Manager Operations Bereidingsapotheek

Aanbod
  • werken in een dynamische groeiende bereidingsapotheek met ambitie en gedrevenheid;
  • integrale leidinggevende rol voor een team bestaande uit 25 fte;
  • brede afwisselende positie met strategische, beleidsmatige en inhoudelijke uitdaging
  • grote mate van eigen verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • functie voor 32-36 uur met uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket (FWG 60).
Functie

Als Manager Operations geef je leiding aan het team voorraadbereidingen, bestaande uit laboratorium en apotheek. Zowel de afdeling voorraadbereidingen als het laboratorium zijn net verhuisd naar de nieuwbouwlocatie. Je draagt bij aan de ontwikkeling van medewerkers en geeft ze de ruimte om regie te pakken. Je weet hen mee te nemen in het neerzetten van een efficiënter proces waarbij je verbeterprojecten initieert, begeleidt en realiseert. Je bent daadkrachtig en stimuleert samenwerking met andere collega’s van de apotheek en binnen het ziekenhuis.

In samenwerking met de procesverantwoordelijke apothekers creëer je een zo efficiënt mogelijke stroom van goederen en diensten binnen de afdelingen voorraadbereidingen en laboratorium. Ook het magazijn, de in- en verkoop van artikelen en onderhoud vallen onder jouw verantwoordelijkheid.

Je stelt het afdelingsjaarplan en de begroting op, bewaakt en stuurt hierop en rapporteert aan het RVE-management. Je leidt diverse projecten, optimaliseert de inkoop- en productieprocessen en implementeert kwaliteitstaken.

Je geeft inspirerend leiding aan jouw team en werkt daarnaast nauw samen met de apothekers, de afdeling Quality Assurance, het bedrijfsbureau en collega-teamleiders van de andere apotheekafdelingen. Haal jij energie uit het ontwikkelen en enthousiasmeren van medewerkers en heb je affiniteit met het vormgeven van organisatieprocessen? Wil je werken in een dynamische omgeving met volop uitdaging waarbij je echt waarde kunt toevoegen vanuit je expertise?

Profiel
  • afgeronde hbo- of wo-opleiding (Farmaceutische Wetenschappen / Bedrijfskunde / Technische bedrijfskunde / of Life Sciences, of vergelijkbare opleiding);
  • 5 jaar leidinggevende werkervaring binnen de farmacie, bij voorkeur binnen productieomgeving;
  • sterk procesmatig inzicht (bij voorkeur minimaal Lean Six Sigma Yellow belt)
  • besluitvaardig en daadkrachtig, teamplayer, en kan gefundeerd besluiten nemen en anderen overtuigen;
  • in staat mensen te begeleiden in hun ontwikkeling met oog voor groepsdynamiek
  • goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels in zowel woord als geschrift
Bedrijf

De ziekenhuisapotheek van het Catharina Ziekenhuis is ISO 9001-gecertificeerd en heeft een GMP(z) erkenning en voldoet aan de Circulaire Handhavend optreden bij collegiaal doorleveren van eigen bereidingen door apothekers. De apotheek zorgt voor een veilige en doelmatige bereiding en verstrekking van geneesmiddelen aan patiënten. Met een enthousiast en vooruitstrevend apotheekteam (ongeveer 175 medewerkers) worden alle taken van de ziekenhuisfarmacie uitgeoefend ten behoeve van het ziekenhuis en diverse externe instellingen. Om ook in de toekomst alle patiënten in Nederland te blijven voorzien van kwalitatief hoogwaardige en doelmatige geneesmiddelen heeft de organisatie een aantal ambities gesteld en het bereidingencentrum uitgebreid. In 2021 is een nieuw productiegebouw gerealiseerd waarin de voorraadbereidingen en laboratorium gehuisvest zijn. Medio 2023 wordt opnieuw een nieuwbouw deel opgeleverd voor onder andere de individuele bereidingen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-091-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Karin Hultink of Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Health Economics

Junior Financieel Medewerker

Aanbod
  • de kans om jezelf verder te ontwikkelen in een complexe werkomgeving;
  • een informele en prettige werksfeer;
  • een functie voor 24 tot 28 uur in de week.
Functie

Als Junior Financieel Medewerker houd je je onder andere bezig met het debiteuren- en crediteurenbeheer. Je bent analytisch sterk en vindt het leuk om complexe financiële vraagstukken uit te zoeken én op te lossen. Verder houd je je ook bezig met het uitvoeren van diverse controles en signaleer je afwijkingen. Denk bijvoorbeeld aan afwijkingen in de ingaande en uitgaande geldstromen of in het verwerken van bankmutaties. Je werkt nauw samen met de andere Financieel Medewerker en met de Manager Financiële Administratie. Je krijgt de ruimte om te groeien in een succesvolle organisatie die volop in ontwikkeling is.

Kortom; een mooie kans om jouw kennis en ervaring toe te passen in een complexe omgeving en tegelijkertijd jezelf verder te ontwikkelen binnen de financiële administratie.

Profiel
  • minimaal een afgeronde mbo-niveau 4 opleiding in de richting van Finance;
  • 1 tot 2 jaar ervaring met financiële administratie is een pre;
  • cijfermatig inzicht, analytisch, proactief, nauwkeurig en stressbestendig;
  • dienstverlenend, klantvriendelijk en integer;
  • uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een ICT-dienstverlener die een uitgebreid scala aan IT-applicaties op het gebied van farmaceutische zorg, bedrijfsvoering en commercie biedt. Met behulp van deze applicaties zijn apothekers in staat de beste zorg aan zorgconsumenten te leveren. De organisatie is onderdeel van een gerenommeerde totaalleverancier en marktleider in de openbare farmacie. Samen leveren zij diensten aan ruim 11 miljoen patiënten en consumenten in Nederland. Samen elke dag beter: dat is de belofte waaraan je met een team van ruim veertig collega’s werkt. Het team Finance bestaat uit twee collega’s. In verband met het vertrek van een medewerker in dit team zijn zij op zoek naar een Junior Financieel Medewerker.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-133-DD, naar Lindsey de Ruiter, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Lindsey de Ruiter op nummer: +31 (0)6 51 04 16 78.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Business Development Manager Leerprogramma’s Life Sciences

Aanbod
  • een ondernemende en dynamische omgeving met het oog op ontwikkeling;
  • snelgroeiend internationaal bedrijf;
  • grote eigen verantwoordelijkheid;
  • uitdagende strategische en commerciële rol voor 24-32 uur per week.
Functie

In de rol van Business Development Manager ben jij verantwoordelijk voor het opbouwen van nieuwe klantrelaties door middel van jouw kennis van de behoefte van de klant. Je onderzoekt waar de kansen liggen stelt een plan op en brengt dit tot uitvoering. Hierbij denk je bijvoorbeeld aan het vergroten van je zichtbaarheid bij scienceparken relevante events. Jij hebt affiniteit met klinisch onderzoek en Life Sciences en je weet hoe jij met jouw dienst de klant een meerwaarde kan bieden. Als Business Development Manager weet jij de juiste vragen te stellen door jouw toegewijde en empathische manier van communiceren. Met jouw ondernemende karakter weet je jouw netwerk binnen Life Sciences aan te boren en ben je niet bang om deuren te openen. Samen met het bedrijf draag je verantwoordelijkheid voor het in kaart brengen van de klanten, de opvolging hiervan, het sluiten van de contracten en het onderhouden van de relaties.

Met jouw commerciële drive bouw jij de klantenkring van het bedrijf uit en weet je met jouw kennis van klinisch onderzoek de klant voor je te winnen.

Profiel
  • minimaal afgeronde hbo-opleiding;
  • minimaal 3 jaar (commerciële) ervaring binnen de Life Sciences industrie;
  • kennis van klinische processen;
  • uitstekende organisatorische en strategische vaardigheden;
  • sterk gevoel voor eigen verantwoordelijkheid;
  • commerciële mindset en ondernemend;
  • goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel in woord en geschrift. Duits is een pre.
Bedrijf

GCP Central is 10 jaar geleden opgericht en is een bedrijf dat trainingen ontwikkeld en aanbiedt op het gebied van klinisch onderzoek. Inmiddels zijn ze uitgegroeid tot de nummer 1 in Nederland en hebben ze de ambitie om dat ook te worden in andere landen. Met hun revolutionaire aanpak van GCP-trainingen, geven zij professionals en organisaties die bezig zijn met klinisch onderzoek de vrijheid om regels en voorschriften op een andere manier in de vingers te krijgen. Via het leerplatform myGCP bieden zij professionals een unieke, innovatieve en interactieve leermethode aan waar je je GCP-kennis letterlijk bij de hand hebt en kan leren waar en wanneer je wilt. Ze hebben passie voor verandering en blijven medisch-wetenschappelijk onderzoek op een hoger peil brengen. Dit doen ze door te blijven innoveren en goed te luisteren naar de klantbehoeftes. Hierbij bieden ze wereldwijde ondersteuning. Omdat zij een groeiend bedrijf zijn zoeken ze een Business Development Manager om samen deze groei vorm te geven.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-108-DD, naar Pieter van Gelderen of Dennis Uleman, via info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Dennis Uleman op nummer +31 6 82 72 71 33.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Health Economics

Financieel Medewerker

Aanbod
  • de kans om je functie mede vorm te geven en mee te groeien met de organisatie;
  • uitdagende rol die die de nodige complexiteit biedt;
  • een informele sfeer met leuke collega’s;
  • een functie voor 24 tot 28 uur per week.
Functie

Als Financieel Medewerker ben je een belangrijke schakel in het Finance-team. Je houdt je onder andere bezig met het voorbereiden van de maand-, kwartaal- en jaarafsluiting in samenwerking met de Manager Financiële Administratie. Daarnaast voer je diverse controles uit en signaleer je afwijkingen in de ingaande en uitgaande geldstromen en het verwerken van bankmutaties. Ook ben je verantwoordelijk voor het debiteuren- en crediteurenbeheer. Je bent analytisch sterk en draait je hand niet om voor complexe financiële vraagstukken. Je houdt ervan om zaken te analyseren én op te lossen; je zoekt de feiten achter de cijfers. Je krijgt de ruimte om, desgewenst, op termijn jouw functie zelf verder vorm te geven. Zo kun je bijvoorbeeld een grotere rol krijgen in het opstellen van verschillende financiële controlewerkzaamheden, rapportages en analyses.

Kortom; een veelzijdige functie waarin jouw financiële kennis en ervaring goed tot zijn recht komen.

Profiel
  • minimaal een afgeronde mbo-niveau 4 opleiding in de richting van finance;
  • minimaal 3 jaar ervaring met financiële administratie;
  • hands-on, analytisch, nauwkeurig, stressbestendig en integer;
  • dienstverlenend en klantvriendelijk;
  • uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een ICT-dienstverlener die een uitgebreid scala aan IT-applicaties op het gebied van farmaceutische zorg, bedrijfsvoering en commercie biedt. Met behulp van deze applicaties zijn apothekers in staat de beste zorg aan zorgconsumenten te leveren. De organisatie is onderdeel van een gerenommeerde totaalleverancier en marktleider in de openbare farmacie. Samen leveren zij diensten aan ruim 11 miljoen patiënten en consumenten in Nederland. Samen elke dag beter: dat is de belofte waaraan je met een team van ruim veertig collega’s zult werken. Het team Finance bestaat uit twee collega’s. In verband met uitbreiding van dit team zijn zij op zoek naar een ervaren Financieel Medewerker.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-128-DD, naar Lindsey de Ruiter via info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Lindsey de Ruiter op nummer +31 (0)6 51 04 16 78.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Business Manager New Locations

Aanbod
  • nieuwe vestigingen inrichten en ontwikkelen, zowel in vastgoed als in dienstverlening;
  • de groei van een succesvolle en kwalitatief hoogwaardige zorgorganisatie vormgeven;
  • werven van nieuwe behandelteams en begeleiden van de nieuwe Regiomanagers tijdens de introductiefase;
  • uitbreiden van het lokale netwerk en succesformule toelichten aan verwijzers;
  • flexibiliteit, collegiale werksfeer en goed arbeidsvoorwaardenpakket.

Functie

Als Kwartiermaker (Business Manager New Locations) ben je verantwoordelijk voor het opzetten van nieuwe vestigingen en alles wat daarbij komt kijken, van het bezoeken van verwijzers en het afhandelen van het huurcontract tot het aannemen van de eerste medewerkers. Om die groei te verwezenlijken selecteer je locaties en vestigingen, neem je nieuwe professionals aan (met name Psychologen, Regiebehandelaren, Fysiotherapeuten en staf), stel je marktbewerkingsplannen op (sales en marketing) en voer je die vervolgens grotendeels zelf uit. Uiteraard neem je ook de begeleiding en opleiding van de nieuwe Regiomanagers van de betreffende locaties op je. Een vestiging bestaat uit circa 30 medewerkers. Je rapporteert rechtstreeks aan de Directie (CEO/COO). Een bijzondere positie, waarin je een bewezen succesvol zorgconcept verder mag vormgeven en uitbreiden in het land.

Profiel
  • hbo/academisch werk- en denkniveau;
  • minimaal 5 jaar ervaring als commerciële manager binnen Healthcare (Life Sciences of zorg);
  • aantoonbare ervaring met het opzetten van nieuwe dienstverlening;
  • ervaring met acquisitie bij verwijzers (huisartsen, POH, bedrijfsartsen en medisch specialisten);
  • zelfstarter met drive, entrepreneur die van pionieren houdt;
  • oplossingsgericht, commercieel en communicatief vaardig op alle niveaus.

Organisatie

Intergrin (hoofdvestiging in Geleen, circa 400 medewerkers, veertien vestigingen) is een holding voor gespecialiseerde tweedelijns zorgformules, die de beste behandelingen wil realiseren voor groepen patiënten met complexe, veelvoorkomende aandoeningen. Denk hierbij aan (chronische) rugklachten, maar ook aan psychosomatische stoornissen als angst, depressie en (lastig te duiden) psychosomatische klachten. Door geest én lichaam te betrekken in de problematiek, behaalt Intergrin indrukwekkende resultaten. De werkwijze van Intergrin is wetenschappelijk onderbouwd en wordt continu geïnnoveerd. Door multidisciplinair en innovatief bezig te zijn blijven zij zich ontwikkelen en waarde creëren voor hun cliënten. De bedrijfsactiviteiten worden nader toegelicht op www.intergrin.nl, www.phi-med.nl en www.hetrughuis.nl.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-118-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Aankomend Business Unit Manager Recruitment

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • bijdragen aan het succes van een aansprekende Life Sciences organisatie in Nederland;
  • open cultuur en sfeer, en de vrijheid om mee te bouwen aan een succesvol team van collega’s;
  • brede verantwoordelijkheid en veel kansen om zelf projecten op te zetten.
Functie

Denk jij in mogelijkheden en houd je eenvoudig het overzicht over verschillende projecten? Ben je communicatief vaardig en commercieel ingesteld? Dan komen deze vaardigheden goed van pas in de rol van Aankomend Business Unit Manager bij Derks & Derks. Je gaat bouwen aan je eigen business unit en weet hier de komende jaren een afdeling neer te zetten. In deze functie werk je voor meerdere opdrachtgevers tegelijk. Je bent dé gesprekspartner voor ons netwerk. Je helpt professionals met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in hun carrière binnen de branche. Binnen de Life Sciences kan je nieuwe en bestaande relaties op- en uitbouwen, je coördineert werving- en selectie opdrachten, stelt marktanalyses op, vindt, benadert en interviewt relevante kandidaten en houdt de regie over het hele proces. Je bent strategisch partner voor onze opdrachtgevers en adviseert over HR-gerelateerde vraagstukken.

Ons team is succesvol en groeiend. Hierdoor zijn er veel mogelijkheden om nieuwe projecten te starten, kansen te pakken of met een eigen idee of businesscase aan de slag te gaan. Je wordt hierbij ondersteund door de collega Business Unit Managers.

Profiel
  • een afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • minimaal 3 jaar ervaring in de recruitment;
  • commercieel, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken, met een gezonde dosis humor;
  • verbindend, samenwerkingsgericht en aantoonbare affiniteit met de Life Sciences industrie;
  • in staat meerdere projecten tegelijk te managen;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Bedrijf

Derks & Derks is al meer dan twintig jaar een betrouwbare partner in Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Executive Education. Met ons full service HR-bureau zijn we de grootste speler in de markt. Écht kijken en luisteren, dat is waar wij goed in zijn bij Derks & Derks. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit, strikte kwaliteitsnormen en wensen en behoeftes van opdrachtgever en kandidaat vormen daarin altijd de basis. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven. Als expert in ons vakgebied en als specialist in de markten waarin we opereren, zoeken we continu naar mogelijkheden om onze kennis te delen en professionals bij elkaar te brengen.

Het Life Sciences team richt zich op de (vaste en tijdelijke) bemiddeling en ontwikkeling van professionals in de farmaceutische industrie, medical devices en biotech.

De cultuur bij Derks & Derks is hands-on, open en informeel. We zijn betrokken en dragen samen verantwoordelijkheid voor het resultaat. In de praktijk betekent dit dat we werken aan een gezamenlijke doelstelling, zonder harde individuele KPI’s. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Wat je nog meer kunt verwachten als je bij Derks & Derks werkt zijn de nodige borrels, de gezamenlijke lunch, het kerstdiner in stijl, het jaarlijkse beachvolleybal event en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/22-043-DD naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Pieter via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Derks vacature sales-marketing

Senior Marketing Specialist Healthcare

Aanbod
  • eindverantwoordelijkheid voor de marketing van meerdere businessunits waaronder de nieuwe health branche;
  • werken binnen een ambitieuze organisatie met de drive te groeien en ontwikkelen;
  • eigen invulling geven aan de rol;
  • samenwerken met een team van gedreven en gemotiveerde professionals.
Functie

Als Marketing Specialist Healthcare ben je met jouw expertise de aanvoerder van de marketingafdeling van de gehele organisatie. Naast de algehele marketing, maak je de vertaalslag voor de nieuwe business unit Healthcare en weet jij als expert op het gebied van zorg en medische hulpmiddelen hoe je de bestaande diensten van dit bedrijf overbrengt naar de zorgsector. Jouw voornaamste taak wordt het professionaliseren van de marketing en communicatie van het bedrijf, alsmede het vertalen van de strategie naar de praktijk. Hierbij heb je ondersteuning van vier marketing en communicatie professionals die o.a. werken op het gebied van grafisch ontwerp, social media, website, gadgets, animaties en aankleding van het pand.
Je rapporteert direct aan de CEO en je overlegt regelmatig met het GMT over het beleid. Hierbij krijg jij ook de kans om jouw eigen visie toe te passen op de uitvoering van de marketing en communicatie. Verder signaleer je eveneens de knelpunten bij de toepassing van het uit te voeren beleid en je doet kritische voorstellen om het beleid te wijzigen. Je adviseert en ondersteunt proactief als een volwaardige gesprekspartner voor alle businessunits. Je bouwt verder aan een team die je aanstuurt en coacht in het uitvoeren van de implementatieprocessen. Dit doe je aan de hand van doelstellingen en persoonsgerichte begeleiding in hun werkzaamheden en ontwikkeling. Daarnaast adviseer en informeer je ook de medewerkers op verschillende locaties. Kortom; een uitdagende rol waar veel eigen kleur aan gegeven kan worden, grote focus op marketing in een ambitieus bedrijf.

Profiel
  • minimaal een afgeronde bacheloropleiding o.a. op het gebied van marketing & communicatie;
  • minstens 2 jaar ervaring in de zorg of Medical Devices;
  • ervaring met leidinggeven van een team is een sterke pre;
  • kennis van implementeren en verbeteren van bedrijfsprocessen;
  • bereid om te reizen naar verschillende locaties in Nederland en België;
  • communicatief sterk;
  • creatief in het bereiken van nieuwe doelen, ondernemend en initiatiefrijk.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een gerenommeerde en innovatieve supply chain specialist. Het bedrijf bestaat uit zes business units waarvan de nieuwste zich richt op de bezorging en installatie van medische hulpmiddelen. In de afgelopen 25 jaar is het bedrijf uitgebreid naar diverse sectoren die o.a. producten zoals drones, koffiemachines en nu medische hulpmiddelen behandelen. De doelstelling van het bedrijf is het bezorgen, verzorgen en ontzorgen van kostbare producten voor de klant. In een steeds meer digitaliserende wereld bewaart deze organisatie een menselijke component in hun dienstverlening. Door naast het bezorgen ook te ondersteunen bij het installeren van de producten worden klanten gerustgesteld en goed ingelicht over hun aanschaf. Door deze unieke formule is het bedrijf succesvol geworden en verspreidt het zich inmiddels over de gehele Benelux.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-100-DD naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Bjorn Schouten via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Director Corporate Affairs

Offer
  • working in an international and multicultural environment
  • working as a specialist in the relationship with public stakeholders
  • temporary position for 6 months
Position

The Director for Corporate Affairs reports to the regional manager for Corporate Affairs Western Europe and will be responsible for the delivery of an aligned Corporate/Public Affairs strategy for the client in The Netherlands. In this position you will drive comprehensive external programs that shape the external leadership in health and wellbeing. In this role you will promote a policy environment that will support the company’s mission. You will be responsible for building the company’s long-term image and reputation through innovative and aligned policy, advocacy and communications activities across the Netherlands. As Director Corporate Affairs you will also be required to shape the company’s policy agenda through active participation in industry groups such as the association innovative medicines, health science & technology group, and the American chamber of commerce.

Profile
  • bachelor’s degree required, a secondary qualification in communications or corporate/public affairs is highly desirable
  • significant professional experience in leading a corporate/public affairs function in both public and private sector
  • experience in lobbying, excellent knowledge of Dutch political system and issues
  • in depth understanding of the Dutch healthcare system, political acumen, and a passion for policy work
  • proven ability and skills to conceive, analyse, develop, influence and execute medium-to-long term strategies and campaigns to deal with complex issues including healthcare and medicines financing and regulation, and life science innovation, involving multiple stakeholders
  • astrong record of being a great team player and collaborator with internal (all levels) and external (government and media influencers) stakeholders with the ability to promote cooperation and facilitate problem resolution in a timely, creative and professional manner
  • fluent level of English and Dutch
Organisation

Our client is a leading, internationally operating, and innovative pharmaceutical company. They work intensively with other parties in the healthcare sector on a healthier world and a healthier Netherlands. They are able to achieve this by marketing innovative medicines, premium self-care products and impactful partnerships. They work in different business units, but a lot of knowledge and information is shared among themselves.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/22-077-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.