Derks vacature directie-management

Teamcoördinator OK (0,8 fte)

Aanbod
  • uitdagende functie in de zorg;
  • contract voor 32 uur per week van Derks & Derks Detachering;
  • tijdelijke aanstelling tot 30 april 2023.
Functie

Als Teamcoördinator OK is jouw aandachtsgebied anesthesie, recovery en POS/pijnbehandelingen. Wanneer nodig werk je ook mee met het team, naast het operationeel leidinggeven. Je bent het aanspreekpunt van de afdeling en goed zichtbaar op de werkvloer. Het is belangrijk dat er een goede professionele onderlinge samenwerking neergezet wordt, waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en iedereen zich veilig voelt. Verder zorg je ervoor dat het arbobeleid wordt uitgevoerd, teamleden gecoacht worden en de planning goed loopt. Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

Profiel
  • hbo werk- en denkniveau;
  • ervaring als Anesthesiemedewerker en als leidinggevende;
  • heldere visie op het organiseren van zorg en weet dit operationeel te maken;
  • aanpakker, besluitvaardig, verbindend, resultaatgericht en prioriterend;
  • goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een zorgorganisatie die zich met hart en ziel richt op ziekenhuis-, thuis- en ouderenzorg. Met ruim 3.300 collega’s zorg je ervoor dat alle locaties op een deskundige manier de juiste zorg kunnen leveren aan patiënten en cliënten. Er zijn vier verschillende woonzorglocaties. Op dit moment zijn ze op zoek naar een tijdelijke Teamcoördinator OK.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/22-119-DD, naar Marinda van Kalleveen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marinda van Kalleveen via +31 (0)6 8281 4595.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die u zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Manager Finance & Information

Aanbod
  • unieke kans om een gevestigd huis opnieuw neer te zetten;
  • met enthousiaste en ingevoerde professionals de weg naar de toekomst inslaan;
  • positie met impact en visibility;
  • fundament, stabiliteit en kaders en sturen op gedrag;
  • met je afdeling van 40 professionals bijdragen aan kwalitatief goede en efficiënte zorg;
  • arbeidsvoorwaarden conform CAO ziekenhuizen, jaarsalaris variërend van € 88.000,- tot € 136.000,-.
Functie

Het Ikazia komt uit een uitdagende financiële fase en heeft behoefte aan een stevige, professionele manager die hierin de uitdagingen ziet, ze benoemt, de juiste vervolgacties definieert en deze ook concreet oppakt. Je geeft leiding aan de afdeling F&I (Interne Controle, Business Intelligence, Zorgadministratie, Zorgverkoop en P&C/Financiële Administratie) en bent verantwoordelijk voor het financieel economisch beleid van het Ikazia Ziekenhuis. Je bent medeverantwoordelijk voor het realiseren van de doelstellingen van het ziekenhuis, in nauwe samenwerking met de medische staf en de collega managers.

Als sparringpartner voor de afdelingshoofden en de medewerkers die aan je rapporteren, fungeer je als strategisch adviseur van de Raad van Bestuur en rapporteer je aan het lid van de Raad van Bestuur met de portefeuille financiën. Uiteraard heb je regie in het opstellen van financiële (meerjaren)plannen, de jaarbegroting en latest estimates. Je levert managementinformatie aan de Raad van Bestuur en andere stakeholders omtrent resultaten, productie-afspraken met zorgverzekeraars en de kasstroomontwikkeling. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen van de jaarrekening. Ikazia werkt op basis van horizontaal toezicht samen met de Belastingdienst en zorgverzekeraars en samen met de Raad van Bestuur ben je aanspreekpunt van banken, zorgverzekeraars, andere financiers en de externe accountant. Je bekleedt een onafhankelijke positie en vertegenwoordigt F&I als concerncontroller naar de Raad van Toezicht en hebt daarmee rechtstreeks toegang tot de Raad van Toezicht.

Nu de verbeterplannen van het Ikazia bekend en in grote lijnen duidelijk zijn, gaan deze uitgevoerd worden. In de definitie van de concrete acties die hiermee gepaard gaan zit nog ruimte, die financieel en procedureel stevig gefundeerd moet zijn. Zowel in de onderbouwing, monitoring, als in de borging van de verbeterplannen wordt van de Manager F&I veel gevraagd.

Profiel
  • afgeronde academische opleiding in een bedrijfseconomische richting;
  • aantoonbare ervaring met en interesse in business control;
  • aantoonbare ervaring in de (ziekenhuis)zorg geldt als pre;
  • ervaring in het samenwerken met hoogopgeleide professionals;
  • positieve en optimistische mindset, bouwer met ‘can do’-mentaliteit;
  • proactief gericht op samenwerking op basis van vertrouwen;
  • sterk op zowel inhoud en structuur, als op proces en relatie;
  • betrokken, open en transparant;
  • gevoel voor interne verhoudingen en voor bestuurlijke dynamiek in een complexe context;
  • sterke communicatieve en sociale vaardigheden, brengt rust en luistert goed.
Bedrijf

Het Ikazia Ziekenhuis (circa 1400 fte, circa 210 miljoen euro omzet) is een bijzonder ziekenhuis. Door haar locatie en de zorgtaak die daaruit voortvloeit, maar ook door haar protestants-christelijke ontstaansgeschiedenis. Haar vier kernwaarden zijn uit die ontstaansgeschiedenis geformuleerd: oprechte interesse, onderling verbonden, betrouwbaar en professioneel. Men gelooft diep en oprecht in respect vóór elkaar en het beste úit elkaar halen. Door de mix van oprechte interesse, onderlinge verbondenheid, professionaliteit en betrouwbaarheid, voelen mensen zich thuis bij dit huis. Ikazia is een opleidingsziekenhuis voor een aantal specialismen en heeft, om zorg dicht bij huis te leveren, poliklinieken in Barendrecht-Carnisselande en Ridderkerk-Slikkerveer. Het Ikazia komt uit een financieel uitdagende periode en is samen met financiers en zorgverzekeraars vol goede moed en elan een nieuwe weg ingeslagen. Een nieuwe weg waarin bouwen, efficiency-verhoging, keuzes maken, samenwerking en ‘ de goede dingen doen’ centraal staan. Omdat de afdeling Finance & Information daar een cruciale rol in speelt, wil het Ikazia hier een sterke, positieve, op verbeteren gerichte manager aanstellen die met zijn/haar afdeling die toekomst uitstippelt.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-120-DD, naar Alexander Willemse: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Business Controller

Aanbod
  • impact op de financiële koers van het Ikazia Ziekenhuis;
  • financiële sparringpartner voor vakgroepen, maatschappen, managers en teamleiders;
  • volop ruimte om vanuit jouw expertise met business cases aan de slag te gaan;
  • belangrijke bijdrage leveren aan kwalitatieve zorg en een efficiënte ziekenhuisorganisatie;
  • samen met enthousiaste en ingevoerde professionals de weg naar de toekomst inslaan;
  • arbeidsvoorwaarden conform CAO ziekenhuizen, jaarsalaris variërend van € 53.000,- tot € 81.000,-.
Functie

Het Ikazia Ziekenhuis komt uit een financieel uitdagende periode en is nu aan het bouwen. Hierdoor zijn we op zoek naar een ervaren Business Controller. Het gaat om een verantwoordelijke en veelzijdige positie, waarin je vanuit jouw expertise mede de planning & control cyclus beheerst, zodat de organisatie efficiënt en effectief kan worden bestuurd. Vanuit die rol leg je contact met de vakgroepen, ga je naar de medisch specialisten toe en stem je met managers en teamleiders aanpassingen in de uitvoering van het beleid af. Zo werk je samen aan de productiebegroting, waardoor de afdeling BI en het ziekenhuis de benodigde stuurinformatie optimaliseert.

Je rekent nieuwe activiteiten in business cases door, welke leidend zijn voor de keuze in investeringen en projecten. Samen met de directie en het MT stel je de begroting op, rapporteer je maandelijks over de voortgang en stuur je hierin bij waar nodig. Je leidt projecten en veranderprocessen met betrekking tot het financieel beleid en geeft gevraagd en ongevraagd advies. Je bent de sparringpartner voor interne en externe contacten en checkt op doelmatigheid. Je bent proactief en zorgt dat tijdig financieel kan worden bijgestuurd op basis van analyses die inzicht geven. Met jouw belangrijke bijdrage aan de productiebegroting bepaal je mede welke consequenties dit heeft voor de omzet, bezetting (bedden) en begroting (kosten) van het Ikazia Ziekenhuis. Een impactvolle positie binnen een ziekenhuis in een financieel uitdagende periode.

Profiel
  • afgeronde opleiding in bedrijfseconomische richting op hbo- of wo-niveau;
  • minimaal 3 tot 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • ervaring binnen de zorg, bij voorkeur bij een ziekenhuis;
  • stevige financiële expertise die je weet te vertalen naar heldere inzichten en adviezen;
  • analytisch, accuraat, resultaatgericht met oog voor kwaliteit;
  • assertief, anticiperend op ontwikkelingen in de markt, legt verbanden en bewaakt overzicht;
  • ervaring binnen de zorg is een pre, maar niet noodzakelijk.
Bedrijf

Het Ikazia Ziekenhuis (circa 1400 fte, circa 210 miljoen euro omzet) is een bijzonder ziekenhuis. Door haar locatie en de zorgtaak die daaruit voortvloeit, maar ook door haar protestants-christelijke ontstaansgeschiedenis. Haar vier kernwaarden zijn uit die ontstaansgeschiedenis geformuleerd: oprechte interesse, onderling verbonden, betrouwbaar en professioneel. Men gelooft diep en oprecht in respect vóór elkaar en het beste úit elkaar halen. Door de mix van oprechte interesse, onderlinge verbondenheid, professionaliteit en betrouwbaarheid, voelen mensen zich thuis bij dit huis. Ikazia is een opleidingsziekenhuis voor een aantal specialismen en heeft, om zorg dicht bij huis te leveren, poliklinieken in Barendrecht-Carnisselande en Ridderkerk-Slikkerveer. Het Ikazia komt uit een financieel uitdagende periode en is samen met financiers en zorgverzekeraars vol goede moed en elan een nieuwe weg ingeslagen. Een nieuwe weg waarin bouwen, efficiency-verhoging, keuzes maken, samenwerking en ‘de goede dingen doen’ centraal staan. Dus ben jij een ervaren controller die vanuit financiële expertise bij wil dragen aan de zorg binnen het Ikazia? Neem dan zeker contact met ons op en solliciteer!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-123-DD, naar Alexander Willemse: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via

033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Business Analist

Aanbod
  • impact op de strategische koers van het Ikazia Ziekenhuis;
  • zelfstandige adviesrol richting Manager Zorgverkoop, Medische staf en diverse vakgroepen;
  • ruimte om vanuit jouw expertise bij te dragen aan BI en de benodigde stuurinformatie;
  • samen met enthousiaste en ingevoerde professionals de weg naar de toekomst inslaan;
  • arbeidsvoorwaarden conform CAO ziekenhuizen, jaarsalaris variërend van € 47.000,- tot € 69.000,-.
Functie

Het Ikazia komt uit een uitdagende financiële situatie en is nu een nieuwe weg ingeslagen. Als Business Analist maak je onderdeel uit van het team Planning & Control. Je hebt binnen het team een belangrijke positie. Je geeft sturing op kostbare ziekenhuistrajecten en weet deze op de juiste manier te begroten. Je pakt detailvragen uit de vakgroepen op, levert stukken aan voor de jaarrekening en zorgt voor de juiste productiebegroting.

Daarnaast werk je intensief samen met de Manager Zorgverkoop die je ondersteunt met het verstrekken van de juiste stuurinformatie en productiedata. Jij weet big data om te zetten naar bruikbare analyses voor de zorgcontractering. Samen met de Manager Zorgverkoop zorg je dat onderhandelingen met betrekking tot zorgcontractering voorbereid zijn. Je bent hierbij kritisch waar nodig en weet zaken helder te presenteren en te beargumenteren. Ook ben je medeverantwoordelijk voor het opstellen van de prijslijsten. Je behoudt het overzicht, bewaakt en behaalt deadlines. Je werkt veel samen met collega’s binnen het team zoals de Business Controllers, maar ook met diverse andere afdelingen.

Je hebt hart voor de zorg en zet jouw talent en expertise in door het ziekenhuis te ondersteunen bij data-gedreven werken. Daar is binnen het Ikazia Ziekenhuis juist nu veel behoefte aan, dus een mooie kans om je als Business Analist in te onderscheiden!

Profiel
  • afgeronde opleiding bedrijfseconomie of bedrijfsinformatiekunde op hbo- of wo-niveau;
  • minimaal 3 tot 5 jaar ervaring binnen een soortgelijke functie;
  • (big) data kunnen doorgronden en inzichtelijk maken voor anderen;
  • ervaring binnen de zorg is een pre, maar niet noodzakelijk;
  • gestructureerd, tactisch en analytisch sterk;
  • accuraat, stressbestendig en communicatief vaardig.
Bedrijf

Het Ikazia Ziekenhuis (circa 1400 fte, circa 210 miljoen euro omzet) is een bijzonder ziekenhuis. Door haar locatie en de zorgtaak die daaruit voortvloeit, maar ook door haar protestants-christelijke ontstaansgeschiedenis. Haar vier kernwaarden zijn uit die ontstaansgeschiedenis geformuleerd: oprechte interesse, onderling verbonden, betrouwbaar en professioneel. Men gelooft diep en oprecht in respect vóór elkaar en het beste úit elkaar halen. Door de mix van oprechte interesse, onderlinge verbondenheid, professionaliteit en betrouwbaarheid, voelen mensen zich thuis bij dit ziekenhuis. Ikazia is een opleidingsziekenhuis voor een aantal specialismen en heeft, om zorg dicht bij huis te leveren, poliklinieken in Barendrecht-Carnisselande en Ridderkerk-Slikkerveer. Het Ikazia komt uit een financieel uitdagende periode en is samen met financiers en zorgverzekeraars vol goede moed en elan een nieuwe weg ingeslagen. Een nieuwe weg waarin bouwen, efficiency-verhoging, keuzes maken, samenwerking en ‘de goede dingen doen’ centraal staan.

Word jij enthousiast van deze uitdaging, ben jij een expert in het doorgronden van big data en word jij warm van de dynamiek van een ziekenhuis? Dan maken we graag tijd voor een kennismakingsgesprek!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-124-DD, naar Alexander Willemse: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Manager Zorgverkoop

Aanbod

  • richting geven aan de strategische koers van het Ikazia Ziekenhuis;
  • verbindende rol richting zorgverzekeraars, samenwerkingspartners en interne stakeholders;
  • met daadkracht en verbindende instelling bijdragen aan kwalitatief goede en efficiënte zorg;
  • anticiperend op alle voor het huis relevante ontwikkelingen;
  • samen met enthousiaste en ingevoerde professionals de weg naar de toekomst inslaan;
  • arbeidsvoorwaarden conform CAO ziekenhuizen, jaarsalaris variërend van € 65.000,- tot € 96.000,-.

Functie

Het Ikazia Ziekenhuis komt uit een uitdagende financiële situatie en is nu een nieuwe weg ingeslagen. De Manager Zorgverkoop draagt hier in belangrijke mate aan bij door het vertalen van de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen naar toekomstgerichte afspraken met zorgverzekeraars en andere stakeholders. Vanuit jouw visie en expertise coördineer je de zorgverkoop. Dit weet je vakkundig en kwalitatief in een gestroomlijnd proces te doen, anticiperend op actuele interne ontwikkelingen. Rekening houdend met vraag en aanbod en in samenwerking met stakeholders in de regio. In samenwerking met de Business Analist verzorg je een goede afstemming en weet je rapportages goed te duiden. Je draagt zorg voor een professionele onderhandeling met zorgverzekeraars en neemt de interne stakeholders en hun behoeftes hierin mee. Je adviseert gevraagd en ongevraagd en komt met verbetervoorstellen. Je hebt de regie op het verkoopproces, weet de verschillende belangen af te wegen en interne en externe weerstanden te overbruggen. Je werkt samen met andere afdelingen zoals o.a. Planning & Control en Zorgadministratie. Je rapporteert direct aan de Manager Financiën en Informatie en fungeert zowel in- als extern als aanspreekpunt m.b.t. zorgcontractering.

Profiel

  • afgeronde academische opleiding in een bedrijfseconomische richting;
  • minimaal 5 jaar ervaring met zorg in- of -verkoop in een vergelijkbare rol;
  • aantoonbare ervaring binnen de zorg (binnen een ziekenhuis is een pre);
  • oog voor èn visie over ontwikkelingen in de markt;
  • stevige gesprekspartner met sterke communicatieve skills en onderhandelingskracht;
  • relatiegericht, cijfermatig- en analytisch sterke bouwer;
  • verbinder met empathisch vermogen, creatief met een warme zakelijkheid.
  • verbeteraar met oog voor proces.

Bedrijf

Het Ikazia Ziekenhuis (circa 1400 fte, circa 210 miljoen euro omzet) is een bijzonder ziekenhuis. Door haar locatie en de zorgtaak die daaruit voortvloeit, maar ook door haar protestants-christelijke ontstaansgeschiedenis. Haar vier kernwaarden zijn uit die ontstaansgeschiedenis geformuleerd: oprechte interesse, onderling verbonden, betrouwbaar en professioneel. Men gelooft diep en oprecht in respect vóór elkaar en het beste uit elkaar halen. Door de mix van oprechte interesse, onderlinge verbondenheid, professionaliteit en betrouwbaarheid, voelen mensen zich thuis bij dit huis. Ikazia is een opleidingsziekenhuis voor een aantal specialismen en heeft, om zorg dicht bij huis te leveren, poliklinieken in Barendrecht-Carnisselande en Ridderkerk-Slikkerveer. Het Ikazia komt uit een financieel uitdagende periode en is samen met financiers en zorgverzekeraars vol goede moed en elan een nieuwe weg ingeslagen. Een nieuwe weg waarin bouwen, efficiency-verhoging, keuzes maken, samenwerking en ‘de goede dingen doen’ centraal staan. Word jij enthousiast van deze uitdaging en de dynamiek van een ziekenhuis binnen een uitdagende regio? Dan maken we graag tijd voor een kennismakingsgesprek!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-121-DD, naar Alexander Willemse: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Productie

Hoofd Productie

Aanbod
  • MT-positie, inhoudelijk verantwoordelijk voor de afdeling Productie;
  • werken met de nieuwste ontwikkelingen bij een toonaangevende organisatie met groei ambitie;
  • klantwensen uit de markt vertalen naar specialistische producten;
  • stimuleren van kwaliteitsverbetering en organisatie brede samenwerking;
  • voortrekkersrol op de afdeling;
  • uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket.
Functie

Als Hoofd Productie ben je binnen deze organisatie verantwoordelijk voor de afdeling Productie (bestaande uit 24 medewerkers), inclusief de GMP-kwaliteit van personeel, documentatie en apparatuur. Samen met een collega ben je verantwoordelijk voor bedrijfsvoering en personeel en voer je duaal management over de afdeling. Als Hoofd Productie ben je een farmaceutisch inhoudelijk expert, vraagbaak, strategisch roerganger, meewerkend voorman/-vrouw, coachend leider en verbinder. Je bent actief in het brede speelveld van productie, kwaliteitscontrole en ontwerpkwaliteit, met als doel het voldoen aan de gestelde eisen en
(GMP-)richtlijnen en het continu optimaliseren en verbeteren. Je behoudt het overzicht, beantwoordt inhoudelijke vragen en brengt focus aan in verdere kwaliteitsverbetering en optimalisatie van werkprocessen.

De organisatie levert aan diverse organisaties en zit in de fase van professionalisering en verdere groei. Innovatie en productontwikkeling staan hoog op de agenda. Aan jou de uitdagende opdracht om vanuit hier productontwikkeling verder gestalte te geven en met een gedreven team kwaliteitstandaarden te handhaven en de positionering van de organisatie voor de toekomst te bepalen.

Profiel
  • apotheker, minimaal 7 jaar ervaring binnen een GMP-productieomgeving;
  • affiniteit met een leidinggevende rol;
  • procesmatig sterk en flexibel ten aanzien van werktijden;
  • daadkrachtig, verbindend en innovatief;
  • affiniteit met het ontwikkelen van nieuwe producten.
Bedrijf

Onze opdrachtgever beschikt over een volwaardige moderne GMP-gecertificeerde productieafdeling, een ISO-geaccrediteerd laboratorium en een GDP-gecertificeerde groothandel. Daarnaast beschikt de organisatie over een grote moderne bereidingsunit en bieden zij een totaalpakket aan hoogwaardige specialistisch-farmaceutische product- en dienstverlening voor diverse afnemers in de regio.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-114-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087. Een assessment kan deel uitmaken van het selectieproces.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.