Teamleider Poliklinieken

Aanbod

  • uitdagende positie in het vormgeven van de toekomstbestendige patiëntenzorg;
  • verbindende rol in teams en richting afdeling en ziekenhuisorganisatie;
  • regionale samenwerkingen opzetten met stakeholders en samenwerkingspartners;
  • kans om zorgprocessen te moderniseren en efficiëntie te verbeteren;
  • ruimte voor jouw visie en eigen ontwikkeling;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket met jaarsalaris tot € 73.000,- conform FWG 60 CAO ziekenhuizen.

 

Functie

Als Teamleider van de Poliklinieken Beschouwend krijg je een unieke kans om een belangrijke rol te spelen in het coördineren en aansturen van teams die essentieel zijn binnen het ziekenhuis. Deze afdelingen, zoals o.a. het MDL-centrum, Cardiologie en Interne Geneeskunde, vormen samen een dynamische omgeving. Met jouw gedrevenheid optimaliseer je kwaliteit, capaciteit en productie van de afdelingen en speel je een actieve rol in het opzetten van verbeterde samenwerking binnen de poliklinieken. Je werkt nauw samen met artsen en krijgt de unieke kans zorgprocessen te moderniseren en te stroomlijnen, waardoor de kwaliteit van zorg en de efficiëntie binnen de afdeling worden verhoogd.

Als Teamleider ben je verantwoordelijk voor het creëren van een positieve fijne werkomgeving en het stimuleren van samenwerking binnen de teams. Jouw oog voor de individuele behoeften en motivatie van jouw teamleden zorgt ervoor dat zij zich optimaal kunnen ontwikkelen en gemotiveerd blijven. Met jouw expertise en leiderschapskwaliteiten draag je waardevol bij aan het vormgeven van toekomstbestendige patiëntenzorg binnen beide afdelingen. Het is een unieke kans om een significante bijdrage te leveren aan het leven van patiënten en de ontwikkeling van de poliklinieken.

 

Profiel

  • leidinggevende ervaring binnen de zorg, bij voorkeur een ziekenhuisomgeving;
  • vermogen om een positieve teamdynamiek te creëren en samenwerking tussen teams te bevorderen;
  • in staat om individuele teamleden te motiveren en te inspireren;
  • communicatief sterk en schakelend op verschillende niveaus binnen een ziekenhuisorganisatie;
  • affiniteit met het optimaliseren van werkprocessen en bouwen aan regionale samenwerking.

 

Organisatie

Het Ikazia Ziekenhuis is een bijzonder ziekenhuis. Door haar locatie en de zorgtaak die daaruit voortvloeit, maar ook door haar protestants-christelijke ontstaansgeschiedenis. Haar vier kernwaarden vloeien uit die ontstaansgeschiedenis voort: oprechte interesse, onderling verbonden, betrouwbaar en professioneel. Men gelooft diep en oprecht in respect vóór elkaar en het beste úit elkaar halen. Door deze mix van oprechte interesse, onderlinge verbondenheid, professionaliteit en betrouwbaarheid, voelen mensen zich thuis bij Ikazia. Ikazia is een opleidingsziekenhuis voor een aantal specialismen en heeft, om zorg dicht bij huis te leveren, poliklinieken in Barendrecht-Carnisselande en Ridderkerk-Slikkerveer. We zijn nu op zoek naar een Teamleider die wil bouwen aan een hecht team en sterk is in het stimuleren van samenwerking.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Maak dat kenbaar, want we komen graag met je in contact! Doe dit via de mail met vermelding van de vacature, WS/24-295, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je ook bellen of whatsappen met Karin op 06-51103975.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

Strategisch Zorgverkoper

Aanbod
  • sleutelpositie met verantwoordelijkheid voor de zorgverkoop van Divisie VVT;
  • impact op de strategie en positionering van toonaangevende zorgorganisatie in de regio;
  • relatiemanager met externe partners als zorgkantoren, zorgverzekeraars en gemeenten;
  • bijdragen aan persoonsgerichte en toekomstbestendige zorg voor ruim 53.000 cliënten;
  • arbeidsvoorwaarden conform FWG 65 CAO Ziekenhuizen, salaris maximaal € 94.000,– p/j;
  • flexibele rol vol dynamiek voor 32 tot 36 uur per week, hybride werken mogelijk.
Functie

Als Strategisch Zorgverkoper ben je verantwoordelijk voor de zorgverkoop van Divisie VVT van Rivas Zorggroep. In lijn met het strategisch beleid van de organisatie ontwikkel je de verkoopstrategie voor de divisie en signaleer je relevante in- en externe ontwikkelingen die daarop betrekking hebben. Samen met collega’s maak je analyses, verkoop- en jaarplannen ten behoeve van de strategisch zorgverkoop. Na afstemming met verschillende interne en externe partners regisseer je de implementatie van alle plannen en richt je de processen verder in. Je bent actief met onderhandelingen en besprekingen met financiers/externe partijen, waar  je samenwerkt met de Directeur VVT. Het onderhouden van goede lange termijn relaties met externe contacten en/of (potentiële) financiers is een belangrijk onderdeel van je rol en zowel gericht op het initiëren van contacten, als op de borging van de afspraken.

Als Strategisch Zorgverkoper werk je nauw samen met een collega Zorgverkoper en daarnaast heb je veel contact met Business Controllers, Business Information (BI)Analisten,  collega’s van Zorgadministratie en met Zorgmanagers, Directie en RvB. Je signaleert ontwikkelingen en veranderingen in wet- en regelgeving binnen de ouderenzorg, de Geriatrische revalidatiezorg (GRZ) en de Eerstelijnsverblijf (ELV). Je vertaalt dit naar acties voor de organisatie en doet concrete voorstellen en geeft adviezen voor zorgvernieuwing, innovatie en aanpassingen van het zorgportfolio in relatie tot interne, regionale en landelijke ontwikkelingen. Vanuit jouw expertise heb je impact op de organisatie brede strategie van Rivas Zorggroep en bepaal je mede hoe de organisatie er in de toekomst uit komt te zien.

Kijk jij uit naar een impactvolle rol waarbij je samenwerkt in een collegiaal team bij een zorgorganisatie in ontwikkeling? Reageer dan direct en we vertellen je graag veel meer over deze sleutelpositie!

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding, bijvoorbeeld bedrijfseconomie of gezondheidswetenschappen;
  • minimaal 2 à 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol bij een zorgorganisatie, zorgkantoor of zorgverzekeraar;
  • kennis van zorgfinanciering, bij voorkeur binnen VVT of aanverwante sector;
  • ervaring in een dynamische omgeving en met verschillende stakeholders kunnen schakelen;
  • analytisch, commercieel en organisatiesensitief;
  • maatschappelijk betrokken, communicatief vaardig en verbindend.
Organisatie

Rivas is een toonaangevende ketenorganisatie die ziekenhuiszorg, verpleeghuiszorg, wijkzorg, revalidatie en herstelzorg, (eerstelijns) paramedische zorg en dagbesteding biedt. Vanaf 1 mei heeft Rivas de organisatie opgedeeld in drie zorgdivisies: Divisie Beatrixziekenhuis, Divisie Zorgcentrale en Divisie VVT.
Als Strategisch Zorgverkoper maak je onderdeel uit van de Divisie VVT. Je rapporteert aan de Manager Decentrale Serviceorganisatie VVT, die verantwoordelijk is voor financiën, facilitaire zaken, vastgoed, businessinformatie en planning. Je werkt nauw samen met een directe collega Zorgverkoper, vormt samen het verkoopteam van de Divisie VVT en bent samen verantwoordelijk voor de zorgverkoop van de hele divisie. Rivas Zorggroep is een organisatie vol dynamiek, toonaangevend in de regio en gericht op ontwikkeling en innovatie met betrekking van zorgtransformatie, ketenzorg, inzet van AI en samenwerking met collega zorgaanbieders. Er is volop ruimte om vanuit zorgverkoop het al deze ontwikkelingen aan de slag te gaan!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-308-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Techniek

LCM Senior Design Engineer Automation

Aanbod
  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering (freelance/ZZP is niet mogelijk);
  • thuiswerken mogelijk in overleg, met minimaal 3 dagen on-site in Oss;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-12-2025 met mogelijkheid tot verlenging.

 

Functie

Als Senior Design Engineer Automation speel je een belangrijke rol in Lifecycle Management (LCM)-projecten, gericht op gedefinieerde levenscyclusacties binnen het Business Technology-team in Oss. Je ontwerpt en implementeert technische oplossingen om projectdoelen te behalen, waarbij je verantwoordelijk bent voor het programmeren, upgraden en vervangen van systemen. Daarnaast voer je testen uit en documenteer je de resultaten volgens de standaarden FAT, SAT, IQ en OQ. In deze rol werk je nauw samen met leveranciers om hun systemen, zoals verpakkingsapparatuur, te upgraden. Je houdt je bezig met vereistenanalyse en risicobeoordeling en zorgt ervoor dat de technische documentatie up-to-date blijft. Verder ondersteun je de projectmanager bij het afbakenen van nieuwe projecten, signaleer en los je technische uitdagingen op, en rapporteer je de voortgang en eventuele afwijkingen aan de projectmanager. Kortom, je draagt met jouw technische expertise direct bij aan het succesvol voltooien van automatiseringsprojecten in een dynamische en multidisciplinaire omgeving.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van detachering wordt ingevuld.

Profiel
  • proactieve en resultaatgerichte teamspeler;
  • minimaal 7 jaar ervaring in automatiseringsprojecten;
  • uitstekende vaardigheden in PLC en DCS (bijv. Siemens, B&R) en SCADA (iFix);
  • kennis van apparatuur engineering en inbedrijfstelling;
  • vertrouwd met netwerken en Windows AD;
  • ervaring in Life Sciences/farma en kennis van GAMP-richtlijnen;
  • beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV, onder vermelding van referentienummer MSP/24-351-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Adviseur Strategie & Samenwerking

Aanbod
  • adviesrol met impact op strategische vraagstukken met volop vernieuwing, verdieping, impact en afwisseling;
  • ruimte voor persoonlijke en professionele groei en nauwe samenwerking met inspirerende collega’s;
  • werken aan meerdere uitdagende projecten en toonaangevende organisaties bezoeken in heel Nederland;
  • een werkomgeving waar jouw bijdrage direct zichtbaar is in het succes van opdrachtgevers;
  • aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket met salaris variërend van € 4.000,– tot € 6.000,– bruto per maand, een leaseauto en volop kansen voor verdere ontwikkeling en promotie.
Functie

Als Adviseur Strategie & Samenwerking krijg je de kans binnen een complex speelveld vanuit visie en denkkracht oplossingen in samenwerkingsvraagstukken voor opdrachtdrachtgevers binnen het maatschappelijk speelveld te bewerkstelligen. Je wordt verantwoordelijk voor het uitvoeren van adviesopdrachten binnen het maatschappelijk domein, bijvoorbeeld de gezondheid of bouw en infrastructuur. Je adviseert opdrachtgevers over samenwerkingsstrategieën, begeleidt samenwerkingsverbanden en draagt bij aan de doorontwikkeling van bestaande samenwerkingen. Als Adviseur Strategie & Samenwerking heb je ervaring met de vraagstukken die partijen op het gebied van samenwerken tegenkomen en wil je je daar verder in specialiseren. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband in een omgeving die zich richt op het vinden van innovatieve oplossingen en het naar een hoger niveau brengen van belangrijke samenwerkingsverbanden in Nederland.

Profiel
  • een afgeronde universitaire opleiding;
  • 2 tot 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur bij een adviesbureau;
  • ervaring met werken voor / bij organisaties in het publieke domein;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en adviesvaardigheden;
  • ervaring met stakeholdermanagement en affiniteit met politieke besluitvormingsprocessen;
  • drive en persoonlijkheid om zaken te veranderen.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een toonaangevende adviesorganisatie in Nederland en gespecialiseerd in strategische samenwerkingsvraagstukken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cve en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-204-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 06-12795418.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Ervaren Accountmanager Zorgverkoop

Aanbod

  • strategische positie bij een toonaangevende zorgorganisatie;
  • verbinder richting verzekeraars, partners en interne stakeholders;
  • in- en extern richting geven aan toekomstbestendig verkoopbeleid;
  • veel ruimte voor eigen visie en strategie binnen complex en dynamisch speelveld;
  • hybride werken met regie op eigen agenda;
  • arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 70 cao GGZ, maximaal €103.500,- bruto p/j en 1/12/24 volgt nog een cao verhoging van 4%.

 

Functie

Als Accountmanager Zorgverkoop bij Parnassia Groep speel je een cruciale rol in het gehele proces van zorgcontractering. Samen met je collega’s ontwikkel je een verkoopbeleid dat aansluit bij de strategische doelstellingen en de lange langetermijnvisie van Parnassia Groep. Je stelt heldere proposities op en vertaalt dit naar een sterke verkoopstrategie, waarbij jij de gesprekken voert met de zorgverzekeraars en de zorgkantoren. Je realiseert goede lange termijn contractafspraken in een snel veranderende markt en zorgt voor een goede follow-up. Jij hebt de regie op het verkoopproces, weet de verschillende belangen te wegen en weerstanden te overbruggen. Zowel met in- als externe stakeholders bouw je aan relaties waarbij de belangen van cliënten voorop staan. Voor de cliënten maak je contractafspraken met een goede balans tussen toegankelijkheid, betaalbaarheid en kwaliteit van zorg. Zeker in deze tijd een heel relevant en belangrijk thema.

Wil jij werken bij een toonaangevende zorgorganisatie die met 13.000 medewerkers en ruim 500 locaties impact heeft op de zorg van 180.000 cliënten? Vind jij het een uitdaging om voor Parnassia Groep de contractering te organiseren en een sleutelrol te pakken in Team Zorgverkoop? Reageer dan en wij vertellen je graag meer over deze unieke positie binnen Zorgverkoop in Nederland.

 

Profiel

  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau, bijvoorbeeld in bedrijfseconomische richting;
  • ervaring in een soortgelijke rol bij een zorgorganisatie, zorgverzekeraar, gemeente of zorgkantoor;
  • kennis van en interesse in en /of enthousiasme over het werkveld van de GGZ;
  • gesprekspartner op strategisch niveau waarbij je belangen doorziet en daar proactief op acteert;
  • oog voor en visie op de lange termijn strategie en de ontwikkelingen in de markt;
  • maatschappelijk betrokken, analytisch sterk en je snapt de dynamiek van onderhandelen;
  • in bezit van een rijbewijs en auto, bereid stakeholders en zorglocaties in het werkgebied te bezoeken.

 

Organisatie

Deskundig, respectvol en optimistisch, dat zijn de 3 kernwaarden binnen Parnassia Groep. Vanuit deze waarden wordt vorm gegeven aan de zorg voor 180.000 cliënten en ook aan de invulling van jouw professie. Je krijgt de ruimte om volgens jouw visie en inzichten bij te dragen aan die zorg en samen met je collega’s de complexe uitdagingen die de GGZ kent, aan te gaan.

Binnen het team zorgverkoop werk je samen, waarbij ieder op zijn kracht wordt ingezet en samen draag je de verantwoordelijkheid voor de contractering. Samenwerken staat voorop, waarbij je eigenaarschap voert en verantwoordelijkheid neemt voor het juiste resultaat.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-252-DD naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Karin via +31 (0)6 51103975.

 

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks vacature sales-marketing

Accountmanager Apotheken

Aanbod
  • op- en uitbouwen van nieuwe klantrelaties;
  • veel ruimte voor creativiteit en eigen initiatief;
  • volop mogelijkheden voor het ontwikkelen van proposities voor nieuwe klanten;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Accountmanager Apotheken ben jij verantwoordelijk voor het maximaliseren van de commerciële impact en het versterken van de marktpositie van de organisatie. Jij kent de markt goed en hebt een netwerk onder apotheken en apotheekketens. Je werkt nauw samen met de Commercieel Manager en het commerciële team en richt je op het contracteren van nieuwe klanten. Dit doe je door het strategisch identificeren en acquireren van deze nieuwe klanten door klantbehoeften in kaart te brengen en hier continu op te anticiperen. Het laten groeien van het aantal klanten en uitbreiden van het marktaandeel is wat jou drijft en waar je energie van krijgt.

Profiel
  • hbo-opleiding richting Commercieel, Marketing of vergelijkbaar;
  • minimaal 3 jaar commerciële werkervaring;
  • affiniteit met acquisitie;
  • een netwerk in de farmacie met name in de openbare apotheken;
  • klant- en resultaatgericht, overtuigingskracht en initiatief;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands.
Bedrijf

Onze klant is gespecialiseerd in het leveren van geautomatiseerd ingepakte geneesmiddelen aan apotheken met als doel de ‘medicatieveiligheid’ en ‘therapietrouw’ te vergroten. Veilig en vertrouwd medicijngebruik voor patiënten is waar zij het voor doen. De patiënt staat bij hen centraal. De farmaceutische branche is dynamisch en constant in beweging. Zij lopen voorop als het gaat om het ontwikkelen van innovatieve producten en diensten in deze branche. Je gaat werken vanuit een splinternieuw kantoor. Modern vormgegeven met alle denkbare faciliteiten. Denk hierbij aan transparante kantoren, flexplekken, bedrijfsrestaurant, een bar, eigen sportschool en groen. Ze zijn collegiaal, jong en vooral ambitieus en zijn op zoek naar een Accountmanager Apotheken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-330, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Tim op nummer +31 (0)6 20 79 77 21.

 

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Regulatory Affairs

Regulatory Affairs Specialist

Offer
  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment for year
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim

 

Position

As a Regulatory Affairs Specialist you and your Global Regulatory Affairs (GRA) team are accountable for licensing and maintaining pharmaceutical and biological animal health products globally. GRA Biologicals is a part of this department and responsible for the biological product portfolio. You will provide state of the art dossiers, variation and renewal packages for licensing new biological products and maintenance of the existing biological product portfolio. You will also provide veterinary regulatory expertise for new product development and product maintenance to ensure that relevant regulatory requirements are understood and followed by other relevant departments. You develop regulatory strategies for new and existing biological products. You will maintain the biological portfolio in the marketplace by providing expert regulatory advice to stakeholders within and outside the company. You will develop and maintain contacts with regulatory authorities and participate in regulatory expert groups within the veterinary pharmaceutical industry association(s) to play a role in the development of future veterinary legislation and guidelines.

 

Profile
  • MSc. Degree, followed preferably by Ph.D. (or equivalent experience) in biomedical sciences (e.g. virology, bacteriology, molecular biology, veterinary sciences);
  • knowledge of or several years of experience in the (veterinary) pharmaceutical industry in the development and/or maintenance of products, and in regulatory affairs, preferably in the field of biologicals is an asset;
  • 60% on site/40% from home;
  • excellent oral and written command of the English language;
  • excellent writing skills.
Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Boxmeer. The location has approximately 45 employees who are responsible for marketing, sales, distribution, and support of the products.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-242-DD to Marlies Dingemans: info@derksenderks.nl. For more information, please call Marlies via 0334728087.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

Derks Vacature Productie

Manager Investigations & Improvement

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijke aanstelling met mogelijkheid tot vast dienstverband;
  • periode van de opdracht duurt tot 6-10-2025.

 

Functie

Als Manager van de afdeling Investigations & Improvement (I&I) speel je een belangrijke rol in het ondersteunen van de Operations-afdeling. Je draagt bij aan de ontwikkeling en implementatie van verbeterprocessen, waaronder CAPA en Change Control, en coördineert de farmaceutische productie. Je draagt bestaande productieprocessen uit door gedetailleerde onderzoeken (gDR) uit te voeren en batchdocumentatie en -beoordelingen te analyseren, met als doel een optimale werkwijze en productkwaliteit te garanderen.

In deze functie ontwikkel en implementeer je afdelingsdoelstellingen die zijn afgestemd op het jaarlijkse productieplan. Je biedt richting en leiderschap aan het I&I-team, waarbij je een cultuur van continue verbetering bevordert. Je plant, prioriteert en houdt toezicht op de afdelingsactiviteiten om een efficiënte uitvoering te waarborgen, en stemt deze af op bredere operationele doelstellingen.

Daarnaast werk je nauw samen met cross-functionele teams (QA, RA, enz.) om productie-uitdagingen te identificeren en aan te pakken. Je bent manager en mentor van een team van negen professionals en specialisten, begeleidt hun ontwikkeling en zorgt voor een hoog presterende teamsfeer. Je leidt onderzoeken naar productieafwijkingen en implementeert corrigerende maatregelen (CAPA) om herhaling te voorkomen.

Je benadert processen data-gedreven, analyseert kansen voor verbetering en bereidt je voor op inspecties en audits door nationale en internationale autoriteiten. Hierbij zorg je ervoor dat de expertise van de afdeling goed wordt vertegenwoordigd. Kortom, in deze rol ben je de drijvende kracht achter procesoptimalisatie en kwaliteitsborging binnen de productie.

Het betreft een tijdelijke aanstelling op basis van interim of detachering.

 

Profiel
  • masterdiploma in een relevant vakgebied, zoals Farmaceutische Wetenschappen of Farmacie;
  • ervaring in het leiden van een onderzoek- en verbeteringsteam binnen de farmaceutische industrie, met nadruk op continuous manufacturing improvement;
  • bewezen succes in het implementeren van procesverbeteringen en CAPA;
  • kennis van Good Manufacturing Practices (GMP) en regelgevingseisen;
  • analytische en probleemoplossende vaardigheden, met een sterke focus op oorzaak-analyse;
  • communicatie-, samenwerkings- en leiderschapskwaliteiten, met een coachende benadering;
  • passie voor kwaliteit en continue verbetering, en ervaring in het bouwen van hoog presterende teams;
  • ervaring met gegevensanalyse en probleemoplossing in een farmaceutische context.

 

Bedrijf

De missie van onze relatie is om een wereldleider te zijn op het gebied van generieke geneesmiddelen en biofarmaceutica en om het leven van patiënten over de hele wereld te verbeteren. Al meer dan een eeuw gebruiken zorgverleners, patiënten en mantelzorgers de medicijnen van onze relatie. Ze streven ernaar om innovatieve specialité behandelingen te ontwikkelen. Met meer dan 43.000 medewerkers, in meer dan 70 landen wereldwijd, is de diversiteit van opvattingen, talenten en ervaring hun sleutel tot voortdurend succes. Hun krachtige organisatiecultuur biedt je de mogelijkheid om een echt verschil te maken in het leven van mensen en waarde toe te voegen aan jouw carrière.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-283-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Kwaliteit

EHS Specialist

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 3 mei 2025 met uitzicht op een vast dienstverband.

 

Functie

Als EHS Specialist ben je verantwoordelijk voor het naleven van wet- en regelgeving met betrekking tot (brand)veiligheid en het implementeren van wereldwijde EHS-standaarden en -programma’s. In samenwerking met EHS-collega’s en verschillende operationele afdelingen zorg je ervoor dat de naleving van de regelgeving wordt gehandhaafd, terwijl je een proactieve EHS-cultuur verder bevordert.

Afhankelijk van je ervaring kun je worden aangesteld als preventiemedewerker, waarbij je het management ondersteunt bij het identificeren en oplossen van veiligheidsrisico’s door het observeren en evalueren van werkprocessen en gedrag. Je bent verantwoordelijk voor het faciliteren van het Risico Inventarisatie & Evaluatie (RI&E) proces, het ontwikkelen van strategieën om veiligheidskwesties op de locatie te beheersen, en ervoor te zorgen dat de operationele veiligheidsnormen worden nageleefd.

Daarnaast neem je deel aan HAZOPs, risicoanalyses, impact assessments en root cause analyses om veiligheidsprocedures te verbeteren. Je ontwikkelt en implementeert EHS-standaarden, programma’s en werkinstructies, en neemt actief deel aan veiligheidsaudits, incidentonderzoeken en trainingen. Je beheert veiligheidsobservatiesystemen, beoordeelt en keurt hoog-risico werkvergunningen goed, en houdt het Machine Risk Analysis (MRA) en het Explosion Safety Document (EVD) up-to-date.

Kortom, in deze rol draag je bij aan het waarborgen van de veiligheid op de werkvloer en het bevorderen van een duurzame veiligheidscultuur binnen de organisatie.

Het betreft een tijdelijke aanstelling met uitzicht op een vast dienstverband na zes maanden.

 

Profiel
  • bachelor in Safety, Science of (Chemische) Techniek;
  • minimaal 3 jaar ervaring binnen de EHS-sector, bij voorkeur in de farmaceutische of productie-industrie;
  • kennis van Nederlandse EHS-wetgeving, vergunningen en praktijk binnen de farmaceutische industrie;
  • ervaring met EHS-managementsystemen;
  • goede computervaardigheden;
  • analytische vaardigheden, luistervaardigheid en overtuigingskracht;
  • proactieve, energieke teamspeler met een positieve instelling;
  • sterke schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.

 

Bedrijf

De missie van onze relatie is om een wereldleider te zijn op het gebied van generieke geneesmiddelen en biofarmaceutica en om het leven van patiënten over de hele wereld te verbeteren. Al meer dan een eeuw gebruiken zorgverleners, patiënten en mantelzorgers de medicijnen van onze relatie. Ze streven ernaar om innovatieve spécialité behandelingen te ontwikkelen. Met meer dan 43.000 medewerkers, in meer dan 70 landen wereldwijd, is de diversiteit van opvattingen, talenten en ervaring hun sleutel tot voortdurend succes. Hun krachtige organisatiecultuur bied je de mogelijkheid om een echt verschil te maken in het leven van mensen en waarde toe te voegen aan jouw carrière.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-307-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Sales Marketing

Afdelingsmanager Communicatie & Klantenservice

Aanbod
  • uitdagende functie in de zorg;
  • contract voor 32 uur per week van Derks & Derks Detachering;
  • tijdelijke aanstelling tot 30 juni 2025.

 

Functie

Als leidinggevende van de afdeling Communicatie & Klantenservice krijg je de verantwoordelijkheid om een toekomstbestendig afdelingsplan te ontwikkelen. Dit plan is van cruciaal belang voor de afdeling, waarbij je niet alleen rekening houdt met een besparingsopdracht, maar dit ook afstemt met de bredere strategische doelen van het ziekenhuis.

Een belangrijke pijler van je rol is het door ontwikkelen van het communicatieteam. Je zorgt ervoor dat medewerkers gemotiveerd blijven en je faciliteert hun professionele groei. Door coaching en begeleiding werk je aan het bouwen van een krachtig en effectief team, dat is voorbereid op de uitdagingen die voor ons liggen. Dit is essentieel om de kwaliteit van de communicatie binnen het ziekenhuis te waarborgen en te verbeteren.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling en optimalisatie van de communicatiestrategie. Dit betekent dat je zorgt voor heldere, consistente communicatie richting patiënten, medewerkers, stakeholders, en ook de rol van contentmakers en de redactie goed organiseert. Tot slot begeleid je meerdere strategische projecten, de ontwikkeling van een nieuwe website en onderzoek naar patiëntparticipatie.

Kortom, jij bent de verbindende schakel tussen de communicatieafdeling, klantenservice en de bredere strategische doelen van het ziekenhuis.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van detachering wordt ingevuld.

 

Profiel
  • kennis van en ervaring met het ziekenhuislandschap;
  • bewezen vaardigheden in het motiveren, begeleiden en ontwikkelen van teams;
  • ervaring met stakeholdermanagement;
  • kennis van patiëntgerichte communicatie;
  • beschikbaar voor 32 uur per week op detacheringsbasis.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een vooraanstaand topklinisch opleidingsziekenhuis in Gelderland, met 28 medisch specialismen en acht paramedische afdelingen. Uitgerust met een spoedeisende hulp en intensive care-faciliteiten biedt het ziekenhuis hoogwaardige zorg in acute situaties. Met bijna 4.000 toegewijde medewerkers en vrijwilligers staat het bekend om zijn persoonlijke benadering van de patiëntenzorg. Als een essentiële pijler van de lokale gezondheidszorggemeenschap fungeert het niet alleen als leverancier van medische expertise, maar ook als kenniscentrum voor medisch onderwijs en onderzoek.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV, onder vermelding van referentienummer MSP/24-340-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!