Projectleider GMP & Kwaliteit

Aanbod
  • groeiende, ambitieuze, unieke en internationaal georiënteerde organisatie;
  • ondernemende en kwaliteitsgerichte functie;
  • ruimte om mee te groeien met de organisatie;
  • vrijheid om je werkzaamheden en werktijden flexibel in te plannen.
Functie

Als Projectleider GMP & Kwaliteit ligt jouw focus op strategische vraagstukken, zowel intern, bij klanten (consultancy), als voor de GMP- en GDP-trainingen. Je bent samen met het Trainings- en Consultancyteam verantwoordelijk voor de implementatie hiervan bij zowel kleine als grote farmaceutische organisaties. Vanuit jouw rol ontwikkel je een strategisch plan en visie voor zowel de trainings- als consultancyactiviteiten binnen de organisatie. Daarnaast draag je zorg voor de inhoudelijke kwaliteit van trainingen en consultancyopdrachten. Dit stem je af met inhoudelijke experts. Je organiseert een deel van de trainingen zelf, waardoor je jouw inhoudelijke kennis kunt overbrengen op anderen. Je analyseert de behoeftes van klanten en trainers, maar ook veranderingen in wet- en regelgeving en de farmaceutische industrie. Deze veranderingen weet je slim te verwerken in strategische plannen.

Je werkt nauw samen met een team van drie andere consultants, waarin jouw rol met name gericht is op visie, ondernemerschap en het aansturen van projecten. Daarnaast werk je met klanten tijdens opdrachten en schakel je intern met andere teams binnen PCS.

Circa 50% van je tijd besteed je aan klantbezoeken. Je vindt het leuk om internationaal actief te zijn en bent flexibel ingesteld, met een ondernemersmentaliteit. Omdat je zelfstandig bent en overzicht weet te behouden, is het voor jou geen probleem om in een soms wat chaotische organisatie te werken. Je werkt in een klein team en krijgt veel ruimte om te groeien.

Al met al is dit een uitdagende, maar ook hands-on rol binnen een groeiende, internationaal georiënteerde organisatie.

Profiel

  • afgeronde -opleiding (bijvoorbeeld in de richting van Farmacie, Bio-engineering of Proces-engineering);
  • minstens 3 jaar ervaring op het gebied van QA in een GMP-omgeving is een must;
  • ambitie om te groeien, zowel in vaardigheden als in farmaceutische kennis;
  • hands-on, flexibel, ondernemend, strategisch, analytisch, zelfstandig, verantwoordelijk en communicatief vaardig;
  • bereidheid om te reizen, zowel binnen als buiten Europa;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als
Bedrijf

Pharmaceutical Consultancy Services (PCS) is een internationaal farmaceutisch consultancy- en trainingsbureau. Ze ondersteunen wereldwijd farmaceutische organisaties, door middel van consultancy services, trainingen en audits. Ze adviseren, inspecteren en trainen producenten en groothandels wereldwijd, met als doel patiëntgerichte, praktische kwaliteitssystemen. Ook bieden ze een gevalideerd GMP-softwaresysteem aan, bedoeld voor het effectiever maken van kwaliteitssystemen. Zo zorgen ze ervoor dat zowel kleine als grote organisaties voldoen aan de GMP, GDP, FDA, of WHO regulatory compliance. Naast Nederland zijn ze onder andere ook actief in de VS, UK, Canada, Europa en India. De organisatie is een jong, vrij informeel bedrijf met korte lijnen en de sfeer onderling is ontspannen. Ze hebben aandacht voor de werknemers en hun ontwikkeling. Vanwege groei en uitbreiding zijn ze op zoek naar een Projectleider GMP & Kwaliteit.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-180, naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Bjorn Schouten op nummer +31 6 516 491 61.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

 

#LI-BS1

Qualified Person

Offer
  • fully responsible for a portion of Eurocept’s portfolio from a QA perspective
  • oversee compliance activities within the Quality Department of a successful Dutch company
  • certify pharmaceutical products and meet all required quality standards
  • be part of an entrepreneurial, diverse company culture that fosters innovation
Position

As a Qualified Person at Eurocept Pharmaceuticals, you will play a crucial role in ensuring the release of high-quality pharmaceutical products. This position focuses on compliance activities in line with GxP requirements and regulatory standards, ensuring that products meet all necessary criteria before reaching the market.

In this role, you will take ownership of a diverse range of responsibilities, including CAPA management, handling deviations, performing internal audits, and overseeing the creation and review of Product Quality Reviews (PQRs). Additionally, you will ensure the proper execution of batch releases and validate production protocols. Experience as a Qualified Person (QP) for a minimum of three years is essential, as this is a core requirement of the role. While an RP certification is considered a valuable asset, it is not mandatory.

You will be part of a dedicated team within the Quality Department, collaborating closely with two other QP’s at the headquarters and supporting the Director of Quality & Compliance. The broader team structure includes a QA Manager who supervises three QA Officers, ensuring a robust quality framework across the organization.

What makes this role unique, and rewarding is the opportunity to work closely with the product lifecycle and influence critical processes within the production environment. You will engage in both strategic and operational quality tasks, such as conducting internal audits and acting as the primary QA point of contact for your assigned products.

Profile
  • at least a Bachelor’s degree in Life Sciences (e.g., Chemistry, Pharmacy, or other related fields)
  • 3+ years of experience as a Qualified Person in the pharmaceutical industry
  • in-depth understanding of GxP regulations
  • independent, analytical, and communicative
  • problem-solving abilities and a result-oriented mentality
  • strong communication skills in English (being able to speak Dutch is a preference, not a requirement)
Organisation

Eurocept Pharmaceuticals is a successful Dutch company that has been active in the pharmaceutical sector since 2001. The company is characterized as a medium-sized business with short communication lines between various departments. Their mission is to bring medicines to the market that facilitate the therapeutic relationship between healthcare providers and patients. The head office is located in Ankeveen, with offices in Paris and Istanbul. Depending on the market and the services provided, Eurocept Pharmaceutical Holding also operates under the well-known brand Lucane Pharma, primarily for rare disease indications. Depending on the product, Eurocept Pharmaceuticals acts as a marketing authorization holder, manufacturer, local representative, distributor, or wholesaler. In all these different areas, Eurocept Pharmaceuticals delivers high-quality products and services while meeting the high expectations of customers and the requirements as laid down in regulations (GMP/GDP). As a wholesaler and manufacturer, the company is responsible for regulatory affairs, quality, pharmacovigilance, production, marketing, sales, and distribution of medicines in many countries worldwide. Eurocept Pharmaceuticals values diversity, and their work environment can be described as informal, dynamic, and entrepreneurial.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/24-383, to Bjorn Schouten: bjorn@derksenderks.nl.

 

For further information, please call Bjorn Schouten at number +31 6 516 491 61.

 

Not quite the position you are looking for? Click here for other interesting positions!

 

#LI-BS1

Adviseur Strategie & Samenwerking

Aanbod
  • adviesrol met impact op strategische vraagstukken met volop vernieuwing, verdieping, impact en afwisseling;
  • ruimte voor persoonlijke en professionele groei en nauwe samenwerking met inspirerende collega’s;
  • werken aan meerdere uitdagende projecten en toonaangevende organisaties bezoeken in heel Nederland;
  • een werkomgeving waar jouw bijdrage direct zichtbaar is in het succes van opdrachtgevers;
  • aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket met salaris variërend van € 4.000,– tot € 6.000,– bruto per maand, een leaseauto en volop kansen voor verdere ontwikkeling en promotie.
Functie

Als Adviseur Strategie & Samenwerking krijg je de kans binnen een complex speelveld vanuit visie en denkkracht oplossingen in samenwerkingsvraagstukken voor opdrachtdrachtgevers binnen het maatschappelijk speelveld te bewerkstelligen. Je wordt verantwoordelijk voor het uitvoeren van adviesopdrachten binnen het maatschappelijk domein, bijvoorbeeld de gezondheid of bouw en infrastructuur. Je adviseert opdrachtgevers over samenwerkingsstrategieën, begeleidt samenwerkingsverbanden en draagt bij aan de doorontwikkeling van bestaande samenwerkingen. Als Adviseur Strategie & Samenwerking heb je ervaring met de vraagstukken die partijen op het gebied van samenwerken tegenkomen en wil je je daar verder in specialiseren. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband in een omgeving die zich richt op het vinden van innovatieve oplossingen en het naar een hoger niveau brengen van belangrijke samenwerkingsverbanden in Nederland.

Profiel
  • een afgeronde universitaire opleiding;
  • 2 tot 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur bij een adviesbureau;
  • ervaring met werken voor / bij organisaties in het publieke domein;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en adviesvaardigheden;
  • ervaring met stakeholdermanagement en affiniteit met politieke besluitvormingsprocessen;
  • drive en persoonlijkheid om zaken te veranderen.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een toonaangevende adviesorganisatie in Nederland en gespecialiseerd in strategische samenwerkingsvraagstukken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cve en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/24-384-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 06-12795418.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-KH1

Derks Vacature HRM

Teamleider Afdeling Chirurgie

Aanbod
  • uitdagende functie in de zorg;
  • contract voor 28 uur per week van Derks & Derks Detachering;
  • bruto maandsalaris tot € 5.084,- conform FWG 55 cao Ziekenhuizen;
  • aanstelling van 01-02-2025 t/m 31-08-2025.

 

Functie

Als Teamleider voor de afdeling Chirurgie ben je verantwoordelijk voor het aansturen van een professioneel team verpleegkundigen en ondersteunende medewerkers. Je bewaakt de kwaliteit van zorg en bevordert een veilige, patiëntgerichte werkomgeving. In samenwerking met het medisch team zorg je ervoor dat processen optimaal verlopen en dat de zorgprestaties voldoen aan de hoge standaarden.

Je biedt ondersteuning en coaching aan je team, signaleert verbeterpunten en implementeert innovatieve oplossingen. Dankzij jouw leiderschap weet je een sfeer te creëren waarin medewerkers zich gewaardeerd en gemotiveerd voelen.

Kortom, een veelzijdige en uitdagende functie in een topklinisch opleidingsziekenhuis waar kwaliteit en samenwerking centraal staan.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van detachering wordt ingevuld.

 

Profiel
  • leidinggevende ervaring in een vergelijkbare setting;
  • kennis van en ervaring met kwaliteits- en procesmanagement;
  • uitstekende communicatieve en coachende vaardigheden;
  • flexibel en stressbestendig in een dynamische werkomgeving;
  • proactieve instelling en gericht op samenwerking.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een topklinsch opleidingsziekenhuis dat continu haar kwaliteit van zorg verbeterd. Er wordt nauw samengewerkt met verschillende zorgpartners in de regio om dit ook zo efficient mogelijk in te richten. Als onderdeel van de Vereniging Samenwerkende Topklinsche opleidingsziekenhuizen richten ze zich op onderwijs voor alle werknemers, wetenschappelijk onderzoek om te blijven vernieuwen en het leveren van topklinsche kwalitatief hoogwaardige zorg aan patienten. Op dit moment zijn ze voor de afdeling Chirurgie op zoek naar een Teamleider.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV, onder vermelding van referentienummer MSP/24-400-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

#LI-AP1

Derks vacature inkoop-logistiek

Procurement Contractor – Logistics Warehousing & Distribution

Offer
  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • strategic and impactful role in a global organisation
  • opportunities to contribute to sustainability goals and process improvements
  • collaboration with diverse teams in an international context
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim
Position

As a Procurement Contractor you will lead strategic sourcing activities in logistics, warehousing, and distribution across the EMEA region. This role involves managing end-to-end sourcing processes, including RFI, RFP, e-sourcing, supplier onboarding, due diligence, negotiations, and contracting. You will oversee procurement projects in the UK, the Netherlands, and other EMEA locations, ensuring alignment with business needs and strategic goals.

As the primary point of contact for stakeholders, you will proactively engage with business partners to understand their short- and longterm objectives. This includes conducting project progress meetings, monitoring supplier performance, and driving process improvements while maintaining compliance with company policies and regulations. You will also be responsible for gathering market intelligence and data analysis to inform sourcing strategies and identify opportunities for cost savings and operational efficiency.

This role requires collaboration with global and regional category teams to ensure adherence to procurement processes and the successful execution of cost containment and reduction targets. Additionally, you will actively contribute to achieving the organisation’s supplier diversity and sustainability goals by fostering innovative approaches to sourcing and supplier management.

Profile
  • bachelor’s degree in Engineering, Supply Chain, or Logistics (or equivalent) with at least 7 years of experience in a local or regional procurement role, preferably in the Netherlands
  • proven experience in procurement within logistics categories
  • strong command of English (written and verbal)
  • excellent analytical and problem-solving skills
  • strong project management abilities with the capability to manage stakeholder expectations
  • self-starter with the ability to multitask and adapt to dynamic environments
  • proven success in developing and implementing sourcing strategies
Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services, they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Haarlem.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-401 to Luuk Batavier: info@derksenderks.nl.

 

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

 

#LI-LB1

Derks Vacature Kwaliteit

Operationeel Quality Officer

Aanbod
  • kansen voor loopbaanontwikkeling bij een internationaal bedrijf waar je je carrière kunt laten groeien;
  • werken bij door Fortune uitgeroepen tot één van de meest bewonderde bedrijven ter wereld;
  • tijdelijke aanstelling voor 12 maanden met kans op verlenging.

 

Functie

Als Operationeel Quality Officer ligt je primaire verantwoordelijkheid bij het waarborgen van de kwaliteit en naleving van procedures door middel van documentcontrole en het verandermanagementproces. Je houdt toezicht op de juiste documentatie en implementatie van wijzigingen binnen het systeem, waardoor de organisatie up-to-date blijft en efficiënt kan werken. Daarnaast draag je bij aan het onderhoud van het kwaliteitsbeleid en de toegewezen kwaliteitssystemen, met als doel de bedrijfsdoelstellingen voor de distributieprogramma’s van Abbott Logistics te behalen.

Je coördineert QA-gerelateerde activiteiten, zoals productafwerking, batch release en warehouse-activiteiten, en zorgt ervoor dat alle processen worden uitgevoerd volgens GMP-, HACCP- en GDP-richtlijnen. Hierbij werk je samen met medewerkers en adviseer je hen over het uitvoeren van activiteiten in overeenstemming met regelgeving (zoals GMP/FDA/HACCP/MDR) en normen (zoals ISO9001 & ISO13485), om de veiligheid van het product en de patiënt te garanderen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het toezien op en coördineren van programma’s rondom pest control, housekeeping, schoonmaak en beveiliging.

In jouw rol ondersteun je het documentbeheerproces, inclusief het opstellen van QA-gerelateerde procedures en beleidslijnen, en zorg je ervoor dat deze in lijn zijn met het bedrijfsbeleid. Ook ondersteun je het trainen van medewerkers in IT-systemen die verband houden met de toegewezen kwaliteitssystemen en draag je actief bij aan het continu evalueren en verbeteren van deze systemen.

 

Profiel
  • mbo+ of hbo bachelors degree en minimaal 2-4 jaar ervaring;
  • kennis van de medische industrie;
  • ervaring met kwaliteitssystemen en kwaliteitsborging in een operationele setting;·
  • aantoonbare kennis van technieken voor het beoordelen van de kwaliteit van processen en het vermogen om anderen bij deze activiteiten te begeleiden;·
  • kennis van GDP is een pre;
  • teamplayer, flexibel en probleemoplossende vaardigheden;
  • goede samenwerkings- en communicatieve vaardigheden;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

 

Bedrijf

Abbott is een wereldleider op het gebied van de gezondheidszorg die mensen helpt een beter leven te leiden in alle levensfasen. Hun portfolio van levensveranderende technologieën omvat het hele spectrum van de gezondheidszorg, met toonaangevende bedrijven en producten op het gebied van diagnostiek, medische apparatuur, voeding en generieke merkgeneesmiddelen. Hun 109.000 werknemers bedienen mensen in meer dan 160 landen.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/24-368-DD, naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marlies via +31645316342.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Supply Chain Manager

Offer
  • responsible for the entire supply chain process from raw materials to finished product
  • collaborate with global internal teams and external partners, influencing strategic decisions
  • broad and dynamic role within an ambitious and growing organisation
  • join an entrepreneurial and diverse company culture that encourages innovation

 

Position

As a Supply Chain Manager, you ensure that products are always delivered to the customer on time by actively placing and managing purchase orders from suppliers, aligned with their production planning. You directly convert market demand into purchase orders and work closely with external parties such as Contract Manufacturing Organizations (CMOs). Your primary responsibility is to guarantee timely deliveries, which is crucial for customer satisfaction. You regularly coordinate and adjust capacity with external suppliers, directly place purchase orders, and closely follow up on deliveries and adjust volumes as needed. Additionally, you ensure efficient inventory management according to the FIFO and FEFO principles, preventing waste. You are responsible for monitoring performance through Key Performance Indicators (KPIs) and regularly reporting them. You also actively participate in monthly Sales & Operations Planning (S&OP) meetings with CMOs, optimizing planning and identifying potential risks in time. In this role, you are the key link between internal stakeholders and external suppliers, focusing on the hands-on management of a smooth and efficient supply chain that aligns with customer expectations. In short, as a Supply Chain Specialist, you are the driving force behind an efficient and reliable supply chain, where your proactive approach and keen insight directly contribute to the success of the company!

 

Profile
  • at least bachelor’s degree (hbo) level of thinking and working
  • 5+ years of experience within the pharmaceutical industry is a must
  • several years of work experience in planning and/or procurement roles
  • familiar with GMP and GDP
  • experience with internationally operating companies and a diverse client base
  • experience with APICS, NEVI, Lean Six Sigma basics, and ERP systems is a plus
  • accurate, stress-resistant, quick, and flexible
  • strong communication skills in preferably both Dutch and English

 

Organisation

Eurocept Pharmaceuticals is a successful Dutch company that has been active in the pharmaceutical sector since 2001. The company is characterized as a medium-sized business with short communication lines between various departments. Their mission is to bring medicines to the market that facilitate the therapeutic relationship between healthcare providers and patients. The head office is located in Ankeveen, with offices in Paris and Istanbul. Depending on the market and the services provided, Eurocept Pharmaceutical Holding also operates under the well-known brand Lucane Pharma, primarily for rare disease indications. Depending on the product, Eurocept Pharmaceuticals acts as a marketing authorization holder, manufacturer, local representative, distributor, or wholesaler. In all these different areas, Eurocept Pharmaceuticals delivers high-quality products and services while meeting the high expectations of customers and the requirements as laid down in regulations (GMP/GDP). As a wholesaler and manufacturer, the company is responsible for regulatory affairs, quality, pharmacovigilance, production, marketing, sales, and distribution of medicines in many countries worldwide. Eurocept Pharmaceuticals values diversity, and their work environment can be described as informal, dynamic, and entrepreneurial.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/24-302, to Bjorn Schouten: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Bjorn Schouten at number +31 6 516 491 61.

 

Not quite the position you are looking for? Please check our website https://www.derksenderks.nl/vacatures/ for other interesting positions!

 

 

#LI-BS1

Regulatory Affairs Manager

Aanbod
  • verantwoordelijk voor de wereldwijde registratie en lifecycle management van een divers geneesmiddelenportfolio;
  • directe interactie en samenwerking met gezondheidsautoriteiten over de hele wereld;
  • een rol waarin je bijdraagt aan nieuwe ontwikkelingen van bestaande producten.
Functie

Als RA Manager ben je verantwoordelijk voor het beheren en coördineren van de registratiedossiers voor een deel van de geneesmiddelenportfolio van Eurocept. Dit wereldwijde portfolio omvat producten die geregistreerd zijn in diverse regio’s zoals Europa, Amerika, Australië, het Midden-Oosten en Zuid-Afrika. Je bereidt alle noodzakelijke documenten voor nieuwe registraties voor en dient deze in. Je zorgt voor een tijdige en correcte afstemming met interne afdelingen voor inhoudelijke input. Je draagt zorg voor het opstellen en onderhouden van de CMC-documentatie. Ook speel je een centrale rol in het lifecyclemanagement van geneesmiddelen, waarbij je verantwoordelijk bent voor post-approval variaties en een helder inzicht hebt in alle regulatoire aspecten met betrekking tot productieprocessen, formuleringen, verpakkingen en artwork. Samenwerking is cruciaal in deze rol; je werkt met collega’s van de afdelingen Quality, Productie en Pharmacovigilance om te zorgen dat de regulatory-strategie nauwkeurig wordt uitgevoerd. Je neemt actief deel aan cross-functionele projectmeetings en draagt de verantwoordelijkheid voor de juistheid van geprinte materialen zoals SmPC’s, bijsluiters, verpakkingen, en etiketten. In deze functie rapporteer je aan de Global Associate Director Regulatory Affairs. Jouw vermogen om effectief te communiceren, te coördineren en je pragmatische aanpak maken jou de ideale kandidaat om deze dynamische en verantwoordelijke functie succesvol te vervullen.

Profiel
  • afgeronde master in farmaceutische wetenschappen, farmacie, chemie, biologie, biochemie of een verwante discipline;
  • meerdere jaren ervaring in Regulatory Affairs, met kennis van Europese procedures en regulatoire wetgeving;
  • ervaring met CMC-documentatie is een pre;
  • sterke analytische en pragmatische denkvaardigheden, met een focus op probleemoplossing;
  • proactief, communicatief, verantwoordelijk, en gestructureerd;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Bedrijf

Eurocept Pharmaceuticals is een succesvol Nederlands bedrijf dat sinds 2001 actief is in de farmaceutische sector. Het bedrijf typeert zich als middelgroot bedrijf, met korte lijnen binnen de verschillende afdelingen. Hun missie is het op de markt brengen van geneesmiddelen die de therapeutische relatie tussen zorgverleners en patiënten vergemakkelijken. Het hoofdkantoor is gevestigd in Ankeveen, met kantoren in Parijs en Istanbul. Afhankelijk van de markt en de geleverde diensten opereert Eurocept Pharmaceuticals Holding ook onder het bekende merk Lucane Pharma voor veelal indicaties van zeldzame ziekten. Afhankelijk van het product fungeert Eurocept Pharmaceuticals als vergunninghouder, producent, lokale vertegenwoordiger, distributeur of groothandelaar. In al deze verschillende vakgebieden levert Eurocept Pharmaceuticals hoogwaardige producten en diensten, waarbij zij voldoen aan de hoge verwachtingen van klanten en de eisen zoals vastgelegd in wet- en regelgeving (GMP/GDP). Als groothandel en producent is het bedrijf verantwoordelijk voor regulatory affairs, kwaliteit, pharmacovigilance, productie, marketing, verkoop en distributie van geneesmiddelen in veel landen wereldwijd. Eurocept Pharmaceuticals waardeert diversiteit, en hun werkomgeving kan worden gekarakteriseerd als informeel, dynamisch en ondernemend.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-357, naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Bjorn Schouten op nummer +31 6 516 491 61.

Een individueel assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.

Onze opdrachtgever heeft Derks & Derks B.V. gekozen als wervingsbureau voor deze functie. Wij verzoeken je daarom om alle sollicitaties of andere reacties naar Derks & Derks te sturen.

 

Niet de positie die je zoekt? Bekijk dan onze website www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante functies!

 

#LI-BS1

Derks Vacature Productie

Project Manager Manufacturing

Offer
  • Lead impactful projects that ensure consistent product supply and successful launches;
  • Collaborate with global internal teams and external partners, influencing strategic decisions;
  • Grow your project management skills in a dynamic, regulated environment;
  • Join an entrepreneurial and diverse company culture that encourages innovation.
 Job description

As a Project Manager Manufacturing (PMM), you will manage product-related projects, ensuring completion within timelines and budgets. Your primary goal is to maintain a continuous product supply and prevent out-of-stock situations. This includes projects such as New Product Launches (NPL), onboarding new API suppliers, and transferring products between CMOs. You will work closely with internal teams and external partners, including CDMOs, CMOs, and suppliers, to coordinate manufacturing needs. Your responsibilities include converting market demand into production schedules at CMOs and placing purchase orders to ensure timely delivery. You will monitor project progress, identify risks, and work with stakeholders to address any issues. Building strong relationships is key, as is compliance with GMP/GDP guidelines and process improvements. You will track and report Key Performance Indicators (KPIs), such as On-Time-In-Full (OTIF) and stock management, ensuring clear communication across teams. Additionally, you will lead Sales & Operational Planning (S&OP) meetings with CMOs and oversee the entire project lifecycle from planning to delivery.

Profile
  • A bachelor’s or master’s degree in logistics, engineering, process technology, pharmacy, or a related field;
  • Experience in working within pharmaceuticals or food;
  • Experience with product tech transfers, new product introductions, and compliance with GMP/GDP guidelines;
  • Strong communication skills and a proactive, structured approach;
  • Detail-oriented, resilient under pressure, and adaptable;
  • Fluent in Dutch and English, both spoken and written.
Company

Eurocept Pharmaceuticals is a successful Dutch company that has been active in the pharmaceutical sector since 2001. The company is characterized as a medium-sized business with short communication lines between various departments. Their mission is to bring medicines to the market that facilitate the therapeutic relationship between healthcare providers and patients. The head office is located in Ankeveen, with offices in Paris and Istanbul. Depending on the market and the services provided, Eurocept Pharmaceutical Holding also operates under the well-known brand Lucane Pharma, primarily for rare disease indications. Depending on the product, Eurocept Pharmaceuticals acts as a marketing authorization holder, manufacturer, local representative, distributor, or wholesaler. In all these different areas, Eurocept Pharmaceuticals delivers high-quality products and services while meeting the high expectations of customers and the requirements as laid down in regulations (GMP/GDP). As a wholesaler and manufacturer, the company is responsible for regulatory affairs, quality, pharmacovigilance, production, marketing, sales, and distribution of medicines in many countries worldwide. Eurocept Pharmaceuticals values diversity, and their work environment can be described as informal, dynamic, and entrepreneurial.

 Interested?

Send your CV and motivation letter, mentioning reference number WS/24-301, to Bjorn Schouten at info@derksenderks.nl .

For more information, you can call, text, or WhatsApp Bjorn Schouten at +31 6 516 491 61.

 An individual assessment is part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as the recruitment agency for this position. Therefore, we kindly ask you to send all applications or other responses to Derks & Derks.

Not the position you’re looking for? Check our website https://www.derksenderks.nl/vacatures/ for other interesting vacancies!

#LI-TV1

Derks Vacature Regulatory Affairs

Regulatory Affairs Officer

Aanbod
  • werken in een dynamische, internationale omgeving vol kansen;
  • een groeiend productportfolio binnen heel Europa;
  • zelfstandige inhoudelijke rol met veel vrijheid;
  • veel mogelijkheden om door te groeien en jezelf te ontwikkelen;
  • flexibiliteit met de optie om hybride te werken.
Functie

Als Regulatory Affairs Officer ben jij dé schakel in het voorbereiden en indienen van regelgevende documenten bij de bevoegde instanties. Je zorgt ervoor dat het bedrijf altijd aan de laatste regelgeving voldoet en werkt nauw samen met zowel interne teams als externe partners. Jij bent degene die licentievariaties, notificaties en verlengingen binnen strakke deadlines soepel laat verlopen, terwijl je scherp de voortgang bewaakt. Jij documenteert en volgt alle ingediende stukken en goedkeuringen op, waarbij je verantwoordelijk bent voor het nalezen en goedkeuren van artwork voor verpakkingsmaterialen om te zorgen dat deze voldoen aan de regels. Het opstellen van Samenvattingen van de Productkenmerken (SmPC), Patiëntenbijsluiters en etiketten volgens het QRD-formaat is ook onderdeel van je werk. Dit alles doe je in opdracht van én in nauwe samenwerking met de Regulatory Affairs Managers. Veder ondersteun je de Regulatory Affairs Managers en projectteams met jouw expertise om ervoor te zorgen dat aan alle regelgevende eisen wordt voldaan en de juiste gegevens worden gegenereerd. Tot slot zorg je ervoor dat je altijd op de hoogte blijft van de nieuwste nationale en internationale wetgeving en richtlijnen, en houd je de archieven van Regulatory Affairs netjes bij, zowel fysiek als elektronisch. Kortom, in deze uitdagende rol werk je nauw samen met de Regulatory Affairs Managers en ben jij de drijvende kracht achter de naleving van de regelgeving, waarbij je een directe impact hebt op het succes van het bedrijf!

Profiel
  • master in Farmacie, Gezondheidszorg, Life Sciences of gerelateerde vakgebieden;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in een internationale omgeving;
  • uitstekende plannings- en tijdmanagementvaardigheden;
  • proactieve werkhouding;
  • goede kennis van relevante Europese richtlijnen, toepasselijke wet- en regelgeving;
  • vloeiende communicatievaardigheden in zowel Nederlands als Engels (schriftelijk en mondeling).
Bedrijf

Onze klant is een toonaangevende, onafhankelijke Europese speler op het gebied van OTC-producten, gespecialiseerd in de ontwikkeling, productie en distributie van een breed scala aan merkproducten. Het bedrijf groeit gezond en heeft de ambitieuze doelstelling om de komende drie tot vijf jaar te verdubbelen. Dit willen ze bereiken door zowel organische groei als door het betreden van nieuwe categorieën en markten via strategische overnames. Onze klant werkt op een ondernemende manier, met sterke lokale verantwoordelijkheden, en bouwt aan een krachtige ‘global local’ cultuur. Dit zorgt ervoor dat ze met snelheid en flexibiliteit kunnen opereren. Er heerst een sterke daadkrachtige energie door de hele organisatie. De (hoofd)afdeling van registratie is gevestigd in Nederland en leidt een team dat verspreid is over verschillende Europese landen. In Diemen bevinden zich twee Regulatory Affairs Managers en een Head of Regulatory Affairs. Deze locatie huisvest internationale afdelingen, marketing- en verkoopteams, evenals een fabriek. Om het team verder uit te breiden, is onze klant op zoek naar een nieuwe Regulatory Affairs Officer voor het kantoor in Diemen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-306-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

 

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

#LI-DH1