Interim Manager Bedrijfsvoering Healthcare

Aanbod
  • uitdagende en afwisselende rol op directieniveau;
  • werken bij een toonaangevende Healthcare organisatie;
  • verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van een afdeling met 175 fte;
  • opdracht voor minimaal 3 tot 6 maanden, start z.s.m.;
  • 32-36 uur per week tegen marktconform tarief.
Functie

Als Manager Bedrijfsvoering ben je verantwoordelijk voor de directe aansturing van een aantal teamleiders en indirect voor 175 medewerkers. Je werkt intensief samen met de lijnmanagers, waarbij jij verantwoordelijk bent voor de bedrijfsvoering. Je bewaakt de voortgang van de jaarplannen en draagt financiële verantwoording. Tevens vallen contractmanagement, inkoop en onderhoud & beheer in je portefeuille. Daarnaast stuur je het bedrijfsbureau aan.

Je bent op korte termijn inzetbaar, bedrijfsmatig sterk en beschikt over leidinggevende ervaring binnen de zorg. Bij interesse komen we graag met je in contact om samen de mogelijkheden voor deze mooie opdracht te bespreken.

Profiel
  • afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau en een management vervolgopleiding;
  • ervaring met het aansturen van teamleiders/ teammanagers;
  • kennis van productieprocessen, bij voorkeur binnen een GMP omgeving;
  • affiniteit met financiën en HR;
  • initiatiefrijk, bedrijfsmatig sterk en sociaal vaardig.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een toonaangevende ziekenhuisorganisatie in Noord-Brabant.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/22-045-DD, naar Karin Hultink, karin@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin Hultink, 06-51103975.

Derks Vacature HRM

HR Business Partner

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 30-11-2023.
Functie

Als ervaren HR Business Partner weet je wat de taken en verantwoordelijkheden zijn. In de basis kan de functie opgedeeld worden in vier deel gebieden: het zelfstandig begeleiden van complexe (HR) projecten, het ontwikkelen van HR-beleid, sparringpartner voor het management/ SLT (tactisch en strategisch niveau) en het begeleiden van de operationele HR-aangelegenheden zoals, ziekteverzuim, recruitment, personeelsplanning en beoordelingscyclus. Dit laatste gedeelte vertegenwoordigd ongeveer 40% van het totale takenpakket. Als HR Business Partner maak je deel uit van een team van HR Business Partners en ben je voor toegewezen organisatieonderdelen lid van het MT.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding richting Human Resources of gelijkwaardige opleiding;
  • minimal 5 jaar werkervaring als HR Business Partner in een industriële- en/of productieomgeving is een vereiste;
  • communicatief sterk in het Nederlands en Engels, in woord en geschrift.
Bedrijf

Onze relatie is trots op haar historie met een duidelijke missie en een duidelijk doel. Ze richten op de productie van hoogwaardige, effectieve en betaalbare medicijnen die beschikbaar zijn voor een breed publiek. Ze bieden een uitgebreid portfolio aan producten, zowel specialité als generiek, voor een breed spectrum aan diverse acute en chronische indicaties. In Nederland hebben ze twee locaties; één is meer gericht op het vervaardigen van geneesmiddelen en grondstoffen en de andere op het verkopen van geneesmiddelen voor therapeutische gebieden. De twee vestigingen werken samen, maar toch ook zelfstandig. Er wordt altijd gezocht naar nieuwe mogelijkheden om verder te groeien of te verbeteren en naar mensen die daaraan willen bijdragen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/22-051-DD, naar Marinda van Kalleveen, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Marinda van Kalleveen op nummer +31 (0)682814595.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je/uw reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die u zoekt? Klik dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures om direct terug te gaan naar het actuele vacature overzicht.

Projectleider Product Ontwikkeling Ziekenhuisapotheek

Aanbod

  • Projectleider van een start-up, onderdeel uitmakend van een topklinisch ziekenhuis;
  • grote mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • opbouwen van een nieuw product-ontwikkelteam van bevlogen apothekers;
  • ruimte voor innovatie en eigen initiatief;
  • Uitdagende projectrol voor 1,5 tot 2 jaar, zowel vast als interim in te vullen.

Functie

Je belangrijkste verantwoordelijkheid als Projectleider is een nieuw product-ontwikkelteam opzetten en vervolgens groei in productie realiseren. De inhoudelijke expertise is belegd in het team en vanuit jouw coördinerende rol weet je deze kennis op te halen en in te zetten. Je bouwt aan jouw team en draagt zorgt voor een positieve cultuur en een veilig werkklimaat. Je geeft aandacht aan de individuele medewerkers en werkt toe naar een stabiele afdeling.  Jij bent verantwoordelijk voor het behalen van de ontwikkel doelstellingen, je geeft richting en stuurt tijdig bij als dat nodig is. Je bewaakt de deadlines en werkt daarbij intensief samen met de productieafdeling en het laboratorium. Jouw doelstelling is te groeien naar 5 tot 10 nieuwe producten per jaar en te zorgen voor een goed draaiend proces dat staat en daarna gecontinueerd kan worden.

Profiel

  • relevante werkervaring als projectleider binnen de (bio)farmacie;
  • ervaring met opbouwen en/of aansturen van teams;
  • stressbestendig en probleemoplossend vermogen;
  • inhoudelijke kennis van farmacie is een pre;
  • empathisch vermogen, verbinder en communicatief sterk.

Bedrijf

Het Catharina Ziekenhuis is een ambitieus, topklinisch opleidingsziekenhuis en staat bekend als een open, gastvrije en bovenal deskundige omgeving.

De ziekenhuisapotheek van het Catharina Ziekenhuis is verantwoordelijk voor een veilige en doelmatige bereiding en verstrekking van geneesmiddelen aan patiënten. Met een enthousiast en vooruitstrevend apotheekteam (ongeveer 220 medewerkers) worden alle taken van de ziekenhuisfarmacie uitgeoefend ten behoeve van het ziekenhuis en diverse externe instellingen (verpleeghuiszorg en gehandicaptenzorg). Om ook in de toekomst alle patiënten in Nederland te blijven voorzien van kwalitatief hoogwaardige en doelmatige geneesmiddelen heeft de organisatie een aantal ambities gesteld en het bereidingencentrum uitgebreid. Daar zijn onder andere 3 cleanrooms en een nieuw laboratorium van 200 m2 bijgekomen. Daarnaast wordt er geïnvesteerd in een nieuw team, dat zich op productontwikkeling zal gaan richten. Om die reden zijn wij in opdracht van het Catharina Ziekenhuis op zoek naar een Projectleider Product Ontwikkeling.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-028-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Karin Hultink via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Regiomanager PHI Maastricht

Aanbod
  • eindverantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardige zorglocatie;
  • aansturen van een team van gedreven zorgprofessionals;
  • uitbouwen van de commerciële mogelijkheden in de regio;
  • succesformule toelichten aan verwijzers in de regio;
  • flexibiliteit, collegiale werksfeer en een goed arbeidsvoorwaardenpakket.
Functie

Je bent eindverantwoordelijk voor de realisatie van de bedrijfsmatige doelstellingen van de vestiging. Je zorgt voor de juiste profilering van PHI en zorgt voor de juiste aansturing, begeleiding en coaching van een team professionele zorgprofessionals, waaronder Regiebehandelaren, Psychologen, Fysiotherapeuten en Cliënt Service Medewerkers (in totaal 25 FTE). Je stelt hen in de gelegenheid om de allerbeste zorg te verlenen door hen op allerlei fronten te faciliteren en te ondersteunen. Je voelt goed aan welke ruimte je de zorgprofessionals kan geven en weet altijd wat er speelt bij het team. Daarnaast verricht je zowel koude als warme acquisitie om zodoende het netwerk aan zorgverleners te vergroten. Cliënten van PHI komen via een doorverwijzing van huisartsen en andere zorgverleners bij de organisatie terecht, waarna er een zorgvuldig behandeltraject wordt gestart. Door de organisatie op de juiste wijze bij doorverwijzende instanties te profileren, komt zij eerder én beter in het vizier om klachten van cliënten te behandelen. Als Regiomanager sta je open om op termijn ook de aansturing van een eventueel nieuw te openen vestiging over te nemen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • minimaal vijf jaar ervaring als ondernemende/commerciële manager in Life Sciences, ZBC en/of de zorg;
  • ruime ervaring met acquisitie bij verwijzers (huisartsen, POH, bedrijfsartsen en medisch specialisten);
  • ervaring met de aansturing van zorgprofessionals in een vergelijkbare setting;
  • zelfstarter met drive, empathisch sterk en netwerkgericht;
  • flexibel, commercieel en communicatief vaardig op alle niveaus.

Organisatie

Premium Healthcare Interventions (PHI) is een ambulante, gespecialiseerde tweedelijns GGZ instelling die zich focust op de behandeling van cliënten met stemmingsstoornissen, angststoornissen en somatoforme stoornissen. Bij PHI wordt binnen een transdiagnostisch raamwerk behandeld volgens een interdisciplinaire totaalaanpak. PHI ziet de mens graag als één geheel en vindt het dan ook logisch dat iemand in tijden van ziekte of onbalans ook als één geheel wordt gezien. In de praktijk betekent dit dat er aandacht is voor geest én lichaam. PHI kent inmiddels 7 vestigingen in Nederland en gaat in de nabije toekomst verder uitbreiden.

PHI is onderdeel van Intergrin. Intergrin is een holding voor zeer gespecialiseerde tweedelijns zorgformules (hoofdvestiging in Geleen, circa 400 medewerkers, momenteel twaalf vestigingen met de intentie verder te gaan uitbreiden). Intergrin wil de beste behandelingen realiseren voor patiënten met complexe, veelvoorkomende aandoeningen. Denk hierbij aan (chronische) rugklachten, maar ook aan psychosomatische stoornissen zoals angst en depressie. Door geest én lichaam te betrekken in de problematiek, behaalt Intergrin indrukwekkende resultaten. De werkwijze van Intergrin is wetenschappelijk onderbouwd en wordt continu geïnnoveerd. Door multidisciplinair en innovatief bezig te zijn, blijven zij zich ontwikkelen en waarde creëren voor hun cliënten. Teneinde middelen zo effectief mogelijk in te zetten en de vestigingen te ontdoen van onnodige administratieve lastendruk, zijn ondersteunende diensten als Marketing & Communicatie, HR, ICT, Financiën, Sales, Risk Management en Recruitment bij Intergrin (Shared Service Center) ondergebracht. De bedrijfsactiviteiten worden nader toegelicht op www.intergrin.nl en www.phi-med.nl.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-079-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks vacature sales-marketing

Senior Marketing Specialist Healthcare

Aanbod
  • eindverantwoordelijkheid voor de marketing van meerdere businessunits waaronder de nieuwe health branche;
  • werken binnen een ambitieuze organisatie met de drive te groeien en ontwikkelen;
  • eigen invulling geven aan de rol;
  • samenwerken met een team van gedreven en gemotiveerde professionals.
Functie

Als Marketing Specialist Healthcare ben je met jouw expertise de aanvoerder van de marketingafdeling van de gehele organisatie. Naast de algehele marketing, maak je de vertaalslag voor de nieuwe business unit Healthcare en weet jij als expert op het gebied van zorg en medische hulpmiddelen hoe je de bestaande diensten van dit bedrijf overbrengt naar de zorgsector. Jouw voornaamste taak wordt het professionaliseren van de marketing en communicatie van het bedrijf, alsmede het vertalen van de strategie naar de praktijk. Hierbij heb je ondersteuning van vier marketing en communicatie professionals die o.a. werken op het gebied van grafisch ontwerp, social media, website, gadgets, animaties en aankleding van het pand.
Je rapporteert direct aan de CEO en je overlegt regelmatig met het GMT over het beleid. Hierbij krijg jij ook de kans om jouw eigen visie toe te passen op de uitvoering van de marketing en communicatie. Verder signaleer je eveneens de knelpunten bij de toepassing van het uit te voeren beleid en je doet kritische voorstellen om het beleid te wijzigen. Je adviseert en ondersteunt proactief als een volwaardige gesprekspartner voor alle businessunits. Je bouwt verder aan een team die je aanstuurt en coacht in het uitvoeren van de implementatieprocessen. Dit doe je aan de hand van doelstellingen en persoonsgerichte begeleiding in hun werkzaamheden en ontwikkeling. Daarnaast adviseer en informeer je ook de medewerkers op verschillende locaties. Kortom; een uitdagende rol waar veel eigen kleur aan gegeven kan worden, grote focus op marketing in een ambitieus bedrijf.

Profiel
  • minimaal een afgeronde bacheloropleiding o.a. op het gebied van marketing & communicatie;
  • minstens 2 jaar ervaring in de zorg of Medical Devices;
  • ervaring met leidinggeven van een team is een sterke pre;
  • kennis van implementeren en verbeteren van bedrijfsprocessen;
  • bereid om te reizen naar verschillende locaties in Nederland en België;
  • communicatief sterk;
  • creatief in het bereiken van nieuwe doelen, ondernemend en initiatiefrijk.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een gerenommeerde en innovatieve supply chain specialist. Het bedrijf bestaat uit zes business units waarvan de nieuwste zich richt op de bezorging en installatie van medische hulpmiddelen. In de afgelopen 25 jaar is het bedrijf uitgebreid naar diverse sectoren die o.a. producten zoals drones, koffiemachines en nu medische hulpmiddelen behandelen. De doelstelling van het bedrijf is het bezorgen, verzorgen en ontzorgen van kostbare producten voor de klant. In een steeds meer digitaliserende wereld bewaart deze organisatie een menselijke component in hun dienstverlening. Door naast het bezorgen ook te ondersteunen bij het installeren van de producten worden klanten gerustgesteld en goed ingelicht over hun aanschaf. Door deze unieke formule is het bedrijf succesvol geworden en verspreidt het zich inmiddels over de gehele Benelux.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-100-DD naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Bjorn Schouten via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.