Manager Operations Bereidingsapotheek

Aanbod
  • werken in een dynamische groeiende bereidingsapotheek met ambitie en gedrevenheid;
  • integrale leidinggevende rol voor een team bestaande uit 25 fte;
  • brede afwisselende positie met strategische, beleidsmatige en inhoudelijke uitdaging
  • grote mate van eigen verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • functie voor 32-36 uur met uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket (FWG 60).
Functie

Als Manager Operations geef je leiding aan het team voorraadbereidingen, bestaande uit laboratorium en apotheek. Zowel de afdeling voorraadbereidingen als het laboratorium zijn net verhuisd naar de nieuwbouwlocatie. Je draagt bij aan de ontwikkeling van medewerkers en geeft ze de ruimte om regie te pakken. Je weet hen mee te nemen in het neerzetten van een efficiënter proces waarbij je verbeterprojecten initieert, begeleidt en realiseert. Je bent daadkrachtig en stimuleert samenwerking met andere collega’s van de apotheek en binnen het ziekenhuis.

In samenwerking met de procesverantwoordelijke apothekers creëer je een zo efficiënt mogelijke stroom van goederen en diensten binnen de afdelingen voorraadbereidingen en laboratorium. Ook het magazijn, de in- en verkoop van artikelen en onderhoud vallen onder jouw verantwoordelijkheid.

Je stelt het afdelingsjaarplan en de begroting op, bewaakt en stuurt hierop en rapporteert aan het RVE-management. Je leidt diverse projecten, optimaliseert de inkoop- en productieprocessen en implementeert kwaliteitstaken.

Je geeft inspirerend leiding aan jouw team en werkt daarnaast nauw samen met de apothekers, de afdeling Quality Assurance, het bedrijfsbureau en collega-teamleiders van de andere apotheekafdelingen. Haal jij energie uit het ontwikkelen en enthousiasmeren van medewerkers en heb je affiniteit met het vormgeven van organisatieprocessen? Wil je werken in een dynamische omgeving met volop uitdaging waarbij je echt waarde kunt toevoegen vanuit je expertise?

Profiel
  • afgeronde hbo- of wo-opleiding (Farmaceutische Wetenschappen / Bedrijfskunde / Technische bedrijfskunde / of Life Sciences, of vergelijkbare opleiding);
  • 5 jaar leidinggevende werkervaring binnen de farmacie, bij voorkeur binnen productieomgeving;
  • sterk procesmatig inzicht (bij voorkeur minimaal Lean Six Sigma Yellow belt)
  • besluitvaardig en daadkrachtig, teamplayer, en kan gefundeerd besluiten nemen en anderen overtuigen;
  • in staat mensen te begeleiden in hun ontwikkeling met oog voor groepsdynamiek
  • goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels in zowel woord als geschrift
Bedrijf

De ziekenhuisapotheek van het Catharina Ziekenhuis is ISO 9001-gecertificeerd en heeft een GMP(z) erkenning en voldoet aan de Circulaire Handhavend optreden bij collegiaal doorleveren van eigen bereidingen door apothekers. De apotheek zorgt voor een veilige en doelmatige bereiding en verstrekking van geneesmiddelen aan patiënten. Met een enthousiast en vooruitstrevend apotheekteam (ongeveer 175 medewerkers) worden alle taken van de ziekenhuisfarmacie uitgeoefend ten behoeve van het ziekenhuis en diverse externe instellingen. Om ook in de toekomst alle patiënten in Nederland te blijven voorzien van kwalitatief hoogwaardige en doelmatige geneesmiddelen heeft de organisatie een aantal ambities gesteld en het bereidingencentrum uitgebreid. In 2021 is een nieuw productiegebouw gerealiseerd waarin de voorraadbereidingen en laboratorium gehuisvest zijn. Medio 2023 wordt opnieuw een nieuwbouw deel opgeleverd voor onder andere de individuele bereidingen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-091-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Karin Hultink of Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Sales Marketing

Accountmanager Esthetiek

Aanbod
  • commerciële Benelux-functie;
  • werken bij een internationale organisatie welke sterk in ontwikkeling is;
  • uitdagende, sociale en zelfstandige rol;
  • uitstekende arbeidsvoorwaarden.
Functie

In de rol van Accountmanager Esthetiek ben je verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten in België en Nederland. De nadruk in deze rol zal vooral liggen op het creëren van new business op het gebied van Aestethics. Hierbij zal je je vooral richten op specialisten, dermatologen en plastisch chirurgen binnen België en Nederland. Je bent voornamelijk actief in het veld, waarin jij verantwoordelijk bent voor de commerciële activiteiten van de medical devices in jouw portfolio. Je weet met jouw communicatievaardigheden potentiële klanten te overtuigen en aan je te binden. Je sluit contracten af en blijft de relatie met jouw klanten actief en op een lange termijn beheren. Hiernaast neem jij de klant mee in het gebruik van de producten en blijf je deze hierin ondersteunen. Je houdt de updates van klanten bij in het CRM-systeem, evenals de gemaakte onkosten en bent verantwoordelijk voor het opstellen en volgen van jouw kwartaalplannen. Daarnaast ben jij als gezicht van het bedrijf in de Benelux aanwezig bij trainingen, workshops en beurzen in jouw regio.

Kortom, een verantwoordelijke, zelfstandige en dynamische functie waarin je veel kunt betekenen.

Profiel
  • hbo of wo werk- en denkniveau;
  • minimaal twee jaar ervaring in Aestethics (op het gebied van Fillers of Energy Based Devices);
  • aantoonbare commerciële ervaring;
  • in staat om veel zelfstandig te kunnen werken;
  • uitmuntende onderhandelingsvaardigheden;
  • sterke en transparante communicatieve vaardigheden;
  • autonoom, denken in kansen en mogelijkheden, betrouwbaar, sociaal;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een global leader in de medische Aestethics markt. Al meer dan 10 jaar ontwikkelen zij innovatieve behandelingstechnologieën om effectieve aestethische zorg te bieden aan consumenten en specialisten. Onze opdrachtgever biedt verfijnde technologieën aan die simpel zijn in gebruik en aestethische en therapeutische voordelen bieden. Onze opdrachtgever is een internationaal bedrijf met kantoren in onder andere de Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Nederland. In de rol van Accountmanager Esthetiek rapporteer je aan de Business Unit Manager van Frankrijk-Benelux. Een keer per kwartaal zul je op locatie samenkomen met het volledige team.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-056-DD, naar Minke Gastreich of Dennis Uleman, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Minke Gastreich of Dennis Uleman via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Sales Marketing

Accountmanager Aesthetics

Offer
  • Commercial role in the Benelux
  • Working in an international organisation in development
  • Challenging, social en autonomous role
  • Excellent conditions of employment
Position

In the role of Accountmanager Aesthetics you are responsible for all commercial activities in Belgium and The Netherlands. The focus in this role will be on creating new business in the field of Aesthetics. Thereby, you will focus on specialists, dermatologists and plastic surgeons in Belgium and The Netherlands. You are mainly active in the field, where you are responsible for the commercial activities for the medical devices in your portfolio. With your comunicative skills you know how to convince future customers. You are responsible for concluding the contracts and you maintain good relations with the customers. Also, you show the customer how to use the medical devices and you continue to support them. In this role, you will keep the CRM-system up to date with all activities regarding your customers and expense. You are also responsible for drafting and keeping your quarterly plans. As the face of the company you will attend trainings, workshops and fairs.

In short, a responsible, autonomous and dynamic role in an international organization.

Profile
  • Academic degree
  • At least two years of experience in Aesthetics (in the area of Fillers or Energy Based Devices)
  • Demonstrable commercial experience
  • Capable of working autonomously
  • Excellent negotiation skills and strong and transparent communicative skills
  • Thinking in opportunities, reliable and social
  • Excellent knowledge of the Dutch and English language
Organisation

Our client is a global leader in the medical Aesthetics market. For over ten years they are developing innovative treatmenttechnologies to provide care to customers and specialists. Our client offers refined, easy to use technologies which provide aesthetic and therapeutic advantages. Our client is an international organization with offices in the United States, the UK, France and The Netherlands. In the role of Accountmanager Aesthetics you will report to the Business Unit Manager of France-Benelux. Once per quarter you will meet with your team on location.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/22-056-DD, to Minke Gastreich or Dennis Uleman: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Minke Gastreich or Dennis Uleman at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Derks Vacature Medical Affairs

Medical Affairs Leader

Offer
  • representing the medicals affairs team of the Benelux;
  • the liaison between the Benelux and the EMEA region of this organization
  • important people management responsibilities
  • lead strategy building and execution excellence and change management at an organizational level
  • working in a hybrid working atmosphere within a matrix environment
Position

As Medical Affairs Leader (MAL) you are the Benelux medical leader and responsible for the overall leadership and management of the Therapy Area Medical Affairs Teams. This is the area of solid tumours, Pulmonary Hypertension and Infectious Diseases and vaccines. In this role as MAL, you will be the strategic medical partner within the commercial organization driving medical excellence, and acting as a bridge between the Benelux and the EMEA Medical Affairs organization. The main focus of this role is the leadership part in which you will have important people management responsibilities. You will be managing a team of approximately twenty people in which you will have four direct reports. You will motivate the team and develop talent to drive execution excellence and medical leadership with customers. Furthermore, you will lead strategy building, execution excellence and change management at an organizational level. Therefore, you will think strategically to translate medical/clinical insights of treatment paradigms into growth opportunities, process improvement and driving competitive advantage. You need to be creative to shape and optimize treatment paradigms. Therefore, you will collaborate with external and internal stakeholders, and you will have the ability to make practical, realistic, fact-based, thoughtful, and timely decisions while building a collaborative culture. In developing the strategies, you will put the patient needs central to differentiate the value they bring to customers.

To summarize: a strong leadership role combined with strategy building and a lot of interaction with external and internal stakeholders.

Profile
  • scientific degree in Medicine, Pharmaceutical or Biomedical degree or equivalent by experience
  • minimum of 8-10 years relevant experience within Medical Affairs
  • 10-15 years of experience in people management and team leadership in the pharmaceutical industry
  • knowledge of the therapeutic area Oncology is a plus
  • having a network of contacts in the field of Oncology is a plus
  • strong team-leader, analytical, pro-active, decision-maker, team player, flexible to changes
  • excellent in English, good in Dutch, both spoken & written
Organisation

Our client has been striving for more than 130 years to keep people healthy at every age and in every stage of life. Today they are the largest and most broadly oriented organization within the healthcare sector. They strive to improve access and affordability of medication, create healthier communities and bring a healthy mind, body and environment within reach of everyone, everywhere. They create a future where disease is a thing of the past and implement this future for patients with science. This organisation focuses on the following medical fields: Cardiovascular & Metabolism, Immunology, Infectious Diseases & Vaccines, Neuroscience, Oncology and Pulmonary Hypertension. The organization strives for equal opportunities for every employee and values ​​diversity in the organization.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/22-069-DD, to Minke Gastreich: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Minke Gastreich at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Director Corporate Affairs

Offer
  • working in an international and multicultural environment
  • working as a specialist in the relationship with public stakeholders
  • temporary position for 6 months
Position

The Director for Corporate Affairs reports to the regional manager for Corporate Affairs Western Europe and will be responsible for the delivery of an aligned Corporate/Public Affairs strategy for the client in The Netherlands. In this position you will drive comprehensive external programs that shape the external leadership in health and wellbeing. In this role you will promote a policy environment that will support the company’s mission. You will be responsible for building the company’s long-term image and reputation through innovative and aligned policy, advocacy and communications activities across the Netherlands. As Director Corporate Affairs you will also be required to shape the company’s policy agenda through active participation in industry groups such as the association innovative medicines, health science & technology group, and the American chamber of commerce.

Profile
  • bachelor’s degree required, a secondary qualification in communications or corporate/public affairs is highly desirable
  • significant professional experience in leading a corporate/public affairs function in both public and private sector
  • experience in lobbying, excellent knowledge of Dutch political system and issues
  • in depth understanding of the Dutch healthcare system, political acumen, and a passion for policy work
  • proven ability and skills to conceive, analyse, develop, influence and execute medium-to-long term strategies and campaigns to deal with complex issues including healthcare and medicines financing and regulation, and life science innovation, involving multiple stakeholders
  • astrong record of being a great team player and collaborator with internal (all levels) and external (government and media influencers) stakeholders with the ability to promote cooperation and facilitate problem resolution in a timely, creative and professional manner
  • fluent level of English and Dutch
Organisation

Our client is a leading, internationally operating, and innovative pharmaceutical company. They work intensively with other parties in the healthcare sector on a healthier world and a healthier Netherlands. They are able to achieve this by marketing innovative medicines, premium self-care products and impactful partnerships. They work in different business units, but a lot of knowledge and information is shared among themselves.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/22-077-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Derks Vacature Sales Marketing

Product Specialist Neurologie

Aanbod
  • uitdagende functie bij een gerenommeerde farmaceut;
  • onderdeel worden van een ondernemend team op het gebied van Neuroscience;
  • grote eigen verantwoordelijkheid;
  • beheren, onderhouden en uitbouwen van (klant)relaties.
Functie

Als Product Specialist Neurologie ben jij de klantgerichte commerciële professional die weet hoe je een netwerk opbouwt en hoe je jouw relaties beheert. In jouw rol weet je de producten in jouw portfolio bij de klant te brengen. Je bent verantwoordelijk voor 2 producten, waarvan er 1 is gelanceerd. Jij bent het gezicht voor de klanten in jouw rayon. Hierbinnen draag jij ook verantwoordelijkheid voor het optimaliseren van de patient journey en de customer engagement, om er uiteindelijk voor te zorgen dat jouw producten snel bij de patienten terecht komen. Als Product Specialist Neurologie breng jij potentiële nieuwe klanten in kaart en weet jij hen aan je te binden door middel van jouw commerciële en inhoudelijke kennis. In deze rol ben jij niet alleen product georiënteerd, maar weet jij ook vanuit de behoefte van de klant te denken en daarnaar te handelen. Je inventariseert belangrijke inzichten in het relevante ziektegebied, concurrenten, omgeving en trends en weet dit zowel extern (met specialisten en verpleegkundigen) als intern te delen. Je regio wordt bepaald aan de hand van jouw woonplaats en is dus nog nader te bepalen. Je rapporteert aan de Brandlead Neurologie. Kortom; een ondernemende commerciële rol, waarin jij het verschil kan maken.

Profiel
  • minimaal afgeronde BSc in Farmacie, Gezondheidswetenschappen, Economie of soortgelijk;
  • minimaal 3 jaar relevante commerciële werkervaring in de farmaceutische industrie;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
  • zelfstarter, proactief, teamspirit, hands-on mentaliteit en besluitvaardig.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een internationaal bedrijf dat zich richt op innovatieve en generieke geneesmiddelen om de gezondheid van patiënten te verbeteren. De geneesmiddelen in hun portfolio behandelen en voorkomen een breed scala aan ziekten en aandoeningen, van cardiologie, oncologie, tot oftalmologie en neurologie. Ook ontwikkelen zij innovatieve medicijnen en baseren zij hun onderzoek op onvervulde medische behoeften en de wetenschappelijke kennis over een ziekte. Onze opdrachtgever gelooft dat nieuwe inzichten, perspectieven en baanbrekende oplossingen gevonden kunnen worden op het snijpunt van medische wetenschap en digitale innovatie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/22-044-DD, naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Dennis Uleman via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks vacature inkoop-logistiek

Demand Management & Fulfilment Associate

Offer

  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment till 1 June 2023
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim

Position

The DM&F Associate Specialist is primarily responsible to monitor and enable compliant, continuous and timely supply to internal and external customers. As a DM&F Associate Specialist you will build and maintain relationships with the assigned customers and with the relevant internal stakeholders such as Site Planning, Site Logistics, E2E Planning, Global Logistics, Finance and Quality. You will also act as primary contact for the customer. You will take care of forecast and order management, coordinate the supply of products and related services and look after inventory management. This is all done with the objective to reach maximum customer satisfaction, at optimal cost, ensuring the best possible supply chain performance in compliance with established guidelines and procedures. You will report to the Associate Director or Manager Demand Management & Fulfilment, and you will work for the EUCAN market.

Profile

  • preferably a bachelor’s degree or proven equivalent work experience in a related business area (Supply Chain, Customer Service, Project Management, Logistics, Planning, Procurement or equivalent)
  • proactive, taking initiative and speaking up regarding own market/account management
  • fluent in English, both verbal and in writing, at peer level and 2 levels up
  • basic knowledge of DM&F systems and processes, such as COMET and Rapid Response
  • basic understanding of working in a GxP environment

 

Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services, they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Haarlem.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/22-053-DD, to Renato Marques: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Renato Marques at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

If this is not quite the position you are seeking, please check http://www.derksenderks.nl/vacatures for other interesting jobs!