Derks Vacature Techniek

LCM Senior Design Engineer Automation

Aanbod
  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering (freelance/ZZP is niet mogelijk);
  • thuiswerken mogelijk in overleg, met minimaal 3 dagen on-site in Oss;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-12-2025 met mogelijkheid tot verlenging.

 

Functie

Als Senior Design Engineer Automation speel je een belangrijke rol in Lifecycle Management (LCM)-projecten, gericht op gedefinieerde levenscyclusacties binnen het Business Technology-team in Oss. Je ontwerpt en implementeert technische oplossingen om projectdoelen te behalen, waarbij je verantwoordelijk bent voor het programmeren, upgraden en vervangen van systemen. Daarnaast voer je testen uit en documenteer je de resultaten volgens de standaarden FAT, SAT, IQ en OQ. In deze rol werk je nauw samen met leveranciers om hun systemen, zoals verpakkingsapparatuur, te upgraden. Je houdt je bezig met vereistenanalyse en risicobeoordeling en zorgt ervoor dat de technische documentatie up-to-date blijft. Verder ondersteun je de projectmanager bij het afbakenen van nieuwe projecten, signaleer en los je technische uitdagingen op, en rapporteer je de voortgang en eventuele afwijkingen aan de projectmanager. Kortom, je draagt met jouw technische expertise direct bij aan het succesvol voltooien van automatiseringsprojecten in een dynamische en multidisciplinaire omgeving.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van detachering wordt ingevuld.

Profiel
  • proactieve en resultaatgerichte teamspeler;
  • minimaal 7 jaar ervaring in automatiseringsprojecten;
  • uitstekende vaardigheden in PLC en DCS (bijv. Siemens, B&R) en SCADA (iFix);
  • kennis van apparatuur engineering en inbedrijfstelling;
  • vertrouwd met netwerken en Windows AD;
  • ervaring in Life Sciences/farma en kennis van GAMP-richtlijnen;
  • beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV, onder vermelding van referentienummer MSP/24-351-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Adviseur Strategie & Samenwerking

Aanbod
  • adviesrol met impact op strategische vraagstukken met volop vernieuwing, verdieping, impact en afwisseling;
  • ruimte voor persoonlijke en professionele groei en nauwe samenwerking met inspirerende collega’s;
  • werken aan meerdere uitdagende projecten en toonaangevende organisaties bezoeken in heel Nederland;
  • een werkomgeving waar jouw bijdrage direct zichtbaar is in het succes van opdrachtgevers;
  • aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket met salaris variërend van € 4.000,– tot € 6.000,– bruto per maand, een leaseauto en volop kansen voor verdere ontwikkeling en promotie.
Functie

Als Adviseur Strategie & Samenwerking krijg je de kans binnen een complex speelveld vanuit visie en denkkracht oplossingen in samenwerkingsvraagstukken voor opdrachtdrachtgevers binnen het maatschappelijk speelveld te bewerkstelligen. Je wordt verantwoordelijk voor het uitvoeren van adviesopdrachten binnen het maatschappelijk domein, bijvoorbeeld de gezondheid of bouw en infrastructuur. Je adviseert opdrachtgevers over samenwerkingsstrategieën, begeleidt samenwerkingsverbanden en draagt bij aan de doorontwikkeling van bestaande samenwerkingen. Als Adviseur Strategie & Samenwerking heb je ervaring met de vraagstukken die partijen op het gebied van samenwerken tegenkomen en wil je je daar verder in specialiseren. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband in een omgeving die zich richt op het vinden van innovatieve oplossingen en het naar een hoger niveau brengen van belangrijke samenwerkingsverbanden in Nederland.

Profiel
  • een afgeronde universitaire opleiding;
  • 2 tot 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur bij een adviesbureau;
  • ervaring met werken voor / bij organisaties in het publieke domein;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en adviesvaardigheden;
  • ervaring met stakeholdermanagement en affiniteit met politieke besluitvormingsprocessen;
  • drive en persoonlijkheid om zaken te veranderen.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een toonaangevende adviesorganisatie in Nederland en gespecialiseerd in strategische samenwerkingsvraagstukken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cve en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-204-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 06-12795418.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks vacature sales-marketing

Accountmanager Apotheken

Aanbod
  • op- en uitbouwen van nieuwe klantrelaties;
  • veel ruimte voor creativiteit en eigen initiatief;
  • volop mogelijkheden voor het ontwikkelen van proposities voor nieuwe klanten;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Accountmanager Apotheken ben jij verantwoordelijk voor het maximaliseren van de commerciële impact en het versterken van de marktpositie van de organisatie. Jij kent de markt goed en hebt een netwerk onder apotheken en apotheekketens. Je werkt nauw samen met de Commercieel Manager en het commerciële team en richt je op het contracteren van nieuwe klanten. Dit doe je door het strategisch identificeren en acquireren van deze nieuwe klanten door klantbehoeften in kaart te brengen en hier continu op te anticiperen. Het laten groeien van het aantal klanten en uitbreiden van het marktaandeel is wat jou drijft en waar je energie van krijgt.

Profiel
  • hbo-opleiding richting Commercieel, Marketing of vergelijkbaar;
  • minimaal 3 jaar commerciële werkervaring;
  • affiniteit met acquisitie;
  • een netwerk in de farmacie met name in de openbare apotheken;
  • klant- en resultaatgericht, overtuigingskracht en initiatief;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands.
Bedrijf

Onze klant is gespecialiseerd in het leveren van geautomatiseerd ingepakte geneesmiddelen aan apotheken met als doel de ‘medicatieveiligheid’ en ‘therapietrouw’ te vergroten. Veilig en vertrouwd medicijngebruik voor patiënten is waar zij het voor doen. De patiënt staat bij hen centraal. De farmaceutische branche is dynamisch en constant in beweging. Zij lopen voorop als het gaat om het ontwikkelen van innovatieve producten en diensten in deze branche. Je gaat werken vanuit een splinternieuw kantoor. Modern vormgegeven met alle denkbare faciliteiten. Denk hierbij aan transparante kantoren, flexplekken, bedrijfsrestaurant, een bar, eigen sportschool en groen. Ze zijn collegiaal, jong en vooral ambitieus en zijn op zoek naar een Accountmanager Apotheken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-330, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Tim op nummer +31 (0)6 20 79 77 21.

 

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Regulatory Affairs

Regulatory Affairs Specialist

Offer
  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment for year
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim

 

Position

As a Regulatory Affairs Specialist you and your Global Regulatory Affairs (GRA) team are accountable for licensing and maintaining pharmaceutical and biological animal health products globally. GRA Biologicals is a part of this department and responsible for the biological product portfolio. You will provide state of the art dossiers, variation and renewal packages for licensing new biological products and maintenance of the existing biological product portfolio. You will also provide veterinary regulatory expertise for new product development and product maintenance to ensure that relevant regulatory requirements are understood and followed by other relevant departments. You develop regulatory strategies for new and existing biological products. You will maintain the biological portfolio in the marketplace by providing expert regulatory advice to stakeholders within and outside the company. You will develop and maintain contacts with regulatory authorities and participate in regulatory expert groups within the veterinary pharmaceutical industry association(s) to play a role in the development of future veterinary legislation and guidelines.

 

Profile
  • MSc. Degree, followed preferably by Ph.D. (or equivalent experience) in biomedical sciences (e.g. virology, bacteriology, molecular biology, veterinary sciences);
  • knowledge of or several years of experience in the (veterinary) pharmaceutical industry in the development and/or maintenance of products, and in regulatory affairs, preferably in the field of biologicals is an asset;
  • 60% on site/40% from home;
  • excellent oral and written command of the English language;
  • excellent writing skills.
Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Boxmeer. The location has approximately 45 employees who are responsible for marketing, sales, distribution, and support of the products.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-242-DD to Marlies Dingemans: info@derksenderks.nl. For more information, please call Marlies via 0334728087.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

Derks Vacature Productie

Manager Investigations & Improvement

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijke aanstelling met mogelijkheid tot vast dienstverband;
  • periode van de opdracht duurt tot 6-10-2025.

 

Functie

Als Manager van de afdeling Investigations & Improvement (I&I) speel je een belangrijke rol in het ondersteunen van de Operations-afdeling. Je draagt bij aan de ontwikkeling en implementatie van verbeterprocessen, waaronder CAPA en Change Control, en coördineert de farmaceutische productie. Je draagt bestaande productieprocessen uit door gedetailleerde onderzoeken (gDR) uit te voeren en batchdocumentatie en -beoordelingen te analyseren, met als doel een optimale werkwijze en productkwaliteit te garanderen.

In deze functie ontwikkel en implementeer je afdelingsdoelstellingen die zijn afgestemd op het jaarlijkse productieplan. Je biedt richting en leiderschap aan het I&I-team, waarbij je een cultuur van continue verbetering bevordert. Je plant, prioriteert en houdt toezicht op de afdelingsactiviteiten om een efficiënte uitvoering te waarborgen, en stemt deze af op bredere operationele doelstellingen.

Daarnaast werk je nauw samen met cross-functionele teams (QA, RA, enz.) om productie-uitdagingen te identificeren en aan te pakken. Je bent manager en mentor van een team van negen professionals en specialisten, begeleidt hun ontwikkeling en zorgt voor een hoog presterende teamsfeer. Je leidt onderzoeken naar productieafwijkingen en implementeert corrigerende maatregelen (CAPA) om herhaling te voorkomen.

Je benadert processen data-gedreven, analyseert kansen voor verbetering en bereidt je voor op inspecties en audits door nationale en internationale autoriteiten. Hierbij zorg je ervoor dat de expertise van de afdeling goed wordt vertegenwoordigd. Kortom, in deze rol ben je de drijvende kracht achter procesoptimalisatie en kwaliteitsborging binnen de productie.

Het betreft een tijdelijke aanstelling op basis van interim of detachering.

 

Profiel
  • masterdiploma in een relevant vakgebied, zoals Farmaceutische Wetenschappen of Farmacie;
  • ervaring in het leiden van een onderzoek- en verbeteringsteam binnen de farmaceutische industrie, met nadruk op continuous manufacturing improvement;
  • bewezen succes in het implementeren van procesverbeteringen en CAPA;
  • kennis van Good Manufacturing Practices (GMP) en regelgevingseisen;
  • analytische en probleemoplossende vaardigheden, met een sterke focus op oorzaak-analyse;
  • communicatie-, samenwerkings- en leiderschapskwaliteiten, met een coachende benadering;
  • passie voor kwaliteit en continue verbetering, en ervaring in het bouwen van hoog presterende teams;
  • ervaring met gegevensanalyse en probleemoplossing in een farmaceutische context.

 

Bedrijf

De missie van onze relatie is om een wereldleider te zijn op het gebied van generieke geneesmiddelen en biofarmaceutica en om het leven van patiënten over de hele wereld te verbeteren. Al meer dan een eeuw gebruiken zorgverleners, patiënten en mantelzorgers de medicijnen van onze relatie. Ze streven ernaar om innovatieve specialité behandelingen te ontwikkelen. Met meer dan 43.000 medewerkers, in meer dan 70 landen wereldwijd, is de diversiteit van opvattingen, talenten en ervaring hun sleutel tot voortdurend succes. Hun krachtige organisatiecultuur biedt je de mogelijkheid om een echt verschil te maken in het leven van mensen en waarde toe te voegen aan jouw carrière.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-283-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Kwaliteit

EHS Specialist

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 3 mei 2025 met uitzicht op een vast dienstverband.

 

Functie

Als EHS Specialist ben je verantwoordelijk voor het naleven van wet- en regelgeving met betrekking tot (brand)veiligheid en het implementeren van wereldwijde EHS-standaarden en -programma’s. In samenwerking met EHS-collega’s en verschillende operationele afdelingen zorg je ervoor dat de naleving van de regelgeving wordt gehandhaafd, terwijl je een proactieve EHS-cultuur verder bevordert.

Afhankelijk van je ervaring kun je worden aangesteld als preventiemedewerker, waarbij je het management ondersteunt bij het identificeren en oplossen van veiligheidsrisico’s door het observeren en evalueren van werkprocessen en gedrag. Je bent verantwoordelijk voor het faciliteren van het Risico Inventarisatie & Evaluatie (RI&E) proces, het ontwikkelen van strategieën om veiligheidskwesties op de locatie te beheersen, en ervoor te zorgen dat de operationele veiligheidsnormen worden nageleefd.

Daarnaast neem je deel aan HAZOPs, risicoanalyses, impact assessments en root cause analyses om veiligheidsprocedures te verbeteren. Je ontwikkelt en implementeert EHS-standaarden, programma’s en werkinstructies, en neemt actief deel aan veiligheidsaudits, incidentonderzoeken en trainingen. Je beheert veiligheidsobservatiesystemen, beoordeelt en keurt hoog-risico werkvergunningen goed, en houdt het Machine Risk Analysis (MRA) en het Explosion Safety Document (EVD) up-to-date.

Kortom, in deze rol draag je bij aan het waarborgen van de veiligheid op de werkvloer en het bevorderen van een duurzame veiligheidscultuur binnen de organisatie.

Het betreft een tijdelijke aanstelling met uitzicht op een vast dienstverband na zes maanden.

 

Profiel
  • bachelor in Safety, Science of (Chemische) Techniek;
  • minimaal 3 jaar ervaring binnen de EHS-sector, bij voorkeur in de farmaceutische of productie-industrie;
  • kennis van Nederlandse EHS-wetgeving, vergunningen en praktijk binnen de farmaceutische industrie;
  • ervaring met EHS-managementsystemen;
  • goede computervaardigheden;
  • analytische vaardigheden, luistervaardigheid en overtuigingskracht;
  • proactieve, energieke teamspeler met een positieve instelling;
  • sterke schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.

 

Bedrijf

De missie van onze relatie is om een wereldleider te zijn op het gebied van generieke geneesmiddelen en biofarmaceutica en om het leven van patiënten over de hele wereld te verbeteren. Al meer dan een eeuw gebruiken zorgverleners, patiënten en mantelzorgers de medicijnen van onze relatie. Ze streven ernaar om innovatieve spécialité behandelingen te ontwikkelen. Met meer dan 43.000 medewerkers, in meer dan 70 landen wereldwijd, is de diversiteit van opvattingen, talenten en ervaring hun sleutel tot voortdurend succes. Hun krachtige organisatiecultuur bied je de mogelijkheid om een echt verschil te maken in het leven van mensen en waarde toe te voegen aan jouw carrière.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-307-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Senior Regulatory Affairs Manager

Offer

  • Responsible for the global registration and lifecycle management of a diverse pharmaceutical portfolio;
  • Direct interaction and collaboration with health authorities worldwide;
  • A role where you contribute to new R&D projects and innovative developments of existing products;
  • The possibility to grow into a leadership position.

 

Job description
As a Senior Regulatory Affairs (RA) Manager, you will be responsible for managing and coordinating registration dossiers for a part of Eurocept’s pharmaceutical portfolio. This global portfolio includes products registered in various regions, such as Europe, America, Australia, the Middle East, and South Africa. You will prepare all necessary documents for new registrations and submit them. You ensure timely and accurate coordination with internal departments for content input and prepare for Scientific Advice and pre-submission meetings. You will take care of drafting and maintaining the CMC documentation. You will also play a central role in the lifecycle management of pharmaceuticals, where you are responsible for post-approval variations and have a clear understanding of all regulatory aspects related to manufacturing processes, formulations, packaging, and artwork. Collaboration is crucial in this role; you will work together with colleagues from the Quality, Production, and Pharmacovigilance departments to ensure the regulatory strategy is accurately implemented. You will actively participate in cross-functional project meetings and be responsible for the accuracy of printed materials such as SmPCs, leaflets, packaging, and labels. In this position, you will report to the Global Associate Director of Regulatory Affairs and will be involved in projects that go beyond individual products. Your ability to communicate effectively, coordinate, and your pragmatic approach makes you the ideal candidate to successfully fulfill this dynamic and responsible role.

 

Profile

  • A completed master’s degree in pharmaceutical sciences, pharmacy, chemistry, biology, biochemistry, or a related discipline;
  • Several years of experience in Regulatory Affairs with knowledge of European procedures and regulatory legislation;
  • Experience with the drug development process and CMC documentation is a plus;
  • Strong analytical and pragmatic thinking skills with a focus on problem-solving;
  • Ambition to lead (project) teams and mentor colleagues;
  • You are proactive, communicative, responsible, and structured;
  • Excellent language skills in English, and with preference also in Dutch, spoken and written.

 

Company
Eurocept Pharmaceuticals is a successful Dutch company that has been active in the pharmaceutical sector since 2001. The company is characterized as a medium-sized business with short communication lines between various departments. Their mission is to bring medicines to the market that facilitate the therapeutic relationship between healthcare providers and patients. The head office is located in Ankeveen, with offices in Paris and Istanbul. Depending on the market and the services provided, Eurocept Pharmaceutical Holding also operates under the well-known brand Lucane Pharma, primarily for rare disease indications. Depending on the product, Eurocept Pharmaceuticals acts as a marketing authorization holder, manufacturer, local representative, distributor, or wholesaler. In all these different areas, Eurocept Pharmaceuticals delivers high-quality products and services while meeting the high expectations of customers and the requirements as laid down in regulations (GMP/GDP). As a wholesaler and manufacturer, the company is responsible for regulatory affairs, quality, pharmacovigilance, production, marketing, sales, and distribution of medicines in many countries worldwide. Eurocept Pharmaceuticals values diversity, and their work environment can be described as informal, dynamic, and entrepreneurial.

 

Interested?
Send your CV and motivation letter, mentioning reference number WS/24-282, to Bjorn Schouten at info@derksenderks.nl .

 

For more information, you can call, text, or WhatsApp Bjorn Schouten at +31 6 516 491 61.

 

An individual assessment is part of the selection procedure.

 

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as the recruitment agency for this position. Therefore, we kindly ask you to send all applications or other responses to Derks & Derks.

 

Not the position you’re looking for? Check our website https://www.derksenderks.nl/vacatures/ for other interesting vacancies!

Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
  • impact op de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis;
  • relatiemanager en gesprekspartner voor zorgverzekeraars en overige stakeholders;
  • onderdeel van team Finance & Control met een korte lijn naar RvB;
  • samenwerken met gedreven professionals van alle afdelingen binnen de organisatie;
  • sleutelpositie voor 32 tot 36 uur per week;
  • arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 CAO Ziekenhuizen.

 

Functie

Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop heb je een belangrijke rol in het Zorgverkoop proces van het Zaans Medisch Centrum. Met jouw verbindende instelling en expertise vertaal je de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis naar toekomstgerichte afspraken met zorgverzekeraars. Je bent relatiemanager en onderhandelaar in één. Jouw doel is het opbouwen van constructieve lange termijn samenwerkingen, een financieel gezond ziekenhuis en toekomstbestendige inrichting van zorg in de regio. Hiertoe weet je het Zaans Medisch Centrum goed te vertegenwoordigen en tegelijkertijd duurzame relaties te onderhouden en uit te bouwen.

In jouw rol richt je je op analyseren, verbinden, innoveren, afstemmen, versnellen en onderhandelen. Je werkt gestructureerd en behoudt goed overzicht in een dynamische, verandergerichte omgeving. Je werkt samen met vakgroepen, artsen en afdelingen binnen het ziekenhuis, evenals met verschillende externe stakeholders, waaronder collega-zorgaanbieders in de regio. Samen met een aantal specialisten van team Finance & Control vorm je team Zorgverkoop en vertaal je gezamenlijk de interne ambities naar een extern verkoopplan. Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop pak je de lead in de onderhandelingen met zorgverzekeraars en fungeer als eerste aanspreekpunt. Je stemt dit veelvuldig af met interne stakeholders en houdt toezicht op de uitvoering van de afspraken in de vorm van naleving en monitoring van de lopende contracten. Je rapporteert aan de Manager Finance & Control en hebt een directe lijn naar de Raad van Bestuur. Gezamenlijk zorgen jullie dat de afspraken tussen ziekenhuis en zorgverzekeraars bijdragen aan een financieel gezonde organisatie, het vormgeven van de transformatie van zorg en aan een toekomstbestendige inrichting daarvan in de regio.

 

Profiel
  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau, bijvoorbeeld in de richting van bedrijfskunde of economie;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare zorgverkoop/-inkoop rol;
  • kennis van zorgcontractering, de financiering van zorg en relevante wet- en regelgeving;
  • ervaring binnen een ziekenhuis context (MSZ) is een pré;
  • goede onderhandelingsvaardigheden en gewend binnen een complex speelveld te werken;
  • relatiegericht met uitstekende communicatieve vaardigheden.

 

Bedrijf

Het Zaans Medisch Centrum is gevestigd in Zaandam en hét ziekenhuis voor de inwoners in de regio. Het is een patiëntgericht, ondernemend ziekenhuis dat kwalitatief hoogwaardige medisch specialistische zorg biedt met voor vijf medische specialismen een opleidingsbevoegdheid. In het ZMC zijn ca. 1.300 medewerkers werkzaam. Het ziekenhuis beschikt over 284 bedden en per jaar vinden meer dan 215.000 polikliniekbezoeken plaats. De medische staf bestaat uit 135 leden. Het ZMC bedient een gebied van circa 180.000 inwoners, met kansen om dit in de toekomst te vergroten. Het ZMC is een platte organisatie met korte lijnen en daarmee wendbaar en flexibel. De kernwaarden van het ZMC zijn: Samen, Menselijk, Ondernemend en Expert.

Sinds 2017 zit het ZMC in een nieuw duurzaam gebouw wat volgens de Lean-methode is ontworpen. In alle processen is de toegevoegde waarde voor de patiënt leidend en wordt gestreefd naar het beperken van verspilling in tijd, afstand, materialen en geld. Omdat het ZMC gelooft in passende zorg, focust de nieuwe strategie op verdere en intensieve samenwerking met externe (regio)partijen, zoals de ziekenhuizen in Noord- Holland Noord en groot Amsterdam en de zorgaanbieders in de VVT-sector en de huisartsen. Er is veel commitment om deze strategie tot uitvoering te brengen met nadruk op samenwerking/netwerkzorg.

Ben jij toe aan een volgende stap en wil je als Strategisch Adviseur Zorgverkoop onderdeel uitmaken van team Zorgverkoop en de strategische koers van ZMC mede bepalen? Reageer dan direct. We kijken uit naar je reactie.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-206, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Alexander via +31 (0)6 12 79 54 18.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks vacature inkoop-logistiek

Supply Chain Specialist

Offer
  • responsible for the entire supply chain process from raw materials to finished product
  • collaborate with global internal teams and external partners, influencing strategic decisions
  • broad and dynamic role within an ambitious and growing organisation
  • join an entrepreneurial and diverse company culture that encourages innovation
Position

As a Supply Chain Specialist, you ensure that products are always delivered to the customer on time by actively placing and managing purchase orders from suppliers, aligned with their production planning. You directly convert market demand into purchase orders and work closely with external parties such as Contract Manufacturing Organizations (CMOs). Your primary responsibility is to guarantee timely deliveries, which is crucial for customer satisfaction. You regularly coordinate and adjust capacity with external suppliers, directly place purchase orders, and closely follow up on deliveries and adjust volumes as needed. Additionally, you ensure efficient inventory management according to the FIFO and FEFO principles, preventing waste. You are responsible for monitoring performance through Key Performance Indicators (KPIs) and regularly reporting them. You also actively participate in monthly Sales & Operations Planning (S&OP) meetings with CMOs, optimizing planning and identifying potential risks in time. In this role, you are the key link between internal stakeholders and external suppliers, focusing on the hands-on management of a smooth and efficient supply chain that aligns with customer expectations. In short, as a Supply Chain Specialist, you are the driving force behind an efficient and reliable supply chain, where your proactive approach and keen insight directly contribute to the success of the company!

Profile
  • at least bachelor’s degree (hbo) level of thinking and working
  • experience within the pharmaceutical industry is a must
  • several years of work experience in planning and/or procurement roles
  • familiar with GMP and GDP
  • experience with internationally operating companies and a diverse client base
  • experience with APICS, NEVI, Lean Six Sigma basics, and ERP systems is a plus
  • accurate, stress-resistant, quick, and flexible
  • strong communication skills in both Dutch and English
Organisation

Eurocept Pharmaceuticals is a successful Dutch company that has been active in the pharmaceutical sector since 2001. The company is characterized as a medium-sized business with short communication lines between various departments. Their mission is to bring medicines to the market that facilitate the therapeutic relationship between healthcare providers and patients. The head office is located in Ankeveen, with offices in Paris and Istanbul. Depending on the market and the services provided, Eurocept Pharmaceutical Holding also operates under the well-known brand Lucane Pharma, primarily for rare disease indications. Depending on the product, Eurocept Pharmaceuticals acts as a marketing authorization holder, manufacturer, local representative, distributor, or wholesaler. In all these different areas, Eurocept Pharmaceuticals delivers high-quality products and services while meeting the high expectations of customers and the requirements as laid down in regulations (GMP/GDP). As a wholesaler and manufacturer, the company is responsible for regulatory affairs, quality, pharmacovigilance, production, marketing, sales, and distribution of medicines in many countries worldwide. Eurocept Pharmaceuticals values diversity, and their work environment can be described as informal, dynamic, and entrepreneurial.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/24-302, to Bjorn Schouten: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Bjorn Schouten at number +31 (0)33 472 80 87.

 

Not quite the position you are looking for? Please check our website https://www.derksenderks.nl/vacatures/ for other interesting positions!

Derks Vacature Regulatory Affairs

Regulatory Affairs Officer

Aanbod
  • werken in een dynamische, internationale omgeving vol kansen;
  • een groeiend productportfolio binnen heel Europa;
  • zelfstandige inhoudelijke rol met veel vrijheid;
  • veel mogelijkheden om door te groeien en jezelf te ontwikkelen;
  • flexibiliteit met de optie om hybride te werken.
Functie

Als Regulatory Affairs Officer ben jij dé schakel in het voorbereiden en indienen van regelgevende documenten bij de bevoegde instanties. Je zorgt ervoor dat het bedrijf altijd aan de laatste regelgeving voldoet en werkt nauw samen met zowel interne teams als externe partners. Jij bent degene die licentievariaties, notificaties en verlengingen binnen strakke deadlines soepel laat verlopen, terwijl je scherp de voortgang bewaakt. Jij documenteert en volgt alle ingediende stukken en goedkeuringen op, waarbij je verantwoordelijk bent voor het nalezen en goedkeuren van artwork voor verpakkingsmaterialen om te zorgen dat deze voldoen aan de regels. Het opstellen van Samenvattingen van de Productkenmerken (SmPC), Patiëntenbijsluiters en etiketten volgens het QRD-formaat is ook onderdeel van je werk. Dit alles doe je in opdracht van én in nauwe samenwerking met de Regulatory Affairs Managers. Veder ondersteun je de Regulatory Affairs Managers en projectteams met jouw expertise om ervoor te zorgen dat aan alle regelgevende eisen wordt voldaan en de juiste gegevens worden gegenereerd. Tot slot zorg je ervoor dat je altijd op de hoogte blijft van de nieuwste nationale en internationale wetgeving en richtlijnen, en houd je de archieven van Regulatory Affairs netjes bij, zowel fysiek als elektronisch. Kortom, in deze uitdagende rol werk je nauw samen met de Regulatory Affairs Managers en ben jij de drijvende kracht achter de naleving van de regelgeving, waarbij je een directe impact hebt op het succes van het bedrijf!

Profiel
  • master in Farmacie, Gezondheidszorg, Life Sciences of gerelateerde vakgebieden;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in een internationale omgeving;
  • uitstekende plannings- en tijdmanagementvaardigheden;
  • proactieve werkhouding;
  • goede kennis van relevante Europese richtlijnen, toepasselijke wet- en regelgeving;
  • vloeiende communicatievaardigheden in zowel Nederlands als Engels (schriftelijk en mondeling).
Bedrijf

Onze klant is een toonaangevende, onafhankelijke Europese speler op het gebied van OTC-producten, gespecialiseerd in de ontwikkeling, productie en distributie van een breed scala aan merkproducten. Het bedrijf groeit gezond en heeft de ambitieuze doelstelling om de komende drie tot vijf jaar te verdubbelen. Dit willen ze bereiken door zowel organische groei als door het betreden van nieuwe categorieën en markten via strategische overnames. Onze klant werkt op een ondernemende manier, met sterke lokale verantwoordelijkheden, en bouwt aan een krachtige ‘global local’ cultuur. Dit zorgt ervoor dat ze met snelheid en flexibiliteit kunnen opereren. Er heerst een sterke daadkrachtige energie door de hele organisatie. De (hoofd)afdeling van registratie is gevestigd in Nederland en leidt een team dat verspreid is over verschillende Europese landen. In Diemen bevinden zich twee Regulatory Affairs Managers en een Head of Regulatory Affairs. Deze locatie huisvest internationale afdelingen, marketing- en verkoopteams, evenals een fabriek. Om het team verder uit te breiden, is onze klant op zoek naar een nieuwe Regulatory Affairs Officer voor het kantoor in Diemen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-306-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

 

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!