Coördinator Finance

Aanbod
  • verantwoordelijk voor de aansturing van team Finance (8 medewerkers);
  • de kans om jouw management- en leiderschapskwaliteiten (verder) te ontwikkelen;
  • alle ruimte om met een ondernemende organisatie mee te bouwen aan goede zorg in de regio;
  • met verbeterprojecten en vooruitstrevende zorgconcepten aan de slag gaan;
  • parttime positie voor 3 tot 4 dagen per week met veel vrijheid, inclusief hybride werken;
  • een meerkeuzesysteem aan secundaire arbeidsvoorwaarden via Fisc Free;
  • arbeidsvoorwaarden conform FWG 55 cao VVT, fulltime jaarsalaris maximaal € 70.000,–.
Functie

Als Coördinator Finance ben je verantwoordelijk voor de aansturing, het functioneren en de resultaten van het team Finance binnen QuaRijn. Je krijgt energie van het aansturen en motiveren van collega’s, hen ondersteunen en faciliteren om hun werk goed te doen. Je coördineert en stemt werkzaamheden af zodat iedereen in zijn of haar kracht komt, waardering ervaart en met energie aan de slag gaat om gezamenlijk de financiële en administratieve kant van de zorg voor alle QuaRijn-cliënten te organiseren.

Als Coördinator Finance vertaal je het organisatiebeleid naar concrete projecten, acties en doelstellingen en je overlegt met jouw team hoe die het beste bereikt kunnen worden. Team Finance bestaat uit acht zelfstandige vakkundige professionals die voor een groot gedeelte zelf hun eigen werkzaamheden organiseren. Gezamenlijk zijn zij verantwoordelijk voor zorgadministratie, crediteuren en debiteuren en alle werkzaamheden en processen binnen Quarijn die daarmee te maken hebben. Het team werkt nauw samen met collega’s uit team Controlling (Business & Financial Control) en team I&A. Als Coördinator Finance ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van de werkzaamheden binnen jouw team, het monitoren van de resultaten, de voortgang van verbeterprojecten, HR gerelateerde activiteiten zoals voortgangsgesprekken en de afstemming binnen de organisatie met andere afdelingen. Je rapporteert aan de Manager I&A. QuaRijn staat bekend als een vooruitstrevende zorgorganisatie die nadrukkelijk op zoek is om door middel van automatisering werkprocessen efficiënter te maken. In onderling overleg met de Manager I&A bepaal je voor jouw team de mogelijkheden om processen te automatiseren en/of standaardiseren.

Heb je affiniteit met Finance en ben je als Coördinator in staat om mensen te motiveren en te faciliteren? Vind je het leuk om probleemoplossend op te treden, verbeterprojecten aan te sturen en samen met energieke collega’s je klant- en cliëntgericht in te zetten voor goede ouderenzorg in de regio? Reageer dan direct en ga met ons in gesprek over deze uitdagende en afwisselende positie.

Profiel
  • afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau;
  • ervaring met het aansturen of coördineren van een team en/of projecten;
  • generalist met sociale skills en affiniteit met Finance;
  • ervaring met financiële en/of administratieve processen is een pre;
  • affiniteit met automatiseringsprojecten (RPA / AI) is een pre;
  • gemotiveerd om binnen de zorg en bij QuaRijn te werken;
  • een energieke verbinder met goede communicatieve en sensitieve vaardigheden;
  • gedreven en zelfstandig, vol ambitie om zich als manager verder te ontwikkelen.
Organisatie

Met 1.700 medewerkers, meer dan 500 vrijwilligers en de hulp van naasten, netwerken en samenwerkingspartners, is QuaRijn expert op het gebied van ouderendienstverlening. Ze kennen de ouderen in de verschillende wijken en dorpen en bieden ze de mogelijkheden om zo lang mogelijk de regie over hun eigen leven te houden. Bij QuaRijn staat de klant centraal en de medewerker op één. Ze zijn er voor de ouderen, de samenwerkingspartners én de medewerkers, en streven ernaar om elke dag van waarde te laten zijn.

De visie van QuaRijn is gebaseerd op diepgaande kennis van ouderenzorg en een diepe waardering voor de unieke achtergronden en doelen van elk individu. Of het nu gaat om de bewoners in hun eigen huizen of in de Topcare expertisecentra, de geliefden die hen omringen, de gewaardeerde medewerkers of de lokale partners, QuaRijn omarmt hen allemaal.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-250, naar Alexander Willemse of Lysanne Lakerink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Lysanne (06-45328954) of Alexander (06-12795418).

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
  • de strategie van ZMC vertalen naar innovatieve zorgcontractering voor de komende jaren;
  • impact op de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van een ziekenhuis in transitie;
  • samenwerken met gedreven professionals van alle afdelingen met korte lijn naar de RvB;
  • onderdeel van Team Finance & Control en sleutelrol binnen afdeling Strategie & Innovatie;
  • relatiemanager en gesprekspartner voor zorgverzekeraars en overige stakeholders;
  • sleutelpositie voor 32 tot 36 uur per week;
  • uitstekend marktconform arbeidsvoorwaardenpakket conform CAO Ziekenhuizen.
Functie

Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop ben je verantwoordelijk voor de zorgverkoop bij een patiëntgericht en ondernemend ziekenhuis in Zaandam. Met jouw financiële expertise en verbindende instelling vertaal je de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis naar toekomstgerichte afspraken met zorgverzekeraars. Je hebt een significante invloed op de koers en toekomst van het Zaans Medisch Centrum (ZMC) en bent de spil die zorgcontractering en de strategische agenda van het ziekenhuis samenbrengt.

In jouw rol richt je je op analyseren, verbinden, innoveren, afstemmen, versnellen en onderhandelen. Je werkt gestructureerd en behoudt goed overzicht in een dynamische, verandergerichte omgeving. Je werkt samen met vakgroepen, artsen en afdelingen binnen het ziekenhuis, evenals met verschillende interne en externe stakeholders, waaronder collega-zorgaanbieders in de regio. Met jouw expertise en conceptuele blik vertaal je de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis naar toekomstgerichte afspraken met zorgverzekeraars, waarmee je een constructieve lange termijn samenwerking opbouwt.

Daarnaast ontwikkel, vertaal en bewaak je de rol en doelstellingen van jouw expertisegebied zorgverkoop. Met drive, een krachtige coachende aanpak en enthousiasme initieer en implementeer je innovaties en verbeteringen in de bekostiging van het ziekenhuis, die bijdragen aan de lange termijn doelstellingen van het ZMC. Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop werk je nauw samen met collega’s van de afdelingen Finance & Control en Strategie & Innovatie en heb je een directe lijn naar de Raad van Bestuur. Samen draag je bij aan het behalen van de doelstellingen van het ZMC, het vormgeven van de transformatie van zorg en het bouwen aan constructieve lange termijn samenwerkingen.

Profiel
  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau, bij voorkeur in een bedrijfseconomische richting;
  • minimaal 4 jaar ervaring met zorgcontractering en zorgtransformatie in de (ziekenhuis)zorg;
  • ervaring met contractering binnen ziekenhuis context is een pre;
  • ervaren in het maken van contractafspraken met zorgverzekeraars op financieel en strategisch vlak;
  • relationeel sterk, organisatiesensitief en goed in stakeholdermanagement (in- en extern);
  • stevige onderhandelaar, analytisch en financieel bedreven;
  • gewend samenwerkingsgericht en in een informele cultuur resultaten te behalen.
Bedrijf

Het Zaans Medisch Centrum is gevestigd in Zaandam en hét ziekenhuis voor de inwoners van de regio Zaanstreek. Het is een patiëntgericht, ondernemend ziekenhuis dat kwalitatief hoogwaardige medisch specialistische zorg biedt met voor vijf medische specialismen een opleidingsbevoegdheid. In het ZMC zijn ca. 1.300 medewerkers werkzaam. Het ziekenhuis beschikt over 284 bedden en per jaar vinden meer dan 215.000 polikliniekbezoeken plaats. De medische staf bestaat uit 135 leden. Het ZMC bedient een adherentiegebied van circa 180.000 inwoners, met kansen om dit gebied in de toekomst te vergroten. Het ZMC is een platte organisatie met korte lijnen en daardoor wendbaar en flexibel. De kernwaarden van het ZMC zijn: Samen, Menselijk, Ondernemend en Expert.

Sinds 2017 zit het ZMC in een nieuw duurzaam gebouw wat volgens de Lean-methode is ontworpen. In alle processen is de toegevoegde waarde voor de patiënt leidend en wordt gestreefd naar het beperken van verspilling in tijd, afstand, materialen en geld. Omdat het ZMC gelooft in passende zorg, focust de nieuwe strategie op verdere en intensieve samenwerking met externe (regio)partijen, zoals de ziekenhuizen in Noord- Holland Noord en groot Amsterdam en de zorgaanbieders in de VVT-sector en de huisartsen. Er is veel commitment om deze strategie tot uitvoering te brengen met nadruk op samenwerking/netwerkzorg.

Klaar om als Strategisch Adviseur Zorgverkoop onderdeel uit te maken van het team dat de strategische koers van ZMC bepaalt? Benieuwd naar de missie, ambities en speerpunten in deze positie? Solliciteer dan direct of neem contact op met Derks & Derks voor aanvullende informatie!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-206-DD, naar Lysanne Lakerink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Lysanne via +31 (0)6 45 32 89 54.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Manager Zorgverkoop

Aanbod
  • bepaal de zorgverkoopstrategie van topklinisch ziekenhuis in Apeldoorn en Zutphen;
  • impact op de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis;
  • maak onderdeel uit van het team dat aan de slag gaat met het financieel herstel van het ziekenhuis;
  • samenwerken met gedreven collega’s van Financiën & Sales en Strategie & Allianties;
  • relatiemanager en gesprekspartner voor zorgverzekeraars en overige stakeholders;
  • sleutelpositie voor 32 tot 36 uur per week;
  • arbeidsvoorwaarden conform FWG 70 cao Ziekenhuizen.
Functie

In deze sleutelpositie heb je impact op de koers en de toekomst van Gelre Ziekenhuizen. Als Manager Zorgverkoop ben jij de spil die zorgcontractering en de strategische agenda van het ziekenhuis met elkaar verbindt. Jouw rol draait om analyseren, verbinden, innoveren, adviseren, sturen en onderhandelen. Samen met het Strategisch Salesteam draag je bij aan de doelstellingen van Gelre Ziekenhuizen, de transformatie van zorg en de uitdagende financiële positie van de organisatie.

Als Manager Zorgverkoop ben je inhoudelijk verantwoordelijk voor de zorgverkoop van het topklinisch ziekenhuis in Apeldoorn en Zutphen. Met jouw expertise en conceptuele blik vertaal je de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis naar toekomstgerichte afspraken met zorgverzekeraars. Hierin bouw je aan constructieve lange termijn samenwerkingen. Als Manager Zorgverkoop ben je samenwerkingsgericht, ondernemend en analytisch ingesteld. Door nauw samen te werken met diverse interne stakeholders en externe partijen, zorg je ervoor dat de financiële gezondheid van het ziekenhuis verbetert en op de lange termijn gewaarborgd blijft. Naast het onderhandelen van goede contracten, waarbij je de benodigde informatie intern verzamelt, ben je ook verantwoordelijk voor de ontwikkeling, vertaling en bewaking van de zorgcontractering en weet je precies hoe je het ziekenhuis moet positioneren. Met jouw drive, krachtige aanpak en enthousiasme, initieer en implementeer je innovaties en verbeteringen die bijdragen aan de vooruitgang van de zorgverlening binnen het ziekenhuis. Je streeft ernaar om zorgverkoop naar een hoger niveau te tillen, de strategische doelen van het ziekenhuis te verwezenlijken en schroomt niet om hierbij voorop te lopen.

Als Manager Zorgverkoop stuur je niet hiërarchisch aan, maar heb je een leidende rol binnen het Team Zorgverkoop. Je werkt nauw samen met een Adviseur Zorgverkoop, drie Business Controllers die vanuit hun expertise bij de verschillende activiteiten aansluiten, en je werkt samen met collega’s van de afdeling Financiën, Strategie & Allianties, Kwaliteit en Veiligheid en Bedrijfskundig en Medisch Managers. Je maakt onderdeel uit van de afdeling Financiën & Sales, adviseert aan de RvB en rapporteert aan de Manager Financiën & Sales, waar je ook nauw mee samenwerkt.

Profiel
  • afgeronde relevante opleiding op wo-niveau, bij voorkeur in een bedrijfseconomische richting;
  • stevige adviseur met minimaal 3 jaar ervaring met zorgcontractering binnen een complex werkveld;
  • ervaring in het maken van contractafspraken met zorgverzekeraars op financieel en strategisch vlak;
  • relationeel sterk, organisatie sensitief en goed in stakeholdermanagement (in- en extern);
  • kartrekker die teamgericht en met overtuigingskracht resultaten boekt;
  • stevige onderhandelaar, analytisch sterk en verbindend.
Bedrijf

Gelre Ziekenhuizen is een topklinisch ziekenhuis met locaties in Apeldoorn en Zutphen. Het ziekenhuis staat bekend om zijn brede aanbod aan medische diensten en specialisaties, waaronder cardiologie, oncologie, orthopedie en neurologie. Gelre Ziekenhuizen richt zich sterk op kwaliteit van zorg, innovatie en patiëntgerichte benaderingen. Het biedt zowel basis- als hooggespecialiseerde zorg, ondersteund door geavanceerde technologieën en een team van ervaren zorgprofessionals. Het ziekenhuis speelt ook een belangrijke rol in regionale zorgnetwerken en werkt nauw samen met andere zorginstellingen en huisartsen om de beste zorg voor patiënten te waarborgen.

De kernwaarden van Gelre Ziekenhuizen zijn persoonlijk, verbindend, energiek en ondernemend en het ziekenhuis staat bekend om haar deskundige en gemotiveerde medewerkers die op een open en collegiale manier samenwerken. Gelre Ziekenhuizen is letterlijk en figuurlijk het hart van de zorg in de regio, waar met in totaal 3.600 medewerkers hard wordt gewerkt aan persoonlijke en goede zorg. Ook is Gelre Ziekenhuizen één van de 27 topklinische ziekenhuizen van Nederland. Dit betekent dat Gelre Ziekenhuizen topklinische expertise heeft in diverse specialistische zorggebieden, waarmee zij deel uitmaken van de vereniging Samenwerkende Topklinische Ziekenhuizen (STZ). Daarnaast beschikt Gelre Ziekenhuizen in Lochem, Doesburg, Dieren en Epe over buitenpoliklinieken en een Diagnostisch Centrum in Apeldoorn.

Klaar om als Manager Zorgverkoop onderdeel uit te maken van het team dat de strategische koers van Gelre Ziekenhuizen bepaalt? Benieuwd naar de strategie, missie, ambities en speerpunten in deze positie? Solliciteer dan of neem contact op met Derks & Derks voor aanvullende informatie!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-125-DD, naar Lysanne Lakerink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Lysanne via +31 (0)6 45 32 89 54.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Senior Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod

• verbindende rol binnen een complex en dynamisch werkveld;
• intern adviserend en richting gevend aan een strategisch inkoopbeleid;
• ruimte voor eigen visie, strategie bepaling en ondernemerschap;
• contractpartner zorgverzekeraars;
• schakel tussen zorgkantoor, gemeenten en Altrecht;
• hybride werken met regie op eigen agenda;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 cao GGZ.

 

Je functie

Als accountmanager zorgverkoop werk je binnen de afdeling Financiën, Control & Zorgcontractering en rapporteer je rechtstreeks aan de directeur. Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met zorgkantoren, verzekeraars en gemeenten om tot goede samenwerking en heldere afspraken te komen. Je taken omvatten onder andere:

  • Positioneren van Altrecht binnen de zorgverkoopcyclus en signaleren van kansen en bedreigingen in de markt.
  • Onderhouden van relaties met alle relevante stakeholders en bewaken van lopende contractafspraken.
  • Implementeren en monitoren van contractafspraken en richten op nieuwe aanbestedingen en gerelateerde onderhandelingsprocessen.
  • Initiëren van verbeterprojecten, onderbouwd met business cases.
  • Optimaliseren en professionaliseren van het contracteerproces binnen de organisatie.

 

In deze veelzijdige sleutelpositie werk je nauw samen met een directe collega. Je krijgt  de ruimte om eigen visie, strategie en ondernemerschap in te brengen. Op vaste dagen ontmoeten we elkaar op kantoor, maar daarbuiten heb je de flexibiliteit om vanuit huis te werken of op een van onze andere locaties. Deze flexibiliteit geeft je regie over je eigen agenda en balans in je werkweek. Als energieke verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van een netwerk, en met een scherp cijfermatig en analytisch inzicht, ben je goed uitgerust om deze uitdaging aan te gaan!

 

Wat krijg je

  • Een salaris in FWG 65 van de GGZ CAO. De range loopt van € 4.785,- tot € 6.254,- op basis van 36 uur. Inschaling is  afhankelijk van ervaring.
  • Een contract voor 32 tot 36 uur per week, voor de duur van een jaar met zicht op een vaste aanstelling/onbepaalde tijd.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand).
  • 8% vakantiegeld.
  • 144 vakantie-uren, 22 bovenwettelijke vakantie-uren en 35 verlofuren per jaar (bij een fulltime dienstverband).
  • Vergoeding woon-werkverkeer.
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je fiscaal vriendelijk jouw salaris kunt inzetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement.
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen door middel van scholing of andere vormen van persoonlijke ontwikkeling.
  • En nog veel meer! Zie de GGZ CAO.
Profiel

• afgeronde (bedrijfskundige) opleiding op minimaal hbo niveau;
• minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen de contractering met verzekeraars;
• kennis van wet- en regelgeving en dit kunnen vertalen naar concrete adviezen en beleid;
• een energieke verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van een netwerk;
• organisatiesensitief, empathisch en gevoel voor humor;
• cijfermatig en analytisch sterk, initiatiefrijk en ambitieus;
• actueel beeld van de ontwikkelingen en ruime kennis van de GGZ.

Organisatie

Altrecht is een specialistische GGZ-instelling in de regio Utrecht. Samen met de netwerkpartners (zoals het wijkteam, huisartsen, informele zorg) vormen ze het Netwerk Mentale Gezondheid in de regio Utrecht en wordt gezorgd dat elke burger toegang heeft tot passende ondersteuning of behandeling. Als de expertise nodig is, wordt met iemand gekeken naar zijn of haar eigen vraag of geholpen om deze scherp te maken. Dit doet Altrecht met de cliënt, de mensen die voor hem of haar belangrijk zijn, de professionals, ervaringsdeskundigen en netwerkpartners.
De visie van Altrecht op mentale gezondheid, transdiagnostische, integrale en herstelgerichte behandeling wordt proactief uitgedragen op de plekken waar Altrecht vertegenwoordigd is. Daarnaast wordt er geëxperimenteerd door middel van onderzoek en innovatie met nieuwe behandelvormen, ontwikkelt men de (specialistische) kennis en expertise door en zetten deze in op digitalisering van het behandelaanbod. Jaarlijks behandelt Altrecht zo’n 15.000 mensen. Bij Altrecht werken ongeveer 1900 mensen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-138-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Recruitment Consultant

Aanbod
• gesprekspartner op alle niveaus bij zorgorganisaties in heel Nederland;
• op en verder uitbouwen van jouw netwerk binnen de gezondheidszorg;
• open en informele cultuur en sfeer met veel kansen om zelf projecten te starten;
• goed arbeidsvoorwaardepakket, veel ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
• flexibiliteit om werkzaamheden zelf (en deels vanuit huis) in te delen.

Functie
Bij Derks & Derks krijg je als Recruitment Consultant de kans om echt impact te maken. Je denkt in mogelijkheden en houdt het overzicht over verschillende wervingsprojecten bij diverse organisaties. Je hebt een commerciële instelling, sterke communicatieve vaardigheden, en een oprechte nieuwsgierigheid naar je gesprekspartners en hun omgeving.

Je werkt binnen een hecht team van Consultants en managet tegelijkertijd wervingsprojecten voor meerdere opdrachtgevers. Jij bent de gesprekspartner voor ons uitgebreide netwerk, helpt professionals de juiste baan te vinden en ondersteunt hen in hun carrièrestappen. Je bouwt relaties op, vindt en interviewt kandidaten, stelt marktanalyses op, coördineert wervingsprocessen en houdt de regie in handen. Daarnaast ben je een strategische partner voor onze opdrachtgevers en adviseer je over HR-vraagstukken, ondersteund door onze andere diensten zoals Talent Development en onze unieke Masterclass opleidingen.

Bij Derks & Derks maak je deel uit van een succesvol team dat actief is in de hele Healthcare markt in Nederland en internationaal via ons partnernetwerk Inrals. Onze Consultants nemen initiatief en zien kansen om nieuwe projecten te starten of eigen ideeën uit te werken. Samen met onze Senior Arbeids- en Organisatiepsychologen organiseren we clinics, geven we diepgaand advies over talentontwikkeling en helpen we organisaties, teams en professionals om optimaal te presteren. Met onze Executive Education opleidingen en Masterclasses bieden we unieke programma’s voor professionals in de Healthcare sector. Als Recruitment Consultant ben je nauw betrokken bij al deze initiatieven en projecten, en krijg je volop ruimte om mee te doen en te groeien.

Profiel
• een afgeronde bachelor- of masteropleiding;
• enkele jaren relevante ervaring in recruitment, met specifieke nadruk op het gebruik van LinkedIn als wervingsplatform;
• commercieel, proactief en een gezonde dosis humor;
• verbindend, kritisch en samenwerkingsgericht;
• affiniteit met of geïnteresseerd in ontwikkelingen binnen Healthcare;
• goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Bedrijf
Derks & Derks is een vooraanstaand full-service HR-adviesbureau met meer dan twintig jaar ervaring. We verbinden opdrachtgevers met hooggekwalificeerde kandidaten in de Life Sciences en Healthcare sector. Onze bedrijfscultuur is hands-on, open en informeel. We geloven in betrokkenheid en gedeelde verantwoordelijkheid voor het behalen van resultaten. Harde individuele KPI’s zijn bij ons niet aan de orde.
Persoonlijke ontwikkeling is een kernwaarde en we hechten veel waarde aan plezier op de werkvloer.

Bij Derks & Derks kun je rekenen op een inspirerende omgeving, inclusief borrels, gezamenlijke lunches, dagelijkse tafelvoetbalwedstrijdjes, een stijlvol kerstdiner, jaarlijkse beachvolleybalevenementen en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Als deze uitdagende en veelzijdige rol aansluit bij jouw ambities, willen we graag van je horen. Neem contact met ons op voor je sollicitatie of meer informatie, en maak deel uit van ons enthousiaste team bij Derks & Derks! Bouw mee aan ons succesverhaal.

Reactie
Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/24-211-DD naar Lysanne Lakerink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Lysanne via 033 – 4728087. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

 

Recruiter MSP

Waarom kiezen voor Derks & Derks?

  • Wil je deel uitmaken van een dynamisch team waarin je samenwerkt met gepassioneerde collega’s?
  • Droom je ervan om een uitgebreid netwerk van getalenteerde kandidaten op te bouwen en te beheren?
  • Zoek je een baan waar jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat?

 

Jouw Uitdaging: Recruiter MSP

Wij zijn op zoek naar een Recruiter MSP (Managed Service Provider) die gedreven wordt door diversiteit en de uitdaging om tijdelijk talent aan te trekken. Als Recruiter MSP speel je een cruciale rol in het beheren van diverse MSP-programma’s, waaruit de wervingsaanvragen binnenstromen. Je bent de spil in het proces, van het schrijven van vacatureteksten tot het interviewen van geschikte kandidaten en het voorleggen van profielen aan onze opdrachtgevers. In deze brede en verantwoordelijke functie werk je samen met een team om resultaten te behalen. Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en beheren van diverse Managed Service Provider (MSP) programma’s in de Life Sciences. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van wervingsverzoeken van onze belangrijkste opdrachtgevers in de wereld van Life Sciences. Als spin in het web, vind je vanuit jouw netwerk een passende oplossing. Dit doe je door middel van het schrijven van wervende vacatureteksten, interviewen van kandidaten, opbouwen van een netwerk van professionals en het afstemmen met de opdrachtgevers. Je bent ook verantwoordelijk voor het aannemen van nieuwe professionals en de samenwerking met ZZP’ers, maar ook samenwerken met derde partijen behoort tot de mogelijkheden. Je denkt hierbij out-of-the-box, en bovenal in mogelijkheden!

 

Wat ga je doen?

  • Je identificeert, benadert en draagt geschikte kandidaten voor diverse functies voor.
  • Je zorgt voor een vlotte afhandeling van wervingsvraagstukken en volgt ze nauwgezet op.
  • Het analyseren van trends bij klanten is een essentieel onderdeel van je werk, zodat we de processen kunnen aanpassen aan hun behoeften.
  • Je onderhoudt actief contact met potentiële kandidaten en breidt ons netwerk uit.
  • Regelmatig overleg met diverse klanten is cruciaal om sterke relaties en succesvolle samenwerkingen te waarborgen.

Dit alles doe je in nauwe samenwerking met een groeiend en collegiaal team, waarbij jouw kwaliteitsdenken en vermogen om structuur aan te brengen, in combinatie met uitstekende communicatieve vaardigheden, van onschatbare waarde zijn.

 

Jouw Profiel

  • afgeronde hbo-opleiding;
  • ervaring in recruitment is niet vereist;
  • bedreven in project- en procesmatig werken;
  • daadkrachtig, stressbestendig en uiterst nauwkeurig in je aanpak;
  • vloeiende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

 

Over Derks & Derks

Derks & Derks is een vooraanstaand full-service HR-adviesbureau met meer dan twintig jaar ervaring. We verbinden opdrachtgevers met hooggekwalificeerde kandidaten in de Life Sciences sector. Onze bedrijfscultuur is hands-on, open en informeel. We geloven in betrokkenheid en gedeelde verantwoordelijkheid voor het behalen van resultaten. Harde individuele KPI’s zijn bij ons niet aan de orde. Persoonlijke ontwikkeling is een kernwaarde en we hechten veel waarde aan plezier op de werkvloer.

Bij Derks & Derks kun je rekenen op een inspirerende omgeving, inclusief borrels, gezamenlijke lunches, dagelijkse tafelvoetbalwedstrijdjes, een stijlvol kerstdiner, jaarlijkse beachvolleybalevenementen en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Als deze uitdagende en veelzijdige rol aansluit bij jouw ambities, willen we graag van je horen. Neem contact met ons op voor je sollicitatie of meer informatie, en maak deel uit van ons enthousiaste team bij Derks & Derks! Bouw mee aan ons succesverhaal.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/24-219-DD naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, smsen of Whatsappen met Marlies Dingemans via +31 (0)6 45316342.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Kwaliteit

Quality Assurance Specialist

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-03-2025.

 

Functie

Als Quality Assurance Specialist P2 ben je verantwoordelijk voor het bewaken van deadlines, het creëren van structuur, en het waarborgen van projecten en procedures, met de implementatie van diverse projecten zoals Batch Hub. Daarnaast zal je coördinerend zijn in het standaardiseren van werkwijzen m.b.v. data-analyse en een Team Information Model. Hiermee draag je bij aan een geïntegreerd proces binnen en tussen teams en een efficiënte moderne werkomgeving.

De functie omvat data-analyse en datamodellen bouwen in Excel voor data-gedreven beslissingen, monitoren en waarborgen van administratie en datareview, adviseren over procesveranderingen, evalueren en verbeteren van procedures, opstellen en coördineren van tijdlijnen en planningen voor procesintegratie en standaardisatie, en bijdragen aan de kwaliteit van de CoE Quality en IPT’s door kwaliteitsverbeteringen te initiëren en te monitoren. Je werkt nauw samen met de interne opdrachtgever en multidisciplinaire projectteams, stelt waar nodig budget en projectplannen op, monitort de voortgang van projecten, stuurt bij waar nodig, en anticipeert op kansen en risico’s door heldere communicatie met interne klanten, projectteams en andere stakeholders.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

 

Profiel

  • minimaal een bachelor degree;
  • uitstekende organisatorische vaardigheden om deadlines te bewaken, tijdlijnen en planningen op te stellen, en projecten te coördineren;
  • vermogen om zelfstandig te werken en initiatieven te nemen bij kwaliteitsverbeteringen;
  • teamgerichte instelling om effectief samen te werken met multidisciplinaire projectteams;
  • sterke communicatieve vaardigheden voor advies, procesverbetering en samenwerking.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Haarlem.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-256-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Kwaliteit

Senior Validation Expert

Offer

  • a challenging job within a global pharmaceutical company
  • an operational role in an international environment
  • a temporary contract till 11-08-2025

 

Position

As a Senior Validation Expert you will play a pivotal role in upholding the highest standards of quality and regulatory compliance within the pharmaceutical industry.

Your expertise in equipment/system validation and re-qualification, coupled with your in-depth knowledge of steam sterilizers/autoclaves, lyophilizers, depyrogenation tunnels, smoke studies/air flow visualization studies, and validation practices, will be instrumental in ensuring the consistent production of safe and effective medicines.

You will collaborate with cross-functional teams to develop and implement comprehensive validation plans, ensuring adherence to regulatory requirements and industry standards. You will also play a key role in managing project work, changes, CAPAs, and deviations, ensuring timely resolution and maintaining operational efficiency.

You will also have the opportunity to mentor and train junior validation team members, sharing your knowledge and experience to foster a culture of excellence within the organization.

 

Profile

  • Bachelor’s or higher degree in a relevant scientific or engineering discipline
  • Experience in validation/CQV within the pharmaceutical industry
  • Knowledge in GMP including V-Model & SDLC methodologies
  • Strong analytical, problem-solving, organizational and project management skills
  • Team player with attention to detail and strong can-do mentality
  • Excellent written and verbal communication skills, including the ability to effectively collaborate with multidisciplinary teams

 

Organisation

Our client is a global pharmaceutical leader and the world’s largest generic medicines producer, committed to improving health and increasing access to quality health solutions worldwide. Their employees are at the core of their success, with colleagues in over 80 countries, delivering the world’s largest medicine cabinet to 200 million people every day. They offer a unique, diverse portfolio of products and solutions for patients and they have built a promising pipeline centred around their core therapeutic areas. They are continually developing patient-centric solutions and significantly growing both their generic and specialty medicines business through investment in research and development, marketing, business development and innovation. This is how they improve health and enable people to live better, healthier lives.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-254-DD, to Annerien Peters: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or Whatsapp Annerien via +31 (0)6 45403933.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Not quite the position you are looking for? Click here for other interesting positions!

Derks Vacature Sales Marketing

(Contract/Tender) Business Consultant

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • 24 tot 40 uur in de week, met de mogelijkheid om hybride te werken;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-12-2024 met mogelijkheid tot verlenging.

 

Functie

Als Business Consultant ondersteun je de afdeling Facilities & Engineering (F&E) door te adviseren over de strategie voor Facility Management, het ondersteunen van Contract Management met externe providers en het opstellen van KPI’s. Deze opdracht is ontstaan naar aanleiding van een tendertraject voor de volledige Facility Management scope, die is onderverdeeld in Hard Services (zoals HVAC, koeling, met een focus op productiegebouwen) en Soft Services (zoals catering, schoonmaak, bedrijfskleding, aankleding van het gebouw, groenonderhoud, enzovoort).

Het plan is om de Hard Services, die momenteel bij een externe provider liggen, te insourcen, terwijl de Soft Services uitbesteed blijven. Deze veranderingen vragen om een nieuwe aanpak voor Contract Management binnen het FM-gedeelte van F&E. Binnen het tendertraject komen vraagstukken naar voren die betrekking hebben op het inrichten van KPI’s en overlegstructuren met een nieuwe partner.

Het doel van het project is om de rol(len) van Contract Management binnen F&E efficiënt en effectief in te richten, met oog voor de bestaande organisatie, zoals de rol van Inkoop en andere betrokken afdelingen. Het streven is een uniforme werkwijze waarmee alle vragen en sturing op contracten binnen F&E consistent worden behandeld.

Aan het einde van de opdracht wordt verwacht dat je een inventarisatie van de huidige en gewenste werkwijze hebt uitgevoerd, evenals een analyse van waste en gaps, een SWOT-analyse en een adviesrapport. Daarnaast doe je een voorstel voor de implementatie en kennisoverdracht. Het project richt zich op het bieden van heldere adviezen over de inrichting van Contract Management binnen de F&E organisatie.

 

Profiel

  • beschikt over minimaal hbo/wo werk- en denkniveau;
  • minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het opzetten en neerzetten van een inrichtingsadvies;
  • in staat om mensen van verschillende afdelingen en diverse opleidingsniveaus te benaderen;
  • analytisch sterk en weet ook de praktijk hierin goed toe te passen;
  • kennis en ervaring binnen het domein van Contract Management en/of Procurement;
  • ervaring met operationalisatie van uitbestedingstrajecten;
  • kwaliteitsgericht, analytisch, samenwerken, sterk in advisering en communicatie.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-249-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Kwaliteit

Associate Quality Assurance Officer

Aanbod

  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-12-2024.

 

Functie

Als Associate Quality Assurance Officer vervul je een belangrijke rol binnen een dynamische omgeving bij de afdeling Quality Systems. Deze afdeling stuurt en coördineert het kwaliteitsbeleid van de productielocatie. Ze beheert de belangrijkste kwaliteitssystemen zoals wijzigingsbeheer, afwijkingsbeheer, leveranciersbeheer en documentatie en is verantwoordelijk voor zowel het onderhoud als de verbetering van deze systemen. Daarnaast biedt de afdeling ondersteuning aan alle gebruikers op de site.

Jouw taken omvatten het uitvoeren van change management activiteiten, gericht op kwaliteitsgerelateerde systemen en informatiestromen. Deze werkzaamheden zijn zowel projectmatig als routinematig, waarbij nauwe communicatie met andere afdelingen van essentieel belang is. Je begeleidt en beheert uitfaseringen en nieuwe productintroducties, draagt proactief bij aan verbeterinitiatieven binnen onze complexe QMS-omgeving en ondersteunt collega’s bij run & maintain activiteiten en verbeteringsinitiatieven van andere systemen.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

 

Profiel

  • minimaal HBO of Bachelor diploma en 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie binnen Quality (Systems);
  • uitgebreide kennis van GMP en andere nalevingsvereisten, met het vermogen om deze toe te passen in diverse situaties;
  • nauwkeurigheid en vaardigheid in het ordenen en structureren van digitale data en documenten;
  • ervaring met projectmanagement is een pré;
  • positieve instelling, gedreven om te leren en resultaten te behalen met een gevoel van eigenaarschap;
  • vermogen om zelfstandig te werken met een proactieve, flexibele en empathische houding;
  • teamspeler die tijdig hulp zoekt en anderen ondersteunt waar nodig;
  • sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels, essentieel voor effectieve samenwerking.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten, bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Boxmeer. De locatie is met ongeveer 45 medewerkers verantwoordelijk voor de marketing, verkoop, distributie en ondersteuning van de producten.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-236-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!