Derks Vacature Sales Marketing

Sr. Product Manager

Aanbod
  • sleutelpositie in een ambitieuze, groeiende organisatie;
  • lancering van een nieuw product;
  • strategisch & hands-on;
  • een internationale, dynamische omgeving met veel mogelijkheden;
  • de kans om hét verschil te maken; niet alles is beschreven;
  • marktconform arbeidsvoorwaardenpakket.
Functie

Als Sr. Product Manager Farma ben je op marketingvlak verantwoordelijk voor een nieuw product dat wordt gelanceerd. Je houdt je onder andere bezig met het opstellen van een strategisch Brand plan, het schrijven van de lange termijnstrategie en het opstellen van een tactisch/operationeel marketing (jaar)plan. Hier geef je zelf ook uitvoering aan. Het uitwerken van de bijbehorende budgetten en de implementatie van diverse activiteiten horen hier ook bij. Om succesvol te zijn in deze positie zoeken wij iemand met een visie, iemand die strategisch sterk is en zijn eigen lijnen uit kan zetten. Je komt te werken in een dynamische omgeving, waar nog veel ruimte is om het één en ander te ontwikkelen. Je hebt de ruimte om hierin het verschil te maken.

Dit doe je samen met een enthousiast team dat gericht is op samenwerken. Je anticipeert op toekomstige trends in ziektebeeld management en marktomgeving die de prestatie en potentie van het product kunnen beïnvloeden. Daarbij controleer en bewaak je de productstrategie en uitrol en stelt bij wanneer dit nodig is. Je ontwikkelt je kennis in de relevante indicatiegebieden. Kortom; een veelzijdige functie, met nieuwe unieke producten en ontwikkelmogelijkheden.

Profiel
  • profiel in bullets schrijven;
  • afgeronde hbo- of wo-opleiding (richting Marketing of andere relevante opleiding);
  • minimaal 4 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • ervaring met multichannel marketing;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • proactief, zelfstartend, strategisch, ondernemend, analytisch en creatief (out-of-the-box!).
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een farmaceutisch bedrijf dat waardevolle geneesmiddelen levert aan patiënten wereldwijd. Ze onderzoeken, ontwikkelen, maken en vermarkten zowel specialité geneesmiddelen als gelicentieerde producten.

In Nederland zit hun hoofdkantoor in het midden van het land. Onze opdrachtgever lanceert jaarlijks nieuwe producten. Om dit te kunnen realiseren, zijn we op zoek naar een ervaren en gedreven Sr. Product Manager.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-132-DD, naar Lindsey de Ruiter, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Lindsey de Ruiter of Pieter van Gelderen via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Kwaliteit

GMP Consultant

Aanbod
  • kleine, ambitieuze, unieke en internationale organisatie;
  • zowel coördinerende als hands-on uitdaging;
  • voldoende ruimte om te groeien;
  • dynamische werkomgeving waarbij je de vrijheid hebt om je werkzaamheden en tijden flexibel in te richten.
Functie

Als GMP Consultant houd je je bezig met verschillende strategische, inhoudelijke en praktische projecten. Deze projecten zul je zowel binnen deze organisatie als extern voor diverse farmaceutische bedrijven. Hierbij kan je denken aan projecten rondom kwaliteitssystemen, het verzorgen van guidelines updates, of inhoudelijke projecten. Daarnaast valt onder jouw verantwoordelijkheid het optimaliseren en implementeren van de consultancy processen binnen de organisatie. Je zal hands-on aan de slag gaan en bijvoorbeeld processen definiëren, een kwaliteitssysteem implementeren of klanten helpen bij diverse GxP-uitdagingen. Je coördineert en managet deze projecten zelfstandig, behoudt het overzicht en bewaakt de deadlines. Ook ondersteun je de organisatie bij het ontwikkelen van trainingen en vind je het leuk om af en toe zelf trainingen te geven. Daarnaast vind je het leuk om structuur aan te brengen, neem je verantwoordelijkheid en steek je graag de handen uit de mouwen. Je werkt in een klein team en krijgt veel ruimte om te groeien, maar er wordt dus ook het nodige van je verwacht. Je bent flexibel en hebt een ondernemersmentaliteit. Afhankelijk van de projecten, komt het ook voor dat je soms af zal reizen naar het buitenland.

Al met al een uitdagende coördinerende, maar ook hands-on rol in een groeiende internationale organisatie.

Profiel
  • afgeronde masteropleiding Farmacie;
  • affiniteit met projectmanagement is een must;
  • ambitie om te groeien, zowel in vaardigheden als in farmaceutische kennis;
  • hands-on, flexibel, ondernemend, strategisch, analytisch, zelfstandig, verantwoordelijk en communicatief vaardig;
  • bereidheid om te reizen;
  • uitstekende beheersing van het Nederlands en Engels, zowel in woord als geschift.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een internationaal farmaceutisch consultancy- en trainingsbureau. Ze ondersteunen wereldwijd farmaceutische organisaties, door middel van consultancy services, trainingen en audits.

Ze adviseren, inspecteren en trainen producenten en groothandels wereldwijd, met als doel patiëntgerichte, praktische kwaliteitssystemen. Ook bieden ze een gevalideerd GMP-softwaresysteem aan, bedoeld voor het effectiever maken van kwaliteitssystemen. Zo zorgen ze ervoor dat zowel kleine als grote organisaties voldoen aan de GMP, GDP, FDA, of WHO regulatory compliance. Naast Nederland zijn ze onder andere ook actief in de VS, UK, Canada, Europa en India. De organisatie is een jong, vrij informeel bedrijf met korte lijnen en de sfeer onderling is ontspannen. Ze hebben aandacht voor de werknemers en hun ontwikkeling. Vanwege groei en uitbreiding zijn ze op zoek naar een GMP Consultant.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-096-DD, naar Minke Gastreich, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Minke Gastreich op nummer +31 6 10 83 77 94.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Manager Finance & Information

Aanbod
  • unieke kans om een gevestigd huis opnieuw neer te zetten;
  • met enthousiaste en ingevoerde professionals de weg naar de toekomst inslaan;
  • positie met impact en visibility;
  • fundament, stabiliteit en kaders en sturen op gedrag;
  • met je afdeling van 40 professionals bijdragen aan kwalitatief goede en efficiënte zorg;
  • arbeidsvoorwaarden conform CAO ziekenhuizen, jaarsalaris variërend van € 88.000,- tot € 136.000,-.
Functie

Het Ikazia komt uit een uitdagende financiële fase en heeft behoefte aan een stevige, professionele manager die hierin de uitdagingen ziet, ze benoemt, de juiste vervolgacties definieert en deze ook concreet oppakt. Je geeft leiding aan de afdeling F&I (Interne Controle, Business Intelligence, Zorgadministratie, Zorgverkoop en P&C/Financiële Administratie) en bent verantwoordelijk voor het financieel economisch beleid van het Ikazia Ziekenhuis. Je bent medeverantwoordelijk voor het realiseren van de doelstellingen van het ziekenhuis, in nauwe samenwerking met de medische staf en de collega managers.

Als sparringpartner voor de afdelingshoofden en de medewerkers die aan je rapporteren, fungeer je als strategisch adviseur van de Raad van Bestuur en rapporteer je aan het lid van de Raad van Bestuur met de portefeuille financiën. Uiteraard heb je regie in het opstellen van financiële (meerjaren)plannen, de jaarbegroting en latest estimates. Je levert managementinformatie aan de Raad van Bestuur en andere stakeholders omtrent resultaten, productie-afspraken met zorgverzekeraars en de kasstroomontwikkeling. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen van de jaarrekening. Ikazia werkt op basis van horizontaal toezicht samen met de Belastingdienst en zorgverzekeraars en samen met de Raad van Bestuur ben je aanspreekpunt van banken, zorgverzekeraars, andere financiers en de externe accountant. Je bekleedt een onafhankelijke positie en vertegenwoordigt F&I als concerncontroller naar de Raad van Toezicht en hebt daarmee rechtstreeks toegang tot de Raad van Toezicht.

Nu de verbeterplannen van het Ikazia bekend en in grote lijnen duidelijk zijn, gaan deze uitgevoerd worden. In de definitie van de concrete acties die hiermee gepaard gaan zit nog ruimte, die financieel en procedureel stevig gefundeerd moet zijn. Zowel in de onderbouwing, monitoring, als in de borging van de verbeterplannen wordt van de Manager F&I veel gevraagd.

Profiel
  • afgeronde academische opleiding in een bedrijfseconomische richting;
  • aantoonbare ervaring met en interesse in business control;
  • aantoonbare ervaring in de (ziekenhuis)zorg geldt als pre;
  • ervaring in het samenwerken met hoogopgeleide professionals;
  • positieve en optimistische mindset, bouwer met ‘can do’-mentaliteit;
  • proactief gericht op samenwerking op basis van vertrouwen;
  • sterk op zowel inhoud en structuur, als op proces en relatie;
  • betrokken, open en transparant;
  • gevoel voor interne verhoudingen en voor bestuurlijke dynamiek in een complexe context;
  • sterke communicatieve en sociale vaardigheden, brengt rust en luistert goed.
Bedrijf

Het Ikazia Ziekenhuis (circa 1400 fte, circa 210 miljoen euro omzet) is een bijzonder ziekenhuis. Door haar locatie en de zorgtaak die daaruit voortvloeit, maar ook door haar protestants-christelijke ontstaansgeschiedenis. Haar vier kernwaarden zijn uit die ontstaansgeschiedenis geformuleerd: oprechte interesse, onderling verbonden, betrouwbaar en professioneel. Men gelooft diep en oprecht in respect vóór elkaar en het beste úit elkaar halen. Door de mix van oprechte interesse, onderlinge verbondenheid, professionaliteit en betrouwbaarheid, voelen mensen zich thuis bij dit huis. Ikazia is een opleidingsziekenhuis voor een aantal specialismen en heeft, om zorg dicht bij huis te leveren, poliklinieken in Barendrecht-Carnisselande en Ridderkerk-Slikkerveer. Het Ikazia komt uit een financieel uitdagende periode en is samen met financiers en zorgverzekeraars vol goede moed en elan een nieuwe weg ingeslagen. Een nieuwe weg waarin bouwen, efficiency-verhoging, keuzes maken, samenwerking en ‘ de goede dingen doen’ centraal staan. Omdat de afdeling Finance & Information daar een cruciale rol in speelt, wil het Ikazia hier een sterke, positieve, op verbeteren gerichte manager aanstellen die met zijn/haar afdeling die toekomst uitstippelt.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-120-DD, naar Alexander Willemse: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Interim Manager Bedrijfsvoering Healthcare

Aanbod
  • uitdagende en afwisselende rol op directieniveau;
  • werken bij een toonaangevende Healthcare organisatie;
  • verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van een afdeling met 175 fte;
  • opdracht voor minimaal 3 tot 6 maanden, start z.s.m.;
  • 32-36 uur per week tegen marktconform tarief.
Functie

Als Manager Bedrijfsvoering ben je verantwoordelijk voor de directe aansturing van een aantal teamleiders en indirect voor 175 medewerkers. Je werkt intensief samen met de lijnmanagers, waarbij jij verantwoordelijk bent voor de bedrijfsvoering. Je bewaakt de voortgang van de jaarplannen en draagt financiële verantwoording. Tevens vallen contractmanagement, inkoop en onderhoud & beheer in je portefeuille. Daarnaast stuur je het bedrijfsbureau aan.

Je bent op korte termijn inzetbaar, bedrijfsmatig sterk en beschikt over leidinggevende ervaring binnen de zorg. Bij interesse komen we graag met je in contact om samen de mogelijkheden voor deze mooie opdracht te bespreken.

Profiel
  • afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau en een management vervolgopleiding;
  • ervaring met het aansturen van teamleiders/ teammanagers;
  • kennis van productieprocessen, bij voorkeur binnen een GMP omgeving;
  • affiniteit met financiën en HR;
  • initiatiefrijk, bedrijfsmatig sterk en sociaal vaardig.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een toonaangevende ziekenhuisorganisatie in Noord-Brabant.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/22-045-DD, naar Karin Hultink, karin@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin Hultink, 06-51103975.

Business Controller

Aanbod
  • impact op de financiële koers van het Ikazia Ziekenhuis;
  • financiële sparringpartner voor vakgroepen, maatschappen, managers en teamleiders;
  • volop ruimte om vanuit jouw expertise met business cases aan de slag te gaan;
  • belangrijke bijdrage leveren aan kwalitatieve zorg en een efficiënte ziekenhuisorganisatie;
  • samen met enthousiaste en ingevoerde professionals de weg naar de toekomst inslaan;
  • arbeidsvoorwaarden conform CAO ziekenhuizen, jaarsalaris variërend van € 53.000,- tot € 81.000,-.
Functie

Het Ikazia Ziekenhuis komt uit een financieel uitdagende periode en is nu aan het bouwen. Hierdoor zijn we op zoek naar een ervaren Business Controller. Het gaat om een verantwoordelijke en veelzijdige positie, waarin je vanuit jouw expertise mede de planning & control cyclus beheerst, zodat de organisatie efficiënt en effectief kan worden bestuurd. Vanuit die rol leg je contact met de vakgroepen, ga je naar de medisch specialisten toe en stem je met managers en teamleiders aanpassingen in de uitvoering van het beleid af. Zo werk je samen aan de productiebegroting, waardoor de afdeling BI en het ziekenhuis de benodigde stuurinformatie optimaliseert.

Je rekent nieuwe activiteiten in business cases door, welke leidend zijn voor de keuze in investeringen en projecten. Samen met de directie en het MT stel je de begroting op, rapporteer je maandelijks over de voortgang en stuur je hierin bij waar nodig. Je leidt projecten en veranderprocessen met betrekking tot het financieel beleid en geeft gevraagd en ongevraagd advies. Je bent de sparringpartner voor interne en externe contacten en checkt op doelmatigheid. Je bent proactief en zorgt dat tijdig financieel kan worden bijgestuurd op basis van analyses die inzicht geven. Met jouw belangrijke bijdrage aan de productiebegroting bepaal je mede welke consequenties dit heeft voor de omzet, bezetting (bedden) en begroting (kosten) van het Ikazia Ziekenhuis. Een impactvolle positie binnen een ziekenhuis in een financieel uitdagende periode.

Profiel
  • afgeronde opleiding in bedrijfseconomische richting op hbo- of wo-niveau;
  • minimaal 3 tot 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • ervaring binnen de zorg, bij voorkeur bij een ziekenhuis;
  • stevige financiële expertise die je weet te vertalen naar heldere inzichten en adviezen;
  • analytisch, accuraat, resultaatgericht met oog voor kwaliteit;
  • assertief, anticiperend op ontwikkelingen in de markt, legt verbanden en bewaakt overzicht;
  • ervaring binnen de zorg is een pre, maar niet noodzakelijk.
Bedrijf

Het Ikazia Ziekenhuis (circa 1400 fte, circa 210 miljoen euro omzet) is een bijzonder ziekenhuis. Door haar locatie en de zorgtaak die daaruit voortvloeit, maar ook door haar protestants-christelijke ontstaansgeschiedenis. Haar vier kernwaarden zijn uit die ontstaansgeschiedenis geformuleerd: oprechte interesse, onderling verbonden, betrouwbaar en professioneel. Men gelooft diep en oprecht in respect vóór elkaar en het beste úit elkaar halen. Door de mix van oprechte interesse, onderlinge verbondenheid, professionaliteit en betrouwbaarheid, voelen mensen zich thuis bij dit huis. Ikazia is een opleidingsziekenhuis voor een aantal specialismen en heeft, om zorg dicht bij huis te leveren, poliklinieken in Barendrecht-Carnisselande en Ridderkerk-Slikkerveer. Het Ikazia komt uit een financieel uitdagende periode en is samen met financiers en zorgverzekeraars vol goede moed en elan een nieuwe weg ingeslagen. Een nieuwe weg waarin bouwen, efficiency-verhoging, keuzes maken, samenwerking en ‘de goede dingen doen’ centraal staan. Dus ben jij een ervaren controller die vanuit financiële expertise bij wil dragen aan de zorg binnen het Ikazia? Neem dan zeker contact met ons op en solliciteer!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-123-DD, naar Alexander Willemse: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via

033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Kwaliteit

Projectleider Implementatie eQMS

Aanbod
  • opdracht voor 24 tot 36 uur per week voor een periode van 6 maanden;
  • complexe omgeving met erkenning voor expertises;
  • mogelijkheid om hybride te werken.
Functie

Als Projectleider Implementatie eQMS kom je te werken in een team dat ervoor verantwoordelijk is dat de farmaceutische producten van de organisatie voldoen aan de daarvoor geldende richtlijnen. Wegens een gewenste kwaliteitsslag wil de organisatie een cloud based elektronisch kwaliteitsmanagementsysteem implementeren. Dit systeem is inmiddels aangeschaft en moet geïmplementeerd worden. Daarnaast moeten medewerkers er mee leren werken. Jij bent onder andere verantwoordelijk voor het leidinggeven aan het projectteam bestaande uit verschillende subject matter experts. Je implementeert het aangeschafte eQMS volgens GAMP methodiek en draagt hierbij zorg dat de wet- en regelgeving omtrent GMP en GDP gehandhaafd worden. Hierbij word je ondersteund door relevante stakeholders, zoals de QA-afdeling en QP/RP’s. Je draagt zorg voor een helder beeld van verwachtingen bij projectbetrokkenen en adviseert hen op verschillende gebieden. Verder draag je zorg voor een goede borging van afspraken en zijn er nog tal van andere zaken waarmee jij je als Projectleider bezig zult houden.

Profiel
  • minimaal een afgeronde relevante hbo-opleiding, een afgeronde wo-opleiding is een pre;
  • minimaal 5 jaar ervaring als Projectleider met ervaring in de implementatie van een eQMS en/of SaaS-oplossingen;
  • kennis van en ervaring met GDP en GMP;
  • ervaring met CSV en kennis van GAMP-5 is een pre;
  • resultaatgericht, overtuigingskracht, analytisch en accuraat;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands.
Bedrijf

Onze opdrachtgever zet zich in voor de gezonde mens in een gezonde leefomgeving. In deze rol ondersteunt de organisatie burgers, professionals en overheden bij de uitdaging onszelf en onze leefomgeving gezond te houden. Op termijn zal de organisatie verhuizen naar een nieuwe locatie in Utrecht. Voor de afronding van een project zijn zij op zoek naar een Projectleider Implementatie eQMS voor een periode van 6 maanden.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/22-046-DD, naar Lindsey de Ruiter, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Lindsey de Ruiter via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Sales Marketing

Lead Market Access Manager

Offer
  • responsible and strategic role within a growing biopharmaceutical company
  • organisation with a great pipeline of new products
  • responsible for market access strategies for the new cell therapy portfolio
  • working together with a proactive and driven cross-functional team
  • direct influence on the local market access strategy
Position

As Lead Market Access Manager you will be responsible for the development and execution of pricing & reimbursement strategies for the cell therapy portfolio. Also, you will be responsible for early engagement to prepare for the cell therapy pipeline and developing compelling value & economic propositions. Furthermore, you will be interacting with key external stakeholders and working in close alignment with several cross functional teams to further develop the cell therapy business. Your focus will be on leading the execution for gaining national reimbursement and local access for the cell therapy portfolio in the Netherlands. This position is a key member of the cross functional team in providing strategic input for the development and support of the brand value story and external affairs strategy. Also, you will act as the pricing lead for cell therapy, in alignment with local procedures and consistent with the global pricing strategy.

This important position will play a central role in the Market Access Team, that engages and leverages insights from an external network of national payers and relevant stakeholders. You will report to the Director Market Access and Reimbursement and will be primarily office based at the Amsterdam office.

Profile
  • a Master of Science or PhD degree preferably in Economics, Health Economics, Business Studies, Medicine, Pharmacy, or another relevant field
  • at least 5 years of market access experience with a proven record of gaining access for new medication in the Netherlands
  • solid understanding of market access processes and payer needs and strategies at national and local level in the Netherlands
  • driven and proactive with strong analytical skills to lead access initiatives
  • strategic thinking and ability to influence affiliate leadership and above country level management to adopt ideas and strategies
  • excellent interpersonal skills, proactive and a team player
  • excellent command of written and spoken Dutch and English
Organisation

Our client is a research-based biopharmaceutical company with multiple marketed products, a pipeline of late-stage drug candidates and patient access programs to ensure medications are available to those who could otherwise not afford them. Their worldwide staff of more than 10,000 people is a close community where you can see the tangible results of your contributions, where every individual matters, and everyone has a chance to enhance their skills through on-going development Their product portfolio consists of products for HIV, Hepatitis, Oncology and Anti-fungal. You will be part of a team that is changing the world and helping millions of people live healthier, more fulfilling lives. By joining this client, you will become part of their mission to address unmet medical needs and improve life by advancing the care of patients with life-threatening diseases. With approximately 60 colleagues based in Amsterdam, the organisation has significantly grown in the past few years. Due to their strong pipeline in combination with an existing portfolio, the Lead Market Access Manager position is of strategic importance to secure further access and future business growth in the Netherlands. Are you up for this challenge?

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/022-049-DD, to Tim van Loon: info@derksenderks.nl.

For further information, please call, text or WhatsApp to Tim van Loon at number  +31 (0)6 20 79 77 21.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Not quite the position you are looking for? Please check our website https://www.derksenderks.nl/vacatures/ for other interesting positions!

Derks Vacature Sales Marketing

Senior Key Account Manager

Offer
  • a challenging sales position in the growing field of microbial genomics
  • becoming part of an ambitious team in a state-of-the-art building in Leiden
  • key role with the possibility to coach and develop junior team members
  • flexibility to work remotely for some days per week
Position

As Senior Key Accountmanager you will be responsible for the growth of key customers and building strong and sustainable customer relationships. You will lead the complex sales process by using your strong account management skills and you are a go-getter when it comes down to it. Aligned with the microbial genomics industry growth, many key accounts are international and growing fast. As Senior Key Account Manager you will play a key role within the driven and ambitious commercial team. For example, by making key decisions based on your years of prior work experience, cross sales of new products and coaching of junior team members. You will also have responsibility in coordinating marketing activities such as new product launch strategies, budgeting and CAPA coordination. You will travel both national and international to meet customers and to attend relevant conferences and business events.

Profile
  • Master in Bioscience, Biotechnology, Nutrition Sciences, Bioinformatics, Microbiology or another relevant field
  • Minimum 5 years’ experience as Account Manager
  • Experience with microbiology and genomics technologies and a good network in pharma, food ingredients and biotech are a great advantage
  • Experience with complex sales processes and service agreements
  • Hands-on, flexible, focused, proactive and a commercial mindset
Organisation

Our client is a pioneer in genomic analysis since the early nineties. They have been on the forefront of microbial genomics innovations and their industrial applications. Over the last years their expertise has been established in several niche areas with an increasingly strong team. Among other services, these are some they offer: genome sequencing and annotations, microbiome analysis and microbial strain characterizations for regulatory approval. These services are aimed at improving, for example fermentation processes and human health. The microbial market is dynamic, growing and demanding. For that reason, the organizational culture can be described as energetic, positive, proactive and creative. You will be working in the commercial team (consisting of Account Managers, Business Developers and Marketeeers) and play a key role in the interation with top (international) customers.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/22-051 to Tim van Loon: info@derksenderks.nl.

For further information, please call, text or WhatsApp to Tim van Loon at number  +31 (0)6 20 79 77 21.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Derks Vacature Sales Marketing

Account Manager

Offer
  • a dynamic and independent sales position in the growing field of microbial genomics
  • responsibility for the growth of several key accounts by building strong customer relationships
  • becoming part of an ambitious team in a state-of-the-art building in Leiden
  • serving an international client base
Position

As Account Manager you are responsible for building strong customer relationships and cross selling of services for a number of key accounts. You will do so by being proactive and receptive to the needs and services required by different clients. Through your commercial expertise in customer relationship management, you will improve the performance and growth of your accounts. Your main contacts are scientists and researchers. The Account Manager works independently and cross-disciplinary with a team existing of an ambitious group of business developers, marketeers, and product developers. At times you will have to travel nationally or internationally, so flexibility is required.

Profile

  • an educational background, preferably in bioscience, biotech, or a related discipline
  • experience in account management or a different commercial role
  • experience with CRM-system and Business Intelligence tools
  • skills to work with key contacts and DMUs
  • a network in the pharmaceutical, food or biotech industry
  • excellent communication and negotiation skills
  • proactive, commercial and responsible

Organisation

Our client is a pioneer in genomic analysis since the early nineties. They have been on the forefront of microbial genomics innovations and their industrial applications. Over the last years their expertise has been established in several niche areas with an increasingly strong team. Among other services, these are some they offer: genome sequencing and annotations, microbiome analysis and microbial strain characterizations for regulatory approval. These services are aimed at improving, for example fermentation processes and human health. The microbial market is dynamic, growing and demanding. For that reason, the organizational culture can be described as energetic, positive, proactive and creative. As Account Manager you are part of the Commercial Team and report directly to the Commercial Director. This team exists of ten people and includes Marketing, Sales and Account Management.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/22-050-DD to Tim van Loon: info@derksenderks.nl.

For further information, please call, text or WhatsApp to Tim van Loon at number  +31 (0)6 20 79 77 21.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Derks Vacature HRM

HR Business Partner

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 30-11-2023.
Functie

Als ervaren HR Business Partner weet je wat de taken en verantwoordelijkheden zijn. In de basis kan de functie opgedeeld worden in vier deel gebieden: het zelfstandig begeleiden van complexe (HR) projecten, het ontwikkelen van HR-beleid, sparringpartner voor het management/ SLT (tactisch en strategisch niveau) en het begeleiden van de operationele HR-aangelegenheden zoals, ziekteverzuim, recruitment, personeelsplanning en beoordelingscyclus. Dit laatste gedeelte vertegenwoordigd ongeveer 40% van het totale takenpakket. Als HR Business Partner maak je deel uit van een team van HR Business Partners en ben je voor toegewezen organisatieonderdelen lid van het MT.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding richting Human Resources of gelijkwaardige opleiding;
  • minimal 5 jaar werkervaring als HR Business Partner in een industriële- en/of productieomgeving is een vereiste;
  • communicatief sterk in het Nederlands en Engels, in woord en geschrift.
Bedrijf

Onze relatie is trots op haar historie met een duidelijke missie en een duidelijk doel. Ze richten op de productie van hoogwaardige, effectieve en betaalbare medicijnen die beschikbaar zijn voor een breed publiek. Ze bieden een uitgebreid portfolio aan producten, zowel specialité als generiek, voor een breed spectrum aan diverse acute en chronische indicaties. In Nederland hebben ze twee locaties; één is meer gericht op het vervaardigen van geneesmiddelen en grondstoffen en de andere op het verkopen van geneesmiddelen voor therapeutische gebieden. De twee vestigingen werken samen, maar toch ook zelfstandig. Er wordt altijd gezocht naar nieuwe mogelijkheden om verder te groeien of te verbeteren en naar mensen die daaraan willen bijdragen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/22-051-DD, naar Marinda van Kalleveen, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Marinda van Kalleveen op nummer +31 (0)682814595.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je/uw reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die u zoekt? Klik dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures om direct terug te gaan naar het actuele vacature overzicht.