Derks vacature kwaliteit

Quality Auditor

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31 december 2024.
Functie

Als Quality Auditor ga je routinematige audits uitvoeren om ervoor te zorgen dat SOP’s, GMP’s en andere regelgeving worden gewaarborgd. Je beoordeelt en keurt verschillende documentatie goed voor de vrijgifte van API’s of andere klinische toeleveringspartijen. Verder los je klantproblemen op, schrijf je samenvattingen van tekortkomingen en bedenk je corrigerende maatregelen. In deze rol krijg je voldoende begeleiding en support voor vragen. Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

Profiel
  • hbo werk- en denkniveau;
  • ervaring in farma of chemie, met cGMP richtlijnen;
  • klant- en taakgericht, bereid om veranderingen te ondersteunen;
  • goede communicatieve vaardigheden in het Nederland en Engels.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten, bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Boxmeer. De locatie is met ongeveer 45 medewerkers verantwoordelijk voor de marketing, verkoop, distributie en ondersteuning van de producten.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/22-120-DD, naar Marinda van Kalleveen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marinda van Kalleveen via +31 (0)6 8281 4595.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Manager Finance & Information

Aanbod
  • unieke kans om een gevestigd huis opnieuw neer te zetten;
  • met enthousiaste en ingevoerde professionals de weg naar de toekomst inslaan;
  • positie met impact en visibility;
  • fundament, stabiliteit en kaders en sturen op gedrag;
  • met je afdeling van 40 professionals bijdragen aan kwalitatief goede en efficiënte zorg;
  • arbeidsvoorwaarden conform CAO ziekenhuizen, jaarsalaris variërend van € 88.000,- tot € 136.000,-.
Functie

Het Ikazia komt uit een uitdagende financiële fase en heeft behoefte aan een stevige, professionele manager die hierin de uitdagingen ziet, ze benoemt, de juiste vervolgacties definieert en deze ook concreet oppakt. Je geeft leiding aan de afdeling F&I (Interne Controle, Business Intelligence, Zorgadministratie, Zorgverkoop en P&C/Financiële Administratie) en bent verantwoordelijk voor het financieel economisch beleid van het Ikazia Ziekenhuis. Je bent medeverantwoordelijk voor het realiseren van de doelstellingen van het ziekenhuis, in nauwe samenwerking met de medische staf en de collega managers.

Als sparringpartner voor de afdelingshoofden en de medewerkers die aan je rapporteren, fungeer je als strategisch adviseur van de Raad van Bestuur en rapporteer je aan het lid van de Raad van Bestuur met de portefeuille financiën. Uiteraard heb je regie in het opstellen van financiële (meerjaren)plannen, de jaarbegroting en latest estimates. Je levert managementinformatie aan de Raad van Bestuur en andere stakeholders omtrent resultaten, productie-afspraken met zorgverzekeraars en de kasstroomontwikkeling. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen van de jaarrekening. Ikazia werkt op basis van horizontaal toezicht samen met de Belastingdienst en zorgverzekeraars en samen met de Raad van Bestuur ben je aanspreekpunt van banken, zorgverzekeraars, andere financiers en de externe accountant. Je bekleedt een onafhankelijke positie en vertegenwoordigt F&I als concerncontroller naar de Raad van Toezicht en hebt daarmee rechtstreeks toegang tot de Raad van Toezicht.

Nu de verbeterplannen van het Ikazia bekend en in grote lijnen duidelijk zijn, gaan deze uitgevoerd worden. In de definitie van de concrete acties die hiermee gepaard gaan zit nog ruimte, die financieel en procedureel stevig gefundeerd moet zijn. Zowel in de onderbouwing, monitoring, als in de borging van de verbeterplannen wordt van de Manager F&I veel gevraagd.

Profiel
  • afgeronde academische opleiding in een bedrijfseconomische richting;
  • aantoonbare ervaring met en interesse in business control;
  • aantoonbare ervaring in de (ziekenhuis)zorg geldt als pre;
  • ervaring in het samenwerken met hoogopgeleide professionals;
  • positieve en optimistische mindset, bouwer met ‘can do’-mentaliteit;
  • proactief gericht op samenwerking op basis van vertrouwen;
  • sterk op zowel inhoud en structuur, als op proces en relatie;
  • betrokken, open en transparant;
  • gevoel voor interne verhoudingen en voor bestuurlijke dynamiek in een complexe context;
  • sterke communicatieve en sociale vaardigheden, brengt rust en luistert goed.
Bedrijf

Het Ikazia Ziekenhuis (circa 1400 fte, circa 210 miljoen euro omzet) is een bijzonder ziekenhuis. Door haar locatie en de zorgtaak die daaruit voortvloeit, maar ook door haar protestants-christelijke ontstaansgeschiedenis. Haar vier kernwaarden zijn uit die ontstaansgeschiedenis geformuleerd: oprechte interesse, onderling verbonden, betrouwbaar en professioneel. Men gelooft diep en oprecht in respect vóór elkaar en het beste úit elkaar halen. Door de mix van oprechte interesse, onderlinge verbondenheid, professionaliteit en betrouwbaarheid, voelen mensen zich thuis bij dit huis. Ikazia is een opleidingsziekenhuis voor een aantal specialismen en heeft, om zorg dicht bij huis te leveren, poliklinieken in Barendrecht-Carnisselande en Ridderkerk-Slikkerveer. Het Ikazia komt uit een financieel uitdagende periode en is samen met financiers en zorgverzekeraars vol goede moed en elan een nieuwe weg ingeslagen. Een nieuwe weg waarin bouwen, efficiency-verhoging, keuzes maken, samenwerking en ‘ de goede dingen doen’ centraal staan. Omdat de afdeling Finance & Information daar een cruciale rol in speelt, wil het Ikazia hier een sterke, positieve, op verbeteren gerichte manager aanstellen die met zijn/haar afdeling die toekomst uitstippelt.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-120-DD, naar Alexander Willemse: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Interim Manager Bedrijfsvoering Healthcare

Aanbod
  • uitdagende en afwisselende rol op directieniveau;
  • werken bij een toonaangevende Healthcare organisatie;
  • verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van een afdeling met 175 fte;
  • opdracht voor minimaal 3 tot 6 maanden, start z.s.m.;
  • 32-36 uur per week tegen marktconform tarief.
Functie

Als Manager Bedrijfsvoering ben je verantwoordelijk voor de directe aansturing van een aantal teamleiders en indirect voor 175 medewerkers. Je werkt intensief samen met de lijnmanagers, waarbij jij verantwoordelijk bent voor de bedrijfsvoering. Je bewaakt de voortgang van de jaarplannen en draagt financiële verantwoording. Tevens vallen contractmanagement, inkoop en onderhoud & beheer in je portefeuille. Daarnaast stuur je het bedrijfsbureau aan.

Je bent op korte termijn inzetbaar, bedrijfsmatig sterk en beschikt over leidinggevende ervaring binnen de zorg. Bij interesse komen we graag met je in contact om samen de mogelijkheden voor deze mooie opdracht te bespreken.

Profiel
  • afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau en een management vervolgopleiding;
  • ervaring met het aansturen van teamleiders/ teammanagers;
  • kennis van productieprocessen, bij voorkeur binnen een GMP omgeving;
  • affiniteit met financiën en HR;
  • initiatiefrijk, bedrijfsmatig sterk en sociaal vaardig.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een toonaangevende ziekenhuisorganisatie in Noord-Brabant.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/22-045-DD, naar Karin Hultink, karin@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin Hultink, 06-51103975.

Business Controller

Aanbod
  • impact op de financiële koers van het Ikazia Ziekenhuis;
  • financiële sparringpartner voor vakgroepen, maatschappen, managers en teamleiders;
  • volop ruimte om vanuit jouw expertise met business cases aan de slag te gaan;
  • belangrijke bijdrage leveren aan kwalitatieve zorg en een efficiënte ziekenhuisorganisatie;
  • samen met enthousiaste en ingevoerde professionals de weg naar de toekomst inslaan;
  • arbeidsvoorwaarden conform CAO ziekenhuizen, jaarsalaris variërend van € 53.000,- tot € 81.000,-.
Functie

Het Ikazia Ziekenhuis komt uit een financieel uitdagende periode en is nu aan het bouwen. Hierdoor zijn we op zoek naar een ervaren Business Controller. Het gaat om een verantwoordelijke en veelzijdige positie, waarin je vanuit jouw expertise mede de planning & control cyclus beheerst, zodat de organisatie efficiënt en effectief kan worden bestuurd. Vanuit die rol leg je contact met de vakgroepen, ga je naar de medisch specialisten toe en stem je met managers en teamleiders aanpassingen in de uitvoering van het beleid af. Zo werk je samen aan de productiebegroting, waardoor de afdeling BI en het ziekenhuis de benodigde stuurinformatie optimaliseert.

Je rekent nieuwe activiteiten in business cases door, welke leidend zijn voor de keuze in investeringen en projecten. Samen met de directie en het MT stel je de begroting op, rapporteer je maandelijks over de voortgang en stuur je hierin bij waar nodig. Je leidt projecten en veranderprocessen met betrekking tot het financieel beleid en geeft gevraagd en ongevraagd advies. Je bent de sparringpartner voor interne en externe contacten en checkt op doelmatigheid. Je bent proactief en zorgt dat tijdig financieel kan worden bijgestuurd op basis van analyses die inzicht geven. Met jouw belangrijke bijdrage aan de productiebegroting bepaal je mede welke consequenties dit heeft voor de omzet, bezetting (bedden) en begroting (kosten) van het Ikazia Ziekenhuis. Een impactvolle positie binnen een ziekenhuis in een financieel uitdagende periode.

Profiel
  • afgeronde opleiding in bedrijfseconomische richting op hbo- of wo-niveau;
  • minimaal 3 tot 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • ervaring binnen de zorg, bij voorkeur bij een ziekenhuis;
  • stevige financiële expertise die je weet te vertalen naar heldere inzichten en adviezen;
  • analytisch, accuraat, resultaatgericht met oog voor kwaliteit;
  • assertief, anticiperend op ontwikkelingen in de markt, legt verbanden en bewaakt overzicht;
  • ervaring binnen de zorg is een pre, maar niet noodzakelijk.
Bedrijf

Het Ikazia Ziekenhuis (circa 1400 fte, circa 210 miljoen euro omzet) is een bijzonder ziekenhuis. Door haar locatie en de zorgtaak die daaruit voortvloeit, maar ook door haar protestants-christelijke ontstaansgeschiedenis. Haar vier kernwaarden zijn uit die ontstaansgeschiedenis geformuleerd: oprechte interesse, onderling verbonden, betrouwbaar en professioneel. Men gelooft diep en oprecht in respect vóór elkaar en het beste úit elkaar halen. Door de mix van oprechte interesse, onderlinge verbondenheid, professionaliteit en betrouwbaarheid, voelen mensen zich thuis bij dit huis. Ikazia is een opleidingsziekenhuis voor een aantal specialismen en heeft, om zorg dicht bij huis te leveren, poliklinieken in Barendrecht-Carnisselande en Ridderkerk-Slikkerveer. Het Ikazia komt uit een financieel uitdagende periode en is samen met financiers en zorgverzekeraars vol goede moed en elan een nieuwe weg ingeslagen. Een nieuwe weg waarin bouwen, efficiency-verhoging, keuzes maken, samenwerking en ‘de goede dingen doen’ centraal staan. Dus ben jij een ervaren controller die vanuit financiële expertise bij wil dragen aan de zorg binnen het Ikazia? Neem dan zeker contact met ons op en solliciteer!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-123-DD, naar Alexander Willemse: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via

033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Sales Marketing

International Sales Representative

Aanbod
  • uitdagende en verantwoordelijke commerciële rol;
  • wereldwijde klantbediening binnen de Life Sciences industrie;
  • regelmatig reizen binnen en buiten Europa;
  • informele en gedreven organisatie.
Functie

Als International Sales Representative ben jij verantwoordelijk voor het contracteren, beheren en opzetten van nieuwe projecten voor zowel huidige als nieuwe klanten over de hele wereld. Je legt het eerste contact met een opdrachtgever, onderhandelt over de projectvoorwaarden en begeleidt het project tot de uiteindelijke oplevering. Naast de verkoop van de productlijn ben je dus ook betrokken bij de oplevering, implementatie en de service. Binnen jouw verantwoordelijkheid vallen meerdere bestaande, maar ook nieuwe klanten. In deze rol weet je de balans tussen toegevoegde waarde voor zowel de eigen organisatie als de klant goed te bewaken. Daarnaast vertegenwoordig je de organisatie op beurzen en evenementen in binnen- en buitenland. In deze functie ben je regelmatig in het buitenland om het bedrijf te vertegenwoordigen en klanten te bezoeken. Je reist zowel richting de Verenigde Staten als ook binnen Europa. Al met al een zeer uitdagende, internationale en commerciële rol waarin je veel van de wereld gaat zien.

Profiel
  • minimaal een afgeronde HBO opleiding;
  • minimaal 2 jaar werkervaring binnen de Life Sciences, bij voorkeur in een commerciële rol;
  • aantoonbare affiniteit met laboratoriumautomatisering;
  • kennis van en ervaring met capital investments is een pre;
  • grote mate van zelfstandigheid, flexibiliteit en stressbestendigheid;
  • bereidheid tot regelmatig en internationaal reizen;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord en geschrift. Frans en Duits is een pre.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in het integreren en ontwikkelen van innovatieve systemen om gestandaardiseerde processen in laboratoria te automatiseren. Hiervoor ontwikkelen en gebruiken zij hun eigen software die kan worden aangepast aan de behoefte van elke klant. Deze organisatie levert de tools om het dagelijkse werk makkelijker, flexibeler en gebruiksvriendelijker te maken, waarbij hoge kwaliteit, accuratesse en service hoog in het vaandel staan. De opdrachtgever draagt met geautomatiseerde platformen bij aan een betere kwaliteit van werken. Ze hebben het vermogen om echt het verschil te maken. De organisatie kenmerkt zich door teamwork en korte communicatielijnen. Mensen die samen het beste nastreven voor hun klanten en eigen organisatie, maar ook een sterke maatschappelijke betrokkenheid hebben. Voor de functie van International Sales Representative zijn zij op zoek naar enthousiaste kandidaten die willen bijdragen aan het verder uitbouwen van hun huidige marktpositie in een hightech, maar informele omgeving.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/022-063-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Tim van Loon op nummer +31 (0)6 20 79 77 21.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Logo PivotPark

Business Development Associate

Offer
  • challenging international business development position
  • ability to explore the market and seize the opportunities
  • responsible for the entire commercial process from first contact to implementation
  • international traveling required
Position

As Business Development Associate you will become part of a team that is responsible for the correct and high-quality realization of the commercial objectives. You will be responsible for acquiring new business with new and existing customers. Also, you will maintain long-term relationships with existing and potential new commercial relationships, networks and partners. This has to be done in such a way that the commercial and qualitative objectives of the organisation are met. Furthermore, you are responsible for contract management for new and existing projects. You will be in close cooperation with the Business Development Team which consists of three Business Development Directors, a Business Development Representative and a MarCom Specialist.

In this position, you will be expected to go abroad and engage in a dialogue with the target group (40% -60% traveling). The ideal candidate enjoys entering and developing relationships abroad. Keeping in touch with the Pivot Park Screening Centre and involving the Project Managers in your plans and results are crucial. Together with the Business Development Team objectives are formulated and a budget plan is drawn up.

Profile
  • master’s degree or higher preferably in Biochemistry, Chemistry, Biology or Life Sciences
  • a minimum of 2 years of experience in a sales position within Life Sciences
  • knowledge of, affinity with, and understanding of the pharmaceutical R&D field
  • knowledge of assay development, biochemical and cell-based assays
  • demonstratable acquisition results, excellent negotiation skills, data-driven and market-oriented
  • strong conceptual capacity to translate organisational developments into commercial results
Organisation

Our client, Pivot Park Screening Centre, is a Clinical Research Organisation specialized in scientific research. They provide highly regarded screening assessments and research programs. Their long-standing experience in an early drug discovery and state-of-art High Troughput Screening infrastructure provides their partners with the best confirmed leads. The High Troughput Screening (HTS) is a widely applied approach to find starting points for the development of new medicines. The organisation is continuously expending their knowledge and experiences, which benefits both the scientific community as well as their partners. The organisation is growing fast and to reach their future goals, they are searching for someone who can utilize the international opportunities within Europe and the United States.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/22-103-DD, to Tim van Loon: info@derksenderks.nl.

For further information you can call, text or WhatsApp with Tim van Loon on number +31 (0)6 20 79 77 21.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Derks vacature kwaliteit

Quality Assurance Officer

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering (interim of detachering);
  • periode van de opdracht duurt tot 1-1-2024.
Functie

Onze opdrachtgever is op zoek naar een nieuwe tijdelijke Quality Assurance Officer op het inbound kwaliteitsteam. Je bent verantwoordelijke voor het adviseren, ondersteunen en goedkeuren van apparatuur-installatie, -kwalificatie en -validatie. Ook ondersteun je bij root cause onderzoek en de goedkeuring van gedocumenteerd onderzoek bij afwijkingen. Verder zorg je voor de beoordeling en keuring van productiedocumentatie en -protocollen. Al met al een afwisselende functie als Quality Assurance Officer.

Profiel
  • afgeronde bachelor- of masteropeleiding;
  • QA- of productie-ervaring in de farma of medische apparatuur;
  • ervaring met change control, validaties, audits en/of GMP;
  • klant- en taakgericht, organisatorisch, pragmatisch;
  • goede communicatieve vaardigheden in het Engels en Nederlands.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten, bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Boxmeer. De locatie is met ongeveer 45 medewerkers verantwoordelijk voor de marketing, verkoop, distributie en ondersteuning van de producten.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP22-118-DD, naar Marinda van Kalleveen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, smsen of Whatsappen met Marinda via +31 (0)6 8281 4595.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks vacature techniek

Sr. Specialist Environment and Permits (36 uur)

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt t/m 30-6-2023.
Functie

Ter vervanging van de vorige Sr. Specialist Environment and Permits is onze opdrachtgever op zoek naar een nieuwe EHS professional. Je gaat ondersteunen op het gebied van (bio)chemische productie, de technische- en laboratoriumorganisatie om zo actieve farmaceutische ingrediënten binnen de wettelijke kaders te produceren. Het is jouw taak om te zorgen dat de organisatie voldoet aan de eisen die vanuit de (Wabo-)
vergunningen, Afvalstoffenwetgeving, (Energie-) convenanten en meerjarenafspraken op haar activiteiten van toepassing zijn. Dit doe je door wetgeving in de gaten te houden en te informeren bij stakeholders. Verder ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van milieudata, het uitvoeren van audits en de veiligheid zo optimaal mogelijk te houden.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

Profiel
  • (technische) hbo of wo-opleiding;
  • ervaring binnen een industriële omgeving zoals farma of chemie;
  • ervaring op het gebied van implementatie van milieu- en Brzo regelgeving en projectmanagement;
  • teamplayer, prioriterend, zelfstandig, diplomatiek en informeel sturend;
  • goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en het Engels.

 

Bedrijf

Onze relatie is trots op haar historie met een duidelijke missie en een duidelijk doel. Ze richten op de productie van hoogwaardige, effectieve en betaalbare medicijnen die beschikbaar zijn voor een breed publiek. Ze bieden een uitgebreid portfolio aan producten, zowel specialité als generiek, voor een breed spectrum aan diverse acute en chronische indicaties. In Nederland hebben ze twee locaties, één is meer gericht op het vervaardigen van geneesmiddelen en grondstoffen en de ander op het verkopen van geneesmiddelen voor therapeutische gebieden. De twee vestigingen werken samen, maar toch ook zelfstandig. Er wordt altijd gezocht naar nieuwe mogelijkheden om verder te groeien of te verbeteren en naar mensen die daaraan willen bijdragen. Op dit moment zijn ze op zoek naar een nieuwe Sr. Specialist Environment and Permits voor de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/22-109-DD, naar Marinda van Kalleveen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, smsen of Whatsappen met Marinda via +31 (0)6 8281 4595.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.
Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature HRM

HR Business Partner

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 30-11-2023.
Functie

Als ervaren HR Business Partner weet je wat de taken en verantwoordelijkheden zijn. In de basis kan de functie opgedeeld worden in vier deel gebieden: het zelfstandig begeleiden van complexe (HR) projecten, het ontwikkelen van HR-beleid, sparringpartner voor het management/ SLT (tactisch en strategisch niveau) en het begeleiden van de operationele HR-aangelegenheden zoals, ziekteverzuim, recruitment, personeelsplanning en beoordelingscyclus. Dit laatste gedeelte vertegenwoordigd ongeveer 40% van het totale takenpakket. Als HR Business Partner maak je deel uit van een team van HR Business Partners en ben je voor toegewezen organisatieonderdelen lid van het MT.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding richting Human Resources of gelijkwaardige opleiding;
  • minimal 5 jaar werkervaring als HR Business Partner in een industriële- en/of productieomgeving is een vereiste;
  • communicatief sterk in het Nederlands en Engels, in woord en geschrift.
Bedrijf

Onze relatie is trots op haar historie met een duidelijke missie en een duidelijk doel. Ze richten op de productie van hoogwaardige, effectieve en betaalbare medicijnen die beschikbaar zijn voor een breed publiek. Ze bieden een uitgebreid portfolio aan producten, zowel specialité als generiek, voor een breed spectrum aan diverse acute en chronische indicaties. In Nederland hebben ze twee locaties; één is meer gericht op het vervaardigen van geneesmiddelen en grondstoffen en de andere op het verkopen van geneesmiddelen voor therapeutische gebieden. De twee vestigingen werken samen, maar toch ook zelfstandig. Er wordt altijd gezocht naar nieuwe mogelijkheden om verder te groeien of te verbeteren en naar mensen die daaraan willen bijdragen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/22-051-DD, naar Marinda van Kalleveen, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Marinda van Kalleveen op nummer +31 (0)682814595.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je/uw reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die u zoekt? Klik dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures om direct terug te gaan naar het actuele vacature overzicht.

Derks Vacature HRM

Talent Attraction Business Partner

Aanbod
  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot en met december 2023.
Functie

Het team waar je komt te werken heeft dit jaar een grote verandering ondergaan. Hierdoor is er een grote achterstand aan te verwerken aanvragen komen te ontstaan en is er extra ondersteuning nodig. Je gaat onder andere het wervingsproces leiden voor verschillende Europese landen (Franrijk, Spanje, Italië, Portugal), je begeleid de Hiring Managers in hun keuze en processen, stuurt ze updates over sollicitanten en adviseert over talent- en bedrijfsrisico’s van specifieke kandidaten. Ook zorg je ervoor dat time-to-fill en kosten optimaal worden en de kwaliteit hoog blijft. Kortom, een afwisselende functie!

Profiel
  • hbo+ werk- en denkniveau;
  • meer dan 3 jaar ervaring in een internationale matrixomgeving (RPO of bureau);
  • ervaring met het volgen van sollicitaties, ook via sociale media en Workday;
  • adviserend, samenwerkend, netwerker, proactief en nieuwsgierig;
  • goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, Frans is een pre.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/22-117-DD, naar Marinda van Kalleveen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marinda via +31 (0)6 8281 4595.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.
Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!