vacature overig

A&O Recruitment Consultant (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Recruitment Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om vanuit een grondige analyse te zorgen voor de juiste match tussen onze klanten en kandidaten.

Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • een afgeronde wo opleiding in (Arbeids- en Organisatie)psychologie;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131 naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Pieter of Sandra via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

vacature overig

Sr. LMS Operations Manager

Offer
  • a diverse job in LMS at a pharmaceutical company
  • an interesting job because of the learning technology aspects
  • a temporary contract for 12 months, with the possibility to extend
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located in Leiden but has a tight line all around the world. For the Strategic Operations department, we are looking for an enthusiastic Sr. LMS Operations Manager.

Position

As a Sr. LMS Operations Manager you are responsible and accountable for managing the day to day operational activities in the Learning Management System for APGD. Accountabilities include managing and maintaining new users, roles and training matrices to ensure effective training assignment to APGD staff. You will also be accountable for Quality Documents training, e-learning, classroom training and employee qualifications documentation. This position should support the Lead LMS Projects and Operations to drive the vision towards LMS meeting business needs to have an electronic one-stop-shop system for all learning management activities and employee qualification records.

You are responsible for managing, monitoring and enforcing LMS system standards, procedures and instructions. Also you manage employee qualification requirements, training plans, curricula management and learning activities across the organization. Furthermore you collaborate with Training Development and Deployment and Training & Logistics Associates to ensure successful deployment of classroom and online courses within the LMS and publication of AICC/SCORM compliant e-learning courses. You ensure online training publications on LMS content server, aligned with technical specifications for LMS. Also, you are responsible to capture and manage training requirements for Quality Documents with regard to curriculum maintenance, test question design and reporting functionality in collaboration with Training Development and Deployment and functional SMEs. In this position you will report directly to the Lead LMS Projects and Operations.

Profile
  • minimum B.Sc. degree, preferably in Training Management, Learning Technology or Information Technology (or related area)
  • minimum 7+ years experience implementing, managing and supporting a learning management system, including training matrix management in the regulated environment of the pharmaceutical industry
  • experience in Knowledge Management
  • experience with a variety of computer applications (e.g. Microsoft Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook
  • experience with technology-assisted learning software applications and authoring tools such as Articulate.
  • good oral and written communication and presentation skills in English
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/19-080-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature techniek

Reliability Engineer

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot minimaal augustus 2020.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Haarlem.

 Functie

Als Reliability Engineer ben je verantwoordelijk voor de betrouwbaarheid van alle installaties en equipment die binnen de scope van de IPT (Intergrated Proces Team) Blister vallen. Je schrijft business cases voor verbeterprojecten, stelt deliverables op en maakt planningen voor de ontwikkeling en implementatie van de voorgestelde verbeteringen op het technische vlak. Ook ben jij verantwoordelijk om het onderhoud conceptueel te begeleiden en continu verbeteringen in het onderhoudsplan te initiëren. Je rapporteert rechtstreeks aan de IPT Lead.

Profiel
  • wo of hbo op het gebied van Electrical/Industrial Automation/Maintenance Engineering of Mechanical Engineering;
  • ervaring met verpakking processen binnen een GMP omgeving is een pre;
  • ervaring met project portfoliomanagement, project management, change control en equipment qualification is een pre;
  • overtuigend, stressbestendig en in staat tot beïnvloeden van stakeholders;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel in woord als schrift;
  • sterke project management skills, analytisch inzicht en een groot doorzettingsvermogen.
 Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/19-139-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die u zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature techniek

CSV Engineer

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot januari 2020.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Haarlem.

Functie

Als CSV Engineer ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van alle facetten van de levenscyclus van gecomputeriseerde laboratoriumapparatuur, zoals een spectrofotometer en coulometer. Je zorgt ervoor dat in nauwe samenwerking met de Subject Matter Expert en Quality Assurance de kwalificatiedocumenten, inclusief bijbehorende procedures, opgesteld worden en voldoen aan alle interne en externe regelgeving, waaronder alle data-integriteitseisen. Na uitvoering van de testfase wordt een kwalificatierapport opgesteld. Na een succesvolle kwalificatie wordt het systeem vrijgegeven voor vrijgifte-analyses. Gedurende de operationele fase is het je taak als CSV Engineer om het systeem in gekwalificeerde status te houden. Eventuele wijzigingen aan het systeem worden onder change control uitgevoerd. Door middel van het uitvoeren van zo genaamde periodieke reviews wordt de gekwalificeerde status aangetoond. Aan het eind van de levenscyclus dient het laboratoriumsysteem retired te worden en wordt de data veilig opgeslagen. De hiervoor benodigde documenten stel je zelf op. Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

Profiel
  • minimaal hbo Chemische, Farmaceutische of (Proces) Technische achtergrond;
  • minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een laboratoriumomgeving;
  • ervaring met en kennis van projectmanagement;
  • ervaring in het schrijven van kwalificatiedocumentatie in de Engelse taal;
  • ervaring met data integriteit en overige relevante richtlijnen;
  • oplossingsgericht denken binnen de kaders van GMP;
  • goed kwaliteits- en veiligheidsbewustzijn;
  • resultaatgericht, innovatief vermogen en gedreven om te verbeteren;
  • goed ontwikkelde focus op klanten, kwaliteit en compliance;
  • zowel zelfstandig als in een teamverband kunnen werken;
  • uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden naar verschillende niveaus in woord als schrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/19-137-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die u zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature sales-marketing

Account Manager Diabetes

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot januari 2020.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten, bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Haarlem.

Functie

Als Account Manager Diabetes ben je onderdeel van de commerciële buitendienst en medeverantwoordelijk voor de resultaten bij onder andere specialisten, huisartsen, apothekers en zorggroepen in de regio’s Veluwe, Overijssel en Twente. Als Account Manager Diabetes creëer je een gedetailleerde vertaling van onze nationale strategische en brand-specifieke doelstellingen en implementeer je deze door specifieke accounts en stakeholders te bezoeken en met ze in gesprek te gaan. Als Account Manager Diabetes vertegenwoordig je medicijnen, producten, oplossingen en diensten binnen de businessunit Primary Care met een focus op diabetes. Bij de klant heb je een open houding en treed je op als businesspartner. Hierbij weet je de behoeften, doelstellingen of knelpunten bij de klant te achterhalen. Je gesprekken zijn gebaseerd op het delen van (product gerelateerde) informatie, advies of concrete oplossingen bij verschillende accounts. Daarbij ben je verantwoordelijk voor het initiëren, implementeren, managen en evalueren van eventuele (zorg)projecten. Deze projecten zijn waarde-verhogend voor je klanten en leveren een significante bijdrage aan het verbeteren van bijvoorbeeld de bedrijfsvoering of zorgverlening naar patiënten. Kortom je bouwt relaties op bij de belangrijke accounts in je eigen regio. Deze relaties zijn gebaseerd op vertrouwen en het creëren van toegevoegde waarde. Je bent een gesprekspartner voor de klanten op verschillende gebieden en je implementeert projecten/oplossingen die een verschil maken bij deze klanten.

Profiel
  • je hebt een afgeronde hbo- of universitaire opleiding;
  • ervaring binnen de diabetes is een pré;
  • ervaring in een ‘customer facing’ rol binnen de farmaceutische industrie met succesvolle ervaring als account of project manager is vereist;
  • uitstekende commerciële vaardigheden;
  • in staat te beïnvloeden binnen complexe omgevingen, besluitvaardig en goed kunnen samenwerken;
  • in staat om processen en activiteiten op een resultaatgerichte wijze aan te sturen;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/19-138-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kan je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature hrm

HR Business Partner

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt minimaal tot augustus 2020.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Haarlem. Je zult komen te werken in een team van ongeveer 20 HR Business Partners die, verdeeld over drie sites in Nederland, zorgen voor een deskundige ondersteuning van de business. Binnen HR werken ze nauw samen met vier Centers of Excellence, te weten: Compensation & Benefits, Recruiting & Staffing, Health en HR Service Delivery. Het team in Haarlem bestaat uit drie HR Business Partners die worden aangestuurd door de HR Site Lead.

Functie

Als HR Business Partner begrijp je de dynamiek van de productieomgeving en ben je in staat om de juiste prioriteiten te stellen en je planning indien nodig á la minute te wijzigen. Je bent sparringpartner voor het hoofd van de afdeling. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de year end cyclus (beoordelingen), talent reviews en daarnaast bepaalde projecten. Deze projecten zijn bijvoorbeeld het intern opleiden van techneuten, een conferentie over werkdruk, global mobility, talent race voor de uitbreiding van het aantal operators in Haarlem, ect. Daarnaast poppen er ad-hoc dingen op, zoals waarschuwingen voor medewerkers die niet performen, ontslagbrieven, meedenken in het opnieuw vormgeven van afdelingen en hiervoor adviesaanvragen bij de OR doen en het aanpassen of meedenken over een nieuwe rooster (arbeidstijdenmanagement). Als HR Business Partner houd je ervan om zaken grondig uit te zoeken, baseer je besluiten op de juiste feiten en kan je tegelijkertijd snel schakelen omdat je je gezonde verstand kunt combineren met voldoende solide kennis van onder andere arbeidsrecht en arbeidstijden. Kortom: je bent een bedrijfskundige die sociale vraagstukken aan de economische realiteit kan koppelen.

Profiel
  • afgeronde hbo- of wo-opleiding, bij voorkeur in Bedrijfskunde (HR Management) of Personeelswetenschappen;
  • minimaal 7 jaar werkervaring binnen een complexe matrixomgeving, waarvan een aantal jaren in een soortgelijke functie, bij voorkeur opgedaan in een farmaceutische productieomgeving;
  • ervaring met zowel de operationele als de beleidsmatige aspecten van HRM;
  • in staat om op diverse niveaus binnen de organisatie te adviseren en te presteren;
  • uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/19-140-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature regulatory-affairs

Senior Regulatory Affairs Officer

Aanbod
  • dynamische rol met een breed takenpakket;
  • jong en energiek team waarin hard werken, collegialiteit en samenwerken hand in hand gaan;
  • groeiende, internationale organisatie met doorgroeimogelijkheden.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een generieke geneesmiddelenbedrijf die innovatieve farmaceutische oplossingen biedt vanaf grondstoffen tot distributie en levering. Binnen dit generieke geneesmiddelenbedrijf zijn dagelijks 20.000 medewerkers in 150 landen actief om bij te dragen aan hoogwaardige en betaalbare kwaliteit van zorg. Onze opdrachtgever is één van de grootste actieve grondstof productiebedrijven ter wereld en beschikt het over 26 eigen state-of-the-art productiefaciliteiten en een uitmuntende R&D-afdeling.

Het kantoor bevindt zich in regio Utrecht. Hier werken ruim 50 werknemers op afdelingen als Pharmaceutical Affairs, Sales, Finance, Customer Service, Portfolio Management en Warehouse. Vanwege de groei van de organisatie is onze opdrachtgever momenteel op zoek naar een enthousiaste Senior Regulatory Affairs Officer.

Functie

Als Senior Regulatory Affairs Officer zorg je samen met het team voor het uitvoeren van alle activiteiten die nodig zijn voor het tijdig registreren en geregistreerd houden van geneesmiddelen op zowel Nationaal als Europees niveau. Een belangrijk onderdeel hiervan is zorg dragen voor het opstarten en begeleiden van indieningen bij de overheid van nieuwe productdossiers en variaties op bestaande producten. Je bent hierbij verantwoordelijk voor de juiste opslag van bestanden en registratiegegevens op het registratienetwerk en diverse databases alsmede voor snelle interne communicatie van nieuwe indieningen, variaties en dossierwijzingen. Ook lever je informatie aan en doe je controle en goedkeuring van Regulatory Compliance Files. Nauwkeurigheid, snel schakelen en goede communicatieve vaardigheden zijn hierbij cruciaal. Extern heb je veel contact met het CBG en het hoofdkantoor in India en intern schakel je veel met Artwork, Purchase & Planning en Quality om bijvoorbeeld wijzigingen in de productinformatie op tijd geimplementeerd te krijgen. Naast het inhoudelijke werk, lever je een bijdrage aan het verder professionaliseren van de afdeling door het hanteren en aanpassen van gestructueerde werkwijzen en procedures. Uiteraard zorg je ervoor dat je op de hoogte blijft van zowel de ontwikkelingen in de markt als van de specifieke zaken op jouw vakgebied. Samen met je team maak je het verschil in deze rol. De sfeer in het team wordt gekenmerkt als open en coöperatief. In deze positie rapporteer je aan de Manager PV, RA & Artwork.

Profiel
  • afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in medische richting;
  • minimaal twee jaar ervaring in een gelijksoortige rol binnen de farmaceutische industrie;
  • kennis van wet- en regelgeving in registratiezaken;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • persoonlijke kenmerken: hands-on, stressbestendig, gestructureerd, nauwkeurig, in staat snel te schakelen en uitstekende communicatieve vaardigheden.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/19-046-DD, naar Anneke den Hartog, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Anneke den Hartog via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacatures research-development

Lab Manager

Offer
  • dynamic position at a biotech start-up;
  • science driven environment
  • part of an enthusiastic team that is building the company from the ground up
  • competitive salary package with the possibility to work parttime
Organisation

Our client is a fast-growing biotech start-up, based in the Amsterdam Area, with a focus on the rare diseases and immune oncology. Powered by their proprietary technology, the scientists are obtaining a unique and more comprehensive understanding of disease biology. These insights enable them to rapidly identify and validate targets and focus on the development of medicines with the greatest potential to impact the lives of patients. Because of the growth of the organisation, they are currently looking for a Lab Manager.

Position

As a Lab Manager you’ll be responsible for facilitating the smooth and safe day-to-day operations in the laboratories. In addition, you may provide support on specific drug target discovery and development programs. You’ll keep track of laboratory inventory, purchasing (consumables, equipment) and contacts with sales reps. Also, you are responsible for the compliance with GMO and health & safety regulations. You maintain and improve the general organisation of the laboratories, materials, infrastructure and equipment. You’ll also be involved in projects and provide instructions on proper laboratory practices and the use of material and equipment.

Profile
  • minimal hbo (BSc) level of a biomedical education
  • +2 years of professional wet lab experience in academic or industry environment
  • technical insight and affinity with lab equipment
  • highly organized and proactive individual with attention for detail
  • flexible mindset and excellent social and communication skills
  • experience with tissue culture or molecular biology is preferred
  • experience with GMO regulations or an Emergency Response Officer (BHV) certificate is advantageous
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/19-056-DD, to Toon Fleminks or Sophie van Baalen : info@derksenderks.nl.

For further information, please call Toon Fleminks or Sophie van Baalen at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

 

vacatures research-development

Scientist

Offer
  • dynamic position at a biotech start-up;
  • science driven environment
  • part of an enthusiastic team that is building the company from the ground up
  • competitive salary package with the possibility to work part-time
Organisation

Our client is a fast-growing biotech start-up, based in the Amsterdam Area, with a focus on the rare diseases and immune-oncology. Powered by their proprietary technology, the scientists are obtaining a unique and more comprehensive understanding of disease biology. These insights enable them to rapidly identify and validate targets and focus on the development of medicines with the greatest potential to impact the lives of patients. Because of the growth of the organisation, they are currently looking for a Scientist.

Position

As a Scientist you will be responsible for part of the daily execution of one or more projects. This can involve projects in early stage target discovery up to late pre-clinical stage. You are able to set and plan according to timelines and budgets and to define milestones and deliverables to monitor project progression. You are also able to work and thrive in a dynamic environment. As a Scientist you will independently plan and execute a research project, perform wet lab experiments and maintain contact with Contract Research Organisations (CRO’s) and monitor their work. Also, you will develop novel assays for target discovery and development, absorb and apply existing technologies and troubleshoot and improve techniques to streamline operations.

Profile
  • a PhD (or MD) in relevant subject such as Biology, Pharmacy or Chemistry
  • basic knowledge and expertise in immunology, biochemistry, cell biology, neuro-biology, small molecule screening, assay development or medicinal chemistry
  • experience in Biotech/Pharma or related commercial environment is an advantage
  • proven and career appropriate productivity as illustrated by first author publications in top-tiered international journals or patents
  • excellent interpersonal and communication skills, energy and enthusiasm
  • team player with excellent command of English in written and spoken word
  • attention for detail and high experimental and scientific standards
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/19-057-DD, to Toon Fleminks or Sophie van Baalen : info@derksenderks.nl.

For further information, please call Toon Fleminks or Sophie van Baalen at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

 

vacature kwaliteit

Open sollicitatie: GxP professionals

Aanbod
  • uitdagende posities binnen verschillende life science organisaties;
  • zelfstandige en verantwoordelijke functies van uitvoerend tot strategische niveau;
  • een detacheringcontract of samenwerkingsovereenkomst van Derks en Derks Detachering voor de looptijd van de opdracht.
Bedrijf

Derks & Derks Detachering is opgericht in 2007 en uitgegroeid tot een detacheringsbureau met evidence based personeelsoplossingen voor de farmaceutische, voedingsmiddelen en medische industrie. Onze relaties zijn actief op verschillende werkvelden en bijna allemaal internationaal georiënteerd. De meeste relaties hebben een lange historie binnen Nederland. Onze relaties zijn actief op zoek naar manieren, om de kwaliteit van leven van mens of dier ter verbeteren. Onze relaties zijn met enige regelmaat op zoek naar Kwaliteit, Validatie, Regulatory of Procestechnologie professionals, daarom komen vrij graag in contact met gedreven professionals.

Functie

Als GxP professional ben je inzetbaar in de farmaceutische, voedingsmiddelen of medische industrie. Je hebt werkervaring opgedaan op het gebied van kwaliteit, validatie, regulatory of procestechnologie binnen de genoemde branches. Je bent op de hoogte van alle relevante geldende wet- en regelgeving voor de productie van geneesmiddelen, voedingsmiddelen of medische hulpmiddelen. Je bent actief geweest op uitvoerend of strategische niveau en klaar voor een nieuwe uitdaging.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • ervaring in een uitvoerende en/of leidinggevend functie;
  • ervaring binnen de farmaceutische en/of voedingsmiddelen en/of medische industrie;
  • ervaring binnen kwaliteit, validatie, regulatory en/of procestechnologie;
  • registratie als QP is een pre;
  • verantwoordelijkheidsgevoel met sterk kwaliteitsbesef;
  • teamspeler, maar zelfstandig kunnen werken;
  • uitstekende communicatief vaardigheden in de Nederlandse taal en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DO/18-005-DD, naar mevrouw Sandra van Putten van Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kunt u bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.