Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
  • verantwoordelijk voor de zorgverkoop bij een zorgorganisatie met veel dynamiek;
  • schakel tussen zorgkantoren, zorgverzekeraars, gemeenten en WilgaerdenLeekerweideGroep;
  • bijdragen aan persoonsgerichte en toekomstbestendige zorg voor ruim 3800 cliënten;
  • brede verantwoordelijkheid met impact op zowel de strategie als de uitvoering;
  • maatschappelijke organisatie waar de cliënt met een complexe zorgvraag écht centraal staat;
  • jaarsalaris maximaal €72.500,- met een arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 60 CAO VVT.
Functie

Als Adviseur Zorgverkoop ben je verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met zorgkantoren, verzekeraars en gemeenten (financiers van zorg). Jouw doel is tot een goede samenwerking en heldere afspraken te komen voor zorg en ondersteuning op maat voor alle cliënten van WilgaerdenLeekerweideGroep (WLGroep). Vanuit de zorgverkoopcyclus positioneer je WLGroep, signaleer je kansen en bedreigingen in de markt en onderhoud je relaties met alle relevante stakeholders. Je bewaakt de lopende contractafspraken en richt je op nieuwe aanbestedingen en de daaraan gerelateerde onderhandelingen. Je werkt nauw samen met het MT en de Zorgmanagers, Controllers, cliëntenadministratie en zorgbemiddeling en gezamenlijk formuleren jullie het verkoopplan, de daaraan gekoppelde strategie en de verkoopdoelstellingen. Als Adviseur Zorgverkoop signaleer je daarnaast ontwikkelingen en veranderingen in wet- en regelgeving binnen de ouderenzorg en de gehandicaptenzorg. Deze vertaal je naar acties voor de organisatie. Je hebt hiervoor geregeld contact met MT leden en de Managers Zorg waardoor je nauw bij de persoonsgerichte zorg aan cliënten betrokken bent.

Als organisatie is WLGroep in ontwikkeling en als Adviseur Zorgverkoop mag je meebepalen over hoe de organisatie er in de toekomst uit komt te zien. Zo maak je vanuit jouw expertise concrete voorstellen en adviezen voor zorgvernieuwing, innovatie en aanpassingen van de zorgportfolio in relatie tot interne, regionale en landelijke ontwikkelingen. Kijk jij uit naar een impactvolle rol waarbij je samenwerkt in een collegiaal team bij een zorgorganisatie in ontwikkeling? Reageer dan direct en we vertellen je graag meer over deze afwisselende positie!

Profiel
  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau;
  • ervaring in een soortgelijke rol bij een zorgorganisatie, zorgverzekeraar, gemeente of zorgkantoor;
  • externe ontwikkelingen kunnen vertalen naar strategisch advies;
  • ervaring in een dynamische werkomgeving met verschillende stakeholders;
  • analytisch, commercieel en organisatiesensitief;
  • maatschappelijk betrokken, relatiegericht, communicatief vaardig en verbindend.
Bedrijf

WLGroep is een sterke speler in de regio Noord-Holland (West-Friesland en omstreken) en is er voor jong en oud en voor mensen met en zonder beperking. WLGroep gelooft dat iedereen deel uit kan (blijven) maken van de samenleving en zich hierin welkom en geaccepteerd voelt, zodat hij of zij in verbinding met anderen en naar vermogen zijn of haar leven naar eigen inzicht vorm kan (blijven) geven. WLGroep bestaat uit acht organisatieonderdelen met elk zijn eigen specialisme. In totaal werken 3000 medewerkers aan persoonsgerichte zorg voor ruim 3800 cliënten. WLGroep heeft de ambitie uitgesproken de zorg en haar dienstverlening nog beter, persoonlijker en toekomstbestendiger te maken. Hierdoor is de organisatie in ontwikkeling en op zoek naar een Adviseur Zorgverkoop die hier vanuit zijn of haar expertise een belangrijke bijdrage aan kan leveren.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-117-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Derks Vacature Techniek

Mechanical Engineer

Offer

  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment till 18-04-2025
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim

 

Position

As a Mechanical Engineer, you are responsible for improving both the production equipment and processes. You design and construct improvements and custom shielding to enhance the safety, efficiency, and reliability of the process and materials. Additionally, you serve as a point of contact for mechanical inquiries and coordinate the activities of contractors within your area of work. When resolving mechanical issues and implementing improvements, you collaborate closely with the radiation protection unit to ensure safety. Furthermore, you support and lead audits and inspections, new projects, conduct change assessments, and manage technical drawings for the site, including P&Ids.

 

Profile

  • mbo or hbo degree with 4-6 working experience and with proven track record within Mechanical Engineering
  • minimum level of radiological training: supervisor radiation protection (dispersible radioactive substances D) or willing to follow this training (training takes approximately 3 months)
  • preferably 3+ years of working experience within (pharmaceutical) GMP and/or radioisotope manufacturing
  • attention to safety, able to work in an organized and structured manner through protocols and standards
  • experience as a key user for Computerized Maintenance Management System (CMMS)
  • attention to detail, ability to look at the process through the eye of the end-user as well as an Engineer
  • full-time position with 80% on-site presence

 

Organisation

Our client is an international pharmaceutical company that supplies valuable medicines to patients worldwide. In this way they try to lighten the lives of patients and make them better. They are widely active in the market, from research to sales and everything in between. The product portfolio consists of innovative medicines for different target groups focused on specialty medicines and licensed products. They have multiple locations in the Netherlands, with the head office in North Holland. They are ambitious and have a clear growth ambition and expectation. Every day they want to get closer to achieving their mission. Therefore, they are looking for a Mechanical Engineer.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-168, to Annerien Peters: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or Whatsapp Annerien via +31 (0)6 45403933.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

Director Pharmaceutical Manufacturing & Supply Chain

Offer
  • a unique responsibility of worldwide pharma development, manufacturing and supply chain
  • join a strong Dutch family-owned company with proven global track record and high ambition
  • give real sense to entrepreneurship, make things happen, be an actual part of the growth
  • driving organizational growth as part of the Pharmaceutical Leadership Team
  • a seldom combination of managerial and pharmaceutical excellence
  • a solid remuneration package

 

Position

Reporting to the Managing Director you ensure timely and continuous supply of released finished products. With your team you manage all C(D)MO’s with the aim to timely supply at fair cost while meeting authorized specifications for both API’s as well as finished products. You are leading product development projects with partners, C(D)MO’s and suppliers, aimed at development or improvement of products or productions processes. Furthermore, you will be managing the Cost of Goods within the framework of the budget and business continuity plans. Also, it is your responsibility to implement and sustain an efficient supply chain aimed at securing released stock at all times for a fair cost. Eurocept Pharmaceuticals has its own secondary packaging facility which is part of your responsibility. Your involvement in all these aspects makes this a very dynamic and challenging role.

As board member of the Pharmaceutical Leadership Team, you will lead a strong team that makes it happen: among them a Project Manager, a Head of Production and a Planner/Purchaser. Expanding the team is possible. Naturally, you work in strong collaboration with other GxP functions like QA and Regulatory Affairs. Moreover you hold good relationship with Finance, Operations and Commercial. A very special job, with a global responsibility for the activities in any country where Eurocept Pharmaceuticals products are supplied and any country where C(D)MO’s or suppliers have been contracted.

 

Profile
  • a completed master’s degree, preferably in Life Sciences or Chemistry
  • minimum 8 years of experience in pharmaceutical manufacturing and / or supply chain
  • in-depth knowledge of manufacturing processes, regulatory procedures and quality concepts
  • experience in a leadership position within a multidisciplinary environment
  • entrepreneurial, analytical, and decisive
  • communicative, result-oriented, and flexible
  • excellent communication skills in English, both written and spoken

 

Organisation

Eurocept Pharmaceuticals Holding is a successful Dutch family-owned international company in pharmaceutical activities since 2001. Their mission is to market medicinal products which facilitate the therapeutic relationship between care providers and patients. The organisation has its headquarters in Ankeveen and offices in Paris and Istanbul. Depending on the market and services provided, Eurocept Pharmaceutical Holding also works under their well-known rare diseases’trademark Lucane Pharma. Depending on the product, Eurocept Pharmaceuticals is the marketing authorization holder, manufacturer, local representative, local distributor or wholesaler. In all these different areas of expertise, Eurocept Pharmaceuticals provides high-quality products and services: the high expectations of customers must be met and are compliant with requirements as are laid down in laws and regulations (GMP/GDP). As wholesaler and manufacturer, the company is responsible for regulatory affairs, quality, pharmacovigilance, manufacturing, marketing, sales, and distribution of medicines in many countries worldwide. Eurocept Pharmaceuticals values diversity and their working atmosphere can be characterized as informal, dynamic and entrepreneurial.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/24-160-DD, to Tim van Loon: info@derksenderks.nl.

 

For further information, please call Tim van Loon at number +31 (0)6 20 79 77 21.

 

An individual assessment is part of the selection procedure.

 

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

 

Not quite the position you are looking for? Please check our website https://www.derksenderks.nl/vacatures/ for other interesting positions!

 

Derks Vacature Kwaliteit

Quality Control Technician III

Offer

  • a challenging job within a global pharmaceutical company
  • an operational role in an international environment
  • a temporary contract until 12 May 2025
  • temporary to permanent opportunity for the suitable candidate

 

Position

The pharmaceutical production site in Haarlem is looking for a motivated Quality Control Technician to strengthen the team. As part of the Quality Control Analytical Laboratory, you will be responsible for performing critical analyses to ensure the quality of products. This includes conducting routine tests on samples during both the production process and the final product, according to established analysis protocols and within specified time limits. Additionally, you will be responsible for handling results that deviate from or fall outside specifications according to our quality management system. Your tasks also include writing, reviewing, and approving test results, adhering to company policies and regulations, and actively participating in complex problem-solving and root cause analyses. Furthermore, you will perform first-line troubleshooting of laboratory equipment. This position requires working in a 24/7 shift pattern.

 

Profile

  • mlo+ / hlo / (Bachelor’s degree) in Analytical Chemistry or Pharmaceutical Chemistry, or equivalent experience
  • knowledge and experience with the use of pharmacopoeia methods
  • previous experience in a pharmaceutical environment
  • experience with analytical techniques such as UPLC/HPLC, TOC, and PSD
  • knowledge of pharmaceutical quality systems and production processes, with preference for experience working under GMP
  • strong analytical mindset
  • result-oriented team player with a strong can-do mentality
  • proficient in English or Dutch (both spoken and written)

 

Organisation

Our client is a global pharmaceutical leader and the world’s largest generic medicines producer, committed to improving health and increasing access to quality health solutions worldwide. Their employees are at the core of their success, with colleagues in over 80 countries, delivering the world’s largest medicine cabinet to 200 million people every day. They offer a unique, diverse portfolio of products and solutions for patients and they have built a promising pipeline centred around their core therapeutic areas. They are continually developing patient-centric solutions and significantly growing both their generic and specialty medicines business through investment in research and development, marketing, business development and innovation. This is how they improve health and enable people to live better, healthier lives.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-163-DD, to Björn Baarveld: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or WhatsApp Björn via +31 (0)6 51 98 16 13.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

 

Derks Vacature Kwaliteit

Senior QA Specialist

Offer
  • being part of a passionate team with a lot of substantive knowledge
  • dynamic position as Senior QA Specialist with a diverse range of tasks
  • a lot of personal responsibility and flexibility
  • attention for personal development

 

Position

As a Senior QA Specialist you will be responsible for maintaining the Quality System and execute the annual QA plan. In this role you will make sure that the QMS is in compliance with ISO and Regional Standards (MDR).

Also, you are responsible for CAPA Management, Root cause investigations, internal- and supplier auditing. You will supervise the Change Management, Validation and Product release. In this role you will also support Operations and other ELC departments. You will control quarantine shipments, recalls and on-hold situations. Furthermore, you will respect regulations involving CE marking and product integrity.

 

Profile
  • Bachelor’s degree
  • experience in a similar role, preferably with strong relation and awareness of logistical operational processes
  • experience with ISO13485 and MDR
  • good documentation skills
  • good communicative skills in English, both written and oral. Dutch is a plus
  • flexible and attention to detail

 

Organisation

Our client focuses on keeping promises to patients, healthcare providers, stakeholders, and society. At the same time, they are engaged in building an innovative company, which is committed to promoting global health. Our client is the market leader in contact lenses, contact lens care products, optical medicines, optical surgical products, and instruments. One of our client’s largest distribution centers is located in Amsterdam. From this location, products are stored, packaged, and shipped to customers in more than a hundred countries. The culture of the company is characterized as informal, open, and accessible. Our client is currently looking for an enthusiastic and communicative Senior QA Specialist.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/24-161-DD, to Dennis Uleman: info@derksenderks.nl.

For further information, please call, text or WhatsApp to Dennis Uleman at number +31 6 82 72 71 33

 

An individual assessment may be part of the selection procedure.

 

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

 

Not quite the position you are looking for? Please check our website https://www.derksenderks.nl/vacatures/ for other interesting positions!

Teamleider Zorg

Aanbod

  • impact maken op de ouderenzorg op een unieke historische locatie;
  • uitdagende en afwisselende rol met veel zelfstandigheid;
  • integrale aansturing van een multidisciplinair team van +/-30 gedreven medewerkers;
  • een sleutelrol bij een organisatie waar samenwerken centraal staat;
  • aandacht en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • eigentijdse arbeidsvoorwaarden, salaris conform FWG 55 CAO VVT.

Wat ga je doen

Als teamleider van het Bartholomeus Gasthuis maak je met jouw teams de missie van het Gasthuis mogelijk; samen met zorg en aandacht bijdragen aan een zin- en waardevolle dag voor de bewoners. Bevlogen zet jij je in voor goede zorg op een historische plek waar mensen naar elkaar omzien en gastvrijheid al eeuwenlang voorop staat. Persoonlijke aandacht, samenwerken en kwaliteit van zorg en een gevoel van samen zijn aspecten die hierbij passen en voor het Bartholomeus Gasthuis vanzelfsprekend zijn. Als teamleider heb je een belangrijke sleutelrol, waarbij je (een deel van) de zorg coördineert die met je collega’s en vrijwilligers voor de bewoners gerealiseerd wordt.

Als teamleider ben je integraal verantwoordelijk en de spil van twee multidisciplinaire teams, bestaande uit zorgmedewerkers, stagiaires, medewerkers welzijn, huysdames en vrijwilligers. Gezamenlijk zijn de teams verantwoordelijk voor de uitvoering van het totaal aan wonen, zorg en welzijn. Als teamleider motiveer je jouw teams door medewerkers te coachen, uit te dagen, zichtbaar te zijn, naast hen te staan en je stuurt op eigen verantwoordelijkheid en de kernwaarden van de organisatie: zien dat ieder mens uniek is, elkaar respecteren, behouden wat er is, ontdekken wat er kan en kijken wat anders en beter kan worden gedaan in de toekomst. Historie, innovatie en vernieuwing gaan bij Bartholomeus Gasthuis hand in hand. Er wordt hard gewerkt, met elkaar en in warme sfeer, aan een gastvrije plek voor de bewoners en de buurt. Als dit bij jou past reageer dan direct en we vertellen je graag meer over deze unieke positie!

Profiel

  • afgeronde opleiding op hbo-niveau;
  • ervaring met het aansturen van teams van zorgprofessionals;
  • achtergrond in de zorg, bij voorkeur in de VVT;
  • inspirerende en coachende manier van leidinggeven;
  • initiatiefrijk, communicatief en sociaal vaardig;
  • verbindend, creatief en gericht op samenwerking.

Organisatie

Het Bartholomeus Gasthuis staat sinds 1367 letterlijk midden in Utrecht. De historische doelstelling is nog altijd eigentijds: een gastvrije plaats waar iedereen die ouder wordt zich welkom voelt. Om te wonen, te ontmoeten, te logeren, hulp te geven of te krijgen, vitaal en verzorgd te blijven en te genieten van de mooie dingen van het leven.

Het Bartholomeus Gasthuis biedt ook zorg binnen een kleinschalig zorghotel, heeft een goed draaiende brasserie en veel partijen maken gebruik van de zalenverhuur. Dit alles maakt het Bartholomeus Gasthuis zo uniek als kleine zelfstandige speler in de ouderenzorg, met grote ambities! Er werken zo’n 200 medewerkers en 130 vrijwilligers die zorg bieden aan cliënten met diverse zorgbehoeften.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-115-DD, naar Karin Hultink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Senior Adviseur Zorgverkoop

Aanbod

• verbindende rol binnen een complex en dynamisch werkveld;
• intern adviserend en richting gevend aan een strategisch inkoopbeleid;
• ruimte voor eigen visie, strategie bepaling en ondernemerschap;
• contractpartner zorgverzekeraars;
• schakel tussen zorgkantoor, gemeenten en Altrecht;
• hybride werken met regie op eigen agenda;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 cao GGZ.

Functie

De uitdagingen en veranderingen die het Integraal Zorgakkoord met zich meebrengen voor Altrecht, maken de rol van Accountmanager Zorgcontractering cruciaal. Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met verzekeraars en daarnaast met het zorgkantoor en gemeenten. Dit met als doel tot goede samenwerking en heldere afspraken te komen voor zorg en ondersteuning op maat voor alle cliënten van Altrecht. Vanuit de zorgverkoopcyclus positioneer je Altrecht, signaleer je kansen en bedreigingen in de markt en onderhoud je relaties met alle relevante stakeholders. Je bewaakt de lopende contractafspraken en draagt zorg voor de implementatie en monitoring hiervan. Er is veel aandacht voor strategische samenwerkingen en de maatschappelijke rol die Altrecht vervult. Je hebt het lef om anders te kijken en bent daarbij vanuit de contractering continu op zoek naar mogelijke verbeteringen. Waar nodig initieer je een verbeterproject met vaak een sterke inhoudelijke component, onderbouw je dit met een business case en pak je hierin vervolgens succesvol de lead. Je bent een echte teamspeler en samen met het team en collega’s in de organisatie werk je aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van het contracteerproces. Dit resulteert onder andere in het verder optimaliseren van het contracteerproces. De aansluiting en integratie hiervan binnen de organisatie is een belangrijk speerpunt. In deze functie ben je werkzaam voor de afdeling Financiën, Control & Zorgcontractering en rapporteer je rechtstreeks aan de directeur van deze afdeling. Binnen het team bouw je mee, optimaliseer je de zorgcontractering en zet deze ook intern op de kaart en weet je een heldere structuur aan te brengen. Een veelzijdige sleutelpositie, die cruciaal is om de zorg aan cliënten te kunnen bieden! Dus ben je die ervaren Zorgverkoper met kennis van en affiniteit met de GGZ, kom zeker met ons in contact om de mogelijkheden te bespreken!

Profiel

• afgeronde (bedrijfskundige) opleiding op minimaal hbo niveau;
• minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen de contractering met verzekeraars;
• kennis van wet- en regelgeving en dit kunnen vertalen naar concrete adviezen en beleid;
• een energieke verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van een netwerk;
• organisatiesensitief, empathisch en gevoel voor humor;
• cijfermatig en analytisch sterk, initiatiefrijk en ambitieus;
• actueel beeld van de ontwikkelingen en ruime kennis van de GGZ.

Organisatie

Altrecht is een specialistische GGZ-instelling in de regio Utrecht. Samen met de netwerkpartners (zoals het wijkteam, huisartsen, informele zorg) vormen ze het Netwerk Mentale Gezondheid in de regio Utrecht en wordt gezorgd dat elke burger toegang heeft tot passende ondersteuning of behandeling. Als de expertise nodig is, wordt met iemand gekeken naar zijn of haar eigen vraag of geholpen om deze scherp te maken. Dit doet Altrecht met de cliënt, de mensen die voor hem of haar belangrijk zijn, de professionals, ervaringsdeskundigen en netwerkpartners.
De visie van Altrecht op mentale gezondheid, transdiagnostische, integrale en herstelgerichte behandeling wordt proactief uitgedragen op de plekken waar Altrecht vertegenwoordigd is. Daarnaast wordt er geëxperimenteerd door middel van onderzoek en innovatie met nieuwe behandelvormen, ontwikkelt men de (specialistische) kennis en expertise door en zetten deze in op digitalisering van het behandelaanbod. Jaarlijks behandelt Altrecht zo’n 15.000 mensen. Bij Altrecht werken ongeveer 1900 mensen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-138-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Senior Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
  • uitdagende positie met impact op de strategie van een modern en toegankelijk ziekenhuis in Gouda;
  • verbindende rol richting zorgverzekeraars, partners en stakeholders;
  • ruimte voor jouw visie en ondernemerschap en impact als eerste aanspreekpunt in onderhandelingen;
  • arbeidscontract van 28-32 uur per week met mogelijkheid tot hybride werken;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 CAO Ziekenhuizen.
Functie

Als Senior Adviseur Zorgverkoop ben je verantwoordelijk voor het maken van de juiste afspraken tussen het Groene Hart Ziekenhuis en zorgverzekeraars en draag je bij aan toekomstbestendige inrichting van zorg in de regio en een financieel gezond ziekenhuis. Je bent relatiemanager en onderhandelaar in één. Dit betekent dat jij het Groene Hart Ziekenhuis goed weet te vertegenwoordigen en tegelijkertijd duurzame relaties onderhoudt en uitbouwt.

Binnen een complex speelveld ontwikkel je verkoopstrategieën, vertaalt je interne ambities naar een extern verkoopplan en pak je de lead in de onderhandelingen met zorgverzekeraars. Je fungeert als eerste aanspreekpunt, waarbij je zorg draagt voor contract- en relatiebeheer met zorgverzekeraars. Je stemt veelvuldig af met interne stakeholders en houdt toezicht op de uitvoering van de afspraken in de vorm van naleving en monitoring. Daarnaast volg je trends en ontwikkelingen op de markt en vertaal je deze signalen naar analyses. Op basis hiervan adviseer je de organisatie over commerciële kansen en strategische ontwikkelingen. Als Senior Adviseur Zorgverkoop rapporteer je aan de Manager Zorgverkoop en werk je nauw samen met de Business Analist Zorgverkoop die jou ondersteunt bij het organiseren van het gehele zorgverkoopproces. Gezamenlijk zorgen jullie dat de afspraken tussen ziekenhuis en zorgverzekeraars bijdragen aan een financieel gezonde organisatie en aan een toekomstbestendige inrichting van de zorg in de regio.

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding, bijvoorbeeld in de richting van bedrijfskunde of economie;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare zorgverkoop/-inkoop rol;
  • kennis van zorgcontractering, de financiering van zorg en relevante wet- en regelgeving;
  • goede onderhandelingsvaardigheden en gewend binnen een complex speelveld te werken;
  • relatiegericht met uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • analytisch, proactief en zelfstandig.
Bedrijf

Het Groene Hart Ziekenhuis is gelegen in de regio Gouda in het Groene Hart van Nederland. Het ziekenhuis staat bekend om zijn toewijding aan hoogwaardige zorg en service aan patiënten en vervult een toonaangevende rol in de regio. Het GHZ levert brede basiszorg (waaronder o.a. oncologische zorg, acute zorg en verloskundige zorg) op verschillende medische terreinen. Groot genoeg voor brede zorg, maar kleinschalig genoeg voor een toegankelijke en hartelijke cultuur met korte lijnen.

Naast de medische zorgverlening streeft het Groene Hart Ziekenhuis ernaar om een gastvrije en ondersteunende omgeving te bieden voor patiënten en hun families. Het ziekenhuis investeert in moderne faciliteiten, technologie en medische expertise om aan de behoeften van de regio te voldoen. Daarnaast werkt het nauw samen met andere zorgverleners en instellingen in de regio om een geïntegreerd zorgnetwerk te bieden dat de continuïteit van zorg bevordert. Met een focus op kwaliteit, veiligheid en patiëntgerichtheid, heeft het Groene Hart Ziekenhuis een no-nonsense houding en oog voor elkaar.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-093-DD, naar Lysanne Lakerink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Lysanne via 06 45 32 89 54. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

 

Interim Manager Poliklinisch Apotheek

Aanbod
  • werken bij toonaangevend ziekenhuis in Nederland;
  • aansturen, coördineren, begeleiden en motiveren;
  • integraal verantwoordelijk voor 18 fte;
  • tijdelijke opdracht voor 9 tot 12 maanden;
  • marktconform uurtarief via Derks & Derks
Functie

Als Interim Manager Poliklinisch Apotheek ben je verantwoordelijk voor een Apotheek locatie in het Erasmus MC Rotterdam. Dit toonaangevende ziekenhuis in Rotterdam beschikt over vier Apotheek locaties waaronder de locatie Thuismedicatie. Samen met de verantwoordelijk Apotheker run je deze locatie bestaande uit 15 apothekersassistenten en 3 logistiek medewerkers.

Als Manager is het jouw verantwoordelijkheid om medewerkers te motiveren en inspireren om het beste uit zichzelf te halen en als team de juiste resultaten te boeken. Er wordt dagelijks hard gewerkt aan het uitgeven van medicijnen en voorlichting geven over de geneesmiddelen aan de gebruikers. Het is jouw taak om dat met het team zo optimaal mogelijk te doen. Je bent procesmatig sterk, weet verschillende processen zo goed mogelijk in te richten en bestaande processen te optimaliseren. Met jouw resultaatgerichte instelling worden successen behaald en kan het team groeien. Je hebt naast de bedrijfsmatige processen veel oog voor de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers, de groepsdynamiek en de individuele groei die mensen doormaken. Je werkt veel samen met de Managers van de andere drie locaties en met de artsen en verpleegkundigen voor aansluiting aan de keten van patiëntenzorg. Je houdt je bezig met verschillende projecten, waaronder een verhuizing die op de planning staat en draagt bij aan de verdere toekomst van de Poliklinische Apotheek.

Profiel
  • ervaring als Manager in de zorg plus afgeronde relevante opleiding op HBO of WO niveau;
  • affiniteit met geneesmiddelen en ervaring binnen (ziekenhuis-) farmacie;
  • oog voor zowel de interpersoonlijke als de bedrijfsmatige aspecten in het team;
  • procesmatig sterk, resultaatgericht en gewend meerdere projecten tegelijk te managen;
  • op korte termijn en voor 32 tot 36 uur per week beschikbaar.
Bedrijf

Het Erasmus MC excelleert met zorg, onderzoek en onderwijs. Met een grote club van medewerkers, vrijwilligers en studenten wordt er met toewijding en passie gewerkt aan een veilige topzorg en onderwijs. De Poliklinische apotheek beschikt over vier locaties. Met 120 medewerkers blijft de Poliklinische Apotheek ontwikkelen en de zorg voor patiënten verbeteren.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/24-159-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je/uw reactie aan Derks & Derks te richten.

 

 

Derks vacature inkoop-logistiek

Supply Chain Project Manager

Aanbod

  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-10-2024.

 

Functie

De functie betreft een tijdelijke positie als Supply Chain Project Manager. De voornaamste taken omvatten het beheren en coördineren van activiteiten met betrekking tot drie hoofdgebieden: de lancering van producten, de overdracht van producten tussen locaties en materiële wijzigingen als gevolg van leveranciers- of productelementwijzigingen. Als Project Manager ben je verantwoordelijk voor het beheren van alle aspecten van diverse supply chain-projecten, vaak met betrokkenheid van meerdere disciplines. Je maakt gebruik van expertise en leiderschapsvaardigheden om personeel aan te sturen en problemen op te lossen, zodat projectdoelen en -vereisten worden behaald. Dit houdt in dat je best practices en kennis van interne of externe zakelijke kwesties gebruikt om producten, diensten of processen te verbeteren.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

 

Profiel

  • bacheloropleiding (BA/BS) in een toepasselijke discipline;
  • 3-5 jaar relevante werkervaring;
  • vermogen om complexe problemen op te lossen en zelfstandig te werken;
  • mogelijkheid om minimale begeleiding te ontvangen en collega’s met minder ervaring te ondersteunen;
  • full-time beschikbaar, hybride werken niet mogelijk.

 

Bedrijf

De missie van onze relatie is om een wereldleider te zijn op het gebied van generieke geneesmiddelen en biofarmaceutica en om het leven van patiënten over de hele wereld te verbeteren. Al meer dan een eeuw gebruiken zorgverleners, patiënten en mantelzorgers de medicijnen van onze relatie. Ze streven ernaar om innovatieve specialité behandelingen te ontwikkelen. Met meer dan 43.000 medewerkers, in meer dan 70 landen wereldwijd, is de diversiteit van opvattingen, talenten en ervaring hun sleutel tot voortdurend succes. Hun krachtige organisatiecultuur biedt je de mogelijkheid om een echt verschil te maken in het leven van mensen en waarde toe te voegen aan jouw carrière.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-155-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!