vacature techniek

Document Life Cycle Coordinator

Offer
  • a position to grow into or to deliver out of your experience
  • responsible for the supply chain business flows at an international project
  • a fulltime contract of 6 months, possibly longer
  • possibility to work from home or from the location in Zuid Holland
  • temporary contract from Derks & Derks Secondment & Interim
Organisation

Our client is an international pharmaceutical company. The company’s activities comprise the development, production and sales of medicines. For the facility in Drenthe we would like to meet an enthusiastic, communicatively skilled, self-assured and performance-oriented Document Life Cycle Coordinator.

Position

As a Document Life Cycle Coordinator, you will be added to the master data team. The team is growing from a regional team into a global team. The current set of documentation requires to be rebuilt and made fit-for-purpose to the new ERP software solutions that are to be introduced over the next years.
As a Document Life Science Coordinator, you will support the convert of the existing documentation supplemented with collected expert knowledge (through interviews) and available technical documentation in system user (e)-documentation such as procedures, instructions and training material. You will collaborate with the master data team to get a good understanding for their work processes and translate this into useful content for end users. You ensure output is consistent across product families and output formats. All together this is a challenging job where you can grow your knowledge of the Pharma sector with enough freedom to put your own ‘stamp’ on the output. In this job you will report to the manager of the department.

Profile
  • at least a bachelor’s degree or higher education in a relevant field
  • Supply Chain knowledge is needed
  • interviewing skills augmented with user experience review and feedback
  • understanding of software tools used to create software product documentation
  • knowledge w.r.t. Master Data Management is preferred
  • proficient English writing skills
  • good document layout skills and basic business process design skills
  • profound Microsoft Office solution knowledge e.g. Word, Visio, PowerPoint, SAP knowledge
  • ability to plan and manage multiple tasks
  • effective time management, good presentation skill and proactive approach
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference number DT/20-038-DD to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

vacature kwaliteit

QA Manager

Aanbod
  • uitdagende functie bij een totaalaanbieder in de zorg;
  • leidinggevende positie;
  • ruimte voor eigen inbreng en visie;
  • implementeren van een nieuw QMS-systeem;
  • goede primaire en secundaire voorwaarden.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een snel groeiende organisatie met een brede focus op het gebied van de gezondheidszorg. Hierbij richten zij zich op verschillende aspecten, van farmaceutische bereidingen tot aan de thuiszorg. Zij leveren hierbij zowel geneesmiddelen, medische hulpmiddelen als zorgdiensten voor de patiënt, specialist en de apotheek. De afgelopen jaren heeft de organisatie diverse veranderingen doorgevoerd, een langetermijnstrategie geformuleerd en wordt de organisatie daarop ingericht. Onderdeel daarvan is het verder professionaliseren, optimaliseren en ontwikkelen van de kwaliteitsafdeling. Mede daarom zijn zij momenteel op zoek naar een QA Manager.

Functie

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het kwaliteitsbeleid van de organisatie. Daarbij zorg je ervoor dat de kwaliteit naar een nog hoger niveau getild wordt. Dit doe je samen met je team, dat bestaat uit 5 personen. Het is daarom belangrijk om ervoor te zorgen dat ook de teamleden zich blijven ontwikkelen, blijven leren en op die manier hun bijdrage vergroten. Als QA Manager ben je tevens degene die binnen de organisatie draagvlak creëert om tot veranderingen te komen. Eén van de veranderingen zal het (wellicht nieuwe) kwaliteitsmanagementsysteem zijn. Het huidige systeem is verouderd en dient vernieuwd/opnieuw geïmplementeerd te worden. Bij de inrichting hiervan zul jij een essentiële rol spelen. Verder wordt er van de QA Manager verwacht dat deze de bestaande processen analyseert en indien nodig verbeteringen doorvoert. Je bereidt diverse interne audits (door externe partijen) voor en managet deze. Tevens stuur je het interne auditteam aan en wordt je betrokken bij het implementeren van nieuwe diensten. Hier hoort uiteraard ook het opzetten, borgen en monitoren van het risicomanagementsysteem bij.

Profiel
  • een afgeronde hbo-/wo-opleiding in een paramedische of farmaceutische richting (wo geniet de voorkeur);
  • ruime ervaring binnen de farmaceutische, medische of biotechnologische industrie, in een soortgelijke functie;
  • leidinggevende ervaring is een must have;
  • ervaring met het opzetten, implementeren en beheren van het kwaliteitsmanagementsysteem en auditis;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-020-DD, naar Toon Fleminks, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Toon Fleminks via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je/u zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature medical-affairs

Head of Medical Science Liaison

Aanbod
  • dynamische positie binnen een groeiende organisatie;
  • werken in een vooruitstrevende en klantgerichte organisatie met een collegiale sfeer;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Onze opdrachtgever, een familiebedrijf, is een innovatieve en wereldwijd actieve farmaceutische organisatie, maar met hun belangrijkste activiteiten in Europa. De belangrijkste focus ligt op de ontwikkeling en marketing van farmaceutische producten op het gebied van longziekten. De missie van onze opdrachtgever is om een onderzoeksgerichte internationale groep te zijn, die in staat is om innovatieve pharmaceutische producten te ontwikkelen en commercialiseren, om zo de kwaliteit van menselijk leven te verbeteren. De lokale organisatie voegt daaraan toe dat zij lucht aan mensen en ideeёn willen geven. Dat doen zij door al hun acties in dienst te stellen van hun klanten en altijd flexibel te zijn in hun werkwijze. Hierdoor willen zij ‘preferred partner’ zijn en blijven. Onze opdrachtgever wil de gouden standaard zijn voor farmaceutische zorg in de indicatiegebieden waar zij actief in zijn.

De kernwaarden van de organisatie zijn ondernemerschap, innovatie, teamgeest, durf, eigenheid en integriteit. Ze nemen de verantwoordelijkheid voor hun onderzoek en ontwikkeling en investeren dan ook ruim 22% (2017) van hun omzet in R&D (ver boven het industrie gemiddelde). Onze opdrachtgever is al meer dan tien jaar actief in Nederland, met circa 80 medewerkers op kantoor en in het veld. Samen werken ze voor de medische-, marketing- en verkoopactiviteiten. Door een interne promotie is de organisatie op zoek naar een Head of MSL.

Functie

In de functie als Head of Medical Science Liaison (MSL) ben je verantwoordelijk voor de aansturing van het totale MSL team. Je zorgt ervoor dat het team optimaal functioneert. Je vertegenwoordigt het team ook binnen het Medical Management Team, het Brand team Primary Care en extern. Het is jouw taak om optimale randvoorwaarden te creëren die ervoor zorgen dat het team goed werk levert. Daarbij ben je degene die samen met de Medical Manager en Medical Director de strategie bepaald, evenals het coördineren van het Key Opinion Leader Management. Hier ben je uiteindelijk eindverantwoordelijk voor en zorg je dat de strategie vertaald wordt naar haalbare acties in het veld. Je zoekt de afstemming met de Area Business Managers, Medical Manager en Marketing. Verder ben je verantwoordelijk voor het evalueren en beoordelen van het team. Uiteraard ben je ook degene die de producten van de organisatie intern en extern weet te presenteren en neem je op eigen initiatief deel aan diverse symposia en congressen.

Profiel
  • minimaal een afgeronde biochemische of medische wo-opleiding;
  • ruime ervaring binnen de farmaceutische industrie. Ervaring binnen respiratoir is een sterke pre;
  • kennis en ervaring van de actuele wet- en regelgeving;
  • ervaring met het leidinggeven aan een (klein) team, opstellen van strategische plannen, inclusief forecast/ budgetteringsvaardigheden;
  • je bent resultaatgericht, daadkrachtig, iemand die makkelijk tot beslissingen komt;
  • je hebt overtuigingskracht, bent een inspirator en een goede netwerker;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/20-025-DD, naar Toon Fleminks, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Toon Fleminks via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature sales-marketing

Key Account Manager (Urologie & Cardiologie)

Aanbod
  • unieke combinatie van strategie en hands-on taken en verantwoordelijkheden;
  • veel ruimte voor eigen ondernemerschap en creativiteit;
  • positief en bijzonder bedrijf waarin veel aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling;
  • DMU-management en het betrekken van nieuwe netwerken/kanalen;
  • werken bij succesvolle en groeiende organisatie waar inzet beloond wordt.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is sinds 1980 succesvol in marketing, sales en distributie van een portfolio van geneesmiddelen met een aantoonbare toegevoegde waarde. Deze succesvolle organisatie richt zich op verschillende therapeutische indicatiegebieden, waaronderoncologie, immunologie, reumatologie, urologie, en cardiologie. De focus ligt op de ziekenhuismarkt, waarbinnen de organisatie een track record heeft opgebouwd als betrouwbare, meedenkende en stabiele partner en leverancier. Het succes van de organisatie ligt in de duurzame samenwerking die zij met haar relaties aangaat. Gedegen productkennis, passie voor het werk, expertise, toewijding en een uitstekend vermogen tot aanpassen aan markt-en klantwensen, maken dat de organisatie steeds weer in staat blijkt om succesvol in te spelen op de toenemende complexiteit in de markt. De afgelopen jaren hebben ze een aantal nieuwe en uitermate succesvolle producten geïntroduceerd in de Benelux en de voorbereidingen voor nieuwe launches zijn al van start. Mede daarom is deze organisatie op zoek naar een Key Accountmanager die het commerciële team komt versterken.

Functie

Na een gedegen inwerkperiode word je verantwoordelijk voor de commerciële resultaten in Midden-Nederland. Met je directe collega-Key Accountmanagers en Productmanagers, overtuig je de beslissers binnen ziekenhuizen van de meerwaarde van de producten van organisatie. De doelgroep bestaat onder meer uit specialisten van verschillende indicatiegebieden, ziekenhuisapothekers, teammanagers, verpleegkundigen en inkopers: eigenlijk iedereen die betrokken is bij het zorgpad. DMU-management staat dan ook voorop. Je brengt zelfstandig alle contacten met relevante stakeholders in kaart en draagt zorg voor het relatiebeheer en mogelijke uitbreiding. Samen met het cross functional brand team formuleer je een gericht businessplan en je zorgt hiermee voor een effectieve doelgroeptargeting. Je bent eindverantwoordelijk voor het zichtbare en herleidbare resultaat van je eigen businessplan. Het analyseren van de regionale markt behoort uiteraard ook tot je takenpakket. Met je ervaring en kennis begeleid je het implementatietraject van de producten en adviseer en informeer je de betrokken doelgroep. Je rapporteert in deze functie aan de Business Unit Director.

Profiel
  • een afgeronde hbo-/wo-opledinging, bij voorkeur economisch of paramedisch;
  • minimaal 3 jaar werkervaring in de farmaceutische of medische industrie;
  • aantoonbare kennis van en ervaring met de intra en extramurale markt;
  • woonachtig in het midden van Nederland;
  • representatief, eager, gedreven, passievol en ondernemend karakter;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord en geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-030-DD, naar Toon Fleminks, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Toon Fleminks via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Commercieel Directeur MSB & Zorgverkoop

Aanbod
  • commerciële eindverantwoordelijkheid voor de zorgverkoop van het ziekenhuis;
  • faciliteren, coachen en ondersteunen van het medisch specialistisch bedrijf;
  • verbindende functie met veel impact op de organisatie;
  • gecombineerde functie met directe invloed op strategisch niveau;
  • positie binnen het managementteam van het ziekenhuis;
  • zorginkoop/verkoop ervaring niet vereist: jouw entree in deze bijzondere en relevante sector?
  • blijvend zorg dragen voor betaalbare, toegankelijke en efficiënte zorg.
Bedrijf

Meander Medisch Centrum is een topklinisch ziekenhuis en is lid van de Samenwerkende Topklinische (opleidings-) Ziekenhuizen (STZ). Bij Meander werken ruim 3.000 professionele medewerkers, 200 medisch specialisten en vrijwilligers. Meander levert zorg in Amersfoort, Baarn, Barneveld, Leusden en Nijkerk.

De medewerkers van Meander bieden zorg aan ruim 320.000 inwoners in de regio. Zorgaanbieding vindt plaats in afstemming en samenwerking met onder meer huisartsen, verpleeg- en verzorgingstehuizen en de zorgverzekeraars. Voor opleiding en onderzoek werkt Meander nauw samen met andere toonaangevende partners. De complexe medisch specialistische zorg is het zwaartepunt van Meander Medisch Centrum. De organisatie is daarvoor in de hele regio het aangewezen ziekenhuis. Er wordt intensief samengewerkt met diverse ziekenhuizen in de regio. Binnen de organisatie worden de belangen van specialisten en ziekenhuis evenwichtig behartigd door de Commercieel Directeur van het MSB en de Manager Zorgverkoop van het huis te combineren in één functie. Voor deze uitdagende functie willen we graag kennis maken met een innovatieve, commerciële, verbindende en gedreven Commercieel Directeur MSB & Zorgverkoop.

Functie

Als Commercieel Directeur MSB & Zorgverkoop heb je een gecombineerde functie binnen het Meander Medisch Centrum. Je onderhandelt, verkoopt en contracteert de zorgverlening van het ziekenhuis aan de zorgverzekeraar. Je bent verantwoordelijk voor kwalitatief en kwantitatief goede contracten voor het ziekenhuis. Hiermee draag je bij aan toegankelijke en betaalbare zorg voor de patiënten van het Meander Medisch Centrum. Daarnaast zorg je voor het optimaal functioneren en geef je leiding aan het team zorgverkoop en markt. Ook faciliteer, coach en ondersteun je het bestuur van het MSB bij het optimaal uitvoeren van de bestuurlijke taken. In deze dubbele functie geef je vorm aan modernere en innovatieve zorgverkoop voor het ziekenhuis en MSB. Hierbij houd je rekening met de ontwikkeling in de markt en de invloed daarvan op het leveren van efficiënte zorg door het ziekenhuis. Je durft buiten de kaders te denken en brengt een nieuwe, andere manier van denken en doen met je mee. Als Commercieel Directeur leg je direct verantwoording af aan de Raad van Bestuur en het bestuur van het MSB. Daarnaast ben je onderdeel van het Managementteam van het ziekenhuis. Deze bijzondere rol, waarin de belangen van zowel het MSB als het ziekenhuis behartigd worden, vraagt om een verbindende en ondernemende professional die integer kan manoeuvreren binnen de complexiteit van het besturingsmodel van het ziekenhuis.

Profiel
  • academisch werk- en denkniveau;
  • circa 5 jaar relevante werkervaring in een inkoop gerelateerde functie;
  • meerdere jaren werkervaring in een commerciële management positie;
  • meerjarige ervaring in een corporate omgeving geldt als pre;
  • sterke affiniteit met de zorg is een vereiste;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en onderhandelingsvaardigheden;
  • stevige persoonlijkheid / ‘impact’;
  • innovatief, commercieel en omgevingsbewust;
  • analytisch sterk, gedreven en overtuigend.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/19-068-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature techniek

Benelux Lead Project Manager Serialization

Offer
  • a challenging Benelux position as Lead Project Manager
  • an organization where you can use your skills and experience to improve
  • clear focus on serialization project in an international context
  • a permanent place in the organization
  • the change to growth and develop your knowledge
Organisation

Our client is active worldwide in the development and production of commercial and clinical packaging materials. They have multiple offices and production locations around the world, employing around 1,800 people every day. For the Benelux locations in Belgium and the Netherlands they are looking to replace an interim manager for a permanent employee to keep building. They are looking for an experienced and enthusiastic Lead Project Manager.

Position

In the position as Lead Project Management you will be responsible to manage the sites to the continuously improvement process of Serialization as well as implementing and evaluating the process. Together with the team you lead, coach and guide the assigned projects. You will also lead the creation, implementation and monitoring of the serialization vision and architecture for the European organization. Therefor you need to oversee the complete serialization portfolio in the Benelux and Europe. You need to guard and report the project process and make sure that you have project ownership to ensure the progress, budgets and invoicing over the projects. Therefore you need to coordinate, monitor and report serialization packaging projects within timelines, budget, resource consumption and scope included changes. You will also identify the project risks in an early stage and mitigate, control or escalate them appropriately. Your reporting line is directly to the Site Leader of the plant in Belgium.

Profile
  • a bachelor or master degree
  • at least 2 years of experience as a Leading Project Manager
  • experience in a complex organization within a multidisciplinary team
  • experience in the pharmaceutical or packaging industry and familiar with serialization
  • familiar and practical knowledge with GMP guidelines
  • affinity with IT systems
  • excellent communication skills spoken and written
  • fluent in both Dutch and English
  • willing to travel within Europe
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/20-034-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our Client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature health-economics

Zorginkoper Medisch Specialistische Zorg

Aanbod

  • uitdagende rol met breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • strategische rol met veel invloed op eigen succes;
  • werken en groeien binnen een professionele afdeling:
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • bijdragen aan kwalitatieve, toegankelijke en betaalbare zorg in Nederland.

Bedrijf

Onze opdrachtgever verzorgt de zorginkoop voor de ruim 300.000 verzekerden vanuit meerdere locaties in Nederland (regio midden en zuidwest Nederland). Het betreft een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om mee te denken en ideeën aan te dragen. Met een gedreven en professioneel team zorgt onze opdrachtgever voor kwalitatieve, toegankelijke en betaalbare zorg. Om deze ambitie ook in de toekomst te kunnen blijven verwezelijken zijn zij op zoek naar een medior Inkoper Medisch Specialistische Zorg en een senior (strategisch) Inkoper Medisch Specialistische Zorg.

Functie

Als Inkoper MSZ ben je verantwoordelijk voor de inkoop van Medisch Specialistische Zorg voor de verzekerden van onze opdrachtgever. Hieronder vallen zorg en geneesmiddelen bij ziekenhuizen en zelfstandige behandelcentra. Jouw rol is breed: van het verkennen en analyseren van de markt, het opstellen van het inkoopbeleid tot het voeren van gesprekken en onderhandelingen. Je bent verantwoordelijk voor het inkoopproces van A tot Z. Als Zorginkoper ben je voortdurend op zoek naar de manier waarop je zorg goed in kunt kopen. Waar kun je het verschil maken? Je bent voldoende op de hoogte van alle ins en outs van jouw vakgebied om de inkoop zelfstandig uit te voeren. Natuurlijk doe je het niet helemaal alleen, maar in een team van 20 collega’s. Hard werken en gezelligheid gaan binnen dit team hand in hand. Kortom een uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een aantrekkelijke resultaatgerichte omgeving.

Profiel

  • afgeronde hbo- of wo-opleiding;
  • minimaal 3 jaar kennis van en ervaring met Medisch Specialistische Zorg;
  • cijfermatig inzicht en een strategische denkwijze;
  • stressbestendig en doortastend;
  • resultaatgericht, ondernemend en weet van aanpakken;
  • zin om uitdagende gesprekken te voeren en sterk in onderhandelen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/20-032-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Office Manager (0,6 – 0,8 fte)

Aanbod
  • een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • veel contact met collega’s en klanten;
  • breed takenpakket met grote mate van eigen verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor ontwikkeling.
Bedrijf

Derks & Derks bestaat bijna 20 jaar en zit vol met ambities die we met jou willen verwezenlijken. Wij zijn succesvol in Life Sciences en Healthcare en hebben een uitstekende reputatie. Ons netwerk in de markt is ijzersterk en we staan bekend om ons sectorspecialisme en onze kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. Derks & Derks Delivers: Hoger opgeleide professionals en managers voor tijdelijk en vast. Derks & Derks Develops: Individuen, teams en bedrijven. Met 20 professionals op ons hoofdkantoor en 50 talenten bij onze klanten in het land. Via INRALS hebben we toegang tot een wereldwijd netwerk van Recruitment Bureaus binnen Life Sciences.  We bieden meerwaarde door Executive Education voor onze sectoren met de Masterclass NieuweZorg en Leergang Industriële Farmacie. We zijn trots op 90% terugkerende klanten en zijn er klaar voor om nog verder te groeien. Daar hebben we jou bij nodig.

Onze cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen! We zijn op zoek naar een Office Manager met affiniteit met financiële administratie, die net dat stapje extra zet om kandidaten, klanten en collega’s zo goed mogelijk te ondersteunen.

Functie

Je bent een essentiële schakel in onze organisatie. Allereerst ben je natuurlijk verantwoordelijk voor alle algemene secretariële werkzaamheden. Gezien de dynamische aard van het bedrijf houd je je daarnaast bezig met alles wat er op een dag (onverwacht) op je pad komt, zoals HR-vraagstukken of het opstellen van contracten, het tekstueel en grammaticaal beoordelen en controleren van rapporten en offertes of de inkoop van materialen. Je bent de proactieve persoon die het leuk vindt om meerdere ballen in de lucht te houden.
Je krijgt energie van het (mede) organiseren van events. Daarnaast bied je ondersteuning aan het management en (interne) projecten die voorbij komen binnen de verschillende business units en B.V.’s van Derks & Derks. Ook ondersteun je waar nodig in de financiële administratie. Je kan hierbij denken aan het verzorgen van de facturatie, betalingstermijnen bewaken en het aanleveren van de administratie bij ons administratiekantoor.

Kortom, een veelzijdige job met veel afwisseling voor een energieke en daadkrachtige Office Manager!

Profiel
  • hbo werk- en denkniveau;
  • een echte teamspeler met een hands-on mentaliteit;
  • representatief, proactief, daadkrachtig, stressbestendig en nauwkeurig;
  • kennis van en ervaring met MS Office;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/20-024- DD, naar Pieter van Gelderen van Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met de heer Van Gelderen op 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Inkoper (Direct Channel)

Aanbod
  • sleutelrol met een breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • doorgroeimogelijkheden;
  • invloed op je eigen succes;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Eureco-Pharma B.V., gevestigd in Ridderkerk, is sinds 1996 een zelfstandige onderneming die zich bezighoudt met het beschikbaar stellen van geneesmiddelen voor de Nederlandse markt. De toegevoegde waarde is het leveren van een besparing op het geneesmiddelenbudget en het oplossen van beschikbaarheidsproblemen.

Eureco-Pharma is actief in het parallel importeren en het registreren van receptgeneesmiddelen. Hierbij ligt hun focus op de intramurale (ziekenhuis)markt. Én zij maken zich sterk voor het oplossen van geneesmiddelentekorten. Hun klanten zijn ziekenhuisapothekers, openbare apotheken en groothandels in Nederland. Bij Eureco-Pharma werken ongeveer 100 mensen die zich iedere dag inzetten voor betaalbare en toegankelijke farmaceutische zorg. De organisatie weet zich te onderscheiden door haar sterke leverbetrouwbaarheid en hoge servicegraad. De kernwaarden die zij zowel intern als extern hanteren zijn: Betrokkenheid, Deskundigheid, Verbetering en Betrouwbaarheid. De organisatie heeft de afgelopen jaren een sterke autonome groei doorgemaakt, zowel in omzet als in een organisatorische professionalisering. Om verder vorm te geven aan de groei is Eureco-Pharma op zoek naar een enthousiaste Inkoper.

Functie

Als Inkoper werk je nauw samen met de afdelingen Sales, Customer Service en Supply Chain. Je bent op operationeel niveau verantwoordelijk voor de inkoop van de producten van Eureco-Pharma in het directe kanaal. Dit doe je op basis van maandelijkse salesforecast en afspraken met de leveranciers. Naast inkoopprijs en leverbetrouwbaarheid, is de relatie met de leverancier en de mogelijkheden van het verder uitbouwen hiervan een belangrijke parameter voor de onderhandelingen/contractering van de leverancier. Het is van belang dat je dit spanningsveld op de juiste manier weet te managen door de risico’s goed in te schatten, hier tijdig op te anticiperen en te rapporteren aan de manager en/of de afdeling Business Development. Als Inkoper Direct Channel ben je operationeel het eerste aanspreekpunt voor alle leveranciers in het directe kanaal en daarmee verantwoordelijk voor het operationele relatiebeheer van deze strategische partners. Daarbij heb je een proactieve rol bij het uitbouwen van het assortiment en ben je verantwoordelijk voor het verbeteren van dit inkoopproces. De Inkoper Direct Channel stuurt mede inhoudelijk de Purchase Assistant aan en delegeert licht operationele taken.

Profiel
  • relevante ervaring met de farmaceutische business is een sterke pre;
  • minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • tenminste 2 jaar relevante werkervaring in een inkoopfunctie;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, kennis van de Duitse taal is een pre;
  • ervaring met het werken met ERP- en CRM-systemen, Microsoft Dynamics NAV en Microsoft Dynamics CRM is een pre;
  • voldoende kennis van relevante Office-pakketten.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-022-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans of Anneke Aangeenbrug via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature kwaliteit

Qualified Person

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • werken binnen een internationale omgeving;
  • uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Haarlem. Op deze locatie zul je als QP vallen onder de afdeling Center of Excellence Quality. Deze afdeling is verantwoordelijk voor het sturen en coördineren van het kwaliteitsbeleid van de Manufacturing Division Haarlem, in overeenstemming met bestaande wet- en regelgeving. Hiertoe onderhouden de verschillende afdelingen contacten met alle Integrated Process Teams (IPT’s) en Centers of Excellence (CoE’s) van Manufacturing Division Haarlem alsmede met andere vestigingen en met de External Manufacturing organisatie wereldwijd. Binnen de CoE Quality is Quality Release verantwoordelijk voor de kwaliteitshandhaving en het vrijgeven van producten naar de markt in een multidisciplinair team waaronder een aantal Qualified Persons (QP’s).

Functie

Als Qualified Person (QP) ben je eindverantwoordelijk voor quality oversight van de gehele supply chain inclusief batch certificering. Het productenpakket bestaat uit farmaceutische producten die zowel binnen als buiten de organisatie (bij internationale CMO’s) worden geproduceerd. Producten worden in Haarlem verpakt voor markten over de gehele wereld met ieder specifieke eisen en regelgeving. Daarbij nemen jij en je team de land- en productspecifieke wet- en regelgeving en geldende GMP-eisen in acht. Als QP ben je eindverantwoordelijk voor het reviewen van batch documentatie. Daarnaast lever je een bijdrage aan de kwaliteitsstrategie binnen Manufacturing Division Haarlem, door te adviseren op het gebied van compliance- en kwaliteit gerelateerde verbeteringen en het initiëren en het ontwikkelen van farmaceutisch beleid en procedures. Je bent een ambassadeur van het kwaliteitsbewustzijn, leid (internationale) onderzoeken en rapporteert kritische afwijkingen. Andere taken als QP zijn het goedkeuren van productie gerelateerde onderzoeken (binnen en buiten Manufacturing Division Haarlem) en klachten. Maar ook het opbouwen van relaties en frequent onderhouden van contact met diverse collega’s zowel binnen Manufacturing Division Haarlem als met collega’s van andere vestigingen vallen onder jouw taken.

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding Biotechnologie, (Micro-)Biologie, Farmacie met apothekersdiploma (of equivalent);
  • meerdere jaren werkervaring als QP in de farmaceutische industrie;
  • ervaring met quality oversight over complexe supply chains;
  • ervaring met wet- en regelgeving binnen en buiten EU, o.a. EMEA, FDA, Anvisa;
  • ervaring met implementeren van kwaliteitsverbeteringen;
  • in staat om een kwaliteitsgerichte mindset te combineren met een praktische benadering en om dit goed op anderen over te brengen;
  • sterke persoonlijkheid die in staat is zelfstandig besluiten te nemen;
  • proactief, besluitvaardig, kritisch en stressbestendig;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden (woord en schrift) in het Nederlands en Engels.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/19-086-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!