Packaging Development Specialist

Offer

  • Working hard in a highly motivated team with enough space to have a laugh
  • Joining a global operational team focused on artwork changes
  • Position for 32 to 40 hours a week with some flexibility concerning the working location
  • Temporary contract from Derks & Derks Secondment & Interim for 12 months with the possibility to extend

Position

As a Packaging Development Specialist you are responsible for the support and management of artwork development and maintenance for the EMEA Region and other Regions if products are sourced from EMEA. This also includes timely implementation in EMEA Region Manufacturing to assure regulatory compliance.  You will manage and execute Start Report process that triggers activities necessary to produce and supply first order for launch according plan. Therefore, you are a core member of the product support team. You will manage and execute Change Report process to facilitate required changes effecting Supply Chain. Also, you manage the execution of artwork development and maintenance with relevant multidisciplinary teams and/or customers according the effective SOP’s. Furthermore, you ensure QC checks and compliance with quality standards and regulatory requirements and contribute to CAPA management for artwork issues. You define and track KPI’s and results (cost, artwork cycles, issues) and ensure up to date training and training material for AMS (Artwork Management System) and Text verification for users. You monitor performance artwork Agencies and Affiliate Governance model for AMS and Text verification. In the rol you work in close collaboration with your team and you will report to you manager based onsite.

Profile

  • At least a Bachelor the degree in a relevant field.
  • Around 2 years of experience in a quality, regulatory or pharmacovigilance position.
  • Experience in artwork coordination and subject matter expert is an advantage.
  • Basic knowledge of GMP and Regulatory Processes.
  • Knowledge of desktop publishing.
  • Good writing and verbal communication skills in English.

Organisation

Our client is an international pharmaceutical company that manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. For the facility in Drenthe we would like to meet an enthusiastic, communicatively skilled, self-assured and performance-oriented Packaging Development Coordinator.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-138-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Medical Science Liaison ZO-NL

Aanbod

  • dynamische positie binnen een groeiende, innovatieve en internationale organisatie;
  • werken in een vooruitstrevende en klantgerichte organisatie met een collegiale sfeer;
  • verantwoordelijk voor de regio Zuid-Oost Nederland;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Bedrijf

Onze opdrachtgever Chiesi, is een innovatieve, wereldwijd actieve farmaceutische organisatie. De belangrijkste focus ligt op de ontwikkeling van geneesmiddelen, en farmaceutische hulpmiddelen op het gebied van longziekten. De missie van Chiesi is om een toonaangevende, onderzoeksgerichte speler te zijn, die in staat is met deze middelen mensen een langer en kwalitatief beter leven te geven. De lokale organisatie voegt daaraan toe dat zij lucht aan mensen en ideeёn willen geven. Dat doen zij door al hun acties in dienst te stellen van hun klanten en altijd flexibel te zijn in hun werkwijze. Hierdoor zijn zij ‘preferred partner’, en dat willen ze blijven. Chiesi wil de gouden standaard zijn voor farmaceutische zorg in de indicatiegebieden waarbinnen zij actief zijn. De kernwaarden van de organisatie zijn ondernemerschap, innovatie, teamgeest, durf, eigenheid en integriteit. Ze nemen verantwoordelijkheid voor hun onderzoek en ontwikkeling, en investeren dan ook ruim 22% (2017) van hun omzet in R&D (ver boven het industrie gemiddelde). Daarnaast zijn ze in het bezit van een B-Corp, Top Employers en Great Place To work certificering. Er zijn circa zestig medewerkers werkzaam op kantoor en in het veld. Samen werken ze voor de medische-, marketing- en verkoopactiviteiten. Vanwege een interne promotie zijn ze op zoek naar een nieuwe Medical Science Liaison (Respiratoir).

Functie

Als Medical Science Liaison werk je in een team van vier binnen de Medische afdeling. Het team wordt aangestuurd door de Head of MSL. Je draagt zorg voor de wetenschappelijke backbone van het bedrijf (intern en extern) en je geeft daarin advies over de producten van de organisatie. Je initieert en onderhoudt relaties met de belangrijkste healthcare professionals en onderzoekers (Key Opinion Leaders) van belangrijke academische centra, medische klinieken, zorggroepen en onderzoeksinstellingen. Daarnaast heb je een verbindende rol tussen de zorgverleners en de industrie. Ook ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van bepaalde aspecten van compliance en kwaliteit volgens nationale richtlijnen en lokale Standard Operating Procedures (SOPs). Verder houd je je bezig met pre-launch activiteiten, het bijwonen van (inter)nationale congressen en het beoordelen van promotionele activiteiten en materialen. De belangrijkste resultaatgebieden zijn dan ook medische kennis, medisch-tactisch handelen, het bouwen van partnerships en medisch ethisch handelen. Je bent communicatief sterk, hebt overtuigingskracht en voert op wetenschappelijk niveau conversatie met hoogleraren en medisch specialisten. Daarnaast ben je op de hoogte van relevante klinische ontwikkelingen en vertaal je deze intern en extern naar bruikbare, waardevolle wetenschappelijke en commerciële informatie. Naast nauwe samenwerking met de andere MSL’s werk je onder andere veel samen met de accountmanagers, de marketingafdeling en de Head of Pharmaceutical Affairs.

Profiel

  • afgeronde (bio)medische WO-opleiding;
  • ervaring als MSL;
  • stevige wetenschappelijke discussie kunnen/durven voeren met hoogleraren en medisch specialisten;
  • in staat om medische kennis over te brengen; collega’s te coachen en te trainen;
  • dat je wat competitief bent is voor ons geen enkel probleem, wel in een team kunnen spelen;
  • effectieve communicatie, oprechte menselijke interesse en (graag wat) gevoel voor humor;
  • naast een goede wetenschappelijke basis, is enig commercieel inzicht ook zeer gewenst;
  • je bent in staat een DMU snel te doorzien, informatie bij/van de juiste persoon te krijgen en bent een goede netwerker (netwerk binnen Zuid-Oost Nederland is een pré);
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • we nodigen ook kandidaten uit te reageren die na commerciële ervaring op zoek zijn naar inhoudelijke verdieping, of na b.v. een promotietraject overstap naar commerciële kant willen maken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/20-085-DD, naar Jamie van der Heijde, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Jamie van der Heijde via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Interimmanager Healthcare

Uitdagende veranderopdrachten binnen Healthcare die vragen om een ervaren interimmanager met een persoonlijke benadering, een toekomstgerichte visie en een bedrijfsmatige blik.

Aanbod

  • posities op management- en directieniveau binnen Healthcare;
  • opdrachtgevers als ziekenhuizen, instellingen en ZBC’s;
  • verantwoordelijkheid voor de aansturing van een team of afdeling;
  • afwisselende functies met vaak een directe invloed op strategisch niveau;
  • interim ervaring binnen Healthcare is vereist;

Bedrijf

Wij zijn continu op zoek naar ervaren interimmanagers die een expertise hebben opgebouwd in veranderopdrachten binnen Healthcare. Onze opdrachtgevers zijn ziekenhuizen, ZBC’s en overige zorginstellingen waarmee wij samenwerken. Deze interim vacatures komen enerzijds beschikbaar vanwege het binnen korte termijn vacant komen van een management- of directiepositie, anderzijds doordat er binnen de organisatie een veranderopdracht geformuleerd wordt. Om snel aan de vragen van onze opdrachtgevers te kunnen beantwoorden komen wij graag in contact met ervaren interimmanagers die beschikken over een persoonlijke benadering, een toekomstgerichte visie en een bedrijfsmatige blik.

Derks & Derks is gespecialiseerd in de bemiddeling en ontwikkeling van professionals die actief zijn binnen de Healthcare sector. Vanuit onze kennis en expertise ondersteunen we opdrachtgevers uit het hele spectrum van de zorg. Door verder te kijken dan alleen de zorginstellingen zelf, maar daar ook ziektekostenverzekeraars, leveranciers en overheidsorganisaties bij te betrekken overzien wij de markt en denken we in ons advies breed met je mee. Actuele thema’s en ontwikkelingen binnen Healthcare komen uitgebreid aan de orde in de Masterclass NieuweZorg die wij jaarlijks organiseren voor op innovatie gerichte en gedreven professionals actief op management- en directieniveau in de zorg.

Functie

Als Interimmanager heb je een verantwoordelijke en afwisselende functie. De zwaarte van de managementrol en scope van de aansturing zijn afhankelijk van de organisatie (ziekenhuis dan wel instelling) en het managementniveau (operationeel dan wel directie). Bij aanvang van de opdracht wordt in samenspraak met de opdrachtgever een heldere opdracht omschrijving geformuleerd aan de hand waarvan de uitvoering plaatsvindt. Belangrijk hierbij is of het een veranderopdracht betreft of een tijdelijke vervanging waarvoor een interimmanager wordt ingezet. Per individuele opdracht zullen wij daarover aanvullende informatie verstrekken. Om in aanmerking te komen vragen wij om op deze algemene vacature te solliciteren, zodat wij over uw contactgegevens beschikken, u op de hoogte kunnen houden over relevante opdrachten en vacatures en eventueel alvast uit kunnen nodigen voor een (online) kennismakingsgesprek.

Profiel

  • relevante opleiding op HBO of WO-niveau;
  • aantoonbare relevante interim ervaring;
  • meerdere jaren werkervaring in een management positie;
  • sterke affiniteit met de zorg is een vereiste;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en bedrijfsmatige vaardigheden;
  • stevige persoonlijkheid;
  • innovatief en omgevingsbewust;
  • analytisch sterk, gedreven en overtuigend.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DD/20-053-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 06–12795418.

Voor een specifieke opdracht kan een assessment deel uitmaken van de selectiemethode.

vacature overig

Recruitment Consultant voor vaste en tijdelijke functies (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • gunstige pensioenregeling;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

  • Masterclass NieuweZorg (verheldering en verdieping voor iedereen die meer wil betekenen voor de zorg)
  • Leergang Industriële Farmacie (praktijkgerichte professionalisering in de farmaceutische industrie)
  • FMF-vacatures (alle HBO+ vacatures in Life Sciences online beschikbaar)
  • INRALS (internationaal netwerk van werving- & selectiebureaus in Life Sciences)

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om te zorgen voor de juiste match. Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131-DD naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sandra of Pieter via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Recruitment Consultant Life Sciences

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op- en uitbouwen van een netwerk binnen de Life Sciences en gezondheidszorg;
Functie

Denk jij in mogelijkheden en hou je eenvoudig het overzicht over verschillende projecten? Dan komen deze vaardigheden goed van pas in de rol van Recruitment Consultant. In deze functie werk je aan meerdere opdrachten tegelijk. Je bent dé gesprekspartner voor ons netwerk. Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche.

Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Het is voor jou geen probleem om aan tafel bij de opdrachtgever de juiste vragen te stellen en zo snel te achterhalen naar wat voor nieuwe medewerker ze op zoek zijn. Op basis van die informatie ga jij aan het werk. Dit kan betekenen dat je een wervende advertentietekst schrijft en deze verspreidt via verschillende sociale mediakanalen. Nadat je in contact bent gekomen met de juiste kandidaten voor de functie en deze persoonlijk gesproken hebt, schrijf je een realistisch persoonlijkheidsprofiel voor de opdrachtgever. In je functie zal er meerdere keren een beroep worden gedaan op jouw overtuigingskracht, zodat je de match tot stand kan brengen. Je denkt in mogelijkheden en kan snel handelen om gezamenlijk met het team het beste resultaat te behalen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het resultaat, maar het team staat achter je om de helpen waar nodig. Ben jij creatief en vindingrijk en weet jij makkelijk de juiste kandidaat voor de juiste baan te vinden? Dan ben jij degene die wij zoeken. Een enthousiaste, leergierige en commerciële collega voor de functie van Recruitment Consultant.

Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Profiel
  • Een BSc./MSc. Werk en denkniveau;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/20-101-DD naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Pieter via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Locatiemanager Utrecht

Aanbod
  • uitdagende en afwisselende rol met veel zelfstandigheid;
  • integrale aansturing van een team van 30 medewerkers;
  • bijdragen aan het welzijn van cliënten met een psychische kwetsbaarheid;
  • intensieve samenwerking met ketenpartners in de regio;
  • salaris conform FWG 65 CAO GGZ.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in ondersteuning aan mensen met complexe zorgvragen op het gebied van psychiatrie en verslaving. Hierbij moet je denken aan autisme, schizofrenie, borderline, forensische problematiek, jongeren met een psychotische kwetsbaarheid en chronische verslavingsproblematiek. Deze begeleiding is herstelondersteunend en gericht op ontwikkeling, waarbij de mogelijkheden en wensen van de cliënt centraal staan. Bij  ondersteuning van deze cliëntengroepen werken zij intensief samen met andere organisaties in de regio Utrecht. De organisatie staat bekend om haar inhoudelijke expertise, hoge kwaliteitsniveau en vooruitstrevende initiatieven.

Functie

Als Locatiemanager geeft je leiding aan twee teams bestaande uit behandelaren, persoonlijk begeleiders, herstelcoaches en woonondersteuners. De medewerkers zijn verdeeld over twee teams en gezamenlijk verantwoordelijk voor de begeleiding van cliënten. Eén team werkt vanuit een vaste locatie en het gebiedsteam biedt ambulante begeleiding in de wijk. De teams zijn zelforganiserend en als Locatiemanager ben je verantwoordelijk voor een goede aansturing en begeleiding van beide teams. Hierbij werk je nauw samen met een collega Locatiemanager verantwoordelijk voor de aansturing van twee teams in dezelfde regio.

Je bent integraal verantwoordelijk voor een efficiënte en effectieve bedrijfsvoering, waarbij zorg wordt geleverd volgens de missie en visie van de organisatie. Je wil de beste resultaten behalen voor de cliënten en doet dit vanuit de herstelondersteunende zorgvisie. Je wil jouw teams motiveren door medewerkers te coachen, uit te dagen en te faciliteren. Verder werk je samen met de teams aan het doorontwikkelen van de zorg in de regio. Dit doe je in nauwe samenwerking met andere Locatiemanagers, stafhoofden, de bestuurder, externe netwerkpartners zoals de gemeente en andere (GGZ-)organisaties. Daarnaast speel je in op de initiatieven die vanuit de teams zelf ontstaan.

Als Locatiemanager werk je ook locatieoverstijgend en neem je deel aan verschillende projectgroepen en overleggen. Je bent integraal verantwoordelijk voor de aansturing binnen jouw regio, je rapporteert direct aan de bestuurder en denkt actief mee over de toekomstontwikkelingen binnen de organisatie.

Profiel
  • relevante afgeronde opleiding op hbo-niveau of hoger;
  • aanvullende managementopleiding succesvol afgerond;
  • ervaring met het aansturen van een zorgteam en/of -locatie;
  • aantoonbare ervaring binnen de GGZ en/of affiniteit met psychiatrie;
  • inspirerende en coachende manier van leidinggeven;
  • initiatiefrijk, bedrijfsmatig sterk en sociaal vaardig.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-050-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Derks&Derks via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Marketing Specialist

Offer
  • responsible and strategic role within growing biopharmaceutical
  • high-profile position with full responsibility for the HIV portfolio
  • leading a cross functional team from marketing perspective
  • working in a proactive, driven and lean organisation
  • direct influence on the execution of the marketing strategy
Organisation

Our client is a research-based biopharmaceutical company with 17 marketed products, a pipeline of late stage drug candidates and patient access programs to ensure medications are available to those who otherwise could not afford them. Their product portfolio consists of products for HIV, Hepatitis, Oncology and Anti-fungal. You will be part of a team that is changing the world and helping millions of people to live healthier, more fulfilling lives. By joining this client, you will become part of their mission to address unmet medical needs and improve life by advancing the care of patients with life-threatening diseases. With approximately 40 colleagues based in Amsterdam, the organisation has significantly grown in the past few years. Due to their strong pipeline, in combination with an existing portfolio of ‘best in class products’, this marketing position is strategically of very high importance. As Marketing Specialist HIV you will be leading the strategic execution of the HIV portfolio. The Marketing Specialist will report to the Business Unit Director HIV and will be based in the local office in Amsterdam.

Position

As Marketing Specialist HIV you will be responsible for the product marketing of the HIV portfolio. This means that you develop the brand strategy and actions plans for this product. In this strategical position you will have a yearly marketing budget of one million euros. You will partner with Medical Affairs, Government and Public Affairs to ensure effective development and implementation of strategies. Furthermore, you will be leading the promotion review committee process to ensure marketing materials are cleared for promotional use and develop effective working relationships with opinion leaders and other key stakeholders in the Dutch HIV market. You will be supported by and work alongside the European marketing colleagues to develop and produce compliant promotional materials and ensure that all marketing activities are compliant to regulatory and legal requirements. As Marketing Specialist you are responsible for leading the cross functional HIV team from a marketing perspective. This exciting and challenging opportunity asks for a talented, driven and ambitious pharmaceutical marketing professional!

Profile
  • a Master of Science preferably in Marketing, Health Economics or another relevant field
  • at least 3 years of experience in marketing, product management or brand management in the pharmaceutical industry
  • demonstrated track record of successful product launches or sustained commercial growth
  • in-depth ability to work with external agencies including advertising, public relations and medical education vendors to develop programs and materials required
  • strong analytical skills
  • driven and proactive
  • strategic thinker with ability to formulate, develop and execute development strategy
  • excellent command of written and spoken English and proficiency at communicating verbally and in written form
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/020-079-DD, to Tim van Loon : info@derksenderks.nl.

For further information, please call Tim van Loon at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature kwaliteit

Team Leader QC Method Transfer& Implementation

Offer
  • a challenging job within a global pharmaceutical company
  • an operational role in an international environment
  • a temporary contract till at least January 2022
Organisation

Our client is a global pharmaceutical leader and the world’s largest generic medicines producer, committed to improving health and increasing access to quality health solutions worldwide. Their employees are at the core of their success, with colleagues in over 80 countries, delivering the world’s largest medicine cabinet to 200 million people every day. They offer a uniquely diverse portfolio of products and solutions for patients and they have built a promising pipeline centred around their core therapeutic areas. They are continually developing patient-centric solutions and significantly growing both their generic and specialty medicines business through investment in research and development, marketing, business development and innovation. This is how they improve health and enable people to live better, healthier lives. This position is open at the Quality Control Analytical Laboratory department. This department is responsible for all analytical testing to support the production of Cytotoxic Injectable and Dry Powder Inhalation products. The laboratory executes a wide variety of analytical tests on active substances, excipients, packaging materials and drug products for release and stability purposes. The department is also responsible for transferring, validation and verification of analytical methods and for testing of new drug products. The Quality Control Analytical Laboratory is searching for a Team Leader QC Analytical Laboratories Method Transfer& Implementation.

 Position

As Team leader QC Method Transfer& Implementation you are supported by an enthusiastic knowledgeable team of Analysts and Project Managers, which closely collaborates with different stakeholders, like R&D and MS&T to implement new analytical knowledge about new and existing drug products. The team is also responsible for providing analytical support to process improvements. As Team Leader you are responsible to plan the various activities in close collaboration with stakeholders, while remaining aligned with the strategy, commitments and goals of the QC organisation. You are subject matter expert in method development and validation and an expert in problem solving. You will act as SME during regulatory and internal audits. As Team Leader you will manage your team through talent identification, active performance management, succession planning, employee development, mentoring and modelling behaviour according to our client values. You will run an efficient and effective QC Transfer& Implementation team through managing the team budget and resources.

Profile
  • bachelor or Master degree in analytical chemistry/pharmacy or equivalent experience
  • able to act as an excellent liaison between Research & Quality
  • good knowledge with the use of ICH guidelines and Pharmacopoeia methods
  • excellent organizational skills and a strong analytical oriented mindset
  • experience with working in a pharmaceutical environment
  • solid experience with equivalence, method validation or method verification studies
  • management experience is preferred (2-3 yrs)
  • good knowledge of pharmaceutical quality systems and production processes
  • good scientific analytical attitude
  • excellent written and verbal communication skills
  • pro-active team player
  • result-oriented
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/21-030-DD, to Djamila Hagemans: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Djamila Hagemans at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Active pharmaceutical ingredient – API – Grondstoffen – raw materials – GMP – productie – quality – QA – RA – regulatory – pharmaceutical – farmaceutisch – Pharma – farma – CAPA – manufacturing – productie – production – Process – sterile – verpakking – packaging – compliance – aseptisch – generiek – geneesmiddelen – drugs – chemie – Chemical – cleanroom – logistics – FDA – EMEA – richtlijnen – GxP – GDP – QP – responsible person – Apotheker – pharmacist – continues improvement – laboratorium – lab – microbiologie – biotech – testen – laboratory – microbiology – chemicals – testing –

vacature kwaliteit

Team Leader QC Stability & Investigations

Offer
  • a challenging job within a global pharmaceutical company
  • an operational role in an international environment.
  • a temporary contract till at least January 2022
Organisation

Our client is a global pharmaceutical leader and the world’s largest generic medicines producer, committed to improving health and increasing access to quality health solutions worldwide. Their employees are at the core of their success, with colleagues in over 80 countries, delivering the world’s largest medicine cabinet to 200 million people every day. They offer a uniquely diverse portfolio of products and solutions for patients and they have built a promising pipeline centred around their core therapeutic areas. They are continually developing patient-centric solutions and significantly growing both their generic and specialty medicines business through investment in research and development, marketing, business development and innovation. This is how they improve health and enable people to live better, healthier lives. This position is open at the Quality Control Analytical Laboratory department. This department is responsible for all analytical testing to support the production of Cytotoxic Injectable and Dry Powder Inhalation products. The laboratory executes a wide variety of analytical tests on active substances, excipients, packaging materials and drug products for release and stability purposes. The department is also responsible for transferring, validation and verification of analytical methods and for testing of new drug products. The Quality Control Analytical Laboratory is searching for a Team Leader QC Analytical Laboratories Stability & Investigations.

 Position

As Team Leader QC Stability & Investigations you are supported by an enthusiastic knowledgeable team consisting of analysts and investigators, who are responsible for design and performance of stability studies, pharmaceutical & dossier compliance and in-depth root cause investigations. As Team Leader you are responsible to plan the various activities in close collaboration with stakeholders, while remaining aligned with the strategy, commitments and goals of the QC organisation. You will guide the team and make sure that the work will be performed effectively. Besides this you will act as a Subject Matter Expert with respect to stability, compliance and investigations. Guiding your team in stability and investigation strategies will also be part of your responsibilities. Besides this you will manage the team in establishing and maintaining quality at the lab in accordance with Site SOP’s, regulatory guidelines and cGXP compliance requirements. You will maintain a culture of enhancing quality throughout the entire laboratory. You will also perform in-depth root cause analyses and problem solving, and act as SME during regulatory and internal audits. As Team Leader you will manage your team through talent identification, active performance management, succession planning, employee development, mentoring and modelling behaviour according to our client values.

Profile
  • bachelor or Master degree in analytical chemistry/pharmacy or equivalent experience
  • good knowledge with the use of ICH guidelines and Pharmacopoeia methods
  • excellent organizational skills and a strong analytical-oriented mindset
  • experience with working in a pharmaceutical environment
  • solid experience with equivalence, method validation or method verification studies
  • management experience is preferred (2-3 yrs)
  • good knowledge of pharmaceutical quality systems and production processes
  • good scientific analytical attitude
  • excellent written and verbal communication skills
  • pro-active team player
  • result-oriented
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/21-031-DD, to Djamila Hagemans: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Djamila Hagemans at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

More vacancies? Click on the link: http://www.derksenderks.nl/vacatures

Active pharmaceutical ingredient – API – Grondstoffen – raw materials – GMP – productie – quality – QA – RA – regulatory – pharmaceutical – farmaceutisch – Pharma – farma – CAPA – manufacturing – productie – production – Process – sterile – verpakking – packaging – compliance – aseptisch – generiek – geneesmiddelen – drugs – chemie – Chemical – cleanroom – logistics – FDA – EMEA – richtlijnen – GxP – GDP – QP – responsible person – Apotheker – pharmacist – continues improvement – laboratorium – lab – microbiologie – biotech – testen – laboratory – microbiology – chemicals – testing –

vacature kwaliteit

Team Leader QC Planning & Coordination

Offer
  • a challenging job within a global pharmaceutical company
  • an operational role in an international environment
  • a temporary contract till at least January 2022
Organisation

Our client is a global pharmaceutical leader and the world’s largest generic medicines producer, committed to improving health and increasing access to quality health solutions worldwide. Their employees are at the core of their success, with colleagues in over 80 countries, delivering the world’s largest medicine cabinet to 200 million people every day. They offer a uniquely diverse portfolio of products and solutions for patients and they have built a promising pipeline centred around their core therapeutic areas. They are continually developing patient-centric solutions and significantly growing both their generic and specialty medicines business through investment in research and development, marketing, business development and innovation. This is how they improve health and enable people to live better, healthier lives. This position is open at the Quality Control Analytical Laboratory department. This department is responsible for all analytical testing to support the production of Cytotoxic Injectable and Dry Powder Inhalation products. The laboratory executes a wide variety of analytical tests on active substances, excipients, packaging materials and drug products for release and stability purposes. The department is also responsible for transferring, validation and verification of analytical methods and for testing of new drug products. The Quality Control Analytical Laboratory is searching for a Team Leader QC Analytical Laboratories Planning & Coordination.

 Position

As Team Leader QC Planning & Coordination you are supported by an enthusiastic knowledgeable team of approximately 10 persons, who are responsible for providing a sustainable planning for the QC Parenteral In Process Control & Release Group, maintenance of QC equipment and LIMS, stock management as well as QC documentation. This variety of activities is closely coordinated in cooperation with various other departments like, Supply Chain and Production. As Team Leader you are responsible to plan these activities , while remaining aligned with the strategy, commitments and goals of the QC organisation. To do so you will manage the team in establishing and maintaining quality at the lab in accordance with Site SOP’s, regulatory guidelines and cGXP compliance requirements. Besides this you will maintain a culture of enhancing quality throughout the entire laboratory and perform in-depth root cause analyses. You will act as SME during regulatory and internal audits. As Team Leader you will manage your own team through talent identification, active performance management, succession planning, employee development, mentoring and modelling behaviour according to our client values.

Profile
  • bachelor or Master degree or relevant experience
  • able to act as an excellent liaison between Quality Control and other departments
  • excellent organizational skills and a strong analytical-oriented mindset
  • experience with compiling planning schedules
  • management experience is preferred (2-3 yrs)
  • good knowledge of quality systems
  • good scientific analytical attitude
  • excellent written and verbal communication skills
  • pro-active team player
  • result-oriented
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/21-029-DD, to Djamila Hagemans: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Djamila Hagemans at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

More vacancies? Click on the link: http://www.derksenderks.nl/vacatures

Active pharmaceutical ingredient – API – Grondstoffen – raw materials – GMP – productie – quality – QA – RA – regulatory – pharmaceutical – farmaceutisch – Pharma – farma – CAPA – manufacturing – productie – production – Process – sterile – verpakking – packaging – compliance – aseptisch – generiek – geneesmiddelen – drugs – chemie – Chemical – cleanroom – logistics – FDA – EMEA – richtlijnen – GxP – GDP – QP – responsible person – Apotheker – pharmacist – continues improvement – laboratorium – lab – microbiologie – biotech – testen – laboratory – microbiology – chemicals – testing –