Interim Manager Algemene Zaken

Aanbod
  • een functie waar je oog hebt voor mens en resultaat;
  • verdeel je aandacht tussen twee locaties;
  • werken op de poli voor volwassenen zorg;
  • contract voor 36 uur per week van Derks & Derks Detachering;
  • tijdelijke aanstelling voor in ieder geval 6 maanden.
Functie

Als Manager Algemene Zaken (Manager Bedrijfsvoering) ben je verantwoordelijk voor het behalen van de doelstellingen ten aanzien van patiëntenzorg en bedrijfsvoering van de poliklinieken volwassenen in Leidschendam en Zoetermeer. Je werkt hierin nauw samen met de twee Managers Behandelzaken die de zorginhoudelijke kant aansturen. Je zoekt proactief naar samenwerking en aansluiting binnen en buiten de organisatie. Dit doe je door te managen vanuit de basis van verbinding en vertrouwen. Je geeft coachend leiding aan 2 multidisciplinaire teams (totaal ca. 38 FTE) waarbij je stuurt, op natuurlijke wijze, op resultaat en ontwikkeling. Je zet hierbij personeel en middelen zo efficiënt mogelijk in. Daarnaast maak je deel uit van het managementteam poliklinieken en onderhoud je actief in- en externe relaties gericht op het versterken van de ketenzorg.

Profiel
  • je hebt hbo+ werk- en denkniveau op het gebied van bedrijfsvoering;
  • je hebt relevante leidinggevende ervaring binnen de gezondheidszorg;
  • harde eis: ervaring de in GGZ (zorg);
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Bedrijf

Onze klant is een geestelijke gezondheidszorgverlener voor iedereen die in crisis is of in crisis dreigt te komen. Ze ondersteunen het volledige herstelproces voor zowel patiënt met psychische klachten, als diens omgeving. Er is ruimte om je te ontwikkelen, je eigen functie vorm te geven en samen te werken richting optimaal resultaat. Op dit moment zijn ze op zoek naar een tijdelijke Manager Algemene zaken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/23-153-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms-en of Whatsappen met Sandra via +31 (0)651981613.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

#LI-DNI

Derks Vacature Sales Marketing

Accountmanager Medical Devices Cardiologie

Aanbod

  • grote eigen verantwoordelijkheid in zelfstandig, uitdagend en afwisselend werk;
  • totaalpakket: beheren, onderhouden en uitbouwen van (klant)relaties;
  • mooie producten met sterke wetenschappelijke onderbouwing;
  • onderdeel worden van gedreven team op het gebied van cardiologie bij een gerenommeerde internationale speler.

Functie

Als Accountmanager Medical Devices Cardiologie heb je een belangrijke commerciële rol met Nederlandse elektrofysiologiecentra. Je fungeert als een liaison tussen Marketing, Clinical en Customer Service om de behoeften van de klant te identificeren en te vervullen. Specifieke verantwoordelijkheden zijn onder meer het beheren van 16 EP-accounts in Nederland, het ontwikkelen van relaties met potentiële en bestaande klanten en het bijwonen van industriebeurzen en klinische conferenties. Bovendien houd je voortdurend kennis bij van alle aspecten van eigen en concurrerende productinnovaties, deze kennis gebruik je in je voordeel om feedback aan stakeholders te geven over de ontvankelijkheid van de markt.

Kortom, een functie waarbij jouw saleskwaliteiten en kennis van cardiologie ingezet worden om het marktaandeel te vergroten van medical devises op het gebied van elektrofysiologie.

Profiel

  • minimaal een hbo-diploma in een gerelateerd vakgebied;
  • mininmaal 5 jaar ervaring in de cardiologie in een sales of clinical support rol;
  • goede kennis van de cardiale anatomie, intracardiale signaalinterpretatie en EP-procedures;
  • uitstekende vaardigheden om relaties te creëren en te behouden;
  • uitstekende schriftelijke, mondelinge en presentatievaardigheden in het Nederlands en Engels.

Bedrijf

Onze opdrachtgever bundelt krachten om de meest complexe problemen in de gezondheidszorg aan te pakken. Dit doen zij door oplossingen te ontwikkelen die van vitaal belang zijn voor mensen die lijden aan levensbedreigende aandoeningen en de zorgverleners die hen bijstaan. In meer dan 100 landen ondersteunen zij zorgverleners bij het verbeteren van de zorg door de kosten te verlagen, de efficiëntie te verhogen en de toegang tot zorg te vergroten, zodat meer mensen op meer plaatsen langer en gezonder kunnen leven.

Het bedrijf is toegewijd aan het investeren in de toekomst en het welzijn van de medewerkers en de planeet. Ze streven naar een diverse en inclusieve werkomgeving en bieden 40.000 medewerkers wereldwijd de kans om in hun eigen lokale gemeenschap te werken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/23-150-DD, naar Frans de Waijer, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Frans de Waijer via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode OF een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Strategisch Adviseur Eerstelijnszorg

Aanbod

  • strategische positie met impact op de bekostiging van de (eerstelijns-) gezondheidszorg in Nederland;
  • samen met andere stakeholders veranderingen realiseren die leiden tot betere zorg;
  • werken bij een toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • inspirerende collega’s en interessante contacten met aanbieders en stakeholders;
  • uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket (salarisrange €55.000,- tot  €78.000,- p/j).

Functie

Als Adviseur Eerstelijnszorg heb je een heldere visie op het toegankelijk houden van de eerstelijns gezondheidszorg en lukt het jou om de druk op de zorgkosten te vertalen in duurzame oplossingen. Als Adviseur Eerstelijnszorg geef je sturing aan vraagstukken binnen de eerste lijn en ben je verantwoordelijk voor een deel van de paramedische dossiers en de preventiedossiers zoals GLI en Stoppen met Roken. Je hebt een belangrijke rol in het ontwikkelen van een gezamenlijke visie op de eerstelijnszorg en hoe deze verder vanuit regionaal perspectief te versterken. Deze strategie vertaal je vervolgens naar operatie, waar je in samenwerking met collega’s uit de zorginkoop-keten uitvoering aan geeft.

Tevens draag je zorg voor verbinding en weet je partijen in een versnipperd landschap bij elkaar te brengen. Zo onderhoudt je contacten met diverse aanbieders, maar schakelt daarnaast ook op macroniveau. Je zorgt ervoor dat de visie en strategie breed uitgedragen worden naar externe stakeholders als het Ministerie van VWS, brancheorganisaties en aanbieders. Je betrekt en informeert hen in het proces, met als doel het vergroten van de effectiviteit van het beleid. Je denkt en werkt hierbij vanuit een overstijgend perspectief, zoals het meenemen van de impact van beleid op de inkoop van andere zorgsoorten, denk aan ziekenhuiszorg en ouderenzorg. Ook inspireer je andere collega’s binnen Zilveren Kruis, zoals beleidsadviseurs en zorginkopers. Je brengt interne en externe partijen met elkaar in verbinding om zo een toekomstbestendige eerste lijn te organiseren.

Profiel

  • afgeronde opleiding op WO niveau;
  • heldere overstijgende visie op gezondheidszorg en kennis over de bekostiging;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een strategische positie met focus op beleidsvraagstukken;
  • bekend met eerstelijns zorgvraagstukken (GLI, paramedische zorg, huisartsenzorg);
  • affiniteit met inkoopmethodieken als open contractering en selectieve inkoopprocedures;
  • overziet de impact van het ontwikkelen van beleid op het zorgveld en de eigen organisatie;
  • verbinder met drive om zaken te veranderen.

Bedrijf

Zilveren Kruis is onderdeel van Achmea, de grootste collectieve zorgverzekeraar in Nederland. Voor de ruim vier miljoen klanten zet Zilveren Kruis veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. Het team Strategie & Innovatie bestaat uit in totaal zestien collega’s ( o.a. Adviseurs, Data-Analisten, huisartsen) en probeert bestaande zorg te vernieuwen, te toetsen en verder door te ontwikkelen.

Als Adviseur eerstelijnszorg heb je een belangrijke rol binnen het team en werk je nauw samen met collega’s en partners binnen en buiten de organisatie. Je krijgt veel verantwoordelijkheid om jouw doelen te bereiken en jouw visie op de zorg helder uit te dragen. Je rapporteert aan de Manager Strategie & Innovatie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-092-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Business Analist

Aanbod
  • impact op de strategische koers van het Ikazia Ziekenhuis;
  • zelfstandige adviesrol richting Manager Zorgverkoop, Medische staf en diverse vakgroepen;
  • ruimte om vanuit jouw expertise bij te dragen aan BI en de benodigde stuurinformatie;
  • samen met enthousiaste en ingevoerde professionals de weg naar de toekomst inslaan;
  • arbeidsvoorwaarden conform CAO ziekenhuizen, jaarsalaris variërend van € 47.000,- tot € 69.000,-.
Functie

Het Ikazia komt uit een uitdagende financiële situatie en is nu een nieuwe weg ingeslagen. Als Business Analist maak je onderdeel uit van het team Planning & Control. Je hebt binnen het team een belangrijke positie. Je geeft sturing op kostbare ziekenhuistrajecten en weet deze op de juiste manier te begroten. Je pakt detailvragen uit de vakgroepen op, levert stukken aan voor de jaarrekening en zorgt voor de juiste productiebegroting.

Daarnaast werk je intensief samen met de Manager Zorgverkoop die je ondersteunt met het verstrekken van de juiste stuurinformatie en productiedata. Jij weet big data om te zetten naar bruikbare analyses voor de zorgcontractering. Samen met de Manager Zorgverkoop zorg je dat onderhandelingen met betrekking tot zorgcontractering voorbereid zijn. Je bent hierbij kritisch waar nodig en weet zaken helder te presenteren en te beargumenteren. Ook ben je medeverantwoordelijk voor het opstellen van de prijslijsten. Je behoudt het overzicht, bewaakt en behaalt deadlines. Je werkt veel samen met collega’s binnen het team zoals de Business Controllers, maar ook met diverse andere afdelingen.

Je hebt hart voor de zorg en zet jouw talent en expertise in door het ziekenhuis te ondersteunen bij data-gedreven werken. Daar is binnen het Ikazia Ziekenhuis juist nu veel behoefte aan, dus een mooie kans om je als Business Analist in te onderscheiden!

Profiel
  • afgeronde opleiding bedrijfseconomie of bedrijfsinformatiekunde op hbo- of wo-niveau;
  • minimaal 3 tot 5 jaar ervaring binnen een soortgelijke functie;
  • (big) data kunnen doorgronden en inzichtelijk maken voor anderen;
  • ervaring binnen de zorg is een pre, maar niet noodzakelijk;
  • gestructureerd, tactisch en analytisch sterk;
  • accuraat, stressbestendig en communicatief vaardig.
Bedrijf

Het Ikazia Ziekenhuis (circa 1400 fte, circa 210 miljoen euro omzet) is een bijzonder ziekenhuis. Door haar locatie en de zorgtaak die daaruit voortvloeit, maar ook door haar protestants-christelijke ontstaansgeschiedenis. Haar vier kernwaarden zijn uit die ontstaansgeschiedenis geformuleerd: oprechte interesse, onderling verbonden, betrouwbaar en professioneel. Men gelooft diep en oprecht in respect vóór elkaar en het beste úit elkaar halen. Door de mix van oprechte interesse, onderlinge verbondenheid, professionaliteit en betrouwbaarheid, voelen mensen zich thuis bij dit ziekenhuis. Ikazia is een opleidingsziekenhuis voor een aantal specialismen en heeft, om zorg dicht bij huis te leveren, poliklinieken in Barendrecht-Carnisselande en Ridderkerk-Slikkerveer. Het Ikazia komt uit een financieel uitdagende periode en is samen met financiers en zorgverzekeraars vol goede moed en elan een nieuwe weg ingeslagen. Een nieuwe weg waarin bouwen, efficiency-verhoging, keuzes maken, samenwerking en ‘de goede dingen doen’ centraal staan.

Word jij enthousiast van deze uitdaging, ben jij een expert in het doorgronden van big data en word jij warm van de dynamiek van een ziekenhuis? Dan maken we graag tijd voor een kennismakingsgesprek!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-097-DD, naar Alexander Willemse: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Manager Zorgverkoop

Aanbod

  • richting geven aan de strategische koers van het Ikazia Ziekenhuis;
  • verbindende rol richting zorgverzekeraars, samenwerkingspartners en interne stakeholders;
  • met daadkracht en verbindende instelling bijdragen aan kwalitatief goede en efficiënte zorg;
  • anticiperend op alle voor het huis relevante ontwikkelingen;
  • samen met enthousiaste en ingevoerde professionals de weg naar de toekomst inslaan;
  • arbeidsvoorwaarden conform CAO ziekenhuizen, jaarsalaris variërend van € 65.000,- tot € 96.000,-.

Functie

Het Ikazia Ziekenhuis komt uit een uitdagende financiële situatie en is nu een nieuwe weg ingeslagen. De Manager Zorgverkoop draagt hier in belangrijke mate aan bij door het vertalen van de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen naar toekomstgerichte afspraken met zorgverzekeraars en andere stakeholders. Vanuit jouw visie en expertise coördineer je de zorgverkoop. Dit weet je vakkundig en kwalitatief in een gestroomlijnd proces te doen, anticiperend op actuele interne ontwikkelingen. Rekening houdend met vraag en aanbod en in samenwerking met stakeholders in de regio. In samenwerking met de Business Analist verzorg je een goede afstemming en weet je rapportages goed te duiden. Je draagt zorg voor een professionele onderhandeling met zorgverzekeraars en neemt de interne stakeholders en hun behoeftes hierin mee. Je adviseert gevraagd en ongevraagd en komt met verbetervoorstellen. Je hebt de regie op het verkoopproces, weet de verschillende belangen af te wegen en interne en externe weerstanden te overbruggen. Je werkt samen met andere afdelingen zoals o.a. Planning & Control en Zorgadministratie. Je rapporteert direct aan de Manager Financiën en Informatie en fungeert zowel in- als extern als aanspreekpunt m.b.t. zorgcontractering.

Profiel

  • afgeronde academische opleiding in een bedrijfseconomische richting;
  • minimaal 5 jaar ervaring met zorg in- of -verkoop in een vergelijkbare rol;
  • aantoonbare ervaring binnen de zorg (binnen een ziekenhuis is een pre);
  • oog voor èn visie over ontwikkelingen in de markt;
  • stevige gesprekspartner met sterke communicatieve skills en onderhandelingskracht;
  • relatiegericht, sterke bouwer;
  • verbinder met empathisch vermogen, creatief met een warme zakelijkheid.
  • verbeteraar met oog voor proces.

Bedrijf

Het Ikazia Ziekenhuis (circa 1400 fte, circa 210 miljoen euro omzet) is een bijzonder ziekenhuis. Door haar locatie en de zorgtaak die daaruit voortvloeit, maar ook door haar protestants-christelijke ontstaansgeschiedenis. Haar vier kernwaarden zijn uit die ontstaansgeschiedenis geformuleerd: oprechte interesse, onderling verbonden, betrouwbaar en professioneel. Men gelooft diep en oprecht in respect vóór elkaar en het beste uit elkaar halen. Door de mix van oprechte interesse, onderlinge verbondenheid, professionaliteit en betrouwbaarheid, voelen mensen zich thuis bij dit huis. Ikazia is een opleidingsziekenhuis voor een aantal specialismen en heeft, om zorg dicht bij huis te leveren, poliklinieken in Barendrecht-Carnisselande en Ridderkerk-Slikkerveer. Het Ikazia komt uit een financieel uitdagende periode en is samen met financiers en zorgverzekeraars vol goede moed en elan een nieuwe weg ingeslagen. Een nieuwe weg waarin bouwen, efficiency-verhoging, keuzes maken, samenwerking en ‘de goede dingen doen’ centraal staan. Word jij enthousiast van deze uitdaging en de dynamiek van een ziekenhuis binnen een uitdagende regio? Dan maken we graag tijd voor een kennismakingsgesprek!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-098-DD, naar Karin Hultink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Senior Biosafety Officer

Aanbod
  • gevarieerde rol op het gebied van Biosafety;
  • verantwoordelijke belangrijke rol waarbij je de rest van het team begeleidt;
  • werken in een prettige, proactieve en collegiale werkomgeving;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als (Senior) BioSafety Officer houd je je bezig met continue verbetering van het bioriskmanagement systeem. Je adviseert, borgt en ziet erop toe dat de regelgeving wordt nageleefd op het gebied van biosafety, biosecurity en genetisch gemodificeerde organismes (GGO’s) binnen het bedrijf. Daarnaast draag je zorg voor de genetisch gemodificeerde organismen en ben je de aanvoerder voor het ontwikkelen en uitvoeren van audits, zowel intern als externe-/leveranciersbeoordelingen. Naast het begeleiden van de audits en voer je risk assessments uit voor verschillende projecten binnen het bedrijf. Bovendien neem je de verantwoordelijkheid voor het opstellen, implementeren en continu verbeteren van beleid, standaarden, richtlijnen en actieplannen met betrekking tot BioSafety en Security. Met ongevraagd en gevraagd advies verbeter en ontwikkel je de veiligheidscultuur binnen het bedrijf. Je handelt incidenten, ongevallen en calamiteiten af aan de hand van root cause investigation en je geeft advies en ondersteuning bij aanvragen, wijzigingen en beëindiging van vergunningen. Verder deel je jouw kennis en expertise door inspirerende veiligheidstrainingen te ontwikkelen en te geven. Je werkt met veel persoonlijke vrijheid in een collegiaal team van 8 personen. Op deze manier zorg jij ervoor dat de gehele productie volledig en veilig verloopt.

Kortom, een uitdagende mix van taken om de biosafety en veiligheidscultuur te verbeteren!

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-/wo-opleiding in een technische richting, aangevuld met opleidingen op het gebied van biologische veiligheid;
  • minimaal vijf jaar werkervaring in deze functie, of een vergelijkbare functie;
  • benoemd als biologisch veiligheidsfunctionaris door bureau GGO;
  • technische expertise op het gebied van algemene (laboratorium) veiligheid en regelgeving;
  • een teamplayer met veel overtuigingskracht;
  • uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse- als de Engelse taal in woord en geschrift.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een een wereldwijd opererend biofarmaceutisch bedrijf dat vaccins produceert en is tevens een producent van generieke geneesmiddelen. Daarnaast richt de organisatie zich op de ontwikkeling, productie en verkoop van innovatieve geneesmiddelen. De missie van dit bedrijf is om polio voor altijd de wereld uit te helpen. Als Senior Biosafety Officer werk je op de Environment, Health & Safety afdeling. Deze afdeling richt zich op het regelen van veiligheid, milieu en gezondheid op de werkplek.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-022-DD, naar Minke Gastreich of Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Minke Gastreich of Bjorn Schouten via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode OF een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Medisch Adviseur MSZ

Aanbod
  • zorginhoudelijke positie met impact op de betaalbaarheid van de gezondheidszorg in Nederland;
  • jouw kennis als arts op macroniveau inzetten;
  • werken bij dé toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • hecht team (22 fte) met daarbinnen een collegiale samenwerking tussen 8 artsen;
  • meedenken over de visie van Zilveren Kruis 2025;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

In deze functie beoordeel je machtigingsaanvragen van verzekerden voor medisch specialistische zorg, revalidatiezorg en geriatrische revalidatiezorg. Je beoordeelt of de verzekerde recht heeft op een vergoeding binnen (vooral) de medisch specialistische zorg, zoals behandelingen in het buitenland of plastische chirurgie. Hiervoor raadpleeg je, in sommige gevallen, wetenschappelijk onderzoek om een gegronde argumentatie tot stand te brengen. Je bent betrokken bij het hele proces van spiegelen, naleving- en materiële controles. Je voert hiervoor gesprekken met zorgaanbieders, je beoordeelt aangeleverde inhoudelijke informatie en onderzoekt, als dat nodig is, patiëntendossiers op locatie van de zorgaanbieders. Je neemt duidelijke standpunten in over de rechtmatigheid, doelmatigheid en gepast gebruik van gedeclareerde zorg en beargumenteert beslissingen zowel richting collega’s als zorgaanbieders. Het begrip ‘de Stand van de Wetenschap en Praktijk’ staat hierbij centraal. Je geeft advies en bent betrokken bij rechtszaken met zorgaanbieders of verzekerden, die vaak gaan over rechtmatige zorg.

Daarnaast ben je als Medisch Adviseur MSZ verantwoordelijk voor het op peil brengen en houden van de zorginhoudelijke kennis binnen Zilveren Kruis. Je deelt je kennis actief en bent een zorginhoudelijke vraagbaak voor je collega’s. Je draagt zorg dat de medewerkers in jouw functionele eenheid zorgvuldig omgaan met medische informatie van onze verzekerden. Je faciliteert dat medewerkers die zorginhoudelijke gegevens beoordelen en interpreteren dit op een juiste wijze doen. Bij het uitvoeren van al deze taken ben je je steeds bewust van de belangen van de klanten (de verzekerden) op de korte en lange termijn, op individueel en collectief niveau en weeg je deze af.

Profiel
  • BIG geregistreerd arts;
  • academisch werk- en denkniveau;
  • kennis van medisch specialistische zorg of huisartsengeneeskunde;
  • affiniteit met wetenschappelijk onderzoek;
  • verbindt theorie en praktijk en kijkt overstijgend naar vraagstukken;
  • besluitvaardig, analytisch en met overtuigingskracht;
  • drive om zaken te veranderen.
Bedrijf

Zilveren Kruis maakt onderdeel uit van Achmea, de grootste collectieve zorgverzekeraar in Nederland. Voor haar ruim vier miljoen klanten zet Zilveren Kruis veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. Als Medisch Adviseur MSZ maak je onderdeel uit van het Controleteam MSZ/GGZ binnen de afdeling Naleving & Controle. Het team Naleving & Controle is onderdeel van de afdeling Zorginkoop en is verantwoordelijk voor het controleren van declaraties op rechtmatigheid en doelmatigheid, het beoordelen van (complexe) machtigingsaanvragen, het spiegelen van aanbieders op hun declaratiepatronen en het zorgdragen dat contractafspraken met aanbieders worden nageleefd.

Het Controleteam MSZ/GGZ bestaat uit ruim 20 personen (zorginhoudelijk adviseurs, controlespecialisten en –medewerkers) en houdt zich bezig met het meedenken over en implementeren van nieuw beleid, het uitvoeren van (materiële) controles en de naleving van gemaakte inkoopafspraken. Hierdoor is er een breed scala aan expertise en vaardigheden aanwezig. Binnen het team werk je vooral intensief samen met circa zeven andere medisch adviseurs MSZ in een grotendeels zelfsturend team. Het team maakt onderdeel uit van de afdeling Naleving & Controle, die op zijn beurt onderdeel is van Zorginkoop.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-047-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Kwaliteit

QA Specialist / QA Manager

Aanbod
  • fulltime beschikbaar (32 tot 36 uur is bespreekbaar);
  • open informele sfeer met gedreven collega’s;
  • breed pakket aan QA verantwoordelijkheden;
  • kans om het opleidingstraject tot Qualified Person te doorlopen;
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als QA Specialist / QA Manager ben je in nauwe samenwerking verantwoordelijk voor het verbeteren van de huidige kwaliteitsprocessen. Dit doe je met behulp van jouw ervaring en kennis op het gebied van QA en jouw daadkrachtige en aansturende persoonlijkheid. Je bent het aanspreekpunt voor kwaliteit gerelateerde kwesties en klachten en je bent verantwoordelijk voor het implementeren en verbeteren van kwaliteitssystemen. Daarnaast beoordeel je documentaties om producten vrij te geven en handel je klachten, afwijkingen en wijzigingen af. Je bent in staat om voorbereidingen te treffen voor audits, inspecties en om zelf inspecties uit te voeren. Verder ben je actief betrokken bij het onderhoud van technische overeenkomsten en de jaarlijkse kwaliteitsbeoordeling (PQR), en je draagt bij aan het kwalificeren van leveranciers/klanten. Bovendien haal je voldoening uit het aansturen van een team van twee tot drie medewerkers.

Kortom: een functie met een zelden voorkomende mix van kwaliteit, leidinggeven en ontwikkeling.

Profiel
  • wo-diploma in een gerelateerd vakgebied;
  • minimaal 4 jaar ervaring in de farmaceutische industrie binnen QA, generieke ervaring wordt hierbij sterk aanbevolen;
  • heeft bij voorkeur ervaring met regelgevende instanties, inspecties, auditeren, change control en het vrijgeven van goederen;
  • de ambitie om geregistreerd te worden als QP is een pre;
  • hands-on mentaliteit, ambitieus, extravert, initiatiefrijk, vasthoudend, gedreven, nauwkeurig en vol energie;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
Bedrijf

Onze opdrachtgever verzorgt de productie van generieke geneesmiddelen voor klanten. Deze producten worden geïmporteerd vanuit contractproducenten en daarna conform GMP-wetgeving geanalyseerd en na EU-keuring en beoordeling voor productie vrijgegeven voor de markt. Het bedrijf bestaat uit een leuk, klein en hecht team waar kwaliteit en samenwerking hoog in het vaandel staan.

Het bedrijf is een dochteronderneming van een wereldwijd toonaangevend farmaceutisch bedrijf dat gespecialiseerd is in generieke geneesmiddelen. Zij bieden innovatieve farmaceutische oplossingen vanaf grondstoffen tot distributie en levering. Binnen dit generieke geneesmiddelenbedrijf zijn dagelijks 20.000 medewerkers in 150 landen actief om bij te dragen aan hoogwaardige en betaalbare kwaliteit van zorg.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/23-135-DD, naar Minke Gastreich of Frans de Waijer, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Minke Gastreich of Frans de Waijer via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Sales Marketing

Marketing Specialist Health & Circular

Aanbod
  • verantwoordelijkheid voor de marketing van de nieuwste business unit Health binnen het bedrijf;
  • opzetten en begeleiden van marktstudie en marktsegmentatie binnen het domein ‘Circular’;
  • werken binnen een ambitieuze organisatie met de drive te groeien en ontwikkelen;
  • eigen invulling geven aan de rol;
  • een competitief salaris op basis van kennis & ervaring tussen €3180 & €5144;
  • samenwerken met een team van gedreven en gemotiveerde commerciële professionals.
Functie

Als Marketing Specialist Health & Circular ben je met jouw expertise de toegewezen marketeer om de twee nieuwste business units te ondersteunen die zich gaan richten op de zorgketen enerzijds en op circulaire supply chain oplossingen anderzijds. Jij weet als expert op het gebied van Healthcare hoe je de bestaande diensten van dit bedrijf overbrengt naar de zorgsector. Hierbij breng je kernprincipes, zoals het ontzorgen van cliënten, duurzaamheid en affiniteit met circulaire supply chain oplossingen, mee in de branding van het bedrijf. Daarnaast voer je een marktstudie en marktsegmentatie uit op het vlak van Circular, om daarmee de groei voor de verdere toekomst te onderzoeken. Jouw voornaamste taak wordt het professionaliseren van de marketing en communicatie van het bedrijf met speciale aandacht voor verdere groei in de vorm van leadgeneratie. Dit doe je in een groeiend team van vier Business Developers, Accountmanagers, een Solutions Developer en een marketing collega die zich specifiek gaat richten op de e-commerce. Je rapporteert direct aan de CCO. Hierbij krijg jij ook de kans om jouw eigen visie toe te passen op de uitvoering van de marketing en communicatie. Uiteraard adviseer en informeer je ook de collega’s in je team met betrekking tot de omzet groei gedreven targets.

Kortom; een uitdagende rol waar jouw kennis uit de sector de nieuwe businessunit tot een succesvolle onderneming zal maken.

Profiel
  • minimaal een afgeronde bachelor opleiding o.a. op het gebied van Marketing & Communicatie;
  • minstens 2 jaar ervaring in de zorg of Medical Devices;
  • kennis van marktsegmentatie, leadgeneratie in een B2B context;
  • ervaring met B2C marketing is een pre;
  • affiniteit met duurzaamheid/circular supply chain;
  • bereid om te reizen naar verschillende locaties in Nederland en België;
  • creatief in het bereiken van nieuwe doelen, ondernemend en initiatiefrijk;
  • bereid om af en toe naar Nuth te reizen.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een gerenommeerde en innovatieve supply chain specialist. Het bedrijf bestaat uit zes business units waarvan de nieuwste zich richt op de bezorging en installatie van medische hulpmiddelen, alsook de reparatie en onderhoud van medische apparatuur. In de afgelopen 25 jaar is het logistieke- en repairbedrijf uitgegroeid tot een gerenommeerde speler in diverse sectoren. In een steeds meer digitaliserende wereld bewaart deze organisatie een menselijke component in hun dienstverlening. Door naast het bezorgen ook te ondersteunen bij het installeren of repareren van de producten, worden klanten gerustgesteld en goed ingelicht over hun product. Door deze unieke formule is het bedrijf succesvol geworden en verspreidt het zich inmiddels over de gehele Benelux. Om die groei naar de toekomst toe verder te versnellen is naast de Health focus de verbreding naar Circular diensten een mogelijkheid die actief onderzocht gaat worden.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-080-DD naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Bjorn Schouten via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Sales Marketing

Accountmanager Medical Devices

Aanbod
  • onderdeel worden van een gedreven commercieel team op het gebied van diabetes bij een gerenommeerde internationale speler;
  • grote eigen verantwoordelijkheid in een snel groeiend bedrijf;
  • totaalpakket: beheren, onderhouden en uitbouwen van (klant)relaties;
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • vormt een hecht team met Clinical Consultants.
Functie

In deze functie wordt een beroep gedaan op de gehele breedte van je commerciële vaardigheden en competenties. Als Accountmanager Medical Devices wordt je verantwoordelijk voor het accountmanagement van jouw regio, welke je in kaart brengt, beheert en uitbouwt alsof het je eigen onderneming is. Je leert de ins en outs van het product leert kennen. Door jouw relationele kwaliteiten zorg je ervoor dat het product een voorkeurspositie krijgt.

Samen met de Clinical Consultants maak je de regioplannen. Met jouw analytische en strategische vaardigheden en inzichten zorg jij dat de juiste samenwerkingsverbanden ontstaan en dat je de ‘decision making units’ weet te identificeren (denk aan diabetesverpleegkundigen en andere zorgprofessionals). Jij weet deuren te openen en van een “nee” een “ja” te maken! Hierbij ben je in staat de behoefte van de klant te vertalen naar oplossingen. Desalniettemin ben je vanuit je expertise een interessante gesprekspartner.

Kortom: een inhoudelijk uitdagende functie, waarin je alle ruimte krijgt om je commerciële expertise in te zetten om zo bij te dragen aan het succes van deze gerenommeerde organisatie in Nederland!

Profiel
  • minimaal hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in een economische of (para-)medische richting;
  • minimaal 3 jaar commerciële buitendienstervaring in de Life Sciences of Gezondheidszorg;
  • kennis van/ervaring met diabeteszorg is een pre;
  • in staat in korte tijd een gedegen relatie op te bouwen o.b.v. intrinsieke interesse in de klant;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • je werkt uitstekend zelfstandig, maar je maakt ook graag deel uit van een team;
  • sterk verantwoordelijkheidsgevoel;
  • proactief, initiatiefrijk en hands-on;
  • resultaatgericht en groot doorzettingsvermogen.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een multinational die zich inzet om zelfzorg voor diabetespatiënten eenvoudiger en makkelijker te maken. Meer dan dertig jaar specialisme is terug te vinden in de kwaliteit en de slimme ontwerpen van de producten. Zij richten zich onder andere op patiënten met diabetes. Hoewel onderdeel van een grote speler is er in het team in Nederland sprake van een informele cultuur met korte lijnen. Daarnaast staat men open voor jouw ideeën en schakelt men snel. De organisatie heeft afgelopen jaar een mooi product op de markt gebracht. Om het team uit te breiden komen wij graag in contact met een Accountmanager Medical Devices.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-121-DD, naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Dennis Uleman of Pieter van Gelderen: 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!