vacature medical-affairs

Sr. Medical Advisor (Immunology)

Aanbod
  • Uitdagende functie binnen een internationale farmaceutische organisatie;
  • Werken met snelle communicatielijnen en in cross-functionele teams;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Contract met een looptijd van een jaar, daarna een vast dienstverband.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een toonaangevend, internationaal opererend en innovatief geneesmiddelenbedrijf. Zij werken intensief samen met andere partijen in de gezondheidszorg aan een gezondere wereld en een gezonder Nederland. Dit weten zij te realiseren door het op de markt brengen van innovatieve geneesmiddelen, premium zelfzorgproducten en impactvolle samenwerkingen. Een van de business units van deze organisatie is die van Inflammation & Immunology. Deze unit heeft een uiteenlopend portfolio aan producten. Hier zijn ze momenteel druk bezig met het lanceren van nieuwe geneesmiddelen. Mede daarom zijn ze op zoek naar een Sr. Medical Advisor die het team komt versterken.

Functie

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het leveren van medische en wetenschappelijke input. Als Medical Advisor heb je expertise in inflammation en immunology. Je implementeert de visie voor de geneesmiddelen die op de markt zijn, de medical education en trainingen (intern en extern). Hier hoort ook het opzetten van het medische plan bij, wat ook customer relations omvat. Daarbij geef je ook medisch en wetenschappelijk advies over de producten die in jouw portfolio vallen. Dit doe je uiteraard in samenwerking met de cross-functionele teams. Je werkt nauw samen met de andere Medical Advisor en met je leidinggevende om voor de wetenschappelijke input te zorgen die het management vervolgens weer kan gebruiken voor sponsoringen bijv. Daarbij is het belangrijk dat de administratie bijgehouden wordt, de voortgang gemonitord wordt etc. Ook ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van medisch inhoudelijke vragen, dan wel het aanleveren van informatie, over de geneesmiddelen in je portfolio aan zowel interne als externe stakeholders. In deze brede functie zal je de Medisch Expert en ambassadeur zijn en rapporteren aan de Medical Team Lead in de Benelux. Daarbij ben je uiteraard verbonden aan diverse cross-functionele teams.

Profiel
  • Je bent een Medical Doctor met ten minste 3 jaar klinische/ patient ervaring, bij voorkeur met publicaties in inflammation;
  • Minimaal drie jaar werkervaring als een Medical Advisor, ervaring en kennis van immunologie is een sterke pre;
  • Kennis van de regulations voor goedkeuring, vergoeding en gebruik van geneesmiddelen;
  • In staat om te functioneren in een complexe, veranderende omgeving.
  • Teamplayer, flexibel, analytisch sterk, pro-actief en digitale kennis (microsoft office);
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (vloeiend) is een must have.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/20-020-DD naar Toon Fleminks, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Toon Fleminks via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je/uw reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je/u zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature productie

Packaging Engineer

Offer
  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment till at least July 2020
  • contract of Derks & Derks Secondment and Interim
Organisation

Our client is a global pharmaceutical leader and the world’s largest generic medicines producer, committed to improving health and increasing access to quality health solutions worldwide. Their employees are at the core of their success, with colleagues in over 80 countries, delivering the world’s largest medicine cabinet to 200 million people every day. They offer a uniquely diverse portfolio of products and solutions for patients and they have built a promising pipeline centred around their core therapeutic areas. They are continually developing patient-centric solutions and significantly growing both their generic and specialty medicines business through investment in research and development, marketing, business development and innovation. This is how they improve health and enable people to live better, healthier lives.

 Position

As a Packaging Engineer you are responsible to provide subject matter expertise to support the packaging technology team. The Combination Product & Devices (CPD) Team is managing a portfolio of legacy and new combination projects. There are developmental & technical challenges, problem investigations and continuous improvements to overcome, solve and implement. Examples of medical devices used are Pre-Filled Syringes (PFS), pen injectors and auto injectors, combination kits. As Packaging Engineer you will be leading packing related activities for combination product development. The majority activities are related to secondary and tertiary pack design, development, verification and validation for combination products and authoring and reviewing design control documentation. You will have extensive knowledge of the relevant regulations, directives, guidelines and standards relevant to the development of packaging for combination products. Your creativity, knowledge and experience will enable you to identify and to resolve complex packaging related problems. You will also be responsible for managing external engineering resources and for supporting and mentoring other members of the Packaging Team.

The role is global and will require to work across all phases of the projects. You will be part of a cross-functional team and will be required to contribute to multiple projects in parallel supporting all SDT portfolio device projects.

 Profile
  • S. or PhD degree in Packaging, Packaging Materials, Materials Science, Physics, Chemistry, Polymer Science or Engineering with packaging work experience and proven track record (on the Market).
  • At least 7 years’ experience in packaging development, from concept to commercialisation or equivalent in pharmaceutical and/or medical device industry.
  • Solid proficiency in MS Word, Excel and MS projects.
  • Training in Design Controls, medical device risk management and European Medical Device Directive/Regulations (preferred).
  • Outstanding understanding of the desirable, feasible, viable approach and able to demonstrate strong problem solving and analytical approaches.
  • Exhibition of ingenuity, creativity and resourcefulness.
 Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-026-XX, to Djamila Hagemans: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Djamila Hagemans at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our Client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature hrm

Global HR System Specialist

Offer
  • diverse job within a pharmaceutical company
  • interesting position to use your skills and knowledge in HR IT systems
  • temporary contract with the possibility to extend
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located at Leiden but with a tight line to the other affiliates. In order to give extra support to a project the organisation is searching for an HR System Specialist.

Position

As an HR System Specialist you will be responsible and accountable for maintenance, troubleshooting and design of HR systems. You are also accountable for partnering with the Information Systems team, Data & Reporting teams and HR Operations Service Delivery teams on system updates and to ensure any amends to requirements / processes are delivered. You will be responsible for HR Operations tools from a functional perspective and ensure they are fit for purpose (e.g. case management, knowledge management & HR Portal). Also you will be supporting minor/major software and hardware upgrades ensuring that change management procedures are followed. Another responsibility is the identification, testing and resolution of escalated incidents from frontline support teams and assist with the command & control for major incident and service outages. It is a global role, based in Leiden (The Netherlands). You will report to the Manager of the department.

Profile
  • Bachelor’s degree
  • at least 5 years of working experience
  • at least 2 years of experience in IT and/or HR IT Space
  • experience of communicating and coordinating initiatives across functional and technical boundaries
  • knowledge of “Best of Breed” HR IT Systems and integration models
  • excellent written and oral communication skills in English
  • excellent IT skills in SAP, succesfactors or/and HR connect
  • proven HR Skills
  • proven people management skills
  • a widely used international language(s) is desirable
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-025-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Regulatory Affairs Officer (0,6 – 1,0 fte)

Aanbod
  • (mede)verantwoordelijk voor de verdere uitbouw en professionalisering van Eureco Pharma;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Eureco-Pharma B.V., gevestigd in Ridderkerk, is sinds 1996 een zelfstandige onderneming die zich bezighoudt met het beschikbaar stellen van geneesmiddelen voor de Nederlandse markt. De toegevoegde waarde is het leveren van een besparing op het geneesmiddelenbudget en het oplossen van beschikbaarheidsproblemen.

Eureco-Pharma is actief in het parallel importeren en het registreren van receptgeneesmiddelen. Hierbij ligt hun focus op de intramurale (ziekenhuis)markt. Én zij maken zich sterk voor het oplossen van geneesmiddelentekorten. Hun klanten zijn ziekenhuisapothekers, openbare apotheken en groothandels in Nederland. Bij Eureco-Pharma werken ongeveer 100 mensen die zich iedere dag inzetten voor betaalbare en toegankelijke farmaceutische zorg. De organisatie weet zich te onderscheiden door haar sterke leverbetrouwbaarheid en hoge servicegraad. De kernwaarden die zij zowel intern als extern hanteren zijn: Betrokkenheid, Deskundigheid, Verbetering en Betrouwbaarheid. De organisatie heeft de afgelopen jaren een sterke autonome groei doorgemaakt, zowel in omzet als in een organisatorische professionalisering. Om verder vorm te geven aan de groei is Eureco-Pharma op zoek naar een enthousiaste Regulatory Affairs Officer.

Functie

De afdeling Regulatory Affairs draagt zorg dat de farmaceutische producten voorzien zijn van de juiste juridische licenties, de handelsvergunningen. Hierdoor kan de veiligheid en werkzaamheid van producten gecontroleerd worden. Als Regulatory Affairs Officer combineer je jouw wetenschappelijke, juridische en zakelijke kennis over geneesmiddelen om ervoor te zorgen dat deze voldoen aan de wettelijke regels. Hiervoor coördineer je de processen zodat de geneesmiddelen gedurende de gehele levenscyclus voldoen aan wet- en regelgeving. Je rapporteert rechtstreeks aan de Manager Quality Assurance & Regulatory Affairs en je werkt nauw samen met de Regulatory Affairs collega´s op de afdeling.

 Taken en verantwoordelijkheden

  • aanvragen en onderhouden van handelsvergunningen en notices door middel van het verzamelen van relevante informatie voor de dossiervorming;
  • indienen en zorgdragen voor een efficiënte doorloop van registratiedossiers bij de autoriteiten (nationale procedures);
  • behandelen en bewerken van de (e-)CTD files (Module 1);
  • informeren van de merk-, registratie- en patenthouder met betrekking tot geneesmiddelen;
  • verwerken van de juiste informatie bij externe bronnen en partijen op basis van de inhoudelijke productgegevens;
  • verantwoordelijk voor de uitvoering en controle van alle wettelijke prijsbepalingen, zoals Wet Geneesmiddelen Prijzen (WGP);
  • signaleren en adviseren van de interne organisatie over product gerelateerde richtlijnen, wetten en beleid;
  • verantwoordelijk voor de verwerking en afhandeling van meldingen m.b.t. bijwerkingen, speciale omstandigheden en verzoeken om medische informatie;
  • follow-up van toekomstige ontwikkelingen in regelgeving en implementatie van nieuwe voorschriften in het bedrijf;
  • monitoren dat de huidige strategie en documentatie voldoet aan de voorschriften of richtlijnen.
Profiel
  • hbo werk en denkniveau;
  • aantoonbare kennis en affiniteit met registratiedossiers van geneesmiddelen;
  • relevante kennis van wet- en regelgeving;
  • in staat om grote hoeveelheden informatie te analyseren om zo: fouten op te sporen, informatie te verwerken in diverse systemen en conclusies te trekken;
  • communicatief sterk;
  • goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, Duits en Engels is een pré;
  • ervaring in het werken met ERP- en CRM-systemen, Microsoft Dynamics NAV en Microsoft Dynamics CRM is een pré.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-023-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans of Anneke Aangeenbrug via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

vacature kwaliteit

Manager Quality Assurance

Aanbod
  • gevarieerd takenpakket en veel verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor jouw input en visie in kwaliteit;
  • een professionele omgeving waar iedereen zich inzet voor de beste (indirecte) zorg voor de patiënt.
Bedrijf

De organisatie, onze klant, biedt een totaalpakket aan hoogwaardige specialistisch-farmaceutische product- en dienstverlening voor diverse afnemers in de regio. Onze klant levert aan verschillende ziekenhuisapotheken. De organisatie heeft een volwaardige GMP-gecertificeerde productieafdeling, een GMP- en ISO15189-geaccrediteerd laboratorium, een GDP-gecertificeerde groothandel en een grote moderne bereidingsunit. De afdeling Quality Assurance houdt zich bezig met het inrichten, borgen en verbeteren van de dienstverlening, zodat de productie en de verspreiding van de geneesmiddelen efficiënt en kwalitatief goed wordt uitgevoerd. Voor deze afdeling is onze klant op zoek naar een Manager Quality Assurance.

Functie

Als Manager Quality Assurance geef je leiding aan de afdeling QA en draag je verantwoordelijkheid voor het functioneren van het kwaliteitssysteem van de organisatie. Je ontwikkelt en borgt het kwaliteitsbeleid en kwaliteitssysteem. Je signaleert, beoordeelt en neemt actie op problemen, waarbij je management en bestuur aangesloten houdt. Daarbij adviseer je en bepaal je samen met andere afdelingshoofden welke strategie en welk beleid binnen de organisatie passen. Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van het auditprogramma en de zelfinspecties, waarbij je de communicatie naar de IGJ onderhoudt en bewaakt. Je verzorgt de periodieke managementrapportages en bewaakt de voortgang van de afhandeling van Changes, CAPA’s, Deviatons en klachten. Daarnaast ben je vraagbaak voor GMP/GDP gerelateerde vragen en weet je anderen te motiveren en met je mee te krijgen door jouw proactieve houding ten aanzien van het vergroten van het kwaliteitsbewustzijn. Je rapporteert aan de Plant Manager en je geeft leiding aan twee Quality Assurance Officers en een Qualified Person.

Profiel
  • een academische opleiding in relevante studierichting (het hebben van het diploma apotheker is een sterke pre);
  • brede kennis op het gebied van kwaliteit (GMP/GDP) en productie van geneesmiddelen;
  • +5 jaar ervaring in een soortgelijke rol in de industrie en/of ziekenhuisfarmacie en leidinggevende ervaring;
  • ervaring met het optimaliseren van het kwaliteitsmanagementsysteem;
  • ervaring met opstellen en implementeren van veranderplannen;
  • proactief, sterke communicator, oplossingsgericht, positieve instelling, weet anderen te motiveren en een heldere visie op kwaliteit.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/19-059-DD, naar Toon Fleminks, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Toon Fleminks via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature kwaliteit

Quality Assurance Specialist

Offer
  • diverse job within a pharmaceutical company
  • interesting position to use your skills and knowledge in Quality Assurance
  • temporary contract with the possibility to extend
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located at Leiden but with a tight line to the other affiliates. In order to give extra support to a project the organisation is searching for a Quality Assurance Specialist.

Position

As a Quality Assurance Specialist, you will collaborate in further setup, maintenance and implementation of the pharmaceutical quality management system as well as performance of several measures to secure the quality management of the affiliate and its third parties.

In this role you need to act as a deputy Responsible Person as defined in EU GDP Guideline 2013/C343/01. You will perform quality assurance activities on behalf of the affiliate in its capacity as wholesaler and Marketing Authorisation Holder. You will be responsible to ensure all products, personnel and third parties conform to local, European and company quality assurance requirements. You need to ensure implementation and maintenance of a Quality Management System, which need to be compliant with EU GDP Guidelines, local legislation and corporate quality assurance requirements and is proportionate to the scope of wholesale distribution and Marketing Authorisation Holder activities undertaken by or on behalf of the affiliate. You need to maintain independence with regards to QA decision making within the affiliate. You will work in a team and report to the manager of the department.

Profile
  • Bachelor’s degree in health science or related subject
  • minimum 2 years of experience in the pharmaceutical industry
  • experience in Quality is an advantage
  • experience in handling regulatory interfaces such as inspections and audits are an advantage
  • good understanding of the EU GDP, EU GMP and QMS
  • ability to communicate and negotiate with peers
  • understanding of local and European regulatory environment
  • good organizational, coordination, diplomatic, negotiation, presentation and communications skills
  • precise, rigorous and reliable with an analytical mind
  • good decision-making skills
  • computer literacy
  • fluent in written and spoken English
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-022-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

vacature hrm

HR Assistant

Offer
  • diverse job within a pharmaceutical company
  • interesting position to use your skills and knowledge in Human Resources
  • temporary contract with the possibility to extend
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located at Leiden but with a tight line to the other affiliates. In order to give extra support to a project the organisation is searching for a HR assistant.

Position

As an HR Assistant, you are working as part of the HR (Services) team and will be responsible for all common administrative and operational HR activities. You will be independently dealing with routine administration correspondence and enquiries on a diverse range of employment matters. You ensure a smooth execution of the salary payments together with the Accountant Payroll. Also you keep the personnel information system (SAP) up-to-date, ensuring that all information provided is accurate and up-to-date and that confidentiality is fully respected. Monitoring the central HR inbox and respond to incoming phone calls is also your responsibility. As well as dealing with (basic) employee matters and escalating more complex matters to relevant HR colleagues. You are responsible for the maintenance of the (digital) personnel files and registering absenteeism due to illness as well as reporting illness to our occupational health service. Furthermore you work independently and / or within a group on a diverse range of projects.

Profile
  • Bachelor’s degree in Human Resources
  • minimum 2 years of experience in a HR supporting role in an international business environment
  • knowledge of SAP or a similar personnel system
  • excellent knowledge of MS Office
  • good communication skills (verbal and written) in both Dutch and English
  • organized with attention to detail
  • flexible and open-minded, hands-on mentality
  • high levels of personal discretion and a strong respect for the need for confidentiality
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-021-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Inkoper (Direct Channel)

Aanbod
  • sleutelrol met een breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • doorgroeimogelijkheden;
  • invloed op je eigen succes;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Eureco-Pharma B.V., gevestigd in Ridderkerk, is sinds 1996 een zelfstandige onderneming die zich bezighoudt met het beschikbaar stellen van geneesmiddelen voor de Nederlandse markt. De toegevoegde waarde is het leveren van een besparing op het geneesmiddelenbudget en het oplossen van beschikbaarheidsproblemen.

Eureco-Pharma is actief in het parallel importeren en het registreren van receptgeneesmiddelen. Hierbij ligt hun focus op de intramurale (ziekenhuis)markt. Én zij maken zich sterk voor het oplossen van geneesmiddelentekorten. Hun klanten zijn ziekenhuisapothekers, openbare apotheken en groothandels in Nederland. Bij Eureco-Pharma werken ongeveer 100 mensen die zich iedere dag inzetten voor betaalbare en toegankelijke farmaceutische zorg. De organisatie weet zich te onderscheiden door haar sterke leverbetrouwbaarheid en hoge servicegraad. De kernwaarden die zij zowel intern als extern hanteren zijn: Betrokkenheid, Deskundigheid, Verbetering en Betrouwbaarheid. De organisatie heeft de afgelopen jaren een sterke autonome groei doorgemaakt, zowel in omzet als in een organisatorische professionalisering. Om verder vorm te geven aan de groei is Eureco-Pharma op zoek naar een enthousiaste Inkoper.

Functie

Als Inkoper werk je nauw samen met de afdelingen Sales, Customer Service en Supply Chain. Je bent op operationeel niveau verantwoordelijk voor de inkoop van de producten van Eureco-Pharma in het directe kanaal. Dit doe je op basis van maandelijkse salesforecast en afspraken met de leveranciers. Naast inkoopprijs en leverbetrouwbaarheid, is de relatie met de leverancier en de mogelijkheden van het verder uitbouwen hiervan een belangrijke parameter voor de onderhandelingen/contractering van de leverancier. Het is van belang dat je dit spanningsveld op de juiste manier weet te managen door de risico’s goed in te schatten, hier tijdig op te anticiperen en te rapporteren aan de manager en/of de afdeling Business Development. Als Inkoper Direct Channel ben je operationeel het eerste aanspreekpunt voor alle leveranciers in het directe kanaal en daarmee verantwoordelijk voor het operationele relatiebeheer van deze strategische partners. Daarbij heb je een proactieve rol bij het uitbouwen van het assortiment en ben je verantwoordelijk voor het verbeteren van dit inkoopproces. De Inkoper Direct Channel stuurt mede inhoudelijk de Purchase Assistant aan en delegeert licht operationele taken.

Profiel
  • relevante ervaring met de farmaceutische business is een sterke pre;
  • minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • tenminste 2 jaar relevante werkervaring in een inkoopfunctie;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, kennis van de Duitse taal is een pre;
  • ervaring met het werken met ERP- en CRM-systemen, Microsoft Dynamics NAV en Microsoft Dynamics CRM is een pre;
  • voldoende kennis van relevante Office-pakketten.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-022-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans of Anneke Aangeenbrug via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature kwaliteit

Qualified Person

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • werken binnen een internationale omgeving;
  • uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Haarlem. Op deze locatie zul je als QP vallen onder de afdeling Center of Excellence Quality. Deze afdeling is verantwoordelijk voor het sturen en coördineren van het kwaliteitsbeleid van de Manufacturing Division Haarlem, in overeenstemming met bestaande wet- en regelgeving. Hiertoe onderhouden de verschillende afdelingen contacten met alle Integrated Process Teams (IPT’s) en Centers of Excellence (CoE’s) van Manufacturing Division Haarlem alsmede met andere vestigingen en met de External Manufacturing organisatie wereldwijd. Binnen de CoE Quality is Quality Release verantwoordelijk voor de kwaliteitshandhaving en het vrijgeven van producten naar de markt in een multidisciplinair team waaronder een aantal Qualified Persons (QP’s).

Functie

Als Qualified Person (QP) ben je eindverantwoordelijk voor quality oversight van de gehele supply chain inclusief batch certificering. Het productenpakket bestaat uit farmaceutische producten die zowel binnen als buiten de organisatie (bij internationale CMO’s) worden geproduceerd. Producten worden in Haarlem verpakt voor markten over de gehele wereld met ieder specifieke eisen en regelgeving. Daarbij nemen jij en je team de land- en productspecifieke wet- en regelgeving en geldende GMP-eisen in acht. Als QP ben je eindverantwoordelijk voor het reviewen van batch documentatie. Daarnaast lever je een bijdrage aan de kwaliteitsstrategie binnen Manufacturing Division Haarlem, door te adviseren op het gebied van compliance- en kwaliteit gerelateerde verbeteringen en het initiëren en het ontwikkelen van farmaceutisch beleid en procedures. Je bent een ambassadeur van het kwaliteitsbewustzijn, leid (internationale) onderzoeken en rapporteert kritische afwijkingen. Andere taken als QP zijn het goedkeuren van productie gerelateerde onderzoeken (binnen en buiten Manufacturing Division Haarlem) en klachten. Maar ook het opbouwen van relaties en frequent onderhouden van contact met diverse collega’s zowel binnen Manufacturing Division Haarlem als met collega’s van andere vestigingen vallen onder jouw taken.

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding Biotechnologie, (Micro-)Biologie, Farmacie met apothekersdiploma (of equivalent);
  • meerdere jaren werkervaring als QP in de farmaceutische industrie;
  • ervaring met quality oversight over complexe supply chains;
  • ervaring met wet- en regelgeving binnen en buiten EU, o.a. EMEA, FDA, Anvisa;
  • ervaring met implementeren van kwaliteitsverbeteringen;
  • in staat om een kwaliteitsgerichte mindset te combineren met een praktische benadering en om dit goed op anderen over te brengen;
  • sterke persoonlijkheid die in staat is zelfstandig besluiten te nemen;
  • proactief, besluitvaardig, kritisch en stressbestendig;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden (woord en schrift) in het Nederlands en Engels.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/19-086-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Marketing Manager (Cardiovasculair)

Aanbod
  • eindverantwoordelijk voor de lancering van een nieuwe klasse cardiovasculair product in Nederland;
  • onderdeel van een internationaal lanceringsteam;
  • werken binnen een ambitieuze organisatie met de drive om in alles de beste te zijn;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • samenwerken met een team van gedreven en gemotiveerde professionals.
Bedrijf

Daiichi Sankyo is ontstaan vanuit een fusie van de gevestigde bedrijven Daiichi en Sankyo in Europa. Zij zijn één van de 20 grootste farmaceutische bedrijven in de wereld en hebben ongeveer 17.000 medewerkers. In Europa is Daiichi Sankyo in 12 landen actief met ongeveer 2000 medewerkers. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in München, Duitsland, en niet ver van daar staat één van de wereldwijde productievestigingen. Deze imposante organisatie verzorgt innovatieve producten en services en heeft een jarenlange traditie en wetenschappelijke achtergrond. Met haar innovatieve portfolio heeft de organisatie een mooie toekomst voor zich. De organisatie zal in 2020 een nieuw product, een cholesterolverlager nieuwe klasse, lanceren. De toedieningsvorm en prijs zijn wezenlijk onderscheidend van de bestaande generieke producten en biosimilars. Het is een nieuw klassetablet tegen hoge cholesterol. Om deze bijzonder veelbelovende lancering in Nederland optimaal te laten verlopen wil de organisatie zich versterken met een ervaren Marketing Manager. Deze nieuwe collega wordt volledig verantwoordelijk voor de lancering van het nieuwe product in Nederland.

Functie

Als Marketing Manager ben je eindverantwoordelijk voor de lancering van het nieuwe medicijn van onze opdrachtgever. Deze verantwoordelijkheid behelst alles: van de marketingstrategie tot aan de prijsstrategie. Uiteraard bepaal je de positionering, merkwaarde propositie en marketingtactiek. Je werkt volgens een heldere tijdsplanning en zorgt  dat de organisatie klaar is voor de uiteindelijke lancering van dit product. Daarbij word je ondersteund door een Marketing Associate en een Productmanager. Ook word je binnen Nederland direct eindverantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten voor Daiichi Sankyo. Daarnaast werk je op Europees niveau samen met het internationale lanceringsteam. Kortom, een uitdagende functie in een dynamische en ambitieuze organisatie!

Profiel
  • een afgeronde WO-opleiding bij voorkeur richting Marketing;
  • minimaal 10 jaar relevante marketingervaring;
  • aantoonbare ervaring met introductie van nieuwe producten op cardiovasculair gebied;
  • uitstekende organisatorische, sociale en communicatieve vaardigheden;
  • klantgerichte, commerciële en flexibele instelling;
  • ambitieus, energiek en overtuigend;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engels taal in woord en geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/19-048-Marketing Manager, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.