Derks Vacature Sales Marketing

Commercial Lead

Aanbod

  • veelzijdige en dynamische rol binnen een groeiende organisatie;
  • veel verantwoordelijkheid en vrijheid;
  • sterke afwisseling tussen strategisch denken en hands-on uitvoering;
  • aanboren van nieuwe markten, klanten en producten.

Functie

Als Commercial Lead ben je verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten van onze opdrachtgever in Nederland. Je richt je daarbij voornamelijk op de Retail, dus groothandels, apotheekketens en zorgverzekeraars. Het doel van deze functie is het laten groeien van het marktaandeel alsook de omzet. Je zorgt voor een optimale aanwezigheid van de generieke geneesmiddelen via de verschillende distributiekanalen. Ook hou jij je bezig met het aanboren van nieuwe markten, nieuwe klanten en het lanceren van nieuwe producten. Uiteraard onderhoud je bestaande relaties en weet je door jouw netwerk precies wat er speelt in de markt. Verder ben je betrokken bij de diverse tenders en inkoopprocessen van de klanten. Kortom, jij bent het gezicht van onze opdrachtgever in de markt voor generieke geneesmiddelen en onderhoudt relaties met zowel interne- en externe stakeholders. Als Commercial Lead rapporteer je direct aan de Country Manager en ben je onderdeel van een klein commercieel team.

Profiel

  • afgeronde bacheloropleiding;
  • minimaal 2 jaar saleservaring in de farmaceutische industrie;
  • aantoonbare kennis van en ervaring met de financiering van geneesmiddelen, bij voorkeur bij een generiek farmaceutisch bedrijf of groothandel;
  • diepe marktkennis en ervaring in het opbouwen van een netwerk van relaties in Nederland;
  • resultaatgericht met uitstekende analytische, strategische, zakelijke planning, communicatie en besluitvormingsvaardigheden;
  • Nederlands als moedertaal en een uitstekende beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een groeiende organisatie voor generieke geneesmiddelen in Nederland. Zij worden door zowel ziekenhuizen als apotheken gerekend tot de top-10 bedrijven die actief zijn in de generieke sector. Het Nederlandse team werkt nauw samen met het Europese Hoofdkantoor in Groot-Brittannië. De organisatie beschikt over een uitgebreide logistieke keten zodat het garant kan staan voor een consistente levering van levensreddende geneesmiddelen voor patiënten, terwijl afnemers de mogelijkheid hebben om snel te reageren op dynamische marktcondities. Het is de missie van de organisatie om zich in te zetten voor een optimale levering van generieke geneesmiddelen. Deze multiculturele organisatie is sinds 2008 actief in Nederland en heeft zijn kantoor in Utrecht. De organisatie kenmerkt zich door een flexibele, efficiënte en servicegerichte benadering van de markt. Het is een ambitieus bedrijf, met een sterke groeistrategie voor de komende jaren. Om de commerciële slagkracht te vergroten zoeken zij een Commercial Lead ter uitbreiding van de organisatie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-048-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks vacature hrm

HR Systems and MI Specialist

Offer
  • a quality-orientated organisation in the pharmaceutical industry
  • working remotely
  • a temporary contract or an independent contract from Derks & Derks Secondment & Interim
  • a contract for until the end of October
Position

As an HR Systems and MI Specialist you are going to provide, create and update reports and analytics for global business leaders, HR Business Partners, Line Managers and the broader HR function to support decision making. You will report to the HR Data Analytics Lead and will work closely with the HR Data Governance, Reporting & Analytics team, and other HR Operations teams. Moreover, you support compliance reporting for HR Operations, create metric dashboards and promote data quality.

Profile
  • bachelor’s degree
  • several years of HR System experience
  • experience with SAP preferably also with Stories in People Analytics
  • responsible, able to work independently
  • great communication skills in English, Dutch is a plus

 

Organisation

The organisation is an international pharmaceutical organisation that has been operating in at least forty countries across Europe, the Middle East and Africa. They operate on a global level and most teams have a global focus. They have everything in house like research, development, manufacturing, warehousing, but also sales and marketing. It is their hope to change tomorrow and to improve the lives of individuals by providing innovative medicines in areas of health where there is an urgent need for better treatments. The organisation is clearly focused on bringing high-quality medicines to the market to reach their goals. At this moment they are open to meet an enthusiastic candidate for a temporary position as HR Systems and MI Specialist.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/22-039-DD, to Marinda van Kalleveen: info@derksenderks.nl. For further information, please call Marinda at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Medisch Adviseur MSZ

Aanbod
  • zorginhoudelijke positie met impact op de betaalbaarheid van de gezondheidszorg in Nederland;
  • jouw kennis als arts op macroniveau inzetten;
  • werken bij dé toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • hecht team (22 fte) met daarbinnen een collegiale samenwerking tussen 8 artsen;
  • meedenken over de visie van Zilveren Kruis 2025;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

In deze functie beoordeel je machtigingsaanvragen van verzekerden voor medisch specialistische zorg, revalidatiezorg en geriatrische revalidatiezorg. Je beoordeelt of de verzekerde recht heeft op een vergoeding binnen (vooral) de medisch specialistische zorg, zoals behandelingen in het buitenland of plastische chirurgie. Hiervoor raadpleeg je, in sommige gevallen, wetenschappelijk onderzoek om een gegronde argumentatie tot stand te brengen. Je bent betrokken bij het hele proces van spiegelen, naleving- en materiële controles. Je voert hiervoor gesprekken met zorgaanbieders, je beoordeelt aangeleverde inhoudelijke informatie en onderzoekt, als dat nodig is, patiëntendossiers op locatie van de zorgaanbieders. Je neemt duidelijke standpunten in over de rechtmatigheid, doelmatigheid en gepast gebruik van gedeclareerde zorg en beargumenteert beslissingen zowel richting collega’s als zorgaanbieders. Het begrip ‘de Stand van de Wetenschap en Praktijk’ staat hierbij centraal. Je geeft advies en bent betrokken bij rechtszaken met zorgaanbieders of verzekerden, die vaak gaan over rechtmatige zorg.

Daarnaast ben je als Medisch Adviseur MSZ verantwoordelijk voor het op peil brengen en houden van de zorginhoudelijke kennis binnen Zilveren Kruis. Je deelt je kennis actief en bent een zorginhoudelijke vraagbaak voor je collega’s. Je draagt zorg dat de medewerkers in jouw functionele eenheid zorgvuldig omgaan met medische informatie van onze verzekerden. Je faciliteert dat medewerkers die zorginhoudelijke gegevens beoordelen en interpreteren dit op een juiste wijze doen. Bij het uitvoeren van al deze taken ben je je steeds bewust van de belangen van de klanten (de verzekerden) op de korte en lange termijn, op individueel en collectief niveau en weeg je deze af.

Profiel
  • BIG geregistreerd arts;
  • academisch werk- en denkniveau;
  • kennis van medisch specialistische zorg of huisartsengeneeskunde;
  • affiniteit met wetenschappelijk onderzoek;
  • verbindt theorie en praktijk en kijkt overstijgend naar vraagstukken;
  • besluitvaardig, analytisch en met overtuigingskracht;
  • drive om zaken te veranderen.
Bedrijf

Zilveren Kruis maakt onderdeel uit van Achmea, de grootste collectieve zorgverzekeraar in Nederland. Voor haar ruim vier miljoen klanten zet Zilveren Kruis veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. Als Medisch Adviseur MSZ maak je onderdeel uit van het Controleteam MSZ/GGZ binnen de afdeling Naleving & Controle. Het team Naleving & Controle is onderdeel van de afdeling Zorginkoop en is verantwoordelijk voor het controleren van declaraties op rechtmatigheid en doelmatigheid, het beoordelen van (complexe) machtigingsaanvragen, het spiegelen van aanbieders op hun declaratiepatronen en het zorgdragen dat contractafspraken met aanbieders worden nageleefd.

Het Controleteam MSZ/GGZ bestaat uit ruim 20 personen (zorginhoudelijk adviseurs, controlespecialisten en –medewerkers) en houdt zich bezig met het meedenken over en implementeren van nieuw beleid, het uitvoeren van (materiële) controles en de naleving van gemaakte inkoopafspraken. Hierdoor is er een breed scala aan expertise en vaardigheden aanwezig. Binnen het team werk je vooral intensief samen met circa zeven andere medisch adviseurs MSZ in een grotendeels zelfsturend team. Het team maakt onderdeel uit van de afdeling Naleving & Controle, die op zijn beurt onderdeel is van Zorginkoop.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-047-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Apotheker Product Ontwikkeling

Aanbod
  • werken bij een topklinisch ziekenhuis in een dynamische apotheek met ambitie;
  • afwisselende positie met breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • uitdagende voortrekkersrol in een nieuw op te zetten productieteam;
  • werken binnen een collegiaal team van 20 apothekers;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Ondernemend, verbindend, analytisch en pragmatisch! Inclusief de potentie om je eigen team op te zetten. In deze functie van Apotheker Product Ontwikkeling heb je dit allemaal nodig. Je wordt verantwoordelijk voor het opzetten van een nieuw product-ontwikkelteam. Je ontwikkelt nieuwe toedieningsvormen van bestaande geneesmiddelen die aansluiten bij de behoefte in de klinische praktijk en bent betrokken bij het klinisch geneesmiddelonderzoek waarin je, met je technische kennis, onderzoekers ondersteunt. Aangezien het om kleinschalige en specifieke geneesmiddelen gaat, ben je verantwoordelijk voor het formuleren van de geneesmiddelen, maar ook voor het opstellen van de chargebereidings- en validatieprotocollen. Deze protocollen stel je op aan de hand van GMP en geldende bedrijfsprocessen. Je zorgt voor een valide proces en bundelt alle informatie in het productdossier. Je werkt hierin nauw samen met de QC- en QA-apothekers. Naast de inhoudelijke werkzaamheden ben je verantwoordelijk voor het behalen van de ontwikkel doelstellingen, je geeft richting en stuurt tijdig bij als dat nodig is. Je draagt zorg voor een soepele overdracht van ontwikkelfase naar productiefase en werkt daarbij intensief samen met de productieafdeling en het QC- laboratorium. Tijdens dit proces zal je te maken krijgen met allerlei verschillende uitdagingen. Het is aan jou om deze uitdagingen te adresseren, maar ook met pragmatische weldoordachte oplossingen te komen. Kortom: werken binnen een startup-omgeving, maar onderdeel uitmakend van een hoog aangeschreven topklinisch ziekenhuis. Een uitdagende functie bovendien met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid, maar waarin je ook veel samenwerkt en resources deelt met andere afdelingen. Hoe dynamisch wil je het hebben?! Interesse in deze unieke positie en omgeving? Reageer dan direct en ga met ons in gesprek over alle mogelijkheden.

Profiel
  • afgeronde masteropleiding (Bio)Farmacie;
  • 3 tot 5 jaar recente ervaring in de farmaceutische industrie of bereidingsapotheek;
  • gewend te werken met deadlines binnen een productieomgeving;
  • uitstekende ontwikkelde communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal;
  • verbindend, analytisch sterk, maar ook pragmatisch, hands-on en oplossingsgericht;
  • ambitie om je managementvaardigheden verder te ontwikkelen.
Bedrijf

Het Catharina Ziekenhuis is een ambitieus, topklinisch opleidingsziekenhuis en staat bekend als een open, gastvrije en bovenal deskundige omgeving. Met 3500 zorgprofessionals is het Catharina Ziekenhuis vooruitstrevend en altijd op zoek naar nieuwe wegen om zorg nog beter en veiliger te maken. Innovatie speelt binnen de organisatie een belangrijke rol en op tal van terreinen wordt met geavanceerde techniek en apparatuur diagnostiek en behandeling bedreven. Het ziekenhuis is lid van Santeon Groep, een samenwerkingsverband van zeven topklinische ziekenhuizen gericht op kwaliteitsverbetering en innovatie en er wordt met landelijk veel organisaties samengewerkt, waaronder het UMC Maastricht TU/e Eindhoven.

De ziekenhuisapotheek van het Catharina Ziekenhuis is verantwoordelijk voor een veilige en doelmatige bereiding en verstrekking van geneesmiddelen aan patiënten. Met een enthousiast en vooruitstrevend apotheekteam (ongeveer 220 medewerkers) worden alle taken van de ziekenhuisfarmacie uitgeoefend ten behoeve van het ziekenhuis en diverse externe instellingen (verpleeghuiszorg en gehandicaptenzorg). Om ook in de toekomst alle patiënten in Nederland te blijven voorzien van kwalitatief hoogwaardige en doelmatige geneesmiddelen heeft de organisatie een aantal ambities gesteld en het bereidingencentrum uitgebreid. Daar zijn onder andere 3 cleanrooms en een nieuw laboratorium van 200 m2 bijgekomen. Daarnaast wordt er geïnvesteerd in een nieuw team, dat zich op productontwikkeling zal gaan richten. Om die reden zijn wij in opdracht van het Catharina Ziekenhuis op zoek naar een Apotheker Product Ontwikkeling, die een voortrekkersrol mag gaan vervullen en met zijn of haar team de ambities op de productieafdeling mag gaan realiseren.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-028-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander of Sandra via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Recruitment Consultant Healthcare

Aanbod

  • werken voor aansprekende zorgorganisaties in Nederland;
  • bijdragen aan het succes van onze dienstverlenende organisatie;
  • open cultuur en sfeer en de vrijheid om mee te bouwen aan een succesvol team;
  • brede verantwoordelijkheid en veel kansen om zelf projecten op te zetten;
  • veel ruimte voor opleiding en ontwikkeling, en volop doorgroeimogelijkheden;
  • op en/of uitbouwen van jouw netwerk binnen de gezondheidszorg;
  • flexibiliteit om zelf werkzaamheden (deels vanuit huis) in te delen.

Functie

Denk jij in mogelijkheden en houd je eenvoudig het overzicht over verschillende projecten? Ben je communicatief vaardig en commercieel ingesteld? Dan komen deze vaardigheden goed van pas in de rol van Recruitment Consultant bij Derks & Derks. In deze functie werk je binnen een hecht team voor meerdere opdrachtgevers tegelijk. Je bent dé gesprekspartner voor ons netwerk. Je helpt professionals met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in hun carrière. Je bouwt nieuwe en bestaande relaties op en uit, coördineert werving- en selectie opdrachten, stelt marktanalyses op, vindt, benadert en interviewt relevante kandidaten en houdt regie over het hele proces. Je bent strategisch partner voor onze opdrachtgevers, adviseert over interessante HR-vraagstukken en ondersteunt door het inzetten van andere diensten van Derks & Derks, zoals Talent Development, wetenschappelijk onderzoek of een van onze opleidingen.

Ons Healthcare team is succesvol en groeiend. Hierdoor zijn er veel kansen om nieuwe projecten te starten, kansen te pakken of met een eigen idee of businesscase aan de slag te gaan. Derks & Derks adviseert breder dan recruitment en heeft zelf senior arbeids- en organisatiepsychologen ‘in huis’ die organisaties ondersteunen. Samen met hen organiseren we interviewclinics, adviseren we op dieper niveau over individuele- en team-talenten en helpen we zorgorganisaties, teams en individuele professionals zo optimaal mogelijk te presteren. Met onze opleiding www.masterclassnieuwezorg.nl bieden we een uniek programma voor professionals in de zorg en verbreden we hun blik. Als Recruitment Consultant Healthcare ben je nauw bij de Masterclass NieuweZorg betrokken en mag je (eventueel zelfs als deelnemer) participeren.

Profiel

  • een afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • ervaring in een vergelijkbare functie is een pre, maar geen must;
  • commercieel, proactief, mensgericht, met een gezonde dosis humor;
  • verbindend, samenwerkingsgericht en affiniteit met de gezondheidszorg;
  • in staat meerdere projecten tegelijk te managen;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal.

Bedrijf

Derks & Derks is al twintig jaar betrouwbare partner in Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Executive Education. Met ons full service HR-bureau zijn we de grootste speler in de markt. Écht kijken en luisteren, dat is waar wij goed in zijn bij Derks & Derks. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit, strikte kwaliteitsnormen en wensen en behoeftes van opdrachtgever en kandidaat vormen daarin altijd de basis. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven.

Als expert in ons vakgebied en als specialist in de markten waarin we opereren, zoeken we continu naar mogelijkheden om onze kennis te delen en professionals bij elkaar te brengen. Dat doen we op allerlei manieren: korte, kleinschalige (maatwerk-)trainingen, bijvoorbeeld over succesvol solliciteren en feedback geven en clinics over interviewtechnieken, maar ook internationaal proberen we altijd meerwaarde te bieden en hebben wij diverse initiatieven opgezet, zoals het International Network of Recruitment Agencies in Life Sciences (INRALS).

Daarnaast blijven we met onze opleidingen van alle actuele ontwikkelingen op de hoogte.

Het Healthcare team richt zich op de (vaste en tijdelijke) bemiddeling en ontwikkeling van professionals binnen de zorg. Daarbij werken wij branche breed voor de volgende sectoren; ziekenhuizen, ZBC´s, zorgverzekeraars, apotheken, zorgaanbieders in de GGZ, JZ, VVT en VG en overheid.

De cultuur bij Derks & Derks is open, samenwerkingsgericht en informeel. We zijn betrokken en dragen samen verantwoordelijkheid voor het resultaat. In de praktijk betekent dit dat we werken aan een gezamenlijke doelstelling, zonder harde individuele KPI’s. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Wat je nog meer kunt verwachten als je bij Derks & Derks werkt zijn de nodige borrels, de gezamenlijke lunch, het kerstdiner in stijl, het jaarlijkse beachvolleybal event en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/21-081 naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

KADANS Science Partner

Ecosysteem Manager Life Sciences

Aanbod
  • veelzijdige, zelfstandige en uitdagende business development positie;
  • flexibel werken vanuit verschillende locaties in Nederland;
  • vrijheid in en verantwoordelijk voor de invulling van je functie;
  • onderdeel van een jonge, ambitieuze en groeiende organisatie.
Functie

Als Ecosysteem Manager Life Sciences ben jij de spil in de Life Science-community van onze opdrachtgever. Je stimuleert kennisdeling, samenwerking en innovatie tussen het grote aantal innovatieve bedrijven en de diverse kennis- en onderzoeksinstituten binnen het netwerk. Je doet dit overigens niet alleen binnen de Life Science-community, maar ook met huurders en partners uit andere sectoren zoals de agri en food, hightech en renewable energy. Dit doe je binnen een groot internationaal netwerk van huurders, partners en serviceorganisaties. Ook vertegenwoordig je de organisatie in bestaande of nieuwe innovatieprogramma’s en projecten binnen de Life Sciences. Dit doe je door het stimuleren van samenwerking en kennisdeling binnen de Life Science-community, het opzetten van samenwerkingen met Business Development Managers van diverse stakeholders, en bijdragen aan diverse netwerkbijeenkomsten. Verder ben je actief voor een inhoudelijk sterk online platform, en vertegenwoordig je de organisatie bij externe bijeenkomsten en congressen. Dit alles met als doel het verder laten groeien van de Life Science-community en het opzetten van nieuwe partnerships. In deze veelzijdige en uitdagende positie werk je of vanuit het hoofdkantoor, of vanuit huis, of op een van de campussen in Nederland. Je rapporteert direct aan de Senior Ecosystem Manager en werkt samen met een gedreven team van (junior) Ecosysteem Managers.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • minimaal 3 jaar business development ervaring, bij voorkeur in een soortgelijke functie;
  • kennis over en ervaring met Life Science is een must;
  • affiniteit met scienceparken en -campussen;
  • nieuwsgierig, relationeel sterk, proactief en assertief;
  • een sterke netwerker die kansen ziet partijen proactief met elkaar te verbinden;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal.
Bedrijf

Kadans Science Partner ontwikkelt en belegt in commercieel vastgoed op meer dan twintig scienceparken en -campussen in Europa zoals kantoren, laboratoria en clean rooms. Verspreid over deze locaties bevinden zich ongeveer 300 kennisintensieve organisaties die actief zijn in onder andere de Life Sciences, hightech, renewable energy en agri en food. Kadans onderscheidt zich door huurders toegang te bieden tot een innovatief ecosysteem en actief bij te dragen aan het succes van partners. De organisatie biedt zijn huurders en de scienceparken en -campussen toegang tot een omvangrijk internationaal netwerk (ecosysteem). In dit netwerk hebben zij de beschikking over een groot aantal additionele diensten (ecosysteem services) die men boven op de moderne huisvesting en bijbehorende facilitaire en technische diensten aanbiedt. De basis van dit ecosysteem management begint bij het continu stimuleren van verbindingen, ontmoetingen, samenwerking en innovatie tussen zowel huurders onderling als met anderen binnen het internationale netwerk. Om dit ecosysteem management verder te professionaliseren en de groeiambities te realiseren zijn zij op zoek naar een Ecosysteem Manager Life Sciences.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-111–DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Regulatory Affairs

Medical Writer

Offer
  • independent and substantive medical writer’s position
  • being part of a growing organization
  • ability to schedule your own working hours and work completely from home
  • possibility to initiate and participate in process improvement and training initiatives
Position

As a Medical Writer you will be responsible for the preparation and coordination of a wide range of clinical and regulatory documents. This includes Investigator Brochures, Clinical Study Reports, Clinical Trial Protocols, Clinical Summaries of Efficacy and Safety and Clinical Overviews. These documents must be of high quality and must adhere to regulatory guidelines and company styles and processes. You will be writing clearly, concessive and consistently simple or complex documents compliant with the needs of the regulations or questions of the authorities, as appropriate. Also, you will perform literature searches or reviews as necessary to obtain background information and training for development of documents and carry out novel or complex assignments with minimal assistance. You are going to ensure document content and style adhere to FDA/EMA or other appropriate regulatory guidelines, and comply with internal and client SOPs/Wis, and style guidelines. Furthermore, you will perform peer reviews of draft documents prepared by other Medical Writers before external distribution when requested. You will attend or lead internal and client team meetings and initiate or participate in process improvements and training initiatives. A responsible and highly substantive position where you help the team by sharing your knowledge and experience!

Profile
  • a master’s degree in a scientific discipline (preferably within biological, veterinary, pharmaceutical or medical sciences)
  • at least 3 years of experience in Regulatory Medical Writing
  • secure, communicative, and pro-active
  • responsible, team-oriented, and excellent computer skills
  • excellent written and verbal language skills in both English and Dutch (C1 or better)
Organisation

Our client is founded in 2001 and is nowadays an independent company that offers professional medical writing services all around the world to the biotechnology, pharmaceutical, food and medical device industry. Over the years, they have gained extensive experience in the presentation and interpretation of data into well-structured and clear scientific documents and have contributed to several successful regulatory submission dossiers. This organisation supports companies in the preparation of the documentation to speed up the development processes on the way to regulatory submission and approval. Today, the organisation is a group of experienced professionals, familiar with all the various types of documents in a wide range of therapeutic fields. For the growth of the organization, they are looking for a proactive and responsible Medical Writer. A challenging position with a lot of freedom to organize your own working hours and the possibility to work almost completely from home.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/21-054-DD, to Tim van Loon: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Tim van Loon at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Derks Vacature Sales Marketing

Sales Manager Gastroenterology

Aanbod
  • uitdagende commerciële leiderschapsfunctie;
  • verantwoordelijk voor een team van 4 collega’s en twee nieuwe productintroducties;
  • werken bij een innovatief biofarmaceutisch bedrijf;
  • grote sociale impact op het leven van patiënten;
  • werken binnen een dynamische omgeving.
Functie

Als Sales Manager Gastroenterology ben je verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten van twee nieuw te lanceren producten op de Nederlandse markt. Je stuurt en coacht een nieuw klein team van 4 collega’s met als doel de gestelde groeiplannen te realiseren. In deze rol draag jij de verantwoording over de lancering, resultaten en KPI’s van de nieuwe producten die bijdragen aan de gestelde groeiambities. Voor deze rol ben je een echte leider die het team motiveert en laat groeien, maar ben je ook strategisch goed onderlegd. Dit is nodig omdat beide producten bijna gelijktijdig op de markt worden gebracht. Samen met het brand team zorg je ervoor dat de prioriteiten, activiteiten en plannen in lijn zijn met de opgestelde merkstrategie, en aansluiten op de behoeftes en veranderingen in de markt. Hiernaast ben je proactief en bezig met het voldoen aan de vragen, verwachtingen en uitdagingen van key stakeholders met als doel een goede relatie op te bouwen en te onderhouden. Je werkt vanuit een crossfunctioneel team met ieder zijn eigen expertise en rapporteert direct aan de Business Unit Manager. Al met al een zeer uitdagende kans voor het bouwen van een nieuw commercieel team dat echt impact wil maken!

Profiel
  • een afgeronde bacheloropleiding;
  • aantoonbare commerciële ervaring bij het lanceren van een farmaceutisch product in Nederland;
  • ervaring in het leiden van een commercieel team binnen de Life Sciences;
  • analytisch, resultaatgericht en strategisch goed onderlegd;
  • communicatief vaardig, proactief en in staat de leiding naar je toe te trekken;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in zowel woord als geschrift.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een internationaal farmaceutisch bedrijf gespecialiseerd in moeilijk te behandelen ziekten. Zij richten zich op het helpen van mensen met complexe auto-immuunziekten door middel van innovatieve geneesmiddelen en bijbehorende zorgoplossingen. De organisatie ontwikkelt zich op klinisch gebied binnen de gastrologie. Hun expertise, toewijding en drive voor innovatie zorgen ervoor dat patiënten een betere toekomst krijgen. Bij onze opdrachtgever is dit een unieke uitdaging waarbij je aan de basis staat van een nieuw team dat verantwoordelijk is voor de lancering van nieuwe producten binnen verschillende indicatiegebieden in Nederland.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-021-DD, naar Tim van Loon of Dennis Uleman, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon of Dennis Uleman via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Regiomanager Breda

Aanbod
  • eindverantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardige tweedelijns zorglocatie;
  • aansturen van een team van gedreven zorgprofessionals;
  • uitbouwen van de commerciële mogelijkheden in de regio;
  • succesformule toelichten aan verwijzers in de regio;
  • flexibiliteit, collegiale werksfeer en een goed arbeidsvoorwaardenpakket.

Functie

Je bent eindverantwoordelijk voor de realisatie van de bedrijfsmatige doelstellingen van de vestiging. Je zorgt voor de juiste profilering van PHI en zorgt voor de juiste aansturing, begeleiding en coaching van een team professionele zorgprofessionals, waaronder Regiebehandelaren, Psychologen, Fysiotherapeuten en Cliënt Service Medewerkers (in totaal 25 FTE). Je stelt hen in de gelegenheid om de allerbeste zorg te verlenen door hen op allerlei fronten te faciliteren en te ondersteunen. Je voelt goed aan welke ruimte je de zorgprofessionals kan geven en weet altijd wat er speelt bij het team. Daarnaast verricht je zowel koude als warme acquisitie om zodoende het netwerk aan zorgverleners te vergroten. Cliënten van PHI komen via een doorverwijzing van huisartsen en andere zorgverleners bij de organisatie terecht, waarna er een zorgvuldig behandeltraject wordt gestart. Door de organisatie op de juiste wijze bij doorverwijzende instanties te profileren, komt zij eerder én beter in het vizier om klachten van cliënten te behandelen. Als Regiomanager sta je open om op termijn ook de aansturing van een eventueel nieuw te openen vestiging over te nemen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • minimaal vijf jaar ervaring als ondernemende/commerciële manager in Life Sciences, ZBC en/of de zorg;
  • ervaring met de aansturing van zorgprofessionals in een vergelijkbare setting;
  • ervaring met acquisitie bij verwijzers (huisartsen, POH, bedrijfsartsen en medisch specialisten);
  • zelfstarter met drive, empathisch sterk en netwerkgericht;
  • flexibel, commercieel en communicatief vaardig op alle niveaus.

Organisatie

PHI is een ambulante, gespecialiseerde GGZ instelling die zich focust op de behandeling van cliënten met stemmingsstoornissen, angststoornissen en somatoforme stoornissen. Bij PHI wordt binnen een transdiagnostisch raamwerk behandeld volgens een interdisciplinaire totaalaanpak. PHI ziet de mens graag als één geheel en vindt het dan ook logisch dat iemand in tijden van ziekte of onbalans ook als één geheel wordt gezien. In de praktijk betekent dit dat er aandacht is voor geest én lichaam. PHI kent inmiddels 6 vestiging in Zuid-Nederland en gaat in de nabije toekomst verder uitbreiden.

PHI is onderdeel van Intergrin. Intergrin is een holding voor zeer gespecialiseerde tweedelijns zorgformules (hoofdvestiging in Geleen, circa 400 medewerkers, momenteel twaalf vestigingen met de intentie het aantal Rughuis- en Phi-vestigingen in Nederland verder te gaan uitbreiden). Intergrin wil de beste behandelingen realiseren voor patiënten met complexe, veelvoorkomende aandoeningen. Denk hierbij aan (chronische) rugklachten, maar ook aan psychosomatische stoornissen als angst, depressie en (lastig te duiden) psychosomatische klachten. Door geest én lichaam te betrekken in de problematiek, behaalt Intergrin indrukwekkende resultaten. De werkwijze van Intergrin is wetenschappelijk onderbouwd en wordt continu geïnnoveerd. Door multidisciplinair en innovatief bezig te zijn, blijven zij zich ontwikkelen en waarde creëren voor hun cliënten. De bedrijfsactiviteiten worden nader toegelicht op www.intergrin.nl, www.phi-med.nl en www.hetrughuis.nl.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-024-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Techniek

Clinical Scientist

Offer
  • working in an organisation specialized in innovative medical imaging technology that makes a difference
  • responsible position and direct contact with leading doctors worldwide
  • challenging role focused on cardiovascular physiology
  • regularly abroad to visit collaboration sites, KOL’s and congresses
Position

As a Clinical Scientist Interventional Cardiology for Medis your objective is to support the Key Opinion Leaders (KOLs) in the current usage of the QFR (Quantitative Flow Ratio) coronary physiology solution, as well as identify new trends in this rapidly developing field. You will work closely with all users of the QFR and translate their feedback towards the members of the R&D Team. This feedback will lead to a broader understanding of the experience and wishes to further improve the application. As a Clinical Scientist you need to stay up to date about the clinical research in the field of coronary and peripheral physiology. This position comes with regular travelling to visit the various collaboration sites, KOL’s and congresses. Together with other team members you will help to support other collaborative activities with scientific and statistical consultations. In short: a very challenging and responsible position in the heart of innovative medical imaging technology. In the position of Clinical Scientist, you will report directly to the Chief Scientific Officer.

Profile
  • a completed master’s degree or PhD in Medical-Technology or similar
  • knowledge of and experience with cardiovascular imaging, preferably in cardiovascular physiology
  • knowledge of statistics is an asset
  • experience in a PCI centre is an asset
  • passionate, committed, reliable and pro-active
  • strong analytical skills
  • excellent communication skills in English
Organisation

Medis is a Dutch organisation specialized in cardiovascular applications that support medical professionals based on data and imaging solutions. Their mission is to empower medical professionals with the best and most efficient innovative analytical solutions. One of these solutions is the QFR, which is used in the cardiac catheterization laboratories to support the clinical decision-making processes by the interventional cardiologists during the interventional procedures. This QFR is faster, less invasive and proven to work at least as well as the traditional technique. For more than 30 years, cardiologists, radiologists, researchers, and industry partners around the world have trusted Medis’ post-processing software, resulting in customers in more than forty countries. Their headquarters is located in Leiden, but over the years Medis has established subsidiaries and branch offices in the USA, Japan, United Kingdom, as well as distributors and local agents in multiple countries. To expand the organisation Medis is looking for a Clinical Scientist Interventional Cardiology. You will become part of a committed, knowledge-intensive, and transparent organisation. There are also regular social activities in addition to work.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/22-051-DD to Tim van Loon: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Tim van Loon at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.