Teamleider OK Chirurgie

Aanbod
  • werken in een dynamisch en ambitieus team binnen een topklinisch ziekenhuis;
  • uitdagende voortrekkersrol binnen een gedreven team van 100 operatieassistenten (80 FTE);
  • afwisselende positie met breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • een omgeving waar innovatie, ontwikkeling en passie voor patiënten centraal staan;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden conform FWG 60 (max € 69.000,- per jaar);
  • fulltime en parttime contract mogelijk, inzet minimaal 27 uur per week (3×9);
  • een baan vol uitdaging en afwisseling met collega’s die voor jou klaarstaan.
Functie

Als Teamleider OK Chirurgie geef je jouw teamleden de mogelijkheid de beste versie van zichzelf te zijn. Je bent zichtbaar voor het team, bepaalt de koers en richting en zorgt met jouw coachende manier van leidinggeven dat kwaliteiten optimaal benut worden. Veiligheid van patiënten én medewerkers staan hierbij voorop. Je zorgt voor een goede onderlinge samenwerking binnen het team en een professioneel werkklimaat. Als lid van het MT werk je nauw samen met je collega-Teamleiders OK en rapporteer je aan de Manager OK. Je vertaalt organisatiedoelstellingen en -belangen naar het team en bent integraal (en budget) verantwoordelijk voor jouw team.

Binnen het gehele ziekenhuis maakt jouw team onderdeel uit van zo’n 300 OK-professionals die gezamenlijk jaarlijks ca. 26.000 ingrepen uitvoeren. Binnen de afdeling Chirurgie geef je (samen met een collega-Teamleider OK Chirurgie) leiding aan een team van 80 fte. Efficiëntie, betrouwbaarheid en professionaliteit zijn kenmerkende eigenschappen binnen de 21 operatiekamers van het Catharina Ziekenhuis. Dat werkt het beste voor OK-medewerkers, snijdend specialisten, anesthesiologen én patiënten! De sfeer is collegiaal en professioneel en innovatie in processen en technieken vormt een belangrijk onderdeel van de organisatie. Zo wordt er gebruikgemaakt van state-of-the-art operatiekamers en van moderne en innovatieve operatietechnieken zoals IORT, TAVI’s, HIPEC en robotchirurgie.

Profiel
  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau (managementopleiding is een pre);
  • minimaal 3 jaar ervaring met de aansturing van zorgprofessionals;
  • affiniteit met een ziekenhuisomgeving of een soortgelijke context (VVT, ZBC etc.);
  • analytisch sterk, besluitvaardig en verbindend;
  • positieve en proactieve houding, denkt in mogelijkheden;
  • in staat te prioriteren en waar nodig te delegeren;
  • stressbestendig, communicatief vaardig en faciliterend.
Bedrijf

Het Catharina Ziekenhuis is een modern, gastvrij en topklinisch opleidingsziekenhuis in de hightech stad Eindhoven. Met 3800 zorgprofessionals is het Catharina Ziekenhuis vooruitstrevend en altijd op zoek naar nieuwe wegen om zorg nog beter en veiliger te maken. Innovatie speelt binnen de organisatie een belangrijke rol en op tal van terreinen wordt met geavanceerde techniek en apparatuur diagnostiek en behandeling bedreven. Het ziekenhuis is lid van Santeon Groep, een samenwerkingsverband van zeven topklinische ziekenhuizen gericht op kwaliteitsverbetering en innovatie en er wordt met landelijk veel organisaties samengewerkt, waaronder het UMC Maastricht TU/e Eindhoven. Werken in het Catharina Ziekenhuis is boeiend, leerzaam en uitdagend. Het Catharina Ziekenhuis biedt een professionele werkomgeving waar je elke dag het beste uit jezelf kunt halen. Centraal staan het investeren in ontwikkeling, opleiding en duurzame inzetbaarheid van mensen, zodat zij samen het beste voor elkaar en voor de patiënt kunnen bereiken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-043-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Lead Qualified Person

Aanbod
  • coördinerende Lead QP-rol met veel impact op de organisatie;
  • werken in een dynamisch expertisecentrum / ontwikkel- / productie- / distributie-omgeving;
  • brede afwisselende positie met strategische, beleidsmatige en inhoudelijke uitdaging;
  • werken binnen een ambitieus en hecht team en het verbinden van de verschillende secties;
  • voortrekkersrol op de afdeling, stimuleren van onderlinge samenwerking;
  • bijdragen aan persoonsgerichte innovatieve zorg van de toekomst;
  • uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket.
Functie

Als Lead Qualified Person ben je de spil in een netwerk van professionals binnen de organisatie. Je bent over de hele linie betrokken bij het farmaceutische proces en krijgt te maken met veel aspecten bij de ontwikkeling, productie, kwaliteitscontrole en logistiek van geneesmiddelen voor klinisch onderzoek. Jouw coördinerende en sturende activiteiten hebben derhalve veel te maken met het vaststellen van beleid op het gebied van GMP en het bewaken van de samenhang in de uitvoering van dit beleid bij de domeinen conventionele geneesmiddelen, radiofarmaca en ATMP’s. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verankeren van de GMP-, GDP- en GCP-richtlijnen in het kwaliteitsmanagementsysteem apotheek en binnen de verschillende secties van de apotheek. Ook houd je je bezig met het beoordelen van batch documentatie, wijzigingen, afwijkingen en het autoriseren van productdossiers, IMPD’s en voorschriften.

Als Lead Qualified Person werk je nauw samen met drie andere QP’s en ben je naast jouw vakinhoudelijke expertise in staat om de verschillende secties met elkaar te verbinden zodat procedures en kwaliteitsissues met overzicht ingericht worden. Je bent daadkrachtig en stimuleert samenwerking met andere collega’s van de apotheek en binnen het ziekenhuis. Kwaliteit, resultaat en collegialiteit gaan hierbij hand in hand. Je kan goed plannen en organiseren en stelt de juiste prioriteiten. Je denkt toekomstgericht en handelt klantgericht. Je vindt het leuk om de GMP-eisen uit te werken naar de praktijk, waarbij je oog houdt voor de compliance in relatie tot de uitvoerbaarheid en de samenhang in het kwaliteitsmanagementsysteem. Verder vind je continue verbetering en innovatie belangrijk en ondersteun je initiatieven op dit vlak.

Profiel
  • afgeronde opleiding Farmacie;
  • ruime ervaring als QP in een productieomgeving;
  • ervaring in de ziekenhuisfarmacie is een pre maar geen must;
  • ervaring met alle aspecten van ontwikkeling, productie en logistiek van geneesmiddelen;
  • analytisch, daadkrachtig, communicatief vaardig en pragmatisch;
  • constructief, creatief en in staat verschillende professies en belangen te verbinden.
Bedrijf

Het Radboudumc biedt patiënten topklinische en topreferente zorg en loopt voorop in het vormgeven van de gezondheidszorg van de toekomst; persoonsgericht, innovatief en in nauwe samenwerking met het netwerk. De organisatie heeft een belangrijke taak in het vergroten en verspreiden van kennis en kunde door wetenschappelijk onderzoek te doen en onderwijs & opleiding te verzorgen.

De Apotheek Radboudumc is een expertisecentrum voor farmaceutisch specialistische zorg en steriele medische hulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en de juiste toepassing van geneesmiddelen zijn belangrijke speerpunten binnen de organisatie. Het betreft een ambitieuze en dynamische afdeling met circa 350 medewerkers. De afdeling beschikt over diverse certificeringen en produceert en levert geneesmiddelen aan het Radboudumc, maar ook aan externe klanten. De Quality Unit van de apotheek is verantwoordelijk voor de inrichting en de borging van het kwaliteitsmanagementsysteem binnen de apotheek. De pijler ‘conventionele geneesmiddelen’ is gesitueerd in de apotheek en hier werken 40 medewerkers. In het Bereidingencentrum werken apothekersassistenten, farmaceutisch medewerkers, operators, onderzoekers, analisten en (ziekenhuis)apothekers intensief samen aan de beste zorg voor de patiënt, zowel voor klinisch geneesmiddelenonderzoek als academisch medische zorg.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-042-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Apotheker Product Ontwikkeling

Aanbod
  • werken bij een topklinisch ziekenhuis in een dynamische apotheek met ambitie;
  • afwisselende positie met breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • uitdagende voortrekkersrol in een nieuw op te zetten productieteam;
  • werken binnen een collegiaal team van 20 apothekers;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Ondernemend, verbindend, analytisch en pragmatisch! Inclusief de potentie om je eigen team op te zetten. In deze functie van Apotheker Product Ontwikkeling heb je dit allemaal nodig. Je wordt verantwoordelijk voor het opzetten van een nieuw product-ontwikkelteam. Je ontwikkelt nieuwe toedieningsvormen van bestaande geneesmiddelen die aansluiten bij de behoefte in de klinische praktijk en bent betrokken bij het klinisch geneesmiddelonderzoek waarin je, met je technische kennis, onderzoekers ondersteunt. Aangezien het om kleinschalige en specifieke geneesmiddelen gaat, ben je verantwoordelijk voor het formuleren van de geneesmiddelen, maar ook voor het opstellen van de chargebereidings- en validatieprotocollen. Deze protocollen stel je op aan de hand van GMP en geldende bedrijfsprocessen. Je zorgt voor een valide proces en bundelt alle informatie in het productdossier. Je werkt hierin nauw samen met de QC- en QA-apothekers. Naast de inhoudelijke werkzaamheden ben je verantwoordelijk voor het behalen van de ontwikkel doelstellingen, je geeft richting en stuurt tijdig bij als dat nodig is. Je draagt zorg voor een soepele overdracht van ontwikkelfase naar productiefase en werkt daarbij intensief samen met de productieafdeling en het QC- laboratorium. Tijdens dit proces zal je te maken krijgen met allerlei verschillende uitdagingen. Het is aan jou om deze uitdagingen te adresseren, maar ook met pragmatische weldoordachte oplossingen te komen. Kortom: werken binnen een startup-omgeving, maar onderdeel uitmakend van een hoog aangeschreven topklinisch ziekenhuis. Een uitdagende functie bovendien met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid, maar waarin je ook veel samenwerkt en resources deelt met andere afdelingen. Hoe dynamisch wil je het hebben?! Interesse in deze unieke positie en omgeving? Reageer dan direct en ga met ons in gesprek over alle mogelijkheden.

Profiel
  • afgeronde masteropleiding (Bio)Farmacie;
  • 3 tot 5 jaar recente ervaring in de farmaceutische industrie of bereidingsapotheek;
  • gewend te werken met deadlines binnen een productieomgeving;
  • uitstekende ontwikkelde communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal;
  • verbindend, analytisch sterk, maar ook pragmatisch, hands-on en oplossingsgericht;
  • ambitie om je managementvaardigheden verder te ontwikkelen.
Bedrijf

Het Catharina Ziekenhuis is een ambitieus, topklinisch opleidingsziekenhuis en staat bekend als een open, gastvrije en bovenal deskundige omgeving. Met 3500 zorgprofessionals is het Catharina Ziekenhuis vooruitstrevend en altijd op zoek naar nieuwe wegen om zorg nog beter en veiliger te maken. Innovatie speelt binnen de organisatie een belangrijke rol en op tal van terreinen wordt met geavanceerde techniek en apparatuur diagnostiek en behandeling bedreven. Het ziekenhuis is lid van Santeon Groep, een samenwerkingsverband van zeven topklinische ziekenhuizen gericht op kwaliteitsverbetering en innovatie en er wordt met landelijk veel organisaties samengewerkt, waaronder het UMC Maastricht TU/e Eindhoven.

De ziekenhuisapotheek van het Catharina Ziekenhuis is verantwoordelijk voor een veilige en doelmatige bereiding en verstrekking van geneesmiddelen aan patiënten. Met een enthousiast en vooruitstrevend apotheekteam (ongeveer 220 medewerkers) worden alle taken van de ziekenhuisfarmacie uitgeoefend ten behoeve van het ziekenhuis en diverse externe instellingen (verpleeghuiszorg en gehandicaptenzorg). Om ook in de toekomst alle patiënten in Nederland te blijven voorzien van kwalitatief hoogwaardige en doelmatige geneesmiddelen heeft de organisatie een aantal ambities gesteld en het bereidingencentrum uitgebreid. Daar zijn onder andere 3 cleanrooms en een nieuw laboratorium van 200 m2 bijgekomen. Daarnaast wordt er geïnvesteerd in een nieuw team, dat zich op productontwikkeling zal gaan richten. Om die reden zijn wij in opdracht van het Catharina Ziekenhuis op zoek naar een Apotheker Product Ontwikkeling, die een voortrekkersrol mag gaan vervullen en met zijn of haar team de ambities op de productieafdeling mag gaan realiseren.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-028-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander of Sandra via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Regulatory Affairs

Medical Writer

Offer
  • independent and substantive medical writer’s position
  • being part of a growing organization
  • ability to schedule your own working hours and work completely from home
  • possibility to initiate and participate in process improvement and training initiatives
Position

As a Medical Writer you will be responsible for the preparation and coordination of a wide range of clinical and regulatory documents. This includes Investigator Brochures, Clinical Study Reports, Clinical Trial Protocols, Clinical Summaries of Efficacy and Safety and Clinical Overviews. These documents must be of high quality and must adhere to regulatory guidelines and company styles and processes. You will be writing clearly, concessive and consistently simple or complex documents compliant with the needs of the regulations or questions of the authorities, as appropriate. Also, you will perform literature searches or reviews as necessary to obtain background information and training for development of documents and carry out novel or complex assignments with minimal assistance. You are going to ensure document content and style adhere to FDA/EMA or other appropriate regulatory guidelines, and comply with internal and client SOPs/Wis, and style guidelines. Furthermore, you will perform peer reviews of draft documents prepared by other Medical Writers before external distribution when requested. You will attend or lead internal and client team meetings and initiate or participate in process improvements and training initiatives. A responsible and highly substantive position where you help the team by sharing your knowledge and experience!

Profile
  • a master’s degree in a scientific discipline (preferably within biological, veterinary, pharmaceutical or medical sciences)
  • at least 3 years of experience in Regulatory Medical Writing
  • secure, communicative, and pro-active
  • responsible, team-oriented, and excellent computer skills
  • excellent written and verbal language skills in both English and Dutch (C1 or better)
Organisation

Our client is founded in 2001 and is nowadays an independent company that offers professional medical writing services all around the world to the biotechnology, pharmaceutical, food and medical device industry. Over the years, they have gained extensive experience in the presentation and interpretation of data into well-structured and clear scientific documents and have contributed to several successful regulatory submission dossiers. This organisation supports companies in the preparation of the documentation to speed up the development processes on the way to regulatory submission and approval. Today, the organisation is a group of experienced professionals, familiar with all the various types of documents in a wide range of therapeutic fields. For the growth of the organization, they are looking for a proactive and responsible Medical Writer. A challenging position with a lot of freedom to organize your own working hours and the possibility to work almost completely from home.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/21-054-DD, to Tim van Loon: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Tim van Loon at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Teamleider Ziekenhuisapotheek

Aanbod

  • Projectrol voor 1,5 jaar met als doel opbouwen en aansturen van een nieuwe afdeling;
  • werken bij een topklinisch ziekenhuis in een dynamische apotheek met ambitie;
  • operationele aansturing van een team bestaande uit 15 fte;
  • uitdagend verhuisproject naar nieuwe faciliteiten;
  • fulltime project met optioneel aansluitend een vaste aanstelling.

Functie

Als Teamleider ben je verantwoordelijk voor het vormgeven van de nieuwe afdeling Individuele Bereidingen, Cytostatica & VTGM. Vanuit twee bestaande teams, Cytostatica Bereidingen en Individuele Bereidingen, formeer je een nieuw team waar jij leiding aan gaat geven. In deze rol van anderhalf jaar zijn jouw speerpunten het samenvoegen van de teams en een verhuizing naar een nieuwe faciliteit. Je zorgt voor een goede onderlinge samenwerking, borgt werkprocessen en schept een veilig professioneel werkklimaat. Je hebt oog voor de individuele teamleden en de groepsdynamiek en weet de strategische plannen van het managementteam van de apotheek te vertalen naar de werkvloer. Je vervult een pioniersrol binnen een professionele, ambitieuze ziekenhuisorganisatie en verbindt de verschillende teams en disciplines.

Naast de collega’s waaraan je leiding  geeft werk je nauw samen met de apothekers, de afdeling Quality Assurance, het bedrijfsbureau en collega-teamleiders van de andere apotheekafdelingen. Een belangrijk project in deze positie is het coördineren van de verhuizing naar de nieuwbouwlocatie, inclusief het inrichten van de werkprocessen die gaan plaatsvinden op deze nieuwe locatie. Haal jij energie uit het ontwikkelen en enthousiasmeren van jouw team en heb je affiniteit met het vormgeven van organisatieprocessen? Wil je werken in een dynamische omgeving met volop uitdaging? Beschik je over projectmanagement skills en houd jij je staande in een complexe omgeving? Reageer dan direct en ga met ons in gesprek over deze unieke positie!

Profiel

  • afgeronde hbo-opleiding in combinatie met een managementopleiding;
  • leidinggevende ervaring binnen de zorg;
  • bedrijfsmatig sterk en affiniteit met projectmanagement binnen een complexe organisatie;
  • ervaring binnen een ziekenhuisomgeving en/of apotheek is een pre;
  • verbindend, ondernemend, daadkrachtig en pragmatisch;
  • planmatig sterk met uitstekende organisatorische capaciteiten;
  • positief, besluitvaardig en inspirerend.

Bedrijf

Het Catharina Ziekenhuis is een ambitieus, topklinisch opleidingsziekenhuis en staat bekend als een open, gastvrije en bovenal deskundige omgeving. Met 3500 zorgprofessionals is het Catharina Ziekenhuis vooruitstrevend en altijd op zoek naar nieuwe wegen om zorg nog beter en veiliger te maken. Innovatie speelt binnen de organisatie een belangrijke rol en op tal van terreinen wordt met geavanceerde techniek en apparatuur diagnostiek en behandeling bedreven. Het ziekenhuis is lid van Santeon Groep, een samenwerkingsverband van zeven topklinische ziekenhuizen gericht op kwaliteitsverbetering en innovatie en er wordt met landelijk veel organisaties samengewerkt, waaronder het UMC Maastricht TU/e Eindhoven.

De ziekenhuisapotheek van het Catharina Ziekenhuis is ISO 9001-gecertificeerd en heeft een GMP(z) erkenning. De apotheek is verantwoordelijk voor een veilige en doelmatige bereiding en verstrekking van geneesmiddelen aan patiënten. Met een enthousiast en vooruitstrevend apotheekteam (ongeveer 175 medewerkers) worden alle taken van de ziekenhuisfarmacie uitgeoefend ten behoeve van het ziekenhuis en diverse externe instellingen. Om ook in de toekomst alle patiënten in Nederland te blijven voorzien van kwalitatief hoogwaardige en doelmatige geneesmiddelen heeft de organisatie een aantal ambities gesteld en het bereidingencentrum uitgebreid. Daar zijn in 2021 onder andere drie cleanrooms en een nieuw laboratorium van 200 m2 bijgekomen, waarin de voorraadbereidingen gehuisvest is. Medio 2023 wordt opnieuw een nieuwbouw opgeleverd voor de Individuele Bereidingen/Cytostatica en VTGM, Distrimed Intern en Distrimed Extern. Om met het nieuwe team van Individuele Bereidingen/Cytostatica en VTGM op de nieuwe locatie doeltreffend van start te kunnen gaan is het Catharina Ziekenhuis op zoek naar een projectleider die deze verhuizing en bijbehorende processen gaat aansturen, tijdelijk dan wel voor de lange termijn.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-067-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse of Karin Hultink via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Regiomanager Breda

Aanbod
  • eindverantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardige tweedelijns zorglocatie;
  • aansturen van een team van gedreven zorgprofessionals;
  • uitbouwen van de commerciële mogelijkheden in de regio;
  • succesformule toelichten aan verwijzers in de regio;
  • flexibiliteit, collegiale werksfeer en een goed arbeidsvoorwaardenpakket.

Functie

Je bent eindverantwoordelijk voor de realisatie van de bedrijfsmatige doelstellingen van de vestiging. Je zorgt voor de juiste profilering van PHI en zorgt voor de juiste aansturing, begeleiding en coaching van een team professionele zorgprofessionals, waaronder Regiebehandelaren, Psychologen, Fysiotherapeuten en Cliënt Service Medewerkers (in totaal 25 FTE). Je stelt hen in de gelegenheid om de allerbeste zorg te verlenen door hen op allerlei fronten te faciliteren en te ondersteunen. Je voelt goed aan welke ruimte je de zorgprofessionals kan geven en weet altijd wat er speelt bij het team. Daarnaast verricht je zowel koude als warme acquisitie om zodoende het netwerk aan zorgverleners te vergroten. Cliënten van PHI komen via een doorverwijzing van huisartsen en andere zorgverleners bij de organisatie terecht, waarna er een zorgvuldig behandeltraject wordt gestart. Door de organisatie op de juiste wijze bij doorverwijzende instanties te profileren, komt zij eerder én beter in het vizier om klachten van cliënten te behandelen. Als Regiomanager sta je open om op termijn ook de aansturing van een eventueel nieuw te openen vestiging over te nemen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • minimaal vijf jaar ervaring als ondernemende/commerciële manager in Life Sciences, ZBC en/of de zorg;
  • ervaring met de aansturing van zorgprofessionals in een vergelijkbare setting;
  • ervaring met acquisitie bij verwijzers (huisartsen, POH, bedrijfsartsen en medisch specialisten);
  • zelfstarter met drive, empathisch sterk en netwerkgericht;
  • flexibel, commercieel en communicatief vaardig op alle niveaus.

Organisatie

PHI is een ambulante, gespecialiseerde GGZ instelling die zich focust op de behandeling van cliënten met stemmingsstoornissen, angststoornissen en somatoforme stoornissen. Bij PHI wordt binnen een transdiagnostisch raamwerk behandeld volgens een interdisciplinaire totaalaanpak. PHI ziet de mens graag als één geheel en vindt het dan ook logisch dat iemand in tijden van ziekte of onbalans ook als één geheel wordt gezien. In de praktijk betekent dit dat er aandacht is voor geest én lichaam. PHI kent inmiddels 6 vestiging in Zuid-Nederland en gaat in de nabije toekomst verder uitbreiden.

PHI is onderdeel van Intergrin. Intergrin is een holding voor zeer gespecialiseerde tweedelijns zorgformules (hoofdvestiging in Geleen, circa 400 medewerkers, momenteel twaalf vestigingen met de intentie het aantal Rughuis- en Phi-vestigingen in Nederland verder te gaan uitbreiden). Intergrin wil de beste behandelingen realiseren voor patiënten met complexe, veelvoorkomende aandoeningen. Denk hierbij aan (chronische) rugklachten, maar ook aan psychosomatische stoornissen als angst, depressie en (lastig te duiden) psychosomatische klachten. Door geest én lichaam te betrekken in de problematiek, behaalt Intergrin indrukwekkende resultaten. De werkwijze van Intergrin is wetenschappelijk onderbouwd en wordt continu geïnnoveerd. Door multidisciplinair en innovatief bezig te zijn, blijven zij zich ontwikkelen en waarde creëren voor hun cliënten. De bedrijfsactiviteiten worden nader toegelicht op www.intergrin.nl, www.phi-med.nl en www.hetrughuis.nl.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-024-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Derks vacature directie-management

Director Pharmaceutical Services & Consultancy

Aanbod
  • uitdagende managementpositie;
  • een dynamische werkomgeving met uitdagende internationale vraagstukken;
  • een team van enthousiaste collega’s met veel expertise;
  • sleutelpositie met een grote (eind)verantwoordelijkheid binnen de organisatie;
  • onderscheidende organisatie en expertisecentrum;
  • een organisatie met veel synergie en dynamiek met zusterbedrijven (productontwikkeling en productie)
  • afwisselende functie met veel impact.
Functie

Als Director Pharmaceutical Services & Consultancy is het jouw missie om de organisatie (nog) verder te ontwikkelen en ben je verantwoordelijk voor de groeistrategie van de organisatie. Hierbij begeleid je het team dat bestaat uit circa zeventien experts in deze groei. Dit doe je door een strategie te ontwikkelen in samenspraak met de directie en te zorgen voor een stabiele koers en een gezonde bedrijfsvoering. Jij maakt de beslissingen als het gaat om mensen, strategie en uitvoering. Je bent verantwoordelijk voor alle bedrijfsdoelstellingen en de bijbehorende targets. Hiernaast regel en onderhoud je contacten met opdrachtgevers. Jaarlijks stel je een business- en budgetplan op en stuur je op de realisatie hiervan, dit geldt ook voor persoonlijke doelstellingen waarover je de medewerkers informeert. Als motivator weet je een cultuur neer te zetten van innovatie en samenwerken.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het overdragen van kennis en informatie over de te volgen werkwijzen en procedures en voer je periodiek bilaterale overleggen over de voortgang en resultaten. Je beoordeelt de resultaten en grijpt waar nodig in wanneer er onvolkomenheden en problemen zijn.

Ook review je als Director Pharmaceutical Services & Consultancy rapporten en bedrijfkritische documenten ten behoeve van klanten en/of registratieautoriteiten in de EU en Inspectie Gezondheidszorg (IGJ). Je houdt je bezig met het promoten van de kwaliteitsnormen en levert een proactieve bijdrage aan kwaliteit verbeterprocessen en het uitvoeren of faciliteren van plannings-, functionerings- en beoordelingsgesprekken in samenwerking met het Hoofd RA en Hoofd PV.

Profiel
  • hbo/wo-niveau;
  • minimaal tien jaar werkervaring binnen de Farma, Medical Devices of Healthcare;
  • bij voorkeur werkervaring binnen een professional consultancy omgeving, en weten hoe het is om een team van hoogopgeleide experts aan te sturen;
  • leidinggevende ervaring;
  • commercieel, creatief en denkt in kansen en mogelijkheden;
  • goede communicatieve vaardigheden in het Engels in woord en geschrift en bij voorkeur ook in het Nederlands;
  • woonachtig op reisafstand van Geleen of bereid te wonen op reisafstand van Geleen.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een farmaceutisch consultancy bedrijf gevestigd in Zuid Limburg. Het bedrijf maakt onderdeel uit van een groep bedrijven die zich voornamelijk richten op de farmaceutische industrie. De groep bestaat verder uit een productie- en ontwikkelbedrijf. Onze opdrachtgever levert services op het gebied van Regulatory Affairs, Pharmacovigilance (geneesmiddelenbewaking), Clinical Study Management en Quality Services aan (inter)nationale farmaceutische bedrijven. Het bedrijf heeft de kennis, middelen, ervaring en het netwerk om bedrijven te helpen vanaf de ontwikkeling tot het op de markt brengen van een farmaceutisch product. De cultuur is open en informeel. Men is heel toegankelijk en staat open voor discussie. Tegelijkertijd is er veel ruimte voor je eigen invulling en er wordt dan ook verwacht dat je die ruimte pakt. Vanwege het aankomende pensioen van de huidige functionaris, zijn we op zoek naar een waardige opvolger die zijn eigen kleur geeft aan de organisatie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-100-DD, naar Djamila Hagemans en Minke Gastreich, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans en Minke Gastreich via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Operationeel Directeur Het Rughuis

Aanbod
  • vormgeven aan forse groei van een kwalitatief hoogwaardige commerciële gezondheidszorgorganisatie;
  • aansturen van de huidige Regiomanagers van de behandelcentra met behoud van kwaliteit en groei;
  • verantwoordelijk voor positionering, strategie en aansturing locaties;
  • impact op resultaat, collegiale werksfeer en goed arbeidsvoorwaardenpakket.
Functie

Als Operationeel Directeur van Het Rughuis ben je eindverantwoordelijk (inclusief P&L) voor de effectieve aansturing van de huidige vestigingen, en zie je toe op de samenwerking en afstemming die daarvoor nodig is. In samenspraak met het directieteam stel je het jaarplan voor de organisatie op en zorg je voor een succesvolle en concrete vertaling op vestigingsniveau. Je stuurt de Regiomanagers aan die verantwoordelijk zijn op locatieniveau, en je begeleidt hen in het behalen van resultaten. Je luistert naar en vraagt om input van de verschillende professionals in de eigen organisatie en geeft actief vorm aan procesoptimalisatie. Naast de aansturing van de huidige vestigingen, draag je als Operationeel Directeur bij aan verdere groei in Nederland. Uitbreiding van het aantal locaties in Nederland is een belangrijk speerpunt binnen de organisatie en vormt een belangrijk onderdeel van de jaarplannen. Daarnaast vertegenwoordig je de organisatie bij diverse stakeholders in de markt en neem je zelf het voortouw om bij voorschrijvers de voordelen van de eigen organisatie toe te lichten. Kortom: een sterk gevulde rol, waarin groei, uitbouw en ambitie samengaan met kwaliteitsbehoud, procesoptimalisatie en het stabiel houden van de organisatie.

Profiel
  • academisch werk- en denkniveau met een analytisch sterke en gestructureerde manier van werken;
  • minimaal 5 jaar commerciële ervaring (bij voorkeur incl. P&L) in de zorg of aanverwante branches (Farma, Medical Devices, ZBC);
  • minimaal 7 jaar people management ervaring door het managen van een afdeling of organisatie(onderdeel);
  • sterke affiniteit met zorg en ervaring met het uitbreiden van dienstverlening binnen een vergelijkbare setting;
  • ervaring met verander-, risico-, proces- en projectmanagement;
  • sterk in communicatie, doortastend en standvastig;
  • goed ontwikkelde organisatiesensitiviteit, schakelt effectief tussen strategie, tactiek en operatie.

Organisatie

Intergrin (hoofdvestiging in Geleen, ongeveer 400 medewerkers over twaalf vestigingen) is een holding voor zeer gespecialiseerde tweedelijns zorgformules, die de beste behandelingen wil realiseren voor groepen patiënten met complexe, veelvoorkomende aandoeningen. Denk hierbij aan (chronische) rugklachten, maar ook aan psychosomatische stoornissen als angst, depressie en (lastig te duiden) psychosomatische klachten. Door geest én lichaam te betrekken in de problematiek, behaalt Intergrin indrukwekkende resultaten. De werkwijze van Intergrin is wetenschappelijk onderbouwd en wordt continu geïnnoveerd. Door multidisciplinair en innovatief bezig te zijn, blijven zij zich ontwikkelen en waarde creëren voor hun cliënten. De bedrijfsactiviteiten worden nader toegelicht op www.intergrin.nl, www.phi-med.nl en www.hetrughuis.nl.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-099-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.