Derks Vacature Kwaliteit

Sr. QA Specialist Medical Devices

Offer
  • being part of a passionate team with a lot of substantive knowledge
  • dynamic position as Senior QA Specialist with a diverse range of tasks
  • a lot of personal responsibility and flexibility
  • attention for personal development

 

Position

As a Senior QA Specialist you will be responsible for maintaining the Quality System and execute the annual QA plan. In this role you will make sure that the QMS is in compliance with ISO and Regional Standards (MDR).

Also, you are responsible for CAPA Management, Root cause investigations, internal- and supplier auditing. You will supervise the Change Management, Validation and Product release. In this role you will also support Operations and other ELC departments. You will control quarantine shipments, recalls and on-hold situations. Furthermore, you will respect regulations involving CE marking and product integrity.

 

Profile
  • Bachelor’s degree
  • experience in a similar role, preferably with strong relation and awareness of logistical operational processes
  • experience with ISO13485 and MDR
  • good documentation skills
  • good communicative skills in English, both written and oral. Dutch is a plus
  • flexible and attention to detail

 

Organisation

Our client focuses on keeping promises to patients, healthcare providers, stakeholders, and society. At the same time, they are engaged in building an innovative company, which is committed to promoting global health. Our client is the market leader in contact lenses, contact lens care products, optical medicines, optical surgical products, and instruments. One of our client’s largest distribution centers is located in Amsterdam. From this location, products are stored, packaged, and shipped to customers in more than a hundred countries. The culture of the company is characterized as informal, open, and accessible. Our client is currently looking for an enthusiastic and communicative Senior QA Specialist.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/24-161-DD, to Dennis Uleman: info@derksenderks.nl.

For further information, please call, text or WhatsApp to Dennis Uleman at number +31 6 82 72 71 33

 

An individual assessment may be part of the selection procedure.

 

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

 

Not quite the position you are looking for? Please check our website https://www.derksenderks.nl/vacatures/ for other interesting positions!

Coördinator Finance

Aanbod
  • verantwoordelijk voor de aansturing van team Finance (8 medewerkers);
  • de kans om jouw management- en leiderschapskwaliteiten (verder) te ontwikkelen;
  • alle ruimte om met een ondernemende organisatie mee te bouwen aan goede zorg in de regio;
  • met verbeterprojecten en vooruitstrevende zorgconcepten aan de slag gaan;
  • parttime positie voor 3 tot 4 dagen per week met veel vrijheid, inclusief hybride werken;
  • een meerkeuzesysteem aan secundaire arbeidsvoorwaarden via Fisc Free;
  • arbeidsvoorwaarden conform FWG 55 cao VVT, fulltime jaarsalaris maximaal € 70.000,–.
Functie

Als Coördinator Finance ben je verantwoordelijk voor de aansturing, het functioneren en de resultaten van het team Finance binnen QuaRijn. Je krijgt energie van het aansturen en motiveren van collega’s, hen ondersteunen en faciliteren om hun werk goed te doen. Je coördineert en stemt werkzaamheden af zodat iedereen in zijn of haar kracht komt, waardering ervaart en met energie aan de slag gaat om gezamenlijk de financiële en administratieve kant van de zorg voor alle QuaRijn-cliënten te organiseren.

Als Coördinator Finance vertaal je het organisatiebeleid naar concrete projecten, acties en doelstellingen en je overlegt met jouw team hoe die het beste bereikt kunnen worden. Team Finance bestaat uit acht zelfstandige vakkundige professionals die voor een groot gedeelte zelf hun eigen werkzaamheden organiseren. Gezamenlijk zijn zij verantwoordelijk voor zorgadministratie, crediteuren en debiteuren en alle werkzaamheden en processen binnen Quarijn die daarmee te maken hebben. Het team werkt nauw samen met collega’s uit team Controlling (Business & Financial Control) en team I&A. Als Coördinator Finance ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van de werkzaamheden binnen jouw team, het monitoren van de resultaten, de voortgang van verbeterprojecten, HR gerelateerde activiteiten zoals voortgangsgesprekken en de afstemming binnen de organisatie met andere afdelingen. Je rapporteert aan de Manager I&A. QuaRijn staat bekend als een vooruitstrevende zorgorganisatie die nadrukkelijk op zoek is om door middel van automatisering werkprocessen efficiënter te maken. In onderling overleg met de Manager I&A bepaal je voor jouw team de mogelijkheden om processen te automatiseren en/of standaardiseren.

Heb je affiniteit met Finance en ben je als Coördinator in staat om mensen te motiveren en te faciliteren? Vind je het leuk om probleemoplossend op te treden, verbeterprojecten aan te sturen en samen met energieke collega’s je klant- en cliëntgericht in te zetten voor goede ouderenzorg in de regio? Reageer dan direct en ga met ons in gesprek over deze uitdagende en afwisselende positie.

Profiel
  • afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau;
  • ervaring met het aansturen of coördineren van een team en/of projecten;
  • generalist met sociale skills en affiniteit met Finance;
  • ervaring met financiële en/of administratieve processen is een pre;
  • affiniteit met automatiseringsprojecten (RPA / AI) is een pre;
  • gemotiveerd om binnen de zorg en bij QuaRijn te werken;
  • een energieke verbinder met goede communicatieve en sensitieve vaardigheden;
  • gedreven en zelfstandig, vol ambitie om zich als manager verder te ontwikkelen.
Organisatie

Met 1.700 medewerkers, meer dan 500 vrijwilligers en de hulp van naasten, netwerken en samenwerkingspartners, is QuaRijn expert op het gebied van ouderendienstverlening. Ze kennen de ouderen in de verschillende wijken en dorpen en bieden ze de mogelijkheden om zo lang mogelijk de regie over hun eigen leven te houden. Bij QuaRijn staat de klant centraal en de medewerker op één. Ze zijn er voor de ouderen, de samenwerkingspartners én de medewerkers, en streven ernaar om elke dag van waarde te laten zijn.

De visie van QuaRijn is gebaseerd op diepgaande kennis van ouderenzorg en een diepe waardering voor de unieke achtergronden en doelen van elk individu. Of het nu gaat om de bewoners in hun eigen huizen of in de Topcare expertisecentra, de geliefden die hen omringen, de gewaardeerde medewerkers of de lokale partners, QuaRijn omarmt hen allemaal.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-250, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander (06-12795418).

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Manager Investigations & Improvement

Aanbod

  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijke aanstelling met mogelijkheid tot vast dienstverband;
  • periode van de opdracht duurt tot 6-10-2025.

 

Functie

Als Manager van de afdeling Investigations & Improvement (I&I) speel je een belangrijke rol in het ondersteunen van de Operations-afdeling. Je draagt bij aan de ontwikkeling en implementatie van verbeterprocessen, waaronder CAPA en Change Control, en coördineert de farmaceutische productie. Je draagt bestaande productieprocessen uit door gedetailleerde onderzoeken (gDR) uit te voeren en batchdocumentatie en -beoordelingen te analyseren, met als doel een optimale werkwijze en productkwaliteit te garanderen.

In deze functie ontwikkel en implementeer je afdelingsdoelstellingen die zijn afgestemd op het jaarlijkse productieplan. Je biedt richting en leiderschap aan het I&I-team, waarbij je een cultuur van continue verbetering bevordert. Je plant, prioriteert en houdt toezicht op de afdelingsactiviteiten om een efficiënte uitvoering te waarborgen, en stemt deze af op bredere operationele doelstellingen.

Daarnaast werk je nauw samen met cross-functionele teams (QA, RA, enz.) om productie-uitdagingen te identificeren en aan te pakken. Je bent manager en mentor van een team van negen professionals en specialisten, begeleidt hun ontwikkeling en zorgt voor een hoog presterende teamsfeer. Je leidt onderzoeken naar productieafwijkingen en implementeert corrigerende maatregelen (CAPA) om herhaling te voorkomen.

Je benadert processen data-gedreven, analyseert kansen voor verbetering en bereidt je voor op inspecties en audits door nationale en internationale autoriteiten. Hierbij zorg je ervoor dat de expertise van de afdeling goed wordt vertegenwoordigd. Kortom, in deze rol ben je de drijvende kracht achter procesoptimalisatie en kwaliteitsborging binnen de productie.

Het betreft een tijdelijke aanstelling op basis van interim of detachering.

 

Profiel

  • masterdiploma in een relevant vakgebied, zoals Farmaceutische Wetenschappen of Farmacie;
  • ervaring in het leiden van een onderzoek- en verbeteringsteam binnen de farmaceutische industrie;
  • bewezen succes in het implementeren van procesverbeteringen en CAPA;
  • kennis van Good Manufacturing Practices (GMP) en regelgevingseisen;
  • analytische en probleemoplossende vaardigheden, met een sterke focus op oorzaak-analyse;
  • communicatie-, samenwerkings- en leiderschapskwaliteiten, met een coachende benadering;
  • passie voor kwaliteit en continue verbetering, en ervaring in het bouwen van hoog presterende teams;
  • ervaring met gegevensanalyse en probleemoplossing in een farmaceutische context.

 

Bedrijf

De missie van onze relatie is om een wereldleider te zijn op het gebied van generieke geneesmiddelen en biofarmaceutica en om het leven van patiënten over de hele wereld te verbeteren. Al meer dan een eeuw gebruiken zorgverleners, patiënten en mantelzorgers de medicijnen van onze relatie. Ze streven ernaar om innovatieve specialité behandelingen te ontwikkelen. Met meer dan 43.000 medewerkers, in meer dan 70 landen wereldwijd, is de diversiteit van opvattingen, talenten en ervaring hun sleutel tot voortdurend succes. Hun krachtige organisatiecultuur biedt je de mogelijkheid om een echt verschil te maken in het leven van mensen en waarde toe te voegen aan jouw carrière.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-283-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Kwaliteit

Quality Systems Officer

Aanbod

  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 01-03-2025.

 

Functie

Als Quality Systems Officer voer je regelmatig audits uit op gegevens, informatie, procedures, apparatuur, systemen (inclusief computersystemen) en/of faciliteiten om te verzekeren dat voldaan wordt aan SOP’s, GMP en wereldwijde voorschriften. Je beoordeelt en keurt tevens de productie- en analytische documentatie goed die gepaard gaat met de vrijgave van API, veiligheidsevaluaties of klinische leveringen (zowel in bulk als verpakt), om te waarborgen dat deze voldoen aan de geldende wettelijke eisen. Daarnaast communiceer je auditopmerkingen en werk je samen met de betrokken afdelingen om deze op te lossen. Onder supervisie, of als lid van een team, voer je audits of inspecties uit in toegewezen gebieden of systemen om de naleving van regelgevende en bedrijfsnormen te beoordelen. Je stelt rapporten op waarin tekortkomingen worden samengevat en werkt samen met de afdelingen om corrigerende maatregelen uit te voeren. Je brengt het relevante management op de hoogte van de resultaten van de inspectie. In deze rol krijg je voldoende begeleiding en support voor vragen. Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

 

Profiel

  • hbo werk- en denkniveau;
  • ervaring in farma of chemie of bij een overheidsinstantie voor geneesmiddelenregulering;
  • kennis van cGMP-richtlijnen;
  • klant- en taakgericht, bereid om veranderingen te ondersteunen;
  • goede communicatieve vaardigheden in het Nederland en Engels.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-279-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Derks vacature inkoop-logistiek

(Senior) Coordinator/Project Lead MDM

Offer

  • an amazing opportunity to use your skills and experience
  • a quality-orientated organisation in the pharmaceutical industry
  • working in an international environment
  • a temporary contract with the possibility to extend

 

Position

As a (Senior) Coordinator/Project Lead MDM, you decide on the acceptance of Impact Assessments (IA) and provide clear feedback on behalf of the SCM MDM team. If you discover findings, you work together with relevant stakeholders on solutions. You also approve Implementation Reports (IR) and ensure an up-to-date plan. You manage data quality by enforcing and improving data rules based on factual findings. You ensure that documentation and guidelines are updated after changes to the data rules and implement new or updated rules in the tools.

 

Profile

  • bachelor’s degree in a relevant field
  • knowledge of JSOX, GXP, PMM
  • strong conceptual thinker who masters the full complexity of supply chain flows and their relationship with (SCM) master data
  • experienced user of SAP, able to perform on SAP key user level (S4 and ERP)
  • experience in project management
  • good communication skills in English and Dutch, both written and verbal

 

Organisation

The organisation is an international pharmaceutical organisation that has been operating in at least forty countries across Europe, the Middle East and Africa. They operate on a global level and most teams have a global focus. They have everything in house from research, development, manufacturing, warehousing, to sales and marketing. It is their hope to change tomorrow’s world and to improve the lives of individuals by providing innovative medicines in areas of health where there is an urgent need for better treatments. The organisation is clearly focused on bringing high-quality medicines to the market to reach their goals. At this moment they are open to meet an enthusiastic candidate for a temporary position as a (Senior) Coordinator/Project Lead MDM at their office in Leiden.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-225-DD to Marlies Dingemans: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or WhatsApp Marlies via +31 (0)6 45 31 63 42

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

Derks Vacature Techniek

Project Manager MRO

Aanbod
  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • centrale rol in maintenance, repair en operations;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-12-2025.

 

Functie

Als Project Manager MRO (Mainintenance, Repair and Operations) ondersteun je het MRO-optimalisatieprogramma voor reserveonderdelenbeheer en de implementatie van een MRO-integratormodel. Hierbij beoordeel en adviseer je over actuele voorraadniveaus, bestelpunten, decentrale voorraadartikelen en verouderde bestellingen.

Je beoordeelt huidige procedures, ontwikkelt voorstellen voor verbeteringen en actualiseert relevante documenten. Je onderhoudt contact met de Global Procurement afdeling over inefficiënties in de onderdelenregistratie, sourcing, bestel- en administratieve processen. Je zorgt voor optimalisatie van de organisatie en indeling van het fysieke magazijn op locatie. Je neemt deel aan een team van experts (ToE) met vertegenwoordigers van operationele afdelingen die de eindgebruiker zijn van de reserveonderdelen die worden onderhouden in het MRO-magazijn. Uiteraard ondersteun je hierbij de activiteiten gerelateerd aan de transitie naar een MRO-integratormodel.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

 

Profiel
  • minimaal een bachelor degree;
  • uitgebreide ervaring met het beheer van reserveonderdelen/opslagruimtes/MRO-integratormodellen;
  • ervaren in het werken met SAP (onderdelenbeheermodule);
  • hands-on mentaliteit, bereid operationele taken op zich te nemen ter ondersteuning van de inzet van procesoptimalisatie;
  • vloeiend in de Nederlandse taal, zowel lezen als spreken. Vaardig in het spreken van de Engelse taal.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Haarlem.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-272, naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, met Marlies via 033 472 80 87.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!