkoopmethodieken. Je stuurt het team aan op het identificeren van kansrijke innovaties en het omzetten naar (opschaling van) innovatieve zorg. In deze uitdagende baan werk je samen met het zorgveld, partners, leveranciers en collega’s binnen Zorginkoop en Zilveren Kruis. Je brengt met je team de laatste trends en innovaties in de organisatie en zoekt met collega’s van andere teams naar manieren om deze innovaties te realiseren. Je bent een aanjager om te zorgen dat Zilveren Kruis blijft vernieuwen en de best mogelijke zorg blijft bieden voor hun klanten. Het is belangrijk dat je het team begeleidt bij multidisciplinair werken met andere afdelingen binnen en buiten Zorginkoop. Daarnaast vraagt de zorg om versnelde vernieuwing. De coronacrisis heeft momenteel grote impact. Daardoor ontstaan ook kansen om innovatieve oplossingen te bespoedigen. Deze managementrol vraagt een heldere visie en sterke drive om in de complexe zorgwereld een beweging in gang te zetten.

Profiel
  • wo werk- en denkniveau ;
  • minimaal 8 jaar managementervaring;
  • conceptueel sterke verbinder met coachende vaardigheden;
  • ervaring met het succesvol aansturen van veranderprocessen;
  • ervaring met innovatieve projecten op het vlak van E-health en digitalisering;
  • ervaring met Lean en/of Agile werken.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-077-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Verkoop Binnendienst

Aanbod
  • Leidinggevende rol met een breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • invloed op je eigen succes;
  • onderdeel van het tactische/operationele MT;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Eureco-Pharma, gevestigd in Ridderkerk, is sinds 1996 een zelfstandige onderneming die zich bezighoudt met het beschikbaar stellen van geneesmiddelen voor de Nederlandse markt. De toegevoegde waarde is het leveren van een besparing op het geneesmiddelenbudget en het oplossen van beschikbaarheidsproblemen.

Eureco-Pharma is actief in het parallel importeren en het registreren van receptgeneesmiddelen. Hierbij ligt hun focus op de intramurale (ziekenhuis)markt. Én zij maken zich sterk voor het oplossen van geneesmiddelentekorten. Hun klanten zijn ziekenhuisapothekers, openbare apotheken en groothandels in Nederland. Bij Eureco-Pharma werken ongeveer 100 mensen die zich iedere dag inzetten voor betaalbare en toegankelijke farmaceutische zorg. De organisatie weet zich te onderscheiden door haar sterke leverbetrouwbaarheid en hoge servicegraad. De kernwaarden die zij zowel intern als extern hanteren zijn: Betrokkenheid, Deskundigheid, Verbetering en Betrouwbaarheid. De organisatie heeft de afgelopen jaren een sterke groei doorgemaakt, zowel in omzet als in groei. Om verder vorm te geven aan de groei en professionalisering, is Eureco-Pharma op zoek naar een enthousiast Hoofd Verkoop Binnendienst. In deze functie rapporteer je aan de Managing Director.

Functie

Als Hoofd Verkoop Binnendienst ben je verantwoordelijk voor het aanturen van de afdeling Customer Service en Accountmanagement (circa 5 FTE). Je bewaakt de commerciële koers van de organisatie en ben operationeel verantwoordelijk voor alle sales processen. In deze rol rapporteer je aan de Managing Director.

Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Verantwoordelijk voor het aansturen, motiveren, coachen en verder ontwikkelen van jouw team.
  • Het maken, bewaken en sturen o.b.v. KPI’s.
  • Het realiseren en bewaken van de Sales processen bestaande uit verkoopdoelstellingen, strategie, budget, offertetraject, orders, afhandeling en levering.
  • Het zorg dragen voor een correcte, service gerichte Aftersales.
  • Maandelijks aanleveren van Sales rapportages.
  • Het signaleren, analyseren en rapporteren van knelpunten in het verkoopproces i.s.m. Business Control.
  • Het geven van input op budgetten alsmede jaarplannen in relatie tot de operationele strategie en het omzetten naar taken voor je team.
  • Organiseren van Sales meetings.
  • Het volgen en vertalen van marktwerking en trends naar de Sales processen in samenwerking met Business Development.
  • Goede interne en externe contacten onderhouden, o.a. met Marketing, Regulatory Affais, HR etc.
 Profiel
  • minimaal hbo denk- en werkniveau, opleiding bij voorkeur in een commerciële richting;
  • minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • ervaring in de farmaceutische branche is een sterke pré (maar geen must);
  • affiniteit met CRM- en ERP-systemen en kennis van diverse Office pakketten;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, Duits is een pré;
  • persoonskenmerken: enthousiast, energiek, proactief, zelfstarter, planmatig sterk, commercieel en beschikkend over goede leiderschapsvaardigheden.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-027-DD, naar Anneke Aangeenbrug, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Anneke Aangeenbrug via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je/uw reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature regulatory-affairs

Senior Data Assurance Officer

Offer
  • An amazing opportunity where you can use your skills and experience.
  • A quality-orientated organisation in the pharmaceutical industry.
  • Working in an international environment.
  • A temporary contract or an independent contract from Derks & Derks.
  • A contract until February 2021.
Organisation

The organisation is an international pharmaceutical organisation that has been operating in over 40 countries across Europe, the middle east and Africa. They operate on a global level and most of the teams have a global focus. They do everything in-house: Research, Development, Manufacturing, Warehousing and also Sales and Marketing. It is their hope to change tomorrow’s world and to improve the lives of individuals by providing innovative medicines where there is urgent need for better treatments. The organisation is clearly focused on bringing high-quality medicines to the market to reach their goals. Wouldn`t it be lovely to join them in their journey? At this moment they are open to meet an enthusiastic candidate for a temporary position as Senior Data Assurance Officer at their office in Leiden.

Position

In the role of Senior Data Assurance Officer you will be responsible for the maintenance of excellency in Regional  Process Data Assurance and Medical Consistency. Thereby, you will be responsible for the implementation and execution of various QC measures in ICSR processing, which will contribute to the successful implementation of Regional Pharmacovigilance Process Management goals and objectives. Furthermore, you will ensure that the quality of contracted work is delivered to the Global Pharmacovigilance (GPV). The Process Management Office and you will be responsible for executing all in-house activities on time and with a high quality to ensure compliance with regulatory requirements and organisations policies. Also, you have to oversee triage, review and processing of Individual Literature Case Reports. In this position you will work extensively with vendor personnel and PV process staff within the region to ensure the high data quality required to support the ongoing assurance of the safety profile of organisations products and compliance. You will communicate with internal and external parties and you will be responsible for day-to-day maintenance of the EU safety mailbox. This means that you will be responsible  for the development and maintenance of effective collaborations with internal Global Pharmacovigilance (GPV) stakeholders.

Profile
  • Master degree in Life Sciences or equivalent.
  • Five years of relevant experience.
  • In-depth knowledge and understanding of PV Process regulatory requirements and ICSR processing procedures both globally and in the assigned region.
  • Technical expert who has the ability to recommend enhancements to internal policies, processes and procedures based on new requirements and legislation.
  • Able to maintain case processing and case quality at the highest standards at all times.
  • Ability to work independently and providing solutions to a wide variety of cases.
  • Strong interpersonal skills, and multicultural and intercultural awareness.
  • Strong communication skills in English (both written and spoken).
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-087-DDD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature inkoop-logistiek

Supply Chain Fulfilment Coordinator

Offer
  • A challenging job within a large pharmaceutical company.
  • A temporary assignment till June 30th, 2021.
  • Contract of Derks & Derks Detachering.
Organization

Our client is a world leader in the healthcare industry. They aim for a healthy world.

Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in over 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organization has three main locations with approximately 4.500 employees. This position is located in Haarlem.

Position

As a Supply Chain Fulfilment Coordinator you are responsible for maintaining and building relationships with the assigned customers, the relevant supply sites and other stakeholders (End to End (E2E) Planners, Global Logistics, Finance and Quality). The Supply Chain Fulfilment Coordinator acts as primary contact for the customer; receives, analyses and processes their forecasts and orders; manages their inventory and deliveries and supports new product introductions.  This is all done with the objective to reach maximum customer satisfaction, at consummate cost, ensuring optimal supply chain performance in compliance with established guidelines and procedures. In this role you will be reporting to the Manager Demand Management and Supply Chain Fulfilment.

Profile
  • Bachelor or proven equivalent with experience in a related business (Supply Chain, Project Management, Logistics, Planning, Procurement, Business Planning or equivalent).
  • Two years of experience in a Customer Service environment.
  • Fluent in English both spoken and written.
  • Knowledge of and experience in MRP-systems.
  • Customer-focused, analytical, accurate, able to meet deadlines and a team player.
  • Basic understanding of working in a GMP and/or GDP environment and basic knowledge of Lean 6 sigma is a an advantage.
Reaction

Interested? Please send your curriculum vitae and motivation to Ms. Anneke Aangeenbrug, under reference number DT/20-084-DD, to: info@derksenderks.nl.  For further information, please call Ms. Anneke Aangeenbrug or Sandra van Putten on: 033-4728087. A capacity test may be part of the selection method.

Our client has chosen Derks and Derks for the selection of the candidates. We therefore ask you to send your application to Derks and Derks.

Central Filling Apotheker

Aanbod
  • een lopend project waar jij jouw stempel op kunt drukken;
  • vernieuwing van processen en procedures;
  • samenwerken met alle onderdelen van de organisatie;
  • een omgeving vol enthousiaste, hard werkende mensen met gevoel voor humor;
  • tijdelijke functie in verband met een eenmalig project.
Bedrijf

De organisatie is een full-service dienstverlener voor zelfstandig openbare apotheken, poliklinische apotheken en apotheken van ziekenhuizen. De organisatie laat zich kenmerken als informeel, waar hard werken hand in hand gaat met plezier en een persoonlijke benadering. Momenteel is de organisatie een professionaliseringsslag aan het maken door bestaande processen verder te automatiseren. Door het vertrek van hun huidige Central Filling Apotheker zijn ze op zoek naar een nieuwe medewerker dit het project kan trekken. Ze komen daarom graag in contact met een ervaring apotheker die gericht is op procesinrichting.

Functie

Als Central Filling apotheker ben je verantwoordelijk voor het goed begeleiden van het automatiseringsproject “Central Filling”. De kracht van dit project is gelegen in het grootschalig automatiseren van receptverwerking. Dit gebeurd door hoogwaardige robots en een volledig computergestuurde en geconditioneerde ruimte, waar geneesmiddelen verzameld worden voor patiënten. In jouw rol ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van het project, zodat het op tijd en volgens de juiste criteria wordt opgeleverd. Je zorgt ervoor dat het bestaande proces wordt verbeterd en blijft voldoen aan de geldende wet en regelgeving. Als Apotheker manage je op klantniveau het kwaliteitsproces en ben je betrokken bij de logistieke operatie. Je werkt samen met direct en indirecte collega’s binnen de organisatie.

Profiel
  • afgeronde opleiding farmacie;
  • je hebt een ondernemersmentaliteit en verantwoordelijkheidsgevoel;
  • je kunt goed proces -en projectmatig te werk gaan;
  • je bent klant- en resultaatgericht;
  • je bent een kei in het optimaliseren, innoveren en automatiseren van verschillende processen;
  • je hebt affiniteit met logistieke- en productieprocessen;
  • je hebt ervaring in de farmaceutische industrie;
  • je bent bekend met Central Filling/baxtering (als klant of als apotheker).
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/20-073-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je/uw reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je/u zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Senior Regulatory Affairs Manager

Offer
  • A challenging and diversified job.
  • Working in a multicultural and international environment.
  • Working partly remotely (during COVID-19, completely).
  • A permanent position for 40 hours a week.
Organisation

Our client is a multinational pharmaceutical company with EMEA headquarters based in London and affiliates throughout Europe. The client is engaged in Research and Development (R&D), Manufacturing and Sales and Marketing. The EMEA region is important and growing because they have key strengths in the various therapy areas. In the organisation they believe that nurturing a good relationship with employees delivers good business results. They are aiming to become recognized as an Employer of Choice. This means ensuring they are a highly effective organization, that applies best-in-class people management, creating a positive working environment and having an inspirational company culture. Because of the growth in the EMEA region they are looking for a motivated and specialized Regulatory Affairs Manager in CMC for Biological Products.

Position

A suitable candidate will be responsible for developing submission plans for assigned projects and provides input for RA strategy. You identify and collect data required for registration packages, often including initial IND submissions for later stage development products. You will take responsibility for the development and implementation of Regulatory processes within the department. As a Regulatory Manager you are responsible for independently managing complex technical documents. You prepare, review, and submit to global Regulatory agencies. Therefor you prepare INDs & NDAs, amendments, and supplements, as well as responses to questions from Regulatory agencies. Also, you prepare and/or review summary tables of data from research and manufacturing reports, without direct supervision. You develop strategies for new assignments while having less-defined Regulatory frameworks. You also execute Regulatory strategies with management guidance. Regularly you interact with senior management within areas of responsibility. You establish reports with FDA review staff and interacts regularly including negotiations in new areas. You also participate in FDA meetings and you will manage the planning process. Furthermore, you advise global and local teams on Regulatory requirements, and interpret and ensure compliance with applicable FDA/ICH regulations. Finally, you interact with international marketing staff to define the most appropriate Regulatory strategies to utilize in international product registrations, both in original submissions and to support existing registrations.

Profile
  • At least a Bachelor’s degree in a scientific or related discipline.
  • At least 7 years of industry experience combined with 4 years in RA.
  • Expert level of scientific knowledge in chemistry, general biological/physical science, and ability to apply that knowledge to Regulatory issues and product development.
  • Recognized as skilled in an aspect of pharmaceutical drug development, with RA skills.
  • Full knowledge of FDA and ICH regulations and guidelines, and the ability to provide interpretations of that information to others.
  • Strong organizational skills with the ability to manage large projects and provide Regulatory guidance/training to others in the department.
  • Proven ability to prioritize and multi-task with minimal supervision based on interactions with project team members.
  • Excellent written and oral communication skills, with writing ability to meet Regulatory.
  • Solid experience in gene or cell therapy.
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/20-071-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.