Brocacef a Phoenix Company

Responsible Person

Aanbod
• veelzijdige positie met uitdagende projecten;
• prettige en collegiale werksfeer;
• onderdeel zijn van een groeiende organisatie;
• werken bij een organisatie met ruimte voor talent en persoonlijke groei.

Functie
Als Responsible Person ben je eindverantwoordelijk voor het kwaliteitsbeleid van het distributiecentrum. Je ontwikkelt en onderhoudt dit beleid op basis van de geldende wet- en regelgeving. Je zorgt dus voor voortdurende controle en actualisatie van het kwaliteitsbeleid en -proces conform de geldende GDP richtlijnen. Je bent verantwoordelijk voor de implementatie, coördinatie en continuïteit van het kwaliteitssysteem, waaronder o.a. klachtafhandeling, CAPA’s, verbeterplannen, leveranciersaudits en recalls. Daarnaast ben je bezig met procesvalidatie, ongediertebestrijding, leverancier beoordelingen en monitor je de status van trainingen op de werkvloer. Verder zijn er uiteenlopende (kwaliteits)projecten die kunnen worden geïnitieerd en kun je je project coördinerende vaardigheden de vrije loop laten. Periodiek lever je input voor de directiebeoordeling. Daarnaast onderhoud je contact met auditerende instanties zoals IGJ en certificeringsinstanties en voer je zelfstandig audits uit binnen alle business units. Uiteindelijk zijn jouw belangrijkste taken het overbrengen van de vragen van het management naar de werkvloer en de werkvloer vertegenwoordigen tegenover het management. Als Responsible Person draag je bij aan het handhaven van de hoogste kwaliteitsnormen en speel je een essentiële rol in het succes van de organisatie.

Profiel
• hbo/wo werk- en denkniveau;
• minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare positie binnen de farmaceutische industrie;
• kennis van GDP/GMP, ISO9001, ISO27001 / NEN7510;
• vooruitstrevend, mensgericht, verantwoordelijk, overtuigingskracht, analytisch, probleemoplossend, resultaatgericht, teamgericht en kwaliteitsbewust;
• uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift.

Bedrijf
Brocacef is dé logistieke serviceprovider voor zorgleveranciers. Als gespecialiseerde farmaceutische supply chain expert zorgt Brocacef ervoor dat de juiste medicijnen en medische hulpmiddelen op tijd beschikbaar zijn, of dat nu thuis, in zorginstellingen of in ziekenhuizen is. Ze leveren deze producten aan groothandels, apotheken, zorginstellingen, drogisterijen en ziekenhuizen.
Binnen Brocacef speelt de centrale Quality Assurance (QA) Afdeling een essentiële rol. Deze afdeling, bestaande uit ongeveer 20 FTE, werkt nauw samen met de business en geeft vorm aan het kwaliteitsbeleid van Brocacef. Binnen de QA-afdeling zijn er vier teams, waaronder het GxP-team waarin jij samen met acht andere collega’s zal samenwerken. Gezamenlijk streven jullie ernaar om in overeenstemming met wet- en regelgeving te handelen, kwaliteit te waarborgen bij het leveren van hoogwaardige zorg en verbeterkansen te signaleren. Ter versterking van dit team is Brocacef op zoek naar een enthousiaste, mensgerichte en kwaliteitsbewuste collega.

Reactie
Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-230, naar Minke Gastreich of Bjorn Schouten naar info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kun je bellen met Minke Gastreich of Bjorn Schouten via 033 – 4728087.
Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.
Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Ziekenhuisapotheker

Aanbod
• Ziekenhuisapotheker bij hecht en toegankelijk ziekenhuis;
• verantwoordelijk voor de totale farmaceutische patiëntenzorg;
• lid medische staf en MT lid van de apotheek;
• korte lijnen met professionele informele werksfeer;
• meebouwen aan compleet nieuwe apotheek en nieuw ziekenhuis;
• parttime-, fulltime- en thuiswerken mogelijk;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket met jaarsalaris tot € 143.300,– (conform FWG 80 cao ziekenhuizen).

Functie
Als Ziekenhuisapotheker bij St. Jans Gasthuis ben je verantwoordelijk voor kwalitatief hoogwaardige farmaceutische patiëntenzorg en een klantgerichte dienstverlening van een ziekenhuisapotheek in ontwikkeling. De ziekenhuisapotheek van St. Jans Gasthuis bestaat uit een hecht team (40 medewerkers) en verzorgt de farmaceutische dienstverlening voor zowel ambulante als opgenomen patiënten. Als Ziekenhuisapotheker maak je deel uit van de medische staf en ben je inhoudelijk verantwoordelijk voor één van de vakgebieden, in afstemming met de vakgroep en afhankelijk van jouw expertise en voorkeur. Je hebt passie voor je vak en werkt graag samen met andere zorgverleners. Je hebt dagelijks contact met het team en werkt in nauwe samenwerking met 4 Ziekenhuisapothekers en 2 Poliklinisch Apothekers. Binnen dit kleine team vormen jullie een hechte vakgroep. Je rapporteer direct aan de Hoofd Apotheker en de Manager Apotheek & Lab. De cultuur is toegankelijk en informeel, de lijnen kort en samenwerking geschiet op basis van gelijkwaardigheid.

Er wordt in Weert een compleet nieuw ziekenhuis gerealiseerd waarbij ook de ziekenhuisapotheek volledig nieuw zal worden neergezet op een zichtbare toegankelijke plek binnen het huis. De ziekenhuisapotheek en de poliklinische apotheek van het ziekenhuis zijn volop in ontwikkeling om in de nieuwe setting intensiever samen te gaan werken en één vakgroep te gaan vormen. Als Ziekenhuis Apotheker en MT lid heb je impact op dit gehele proces en alle ruimte om proactief over de nieuwe organisatie, samenwerking en werkprocessen mee te denken.

Sta jij als patiëntgerichte Ziekenhuis Apotheker open voor wat nieuws en past een uitdagende rol met korte lijnen, informele contacten, een hecht collegiaal team, een goed afgestemde werk-privé balans en een unieke kans om mee te bouwen aan de realisatie van een nieuwe ziekenhuisapotheek en gehele ziekenhuisorganisatie? Neem dan direct contact op met Derks & Derks om te kijken of dit aansluit op jouw persoonlijke wensen en ambitie!

Profiel
• afgeronde opleiding tot Ziekenhuisapotheker en BIG-geregistreerd;
• gedegen kennis van de Geneesmiddelenwet en bekend met geldende regelgeving;
• teamplayer die goed kan samenwerken met diverse disciplines en zorgverleners;
• affiniteit met optimaliseren van werkprocessen en motiveren van collega’s;
• communicatief sterk en schakelend op alle niveaus binnen een ziekenhuisorganisatie;
• op zoek naar een kleinschalige werkomgeving met korte lijnen en brede verantwoordelijkheid;
• positief, verandergericht, fris en onbevangen.

Bedrijf
St. Jans Gasthuis is een intiem ziekenhuis gelegen in Weert, met een rijke geschiedenis en een goede reputatie in de regio. Al anderhalve eeuw lang bieden ze zorg vanuit het hart, midden in de regio, geholpen door moderne middelen en inzichten. Het ziekenhuis heeft een informele sfeer en een hecht team van zorgprofessionals die gezamenlijk streven naar uitmuntendheid in de farmaceutische zorg.

Reactie
Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-239-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 06 – 12795418.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Overig

Projectmanager Quality & Corrections

Offer
  • a challenging job at a global Healthcare company
  • an operational role in a international environment
  • a temporary contract until at least February 2024
Position

As a Projectmanager Quality & Corrections you are responsible for supporting the execution of post-market risk assessment and drive the preparation of Health Hazard Evaluation in cooperation with product technical experts and Medical Affairs. You will work in multifunctional teams contributing with knowledge and experience to ensure proper preparation and execution of Corrections and Removals (C&R), Risk Assessments, etc. often leading a cooperative effort among members of those teams. Besides this you will drive the C&R strategy ensuring reportability decisions per country and execution of activities according to the C&R strategy. Creating all C&R related Customer Notifications and C&R Regulatory Submission reports (e.g. FSCA, 21CFR806) will also be part of your responsibilities. Other tasks may include managing the C&R file documentation and C&R file completion and ensuring that C&R records meet Good Documentation Practices. As Projectmanager Quality & Corrections you will also support the preparation of responses to Regulatory agencies inquiries and provide follow up and continuously track C&R execution and provide ongoing information to IGT Systems C&R management and teams as required. Besides this you will act as a Quality and Regulatory expert for the C&R process.

Profile
  • Bachelor in a Technical Discipline preferably in Healthcare, Engineering or Science
  • 6+ years of related experience in a medical device or regulated industry preferably in Correction and Removal processes, regulatory submission, Risk Management;
  • Project Management skills. 2+ years in project management is an advantage;
  • in-depth knowledge of Quality Management Systems and deep understanding of related regulation (e.g. 21 CFR Parts 803, 806, and 820, EU MDR – Regulation (EU) 2017/745, ISO 13485, ISO 14971, Canadian Medical Devices Regulation (SOR/98-282), and Japanese MHLW Ordinance 169).
  • good analytical skills and process improvement capabilities
  • strong written and oral communications skills in English and demonstrated ability to effectively communicate technical content to a variety of internal and external audiences (e.g. Authorities, customers)
  • ability to successfully balance and prioritize multiple ongoing projects/tasks
  • strong attention to detail and accuracy
  • high degree of initiative, engagement, self-motivation and flexibility

 Organisation

Our customer is international active in the healthcare industry. They sell their products to the international market. They are always looking for new innovative medical device products by investing in research and development. With these investments they hope to stay on top of the market. They design the product through the eyes of the end user, combined with an appealing design. The organisation is always looking for improvement of their processes. Therefore, they would like to get in touch with a Projectmanager Quality & Corrections.

 Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/23-285, to Marlies Dingemans: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or WhatsApp Marlies via +31 (0)6 45316342.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Not quite the position you are looking for? Click here for other interesting positions!