Teamleider Poliklinieken

Aanbod

  • uitdagende positie in het vormgeven van de toekomstbestendige patiëntenzorg;
  • verbindende rol in teams en richting afdeling en ziekenhuisorganisatie;
  • regionale samenwerkingen opzetten met stakeholders en samenwerkingspartners;
  • kans om zorgprocessen te moderniseren en efficiëntie te verbeteren;
  • ruimte voor jouw visie en eigen ontwikkeling;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket met jaarsalaris tot € 73.000,- conform FWG 60 CAO ziekenhuizen.

 

Functie

Als Teamleider van de Poliklinieken Beschouwend krijg je een unieke kans om een belangrijke rol te spelen in het coördineren en aansturen van teams die essentieel zijn binnen het ziekenhuis. Deze afdelingen, zoals o.a. het MDL-centrum, Cardiologie en Interne Geneeskunde, vormen samen een dynamische omgeving. Met jouw gedrevenheid optimaliseer je kwaliteit, capaciteit en productie van de afdelingen en speel je een actieve rol in het opzetten van verbeterde samenwerking binnen de poliklinieken. Je werkt nauw samen met artsen en krijgt de unieke kans zorgprocessen te moderniseren en te stroomlijnen, waardoor de kwaliteit van zorg en de efficiëntie binnen de afdeling worden verhoogd.

Als Teamleider ben je verantwoordelijk voor het creëren van een positieve fijne werkomgeving en het stimuleren van samenwerking binnen de teams. Jouw oog voor de individuele behoeften en motivatie van jouw teamleden zorgt ervoor dat zij zich optimaal kunnen ontwikkelen en gemotiveerd blijven. Met jouw expertise en leiderschapskwaliteiten draag je waardevol bij aan het vormgeven van toekomstbestendige patiëntenzorg binnen beide afdelingen. Het is een unieke kans om een significante bijdrage te leveren aan het leven van patiënten en de ontwikkeling van de poliklinieken.

 

Profiel

  • leidinggevende ervaring binnen de zorg, bij voorkeur een ziekenhuisomgeving;
  • vermogen om een positieve teamdynamiek te creëren en samenwerking tussen teams te bevorderen;
  • in staat om individuele teamleden te motiveren en te inspireren;
  • communicatief sterk en schakelend op verschillende niveaus binnen een ziekenhuisorganisatie;
  • affiniteit met het optimaliseren van werkprocessen en bouwen aan regionale samenwerking.

 

Organisatie

Het Ikazia Ziekenhuis is een bijzonder ziekenhuis. Door haar locatie en de zorgtaak die daaruit voortvloeit, maar ook door haar protestants-christelijke ontstaansgeschiedenis. Haar vier kernwaarden vloeien uit die ontstaansgeschiedenis voort: oprechte interesse, onderling verbonden, betrouwbaar en professioneel. Men gelooft diep en oprecht in respect vóór elkaar en het beste úit elkaar halen. Door deze mix van oprechte interesse, onderlinge verbondenheid, professionaliteit en betrouwbaarheid, voelen mensen zich thuis bij Ikazia. Ikazia is een opleidingsziekenhuis voor een aantal specialismen en heeft, om zorg dicht bij huis te leveren, poliklinieken in Barendrecht-Carnisselande en Ridderkerk-Slikkerveer. We zijn nu op zoek naar een Teamleider die wil bouwen aan een hecht team en sterk is in het stimuleren van samenwerking.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Maak dat kenbaar, want we komen graag met je in contact! Doe dit via de mail met vermelding van de vacature, WS/24-295, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je ook bellen of whatsappen met Karin op 06-51103975.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

#LI-KH1

Ervaren Accountmanager Zorgverkoop

Aanbod

  • strategische positie bij een toonaangevende zorgorganisatie;
  • verbinder richting verzekeraars, partners en interne stakeholders;
  • in- en extern richting geven aan toekomstbestendig verkoopbeleid;
  • veel ruimte voor eigen visie en strategie binnen complex en dynamisch speelveld;
  • hybride werken met regie op eigen agenda;
  • arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 70 cao GGZ, maximaal €103.500,- bruto p/j en 1/12/24 volgt nog een cao verhoging van 4%.

 

Functie

Als Accountmanager Zorgverkoop bij Parnassia Groep speel je een cruciale rol in het gehele proces van zorgcontractering. Samen met je collega’s ontwikkel je een verkoopbeleid dat aansluit bij de strategische doelstellingen en de lange langetermijnvisie van Parnassia Groep. Je stelt heldere proposities op en vertaalt dit naar een sterke verkoopstrategie, waarbij jij de gesprekken voert met de zorgverzekeraars en de zorgkantoren. Je realiseert goede lange termijn contractafspraken in een snel veranderende markt en zorgt voor een goede follow-up. Jij hebt de regie op het verkoopproces, weet de verschillende belangen te wegen en weerstanden te overbruggen. Zowel met in- als externe stakeholders bouw je aan relaties waarbij de belangen van cliënten voorop staan. Voor de cliënten maak je contractafspraken met een goede balans tussen toegankelijkheid, betaalbaarheid en kwaliteit van zorg. Zeker in deze tijd een heel relevant en belangrijk thema.

Wil jij werken bij een toonaangevende zorgorganisatie die met 13.000 medewerkers en ruim 500 locaties impact heeft op de zorg van 180.000 cliënten? Vind jij het een uitdaging om voor Parnassia Groep de contractering te organiseren en een sleutelrol te pakken in Team Zorgverkoop? Reageer dan en wij vertellen je graag meer over deze unieke positie binnen Zorgverkoop in Nederland.

 

Profiel

  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau, bijvoorbeeld in bedrijfseconomische richting;
  • ervaring in een soortgelijke rol bij een zorgorganisatie, zorgverzekeraar, gemeente of zorgkantoor;
  • kennis van en interesse in en /of enthousiasme over het werkveld van de GGZ;
  • gesprekspartner op strategisch niveau waarbij je belangen doorziet en daar proactief op acteert;
  • oog voor en visie op de lange termijn strategie en de ontwikkelingen in de markt;
  • maatschappelijk betrokken, analytisch sterk en je snapt de dynamiek van onderhandelen;
  • in bezit van een rijbewijs en auto, bereid stakeholders en zorglocaties in het werkgebied te bezoeken.

 

Organisatie

Deskundig, respectvol en optimistisch, dat zijn de 3 kernwaarden binnen Parnassia Groep. Vanuit deze waarden wordt vorm gegeven aan de zorg voor 180.000 cliënten en ook aan de invulling van jouw professie. Je krijgt de ruimte om volgens jouw visie en inzichten bij te dragen aan die zorg en samen met je collega’s de complexe uitdagingen die de GGZ kent, aan te gaan.

Binnen het team zorgverkoop werk je samen, waarbij ieder op zijn kracht wordt ingezet en samen draag je de verantwoordelijkheid voor de contractering. Samenwerken staat voorop, waarbij je eigenaarschap voert en verantwoordelijkheid neemt voor het juiste resultaat.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Fijn!

Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-252-DD naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Karin via +31 (0)6 51103975.

 

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-KH1
Derks Vacature Kwaliteit

Operationeel Quality Officer

Aanbod
  • kansen voor loopbaanontwikkeling bij een internationaal bedrijf waar je je carrière kunt laten groeien;
  • werken bij door Fortune uitgeroepen tot één van de meest bewonderde bedrijven ter wereld;·
  • vooraanstaande werkplek voor diversiteit, werkende moeders, vrouwelijke leiders en wetenschappers;·
  • tijdelijke aanstelling voor 12 maanden met kans op verlenging.

 

Functie

Als Operationeel Quality Officer ligt je primaire verantwoordelijkheid bij het waarborgen van de kwaliteit en naleving van procedures door middel van documentcontrole en het verandermanagementproces. Je houdt toezicht op de juiste documentatie en implementatie van wijzigingen binnen het systeem, waardoor de organisatie up-to-date blijft en efficiënt kan werken. Daarnaast draag je bij aan het onderhoud van het kwaliteitsbeleid en de toegewezen kwaliteitssystemen, met als doel de bedrijfsdoelstellingen voor de distributieprogramma’s van Abbott Logistics te behalen.

Je coördineert QA-gerelateerde activiteiten, zoals productafwerking, batch release en warehouse-activiteiten, en zorgt ervoor dat alle processen worden uitgevoerd volgens GMP-, HACCP- en GDP-richtlijnen. Hierbij werk je samen met medewerkers en adviseer je hen over het uitvoeren van activiteiten in overeenstemming met regelgeving (zoals GMP/FDA/HACCP/MDR) en normen (zoals ISO9001 & ISO13485), om de veiligheid van het product en de patiënt te garanderen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het toezien op en coördineren van programma’s rondom pest control, housekeeping, schoonmaak en beveiliging.

In jouw rol ondersteun je het documentbeheerproces, inclusief het opstellen van QA-gerelateerde procedures en beleidslijnen, en zorg je ervoor dat deze in lijn zijn met het bedrijfsbeleid. Ook ondersteun je het trainen van medewerkers in IT-systemen die verband houden met de toegewezen kwaliteitssystemen en draag je actief bij aan het continu evalueren en verbeteren van deze systemen.

 

Profiel
  • mbo+ of hbo bachelors degree en minimaal 2-4 jaar ervaring;
  • kennis van de medische industrie;
  • ervaring met kwaliteitssystemen en kwaliteitsborging in een operationele setting;·
  • aantoonbare kennis van technieken voor het beoordelen van de kwaliteit van processen en het vermogen om anderen bij deze activiteiten te begeleiden;·
  • kennis van GDP is een pre;
  • teamplayer, flexibel en probleemoplossende vaardigheden;
  • goede samenwerkings- en communicatieve vaardigheden;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

 

Bedrijf

Abbott is een wereldleider op het gebied van de gezondheidszorg die mensen helpt een beter leven te leiden in alle levensfasen. Hun portfolio van levensveranderende technologieën omvat het hele spectrum van de gezondheidszorg, met toonaangevende bedrijven en producten op het gebied van diagnostiek, medische apparatuur, voeding en generieke merkgeneesmiddelen. Hun 109.000 werknemers bedienen mensen in meer dan 160 landen.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/24-368-DD, naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marlies via +31645316342.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Bedrijfsleider / Directeur Zorg (Interim)

Deze vacature is gesloten voor nieuwe sollicitaties.

Aanbod
  • invloedrijke positie met impact binnen een innovatief ziekenhuis;
  • direct leidinggeven aan diverse RVE’s, in totaal 110 fte;
  • managementfunctie binnen fwg 80;
  • contract voor 36 uur p/w, via Derks & Derks Detachering;
  • tijdelijke aanstelling tot 31-03-2025.

 

Functie

Als bedrijfsleider binnen het Albert Schweitzer Ziekenhuis speel je een sleutelrol in het realiseren van de ziekenhuisstrategie, die gebaseerd is op de slogan: ‘Onze zorg gaat altijd door!’ Deze strategie richt zich op vier pijlers: de gezonde medewerker, de gezonde patiënt, de gezonde organisatie en de gezonde omgeving. Jij draagt met jouw leiderschap bij aan het vormgeven en implementeren van deze doelen.

Je bent lid van het managementteam en verantwoordelijk voor het aansturen van meerdere resultaatverantwoordelijke eenheden (RVE). Samen met medisch managers werk je in een duaal managementsysteem en leg je verantwoording af aan de Raad van Bestuur. In jouw rol geef je direct leiding aan vier afdelingshoofden en indirect aan circa 110 fte. Daarnaast speel je een belangrijke rol in ziekenhuisbrede projecten zoals Poli 3.0, het Regioplan Waardenland en thema’s als leefstijl en prehabilitatie.

Met een sterke focus op samenwerking, innovatie en daadkracht draag je bij aan het financieel gezond houden van de organisatie en het optimaal inzetten van medewerkers. Je stimuleert een ontwikkelingsgerichte cultuur en speelt in op de groeiende zorgvraag met creatieve oplossingen.

Kortom, een uitdagende functie waarin je een directe impact hebt op hoogwaardige en toekomstbestendige zorg.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van detachering wordt ingevuld.

 

Profiel
  • afgeronde academische opleiding, zoals bedrijfskunde, geneeskunde of gezondheidswetenschappen;
  • ruime leidinggevende ervaring, ook op tactisch niveau;
  • ervaring met verandermanagement en het aansturen van complexe zorgprocessen;
  • financieel goed onderlegd en bekend met logistieke processen en capaciteitsplanning;
  • pré: ervaring met duaal management en samenwerking met medisch specialisten;
  • samenwerkingsgericht, organisatiesensitief en resultaatgericht;
  • hands-on mentaliteit met focus op innovatie en kwaliteitsverbetering.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een modern en vooruitstrevend ziekenhuis met locaties in Dordrecht, Zwijndrecht en Sliedrecht en een buitenpolikliniek in Ridderkerk. De organisatie telt 250 medisch specialisten en een kleine 4.000 medewerkers en maakt deel uit van de Samenwerkende Topklinische opleidings Ziekenhuizen (STZ). Dat betekent dat er in het ziekenhuis en de apotheek talent opgeleid wordt en dat de organisatie zich onderscheidt met patiëntgericht wetenschappelijk onderzoek en hoogwaardige zorg. Het ziekenhuis werkt intensief samen met zorgverleners en ziekenhuizen in de regio. Er wordt integraal gedacht en de wensen en belangen van de patiënt vormen altijd het uitgangspunt. Op dit moment zijn ze op zoek naar een nieuwe Bedrijfsleider.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV, onder vermelding van referentienummer MSP/24-364, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

#LI-AP1