Derks Vacature HRM

Communications Specialist

Aanbod
  • uitdagende rol met verschillende projecten;
  • tijdelijke opdracht voor 6 maanden, met optie tot verlenging;
  • contract bij Derks & Derks Detachering & Interim.
Functie

Als Communications Specialist ligt jouw focus op Employer Branding. Alles moet worden bijgewerkt, zoals de website, vacaturemarketing en verwijzingsprojecten. Er wordt van je verwacht dat je jouw creativiteit en expertise inzet om het project van A tot Z te leiden. Je zult een duidelijk gestructureerde Employer Branding en content creëren; niet alleen de strategie maar ook de uitvoering. Ook zul je de andere leden trainen in Employer Branding.

Profiel
  • hbo werk- en denkniveau;
  • 3 tot 5 jaar ervaring binnen Marketing en Communicatie;
  • expertise met betrekking tot Employer Branding.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten, bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Onze relatie zal flexibel zijn met betrekking tot kantoordagen. Zij geloven dat het het beste is als je op locatie komt om de organisatie en de locatie te begrijpen, de behoeften te leren kennen en de medewerkers te ontmoeten. Een hybride regeling is mogelijk waarbij van alle kantoren gebruik gemaakt mag worden, zowel in Haarlem, Oss als Boxmeer (voorkeurslocatie). Flexibel werken op afstand is mogelijk.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/23-295, naar Ladan Khoshbou, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Ladan Khoshbou op nummer +31 6 51981613

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Interim Financial Controller

Aanbod

  • analyse van de financiële resultaten in een dynamische MSZ omgeving;
  • belangrijke verantwoordelijke rol binnen audits en accountantscontrole;
  • opstellen, implementeren en handhaven van de interne controleprocedures;
  • opdracht voor 3 à 4 dagen per week, veel afwisseling en hybride in te vullen;
  • tijdelijke opdracht voor minimaal 4 maanden, start op korte termijn.

Functie

Als Financial Controller krijg je de kans om het financiële team te versterken met impact op de ziekenhuisbrede financiën. Je vervult een belangrijke, verantwoordelijke rol binnen audits en accountantscontrole, ontwikkelt en borgt de interne controleprocedures en analyseert de financiële resultaten van verschillende organisatieonderdelen. Daarbij ben je verantwoordelijk voor het opstellen van de financiële rapporten, inclusief balans, winst- en verliesrekening en kasstroomoverzichten. Kortom, een afwisselende en verantwoordelijke rol met veel impact op het organisatiebrede resultaat.

Profiel

  • ervaring in een vergelijkbare functie binnen een ziekenhuis (of soortgelijke) omgeving;
  • kennis van financiële boekhouding, rapportagestandaarden en -praktijken;
  • analytisch, probleemoplossend en accuraat;
  • communicatief sterk en het vermogen om complexe financiële informatie te presenteren;
  • organisatorische vaardigheden en het vermogen om te multitasken in een dynamische omgeving.

Bedrijf

Het betreft een ziekenhuis in de regio Rotterdam. De organisatie bevindt zich in een veranderproces dat gericht is op het bouwen aan toekomstbestendige zorg. Het verbeteren van efficiëntie, het maken van strategische keuzes en het bevorderen van de onderlinge samenwerking zijn belangrijke speerpunten. De afdeling Finance & Information vervult hierbij een cruciale rol en daarom zijn ze op zoek naar een ervaren Financial Controller met een positieve instelling. Samen met de afdeling bouw je verder aan de financiële koers gericht op de toekomst.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/23-290, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Karin Hultink op nummer +31(0)6 51 10 39 75.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Sales Marketing

Accountmanager Laboratoria

Aanbod
  • afwisselende rol met veel verantwoordelijkheden;
  • werken voor een groeiend productportfolio;
  • een enthousiast en gedreven team dat gericht is op samenwerken;
  • de mogelijkheid om je vaardigheden en competenties verder te ontwikkelen;
  • uitstekende arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Accountmanager Laboratoria ben je verantwoordelijk voor alle salesactiviteiten in Noord-Nederland voor een groeiend productportfolio in IVD Diagnostics. Je bent het aanspreekpunt voor jouw eigen klantportfolio en bouwt met jouw klantgerichte mindset aan langdurige relaties. Je doelgroep bestaat uit ziekenhuis- en privé laboratoria. Je bent verantwoordelijk voor het vergroten van de omzet in jouw regio. Met jouw commerciële vaardigheden en samen met het team van vier commerciële collega’s, weet je salesstrategieën te plannen en uit te voeren en ben je verantwoordelijk voor het lanceren van nieuwe producten in de Nederlandse markt. Je productportfolio bestaat uit medisch microbiologische en POCT producten. Daarnaast verzorg je product support samen met het serviceteam en je draagt zorg voor trainingen voor de laboratoria. Je rapporteert in deze functie direct aan de General Manager.

Profiel
  • minimaal een afgeronde bacheloropleiding, bijvoorbeeld HLO of Commerciële Economie.
  • kennis van klinische laboratoria en het Nederlandse zorgsysteem is een sterke pre;
  • ervaring op het gebied van vitro diagnostiek en kennis van LIS/HIS is een pre;
  • positief, verbindend, klantgericht en probleemoplossend;
  • commercieel sterk, systematisch, zelfstandig en strategisch;
  • bereid te reizen binnen Nederland;
  • goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is met meer dan 25 jaar ervaring in de distributie van diagnostische testen en instrumenten ter ondersteuning van de Nederlandse gezondheidszorg een toonaangevende speler in de markt. In totaal zijn er dertien kantoren wereldwijd. Het portfolio bestaat momenteel uit circa 300 producten die ze onder andere ook zelf produceren en blijft groeien. Met een gedreven team van in totaal veertien professionals in Nederland en drie in België, bieden zij diensten aan eerstelijnszorg en laboratoria in Nederland. Meer dan ooit richt de organisatie zich op de uitbreiding en ontwikkeling van hoogwaardige producten. Dit alles met als streven de beste partner te zijn voor hun klanten. Vanwege een interne promotie en uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar een Accountmanager Laboratoria voor de regio Noord-Nederland.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-302-DD, naar Pieter van Gelderen of Dennis Uleman via: info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Dennis Uleman op nummer +31 (0)6 82 72 71 33.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Sales Marketing

Junior Business Development Specialist

Aanbod
  • een uitdagende positie binnen een groeiend en innovatief bedrijf;
  • een inspirerende werkomgeving waarin je wordt uitgedaagd om je commerciële talenten te benutten;
  • ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling;
  • aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Junior Business Development Specialist werk je nauw samen met de Manager Business Development om de producten te verkopen in nieuwe markten, en helpt bij het uitbreiden van bestaande markten. Met jouw expertise ben je de kenner van de markt en de trends. Je bent de schakel tussen R&D en farmaceutische klanten. Zowel op strategische en tactische wijze weet je nieuwe klanten te genereren. Hoewel de focus op sales ligt, hoef je geen hardcore verkoper te zijn. Belangrijker nog is dat je de voordelen van het product begrijpt. Je weet de techniek achter de producten uit te leggen. Er worden met regelmaat nieuwe onderzoeken gepubliceerd en dit weet jij op een juiste wijze onder de aandacht te brengen bij de relevante doelgroep. In deze positie heb je de mogelijkheid om je rol verder vorm te geven. Zo kan je je richten op het uitbouwen van de marketingactiviteiten, maar bijvoorbeeld ook op de analytische aspecten zoals het in kaart brengen van alle potentiële farmaceutische partners waarvoor het product interessant kan zijn. Bij onze klant kun je jouw stempel drukken op deze rol. Ook zijn de klanten actief op internationale congressen, waar je contact met bestaande klanten hebt of waar je nieuwe relaties gaat opbouwen.

Kortom; een uitdagende en creatieve rol waarbij je het bedrijf tot een hoger niveau kunt gaan brengen.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in de Life Sciences;
  • ervaring met Business Development is een plus, maar geen vereiste;
  • affiniteit met medical devices is een sterke pre;
  • kennis van de ontwikkeling van geneesmiddelen of klinische studies is een pre;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
  • gedreven, resultaatgericht en in staat om zelfstandig te werken;
  • bereidheid om te reizen binnen Nederland en regelmatig daarbuiten voor o.a. congressen.
Bedrijf

Bij onze klant staan kwaliteit en efficiëntie centraal. Hun kernactiviteit is de ontwikkeling van injectiespuiten en ondersteunende hulpmiddelen om  Hun kernactiviteit is de ontwikkeling van spuiten en ondersteunende hulpmiddelen, met name voor oogheelkunde, om (bereidende) ziekenhuisapotheken te helpen optimale efficiëntie te bereiken bij het voorvullen van kleine doses intravitreale injecties. Door feedback van oogartsen, apothekers en patiënten te combineren, creëren ze producten die zijn afgestemd op de behoeften van hun klanten. Met het oog op de groeiambities van de organisatie, ligt de focus voor deze rol met name op  het contact met farmaceutische bedrijven die de producten gebruiken in klinische studies. Redenen om te kiezen voor de producten van onze relatie zijn:

– Accuraat doseren van kleine volumes (belangrijk om werking van medicijn te onderzoeken)

– Besparing op API (Active Pharmaceutical Ingredient)

– Kwaliteit en veiligheid

Ter uitbreiding van het team zijn ze op zoek naar een Junior Business Development Specialist die ze helpt hun groeiambities in Nederland te realiseren.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-286-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Overig

Projectmanager Quality & Corrections

Offer
  • a challenging job at a global Healthcare company
  • an operational role in a international environment
  • a temporary contract until at least February 2024
Position

As a Projectmanager Quality & Corrections you are responsible for supporting the execution of post-market risk assessment and drive the preparation of Health Hazard Evaluation in cooperation with product technical experts and Medical Affairs. You will work in multifunctional teams contributing with knowledge and experience to ensure proper preparation and execution of Corrections and Removals (C&R), Risk Assessments, etc. often leading a cooperative effort among members of those teams. Besides this you will drive the C&R strategy ensuring reportability decisions per country and execution of activities according to the C&R strategy. Creating all C&R related Customer Notifications and C&R Regulatory Submission reports (e.g. FSCA, 21CFR806) will also be part of your responsibilities. Other tasks may include managing the C&R file documentation and C&R file completion and ensuring that C&R records meet Good Documentation Practices. As Projectmanager Quality & Corrections you will also support the preparation of responses to Regulatory agencies inquiries and provide follow up and continuously track C&R execution and provide ongoing information to IGT Systems C&R management and teams as required. Besides this you will act as a Quality and Regulatory expert for the C&R process.

Profile
  • Bachelor in a Technical Discipline preferably in Healthcare, Engineering or Science
  • 6+ years of related experience in a medical device or regulated industry preferably in Correction and Removal processes, regulatory submission, Risk Management;
  • Project Management skills. 2+ years in project management is an advantage;
  • in-depth knowledge of Quality Management Systems and deep understanding of related regulation (e.g. 21 CFR Parts 803, 806, and 820, EU MDR – Regulation (EU) 2017/745, ISO 13485, ISO 14971, Canadian Medical Devices Regulation (SOR/98-282), and Japanese MHLW Ordinance 169).
  • good analytical skills and process improvement capabilities
  • strong written and oral communications skills in English and demonstrated ability to effectively communicate technical content to a variety of internal and external audiences (e.g. Authorities, customers)
  • ability to successfully balance and prioritize multiple ongoing projects/tasks
  • strong attention to detail and accuracy
  • high degree of initiative, engagement, self-motivation and flexibility

 Organisation

Our customer is international active in the healthcare industry. They sell their products to the international market. They are always looking for new innovative medical device products by investing in research and development. With these investments they hope to stay on top of the market. They design the product through the eyes of the end user, combined with an appealing design. The organisation is always looking for improvement of their processes. Therefore, they would like to get in touch with a Projectmanager Quality & Corrections.

 Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/23-285, to Marlies Dingemans: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or WhatsApp Marlies via +31 (0)6 45316342.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Not quite the position you are looking for? Click here for other interesting positions!

Interim Teammanager MSZ

Aanbod
• uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een dynamische ziekenhuis;
• integrale aansturing van een ambitieus team;
• uitdagende en afwisselende rol met veel zelfstandigheid;
• de mogelijkheid om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling en verbetering van hoogwaardige zorg;
• een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
• betreft een tijdelijke aanstelling, duur opdracht en aantal uren inzet varieert.

Functie
Als teammanager ben je integraal verantwoordelijk voor de aansturing van een team van gedreven medische professionals. Je zorgt ervoor dat de teamleden optimaal functioneren en dat zij in staat zijn om hoogwaardige zorg te leveren aan de patiënten. Je bent verantwoordelijk voor het plannen en organiseren van de werkzaamheden binnen het team, waarbij je rekening houdt met de beschikbare middelen en de kwaliteitsnormen. Je bent in- en extern het aanspreekpunt voor de locatie en begeleidt zorgprofessionals in hun professionele ontwikkeling. Kortom, als Teammanager Medisch Specialistische Zorg leid je een deskundig team, zorg je voor optimale zorgverlening en draag je bij aan de kwaliteit en veiligheid van de zorg. Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

Profiel
• relevante afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau;
• aanvullende afgeronde managementopleiding is een pre;
• ervaring met het aansturen van een zorgteam en/of -locatie;
• affiniteit met een ziekenhuisomgeving of een soortgelijke context;
• in staat om medewerkers te motiveren, te stimuleren en te ontwikkelen;
• uitstekende communicatieve vaardigheden en in staat om op verschillende niveaus te schakelen;
• analytisch sterk en hebt oog voor kwaliteit en veiligheid in de zorg.

Bedrijf
Derks & Derks Detachering is continu op zoek naar enthousiaste en gedreven Teammanagers met ervaring binnen de Medisch Specialistische Zorg, die in staat zijn om tijdelijk de leiding te nemen over een zorgteam in één van de ziekenhuizen in Nederland. Wij komen graag met jou in contact om te kijken welke interim opdracht binnen MSZ interessant zou kunnen zijn en past bij jouw specifieke wensen en expertise.

Reactie
Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/23-253-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kun je bellen met Annerien via 06-45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks Detachering te richten.

Is dit niet helemaal de functie die u zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!