Derks Vacature Kwaliteit

Interim Kwaliteitsspecialist Medical Devices

Aanbod
  • een uitdagende opdracht voor 2 tot 3 dagen in de week;
  • mogelijkheid om de kwaliteitsafdeling naar een hoger niveau te tillen;
  • tijdelijke opdracht voor 6 tot 12 maanden;
  • werken binnen een grote internationale omgeving.

 

Functie

Als Interim Kwaliteitsspecialist Medical Devices ga jij onze relatie helpen om de kwaliteitsafdeling naar een hoger niveau te brengen. Vanuit jouw kennis en ervaring met ISO13485 weet jij een grondige gap-analyse te maken om op basis daarvan het bedrijf te adviseren over de stappen die genomen moeten worden om de certificering te halen. Na de gap-analyse, heb je een grote rol in de implementatie van de richtlijnen en procedures. Je neemt het Quality team hierin mee, zowel in het opzetten van dit project als in het overdragen van kennis. Intern ben jij het aanspreekpunt als het gaat om ISO13485. Je zal deels vanuit huis kunnen werken en deels op locatie aan de slag gaan.

 

Kortom: een uitdagende rol waarin jij met jouw kennis en ervaring een goede analyse en plan van aanpak op kan stellen om de kwaliteitsprocessen te verbeteren.

 

Profiel
  • minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • ervaring binnen Quality in een Medical Devices omgeving;
  • ervaring met en kennis van ISO13485;
  • goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal;
  • proactief, analytisch sterk en kwaliteitsbewust.

 

Bedrijf

Onze relatie is een wereldleider op het gebied van de gezondheidszorg die mensen helpt een beter leven te leiden in alle levensfasen. Hun portfolio van levens veranderende technologieën omvat het hele spectrum van de gezondheidszorg, met toonaangevende bedrijven en producten op het gebied van diagnostiek, medische apparatuur, voeding en generieke merkgeneesmiddelen. De voedingsafdeling ontwikkelt op wetenschap gebaseerde voedingsproducten voor mensen van alle leeftijden, van het helpen groeien van baby’s en kinderen tot het sterk en actief houden van volwassen lichamen en het ondersteunen van de unieke voedingsbehoeften van mensen met een chronische ziekte. Miljoenen mensen over de hele wereld rekenen op hun producten om hen te helpen hun gezondste leven te leiden.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/24-265-DD, naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl.

 

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Dennis Uleman op nummer +31 6 82 72 71 33.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod

  • werken vanuit een commerciële invalshoek voor een toonaangevende zorgorganisatie;
  • schakel tussen zorgkantoren en Pluryn;
  • verbindende rol binnen een complex en dynamisch werkveld;
  • met gedreven professionals samenwerken aan innovatieve en toekomstbestendige zorg;
  • ruimte voor eigen visie en ondernemerschap;
  • marktconform salaris en een goed secundair arbeidsvoorwaardenpakket.

 

Functie

Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met voornamelijk de zorgkantoren en daarnaast de verzekeraars en gemeenten. Dit met het doel tot goede samenwerking en heldere afspraken te komen voor zorg en ondersteuning op maat voor alle cliënten van Pluryn. Je positioneert Pluryn, signaleert kansen en bedreigingen in de markt en onderhoudt relaties met alle relevante stakeholders. Je bewaakt de lopende contractafspraken en richt je op nieuwe aanbestedingen en de daaraan gerelateerde onderhandelingsprocessen.

Uiteraard ondersteun je inzake zorgverkoop de accounthouders en locatiedirecteuren zowel op inhoud als proces. Je adviseert en helpt hen bij het vertalen van de regionale en landelijke ontwikkelingen naar strategisch, tactisch en operationeel beleid voor hun specifieke dienstverlening en/of vestiging. Daarnaast geef je advies ten behoeve van de doorontwikkeling van de strategische positionering van Pluryn en lever je een belangrijke bijdrage aan de verdere ontwikkeling van de afdeling Zorgverkoop & Cliëntproces.

Pluryn is er voor mensen met complexe problematiek, waarbij de financiering binnen zowel de Wet Langdurige Zorg, de Jeugdwet als de Zorgverzekeringswet kan vallen (in totaal circa 400 miljoen euro) en in deze rol ben jij vooral actief met de zorgverkoop binnen de WLZ. Je zorgt voor een goede afstemming met alle betrokken stakeholders binnen en buiten de organisatie. Samen met hen ben je verantwoordelijk voor de beste zorg voor de cliënt en een gezonde en toekomstbestendige organisatie. Houd je van dynamiek, bouwen, vooruitstrevende projecten omzetten in innovatief beleid en schakel je gemakkelijk op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau? Dan komen wij graag met jou in contact.

 

Profiel

  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol binnen de zorgcontractering;
  • kennis van de transformatie in de langdurige zorg;
  • externe ontwikkelingen kunnen vertalen naar strategisch advies richting management en RvB;
  • ervaring in een complexe werkomgeving met uiteenlopende stakeholders;
  • maatschappelijk betrokken, relatie gericht, communicatief vaardig en verbindend;
  • analytisch, proactief en zelfstandig.

 

Organisatie

Pluryn is een landelijk werkende organisatie met meer dan 400 locaties. Met 7400 professionals en 1000 vrijwilligers zet Pluryn zich in voor behandeling en ondersteuning van jongeren en volwassenen, aan huis en in verschillende zorgvoorzieningen voor gehandicaptenzorg, jeugdzorg en GGZ. De organisatie ondersteunt jongeren en volwassenen bij het vergroten van kansen op een zo volwaardig en zelfstandig mogelijke plek in de samenleving, ook wanneer de problematiek complex is. De eigen kracht en toekomstwensen zijn daarbij het uitgangspunt: “Samen maken we het verschil.”

Het Team Zorgverkoop bestaat uit zes Strategisch Adviseurs Zorgverkoop, een Adviseur Zorgverkoop en een Ondersteuner Zorgverkoop. De Strategisch Adviseurs zijn verantwoordelijk voor de zorgverkoop en houden zich bezig met de positionering van Pluryn, het (door)ontwikkelen van de propositie en het op de markt brengen van Pluryn als organisatie.

Binnen Pluryn heeft het zorgverkoopteam een belangrijke adviesrol. Als Strategisch Adviseur ondersteun en adviseer je de Raad van Bestuur, de directeuren en managers van de locaties op inhoud en over het proces van zorgcontractering en strategisch beleidsvraagstukken. Team Zorgverkoop maakt (samen met Klantenbureau en Zorgadministratie/Facturatie) onderdeel uit van de afdeling Zorgverkoop & Cliëntproces. Doel van de gehele afdeling is voor cliënten de juiste zorg en indicatie te vinden, te bemiddelen naar een passende zorglocatie van Pluryn en tot passende contractafspraken te komen voor de geleverde zorg. Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop heb je een bepalende rol in het behalen van deze belangrijke doelstellingen, zowel voor de cliënt als Pluryn als organisatie.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-156-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je ook bellen met Karin via 06-51103975.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks vacature kwaliteit

Senior Manager Quality Assurance

Aanbod
  • een afwisselende, uitdagende en mondiale functie in een dynamische en prettige werkomgeving;
  • een persoonlijk groeiplan, uitgebreide opleidingsmogelijkheden en carrièreperspectieven;
  • een leiddinggevende positie met veel vrijheid en verantwoordelijkheid;
  • uitstekende arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Senior Manager Quality Assurance ben jij samen met een team van vier QA collega’s verantwoordelijk voor alle kwaliteitsgerelateerde verantwoordelijkheden op de locatie in Breda. Samen met jouw team bied je kwaliteitsondersteuning en behaal je de gestelde prestatie indicatoren. Je bent het aanspreekpunt voor alle interne en externe audits op locatie en faciliteert de interne auditplanning. Verder ben je verantwoordelijk voor de validatietaken, het beoordelen en afhandelen van batchrecords en klachtenmanagement binnen de distributie. Ook houd jij je bezig met Supplier Qualification en monitor je op naleving van alle kwaliteitsstandaarden.
Uiteraard richt jij je ook op procesverbetering en ontwikkel je samen met jouw team een strategie voor deze verbeteringen. Je rapporteert direct aan de Distributie Quality Manager (die werkzaam is in de VS) en werkt o.a. nauw samen met afdelingen Site Operations, Customer Service, Logistiek en Productie.

Profiel
  • minimaal een afgeronde Bachelor opleiding;
  • minimaal 5 jaar ervaring binnen Quality Assurance en ervaring in het aansturen van een team bij voorkeur in de farmaceutische industrie;
  • aantoonbare kennis van wet- en regelgeving, kwaliteitsystemen en kwaliteitsprincipes;
  • ervaring met distributie in de medische- of voedingsindustrie is een pre;
  • zelfstandig, proactief, verantwoordelijk en communicatief vaardig;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord en geschrift.
Bedrijf

Onze relatie is een wereldleider op het gebied van de gezondheidszorg die mensen helpt een beter leven te leiden in alle levensfasen. Hun portfolio van levensveranderende technologieën omvat het hele spectrum van de gezondheidszorg, met toonaangevende bedrijven en producten op het gebied van diagnostiek, medische apparatuur, voeding en generieke merkgeneesmiddelen. De voedingsafdeling ontwikkelt op wetenschap gebaseerde voedingsproducten voor mensen van alle leeftijden, van het helpen groeien van baby’s en kinderen tot het sterk en actief houden van volwassen lichamen en het ondersteunen van de unieke voedingsbehoeften van mensen met een chronische ziekte. Miljoenen mensen over de hele wereld rekenen op onze producten om hen te helpen hun gezondste leven te leiden.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-239, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Tim van Loon op nummer +31 (0)6 20 79 77 21.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Strategic Business Development Manager Benelux

Aanbod
  • nieuwe overstijgende positie als gesprekspartner voor private equity bedrijven;
  • stakeholder management en value selling op hoog niveau;
  • relatiemanagement met diverse kliniekketens;
  • volop ruimte om mee te groeien met deze ambitieuze organisatie;
  • perfecte rol voor ervaren relatiemanager met private equity organisaties.
Functie

Je bent verantwoordelijk voor het (verder) in kaart brengen van de consolidatie die plaatsvindt in de esthetiek kliniekketens. De ontwikkelingen hierin gaan razendsnel en zullen in de nabije toekomst de markt gaan domineren. Een moderne Key Decision Making Unit! Uiteraard ben je ook nauw betrokken bij en werk je intensief samen met de 5 Nederlandse accountmanagers. Je zult de belangrijkste focus klanten (mede) beheren en de verkoopdoelen realiseren. Je biedt op maat gemaakte oplossingen en services voor deze klanten met als doel de productiviteit te verhogen en de vraag naar producten uit te breiden. Uiteraard ken, analyseer en maak je gebruik van beschikbare data en statistieken om verkoop en marktontwikkelingen te monitoren en beoordelen. Je volgt de markttrends en bouwt aan een stevig netwerk in Nederland. Je bent onderdeel van het Sales team in Nederland bestaande uit 5 collega’s, ook werkt je proactief samen met diverse interne stakeholders in Nederland en België. In deze rol rapporteer je direct aan de Business Unit Manager Aesthetics, maar heb je door de impact van je gesprekspartners ook te maken met andere beslissers tot aan de Board. Je start met de Nederlandse markt die al hevig in beweging is, om vervolgens ook de Belgische en Luxemburgse marktontwikkelingen verder in kaart te brengen en uit te breiden.

Profiel
  • ervaring in dermatologie en/of esthetiek en/of medische apparatuur geldt als een pre, maar is zeker geen voorwaarde voor succes;
  • essentieel is ervaring in de gespreksvoering en onderhandeling met Private Equity bedrijven;
  • je beschikt over circa 10-15 jaar ervaring in sales- en marketingfuncties;
  • je hebt inzicht in patiëntenstromen en -processen in klinieken;
  • je bent scherp, energiek, analytisch sterk, communicatief vaardig, relatiegericht en beschikt over uitstekende high end onderhandelingsvaardigheden;
  • werken binnen een matrix organisatie geeft jou energie;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord en geschrift.
Bedrijf

Galderma is een zeer sterke organisatie dat zich richt op Esthetiek, Consumer en Prescription. Deze rol is essentieel voor Esthetics, dermatologie. Iedere huid is uniek en daarom biedt Galderma een geavanceerd portfolio van premium merken dat het volledige spectrum van de snelgroeiende markt voor dermatologie bestrijkt. De verschillende merken hebben een leidende marktpositie in hun productcategorie en worden ondersteund door wetenschap. Daardoor blijft de organisatie in staat om te voldoen aan de uiteenlopende en veranderende behoeften van patiënten en professionals, en blijvende resultaten te bieden via injecteerbare esthetiek, dermatologische huidverzorging en therapeutische dermatologie. Galderma is uitstekend gepositioneerd en heeft een toonaangevend dermatologieplatform. Deze positionering en concurrentievoordeel wordt verder verstevigd door zich te richten op drie strategische pijlers: het breedste portfolio met toonaangevende wetenschap en innovatie; wereldwijde schaal met uitstekende omni-channel uitvoering; marktleidende educatie en diensten. Deze sterke, omzetgerichte organisatie werkt met een matrix organisatie waarin professionals snel hun eigen weg vinden.

Geïnteresseerd?

Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-230, naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

 

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Bjorn Schouten op nummer +31 6 516 491 61.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!