Derks Vacature Kwaliteit

Biologisch Veiligheidsadviseur (24-36 uur)

Aanbod
  • opdracht voor 24 tot 36 uur per week voor een periode van 6 maanden, met mogelijkheid tot verlenging;
  • complexe omgeving met erkenning voor expertises;
  • mogelijkheid om hybride te werken.
Functie

Als Biologisch Veiligheidsadviseur hou je je bezig met veiligheidsvraagstukken op het gebied van stralingsveiligheid, fysieke beveiliging, informatiebeveiliging, arbeidsomstandigheden en calamiteiten. Verder zorg je voor achtervang op de hoog risicowerkzaamheden met jouw kennis van wet- en regelgeving. Je houdt toezicht tijdens audits en inspecties en draagt bij aan de implementatie van bewustzijn trainingen voor veilig werken.

Profiel
  • master of PhD in Biomedische Wetenschappen;
  • zo’n 5 jaar werkervaring in de farmaceutische- of biologische industrie als Biosafety Officer;
  • kennis van en ervaring met BSL3 laboratoria, audits, wet- en regelgeving, risicoanalyses en kwaliteitssystemen;
  • teamplayer, planmatig, besluitvaardig en resultaatgericht;
  • goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands.
Bedrijf

Onze opdrachtgever zet zich in voor de gezonde mens in een gezonde leefomgeving. In deze rol ondersteunt de organisatie burgers, professionals en overheden bij de uitdaging onszelf en onze leefomgeving gezond te houden. Op termijn zal de organisatie verhuizen naar een nieuwe locatie in Utrecht. Om de tekortkomingen aan het biosafety en security kwaliteitssysteem te verhelpen zijn zij op zoek naar een Veiligheidsadviseur.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/23-311-

DD, naar Marinda van Kalleveen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marinda via +31 (0)6 8281 4595.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Kwaliteit

Senior QA Adviseur

Aanbod
  • opdracht voor 32 tot 36 uur per week voor een periode van 6 maanden, met mogelijkheid tot verlenging;
  • ten minste 2 dagen fysieke aanwezigheid in Bilthoven en of locatie van de leverancier;
  • mogelijkheid om hybride te werken.
Functie

De werkzaamheden bestaan uit onder andere het opslaan en distribueren van farmaceutische producten en medische hulpmiddelen, en ook het (kleinschalig) verpakken en etiketteren van farmaceutische producten.
De QA-afdeling is betrokken bij alle aspecten van het Quality Assurance-werk zoals auditen (intern en bij leveranciers), het onderhouden en verbeteren van het kwaliteitssysteem en deviatie- en change-afhandeling. Als Senior QA Adviseur speel je een belangrijke rol in de kwalificatie van nieuwe leveranciers voor opslag en distributie van farmaceutische producten. Daarnaast is de afdeling QA ook systeemeigenaar van een eQMS waarin je een belangrijke rol speelt in de configuratie en implementatie in de organisatie. Dit omvat onder andere het opstellen van procedures en werkinstructies en het geven van training aan de gebruikersgroepen.

Profiel
  • bachelor/master in Farmacie, Biologie of vergelijkbaar;
  • kennis van GMP en ervaring met cold chain opslag en distributie onder GDP;
  • teamplayer, pragmatisch en zelfstandig;
  • resultaatgericht, onderscheiden van hoofd- en bijzaken en prestatiegericht;
  • vaardig in oordeelsvorming en besluitvorming en kan anderen daar in meenemen;
  • goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever zet zich in voor de gezonde mens in een gezonde leefomgeving. In deze rol ondersteunt de organisatie burgers, professionals en overheden bij de uitdaging onszelf en onze leefomgeving gezond te houden. Op termijn zal de organisatie verhuizen naar een nieuwe locatie in Utrecht. Om de tekortkomingen aan het biosafety en security kwaliteitssysteem te verhelpen zijn zij op zoek naar een QA Adviseur.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/23-313, naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marlies Dingemans via +31 (0)6 45316342.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die u zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Business Development Manager Healthcare

Aanbod
  • een uitdagende en creatieve functie waar je jouw expertise uit de zorgwereld toepast;
  • werken binnen een ambitieuze organisatie met de drive te groeien en te ontwikkelen;
  • businesspartner voor zowel klanten als het managementteam op het hoogste niveau;
  • strategisch betrokken met jouw unieke kennis uit de zorgsector;
  • groeimogelijkheden binnen zowel je eigen businessunit als de overkoepelende organisatie.
Functie

Als Business Development Manager Healthcare ben je met jouw expertise de kenner van de markt en de trends voor één van de nieuwste business units van dit bedrijf. Niet alleen weet je op strategische en tactische wijze nieuwe klanten te genereren (die direct leveren aan de patiënt), ook help je door middel van jouw kennis en ervaring het team verder te professionaliseren. Midden Nederland en de Randstad zullen jouw doelgebied zijn waar jij klantrelaties gaat opbouwen en nieuwe klanten gaat genereren. Waar jij kansen ziet, sla je toe, en neem je het bedrijf daarin mee. Verder maak je de vertaalslag voor de strategische doelen naar concrete diensten. Jouw voornaamste taak wordt het onderzoeken van de behoeften van potentiële klanten. Je ontvangt hierbij ondersteuning van een gedreven en enthousiast team van 6 commerciële collega’s die de ins en outs van het bedrijf kennen. Tijdens het uitbouwen van de healthcare business evalueer je ook de ontwikkeling hiervan en verbeter je deze continu. Op deze wijze zorgen jij en het bedrijf ervoor dat hulpbehoevenden snellere en betere zorg kunnen ontvangen in hun thuisomgeving door op slimme wijze de wereld van de logistiek, after sales en de zorg te combineren.

Kortom; een uitdagende en creatieve rol waarbij jouw unieke kennis het bedrijf tot een hoger niveau gaat brengen.

Profiel
  • minimaal hbo werk- en denkniveau in een zorggerelateerd veld of bedrijfseconomie;
  • minimaal 3 jaar ervaring als Business Development Manager in healthcare;
  • kennis van medische hulpmiddelen en medical devices is een must;
  • een uitgebreid en relevant netwerk binnen de healthcare-sector is een absolute must;
  • ervaring met verzekering-/vergoedingenstructuur is een pre;
  • affiniteit met logistiek en/of repartiediensten is een pre;
  • bereid om te reizen naar verschillende locaties in Nederland en België;
  • communicatief sterk, een gesprekspartner op diverse niveaus en beschikt over goede netwerkvaardigheden;
  • proactief, toont initiatief en bent creatief in het bereiken van nieuwe doelen.
Bedrijf

Dynagroup B.V. is een gerenommeerde en innovatieve Supply Chain Specialist. Het bedrijf bestaat uit zes business units waarvan de nieuwste, DynaHealth, zich richt op de logistiek (incl. uitleg en installatie) van medische hulpmiddelen en het onderhoud en reparatie van medische apparatuur. De doelstelling van DynaHealth is het ontzorgen van de zorg, zowel ontzorging van patiënt als de opdrachtgever. In een steeds meer digitaliserende wereld bewaart deze organisatie een menselijke component in hun dienstverlening. Hun passie is het ondersteunen bij de realisatie van gepersonaliseerde oplossingen. Door deze unieke formule is het bedrijf succesvol geworden en breidt het zich inmiddels in rap tempo uit over de gehele Benelux.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-263- naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Bjorn Schouten via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

HR Business Partner

Aanbod
  • essentiële rol binnen de organisatie;
  • ondersteunen en begeleiden van zowel HR als de managers richting de toekomst;
  • eigenaarschap en zelfstandigheid;
  • samenwerken met en invloed uitoefenen op alle lagen in de organisatie;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als HR Business Partner ben je sparringpartner van de leidinggevenden binnen de organisatie. Op basis van analyses die je maakt geef je gevraagd en ongevraagd advies. Als kritisch constructieve sparringpartner adviseer je hen over de implementatie van toekomstgericht HR-beleid in relatie tot de ontwikkelingen binnen en buiten de organisatie. Je weet het management te inspireren, overtuigen en beïnvloeden, waarbij je al je ‘commerciële’ en klantgerichte talenten in kunt zetten. Je ondersteunt hen onder andere bij het versterken van de samenwerking binnen de teams, draagt innovatieve en creatieve oplossingen aan en waar nodig leid je de projecten. Hierdoor heb je wezenlijke impact op een nieuwe manier van aansturing en daarmee de bedrijfscultuur. Daarnaast ben je eigenaar van verbeterinitiatieven en manage je reguliere HR-processen. Je hebt een passie voor peoplemanagement en bent pragmatisch ingesteld. Je weet vanuit vertrouwen leidinggevenden effectief te coachen. Ook ondersteun je hen bij vraagstukken over medewerkers. Je pakt je rol, stapt zelf makkelijk de arena in en initieert veranderingen en verbeteringen. Naarmate jouw interne klanten zich verder ontwikkelen, ontwikkelt ook jouw rol. Kortom; een impactvolle HR-rol, waarbij strategie en operatie hand in hand gaan!

Profiel
  • minimaal hbo werk- en denkniveau, opleiding richting Human Resources, Arbeids- en Organisatiepsychologie;
  • minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een commerciële productie-omgeving, actiegericht in een organisatie met korte lijnen;
  • ervaring met het initiëren van cultuurverandering en een projectmatige aanpak;
  • actuele kennis van sociale wetgeving;
  • kennis van personeelssystemen, Afas geldt als pre.
Bedrijf

Bilthoven Biologicals maakt vaccins voor een betere wereld. De organisatie helpt iedereen, ieder kind, een gelijke kans te krijgen op een gezonde start van het leven. Zo dragen ze bij aan het polio-eradicatie programma en het voorkomen en behandelen van ernstige ziektes. Het bedrijf is ontstaan na overname van het NVI, dat weer voortkomt uit het RIVM. In 2012 nam de Cyrus Poonawalla Group dit onderdeel van het NVI over en zo ontstond Bilthoven Biologicals. Een prachtige organisatie met (wereldwijd) maatschappelijk belang. Anno 2023 bestaat de organisatie uit circa 550 professionals. Na de zeer forse groei van de afgelopen jaren en de grote orderportefeuille is er behoefte aan verdere stabilisatie en ordening van bedrijfsprocessen en culturele aspecten. Bij de afdeling Human Resources wordt dit met passie gedaan. De 6 professionals (nu een interim HR Business Partner, een trainingscoördinator, een recruiter, 2 HR Assistants en de HR Director) werken iedere dag enthousiast aan het faciliteren van de business op het gebied van personeelszaken. In verband met het vertrek van een van de 2 HR Business Partners wil de organisatie graag kennismaken met een nieuwe ‘stevige’ HR-professional die zowel ‘op de vloer’ als op strategisch gebied zijn/haar sporen heeft verdiend.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-233-DD, naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Bjorn via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Sales Marketing

Accountmanager Laboratoria

Aanbod
  • afwisselende rol met veel verantwoordelijkheden;
  • werken voor een groeiend productportfolio;
  • een enthousiast en gedreven team dat gericht is op samenwerken;
  • de mogelijkheid om je vaardigheden en competenties verder te ontwikkelen;
  • uitstekende arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Accountmanager Laboratoria ben je verantwoordelijk voor alle salesactiviteiten in Noord-Nederland voor een groeiend productportfolio in IVD Diagnostics. Je bent het aanspreekpunt voor jouw eigen klantportfolio en bouwt met jouw klantgerichte mindset aan langdurige relaties. Je doelgroep bestaat uit ziekenhuis- en privé laboratoria. Je bent verantwoordelijk voor het vergroten van de omzet in jouw regio. Met jouw commerciële vaardigheden en samen met het team van vier commerciële collega’s, weet je salesstrategieën te plannen en uit te voeren en ben je verantwoordelijk voor het lanceren van nieuwe producten in de Nederlandse markt. Je productportfolio bestaat uit medisch microbiologische en POCT producten. Daarnaast verzorg je product support samen met het serviceteam en je draagt zorg voor trainingen voor de laboratoria. Je rapporteert in deze functie direct aan de General Manager.

Profiel
  • minimaal een afgeronde bacheloropleiding, bijvoorbeeld HLO of Commerciële Economie.
  • kennis van klinische laboratoria en het Nederlandse zorgsysteem is een sterke pre;
  • ervaring op het gebied van vitro diagnostiek en kennis van LIS/HIS is een pre;
  • positief, verbindend, klantgericht en probleemoplossend;
  • commercieel sterk, systematisch, zelfstandig en strategisch;
  • bereid te reizen binnen Nederland;
  • goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is met meer dan 25 jaar ervaring in de distributie van diagnostische testen en instrumenten ter ondersteuning van de Nederlandse gezondheidszorg een toonaangevende speler in de markt. In totaal zijn er dertien kantoren wereldwijd. Het portfolio bestaat momenteel uit circa 300 producten die ze onder andere ook zelf produceren en blijft groeien. Met een gedreven team van in totaal veertien professionals in Nederland en drie in België, bieden zij diensten aan eerstelijnszorg en laboratoria in Nederland. Meer dan ooit richt de organisatie zich op de uitbreiding en ontwikkeling van hoogwaardige producten. Dit alles met als streven de beste partner te zijn voor hun klanten. Vanwege een interne promotie en uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar een Accountmanager Laboratoria voor de regio Noord-Nederland.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-302-DD, naar Pieter van Gelderen of Dennis Uleman via: info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Dennis Uleman op nummer +31 (0)6 82 72 71 33.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Ziekenhuisapotheker

Aanbod
• Ziekenhuisapotheker bij hecht en toegankelijk ziekenhuis;
• verantwoordelijk voor de totale farmaceutische patiëntenzorg;
• lid medische staf en MT lid van de apotheek;
• korte lijnen met professionele informele werksfeer;
• meebouwen aan compleet nieuwe apotheek en nieuw ziekenhuis;
• parttime-, fulltime- en thuiswerken mogelijk;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket met jaarsalaris tot € 143.300,– (conform FWG 80 cao ziekenhuizen).

Functie
Als Ziekenhuisapotheker bij St. Jans Gasthuis ben je verantwoordelijk voor kwalitatief hoogwaardige farmaceutische patiëntenzorg en een klantgerichte dienstverlening van een ziekenhuisapotheek in ontwikkeling. De ziekenhuisapotheek van St. Jans Gasthuis bestaat uit een hecht team (40 medewerkers) en verzorgt de farmaceutische dienstverlening voor zowel ambulante als opgenomen patiënten. Als Ziekenhuisapotheker maak je deel uit van de medische staf en ben je inhoudelijk verantwoordelijk voor één van de vakgebieden, in afstemming met de vakgroep en afhankelijk van jouw expertise en voorkeur. Je hebt passie voor je vak en werkt graag samen met andere zorgverleners. Je hebt dagelijks contact met het team en werkt in nauwe samenwerking met 4 Ziekenhuisapothekers en 2 Poliklinisch Apothekers. Binnen dit kleine team vormen jullie een hechte vakgroep. Je rapporteer direct aan de Hoofd Apotheker en de Manager Apotheek & Lab. De cultuur is toegankelijk en informeel, de lijnen kort en samenwerking geschiet op basis van gelijkwaardigheid.

Er wordt in Weert een compleet nieuw ziekenhuis gerealiseerd waarbij ook de ziekenhuisapotheek volledig nieuw zal worden neergezet op een zichtbare toegankelijke plek binnen het huis. De ziekenhuisapotheek en de poliklinische apotheek van het ziekenhuis zijn volop in ontwikkeling om in de nieuwe setting intensiever samen te gaan werken en één vakgroep te gaan vormen. Als Ziekenhuis Apotheker en MT lid heb je impact op dit gehele proces en alle ruimte om proactief over de nieuwe organisatie, samenwerking en werkprocessen mee te denken.

Sta jij als patiëntgerichte Ziekenhuis Apotheker open voor wat nieuws en past een uitdagende rol met korte lijnen, informele contacten, een hecht collegiaal team, een goed afgestemde werk-privé balans en een unieke kans om mee te bouwen aan de realisatie van een nieuwe ziekenhuisapotheek en gehele ziekenhuisorganisatie? Neem dan direct contact op met Derks & Derks om te kijken of dit aansluit op jouw persoonlijke wensen en ambitie!

Profiel
• afgeronde opleiding tot Ziekenhuisapotheker en BIG-geregistreerd;
• gedegen kennis van de Geneesmiddelenwet en bekend met geldende regelgeving;
• teamplayer die goed kan samenwerken met diverse disciplines en zorgverleners;
• affiniteit met optimaliseren van werkprocessen en motiveren van collega’s;
• communicatief sterk en schakelend op alle niveaus binnen een ziekenhuisorganisatie;
• op zoek naar een kleinschalige werkomgeving met korte lijnen en brede verantwoordelijkheid;
• positief, verandergericht, fris en onbevangen.

Bedrijf
St. Jans Gasthuis is een intiem ziekenhuis gelegen in Weert, met een rijke geschiedenis en een goede reputatie in de regio. Al anderhalve eeuw lang bieden ze zorg vanuit het hart, midden in de regio, geholpen door moderne middelen en inzichten. Het ziekenhuis heeft een informele sfeer en een hecht team van zorgprofessionals die gezamenlijk streven naar uitmuntendheid in de farmaceutische zorg.

Reactie
Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-239-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 06 – 12795418.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Hoofd Planning & Control

Aanbod
  • MT positie in een dynamische en innovatieve zorgomgeving;
  • met daadkracht en positieve instelling een efficiënt financieel beleid en planning neerzetten;
  • nauwe samenwerking met collega’s, MT-leden en verschillende interne en externe stakeholders;
  • optimaliseren van processen en verbeteren van dienstverlening en stuurinformatie;
  • vanuit jouw kennis en expertise bijdragen aan toekomstbestendige zorg binnen een uniek ziekenhuis;
  • arbeidsvoorwaarden conform FWG 70 CAO ziekenhuizen, jaarsalaris tot €101.000,-.
Functie

Als Hoofd Planning & Control ben je verantwoordelijk voor het financiële beleid en de planning binnen het Ikazia Ziekenhuis. Je hebt een cruciale rol in het beheer en de ontwikkeling van de financiële processen, het leveren van stuurinformatie aan management & directie en het waarborgen van een solide financiële basis. Je werkt nauw samen met diverse interne stakeholders en externe partijen om de financiële gezondheid van het ziekenhuis te waarborgen. Je taken bestaan onder andere uit het opstellen en bewaken van de begroting, rapportages en jaarrekeningen. Je analyseert financiële gegevens en signaleert trends en ontwikkelingen die van invloed kunnen zijn op de financiële positie van het ziekenhuis. Op basis hiervan adviseer je het management en neem je financiële beslissingen om de bedrijfsvoering te optimaliseren. Wat deze functie zo leuk maakt, is de brede verantwoordelijkheid binnen het financiële domein van het ziekenhuis en de impact die je organisatie breed hebt. Je werkt samen met verschillende afdelingen en stakeholders om financiële doelstellingen te behalen en bij te dragen aan de verbetering van de zorg. Daarnaast geef je leiding aan een team gedreven financials en coach je hen in hun professionele ontwikkeling. Kortom, als Hoofd Planning & Control heb je een veelzijdige en verantwoordelijke rol waarin je de financiële koers van het Ikazia Ziekenhuis bepaalt, de dienstverlening optimaliseert en bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering.

Profiel
  • afgeronde HBO of WO opleiding; bij voorkeur in een bedrijfseconomische richting;
  • ruime ervaring op het gebied van economische en administratieve processen;
  • ervaring in een soortgelijke rol binnen een soortgelijke context;
  • ervaring met het leidinggeven aan medewerkers en professionals;
  • goede kennis van managementinformatiesystemen en kantoorautomatisering;
  • communicatief sterk, dienstverlenend en onafhankelijk;
  • resultaatgericht, stressbestendig en oog voor detail;
  • integer en zorgvuldig omgaan met vertrouwelijke bedrijfsgegevens.
Bedrijf

Het Ikazia Ziekenhuis (circa 1400 fte, circa 210 miljoen euro omzet) is een bijzonder ziekenhuis. Door haar locatie en de zorgtaak die daaruit voortvloeit, maar ook door haar protestants-christelijke ontstaansgeschiedenis. Haar vier kernwaarden vloeien uit die ontstaansgeschiedenis voort: oprechte interesse, onderling verbonden, betrouwbaar en professioneel. Men gelooft diep en oprecht in respect vóór elkaar en het beste úit elkaar halen. Door deze mix van oprechte interesse, onderlinge verbondenheid, professionaliteit en betrouwbaarheid, voelen mensen zich hier thuis. Ikazia is een opleidingsziekenhuis voor een aantal specialismen en heeft, om zorg dicht bij huis te leveren, poliklinieken in Barendrecht-Carnisselande en Ridderkerk-Slikkerveer. Het Ikazia komt uit een financieel uitdagende periode en is samen met financiers en zorgverzekeraars vol goede moed en elan een nieuwe weg ingeslagen. Een nieuwe weg waarin bouwen, efficiency-verhoging, keuzes maken, samenwerking en ‘de goede dingen doen’ centraal staan. Omdat de afdeling Finance & Information daar een cruciale rol in speelt, wil het Ikazia hier een sterke, positieve, op verbeteren gerichte manager aanstellen die met zijn/haar afdeling die toekomst uitstippelt.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-261-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse of Karin Hultink via 033-4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Health Economics

Interim Business Controller

Aanbod

  • uitdagende rol in het optimaliseren van financiële processen binnen een GGZ instelling;
  • belangrijke verantwoordelijke rol binnen de centrale administratie van verschillende zorgafdelingen;
  • opstellen van begrotingen en advies uitbrengen over managementrapportages;
  • tijdelijke opdracht voor 16-20 uur per week, duur minimaal 6 maanden;
  • start in december/januari, zowel op ZZP-basis als via detachering in te vullen.

Functie

Als Interim Business/Financial Controller bij het team Finance & Control van het Servicebedrijf, speel je een belangrijke rol in het optimaliseren van financiële processen. Je bent verantwoordelijk voor de financiële gezondheid van een specifiek cluster/zorgfunctie. Samen met een team van vier Business en Financial Controllers vorm je de brug tussen de centrale administratie en de verschillende zorgafdelingen, waarbij je zorgt voor een vloeiende communicatie en samenwerking. Je levert real-time data-gestuurde beslissingen, betrouwbare voorspellingen en strategische analyses. Daarbij draag je bij aan de opstelling van begrotingen en breng je advies uit over managementrapportages. Je optimaliseert de administratieve organisatie en implementeert proces- en systeemverbeteringen. Met jouw financiële achtergrond en sterke analytische vaardigheden draag je bij aan accurate rapportages, risicobeheer en continue verbeteringen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor financiële data binnen de zorgfunctie.

Profiel

  • relevante financiële opleiding op minimaal hbo-niveau;
  • ervaring in de zorg, affiniteit met GGZ en/of psychiatrie is een pre;
  • ervaring met financiële systemen Value Care en Visma is een pre;
  • ervaring in het analyseren van cijfers, trends en ontwikkelingen;
  • zelfstandig werkend, maar vooral ook gericht op samenwerken;
  • oplossingsgericht (continu verbeteren) en in staat om onder druk te kunnen werken;
  • je bent positief, pragmatisch, proactief, resultaatgericht en innovatief;
  • je neemt graag initiatief en wil op basis van feiten een positieve invloed uitoefenen op de managers.

Bedrijf   

Het betreft een GGZ-instelling in de regio Zuid-Holland. De organisatie is een toonaangevende specialist in geestelijke gezondheidszorg en is verantwoordelijk voor de crisisdienst in de veiligheidsregio Hollands Midden en richt zich op complexe psychiatrische problematiek. Met uitgebreide ervaring en deskundigheid bieden ze zorg aan ouderen, volwassenen, jongeren en kinderen die dagelijks worstelen met meerdere psychiatrische aandoeningen. Het betreft een tijdelijke vervanging vanwege een zwangerschapsverlof.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/23-312-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Karin Hultink op nummer +31(0)6 51 10 39 75.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Manager Logistiek & Inkoop

Aanbod

  • uitdagende functie bij een toonaangevende Ziekenhuisapotheek;
  • leidinggevende rol met impact op logistiek en inkoopprocessen;
  • vanuit jouw expertise bijdragen aan toekomstbestendige zorg binnen een unieke apotheek;
  • impact op het organisatie brede kwaliteits- en efficiencyniveau;
  • met gedreven collega’s samenwerken aan de optimalisatie van farmaceutische zorg;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 CAO ziekenhuizen (jaarsalaris max. € 85.000,-).

Functie

Als Manager Logistiek & Inkoop ben je verantwoordelijk voor het (verder) verbeteren van de efficiëntie van alle logistieke en inkoopprocessen. Je leidt verbeterprojecten, streeft naar optimalisatie van Supply Chain processen en geeft leiding aan projecten om tot verbeteringen te komen op het gebied van het reduceren van kosten of voorraden en het optimaliseren van werk- of logistieke processen. Je formuleert voorstellen met betrekking tot voorschriften, procedures, besparingen en investeringen en coacht je teams om dit te bereiken.

Als Manager Logistiek & Inkoop geef je leiding aan een divers team van in totaal 14 fte bestaande uit apothekersassistenten, logistieke medewerkers, voorraadbeheerders, teamleider en inkopers. Coördinatie van werkzaamheden, het enthousiasmeren en stimuleren van medewerkers en het bevorderen van de samenwerking met andere afdelingen en klanten behoren eveneens tot je taken. In het inkoopproces werk je nauw samen met ziekenhuisapothekers die de specificaties en inhoudelijke beoordeling verzorgen. Je hebt een cruciale rol in het toekomstbestendig maken van de organisatie en fungeert als centraal aanspreekpunt voor collega’s van andere afdelingen. Kortom, deze veelzijdige functie vereist een verbinder die de logistieke en inkoopprocessen optimaliseert, teams aanstuurt, de samenwerking bevordert en bedrijfsbreed adviezen geeft.

Profiel

  • een afgeronde hbo/wo opleiding, bij voorkeur in de richting van Logistiek & Economie;
  • minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke rol;
  • aantoonbare ervaring in een leidinggevende functie en met het begeleiden van veranderingsprocessen;
  • bedrijfskundig en cijfermatig onderlegd en affiniteit met de zorgsector;
  • ruime ervaring met het optimaliseren van werkprocessen en het motiveren van collega’s;
  • verbinder, communicatief vaardig en analytisch sterk.

Bedrijf

De Stichting Apotheek der Haarlemse Ziekenhuizen, gelegen in Haarlem, vormt het kloppende hart van de gezondheidszorg in de regio. Met ruim 180 gedreven medewerkers, verdeeld over diverse afdelingen en teams, verwezenlijkt deze ziekenhuisapotheek een belangrijke missie: het leveren van zorg op maat aan talloze zorginstellingen.

De Stichting Apotheek der Haarlemse Ziekenhuizen en het Spaarne Gasthuis hebben het voorgenomen besluit genomen om te fuseren. Bij een fusie zal je dienstverband worden gecontinueerd binnen het Spaarne Gasthuis.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-283 naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Alexander via +31 (0)6 12795418.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Programmamanager ICM

Aanbod

  • cruciale rol in de organisatieverandering binnen het ziekenhuis;
  • functie waarin jij het verschil maakt vanuit jouw expertise in én visie op integraal capaciteit management;
  • stevige uitdaging waarin je een belangrijke bijdrage levert aan de patiëntenzorg van morgen;
  • functie voor 32-36 uur, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • arbeidsvoorwaarden conform FWG 65 CAO ziekenhuizen, jaarsalaris tot € 85.000,-.

Functie

De ambitie van het Ikazia is om de zorgvraag van de patiënten beter aan te laten sluiten op de beschikbaarheid van medewerkers en de beschikbare middelen. Het is haar doel toegankelijke zorg van hoge kwaliteit te bieden tegen acceptabele kosten. De rol van Programma Manager ICM is cruciaal in deze verandering!

Jij weet op strategisch en tactisch niveau de organisatie in te richten en te begeleiden, zodat integraal capaciteitsmanagement vanuit verbinding gerealiseerd wordt. Het is een nieuwe rol, waarin je een flink mandaat hebt. Je brengt de verschillende afdelingen bij elkaar, creëert draagvalk en zet kaders neer om de capaciteit optimaal te benutten. Vanuit je plan formuleer je doelen, je betrekt stakeholders en communiceert helder welke stappen je zet. Door jouw inhoudelijke expertise, gecombineerd met je overtuigingskracht ben je in staat de vertaling te maken naar de betreffende collega’s en neemt hen mee in de beweging.

Je rapporteert nu aan de Directeur Patiëntenzorg, in de toekomst aan de Manager Strategie Kwaliteit en Capaciteit.

Profiel

  • gedreven (verander)manager met visie op integraal capaciteitsmanagement;
  • relevante opleiding op hbo+ niveau met kennis van supply chain processen en zorglogistiek;
  • verbinder die partijen bij elkaar brengt en samenwerking tussen afdelingen verstevigt;
  • tactisch en strategisch sterk, kunnen sturen op het bereiken van doelen;
  • overtuigend, communicatief vaardig en bevlogen;
  • data-driven, pionier en probleemoplossend;
  • analytisch, planmatig en enthousiast.

Bedrijf

Het Ikazia Ziekenhuis (circa 1400 fte, circa 210 miljoen euro omzet) is een bijzonder ziekenhuis. Door haar locatie en de zorgtaak die daaruit voortvloeit, maar ook door haar protestants-christelijke ontstaansgeschiedenis. Haar vier kernwaarden vloeien uit die ontstaansgeschiedenis voort: oprechte interesse, onderling verbonden, betrouwbaar en professioneel. Men gelooft diep en oprecht in respect vóór elkaar en het beste úit elkaar halen. Door deze mix van oprechte interesse, onderlinge verbondenheid, professionaliteit en betrouwbaarheid, voelen mensen zich hier thuis. Ikazia is een opleidingsziekenhuis voor een aantal specialismen en heeft, om zorg dicht bij huis te leveren, poliklinieken in Barendrecht-Carnisselande en Ridderkerk-Slikkerveer.

Het Ikazia komt uit een financieel uitdagende periode en is samen met financiers en zorgverzekeraars vol goede moed en elan een nieuwe weg ingeslagen. Een nieuwe weg waarin bouwen, efficiency-verhoging, keuzes maken, samenwerking en ‘de goede dingen doen’ centraal staan. Een onderdeel van deze nieuwe weg is de patiëntenzorg toekomstbestendig maken en hierbinnen is de functie van Programma Manager cruciaal!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-220-DD naar Karin Hultink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!