Teammanager Utrecht / meerdere posities beschikbaar

Aanbod
  • uitdagende en afwisselende rol met veel zelfstandigheid;
  • integrale aansturing van een team van 30 medewerkers;
  • bijdragen aan het welzijn van cliënten met een psychische kwetsbaarheid;
  • samenwerkingen op en uitbouwen met ketenpartners in de regio;
  • salaris conform FWG 65 CAO GGZ.
Functie

Als teammanager ben je integraal verantwoordelijk voor de aansturing van een team van gedreven zorgmedewerkers en voor de geleverde kwaliteit van zorg op locatie en in de wijk. Je bent in- en extern het aanspreekpunt voor de locatie en begeleidt zorgprofessionals in hun professionele ontwikkeling. Je inzet is om de geleverde zorg- en dienstverlening zo goed mogelijk aan te laten sluiten op de herstel ondersteunende visie van Lister. Vanuit die positie geef jij vorm aan het zorgbeleid en aan de gebiedsgerichte ontwikkeling samen met de collega teammanager(s) die ook in dit gebied werken.

Je wilt jouw team motiveren door medewerkers te coachen, uit te dagen en te faciliteren. Verder werk je samen met de teams aan het optimaliseren van de geleverde zorg op de locatie en speel je hierbij actief in op initiatieven die vanuit de teams zelf ontstaan. De medewerkers (minimaal 25 fte) zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor de begeleiding van cliënten. Teams bestaan uit persoonlijk begeleiders, herstelcoaches en woonondersteuners en kunnen zowel vanuit een vaste locatie werken als vanuit een gebiedsteam ambulante begeleiding verzorgen in de wijk. Als Teammanager ben je verantwoordelijk voor een goede aansturing en begeleiding van de zorgprofessionals en voor het behalen van de financiële doelstellingen van de locatie.

Als Teammanager werk je deels locatie-overstijgend. Je neemt deel aan verschillende projectgroepen en overleggen en denkt actief mee over het strategisch zorgbeleid en de toekomstontwikkelingen binnen de organisatie. Je werkt hierbij samen met andere Teammanagers, twee bestuurders en diverse externe netwerkpartners zoals de gemeente en andere zorgorganisaties. Je rapporteert direct aan de Raad van Bestuur, waarmee je resultaatafspraken maakt en gezamenlijk vormgeeft aan het zorgbeleid van Lister binnen de regio.

Profiel
  • relevante afgeronde opleiding op hbo-niveau of hoger;
  • aanvullende afgeronde managementopleiding;
  • ervaring met het aansturen van een zorgteam en/of -locatie;
  • ervaring met psychiatrie en/of binnen de GGZ is niet noodzakelijk;
  • inspirerende en coachende manier van leidinggeven;
  • initiatiefrijk, bedrijfsmatig sterk en sociaal vaardig.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in ondersteuning aan mensen met complexe zorgvragen op het gebied van psychiatrie en verslaving. Hierbij moet je denken aan autisme, schizofrenie, borderline, forensische problematiek, jongeren met een psychotische kwetsbaarheid en chronische verslavingsproblematiek. Deze begeleiding is herstel ondersteunend en gericht op ontwikkeling, waarbij de mogelijkheden en wensen van de cliënt centraal staan. Bij ondersteuning van deze cliëntengroepen werken zij intensief samen met andere organisaties in de regio Utrecht. De organisatie staat bekend om haar inhoudelijke expertise, hoge kwaliteitsniveau en vooruitstrevende initiatieven.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-038-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Derks&Derks via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Recruitment Consultant Healthcare

Aanbod

  • werken voor aansprekende zorgorganisaties in Nederland;
  • bijdragen aan het succes van onze dienstverlenende organisatie;
  • open cultuur en sfeer en de vrijheid om mee te bouwen aan een succesvol team;
  • brede verantwoordelijkheid en veel kansen om zelf projecten op te zetten;
  • veel ruimte voor opleiding en ontwikkeling, en volop doorgroeimogelijkheden;
  • op en/of uitbouwen van jouw netwerk binnen de gezondheidszorg;
  • flexibiliteit om zelf werkzaamheden (deels vanuit huis) in te delen.

Functie

Denk jij in mogelijkheden en houd je eenvoudig het overzicht over verschillende projecten? Ben je communicatief vaardig en commercieel ingesteld? Dan komen deze vaardigheden goed van pas in de rol van Recruitment Consultant bij Derks & Derks. In deze functie werk je binnen een hecht team voor meerdere opdrachtgevers tegelijk. Je bent dé gesprekspartner voor ons netwerk. Je helpt professionals met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in hun carrière. Je bouwt nieuwe en bestaande relaties op en uit, coördineert werving- en selectie opdrachten, stelt marktanalyses op, vindt, benadert en interviewt relevante kandidaten en houdt regie over het hele proces. Je bent strategisch partner voor onze opdrachtgevers, adviseert over interessante HR-vraagstukken en ondersteunt door het inzetten van andere diensten van Derks & Derks, zoals Talent Development, wetenschappelijk onderzoek of een van onze opleidingen.

Ons Healthcare team is succesvol en groeiend. Hierdoor zijn er veel kansen om nieuwe projecten te starten, kansen te pakken of met een eigen idee of businesscase aan de slag te gaan. Derks & Derks adviseert breder dan recruitment en heeft zelf senior arbeids- en organisatiepsychologen ‘in huis’ die organisaties ondersteunen. Samen met hen organiseren we interviewclinics, adviseren we op dieper niveau over individuele- en team-talenten en helpen we zorgorganisaties, teams en individuele professionals zo optimaal mogelijk te presteren. Met onze opleiding www.masterclassnieuwezorg.nl bieden we een uniek programma voor professionals in de zorg en verbreden we hun blik. Als Recruitment Consultant Healthcare ben je nauw bij de Masterclass NieuweZorg betrokken en mag je (eventueel zelfs als deelnemer) participeren.

Profiel

  • een afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • ervaring in een vergelijkbare functie is een pre, maar geen must;
  • commercieel, proactief, mensgericht, met een gezonde dosis humor;
  • verbindend, samenwerkingsgericht en affiniteit met de gezondheidszorg;
  • in staat meerdere projecten tegelijk te managen;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal.

Bedrijf

Derks & Derks is al twintig jaar betrouwbare partner in Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Executive Education. Met ons full service HR-bureau zijn we de grootste speler in de markt. Écht kijken en luisteren, dat is waar wij goed in zijn bij Derks & Derks. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit, strikte kwaliteitsnormen en wensen en behoeftes van opdrachtgever en kandidaat vormen daarin altijd de basis. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven.

Als expert in ons vakgebied en als specialist in de markten waarin we opereren, zoeken we continu naar mogelijkheden om onze kennis te delen en professionals bij elkaar te brengen. Dat doen we op allerlei manieren: korte, kleinschalige (maatwerk-)trainingen, bijvoorbeeld over succesvol solliciteren en feedback geven en clinics over interviewtechnieken, maar ook internationaal proberen we altijd meerwaarde te bieden en hebben wij diverse initiatieven opgezet, zoals het International Network of Recruitment Agencies in Life Sciences (INRALS).

Daarnaast blijven we met onze opleidingen van alle actuele ontwikkelingen op de hoogte.

Het Healthcare team richt zich op de (vaste en tijdelijke) bemiddeling en ontwikkeling van professionals binnen de zorg. Daarbij werken wij branche breed voor de volgende sectoren; ziekenhuizen, ZBC´s, zorgverzekeraars, apotheken, zorgaanbieders in de GGZ, JZ, VVT en VG en overheid.

De cultuur bij Derks & Derks is open, samenwerkingsgericht en informeel. We zijn betrokken en dragen samen verantwoordelijkheid voor het resultaat. In de praktijk betekent dit dat we werken aan een gezamenlijke doelstelling, zonder harde individuele KPI’s. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Wat je nog meer kunt verwachten als je bij Derks & Derks werkt zijn de nodige borrels, de gezamenlijke lunch, het kerstdiner in stijl, het jaarlijkse beachvolleybal event en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/21-081 naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Derks Vacature Medical Affairs

Managing Director

Offer

  • a highly dynamic and international environment
  • represent one of the largest medical associations in Europe
  • manage a team of close to 50 professionals in The Hague
  • share vision and input for the strategic plan
  • shape the impact of this interesting association
  • build on efficiency and further modernize the organisation
  • excellent salary package

Job Description

You will lead the EHA Executive Office, and you will act as a link between Office, the EHA Executive Board and Board; you will provide vision and plan strategies consistent with EHA’s mission and values and you will be accountable for high-level implementation and execution of the EHA strategy within the budget. To achieve this, you will lead and manage the senior management team, grow the footprint of the organisation, and ensure the delivery of high-quality and innovative programs and services that serve Hematologists in Europe and beyond. You will guide the organisation through significant and ever-evolving European healthcare developments. You will act as the face of EHA towards the community, members, partners, sponsors, and other relevant parties. You will be responsible for budgeting and ensuring that capacity, financial support, and other resources are provided and used efficiently. We are looking for an ambitious manager with a strong interest in healthcare, international business, growth, and cultures.

Profile

  • university education (Master’s degree preferrable)
  • experienced people manager: at least 10 years of experience in leading professionals; preferably 5 years in a healthcare environment
  • experience in a non-profit organisation is considered an asset, but not a necessity
  • solid business acumen
  • strong strategic capacities
  • inclusive leader, including in a multicultural environment
  • affinity with public affairs/lobbying
  • leadership skills (motivational/empowering/coaching)
  • inspirational and transparent communicator
  • excellent networking abilities
  • fluent in English

Organisation

The European Hematology Association (EHA) is a growing non-profit organisation that supports and connects Hematologists worldwide. EHA is one of the largest medical associations in the Europe. It promotes excellence in patient care, research, and education in hematology and serves clinicians and researchers with an active interest in hematology. EHA supports and enhances the professional development of Hematologists by mentoring career development and research, through harmonization of hematology education and advocating at local and international levels. EHA’s executive office is based in The Hague, the Netherlands, and consists of a staff of close to 50 highly ambitious professionals. The Executive Office supports the Executive Board (EB) and Board in the execution of its strategy and actively suggests strategic possibilities.

Your reaction

Interested? Please send your resume and cover letter in English, with reference WS/22-032-DD, to Mr. Jan Derks, info@derksenderks.nl.
For more information, please contact Mr. Jan Derks via + 31 33 – 4728087.

An assessment interview may be part of the selection process.

Because our client has assigned us to handle this vacancy, please send your responses only to Derks & Derks.

Derks Vacature Kwaliteit

Quality Control Officer

Aanbod
  • zelfstandige kwaliteitspositie binnen een stabiele organisatie;
  • werken in een uniek familiebedrijf met een open bedrijfscultuur;
  • onderdeel van een enthousiast en gedreven team.
Functie

Als Quality Control Officer ben je, samen met het Team Kwaliteitsbeheer, verantwoordelijk voor het bewaken van alle kwaliteitsaspecten met betrekking tot mensen, middelen en producten. Het team zorgt voor de formulering, vastlegging en het bewaken van de kwaliteitsnormen in bedrijfsprocedures conform geldende GMP-, ISO-normen en overige wetgeving. Als Quality Control Officer ben je verantwoordelijk voor het controleren van de productkwaliteit van diverse grondstoffen en verpakkingsmaterialen. Verder ben je het aanspreekpunt voor het contract laboratorium en loonfabrikanten en doe je zowel interne als externe audits. Het inspecteren van inkomende goederen en materialen en het coördineren van afwijkingen en acties met het Hoofd Kwaliteitsbeheer behoren tot je takenpakket. Verder ben je verantwoordelijk voor het opstellen van diverse documenten, die bijvoorbeeld nodig zijn voor de vrijgifte van de producten. Je werkt samen met acht collega’s in het Team Kwaliteitsbeheer.

Kortom; een veelzijdige functie waarin het naleven van wettelijke en bedrijfsspecifieke voorschriften ten behoeve van kwaliteit voorop staat.

Profiel
  • een afgeronde hbo-opleiding bij voorkeur in de richting van Farmacie, Life Sciences of Biochemie;
  • ervaring met het gebruik van ERP-systemen, Word en Excel;
  • goede lees- en rekenvaardigheden;
  • zelfstandig, nauwkeurig en precies;
  • goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels, Duits is een pre.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een onafhankelijke leverancier van hoogwaardige farmaceutische werkzame bestanddelen, hulpstoffen en producten voor de plantencel- en weefselkweek. Het bedrijf is dus zowel actief op de farmaceutische als plantenbiotechnologie markt. De farmaceutische producten worden gebruikt voor eigen bereidingen in (ziekenhuis)apotheken en de farmaceutische industrie. De grondstoffen en mengsels (halffabrikaten) worden verpakt onder GMP-condities in daartoe volledig uitgeruste geconditioneerde ruimtes door adequaat opgeleid personeel. De grondstoffen worden over de hele wereld ingekocht. De organisatie doet hierbij zaken met de beste leveranciers, welke slechts geaccepteerd worden na toetsing aan het interne leveranciersbeoordelings-systeem. Het kwaliteitsniveau binnen de organisatie en de daarmee gepaard gaande strenge normen garanderen een juiste kwaliteit van de producten. De werksfeer binnen de organisatie wordt gekenmerkt als veilig, betrokken en persoonlijk. In deze functie heb je veel vrijheid en een duidelijke verantwoordelijkheid. Ter versterking van het huidige QA-team is de organisatie op zoek naar een zelfstandige Quality Control Officer.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-078-DD, naar Lindsey de Ruiter, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Lindsey de Ruiter via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Regiomanager Amsterdam

Aanbod
  • eindverantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardige tweedelijns zorglocatie;
  • aansturen van een team van gedreven zorgprofessionals;
  • uitbouwen van de commerciële mogelijkheden in de regio;
  • succesformule toelichten aan verwijzers in de regio;
  • flexibiliteit, collegiale werksfeer en een goed arbeidsvoorwaardenpakket.

Functie

Je bent eindverantwoordelijk voor de realisatie van de bedrijfsmatige doelstellingen van de vestiging. Je zorgt voor de juiste profilering van het Rughuis en zorgt voor de juiste aansturing, begeleiding en coaching van een team professionele zorgprofessionals, waaronder Regiebehandelaren, Psychologen, Fysiotherapeuten en Cliënt Service Medewerkers (in totaal 25 FTE). Je stelt hen in de gelegenheid om de allerbeste zorg te verlenen door hen op allerlei fronten te faciliteren en te ondersteunen. Je voelt goed aan welke ruimte je de zorgprofessionals kan geven en weet altijd wat er speelt bij het team. Daarnaast verricht je zowel koude als warme acquisitie om zodoende het netwerk aan zorgverleners te vergroten. Cliënten van het Rughuis komen via een doorverwijzing van huisartsen en andere zorgverleners bij de organisatie terecht, waarna er een zorgvuldig behandeltraject wordt gestart. Door de organisatie op de juiste wijze bij doorverwijzende instanties te profileren, komt zij eerder én beter in het vizier om klachten van cliënten te behandelen. Als Regiomanager sta je open om op termijn ook de aansturing van een eventueel nieuw te openen vestiging over te nemen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • minimaal vijf jaar ervaring als ondernemende/commerciële manager in Life Sciences, ZBC en/of de zorg;
  • ruime ervaring met acquisitie bij verwijzers (huisartsen, POH, bedrijfsartsen en medisch specialisten);
  • ervaring met de aansturing van zorgprofessionals in een vergelijkbare setting;
  • zelfstarter met drive, empatisch sterk en netwerkgericht;
  • flexibel, commercieel en communicatief vaardig op alle niveaus.

Organisatie

Het Rughuis is een een uiterst succesvolle en groeiende ambulante, gespecialiseerde GGZ-instelling die zich focust op de behandeling van cliënten die lijden aan chronische rug-, bekken- en/of nekpijn. De onderscheidende zorgorganisatie biedt een bewezen effectieve en innovatieve totaalaanpak, gestoeld op het biopsychosociaal model met de focus op het behalen van een duurzaam behandelresultaat.

Het Rughuis is onderdeel van Intergrin. Intergrin is een holding voor zeer gespecialiseerde tweedelijns zorgformules (hoofdvestiging in Geleen, circa 400 medewerkers, momenteel twaalf vestigingen met de intentie het aantal vestigingen in Nederland verder te gaan uitbreiden). Intergrin wil de beste behandelingen realiseren voor patiënten met complexe, veelvoorkomende aandoeningen. Denk hierbij aan (chronische) rugklachten, maar ook aan psychosomatische stoornissen als angst, depressie en (lastig te duiden) psychosomatische klachten. Door geest én lichaam te betrekken in de problematiek, behaalt Intergrin indrukwekkende resultaten. De werkwijze van Intergrin is wetenschappelijk onderbouwd en wordt continu geïnnoveerd. Door multidisciplinair en innovatief bezig te zijn, blijven zij zich ontwikkelen en waarde creëren voor hun cliënten. Teneinde middelen zo effectief mogelijk in te zetten en de vestigingen te ontdoen van onnodige administratieve lastendruk, zijn ondersteunende diensten als Marketing & Communicatie, HR, ICT, Financiën, Sales, Risk Management en Recruitment bij Intergrin (Shared Service Center) ondergebracht. De bedrijfsactiviteiten worden nader toegelicht op www.intergrin.nl en www.hetrughuis.nl.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-064-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Accountmanager Medical Devices

Aanbod

  • onderdeel worden van gedreven commercieel team op het gebied van diabetes bij een gerenommeerde internationale speler;
  • meteen beginnen met de productlancering van het nieuwe “hybrid closed loopsysteem”;
  • grote eigen verantwoordelijkheid;
  • totaalpakket: beheren, onderhouden en uitbouwen van (klant)relaties;
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • vormt een hecht team met Clinical Consultants.

Functie

In deze functie wordt een beroep gedaan op de gehele breedte van je commerciële vaardigheden en competenties. De productlancering begint deze zomer en jij wordt verantwoordelijk voor het accountmanagement van jouw regio, welke je in kaart brengt, beheert en uitbouwt alsof het je eigen onderneming is. Nadat je de ins en outs van het product leert kennen, draag je bij aan de succesvolle lancering van een “hybrid closed loopsysteem” voor diabetespatiënten. Door jouw relationele kwaliteiten zorg je ervoor dat het product een voorkeurspositie krijgt.

Samen met de Clinical Consultants maak je de regioplannen. Je analytische en strategische vaardigheden en inzichten gebruik je om de juiste samenwerkingsverbanden te creëren en ‘decision making units’ te identificeren (denk aan diabetesverpleegkundigen en andere zorgprofessionals). Jij weet deuren te openen en van een “nee” een “ja” te maken! Hierbij ben je in staat de behoefte van de klant te vertalen naar oplossingen. Desalniettemin ben je vanuit je expertise een interessante gesprekspartner.

Kortom: een inhoudelijk uitdagende functie, waarin je alle ruimte krijgt om je commerciële expertise in te zetten om zo bij te dragen aan de productlancering van deze gerenommeerde organisatie in Nederland!

Profiel

  • minimaal hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in een economische of (para-)medische richting;
  • minimaal 3 jaar commerciële buitendienstervaring in de Life Sciences of Gezondheidszorg;
  • sales professionals van buiten de Life Sciences nodigen we ook uit te reageren;
  • in staat in korte tijd een gedegen relatie op te bouwen o.b.v. intrinsieke interesse in de klant;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • je werkt uitstekend zelfstandig, maar je maakt ook graag deel uit van een team;
  • sterk verantwoordelijkheidsgevoel;
  • proactief, initiatiefrijk en hands-on;
  • resultaatgericht en groot doorzettingsvermogen.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een multinational die zich inzet om zelfzorg voor diabetespatiënten eenvoudiger en makkelijker te maken. Meer dan dertig jaar specialisme is terug te vinden in de kwaliteit en de slimme ontwerpen van de producten. Zij richten zich onder andere op patiënten met diabetes. Hoewel onderdeel van een grote speler is er in het team in Nederland sprake van een informele cultuur met korte lijnen. Daarnaast staat men open voor jouw ideeën en schakelt men snel. De organisatie heeft een mooi product in de “pipeline” dat deze zomer gelanceerd gaat worden. Vanwege de lancering van dit nieuwe product komen wij graag in contact met een accountmanager.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-038-DD, naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Dennis Uleman of Pieter van Gelderen: 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

KADANS Science Partner

Ecosysteem Manager Life Sciences

Aanbod
  • veelzijdige, zelfstandige en uitdagende business development positie;
  • flexibel werken vanuit verschillende locaties in Nederland;
  • vrijheid in en verantwoordelijk voor de invulling van je functie;
  • onderdeel van een jonge, ambitieuze en groeiende organisatie.
Functie

Als Ecosysteem Manager Life Sciences ben jij de spil in de Life Science-community van onze opdrachtgever. Je stimuleert kennisdeling, samenwerking en innovatie tussen het grote aantal innovatieve bedrijven en de diverse kennis- en onderzoeksinstituten binnen het netwerk. Je doet dit overigens niet alleen binnen de Life Science-community, maar ook met huurders en partners uit andere sectoren zoals de agri en food, hightech en renewable energy. Dit doe je binnen een groot internationaal netwerk van huurders, partners en serviceorganisaties. Ook vertegenwoordig je de organisatie in bestaande of nieuwe innovatieprogramma’s en projecten binnen de Life Sciences. Dit doe je door het stimuleren van samenwerking en kennisdeling binnen de Life Science-community, het opzetten van samenwerkingen met Business Development Managers van diverse stakeholders, en bijdragen aan diverse netwerkbijeenkomsten. Verder ben je actief voor een inhoudelijk sterk online platform, en vertegenwoordig je de organisatie bij externe bijeenkomsten en congressen. Dit alles met als doel het verder laten groeien van de Life Science-community en het opzetten van nieuwe partnerships. In deze veelzijdige en uitdagende positie werk je of vanuit het hoofdkantoor, of vanuit huis, of op een van de campussen in Nederland. Je rapporteert direct aan de Senior Ecosystem Manager en werkt samen met een gedreven team van (junior) Ecosysteem Managers.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • minimaal 3 jaar business development ervaring, bij voorkeur in een soortgelijke functie;
  • kennis over en ervaring met Life Science is een must;
  • affiniteit met scienceparken en -campussen;
  • nieuwsgierig, relationeel sterk, proactief en assertief;
  • een sterke netwerker die kansen ziet partijen proactief met elkaar te verbinden;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal.
Bedrijf

Kadans Science Partner ontwikkelt en belegt in commercieel vastgoed op meer dan twintig scienceparken en -campussen in Europa zoals kantoren, laboratoria en clean rooms. Verspreid over deze locaties bevinden zich ongeveer 300 kennisintensieve organisaties die actief zijn in onder andere de Life Sciences, hightech, renewable energy en agri en food. Kadans onderscheidt zich door huurders toegang te bieden tot een innovatief ecosysteem en actief bij te dragen aan het succes van partners. De organisatie biedt zijn huurders en de scienceparken en -campussen toegang tot een omvangrijk internationaal netwerk (ecosysteem). In dit netwerk hebben zij de beschikking over een groot aantal additionele diensten (ecosysteem services) die men boven op de moderne huisvesting en bijbehorende facilitaire en technische diensten aanbiedt. De basis van dit ecosysteem management begint bij het continu stimuleren van verbindingen, ontmoetingen, samenwerking en innovatie tussen zowel huurders onderling als met anderen binnen het internationale netwerk. Om dit ecosysteem management verder te professionaliseren en de groeiambities te realiseren zijn zij op zoek naar een Ecosysteem Manager Life Sciences.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-111–DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Medische experts

Medical Advisor

Aanbod
  • veelzijdige en verantwoordelijke functie;
  • inhoudelijk breed en wetenschappelijk geörienteerde functie;
  • Werken bij een mensgerichte en professionele organisatie.
Functie

Als Medical Advisor ben je hét baken van medische en wetenschappelijke kennis voor de organisatie. Je biedt hoogwaardige medische en wetenschappelijke ondersteuning en communicatie aan interne en externe stakeholders (bijvoorbeeld key opinion leaders, wetenschappelijke organisaties en instituten). Ook verzamel en beheer je medische inzichten in jouw therapeutisch gebied. Denk hierbij aan het delen van nieuwe gegevens met medische experts en het terugkoppelen van verkregen inzichten naar de organisatie. Op basis van deze inzichten ben je in staat een jaarstrategie te ontwikkelen in samenwerking met de Teammanager en vertaal je deze naar een concreet actieplan. Je bent in staat netwerkrelaties te onderhouden en je netwerk te vergroten. Verder beheer je fase IV-studies en IIT en verzeker je hierbij dat voorstellen lokaal en wereldwijd worden afgestemd op medische doelstellingen.Ook bied je cross-functionele ondersteuning aan de marketing- en promotieafdeling om te kunnen verzekeren dat alle medische communicatie voldoet aan de wettelijke normen. Als Medical Advisor rapporteer je aan de Associate Medical Director.

Profiel
  • mininaal een afgeronde Master opleiding in een medische richting, een PhD is een pre;
  • minstens 3 jaar klinische ervaring in een gerelateerd therapeutisch gebied, bij voorkeur als Medical Advisor;
  • ervaring binnen de farmaceutische industrie;
  • kennis van GCP en het plannen en uitvoeren van wetenschappelijke studies;
  • uitstekende netwerkvaardigheden, zowel intern als extern;
  • flexibel, zelfstartend, oplossingsgericht en analytisch;
  • uitstekende schriftelijke en verbale communicatievaardigheden (inclusief presenteren) in Nederlands en Engels.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is wereldwijd actief, gevestigd in 55 landen en telt circa 5.000 medewerkers. Ze zijn al vele jaren gerenommeerd om hun activiteiten in ontwikkeling, productie, registratie en verkoop van geneesmiddelen voor de indicatiegebieden Gynaecologie, Gastro-enterologie en Urologie. In Nederland zijn ze inmiddels 30 jaar actief en gekend als een professioneel en sterk mensgerichte organisatie. “People come first”: mensen zijn voor hen belangrijker dan kwartaalcijfers. Deze visie vertaalt zich in ondernemende collega’s, waarin iedereen op elk niveau eigen verantwoordelijkheden heeft en neemt. Zoals in elke onderneming zijn innovaties, cijfers en resultaten essentieel. Maar de oorsprong, waarin mensen vooraan staan, blijft het leidende principe.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-055-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Medisch Adviseur MSZ

Aanbod
  • zorginhoudelijke positie met impact op de betaalbaarheid van de gezondheidszorg in Nederland;
  • jouw kennis als arts op macroniveau inzetten;
  • werken bij dé toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • hecht team (22 fte) met daarbinnen een collegiale samenwerking tussen 8 artsen;
  • meedenken over de visie van Zilveren Kruis 2025;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

In deze functie beoordeel je machtigingsaanvragen van verzekerden voor medisch specialistische zorg, revalidatiezorg en geriatrische revalidatiezorg. Je beoordeelt of de verzekerde recht heeft op een vergoeding binnen (vooral) de medisch specialistische zorg, zoals behandelingen in het buitenland of plastische chirurgie. Hiervoor raadpleeg je, in sommige gevallen, wetenschappelijk onderzoek om een gegronde argumentatie tot stand te brengen. Je bent betrokken bij het hele proces van spiegelen, naleving- en materiële controles. Je voert hiervoor gesprekken met zorgaanbieders, je beoordeelt aangeleverde inhoudelijke informatie en onderzoekt, als dat nodig is, patiëntendossiers op locatie van de zorgaanbieders. Je neemt duidelijke standpunten in over de rechtmatigheid, doelmatigheid en gepast gebruik van gedeclareerde zorg en beargumenteert beslissingen zowel richting collega’s als zorgaanbieders. Het begrip ‘de Stand van de Wetenschap en Praktijk’ staat hierbij centraal. Je geeft advies en bent betrokken bij rechtszaken met zorgaanbieders of verzekerden, die vaak gaan over rechtmatige zorg.

Daarnaast ben je als Medisch Adviseur MSZ verantwoordelijk voor het op peil brengen en houden van de zorginhoudelijke kennis binnen Zilveren Kruis. Je deelt je kennis actief en bent een zorginhoudelijke vraagbaak voor je collega’s. Je draagt zorg dat de medewerkers in jouw functionele eenheid zorgvuldig omgaan met medische informatie van onze verzekerden. Je faciliteert dat medewerkers die zorginhoudelijke gegevens beoordelen en interpreteren dit op een juiste wijze doen. Bij het uitvoeren van al deze taken ben je je steeds bewust van de belangen van de klanten (de verzekerden) op de korte en lange termijn, op individueel en collectief niveau en weeg je deze af.

Profiel
  • BIG geregistreerd arts;
  • academisch werk- en denkniveau;
  • kennis van medisch specialistische zorg of huisartsengeneeskunde;
  • affiniteit met wetenschappelijk onderzoek;
  • verbindt theorie en praktijk en kijkt overstijgend naar vraagstukken;
  • besluitvaardig, analytisch en met overtuigingskracht;
  • drive om zaken te veranderen.
Bedrijf

Zilveren Kruis maakt onderdeel uit van Achmea, de grootste collectieve zorgverzekeraar in Nederland. Voor haar ruim vier miljoen klanten zet Zilveren Kruis veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. Als Medisch Adviseur MSZ maak je onderdeel uit van het Controleteam MSZ/GGZ binnen de afdeling Naleving & Controle. Het team Naleving & Controle is onderdeel van de afdeling Zorginkoop en is verantwoordelijk voor het controleren van declaraties op rechtmatigheid en doelmatigheid, het beoordelen van (complexe) machtigingsaanvragen, het spiegelen van aanbieders op hun declaratiepatronen en het zorgdragen dat contractafspraken met aanbieders worden nageleefd.

Het Controleteam MSZ/GGZ bestaat uit ruim 20 personen (zorginhoudelijk adviseurs, controlespecialisten en –medewerkers) en houdt zich bezig met het meedenken over en implementeren van nieuw beleid, het uitvoeren van (materiële) controles en de naleving van gemaakte inkoopafspraken. Hierdoor is er een breed scala aan expertise en vaardigheden aanwezig. Binnen het team werk je vooral intensief samen met circa zeven andere medisch adviseurs MSZ in een grotendeels zelfsturend team. Het team maakt onderdeel uit van de afdeling Naleving & Controle, die op zijn beurt onderdeel is van Zorginkoop.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-047-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Sales Marketing

Commercial Lead

Aanbod

  • veelzijdige en dynamische rol binnen een groeiende organisatie;
  • veel verantwoordelijkheid en vrijheid;
  • sterke afwisseling tussen strategisch denken en hands-on uitvoering;
  • aanboren van nieuwe markten, klanten en producten.

Functie

Als Commercial Lead ben je verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten van onze opdrachtgever in Nederland. Je richt je daarbij voornamelijk op de Retail, dus groothandels, apotheekketens en zorgverzekeraars. Het doel van deze functie is het laten groeien van het marktaandeel alsook de omzet. Je zorgt voor een optimale aanwezigheid van de generieke geneesmiddelen via de verschillende distributiekanalen. Ook hou jij je bezig met het aanboren van nieuwe markten, nieuwe klanten en het lanceren van nieuwe producten. Uiteraard onderhoud je bestaande relaties en weet je door jouw netwerk precies wat er speelt in de markt. Verder ben je betrokken bij de diverse tenders en inkoopprocessen van de klanten. Kortom, jij bent het gezicht van onze opdrachtgever in de markt voor generieke geneesmiddelen en onderhoudt relaties met zowel interne- en externe stakeholders. Als Commercial Lead rapporteer je direct aan de Country Manager en ben je onderdeel van een klein commercieel team.

Profiel

  • afgeronde bacheloropleiding;
  • minimaal 2 jaar saleservaring in de farmaceutische industrie;
  • aantoonbare kennis van en ervaring met de financiering van geneesmiddelen, bij voorkeur bij een generiek farmaceutisch bedrijf of groothandel;
  • diepe marktkennis en ervaring in het opbouwen van een netwerk van relaties in Nederland;
  • resultaatgericht met uitstekende analytische, strategische, zakelijke planning, communicatie en besluitvormingsvaardigheden;
  • Nederlands als moedertaal en een uitstekende beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een groeiende organisatie voor generieke geneesmiddelen in Nederland. Zij worden door zowel ziekenhuizen als apotheken gerekend tot de top-10 bedrijven die actief zijn in de generieke sector. Het Nederlandse team werkt nauw samen met het Europese Hoofdkantoor in Groot-Brittannië. De organisatie beschikt over een uitgebreide logistieke keten zodat het garant kan staan voor een consistente levering van levensreddende geneesmiddelen voor patiënten, terwijl afnemers de mogelijkheid hebben om snel te reageren op dynamische marktcondities. Het is de missie van de organisatie om zich in te zetten voor een optimale levering van generieke geneesmiddelen. Deze multiculturele organisatie is sinds 2008 actief in Nederland en heeft zijn kantoor in Utrecht. De organisatie kenmerkt zich door een flexibele, efficiënte en servicegerichte benadering van de markt. Het is een ambitieus bedrijf, met een sterke groeistrategie voor de komende jaren. Om de commerciële slagkracht te vergroten zoeken zij een Commercial Lead ter uitbreiding van de organisatie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-048-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.