Operationeel Directeur Het Rughuis

Aanbod
  • vormgeven aan forse groei van een kwalitatief hoogwaardige commerciële gezondheidszorgorganisatie;
  • aansturen van de huidige Regiomanagers van de behandelcentra met behoud van kwaliteit en groei;
  • verantwoordelijk voor positionering, strategie en aansturing locaties;
  • impact op resultaat, collegiale werksfeer en goed arbeidsvoorwaardenpakket.
Functie

Als Operationeel Directeur van Het Rughuis ben je eindverantwoordelijk (inclusief P&L) voor de effectieve aansturing van de huidige vestigingen, en zie je toe op de samenwerking en afstemming die daarvoor nodig is. In samenspraak met het directieteam stel je het jaarplan voor de organisatie op en zorg je voor een succesvolle en concrete vertaling op vestigingsniveau. Je stuurt de Regiomanagers aan die verantwoordelijk zijn op locatieniveau, en je begeleidt hen in het behalen van resultaten. Je luistert naar en vraagt om input van de verschillende professionals in de eigen organisatie en geeft actief vorm aan procesoptimalisatie. Naast de aansturing van de huidige vestigingen, draag je als Operationeel Directeur bij aan verdere groei in Nederland. Uitbreiding van het aantal locaties in Nederland is een belangrijk speerpunt binnen de organisatie en vormt een belangrijk onderdeel van de jaarplannen. Daarnaast vertegenwoordig je de organisatie bij diverse stakeholders in de markt en neem je zelf het voortouw om bij voorschrijvers de voordelen van de eigen organisatie toe te lichten. Kortom: een sterk gevulde rol, waarin groei, uitbouw en ambitie samengaan met kwaliteitsbehoud, procesoptimalisatie en het stabiel houden van de organisatie.

Profiel
  • academisch werk- en denkniveau met een analytisch sterke en gestructureerde manier van werken;
  • minimaal 5 jaar commerciële ervaring (bij voorkeur incl. P&L) in de zorg of aanverwante branches (Farma, Medical Devices, ZBC);
  • minimaal 7 jaar people management ervaring door het managen van een afdeling of organisatie(onderdeel);
  • sterke affiniteit met zorg en ervaring met het uitbreiden van dienstverlening binnen een vergelijkbare setting;
  • ervaring met verander-, risico-, proces- en projectmanagement;
  • sterk in communicatie, doortastend en standvastig;
  • goed ontwikkelde organisatiesensitiviteit, schakelt effectief tussen strategie, tactiek en operatie.

Organisatie

Intergrin (hoofdvestiging in Geleen, ongeveer 400 medewerkers over twaalf vestigingen) is een holding voor zeer gespecialiseerde tweedelijns zorgformules, die de beste behandelingen wil realiseren voor groepen patiënten met complexe, veelvoorkomende aandoeningen. Denk hierbij aan (chronische) rugklachten, maar ook aan psychosomatische stoornissen als angst, depressie en (lastig te duiden) psychosomatische klachten. Door geest én lichaam te betrekken in de problematiek, behaalt Intergrin indrukwekkende resultaten. De werkwijze van Intergrin is wetenschappelijk onderbouwd en wordt continu geïnnoveerd. Door multidisciplinair en innovatief bezig te zijn, blijven zij zich ontwikkelen en waarde creëren voor hun cliënten. De bedrijfsactiviteiten worden nader toegelicht op www.intergrin.nl, www.phi-med.nl en www.hetrughuis.nl.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-099-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Recruitment Consultant Healthcare

Aanbod

  • werken in een groeiende dienstverlenende organisatie;
  • bijdragen aan het succes van aansprekende zorgorganisaties in Nederland;
  • open cultuur en sfeer, en de vrijheid om mee te bouwen aan een succesvol team van collega’s;
  • brede verantwoordelijkheid en veel kansen om zelf projecten op te zetten;
  • doorgroeimogelijkheden met veel ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • verder uitbouwen van het netwerk binnen de gezondheidszorg;
  • flexibiliteit om werkzaamheden zelf in te delen.

Functie

Denk jij in mogelijkheden en houd je eenvoudig het overzicht over verschillende projecten? Ben je communicatief vaardig en commercieel ingesteld? Dan komen deze vaardigheden goed van pas in de rol van Recruitment Consultant bij Derks & Derks. In deze functie werk je voor meerdere opdrachtgevers tegelijk. Je bent dé gesprekspartner voor ons netwerk. Je helpt professionals met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in hun carrière binnen de branche. Je bouwt nieuwe en bestaande relaties op en uit, coördineert werving- en selectie opdrachten, stelt marktanalyses op, vindt, benadert en interviewt relevante kandidaten en houdt regie over het hele proces. Je bent strategisch partner voor onze opdrachtgevers, adviseert over HR-gerelateerde vraagstukken en ondersteunt door het inzetten van andere diensten van Derks & Derks, zoals Talent Development, wetenschappelijk onderzoek en onze opleidingen.

Ons Healthcare team is succesvol en groeiend. Hierdoor zijn er veel kansen om nieuwe projecten te starten, kansen te pakken of met een eigen idee of businesscase aan de slag te gaan als dat bijdraagt aan onze doelstellingen. Derks & Derks adviseert breder dan recruitment en heeft zelf senior arbeids- en organisatiepsychologen ‘in huis’ die organisaties ondersteunen. Samen met hen organiseren we interviewclinics, adviseren we op dieper niveau over individuele- en team-talenten en helpen we zorgorganisaties, teams en individuele professionals zo optimaal mogelijk te presteren. Met onze opleiding www.masterclassnieuwezorg.nl bieden we een uniek programma voor professionals in de zorg en verbreden we hun blik. Als Recruitment Consultant Healthcare ben je nauw bij de Masterclass NieuweZorg betrokken en mag je eventueel als deelnemer participeren.

Profiel

  • een afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • ervaring in een vergelijkbare functie is een pre, maar geen must;
  • commercieel, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken, met een gezonde dosis humor;
  • verbindend, samenwerkingsgericht en aantoonbare affiniteit met de gezondheidszorg;
  • in staat meerdere projecten tegelijk te managen;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal.

Bedrijf

Derks & Derks is al twintig jaar betrouwbare partner in Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Executive Education. Met ons full service HR-bureau zijn we de grootste speler in de markt. Écht kijken en luisteren, dat is waar wij goed in zijn bij Derks & Derks. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit, strikte kwaliteitsnormen en wensen en behoeftes van opdrachtgever en kandidaat vormen daarin altijd de basis. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven.

Als expert in ons vakgebied en als specialist in de markten waarin we opereren, zoeken we continu naar mogelijkheden om onze kennis te delen en professionals bij elkaar te brengen. Dat doen we op allerlei manieren: korte, kleinschalige (maatwerk-)trainingen, bijvoorbeeld over succesvol solliciteren en feedback geven en clinics over interviewtechnieken, maar ook internationaal proberen we altijd meerwaarde te bieden en hebben wij diverse initiatieven opgezet, zoals het International Network of Recruitment Agencies in Life Sciences (INRALS).

Daarnaast blijven we met onze opleidingen van alle actuele ontwikkelingen op de hoogte.

Het Healthcare team richt zich op de (vaste en tijdelijke) bemiddeling en ontwikkeling van professionals binnen de zorg. Daarbij werken wij branche breed voor de volgende sectoren; ziekenhuizen, ZBC´s, zorgverzekeraars, apotheken, zorgaanbieders in de GGZ, JZ, VVT en VG en overheid.

De cultuur bij Derks & Derks is hands-on, open en informeel. We zijn betrokken en dragen samen verantwoordelijkheid voor het resultaat. In de praktijk betekent dit dat we werken aan een gezamenlijke doelstelling, zonder harde individuele KPI’s. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Wat je nog meer kunt verwachten als je bij Derks & Derks werkt zijn de nodige borrels, de gezamenlijke lunch, het kerstdiner in stijl, het jaarlijkse beachvolleybal event en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/21-081 naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Business Manager New Locations

Aanbod
  • verantwoordelijk voor het opzetten van nieuwe vestigingen, zowel in vastgoed als in dienstverlening;
  • de forse groei van een succesvolle en kwalitatief hoogwaardige zorgorganisatie vormgeven;
  • werven van nieuwe behandelteams en begeleiden van de nieuwe Regiomanagers tijdens de introductiefase;
  • succesformule toelichten aan verwijzers;
  • flexibiliteit, collegiale werksfeer en goed arbeidsvoorwaardenpakket.

Functie

Als Business Manager New Locations ben je verantwoordelijk voor het opzetten van nieuwe vestigingen en alles wat daarbij komt kijken, van het bezoeken van verwijzers en het afhandelen van het huurcontract tot het aannemen van de eerste medewerkers. Om die groei te verwezenlijken selecteer je locaties en vestigingen, werf en/of selecteer je en neem je nieuwe professionals aan (met name psychologen, regiebehandelaren, fysiotherapeuten en staf). Je stelt zelf de marktbewerkingsplannen (sales en marketing) op, die je deels zelf uitvoert. Uiteraard neem je ook de begeleiding en opleiding van de nieuwe Regiomanagers van de betreffende locaties op je. Een vestiging bestaat uit circa 30 medewerkers. Je rapporteert rechtstreeks aan de Directie (CEO/COO). Een heel bijzondere vacature, waarin je een bewezen succesvol zorgconcept verder mag vormgeven en uitbreiden in het land.

Profiel
  • hbo/academisch werk- en denkniveau;
  • minimaal vijf jaar ervaring als ondernemende/commerciële manager in Life Sciences en/of de zorg;
  • aantoonbare ervaring met het opzetten van nieuwe dienstverlening in een vergelijkbare setting;
  • ervaring met acquisitie bij verwijzers (huisartsen, POH, bedrijfsartsen en medisch specialisten);
  • zelfstarter met drive, entrepreneur die van pionieren houdt;
  • oplossingsgericht, commercieel en communicatiefvaardig op alle niveaus.

Organisatie

Intergrin (hoofdvestiging in Geleen, circa 400 medewerkers, twaalf vestigingen) is een holding voor zeer gespecialiseerde tweedelijns zorgformules, die de beste behandelingen wil realiseren voor groepen patiënten met complexe, veelvoorkomende aandoeningen. Denk hierbij aan (chronische) rugklachten, maar ook aan psychosomatische stoornissen als angst, depressie en (lastig te duiden) psychosomatische klachten. Door geest én lichaam te betrekken in de problematiek, behaalt Intergrin indrukwekkende resultaten. De werkwijze van Intergrin is wetenschappelijk onderbouwd en wordt continu geïnnoveerd. Door multidisciplinair en innovatief bezig te zijn blijven zij zich ontwikkelen en waarde creëren voor hun cliënten. De bedrijfsactiviteiten worden nader toegelicht op www.intergrin.nl, www.phi-med.nl en www.hetrughuis.nl.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-098-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Manager Zorgtransformatie

Aanbod
  • je topteam (14fte) inspireren, coachen en begeleiden in hun uitstekende werk;
  • samen met de afdeling inkoop én het zorgveld concrete verbeteringen neerzetten en uitbouwen;
  • concreet bijdragen aan buzzwoorden “toekomstbestendig”, “toegankelijk” en “betaalbaar” houden van de zorg;
  • grote impact op het zorgaanbod van de zorgvraag van bijna 5 miljoen verzekerden met uitstraling naar het hele land;
  • werken bij de meest toonaangevende en agendabepalende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • inspirerende collega’s en interessante netwerkcontacten;
  • innovatieve ideeën implementeren die bijdragen aan betere zorg;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

In deze functie inspireer je jouw team van transformatiespecialisten en analisten (14 fte) tot het realiseren van indrukwekkende regionale transformatie en het versnellen van landelijke opschaling van best practices samen met collega’s van de afdeling Inkoop. Je begeleidt het team in het gestructureerd en doelgericht werken aan benodigde transformaties en in het multidisciplinair samenwerken met collega’s van zorginkoop en afdelingen daarbuiten. Samen met de Regiomanagers Inkoop richt je je op domein- en regio overstijgende zorgtransformaties in de kernregio’s van Zilveren Kruis en zorg je voor structurele inbedding. Deze rol vraagt een heldere visie en sterke drive om transformaties in de complexe zorgwereld in gang te zetten en samenwerking op de grensvlakken van verschillende zorgdomeinen te versnellen.

Jouw team maakt onderdeel uit van de afdeling Strategie & Innovatie (S&I) binnen Zilveren Kruis. Deze is verantwoordelijk voor de (door-) ontwikkeling van visie, beleid en innovatie en om dit samen met de afdelingen Inkoop en Naleving & Controle te realiseren. De professionals binnen S&I krijgen veel verantwoordelijkheid om samen met collega’s en zorgpartijen resultaten te boeken. Transformatie realiseer je in samenwerking met de andere afdelingen binnen Zilveren Kruis en samen met het zorgveld. Je staat hiervoor in nauw contact met brancheorganisaties, zorgaanbieders en (andere) innovatieve spelers die actief zijn in de zorg. Je rapporteert aan de Senior Manager Strategie & Innovatie en bent lid van het Management Team waarin je een brede verantwoordelijkheid draagt voor de doorontwikkeling van de afdeling.

Profiel
  • wo werk- en denkniveau;
  • minimaal 8 jaar leidinggevende ervaring in verandertrajecten;
  • ervaring met de aansturing van een team gedreven en hoogopgeleide professionals;
  • conceptueel sterk en in staat strategie naar executie te brengen;
  • leider met oprechte aandacht voor mensen, coachend op gedrag en inhoud;
  • inspirerend, organisatiesensitief en drive om resultaten te behalen;
  • verbindend, op samenwerking gericht, brengt complexiteit naar eenvoud.
  • ervaring met Lean en/of Agile werken is een pré.
Organisatie

Zilveren Kruis is onderdeel van Achmea, de grootste collectieve zorgverzekeraar in Nederland. Voor de bijna vijf miljoen klanten zet Zilveren Kruis veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden.

Zilveren Kruis bouwt aan de toekomst van de gezondheidszorg in Nederland en de collega’s van Strategie & Innovatie bij Zorginkoop werken bevlogen en vanuit overtuiging aan deze (regionale) zorgtransformatie. Als manager geef je deze verandering mede vorm. Om de zorg ook in de toekomst betaalbaar, goed en toegankelijk te houden en te voldoen aan de veranderende behoefte is een transformatie van het zorglandschap noodzakelijk. Als marktleider voelt Zilveren Kruis zich verantwoordelijkheid om samen met het zorgveld de transformatie van zorg te realiseren. Als Manager Zorgtransformatie geef jij vorm aan deze transformatie en heb jij samen met jouw team directe impact op de zorg van morgen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/21-090-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Zilveren Kruis heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Klinisch onderzoek Clinical research

Interim Regional Study Manager

Aanbod
  • verantwoordelijk voor meerdere inhoudelijke klinische studies;
  • werken in een internationale omgeving;
  • nauwe samenwerking met de Ethische Commissie;
  • uitdagende Europese samenwerkingsrelaties, waar taal key is;
  • een parttime functie voor 24 uur per week;
  • 3 maanden in verband met ziekteverlof.
Functie

Als Regional Study Manager ben je verantwoordelijk voor het leiden van Europese studies, waarbij je bevindingen tijdens de studie voorlegt en vertaalt (Engels/Nederlands) voor de Ethische Commissie in Nederland. Je hebt verschillende taken en verantwoordelijkheden, zoals het proactief bewaken van het overzicht van de ingediende dossiers, maar ook het opstellen van ABR formulieren en het initiëren van Informed Consent Form vertaling met behulp van global ICF en NL CCMO template, door jezelf of door een lokale vendor. Verder ben je verantwoordelijk voor het vertalen van processen, procedures en instructies en zorg je dat dit wordt vastgelegd. Je doet dit niet alleen, maar je werkt in een team van meerdere Regional Study Managers. In deze functie kan je overleggen met elkaar en leer je via best practice. Je rapporteert aan de Clinical Study Director.

Profiel
  • afgeronde master opleiding in een paramedische richting;
  • minimaal 5 jaar ervaring met klinisch onderzoek;
  • ervaring als CRA of Study Manager;
  • goed ontwikkelde project management vaardigheden;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • goede communicatieve vaardigheden.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een internationaal farmaceutisch bedrijf welke waardevolle geneesmiddelen levert aan patiënten wereldwijd. Op deze manier proberen ze het leven van patiënten te verlichten en beter te maken. Ze zijn breed actief in de markt, van onderzoek tot verkoop en alles wat ertussen zit. Het product portfolio bestaat uit innovatieve geneesmiddelen voor verschillende doelgroepen gericht op spécialité geneesmiddelen en gelicentieerde producten. Ze hebben meerdere locaties in Nederland, met het hoofdkantoor in Noord-Holland. Ze zijn ambitieus en hebben een duidelijk groeiambitie en verwachting. Elke dag beter worden in het behalen van hun missie. Ter ondersteuning aan de Klinische Afdeling zijn ze op zoek naar een nieuwsgierige, enthousiaste en gedreven Regional Study Manager.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/21-079-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Research Development

Associate Specialist Microbiologie

Aanbod
  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31 december 2022
Functie

Als Associate Specialist Microbiologie heb je een actieve rol in het opzetten en begeleiden van projecten binnen de sectie ADV-M (Analytical Development Validation – Microbiologie). De ADV-M sectie is een onderdeel van de afdeling Quality Control Microbiologie & Pharmacologie. Binnen deze sectie vinden diverse werkzaamheden plaats, zoals het ontwikkelen en uitvoeren van method suitabilities van (conventionele) microbiologische analyses en uiteenlopende microbiologische studies. De diversiteit aan werkzaamheden, klanten en dynamiek binnen de organisatie zorgen voor een afwisselende werkomgeving, waarbij prioriteiten voortdurend kunnen veranderen. Er wordt verwacht dat je proactief en constructief meedenkt aan ontwikkel- en verbeterinitiatieven en daarbij de rol van expert afwisselt met het leiden van projecten. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het coördineren en leiden van projecten, inclusief het uitvoeren en rapporteren van uiteenlopende microbiologische (product) specifieke studies. In deze functie fungeer je ook als een leider voor (microbiologische) root cause analyses binnen een productieomgeving in Oss en het QC-M lab. Hiervoor is deelname aan multidisciplinaire teams noodzakelijk. Je werkt nauw samen met Quality Control Microbiologie en global afdelingen. Onze klant bedient een groot aantal productieafdelingen waardoor je site breed zal werken. Je moet dan denken aan steriele, niet-steriele productie en Biotech afdelingen.

Tot slot, in deze rol zal je aan QRA’s (Quality Risk Assessments) deelnemen en de afdeling ondersteunen tijdens inspecties en audits.

Profiel
  • afgeronde hbo of academische opleiding (bij voorkeur Microbiologie);
  • een aantal jaar werkervaring in een microbiologisch lab;
  • ervaring in het opzetten en begeleiden van projecten;
  • werkervaring met GMP is een pre;
  • werkervaring in een farmaceutische procesomgeving is een pre;
  • sterk probleemoplossend vermogen en in staat om met voortdurend wisselende prioriteiten om te gaan;
  • “Spin-in-het-web” en in staat om proactief en constructief mee te denken en daarbij de rol van expert durven in te nemen;
  • beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/21-174-DD naar Renato Marques, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Renato Marques via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Recruitment Consultant (0,8 – 1,0 fte)

Offer
  • work in a successful and growing service organisation
  • an enthusiastic team of colleagues
  • open culture and atmosphere, so that you will find your place within the team quickly
  • broad range of tasks with a high degree of responsibility
  • training and development opportunities
  • together with colleagues you are responsible for the result
  • building and expanding a network within Life Sciences and Healthcare
  • a salary that matches the experience and network you bring
Position

Do you think in possibilities, and do you keep an overview of different projects? Are you communicative and commercial? These skills come in handy in the role of Recruitment Consultant at Derks & Derks. In this position you work for several clients at the same time. You are the sparring partner for our network. You help professionals find the right job and possible next steps in their career within the industry. You are also a strategic partner for the clients you work for. You do this by advising them on HR-related issues, or by supporting them by using other Derks & Derks services, such as Talent Development, scientific research and the various training courses. Your duties include building and expanding new and existing relationships within Life Sciences and Healthcare, coordinating recruitment and selection assignments, preparing market analysis, and recruiting and interviewing candidates. As a Recruitment Consultant you must be able to switch quickly and keep several balls in the air. In addition, you are eager to learn, and you always make sure that you achieve the best result together with the team. You are also resourceful, and you can easily make the right match between client and professional. Do you get excited when you read this vacancy of Recruitment Consultant at Derks & Derks? Then you are the one we are looking for!

Profile
  • completed bachelor’s or master’s degree
  • experience in a similar position
  • representative, proactive, decisive, people-oriented and involved, with a healthy dose of humour
  • able to connect, knows how to make the right match
  • commercially driven
  • good communication in English and the willingness to learn the Dutch language
Company

Derks & Derks has been a reliable partner in Recruitment & Selection, Secondment & Interim, Talent Development, HR Research and Executive Education for over twenty years. With our full-service HR agency, we are the largest player in the market. We bring together clients and highly educated talent in the Life Sciences and Healthcare sectors. We find talents, we ensure that they develop and that they stay. Personal attention, clear agreements, integrity, quality and the wishes and needs of client and candidate are always the basis. Based on our enthusiasm to always offer added value, we have set up various initiatives, such as the International Network of Recruitment Agencies in Life Sciences (INRALS). The culture at Derks & Derks is hands-on, open, and informal. We are involved and jointly bear responsibility for the result. In practice, this means that we work on a common goal, without hard individual KPIs. There is always room for (personal) development. We work hard, but we also laugh a lot. What you can expect even more when you work at Derks & Derks are the occasional drinks, the joint lunch, a daily game of foosball, the Christmas dinner in style, the annual beach volleyball event, and the freedom to partially work from home.

Response

Interested? Send your curriculum vitae and motivation, stating reference number WL/20-101-DD to Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl. For more information, please contact Pieter on 033 – 4728087. An assessment is part of the selection method.

Derks Vacature HRM

Interim Teamleider Zorg

Aanbod
  • afwisselende functie met veel impact;
  • onderscheidende organisatie en expertisecentrum;
  • bouwen aan jouw eigen team;
  • veel impact op je directe omgeving (bewoners en medewerkers);
  • uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • tijdelijk project voor 6 maanden.
Functie

Jij bent verantwoordelijk voor het functioneren van jouw team en voor het leveren van optimale zorg en begeleiding van de bewoners binnen de afdeling. Je stuurt een team van rond de twintig collega’s aan bestaande uit EVV’ers 4 en 3, verpleegkundigen, verzorgenden, zorgassistenten, leerlingen en stagiairs. De dagelijkse aansturing is meer dan alleen de lijnen uitzetten voor de dag, je monitort de (medische) situaties van de bewoners en wat dit betekent voor de zorg van de bewoners. Je bewaakt de uniforme uitvoering van handelingen en zorgt onder andere dat het medicatieprotocol wordt nageleefd. Samen met de EVV’ers en de behandelaren bespreek jij de zorg-leef-plannen van de bewoners. Als interim Teamleider motiveer en stimuleer jij jouw team om mee te denken en zich te blijven ontwikkelen. Jij bent zichtbaar voor je team, weet de rust te bewaren en ad hoc besluiten te nemen.

Profiel
  • diploma hbo Verpleegkunde (of mbo 4 Verpleegkunde aangevuld met een managementtraining);
  • ervaring als teamleider of in een vergelijkbare leidinggevende rol;
  • verbindende en coachende leiderschapsstijl;
  • uitstekende luister- en gespreksvaardigheden;
  • minimaal 32 uur per week beschikbaar.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever biedt 24-uurszorg aan bewoners in de regio Leiden. Deze zorgorganisatie heeft een belangrijke regionale dienstverlening en een landelijke bekendheid vanwege een expertisecentrum dat aan de organisatie gekoppeld is. Verantwoordelijke en uitdagende rol voor iemand die het leuk vindt om de leiding te nemen en er samen met het team een succes van te maken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/21-108-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Derks vacature sales-marketing

Accountmanager Transmuraal

Aanbod
  • uitdagende baan bij een succesvol bedrijf;
  • een open en informele cultuur met korte lijnen;
  • werken in een internationale omgeving;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Accountmanager Transmuraal sta je midden in de dynamiek en hectiek van de verkoopprocessen. Je bent verantwoordelijk voor de directe en indirecte verkoop van artikelen aan de tussenhandelaars, zorgprofessionals en (groot)gebruikers. Je zult hierbij de markt bewerken op basis van je eigen salesplan en zorgen voor een permanente product awareness en up & cross selling vanuit het assortiment. Het einddoel van jouw werkzaamheden is een voorkeurstatus ontwikkelen voor de merken en artikelen bij de klantenkring. Je verkoopproces zal een mix kennen van relatiebeheer, consultative selling en new business. Verder bouw je je netwerk uit, neem je deel aan beurzen, seminars en congressen, signaleer je ontwikkelingen in de markt, evalueer je productresultaten en identificeer je klantbehoeften. Je zult werkzaam zijn in de regio West-Nederland.

Profiel
  • minimaal een afgeronde bacheloropleiding;
  • aantoonbare commerciële ervaring en ervaring in de medische markt;
  • ervaring met Power BI en Office 365 is een pre;
  • sterke communicatieve vaardigheden en uitstekend kunnen samenwerken;
  • ondernemend, klantgericht, verantwoordelijk en zelfsturend;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in zowel woord als geschrift.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een leverancier van kwalitatief hoogwaardige medische producten. Ze zijn gespecialiseerd in producten voor wond-, continentie-, diabetes- en acute (EHBO en BHV) zorg. Ze bieden een breed scala aan merken, waaronder hun eigen. Deze producten zijn ontwikkeld op basis van de nieuwste inzichten en ontwikkelingen in de zorg. Onze opdrachtgever heeft een open, informele cultuur met korte lijnen. Hard werken gaat hand in hand met saamhorigheid en een prettige werksfeer. Ze zijn een dynamisch en snelgroeiend bedrijf met 50+ medewerkers.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/21-073-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Derks vacature sales-marketing

Product Manager Farma

Aanbod
  • sleutelpositie in een ambitieuze, groeiende organisatie;
  • strategische en hands-on rol;
  • een creatieve, innovatieve en dynamische omgeving met veel mogelijkheden;
  • de kans om hét verschil te maken;
  • complexe en uitdagende productportfolio.
Functie

Als Product Manager Farma ben je op marketingvlak verantwoordelijk voor een groot aantal farmaceutische bereidingen en geregistreerde producten. Mede door jouw grote kennis van de diverse (en complexe) producten en je marktkennis bepaal je welke producten in de markt gepositioneerd gaan worden. Hiervoor bedenk je innovatieve productcampagnes. Je houdt je bezig met het opstellen van een strategisch brandplan, het schrijven van de langetermijnstrategie en het opstellen van een tactisch/operationeel marketing (jaar)plan. Hier geef je zelf ook uitvoering aan. Het uitwerken van de bijbehorende budgetten en de implementatie van diverse activiteiten horen hier ook bij, zoals bijvoorbeeld prijsbepalingen en trainingen organiseren voor je collega’s. Ook analyseer je interne en externe data om je doelstellingen en activiteiten te onderbouwen.

Om succesvol te zijn in deze positie zoeken wij iemand die naast pragmatisch, ook strategisch sterk is en zijn/haar eigen lijnen uit kan zetten. Iemand die buiten de lijnen durft te kleuren, maar niet de wet- en regelgeving uit het oog verliest. Je komt te werken in een dynamische omgeving, waar nog veel ruimte is om te ontwikkelen en te structureren. Je hebt de mogelijkheid om hierin je eigen stempel te drukken. In deze rol werk je samen met een enthousiast team van Product Managers en Communicatie Specialisten en zul je veel met andere afdelingen, waaronder Sales en Innovatie, schakelen. Je anticipeert op toekomstige trends en de marktomgeving, die de prestatie en potentie van de producten kunnen beïnvloeden. Daarbij controleer en bewaak je de productstrategie en uitrol en stelt bij wanneer dit nodig is. Kortom; een veelzijdige en uitdagende functie met een groot product portfolio.

Profiel
  • afgeronde hbo-/wo-opleiding (richting Marketing of andere relevante opleiding);
  • minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie in de farmaceutische industrie;
  • ervaring met prijsbepalingen is een sterke pre;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • stakeholder management
  • proactief, zelfstartend, strategisch, hands-on, ondernemend, analytisch en creatief.
Bedrijf

De organisatie heeft een uitstekende naam in de markt en is al jarenlang succesvol internationaal actief. Een van de USP’s van de organisatie is het concept waarin geneesmiddelen patiëntspecifiek op maat geproduceerd worden. De organisatie heeft een cultuur die het beste beschreven kan worden als innovatief, ondernemend en samenwerkingsgericht. Het bedrijf is efficiënt en lean georganiseerd, waardoor ze wendbaar is en snel inspringt op kansen en veranderingen in de markt.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/21-070-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!