Recruitment Consultant voor vaste en tijdelijke functies (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • gunstige pensioenregeling;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

  • Masterclass NieuweZorg (verheldering en verdieping voor iedereen die meer wil betekenen voor de zorg)
  • Leergang Industriële Farmacie (praktijkgerichte professionalisering in de farmaceutische industrie)
  • FMF-vacatures (alle HBO+ vacatures in Life Sciences online beschikbaar)
  • INRALS (internationaal netwerk van werving- & selectiebureaus in Life Sciences)

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om te zorgen voor de juiste match. Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131-DD naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sandra of Pieter via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

vacature overig

Senior Supply Chain Analyst EMEA

Offer
  • direct impact on the continuous improvement of EMEA Supply Chain performance on specific costs and quality
  • a lot of personal responsibility but also flexibility
  • part of a dynamic and diverse team, where personal development is crucial
Organization

Our client is focused on improving peoples live with their healthcare products. They are dedicated to their commitments to patients, health care providers, other stakeholders and society. Their goal is to build an innovative company committed to advancing global health. A broad range of branded and generic pharmaceuticals, OTC products and medical devices are being manufactured and marketed all around the world.

Their Dutch office is based in the Amsterdam region and the culture at their office can best be described as informal, open and accessible. Currently they are looking for a driven and experienced Senior Supply Chain Analyst who wants to have a direct impact on the success of the surgical products in the EMEA region.

Position

As a Senior Supply Chain Analyst it is your job to improve the operational (daily on the job activities), the tactical (monthly demand and supply activities) and the strategic processes (cross functional, multi-location long term projects). To do so you promote sharing of best practices and collaboration among regions and departments. Additionally, you will introduce leaner and more efficient practices of work in supply chain and demand planning. This role demands high responsibility and requires additional complexity in terms of market scale (geographically), scope of projects under supervision of the analyst and the access to senior management.

In this role the key responsibilities are: forecasting, gathering and reporting relevant data and information, supporting the Supply Chain Manager with ad-hoc projects and the monitoring and improvement of Vendor Performance. You get the freedom to develop and implement creative solutions to challenging problems. Good cooperation with your team is crucial here. In this position you will report to the Supply Chain Manager.

If you are innovative and resilient by nature and are always looking for more efficient ways to do things, than we are looking for you!

Profile
  • technical University degree in Supply Chain Management or 5 years successful experience in Demand & Supply Chain
  • minimum of 5 years’ experience in a similar position in an international supply chain organization
  • experience in multi-regional logistics networks and experience in a multi-echelons supply chain environment
  • experience with management systems (e.g. PeopleSoft/JDA/SAP, MS Office)
  • familiar with financial processes and requirements
  • ability to travel occasionally
  • excellent verbal and written skills In English, command of a second European language is an advantage
  • personal characteristics: self-starter, strong organizational and planning competences, excellent communication skills, analytical, service oriented, solution focused, enthusiastic and flexible
Response

Got what it takes? Please send your curriculum vitae and motivational letter to Anneke den Hartog or Djamila Hagemans at Derks & Derks B.V., stating reference number WS/19-036, e-mail: info@derksenderks.nl. For more information please call Anneke den Hartog or Djamila Hagemans on +31 334728087. A personal assessment may be required as part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

 

vacatures research-development

Analytical Technology Manager

Offer
  • a diverse position to grow into
  • responsible for method transfers in an international project
  • a fulltime contract of 1 year, with the possibility to extend
  • temporary contract from Derks & Derks Secondment & Interim
Organisation

Our client is an international pharmaceutical company. The company’s activities comprise the development, production and sales of medicines. For the facility in Leiden we would like to meet an enthusiastic, communicatively skilled, self-assured and performance-oriented Analytical Technology Manager.

Position

As a an Analytical Technology Manager you will be a team member of the Quality Service department. The departments responsibility is to analyze and control products before commercial production. It will be your responsibility to Investigate and review technology and product quality, describe history, identify and advice about technological and quality improvements of products. All the tasks are part of a project. You will design, plan, secure, monitor and outsource maintenance projects with the involvement of CMO’s, CRO’s and Regulatory functions. Also you advice about the activities with/by CMO in one or more areas of analysis or technology (such as HPLC, dissolution, granulation, coating etc). You will monitor and evaluate quality deviations and critical escalate at CMO’s and ensure sound root-cause investigations and appropriate CAPA’s. Furthermore you will be reviewing validation protocols and reports, provide CMC input for Regulatory variation documents. You make impact analysis for requested / needed change, develop a plan of implementation, and coordinate submission of regulatory authority and implementation. You report to the manager of the department.

Profile
  • at least a Bachelor’s degree or higher education in a relevant field
  • experience in Validation and GMP
  • experience in food or pharma
  • experience with technology transfer projects
  • good communication skills
  • pragmatic way of thinking and result orientated
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference number DT/19-125-DD to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

vacatures research-development

Lab Manager

Offer
  • dynamic position at a biotech start-up;
  • science driven environment
  • part of an enthusiastic team that is building the company from the ground up
  • competitive salary package with the possibility to work parttime
Organisation

Our client is a fast-growing biotech start-up, based in the Amsterdam Area, with a focus on the rare diseases and immune oncology. Powered by their proprietary technology, the scientists are obtaining a unique and more comprehensive understanding of disease biology. These insights enable them to rapidly identify and validate targets and focus on the development of medicines with the greatest potential to impact the lives of patients. Because of the growth of the organisation, they are currently looking for a Lab Manager.

Position

As a Lab Manager you’ll be responsible for facilitating the smooth and safe day-to-day operations in the laboratories. In addition, you may provide support on specific drug target discovery and development programs. You’ll keep track of laboratory inventory, purchasing (consumables, equipment) and contacts with sales reps. Also, you are responsible for the compliance with GMO and health & safety regulations. You maintain and improve the general organisation of the laboratories, materials, infrastructure and equipment. You’ll also be involved in projects and provide instructions on proper laboratory practices and the use of material and equipment.

Profile
  • minimal hbo (BSc) level of a biomedical education
  • +2 years of professional wet lab experience in academic or industry environment
  • technical insight and affinity with lab equipment
  • highly organized and proactive individual with attention for detail
  • flexible mindset and excellent social and communication skills
  • experience with tissue culture or molecular biology is preferred
  • experience with GMO regulations or an Emergency Response Officer (BHV) certificate is advantageous
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/19-056-DD, to Toon Fleminks or Sophie van Baalen : info@derksenderks.nl.

For further information, please call Toon Fleminks or Sophie van Baalen at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

 

vacatures research-development

Scientist

Offer
  • dynamic position at a biotech start-up;
  • science driven environment
  • part of an enthusiastic team that is building the company from the ground up
  • competitive salary package with the possibility to work part-time
Organisation

Our client is a fast-growing biotech start-up, based in the Amsterdam Area, with a focus on the rare diseases and immune-oncology. Powered by their proprietary technology, the scientists are obtaining a unique and more comprehensive understanding of disease biology. These insights enable them to rapidly identify and validate targets and focus on the development of medicines with the greatest potential to impact the lives of patients. Because of the growth of the organisation, they are currently looking for a Scientist.

Position

As a Scientist you’ll be responsible for part of the daily execution of one or more projects. This can involve projects in early stage target discovery up to late pre-clinical stage. You are able to set and plan according to timelines and budgets and to define milestones and deliverables to monitor project progression. You are also able to work and thrive in a dynamic environment. As a Scientist you will independently plan and execute a research project, perform wet lab experiments and maintain contact with Contract Research Organisations (CRO’s) and monitor their work. Also, you will develop novel assays for target discovery and development, absorb and apply existing technologies and troubleshoot and improve techniques to streamline operations.

Profile
  • a PhD (or MD) in relevant subject such as Biology, Pharmacy or Chemistry
  • basic knowledge and expertise in immunology, biochemistry, cell biology, neuro-biology, small molecule screening, assay development or medicinal chemistry
  • experience in Biotech/Pharma or related commercial environment is an advantage
  • proven and career appropriate productivity as illustrated by first author publications in top-tiered international journals or patents
  • excellent interpersonal and communication skills, energy and enthusiasm
  • team player with excellent command of English in written and spoken word
  • attention for detail and high experimental and scientific standards
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/19-057-DD, to Toon Fleminks or Sophie van Baalen : info@derksenderks.nl.

For further information, please call Toon Fleminks or Sophie van Baalen at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

 

vacature sales-marketing

Medical Customer Service Representative

Aanbod
  • learning on the job met intensieve begeleiding;
  • kans om medische kennis over een uitgebreid productenportfolio op te doen;
  • de mogelijkheid om een coördinerende rol binnen het team op je te nemen;
  • een marktconform arbeidsvoorwaardenpakket.
Bedrijf

Onze klant is  een wereldwijde dienstverlener op het gebied van business process management en IT-vraagstukken. De organisatie neemt bijvoorbeeld de financiële en personeelsadministraties van grote bedrijven over. Met een team medewerkers ondersteunt dit bedrijf daarnaast ook een toonaangevende farmaceut op het gebied van informatievoorziening en helpdeskservices naar de Nederlandse markt en daarbuiten. Voor deze afdeling maken wij graag kennis met kandidaten die een medische of Life Sciences-opleiding op universitair masterniveau afgerond hebben. 

Functie

Als Medical Customer Service Representative ben je werkzaam op de medische desk van het Customer Contact Center en geef je antwoord op medische vragen die betrekking hebben op de ongeveer 85 producten die een toonaangevende farmaceut momenteel op de markt heeft. De vragen worden gesteld door patiënten, apothekers en artsen via de telefoon of via de e-mail. We zoeken iemand die een coördinerende rol binnen het team op zich kan nemen en veel contact met de klanten heeft. Je handelt tevens productklachten, verbetersuggesties en bijwerkingenmeldingen af volgens wet- en regelgeving, binnen een bepaalde tijdslimiet en met de nadruk op een hoge mate van kwaliteit en tevredenheid richting de klant. Je draagt verantwoordelijkheid voor het correct invoeren en verwerken van informatie met oog voor detail. 

Profiel
  • afgeronde universitaire opleiding in een medische richting, zoals Farmacie of Biomedische Wetenschappen;
  • minimaal één jaar werkervaring, bijvoorbeeld op administratief vlak;
  • bij voorkeur enige ervaring binnen de farmaceutische industrie;
  • in staat om op medisch inhoudelijk niveau binnen en buiten de organisatie effectief te communiceren;
  • planmatig, secuur, stressbestendig, coördinerend vermogen, pragmatisch, resultaatgedreven en klantgericht;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk communiceer je foutloos;
  • goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/19-053-DD, naar Sophie van Baalen van Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Sophie van Baalen op 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature techniek

Project Data Manager

Offer
  • a position to grow into or to deliver out of your experience
  • responsible for the supply chain business flows at an international project
  • a fulltime contract of 1 year, possibly longer
  • possibility to work from home or from the location in South Netherlands
  • project contract from Derks & Derks Secondment & Interim
Organisation

Our client is an international pharmaceutical company. The company’s activities comprise the development, production and sales of medicines. For the facility in Drenthe we would like to meet an enthusiastic, communicatively skilled, self-assured and performance-oriented Project Data Manager. 

Position

As a Project Data Manager you will be involved in the serialization project. The organisation uses a could bases solution to follow the products. For the products is it mandatory in many countries and the list of countries for Serialization is growing. Serialization follows strict rules prescribed by the Regulatory Authority of the Country of Sales.

The Project Data Manager will be responsible to ensure that proper data management is applied in the governance processes and data life cycle maintenance processes. You will be the pivotal point for conceptual developments and implementation of future Serialization requirements. A part of your role will be actively participating in various global Serialization initiatives, provide global perspective in Serialization decisions, data governance and management processes. The role is global in nature, collaborating with stakeholders (on business decision making level) in all regions and delivering on cross-regional responsibilities. The organisation is interested in a candidate that holds a natural interest in data governance where data standards, rules, ownership, quality, maintenance techniques, documentation and education need to be of the highest standard. You need to have a proactive attitude in knowledge collecting and sharing as well as communication. In line with this, business travel is required. Your reporting line will be to the Manager Master Data.

Profile
  • at least a bachelor’s degree or higher education in a relevant field
  • 5+ years of experience in a data management and or project management role, preferably within supply chain & manufacturing in the pharmaceutical industry
  • 3+ years of experience in coaching or managing staff
  • cemonstrated project management competences
  • prior contact with Serialization requirements would be considered a advantage
  • hands-on SAP experience gained in the Supply Chain and Master Data domain
  • ability to develop a vision to meet overall long term strategy
  • ability to work in a dynamic, volatile business environment
  • result-oriented, a key organizer and planner who clearly sets priorities
  • ability to work under pressure and manage a variable workload for the team
  • basic knowledge of GMP is preferable
  • good communication skills in the Dutch and English language
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference number DT/19-115-DD to Office@derksenderks.nl. For further information, please call Mrs. Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87. An individual assessment may be part of the selection procedure.

 

vacature directie-management

Head of QA EMEA

Offer
  • manage the QA department at an international company
  • a lot of personal responsibility and flexibility
  • part of a dynamic and diverse team, where personal development is crucial

 

Organisation

Our client is focused on improving peoples live with their healthcare products. They are dedicated to their commitments to patients, health care providers, other stakeholders and society. Their goal is to build an innovative company committed to advancing global health. A broad range of branded and generic pharmaceuticals, OTC products and medical devices is being manufactured and marketed all around the world.

Their Dutch office is based in the Amsterdam region and the culture at their office can best be described as informal, open and accessible. Currently they are looking for a driven and experienced Head of QA EMEA.

 

Position

As a Head of QA EMEA you manage the Quality Management Systems for our client, Third Party Logistic distribution sites and Commercial Affiliates in EMEA. Besides this you will ensure distribution sites and commercial affiliates comply with (Inter)national legislation for the distribution of pharmaceutical and medical device products, cosmetics, food and food supplements.

Your responsibilities include the definition, implementation and maintenance of efficient and effective quality systems for our client and Third Party Logistic distribution sites and commercial affiliates. You assure that the quality system is compliant with associated regulations and effectiveness metrics are being utilized. Besides this you will ensure effective Supply Chain services to our clients business units. This is achieved by driving continuous assessment and improvement of the processes within the quality system aimed at achieving stated business goals and objectives. Furthermore you ensure that short and long range quality plans, goals, annual operating plans and budgets are aligned and achieved. Other tasks may include managing and assisting in audit activities, including corporate, business units, MOH, and other notified bodies. But you will also perform Due Diligence audits at new distribution sites and logistics service providers. You monitor the Quality Management Systems and report to EMEA management periodically on audit results, corrective action and performance. And you will recommend improvements to Quality Management Systems.

As a Head of QA you partner with Third Party Logistic vendors to improve their quality systems and assure Quality Agreements with all involved partners of the EMEA region remain up to date. But you will also partner with Business Units on Quality issues and improvement programs. Besides this you will ensure compliance with relevant regulations including, Quality System Regulation, Medical devices directive, cGMP and GDP regulations and Country specific regulations.

 

Profile
  • Pharmacist or Bachelor’s/ Master degree in Engineering or Related Science Field or equivalent
  • 6-10 years quality assurance experience, with a minimum of seven years management experience in medical device and/or pharmaceutical environment
  • experienced with FDA, EU Medical Device Directive, Pharmaceutical Quality System Regulations and GXP requirements (GDP, GMP)
  • analytical, financial and budgeting skills
  • team building skills
  • broad business perspective
  • ability to develop a vision and lead change
  • effective verbal and written communication skills and interpersonal skills
  • leadership and influencing skills
  • ability to manage people, departments and functions
  • ability to work with minimal supervision
  • tenacity

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/19-039-DD, to Djamila Hagemans : info@derksenderks.nl.

For further information, please call Djamila Hagemans at number +31 (0)33 472 80 87.

 

An individual assessment may be part of the selection procedure.

 

Our Client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

 

Apply directly

vacature kwaliteit

QA Supervisor

Aanbod
  • een uitdagende en dynamische positie bij een internationaal gerenommeerde organisatie;
  • functie met veel verantwoordelijkheden, waaronder het zelfstandig leiden van projecten;
  • de mogelijkheid om je leiderschapsvaardigheden verder te ontwikkelen.
Bedrijf

Onze relatie is een wereldwijd gerenommeerde organisatie die zich richt op de ontwikkeling, productie en marketing van vaccins en antilichamen tegen infectieziekten. Binnen de organisatie werken getalenteerde, ondernemende mensen in een dynamische cultuur waarin innovatie en een ‘can do’ mentaliteit centraal staan. Momenteel is de organisatie op zoek naar een ervaren Quality Assurance Superviosr, die zowel meewerkt als aanstuurt, het team versterkt, projecten leidt en het kwaliteitssysteem onderhoudt.

Functie

Geeft leiding aan de medewerkers door middel van: het aansturen van organisatieveranderingen; ontwikkeling en empowerment van het personeel; medewerkers in hun kracht zetten, en organisatiedoelen bereiken in combinatie met persoonlijke doelen en carrieredoelen van medewerkers. Je draag zorg voor het onderhouden van het kwaliteitssysteem, en coordineert QA activiteiten en programmas zoals audits, batch record reviews, complaints, document management en het kwaliteitsmanagementsysteem. Je draagt zorg voor de veiligheidseisen en het voldoen aan andere trainings eisen. Je monitort audits en houdt zicht op het personeel dat de audits, record review en complaints afhandelt, maar zult ook zelf op de werkvloer staan om deze werkzaamheden uit te voeren. Je staat gemakkelijk voor de groep en bent in staat om zelfstandig een project te leiden. Je traint medewerkers, draagt zorg voor de performance plans van medewerkers, en de twee-jaarlijkse reviews hierop. Daarnaast heb je een actieve rol als het gaat om het customer notification process, waarbij je ervoor zorgt dat change notifications correct gemanaged worden en de wensen van de klant altijd in ogenschouw worden genomen. Ten slotte ondersteun je verbeteringsprocessen van het huidige productiesysteem. In deze rol rapporteer je aan de QA Manager. Kortom, een veelzijdige rol bij een gerenommeerde speler met veel uitdagende verantwoordelijkheden.

Profiel
  • afgeronde hbo-opleiding;
  • 3-5 jaar ervaring in Quality Assurance;
  • ervaring met het werken met kwaliteitssystemen (ISO 9001, USDA, GLP/GMP/GDP);
  • soft skills: proactief, extravert, een sterke persoonlijkheid met leiderschapsvaardigheden;
  • communicatief vaardig, zowel in het Nederlands als in het Engels;
  • accuraat, verantwoordelijk, analytisch, gestructureerd en resultaatgericht;
  • kennis van Microsoft Office, Trackwise en Agile.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/19-023-DD, naar Anneke den Hartog info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Anneke den Hartog via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature kwaliteit

Regulatory Affairs & Quality Assurance Associate

Aanbod
  • innovatieve organisatie volop in ontwikkeling;
  • afwisselend takenpakket met mooie producten;
  • werkgever met uitstekend productenportfolio;
  • werken op afdeling met een gemotiveerd team;
  • een tijdelijk contract bij Derks & Derks Detachering met de intentie tot een vaste aanstelling bij opdrachtgever.
Bedrijf

Onze relatie is een grote Healthcare organisatie. De organisatie is in veel landen actief met het ontwikkelen, produceren en verkopen van innovatieve farmaceutische producten en biologicals. In Noord-Holland is het Nederlandse hoofdkantoor gevestigd. Vanwege de uitbreiding van de organisatie, willen we graag kennismaken met een enthousiaste en kwaliteitsgerichte Regulatory Affairs & Quality Assurance Associate.

Functie

Als RA & QA Associate ben je verantwoordelijk voor de registratie van geneesmiddelen en voer je het gehele registratieproces zelfstandig uit. Nieuwe geneesmiddelendossiers worden door jou ingediend bij de instanties en je vertegenwoordigt de organisatie op RA gebied richting de verschillende autoriteiten. Je onderhoudt contacten met de relevante autoriteiten en adviesbureaus en houdt uiteraard de ontwikkelingen op het gebied van wet- en regelgeving nauwkeurig bij. Daarnaast onderhoudt je het pharmacovigilantie systeem en zorg je ervoor dat dit voldoet aan alle richtlijnen. Binnenkomende klachten over bijwerkingen komen bij jou terecht en handel je soepel en volgens de geldende procedures af. Tot slot houd je ook de relevante nationale literatuur bij. Kortom: een bijzonder brede en gevarieerde functie, waarin je als gedreven professional volledig tot je recht komt en invloed uit kunt oefenen op de inhoud van de functie.

Profiel
  • een afgeronde bachelor opleiding in Life Sciences of (bio)Farmacie;
  • bij voorkeur 1 jaar ervaring in de farmaceutische industrie op de RA afdeling;
  • bij voorkeur ervaring met registratiewerkzaamheden;
  • goede communicatieve en contactuele vaardigheden;
  • in staat om planmatig en nauwkeurig te werken en de grote lijn te bewaken;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
 Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/19-122-DD, naar Vera Hudepohl, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Vera Hudepohl via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!