Business Development Manager Healthcare

Aanbod
  • een uitdagende en creatieve functie waarin je jouw expertise uit de zorgwereld toepast;
  • werken binnen een ambitieuze organisatie met de drive te groeien en te ontwikkelen;
  • businesspartner voor zowel klanten als het eigen managementteam;
  • opzetten en uitbreiden van een nieuwe business unit binnen de zorgsector;
  • groeimogelijkheden binnen zowel je eigen business unit als de overkoepelende organisatie.
Functie

Als Business Development Manager Healthcare ben je met jouw achtergrond en expertise goed ingevoerd in de markt en de trends voor één van de nieuwste business units van dit bedrijf. Niet alleen weet je op strategische en tactische wijze nieuwe klanten te genereren, ook help je door middel van jouw kennis en ervaring het team mee te nemen binnen deze markt en het bedrijf verder te professionaliseren. Waar jij kansen ziet, sla je toe en neem je het bedrijf daarin mee. Verder maak je de vertaalslag voor de strategische doelen naar concrete diensten. Jouw voornaamste taak wordt het onderzoeken van de behoeften van potentiële klanten en een salesplan opstellen. Dit doe je door actief events en klanten te bezoeken met een propositie die de volgende vraag beantwoordt: Waar in de Supply Chain maakt DynaHealth het verschil met haar brede pakket aan diensten? Ontdek waar de zorgmarkt tekortkomingen ervaart op het gebied van logistieke service, IT-vraagstukken en duurzaamheid en maak het verschil met deze unieke dienstverlening. In deze rol ontvang je ondersteuning van een gedreven en enthousiast team van zes commerciële collega’s die de ins en outs van het bedrijf kennen en je antwoordt direct aan de CCO. Dit alles zorgt ervoor dat jij via het bedrijf de hulpbehoevenden snellere en betere zorg laat ontvangen in hun (thuis)omgeving door op slimme wijze de wereld van de logistiek, aftersales en de zorg te combineren.

Kortom: een uitdagende en creatieve rol waarbij jouw unieke kennis het bedrijf tot een hoger niveau gaat brengen.

Profiel
  • minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • minimaal 5 jaar commerciële ervaring gericht op new business binnen de zorgmarkt;
  • een actief netwerk binnen B2B leverende partijen in Medical Devices;
  • ervaring in een leidinggevende positie is een pre;
  • kennis van GDP en affiniteit met logistiek en/of reparatiediensten is een pre;
  • proactief, initiatief tonend en creatief in het bereiken van nieuwe doelen.
Bedrijf

Dynagroup B.V. is een gerenommeerde en innovatieve Supply Chain Specialist. Het bedrijf bestaat uit zes business units waarvan de nieuwste, DynaHealth, zich richt op de logistiek (incl. uitleg en installatie) van medische hulpmiddelen en het onderhoud en reparatie van medische apparatuur. De doelstelling van DynaHealth is het ontzorgen van de zorg, zowel ontzorging van de patiënt als de opdrachtgever. In een steeds meer digitaliserende wereld bewaart deze organisatie een menselijke component in hun dienstverlening. Hun passie is het ondersteunen bij de realisatie van gepersonaliseerde oplossingen. Door deze unieke formule is het bedrijf succesvol geworden en breidt het zich inmiddels in rap tempo uit over de gehele Benelux.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-395-DD naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Bjorn Schouten op nummer +31 6 516 491 61.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Regulatory Affairs

Project Manager

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 20 december 2024 met optie tot verlenging bij goed functioneren.

 

Functie

Als Project Manager ben je verantwoordelijk voor het beheer van projecten vanaf de vroege FEL-fasen tot aan de oplevering, inclusief inbedrijfstelling en kwalificatie van investeringsprojecten. Om projecten te realiseren volgens de zakelijke doelstellingen werk je nauw samen met vertegenwoordigers van verschillende afdelingen zoals Productie, Veiligheid Gezondheid & Milieu, Kwaliteit, Financiën, Onderhoud, Inkoop en anderen.

Als lid van het team bij Facility & Engineering, een Centre of Excellence binnen de farmaceutische operaties, rapporteer je rechtstreeks aan de Facility & Engineering CAPEX-Lead. Je ondersteunt de projectimplementatie activiteiten voor investeringsprojecten. Met een jaarlijks budget van 20 – 40 miljoen euro realiseert het team productie-uitbreidingen en -aanpassingen aan faciliteiten en/of productieapparatuur, zowel retrofit als nieuwbouw.

Je belangrijkste verantwoordelijkheden omvatten het managen van alle aspecten van projectmanagement, het leiden van multidisciplinaire farmaceutische engineeringprojecten en het beheren van 4-5 projecten tegelijkertijd. Daarnaast fungeer je als tussenpersoon voor de projectsponsor en coördineer je de informatie tussen het projectteam en relevante stakeholders. Je bouwt sterke relaties op met zowel interne als externe stakeholders, stelt de projectteamstructuur op, genereert conceptuele ontwerpoplossingen en verkrijgt goedkeuring voor investeringsvoorstellen. Je zorgt voor de beschikbaarheid van middelen en voorzieningen voor projectuitvoering, voert bouwactiviteiten uit volgens kwaliteits- en veiligheidsnormen en zorgt voor een succesvolle afronding van het project met volledige documentatie, onderhoudsresultaten en operators training.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

 

Profiel

  • hbo werk- en denkniveau;
  • minimaal 7 jaar ervaring met industriële implementatieprojecten (bij voorkeur binnen de farmaceutische of voedingsindustrie);
  • zelfsturend, onafhankelijk en in staat om prioriteiten te stellen;
  • service – en klantgericht;
  • uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
  • thuiswerken is mogelijk, geen vaste dagen en is afhankelijk van de werkzaamheden.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-146, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Sales Marketing

Accountmanager New Business

Aanbod
  • verder uitbouwen van het klantenbestand met ruimte voor eigen initiatief;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • volop ruimte om je verder te ontwikkelen;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Accountmanager New Business ben je verantwoordelijk voor het maximaliseren van de commerciële impact en het versterken van de marktpositie van de organisatie. Omdat jij de markt door en door kent, ben je een volwaardige en vertrouwenwekkende gesprekspartner. Samen met de Commercieel Manager en collega’s van de afdeling Commercie werk je aan het mede ontwikkelen, implementeren en uitvoeren van het salesplan. Dit doe je door het strategisch identificeren en acquireren van nieuwe klanten binnen de bestaande markt, maar ook door het beheren van duurzame klantrelaties door klantbehoeften in kaart te brengen en hier continu op te anticiperen. Veder ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van succesvolle en innovatieve proposities die bijdragen aan de groeidoelstellingen van de organisatie en draag je zorg aan een goede documentatie van je commerciële activiteiten.

Profiel
  • hbo-opleiding richting Commercieel, Marketing of vergelijkbaar;
  • minimaal 8 jaar relevante werkervaring, waarvan minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in klantacquisitie en propositie ontwikkeling;
  • sterke ervaring in het opbouwen en verbeteren van klantrelaties;
  • een sterk netwerk en ervaring in de farmacie met name in de openbare apotheken
  • een netwerk binnen ziekenhuizen en apotheekinstellingen is een sterke pré;
  • ervaring met CRM;
  • ervaring met verkoopstrategieën;
  • affiniteit met de farmacie;
  • klant- en resultaatgericht, overtuigingskracht en initiatief;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands.
Bedrijf

Onze klant is gespecialiseerd in het leveren van geautomatiseerd ingepakte geneesmiddelen aan apotheken met als doel de ‘medicatieveiligheid’ en ‘therapietrouw’ te vergroten. Veilig en vertrouwd medicijngebruik voor patiënten is waar zij het voor doen. De patiënt staat bij hen centraal. De farmaceutische branche is dynamisch en constant in beweging. Zij lopen voorop als het gaat om het ontwikkelen van innovatieve producten en diensten in deze branche. Je gaat werken vanuit een splinternieuw kantoor. Modern vormgegeven met alle denkbare faciliteiten. Denk hierbij aan transparante kantoren, flexplekken, bedrijfsrestaurant, een bar, eigen sportschool en groen. Ze zijn collegiaal, jong en vooral ambitieus en zijn op zoek naar een Accountmanager New Business.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-110, naar Tim van Loon of Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

 

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Djamila Hagemans op nummer +31 (0)6 – 13 59 01 92

 

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Commercieel Directeur

Aanbod
  • belangrijke positie in het Benelux Leiderschapsteam;
  • vormgeven en transformeren van de commerciële strategie in Nederland;
  • volledige commerciële verantwoordelijkheid en leidinggeven aan een ambitieus commercieel team;
  • leiden van de uitvoering van merkstrategieën en verkoopactiviteiten
Positie

Als Commercieel Directeur ben je een belangrijk deel van het Benelux Leiderschapsteam van Almirall, betrokken bij strategische cross-functionele bijeenkomsten en speel je een actieve rol bij het vormgeven van de commerciële strategie en bedrijfswaarde in Nederland. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het gehele portfolio, met een speciale focus op de immunologieproducten die worden gecommercialiseerd en klaar zijn om in Nederland te worden gelanceerd. Je werkt nauw samen met het team van de Business Unit Director en collega’s uit verschillende disciplines om lokale merkstrategieën te ontwikkelen, gebaseerd op wereldwijde materialen maar afgestemd op lokale marktdynamiek. Bovendien zet je de strategische koers uit en leid je de uitvoering van activiteiten en programma’s om de beste commerciële waarde en concurrentiepositie binnen de ziektemarkten te waarborgen. Daarnaast ontwikkel je sterke prijs- en contractplannen op accountniveau, inclusief inkoopgroepen, en leid je de verkoopactiviteiten van het bedrijf in Nederland. Deze rol heeft volledige winst- en verliesverantwoordelijkheid voor het bovengenoemde gebied met betrekking tot omzet en lokale accountprijsstrategieën, en verkoopuitgaven. Je rapporteert aan de Algemeen Directeur Benelux en je zult het team Key Account Management in Nederland leiden, evenals de Manager Aanbestedingen en Prijzen.

Kortom, deze rol is een zeer uitdagende strategische leiderschapspositie binnen een ambitieuze, groeiende en veranderende organisatie!

Profile
  • master diploma in Life Sciences of Business of vergelijkbaar;
  • minimaal 10 jaar ervaring in de gezondheidszorgsector, met een focus op commerciële verkoopfuncties en een sterke verkoopgeschiedenis;
  • ervaring in key accountmanagement, sales management en contractonderhandelingen met ziekenhuizen is een vereiste;
  • ervaring in het beheren van hoogwaardige producten en de lancering van innovatieve biologische geneesmiddelen;
  • ervaring in immunologie is een vereiste, dermatologie is een pluspunt;
  • communicatief, ondernemend en energiek.
Organisatie

Almirall is een internationaal biofarmaceutisch bedrijf met het hoofdkantoor in Barcelona. Hun strategische focus ligt op huidgezondheid, met als corporate doel: ‘het transformeren van de wereld van patiënten door hen te helpen hun hoop en dromen voor een gezond leven te realiseren.’ De missie van Almirall is om de kwaliteit van leven van huidpatiënten te verbeteren. Om deze missie te vervullen, breiden ze voortdurend hun portfolio uit en richten ze zich op veelbelovende innovaties, met name op het gebied van biologics. De organisatie investeert in gedifferentieerde en baanbrekende medische dermatologieproducten om innovatieve oplossingen te bieden aan patiënten in nood. Ze hebben een succesvolle geschiedenis in dermatologie, wat hen de mogelijkheid biedt om een sterke positie op te bouwen in de gespecialiseerde immuno-dermatologie. Ze onderzoeken, ontwikkelen, produceren en commercialiseren hun eigen medicijnen, evenals een portfolio van gelicentieerde producten die zijn afgestemd op de behoeften van verschillende therapeutische gebieden. Vandaag de dag zijn hun producten verkrijgbaar in meer dan 70 landen op 5 continenten via 15 dochterondernemingen. De totale bedrijfsgrootte en omzet worden verwacht binnenkort te verdubbelen dankzij een groeiende pijplijn en bestaande of binnenkort te lanceren belangrijke merken in de dermatologie. Het doel van Almirall is om het toonaangevende bedrijf te worden op het gebied van medische dermatologie. Om hun organisatorische groei te stimuleren, zijn ze op zoek naar een Commercieel Directeur om het lokale commerciële team te leiden en te transformeren.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-069, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Tim van Loon op nummer +31 (0)6 20 79 77 21.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Sales Marketing

Sales Support Medewerker (0,8 fte)

Aanbod
  • sleutelrol met een breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Sales Support Medewerker ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van diverse taken binnen de afdeling Commercie en werk je onder leiding van de Commercieel Manager en werk je nauw samen met de collega’s op de afdeling Commercie. Je bent verantwoordelijk voor het maken van management analyses en het verzorgen van rapportages. Daarnaast ben je het aanspreekpunt van de organisatie, zowel intern (voor het sales-, communicatie- en marketingteam), als extern (voor klanten) en ben je verantwoordelijk voor het aannemen, registreren, beantwoorden en oplossen van vragen. Verder zul je ondersteunen bij klantendossier beheer, gesprek- en offerte voorbereiding, het opstellen van offertes en contracten, het verwerken van mutaties en het aanpassen van speciale sets. Daarnaast zal het verwerken en analyseren van data een belangrijk onderdeel worden van je verantwoordelijkheden. Uiteraard draag je zorg voor een goede vastlegging in het CRM-systeem. Kortom, een veelzijdige rol als spin in het web binnen de commerciële afdeling van een groeiende, mensgerichte organisatie, waarin je met je drive, analytische vermogen en klantgerichtheid hét verschil kan maken.

Profiel
  • Hbo werk- en denk niveau
  • Afgeronde commerciële opleiding of vergelijkbaar;
  • ruime ervaring met data-entry en het analyseren van data;
  • ten minste 2 jaar relevante (commerciële) ervaring met dagelijks klantcontact;
  • goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • positief kritisch denkvermogen en oplossingsgerichtheid;
  • klantgericht, proactief, administratief sterk, planmatig, kwaliteitsgericht en stressbestendig.
Bedrijf

Onze klant is gespecialiseerd in het leveren van geautomatiseerd ingepakte geneesmiddelen aan apotheken met als doel de ‘medicatieveiligheid’ en ‘therapietrouw’ te vergroten. Veilig en vertrouwd medicijngebruik voor patiënten is waar zij het voor doen. De patiënt staat bij hen centraal. De farmaceutische branche is dynamisch en constant in beweging. Zij lopen voorop als het gaat om het ontwikkelen van innovatieve producten en diensten in deze branche. Je gaat werken vanuit een splinternieuw kantoor. Modern vormgegeven met alle denkbare faciliteiten. Denk hierbij aan transparante kantoren, flexplekken, bedrijfsrestaurant, een bar, eigen sportschool en groen. Ze zijn collegiaal, jong en vooral ambitieus en zijn op zoek naar een Sales Support Medewerker.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/24-133-DD, naar Tim van Loon of Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Djamila Hagemans op nummer +31 (0)6 – 13 59 01 92

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

 

Derks vacature kwaliteit

Digital MMD Automation Project Delivery Lead

Offer

  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • Support MMD Capital projects with delivery of PCS, PLC-SCADA, BMS and/or Data Historian systems
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim for 12 months with the possibility to extend

 

Position

As a Digital MMD Automation Project Delivery Lead you support MMD Capital projects with delivery of PCS, PLC-SCADA, BMS and/or Data Historian systems. You focus on realizing basis of design reflected project Automation/IT scope by driving development and verification of vendor delivered systems into our clients’ system landscape, covering all functional, technical and documentation aspects. You will report to the Digital MMD Project Lead, and you will work closely with local and global Digital MMD teams as well as external equipment vendors and system integrators.

You are responsible for the creation/review of requirements specifications for project scope Automation/IT systems. You review and approve design/development documentation generated by the system supplier/integrator in conjunction with the project User Representatives and the Digital MMD Design Lead.

You assist in integration Automation Systems in our clients’ landscape, both IT infrastructure and Data interfaces. Of course, you witness and assist with Automation/IT development testing with the system vendor (CQV/CSV). You will monitor and drive the operational execution of targeted work package from our client’s perspective and report the status/progress to the Digital MMD Project Lead. You will partner with internal Automation/IT and Quality departments ensuring system functional, technical, and quality implementation in line with and our clients’ standards.

 

Profile

  • solution driven team player with analytical mindset, capable to combine the generation of automation scope content and delivery management tasks
  • minimum of 5 years’ experience in a similar Manufacturing Automation/IT systems delivery role
  • demonstrated experience with process automation and data acquisition systems, ISA 95 level 2/3. (PCS, PLC-SCADA, Data Historian, preferably Siemens, Zenon and/or Aveva/OsiSoft PI oriented)
  • understanding of Automation/IT networks and ESX hardware virtualization platforms
  • knowledge of compliance and associated documentation guidelines in regulated industries, or willing to acquire (GxP, GAMP, SDLC)
  • professional level of verbal and writing skills, English mandatory, Dutch optional
  • strong communication skills and coordinating with vendor and business stakeholders
  • hybrid working: minimum 3,5 days per week onsite Boxmeer and/or travelling to vendor locations
  • excellent facilitation, problem solving, decision making, therewith project catalysing skills

 

Organisation

Our client develops and produces vaccines and pharmaceutical specialties for livestock, companion animals and fish. They have offices in more than 50 countries, 25 production sites and sell our products in over 150 markets and operate in a network of manufacturing sites and research and development facilities around the world.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-143, to Annerien Peters: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or WhatsApp Annerien via +31 (0)6 45403933.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

Derks vacature kwaliteit

Quality Control Analyst

Offer

  • a challenging job within a global pharmaceutical company
  • an operational role in an international environment
  • a temporary contract till 30 April 2025
  • temporary to permanent opportunity for the suitable candidate
  • salary range: €2.900,- to €3.600,-

 

Position

Als Quality Control Analyst, your responsibilities include conducting various analytical tests to ensure compliance with pharmaceutical guidelines for all testing procedures and specifications. Working closely with the team, you will verify that the production and raw materials meet the required quality standards. Additionally, you will play a role in implementing new and updated test methods to adhere to national and international quality standards, pharmacopoeia guidelines, and company-specific norms. In addition to conducting analytical tests on samples, you ensure compliance with pharmaceutical guidelines, introduce new test methods, compile reports on test results, and actively participate in Quality Control processes and improvement initiatives. Furthermore, you will collaborate with internal and external stakeholders to address and resolve compliance issues.

 

Profile

  • HLO+ (Bachelor’s degree) in Chemistry with several years of experience in a similar position in the pharmaceutical industry
  • experience in developing and validating analytical test methods
  • proficiency in chemical analysis techniques such as liquid and gas chromatography, particle size testing, and water content testing in a cGXP environment
  • experience and exposure to work in a regulatory environment as well as regulatory audits like EU cGMP inspection, US-FDA, ANVISA
  • good knowledge of chromatographic and other instruments operation and techniques
  • strong analytical mindset
  • result-oriented team player with a strong can-do mentality
  • proficient in English (both spoken and written); Dutch proficiency is preferred

 

Organisation

Our client is a global pharmaceutical leader and the world’s largest generic medicines producer, committed to improving health and increasing access to quality health solutions worldwide. Their employees are at the core of their success, with colleagues in over 80 countries, delivering the world’s largest medicine cabinet to 200 million people every day. They offer a unique, diverse portfolio of products and solutions for patients and they have built a promising pipeline centred around their core therapeutic areas. They are continually developing patient-centric solutions and significantly growing both their generic and specialty medicines business through investment in research and development, marketing, business development and innovation. This is how they improve health and enable people to live better, healthier lives.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-134-DD, to Annerien Peters: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or Whatsapp Annerien via +31 (0)6 45403933.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

Derks Vacature Kwaliteit

Scientific Technical Specialist II

Offer

  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment till 30 April 2025
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim

 

Position

Reporting into the Product Support Lead, the Process Improvement Specialist will define and drive product and process improvements for drug substance manufacturing. This will be done by executing the continuous process validation plan for the defined products, and defining product related improvements, or process chemistry related improvements based on the data. The positions will also provide high-level investigational support to the IPT and collaborate with above site functions (LMS&T, LMTO, External Manufacturing, external clients) on investigation or improvement projects.

This concerns a temporary assignment filled on an interim or secondment basis.

 

Profile

  • master’s degree required (life science, biotechnology, engineering or another technical field preferred)
  • PhD or PDeng/EngD degree may be beneficial
  • a minimum of 5 years of relevant experience in biologics or vaccine manufacturing and/or managing biotechnological development projects, gaining experience with project management
  • hands on experience with change management and Lean Six Sigma tools and a high standard for compliance and GMP
  • broad interest in Biotech (USP/cell culture, DSP/purification, analytical, regulatory, etc.) is preferred
  • eagerness to learn is a must
  • role is intended to be on-site for at least 3 days per week; flexibility can be discussed
  • excellent English communication skills (verbally and written); Dutch is highly preferred

 

Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Oss.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-129-DD, to Annerien Peters: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or Whatsapp Annerien via +31 (0)6 45403933.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

Derks Vacature Techniek

Process Engineer Pharma

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering, freelance niet mogelijk;
  • 16-40 uur per week, hybride mogelijk;
  • de opdracht duurt tot 01-06-2024 met optie tot verlenging, afhankelijk van voortgang project.

 

Functie

Als Process Engineer vervul je een belangrijke rol binnen het projectteam, waarbij je je concentreert op het ontwerpen van het formulatieproces met single-use technologie. Met aanzienlijke expertise in steriele productieprocessen, inclusief specifieke ervaring in de ontwikkeling en bouw van steriele spuitvullijnen en de bijbehorende cleanroomomgevingen voor een nieuwe steriliteitsfaciliteit (NSFF), voeg je waarde toe aan het team.

Je fungeert als de kennisdrager en voorziet het projectteam van waardevol advies met betrekking tot de ontwikkeling van deze innovatieve productielijn. Dit advies baseer je op grondig onderzoek, dat je effectief deelt met het team. Daarnaast draag je de verantwoordelijkheid voor het goedkeuren en valideren van cruciale processen, inclusief het ontwerpen van het formulatieproces, en ben je betrokken bij het definiëren, specificeren en aanschaffen van nieuwe productieapparatuur. Jouw betrokkenheid is van essentieel belang voor het succes van het project.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis detachering wordt ingevuld.

 

Profiel

  • afgeronde technische opleiding op hbo-niveau, bijvoorbeeld Bioprocestechnologie of Chemische Technologie;
  • ervaring in de farmaceutische industrie, of vergelijkbare, multidisciplinaire omgeving met kennis van microbiologie en steriele aseptische productieprocessen;
  • bekend met GMP-eisen, EHS-richtlijnen;
  • kennis van single-use en filtratie- en isolatortechnologie, evenals VHP-processen;
  • kennis van werken met hoog actieve componenten;
  • ervaring met het opstellen van URS en kwalificatiedocumenten voor een spuitenvullijn;
  • balans tussen ‘hands-on’-mentaliteit enerzijds en coördinatie, overzicht en communicatie anderzijds;
  • goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-050-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, smsen of whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

 

Derks vacature inkoop-logistiek

Procurement Manager

Offer

  • a challenging job within a global pharmaceutical company
  • remote work is possible
  • a versatile role with broad responsibilities
  • a temporary contract for at least 6 months, and the possibility of a permanent employment

 

Position

As Procurement Manager you are responsible for the site procurement activities from category management, contract implementation and supplier management, in accordance with the Global Procurement Policy and Standards. You will build and extend relationships with internal and external stakeholders for the development and improvement of defined categories in line with business requirements, optimizing security of supply, which contributes to business profitability and cash flow. You will Identify, develop, and implement improved supply initiatives to deliver sustainable value, appropriate quality and service and a secure, safe cost effective and ethical supply base. You will focus on delivering best practice results and a competitive advantage to the company and you contribute to managing the sourcing cycle, bringing in breakthrough ideas and best-in-class approaches.

You will develop, support and implement all tactical and strategical procurement projects held locally and globally and you will execute the outcome of category strategies and sourcing action plans to effective implementation and value realization. Of course, you will coach the team of stakeholders to successfully execute the procurement strategy to ensure the continuity of the procurement processes.

You will provide subject matter expertise related to local and regional market conditions, technologies, and services to support the global procurement team with risk management and decision making. You will work closely with internal stakeholders e.g. MS&T, Engineering, Facilities, Supply Chain etc to develop and implement local and regional sourcing strategy and you will deliver an exceptional cost and budget management strategy aligned with global targets.

 

Profile

  • or MSc. degree in Business, Science, or related field such as Supply Chain Management, Operations, Purchasing, Finance, or similar
  • procurement experience with a proven track record in contract negotiation
  • proficient in regional-level category strategy development, with adept Supplier Relationship Management (SRM) skills and experience in implementing effective supplier performance management strategies for optimal supplier cost, performance, and delivery
  • familiar with Ariba, financial systems, SAP ERP systems, and reporting solutions
  • thorough understanding of contract management and P2P best practices, policies, and tools
  • exceptional interpersonal skills, including the ability to collaborate effectively across functions
  • strong written and verbal communication skills, with a keen awareness of multicultural dynamics
  • demonstrated ability to take initiative and drive action
  • fluent in English; proficiency in Dutch is advantageous

 

Organisation

Our client is a global pharmaceutical leader and the world’s largest generic medicines producer, committed to improving health and increasing access to quality health solutions worldwide. Their employees are at the core of their success, with colleagues in over 80 countries, delivering the world’s largest medicine cabinet to 200 million people every day. They offer a unique, diverse portfolio of products and solutions for patients and they have built a promising pipeline centred around their core therapeutic areas. They are continually developing patient-centric solutions and significantly growing both their generic and specialty medicines business through investment in research and development, marketing, business development and innovation. This is how they improve health and enable people to live better, healthier lives.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-109, to Björn Baarveld: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or WhatsApp Björn via +31 (0)6 51 98 16 13.

 

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

 

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!