Senior Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod

• strategische positie bij toonaangevend groeiend ziekenhuis;
• verbindende rol richting zorgverzekeraars, partners en interne stakeholders;
• adviseren aan de Directeur Financiën & RvB;
• vanuit contractering organisatie-breed sturing geven naar de toekomst;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 70 CAO Ziekenhuizen.

Functie

Als Senior Strategisch Adviseur Zorgverkoop ontwikkel je een verkoopbeleid dat aansluit bij de strategische doelstellingen en de lange termijnvisie van de organisatie. Samen met je directe collega coördineer je de planning en uitvoering van het jaarlijkse zorgverkooptraject. Je realiseert daarnaast contractafspraken met zorgverzekeraars in een snel veranderende markt. Je bent verantwoordelijk voor het gehele verkoopproces, waarbij het continu professionaliseren en het op de kaart zetten van de zorgverkoop centraal staan. Vanzelfsprekend zorg je voor een goede follow-up van de afspraken en het succesvol oppakken van inhoudelijke projecten die voortvloeien uit de contractering. Je werkt nauw samen met de afdeling Informatievoorziening & Control voor de totstandkoming van prijsafspraken, de publicatie van prijzen en het beheer van contracten.
Vanuit jouw belangrijke rol word je betrokken bij strategische vraagstukken in de organisatie. Naast de intensieve contacten met zorgverzekeraars, onderhoud je ook contacten met diverse andere stakeholders, waaronder medisch specialisten, clustermanagement en Raad van Bestuur. Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling van business cases, werk met een grote financiële en gezondheids-economische component.
Het AVL zet de komende jaren volop in op strategische samenwerkingsverbanden met zorgverzekeraars. Vaardigheden als het vertalen van (medisch-)inhoudelijk beleid naar verkoopproposities, snel schakelen met managers en medisch specialisten en het goed doorgronden van financiële informatie zijn daarbij essentieel.

Profiel

• afgeronde academische opleiding in de richting van bedrijfseconomie of zorgmanagement;
• minimaal 3-5 jaar ervaring in een vergelijkbare zorgverkoop-/zorginkoop rol (binnen MSZ);
• gesprekspartner op strategisch niveau;
• op de hoogte van de actuele ontwikkelingen in de markt;
• ervaring met onderhandelen binnen een complex speelveld;
• kennis over Health Technology Assessment (HTA) is een pre;
• flexibel, ambitieus en ondernemend.

Bedrijf

Het Antoni van Leeuwenhoek is een toonaangevend ziekenhuis en behoort wereldwijd tot de top 10 kankergespecialiseerde ziekenhuizen. Het huis combineert zorg voor patiënten met grensverleggend onderzoek. De zorg kenmerkt zich door het op professionele en betrokken wijze streven naar optimaal resultaat, zowel in de zorg als in het onderzoek. Het Antoni van Leeuwenhoek heeft een bijzondere positie binnen een steeds competitievere markt die tal van kansen en bedreigingen met zich meebrengt. Dit moet worden vertaald naar een succesvolle verkoopstrategie. Een uitdagende rol met impact waar jij je als Senior Strategisch Adviseur Zorgverkoop op mag richten.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-171, naar Lysanne Lakerink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Lysanne via 06 45 32 89 54. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Manager Zorgverkoop

Aanbod
  • bepaal de zorgverkoopstrategie van topklinisch ziekenhuis in Apeldoorn en Zutphen;
  • impact op de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis;
  • maak onderdeel uit van het team dat aan de slag gaat met het financieel herstel van het ziekenhuis;
  • samenwerken met gedreven collega’s van Financiën & Sales en Strategie & Allianties;
  • relatiemanager en gesprekspartner voor zorgverzekeraars en overige stakeholders;
  • sleutelpositie voor 32 tot 36 uur per week;
  • arbeidsvoorwaarden conform FWG 70 cao Ziekenhuizen.
Functie

In deze sleutelpositie heb je impact op de koers en de toekomst van Gelre Ziekenhuizen. Als Manager Zorgverkoop ben jij de spil die zorgcontractering en de strategische agenda van het ziekenhuis met elkaar verbindt. Jouw rol draait om analyseren, verbinden, innoveren, adviseren, sturen en onderhandelen. Samen met het Strategisch Salesteam draag je bij aan de doelstellingen van Gelre Ziekenhuizen, de transformatie van zorg en de uitdagende financiële positie van de organisatie.

Als Manager Zorgverkoop ben je inhoudelijk verantwoordelijk voor de zorgverkoop van het topklinisch ziekenhuis in Apeldoorn en Zutphen. Met jouw expertise en conceptuele blik vertaal je de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis naar toekomstgerichte afspraken met zorgverzekeraars. Hierin bouw je aan constructieve lange termijn samenwerkingen. Als Manager Zorgverkoop ben je samenwerkingsgericht, ondernemend en analytisch ingesteld. Door nauw samen te werken met diverse interne stakeholders en externe partijen, zorg je ervoor dat de financiële gezondheid van het ziekenhuis verbetert en op de lange termijn gewaarborgd blijft. Naast het onderhandelen van goede contracten, waarbij je de benodigde informatie intern verzamelt, ben je ook verantwoordelijk voor de ontwikkeling, vertaling en bewaking van de zorgcontractering en weet je precies hoe je het ziekenhuis moet positioneren. Met jouw drive, krachtige aanpak en enthousiasme, initieer en implementeer je innovaties en verbeteringen die bijdragen aan de vooruitgang van de zorgverlening binnen het ziekenhuis. Je streeft ernaar om zorgverkoop naar een hoger niveau te tillen, de strategische doelen van het ziekenhuis te verwezenlijken en schroomt niet om hierbij voorop te lopen.

Als Manager Zorgverkoop stuur je niet hiërarchisch aan, maar heb je een leidende rol binnen het Team Zorgverkoop. Je werkt nauw samen met een Adviseur Zorgverkoop, drie Business Controllers die vanuit hun expertise bij de verschillende activiteiten aansluiten, en je werkt samen met collega’s van de afdeling Financiën, Strategie & Allianties, Kwaliteit en Veiligheid en Bedrijfskundig en Medisch Managers. Je maakt onderdeel uit van de afdeling Financiën & Sales, adviseert aan de RvB en rapporteert aan de Manager Financiën & Sales, waar je ook nauw mee samenwerkt.

Profiel
  • afgeronde relevante opleiding op wo-niveau, bij voorkeur in een bedrijfseconomische richting;
  • stevige adviseur met minimaal 3 jaar ervaring met zorgcontractering binnen een complex werkveld;
  • ervaring in het maken van contractafspraken met zorgverzekeraars op financieel en strategisch vlak;
  • relationeel sterk, organisatie sensitief en goed in stakeholdermanagement (in- en extern);
  • kartrekker die teamgericht en met overtuigingskracht resultaten boekt;
  • stevige onderhandelaar, analytisch sterk en verbindend.
Bedrijf

Gelre Ziekenhuizen is een topklinisch ziekenhuis met locaties in Apeldoorn en Zutphen. Het ziekenhuis staat bekend om zijn brede aanbod aan medische diensten en specialisaties, waaronder cardiologie, oncologie, orthopedie en neurologie. Gelre Ziekenhuizen richt zich sterk op kwaliteit van zorg, innovatie en patiëntgerichte benaderingen. Het biedt zowel basis- als hooggespecialiseerde zorg, ondersteund door geavanceerde technologieën en een team van ervaren zorgprofessionals. Het ziekenhuis speelt ook een belangrijke rol in regionale zorgnetwerken en werkt nauw samen met andere zorginstellingen en huisartsen om de beste zorg voor patiënten te waarborgen.

De kernwaarden van Gelre Ziekenhuizen zijn persoonlijk, verbindend, energiek en ondernemend en het ziekenhuis staat bekend om haar deskundige en gemotiveerde medewerkers die op een open en collegiale manier samenwerken. Gelre Ziekenhuizen is letterlijk en figuurlijk het hart van de zorg in de regio, waar met in totaal 3.600 medewerkers hard wordt gewerkt aan persoonlijke en goede zorg. Ook is Gelre Ziekenhuizen één van de 27 topklinische ziekenhuizen van Nederland. Dit betekent dat Gelre Ziekenhuizen topklinische expertise heeft in diverse specialistische zorggebieden, waarmee zij deel uitmaken van de vereniging Samenwerkende Topklinische Ziekenhuizen (STZ). Daarnaast beschikt Gelre Ziekenhuizen in Lochem, Doesburg, Dieren en Epe over buitenpoliklinieken en een Diagnostisch Centrum in Apeldoorn.

Klaar om als Manager Zorgverkoop onderdeel uit te maken van het team dat de strategische koers van Gelre Ziekenhuizen bepaalt? Benieuwd naar de strategie, missie, ambities en speerpunten in deze positie? Solliciteer dan of neem contact op met Derks & Derks voor aanvullende informatie!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-125-DD, naar Lysanne Lakerink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Lysanne via +31 (0)6 45 32 89 54.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
  • verantwoordelijk voor de zorgverkoop bij een zorgorganisatie met veel dynamiek;
  • schakel tussen zorgkantoren, zorgverzekeraars, gemeenten en WilgaerdenLeekerweideGroep;
  • bijdragen aan persoonsgerichte en toekomstbestendige zorg voor ruim 3800 cliënten;
  • brede verantwoordelijkheid met impact op zowel de strategie als de uitvoering;
  • maatschappelijke organisatie waar de cliënt met een complexe zorgvraag écht centraal staat;
  • jaarsalaris maximaal €78.000,- met een arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 60 CAO VVT.
Functie

Als Adviseur Zorgverkoop ben je verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met zorgkantoren, verzekeraars en gemeenten (financiers van zorg). Jouw doel is tot een goede samenwerking en heldere afspraken te komen voor zorg en ondersteuning op maat voor alle cliënten van WilgaerdenLeekerweideGroep (WLGroep). Vanuit de zorgverkoopcyclus positioneer je WLGroep, signaleer je kansen en bedreigingen in de markt en onderhoud je relaties met alle relevante stakeholders. Je bewaakt de lopende contractafspraken en richt je op nieuwe aanbestedingen en de daaraan gerelateerde onderhandelingen. Je werkt nauw samen met het MT en de Zorgmanagers, Controllers, cliëntenadministratie en zorgbemiddeling en gezamenlijk formuleren jullie het verkoopplan, de daaraan gekoppelde strategie en de verkoopdoelstellingen. Als Adviseur Zorgverkoop signaleer je daarnaast ontwikkelingen en veranderingen in wet- en regelgeving binnen de ouderenzorg en de gehandicaptenzorg. Deze vertaal je naar acties voor de organisatie. Je hebt hiervoor geregeld contact met MT leden en de Managers Zorg waardoor je nauw bij de persoonsgerichte zorg aan cliënten betrokken bent.

Als organisatie is WLGroep in ontwikkeling en als Adviseur Zorgverkoop mag je meebepalen over hoe de organisatie er in de toekomst uit komt te zien. Zo maak je vanuit jouw expertise concrete voorstellen en adviezen voor zorgvernieuwing, innovatie en aanpassingen van de zorgportfolio in relatie tot interne, regionale en landelijke ontwikkelingen. Kijk jij uit naar een impactvolle rol waarbij je samenwerkt in een collegiaal team bij een zorgorganisatie in ontwikkeling? Reageer dan direct en we vertellen je graag meer over deze afwisselende positie!

Profiel
  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau;
  • ervaring in een soortgelijke rol bij een zorgorganisatie, zorgverzekeraar, gemeente of zorgkantoor;
  • externe ontwikkelingen kunnen vertalen naar strategisch advies;
  • ervaring in een dynamische werkomgeving met verschillende stakeholders;
  • analytisch, commercieel en organisatiesensitief;
  • maatschappelijk betrokken, relatiegericht, communicatief vaardig en verbindend.
Bedrijf

WLGroep is een sterke speler in de regio Noord-Holland (West-Friesland en omstreken) en is er voor jong en oud en voor mensen met en zonder beperking. WLGroep gelooft dat iedereen deel uit kan (blijven) maken van de samenleving en zich hierin welkom en geaccepteerd voelt, zodat hij of zij in verbinding met anderen en naar vermogen zijn of haar leven naar eigen inzicht vorm kan (blijven) geven. WLGroep bestaat uit acht organisatieonderdelen met elk zijn eigen specialisme. In totaal werken 3000 medewerkers aan persoonsgerichte zorg voor ruim 3800 cliënten. WLGroep heeft de ambitie uitgesproken de zorg en haar dienstverlening nog beter, persoonlijker en toekomstbestendiger te maken. Hierdoor is de organisatie in ontwikkeling en op zoek naar een Adviseur Zorgverkoop die hier vanuit zijn of haar expertise een belangrijke bijdrage aan kan leveren.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-117-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Senior Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod

• verbindende rol binnen een complex en dynamisch werkveld;
• intern adviserend en richting gevend aan een strategisch inkoopbeleid;
• ruimte voor eigen visie, strategie bepaling en ondernemerschap;
• contractpartner zorgverzekeraars;
• schakel tussen zorgkantoor, gemeenten en Altrecht;
• hybride werken met regie op eigen agenda;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 cao GGZ.

Functie

De uitdagingen en veranderingen die het Integraal Zorgakkoord met zich meebrengen voor Altrecht, maken de rol van Accountmanager Zorgcontractering cruciaal. Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met verzekeraars en daarnaast met het zorgkantoor en gemeenten. Dit met als doel tot goede samenwerking en heldere afspraken te komen voor zorg en ondersteuning op maat voor alle cliënten van Altrecht. Vanuit de zorgverkoopcyclus positioneer je Altrecht, signaleer je kansen en bedreigingen in de markt en onderhoud je relaties met alle relevante stakeholders. Je bewaakt de lopende contractafspraken en draagt zorg voor de implementatie en monitoring hiervan. Er is veel aandacht voor strategische samenwerkingen en de maatschappelijke rol die Altrecht vervult. Je hebt het lef om anders te kijken en bent daarbij vanuit de contractering continu op zoek naar mogelijke verbeteringen. Waar nodig initieer je een verbeterproject met vaak een sterke inhoudelijke component, onderbouw je dit met een business case en pak je hierin vervolgens succesvol de lead. Je bent een echte teamspeler en samen met het team en collega’s in de organisatie werk je aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van het contracteerproces. Dit resulteert onder andere in het verder optimaliseren van het contracteerproces. De aansluiting en integratie hiervan binnen de organisatie is een belangrijk speerpunt. In deze functie ben je werkzaam voor de afdeling Financiën, Control & Zorgcontractering en rapporteer je rechtstreeks aan de directeur van deze afdeling. Binnen het team bouw je mee, optimaliseer je de zorgcontractering en zet deze ook intern op de kaart en weet je een heldere structuur aan te brengen. Een veelzijdige sleutelpositie, die cruciaal is om de zorg aan cliënten te kunnen bieden! Dus ben je die ervaren Zorgverkoper met kennis van en affiniteit met de GGZ, kom zeker met ons in contact om de mogelijkheden te bespreken!

Profiel

• afgeronde (bedrijfskundige) opleiding op minimaal hbo niveau;
• minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen de contractering met verzekeraars;
• kennis van wet- en regelgeving en dit kunnen vertalen naar concrete adviezen en beleid;
• een energieke verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van een netwerk;
• organisatiesensitief, empathisch en gevoel voor humor;
• cijfermatig en analytisch sterk, initiatiefrijk en ambitieus;
• actueel beeld van de ontwikkelingen en ruime kennis van de GGZ.

Organisatie

Altrecht is een specialistische GGZ-instelling in de regio Utrecht. Samen met de netwerkpartners (zoals het wijkteam, huisartsen, informele zorg) vormen ze het Netwerk Mentale Gezondheid in de regio Utrecht en wordt gezorgd dat elke burger toegang heeft tot passende ondersteuning of behandeling. Als de expertise nodig is, wordt met iemand gekeken naar zijn of haar eigen vraag of geholpen om deze scherp te maken. Dit doet Altrecht met de cliënt, de mensen die voor hem of haar belangrijk zijn, de professionals, ervaringsdeskundigen en netwerkpartners.
De visie van Altrecht op mentale gezondheid, transdiagnostische, integrale en herstelgerichte behandeling wordt proactief uitgedragen op de plekken waar Altrecht vertegenwoordigd is. Daarnaast wordt er geëxperimenteerd door middel van onderzoek en innovatie met nieuwe behandelvormen, ontwikkelt men de (specialistische) kennis en expertise door en zetten deze in op digitalisering van het behandelaanbod. Jaarlijks behandelt Altrecht zo’n 15.000 mensen. Bij Altrecht werken ongeveer 1900 mensen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-138-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
• verantwoordelijk voor de gehele zorgverkoopproces bij een informele en laagdrempelige zorgorganisatie;
• ruimte voor eigen visie, strategie bepaling en ondernemerschap;
• mogelijkheid tot opzetten van vooruitstrevende zorgconcepten;
• hybride werken met veel vrijheid en regie op eigen agenda;
• een meerkeuzesysteem aan secundaire arbeidsvoorwaarden via Fisc Free;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 cao VVT.

Functie
Als Zorgverkoper ben jij het eerste aanspreekpunt voor zorgfinanciers. Deze rol biedt tevens de kans om vanuit strategische inzichten en ontwikkelingen de aanvraag van relevante subsidies effectief te organiseren. Daarnaast richt je je op fondsenwerving, sponsoring en subsidieaanvragen. Je bent goed op de hoogte van de ontwikkelingen en kunt deze verbinden met financieringsmogelijkheden om zo tot de juiste (aanvullende) financiering te komen. Je draagt bij aan het ontwikkelen en implementeren van verkoopstrategieën voor de zorg- en dienstverlening van de organisatie. Je leidt het gehele verkoopproces (van offerte tot contract) en speelt een cruciale rol in contractonderhandelingen en samenwerkingsovereenkomsten. Ook adviseer je het managementteam, de managers en zorgteams over de uitvoering en naleving van contractafspraken.

Je bouwt en onderhoudt een netwerk van relaties met gemeenten, zorgkantoren, zorgverzekeraars en andere zorgaanbieders. Als eerste aanspreekpunt vanuit de organisatie voor externe partijen, vertegenwoordig je de organisatie op professionele wijze. Daarnaast volg je de marktontwikkelingen, trends en veranderingen in de wet- en regelgeving op de voet. Je analyseert en evalueert deze op mogelijke invloed en kansen voor de zorg- en dienstverlening van de organisatie en vertaalt ze naar concrete voorstellen en adviezen.

Je weet wat je wilt en weet anderen te overtuigen van jouw plannen, waarmee je draagvlak creëert binnen de organisatie. Met sterke communicatieve vaardigheden, een innovatieve denkwijze en solide onderhandelingsvaardigheden, ben jij de persoon die het voor elkaar krijgt. Daarnaast heb je affiniteit met fondsenwerving, sponsoring en subsidieaanvragen. Je ziet mogelijkheden om (innovatieve) projecten en ontwikkelingen te koppelen aan potentiële financiers en je begrijpt het proces van aanvraag tot verantwoording.

In deze functie val je rechtstreeks onder de Directeur Servicecentrum. In het inkoopproces wordt nauw samengewerkt met Business Controllers en de Beleidsadviseur, in afstemming met de Directeur Wijk- en Revalidatiecentra en Directeur Servicecentrum.

Profiel
• afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
• relevante werkervaring binnen de zorgcontractering en met aanbestedingen;
• kennis van wet- en regelgeving, bij voorkeur met ZVW, WMO en WLZ;
• affiniteit met de zorg en intrinsiek gemotiveerd om de zorg beter te maken;
• een energieke verbinder met uitstekende communicatieve vaardigheden;
• organisatiesensitief, relatiegericht en zelfstandig.

Organisatie
Met 1.700 medewerkers, meer dan 500 vrijwilligers en de hulp van naasten, netwerken en samenwerkingspartners, is QuaRijn expert op het gebied van ouderendienstverlening. Ze kennen de ouderen in de verschillende wijken en dorpen en bieden ze de mogelijkheden om zo lang mogelijk de regie over hun eigen leven te houden. Bij QuaRijn staat de klant centraal en de medewerker op één. Ze zijn er voor de ouderen, de samenwerkingspartners én de medewerkers, en streven ernaar om elke dag van waarde te laten zijn.

De visie van QuaRijn is gebaseerd op diepgaande kennis van ouderenzorg en een diepe waardering voor de unieke achtergronden en doelen van elk individu. Of het nu gaat om de bewoners in hun eigen huizen of in de Topcare expertisecentra, de geliefden die hen omringen, de gewaardeerde medewerkers of de lokale partners, QuaRijn omarmt hen allemaal.

Reactie
Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-169-DD, naar Lysanne Lakerink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Lysanne via: 06-45328954.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Regulatory Affairs Specialist

Offer

  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment for year
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim

 

Position

As a Regulatory Affairs Specialist you and your Global Regulatory Affairs (GRA) team is accountable for licensing and maintaining pharmaceutical and biological animal health products globally. GRA Biologicals is a part of this department and responsible for the biological product portfolio.

You will provide state of the art dossiers, variation and renewal packages for licensing of new Biological products and maintenance of the existing biological product portfolio. You will also provide veterinary regulatory expertise for new product development and product maintenance to ensure that relevant regulatory requirements are understood and followed by other relevant departments. You develop regulatory strategies for new and existing biological products. You will maintain the biological portfolio in the marketplace by providing expert regulatory advice to stakeholders within and outside the company. You will develop and maintain contacts with regulatory authorities and participate in regulatory expert groups within the veterinary pharmaceutical industry association(s) to play a role in the development of future veterinary legislation and guidelines.

 

Profile

  • degree followed preferably by Ph.D. (or equivalent experience) in biomedical sciences (e.g. virology, bacteriology, molecular biology, veterinary sciences);
  • Knowledge of or several years of experience in the (veterinary) pharmaceutical industry in the development and/or maintenance of products, and in regulatory affairs, preferably in the field of biologicals is an asset.
  • Excellent oral and written command of the English language; Excellent writing skills.

 

Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Boxmeer. The location has approximately 45 employees who are responsible for marketing, sales, distribution, and support of the products.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-221 to Marlies Dingemans: info@derksenderks.nl. For more information, please call Marlies via 0334728087.
Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

Derks Vacature HRM

Recruiter MSP

Waarom kiezen voor Derks & Derks?

  • Wil je deel uitmaken van een dynamisch team waarin je samenwerkt met gepassioneerde collega’s?
  • Droom je ervan om een uitgebreid netwerk van getalenteerde kandidaten op te bouwen en te beheren?
  • Zoek je een baan waar jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat?

 

Jouw Uitdaging: Recruiter MSP

Wij zijn op zoek naar een Recruiter MSP (Managed Service Provider) die gedreven wordt door diversiteit en de uitdaging om tijdelijk talent aan te trekken. Als Recruiter MSP speel je een cruciale rol in het beheren van diverse MSP-programma’s, waaruit de wervingsaanvragen binnenstromen. Je bent de spil in het proces, van het schrijven van vacatureteksten tot het interviewen van geschikte kandidaten en het voorleggen van profielen aan onze opdrachtgevers. In deze brede en verantwoordelijke functie werk je samen met een team om resultaten te behalen. Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en beheren van diverse Managed Service Provider (MSP) programma’s in de Life Sciences. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van wervingsverzoeken van onze belangrijkste opdrachtgevers in de wereld van Life Sciences. Als spin in het web, vind je vanuit jouw netwerk een passende oplossing. Dit doe je door middel van het schrijven van wervende vacatureteksten, interviewen van kandidaten, opbouwen van een netwerk van professionals en het afstemmen met de opdrachtgevers. Je bent ook verantwoordelijk voor het aannemen van nieuwe professionals en de samenwerking met ZZP’ers, maar ook samenwerken met derde partijen behoort tot de mogelijkheden. Je denkt hierbij out-of-the-box, en bovenal in mogelijkheden!

 

Wat ga je doen?

  • Je identificeert, benadert en draagt geschikte kandidaten voor diverse functies voor.
  • Je zorgt voor een vlotte afhandeling van wervingsvraagstukken en volgt ze nauwgezet op.
  • Het analyseren van trends bij klanten is een essentieel onderdeel van je werk, zodat we de processen kunnen aanpassen aan hun behoeften.
  • Je onderhoudt actief contact met potentiële kandidaten en breidt ons netwerk uit.
  • Regelmatig overleg met diverse klanten is cruciaal om sterke relaties en succesvolle samenwerkingen te waarborgen.

Dit alles doe je in nauwe samenwerking met een groeiend en collegiaal team, waarbij jouw kwaliteitsdenken en vermogen om structuur aan te brengen, in combinatie met uitstekende communicatieve vaardigheden, van onschatbare waarde zijn.

 

Jouw Profiel

  • afgeronde hbo-opleiding;
  • enkele jaren relevante ervaring in recruitment, met specifieke nadruk op het gebruik van LinkedIn als wervingsplatform;
  • bedreven in project- en procesmatig werken;
  • daadkrachtig, stressbestendig en uiterst nauwkeurig in je aanpak;
  • vloeiende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

 

Over Derks & Derks

Derks & Derks is een vooraanstaand full-service HR-adviesbureau met meer dan twintig jaar ervaring. We verbinden opdrachtgevers met hooggekwalificeerde kandidaten in de Life Sciences sector. Onze bedrijfscultuur is hands-on, open en informeel. We geloven in betrokkenheid en gedeelde verantwoordelijkheid voor het behalen van resultaten. Harde individuele KPI’s zijn bij ons niet aan de orde. Persoonlijke ontwikkeling is een kernwaarde en we hechten veel waarde aan plezier op de werkvloer.

Bij Derks & Derks kun je rekenen op een inspirerende omgeving, inclusief borrels, gezamenlijke lunches, dagelijkse tafelvoetbalwedstrijdjes, een stijlvol kerstdiner, jaarlijkse beachvolleybalevenementen en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Als deze uitdagende en veelzijdige rol aansluit bij jouw ambities, willen we graag van je horen. Neem contact met ons op voor je sollicitatie of meer informatie, en maak deel uit van ons enthousiaste team bij Derks & Derks! Bouw mee aan ons succesverhaal.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/24-219-DD naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, smsen of Whatsappen met Marlies Dingemans via +31 (0)6 45316342.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Health Economics

Interim Financial Accountant/Analyst

Aanbod

  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht van circa 6 maanden.

 

Functie

Als Financial Accountant/Analyst oefen je maandelijks economische controles uit over de financiële prestaties van de toegewezen afdelingen en rapportage-eenheden in vergelijking met het budget. Daartoe communiceer je intensief met de betrokken stakeholders. Dit alles doe je in overeenstemming met de procesbeschrijvingen en controles van de boekhouding. Controle over specifieke grootboekrekeningen wordt uitgeoefend via gedetailleerde specificaties en analyses. Je bent verantwoordelijk voor de voorraadafstemmingen met klanten en het boeken van overlopende posten om een ​​nauwkeurige balans en winst-en-verliesrekening te presenteren.

Ook ben je verantwoordelijk voor het afstemmen van sub administraties voor debiteuren, crediteuren, activa administratie en voorraad met het grootboek. Je bereidt maandelijks consolidatiegegevens en schema’s voor volgens boekhoudnormen en je stelt financiële en statutaire rapportages op. Je ondersteunt tevens de Financieel Directeur met dataverzoeken van Auditors en verzorgt maandelijks de managementrapportages. Op jaarbasis verzorg je overzichten voor externe belanghebbenden zoals de douane of de Belastingdienst.

 

Profiel

  • afgeronde mbo- of hbo-opleiding richting Economie, Finance, Financiële Administratie, Accountancy, Boekhouding of gelijkwaardig;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • bij voorkeur ervaring in een productieomgeving;
  • zelfstandig, proactief en veranderingsgezind;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels.

 

Bedrijf

De organisatie is al meer dan 30 jaar een belangrijke speler op de markt voor de productie van geneesmiddelen als Contract Development & Manufacturing Organization. Wereldwijd zijn er meer dan 6500 medewerkers in dienst. De organisatie is Europees leider en staat wereldwijd in de top 5. Ze bezitten momenteel 19 (productie)locaties en hebben de ambitie om alle vormen van geneesmiddelen te produceren met het niveau van kwaliteit, stiptheid en economisch evenwicht dat nodig is om te voldoen aan de behoeften van farmaceutische bedrijven over de hele wereld. Voor de locatie in Meppel zijn we op zoek naar een Interim Financial Accountant/Analyst.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-222-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Research Development

Onderzoeker Omgevingsveiligheid

Aanbod

  • opdracht voor minimaal 36 uur per week, voor een periode van 6 maanden, met mogelijkheid tot verlenging;
  • werken in een complexe omgeving met erkenning voor expertises;
  • hybride werkmodel: 50% op kantoor en 50% thuis, voor een goede werk-privébalans;
  • tijdelijk contract via Derks & Derks Detachering.

 

Functie

Als Onderzoeker Omgevingsveiligheid maak je deel uit van de afdeling Omgevingsveiligheid en werk je aan uiteenlopende taken die bijdragen aan de bescherming tegen de gevaren van gevaarlijke stoffen en aan het adviseren van overheden. Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn het aanpassen van het Rekenvoorschrift Omgevingsveiligheid op basis van verbeterpunten en nieuwe modellen, het testen en evalueren van nieuwe versies van Safeti-NL en het beantwoorden van vragen en creëren van stofbestanden voor de helpdesk Omgevingsveiligheid. Daarnaast bereid je webinars over Safeti-NL voor door behoeften te peilen en scripts te schrijven en neem je deel aan onderzoeksprojecten zoals het actualiseren van meteorologische statistieken en het onderzoeken van bronomstandigheden. Ook beoordeel je QRA H2 behandelstations en voer je risicoanalyses uit en combineer je GIS-shapefiles met BAG/KGL-gegevens.

Kortom, deze positie is van essentieel belang voor het waarborgen van omgevingsveiligheid en het leveren van deskundig advies aan overheden, met een breed scala aan verantwoordelijkheden die bijdragen aan een veiligere leefomgeving.

 

Profiel

  • afgeronde Master opleiding op het gebied van natuurwetenschappen (Scheikunde/Wiskunde/Natuurkunde);
  • minimaal drie jaar relevante aantoonbare werkervaring op het gebied van Safeti-NL, omgevingsveiligheid en externe veiligheid;
  • ervaring met GIS en het combineren van geografische gegevensbestanden;
  • analytisch sterk, nauwkeurig en teamspeler;
  • vloeiende beheersing van de Nederlandse taal; B2 of hoger of moedertaal;
  • beschikbaar per 1 juli 2024.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever zet zich in voor de gezonde mens in een gezonde leefomgeving. In deze rol ondersteunt de organisatie burgers, professionals en overheden bij de uitdaging onszelf en onze leefomgeving gezond te houden. De afdeling Omgevingsveiligheid bestaat uit 25 onderzoekers en kenmerkt zich door een collegiale en kennisintensieve werksfeer.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-217-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature HRM

Staffing Specialist/ Talent Advisor

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • een uitdagende interim rol waarin je een belangrijke rol speelt in het aantrekken van talent bij Animal Health en daarmee de groei van onze organisatie.;
  • de mogelijkheid om jouw expertise op het gebied van recruitment verder te ontwikkelen;
  • een dynamische en professionele werkomgeving binnen de farmaceutische industrie;
  • een uitstekend uurtarief;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode tussen de 6 en 9 maanden.

 

Functie

Als ervaren Staffing Specialist of Talent Advisor ben je verantwoordelijk voor het afnemen van interviews en het creëren van een optimale candidate experience. Je zal het team ondersteunen bij het voeren van een effectief en efficiënt proces voor het aannemen van operators waarbij de candidate experience centraal staat. Je taken bestaan uit het screenen van cv’s en selecteren van geschikte kandidaten, het voeren van sollicitatiegesprekken en het adviseren over aanname van kandidaten, de coördinatie van de administratie over het selectieproces en het opbouwen en onderhouden van relaties met kandidaten en stakeholders.

De eerste screening wordt gedaan door de inhouse recruiters. Vervolgens ontvang jij de geselecteerde kandidaten en maak je een selectie en voer je de gesprekken met de kandidaten. Je zal ook nauw in contact staan met diverse afdelingen binnen de organisatie om uit te zoeken waar de geselecteerde kandidaten het beste bij zullen passen en waar de noodzaak het hoogst is. Het is daarom belangrijk dat je goed kan schakelen tussen de verschillende afdelingen en de relaties met de hiring managers goed weet te onderhouden.

 

Profiel

  • minimaal een afgeronde bacheloropleiding;
  • aantoonbare ervaring als recruiter of operationeel manager in een industriële technische omgeving bij voorkeur met operators;
  • ervaring met talent management, hr processen en people management;
  • proactieve en resultaatgerichte houding met oog voor detail. Uitstekende organisatorische vaardigheden en het vermogen om meerdere taken tegelijkertijd te beheren;
  • consultatieve vaardigheden, kennis van interviewtechnieken en presentatievaardigheden;
  • goed in staat om in een hectische, fast paced productie-omgeving de rust te bewaren en het overzicht te behouden.

 

Bedrijf

Onze relatie is wereldwijd de grootste locatie binnen de farmaceutische industrie als het gaat om ontwikkeling en productie van veterinaire vaccins. Zij maken deel uit van een wereldwijd productienetwerk voor diergezondheid en produceren en verpakken diergezondheidsproducten. Met het oog op de verdere professionalisering zijn we op zoek naar een Staffing Specialist/Talent Advisor voor de operators rollen.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-216-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!