Derks Vacature Sales Marketing

Commercial Lead

Aanbod

  • veelzijdige en dynamische rol binnen een groeiende organisatie;
  • veel verantwoordelijkheid en vrijheid;
  • sterke afwisseling tussen strategisch denken en hands-on uitvoering;
  • aanboren van nieuwe markten, klanten en producten.

Functie

Als Commercial Lead ben je verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten van onze opdrachtgever in Nederland. Je richt je daarbij voornamelijk op de Retail, dus groothandels, apotheekketens en zorgverzekeraars. Het doel van deze functie is het laten groeien van het marktaandeel alsook de omzet. Je zorgt voor een optimale aanwezigheid van de generieke geneesmiddelen via de verschillende distributiekanalen. Ook hou jij je bezig met het aanboren van nieuwe markten, nieuwe klanten en het lanceren van nieuwe producten. Uiteraard onderhoud je bestaande relaties en weet je door jouw netwerk precies wat er speelt in de markt. Verder ben je betrokken bij de diverse tenders en inkoopprocessen van de klanten. Kortom, jij bent het gezicht van onze opdrachtgever in de markt voor generieke geneesmiddelen en onderhoudt relaties met zowel interne- en externe stakeholders. Als Commercial Lead rapporteer je direct aan de Country Manager en ben je onderdeel van een klein commercieel team.

Profiel

  • afgeronde bacheloropleiding;
  • minimaal 2 jaar saleservaring in de farmaceutische industrie;
  • aantoonbare kennis van en ervaring met de financiering van geneesmiddelen, bij voorkeur bij een generiek farmaceutisch bedrijf of groothandel;
  • diepe marktkennis en ervaring in het opbouwen van een netwerk van relaties in Nederland;
  • resultaatgericht met uitstekende analytische, strategische, zakelijke planning, communicatie en besluitvormingsvaardigheden;
  • Nederlands als moedertaal en een uitstekende beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een groeiende organisatie voor generieke geneesmiddelen in Nederland. Zij worden door zowel ziekenhuizen als apotheken gerekend tot de top-10 bedrijven die actief zijn in de generieke sector. Het Nederlandse team werkt nauw samen met het Europese Hoofdkantoor in Groot-Brittannië. De organisatie beschikt over een uitgebreide logistieke keten zodat het garant kan staan voor een consistente levering van levensreddende geneesmiddelen voor patiënten, terwijl afnemers de mogelijkheid hebben om snel te reageren op dynamische marktcondities. Het is de missie van de organisatie om zich in te zetten voor een optimale levering van generieke geneesmiddelen. Deze multiculturele organisatie is sinds 2008 actief in Nederland en heeft zijn kantoor in Utrecht. De organisatie kenmerkt zich door een flexibele, efficiënte en servicegerichte benadering van de markt. Het is een ambitieus bedrijf, met een sterke groeistrategie voor de komende jaren. Om de commerciële slagkracht te vergroten zoeken zij een Commercial Lead ter uitbreiding van de organisatie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-048-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Kwaliteit

Quality Manager

Aanbod
  • onafhankelijke en verantwoordelijk functie;
  • werkzaam zijn bij de marktleider in Nederland;
  • internationale werkomgeving met groeiambities;
  • overzichtelijk en betrokken team.
Functie

Als Quality Manager ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren, bewaken, controleren en verbeteren van het kwaliteitssysteem. Daarnaast heb je als doel om het kwaliteitsbewustzijn van alle collega’s binnen de organisatie te stimuleren en verder te verbeteren. Je helpt de organisatie in de overgang van de Medical Device Directive (MDD) naar de Medical Device Regulation (MDR). Dit doe je in samenwerking met het Quality-team, bestaande uit twee Quality Engineers en zes interne Auditors. Verder ben je nauw betrokken bij alle interne en externe audits in zowel de voorbereiding, coördinatie als uitvoering. Je houdt proactief alle ontwikkelingen rondom wetten en normen bij en beheert het CAPA- en DRC-systeem. Al met al een rol met brede verantwoordelijkheid in een stabiele en warme organisatie.

Profiel
  • afgeronde hbo- of wo-opleiding;
  • aantoonbare ervaring met kwaliteitsmanagement en het aansturen van een team;
  • ervaring met software ontwikkeling is een pre;
  • kennis van en ervaring met ISO 13485, IEC 62304, MDD en MDR;
  • analytisch, integer en communicatief vaardig;
  • in staat om te verbinden, proactief en onafhankelijk;
  • uitstekende beheersing van de Engelse taal is een must.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een Medical Device-organisatie die haar diensten aanbiedt aan ziekenhuizen en andere zorgverleners. Zij zijn gespecialiseerd in medische softwaretoepassingen gericht op opslaan en bewerken van (stilstaande en bewegende) beelden. De organisatie fungeert als een zelfstandig bedrijf binnen een internationale holding. Zij werken met ongeveer 50 collega’s in Nederland 25 in Duitsland. Het kwaliteitssysteem is gebaseerd op de ISO13485 en daarnaast ontwikkelen zij nieuwe producten en toepassingen conform de Medical Device Directive (MDD, 93/42/EEC), IEC 62304 en op korte termijn de Medical Device Regulation (MDR). Om te kunnen blijven voldoen aan alle voorschriften, zoeken zij een ervaren Quality Manager die de organisatie helpt het kwaliteitsdenken en -werken verder te verbeteren.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/022-040-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Een assessment zal deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks vacature hrm

HR Systems and MI Specialist

Offer
  • a quality-orientated organisation in the pharmaceutical industry
  • working remotely
  • a temporary contract or an independent contract from Derks & Derks Secondment & Interim
  • a contract for until the end of October
Position

As an HR Systems and MI Specialist you are going to provide, create and update reports and analytics for global business leaders, HR Business Partners, Line Managers and the broader HR function to support decision making. You will report to the HR Data Analytics Lead and will work closely with the HR Data Governance, Reporting & Analytics team, and other HR Operations teams. Moreover, you support compliance reporting for HR Operations, create metric dashboards and promote data quality.

Profile
  • bachelor’s degree
  • several years of HR System experience
  • experience with SAP preferably also with Stories in People Analytics
  • responsible, able to work independently
  • great communication skills in English, Dutch is a plus

 

Organisation

The organisation is an international pharmaceutical organisation that has been operating in at least forty countries across Europe, the Middle East and Africa. They operate on a global level and most teams have a global focus. They have everything in house like research, development, manufacturing, warehousing, but also sales and marketing. It is their hope to change tomorrow and to improve the lives of individuals by providing innovative medicines in areas of health where there is an urgent need for better treatments. The organisation is clearly focused on bringing high-quality medicines to the market to reach their goals. At this moment they are open to meet an enthusiastic candidate for a temporary position as HR Systems and MI Specialist.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/22-039-DD, to Marinda van Kalleveen: info@derksenderks.nl. For further information, please call Marinda at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Sr. Recruitment Consultant Life Sciences (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod

  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • bijdragen aan het succes van een aansprekende Life Sciences organisatie in Nederland;
  • open cultuur en sfeer, en de vrijheid om mee te bouwen aan een succesvol team van collega’s;
  • brede verantwoordelijkheid en veel kansen om zelf projecten op te zetten.

Functie

Denk jij in mogelijkheden en houd je eenvoudig het overzicht over verschillende projecten? Ben je communicatief vaardig en commercieel ingesteld? Dan komen deze vaardigheden goed van pas in de rol van Sr. Recruitment Consultant bij Derks & Derks. In deze functie werk je voor meerdere opdrachtgevers tegelijk. Je bent dé gesprekspartner voor ons netwerk. Je helpt professionals met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in hun carrière binnen de branche. Binnen de Life Sciences kan je nieuwe en bestaande relaties op- en uitbouwen, je coördineert werving- en selectie opdrachten, stelt marktanalyses op, vindt, benadert en interviewt relevante kandidaten en houdt regie over het hele proces. Je bent strategisch partner voor onze opdrachtgevers en adviseert over HR-gerelateerde vraagstukken.

Ons Life Sciences team is succesvol en groeiend. Hierdoor zijn er veel mogelijkheden om nieuwe projecten te starten, kansen te pakken of met een eigen idee of businesscase aan de slag te gaan. Je gaat bouwen aan je eigen business unit en weet hier de komende jaren een afdeling neer te zetten. Je wordt hierbij ondersteund door de Business Unit Manager Life Sciences.

Profiel

  • een afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • ervaring in een vergelijkbare functie;
  • commercieel, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken, met een gezonde dosis humor;
  • verbindend, samenwerkingsgericht en aantoonbare affiniteit met de Life Sciences industrie;
  • in staat meerdere projecten tegelijk te managen;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal.

Bedrijf

Derks & Derks is al meer dan twintig jaar betrouwbare partner in Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Executive Education. Met ons full service HR-bureau zijn we de grootste speler in de markt. Écht kijken en luisteren, dat is waar wij goed in zijn bij Derks & Derks. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit, strikte kwaliteitsnormen en wensen en behoeftes van opdrachtgever en kandidaat vormen daarin altijd de basis. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven. Als expert in ons vakgebied en als specialist in de markten waarin we opereren, zoeken we continu naar mogelijkheden om onze kennis te delen en professionals bij elkaar te brengen.

Het Life Sciences team richt zich op de (vaste en tijdelijke) bemiddeling en ontwikkeling van professionals in de farmaceutische industrie, medical devices en biotech.

De cultuur bij Derks & Derks is hands-on, open en informeel. We zijn betrokken en dragen samen verantwoordelijkheid voor het resultaat. In de praktijk betekent dit dat we werken aan een gezamenlijke doelstelling, zonder harde individuele KPI’s. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Wat je nog meer kunt verwachten als je bij Derks & Derks werkt zijn de nodige borrels, de gezamenlijke lunch, het kerstdiner in stijl, het jaarlijkse beachvolleybal event en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/22-043-DD naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Pieter via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Derks Vacature Kwaliteit

Supervisor QC Microbiologie

Aanbod
  • leidinggeven in een wereldwijd opererende biofarmaceutische organisatie;
  • werken in een prettige, proactieve en collegiale werkomgeving;
  • meegroeien met een ambitieuze organisatie;
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Supervisor voor de afdeling QC Microbiologie ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken en stuur je een team aan van 8 tot 12 Technicians. Je bewaakt de dagelijkse planning en bent het eerste aanspreekpunt op het moment van onverwachte situaties. Bijzonderheden rapporteer je aan jouw leidinggevende. Op de werkvloer zie je toe op de naleving van gestelde eisen omtrent veiligheid en kwaliteit. Hierbij focus je met name op een juiste vastlegging van gegevens omtrent analyses, laboratorium apparatuur en ruimtes. Ook ben je verantwoordelijk voor de naleving van voorschriften met betrekking tot veiligheid, ARBO en milieu. Verder voer je periodiek functionerings- en beoordelingsgesprekken. Als Supervisor QC Microbiologie is het jouw taak om een succesvol team te creëren. Continue verbetering omtrent efficiëntie van de laboratoriumprocessen is hier een groot onderdeel van. Je herkent verbeterpotentieel en bent de aanjager van procesverbeteringen binnen jouw team.

Kortom; een uitdagende mix van kwaliteit en veiligheid, leidinggeven en proces verbeteren.

Profiel
  • minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • ten minste 5 jaar relevante werkervaring binnen een farmaceutische omgeving;
  • kennis van en affiniteit met de relevante testmethoden en technieken;
  • ruime kennis van GMP en veiligheid, ARBO en milieu-regelgeving;
  • ervaring met werken op BSL2 niveau laboratoria;
  • ervaring in het motiveren en coachen van een team;
  • organisatie-, communicatie- en interpersoonlijke vaardigheden;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een van de grootste farmaceutische bedrijven ter wereld en is tevens een producent van generieke geneesmiddelen. Daarnaast richt de organisatie zich op de ontwikkeling, productie en verkoop van innovatieve geneesmiddelen. De organisatie beschikt over state-of-the-art productiemethoden en de hoge kwaliteitsstandaarden (GMP/FDA) zijn belangrijke peilers voor het succes. De QC afdeling binnen deze organisatie bestaat uit 4 laboratoriumafdelingen, één daarvan is QC Microbiologie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-041-DD, naar Minke Gastreich, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Minke Gastreich via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Qualified en Responsible Person

Aanbod
  • maatschappelijk verantwoordelijke functie;
  • schakel tussen farmacie en maatschappij;
  • cultuur van gedreven professionals met erkenning voor expertises;
  • werken in een dynamische omgeving;
  • functie voor 32 – 36 uur per week.
Functie

Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) verzorgt de inkoop, opslag en distributie van vaccins voor het Rijksvaccinatieprogramma en voor de jaarlijkse griepcampagne. Daarnaast levert het RIVM producten en beheert het RIVM magazijnen in het kader van calamiteitenprogramma’s. Als Qualified en Responsible Person (QP/RP) binnen het RIVM is geen dag hetzelfde. Je bent samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de waarborging dat farmaceutische activiteiten worden uitgevoerd conform de geldende wet- en regelgeving. Je bent primair verantwoordelijk voor de vrijgifte van vaccins voor het Rijksvaccinatieprogramma en de jaarlijkse griepcampagne. Je stelt specificaties op voor deze producten en zorgt voor de juiste documentatie voor vrijgifte. Ook onderhoud je contact met QP/RP’s van leveranciers. Naast de beoordeling en vrijgifte van producten ben je ook verantwoordelijk voor een tal van vraagstukken die binnen de organisatie spelen, waaronder de beoordeling en autorisatie van documenten; het uitvoeren van (on-site) leverancierskwalificaties en het initiëren van verbeteractiviteiten op het gebied van kwaliteit. Je onderhoudt nauw contact met de verschillende regiokantoren van het RIVM en bent betrokken bij de inspecties die hier plaatsvinden. Daarnaast heb je regelmatig overleg met VWS, CBG en IGJ. Je komt te werken in een omgeving met een hoge verantwoordelijkheid en sterke maatschappelijke betrokkenheid. In deze rol werk je samen met een team van 2 QP/RP’s en rapporteer je aan het Hoofd Veiligheid en Accreditatie en stem je daarnaast periodiek af met het Management Dienst Vaccinvoorziening en Preventieprogramma’s.

Profiel
  • minimaal afgeronde master in Farmacie of gelijkwaardig;
  • minimaal 3 jaar werkervaring als zelfstandig QP, ervaring als RP is een sterke pre;
  • ervaring met en kennis van GMP/GDP-richtlijnen;
  • hands-on, vindingrijk en analyserend;
  • besluitvaardig, overtuigend, stressbestendig en omgevingsbewust;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk in Nederlands en Engels.
Bedrijf

Onze opdrachtgever, het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) zet zich in voor de gezonde mens in een gezonde leefomgeving. Als kennisinstituut van de overheid op het gebied van volksgezondheid, voeding, milieu en veiligheid vervult het RIVM de rol van betrouwbare adviseur (Trusted Advisor). In deze rol ondersteunt het RIVM burgers, professionals en overheden bij de uitdaging onszelf en onze leefomgeving gezond te houden. Het RIVM voert kennisintensieve taken uit, zoals de Bevolkingsonderzoeken en CBRN (Chemische, Biologische, Radiologische, Nucleaire) crises, maar ook landelijke preventie- en screeningsprogramma’s, waaronder het Rijksvaccinatieprogramma (RVP). Het RIVM zal op termijn verhuizen naar een nieuwe locatie in Utrecht. In verband met het vertrek van de huidige QP/RP zijn zij nu op zoek naar een Qualified en Responsible Person voor deze programma’s.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-052-DD, naar Sandra van Putten of Lindsey de Ruiter, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten of Lindsey de Ruiter via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Teammanager Utrecht

Aanbod
  • uitdagende en afwisselende rol met veel zelfstandigheid;
  • integrale aansturing van een team van meer dan 30 medewerkers;
  • bijdragen aan het welzijn van cliënten met een psychische kwetsbaarheid;
  • intensieve samenwerking met ketenpartners in het gebied;
  • salaris conform FWG 65 CAO GGZ.
Functie

Als teammanager ben je integraal verantwoordelijk voor de aansturing van een team van gedreven zorgmedewerkers en voor de geleverde kwaliteit van zorg op locatie en in de wijk. Je bent in- en extern aanspreekpunt voor de locatie en begeleidt zorgprofessionals in hun professionele ontwikkeling. Je inzet is om de geleverde zorg- en dienstverlening zo goed mogelijk aan te laten sluiten op de herstel ondersteunende visie van Lister. Vanuit die positie geef jij vorm aan het zorgbeleid en aan de gebiedsgerichte ontwikkeling samen met de collega teammanager(s) die ook in dit gebied werken.

Je wil jouw team motiveren door medewerkers te coachen, uit te dagen en te faciliteren. Verder werk je samen met de teams aan het optimaliseren van de geleverde zorg op de locatie en speel je hierbij actief in op initiatieven die vanuit de teams zelf ontstaan. De medewerkers (minimaal 25 fte) zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor de begeleiding van cliënten. Teams bestaan uit persoonlijk begeleiders, herstelcoaches en woonondersteuners en kunnen zowel vanuit een vaste locatie werken als vanuit een gebiedsteam ambulante begeleiding verzorgen in de wijk. Als Teammanager ben je verantwoordelijk voor een goede aansturing en begeleiding van de zorgprofessionals en voor het behalen van de financiële doelstellingen van de locatie.

Als Teammanager werk je deels locatie-overstijgend. Je neemt deel aan verschillende projectgroepen en overleggen en denkt actief mee over het strategisch zorgbeleid en de toekomstontwikkelingen binnen de organisatie. Je werkt hierbij samen met andere Teammanagers, twee bestuurders en diverse externe netwerkpartners zoals de gemeente en andere (GGZ-)organisaties. Je rapporteert direct aan de Raad van Bestuur, waarmee je resultaatafspraken maakt en gezamenlijk vormgeeft aan het zorgbeleid van Lister binnen de regio.

Profiel
  • relevante afgeronde opleiding op hbo-niveau of hoger;
  • aanvullende managementopleiding succesvol afgerond;
  • ervaring met het aansturen van een zorgteam en/of -locatie;
  • aantoonbare ervaring binnen de GGZ, affiniteit met psychiatrie;
  • inspirerende en coachende manier van leidinggeven;
  • initiatiefrijk, bedrijfsmatig sterk en sociaal vaardig.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in ondersteuning aan mensen met complexe zorgvragen op het gebied van psychiatrie en verslaving. Hierbij moet je denken aan autisme, schizofrenie, borderline, forensische problematiek, jongeren met een psychotische kwetsbaarheid en chronische verslavingsproblematiek. Deze begeleiding is herstel ondersteunend en gericht op ontwikkeling, waarbij de mogelijkheden en wensen van de cliënt centraal staan. Bij ondersteuning van deze cliëntengroepen werken zij intensief samen met andere organisaties in de regio Utrecht. De organisatie staat bekend om haar inhoudelijke expertise, hoge kwaliteitsniveau en vooruitstrevende initiatieven.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-038-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Derks&Derks via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Regiomanager Amsterdam

Aanbod
  • eindverantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardige tweedelijns zorglocatie;
  • aansturen van een team van gedreven zorgprofessionals;
  • uitbouwen van de commerciële mogelijkheden in de regio;
  • succesformule toelichten aan verwijzers in de regio;
  • flexibiliteit, collegiale werksfeer en een goed arbeidsvoorwaardenpakket.

Functie

Je bent eindverantwoordelijk voor de realisatie van de bedrijfsmatige doelstellingen van de vestiging. Je zorgt voor de juiste profilering van Het Rughuis en zorgt voor de juiste aansturing, begeleiding en coaching van een team professionele zorgprofessionals, waaronder Regiebehandelaren, Psychologen, Fysiotherapeuten en Cliënt Service Medewerkers (in totaal 25 FTE). Je stelt hen in de gelegenheid om de allerbeste zorg te verlenen door hen op allerlei fronten te faciliteren en te ondersteunen. Je voelt goed aan welke ruimte je de zorgprofessionals kan geven en weet altijd wat er speelt bij het team. Daarnaast verricht je zowel koude als warme acquisitie om zodoende het netwerk aan zorgverleners te vergroten. Cliënten van Het Rughuis komen via een doorverwijzing van huisartsen en andere zorgverleners bij de organisatie terecht, waarna er een zorgvuldig behandeltraject wordt gestart. Door de organisatie op de juiste wijze bij doorverwijzende instanties te profileren, komt zij eerder én beter in het vizier om klachten van cliënten te behandelen. Als Regiomanager sta je open om op termijn ook de aansturing van een eventueel nieuw te openen vestiging over te nemen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • minimaal vijf jaar ervaring als ondernemende/commerciële manager in Life Sciences, ZBC en/of de zorg;
  • ruime ervaring met acquisitie bij verwijzers (huisartsen, POH, bedrijfsartsen en medisch specialisten);
  • ervaring met de aansturing van zorgprofessionals in een vergelijkbare setting;
  • zelfstarter met drive, empatisch sterk en netwerkgericht;
  • flexibel, commercieel en communicatief vaardig op alle niveaus.

Organisatie

Het Rughuis is een een uiterst succesvolle en groeiende ambulante, gespecialiseerde GGZ-instelling die zich focust op de behandeling van cliënten die lijden aan chronische rug-, bekken- en/of nekpijn. De onderscheidende zorgorganisatie biedt een bewezen effectieve en innovatieve totaalaanpak, gestoeld op het biopsychosociaal model met de focus op het behalen van een duurzaam behandelresultaat.

Het Rughuis is onderdeel van Intergrin. Intergrin is een holding voor zeer gespecialiseerde tweedelijns zorgformules (hoofdvestiging in Geleen, circa 400 medewerkers, momenteel twaalf vestigingen met de intentie het aantal Rughuis- en Phi-vestigingen in Nederland verder te gaan uitbreiden). Intergrin wil de beste behandelingen realiseren voor patiënten met complexe, veelvoorkomende aandoeningen. Denk hierbij aan (chronische) rugklachten, maar ook aan psychosomatische stoornissen als angst, depressie en (lastig te duiden) psychosomatische klachten. Door geest én lichaam te betrekken in de problematiek, behaalt Intergrin indrukwekkende resultaten. De werkwijze van Intergrin is wetenschappelijk onderbouwd en wordt continu geïnnoveerd. Door multidisciplinair en innovatief bezig te zijn, blijven zij zich ontwikkelen en waarde creëren voor hun cliënten. De bedrijfsactiviteiten worden nader toegelicht op www.intergrin.nl, www.phi-med.nl en www.hetrughuis.nl.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-064-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Regiomanager Utrecht

Aanbod
  • eindverantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardige tweedelijns zorglocatie;
  • aansturen van een team van gedreven zorgprofessionals;
  • uitbouwen van de commerciële mogelijkheden in de regio;
  • succesformule toelichten aan verwijzers in de regio;
  • flexibiliteit, collegiale werksfeer en een goed arbeidsvoorwaardenpakket.

Functie

Je bent eindverantwoordelijk voor de realisatie van de bedrijfsmatige doelstellingen van de vestiging. Je zorgt voor de juiste profilering van Het Rughuis en zorgt voor de juiste aansturing, begeleiding en coaching van een team professionele zorgprofessionals, waaronder Regiebehandelaren, Psychologen, Fysiotherapeuten en Cliënt Service Medewerkers (in totaal 25 FTE). Je stelt hen in de gelegenheid om de allerbeste zorg te verlenen door hen op allerlei fronten te faciliteren en te ondersteunen. Je voelt goed aan welke ruimte je de zorgprofessionals kan geven en weet altijd wat er speelt bij het team. Daarnaast verricht je zowel koude als warme acquisitie om zodoende het netwerk aan zorgverleners te vergroten. Cliënten van Het Rughuis komen via een doorverwijzing van huisartsen en andere zorgverleners bij de organisatie terecht, waarna er een zorgvuldig behandeltraject wordt gestart. Door de organisatie op de juiste wijze bij doorverwijzende instanties te profileren, komt zij eerder én beter in het vizier om klachten van cliënten te behandelen. Als Regiomanager sta je open om op termijn ook de aansturing van een eventueel nieuw te openen vestiging over te nemen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • minimaal vijf jaar ervaring als ondernemende/commerciële manager in Life Sciences, ZBC en/of de zorg;
  • ruime ervaring met acquisitie bij verwijzers (huisartsen, POH, bedrijfsartsen en medisch specialisten);
  • ervaring met de aansturing van zorgprofessionals in een vergelijkbare setting;
  • zelfstarter met drive, empathisch sterk en netwerkgericht;
  • flexibel, commercieel en communicatief vaardig op alle niveaus.

Organisatie

Premium Healthcare Interventions (PHI) is een ambulante, gespecialiseerde GGZ instelling die zich focust op de behandeling van cliënten met stemmingsstoornissen, angststoornissen en somatoforme stoornissen. Bij PHI wordt binnen een transdiagnostisch raamwerk behandeld volgens een interdisciplinaire totaalaanpak. PHI ziet de mens graag als één geheel en vindt het dan ook logisch dat iemand in tijden van ziekte of onbalans ook als één geheel wordt gezien. In de praktijk betekent dit dat er aandacht is voor geest én lichaam. PHI kent inmiddels 6 vestiging in voornamelijk Zuid-Nederland en gaat in de nabije toekomst verder uitbreiden.

PHI is onderdeel van Intergrin. Intergrin is een holding voor zeer gespecialiseerde tweedelijns zorgformules (hoofdvestiging in Geleen, circa 400 medewerkers, momenteel twaalf vestigingen met de intentie het aantal Rughuis- en Phi-vestigingen in Nederland verder te gaan uitbreiden). Intergrin wil de beste behandelingen realiseren voor patiënten met complexe, veelvoorkomende aandoeningen. Denk hierbij aan (chronische) rugklachten, maar ook aan psychosomatische stoornissen als angst, depressie en (lastig te duiden) psychosomatische klachten. Door geest én lichaam te betrekken in de problematiek, behaalt Intergrin indrukwekkende resultaten. De werkwijze van Intergrin is wetenschappelijk onderbouwd en wordt continu geïnnoveerd. Door multidisciplinair en innovatief bezig te zijn, blijven zij zich ontwikkelen en waarde creëren voor hun cliënten. De bedrijfsactiviteiten worden nader toegelicht op www.intergrin.nl, www.phi-med.nl en www.hetrughuis.nl.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-065-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Teamleider OK Chirurgie

Aanbod
  • werken in een dynamisch en ambitieus team binnen een topklinisch ziekenhuis;
  • uitdagende voortrekkersrol binnen een gedreven team van 100 operatieassistenten (80 FTE);
  • afwisselende positie met breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • een omgeving waar innovatie, ontwikkeling en passie voor patiënten centraal staan;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden conform FWG 60 (max € 69.000,- per jaar);
  • fulltime en parttime contract mogelijk, inzet minimaal 27 uur per week (3×9);
  • een baan vol uitdaging en afwisseling met collega’s die voor jou klaarstaan.
Functie

Als Teamleider OK Chirurgie geef je jouw teamleden de mogelijkheid de beste versie van zichzelf te zijn. Je bent zichtbaar voor het team, bepaalt de koers en richting en zorgt met jouw coachende manier van leidinggeven dat kwaliteiten optimaal benut worden. Veiligheid van patiënten én medewerkers staan hierbij voorop. Je zorgt voor een goede onderlinge samenwerking binnen het team en een professioneel werkklimaat. Als lid van het MT werk je nauw samen met je collega-Teamleiders OK en rapporteer je aan de Manager OK. Je vertaalt organisatiedoelstellingen en -belangen naar het team en bent integraal (en budget) verantwoordelijk voor jouw team.

Binnen het gehele ziekenhuis maakt jouw team onderdeel uit van zo’n 300 OK-professionals die gezamenlijk jaarlijks ca. 26.000 ingrepen uitvoeren. Binnen de afdeling Chirurgie geef je (samen met een collega-Teamleider OK Chirurgie) leiding aan een team van 80 fte. Efficiëntie, betrouwbaarheid en professionaliteit zijn kenmerkende eigenschappen binnen de 21 operatiekamers van het Catharina Ziekenhuis. Dat werkt het beste voor OK-medewerkers, snijdend specialisten, anesthesiologen én patiënten! De sfeer is collegiaal en professioneel en innovatie in processen en technieken vormt een belangrijk onderdeel van de organisatie. Zo wordt er gebruikgemaakt van state-of-the-art operatiekamers en van moderne en innovatieve operatietechnieken zoals IORT, TAVI’s, HIPEC en robotchirurgie.

Profiel
  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau (managementopleiding is een pre);
  • minimaal 3 jaar ervaring met de aansturing van zorgprofessionals;
  • affiniteit met een ziekenhuisomgeving of een soortgelijke context (VVT, ZBC etc.);
  • analytisch sterk, besluitvaardig en verbindend;
  • positieve en proactieve houding, denkt in mogelijkheden;
  • in staat te prioriteren en waar nodig te delegeren;
  • stressbestendig, communicatief vaardig en faciliterend.
Bedrijf

Het Catharina Ziekenhuis is een modern, gastvrij en topklinisch opleidingsziekenhuis in de hightech stad Eindhoven. Met 3800 zorgprofessionals is het Catharina Ziekenhuis vooruitstrevend en altijd op zoek naar nieuwe wegen om zorg nog beter en veiliger te maken. Innovatie speelt binnen de organisatie een belangrijke rol en op tal van terreinen wordt met geavanceerde techniek en apparatuur diagnostiek en behandeling bedreven. Het ziekenhuis is lid van Santeon Groep, een samenwerkingsverband van zeven topklinische ziekenhuizen gericht op kwaliteitsverbetering en innovatie en er wordt met landelijk veel organisaties samengewerkt, waaronder het UMC Maastricht TU/e Eindhoven. Werken in het Catharina Ziekenhuis is boeiend, leerzaam en uitdagend. Het Catharina Ziekenhuis biedt een professionele werkomgeving waar je elke dag het beste uit jezelf kunt halen. Centraal staan het investeren in ontwikkeling, opleiding en duurzame inzetbaarheid van mensen, zodat zij samen het beste voor elkaar en voor de patiënt kunnen bereiken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-043-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.