vacature hrm

Global HR System Specialist

Offer
  • diverse job within a pharmaceutical company
  • interesting position to use your skills and knowledge in HR IT systems
  • temporary contract with the possibility to extend
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located at Leiden but with a tight line to the other affiliates. In order to give extra support to a project the organisation is searching for an HR System Specialist.

Position

As an HR System Specialist you will be responsible and accountable for maintenance, troubleshooting and design of HR systems. You are also accountable for partnering with the Information Systems team, Data & Reporting teams and HR Operations Service Delivery teams on system updates and to ensure any amends to requirements / processes are delivered. You will be responsible for HR Operations tools from a functional perspective and ensure they are fit for purpose (e.g. case management, knowledge management & HR Portal). Also you will be supporting minor/major software and hardware upgrades ensuring that change management procedures are followed. Another responsibility is the identification, testing and resolution of escalated incidents from frontline support teams and assist with the command & control for major incident and service outages. It is a global role, based in Leiden (The Netherlands). You will report to the Manager of the department.

Profile
  • Bachelor’s degree
  • at least 5 years of working experience
  • at least 2 years of experience in IT and/or HR IT Space
  • experience of communicating and coordinating initiatives across functional and technical boundaries
  • knowledge of “Best of Breed” HR IT Systems and integration models
  • excellent written and oral communication skills in English
  • excellent IT skills in SAP, succesfactors or/and HR connect
  • proven HR Skills
  • proven people management skills
  • a widely used international language(s) is desirable
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-025-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Regulatory Affairs Officer (0,6 – 1,0 fte)

Aanbod
  • (mede)verantwoordelijk voor de verdere uitbouw en professionalisering van Eureco Pharma;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Eureco-Pharma B.V., gevestigd in Ridderkerk, is sinds 1996 een zelfstandige onderneming die zich bezighoudt met het beschikbaar stellen van geneesmiddelen voor de Nederlandse markt. De toegevoegde waarde is het leveren van een besparing op het geneesmiddelenbudget en het oplossen van beschikbaarheidsproblemen.

Eureco-Pharma is actief in het parallel importeren en het registreren van receptgeneesmiddelen. Hierbij ligt hun focus op de intramurale (ziekenhuis)markt. Én zij maken zich sterk voor het oplossen van geneesmiddelentekorten. Hun klanten zijn ziekenhuisapothekers, openbare apotheken en groothandels in Nederland. Bij Eureco-Pharma werken ongeveer 100 mensen die zich iedere dag inzetten voor betaalbare en toegankelijke farmaceutische zorg. De organisatie weet zich te onderscheiden door haar sterke leverbetrouwbaarheid en hoge servicegraad. De kernwaarden die zij zowel intern als extern hanteren zijn: Betrokkenheid, Deskundigheid, Verbetering en Betrouwbaarheid. De organisatie heeft de afgelopen jaren een sterke autonome groei doorgemaakt, zowel in omzet als in een organisatorische professionalisering. Om verder vorm te geven aan de groei is Eureco-Pharma op zoek naar een enthousiaste Regulatory Affairs Officer.

Functie

De afdeling Regulatory Affairs draagt zorg dat de farmaceutische producten voorzien zijn van de juiste juridische licenties, de handelsvergunningen. Hierdoor kan de veiligheid en werkzaamheid van producten gecontroleerd worden. Als Regulatory Affairs Officer combineer je jouw wetenschappelijke, juridische en zakelijke kennis over geneesmiddelen om ervoor te zorgen dat deze voldoen aan de wettelijke regels. Hiervoor coördineer je de processen zodat de geneesmiddelen gedurende de gehele levenscyclus voldoen aan wet- en regelgeving. Je rapporteert rechtstreeks aan de Manager Quality Assurance & Regulatory Affairs en je werkt nauw samen met de Regulatory Affairs collega´s op de afdeling.

 Taken en verantwoordelijkheden

  • aanvragen en onderhouden van handelsvergunningen en notices door middel van het verzamelen van relevante informatie voor de dossiervorming;
  • indienen en zorgdragen voor een efficiënte doorloop van registratiedossiers bij de autoriteiten (nationale procedures);
  • behandelen en bewerken van de (e-)CTD files (Module 1);
  • informeren van de merk-, registratie- en patenthouder met betrekking tot geneesmiddelen;
  • verwerken van de juiste informatie bij externe bronnen en partijen op basis van de inhoudelijke productgegevens;
  • verantwoordelijk voor de uitvoering en controle van alle wettelijke prijsbepalingen, zoals Wet Geneesmiddelen Prijzen (WGP);
  • signaleren en adviseren van de interne organisatie over product gerelateerde richtlijnen, wetten en beleid;
  • verantwoordelijk voor de verwerking en afhandeling van meldingen m.b.t. bijwerkingen, speciale omstandigheden en verzoeken om medische informatie;
  • follow-up van toekomstige ontwikkelingen in regelgeving en implementatie van nieuwe voorschriften in het bedrijf;
  • monitoren dat de huidige strategie en documentatie voldoet aan de voorschriften of richtlijnen.
Profiel
  • hbo werk en denkniveau;
  • aantoonbare kennis en affiniteit met registratiedossiers van geneesmiddelen;
  • relevante kennis van wet- en regelgeving;
  • in staat om grote hoeveelheden informatie te analyseren om zo: fouten op te sporen, informatie te verwerken in diverse systemen en conclusies te trekken;
  • communicatief sterk;
  • goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, Duits en Engels is een pré;
  • ervaring in het werken met ERP- en CRM-systemen, Microsoft Dynamics NAV en Microsoft Dynamics CRM is een pré.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-023-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans of Anneke Aangeenbrug via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Inkoper (Direct Channel)

Aanbod
  • sleutelrol met een breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • doorgroeimogelijkheden;
  • invloed op je eigen succes;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Eureco-Pharma B.V., gevestigd in Ridderkerk, is sinds 1996 een zelfstandige onderneming die zich bezighoudt met het beschikbaar stellen van geneesmiddelen voor de Nederlandse markt. De toegevoegde waarde is het leveren van een besparing op het geneesmiddelenbudget en het oplossen van beschikbaarheidsproblemen.

Eureco-Pharma is actief in het parallel importeren en het registreren van receptgeneesmiddelen. Hierbij ligt hun focus op de intramurale (ziekenhuis)markt. Én zij maken zich sterk voor het oplossen van geneesmiddelentekorten. Hun klanten zijn ziekenhuisapothekers, openbare apotheken en groothandels in Nederland. Bij Eureco-Pharma werken ongeveer 100 mensen die zich iedere dag inzetten voor betaalbare en toegankelijke farmaceutische zorg. De organisatie weet zich te onderscheiden door haar sterke leverbetrouwbaarheid en hoge servicegraad. De kernwaarden die zij zowel intern als extern hanteren zijn: Betrokkenheid, Deskundigheid, Verbetering en Betrouwbaarheid. De organisatie heeft de afgelopen jaren een sterke autonome groei doorgemaakt, zowel in omzet als in een organisatorische professionalisering. Om verder vorm te geven aan de groei is Eureco-Pharma op zoek naar een enthousiaste Inkoper.

Functie

Als Inkoper werk je nauw samen met de afdelingen Sales, Customer Service en Supply Chain. Je bent op operationeel niveau verantwoordelijk voor de inkoop van de producten van Eureco-Pharma in het directe kanaal. Dit doe je op basis van maandelijkse salesforecast en afspraken met de leveranciers. Naast inkoopprijs en leverbetrouwbaarheid, is de relatie met de leverancier en de mogelijkheden van het verder uitbouwen hiervan een belangrijke parameter voor de onderhandelingen/contractering van de leverancier. Het is van belang dat je dit spanningsveld op de juiste manier weet te managen door de risico’s goed in te schatten, hier tijdig op te anticiperen en te rapporteren aan de manager en/of de afdeling Business Development. Als Inkoper Direct Channel ben je operationeel het eerste aanspreekpunt voor alle leveranciers in het directe kanaal en daarmee verantwoordelijk voor het operationele relatiebeheer van deze strategische partners. Daarbij heb je een proactieve rol bij het uitbouwen van het assortiment en ben je verantwoordelijk voor het verbeteren van dit inkoopproces. De Inkoper Direct Channel stuurt mede inhoudelijk de Purchase Assistant aan en delegeert licht operationele taken.

Profiel
  • relevante ervaring met de farmaceutische business is een sterke pre;
  • minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • tenminste 2 jaar relevante werkervaring in een inkoopfunctie;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, kennis van de Duitse taal is een pre;
  • ervaring met het werken met ERP- en CRM-systemen, Microsoft Dynamics NAV en Microsoft Dynamics CRM is een pre;
  • voldoende kennis van relevante Office-pakketten.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-022-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans of Anneke Aangeenbrug via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature sales-marketing

Field Manager

Offer
  • challenging opportunity where your experience sets an example for the team
  • act as a Fieldcoach and Key Accountmanager at the same time
  • the flexibility to take on and develop new projects for patient access
  • ability to work crossfunctional with differente stakeholders
  • good primary and secondary employment conditions
Organisation

The organisation is an international company with multiple offices around the world. It is their vision to become the preferred care partner in improving peoples lives around the world. The organizational culture is characterized by a high degree of drive and passion to really make the difference when it comes to improving the quality of life of the patients. Because of the unique market approach and the strong positioning of its products, the organisation has been able to achieve excellent business results for years. To gain more success, they decided to expand their team with a Field Manager for The Netherlands.

Position

As a Field Manager you identify, prioritize and engage according to plan with key stakeholders to maximize patient access in primary care setting with appropriate value proposition. The realization of field patient access objectives, primary care sales target and national sales target is also your responibility. You will support patient access activities with appropriate value proposition towards stakeholders that are primarily engaged with by Sales Force or Patiens Solutions Managers or MSL. You proactively identify and act upon changing patient journey and concomitant consequences for the primary care strategy. You will integrate Health Economics into Patient Access activities and also identify access field opportunities and barriers. You participate in Patient Solutions Teams as required to drive effective Patient Access activities across priority solutions. By demonstrating your broad knowledge of all the therapeutic areas and access environment you provide input to the organization. As a Field Manager you will be accountable for the goals of Patient Solutions, by supporting the Stakeholder Engagement Manager. You will make sure that the Field Sales Team functions well and motivate, develop and coach the Accountmanagers, this in close collaboration with the Sales Manager. It is your role to participate in the hiring process of new Field Sales employees and give support and input to the manager concerning the need for training and development so that they can create a personal development and coaching plan for each individual. As a Field Manager you will work in close collaboration with internal and external stakeholders and report to the Sales Manager.

Profile
  • at least a Bachelors degree
  • at least 5 years of experience in a complex sales role
  • relevant work experience in field coaching and the pharmaceutical industry
  • knowledge (and a network) of the national health system structure
  • understanding and correct adoption of the scientific relevant literature
  • high level of communication skills in both Dutch and English
  • driver’s license
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/19-065-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

vacature sales-marketing

Open sollicitatie: Commerciële medische professionals

Aanbod
  • uitdagende posities binnen verschillende life science organisaties;
  • zelfstandige en verantwoordelijke functies van uitvoerend tot strategische niveau;
  • een detacheringcontract of samenwerkingsovereenkomst van Derks en Derks Detachering voor de looptijd van de opdracht.
Bedrijf

Derks & Derks Detachering is opgericht in 2007 en uitgegroeid tot een detacheringsbureau met evidence based personeelsoplossingen voor de farmaceutische, voedingsmiddelen en medische industrie. Onze relaties zijn actief op verschillende werkvelden en bijna allemaal internationaal georiënteerd. De meeste relaties hebben een lange historie binnen Nederland. Onze relaties zijn actief op zoek naar manieren, om de kwaliteit van leven van mens of dier ter verbeteren. Onze relaties zijn met enige regelmaat op zoek naar commerciële medische professionals, daarom komen vrij graag in contact met gedreven professionals.

Functie

Als commerciële medische professional ben je inzetbaar in de farmaceutische, voedingsmiddelen of medische industrie. Je hebt werkervaring opgedaan op het gebied van gebied van sales, marketing, market access of medical affairs binnen de genoemde branches. Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen in de markt om de geneesmiddelen, voedingsmiddelen of medische hulpmiddelen beter te positioneren in de markt en hiermee de verkopen te verhogen. Je bent actief geweest op uitvoerend of strategische niveau en klaar voor een nieuwe uitdaging.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • ervaring in een uitvoerende en/of leidinggevend functie;
  • ervaring binnen de farmaceutische en/of voedingsmiddelen en/of medische industrie;
  • ervaring binnen sales, marketing, market access en/of medical affairs;
  • verantwoordelijkheidsgevoel met sterk kwaliteitsbesef;
  • teamspeler, maar zelfstandig kunnen werken;
  • uitstekende communicatief vaardigheden in de Nederlandse taal en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DO/18-006-DD, naar mevrouw Sandra van Putten van Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kunt u bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

vacature sales-marketing

Product Manager Biologicals

Offer
  • position at a growing company with a clear vision
  • contributing in the preparation and introduction of a new product
  • a flexible role where you can work from different locations
  • sharing your knowlegde for a good launch
  • good primary and secondary employment conditions
Organisation

The organisation is an international company with multiple offices around the world. It is their vision to become the preferred care partner in improving peoples lives around the world. The organizational culture is characterized by a high degree of drive and passion to really make the difference when it comes to improving the quality of life of the patients. Because of the unique market approach and the strong positioning of its products, the organisation has been able to achieve excellent business results for years. To gain more success, they decided to expand their team with a Product Manager for a biologicals product launch.

Position

The Product Manager will be focused on the preparation and introduction of a new Biological product. Therefore you will understand and monitor the patient journey and his/her eco-system and the competitive environment. You also understand the critical success factors of the therapeutical area and use them to set the direction. You will develop effective and competitive strategic and tactical marketing plans by key stakeholders, in accordance with the regional strategy and regional and cluster initiatives, in collaboration with sales and scientific affairs. You identify and implement digital marketing tools for multichannel communication to patients and healthcare providers. Next to this you will also propose yearly sales objectives and marketing cost budgets and quarterly updates. You need to monitor and propose adjustments of forecasts for designated products and engage with national (NL) Key Opinion Leaders. In this role you will manage alliances and partnerships to the benefit of Patient Solutions and you also give Patient Solutions product training. You will participate in national and international congresses/symposia and report monthly on launch/sales status and activities versus the approved marketing plan. In this position you will work with a lot of different stakeholders for the Dutch market. You will report directly to the manager of the department.

Profile
  • at least a Bachelors degree
  • at least 5 years of experience in Marketing and/or Sales
  • relevant work experience in Biologicals (e.g. product introductions for the local market)
  • relevant experience within the pharmaceutical industry
  • knowledge (and a network) of the national health system structure
  • understanding and correct adoption of the scientific relevant literature
  • high level of communication skills in both Dutch and English
  • driver’s license
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/19-064-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

vacature directie-management

Ambitious Finance Director (MT team)

Offer
  • a work place within a young and dynamic organisation
  • being part of the Management Team to increase future growth
  • the possibility to build a new finance structure using your knowledge and experience
  • a fulltime contract
Organisation

Our client is a pharmaceutical packaging organization, that is dedicated to shaping the future of the pharmaceutical Supply Chain to be safer and more reliable for their customers and patients. They have over 30 years of experience that they use to offer flexible packaging and Supply Chain services. They use the latest technologies to improve the manufacturing packaging process every day. Currently the organisation realised at serious growth where they doubled their team. To maintain on the grow path they are looking for an ambitious and enterprising Finance Director.

Position

As a Finance Director you are a part of the young and dynamic Management Team. You will manage and improve all accounting and bookkeeping activities for the organisation. You will implement and circulate financial business policies, procedures and processes. To make sure everything is accurate you take part in developing financial, tax and legal strategies as well as operational and strategic business planning. Design, develop, implement and verify the efficiency of internal financial controls will be your responsibility as well. You define and implement the financial multi-year strategy and prepare and collate for the annual budget together with the Management Team and responsible budget holders. You will draft and monitor reports of operating companies on costs and liquidity. Also you will monitor the reporting of other key stakeholders both in timeliness and quality. Furthermore you draft the financial statements and arrange external audits. You will own risk management policies and procedures as well as cash management policies and procedures. Because you are part of the Management Team you will advise and act as a sounding board for the CEO on complex financial issues such as: mergers and acquisitions, new financing/funding, important investments and divestments, professionalisation of various business units and components, and major projects such as reorganisations and working capital reductions.

Profile
  • a Master degree or MBA in Finance, Business or Accountancy
  • minimum of 5 years of experience in a relevant and/or similar position
  • proven experience in managing a team as a Manager or Director
  • experience in a manufacturing environment
  • experience as a ERP User (Microsoft Dynamics NAV is preferred)
  • experience with Tableau or similar data visualization software
  • demonstrable experience of financial modelling
  • fluent, or at least, advanced professional proficiency, in both Dutch and English
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/19-183-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87. An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our Client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature overig

Technical Writer Master Data

Offer
  • a position to grow into or to deliver out of your experience
  • responsible for the supply chain business flows at an international project
  • a fulltime contract of 6 months, possibly longer
  • possibility to work from home or from the location in South of The Netherlands
  • temporary contract from Derks & Derks Secondment & Interim
Organisation

Our client is an international pharmaceutical company. The company’s activities comprise the development, production and sales of medicines. For the facility in Drenthe we would like to meet an enthusiastic, communicatively skilled, self-assured and performance-oriented Technical Writer Master Data.

Position

As a Technical Writer, you will be added to the master data team. The team is growing from a regional team into a global team. The current set of documentation requires to be rebuilt and made fit-for-purpose to the new ERP software solutions that are to be introduced over the next years.

As a Technical Writer, you will support the convert of the existing documentation supplemented with collected expert knowledge (through interviews) and available technical documentation in system user (e)-documentation such as procedures, instructions and training material. You will collaborate with the master data team to get a good understanding for their work processes and translate this into useful content for end users. You ensure output is consistent across product families and output formats. All together this is a challenging job where you can grow your knowledge of the Pharma sector with enough freedom to put your own ‘stamp’ on the output. In this job you will report to the manager of the department.

Profile
  • at least a bachelor’s degree or higher education in a relevant field
  • Supply Chain knowledge is needed
  • interviewing skills augmented with user experience review and feedback
  • understanding of software tools used to create software product documentation
  • knowledge w.r.t. Master Data Management is preferred
  • proficient English writing skills
  • good document layout skills and basic business process design skills
  • profound Microsoft Office solution knowledge e.g. Word, Visio, PowerPoint, SAP knowledge
  • ability to plan and manage multiple tasks
  • effective time management, good presentation skill and proactive approach
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference number DT/19-185-DD to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

vacature kwaliteit

Open sollicitatie: GxP professionals

Aanbod
  • uitdagende posities binnen verschillende life science organisaties;
  • zelfstandige en verantwoordelijke functies van uitvoerend tot strategische niveau;
  • een detacheringcontract of samenwerkingsovereenkomst van Derks en Derks Detachering voor de looptijd van de opdracht.
Bedrijf

Derks & Derks Detachering is opgericht in 2007 en uitgegroeid tot een detacheringsbureau met evidence based personeelsoplossingen voor de farmaceutische, voedingsmiddelen en medische industrie. Onze relaties zijn actief op verschillende werkvelden en bijna allemaal internationaal georiënteerd. De meeste relaties hebben een lange historie binnen Nederland. Onze relaties zijn actief op zoek naar manieren, om de kwaliteit van leven van mens of dier ter verbeteren. Onze relaties zijn met enige regelmaat op zoek naar Kwaliteit, Validatie, Regulatory of Procestechnologie professionals, daarom komen vrij graag in contact met gedreven professionals.

Functie

Als GxP professional ben je inzetbaar in de farmaceutische, voedingsmiddelen of medische industrie. Je hebt werkervaring opgedaan op het gebied van kwaliteit, validatie, regulatory of procestechnologie binnen de genoemde branches. Je bent op de hoogte van alle relevante geldende wet- en regelgeving voor de productie van geneesmiddelen, voedingsmiddelen of medische hulpmiddelen. Je bent actief geweest op uitvoerend of strategische niveau en klaar voor een nieuwe uitdaging.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • ervaring in een uitvoerende en/of leidinggevend functie;
  • ervaring binnen de farmaceutische en/of voedingsmiddelen en/of medische industrie;
  • ervaring binnen kwaliteit, validatie, regulatory en/of procestechnologie;
  • registratie als QP is een pre;
  • verantwoordelijkheidsgevoel met sterk kwaliteitsbesef;
  • teamspeler, maar zelfstandig kunnen werken;
  • uitstekende communicatief vaardigheden in de Nederlandse taal en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DO/18-005-DD, naar mevrouw Sandra van Putten van Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kunt u bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

vacature overig

Recruitment Consultant voor vaste en tijdelijke functies (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • gunstige pensioenregeling;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

  • Masterclass NieuweZorg (verheldering en verdieping voor iedereen die meer wil betekenen voor de zorg)
  • Leergang Industriële Farmacie (praktijkgerichte professionalisering in de farmaceutische industrie)
  • FMF-vacatures (alle HBO+ vacatures in Life Sciences online beschikbaar)
  • INRALS (internationaal netwerk van werving- & selectiebureaus in Life Sciences)

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om te zorgen voor de juiste match. Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131-DD naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sandra of Pieter via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.