vacature overig

A&O Recruitment Consultant (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Recruitment Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om vanuit een grondige analyse te zorgen voor de juiste match tussen onze klanten en kandidaten.

Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • een afgeronde wo opleiding in (Arbeids- en Organisatie)psychologie;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131 naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Pieter of Sandra via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

vacature overig

Sr. LMS Operations Manager

Offer
  • a diverse job in LMS at a pharmaceutical company
  • an interesting job because of the learning technology aspects
  • a temporary contract for 12 months, with the possibility to extend
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located in Leiden but has a tight line all around the world. For the Strategic Operations department, we are looking for an enthusiastic Sr. LMS Operations Manager.

Position

As a Sr. LMS Operations Manager you are responsible and accountable for managing the day to day operational activities in the Learning Management System for APGD. Accountabilities include managing and maintaining new users, roles and training matrices to ensure effective training assignment to APGD staff. You will also be accountable for Quality Documents training, e-learning, classroom training and employee qualifications documentation. This position should support the Lead LMS Projects and Operations to drive the vision towards LMS meeting business needs to have an electronic one-stop-shop system for all learning management activities and employee qualification records.

You are responsible for managing, monitoring and enforcing LMS system standards, procedures and instructions. Also you manage employee qualification requirements, training plans, curricula management and learning activities across the organization. Furthermore you collaborate with Training Development and Deployment and Training & Logistics Associates to ensure successful deployment of classroom and online courses within the LMS and publication of AICC/SCORM compliant e-learning courses. You ensure online training publications on LMS content server, aligned with technical specifications for LMS. Also, you are responsible to capture and manage training requirements for Quality Documents with regard to curriculum maintenance, test question design and reporting functionality in collaboration with Training Development and Deployment and functional SMEs. In this position you will report directly to the Lead LMS Projects and Operations.

Profile
  • minimum B.Sc. degree, preferably in Training Management, Learning Technology or Information Technology (or related area)
  • minimum 7+ years experience implementing, managing and supporting a learning management system, including training matrix management in the regulated environment of the pharmaceutical industry
  • experience in Knowledge Management
  • experience with a variety of computer applications (e.g. Microsoft Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook
  • experience with technology-assisted learning software applications and authoring tools such as Articulate.
  • good oral and written communication and presentation skills in English
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/19-080-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature techniek

CSV Engineer

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot januari 2020.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Haarlem.

Functie

Als CSV Engineer ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van alle facetten van de levenscyclus van gecomputeriseerde laboratoriumapparatuur, zoals een spectrofotometer en coulometer. Je zorgt ervoor dat in nauwe samenwerking met de Subject Matter Expert en Quality Assurance de kwalificatiedocumenten, inclusief bijbehorende procedures, opgesteld worden en voldoen aan alle interne en externe regelgeving, waaronder alle data-integriteitseisen. Na uitvoering van de testfase wordt een kwalificatierapport opgesteld. Na een succesvolle kwalificatie wordt het systeem vrijgegeven voor vrijgifte-analyses. Gedurende de operationele fase is het je taak als CSV Engineer om het systeem in gekwalificeerde status te houden. Eventuele wijzigingen aan het systeem worden onder change control uitgevoerd. Door middel van het uitvoeren van zo genaamde periodieke reviews wordt de gekwalificeerde status aangetoond. Aan het eind van de levenscyclus dient het laboratoriumsysteem retired te worden en wordt de data veilig opgeslagen. De hiervoor benodigde documenten stel je zelf op. Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

Profiel
  • minimaal hbo Chemische, Farmaceutische of (Proces) Technische achtergrond;
  • minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een laboratoriumomgeving;
  • ervaring met en kennis van projectmanagement;
  • ervaring in het schrijven van kwalificatiedocumentatie in de Engelse taal;
  • ervaring met data integriteit en overige relevante richtlijnen;
  • oplossingsgericht denken binnen de kaders van GMP;
  • goed kwaliteits- en veiligheidsbewustzijn;
  • resultaatgericht, innovatief vermogen en gedreven om te verbeteren;
  • goed ontwikkelde focus op klanten, kwaliteit en compliance;
  • zowel zelfstandig als in een teamverband kunnen werken;
  • uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden naar verschillende niveaus in woord als schrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/19-137-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die u zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature kwaliteit

QA Manager & Responsible Person

Aanbod
  • dynamische functie binnen een groeiende en energieke organisatie;
  • verantwoordelijke rol binnen een platte organisatie;
  • quality verantwoordelijke voor A-merken binnen de zelfzorgmarkt;
  • uitstekende primaire en secundaire voorwaarden.
Bedrijf

De organisatie is één van de grootste organisaties in de zelfzorg en personal care industrie wereldwijd. Het bedrijf beschikt over een breed en snel groeiend portfolio zelfzorgproducten, bestaande uit geneesmiddelen, medische hulpmiddelen, biociden, voedingssupplementen en cosmetica. Er werken op dit moment circa 60 enthousiaste professionals aan het succesvol op de markt brengen van de producten en het uitbreiden van het portfolio. De organisatie werkt sterk datagedreven en is continu op zoek naar kansen om te vernieuwen. Met ondersteuning van het Management Team, wordt de beslissingsbevoegheid zoveel mogelijk laag in de organisatie gelegd. Medewerkers krijgen de vrijheid om hun eigen ideeën en plannen waar te maken. De organisatie is georiënteerd op de Nederlandse producten en merken, maar is daarnaast ook onderdeel van het Benelux cluster en actief betrokken in het Europese netwerk van de organisatie. Momenteel zijn wij op zoek naar een QA Manager & Responsible Person.

Functie

Als QA Manager & Responsible Person ben je hoofdzakelijk verantwoordelijk voor het voldoen aan de wettelijke QA-eisen in het binnen- en buitenland. Dit houdt in het houden van toezicht op de juiste wijze van opslag, transport en distributie. Aanvullend geef je medewerkers training en advies ten aanzien van de wet- en regelgeving en QA-systemen. Je ziet erop toe dat de QA-systemen juist zijn opgezet, onderhoudt deze, voert zelfinspecties en externe inspecties uit bij toeleveranciers en je zorgt dat groothandels- en HACCP vergunningen worden nageleefd. In deze positie rapporteer je aan het Hoofd RA & QA Benelux en de General Manager.

Profiel
  • universitaire opleiding in een relevante richting zoals farmacie; farmaceutische, voedingskundige, chemische of biomedische wetenschappen of equivalent door ervaring;
  • kennis van en ervaring met GDP, GMP en bij voorkeur ook HACCP;
  • ervaring binnen een consumer healthcare organisatie met medische hulpmiddelen en/of cosmetica en kennis van Quality Assurance;
  • communicatief vaardig, zelfstandig, oplossingsgericht, flexibel, bouwer, daadkrachtig, een positieve instelling en ownership;
  • goede Nederlandse en Engelse taalvaardigheid;
  • op zoek naar een baan voor 4 dagen per week of fulltime.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/19-056-DD, naar Sophie van Baalen, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Sophie van Baalen via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

 

Manager Operations Commerciële Gezondheidszorg

Aanbod
  • operationele managementpositie met een hoge mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • ambitie om te groeien in omzet en marktaandeel;
  • samenwerken met een team van ervaren en gedreven professionals;
  • durven veranderen met als doel een “Great Place to Work” te bouwen;
  • uitstekende arbeidsvoorwaarden met doorgroeimogelijkheden.
Bedrijf

Bergman Clinics is de grootste speler voor planbare medische zorg in Nederland. Na de fusie met NL HealthCare Clinics, heeft Bergman Clinics in totaal 1.700 medewerkers, 235 medisch specialisten en meer dan 50 vestigingen door heel Nederland. Bergman Clinics wil een belangrijke bijdrage leveren aan het op langere termijn betaalbaar, toegankelijk en hoogwaardig houden van de medische zorg in Nederland. Het verbeteren van haar kwaliteit en doelmatigheid zien zij als een permanent proces. De visie van Bergman laat zich samenvatten in drie woorden: Focus, Aandacht, Resultaat.

De focusgebieden van Bergman Clinics zijn:

  • bewegen (orthopedie);
  • ogen;
  • huid en vaten;
  • vrouw;
  • maag en darm;
  • hart;
  • uiterlijk.

De kliniek voor Bewegingszorg in Rijswijk bestaat nu 1,5 jaar en de komende periode staat in het teken van verdere groei en fysieke uitbreiding van deze vestiging. Een nieuwbouwproject en verbouwing van de huidige OK/verpleegafdeling staan hierin centraal. De ambitie van de kliniek is om verder te groeien en het creëren van een verbetercultuur om de zorg binnen de kliniek naar een nog hoger niveau te tillen, want de missie van Bergman Clinics is niet voor niets: “wij maken de medische zorg elke dag beter”.

Functie

In de functie van Manager Operations Commerciële Gezondheidszorg ben je verantwoordelijk voor het financieel resultaat, de kwaliteit, serviceverlening en continuïteit van de kliniek. De planning en organisatie van de afdelingen, rapportages, interne communicatie en onderlinge samenwerking zijn belangrijke aandachtsgebieden. Je stuurt (indirect) een team van circa 100 medewerkers aan, waaronder de medisch specialisten. Hierbij wordt je in de planning en aansturing ondersteund door drie teammanagers. Daarnaast heb je een verbindende rol tussen cliënten, medisch specialisten, medewerkers en de centrale ondersteunende afdelingen van de organisatie. Samen met de Medisch Coördinator ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van het medisch beleid binnen de kliniek. Daarnaast neem je deel aan de diverse divisie- en organisatie brede projecten en ben je verantwoordelijk voor het continu verbeteren van de marktpositie van de kliniek. In deze functie rapporteer je direct aan de Divisiemanager van de divisie Bewegen.

Profiel
  • een afgeronde hbo- of wo-opleiding;
  • minimaal 10 jaar relevante werkervaring;
  • aantoonbare ervaring met omzet realisatie en cijfermatige groei van teams en afdelingen;
  • ervaring met het verbeteren en laten groeien van teams;
  • ervaring in een commerciële klantgerichte organisatie;
  • resultaatgericht, analytisch sterk en uitstekend cijfermatig inzicht;
  • uitstekende organisatorische, sociale en communicatieve vaardigheden;
  • klantgerichte, commerciële en flexibele instelling.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/19-033-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature hrm

HR Business Partner

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt minimaal tot augustus 2020.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Haarlem. Je zult komen te werken in een team van ongeveer 20 HR Business Partners die, verdeeld over drie sites in Nederland, zorgen voor een deskundige ondersteuning van de business. Binnen HR werken ze nauw samen met vier Centers of Excellence, te weten: Compensation & Benefits, Recruiting & Staffing, Health en HR Service Delivery. Het team in Haarlem bestaat uit drie HR Business Partners die worden aangestuurd door de HR Site Lead.

Functie

Als HR Business Partner begrijp je de dynamiek van de productieomgeving en ben je in staat om de juiste prioriteiten te stellen en je planning indien nodig á la minute te wijzigen. Je bent sparringpartner voor het hoofd van de afdeling. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de year end cyclus (beoordelingen), talent reviews en daarnaast bepaalde projecten. Deze projecten zijn bijvoorbeeld het intern opleiden van techneuten, een conferentie over werkdruk, global mobility, talent race voor de uitbreiding van het aantal operators in Haarlem, ect. Daarnaast poppen er ad-hoc dingen op, zoals waarschuwingen voor medewerkers die niet performen, ontslagbrieven, meedenken in het opnieuw vormgeven van afdelingen en hiervoor adviesaanvragen bij de OR doen en het aanpassen of meedenken over een nieuwe rooster (arbeidstijdenmanagement). Als HR Business Partner houd je ervan om zaken grondig uit te zoeken, baseer je besluiten op de juiste feiten en kan je tegelijkertijd snel schakelen omdat je je gezonde verstand kunt combineren met voldoende solide kennis van onder andere arbeidsrecht en arbeidstijden. Kortom: je bent een bedrijfskundige die sociale vraagstukken aan de economische realiteit kan koppelen.

Profiel
  • afgeronde hbo- of wo-opleiding, bij voorkeur in Bedrijfskunde (HR Management) of Personeelswetenschappen;
  • minimaal 7 jaar werkervaring binnen een complexe matrixomgeving, waarvan een aantal jaren in een soortgelijke functie, bij voorkeur opgedaan in een farmaceutische productieomgeving;
  • ervaring met zowel de operationele als de beleidsmatige aspecten van HRM;
  • in staat om op diverse niveaus binnen de organisatie te adviseren en te presteren;
  • uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/19-140-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature regulatory-affairs

Senior Regulatory Affairs Officer

Aanbod
  • dynamische rol met een breed takenpakket;
  • jong en energiek team waarin hard werken, collegialiteit en samenwerken hand in hand gaan;
  • groeiende, internationale organisatie met doorgroeimogelijkheden.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een generieke geneesmiddelenbedrijf die innovatieve farmaceutische oplossingen biedt vanaf grondstoffen tot distributie en levering. Binnen dit generieke geneesmiddelenbedrijf zijn dagelijks 20.000 medewerkers in 150 landen actief om bij te dragen aan hoogwaardige en betaalbare kwaliteit van zorg. Onze opdrachtgever is één van de grootste actieve grondstof productiebedrijven ter wereld en beschikt het over 26 eigen state-of-the-art productiefaciliteiten en een uitmuntende R&D-afdeling.

Het kantoor bevindt zich in regio Utrecht. Hier werken ruim 50 werknemers op afdelingen als Pharmaceutical Affairs, Sales, Finance, Customer Service, Portfolio Management en Warehouse. Vanwege de groei van de organisatie is onze opdrachtgever momenteel op zoek naar een enthousiaste Senior Regulatory Affairs Officer.

Functie

Als Senior Regulatory Affairs Officer zorg je samen met het team voor het uitvoeren van alle activiteiten die nodig zijn voor het tijdig registreren en geregistreerd houden van geneesmiddelen op zowel Nationaal als Europees niveau. Een belangrijk onderdeel hiervan is zorg dragen voor het opstarten en begeleiden van indieningen bij de overheid van nieuwe productdossiers en variaties op bestaande producten. Je bent hierbij verantwoordelijk voor de juiste opslag van bestanden en registratiegegevens op het registratienetwerk en diverse databases alsmede voor snelle interne communicatie van nieuwe indieningen, variaties en dossierwijzingen. Ook lever je informatie aan en doe je controle en goedkeuring van Regulatory Compliance Files. Nauwkeurigheid, snel schakelen en goede communicatieve vaardigheden zijn hierbij cruciaal. Extern heb je veel contact met het CBG en het hoofdkantoor in India en intern schakel je veel met Artwork, Purchase & Planning en Quality om bijvoorbeeld wijzigingen in de productinformatie op tijd geimplementeerd te krijgen. Naast het inhoudelijke werk, lever je een bijdrage aan het verder professionaliseren van de afdeling door het hanteren en aanpassen van gestructueerde werkwijzen en procedures. Uiteraard zorg je ervoor dat je op de hoogte blijft van zowel de ontwikkelingen in de markt als van de specifieke zaken op jouw vakgebied. Samen met je team maak je het verschil in deze rol. De sfeer in het team wordt gekenmerkt als open en coöperatief. In deze positie rapporteer je aan de Manager PV, RA & Artwork.

Profiel
  • afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in medische richting;
  • minimaal twee jaar ervaring in een gelijksoortige rol binnen de farmaceutische industrie;
  • kennis van wet- en regelgeving in registratiezaken;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • persoonlijke kenmerken: hands-on, stressbestendig, gestructureerd, nauwkeurig, in staat snel te schakelen en uitstekende communicatieve vaardigheden.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/19-046-DD, naar Anneke den Hartog, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Anneke den Hartog via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature kwaliteit

Open sollicitatie: GxP professionals

Aanbod
  • uitdagende posities binnen verschillende life science organisaties;
  • zelfstandige en verantwoordelijke functies van uitvoerend tot strategische niveau;
  • een detacheringcontract of samenwerkingsovereenkomst van Derks en Derks Detachering voor de looptijd van de opdracht.
Bedrijf

Derks & Derks Detachering is opgericht in 2007 en uitgegroeid tot een detacheringsbureau met evidence based personeelsoplossingen voor de farmaceutische, voedingsmiddelen en medische industrie. Onze relaties zijn actief op verschillende werkvelden en bijna allemaal internationaal georiënteerd. De meeste relaties hebben een lange historie binnen Nederland. Onze relaties zijn actief op zoek naar manieren, om de kwaliteit van leven van mens of dier ter verbeteren. Onze relaties zijn met enige regelmaat op zoek naar Kwaliteit, Validatie, Regulatory of Procestechnologie professionals, daarom komen vrij graag in contact met gedreven professionals.

Functie

Als GxP professional ben je inzetbaar in de farmaceutische, voedingsmiddelen of medische industrie. Je hebt werkervaring opgedaan op het gebied van kwaliteit, validatie, regulatory of procestechnologie binnen de genoemde branches. Je bent op de hoogte van alle relevante geldende wet- en regelgeving voor de productie van geneesmiddelen, voedingsmiddelen of medische hulpmiddelen. Je bent actief geweest op uitvoerend of strategische niveau en klaar voor een nieuwe uitdaging.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • ervaring in een uitvoerende en/of leidinggevend functie;
  • ervaring binnen de farmaceutische en/of voedingsmiddelen en/of medische industrie;
  • ervaring binnen kwaliteit, validatie, regulatory en/of procestechnologie;
  • registratie als QP is een pre;
  • verantwoordelijkheidsgevoel met sterk kwaliteitsbesef;
  • teamspeler, maar zelfstandig kunnen werken;
  • uitstekende communicatief vaardigheden in de Nederlandse taal en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DO/18-005-DD, naar mevrouw Sandra van Putten van Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kunt u bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

vacature sales-marketing

Open sollicitatie: Commerciële medische professionals

Aanbod
  • uitdagende posities binnen verschillende life science organisaties;
  • zelfstandige en verantwoordelijke functies van uitvoerend tot strategische niveau;
  • een detacheringcontract of samenwerkingsovereenkomst van Derks en Derks Detachering voor de looptijd van de opdracht.
Bedrijf

Derks & Derks Detachering is opgericht in 2007 en uitgegroeid tot een detacheringsbureau met evidence based personeelsoplossingen voor de farmaceutische, voedingsmiddelen en medische industrie. Onze relaties zijn actief op verschillende werkvelden en bijna allemaal internationaal georiënteerd. De meeste relaties hebben een lange historie binnen Nederland. Onze relaties zijn actief op zoek naar manieren, om de kwaliteit van leven van mens of dier ter verbeteren. Onze relaties zijn met enige regelmaat op zoek naar commerciële medische professionals, daarom komen vrij graag in contact met gedreven professionals.

Functie

Als commerciële medische professional ben je inzetbaar in de farmaceutische, voedingsmiddelen of medische industrie. Je hebt werkervaring opgedaan op het gebied van gebied van sales, marketing, market access of medical affairs binnen de genoemde branches. Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen in de markt om de geneesmiddelen, voedingsmiddelen of medische hulpmiddelen beter te positioneren in de markt en hiermee de verkopen te verhogen. Je bent actief geweest op uitvoerend of strategische niveau en klaar voor een nieuwe uitdaging.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • ervaring in een uitvoerende en/of leidinggevend functie;
  • ervaring binnen de farmaceutische en/of voedingsmiddelen en/of medische industrie;
  • ervaring binnen sales, marketing, market access en/of medical affairs;
  • verantwoordelijkheidsgevoel met sterk kwaliteitsbesef;
  • teamspeler, maar zelfstandig kunnen werken;
  • uitstekende communicatief vaardigheden in de Nederlandse taal en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DO/18-006-DD, naar mevrouw Sandra van Putten van Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kunt u bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

vacature techniek

Project Data Manager

Offer
  • a position to grow into or to deliver out of your experience
  • responsible for the supply chain business flows at an international project
  • a fulltime contract of 1 year, possibly longer
  • possibility to work from home or from the location in South Netherlands
  • project contract from Derks & Derks Secondment & Interim
Organisation

Our client is an international pharmaceutical company. The company’s activities comprise the development, production and sales of medicines. For the facility in Drenthe we would like to meet an enthusiastic, communicatively skilled, self-assured and performance-oriented Project Data Manager. 

Position

As a Project Data Manager you will be involved in the serialization project. The organisation uses a could bases solution to follow the products. For the products is it mandatory in many countries and the list of countries for Serialization is growing. Serialization follows strict rules prescribed by the Regulatory Authority of the Country of Sales.

The Project Data Manager will be responsible to ensure that proper data management is applied in the governance processes and data life cycle maintenance processes. You will be the pivotal point for conceptual developments and implementation of future Serialization requirements. A part of your role will be actively participating in various global Serialization initiatives, provide global perspective in Serialization decisions, data governance and management processes. The role is global in nature, collaborating with stakeholders (on business decision making level) in all regions and delivering on cross-regional responsibilities. The organisation is interested in a candidate that holds a natural interest in data governance where data standards, rules, ownership, quality, maintenance techniques, documentation and education need to be of the highest standard. You need to have a proactive attitude in knowledge collecting and sharing as well as communication. In line with this, business travel is required. Your reporting line will be to the Manager Master Data.

Profile
  • at least a bachelor’s degree or higher education in a relevant field
  • 5+ years of experience in a data management and or project management role, preferably within supply chain & manufacturing in the pharmaceutical industry
  • 3+ years of experience in coaching or managing staff
  • cemonstrated project management competences
  • prior contact with Serialization requirements would be considered a advantage
  • hands-on SAP experience gained in the Supply Chain and Master Data domain
  • ability to develop a vision to meet overall long term strategy
  • ability to work in a dynamic, volatile business environment
  • result-oriented, a key organizer and planner who clearly sets priorities
  • ability to work under pressure and manage a variable workload for the team
  • basic knowledge of GMP is preferable
  • good communication skills in the Dutch and English language
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference number DT/19-115-DD to Office@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87. An individual assessment may be part of the selection procedure.