Derks Vacature Sales Marketing

Commercial Lead

Aanbod

  • veelzijdige en dynamische rol binnen een groeiende organisatie;
  • veel verantwoordelijkheid en vrijheid;
  • sterke afwisseling tussen strategisch denken en hands-on uitvoering;
  • aanboren van nieuwe markten, klanten en producten.

Functie

Als Commercial Lead ben je verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten van onze opdrachtgever in Nederland. Je richt je daarbij voornamelijk op de Retail, dus groothandels, apotheekketens en zorgverzekeraars. Het doel van deze functie is het laten groeien van het marktaandeel alsook de omzet. Je zorgt voor een optimale aanwezigheid van de generieke geneesmiddelen via de verschillende distributiekanalen. Ook hou jij je bezig met het aanboren van nieuwe markten, nieuwe klanten en het lanceren van nieuwe producten. Uiteraard onderhoud je bestaande relaties en weet je door jouw netwerk precies wat er speelt in de markt. Verder ben je betrokken bij de diverse tenders en inkoopprocessen van de klanten. Kortom, jij bent het gezicht van onze opdrachtgever in de markt voor generieke geneesmiddelen en onderhoudt relaties met zowel interne- en externe stakeholders. Als Commercial Lead rapporteer je direct aan de Country Manager en ben je onderdeel van een klein commercieel team.

Profiel

  • afgeronde bacheloropleiding;
  • minimaal 2 jaar saleservaring in de farmaceutische industrie;
  • aantoonbare kennis van en ervaring met de financiering van geneesmiddelen, bij voorkeur bij een generiek farmaceutisch bedrijf of groothandel;
  • diepe marktkennis en ervaring in het opbouwen van een netwerk van relaties in Nederland;
  • resultaatgericht met uitstekende analytische, strategische, zakelijke planning, communicatie en besluitvormingsvaardigheden;
  • Nederlands als moedertaal en een uitstekende beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een groeiende organisatie voor generieke geneesmiddelen in Nederland. Zij worden door zowel ziekenhuizen als apotheken gerekend tot de top-10 bedrijven die actief zijn in de generieke sector. Het Nederlandse team werkt nauw samen met het Europese Hoofdkantoor in Groot-Brittannië. De organisatie beschikt over een uitgebreide logistieke keten zodat het garant kan staan voor een consistente levering van levensreddende geneesmiddelen voor patiënten, terwijl afnemers de mogelijkheid hebben om snel te reageren op dynamische marktcondities. Het is de missie van de organisatie om zich in te zetten voor een optimale levering van generieke geneesmiddelen. Deze multiculturele organisatie is sinds 2008 actief in Nederland en heeft zijn kantoor in Utrecht. De organisatie kenmerkt zich door een flexibele, efficiënte en servicegerichte benadering van de markt. Het is een ambitieus bedrijf, met een sterke groeistrategie voor de komende jaren. Om de commerciële slagkracht te vergroten zoeken zij een Commercial Lead ter uitbreiding van de organisatie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-048-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Sr. Recruitment Consultant Life Sciences (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod

  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • bijdragen aan het succes van een aansprekende Life Sciences organisatie in Nederland;
  • open cultuur en sfeer, en de vrijheid om mee te bouwen aan een succesvol team van collega’s;
  • brede verantwoordelijkheid en veel kansen om zelf projecten op te zetten.

Functie

Denk jij in mogelijkheden en houd je eenvoudig het overzicht over verschillende projecten? Ben je communicatief vaardig en commercieel ingesteld? Dan komen deze vaardigheden goed van pas in de rol van Sr. Recruitment Consultant bij Derks & Derks. In deze functie werk je voor meerdere opdrachtgevers tegelijk. Je bent dé gesprekspartner voor ons netwerk. Je helpt professionals met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in hun carrière binnen de branche. Binnen de Life Sciences kan je nieuwe en bestaande relaties op- en uitbouwen, je coördineert werving- en selectie opdrachten, stelt marktanalyses op, vindt, benadert en interviewt relevante kandidaten en houdt regie over het hele proces. Je bent strategisch partner voor onze opdrachtgevers en adviseert over HR-gerelateerde vraagstukken.

Ons Life Sciences team is succesvol en groeiend. Hierdoor zijn er veel mogelijkheden om nieuwe projecten te starten, kansen te pakken of met een eigen idee of businesscase aan de slag te gaan. Je gaat bouwen aan je eigen business unit en weet hier de komende jaren een afdeling neer te zetten. Je wordt hierbij ondersteund door de Business Unit Manager Life Sciences.

Profiel

  • een afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • ervaring in een vergelijkbare functie;
  • commercieel, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken, met een gezonde dosis humor;
  • verbindend, samenwerkingsgericht en aantoonbare affiniteit met de Life Sciences industrie;
  • in staat meerdere projecten tegelijk te managen;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal.

Bedrijf

Derks & Derks is al meer dan twintig jaar betrouwbare partner in Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Executive Education. Met ons full service HR-bureau zijn we de grootste speler in de markt. Écht kijken en luisteren, dat is waar wij goed in zijn bij Derks & Derks. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit, strikte kwaliteitsnormen en wensen en behoeftes van opdrachtgever en kandidaat vormen daarin altijd de basis. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven. Als expert in ons vakgebied en als specialist in de markten waarin we opereren, zoeken we continu naar mogelijkheden om onze kennis te delen en professionals bij elkaar te brengen.

Het Life Sciences team richt zich op de (vaste en tijdelijke) bemiddeling en ontwikkeling van professionals in de farmaceutische industrie, medical devices en biotech.

De cultuur bij Derks & Derks is hands-on, open en informeel. We zijn betrokken en dragen samen verantwoordelijkheid voor het resultaat. In de praktijk betekent dit dat we werken aan een gezamenlijke doelstelling, zonder harde individuele KPI’s. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Wat je nog meer kunt verwachten als je bij Derks & Derks werkt zijn de nodige borrels, de gezamenlijke lunch, het kerstdiner in stijl, het jaarlijkse beachvolleybal event en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/22-043-DD naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Pieter via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Regiomanager Amsterdam

Aanbod
  • eindverantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardige tweedelijns zorglocatie;
  • aansturen van een team van gedreven zorgprofessionals;
  • uitbouwen van de commerciële mogelijkheden in de regio;
  • succesformule toelichten aan verwijzers in de regio;
  • flexibiliteit, collegiale werksfeer en een goed arbeidsvoorwaardenpakket.

Functie

Je bent eindverantwoordelijk voor de realisatie van de bedrijfsmatige doelstellingen van de vestiging. Je zorgt voor de juiste profilering van Het Rughuis en zorgt voor de juiste aansturing, begeleiding en coaching van een team professionele zorgprofessionals, waaronder Regiebehandelaren, Psychologen, Fysiotherapeuten en Cliënt Service Medewerkers (in totaal 25 FTE). Je stelt hen in de gelegenheid om de allerbeste zorg te verlenen door hen op allerlei fronten te faciliteren en te ondersteunen. Je voelt goed aan welke ruimte je de zorgprofessionals kan geven en weet altijd wat er speelt bij het team. Daarnaast verricht je zowel koude als warme acquisitie om zodoende het netwerk aan zorgverleners te vergroten. Cliënten van Het Rughuis komen via een doorverwijzing van huisartsen en andere zorgverleners bij de organisatie terecht, waarna er een zorgvuldig behandeltraject wordt gestart. Door de organisatie op de juiste wijze bij doorverwijzende instanties te profileren, komt zij eerder én beter in het vizier om klachten van cliënten te behandelen. Als Regiomanager sta je open om op termijn ook de aansturing van een eventueel nieuw te openen vestiging over te nemen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • minimaal vijf jaar ervaring als ondernemende/commerciële manager in Life Sciences, ZBC en/of de zorg;
  • ruime ervaring met acquisitie bij verwijzers (huisartsen, POH, bedrijfsartsen en medisch specialisten);
  • ervaring met de aansturing van zorgprofessionals in een vergelijkbare setting;
  • zelfstarter met drive, empatisch sterk en netwerkgericht;
  • flexibel, commercieel en communicatief vaardig op alle niveaus.

Organisatie

Het Rughuis is een een uiterst succesvolle en groeiende ambulante, gespecialiseerde GGZ-instelling die zich focust op de behandeling van cliënten die lijden aan chronische rug-, bekken- en/of nekpijn. De onderscheidende zorgorganisatie biedt een bewezen effectieve en innovatieve totaalaanpak, gestoeld op het biopsychosociaal model met de focus op het behalen van een duurzaam behandelresultaat.

Het Rughuis is onderdeel van Intergrin. Intergrin is een holding voor zeer gespecialiseerde tweedelijns zorgformules (hoofdvestiging in Geleen, circa 400 medewerkers, momenteel twaalf vestigingen met de intentie het aantal Rughuis- en Phi-vestigingen in Nederland verder te gaan uitbreiden). Intergrin wil de beste behandelingen realiseren voor patiënten met complexe, veelvoorkomende aandoeningen. Denk hierbij aan (chronische) rugklachten, maar ook aan psychosomatische stoornissen als angst, depressie en (lastig te duiden) psychosomatische klachten. Door geest én lichaam te betrekken in de problematiek, behaalt Intergrin indrukwekkende resultaten. De werkwijze van Intergrin is wetenschappelijk onderbouwd en wordt continu geïnnoveerd. Door multidisciplinair en innovatief bezig te zijn, blijven zij zich ontwikkelen en waarde creëren voor hun cliënten. De bedrijfsactiviteiten worden nader toegelicht op www.intergrin.nl, www.phi-med.nl en www.hetrughuis.nl.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-064-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Regiomanager Utrecht

Aanbod
  • eindverantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardige tweedelijns zorglocatie;
  • aansturen van een team van gedreven zorgprofessionals;
  • uitbouwen van de commerciële mogelijkheden in de regio;
  • succesformule toelichten aan verwijzers in de regio;
  • flexibiliteit, collegiale werksfeer en een goed arbeidsvoorwaardenpakket.

Functie

Je bent eindverantwoordelijk voor de realisatie van de bedrijfsmatige doelstellingen van de vestiging. Je zorgt voor de juiste profilering van Het Rughuis en zorgt voor de juiste aansturing, begeleiding en coaching van een team professionele zorgprofessionals, waaronder Regiebehandelaren, Psychologen, Fysiotherapeuten en Cliënt Service Medewerkers (in totaal 25 FTE). Je stelt hen in de gelegenheid om de allerbeste zorg te verlenen door hen op allerlei fronten te faciliteren en te ondersteunen. Je voelt goed aan welke ruimte je de zorgprofessionals kan geven en weet altijd wat er speelt bij het team. Daarnaast verricht je zowel koude als warme acquisitie om zodoende het netwerk aan zorgverleners te vergroten. Cliënten van Het Rughuis komen via een doorverwijzing van huisartsen en andere zorgverleners bij de organisatie terecht, waarna er een zorgvuldig behandeltraject wordt gestart. Door de organisatie op de juiste wijze bij doorverwijzende instanties te profileren, komt zij eerder én beter in het vizier om klachten van cliënten te behandelen. Als Regiomanager sta je open om op termijn ook de aansturing van een eventueel nieuw te openen vestiging over te nemen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • minimaal vijf jaar ervaring als ondernemende/commerciële manager in Life Sciences, ZBC en/of de zorg;
  • ruime ervaring met acquisitie bij verwijzers (huisartsen, POH, bedrijfsartsen en medisch specialisten);
  • ervaring met de aansturing van zorgprofessionals in een vergelijkbare setting;
  • zelfstarter met drive, empathisch sterk en netwerkgericht;
  • flexibel, commercieel en communicatief vaardig op alle niveaus.

Organisatie

Premium Healthcare Interventions (PHI) is een ambulante, gespecialiseerde GGZ instelling die zich focust op de behandeling van cliënten met stemmingsstoornissen, angststoornissen en somatoforme stoornissen. Bij PHI wordt binnen een transdiagnostisch raamwerk behandeld volgens een interdisciplinaire totaalaanpak. PHI ziet de mens graag als één geheel en vindt het dan ook logisch dat iemand in tijden van ziekte of onbalans ook als één geheel wordt gezien. In de praktijk betekent dit dat er aandacht is voor geest én lichaam. PHI kent inmiddels 6 vestiging in voornamelijk Zuid-Nederland en gaat in de nabije toekomst verder uitbreiden.

PHI is onderdeel van Intergrin. Intergrin is een holding voor zeer gespecialiseerde tweedelijns zorgformules (hoofdvestiging in Geleen, circa 400 medewerkers, momenteel twaalf vestigingen met de intentie het aantal Rughuis- en Phi-vestigingen in Nederland verder te gaan uitbreiden). Intergrin wil de beste behandelingen realiseren voor patiënten met complexe, veelvoorkomende aandoeningen. Denk hierbij aan (chronische) rugklachten, maar ook aan psychosomatische stoornissen als angst, depressie en (lastig te duiden) psychosomatische klachten. Door geest én lichaam te betrekken in de problematiek, behaalt Intergrin indrukwekkende resultaten. De werkwijze van Intergrin is wetenschappelijk onderbouwd en wordt continu geïnnoveerd. Door multidisciplinair en innovatief bezig te zijn, blijven zij zich ontwikkelen en waarde creëren voor hun cliënten. De bedrijfsactiviteiten worden nader toegelicht op www.intergrin.nl, www.phi-med.nl en www.hetrughuis.nl.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-065-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Medisch Adviseur MSZ

Aanbod
  • zorginhoudelijke positie met impact op de betaalbaarheid van de gezondheidszorg in Nederland;
  • jouw kennis als arts op macroniveau inzetten;
  • werken bij dé toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • hecht team (22 fte) met daarbinnen een collegiale samenwerking tussen 8 artsen;
  • meedenken over de visie van Zilveren Kruis 2025;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

In deze functie beoordeel je machtigingsaanvragen van verzekerden voor medisch specialistische zorg, revalidatiezorg en geriatrische revalidatiezorg. Je beoordeelt of de verzekerde recht heeft op een vergoeding binnen (vooral) de medisch specialistische zorg, zoals behandelingen in het buitenland of plastische chirurgie. Hiervoor raadpleeg je, in sommige gevallen, wetenschappelijk onderzoek om een gegronde argumentatie tot stand te brengen. Je bent betrokken bij het hele proces van spiegelen, naleving- en materiële controles. Je voert hiervoor gesprekken met zorgaanbieders, je beoordeelt aangeleverde inhoudelijke informatie en onderzoekt, als dat nodig is, patiëntendossiers op locatie van de zorgaanbieders. Je neemt duidelijke standpunten in over de rechtmatigheid, doelmatigheid en gepast gebruik van gedeclareerde zorg en beargumenteert beslissingen zowel richting collega’s als zorgaanbieders. Het begrip ‘de Stand van de Wetenschap en Praktijk’ staat hierbij centraal. Je geeft advies en bent betrokken bij rechtszaken met zorgaanbieders of verzekerden, die vaak gaan over rechtmatige zorg.

Daarnaast ben je als Medisch Adviseur MSZ verantwoordelijk voor het op peil brengen en houden van de zorginhoudelijke kennis binnen Zilveren Kruis. Je deelt je kennis actief en bent een zorginhoudelijke vraagbaak voor je collega’s. Je draagt zorg dat de medewerkers in jouw functionele eenheid zorgvuldig omgaan met medische informatie van onze verzekerden. Je faciliteert dat medewerkers die zorginhoudelijke gegevens beoordelen en interpreteren dit op een juiste wijze doen. Bij het uitvoeren van al deze taken ben je je steeds bewust van de belangen van de klanten (de verzekerden) op de korte en lange termijn, op individueel en collectief niveau en weeg je deze af.

Profiel
  • BIG geregistreerd arts;
  • academisch werk- en denkniveau;
  • kennis van medisch specialistische zorg of huisartsengeneeskunde;
  • affiniteit met wetenschappelijk onderzoek;
  • verbindt theorie en praktijk en kijkt overstijgend naar vraagstukken;
  • besluitvaardig, analytisch en met overtuigingskracht;
  • drive om zaken te veranderen.
Bedrijf

Zilveren Kruis maakt onderdeel uit van Achmea, de grootste collectieve zorgverzekeraar in Nederland. Voor haar ruim vier miljoen klanten zet Zilveren Kruis veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. Als Medisch Adviseur MSZ maak je onderdeel uit van het Controleteam MSZ/GGZ binnen de afdeling Naleving & Controle. Het team Naleving & Controle is onderdeel van de afdeling Zorginkoop en is verantwoordelijk voor het controleren van declaraties op rechtmatigheid en doelmatigheid, het beoordelen van (complexe) machtigingsaanvragen, het spiegelen van aanbieders op hun declaratiepatronen en het zorgdragen dat contractafspraken met aanbieders worden nageleefd.

Het Controleteam MSZ/GGZ bestaat uit ruim 20 personen (zorginhoudelijk adviseurs, controlespecialisten en –medewerkers) en houdt zich bezig met het meedenken over en implementeren van nieuw beleid, het uitvoeren van (materiële) controles en de naleving van gemaakte inkoopafspraken. Hierdoor is er een breed scala aan expertise en vaardigheden aanwezig. Binnen het team werk je vooral intensief samen met circa zeven andere medisch adviseurs MSZ in een grotendeels zelfsturend team. Het team maakt onderdeel uit van de afdeling Naleving & Controle, die op zijn beurt onderdeel is van Zorginkoop.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-047-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Recruitment Consultant Healthcare

Aanbod

  • werken voor aansprekende zorgorganisaties in Nederland;
  • bijdragen aan het succes van onze dienstverlenende organisatie;
  • open cultuur en sfeer en de vrijheid om mee te bouwen aan een succesvol team;
  • brede verantwoordelijkheid en veel kansen om zelf projecten op te zetten;
  • veel ruimte voor opleiding en ontwikkeling, en volop doorgroeimogelijkheden;
  • op en/of uitbouwen van jouw netwerk binnen de gezondheidszorg;
  • flexibiliteit om zelf werkzaamheden (deels vanuit huis) in te delen.

Functie

Denk jij in mogelijkheden en houd je eenvoudig het overzicht over verschillende projecten? Ben je communicatief vaardig en commercieel ingesteld? Dan komen deze vaardigheden goed van pas in de rol van Recruitment Consultant bij Derks & Derks. In deze functie werk je binnen een hecht team voor meerdere opdrachtgevers tegelijk. Je bent dé gesprekspartner voor ons netwerk. Je helpt professionals met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in hun carrière. Je bouwt nieuwe en bestaande relaties op en uit, coördineert werving- en selectie opdrachten, stelt marktanalyses op, vindt, benadert en interviewt relevante kandidaten en houdt regie over het hele proces. Je bent strategisch partner voor onze opdrachtgevers, adviseert over interessante HR-vraagstukken en ondersteunt door het inzetten van andere diensten van Derks & Derks, zoals Talent Development, wetenschappelijk onderzoek of een van onze opleidingen.

Ons Healthcare team is succesvol en groeiend. Hierdoor zijn er veel kansen om nieuwe projecten te starten, kansen te pakken of met een eigen idee of businesscase aan de slag te gaan. Derks & Derks adviseert breder dan recruitment en heeft zelf senior arbeids- en organisatiepsychologen ‘in huis’ die organisaties ondersteunen. Samen met hen organiseren we interviewclinics, adviseren we op dieper niveau over individuele- en team-talenten en helpen we zorgorganisaties, teams en individuele professionals zo optimaal mogelijk te presteren. Met onze opleiding www.masterclassnieuwezorg.nl bieden we een uniek programma voor professionals in de zorg en verbreden we hun blik. Als Recruitment Consultant Healthcare ben je nauw bij de Masterclass NieuweZorg betrokken en mag je (eventueel zelfs als deelnemer) participeren.

Profiel

  • een afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • ervaring in een vergelijkbare functie is een pre, maar geen must;
  • commercieel, proactief, mensgericht, met een gezonde dosis humor;
  • verbindend, samenwerkingsgericht en affiniteit met de gezondheidszorg;
  • in staat meerdere projecten tegelijk te managen;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal.

Bedrijf

Derks & Derks is al twintig jaar betrouwbare partner in Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Executive Education. Met ons full service HR-bureau zijn we de grootste speler in de markt. Écht kijken en luisteren, dat is waar wij goed in zijn bij Derks & Derks. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit, strikte kwaliteitsnormen en wensen en behoeftes van opdrachtgever en kandidaat vormen daarin altijd de basis. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven.

Als expert in ons vakgebied en als specialist in de markten waarin we opereren, zoeken we continu naar mogelijkheden om onze kennis te delen en professionals bij elkaar te brengen. Dat doen we op allerlei manieren: korte, kleinschalige (maatwerk-)trainingen, bijvoorbeeld over succesvol solliciteren en feedback geven en clinics over interviewtechnieken, maar ook internationaal proberen we altijd meerwaarde te bieden en hebben wij diverse initiatieven opgezet, zoals het International Network of Recruitment Agencies in Life Sciences (INRALS).

Daarnaast blijven we met onze opleidingen van alle actuele ontwikkelingen op de hoogte.

Het Healthcare team richt zich op de (vaste en tijdelijke) bemiddeling en ontwikkeling van professionals binnen de zorg. Daarbij werken wij branche breed voor de volgende sectoren; ziekenhuizen, ZBC´s, zorgverzekeraars, apotheken, zorgaanbieders in de GGZ, JZ, VVT en VG en overheid.

De cultuur bij Derks & Derks is open, samenwerkingsgericht en informeel. We zijn betrokken en dragen samen verantwoordelijkheid voor het resultaat. In de praktijk betekent dit dat we werken aan een gezamenlijke doelstelling, zonder harde individuele KPI’s. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Wat je nog meer kunt verwachten als je bij Derks & Derks werkt zijn de nodige borrels, de gezamenlijke lunch, het kerstdiner in stijl, het jaarlijkse beachvolleybal event en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/21-081 naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Derks vacature sales-marketing

Accountmanager Transmuraal

Aanbod
  • uitdagende baan bij een succesvol bedrijf;
  • een open en informele cultuur met korte lijnen;
  • werken in een internationale omgeving;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Accountmanager Transmuraal sta je midden in de dynamiek en hectiek van de verkoopprocessen. Je bent verantwoordelijk voor de directe en indirecte verkoop van artikelen aan de tussenhandelaars, zorgprofessionals en (groot)gebruikers. Je zult hierbij de markt bewerken op basis van je eigen salesplan en zorgen voor een permanente product awareness en up & cross selling vanuit het assortiment. Het einddoel van jouw werkzaamheden is een voorkeurstatus ontwikkelen voor de merken en artikelen bij de klantenkring. Je verkoopproces zal een mix kennen van relatiebeheer, consultative selling en new business. Verder bouw je je netwerk uit, neem je deel aan beurzen, seminars en congressen, signaleer je ontwikkelingen in de markt, evalueer je productresultaten en identificeer je klantbehoeften. Je zult werkzaam zijn in de regio Oost-Nederland.

Profiel
  • minimaal een afgeronde bacheloropleiding;
  • aantoonbare commerciële ervaring en ervaring in de medische markt;
  • ervaring met Power BI en Office 365 is een pre;
  • sterke communicatieve vaardigheden en uitstekend kunnen samenwerken;
  • ondernemend, klantgericht, verantwoordelijk en zelfsturend;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in zowel woord als geschrift.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een leverancier van kwalitatief hoogwaardige medische producten. Ze zijn gespecialiseerd in producten voor wond-, continentie-, diabetes- en acute (EHBO en BHV) zorg. Ze bieden een breed scala aan merken, waaronder hun eigen. Deze producten zijn ontwikkeld op basis van de nieuwste inzichten en ontwikkelingen in de zorg. Onze opdrachtgever heeft een open, informele cultuur met korte lijnen. Hard werken gaat hand in hand met saamhorigheid en een prettige werksfeer. Ze zijn een dynamisch en snelgroeiend bedrijf met 50+ medewerkers.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/21-073-DD, naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Dennis Uleman via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Teammanager

Aanbod
  • uitdagende senior positie met veel zelfstandigheid;
  • met twee zorgteams (totaal 34 medewerkers) bouwen aan kwalitatief goede zorg en begeleiding;
  • bijdragen aan het welzijn van cliënten die problemen ervaren als gevolg van hersenletsel;
  • intensieve samenwerking met collega-managers en andere stakeholders in de regio;
  • vast contract en salaris conform FWG 60 CAO gehandicaptenzorg (max. € 4.799,– bruto per maand).
Functie

Als Teammanager ben je integraal verantwoordelijk voor de aansturing van twee teams op zorglocaties Het Kwartier en Octet in Almere. Als Teammanager heb je overzicht van wat er nodig is om de beste zorg aan de bewoners te leveren. Je zorgt voor een goede balans tussen tevreden bewoners, uitdagend werk voor medewerkers, een sluitende bedrijfsvoering en tevreden stakeholders. Je bewaakt dat het zorgproces, zowel intern alsook binnen het netwerk, goed en veilig georganiseerd is. Je faciliteert medewerkers in hun werk en ontwikkeling, coacht, motiveert en zorgt dat de inkomsten en uitgaven met elkaar in balans zijn. Een belangrijke taak is erop toezien dat het team zich verder ontwikkelt en je weet hierbij de verschillende talenten van het team goed in te zetten. Hiermee verhoog je zowel het werkplezier van de medewerkers, als de kwaliteit van de geleverde zorg en begeleiding. Je bent een goede leider die communiceert op een gelijkwaardige manier en een open werksfeer aanmoedigt. Ook beschik je over coachende vaardigheden waarmee je rust creëert binnen het team en besluitvaardigheid en initiatief stimuleert.

Woonlocaties Het Kwartier en Het Octet bieden 24-uurszorg en begeleiding aan in totaal 26 bewoners. De bewoners beschikken over een eigen appartement, waarbij door InteraktContour zorg en begeleiding wordt geleverd. Op woonlocatie Het Kwartier wonen 16 cliënten en is gevestigd in de wijk Almere Poort. Het team bestaat uit 26 medewerkers (begeleiders, senior begeleiders, assistent begeleiders, huishoudelijk medewerkers en een administratief medewerker). Op woonlocatie Octet wonen tien cliënten met NAH. De locatie ligt in de muziekwijk, naast een buurtboerderij en op loopafstand van een winkelcentrum. Het team bestaat uit acht collega’s van verschillende disciplines waaronder (assistent-)begeleiders, senior begeleiders en huishoudelijk medewerkers. Beide locaties maken onderdeel uit van de eenheid Zorg en Wonen bestaande uit in totaal 36 woonlocaties verspreid over Midden- en Oost-Nederland. InteraktContour is een vooruitstrevende organisatie die steeds meer technologie en e-health inzet, waardoor bewoners het maximale uit hun leven kunnen halen. Beide teams zijn volop in ontwikkeling en er ligt een mooie uitdaging om als Teammanager mee aan de slag te gaan en aan verder te bouwen!

Profiel
  • afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau, bij voorkeur in combinatie met een managementopleiding;
  • minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring in de zorg;
  • ervaring binnen een intramurale setting in een must;
  • ervaring met cliënten met complex gedrag is een pre;
  • organisatorische en bedrijfsmatig sterk;
  • aantoonbare ervaring met het op inspirerende wijze leiden van een team in ontwikkeling.
Bedrijf

InteraktContour biedt hulp aan mensen die problemen ervaren door hersenletsel, na bijvoorbeeld een beroerte, ongeluk of hersentumor. Hersenletsel verandert het leven van cliënten en dat van hun naasten, waarbij terug naar werk of school vaak niet lukt en thuis alles anders is. InteraktContour richt zich op wat wel mogelijk is, en biedt daarvoor behandeling, begeleiding, dagbesteding en 24-uurs zorg in Oost- en Midden-Nederland. Hierdoor kunnen cliënten resultaten boeken op het gebied van leven, wonen en werken, en samen met hun naasten toekomstgericht verder met hun leven.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/22-037-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Een Verklaring Omtrent het Gedrag is een voorwaarde om voor deze positie in aanmerking te komen. (aanvraagprocedure via InteraktContour).

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Halt

Business Analist

Aanbod
  • Met ICT en communicatie deze inspirerende maatschappelijk relevante jeugdorganisatie verder verbeteren;
  • boeiende ICT-projecten met veel impact op de organisatie;
  • organisatiebreed ontwikkelen van de informatievoorziening en deze optimaal laten werken;
  • werken binnen een hecht team in een inspirerende, betrokken organisatie;
  • arbeidsvoorwaardenpakket conform CAO Sociaal Werk, jaarsalaris maximaal €67.400,– met veel flexibiliteit (opleidingsmogelijkheden, balans werk-privé, hybride werken).
Functie

Je bent verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van de informatievoorziening van Stichting Halt, inclusief alle applicaties waar de organisatie gebruik van maakt. Je werkt nauw samen met alle organisatieonderdelen en vervult een sleutelrol binnen de organisatie. Je vertaalt vraagstukken naar oplossingen, analyseert businessprocessen, weet deze te modelleren, adviseert over sturingsinformatie waardoor deze effectiever kan worden ingezet. In samenwerking met Functioneel Beheer ga je met verbeteringsprojecten aan de slag. Als projectleider leid je (tijdelijke) projectteams van interne en externe projectleden om ICT doelmatig te laten bijdragen aan de doelstellingen van Halt. Je adviseert over de inzet van middelen, tijd en geld om de juiste keuzes te maken met betrekking tot ICT en communicatie en hoe deze effectief kunnen bijdragen aan wat jij samen met jouw team wil bereiken.

Als Business Analist maak je onderdeel uit van het team ICT (vijf personen) en werk je nauw samen met collega’s binnen de afdeling Bedrijfsvoering. Je rapporteert aan de Informatiemanager en hebt een belangrijke adviserende rol richting management, de Directeur Bedrijfsvoering en de Directeur-Bestuurder. Met jouw inzet optimaliseer je de kwaliteit van ICT-dienstverlening, bedrijfsvoering én samenwerking, en draag je bij aan een kansrijke toekomst voor alle jongeren in Nederland.

Profiel
  • afgeronde hbo- of wo-opleiding, bijvoorbeeld richting informatica of bedrijfskunde;
  • kennis van en inzicht in bedrijfsprocessen en informatiearchitectuur;
  • minimaal twee jaar ervaring in een soortgelijke rol;
  • ervaring met het optimaliseren en ontwerpen van informatieprocessen;
  • daadkrachtig, proactief, hands-on en ondernemend;
  • affiniteit met een organisatie met maatschappelijke impact.
Bedrijf

Halt is een middelgrote landelijke organisatie met maatschappelijke impact. In totaal werken er 250 medewerkers bij Halt. Vanuit de overtuiging dat jongeren een tweede kans verdienen richt Halt zich al 40 jaar op het voorkomen en onder begeleiding corrigeren van jeugdcriminaliteit. Rond de 16.000 jongeren krijgen jaarlijks te maken met één van de Halt-interventies, adequaat en op een pedagogisch verantwoorde manier. Naast individuele interventies geeft Halt ook voorlichtingen op scholen en sportverenigingen en werken zij met partners samen aan wijk gebonden projecten gericht op een veilige samenleving. Halt is een stichting met een ongedwongen cultuur en kent een grote betrokkenheid van de medewerkers. De organisatie kent korte lijnen en een grote resultaatverantwoordelijkheid onder de collega’s vanwege het maatschappelijk belang dat van hun bijdrage afhangt.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-029-DD, naar Alexander Willemse. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Operationeel Directeur Het Rughuis

Aanbod
  • vormgeven aan forse groei van een kwalitatief hoogwaardige commerciële gezondheidszorgorganisatie;
  • aansturen van de huidige Regiomanagers van de behandelcentra met behoud van kwaliteit en groei;
  • verantwoordelijk voor positionering, strategie en aansturing locaties;
  • impact op resultaat, collegiale werksfeer en goed arbeidsvoorwaardenpakket.
Functie

Als Operationeel Directeur van Het Rughuis ben je eindverantwoordelijk (inclusief P&L) voor de effectieve aansturing van de huidige vestigingen, en zie je toe op de samenwerking en afstemming die daarvoor nodig is. In samenspraak met het directieteam stel je het jaarplan voor de organisatie op en zorg je voor een succesvolle en concrete vertaling op vestigingsniveau. Je stuurt de Regiomanagers aan die verantwoordelijk zijn op locatieniveau, en je begeleidt hen in het behalen van resultaten. Je luistert naar en vraagt om input van de verschillende professionals in de eigen organisatie en geeft actief vorm aan procesoptimalisatie. Naast de aansturing van de huidige vestigingen, draag je als Operationeel Directeur bij aan verdere groei in Nederland. Uitbreiding van het aantal locaties in Nederland is een belangrijk speerpunt binnen de organisatie en vormt een belangrijk onderdeel van de jaarplannen. Daarnaast vertegenwoordig je de organisatie bij diverse stakeholders in de markt en neem je zelf het voortouw om bij voorschrijvers de voordelen van de eigen organisatie toe te lichten. Kortom: een sterk gevulde rol, waarin groei, uitbouw en ambitie samengaan met kwaliteitsbehoud, procesoptimalisatie en het stabiel houden van de organisatie.

Profiel
  • academisch werk- en denkniveau met een analytisch sterke en gestructureerde manier van werken;
  • minimaal 5 jaar commerciële ervaring (bij voorkeur incl. P&L) in de zorg of aanverwante branches (Farma, Medical Devices, ZBC);
  • minimaal 7 jaar people management ervaring door het managen van een afdeling of organisatie(onderdeel);
  • sterke affiniteit met zorg en ervaring met het uitbreiden van dienstverlening binnen een vergelijkbare setting;
  • ervaring met verander-, risico-, proces- en projectmanagement;
  • sterk in communicatie, doortastend en standvastig;
  • goed ontwikkelde organisatiesensitiviteit, schakelt effectief tussen strategie, tactiek en operatie.

Organisatie

Intergrin (hoofdvestiging in Geleen, ongeveer 400 medewerkers over twaalf vestigingen) is een holding voor zeer gespecialiseerde tweedelijns zorgformules, die de beste behandelingen wil realiseren voor groepen patiënten met complexe, veelvoorkomende aandoeningen. Denk hierbij aan (chronische) rugklachten, maar ook aan psychosomatische stoornissen als angst, depressie en (lastig te duiden) psychosomatische klachten. Door geest én lichaam te betrekken in de problematiek, behaalt Intergrin indrukwekkende resultaten. De werkwijze van Intergrin is wetenschappelijk onderbouwd en wordt continu geïnnoveerd. Door multidisciplinair en innovatief bezig te zijn, blijven zij zich ontwikkelen en waarde creëren voor hun cliënten. De bedrijfsactiviteiten worden nader toegelicht op www.intergrin.nl, www.phi-med.nl en www.hetrughuis.nl.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-099-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.