Associate Marketing Director

Offer
  • responsible and strategic role within growing biopharmaceutical
  • high-profile position with full responsibility for the HIV portfolio
  • organization with a strong pipeline of new products
  • working in a proactive, driven and lean organization
  • direct influence on the execution of the Marketing strategy
Organisation

Our client is a research-based biopharmaceutical company with 17 marketed products, a pipeline of late stage drug candidates and patient access programs to ensure medications are available to those who could otherwise not afford them. Their product portfolio consists of products for HIV, Hepatitis, Oncology and Anti-fungal. You will be part of a team that is changing the world and helping millions of people live healthier, more fulfilling lives. By joining this client, you will become part of their mission to address unmet medical needs and improve life by advancing the care of patients with life¬ threatening diseases. With approximately 40 colleagues based in Amsterdam, the organization has significantly grown in the past few years. Due to their strong pipeline, in combination with an existing portfolio of ‘best in class products’, this HIV Marketing position is strategically of very high importance. As Associate Marketing Director HIV you will be leading the strategic execution of the HIV portfolio. The Associate Director will be reporting to the Business Unit Director HIV and will be based in the local office in Amsterdam.

Position

As Associate Marketing Director HIV you will be responsible for the product marketing of the HIV portfolio. This means that you develop the brand strategy and actions plans for this product. You will partner with Medical Affairs, Government and Public Affairs to ensure effective development and implementation of strategies. Furthermore, you will be leading the promotion review committee process to ensure marketing materials are cleared for promotional use and develop effective working relationships with opinion leaders and other key stakeholders in the Dutch HIV market. You will be supported by and work alongside the European marketing colleagues to develop and produce compliant promotional materials and ensure that all marketing activities are compliant to regulatory and legal requirements. As Associate Marketing Director you are responsible for the marketing budget and project timelines. This exciting and challenging opportunity asks for a talented, driven and ambitious Pharmaceutical Marketing Professional!

Profile
  • a Master of Science preferably in Marketing, Health Economics or another relevant field
  • experience with marketing, product management or brand management in the pharmaceutical industry
  • demonstrated track record of successful product launches or sustained commercial growth
  • in-depth ability to work with external agencies including advertising, public relations and medical education vendors to develop programs and materials required
  • strong analytical skills
  • driven and proactive
  • strategic thinker with ability to formulate, develop and execute development strategy
  • excellent command of written and spoken English and proficiency at communicating verbally and in written form

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/020-079-DD, to Tim van Loon : info@derksenderks.nl.

For further information, please call Tim van Loon at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our Client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

E-Marketeer/Product Manager

Aanbod
  • werken met een professionele en resultaatgerichte groep mensen;
  • de mogelijkheid om jouw kennis en ervaring in te zetten voor de groei van de organisatie;
  • een dynamische en afwisselende functie op verschillende niveaus met productlancering;
  • het gezicht zijn in de markt voor de productgroepen;
  • jouw stempel drukken op de rol binnen de organisatie.
Bedrijf

De organisatie heeft de ambitie om een vertrouwde partner te worden in de Benelux. Ze richten zich erop om specialistische geneesmiddelen, medische hulpmiddelen en voedingssupplementen toegankelijk te krijgen voor patiënten in de Benelux. Hierbij streven ze naar de hoogst beschikbare kwaliteit van producten en nemen ze geen genoegen met minder. Door hun filosofie, ambitie en werkwijze heeft de organisatie de afgelopen jaren een significante groei laten zien in een soms lastige markt. Ook in deze tijd is de organisatie bezig om een kwaliteitsslag te maken en zoeken ze voor hun professionalisering een E-Marketeer/ Product Manager die opereert in de marketing on- en offline en een sterke link heeft met sales.

Functie

Als E-Marketeer/Product Manager bekleed je een spin in `t web-functie. De functie is allesbehalve standaard en er wordt dan ook een breed appel gedaan op jouw kennis en ervaring. Je wordt verantwoordelijk voor het realiseren van de vooraf gestelde verkoopdoelstelling van een toegewezen productportfolio voor Fertiliteit/Gynaecologie. Je beheert de bestaande producten, maar lanceert ook nieuwe producten met als doel dat alle producten meer marktaandeel krijgen. Jouw focus zal vooral gericht zijn op de on- en offline mediakanalen vanuit marketing en communicatie. Deze marketingactiviteiten zijn niet alleen gericht op de producten, maar organisatiebreed. Je treedt op als een adviseur als het gaat om de andere producten. Je laat hierbij een daadkrachtige en ondernemende aanpak zien als het gaat om het plannen, faciliteren en integreren van activiteiten voor het productportfolio door middel van digitale kanalen. Uiteraard behoren taken als het analyseren van de relevante markten, het plannen van de marketingstrategie en het uitvoeren van de activiteiten hiervoor ook tot jouw takenpakket. Gezien de unieke positie binnen de organisatie werk je nauw samen met alle relevante interne en externe stakeholders en neem je zitting in het brandteam. Kortom: geen straight forward-functie, maar een functie met veel mogelijkheden en waarin vernieuwing welkom is.

Profiel
  • in ieder geval een afgeronde hbo opleiding;
  • minimaal twee jaar ervaring in een marketingfunctie als Product Manager;
  • minimaal twee jaar ervaring in de farmaceutische industrie;
  • een actief en recent netwerk in Fertiliteit en/of Gynaecologie;
  • ervaring in een salesfunctie;
  • kennis van “direct to consumer”-marketing;
  • brede praktische kennis en ervaring binnen farmamarketing (webinaers, SEO, CLM, Approved e-mail, e-Learning, etc., zowel technisch als content);
  • uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-045-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Regulatory Operations Associate

Offer
  • a diverse job at a pharmaceutical company
  • an interesting job because of the international contacts
  • a temporary contract for 6 months, with the possibility to extend
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located in Leiden but has tight lines all around the world. The organisation is looking for a motivated Regulatory Operations Associate.

Position

As an Regulatory Operations Associate you will be responsible to ensure timely preparation and submission of correspondence and applications to regulatory agencies, tracking and planning of such and document conformance to global publishing standards and style manuals. You will also be responsible for timelines and own resource management. You will participate in extended teams/projects/teams and ensure timely internal communication regarding regulatory filing status. In the position you will be considered a specialist in the field of electronic document management & style compliance, submissions management & publishing or regulatory information management. As a member of the project teams / task forces you are considered a regulatory operations expert. You will provide advice on technical quality of submission ready documents and completeness of planning and tracking information. Furthermore, you will ensure compliance with Regulatory Agency rules and guidelines pertaining to regulatory (including electronic) submissions. You will represent Regulatory Operations EU in local project teams. Ongoing maintenance of process documentation associated with Regulatory Operations / publishing activities is also part of your role. You will act as a liaison between members of Regulatory Affairs, QA and Operations in order to ensure timely submission of regulatory compliant and quality documents. Last but not least you will participate in the global testing and piloting of new electronic software tools (to include version upgrades), and submission types. You will supervise contract staff in the conduct of their duties. You will conduct trainings for new users in Regulatory systems and create job aides, process improvements, and training documentation.

Profile
  • at least a Bachelor degree
  • Bachelor 1-2 years’ experience and Master 0-2 years’ experience
  • proven ability to prioritize and multi-task with minimal supervision based on interactions with project team members
  • good written and oral communication skills in English
  • high integrity with respect to maintenance of proprietary, confidential information
  • highly accurate and organized, oversees support activities
  • affinity to work with IT systems and a problem solving mentality
  • comes up with improvements by taken initiative and a proactive mentality
  • flexible, stress resistant and a teamplayer
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-098-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Medewerker Pack & Graphics Support

Aanbod
  • Administratief ondersteunende functie binnen een grote internationale farmaceut.
  • Een ondersteunende rol in een internationale omgeving.
  • Het team heeft een sleutelrol voor klanten in meer dan 60 landen.
  • Tijdelijk contract tot tenminste mei 2021.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een internationaal toonaangevende organisatie en een van de grootste producten van generieke medicijnen in de wereld. De organisatie heeft als missie om het leven van patiënten over de hele wereld te verbeteren. Ze leveren meer dan 1.800 verschillende producten aan patiënten in meer dan 60 landen. Elke dag nemen bijna 200 miljoen mensen over de hele wereld een van deze producten. De afdeling Pack & Graphics beheert en coördineert wijzigingen van de lay-outs van labels, doosjes en bijsluiters voor het gehele portfolio van de organisatie. De afdeling is verantwoordelijk voor het coördineren en het print klaar maken van de artworkbestanden ten behoeve van nieuwe en bestaande verpakcomponenten. De afdeling vervult een sleutelrol tussen klanten in meer dan 60 landen en de interne organisatie. Het team Pack & Graphics is onderdeel van de Supply Chain afdeling en de werkzaamheden hebben veelal een link met Supply Chain gerelateerde activiteiten.

Functie

Als medewerker Pack & Graphics Support werk je nauw samen met de collega’s van de afdelingen Planning, Customer Service, Packaging, Regulatory Affairs en Quality Assurance. Je bent onder andere verantwoordelijk voor het coördineren en het print klaar maken van de artworkbestanden ten behoeve van nieuwe en bestaande verpakcomponenten. Verder worden drukproeven gecontroleerd op inhoud en technische specificatie. Vanuit de afdeling onderhoud je contacten met de diverse drukkerijen. Ook wordt er zorggedragen voor de juiste artikel- en component gegevens in het ERP systeem (BPCS) en tracking systeem (PIW).

Profiel
  • minimaal hbo werk en denkniveau;
  • goede beheersing van de Nederlands en Engelse taal in woord en geschrift;
  • goede kennis en beheersing van MS Office;
  • kennis van Adobe Illustrator is een pré;
  • accuraat, nauwkeuring en verantwoordelijk;
  • goede contactuele vaardigheden en probleemoplossend vermogen;
  • kennis van de farmaceutische processen (GMP) is een pré.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/20-097-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

 Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Associate QPPV Officer

Offer
  • An amazing opportunity to use your skills and experience by helping out this client.
  • A quality-orientated organisation in the pharmaceutical industry.
  • Working in an international environment.
  • A temporary contract or an independent contract from Derks & Derks.
  • A contract for six months with the possibility to extent.
Organisation

The organisation is an international pharmaceutical organisation that has been operating in at least forty countries across Europe, the middle east and Africa. They operate on a global level and most of the teams have a global focus. They do Research, Development, Manufacturing, Warehousing but also Sales and Marketing. It is their hope to change tomorrow’s world and to improve the lives of by providing innovative medicines in areas of health where there is urgent need for better treatments. The organisation is clearly focused on bringing high-quality medicines to the market to reach their goals. Wouldn`t it be lovely to join them in their journey? At this moment they are open to meet an enthusiastic candidate for a temporary position as Associate QPPV Officer at their office in Leiden.

Position

As an Associate QPPV Officer you will be responsible for performing operational activities, implementing and maintaining operational plans and tools to support the QPPV Office for the maintenance of the pharmacovigilance System Master File (PSMF). Therefore you need to ensure that the document Management system used for the storage and archive of the PSMF contains the most up-to-date version for each section or annex, as provided by the PSMF stakeholders to ensure publication and submission of the PSMF within agreed timeliness. Furthermore, you will collaborate with the QPPV Office team for the development of procedures and projects to ensure compliance with all applicable global requirements for the PSMF and EU-QPPV oversight. You are going to be collaborating with relevant GPV and non-GPV partners (e.g., Global Clinical and Research Quality Assurance, Glob al Regulatory Affairs) for the maintenance of the PSMF. In this role you work with an international team on a global level you will report to the Associate Director QPPV-Office. As a team you will contribute to the development, implementation and successful execution of the GPV mission, objectives and strategic plan.

Profile
  • Minimum Bachelor’s degree with two years’ experience in pharmaceutical, biotechnology, or a related industry.
  • Minimum of one year of significant experience in Pharmacovigilance, Regulatory affairs or Safety Quality Assurance, including establishing standards in support of the safety quality systems.
  • Understanding of safety regulations for both marketed and investigational products, and excellent knowledge of global health authority requirements including ICH, CFR 21, FDAAA, EU GVP module, JP regulations, experience and understanding of Process Management, Standards, Training and IT function as they apply throughout the entire pharmaceutical compound/product life cycle.
  • Understanding of PV and Clinical Research processes, and other processes making up the PV system, including the interfaces between these processes.
  • Good understanding of PV, data management and adverse event reporting and processing.
  • Excellent oral and written communication skills, and ability to interact with all levels of personnel.
  • Must be able to communicate in English.
  • Able to work with computers (including Microsoft Office, Access, and Project)
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-096-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Senior Qualified Person (QP)

Offer
  • Challenging position within an innovative biopharmaceutical organization.
  • Small team with a global focus on Quality.
  • Healthy pipeline of new innovative products.
  • Very attractive employment conditions package.
Organization

Our client is a leading biotech organisation that discovers, develops, and delivers therapies to improve the lives of patients. They offer therapies for neurological diseases, globally, through direct affiliate presence in 30 countries and a network of distribution partners in over 50 additional countries. The atmosphere is very open and accessible. This is also reflected in the mutual cooperation, along with their key focus on professionalism and a drive to accomplish the best results for the society. For their new Global External Quality team there are searching for a Senior Delegated Qualified Person (QP) to join their office near Amsterdam.

Position

As Senior Delegated Qualified Person (QP) you will act as back up of the current manager. In his absence, you will be the first point of contact for the organization and you will coordinate the team activities. The Global External Quality team is responsible for certifying the finished products of the organization within the EU. Also, they ensure that the finished medicinal product batches are manufactured compliant with GMP, the Manufacturing Authorisation (MIA) and the Marketing Authorisations (MA). In addition they ensure compliance with both national and international authority regulations, as well as internal regulations in order to ensure quality assurance. You will review and approve product quality reviews (PQR/APR). You have a thorough understanding of quality management systems, pharmaceutical law, manufacturing medicinal products and its supply chain. All in all, a challenging position in an enterprising and innovative organization characterized by their personal approach.

Profile
  • Sc. in (or similar to) Industrial Pharmaceutical Science.
  • More than 5 years of relevant experience required (in an FDA and EMA approved pharmaceutical environment).
  • Experience as QP within either biotech or pharmaceutical industry.
  • Good mathematical and statistical skills, as well as leadership skills.
  • Able to act decisively, work well under pressure and make confident judgements.
  • Good communication skills in English and preferably in Dutch (verbal, reading and writing).
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/20-044-DD, to Tim van Loon : info@derksenderks.nl.

For further information, please call Tim van Loon at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature sales-marketing

Brand Manager Cardiovasculair

Aanbod
  • een interessante en uitdagende functie;
  • goede contractuele voorwaarden;
  • een omgeving waar je de kans krijgt om persoonlijk te groeien en met veel verantwoordelijkheid;
  • werken binnen een ambitieuze organisatie met de drive om overal de beste in te zijn;
  • samenwerken met een team van gedreven en gemotiveerde professionals.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is één van de 20 grootste farmaceutische bedrijven in de wereld en heeft ongeveer 17.000 medewerkers. In Europa is onze opdrachtgever in twaalf landen actief met ongeveer 2.000 medewerkers. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in München, Duitsland, en niet ver van daar, staat één van de wereldwijde productievestigingen. Deze imposante organisatie verzorgt innovatieve producten en services en heeft jarenlange tradities en een wetenschappelijke achtergrond. Met haar innovatieve portfolio heeft de organisatie een mooie toekomst voor zich. Om het innovatieve portfolio goed in de markt te zetten is de opdrachtgever op zoek naar een Brand Manager Cardiovasculair.

Functie

Als Brand Manager Cardiovasculair ben je verantwoordelijk voor de marketing van een oraal antistollingsmiddel en het op effectieve wijze plannen en uitvoeren van de multi-channel middelenmix. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van korte- en langetermijnplannen en zorg je voor een goede implementatie, monitoring, follow-up en tijdig aanpassen indien noodzakelijk. Ook neem je deel aan het jaarlijkse budgetproces, houd je je bezig met het nauwkeuring monitoren van de marketingkosten en zorg je ervoor dat er binnen het afgesproken budget gebleven wordt. Er wordt van je verwacht dat je de kennis van de adequate product-, therapie- en ziektebeelden op peil houdt en dat je support geeft bij de evaluatie van nieuwe ‘business opportunities’ vanuit een marketing en sales perspectief. Het betrekken van collega’s in andere rollen (bijv. sales, medisch, financieel, regulatory en administratief) is de sleutel tot het realiseren van de doelstellingen. Als Brand Manager rapporteer je aan de Marketing Manager Cardiovasculair en werk je nauw samen met de Marketing Associate. Daarnaast ben je als Brand Manager verantwoordelijk voor het plannen, ontwikkelen en coördineren van alle on- en offline promotionele activiteiten met betrekking tot de marketing van de toegewezen producten en het waarborgen van de correcte uitvoering ervan.

Profiel
  • een afgeronde wo-diploma, bij voorkeur in de richting van marketing;
  • relevante ervaring in marketing en in de farmaceutische industrie;
  • ervaring op het gebied van CV en/of trombose is een pre;
  • ervaring met digitale communicatie en multi/omnichannel klantbenadering;
  • analytische kijk op data, marktinzichten en in staat om te vertalen naar winnende strategie en tactiek;
  • goede communicatieve-, sterke sociale- en uitstekende presentatievaardigheden;
  • analytisch, commercieel, teamplayer, hands-on, proactief en verantwoordelijk;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-070-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon  via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature kwaliteit

QA Manager (Fulltime)

Aanbod
  • afwisselende functie met ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden;
  • werken met een jong en inhoudelijk sterk team;
  • hands-on management rol.
Bedrijf

Onze relatie ontwikkelt en produceert een breed assortiment aan voedingssupplementen, cosmetica en farmaceutische producten. De producten zijn te koop bij drogisterij- en supermarktketens binnen en buiten Europa. Het assortiment omvat meer dan duizend producten, varierend van A-merken tot private label producten.

Functie

Als QA Manager ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de producten die onze opdrachtgever produceert. Samen met je team van 4 fte draag je zorg dat de producten voldoen aan wettelijke richtlijnen, wensen en eisen van de klant en de kwaliteitseisen van de organisatie. Om dit te kunnen garanderen, houd je de ontwikkeling betreffende wetgeving en internationale richtlijnen over de productcategorieën nauwlettend in de gaten en ben je verantwoordelijk voor de incorporatie van deze ontwikkelingen in het kwaliteitssysteem van de organisatie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het inspecteren van de productie- en analysedocumenten conform procedures en het identificeren van fouten of niet-conformiteitsproblemen.

Ben jij een betrouwbare en nauwkeurige kwaliteitsprofessional, die op een natuurlijke manier een coördinerende rol aanneemt? Vind jij het leuk om met diverse afdeling te communiceren en bruggen te slaan? Hou jij ervan je handen uit de mouwen te steken en met je voeten in de klei te staan? Dan is dit wellicht de ideale vervolgstap voor jou!

Profiel
  • minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • bewezen ervaring als QA Manager (of een aanstormend talent) binnen een vergelijkbare productieorganisatie (voeding, farmacie, cosmetica, medische hulpmiddelen);
  • kennis en ervaring met BRC;
  • kennis en ervaring met ISO 13485, ISO 22716 en EU-GMP vormt een pré;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • persoonskenmerken: planmatig sterk, leiderschapskwaliteiten, klantgericht, communicatief vaardig, kwaliteitsgericht, nauwkeurig, veranderingsgericht, besluitvaardig en resultaatgericht.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/20-063-DD, naar Anneke Aangeenbrug, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Anneke Aangeenbrug via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Legal Consultant

Offer
  • Diverse part-time job as a Legal Consultant at a pharmaceutical organisation.
  • Working in an international environment.
  • A temporary contract until the end of March 2021.
Organisation

Our client is an international pharmaceutical organisation that has been operating in over 40 countries across Europe, the Middle East and Africa. They operate on a global level and most of the teams have a global focus. They do everything in-house: Research, Development, Manufacturing, Warehousing and also Sales and Marketing. It is their hope to change tomorrow’s world and to improve the lives of individuals by providing innovative medicines where there is urgent need for better treatments. The organisation is clearly focused on bringing high-quality medicines to the market to reach their goals. Wouldn’t it be lovely to join them in their journey? At this moment they are looking for an enthusiastic candidate for a part-time temporary position as a Legal Consultant to support their legal department.

Position

In the role of Legal Consultant, you will receive and triage contracting and other legal queries and escalations from Medical & Development functions (both in The Netherlands and in the UK), as well as Procurement. You will deal with routine contract escalations and document reviews, including pharmacovigilance agreements, legal agreements relating to Medical & Development functions and review of quality plans and corrective action plans. Furthermore, you will provide support to the Senior Director, Legal Regulatory Counsel and other members of the Legal team by undertaking legal research on subjects relevant to the Regulatory Legal team. You will manage legal aspects of Medical & Development projects and monitor timelines and deliverables. In addition, you will manage Regulatory Legal team projects including drafting and implementation of guidelines, policies, and procedures.

Profile
  • Qualified lawyer or experienced paralegal with a degree in Law or equivalent experience.
  • Legal or paralegal experience, preferably within the pharmaceutical industry.
  • Experience in drafting and negotiating general commercial agreements (e.g. service agreements, confidentiality agreements).
  • Excellent organizational and collaboration skills.
  • Proven ability to influence, (appropriately) challenge and engage diverse stakeholders.
  • Ability to work as part of a team, or independently as required.
  • Proven legal analytical and drafting skills.
  • Fluent in written and verbal business English.
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-090-DD, to Jamie van der Heijde: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Jamie van der Heijde at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Manager Visie & Innovatie Zorginkoop

Aanbod
  • uitdagende baan met veel impact en eigen regie;
  • werken bij een toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • afwisselende positie met breed pakket aan taken en (grote) verantwoordelijkheden;
  • inspirerende collega’s en interessante netwerkcontacten;
  • innovatieve ideeën implementeren die bijdragen aan betere zorg;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden;
Organisatie

Zilveren Kruis bouwt aan de toekomst van de gezondheidszorg in Nederland. Zij zetten veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. De collega’s van Visie & Innovatie bij Zorginkoop werken bevlogen en vanuit overtuiging aan deze (regionale) zorgtransformatie. Als manager geef je deze verandering mede vorm. De uitdagingen om zorg betaalbaar en kwalitatief te houden zijn groot. We worden met z’n allen steeds ouder waardoor de zorgvraag stijgt. Tegelijk is er een blijvend personeelstekort. Het team ontwikkelt visie en strategie voor thema’s in de zorg die bestaande (financierings)structuren en indelingen overstijgen.

Functie

In deze functie geef je leiding aan een team van 16 medisch en zorginhoudelijk adviseurs, innovatie adviseurs, analisten en beleidsadviseurs. Het team ontwikkelt visie en strategie voor uiteenlopende onderwerpen. Onderwerpen die breder zijn dan een zorgsoort of die nieuw zijn. Zoals een landelijke strategie voor het strategisch thema Zorg Veilig Thuis. Een speerpunt waarmee Zilveren Kruis en haar klanten online zorg en telemonitoring opschalen. Ook ontwikkelt het team inkoopstrategieën voor verschillende zorgsoorten met innovatieve inkoopmethodieken. Je stuurt het team aan op het identificeren van kansrijke innovaties en het omzetten naar (opschaling van) innovatieve zorg. In deze uitdagende baan werk je samen met het zorgveld, partners, leveranciers en collega’s binnen Zorginkoop en Zilveren Kruis. Je brengt met je team de laatste trends en innovaties in de organisatie en zoekt met collega’s van andere teams naar manieren om deze innovaties te realiseren. Je bent een aanjager om te zorgen dat Zilveren Kruis blijft vernieuwen en de best mogelijke zorg blijft bieden voor hun klanten. Het is belangrijk dat je het team begeleidt bij multidisciplinair werken met andere afdelingen binnen en buiten Zorginkoop. Daarnaast vraagt de zorg om versnelde vernieuwing. De coronacrisis heeft momenteel grote impact. Daardoor ontstaan ook kansen om innovatieve oplossingen te bespoedigen. Deze managementrol vraagt een heldere visie en sterke drive om in de complexe zorgwereld een beweging in gang te zetten.

Profiel
  • wo werk- en denkniveau ;
  • minimaal 8 jaar managementervaring;
  • conceptueel sterke verbinder met coachende vaardigheden;
  • ervaring met het succesvol aansturen van veranderprocessen;
  • ervaring met innovatieve projecten op het vlak van E-health en digitalisering;
  • ervaring met Lean en/of Agile werken.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-077-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!