Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod

  • werken vanuit een commerciële invalshoek voor een toonaangevende zorgorganisatie;
  • schakel tussen zorgkantoren en Pluryn;
  • verbindende rol binnen een complex en dynamisch werkveld;
  • met gedreven professionals samenwerken aan innovatieve en toekomstbestendige zorg;
  • ruimte voor eigen visie en ondernemerschap;
  • marktconform salaris en een goed secundair arbeidsvoorwaardenpakket.

 

Functie

Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met voornamelijk de zorgkantoren en daarnaast de verzekeraars en gemeenten. Dit met het doel tot goede samenwerking en heldere afspraken te komen voor zorg en ondersteuning op maat voor alle cliënten van Pluryn. Je positioneert Pluryn, signaleert kansen en bedreigingen in de markt en onderhoudt relaties met alle relevante stakeholders. Je bewaakt de lopende contractafspraken en richt je op nieuwe aanbestedingen en de daaraan gerelateerde onderhandelingsprocessen.

Uiteraard ondersteun je inzake zorgverkoop de accounthouders en locatiedirecteuren zowel op inhoud als proces. Je adviseert en helpt hen bij het vertalen van de regionale en landelijke ontwikkelingen naar strategisch, tactisch en operationeel beleid voor hun specifieke dienstverlening en/of vestiging. Daarnaast geef je advies ten behoeve van de doorontwikkeling van de strategische positionering van Pluryn en lever je een belangrijke bijdrage aan de verdere ontwikkeling van de afdeling Zorgverkoop & Cliëntproces.

Pluryn is er voor mensen met complexe problematiek, waarbij de financiering binnen zowel de Wet Langdurige Zorg, de Jeugdwet als de Zorgverzekeringswet kan vallen (in totaal circa 400 miljoen euro) en in deze rol ben jij vooral actief met de zorgverkoop binnen de WLZ. Je zorgt voor een goede afstemming met alle betrokken stakeholders binnen en buiten de organisatie. Samen met hen ben je verantwoordelijk voor de beste zorg voor de cliënt en een gezonde en toekomstbestendige organisatie. Houd je van dynamiek, bouwen, vooruitstrevende projecten omzetten in innovatief beleid en schakel je gemakkelijk op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau? Dan komen wij graag met jou in contact.

 

Profiel

  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol binnen de zorgcontractering;
  • kennis van de transformatie in de langdurige zorg;
  • externe ontwikkelingen kunnen vertalen naar strategisch advies richting management en RvB;
  • ervaring in een complexe werkomgeving met uiteenlopende stakeholders;
  • maatschappelijk betrokken, relatie gericht, communicatief vaardig en verbindend;
  • analytisch, proactief en zelfstandig.

 

Organisatie

Pluryn is een landelijk werkende organisatie met meer dan 400 locaties. Met 7400 professionals en 1000 vrijwilligers zet Pluryn zich in voor behandeling en ondersteuning van jongeren en volwassenen, aan huis en in verschillende zorgvoorzieningen voor gehandicaptenzorg, jeugdzorg en GGZ. De organisatie ondersteunt jongeren en volwassenen bij het vergroten van kansen op een zo volwaardig en zelfstandig mogelijke plek in de samenleving, ook wanneer de problematiek complex is. De eigen kracht en toekomstwensen zijn daarbij het uitgangspunt: “Samen maken we het verschil.”

Het Team Zorgverkoop bestaat uit zes Strategisch Adviseurs Zorgverkoop, een Adviseur Zorgverkoop en een Ondersteuner Zorgverkoop. De Strategisch Adviseurs zijn verantwoordelijk voor de zorgverkoop en houden zich bezig met de positionering van Pluryn, het (door)ontwikkelen van de propositie en het op de markt brengen van Pluryn als organisatie.

Binnen Pluryn heeft het zorgverkoopteam een belangrijke adviesrol. Als Strategisch Adviseur ondersteun en adviseer je de Raad van Bestuur, de directeuren en managers van de locaties op inhoud en over het proces van zorgcontractering en strategisch beleidsvraagstukken. Team Zorgverkoop maakt (samen met Klantenbureau en Zorgadministratie/Facturatie) onderdeel uit van de afdeling Zorgverkoop & Cliëntproces. Doel van de gehele afdeling is voor cliënten de juiste zorg en indicatie te vinden, te bemiddelen naar een passende zorglocatie van Pluryn en tot passende contractafspraken te komen voor de geleverde zorg. Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop heb je een bepalende rol in het behalen van deze belangrijke doelstellingen, zowel voor de cliënt als Pluryn als organisatie.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-156-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je ook bellen met Karin via 06-51103975.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Research Development

Stralingsbeschermingsdeskundige (SBD) / Radio Protection Expert

Aanbod

  • een uitdagende rol bij een gerenommeerde farmaceut;
  • een tijdelijke opdracht voor circa een jaar;
  • een contract bij Derks & Derks Detachering.

 

Positie

Je ondersteunt de dagelijkse veilige bedrijfsvoering van de isotopenproductie door toezicht te houden op activiteiten op het gebied van straling (regelmatige zelfinspecties van het proces). Uiteraard ben je hierbij verantwoordelijk voor de herziening van de belangrijkste prestatie-indicatoren voor stralingsveiligheid op het gebied van o.a. dosimetrie en events.

Je ondersteunt de routine van STOP-DENK-ACT door aanwijzingen te geven over hoe om te gaan met onvoorziene of ongeplande gebeurtenissen. Ook ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van de risico-inventarisatie en -evaluatie door middel van verificatie, waarbij de huidige situatie voortdurend wordt verbeterd door ernaar te streven de risico’s en blootstelling voor het personeel te verminderen. Je traint hierbij het personeel ter plaatse rond stralingsveiligheid. Je beoordeelt veranderingen in de huidige manier van werken (bijvoorbeeld nieuwe apparatuur) op impact op de stralingsveiligheid. Je geeft richting waar nodig en treedt op als coach en mentor voor TMS-medewerkers op het gebied van stralingsveiligheid.

 

Profiel

  • certificering als stralingsveiligheidsdeskundige, coördinerend deskundige (oud niveau 3);
  • kennis van een farmaceutische of controle productieomgeving;
  • relevante mbo- of hbo-opleiding (Ingenieurswetenschappen, Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek, of Chemisch Analist) MTS of MLO;
  • aandacht voor detail;
  • analytische vaardigheden waarmee je kunt zien wat er verbeterd kan worden;
  • kennis van de Engelse en Nederlandse taal.

 

Organisatie

Onze klant is een internationaal farmaceutisch bedrijf dat waardevolle medicijnen levert aan patiënten over de hele wereld. Op deze manier proberen ze het leven van patiënten te verlichten en beter te maken. Ze zijn breed actief in de markt, van onderzoek tot verkoop en alles daartussenin. Het productportfolio bestaat uit innovatieve medicijnen voor verschillende doelgroepen gericht op specialistische medicijnen en gelicentieerde producten. Zij hebben meerdere locaties in Nederland, met het hoofdkantoor in Noord-Holland. Ze zijn ambitieus en hebben een duidelijke groeiambitie en -verwachting. Elke dag willen ze dichter bij het verwezenlijken van hun missie komen. Daarom zijn ze op zoek naar een Stralingsbeschermingsdeskundige.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-165-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien Peters via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Kwaliteit

Quality Control Technician III

Offer

  • a challenging job within a global pharmaceutical company
  • an operational role in an international environment
  • a temporary contract until 12 May 2025
  • temporary to permanent opportunity for the suitable candidate

 

Position

The pharmaceutical production site in Haarlem is looking for a motivated Quality Control Technician to strengthen the team. As part of the Quality Control Analytical Laboratory, you will be responsible for performing critical analyses to ensure the quality of products. This includes conducting routine tests on samples during both the production process and the final product, according to established analysis protocols and within specified time limits. Additionally, you will be responsible for handling results that deviate from or fall outside specifications according to our quality management system. Your tasks also include writing, reviewing, and approving test results, adhering to company policies and regulations, and actively participating in complex problem-solving and root cause analyses. Furthermore, you will perform first-line troubleshooting of laboratory equipment. This position requires working in a 24/7 shift pattern.

 

Profile

  • mlo+ / hlo / (Bachelor’s degree) in Analytical Chemistry or Pharmaceutical Chemistry, or equivalent experience
  • knowledge and experience with the use of pharmacopoeia methods
  • previous experience in a pharmaceutical environment
  • experience with analytical techniques such as UPLC/HPLC, TOC, and PSD
  • knowledge of pharmaceutical quality systems and production processes, with preference for experience working under GMP
  • strong analytical mindset
  • result-oriented team player with a strong can-do mentality
  • proficient in English or Dutch (both spoken and written)

 

Organisation

Our client is a global pharmaceutical leader and the world’s largest generic medicines producer, committed to improving health and increasing access to quality health solutions worldwide. Their employees are at the core of their success, with colleagues in over 80 countries, delivering the world’s largest medicine cabinet to 200 million people every day. They offer a unique, diverse portfolio of products and solutions for patients and they have built a promising pipeline centred around their core therapeutic areas. They are continually developing patient-centric solutions and significantly growing both their generic and specialty medicines business through investment in research and development, marketing, business development and innovation. This is how they improve health and enable people to live better, healthier lives.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-163-DD, to Björn Baarveld: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or WhatsApp Björn via +31 (0)6 51 98 16 13.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

 

Teamleider Zorg

Aanbod

  • impact maken op de ouderenzorg op een unieke historische locatie;
  • uitdagende en afwisselende rol met veel zelfstandigheid;
  • integrale aansturing van een multidisciplinair team van +/-30 gedreven medewerkers;
  • een sleutelrol bij een organisatie waar samenwerken centraal staat;
  • aandacht en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • eigentijdse arbeidsvoorwaarden, salaris conform FWG 55 CAO VVT.

Wat ga je doen

Als teamleider van het Bartholomeus Gasthuis maak je met jouw teams de missie van het Gasthuis mogelijk; samen met zorg en aandacht bijdragen aan een zin- en waardevolle dag voor de bewoners. Bevlogen zet jij je in voor goede zorg op een historische plek waar mensen naar elkaar omzien en gastvrijheid al eeuwenlang voorop staat. Persoonlijke aandacht, samenwerken en kwaliteit van zorg en een gevoel van samen zijn aspecten die hierbij passen en voor het Bartholomeus Gasthuis vanzelfsprekend zijn. Als teamleider heb je een belangrijke sleutelrol, waarbij je (een deel van) de zorg coördineert die met je collega’s en vrijwilligers voor de bewoners gerealiseerd wordt.

Als teamleider ben je integraal verantwoordelijk en de spil van twee multidisciplinaire teams, bestaande uit zorgmedewerkers, stagiaires, medewerkers welzijn, huysdames en vrijwilligers. Gezamenlijk zijn de teams verantwoordelijk voor de uitvoering van het totaal aan wonen, zorg en welzijn. Als teamleider motiveer je jouw teams door medewerkers te coachen, uit te dagen, zichtbaar te zijn, naast hen te staan en je stuurt op eigen verantwoordelijkheid en de kernwaarden van de organisatie: zien dat ieder mens uniek is, elkaar respecteren, behouden wat er is, ontdekken wat er kan en kijken wat anders en beter kan worden gedaan in de toekomst. Historie, innovatie en vernieuwing gaan bij Bartholomeus Gasthuis hand in hand. Er wordt hard gewerkt, met elkaar en in warme sfeer, aan een gastvrije plek voor de bewoners en de buurt. Als dit bij jou past reageer dan direct en we vertellen je graag meer over deze unieke positie!

Profiel

  • afgeronde opleiding op hbo-niveau;
  • ervaring met het aansturen van teams van zorgprofessionals;
  • achtergrond in de zorg, bij voorkeur in de VVT;
  • inspirerende en coachende manier van leidinggeven;
  • initiatiefrijk, communicatief en sociaal vaardig;
  • verbindend, creatief en gericht op samenwerking.

Organisatie

Het Bartholomeus Gasthuis staat sinds 1367 letterlijk midden in Utrecht. De historische doelstelling is nog altijd eigentijds: een gastvrije plaats waar iedereen die ouder wordt zich welkom voelt. Om te wonen, te ontmoeten, te logeren, hulp te geven of te krijgen, vitaal en verzorgd te blijven en te genieten van de mooie dingen van het leven.

Het Bartholomeus Gasthuis biedt ook zorg binnen een kleinschalig zorghotel, heeft een goed draaiende brasserie en veel partijen maken gebruik van de zalenverhuur. Dit alles maakt het Bartholomeus Gasthuis zo uniek als kleine zelfstandige speler in de ouderenzorg, met grote ambities! Er werken zo’n 200 medewerkers en 130 vrijwilligers die zorg bieden aan cliënten met diverse zorgbehoeften.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-115-DD, naar Karin Hultink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Farmaceutisch Inkoper

Aanbod

  • verantwoordelijke en zelfstandige rol bij een topklinisch ziekenhuis;
  • bij een ambitieuze apotheek en collegiaal team werken;
  • inkoop binnen het ziekenhuis verder vormgeven en optimaliseren;
  • veel flexibiliteit waaronder een contract voor 32 tot 36 uur per week;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket met een marktconform jaarsalaris.

 

Functie

Als Farmaceutisch Inkoper ben je verantwoordelijk voor de inkoop van geneesmiddelen, grondstoffen en aanverwante producten voor de apotheek van het ziekenhuis. Naast het dagelijkse inkoopproces ondersteun je bij het sluiten van leveranciersovereenkomsten, meerjarenprognoses en de strategiebepaling hoe in de nabije toekomst beter en efficiënter kan worden ingekocht. Je werkt intensief samen met een collega Inkoper en een Ziekenhuisapotheker die verantwoordelijk is voor de inkoop. Binnen de domeinen inkoop, verkoop en logistiek ben jij het aanspreekpunt en verantwoordelijk voor de totstandkoming van de inkoopafspraken en mogelijke verbetermogelijkheden.

Als Farmaceutisch Inkoper ben je proactief, nauwkeurig en schakel je snel. Je kunt goed communiceren, ook wanneer er problemen met de levering van medicijnen dreigen te ontstaan. Je gaat creatief en open-minded te werk en vanuit jouw expertise draag je bij aan de professionele farmaceutische zorg voor de patiënten van het ziekenhuis.

 

Profiel

  • je beschikt over hbo werk- en denkniveau;
  • ervaring met inkoop binnen een zorgomgeving (bij voorkeur met inkoop van medicijnen);
  • financieel sterk en ervaring met leveranciers-en contractmanagement;
  • goede onderhandelvaardigheden, overtuigingskracht en organisatiesensitiviteit;
  • groot oplossend vermogen, stressbestendig en daadkrachtig;
  • proactief, communicatief sterk en verbindend;
  • opleidingen als NEVI en affiniteit met geautomatiseerde systemen als ZAGIS, HIX en/of Navision zijn een pre.

 

Organisatie

Het Albert Schweitzer Ziekenhuis is een topklinisch ziekenhuis (lid van vereniging STZ) met drie locaties en een buitenpolikliniek. Het Albert Schweitzer Ziekenhuis biedt een interessante combinatie tussen klinische zorg van topniveau én (basis)zorg dicht bij mensen. Er werken in totaal zo’n 3.500 medewerkers met hoofd, hart en ziel voor alle patiënten. In totaal zijn zo’n 250 medisch specialisten en 250 vrijwilligers voor het ziekenhuis actief.

 

De apotheek van het Albert Schweitzer ziekenhuis bestaat uit de ziekenhuisapotheek en de poliklinische apotheek en levert farmaceutische zorg aan patiënten in de regio, zowel binnen als buiten het ziekenhuis. De A+ Apotheek is een bereidingsapotheek die de status van grootbereider heeft en is gesitueerd in het ziekenhuis. De A+ Apotheek is een samenwerkingsverband met het Amphia in Breda. De apotheek heeft een hoog ambitieniveau en is nauw betrokken bij de dagelijkse behandelprocessen van alle patiënten.

De apotheek van het ASZ heeft een formatie van circa 140 fte betreffende 180 medewerkers, onder wie ziekenhuisapothekers, poliklinische apothekers, apothekers in opleiding tot ziekenhuisapotheker en apotheker specialisten i.o. Het ziekenhuis, dat tot één van de STZ-ziekenhuizen behoort, is voortdurend in ontwikkeling en ook binnen de apotheek zijn ontwikkeling, verdere professionalisering, onderzoek en scholing belangrijke speerpunten.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-112, naar Karin Hultink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975. Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Senior Adviseur Zorgverkoop

Aanbod

• verbindende rol binnen een complex en dynamisch werkveld;
• intern adviserend en richting gevend aan een strategisch inkoopbeleid;
• ruimte voor eigen visie, strategie bepaling en ondernemerschap;
• contractpartner zorgverzekeraars;
• schakel tussen zorgkantoor, gemeenten en Altrecht;
• hybride werken met regie op eigen agenda;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 cao GGZ.

Functie

De uitdagingen en veranderingen die het Integraal Zorgakkoord met zich meebrengen voor Altrecht, maken de rol van Accountmanager Zorgcontractering cruciaal. Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met verzekeraars en daarnaast met het zorgkantoor en gemeenten. Dit met als doel tot goede samenwerking en heldere afspraken te komen voor zorg en ondersteuning op maat voor alle cliënten van Altrecht. Vanuit de zorgverkoopcyclus positioneer je Altrecht, signaleer je kansen en bedreigingen in de markt en onderhoud je relaties met alle relevante stakeholders. Je bewaakt de lopende contractafspraken en draagt zorg voor de implementatie en monitoring hiervan. Er is veel aandacht voor strategische samenwerkingen en de maatschappelijke rol die Altrecht vervult. Je hebt het lef om anders te kijken en bent daarbij vanuit de contractering continu op zoek naar mogelijke verbeteringen. Waar nodig initieer je een verbeterproject met vaak een sterke inhoudelijke component, onderbouw je dit met een business case en pak je hierin vervolgens succesvol de lead. Je bent een echte teamspeler en samen met het team en collega’s in de organisatie werk je aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van het contracteerproces. Dit resulteert onder andere in het verder optimaliseren van het contracteerproces. De aansluiting en integratie hiervan binnen de organisatie is een belangrijk speerpunt. In deze functie ben je werkzaam voor de afdeling Financiën, Control & Zorgcontractering en rapporteer je rechtstreeks aan de directeur van deze afdeling. Binnen het team bouw je mee, optimaliseer je de zorgcontractering en zet deze ook intern op de kaart en weet je een heldere structuur aan te brengen. Een veelzijdige sleutelpositie, die cruciaal is om de zorg aan cliënten te kunnen bieden! Dus ben je die ervaren Zorgverkoper met kennis van en affiniteit met de GGZ, kom zeker met ons in contact om de mogelijkheden te bespreken!

Profiel

• afgeronde (bedrijfskundige) opleiding op minimaal hbo niveau;
• minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen de contractering met verzekeraars;
• kennis van wet- en regelgeving en dit kunnen vertalen naar concrete adviezen en beleid;
• een energieke verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van een netwerk;
• organisatiesensitief, empathisch en gevoel voor humor;
• cijfermatig en analytisch sterk, initiatiefrijk en ambitieus;
• actueel beeld van de ontwikkelingen en ruime kennis van de GGZ.

Organisatie

Altrecht is een specialistische GGZ-instelling in de regio Utrecht. Samen met de netwerkpartners (zoals het wijkteam, huisartsen, informele zorg) vormen ze het Netwerk Mentale Gezondheid in de regio Utrecht en wordt gezorgd dat elke burger toegang heeft tot passende ondersteuning of behandeling. Als de expertise nodig is, wordt met iemand gekeken naar zijn of haar eigen vraag of geholpen om deze scherp te maken. Dit doet Altrecht met de cliënt, de mensen die voor hem of haar belangrijk zijn, de professionals, ervaringsdeskundigen en netwerkpartners.
De visie van Altrecht op mentale gezondheid, transdiagnostische, integrale en herstelgerichte behandeling wordt proactief uitgedragen op de plekken waar Altrecht vertegenwoordigd is. Daarnaast wordt er geëxperimenteerd door middel van onderzoek en innovatie met nieuwe behandelvormen, ontwikkelt men de (specialistische) kennis en expertise door en zetten deze in op digitalisering van het behandelaanbod. Jaarlijks behandelt Altrecht zo’n 15.000 mensen. Bij Altrecht werken ongeveer 1900 mensen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-138-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Medewerker Zorgadministratie

Aanbod

• werken binnen een dynamische omgeving in een compact en gemotiveerd team;
• een jaarcontract van 40 uur per week met uitzicht op verlenging (32 uur is bespreekbaar);
• mogelijkheid tot één dag in de week thuiswerken na een inwerkingsperiode;
• veel ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
• een salaris tot € 3.000,- o.b.v. een fulltime dienstverband.

Functie

In deze pracht rol ga je de fijne kneepjes van zorgadministratie (verder) ontdekken. De functie biedt veel mogelijkheid om te groeien en bij te dragen, persoonlijke en professionele ontwikkeling gaat hier snel en hand in hand. Dat werkt natuurlijk alleen wanneer je van een snel veranderende omgeving houdt, waarin je het hoofd koel houdt en het overzicht bewaart. Je talent om nauwkeurig en gestructureerd te werken maakt dat je je tot stabiele kracht van de zorgadministratie ontwikkelt. Je wordt onderdeel van een nieuw team binnen een platte, plezierige hands-on organisatie met korte lijnen. Natuurlijk hoort hier het stroomlijnen van de DBC-registraties bij, weet jij niet wat dit is maar wil je dit wel graag leren? Ook dan kan je reageren! Wanneer zorgproducten worden afgewezen, onderzoek je dit zorgvuldig en nauwkeurig. Je leert registratieprocessen te herkennen en te optimaliseren waarbij je patronen ontdekt en mee bouwt aan verdere optimalisering van het proces en je werkt mee aan management rapportages.

Kortom: zorgadministratie in een bijzonder dynamische omgeving, waarin jouw analytische vermogens optimaal ingezet worden en je razendsnel groeit!

Profiel

• een relevante afgeronde opleiding;
• je hebt affiniteit met zorgadministratie;
• je bent en werkt nauwkeurig en gestructureerd;
• je houdt van een uitdagende, dynamische werkomgeving;
• uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel intern als extern.

 

Bedrijf

Eurocept Homecare behoort tot één van de grootste aanbieders van thuiszorg in Nederland. Specialismen die doorgaans alleen in het ziekenhuis worden geboden, tot aan alledaagse verpleegkundige werkzaamheden, worden mogelijk gemaakt bij de patiënt thuis. Hierbij staat de patiënt centraal en streven ze ernaar de zorgsector zoveel mogelijk te ontlasten. Eurocept Homecare is breed gespecialiseerd in verpleegkundige zorg aan huis, van oncologie tot dermatologie, en van wondzorg tot wijkverpleging. Het doel is om het leven van patiënten te veraangenamen door hoogwaardige zorg te bieden in de thuissituatie. Dit realiseren ze door geneesmiddelen, medische technologie, verpleegkundige zorg en medische voeding onder één dak te organiseren.

Hier is niet alleen een groot team van verpleegkundigen en verzorgenden voor nodig, maar ook technici, logistiek medewerkers, administratieve krachten, managers en andere zorgprofessionals. Zij leveren dagelijks hun bijdrage om alle zorgdiensten succesvol te maken. Ongeacht de functie draaien alle werkzaamheden uiteindelijk om het leveren van de best mogelijke patiëntgerichte zorg. Daarom is een klantgedreven instelling, denken in oplossingen en resultaatgerichtheid van buitengewoon belang.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/24-127-DD, naar Lysanne Lakerink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen of appen met Lysanne via 06 – 45328954.
Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Senior Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
  • uitdagende positie met impact op de strategie van een modern en toegankelijk ziekenhuis in Gouda;
  • verbindende rol richting zorgverzekeraars, partners en stakeholders;
  • ruimte voor jouw visie en ondernemerschap en impact als eerste aanspreekpunt in onderhandelingen;
  • arbeidscontract van 28-32 uur per week met mogelijkheid tot hybride werken;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 CAO Ziekenhuizen.
Functie

Als Senior Adviseur Zorgverkoop ben je verantwoordelijk voor het maken van de juiste afspraken tussen het Groene Hart Ziekenhuis en zorgverzekeraars en draag je bij aan toekomstbestendige inrichting van zorg in de regio en een financieel gezond ziekenhuis. Je bent relatiemanager en onderhandelaar in één. Dit betekent dat jij het Groene Hart Ziekenhuis goed weet te vertegenwoordigen en tegelijkertijd duurzame relaties onderhoudt en uitbouwt.

Binnen een complex speelveld ontwikkel je verkoopstrategieën, vertaalt je interne ambities naar een extern verkoopplan en pak je de lead in de onderhandelingen met zorgverzekeraars. Je fungeert als eerste aanspreekpunt, waarbij je zorg draagt voor contract- en relatiebeheer met zorgverzekeraars. Je stemt veelvuldig af met interne stakeholders en houdt toezicht op de uitvoering van de afspraken in de vorm van naleving en monitoring. Daarnaast volg je trends en ontwikkelingen op de markt en vertaal je deze signalen naar analyses. Op basis hiervan adviseer je de organisatie over commerciële kansen en strategische ontwikkelingen. Als Senior Adviseur Zorgverkoop rapporteer je aan de Manager Zorgverkoop en werk je nauw samen met de Business Analist Zorgverkoop die jou ondersteunt bij het organiseren van het gehele zorgverkoopproces. Gezamenlijk zorgen jullie dat de afspraken tussen ziekenhuis en zorgverzekeraars bijdragen aan een financieel gezonde organisatie en aan een toekomstbestendige inrichting van de zorg in de regio.

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding, bijvoorbeeld in de richting van bedrijfskunde of economie;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare zorgverkoop/-inkoop rol;
  • kennis van zorgcontractering, de financiering van zorg en relevante wet- en regelgeving;
  • goede onderhandelingsvaardigheden en gewend binnen een complex speelveld te werken;
  • relatiegericht met uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • analytisch, proactief en zelfstandig.
Bedrijf

Het Groene Hart Ziekenhuis is gelegen in de regio Gouda in het Groene Hart van Nederland. Het ziekenhuis staat bekend om zijn toewijding aan hoogwaardige zorg en service aan patiënten en vervult een toonaangevende rol in de regio. Het GHZ levert brede basiszorg (waaronder o.a. oncologische zorg, acute zorg en verloskundige zorg) op verschillende medische terreinen. Groot genoeg voor brede zorg, maar kleinschalig genoeg voor een toegankelijke en hartelijke cultuur met korte lijnen.

Naast de medische zorgverlening streeft het Groene Hart Ziekenhuis ernaar om een gastvrije en ondersteunende omgeving te bieden voor patiënten en hun families. Het ziekenhuis investeert in moderne faciliteiten, technologie en medische expertise om aan de behoeften van de regio te voldoen. Daarnaast werkt het nauw samen met andere zorgverleners en instellingen in de regio om een geïntegreerd zorgnetwerk te bieden dat de continuïteit van zorg bevordert. Met een focus op kwaliteit, veiligheid en patiëntgerichtheid, heeft het Groene Hart Ziekenhuis een no-nonsense houding en oog voor elkaar.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-093-DD, naar Lysanne Lakerink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Lysanne via 06 45 32 89 54. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

 

COO/Operationeel Directeur

Aanbod

  • als COO lid van het Directieteam in Eindhoven;
  • vormgeven aan forse groei van kwalitatief hoogwaardige online apotheek:
  • bijdragen aan positionering en strategie, verantwoordelijk voor de operatie en aansturing 64 FTE;
  • onderdeel van hecht collegiaal team met sterke winnaarsmentaliteit;
  • internationaal samenwerken aan innovatieve farmaceutische dienstverlening;
  • salarisindicatie €120.000,– in jaar 1, veel doorgroei mogelijk.

Functie

Als COO ben je organisatorisch, financieel en HR-technisch verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van MedApp naar een ‘next level’. Jouw sterke operationele focus en strakke organisatiemanagement maken dat de organisatie de juiste beweging naar de toekomst maakt. Je zit dus aan alle knoppen: van strategievorming en teamuitbreiding tot het neerzetten, wijzigen en verbeteren van processen en structuren. Je geeft leiding aan de interne organisatie, bestaande uit 64 FTE en vertaalt de visie van het Directieteam naar de operatie. De ontwikkeling van de organisatie gaat vanwege successen erg snel, waardoor complex medicatiegebruik in Nederland steeds makkelijker en toegankelijker wordt. Tegelijkertijd staat MedApp aan het begin van haar nieuwe leven en wordt naar marktleiderschap gestreefd.

Natuurlijk ben je verantwoordelijk voor het behalen van de groeidoelstellingen op een zo gestructureerd mogelijke manier. Je werkt met een fris energiek team, brengt structuur aan, helpt prioriteren, realiseert teamuitbreiding, signaleert procesoptimalisatie en zorgt dat processen lean worden ingericht, schakelt met stakeholders, draagt bij aan de positionering en stelt op alle niveaus kritische vragen die mensen aan het denken en in beweging zetten.

Kortom, een cruciale strategische ‘aandrijf’-rol binnen een supersnel groeiende, online georiënteerde organisatie vol ambitie waarin je bijdraagt aan de kwaliteit van de gezondheidszorg in Nederland (en Europa) en tegelijkertijd successen viert en commerciële doelstellingen nastreeft.

Profiel

  • afgeronde relevante opleiding op minimaal hbo-niveau;
  • minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
  • commerciële instelling en procesmatig ijzersterk;
  • aantoonbare ervaring met het opschalen van een startup of organisatie;
  • ondernemend, analytisch en doelgericht;
  • sterke affiniteit met digitale platformen en/of producten;
  • ervaring in een dynamische en bij voorkeur farmaceutische omgeving;
  • communicatief vaardig, zowel in de Nederlandse als Engelse taal;

Bedrijf

MedApp is in 2015 opgericht. Met een geweldige applicatie die consumenten begeleidt bij hun medicijngebruik, maakt de organisatie complex medicatiegebruik makkelijker en toegankelijker. In een tijd waarin beheersing van zorgkosten steeds uitdagender is, draagt MedApp bij aan zowel de gezondheid bij complex medicatiegebruik als aan de beheersing van zorgkosten. Sinds 2019 wordt MedApp steeds meer omarmd door de grote spelers in het zorglandschap. Daarmee staat de komende periode in het teken van explosieve groei. Groei van gebruikers, van functionaliteiten en van het team. MedApp is onderdeel van het beursgenoteerde Redcare Pharmacy en daarmee maakt zij deel uit van een succesvolle Europese Online Apotheek die heel hard groeit. De afgelopen jaren groeit MedApp zelf ook explosief door met groeipercentages variërend van jaarlijks 70% tot 400%. Met meer dan 3 miljoen Nederlanders die chronisch meerdere geneesmiddelen per dag gebruiken, is de doelgroep groot en groeiend. MedApps doel voor dit jaar is de grens van één miljoen gebruikers behalen. Op langere termijn biedt het platform kansen om allerlei nieuwe e-healthproposities te ontwikkelen. Wil jij als COO verder vormgeven aan dit succesverhaal en toetreden tot het leiderschapsteam in Eindhoven? Neem dan contact met Derks & Derks en we vertellen je graag meer over deze uitdagende positie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-041, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Alexander via +31 (0)6 12795418.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Interim Manager Poliklinisch Apotheek

Aanbod
  • werken bij toonaangevend ziekenhuis in Nederland;
  • aansturen, coördineren, begeleiden en motiveren;
  • integraal verantwoordelijk voor 18 fte;
  • tijdelijke opdracht voor 9 tot 12 maanden;
  • marktconform uurtarief via Derks & Derks
Functie

Als Interim Manager Poliklinisch Apotheek ben je verantwoordelijk voor een Apotheek locatie in het Erasmus MC Rotterdam. Dit toonaangevende ziekenhuis in Rotterdam beschikt over vier Apotheek locaties waaronder de locatie Thuismedicatie. Samen met de verantwoordelijk Apotheker run je deze locatie bestaande uit 15 apothekersassistenten en 3 logistiek medewerkers.

Als Manager is het jouw verantwoordelijkheid om medewerkers te motiveren en inspireren om het beste uit zichzelf te halen en als team de juiste resultaten te boeken. Er wordt dagelijks hard gewerkt aan het uitgeven van medicijnen en voorlichting geven over de geneesmiddelen aan de gebruikers. Het is jouw taak om dat met het team zo optimaal mogelijk te doen. Je bent procesmatig sterk, weet verschillende processen zo goed mogelijk in te richten en bestaande processen te optimaliseren. Met jouw resultaatgerichte instelling worden successen behaald en kan het team groeien. Je hebt naast de bedrijfsmatige processen veel oog voor de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers, de groepsdynamiek en de individuele groei die mensen doormaken. Je werkt veel samen met de Managers van de andere drie locaties en met de artsen en verpleegkundigen voor aansluiting aan de keten van patiëntenzorg. Je houdt je bezig met verschillende projecten, waaronder een verhuizing die op de planning staat en draagt bij aan de verdere toekomst van de Poliklinische Apotheek.

Profiel
  • ervaring als Manager in de zorg plus afgeronde relevante opleiding op HBO of WO niveau;
  • affiniteit met geneesmiddelen en ervaring binnen (ziekenhuis-) farmacie;
  • oog voor zowel de interpersoonlijke als de bedrijfsmatige aspecten in het team;
  • procesmatig sterk, resultaatgericht en gewend meerdere projecten tegelijk te managen;
  • op korte termijn en voor 32 tot 36 uur per week beschikbaar.
Bedrijf

Het Erasmus MC excelleert met zorg, onderzoek en onderwijs. Met een grote club van medewerkers, vrijwilligers en studenten wordt er met toewijding en passie gewerkt aan een veilige topzorg en onderwijs. De Poliklinische apotheek beschikt over vier locaties. Met 120 medewerkers blijft de Poliklinische Apotheek ontwikkelen en de zorg voor patiënten verbeteren.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/24-159-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je/uw reactie aan Derks & Derks te richten.