Derks Vacature Sales Marketing

Accountmanager Laboratoria

Aanbod
  • afwisselende rol met veel verantwoordelijkheden;
  • werken voor een groeiend productportfolio;
  • een enthousiast en gedreven team dat gericht is op samenwerken;
  • de mogelijkheid om je vaardigheden en competenties verder te ontwikkelen;
  • uitstekende arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Accountmanager Laboratoria ben je verantwoordelijk voor alle salesactiviteiten in Noord-Nederland voor een groeiend productportfolio in IVD Diagnostics. Je bent het aanspreekpunt voor jouw eigen klantportfolio en bouwt met jouw klantgerichte mindset aan langdurige relaties. Je doelgroep bestaat uit ziekenhuis- en privé laboratoria. Je bent verantwoordelijk voor het vergroten van de omzet in jouw regio. Met jouw commerciële vaardigheden en samen met het team van vier commerciële collega’s, weet je salesstrategieën te plannen en uit te voeren en ben je verantwoordelijk voor het lanceren van nieuwe producten in de Nederlandse markt. Je productportfolio bestaat uit medisch microbiologische en POCT producten. Daarnaast verzorg je product support samen met het serviceteam en je draagt zorg voor trainingen voor de laboratoria. Je rapporteert in deze functie direct aan de General Manager.

Profiel
  • minimaal een afgeronde bacheloropleiding, bijvoorbeeld HLO of Commerciële Economie.
  • kennis van klinische laboratoria en het Nederlandse zorgsysteem is een sterke pre;
  • ervaring op het gebied van vitro diagnostiek en kennis van LIS/HIS is een pre;
  • positief, verbindend, klantgericht en probleemoplossend;
  • commercieel sterk, systematisch, zelfstandig en strategisch;
  • bereid te reizen binnen Nederland;
  • goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is met meer dan 25 jaar ervaring in de distributie van diagnostische testen en instrumenten ter ondersteuning van de Nederlandse gezondheidszorg een toonaangevende speler in de markt. In totaal zijn er dertien kantoren wereldwijd. Het portfolio bestaat momenteel uit circa 300 producten die ze onder andere ook zelf produceren en blijft groeien. Met een gedreven team van in totaal veertien professionals in Nederland en drie in België, bieden zij diensten aan eerstelijnszorg en laboratoria in Nederland. Meer dan ooit richt de organisatie zich op de uitbreiding en ontwikkeling van hoogwaardige producten. Dit alles met als streven de beste partner te zijn voor hun klanten. Vanwege een interne promotie en uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar een Accountmanager Laboratoria voor de regio Noord-Nederland.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-302-DD, naar Pieter van Gelderen of Dennis Uleman via: info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Dennis Uleman op nummer +31 (0)6 82 72 71 33.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Ziekenhuisapotheker

Aanbod
• Ziekenhuisapotheker bij hecht en toegankelijk ziekenhuis;
• verantwoordelijk voor de totale farmaceutische patiëntenzorg;
• lid medische staf en MT lid van de apotheek;
• korte lijnen met professionele informele werksfeer;
• meebouwen aan compleet nieuwe apotheek en nieuw ziekenhuis;
• parttime-, fulltime- en thuiswerken mogelijk;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket met jaarsalaris tot € 143.300,– (conform FWG 80 cao ziekenhuizen).

Functie
Als Ziekenhuisapotheker bij St. Jans Gasthuis ben je verantwoordelijk voor kwalitatief hoogwaardige farmaceutische patiëntenzorg en een klantgerichte dienstverlening van een ziekenhuisapotheek in ontwikkeling. De ziekenhuisapotheek van St. Jans Gasthuis bestaat uit een hecht team (40 medewerkers) en verzorgt de farmaceutische dienstverlening voor zowel ambulante als opgenomen patiënten. Als Ziekenhuisapotheker maak je deel uit van de medische staf en ben je inhoudelijk verantwoordelijk voor één van de vakgebieden, in afstemming met de vakgroep en afhankelijk van jouw expertise en voorkeur. Je hebt passie voor je vak en werkt graag samen met andere zorgverleners. Je hebt dagelijks contact met het team en werkt in nauwe samenwerking met 4 Ziekenhuisapothekers en 2 Poliklinisch Apothekers. Binnen dit kleine team vormen jullie een hechte vakgroep. Je rapporteer direct aan de Hoofd Apotheker en de Manager Apotheek & Lab. De cultuur is toegankelijk en informeel, de lijnen kort en samenwerking geschiet op basis van gelijkwaardigheid.

Er wordt in Weert een compleet nieuw ziekenhuis gerealiseerd waarbij ook de ziekenhuisapotheek volledig nieuw zal worden neergezet op een zichtbare toegankelijke plek binnen het huis. De ziekenhuisapotheek en de poliklinische apotheek van het ziekenhuis zijn volop in ontwikkeling om in de nieuwe setting intensiever samen te gaan werken en één vakgroep te gaan vormen. Als Ziekenhuis Apotheker en MT lid heb je impact op dit gehele proces en alle ruimte om proactief over de nieuwe organisatie, samenwerking en werkprocessen mee te denken.

Sta jij als patiëntgerichte Ziekenhuis Apotheker open voor wat nieuws en past een uitdagende rol met korte lijnen, informele contacten, een hecht collegiaal team, een goed afgestemde werk-privé balans en een unieke kans om mee te bouwen aan de realisatie van een nieuwe ziekenhuisapotheek en gehele ziekenhuisorganisatie? Neem dan direct contact op met Derks & Derks om te kijken of dit aansluit op jouw persoonlijke wensen en ambitie!

Profiel
• afgeronde opleiding tot Ziekenhuisapotheker en BIG-geregistreerd;
• gedegen kennis van de Geneesmiddelenwet en bekend met geldende regelgeving;
• teamplayer die goed kan samenwerken met diverse disciplines en zorgverleners;
• affiniteit met optimaliseren van werkprocessen en motiveren van collega’s;
• communicatief sterk en schakelend op alle niveaus binnen een ziekenhuisorganisatie;
• op zoek naar een kleinschalige werkomgeving met korte lijnen en brede verantwoordelijkheid;
• positief, verandergericht, fris en onbevangen.

Bedrijf
St. Jans Gasthuis is een intiem ziekenhuis gelegen in Weert, met een rijke geschiedenis en een goede reputatie in de regio. Al anderhalve eeuw lang bieden ze zorg vanuit het hart, midden in de regio, geholpen door moderne middelen en inzichten. Het ziekenhuis heeft een informele sfeer en een hecht team van zorgprofessionals die gezamenlijk streven naar uitmuntendheid in de farmaceutische zorg.

Reactie
Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-239-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 06 – 12795418.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Health Economics

Interim Business Controller

Aanbod

  • uitdagende rol in het optimaliseren van financiële processen binnen een GGZ instelling;
  • belangrijke verantwoordelijke rol binnen de centrale administratie van verschillende zorgafdelingen;
  • opstellen van begrotingen en advies uitbrengen over managementrapportages;
  • tijdelijke opdracht voor 16-20 uur per week, duur minimaal 6 maanden;
  • start in december/januari, zowel op ZZP-basis als via detachering in te vullen.

Functie

Als Interim Business/Financial Controller bij het team Finance & Control van het Servicebedrijf, speel je een belangrijke rol in het optimaliseren van financiële processen. Je bent verantwoordelijk voor de financiële gezondheid van een specifiek cluster/zorgfunctie. Samen met een team van vier Business en Financial Controllers vorm je de brug tussen de centrale administratie en de verschillende zorgafdelingen, waarbij je zorgt voor een vloeiende communicatie en samenwerking. Je levert real-time data-gestuurde beslissingen, betrouwbare voorspellingen en strategische analyses. Daarbij draag je bij aan de opstelling van begrotingen en breng je advies uit over managementrapportages. Je optimaliseert de administratieve organisatie en implementeert proces- en systeemverbeteringen. Met jouw financiële achtergrond en sterke analytische vaardigheden draag je bij aan accurate rapportages, risicobeheer en continue verbeteringen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor financiële data binnen de zorgfunctie.

Profiel

  • relevante financiële opleiding op minimaal hbo-niveau;
  • ervaring in de zorg, affiniteit met GGZ en/of psychiatrie is een pre;
  • ervaring met financiële systemen Value Care en Visma is een pre;
  • ervaring in het analyseren van cijfers, trends en ontwikkelingen;
  • zelfstandig werkend, maar vooral ook gericht op samenwerken;
  • oplossingsgericht (continu verbeteren) en in staat om onder druk te kunnen werken;
  • je bent positief, pragmatisch, proactief, resultaatgericht en innovatief;
  • je neemt graag initiatief en wil op basis van feiten een positieve invloed uitoefenen op de managers.

Bedrijf   

Het betreft een GGZ-instelling in de regio Zuid-Holland. De organisatie is een toonaangevende specialist in geestelijke gezondheidszorg en is verantwoordelijk voor de crisisdienst in de veiligheidsregio Hollands Midden en richt zich op complexe psychiatrische problematiek. Met uitgebreide ervaring en deskundigheid bieden ze zorg aan ouderen, volwassenen, jongeren en kinderen die dagelijks worstelen met meerdere psychiatrische aandoeningen. Het betreft een tijdelijke vervanging vanwege een zwangerschapsverlof.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/23-312-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Karin Hultink op nummer +31(0)6 51 10 39 75.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Manager Logistiek & Inkoop

Aanbod

  • uitdagende functie bij een toonaangevende Ziekenhuisapotheek;
  • leidinggevende rol met impact op logistiek en inkoopprocessen;
  • vanuit jouw expertise bijdragen aan toekomstbestendige zorg binnen een unieke apotheek;
  • impact op het organisatie brede kwaliteits- en efficiencyniveau;
  • met gedreven collega’s samenwerken aan de optimalisatie van farmaceutische zorg;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 CAO ziekenhuizen (jaarsalaris max. € 85.000,-).

Functie

Als Manager Logistiek & Inkoop ben je verantwoordelijk voor het (verder) verbeteren van de efficiëntie van alle logistieke en inkoopprocessen. Je leidt verbeterprojecten, streeft naar optimalisatie van Supply Chain processen en geeft leiding aan projecten om tot verbeteringen te komen op het gebied van het reduceren van kosten of voorraden en het optimaliseren van werk- of logistieke processen. Je formuleert voorstellen met betrekking tot voorschriften, procedures, besparingen en investeringen en coacht je teams om dit te bereiken.

Als Manager Logistiek & Inkoop geef je leiding aan een divers team van in totaal 14 fte bestaande uit apothekersassistenten, logistieke medewerkers, voorraadbeheerders, teamleider en inkopers. Coördinatie van werkzaamheden, het enthousiasmeren en stimuleren van medewerkers en het bevorderen van de samenwerking met andere afdelingen en klanten behoren eveneens tot je taken. In het inkoopproces werk je nauw samen met ziekenhuisapothekers die de specificaties en inhoudelijke beoordeling verzorgen. Je hebt een cruciale rol in het toekomstbestendig maken van de organisatie en fungeert als centraal aanspreekpunt voor collega’s van andere afdelingen. Kortom, deze veelzijdige functie vereist een verbinder die de logistieke en inkoopprocessen optimaliseert, teams aanstuurt, de samenwerking bevordert en bedrijfsbreed adviezen geeft.

Profiel

  • een afgeronde hbo/wo opleiding, bij voorkeur in de richting van Logistiek & Economie;
  • minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke rol;
  • aantoonbare ervaring in een leidinggevende functie en met het begeleiden van veranderingsprocessen;
  • bedrijfskundig en cijfermatig onderlegd en affiniteit met de zorgsector;
  • ruime ervaring met het optimaliseren van werkprocessen en het motiveren van collega’s;
  • verbinder, communicatief vaardig en analytisch sterk.

Bedrijf

De Stichting Apotheek der Haarlemse Ziekenhuizen, gelegen in Haarlem, vormt het kloppende hart van de gezondheidszorg in de regio. Met ruim 180 gedreven medewerkers, verdeeld over diverse afdelingen en teams, verwezenlijkt deze ziekenhuisapotheek een belangrijke missie: het leveren van zorg op maat aan talloze zorginstellingen.

De Stichting Apotheek der Haarlemse Ziekenhuizen en het Spaarne Gasthuis hebben het voorgenomen besluit genomen om te fuseren. Bij een fusie zal je dienstverband worden gecontinueerd binnen het Spaarne Gasthuis.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-283 naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Alexander via +31 (0)6 12795418.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Manager Healthcontracting

Aanbod
  • strategische positie bij toonaangevende organisatie;
  • impact op landelijke hoorzorg zorgcontractering;
  • werken bij een internationale en ambitieuze organisatie;
  • samenwerken met gedreven collega’s;
  • goede balans tussen werk en privé;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Zorgcontractering heeft een belangrijke strategische positie binnen Amplifon en als Manager Healthcontracting ben je verantwoordelijk voor de juiste vertaling van de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen naar toekomstgerichte afspraken met zorgverzekeraars. Vanuit jouw visie en expertise coördineer je het gehele zorgverkooptraject. Je draagt bij aan het realiseren van een onderscheidende marktpropositie, voert onderhandelingen en bevordert en onderhoudt alle relaties met zorgverzekeraars. Dit weet je vakkundig en kwalitatief in een gestroomlijnd proces te doen, anticiperend op actuele interne en externe ontwikkelingen.

Deze functie heeft een grote strategische impact binnen de organisatie, waarbij het opbouwen en onderhouden van sterke relaties met zorgverzekeraars van essentieel belang is voor het bereiken van optimale overeenkomsten in het belang van zowel de klanten van Amplifon als het bedrijf zelf. Rekening houdend met vraag en aanbod en in samenwerking met alle stakeholders evalueer je de huidige zorgovereenkomsten en bereid je de verkennende gesprekken voor. Je maakt analyses, toetst speerpunten in het contract, herijkt budgetten en gebruikt je strategische vaardigheden om een zo goed mogelijk startpunt in de onderhandeling te creëren. Verzekerde zorg is voor Amplifon van groot belang en in deze functie bepaal je de propositie van het zorgaanbod door het inkoopbeleid van zorgverzekeraars te analyseren, administratieve vereisten te onderzoeken en aanvullende voorwaarden te evalueren. Je benut je kennis van de organisatie en stelt de juiste vragen om cruciale informatie te verkrijgen. Vervolgens ontwikkel je een doordacht onderhandelingsplan, waarbij je mogelijkheden en kansen onderzoekt en streeft naar verbeteringen in de contracten, met betrokkenheid van de gehele organisatie. Samen met een team van specialisten beoordeel je overeenkomsten en leg je optimale voorwaarden vast voor het bedrijf. Je rapporteert aan de Directeur Strategie & Allianties en werkt nauw samen met de Implementatie- en Performancemanager Zorgverzekeraars. Gedurende het jaar zorg je voor voldoende monitoring en stuur je bij waar nodig.

Kortom, een cruciale strategische rol binnen een toonaangevende organisatie waarin je bijdraagt aan de kwaliteit van de gezondheidszorg en tegelijkertijd strategisch samenwerkingen mag aangaan om met Amplifon succesvol te zijn.

Profiel
  • afgeronde relevante opleiding op hbo of wo niveau;
  • minimaal 4 jaar ervaring met zorgcontractering in een vergelijkbare setting;
  • stevige onderhandelaar en doelgericht;
  • ervaring in een dynamische en resultaatgerichte omgeving;
  • organisatie sensitief en goed in stakeholdermanagement (in- en extern);
  • kritische blik, analytisch sterk en oplossingsgericht;
  • communicatief vaardig, zowel in de Nederlandse als Engelse taal.
Bedrijf

Amplifon is de wereldleider in de hoorzorg retail industrie en heeft sinds 1950 de levens van miljoenen klanten over de hele wereld veranderd. Amplifon opereert wereldwijd, groeit continu en is trots op de standaard die zij voor de branche neerzetten. De global organisatie Amplifon telt ruim 19.000 professionals, verspreid over ruim 9.000 verkooppunten, servicecentra en partners.

Samen brengen ze het plezier en de emoties van geluid terug voor miljoenen mensen. Binnen Nederland opereert Amplifon onder het merk Beter Horen met ongeveer 200 verkooppunten en meer dan 700 toegewijde professionals. Mensen vormen de kern van het succes van Amplifon. Dankzij de toegewijde audiciens, verkoopmedewerkers en teams op het hoofdkantoor, biedt de organisatie elke dag mensen de kans om de volledige emoties van geluid te (her)ontdekken. Sinds februari 2022 is Amplifon Nederland gevestigd in een modern, inspirerend kantoor in Utrecht met een prachtig uitzicht over de stad vanaf de 17e en 18e verdieping.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-282, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Alexander via +31 (0)6 12795418.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Overig

Projectmanager Quality & Corrections

Offer
  • a challenging job at a global Healthcare company
  • an operational role in a international environment
  • a temporary contract until at least February 2024
Position

As a Projectmanager Quality & Corrections you are responsible for supporting the execution of post-market risk assessment and drive the preparation of Health Hazard Evaluation in cooperation with product technical experts and Medical Affairs. You will work in multifunctional teams contributing with knowledge and experience to ensure proper preparation and execution of Corrections and Removals (C&R), Risk Assessments, etc. often leading a cooperative effort among members of those teams. Besides this you will drive the C&R strategy ensuring reportability decisions per country and execution of activities according to the C&R strategy. Creating all C&R related Customer Notifications and C&R Regulatory Submission reports (e.g. FSCA, 21CFR806) will also be part of your responsibilities. Other tasks may include managing the C&R file documentation and C&R file completion and ensuring that C&R records meet Good Documentation Practices. As Projectmanager Quality & Corrections you will also support the preparation of responses to Regulatory agencies inquiries and provide follow up and continuously track C&R execution and provide ongoing information to IGT Systems C&R management and teams as required. Besides this you will act as a Quality and Regulatory expert for the C&R process.

Profile
  • Bachelor in a Technical Discipline preferably in Healthcare, Engineering or Science
  • 6+ years of related experience in a medical device or regulated industry preferably in Correction and Removal processes, regulatory submission, Risk Management;
  • Project Management skills. 2+ years in project management is an advantage;
  • in-depth knowledge of Quality Management Systems and deep understanding of related regulation (e.g. 21 CFR Parts 803, 806, and 820, EU MDR – Regulation (EU) 2017/745, ISO 13485, ISO 14971, Canadian Medical Devices Regulation (SOR/98-282), and Japanese MHLW Ordinance 169).
  • good analytical skills and process improvement capabilities
  • strong written and oral communications skills in English and demonstrated ability to effectively communicate technical content to a variety of internal and external audiences (e.g. Authorities, customers)
  • ability to successfully balance and prioritize multiple ongoing projects/tasks
  • strong attention to detail and accuracy
  • high degree of initiative, engagement, self-motivation and flexibility

 Organisation

Our customer is international active in the healthcare industry. They sell their products to the international market. They are always looking for new innovative medical device products by investing in research and development. With these investments they hope to stay on top of the market. They design the product through the eyes of the end user, combined with an appealing design. The organisation is always looking for improvement of their processes. Therefore, they would like to get in touch with a Projectmanager Quality & Corrections.

 Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/23-285, to Marlies Dingemans: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or WhatsApp Marlies via +31 (0)6 45316342.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Not quite the position you are looking for? Click here for other interesting positions!

Medisch Adviseur MSZ

Aanbod
  • zorginhoudelijke positie met impact op de betaalbaarheid van de gezondheidszorg in Nederland;
  • jouw kennis als arts op macroniveau inzetten;
  • werken bij dé toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • hecht team (22 fte) met daarbinnen een collegiale samenwerking tussen 8 artsen;
  • meedenken over de visie van Zilveren Kruis 2025;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

In deze functie beoordeel je machtigingsaanvragen van verzekerden voor medisch specialistische zorg, revalidatiezorg en geriatrische revalidatiezorg. Je beoordeelt of de verzekerde recht heeft op een vergoeding binnen (vooral) de medisch specialistische zorg, zoals behandelingen in het buitenland of plastische chirurgie. Hiervoor raadpleeg je, in sommige gevallen, wetenschappelijk onderzoek om een gegronde argumentatie tot stand te brengen. Je bent betrokken bij het hele proces van spiegelen, naleving- en materiële controles. Je voert hiervoor gesprekken met zorgaanbieders, je beoordeelt aangeleverde inhoudelijke informatie en onderzoekt, als dat nodig is, patiëntendossiers op locatie van de zorgaanbieders. Je neemt duidelijke standpunten in over de rechtmatigheid, doelmatigheid en gepast gebruik van gedeclareerde zorg en beargumenteert beslissingen zowel richting collega’s als zorgaanbieders. Het begrip ‘de Stand van de Wetenschap en Praktijk’ staat hierbij centraal. Je geeft advies en bent betrokken bij rechtszaken met zorgaanbieders of verzekerden, die vaak gaan over rechtmatige zorg.

Daarnaast ben je als Medisch Adviseur MSZ verantwoordelijk voor het op peil brengen en houden van de zorginhoudelijke kennis binnen Zilveren Kruis. Je deelt je kennis actief en bent een zorginhoudelijke vraagbaak voor je collega’s. Je draagt zorg dat de medewerkers in jouw functionele eenheid zorgvuldig omgaan met medische informatie van onze verzekerden. Je faciliteert dat medewerkers die zorginhoudelijke gegevens beoordelen en interpreteren dit op een juiste wijze doen. Bij het uitvoeren van al deze taken ben je je steeds bewust van de belangen van de klanten (de verzekerden) op de korte en lange termijn, op individueel en collectief niveau en weeg je deze af.

Profiel
  • BIG geregistreerd arts;
  • academisch werk- en denkniveau;
  • kennis van medisch specialistische zorg of huisartsengeneeskunde;
  • affiniteit met wetenschappelijk onderzoek;
  • verbindt theorie en praktijk en kijkt overstijgend naar vraagstukken;
  • besluitvaardig, analytisch en met overtuigingskracht;
  • drive om zaken te veranderen.
Bedrijf

Zilveren Kruis maakt onderdeel uit van Achmea, de grootste collectieve zorgverzekeraar in Nederland. Voor haar ruim vier miljoen klanten zet Zilveren Kruis veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. Als Medisch Adviseur MSZ maak je onderdeel uit van het Controleteam MSZ/GGZ binnen de afdeling Naleving & Controle. Het team Naleving & Controle is onderdeel van de afdeling Zorginkoop en is verantwoordelijk voor het controleren van declaraties op rechtmatigheid en doelmatigheid, het beoordelen van (complexe) machtigingsaanvragen, het spiegelen van aanbieders op hun declaratiepatronen en het zorgdragen dat contractafspraken met aanbieders worden nageleefd.

Het Controleteam MSZ/GGZ bestaat uit ruim 20 personen (zorginhoudelijk adviseurs, controlespecialisten en –medewerkers) en houdt zich bezig met het meedenken over en implementeren van nieuw beleid, het uitvoeren van (materiële) controles en de naleving van gemaakte inkoopafspraken. Hierdoor is er een breed scala aan expertise en vaardigheden aanwezig. Binnen het team werk je vooral intensief samen met circa zeven andere medisch adviseurs MSZ in een grotendeels zelfsturend team. Het team maakt onderdeel uit van de afdeling Naleving & Controle, die op zijn beurt onderdeel is van Zorginkoop.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-047-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.