Derks Vacature Research Development

Research Technician

Offer
  • independent and responsible laboratory position
  • developing rapid diagnostic tools in a Biotech Start-up
  • small, driven and ambitious team
  • direct impact on clinical studies
Position

As Research Technician you will be responsible for the validation of clinical important biomarkers and the development of ELISA assays. These assays will be both aptamer as well as antibody based. You will be optimizing the ELISA assays planning and carrying out all experiments in a timely and effective manner. Also, you will process the results and discuss them with the rest of the team. Furthermore, you will be managing the laboratory supplies and make sure there is a sterile and safe working environment.

Do you want to work within a strong scientific development environment and are you looking for an open, flexible and driven team? Then this role is for you!

Profile
  • Bachelor’s degree or higher in science: hbo (hlo) or wo bachelor in Biomedicine or similar studies
  • at least 2 years of experience with ELISA based assays and/or assay development
  • experience with human samples e.g. serum and tissue samples
  • hepatitis B vaccination
  • in possession of a valid Dutch work permit
  • responsible, proactive, driven and structured
  • excellent communication skills and fluent in English (written as well as spoken)
Organisation

Our client is a Leiden based biotech start-up company that specializes in biomarker discovery and the organization of clinical studies. Founded by a couple of enthusiastic, driven, and ambitious entrepreneurs they focus on the development of rapid diagnostic tools. Currently, they have conducted clinical studies for the discovery of novel biomarkers and together with several academic hospitals they are currently validating the identified biomarkers in large clinical studies for two different indications.

The team is characterized by passion, entrepreneurship, and an open culture. They regularly organize activities outside work and there is a strong commitment to the organization from every colleague.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/23-279, to Tim van Loon: info@derksenderks.nl.

 

For further information you can call, text or WhatsApp with Tim van Loon on number +31 (0)6 20 79 77 21

 

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Operations & Contract Manager

Aanbod
  • een uitdagende functie waar jouw kennis en vaardigheden tot hun recht komen;
  • een organisatie die vooral gefocust is op kwaliteit;
  • werken in een internationale omgeving;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • contractperiode van 12 maanden met de kans op verlenging.

 

Functie

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het standaardiseren, flexibiliseren en optimaliseren van operationele bedrijfsprocessen, inclusief het beheer van de contractlevenscyclus binnen het Business Operations-team. Je zorgt ervoor dat de Contact Lifecycle Management (CLM)-processen operationeel en compliant zijn. Daarnaast begeleid je zakelijke contractstrategieën en klantrelaties in nauwe samenwerking met market access- en accountmanagementteams.

Je draagt actief bij aan het optimaliseren van bedrijfsprocessen binnen de afdeling Business Operations, waarbij de nadruk ligt op opleidingen, contractmanagement en administratieve processen. Uiteraard zorg je voor de implementatie van risicobeheer, financiële compliance en controles (Business Process Controls, BPC), interne en externe audits), en het verstrekken van de nodige informatie aan interne en externe auditors. Je zorgt voor nauwkeurige operationele informatie en advies ter ondersteuning van de besluitvorming van business managers. Ook ben je verantwoordelijk voor de rapportage van technische klachten, bijwerkingen, scenario’s voor speciale gevallen met betrekking tot de producten binnen 24 uur na ontvangst. Je verhoogt de efficiëntie en effectiviteit van processen met als doel de variatie in processen te verminderen om aan de klantspecificaties voor het product of de dienst te voldoen. Je stimuleert systematische analyse, changemanagement en stakeholdermanagement in de respectievelijke eenheden om procesoptimalisatie en -vereenvoudiging te bereiken. Je coördineert, begeleidt en adviseert bij het opstellen en administreren van commerciële contracten (groothandels, ziekenhuizen en apotheken) en andere financieringsovereenkomsten van de organisatie. Je garandeert het bestuur en de naleving van de contracten met de richtlijnen en processen van de organisatie en de lokale wetgeving, in afstemming met de juridische afdeling, plant en zorgt voor de uitvoering van audits van klanten waar relevant. Je documenteert en volgt processen met betrekking tot contracten en operationele KPI’s. Je stuurt projectmanagement op continue verbetering en automatisering van KPI’s en interne/externe klanttevredenheid. Je weet mensen te inspireren door voorbeeldgedrag om de organisatie in staat te stellen te transformeren en te presteren op het gebied van optimalisatie en vereenvoudiging.

 

Profiel
  • wo werk- en denkniveau (bij voorkeur opleiding richting Bedrijfskunde of een MBA);
  • bij voorkeur Lean Six Sigma Yellow Belt;
  • bij voorkeur ervaring met contractmanagement;
  • ervaring in samenwerken met verschillende culturen en crisisbeheer;
  • proven trackrecord in stakeholder management om succesvol te zijn in de implementatie van optimization & simplification van processen en platform;
  • gedegen digitale en technologische kennis;
  • organisatorische kennis en kennis van verandermanagement;
  • hands-on, motiverend en veerkrachtig;
  • besluitvaardig, overtuigend en in staat om prioriteiten te stellen;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

 

Bedrijf

De organisatie is al jaren internationaal actief als farmaceutisch bedrijf. Ze zijn actief in meer dan 40 landen binnen Europa, Afrika en het Midden-Oosten. Het merendeel van de teams heeft een internationale focus en is onderdeel van een global team. De organisatie heeft door haar lange historie veel zaken in eigen beheer, zoals onderzoek, ontwikkeling, productie, logistiek, maar ook sales en marketing. Zij hopen de wereld van morgen te veranderen door het leven van alle individuen, mannen, vrouwen en kinderen, te verbeteren door geneesmiddelen te produceren die helpen bij het behandelen van ziektebeelden waar nu nog geen behandeling voor is. Ze zijn hierbij gericht op geneesmiddelen die voldoen aan hun eigen hoge kwaliteitseisen zodat ze hun doel hopen te behalen. Op dit moment zoeken ze een nieuwe enthousiaste medewerker voor een tijdelijke functie als Office Manager op de locatie in Amsterdam.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/23-346-DD, naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marlies Dingemans via +31 (0)6 45316342.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Manager Strategie, Kwaliteit & Capaciteit

Het Ikazia Ziekenhuis
Het Ikazia Ziekenhuis (ruim 2.000 medewerkers, circa 210 miljoen euro omzet) is een bijzonder mooi ziekenhuis. Door haar locatie en de zorgtaak die daaruit voortvloeit, maar ook door haar protestants-christelijke ontstaansgeschiedenis. Haar kernwaarden vloeien uit die ontstaansgeschiedenis voort: eigenaarschap, oprechte interesse en onderling verbonden. Men gelooft diep en oprecht in respect vóór elkaar en het beste úit elkaar halen. Door de mix van de kernwaarden in de dagelijkse uitvoering van het werk, voelen mensen zich hier thuis. Ikazia is een opleidingsziekenhuis voor een aantal specialismen en heeft, om zorg dicht bij huis te leveren, poliklinieken in Barendrecht-Carnisselande en Ridderkerk-Slikkerveer.

Situatieschets
Ikazia komt uit een financieel uitdagende periode en is samen met financiers en zorgverzekeraars vol ambitie een nieuwe weg ingeslagen. Een nieuwe weg waarin bouwen, efficiency-verhoging, keuzes maken, samenwerking en ‘de goede dingen doen’ centraal staan. Een onderdeel hiervan is het per 1 januari a.s. invoeren van een toekomstbestendige topstructuur gericht op onder meer een structureel tweehoofdige Raad van Bestuur, een sectorindeling van de medisch specialismen (sector snijdend, acuut, beschouwend en ondersteuning) en een grotere betrokkenheid van medisch specialisten in de leiding van het ziekenhuis, o.a. door het invoeren van duaal management op sectorniveau. De nieuw op te zetten stafafdeling Strategie, Kwaliteit & Capaciteit (SKC) bundelt deskundige en projectmatige ondersteuning in afstemming met het (sector)management op het gebied van het strategisch organisatiebeleid, kwaliteit en patiëntveiligheid, projectmanagement en integraal capaciteitsmanagement.
Het doel van de gewijzigde topstructuur is het vergroten van de verander- en executiekracht van Ikazia door het vormen van een slagvaardige en wendbare netwerkorganisatie, waarin verantwoordelijkheid en eigenaarschap zo laag en decentraal mogelijk in de organisatie wordt belegd. Hierdoor wordt er naar een meer integrale zorg en bedrijfsvoering gestreefd waarin men eigenaarschap toont.

De functie
Voor de afdeling SKC zijn wij op zoek naar een verbindende manager. De omvang van de afdeling is ruim 10 fte. Verantwoordelijkheid wordt gedragen voor het opzetten van/adviseren over het strategisch organisatiebeleid en het behouden en door ontwikkelen van het kwaliteit- en patiëntveiligheidsbeleid, projectmanagement en integraal capaciteitsmanagement. Er wordt geparticipeerd in samenwerkingsverbanden, netwerken, overstijgende ziekenhuisprojecten met impact op de strategie en bedrijfsvoering van het ziekenhuis. De manager SKC heeft de dagelijkse leiding over de afdeling Strategie, Kwaliteit en Capaciteit.

De opdracht
Er ligt een forse veranderopdracht waarin de sectormanagers een cruciale rol spelen in het realiseren van de ambitie van Ikazia en in het uitvoering geven aan de strategische koers. De manager SKC heeft met het team van de afdeling een belangrijke adviserende/ondersteunende rol bij het opzetten van/adviseren over het strategisch organisatiebeleid en het ontwikkelen en implementeren van integraal capaciteits- management, waarmee een goede balans tussen het patiëntenaanbod en de daarbij behorende personele inzet wordt bewerkstelligd. Daarnaast wordt van de manager SKC verwacht dat er één afdeling wordt gevormd, waarin de onderdelen strategie, kwaliteit en capaciteit worden samengebracht. Tenslotte wordt van de manager SKC verwacht dat regie wordt genomen op het samenbrengen, prioriteren en monitoren van alle afdelingsoverstijgende- , strategische projecten.

De manager SKC
• Is een resultaatgerichte en verbindende persoon.
• Heeft aantoonbare ervaring als leidinggevende en in het begeleiden van veranderingstrajecten.
• Heeft een afgeronde academische opleiding en/of academisch werk- en denkniveau.
• Heeft ruime ervaring met het ontwikkelen van beleid, het beheren van budgetten en het overzien van de gevolgen voor de middellange en lange termijn alsmede voor de realisatie van beleidsdoelen.
• Kan zonder moeite schakelen tussen operationeel, tactisch en strategisch niveau.
• Heeft affiniteit met digitalisering van zorgprocessen.
• Is tactvol, in staat om draagvlak te creëren, besluitvaardig, in het bezit van overtuigingskracht en kan belangentegenstellingen goed overbruggen.
• Zorgt voor een goede en open communicatie.
• Neemt verantwoordelijkheid voor eigen inzetbaarheid en ontwikkeling en is in staat om op eigen functioneren te reflecteren.
• Is in staat medewerkers in hun kracht te zetten.

Arbeidsvoorwaarden
Het Ikazia biedt een uitstekend salaris (FWG 75). De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Ziekenhuizen. Dit betekent onder andere een eindejaarsuitkering, vakantiegeld ter hoogte van een maandsalaris. Bovendien bouw je pensioen op bij PFZW en heb je naast vakantiedagen ook recht op PLB-uren. Het gaat om een functie voor 36 uur p/w.

Solliciteren en procedure
Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-338-DD, naar Karin Hultink: info@derksenderks.nl.
Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure. Neem voor vragen over de sollicitatieprocedure contact op met Karin Hultink via 06-51103975 of info@derksenderks.nl.

Manager Healthcontracting

Aanbod
  • strategische positie bij toonaangevende organisatie;
  • impact op landelijke hoorzorg zorgcontractering;
  • werken bij een internationale en ambitieuze organisatie;
  • samenwerken met gedreven collega’s;
  • goede balans tussen werk en privé;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Zorgcontractering heeft een belangrijke strategische positie binnen Amplifon en als Manager Healthcontracting ben je verantwoordelijk voor de juiste vertaling van de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen naar toekomstgerichte afspraken met zorgverzekeraars. Vanuit jouw visie en expertise coördineer je het gehele zorgverkooptraject. Je draagt bij aan het realiseren van een onderscheidende marktpropositie, voert onderhandelingen en bevordert en onderhoudt alle relaties met zorgverzekeraars. Dit weet je vakkundig en kwalitatief in een gestroomlijnd proces te doen, anticiperend op actuele interne en externe ontwikkelingen.

Deze functie heeft een grote strategische impact binnen de organisatie, waarbij het opbouwen en onderhouden van sterke relaties met zorgverzekeraars van essentieel belang is voor het bereiken van optimale overeenkomsten in het belang van zowel de klanten van Amplifon als het bedrijf zelf. Rekening houdend met vraag en aanbod en in samenwerking met alle stakeholders evalueer je de huidige zorgovereenkomsten en bereid je de verkennende gesprekken voor. Je maakt analyses, toetst speerpunten in het contract, herijkt budgetten en gebruikt je strategische vaardigheden om een zo goed mogelijk startpunt in de onderhandeling te creëren. Verzekerde zorg is voor Amplifon van groot belang en in deze functie bepaal je de propositie van het zorgaanbod door het inkoopbeleid van zorgverzekeraars te analyseren, administratieve vereisten te onderzoeken en aanvullende voorwaarden te evalueren. Je benut je kennis van de organisatie en stelt de juiste vragen om cruciale informatie te verkrijgen. Vervolgens ontwikkel je een doordacht onderhandelingsplan, waarbij je mogelijkheden en kansen onderzoekt en streeft naar verbeteringen in de contracten, met betrokkenheid van de gehele organisatie. Samen met een team van specialisten beoordeel je overeenkomsten en leg je optimale voorwaarden vast voor het bedrijf. Je rapporteert aan de Directeur Strategie & Allianties en werkt nauw samen met de Implementatie- en Performancemanager Zorgverzekeraars. Gedurende het jaar zorg je voor voldoende monitoring en stuur je bij waar nodig.

Kortom, een cruciale strategische rol binnen een toonaangevende organisatie waarin je bijdraagt aan de kwaliteit van de gezondheidszorg en tegelijkertijd strategisch samenwerkingen mag aangaan om met Amplifon succesvol te zijn.

Profiel
  • afgeronde relevante opleiding op hbo of wo niveau;
  • minimaal 4 jaar ervaring met zorgcontractering in een vergelijkbare setting;
  • stevige onderhandelaar en doelgericht;
  • ervaring in een dynamische en resultaatgerichte omgeving;
  • organisatie sensitief en goed in stakeholdermanagement (in- en extern);
  • kritische blik, analytisch sterk en oplossingsgericht;
  • communicatief vaardig, zowel in de Nederlandse als Engelse taal.
Bedrijf

Amplifon is de wereldleider in de hoorzorg retail industrie en heeft sinds 1950 de levens van miljoenen klanten over de hele wereld veranderd. Amplifon opereert wereldwijd, groeit continu en is trots op de standaard die zij voor de branche neerzetten. De global organisatie Amplifon telt ruim 19.000 professionals, verspreid over ruim 9.000 verkooppunten, servicecentra en partners.

Samen brengen ze het plezier en de emoties van geluid terug voor miljoenen mensen. Binnen Nederland opereert Amplifon onder het merk Beter Horen met ongeveer 200 verkooppunten en meer dan 700 toegewijde professionals. Mensen vormen de kern van het succes van Amplifon. Dankzij de toegewijde audiciens, verkoopmedewerkers en teams op het hoofdkantoor, biedt de organisatie elke dag mensen de kans om de volledige emoties van geluid te (her)ontdekken. Sinds februari 2022 is Amplifon Nederland gevestigd in een modern, inspirerend kantoor in Utrecht met een prachtig uitzicht over de stad vanaf de 17e en 18e verdieping.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-282-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Alexander via +31 (0)6 12795418.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Hoofd Planning & Control

Aanbod
  • MT positie in een dynamische en innovatieve zorgomgeving;
  • met daadkracht en positieve instelling een efficiënt financieel beleid en planning neerzetten;
  • nauwe samenwerking met collega’s, MT-leden en verschillende interne en externe stakeholders;
  • optimaliseren van processen en verbeteren van dienstverlening en stuurinformatie;
  • vanuit jouw kennis en expertise bijdragen aan toekomstbestendige zorg binnen een uniek ziekenhuis;
  • arbeidsvoorwaarden conform FWG 70 CAO ziekenhuizen, jaarsalaris tot €101.000,-.
Functie

Als Hoofd Planning & Control ben je verantwoordelijk voor het financiële beleid en de planning binnen het Ikazia Ziekenhuis. Je hebt een cruciale rol in het beheer en de ontwikkeling van de financiële processen, het leveren van stuurinformatie aan management & directie en het waarborgen van een solide financiële basis. Je werkt nauw samen met diverse interne stakeholders en externe partijen om de financiële gezondheid van het ziekenhuis te waarborgen. Je taken bestaan onder andere uit het opstellen en bewaken van de begroting, rapportages en jaarrekeningen. Je analyseert financiële gegevens en signaleert trends en ontwikkelingen die van invloed kunnen zijn op de financiële positie van het ziekenhuis. Op basis hiervan adviseer je het management en neem je financiële beslissingen om de bedrijfsvoering te optimaliseren. Wat deze functie zo leuk maakt, is de brede verantwoordelijkheid binnen het financiële domein van het ziekenhuis en de impact die je organisatie breed hebt. Je werkt samen met verschillende afdelingen en stakeholders om financiële doelstellingen te behalen en bij te dragen aan de verbetering van de zorg. Daarnaast geef je leiding aan een team gedreven financials en coach je hen in hun professionele ontwikkeling. Kortom, als Hoofd Planning & Control heb je een veelzijdige en verantwoordelijke rol waarin je de financiële koers van het Ikazia Ziekenhuis bepaalt, de dienstverlening optimaliseert en bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering.

Profiel
  • afgeronde HBO of WO opleiding; bij voorkeur in een bedrijfseconomische richting;
  • ruime ervaring op het gebied van economische en administratieve processen;
  • ervaring in een soortgelijke rol binnen een soortgelijke context;
  • ervaring met het leidinggeven aan medewerkers en professionals;
  • goede kennis van managementinformatiesystemen en kantoorautomatisering;
  • communicatief sterk, dienstverlenend en onafhankelijk;
  • resultaatgericht, stressbestendig en oog voor detail;
  • integer en zorgvuldig omgaan met vertrouwelijke bedrijfsgegevens.
Bedrijf

Het Ikazia Ziekenhuis (circa 1400 fte, circa 210 miljoen euro omzet) is een bijzonder ziekenhuis. Door haar locatie en de zorgtaak die daaruit voortvloeit, maar ook door haar protestants-christelijke ontstaansgeschiedenis. Haar vier kernwaarden vloeien uit die ontstaansgeschiedenis voort: oprechte interesse, onderling verbonden, betrouwbaar en professioneel. Men gelooft diep en oprecht in respect vóór elkaar en het beste úit elkaar halen. Door deze mix van oprechte interesse, onderlinge verbondenheid, professionaliteit en betrouwbaarheid, voelen mensen zich hier thuis. Ikazia is een opleidingsziekenhuis voor een aantal specialismen en heeft, om zorg dicht bij huis te leveren, poliklinieken in Barendrecht-Carnisselande en Ridderkerk-Slikkerveer. Het Ikazia komt uit een financieel uitdagende periode en is samen met financiers en zorgverzekeraars vol goede moed en elan een nieuwe weg ingeslagen. Een nieuwe weg waarin bouwen, efficiency-verhoging, keuzes maken, samenwerking en ‘de goede dingen doen’ centraal staan. Omdat de afdeling Finance & Information daar een cruciale rol in speelt, wil het Ikazia hier een sterke, positieve, op verbeteren gerichte manager aanstellen die met zijn/haar afdeling die toekomst uitstippelt.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-261-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse of Karin Hultink via 033-4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod

  • werken vanuit een commerciële invalshoek voor een toonaangevende zorgorganisatie;
  • schakel tussen zorgkantoren, zorgverzekeraars, gemeenten en Pluryn;
  • bijdragen aan persoonsgerichte zorg voor ruim 7000 cliënten;
  • met gedreven professionals samenwerken aan innovatieve en toekomstbestendige zorg;
  • veel ruimte voor eigen visie, strategie bepaling en ondernemerschap;
  • hybride werken met regie op eigen agenda;
  • salaris conform FWG 60 cao gehandicaptenzorg maximaal €70.600,- bruto p/j.

Functie

Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met zorgkantoren, verzekeraars en gemeenten (financiers van zorg) met als doel tot goede samenwerking en heldere afspraken te komen voor zorg en ondersteuning op maat voor alle cliënten van Pluryn. Vanuit de zorgverkoopcyclus positioneer je Pluryn, signaleer je kansen en bedreigingen in de markt en onderhoud je relaties met alle relevante stakeholders. Je bewaakt de lopende contractafspraken en richt je op nieuwe aanbestedingen en de daaraan gerelateerde onderhandelingsprocessen. Jouw focus ligt op zorgverkoop voor de Jeugdhulp voor de jeugdregio’s die buiten het kerngebied van Pluryn liggen.

Uiteraard ondersteun je, inzake zorgverkoop, de accounthouders en locatiedirecteuren zowel op inhoud als proces. Je adviseert en helpt hen bij het vertalen van de regionale en landelijke ontwikkelingen naar strategisch, tactisch en operationeel beleid voor hun specifieke dienstverlening en/of vestiging. Daarnaast geef je advies ten behoeve van de doorontwikkeling van de strategische positionering van Pluryn en lever je een belangrijke bijdrage aan de verdere ontwikkeling van de afdeling Zorgverkoop & Cliëntproces.

Pluryn is er voor mensen met complexe problematiek, waarbij de financiering binnen zowel de Wet Langdurige Zorg, de Jeugdwet als de Zorgverzekeringswet kan vallen (in totaal circa 400 miljoen euro). Vanuit jouw rol zorg je voor een goede afstemming met alle betrokken stakeholders binnen en buiten de organisatie. Samen ben je verantwoordelijk voor de beste zorg voor de cliënt en een gezonde en toekomstbestendige organisatie. Houd je van dynamiek, bouwen, vooruitstrevende projecten omzetten in innovatief beleid en schakel je gemakkelijk op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau? Dan komen wij graag met jou in contact.

Profiel

  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau;
  • analytisch, commercieel en cijfermatig sterk;
  • ervaring in een soortgelijke rol bij een zorgorganisatie, zorgverzekeraar, gemeente of zorgkantoor;
  • kennis van de transformatie in de jeugdzorg en langdurige zorg;
  • externe ontwikkelingen kunnen vertalen naar strategisch advies richting directie en RvB;
  • ervaring in een complexe werkomgeving met uiteenlopende stakeholders;
  • maatschappelijk betrokken, relatie gericht, communicatief vaardig en verbindend;
  • in het bezit van een rijbewijs en eigen auto, bereid zorglocaties in het werkgebied te bezoeken.

Bedrijf

Pluryn is een landelijk werkende organisatie met meer dan 400 locaties. Met 7400 professionals en 1000 vrijwilligers zet Pluryn zich in voor behandeling en ondersteuning van jongeren en volwassenen, aan huis en in verschillende zorgvoorzieningen voor gehandicaptenzorg, jeugdzorg en GGZ.

Het Team Zorgverkoop bestaat uit zes Strategisch Adviseurs Zorgverkoop en een Ondersteuner Zorgverkoop. De Strategisch Adviseurs zijn verantwoordelijk voor de zorgverkoop en houden zich bezig met de positionering van Pluryn, het (door)ontwikkelen van de propositie en het op de markt brengen van Pluryn als organisatie.

Binnen Pluryn heeft het zorgverkoopteam een belangrijke adviesrol.

Als Strategisch Adviseur ondersteun en adviseer je de Raad van Bestuur, de directeuren en managers van de locaties op inhoud en over het proces van zorgcontractering en strategisch beleidsvraagstukken. Team Zorgverkoop maakt (samen met Klantenbureau en Zorgadministratie/Facturatie) onderdeel uit van de afdeling Zorgverkoop & Cliëntproces. Doel van de gehele afdeling is voor cliënten de juiste zorg en indicatie te vinden, te bemiddelen naar een passende zorglocatie van Pluryn en tot passende contractafspraken te komen voor de geleverde zorg. Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop heb je een bepalende rol in het behalen van deze belangrijke doelstellingen, zowel voor de client als Pluryn als organisatie. Je aandachtsgebied is Jeugdzorg in landsdeel Noord, West en Zuid-Nederland.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-331-DD naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Karin via +31 (0)6 51103975.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Business Development Manager Healthcare

Aanbod
  • een uitdagende en creatieve functie waar je jouw expertise uit de zorgwereld toepast;
  • werken binnen een ambitieuze organisatie met de drive te groeien en te ontwikkelen;
  • businesspartner voor zowel klanten als het managementteam op het hoogste niveau;
  • strategisch betrokken met jouw unieke kennis uit de zorgsector;
  • groeimogelijkheden binnen zowel je eigen businessunit als de overkoepelende organisatie.
Functie

Als Business Development Manager Healthcare ben je met jouw expertise de kenner van de markt en de trends voor één van de nieuwste business units van dit bedrijf. Niet alleen weet je op strategische en tactische wijze nieuwe klanten te genereren (die direct leveren aan de patiënt), ook help je door middel van jouw kennis en ervaring het team verder te professionaliseren. Midden Nederland en de Randstad zullen jouw doelgebied zijn waar jij klantrelaties gaat opbouwen en nieuwe klanten gaat genereren. Waar jij kansen ziet, sla je toe, en neem je het bedrijf daarin mee. Verder maak je de vertaalslag voor de strategische doelen naar concrete diensten. Jouw voornaamste taak wordt het onderzoeken van de behoeften van potentiële klanten. Je ontvangt hierbij ondersteuning van een gedreven en enthousiast team van 6 commerciële collega’s die de ins en outs van het bedrijf kennen. Tijdens het uitbouwen van de healthcare business evalueer je ook de ontwikkeling hiervan en verbeter je deze continu. Op deze wijze zorgen jij en het bedrijf ervoor dat hulpbehoevenden snellere en betere zorg kunnen ontvangen in hun thuisomgeving door op slimme wijze de wereld van de logistiek, after sales en de zorg te combineren.

Kortom; een uitdagende en creatieve rol waarbij jouw unieke kennis het bedrijf tot een hoger niveau gaat brengen.

Profiel
  • minimaal hbo werk- en denkniveau in een zorggerelateerd veld of bedrijfseconomie;
  • minimaal 3 jaar ervaring als Business Development Manager in healthcare;
  • kennis van medische hulpmiddelen en medical devices is een must;
  • een uitgebreid en relevant netwerk binnen de healthcare-sector is een absolute must;
  • ervaring met verzekering-/vergoedingenstructuur is een pre;
  • affiniteit met logistiek en/of repartiediensten is een pre;
  • bereid om te reizen naar verschillende locaties in Nederland en België;
  • communicatief sterk, een gesprekspartner op diverse niveaus en beschikt over goede netwerkvaardigheden;
  • proactief, toont initiatief en bent creatief in het bereiken van nieuwe doelen.
Bedrijf

Dynagroup B.V. is een gerenommeerde en innovatieve Supply Chain Specialist. Het bedrijf bestaat uit zes business units waarvan de nieuwste, DynaHealth, zich richt op de logistiek (incl. uitleg en installatie) van medische hulpmiddelen en het onderhoud en reparatie van medische apparatuur. De doelstelling van DynaHealth is het ontzorgen van de zorg, zowel ontzorging van patiënt als de opdrachtgever. In een steeds meer digitaliserende wereld bewaart deze organisatie een menselijke component in hun dienstverlening. Hun passie is het ondersteunen bij de realisatie van gepersonaliseerde oplossingen. Door deze unieke formule is het bedrijf succesvol geworden en breidt het zich inmiddels in rap tempo uit over de gehele Benelux.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-263- naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Bjorn Schouten via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Purchase Manager

Aanbod
  • leidinggevende rol in succesvol farmaceutisch bedrijf;
  • een uitdagende functie met een breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • werken in een proactief, gedreven en informeel team;
  • deel uitmaken van de groei en verdere professionalisering van de organisatie.
Functie

Als Manager Purchase geef je leiding aan het inkoop team, bestaande uit twee medewerkers en draag je verantwoordelijkheid voor de inkoop en het voorraadbeheer. Dit doe je door het inkoopbeleid- en strategie op te zetten en evenals het beheer van projecten in tijd, budget en kwaliteit. Tevens ben je mede actief op zoek naar geschikte en betrouwbare leveranciers met nieuwe producten en onderhandel je over prijzen en overige condities. Verder bezoek je beurzen zodat je op de hoogte blijft van markttrends en fungeer je mede als aanspreekpunt voor diverse leveranciers. Ook ben je de schakel tussen het inkoopteam en de verschillende afdelingen binnen de organisatie en rapporteer je aan de Managing Director. Tijdens drukke periodes weet je prioriteiten te stellen, beslissingen te nemen, je steentje bij te dragen aan de operationele uitvoering en beschik je over uitstekende probleemoplossende vaardigheden.

Kortom, een leidinggevende functie waarin je operationeel, tactisch en strategisch handelt om de inkoop en het voorraadbeheer als team te optimaliseren.

Profiel
  • HBO denk- en werkniveau bij voorkeur met een bedrijfskundige achtergrond;
  • minimaal 5 jaar werkervaring in een commerciële inkoopfunctie;
  • bij voorkeur kennis en ervaring met werken in een farmaceutische (GMP)omgeving;
  • affiniteit met ERP en CRM systemen;
  • transparant, open in communicatie en een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Eureco is trots op haar no-nonsense en down to earth bedrijfscultuur, wanneer je liefst in zo’n omgeving excelleert, zien we je reactie graag tegemoet;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, Duits is een pré.
Bedrijf

Eureco Pharma is als zelfstandige onderneming en al meer dan 25 jaar succesvol in het beschikbaar stellen van geneesmiddelen voor de Nederlandse markt. De organisatie draagt iedere dag bij aan het leveren van betaalbare en toegankelijke farmaceutische zorg. Eureco Pharma heeft een indrukwekkend aantal producten in het assortiment en slaagt erin om ook nieuwe producten snel, veilig en adequaat te leveren. Hiernaast heeft Eureco geneesmiddelentekort.nl in het leven geroepen, waarin zij (ziekenhuis)apothekers helpen bij het oplossen van tekorten als geneesmiddelen tijdelijk niet beschikbaar zijn of uit de handel zijn genomen. Eureco Pharma staat verder uitstekend bekend door haar sterke leverbetrouwbaarheid en hoge servicegraad. De kernwaarden die zowel intern als extern gehanteerd worden, zijn bevlogen,  initiatief en recht door zee. De sterke groei van het bedrijf maakt de nieuwe rol van Purchase Manager actueel: de borging en de verdere doorontwikkeling van het team, alsook de processen passen bij de verdere professionalisering van de organisatie. Een hele mooie functie waarin processen, systemen, kwaliteit en inkoop nog sterker neergezet worden.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-196-DD, naar Dennis Uleman of Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Dennis Uleman op nummer +31 6 82 72 71 33.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Brocacef a Phoenix Company

Responsible Person

Aanbod
• veelzijdige positie met uitdagende projecten;
• prettige en collegiale werksfeer;
• onderdeel zijn van een groeiende organisatie;
• werken bij een organisatie met ruimte voor talent en persoonlijke groei.

Functie
Als Responsible Person ben je eindverantwoordelijk voor het kwaliteitsbeleid van het distributiecentrum. Je ontwikkelt en onderhoudt dit beleid op basis van de geldende wet- en regelgeving. Je zorgt dus voor voortdurende controle en actualisatie van het kwaliteitsbeleid en -proces conform de geldende GDP richtlijnen. Je bent verantwoordelijk voor de implementatie, coördinatie en continuïteit van het kwaliteitssysteem, waaronder o.a. klachtafhandeling, CAPA’s, verbeterplannen, leveranciersaudits en recalls. Daarnaast ben je bezig met procesvalidatie, ongediertebestrijding, leverancier beoordelingen en monitor je de status van trainingen op de werkvloer. Verder zijn er uiteenlopende (kwaliteits)projecten die kunnen worden geïnitieerd en kun je je project coördinerende vaardigheden de vrije loop laten. Periodiek lever je input voor de directiebeoordeling. Daarnaast onderhoud je contact met auditerende instanties zoals IGJ en certificeringsinstanties en voer je zelfstandig audits uit binnen alle business units. Uiteindelijk zijn jouw belangrijkste taken het overbrengen van de vragen van het management naar de werkvloer en de werkvloer vertegenwoordigen tegenover het management. Als Responsible Person draag je bij aan het handhaven van de hoogste kwaliteitsnormen en speel je een essentiële rol in het succes van de organisatie.

Profiel
• hbo/wo werk- en denkniveau;
• minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare positie binnen de farmaceutische industrie;
• kennis van GDP/GMP, ISO9001, ISO27001 / NEN7510;
• vooruitstrevend, mensgericht, verantwoordelijk, overtuigingskracht, analytisch, probleemoplossend, resultaatgericht, teamgericht en kwaliteitsbewust;
• uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift.

Bedrijf
Brocacef is dé logistieke serviceprovider voor zorgleveranciers. Als gespecialiseerde farmaceutische supply chain expert zorgt Brocacef ervoor dat de juiste medicijnen en medische hulpmiddelen op tijd beschikbaar zijn, of dat nu thuis, in zorginstellingen of in ziekenhuizen is. Ze leveren deze producten aan groothandels, apotheken, zorginstellingen, drogisterijen en ziekenhuizen.
Binnen Brocacef speelt de centrale Quality Assurance (QA) Afdeling een essentiële rol. Deze afdeling, bestaande uit ongeveer 20 FTE, werkt nauw samen met de business en geeft vorm aan het kwaliteitsbeleid van Brocacef. Binnen de QA-afdeling zijn er vier teams, waaronder het GxP-team waarin jij samen met acht andere collega’s zal samenwerken. Gezamenlijk streven jullie ernaar om in overeenstemming met wet- en regelgeving te handelen, kwaliteit te waarborgen bij het leveren van hoogwaardige zorg en verbeterkansen te signaleren. Ter versterking van dit team is Brocacef op zoek naar een enthousiaste, mensgerichte en kwaliteitsbewuste collega.

Reactie
Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-230, naar Bjorn Schouten of Anna Helsen naar info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kun je bellen met Bjorn Schouten of Anna Helsen via 033 – 4728087.
Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.
Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Ziekenhuisapotheker

Aanbod
• Ziekenhuisapotheker bij hecht en toegankelijk ziekenhuis;
• verantwoordelijk voor de totale farmaceutische patiëntenzorg;
• lid medische staf en MT lid van de apotheek;
• korte lijnen met professionele informele werksfeer;
• meebouwen aan compleet nieuwe apotheek en nieuw ziekenhuis;
• parttime-, fulltime- en thuiswerken mogelijk;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket met jaarsalaris tot € 143.300,– (conform FWG 80 cao ziekenhuizen).

Functie
Als Ziekenhuisapotheker bij St. Jans Gasthuis ben je verantwoordelijk voor kwalitatief hoogwaardige farmaceutische patiëntenzorg en een klantgerichte dienstverlening van een ziekenhuisapotheek in ontwikkeling. De ziekenhuisapotheek van St. Jans Gasthuis bestaat uit een hecht team (40 medewerkers) en verzorgt de farmaceutische dienstverlening voor zowel ambulante als opgenomen patiënten. Als Ziekenhuisapotheker maak je deel uit van de medische staf en ben je inhoudelijk verantwoordelijk voor één van de vakgebieden, in afstemming met de vakgroep en afhankelijk van jouw expertise en voorkeur. Je hebt passie voor je vak en werkt graag samen met andere zorgverleners. Je hebt dagelijks contact met het team en werkt in nauwe samenwerking met 4 Ziekenhuisapothekers en 2 Poliklinisch Apothekers. Binnen dit kleine team vormen jullie een hechte vakgroep. Je rapporteer direct aan de Hoofd Apotheker en de Manager Apotheek & Lab. De cultuur is toegankelijk en informeel, de lijnen kort en samenwerking geschiet op basis van gelijkwaardigheid.

Er wordt in Weert een compleet nieuw ziekenhuis gerealiseerd waarbij ook de ziekenhuisapotheek volledig nieuw zal worden neergezet op een zichtbare toegankelijke plek binnen het huis. De ziekenhuisapotheek en de poliklinische apotheek van het ziekenhuis zijn volop in ontwikkeling om in de nieuwe setting intensiever samen te gaan werken en één vakgroep te gaan vormen. Als Ziekenhuis Apotheker en MT lid heb je impact op dit gehele proces en alle ruimte om proactief over de nieuwe organisatie, samenwerking en werkprocessen mee te denken.

Sta jij als patiëntgerichte Ziekenhuis Apotheker open voor wat nieuws en past een uitdagende rol met korte lijnen, informele contacten, een hecht collegiaal team, een goed afgestemde werk-privé balans en een unieke kans om mee te bouwen aan de realisatie van een nieuwe ziekenhuisapotheek en gehele ziekenhuisorganisatie? Neem dan direct contact op met Derks & Derks om te kijken of dit aansluit op jouw persoonlijke wensen en ambitie!

Profiel
• afgeronde opleiding tot Ziekenhuisapotheker en BIG-geregistreerd;
• gedegen kennis van de Geneesmiddelenwet en bekend met geldende regelgeving;
• teamplayer die goed kan samenwerken met diverse disciplines en zorgverleners;
• affiniteit met optimaliseren van werkprocessen en motiveren van collega’s;
• communicatief sterk en schakelend op alle niveaus binnen een ziekenhuisorganisatie;
• op zoek naar een kleinschalige werkomgeving met korte lijnen en brede verantwoordelijkheid;
• positief, verandergericht, fris en onbevangen.

Bedrijf
St. Jans Gasthuis is een intiem ziekenhuis gelegen in Weert, met een rijke geschiedenis en een goede reputatie in de regio. Al anderhalve eeuw lang bieden ze zorg vanuit het hart, midden in de regio, geholpen door moderne middelen en inzichten. Het ziekenhuis heeft een informele sfeer en een hecht team van zorgprofessionals die gezamenlijk streven naar uitmuntendheid in de farmaceutische zorg.

Reactie
Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-239-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 06 – 12795418.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.