Brocacef a Phoenix Company

Gevestigd Apotheker Instellingenfarmacie

Aanbod
  • eindverantwoordelijke farmaceutische rol bij de marktleider binnen de instellingsfarmacie;
  • leveren van maatwerk binnen een breed portfolio van geneesmiddelen;
  • inspirerende rol binnen een grote farmaceutische organisatie;
  • ondersteuning van managers en een ervaren team collega-apothekers en apothekersassistenten.

 

Functie

Als Gevestigd Apotheker Instellingsfarmacie speel je een cruciale rol in het leveren van hoogwaardige farmaceutische zorg. Samen met een team van collega-apothekers (8) en apothekersassistenten (circa 40) binnen de hoofdvestiging in Oostrum, zorg je voor het soepele verloop van alle processen en de naleving van wet- en regelgeving. Je coacht en inspireert je team en onderhoudt contact met een deel van de klantinstellingen. In nauwe samenwerking met verschillende managers en teamleiders zorg je ervoor dat je team optimaal kan presteren. Je stimuleert je team om optimale farmaceutische zorg te bieden en speelt een rol in het anticiperen op marktkansen en het vertalen van oplossingen voor de organisatie. Als een van de vier Gevestigde Apothekers van Brocacef Ziekenhuisfarmacie leid jij de grootste vestiging waar jij farmaceutisch eindverantwoordelijk bent. Je houdt je kennisniveau up-to-date en instrueert en informeert je medewerkers over farmaceutische processen en regelgeving.

 

De samenwerking met andere managers en apothekers binnen Brocacef zorgt ervoor dat je altijd kunt rekenen op ondersteuning en expertise. Dit maakt jouw rol dynamisch en afwisselend, waarbij je jouw kennis van de farmaceutische productie kunt inzetten om een prachtig team te leiden en marktkansen te vertalen naar praktische oplossingen.

 

Kortom: een verbindende en verantwoordelijke rol binnen de grootste instellingenapotheek van Nederland, waarin je al je kennis van farmaceutische productie kunt inzetten en een prachtig team aan kunt sturen.

 

Profiel
  • een afgeronde master in Farmacie;
  • minimaal 10 jaar werkervaring als BIG-geregistreerde Apotheker;
  • aantoonbare kennis van medicatiebegeleiding, logistiek en geneesmiddeldistributiesystemen;
  • minimaal 5 jaar ervaring met het aansturen van teams;
  • ervaring in de instellingsfarmacie geldt als een sterke pre;
  • mensgericht, vakkundig, verantwoordelijk, service- en patiëntgericht.

 

Bedrijf

Brocacef Ziekenhuisfarmacie is dé instellingenapotheek in Nederland. Met haar 35 apothekers en 100 apothekersassistenten en haar 50-jarige historie staat zij al die tijd bekend om en garant voor het ontzorgen van zorginstellingen, waardoor deze zich kunnen richten op optimale cliëntenzorg. Met locaties in Maarssen, Den Haag, Amsterdam en Oostrum biedt het bedrijf dagelijks farmaceutische zorg aan diverse instellingen, zoals verpleeghuizen, GGZ, verslavingsklinieken en zelfstandige behandelcentra. Het team in Oostrum is onderverdeeld in Front Office voor direct klantcontact en Back Office voor farmaceutische processen zoals GDS, logistiek en medicatiebegeleiding. Daarnaast zijn er 40 apothekersassistenten verbonden aan de locatie Oostrum en rapporteren via de Farmaceutisch Manager aan de Gevestigd Apotheker. Uiteraard biedt de organisatie ook 24-uurs advies aan voorschrijvers over farmacotherapeutische vraagstukken.

Geïnteresseerd?

Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-095-DD, naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Bjorn Schouten op nummer +31 6 516 491 61.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

Head of Operations / Lid MT

Aanbod
  • De visie van MedApp vertalen naar operationele doelstellingen;
  • aansturen van alle operationele teams (34 FTE);
  • concretiseren van de verander- en groei-agenda;
  • vormgeven aan forse groei van kwalitatief hoogwaardige online apotheek:
  • onderdeel van hecht collegiaal team met sterke winnaarsmentaliteit;
  • internationaal samenwerken aan innovatieve farmaceutische dienstverlening;
  • uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket.
Functie

Je bent organisatorisch verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van MedApp naar een ‘next level’. Jouw sterke operationele focus en strakke organisatiemanagement maken dat de organisatie de juiste beweging naar de toekomst maakt. Je maakt de strategie waar en wijzigt en verbetert processen en structuren. Je geeft leiding aan de interne organisatie en krijgt te maken met veel dynamiek: de ontwikkeling van de organisatie gaat vanwege successen erg snel, waardoor complex medicatiegebruik in Nederland steeds makkelijker en toegankelijker wordt. Tegelijkertijd staat MedApp aan het begin van haar nieuwe leven en wordt naar marktleiderschap gestreefd.

Natuurlijk ben je verantwoordelijk voor het behalen van de groeidoelstellingen op een zo gestructureerd mogelijke manier. Je werkt met een fris energiek team, brengt structuur aan, helpt prioriteren, realiseert teamuitbreiding, signaleert procesoptimalisatie en zorgt dat processen lean worden ingericht, schakelt met stakeholders, draagt bij aan de positionering en stelt op alle niveaus kritische vragen die mensen aan het denken en in beweging zetten. Kortom, een cruciale strategische ‘aandrijf’-rol binnen een supersnel groeiende, online georiënteerde organisatie vol ambitie waarin je bijdraagt aan de kwaliteit van de gezondheidszorg in Nederland (en Europa) en tegelijkertijd successen viert en commerciële doelstellingen nastreeft.

Profiel
  • afgeronde relevante opleiding op minimaal hbo-niveau;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een operationeel leidinggevende rol binnen een snelgroeiende, dynamische omgeving;
  • aantoonbare track record in het aansturen van multidisciplinaire en complexe organisaties
  • aantoonbare affiniteit met (e)- pharmacie en/of farmaceutische groothandel is een pre;
  • ervaring in een rol met P&L verantwoordelijkheid geldt als pré, maar niet als voorwaarde voor succes;
  • ondernemend, analytisch en doelgericht;
  • sterke affiniteit met digitale platformen en/of producten;
  • ervaring in een dynamische en bij voorkeur farmaceutische omgeving;
  • 5 dagen per week beschikbaar op locatie in Eindhoven;
  • communicatief vaardig, zowel in de Nederlandse als Engelse taal;
Bedrijf

MedApp is in 2015 opgericht. Met een geweldige applicatie die consumenten begeleidt bij hun medicijngebruik, maakt de organisatie complex medicatiegebruik makkelijker en toegankelijker. In een tijd waarin beheersing van zorgkosten steeds uitdagender is, draagt MedApp bij aan zowel de gezondheid bij complex medicatiegebruik als aan de beheersing van zorgkosten. Sinds 2019 wordt MedApp steeds meer omarmd door de grote spelers in het zorglandschap. Daarmee staat de komende periode in het teken van explosieve groei. Groei van gebruikers, van functionaliteiten en van het team. MedApp is onderdeel van het beursgenoteerde Redcare Pharmacy en daarmee maakt zij deel uit van een succesvolle Europese Online Apotheek die heel hard groeit. De afgelopen jaren groeit MedApp zelf ook explosief door met groeipercentages variërend van jaarlijks 100% tot 400%. Met meer dan 3 miljoen Nederlanders die chronisch meerdere geneesmiddelen per dag gebruiken, is de doelgroep groot en groeiend. Op langere termijn biedt het platform kansen om allerlei nieuwe e-healthproposities te ontwikkelen. Wil jij als Head of OPerations verder vormgeven aan dit succesverhaal en toetreden tot het leiderschapsteam in Eindhoven? Neem dan contact met Derks & Derks en we vertellen je graag meer over deze uitdagende positie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-176-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Alexander via +31 (0)6 12795418.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

 

Derks Vacature Sales Marketing

(Contract/Tender) Business Consultant

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • 24 tot 40 uur in de week, met de mogelijkheid om hybride te werken;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-12-2024 met mogelijkheid tot verlenging.

 

Functie

Als Business Consultant ondersteun je de afdeling Facilities & Engineering (F&E) door te adviseren over de strategie voor Facility Management, het ondersteunen van Contract Management met externe providers en het opstellen van KPI’s. Deze opdracht is ontstaan naar aanleiding van een tendertraject voor de volledige Facility Management scope, die is onderverdeeld in Hard Services (zoals HVAC, koeling, met een focus op productiegebouwen) en Soft Services (zoals catering, schoonmaak, bedrijfskleding, aankleding van het gebouw, groenonderhoud, enzovoort).

Het plan is om de Hard Services, die momenteel bij een externe provider liggen, te insourcen, terwijl de Soft Services uitbesteed blijven. Deze veranderingen vragen om een nieuwe aanpak voor Contract Management binnen het FM-gedeelte van F&E. Binnen het tendertraject komen vraagstukken naar voren die betrekking hebben op het inrichten van KPI’s en overlegstructuren met een nieuwe partner.

Het doel van het project is om de rol(len) van Contract Management binnen F&E efficiënt en effectief in te richten, met oog voor de bestaande organisatie, zoals de rol van Inkoop en andere betrokken afdelingen. Het streven is een uniforme werkwijze waarmee alle vragen en sturing op contracten binnen F&E consistent worden behandeld.

Aan het einde van de opdracht wordt verwacht dat je een inventarisatie van de huidige en gewenste werkwijze hebt uitgevoerd, evenals een analyse van waste en gaps, een SWOT-analyse en een adviesrapport. Daarnaast doe je een voorstel voor de implementatie en kennisoverdracht. Het project richt zich op het bieden van heldere adviezen over de inrichting van Contract Management binnen de F&E organisatie.

 

Profiel

  • beschikt over minimaal hbo/wo werk- en denkniveau;
  • minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het opzetten en neerzetten van een inrichtingsadvies;
  • in staat om mensen van verschillende afdelingen en diverse opleidingsniveaus te benaderen;
  • analytisch sterk en weet ook de praktijk hierin goed toe te passen;
  • kennis en ervaring binnen het domein van Contract Management en/of Procurement;
  • ervaring met operationalisatie van uitbestedingstrajecten;
  • kwaliteitsgericht, analytisch, samenwerken, sterk in advisering en communicatie.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-249-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Regulatory Affairs

Regulatory Affairs Specialist

Offer

  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment for year
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim

 

Position

As a Regulatory Affairs Specialist you and your Global Regulatory Affairs (GRA) team are accountable for licensing and maintaining pharmaceutical and biological animal health products globally. GRA Biologicals is a part of this department and responsible for the biological product portfolio. You will provide state of the art dossiers, variation and renewal packages for licensing new biological products and maintenance of the existing biological product portfolio. You will also provide veterinary regulatory expertise for new product development and product maintenance to ensure that relevant regulatory requirements are understood and followed by other relevant departments. You develop regulatory strategies for new and existing biological products. You will maintain the biological portfolio in the marketplace by providing expert regulatory advice to stakeholders within and outside the company. You will develop and maintain contacts with regulatory authorities and participate in regulatory expert groups within the veterinary pharmaceutical industry association(s) to play a role in the development of future veterinary legislation and guidelines.

 

Profile

  • Degree, followed preferably by Ph.D. (or equivalent experience) in biomedical sciences (e.g. virology, bacteriology, molecular biology, veterinary sciences)
  • knowledge of or several years of experience in the (veterinary) pharmaceutical industry in the development and/or maintenance of products, and in regulatory affairs, preferably in the field of biologicals is an asset
  • 60% on site/40% from home
  • excellent oral and written command of the English language
  • excellent writing skills

 

Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Boxmeer. The location has approximately 45 employees who are responsible for marketing, sales, distribution, and support of the products.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-242-DD to Marlies Dingemans: info@derksenderks.nl. For more information, please call Marlies via 0334728087.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

Derks Vacature Kwaliteit

CSV-Specialist

Aanbod
  • uitdagende baan als CSV-Specialist binnen een ambitieuze farmaceutische organisatie;
  • werken in een internationaal bedrijf;
  • familiaire en dynamische werkomgeving.
Functie

In de rol van Computerized Systems Validation (CSV) Specialist ga jij het overzicht houden van alle IT-systemen en de mate waarin deze gevalideerd zijn. Jij gaat deze validatiestatus beheren en opvolgen, zodat alle software- en hardware-aanpassingen ook aan CSV tijdig worden onderworpen. In deze rol zorg je ervoor dat het CSV Master Plan en GMP-kritische Computer Systemen up-to-date zijn en beoordeel jij de benodigde validatie. Hiernaast ben jij verantwoordelijk voor het (laten) opzetten, implementeren en borgen van validatie studies in samenwerking met andere afdelingen. Ook zorg je voor het (laten) documenteren van alle validatieactiviteiten en resultaten evenals de documenten voor GMP Computerized Systemen, zoals risk assessments, regulatory assessments, test protocollen en rapporten. Je zorgt ervoor dat de validatie activiteiten van een goed niveau zijn en voldoen aan internationale regelgeving op het gebied van validatie en GMP. Verder zal je interne audits ondersteunen en/of uitvoeren.

In deze rol maak je deel uit van de Quality-afdeling en rapporteer je aan de Validation Lead.

Profiel
  • een afgeronde universitaire opleiding in de richting van IT of soortgelijk;
  • minimaal 2 jaar ervaring binnen een GMP-omgeving, bij voorkeur in de farmaceutische industrie;
  • kennis van GAMP5;
  • ervaring met kwaliteitssystemen, procedures en trainingen;
  • goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift;
  • doelbewust, analytisch en gedreven.
Bedrijf

Sharp Services werkt over de hele wereld aan het creëren van unieke commerciële en klinische verpakkingsoplossingen voor de farmaceutische en biotechnologische industrie. Met state-of-the-art faciliteiten is Sharp een sterke en gerespecteerde servicepartner. Sharp heeft een uitzonderlijke wereldwijde reputatie opgebouwd voor het ontwerp, de serialisatie en de productie van innovatieve, kosteneffectieve conformiteitsverpakkingen voor zelfs de meest complexe producten. Hun expertise gaat veel verder en stelt hen in staat de industrie te ondersteunen in elke fase van ontwerp, ontwikkeling, productie en levering. Ter uitbreiding zijn zij op zoek naar een Computerized Systems Validation Specialist voor binnen hun Quality afdeling, deze rol kan zowel bij de site in Heerenveen worden uitgevoerd als bij de site in Hamont-Achel.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-310–DD, naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Dennis Uleman op nummer +31 6 82 72 71 33

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Kwaliteit

Associate Quality Assurance Officer

Aanbod

  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-12-2024.

 

Functie

Als Associate Quality Assurance Officer vervul je een belangrijke rol binnen een dynamische omgeving bij de afdeling Quality Systems. Deze afdeling stuurt en coördineert het kwaliteitsbeleid van de productielocatie. Ze beheert de belangrijkste kwaliteitssystemen zoals wijzigingsbeheer, afwijkingsbeheer, leveranciersbeheer en documentatie en is verantwoordelijk voor zowel het onderhoud als de verbetering van deze systemen. Daarnaast biedt de afdeling ondersteuning aan alle gebruikers op de site.

Jouw taken omvatten het uitvoeren van change management activiteiten, gericht op kwaliteitsgerelateerde systemen en informatiestromen. Deze werkzaamheden zijn zowel projectmatig als routinematig, waarbij nauwe communicatie met andere afdelingen van essentieel belang is. Je begeleidt en beheert uitfaseringen en nieuwe productintroducties, draagt proactief bij aan verbeterinitiatieven binnen onze complexe QMS-omgeving en ondersteunt collega’s bij run & maintain activiteiten en verbeteringsinitiatieven van andere systemen.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

 

Profiel

  • minimaal HBO of Bachelor diploma en 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie binnen Quality (Systems);
  • uitgebreide kennis van GMP en andere nalevingsvereisten, met het vermogen om deze toe te passen in diverse situaties;
  • nauwkeurigheid en vaardigheid in het ordenen en structureren van digitale data en documenten;
  • ervaring met projectmanagement is een pré;
  • positieve instelling, gedreven om te leren en resultaten te behalen met een gevoel van eigenaarschap;
  • vermogen om zelfstandig te werken met een proactieve, flexibele en empathische houding;
  • teamspeler die tijdig hulp zoekt en anderen ondersteunt waar nodig;
  • sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels, essentieel voor effectieve samenwerking.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten, bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Boxmeer. De locatie is met ongeveer 45 medewerkers verantwoordelijk voor de marketing, verkoop, distributie en ondersteuning van de producten.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-236-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Kwaliteit

Lab Specialist Quality Control

Aanbod

  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 22-05-2026.

 

Functie

Als Lab Specialist Quality Control speel je een belangrijke rol binnen het team. Je zorgt ervoor dat QC-tests kwalitatief worden uitgevoerd in overeenstemming met de geldende GMP- en veiligheidsrichtlijnen, inclusief trendanalyses om verbeterkansen te identificeren. Hierbij optimaliseer je voortdurend de processen. Je maakt gebruik van Lean/Six Sigma tools zoals Tiers, kaizens en root cause analyses. Als kennisdrager van verschillende testtechnieken op analytisch-chemisch gebied bied je tactische en strategische ondersteuning aan teamleiders. Daarnaast leid je of neem je deel aan projecten voor corrigerende en preventieve acties, verbeterinitiatieven, assaytransfer, assayvalidatie en kalibratie van labapparatuur. Je fungeert als aanspreekpunt voor de QCO-afdeling bij afwijkingen, wijzigingen, audits, trainingen en documentatie volgens de geldende GMP-procedures. Je staat open voor verandering, streeft naar continue verbetering, bent zelfkritisch en denkt in oplossingen in plaats van problemen.

Kortom, als Lab Specialist Quality Control ben je een essentiële schakel in het waarborgen van de kwaliteit en veiligheid van onze processen en producten.

 

Profiel

  • hbo-opleiding in de laboratoriumrichting, bij voorkeur in analytische chemie;
  • minstens 5 jaar specialistische werkervaring in een GMP-omgeving, bij voorkeur in een (fysisch) chemisch QC-lab en/of farmaceutische productieomgeving;
  • goede uitdrukkingsvaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk (technisch schrijven) in het Engels en Nederlands.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten, bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Boxmeer. De locatie is met ongeveer 45 medewerkers verantwoordelijk voor de marketing, verkoop, distributie en ondersteuning van de producten.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-226-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Kwaliteit

Associate Quality Specialist

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering, freelance niet mogelijk;
  • 32-40 uur in de week;
  • ploegendiensttoeslag, ca. 3 dagdelen in 6 weken;
  • hybride mogelijk voor 1 dag in de week, afhankelijk van de werkzaamheden en in overleg met team;
  • periode van de opdracht duurt tot 31 mei 2025 met de mogelijkheid tot overname na een jaar.

 

Functie

Als Associate Specialist Quality binnen de groep In Vivo Pharmacologie ben je verantwoordelijk voor het organiseren, uitvoeren en verwerken van in vivo experimenten onder GMP-condities. Naast je primaire taken, wordt verwacht dat je neventaken uitvoert op het gebied van safety en microbiologie, deelneemt aan projectteams en verbetermogelijkheden signaleert, uitwerkt en implementeert.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

 

Profiel

  • afgeronde hbo-opleiding Life Sciences of gelijkwaardig met aantekening artikel 13f2 (artikel 12) volgens de Wet Op Dieren (WOD);
  • inhoudelijke kennis van in vivo testen;
  • ervaring met algemene injectietechnieken, orgaansectie, verzorging en huisvesting van knaagdieren;
  • ervaring hebt met GMP, GDP en LIMS is een pre;
  • resultaatgericht, accuraat, kwaliteits- en servicegericht en een hands-on mentaliteit/flexibiliteit;
  • zowel zelfstandig als in teamverband kunnen functioneren en stressbestendig;
  • sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels in spreken, lezen en schrijven;
  • bereid om in het weekend te werken, ca. 3 dagdelen in 6 weken.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-194-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Pharmaceutical Process Engineer

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31 december 2024, met kans op verlenging.

 

Functie

Als Pharmaceutical Process Engineer leid je projecten of neem je deel aan diverse initiatieven binnen het bedrijf. Je zet expertise in binnen een dynamische en innovatieve omgeving, omdat je gaat samenwerken met diverse stakeholders en je technische en technologische kennis hiervoor kunt inzetten. Het is essentieel dat je effectief kunt samenwerken in een complexe, zowel lokaal als wereldwijd georiënteerde, omgeving.

Als Pharmaceutical Process Engineer ben je verantwoordelijk voor het definiëren, specificeren en aanschaffen van nieuwe productieapparatuur, evenals het opzetten, uitvoeren en rapporteren van kwalificaties van deze apparatuur. Je introduceert nieuwe producten, materialen of componenten naar de productieafdelingen, zet proces- en schoonmaakvalidaties op, voert deze uit en rapporteert hierover. Daarnaast coördineer en/of voer je onderzoeken en wijzigingen uit ter verbetering van bestaande installaties en productieprocessen. Tot slot geef je leiding aan of draag je bij aan onderzoek naar de root cause van afwijkingen in het productieproces.

 

Profiel

  • bachelor-/masterdiploma;
  • ervaring/affiniteit met equipment en equipmentkwalificatie zijn een must (minimaal 5 jaar);
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • relevante kennis van de farmaceutische markt;
  • ervaring met schoonmaakvalidatie is een pre;
  • flexibiliteit vereist (thuiswerken is eventueel een dag per week mogelijk, maar sommige weken 100% on-site nodig);
  • freelance is niet mogelijk.

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-192, naar Björn Baarveld, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Björn via +31 (0)6 51981613.
Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.
Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!