Ziekenhuisapotheker

Aanbod

  • Ziekenhuisapotheker binnen een hechte vakgroep van een perifeer ziekenhuis;
  • gezamenlijk verantwoordelijk voor de totale farmaceutische patiëntenzorg;
  • korte lijnen, collegialiteit met een professionele informele werksfeer;
  • ruimte om medewerkers te coachen in hun verdere ontwikkeling;
  • parttime en fulltime werken mogelijk;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket met jaarsalaris tot € 136.987,– conform FWG 80 cao ziekenhuizen.

 

Functie

Als Ziekenhuisapotheker bij het Laurentius Ziekenhuis ben je verantwoordelijk voor kwalitatief hoogwaardige farmaceutische patiëntenzorg en een klantgerichte dienstverlening. Je hebt impact op het gehele proces en alle ruimte om proactief over diverse projecten, samenwerking en werkprocessen mee te denken. Je maakt deel uit van de relatief jonge vakgroep en hebt een brede rol met verschillende aandachtsgebieden binnen de Klinische Farmacie. Invulling van deze aandachtsgebieden wordt in afstemming met de collega’s van de vakgroep vastgesteld, waarbij rekening wordt gehouden met jouw expertise en eventuele voorkeuren. Hierbij valt te denken aan aandachtsgebieden zoals digitalisering, kwaliteit, geneesmiddelendistributie of inkoop.

Je hebt passie voor je vak en werkt graag samen met andere professionele zorgverleners. Je bent creatief en vindt het een uitdaging om gezamenlijk de apotheek op de kaart te zetten en naar een hoger niveau te tillen. Je rapporteert direct aan het Hoofd Apotheek. De cultuur binnen het Laurentius Ziekenhuis is een mix van professioneel en ambitieus en toegankelijk, familiair en informeel. Er heerst een hoge mate van collegialiteit, de lijnen zijn kort en samenwerking gaat op basis van gelijkwaardigheid.

Als Ziekenhuisapotheker draai je ook klinische dagdiensten en bereikbaarheidsdiensten. Daarnaast neem je deel aan diverse in- en externe commissies en werkgroepen.

Sta jij als patiëntgerichte Ziekenhuisapotheker open voor een nieuwe of andere werkomgeving en past een afwisselende rol met korte lijnen, informele contacten en een hecht collegiaal team jou? Neem dan direct contact op met Derks & Derks om te kijken of dit aansluit op jouw persoonlijke wensen en ambitie!

 

Profiel

  • afgeronde opleiding tot Ziekenhuisapotheker (of binnenkort afgerond);
  • stevige gesprekspartner en in staat om de visie van de afdeling uit te dragen;
  • teamplayer die goed kan samenwerken, medewerkers weet te motiveren en te coachen in hun ontwikkeling;
  • flexibel, verandergericht en kan goed samenwerken;
  • communicatief sterk en schakelend op alle niveaus binnen een ziekenhuisorganisatie;
  • op zoek naar een kleinschalige werkomgeving met korte lijnen en brede verantwoordelijkheid.

 

Organisatie

Het Laurentius Ziekenhuis is een algemeen ziekenhuis van en voor de inwoners van de regio Midden-Limburg. Innovatief en nieuwsgierig spannen ze zich in om voortdurend de zorg te verbeteren.

De afdeling Klinische Farmacie binnen het Laurentius is patiëntgericht, professioneel georiënteerd en beschikt over een klinische en een poliklinische apotheek “Apotheek Laurentius Kwartier” (24-uurs apotheek). De klinische afdeling verzorgt samen met de poliklinische apotheek de farmaceutische dienstverlening in de regio Midden-Limburg en een aantal zorginstellingen door geheel Limburg. De poliklinische apotheek levert (specialistische) farmaceutische zorg voor patiënten in de regio, ook buiten kantoortijden en vormt samen met het ASP een brug naar de regio. Binnen de Klinische Farmacie werken circa 85 medewerkers, (circa 62 fte), waaronder drie Ziekenhuisapothekers, drie Poliklinische Apothekers, een ANIOS en één ApIOS. De afdeling wordt gekenmerkt door een prettige en positieve werksfeer, waarbij respect, openheid en een veilig leer-en werkklimaat hoog in het vaandel staan. De speerpunten voor de komende jaren zijn specialistische patiëntenzorg, medicatieveiligheid en doelmatig geneesmiddelengebruik. Daarnaast staat uitbreiding van een aantal activiteiten van de apotheek op het programma en afstemming over de samenwerking met ziekenhuispartners in de regio.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-048-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

 

Head of Operations / Lid MT

Aanbod
  • De visie van MedApp vertalen naar operationele doelstellingen;
  • aansturen van alle operationele teams (34 FTE);
  • concretiseren van de verander- en groei-agenda;
  • vormgeven aan forse groei van kwalitatief hoogwaardige online apotheek:
  • onderdeel van hecht collegiaal team met sterke winnaarsmentaliteit;
  • internationaal samenwerken aan innovatieve farmaceutische dienstverlening;
  • uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket.
Functie

Je bent organisatorisch verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van MedApp naar een ‘next level’. Jouw sterke operationele focus en strakke organisatiemanagement maken dat de organisatie de juiste beweging naar de toekomst maakt. Je maakt de strategie waar en wijzigt en verbetert processen en structuren. Je geeft leiding aan de interne organisatie en krijgt te maken met veel dynamiek: de ontwikkeling van de organisatie gaat vanwege successen erg snel, waardoor complex medicatiegebruik in Nederland steeds makkelijker en toegankelijker wordt. Tegelijkertijd staat MedApp aan het begin van haar nieuwe leven en wordt naar marktleiderschap gestreefd.

Natuurlijk ben je verantwoordelijk voor het behalen van de groeidoelstellingen op een zo gestructureerd mogelijke manier. Je werkt met een fris energiek team, brengt structuur aan, helpt prioriteren, realiseert teamuitbreiding, signaleert procesoptimalisatie en zorgt dat processen lean worden ingericht, schakelt met stakeholders, draagt bij aan de positionering en stelt op alle niveaus kritische vragen die mensen aan het denken en in beweging zetten. Kortom, een cruciale strategische ‘aandrijf’-rol binnen een supersnel groeiende, online georiënteerde organisatie vol ambitie waarin je bijdraagt aan de kwaliteit van de gezondheidszorg in Nederland (en Europa) en tegelijkertijd successen viert en commerciële doelstellingen nastreeft.

Profiel
  • afgeronde relevante opleiding op minimaal hbo-niveau;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een operationeel leidinggevende rol binnen een snelgroeiende, dynamische omgeving;
  • aantoonbare track record in het aansturen van multidisciplinaire en complexe organisaties
  • aantoonbare affiniteit met (e)- pharmacie en/of farmaceutische groothandel is een pre;
  • ervaring in een rol met P&L verantwoordelijkheid geldt als pré, maar niet als voorwaarde voor succes;
  • ondernemend, analytisch en doelgericht;
  • sterke affiniteit met digitale platformen en/of producten;
  • ervaring in een dynamische en bij voorkeur farmaceutische omgeving;
  • 5 dagen per week beschikbaar op locatie in Eindhoven;
  • communicatief vaardig, zowel in de Nederlandse als Engelse taal;
Bedrijf

MedApp is in 2015 opgericht. Met een geweldige applicatie die consumenten begeleidt bij hun medicijngebruik, maakt de organisatie complex medicatiegebruik makkelijker en toegankelijker. In een tijd waarin beheersing van zorgkosten steeds uitdagender is, draagt MedApp bij aan zowel de gezondheid bij complex medicatiegebruik als aan de beheersing van zorgkosten. Sinds 2019 wordt MedApp steeds meer omarmd door de grote spelers in het zorglandschap. Daarmee staat de komende periode in het teken van explosieve groei. Groei van gebruikers, van functionaliteiten en van het team. MedApp is onderdeel van het beursgenoteerde Redcare Pharmacy en daarmee maakt zij deel uit van een succesvolle Europese Online Apotheek die heel hard groeit. De afgelopen jaren groeit MedApp zelf ook explosief door met groeipercentages variërend van jaarlijks 100% tot 400%. Met meer dan 3 miljoen Nederlanders die chronisch meerdere geneesmiddelen per dag gebruiken, is de doelgroep groot en groeiend. Op langere termijn biedt het platform kansen om allerlei nieuwe e-healthproposities te ontwikkelen. Wil jij als Head of OPerations verder vormgeven aan dit succesverhaal en toetreden tot het leiderschapsteam in Eindhoven? Neem dan contact met Derks & Derks en we vertellen je graag meer over deze uitdagende positie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-176-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Alexander via +31 (0)6 12795418.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

 

Regulatory Affairs Specialist

Offer

  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment for year
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim

 

Position

As a Regulatory Affairs Specialist you and your Global Regulatory Affairs (GRA) team is accountable for licensing and maintaining pharmaceutical and biological animal health products globally. GRA Biologicals is a part of this department and responsible for the biological product portfolio.

You will provide state of the art dossiers, variation and renewal packages for licensing of new Biological products and maintenance of the existing biological product portfolio. You will also provide veterinary regulatory expertise for new product development and product maintenance to ensure that relevant regulatory requirements are understood and followed by other relevant departments. You develop regulatory strategies for new and existing biological products. You will maintain the biological portfolio in the marketplace by providing expert regulatory advice to stakeholders within and outside the company. You will develop and maintain contacts with regulatory authorities and participate in regulatory expert groups within the veterinary pharmaceutical industry association(s) to play a role in the development of future veterinary legislation and guidelines.

 

Profile

  • degree followed preferably by Ph.D. (or equivalent experience) in biomedical sciences (e.g. virology, bacteriology, molecular biology, veterinary sciences);
  • Knowledge of or several years of experience in the (veterinary) pharmaceutical industry in the development and/or maintenance of products, and in regulatory affairs, preferably in the field of biologicals is an asset.
  • Excellent oral and written command of the English language; Excellent writing skills.

 

Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Boxmeer. The location has approximately 45 employees who are responsible for marketing, sales, distribution, and support of the products.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-221 to Marlies Dingemans: info@derksenderks.nl. For more information, please call Marlies via 0334728087.
Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

Derks Vacature Research Development

Onderzoeker Omgevingsveiligheid

Aanbod

  • opdracht voor minimaal 36 uur per week, voor een periode van 6 maanden, met mogelijkheid tot verlenging;
  • werken in een complexe omgeving met erkenning voor expertises;
  • hybride werkmodel: 50% op kantoor en 50% thuis, voor een goede werk-privébalans;
  • tijdelijk contract via Derks & Derks Detachering.

 

Functie

Als Onderzoeker Omgevingsveiligheid maak je deel uit van de afdeling Omgevingsveiligheid en werk je aan uiteenlopende taken die bijdragen aan de bescherming tegen de gevaren van gevaarlijke stoffen en aan het adviseren van overheden. Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn het aanpassen van het Rekenvoorschrift Omgevingsveiligheid op basis van verbeterpunten en nieuwe modellen, het testen en evalueren van nieuwe versies van Safeti-NL en het beantwoorden van vragen en creëren van stofbestanden voor de helpdesk Omgevingsveiligheid. Daarnaast bereid je webinars over Safeti-NL voor door behoeften te peilen en scripts te schrijven en neem je deel aan onderzoeksprojecten zoals het actualiseren van meteorologische statistieken en het onderzoeken van bronomstandigheden. Ook beoordeel je QRA H2 behandelstations en voer je risicoanalyses uit en combineer je GIS-shapefiles met BAG/KGL-gegevens.

Kortom, deze positie is van essentieel belang voor het waarborgen van omgevingsveiligheid en het leveren van deskundig advies aan overheden, met een breed scala aan verantwoordelijkheden die bijdragen aan een veiligere leefomgeving.

 

Profiel

  • afgeronde Master opleiding op het gebied van natuurwetenschappen (Scheikunde/Wiskunde/Natuurkunde);
  • minimaal drie jaar relevante aantoonbare werkervaring op het gebied van Safeti-NL, omgevingsveiligheid en externe veiligheid;
  • ervaring met GIS en het combineren van geografische gegevensbestanden;
  • analytisch sterk, nauwkeurig en teamspeler;
  • vloeiende beheersing van de Nederlandse taal; B2 of hoger of moedertaal;
  • beschikbaar per 1 juli 2024.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever zet zich in voor de gezonde mens in een gezonde leefomgeving. In deze rol ondersteunt de organisatie burgers, professionals en overheden bij de uitdaging onszelf en onze leefomgeving gezond te houden. De afdeling Omgevingsveiligheid bestaat uit 25 onderzoekers en kenmerkt zich door een collegiale en kennisintensieve werksfeer.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-217-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Kwaliteit

Senior Quality Specialist

Aanbod

  • bijdragen aan het kwaliteitsniveau van logistieke, distributie- en productieprocessen;
  • werken in een dynamische en internationaal georiënteerde organisatie, waar kwaliteit hoog in het vaandel staat;
  • een gezonde en groeiende organisatie met veel uitdagingen en verbeterpotentieel;
  • state-of-art logistiek centrum;
  • goede mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling;
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • tijdelijke aanstelling voor 12 maanden met kans op verlenging.

 

Functie

Als Senior QA Specialist heb je een belangrijke ondersteunende rol in het logistieke proces van het verpakken en distribueren van de producten en de daarbij behorende kwaliteitssystemen. Je evalueert deze kwaliteitssystemen en neemt verantwoordelijkheid voor het initiëren en implementeren van verbeteringen. Je ondersteunt de operatie met de handhaving van het gewenste kwaliteitsniveau en handelt waar nodig afwijkingen af (CAPAs). Je beoordeelt wijzigingsvoorstellen voor processen, materialen en machines. Je ondersteunt bij de validatie van deze wijzigingen en je beoordeelt ook de bijbehorende documenten: procedures, rapporten, specificaties, projectplannen. Je stelt Quality Agreements op, met leveranciers van materialen en logistieke diensten, en beoordeelt deze. Ook lever je een aandeel in het verzorgen van trainingen voor collega’s en neem je, als auditor of als geauditeerde, deel aan interne en externe inspecties en audits. Kortom: een zeer complete QA-functie voor een gedreven en Senior QA Specialist. Het betreft een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld. Deze rol biedt een uitstekende kans om je vaardigheden te ontwikkelen en bij te dragen aan de operationele efficiëntie en kwaliteitsnormen van onze relatie in Breda.

 

Profiel

  • hbo+ bachelors degree en minimaal 5+ jaar ervaring;
  • kennis van Life Sciences-industrie (farma, medical devices of food);
  • aantoonbare kennis van technieken voor het beoordelen van de kwaliteit van processen en het vermogen om anderen bij deze activiteiten te begeleiden;
  • ervaring met het implementeren van kwaliteitssystemen op basis van wet- en regelgeving en het handhaven hiervan, ervaring met Good Distribution Practices (GDP) is een pre;
  • overtuigend, integer, niet bang om knopen door te hakken, analytisch, resultaatgericht;
  • goede samenwerkings- en communicatieve vaardigheden;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

 

Bedrijf

Onze relatie is een wereldleider op het gebied van de gezondheidszorg die mensen helpt een beter leven te leiden in alle levensfasen. Hun portfolio van levensveranderende technologieën omvat het hele spectrum van de gezondheidszorg, met toonaangevende bedrijven en producten op het gebied van diagnostiek, medische apparatuur, voeding en generieke merkgeneesmiddelen.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/24-209-DD, naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marlies via +31645316342.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Kwaliteit

Associate Quality Specialist

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering, freelance niet mogelijk;
  • 32-40 uur in de week;
  • ploegendiensttoeslag, ca. 3 dagdelen in 6 weken;
  • hybride mogelijk voor 1 dag in de week, afhankelijk van de werkzaamheden en in overleg met team;
  • periode van de opdracht duurt tot 31 mei 2025 met de mogelijkheid tot overname na een jaar.

 

Functie

Als Associate Specialist Quality binnen de groep In Vivo Pharmacologie ben je verantwoordelijk voor het organiseren, uitvoeren en verwerken van in vivo experimenten onder GMP-condities. Naast je primaire taken, wordt verwacht dat je neventaken uitvoert op het gebied van safety en microbiologie, deelneemt aan projectteams en verbetermogelijkheden signaleert, uitwerkt en implementeert.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

 

Profiel

  • afgeronde hbo-opleiding Life Sciences of gelijkwaardig met aantekening artikel 13f2 (artikel 12) volgens de Wet Op Dieren (WOD);
  • inhoudelijke kennis van in vivo testen;
  • ervaring met algemene injectietechnieken, orgaansectie, verzorging en huisvesting van knaagdieren;
  • ervaring hebt met GMP, GDP en LIMS is een pre;
  • resultaatgericht, accuraat, kwaliteits- en servicegericht en een hands-on mentaliteit/flexibiliteit;
  • zowel zelfstandig als in teamverband kunnen functioneren en stressbestendig;
  • sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels in spreken, lezen en schrijven;
  • bereid om in het weekend te werken, ca. 3 dagdelen in 6 weken.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-194-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Pharmaceutical Process Engineer

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31 december 2024, met kans op verlenging.

 

Functie

Als Pharmaceutical Process Engineer leid je projecten of neem je deel aan diverse initiatieven binnen het bedrijf. Je zet expertise in binnen een dynamische en innovatieve omgeving, omdat je gaat samenwerken met diverse stakeholders en je technische en technologische kennis hiervoor kunt inzetten. Het is essentieel dat je effectief kunt samenwerken in een complexe, zowel lokaal als wereldwijd georiënteerde, omgeving.

Als Pharmaceutical Process Engineer ben je verantwoordelijk voor het definiëren, specificeren en aanschaffen van nieuwe productieapparatuur, evenals het opzetten, uitvoeren en rapporteren van kwalificaties van deze apparatuur. Je introduceert nieuwe producten, materialen of componenten naar de productieafdelingen, zet proces- en schoonmaakvalidaties op, voert deze uit en rapporteert hierover. Daarnaast coördineer en/of voer je onderzoeken en wijzigingen uit ter verbetering van bestaande installaties en productieprocessen. Tot slot geef je leiding aan of draag je bij aan onderzoek naar de root cause van afwijkingen in het productieproces.

 

Profiel

  • bachelor-/masterdiploma;
  • ervaring/affiniteit met equipment en equipmentkwalificatie zijn een must (minimaal 5 jaar);
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • relevante kennis van de farmaceutische markt;
  • ervaring met schoonmaakvalidatie is een pre;
  • flexibiliteit vereist (thuiswerken is eventueel een dag per week mogelijk, maar sommige weken 100% on-site nodig);
  • freelance is niet mogelijk.

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-192, naar Björn Baarveld, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Björn via +31 (0)6 51981613.
Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.
Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Brocacef a Phoenix Company

Manager Instellingenfarmacie

Aanbod
  • farmaceutisch eindverantwoordelijke rol binnen de marktleider in instellingsfarmacie;
  • maatwerk leveren binnen een breed portfolio;
  • inhoudelijk sterk uiteenlopende en inspirerende rol binnen een grote farmaceutische organisatie;
  • stabiele en sterke organisatie;
  • een prachtig team collega-apothekers en apothekersassistenten;
Functie

Als Gevestigd Apotheker ben je verantwoordelijk voor zowel de farmaceutische zorg als het managen van de collega-apothekers (8) en de assistentes (circa 40) binnen de vestiging in Oostrum. Je coacht en inspireert dit team en onderhoudt contact met een deel van de klantinstellingen. Je bent betrokken bij het farmaceutisch beleid en het kwaliteitsbeleid, en werkt nauw samen met de verschillende managers en teamleiders om ervoor te zorgen dat alle processen soepel en volgens wet- en regelgeving verlopen. Je stimuleert je team om optimale farmaceutische zorg te bieden en speelt een rol in het anticiperen op marktkansen en het vertalen van oplossingen voor de organisatie. Belangrijk is dat je je eigen kennisniveau up-to-date houdt en je medewerkers instrueert en informeert over farmaceutische processen en regelgeving. Je bent een verbinder, vernieuwer en klantgerichte leider met ervaring in het managen van zorgprofessionals. Kortom: een spin-in-het-web rol binnen de grootste instellingenapotheek van Nederland, waarin je al je kennis van farmaceutische productie in kunt zetten en een prachtig team aan kunt sturen.

Profiel
  • een afgeronde master in Farmacie;
  • minimaal 10 jaar werkervaring als apotheker;
  • aantoonbare kennis van medicatiebegeleiding, logistiek en geneesmiddeldistributiesystemen;
  • minimaal 5 jaar ervaring met het aansturen van teams;
  • ervaring in de instellingsfarmacie geldt als een sterke pre;
  • mensgericht, vakkundig, verantwoordelijk, service- en patiëntgericht.
Bedrijf

Brocacef Ziekenhuisfarmacie is dé instellingenapotheek in Nederland. Met haar 35 apothekers en 100 apothekersassistenten en haar 50-jarige historie staat zij al die tijd bekend om en garant voor het ontzorgen van zorginstellingen, waardoor zij zich kunnen concentreren op optimale cliëntenzorg. Met locaties in Maarssen, Den Haag, Amsterdam en Oostrum biedt het bedrijf dagelijks farmaceutische zorg aan diverse instellingen, zoals verpleeghuizen, GGZ, verslavingsklinieken en zelfstandige behandelcentra. Het team in Oostrum is onderverdeeld in Front Office voor direct klantcontact en Back Office voor farmaceutische processen zoals GDS, logistiek en medicatiebegeleiding. Daarnaast zijn er 40 apothekersassistenten verbonden aan de locatie Oostrum en rapporteren via de Farmaceutisch Manager aan de Gevestigd Apotheker. Uiteraard biedt de organisatie ook 24-uurs advies aan voorschrijvers over farmacotherapeutische vraagstukken.

Geïnteresseerd?

Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-095-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Bjorn Schouten op nummer +31 6 516 491 61.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Sales Marketing

Senior Project Manager

Offer
  • connecting role with a lot of freedom and impact on the organisation
  • a foundation with a strong social mission
  • driven, eager to learn and ambitious team
  • become part of an organisation dedicated to cure chronic diseases
Position

As Senior Project Manager, you will be in charge of keeping everything running smoothly. From coordinating different reporting cycles (from science to finance) to managing both internal and external projects. Your main goal is to make sure everything gets done on time. You will also be the one reaching out to partners and stakeholders and exploring new commercial partnerships. Communication is key here, whether it is engaging partners, visiting sites, or spreading the word externally. Additionally, you will be diving into grant applications (on scientific, governmental, and European level) and keeping an eye out for exciting business opportunities in the fast-paced international environment.

As Senior Project Manager you can make an immediate impact on their small team. The right candidate has excellent communication skills and demonstrable experience in stakeholder management.

Profile
  • Master’s degree in Life Sciences or a related field
  • at least 3 years of proven experience in project management within the Life Sciences industry
  • knowledge of regenerative medicine is desirable
  • strong organizational skills
  • proactive, flexible and hands-on
  • excellent communication skills in English and Dutch, both written and spoken
Organisation

RegMed XB was founded in 2017 as a virtual institute of Dutch and Belgian public (governments and universities) and private (health foundations and companies) partners that are working together to develop regenerative medicine solutions to cure chronic diseases. RegMed XB believes that when researchers, patient organizations and entrepreneurs work side by side, they stand the best chance to bring the most impact to patients and society at large. There are currently four “Moonshots” to cure patients with end-stage kidney failure, type 1 diabetes, osteoarthritis, and cardiovascular disease. Beyond its scientific objectives, RegMed XB is also active in public-private partnerships to integrate research and valorisation to shorten the time-to-patient and translate research results into new businesses. RegMed XB is looking for a Senior Project Manager to support their partners. This position is best suited for someone who likes a fast-paced start-up environment and solving new challenges.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/24-097, to Tim van Loon: info@derksenderks.nl.

 

For further information, please call Tim van Loon at number +31 (0)6 20 79 77 21.

 

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Not quite the position you are looking for? Click here for other interesting positions!

Derks Vacature Kwaliteit

CSV-Specialist

Aanbod
  • uitdagende baan als CSV-Specialist binnen een ambitieuze farmaceutische organisatie;
  • werken in een internationaal bedrijf;
  • familiaire en dynamische werkomgeving.
Functie

In de rol van Computerized Systems Validation (CSV) Specialist ga jij het overzicht houden van alle IT-systemen en de mate waarin deze gevalideerd zijn. Jij gaat deze validatiestatus beheren en opvolgen, zodat alle software- en hardware-aanpassingen ook aan CSV tijdig worden onderworpen. In deze rol zorg je ervoor dat het CSV Master Plan en GMP-kritische Computer Systemen up-to-date zijn en beoordeel jij de benodigde validatie. Hiernaast ben jij verantwoordelijk voor het (laten) opzetten, implementeren en borgen van validatie studies in samenwerking met andere afdelingen. Ook zorg je voor het (laten) documenteren van alle validatieactiviteiten en resultaten evenals de documenten voor GMP Computerized Systemen, zoals risk assessments, regulatory assessments, test protocollen en rapporten. Je zorgt ervoor dat de validatie activiteiten van een goed niveau zijn en voldoen aan internationale regelgeving op het gebied van validatie en GMP. Verder zal je interne audits ondersteunen en/of uitvoeren.

In deze rol maak je deel uit van de Quality-afdeling en rapporteer je aan de Validation Lead.

Profiel
  • een afgeronde universitaire opleiding in de richting van IT of soortgelijk;
  • minimaal 2 jaar ervaring binnen een GMP-omgeving, bij voorkeur in de farmaceutische industrie;
  • kennis van GAMP5;
  • ervaring met kwaliteitssystemen, procedures en trainingen;
  • goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift;
  • doelbewust, analytisch en gedreven.
Bedrijf

Sharp Services werkt over de hele wereld aan het creëren van unieke commerciële en klinische verpakkingsoplossingen voor de farmaceutische en biotechnologische industrie. Met state-of-the-art faciliteiten is Sharp een sterke en gerespecteerde servicepartner. Sharp heeft een uitzonderlijke wereldwijde reputatie opgebouwd voor het ontwerp, de serialisatie en de productie van innovatieve, kosteneffectieve conformiteitsverpakkingen voor zelfs de meest complexe producten. Hun expertise gaat veel verder en stelt hen in staat de industrie te ondersteunen in elke fase van ontwerp, ontwikkeling, productie en levering. Ter uitbreiding zijn zij op zoek naar een Computerized Systems Validation Specialist voor binnen hun Quality afdeling, deze rol kan zowel bij de site in Heerenveen worden uitgevoerd als bij de site in Hamont-Achel.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-310–DD, naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Dennis Uleman op nummer +31 6 82 72 71 33

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!