Coördinator Finance

Aanbod
  • verantwoordelijk voor de aansturing van team Finance (8 medewerkers);
  • de kans om jouw management- en leiderschapskwaliteiten (verder) te ontwikkelen;
  • alle ruimte om met een ondernemende organisatie mee te bouwen aan goede zorg in de regio;
  • met verbeterprojecten en vooruitstrevende zorgconcepten aan de slag gaan;
  • parttime positie voor 3 tot 4 dagen per week met veel vrijheid, inclusief hybride werken;
  • een meerkeuzesysteem aan secundaire arbeidsvoorwaarden via Fisc Free;
  • arbeidsvoorwaarden conform FWG 55 cao VVT, fulltime jaarsalaris maximaal € 70.000,–.
Functie

Als Coördinator Finance ben je verantwoordelijk voor de aansturing, het functioneren en de resultaten van het team Finance binnen QuaRijn. Je krijgt energie van het aansturen en motiveren van collega’s, hen ondersteunen en faciliteren om hun werk goed te doen. Je coördineert en stemt werkzaamheden af zodat iedereen in zijn of haar kracht komt, waardering ervaart en met energie aan de slag gaat om gezamenlijk de financiële en administratieve kant van de zorg voor alle QuaRijn-cliënten te organiseren.

Als Coördinator Finance vertaal je het organisatiebeleid naar concrete projecten, acties en doelstellingen en je overlegt met jouw team hoe die het beste bereikt kunnen worden. Team Finance bestaat uit acht zelfstandige vakkundige professionals die voor een groot gedeelte zelf hun eigen werkzaamheden organiseren. Gezamenlijk zijn zij verantwoordelijk voor zorgadministratie, crediteuren en debiteuren en alle werkzaamheden en processen binnen Quarijn die daarmee te maken hebben. Het team werkt nauw samen met collega’s uit team Controlling (Business & Financial Control) en team I&A. Als Coördinator Finance ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van de werkzaamheden binnen jouw team, het monitoren van de resultaten, de voortgang van verbeterprojecten, HR gerelateerde activiteiten zoals voortgangsgesprekken en de afstemming binnen de organisatie met andere afdelingen. Je rapporteert aan de Manager I&A. QuaRijn staat bekend als een vooruitstrevende zorgorganisatie die nadrukkelijk op zoek is om door middel van automatisering werkprocessen efficiënter te maken. In onderling overleg met de Manager I&A bepaal je voor jouw team de mogelijkheden om processen te automatiseren en/of standaardiseren.

Heb je affiniteit met Finance en ben je als Coördinator in staat om mensen te motiveren en te faciliteren? Vind je het leuk om probleemoplossend op te treden, verbeterprojecten aan te sturen en samen met energieke collega’s je klant- en cliëntgericht in te zetten voor goede ouderenzorg in de regio? Reageer dan direct en ga met ons in gesprek over deze uitdagende en afwisselende positie.

Profiel
  • afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau;
  • ervaring met het aansturen of coördineren van een team en/of projecten;
  • generalist met sociale skills en affiniteit met Finance;
  • ervaring met financiële en/of administratieve processen is een pre;
  • affiniteit met automatiseringsprojecten (RPA / AI) is een pre;
  • gemotiveerd om binnen de zorg en bij QuaRijn te werken;
  • een energieke verbinder met goede communicatieve en sensitieve vaardigheden;
  • gedreven en zelfstandig, vol ambitie om zich als manager verder te ontwikkelen.
Organisatie

Met 1.700 medewerkers, meer dan 500 vrijwilligers en de hulp van naasten, netwerken en samenwerkingspartners, is QuaRijn expert op het gebied van ouderendienstverlening. Ze kennen de ouderen in de verschillende wijken en dorpen en bieden ze de mogelijkheden om zo lang mogelijk de regie over hun eigen leven te houden. Bij QuaRijn staat de klant centraal en de medewerker op één. Ze zijn er voor de ouderen, de samenwerkingspartners én de medewerkers, en streven ernaar om elke dag van waarde te laten zijn.

De visie van QuaRijn is gebaseerd op diepgaande kennis van ouderenzorg en een diepe waardering voor de unieke achtergronden en doelen van elk individu. Of het nu gaat om de bewoners in hun eigen huizen of in de Topcare expertisecentra, de geliefden die hen omringen, de gewaardeerde medewerkers of de lokale partners, QuaRijn omarmt hen allemaal.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-250, naar Alexander Willemse of Lysanne Lakerink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Lysanne (06-45328954) of Alexander (06-12795418).

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Techniek

Project Manager MRO

Aanbod
  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • centrale rol in maintenance, repair en operations;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-12-2025.

 

Functie

Als Project Manager MRO (Mainintenance, Repair and Operations) ondersteun je het MRO-optimalisatieprogramma voor reserveonderdelenbeheer en de implementatie van een MRO-integratormodel. Hierbij beoordeel en adviseer je over actuele voorraadniveaus, bestelpunten, decentrale voorraadartikelen en verouderde bestellingen.

Je beoordeelt huidige procedures, ontwikkelt voorstellen voor verbeteringen en actualiseert relevante documenten. Je onderhoudt contact met de Global Procurement afdeling over inefficiënties in de onderdelenregistratie, sourcing, bestel- en administratieve processen. Je zorgt voor optimalisatie van de organisatie en indeling van het fysieke magazijn op locatie. Je neemt deel aan een team van experts (ToE) met vertegenwoordigers van operationele afdelingen die de eindgebruiker zijn van de reserveonderdelen die worden onderhouden in het MRO-magazijn. Uiteraard ondersteun je hierbij de activiteiten gerelateerd aan de transitie naar een MRO-integratormodel.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

 

Profiel
  • minimaal een bachelor degree;
  • uitgebreide ervaring met het beheer van reserveonderdelen/opslagruimtes/MRO-integratormodellen;
  • ervaren in het werken met SAP (onderdelenbeheermodule);
  • hands-on mentaliteit, bereid operationele taken op zich te nemen ter ondersteuning van de inzet van procesoptimalisatie;
  • vloeiend in de Nederlandse taal, zowel lezen als spreken. Vaardig in het spreken van de Engelse taal.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Haarlem.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-272, naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, met Marlies via 033 472 80 87.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
  • de strategie van ZMC vertalen naar innovatieve zorgcontractering voor de komende jaren;
  • impact op de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van een ziekenhuis in transitie;
  • samenwerken met gedreven professionals van alle afdelingen met korte lijn naar de RvB;
  • onderdeel van Team Finance & Control en sleutelrol binnen afdeling Strategie & Innovatie;
  • relatiemanager en gesprekspartner voor zorgverzekeraars en overige stakeholders;
  • sleutelpositie voor 32 tot 36 uur per week;
  • uitstekend marktconform arbeidsvoorwaardenpakket conform CAO Ziekenhuizen.
Functie

Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop ben je verantwoordelijk voor de zorgverkoop bij een patiëntgericht en ondernemend ziekenhuis in Zaandam. Met jouw financiële expertise en verbindende instelling vertaal je de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis naar toekomstgerichte afspraken met zorgverzekeraars. Je hebt een significante invloed op de koers en toekomst van het Zaans Medisch Centrum (ZMC) en bent de spil die zorgcontractering en de strategische agenda van het ziekenhuis samenbrengt.

In jouw rol richt je je op analyseren, verbinden, innoveren, afstemmen, versnellen en onderhandelen. Je werkt gestructureerd en behoudt goed overzicht in een dynamische, verandergerichte omgeving. Je werkt samen met vakgroepen, artsen en afdelingen binnen het ziekenhuis, evenals met verschillende interne en externe stakeholders, waaronder collega-zorgaanbieders in de regio. Met jouw expertise en conceptuele blik vertaal je de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis naar toekomstgerichte afspraken met zorgverzekeraars, waarmee je een constructieve lange termijn samenwerking opbouwt.

Daarnaast ontwikkel, vertaal en bewaak je de rol en doelstellingen van jouw expertisegebied zorgverkoop. Met drive, een krachtige coachende aanpak en enthousiasme initieer en implementeer je innovaties en verbeteringen in de bekostiging van het ziekenhuis, die bijdragen aan de lange termijn doelstellingen van het ZMC. Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop werk je nauw samen met collega’s van de afdelingen Finance & Control en Strategie & Innovatie en heb je een directe lijn naar de Raad van Bestuur. Samen draag je bij aan het behalen van de doelstellingen van het ZMC, het vormgeven van de transformatie van zorg en het bouwen aan constructieve lange termijn samenwerkingen.

Profiel
  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau, bij voorkeur in een bedrijfseconomische richting;
  • minimaal 4 jaar ervaring met zorgcontractering en zorgtransformatie in de (ziekenhuis)zorg;
  • ervaring met contractering binnen ziekenhuis context is een pre;
  • ervaren in het maken van contractafspraken met zorgverzekeraars op financieel en strategisch vlak;
  • relationeel sterk, organisatiesensitief en goed in stakeholdermanagement (in- en extern);
  • stevige onderhandelaar, analytisch en financieel bedreven;
  • gewend samenwerkingsgericht en in een informele cultuur resultaten te behalen.
Bedrijf

Het Zaans Medisch Centrum is gevestigd in Zaandam en hét ziekenhuis voor de inwoners van de regio Zaanstreek. Het is een patiëntgericht, ondernemend ziekenhuis dat kwalitatief hoogwaardige medisch specialistische zorg biedt met voor vijf medische specialismen een opleidingsbevoegdheid. In het ZMC zijn ca. 1.300 medewerkers werkzaam. Het ziekenhuis beschikt over 284 bedden en per jaar vinden meer dan 215.000 polikliniekbezoeken plaats. De medische staf bestaat uit 135 leden. Het ZMC bedient een adherentiegebied van circa 180.000 inwoners, met kansen om dit gebied in de toekomst te vergroten. Het ZMC is een platte organisatie met korte lijnen en daardoor wendbaar en flexibel. De kernwaarden van het ZMC zijn: Samen, Menselijk, Ondernemend en Expert.

Sinds 2017 zit het ZMC in een nieuw duurzaam gebouw wat volgens de Lean-methode is ontworpen. In alle processen is de toegevoegde waarde voor de patiënt leidend en wordt gestreefd naar het beperken van verspilling in tijd, afstand, materialen en geld. Omdat het ZMC gelooft in passende zorg, focust de nieuwe strategie op verdere en intensieve samenwerking met externe (regio)partijen, zoals de ziekenhuizen in Noord- Holland Noord en groot Amsterdam en de zorgaanbieders in de VVT-sector en de huisartsen. Er is veel commitment om deze strategie tot uitvoering te brengen met nadruk op samenwerking/netwerkzorg.

Klaar om als Strategisch Adviseur Zorgverkoop onderdeel uit te maken van het team dat de strategische koers van ZMC bepaalt? Benieuwd naar de missie, ambities en speerpunten in deze positie? Solliciteer dan direct of neem contact op met Derks & Derks voor aanvullende informatie!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-206-DD, naar Lysanne Lakerink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Lysanne via +31 (0)6 45 32 89 54.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Senior Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod

• verbindende rol binnen een complex en dynamisch werkveld;
• intern adviserend en richting gevend aan een strategisch inkoopbeleid;
• ruimte voor eigen visie, strategie bepaling en ondernemerschap;
• contractpartner zorgverzekeraars;
• schakel tussen zorgkantoor, gemeenten en Altrecht;
• hybride werken met regie op eigen agenda;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 cao GGZ.

 

Je functie

Als accountmanager zorgverkoop werk je binnen de afdeling Financiën, Control & Zorgcontractering en rapporteer je rechtstreeks aan de directeur. Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met zorgkantoren, verzekeraars en gemeenten om tot goede samenwerking en heldere afspraken te komen. Je taken omvatten onder andere:

  • Positioneren van Altrecht binnen de zorgverkoopcyclus en signaleren van kansen en bedreigingen in de markt.
  • Onderhouden van relaties met alle relevante stakeholders en bewaken van lopende contractafspraken.
  • Implementeren en monitoren van contractafspraken en richten op nieuwe aanbestedingen en gerelateerde onderhandelingsprocessen.
  • Initiëren van verbeterprojecten, onderbouwd met business cases.
  • Optimaliseren en professionaliseren van het contracteerproces binnen de organisatie.

 

In deze veelzijdige sleutelpositie werk je nauw samen met een directe collega. Je krijgt  de ruimte om eigen visie, strategie en ondernemerschap in te brengen. Op vaste dagen ontmoeten we elkaar op kantoor, maar daarbuiten heb je de flexibiliteit om vanuit huis te werken of op een van onze andere locaties. Deze flexibiliteit geeft je regie over je eigen agenda en balans in je werkweek. Als energieke verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van een netwerk, en met een scherp cijfermatig en analytisch inzicht, ben je goed uitgerust om deze uitdaging aan te gaan!

 

Wat krijg je

  • Een salaris in FWG 65 van de GGZ CAO. De range loopt van € 4.785,- tot € 6.254,- op basis van 36 uur. Inschaling is  afhankelijk van ervaring.
  • Een contract voor 32 tot 36 uur per week, voor de duur van een jaar met zicht op een vaste aanstelling/onbepaalde tijd.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand).
  • 8% vakantiegeld.
  • 144 vakantie-uren, 22 bovenwettelijke vakantie-uren en 35 verlofuren per jaar (bij een fulltime dienstverband).
  • Vergoeding woon-werkverkeer.
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je fiscaal vriendelijk jouw salaris kunt inzetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement.
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen door middel van scholing of andere vormen van persoonlijke ontwikkeling.
  • En nog veel meer! Zie de GGZ CAO.
Profiel

• afgeronde (bedrijfskundige) opleiding op minimaal hbo niveau;
• minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen de contractering met verzekeraars;
• kennis van wet- en regelgeving en dit kunnen vertalen naar concrete adviezen en beleid;
• een energieke verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van een netwerk;
• organisatiesensitief, empathisch en gevoel voor humor;
• cijfermatig en analytisch sterk, initiatiefrijk en ambitieus;
• actueel beeld van de ontwikkelingen en ruime kennis van de GGZ.

Organisatie

Altrecht is een specialistische GGZ-instelling in de regio Utrecht. Samen met de netwerkpartners (zoals het wijkteam, huisartsen, informele zorg) vormen ze het Netwerk Mentale Gezondheid in de regio Utrecht en wordt gezorgd dat elke burger toegang heeft tot passende ondersteuning of behandeling. Als de expertise nodig is, wordt met iemand gekeken naar zijn of haar eigen vraag of geholpen om deze scherp te maken. Dit doet Altrecht met de cliënt, de mensen die voor hem of haar belangrijk zijn, de professionals, ervaringsdeskundigen en netwerkpartners.
De visie van Altrecht op mentale gezondheid, transdiagnostische, integrale en herstelgerichte behandeling wordt proactief uitgedragen op de plekken waar Altrecht vertegenwoordigd is. Daarnaast wordt er geëxperimenteerd door middel van onderzoek en innovatie met nieuwe behandelvormen, ontwikkelt men de (specialistische) kennis en expertise door en zetten deze in op digitalisering van het behandelaanbod. Jaarlijks behandelt Altrecht zo’n 15.000 mensen. Bij Altrecht werken ongeveer 1900 mensen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-138-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Senior Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
  • uitdagende positie met impact op de strategie van een modern en toegankelijk ziekenhuis in Gouda;
  • verbindende rol richting zorgverzekeraars, partners en stakeholders;
  • ruimte voor jouw visie en ondernemerschap en impact als eerste aanspreekpunt in onderhandelingen;
  • arbeidscontract van 28-32 uur per week met mogelijkheid tot hybride werken;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 CAO Ziekenhuizen.
Functie

Als Senior Adviseur Zorgverkoop ben je verantwoordelijk voor het maken van de juiste afspraken tussen het Groene Hart Ziekenhuis en zorgverzekeraars en draag je bij aan toekomstbestendige inrichting van zorg in de regio en een financieel gezond ziekenhuis. Je bent relatiemanager en onderhandelaar in één. Dit betekent dat jij het Groene Hart Ziekenhuis goed weet te vertegenwoordigen en tegelijkertijd duurzame relaties onderhoudt en uitbouwt.

Binnen een complex speelveld ontwikkel je verkoopstrategieën, vertaalt je interne ambities naar een extern verkoopplan en pak je de lead in de onderhandelingen met zorgverzekeraars. Je fungeert als eerste aanspreekpunt, waarbij je zorg draagt voor contract- en relatiebeheer met zorgverzekeraars. Je stemt veelvuldig af met interne stakeholders en houdt toezicht op de uitvoering van de afspraken in de vorm van naleving en monitoring. Daarnaast volg je trends en ontwikkelingen op de markt en vertaal je deze signalen naar analyses. Op basis hiervan adviseer je de organisatie over commerciële kansen en strategische ontwikkelingen. Als Senior Adviseur Zorgverkoop rapporteer je aan de Manager Zorgverkoop en werk je nauw samen met de Business Analist Zorgverkoop die jou ondersteunt bij het organiseren van het gehele zorgverkoopproces. Gezamenlijk zorgen jullie dat de afspraken tussen ziekenhuis en zorgverzekeraars bijdragen aan een financieel gezonde organisatie en aan een toekomstbestendige inrichting van de zorg in de regio.

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding, bijvoorbeeld in de richting van bedrijfskunde of economie;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare zorgverkoop/-inkoop rol;
  • kennis van zorgcontractering, de financiering van zorg en relevante wet- en regelgeving;
  • goede onderhandelingsvaardigheden en gewend binnen een complex speelveld te werken;
  • relatiegericht met uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • analytisch, proactief en zelfstandig.
Bedrijf

Het Groene Hart Ziekenhuis is gelegen in de regio Gouda in het Groene Hart van Nederland. Het ziekenhuis staat bekend om zijn toewijding aan hoogwaardige zorg en service aan patiënten en vervult een toonaangevende rol in de regio. Het GHZ levert brede basiszorg (waaronder o.a. oncologische zorg, acute zorg en verloskundige zorg) op verschillende medische terreinen. Groot genoeg voor brede zorg, maar kleinschalig genoeg voor een toegankelijke en hartelijke cultuur met korte lijnen.

Naast de medische zorgverlening streeft het Groene Hart Ziekenhuis ernaar om een gastvrije en ondersteunende omgeving te bieden voor patiënten en hun families. Het ziekenhuis investeert in moderne faciliteiten, technologie en medische expertise om aan de behoeften van de regio te voldoen. Daarnaast werkt het nauw samen met andere zorgverleners en instellingen in de regio om een geïntegreerd zorgnetwerk te bieden dat de continuïteit van zorg bevordert. Met een focus op kwaliteit, veiligheid en patiëntgerichtheid, heeft het Groene Hart Ziekenhuis een no-nonsense houding en oog voor elkaar.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-093-DD, naar Lysanne Lakerink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Lysanne via 06 45 32 89 54. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

 

Recruiter MSP

Waarom kiezen voor Derks & Derks?

  • Wil je deel uitmaken van een dynamisch team waarin je samenwerkt met gepassioneerde collega’s?
  • Droom je ervan om een uitgebreid netwerk van getalenteerde kandidaten op te bouwen en te beheren?
  • Zoek je een baan waar jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat?

 

Jouw Uitdaging: Recruiter MSP

Wij zijn op zoek naar een Recruiter MSP (Managed Service Provider) die gedreven wordt door diversiteit en de uitdaging om tijdelijk talent aan te trekken. Als Recruiter MSP speel je een cruciale rol in het beheren van diverse MSP-programma’s, waaruit de wervingsaanvragen binnenstromen. Je bent de spil in het proces, van het schrijven van vacatureteksten tot het interviewen van geschikte kandidaten en het voorleggen van profielen aan onze opdrachtgevers. In deze brede en verantwoordelijke functie werk je samen met een team om resultaten te behalen. Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en beheren van diverse Managed Service Provider (MSP) programma’s in de Life Sciences. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van wervingsverzoeken van onze belangrijkste opdrachtgevers in de wereld van Life Sciences. Als spin in het web, vind je vanuit jouw netwerk een passende oplossing. Dit doe je door middel van het schrijven van wervende vacatureteksten, interviewen van kandidaten, opbouwen van een netwerk van professionals en het afstemmen met de opdrachtgevers. Je bent ook verantwoordelijk voor het aannemen van nieuwe professionals en de samenwerking met ZZP’ers, maar ook samenwerken met derde partijen behoort tot de mogelijkheden. Je denkt hierbij out-of-the-box, en bovenal in mogelijkheden!

 

Wat ga je doen?

  • Je identificeert, benadert en draagt geschikte kandidaten voor diverse functies voor.
  • Je zorgt voor een vlotte afhandeling van wervingsvraagstukken en volgt ze nauwgezet op.
  • Het analyseren van trends bij klanten is een essentieel onderdeel van je werk, zodat we de processen kunnen aanpassen aan hun behoeften.
  • Je onderhoudt actief contact met potentiële kandidaten en breidt ons netwerk uit.
  • Regelmatig overleg met diverse klanten is cruciaal om sterke relaties en succesvolle samenwerkingen te waarborgen.

Dit alles doe je in nauwe samenwerking met een groeiend en collegiaal team, waarbij jouw kwaliteitsdenken en vermogen om structuur aan te brengen, in combinatie met uitstekende communicatieve vaardigheden, van onschatbare waarde zijn.

 

Jouw Profiel

  • afgeronde hbo-opleiding;
  • ervaring in recruitment is niet vereist;
  • bedreven in project- en procesmatig werken;
  • daadkrachtig, stressbestendig en uiterst nauwkeurig in je aanpak;
  • vloeiende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

 

Over Derks & Derks

Derks & Derks is een vooraanstaand full-service HR-adviesbureau met meer dan twintig jaar ervaring. We verbinden opdrachtgevers met hooggekwalificeerde kandidaten in de Life Sciences sector. Onze bedrijfscultuur is hands-on, open en informeel. We geloven in betrokkenheid en gedeelde verantwoordelijkheid voor het behalen van resultaten. Harde individuele KPI’s zijn bij ons niet aan de orde. Persoonlijke ontwikkeling is een kernwaarde en we hechten veel waarde aan plezier op de werkvloer.

Bij Derks & Derks kun je rekenen op een inspirerende omgeving, inclusief borrels, gezamenlijke lunches, dagelijkse tafelvoetbalwedstrijdjes, een stijlvol kerstdiner, jaarlijkse beachvolleybalevenementen en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Als deze uitdagende en veelzijdige rol aansluit bij jouw ambities, willen we graag van je horen. Neem contact met ons op voor je sollicitatie of meer informatie, en maak deel uit van ons enthousiaste team bij Derks & Derks! Bouw mee aan ons succesverhaal.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/24-219-DD naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, smsen of Whatsappen met Marlies Dingemans via +31 (0)6 45316342.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Kwaliteit

Sr. QA Specialist Medical Devices

Offer
  • being part of a passionate team with a lot of substantive knowledge
  • dynamic position as Senior QA Specialist with a diverse range of tasks
  • a lot of personal responsibility and flexibility
  • attention for personal development

 

Position

As a Senior QA Specialist you will be responsible for maintaining the Quality System and execute the annual QA plan. In this role you will make sure that the QMS is in compliance with ISO and Regional Standards (MDR).

Also, you are responsible for CAPA Management, Root cause investigations, internal- and supplier auditing. You will supervise the Change Management, Validation and Product release. In this role you will also support Operations and other ELC departments. You will control quarantine shipments, recalls and on-hold situations. Furthermore, you will respect regulations involving CE marking and product integrity.

 

Profile
  • Bachelor’s degree
  • experience in a similar role, preferably with strong relation and awareness of logistical operational processes
  • experience with ISO13485 and MDR
  • good documentation skills
  • good communicative skills in English, both written and oral. Dutch is a plus
  • flexible and attention to detail

 

Organisation

Our client focuses on keeping promises to patients, healthcare providers, stakeholders, and society. At the same time, they are engaged in building an innovative company, which is committed to promoting global health. Our client is the market leader in contact lenses, contact lens care products, optical medicines, optical surgical products, and instruments. One of our client’s largest distribution centers is located in Amsterdam. From this location, products are stored, packaged, and shipped to customers in more than a hundred countries. The culture of the company is characterized as informal, open, and accessible. Our client is currently looking for an enthusiastic and communicative Senior QA Specialist.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/24-161-DD, to Dennis Uleman: info@derksenderks.nl.

For further information, please call, text or WhatsApp to Dennis Uleman at number +31 6 82 72 71 33

 

An individual assessment may be part of the selection procedure.

 

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

 

Not quite the position you are looking for? Please check our website https://www.derksenderks.nl/vacatures/ for other interesting positions!

Derks Vacature Kwaliteit

Quality Assurance Specialist

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-03-2025.

 

Functie

Als Quality Assurance Specialist P2 ben je verantwoordelijk voor het bewaken van deadlines, het creëren van structuur, en het waarborgen van projecten en procedures, met de implementatie van diverse projecten zoals Batch Hub. Daarnaast zal je coördinerend zijn in het standaardiseren van werkwijzen m.b.v. data-analyse en een Team Information Model. Hiermee draag je bij aan een geïntegreerd proces binnen en tussen teams en een efficiënte moderne werkomgeving.

De functie omvat data-analyse en datamodellen bouwen in Excel voor data-gedreven beslissingen, monitoren en waarborgen van administratie en datareview, adviseren over procesveranderingen, evalueren en verbeteren van procedures, opstellen en coördineren van tijdlijnen en planningen voor procesintegratie en standaardisatie, en bijdragen aan de kwaliteit van de CoE Quality en IPT’s door kwaliteitsverbeteringen te initiëren en te monitoren. Je werkt nauw samen met de interne opdrachtgever en multidisciplinaire projectteams, stelt waar nodig budget en projectplannen op, monitort de voortgang van projecten, stuurt bij waar nodig, en anticipeert op kansen en risico’s door heldere communicatie met interne klanten, projectteams en andere stakeholders.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

 

Profiel

  • minimaal een bachelor degree;
  • uitstekende organisatorische vaardigheden om deadlines te bewaken, tijdlijnen en planningen op te stellen, en projecten te coördineren;
  • vermogen om zelfstandig te werken en initiatieven te nemen bij kwaliteitsverbeteringen;
  • teamgerichte instelling om effectief samen te werken met multidisciplinaire projectteams;
  • sterke communicatieve vaardigheden voor advies, procesverbetering en samenwerking.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Haarlem.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-256-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Kwaliteit

Senior Validation Expert

Offer

  • a challenging job within a global pharmaceutical company
  • an operational role in an international environment
  • a temporary contract till 11-08-2025

 

Position

As a Senior Validation Expert you will play a pivotal role in upholding the highest standards of quality and regulatory compliance within the pharmaceutical industry.

Your expertise in equipment/system validation and re-qualification, coupled with your in-depth knowledge of steam sterilizers/autoclaves, lyophilizers, depyrogenation tunnels, smoke studies/air flow visualization studies, and validation practices, will be instrumental in ensuring the consistent production of safe and effective medicines.

You will collaborate with cross-functional teams to develop and implement comprehensive validation plans, ensuring adherence to regulatory requirements and industry standards. You will also play a key role in managing project work, changes, CAPAs, and deviations, ensuring timely resolution and maintaining operational efficiency.

You will also have the opportunity to mentor and train junior validation team members, sharing your knowledge and experience to foster a culture of excellence within the organization.

 

Profile

  • Bachelor’s or higher degree in a relevant scientific or engineering discipline
  • Experience in validation/CQV within the pharmaceutical industry
  • Knowledge in GMP including V-Model & SDLC methodologies
  • Strong analytical, problem-solving, organizational and project management skills
  • Team player with attention to detail and strong can-do mentality
  • Excellent written and verbal communication skills, including the ability to effectively collaborate with multidisciplinary teams

 

Organisation

Our client is a global pharmaceutical leader and the world’s largest generic medicines producer, committed to improving health and increasing access to quality health solutions worldwide. Their employees are at the core of their success, with colleagues in over 80 countries, delivering the world’s largest medicine cabinet to 200 million people every day. They offer a unique, diverse portfolio of products and solutions for patients and they have built a promising pipeline centred around their core therapeutic areas. They are continually developing patient-centric solutions and significantly growing both their generic and specialty medicines business through investment in research and development, marketing, business development and innovation. This is how they improve health and enable people to live better, healthier lives.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-254-DD, to Annerien Peters: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or Whatsapp Annerien via +31 (0)6 45403933.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Not quite the position you are looking for? Click here for other interesting positions!

Derks Vacature Sales Marketing

Accountmanager Medical Devices

Aanbod
  • uitdagende en zelfstandige commerciële rol in de Medical Devices;
  • verkoop van medische apparaten en technologieën;
  • nauwe samenwerking met diverse zorgprofessionals en organisaties;
  • onderdeel van een hecht en dynamisch team.
Functie

Als Accountmanager ben je verantwoordelijk voor de verkoop van pompen en infuussystemen voor vasculaire zorg, diabetes en critical care. Je werkt nauw samen met inkopers, groothandels, thuiszorgorganisaties, anesthesiologen, trauma artsen, IC-personeel, ziekenhuisapothekers en preventiemedewerkers in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht. Naast de verkoop biedt je diverse soorten service en ondersteuning om klantrelaties te versterken en nieuwe groeikansen te ontdekken. Je hebt speciale aandacht voor de specifieke behoeften van eindgebruikers en zorgt ook voor nauwkeurige en tijdige rapportages van contact- en klantenlijsten. Ook stel je, samen met de National Sales Manager, accountplannen op en verzorg je regelmatige sales updates en forecasts. Door bestaande klanten te ondersteunen bij het optimaliseren van producten en diensten en door actief nieuwe klanten te werven, draag je bij aan de groei en het succes van het bedrijf.

Profiel
  • minimaal een afgeronde bacheloropleiding;
  • minimaal 3 jaar commerciële ervaring binnen de Medical Devices industrie;
  • kennis van CADD pompen en diverse infuussystemen is een pre;
  • proactief, ondernemend en energiek;
  • commercieel gedreven, communicatief vaardig en overtuigend;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord en geschrift.
Bedrijf

Het bedrijf is een toonaangevende producent en distributeur van medische hulpmiddelen. Hun producten zijn ontworpen om de zorgkwaliteit te verbeteren en patiëntveiligheid te waarborgen. Met een breed assortiment aan pompen, infuussystemen en gerelateerde producten bedient het bedrijf ziekenhuizen, thuiszorgorganisaties en andere zorginstellingen wereldwijd. Ze staan bekend om hun betrouwbaarheid, hoge kwaliteit en klantgerichte benadering, wat hen tot een gewaardeerde partner maakt in de gezondheidszorgsector. Het sales team bestaat uit twee Accountmanagers, een Sales Assistent en een Sales Analist. Momenteel zijn ze op zoek naar een derde Accountmanager om hun team te versterken voor de regio Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/24-231-DD, naar Anna Helsen, anna@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Anna Helsen via 06 45 41 29 24.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!