vacature overig

Recruitment Consultant voor vaste en tijdelijke functies (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • gunstige pensioenregeling;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

  • Masterclass NieuweZorg (verheldering en verdieping voor iedereen die meer wil betekenen voor de zorg)
  • Leergang Industriële Farmacie (praktijkgerichte professionalisering in de farmaceutische industrie)
  • FMF-vacatures (alle HBO+ vacatures in Life Sciences online beschikbaar)
  • INRALS (internationaal netwerk van werving- & selectiebureaus in Life Sciences)

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om te zorgen voor de juiste match. Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131-DD naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sandra of Pieter via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Senior Contract Manager (procurement)

Offer

  • an amazing opportunity to use your skills and experience by cooperating with this client
  • a quality orientated organisation in the pharmaceutical industry
  • working in an international environment
  • a temporary contract or an independent contract from Derks & Derks
  • a contract for 6 months with the possibility to extent

Organisation

The organisation is an international pharmaceutical organisation that is operating in more than 40 countries across Europe, the Middle East and Africa. They operate on a global level and most of the teams have a global focus. They do research, development, manufacturing, warehousing but also sales and marketing. They hope to change ‘tomorrow’ and to improve the lives of individuals by providing innovative medicines in areas of health where there is an urgent need for better treatments. The organisation is clearly focused on bringing high quality medicines to the market to reach their goals. Wouldn`t it be lovely to join them in their journey? At this moment they are open to meet an enthusiastic candidate for a temporary position as Senior Contract Manager at their office in Leiden.

Position

As a Senior Contract Manager you will provide integrated contract language and strategic advice on complex agreements, and other legal/contract documents. You are going to take independent decisions on the contractual and commercial risks involved, in support of activities for assigned projects, teams, departments, and/or division. In your role you will ensure that the contracts are following legal and compliance policies.  You will be responsible for developing and reviewing contract language for assigned contracts, including but not limited to Health Care Professional (HCP) consulting, confidentiality agreements, vendor and research institution agreements, Investigator Sponsored Research, and Master Services Agreements.  This role will facilitate expedient review and resolution of negotiated clauses with parties to help ensure business continuity while remaining compliant and within established guidelines and processes.  You will interface with Legal, Risk Management, Ethics & Compliance and other internal and external stakeholders as required to resolve issues. You will also contribute to the improvement of the contract process, templates, and playbooks by participating in various committees and work streams comprised of members.

Profile

  • must have a BS or a BA degree in business law or healthcare law or a related field
  • minimum 7 years of experience with global contract negotiation, analysis, and interpretation
  • relational understanding of the critical path of drug development process
  • excellent interpersonal, oral, and written communication skills
  • demonstrated and proven experience leading individuals and/or teams in the delivery of results
  • strong attention to detail
  • ability to work in a matrix environment
  • ability to deliver quality while working under pressure and be able to deliver tasks against strict deadlines
  • must be able manage multiple competing projects from multiple client groups globally
  • ability to analyse complex legal issues
  • ability to quickly acquire knowledge of unfamiliar fields of law in a global setting
  • computer literacy, including Microsoft Office Suite
  • must be self-motivated and conscious of both the quality and the scheduling of the work
  • ability to function autonomously with little supervision
  • fluent in the English language, both written and oral

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-066-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Hoofd Ziekenhuisapotheek

Aanbod

  • invloedrijke positie met breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • uitdagende veranderopdracht naar een integrale ziekenhuisapotheek;
  • verantwoordelijk voor de aansturing van 250 fte;
  • maakt onderdeel uit van medische staf van top klinisch ziekenhuis;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.

Bedrijf

Het Albert Schweitzer ziekenhuis is een modern en vooruitstrevend ziekenhuis met locaties in Dordrecht, Zwijndrecht en Sliedrecht, en een buitenpolikliniek in Ridderkerk. De organisatie telt 250 medisch specialisten en een kleine 4.000 medewerkers en maakt deel uit van de Samenwerkende Topklinische opleidings Ziekenhuizen(STZ). Dat betekent dat er in het ziekenhuis en de apotheek talent opgeleid wordt en dat de organisatie zich onderscheidt met patiëntgericht wetenschappelijk onderzoek en hoogwaardige zorg. Het ASz werkt intensief samen met zorgverleners en ziekenhuizen in de regio, zoals het Amphiaziekenhuis, Bravis en Rivas.

Het Albert Schweitzer ziekenhuis heeft bij de oprichting een visie ontwikkeld die nog altijd richtinggevend is voor strategie en beleid: “Zorg met hoofd, hart en ziel”. In de ambities van het ziekenhuis wordt integraal gedacht en vormen de wensen en belangen van de patiënt altijd het uitgangspunt. De apotheek vormt een belangrijk onderdeel in de patiëntenzorg van het ASz en er is een substantieel deel van het ziekenhuisbudget mee gemoeid. De ziekenhuisapotheek bestaat uit de klinische ziekenhuisapotheek en de poliklinische apotheek. Daarbij heeft het ASz in samenwerking met het Amphia Ziekenhuis een succesvolle eigen productie apotheek A+ die ook andere zorgverleners bedient.

Besloten is om de ziekenhuis-en poli-apotheek te integreren tot één ziekenhuisapotheek die het totale pallet van farmaceutische zorg levert, onafhankelijk van waar de patiënt zich bevindt. Het gaat om een organisatie ‘in wording’. Een Farmaceutisch Integratie Team, bestaande uit ziekenhuis-en poliapothekers, denkt na over de gewenste toekomstige inrichting, de voordelen in kwaliteit en bedrijfsvoering en de uitdagingen voor integratie. De nieuwe integrale ziekenhuisapotheek wordt geleid door een duaal bestuur, bestaande uit een Hoofd Ziekenhuisapotheek en een Bedrijfskundig Manager.

Functie

Het Hoofd Ziekenhuisapotheek en de Bedrijfskundig Manager zijn als collegiaal bestuur verantwoordelijk voor de integrale ziekenhuisapotheek en haar taken en verantwoordelijkheden. Het Hoofd Ziekenhuisapotheek is eindverantwoordelijk op inhoud voor kwalitatief hoogwaardige farmaceutische zorg en een klantgerichte dienstverlening. Dit gaat om inkoop, bereiding, distributie, poliklinische apotheken, laboratorium en productie. Het Hoofd Ziekenhuisapotheek is direct leidinggevende van de apothekers en tevens meewerkend ziekenhuisapotheker. Hij/zij stuurt in beleid, uitvoering en management op kwaliteit, patiëntveiligheid en patiënttevredenheid. Intensieve samenwerking wordt gevraagd, zowel met de Bedrijfskundig Manager, als met de stakeholders binnen de eigen afdeling, in het ziekenhuis en in de zorgketen. Het Hoofd Ziekenhuisapotheek is samen met de Bedrijfskundig Manager verantwoordelijk voor een voorspoedige implementatie van de nieuwe organisatiestructuur, inclusief bijhorende processen en (samen)werk afspraken.

De unieke kwaliteiten van de poliklinische apotheek en de ziekenhuisapotheek worden hierbij benut en gedeeld. Respect en leren van elkaar staan hoog in het vaandel. Het Hoofd Ziekenhuisapotheek rapporteert direct aan de Raad van bestuur.

Profiel

  • brede ervaring en een hoog ambitieniveau op alle onderdelen van de ziekenhuisfarmacie;
  • geregistreerd ziekenhuisapotheker, minimaal 10 jaar ervaring als apotheker;
  • minimaal vijf jaar leidinggevende ervaring;
  • als leidinggevende stevig en verbindend;
  • v.k.-ervaring met inkoop, zorgverzekeraars en leveranciers;
  • v.k.-ervaring in een omgeving waar de klinische en poliklinische farmaceutische zorg geïntegreerd aangeboden wordt;
  • ervaring met afstemming, overleg, onderhandeling en stakeholdermanagement;
  • visie op de toekomst van de ziekenhuisfarmacie;
  • bedrijfsmatig inzicht (personeel, organisatie, financiën).

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-040-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087 of 06-12795418

Voor de werving van deze positie werken wij nauw samen met Ebbinge. Een referentieonderzoek en assessment kunnen deel uitmaken van het selectieproces.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature regulatory-affairs

Senior Manager CMC-RA

Offer
  • a diverse job at a global pharmaceutical company
  • an interesting job because of the international contacts
  • a temporary contract for 1 year, with the possibility to extend
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located in Leiden but has tight lines all around the world. The organisation is looking for a highly experienced Sr. Manager CMC-RA.

Position

As a Sr. Manager CMC-RA you will support the preparation of variation packages, renewals, new MAA (non-ICH), and response documents concerning both EU and non-EU (i.e. EMEA region) submissions. It concerns both CTD module 3 (and QOS) and Normative Document for small molecules. You will also support the preparation of baseline submissions. In addition, it is your responsibility to contribute to the assessment/comparison of updated ICH/non-ICH file as part of a global compliance project. Furthermore, you will create overviews of available quality modules in order to prepare for migration to another document management system. Finally, you will contribute to the compliance check of CMC-RA information in the applicable systems.

Profile
  • at least 3 years of experience with CMC-RA related preparations for variation packages, renewals, new MAA (non-ICH), and response documents. Preferably, also experience with Normative Document preparation/updates
  • experience with IT systems (like Trackwise, document management system), Excel, Word
  • strong organizational skills, accurate, being able to work independently
  • good communication skills;
  • fluent in English (both written and spoken)
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-060-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not the job you are looking for? Please visit www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures for other challenging positions in pharma, food and medical.

Associate Director Regulatory Affairs

Offer

  • a diverse job at a global pharmaceutical company
  • an interesting job because of the international contacts
  • a temporary contract for 6 months, with the possibility to extend

Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located in Leiden but has tight lines all around the world. The organisation is looking for a highly experienced Associate Director Regulatory Affairs Manager.

Position

As an Associate Director Regulatory Affairs you will be responsible to ensure strategic and operational alignment of RA activities with other functional departments in AP-MENA/SSA and ensure adequate planning and resources to adhere to the targets defined in the Business (Review) Meetings. You will make sure that Regulatory Affairs Managers in AP-MENA/SSA prepare (tailoring for local submission), dispatch to agents and business partners and ensure submission to local authorities and maintain as directed by RAE. You will make sure that Marketing Authorization Applications (MAA) are made according to current legislation, in order to obtain and maintain marketing authorizations in the geographical business area of AP MENA/SSA. This is directly linked to the strategic business obligations of the affiliate to the European objective. You will support the Regulatory Affairs and Quality Director in overall quality improvement and assurance and management of the regulatory group. Together with the Manager you will also have specific regional and product responsibilities and tasks (RAM responsibility). In this position you will work in a small team and report to the director of RA of the MENA/SSA.

Profile

  • Master degree in pharmacy, chemistry of (medical) Biology preferred
  • at least 5 years‘ experience with international RA activities in the pharmaceutical industry
  • preferable additional team leader or project leader experience
  • experience in working in multidisciplinary teams
  • ability to work with well-organized project management, result oriented and working under pressure
  • excellent communication and writing skills (advise, convince, negotiate, listen, coach, present and edit)
  • coaching skills and capability to lead an experts team, with experts working at various levels & experience
  • relatively high abstraction level, to be able to switch to required levels and stand-points
  • ability to generate a realistic work-planning, derived from a vast number of data and information
  • good communication skills (positive & constructive attitude, desire and ability to work in multidisciplinary / international teams)
  • good knowledge of the regulatory rules, guidance and institutes in MENA/SSA territory
  • adequate knowledge to work with information technology systems (e.g. Windows, MS Office and Dbases)
  • Fluent in English language, both spoken and written

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-059-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not the job you are looking for? Please visit www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures for other challenging positions in pharma, food and medical.

vacature overig

A&O Recruitment Consultant (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Recruitment Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om vanuit een grondige analyse te zorgen voor de juiste match tussen onze klanten en kandidaten.

Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • een afgeronde wo opleiding in (Arbeids- en Organisatie)psychologie;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131 naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Pieter of Sandra via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

International QA Auditor

Offer
  • a position within a strongly growing, international company
  • diversified job: cooperation with other departments and a lot of different customers
  • international travelling (50%)
  • working for a company with a family culture and a strong team spirit
Organisation

Our client is a global organisation in de field of Supply Chain Services. The company is active in more than 200 countries around the world on a daily basis, and in the Netherlands it is one of the top logistics service providers. In the United States, the healthcare division has acquired a solid market position in de provision of services to companies in the pharmaceutical, medical device and biotech industries. In 2009 the logistics campus of this company started in Limburg, from which the European Healthcare market is further approached. They are growing rapidly: nowadays, they have three different locations and approximately 500 employees in total. Since they will continue to grow, our client is looking for expansion of the healthcare team. Therefore, they are looking for a QA Auditor.

Position

The Healthcare Quality Assurance (QA) Auditor conducts audits of the Healthcare Compliance Distribution locations and supports functions including processes and internal controls. You are responsible for audit preparation, historical trend analysis and risk assessment, execution of the audit, trending of results, and reporting the results to the Sr. QA Management Team and internal customers. You will assist in the management of the overall Global Healthcare Compliance QA Audit Program. In this position you will travel domestically and internationally on a regular basis. Other responsibilities are, amongst others but not limited to: performing internal audits/inspections of Healthcare Distribution Centers, FSLs, and supporting functions within the Global Logistic Distribution Network; reviewing site results and backup to ensure complete and proper documentation is provided; reviewing established controls to verify they are effectively controlling the process; documenting and communicating findings and action plans to provide as reference for Sr. QA Management; and managing the reviews of audit related policies, procedures, regulations, and specific work instructions with internal and external clients to determine specialized requirements and to ensure compliance to the Global Healthcare Compliance Program. You will report to the Senior QA Manager in the United States.

Profile
  • Sc. degree in life sciences (pharmacy or food is preferred)
  • previous experience auditing in GMP/GDP/ISO Healthcare Environment
  • strong understanding and experience working with the various components of Quality Management Systems & GDP/GMP requirements
  • experience with ISO 13485 is an advantage
  • legal, regulatory and compliance knowledge and technical writing skills
  • detail oriented, motivated and takes initiative
  • good knowledge of English; multilingual in Spanish, Portuguese, Polish, Italian and/or Mandarin is an advantage
  • willingness to travel 50-60% within EU, Asia and US
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/18-115-DD, to Tim van Loon: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Tim van Loon at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Manager Sales

Aanbod
  • Leidinggevende rol met een breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • invloed op je eigen succes;
  • onderdeel van het tactische/operationele MT;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Eureco-Pharma, gevestigd in Ridderkerk, is sinds 1996 een zelfstandige onderneming die zich bezighoudt met het beschikbaar stellen van geneesmiddelen voor de Nederlandse markt. De toegevoegde waarde is het leveren van een besparing op het geneesmiddelenbudget en het oplossen van beschikbaarheidsproblemen.

Eureco-Pharma is actief in het parallel importeren en het registreren van receptgeneesmiddelen. Hierbij ligt hun focus op de intramurale (ziekenhuis)markt. Én zij maken zich sterk voor het oplossen van geneesmiddelentekorten. Hun klanten zijn ziekenhuisapothekers, openbare apotheken en groothandels in Nederland. Bij Eureco-Pharma werken ongeveer 100 mensen die zich iedere dag inzetten voor betaalbare en toegankelijke farmaceutische zorg. De organisatie weet zich te onderscheiden door haar sterke leverbetrouwbaarheid en hoge servicegraad. De kernwaarden die zij zowel intern als extern hanteren zijn: Betrokkenheid, Deskundigheid, Verbetering en Betrouwbaarheid. De organisatie heeft de afgelopen jaren een sterke groei doorgemaakt, zowel in omzet als in groei. Om verder vorm te geven aan de groei en professionalisering, is Eureco-Pharma op zoek naar een enthousiaste Manager Sales.

Functie

Als Manager Sales ben je de schakel tussen klanten, medewerkers, accountmanagers en stem je de commerciële belangen af met de overige afdelingen binnen de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en bewaken van het verkoopplan, bestaande uit verkoopdoelstellingen, strategie en een resultatenbudget. Als Manager Sales geef je leiding aan een team van circa 5 FTE (2 Accountmanagers en 3 Commercial Salessupport) en zorg je, zowel kwalitatief als kwantitatief voor de realisatie van een optimale performance van deze afdeling. Dit doe je onder andere door middel van het ontwikkelen en sturen op basis van KPI’s en je bepaalt de inhoud van rapportages. Ook zorg je voor afdeling gerelateerde managementinformatie en analyses en maak je deze zichtbaar voor de medewerkers en het managementteam. Daarnaast ben je eindverantwoordelijk voor het offertetraject en zorg je voor de juiste afhandeling van aanvragen, orders leveringen en after sales service.

Waar de Manager Director verantwoordelijk is voor de bedrijfsstrategie, zorg jij voor de vertaling en implementatie naar de operationele strategie. Daarbij is het belangrijk om tijdig eventuele knelpunten in het verkoopproces (i.s.m. Business Control) te signaleren, analyseren, rapporteren en ben je verantwoordelijk voor verbeterprocessen. Daarnaast volg en geef je input op budgetten en jaarplannen in relatie tot de operationele strategie en zet je deze om naar taken voor je team. Ook zul je, samen met de Managing Director en Business development, een bijdrage leveren aan nieuwe marketing strategieën en productintroducties.

 Profiel
  • minimaal hbo denk- en werkniveau, opleiding bij voorkeur in een commerciële richting;
  • minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • ervaring in de farmaceutische branche is een sterke pré (maar geen must);
  • affiniteit met CRM- en ERP-systemen en kennis van diverse Office pakketten;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, Duits is een pré;
  • persoonskenmerken: enthousiast, energiek, proactief, zelfstarter, planmatig sterk, commercieel en beschikkend over goede leiderschapsvaardigheden.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-027-DD, naar Anneke Aangeenbrug, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Anneke Aangeenbrug via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je/uw reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Interimmanager Healthcare

Uitdagende veranderopdrachten binnen Healthcare die vragen om een ervaren interimmanager met een persoonlijke benadering, een toekomstgerichte visie en een bedrijfsmatige blik.

Aanbod

  • posities op management- en directieniveau binnen Healthcare;
  • opdrachtgevers als ziekenhuizen, instellingen en ZBC’s;
  • verantwoordelijkheid voor de aansturing van een team of afdeling;
  • afwisselende functies met vaak een directe invloed op strategisch niveau;
  • interim ervaring binnen Healthcare is vereist;

Bedrijf

Wij zijn continu op zoek naar ervaren interimmanagers die een expertise hebben opgebouwd in veranderopdrachten binnen Healthcare. Onze opdrachtgevers zijn ziekenhuizen, ZBC’s en overige zorginstellingen waarmee wij samenwerken. Deze interim vacatures komen enerzijds beschikbaar vanwege het binnen korte termijn vacant komen van een management- of directiepositie, anderzijds doordat er binnen de organisatie een veranderopdracht geformuleerd wordt. Om snel aan de vragen van onze opdrachtgevers te kunnen beantwoorden komen wij graag in contact met ervaren interimmanagers die beschikken over een persoonlijke benadering, een toekomstgerichte visie en een bedrijfsmatige blik.

Derks & Derks is gespecialiseerd in de bemiddeling en ontwikkeling van professionals die actief zijn binnen de Healthcare sector. Vanuit onze kennis en expertise ondersteunen we opdrachtgevers uit het hele spectrum van de zorg. Door verder te kijken dan alleen de zorginstellingen zelf, maar daar ook ziektekostenverzekeraars, leveranciers en overheidsorganisaties bij te betrekken overzien wij de markt en denken we in ons advies breed met je mee. Actuele thema’s en ontwikkelingen binnen Healthcare komen uitgebreid aan de orde in de Masterclass NieuweZorg die wij jaarlijks organiseren voor op innovatie gerichte en gedreven professionals actief op management- en directieniveau in de zorg.

Functie

Als Interimmanager heb je een verantwoordelijke en afwisselende functie. De zwaarte van de managementrol en scope van de aansturing zijn afhankelijk van de organisatie (ziekenhuis dan wel instelling) en het managementniveau (operationeel dan wel directie). Bij aanvang van de opdracht wordt in samenspraak met de opdrachtgever een heldere opdracht omschrijving geformuleerd aan de hand waarvan de uitvoering plaatsvindt. Belangrijk hierbij is of het een veranderopdracht betreft of een tijdelijke vervanging waarvoor een interimmanager wordt ingezet. Per individuele opdracht zullen wij daarover aanvullende informatie verstrekken. Om in aanmerking te komen vragen wij om op deze algemene vacature te solliciteren, zodat wij over uw contactgegevens beschikken, u op de hoogte kunnen houden over relevante opdrachten en vacatures en eventueel alvast uit kunnen nodigen voor een (online) kennismakingsgesprek.

Profiel

  • relevante opleiding op HBO of WO-niveau;
  • aantoonbare relevante interim ervaring;
  • meerdere jaren werkervaring in een management positie;
  • sterke affiniteit met de zorg is een vereiste;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en bedrijfsmatige vaardigheden;
  • stevige persoonlijkheid;
  • innovatief en omgevingsbewust;
  • analytisch sterk, gedreven en overtuigend.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DD/20-053-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 06–12795418.

Voor een specifieke opdracht kan een assessment deel uitmaken van de selectiemethode.

vacature sales-marketing

Global Business Development Director

Offer
  • challenging international business management position
  • ability to explore the market and seize the opportunities
  • international traveling required
  • member of the Management Team of the organization
Organisation

Our client, Pivot Park Screening Centre, is an organization specialized in the scientific research. They provide highly regarded screening assessments and research programs. Their long-standing experience in an early drug discovery and state-of-art High Troughput Screening infrastructure provides their partners with the best confirmed leads. The High Troughput Screening (HTS) is a widely applied approach to find starting points for the development of new medicines. The organization are continuously expending their knowledge and experiences, which benefits both in the scientific community and their partners. The organization is growing fast and to reach their future goals, they are searching for someone who can utilize the international opportunities within Asia and the United States.

Position

The purpose of this position is to develop and implement an international growth strategy for the organization. Based on facts, data and analyses, you formulate a strategic plan in which you are not only responsible for the drafting, but also for implementation. The Global Business Development Director will also segment the market and focus in particular on the opportunities offered by Asia (Japan) and United States. The Global Business Development Director is responsible for managing and developing European relations.

Furthermore, the Global Business Development Director is responsible for sales and marketing and will also conduct a competitive analysis to identify the (EU, Asia and U.S.) market and therefore the opportunities. The Global Business Development Director will focus on the growth markets, where the Business Development Manager will focus on Europe. The aim is to add and acquire new customers who will use the services of Pivot Park Screening Centre.

The Global Business Development Director is expected to be mostly abroad to engage in a dialogue with the target group (40% -60% traveling). The ideal candidate enjoys and is experienced in entering into and developing relationships abroad and is experienced. The Global Business Development Director is a commercial sparring partner for the client and its own organization and also strong in terms of content. Keeping in touch with the Pivot Park Screening Centre and involving its project managers in his / her plans and results is crucial. Together they come to a planning, objectives are formulated, and a budget plan is drawn up.

Profile
  • university degree or higher with a preference for a Phd, Pharmacy, biology or chemical background
  • a minimum of 7 years of experience within an international sales position
  • knowledge of, affinity with and understanding of the pharmaceutical R&D field
  • a network in the Asian or American pharmaceutical market is recommended
  • demonstratable acquisition results, excellent negotiation skills, data-driven and market-oriented
  • strong conceptual capacity to translate organizational developments into commercial results
  • business economic knowledge and experience with managing results
  • living in the Netherlands and willingness to travel (40%-60%)
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/20-031-DD, to Toon Fleminks : info@derksenderks.nl.

For further information, please call Toon Fleminks at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment is part of the selection procedure.

Our Client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.