Derks Vacature Kwaliteit

Senior QA Adviseur

Aanbod
  • opdracht voor 32-36 uur per week voor een periode van 6 maanden, met mogelijkheid tot verlenging;
  • complexe omgeving met erkenning voor expertises;
  • in overleg met de opdrachtgever is er de mogelijkheid om hybride te werken;
  • startdatum: bij voorkeur tussen 15 en 20 januari 2025;
  • voor deze functie is een AIVD-screening vereist.

 

Functie

Als Senior QA Adviseur speel je een belangrijke rol in het vormgeven van kwaliteitskaders binnen een farmaceutisch logistieke omgeving. Deze functie vereist uitgebreide kennis en ervaring in operationele logistiek, gecombineerd met een grondige beheersing van GMP- en GDP-regelgeving. Je werkt nauw samen met de QA-Manager, QP/RP’s, Productmanagers, logistieke collega’s en andere QA-adviseurs.

Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de opslag en distributie van farmaceutische producten en medische hulpmiddelen, evenals het kleinschalig verpakken en etiketteren van deze producten. Je houdt je bezig met alle aspecten van Quality Assurance, zoals interne en leveranciersaudits, het onderhouden en verbeteren van het kwaliteitssysteem, het opstellen en uitvoeren van procedures en de afhandeling van afwijkingen en wijzigingen.

Daarnaast speel je een belangrijke rol in het ondersteunen van de organisatie bij projecten, zoals de verhuizing van opslaglocaties, validatie van nieuwe apparatuur en kwalificatie van nieuwe leveranciers. De organisatie heeft meerdere opslaglocaties verspreid over Nederland, die je regelmatig zult bezoeken.

We zijn opzoek naar een ervaren, pragmatische, zelfstandig werkende Senior QA Adviseur. Je zoekt snel je weg in informatie en maakt makkelijk contact met collega’s. Je bent flexibel omdat je op verschillende locaties werkzaam zal zijn en bereid om fysiek naar die locaties te komen. Je bent goed in het onderscheiden van hoofd- en bijzaken en kan focus aanbrengen in je eigen werk en anderen daarin sturen. Je bent vaardig in oordeelvorming en besluitvorming en kan anderen daarin meenemen.

 

Profiel
  • afgeronde hbo-opleiding in de richting van Life Sciences, Supply Chain of kwaliteitsmanagement;
  • minimaal 12 jaar relevante werkervaring in een farmaceutische kwaliteitsfunctie;
  • aantoonbare kennis van GMP en ervaring met cold chain, opslag en distributie onder GDP;
  • kennis van MDR is een pre;
  • stressbestendig en je kunt de rust en het overzicht bewaren in een hectische werkomgeving;
  • flexibel en prioriteren kunnen stellen;
  • energiek, een positieve instelling en je kunt balanceren tussen snelheid en zorgvuldigheid;
  • bereidheid om fysiek op verschillende locaties in Nederland te werken;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever zet zich in voor de gezonde mens in een gezonde leefomgeving. In deze rol ondersteunt de organisatie burgers, professionals en overheden bij de uitdaging onszelf en onze leefomgeving gezond te houden. Op termijn zal de organisatie verhuizen naar een nieuwe locatie in Utrecht.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV, onder vermelding van referentienummer MSP/24-378-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

#LI-AP1

EHS Specialist

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31 oktober 2025.
Functie

Als EHS Specialist ondersteun je de implementatie en borging van het EHS-beleid binnen de afdeling SE en andere afdelingen van OS. Je neemt deel aan periodieke safety- en SCM-overleggen en vertaalt het beleid naar concrete acties. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van afdelingsspecifieke EHS-taken, waaronder het opleiden van werkvoorbereiders en projectleiders, het beheren en uitvoeren van specifieke EHS-acties en het (mede)uitvoeren van de Risico-Inventarisatie en Evaluatie (RI&E). Daarnaast beoordeel je werkvergunningen en informeer je medewerkers over veiligheids- en gezondheidsvoorschriften. Je bewaakt de naleving van het EHS-beleid door interne inspecties te organiseren en audits te ondersteunen. Bij overtredingen signaleer je dit aan het afdelingshoofd en onderneem je actie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het presenteren van afdelingsspecifieke EHS Management Review informatie en zorg je voor de rapportage van KPI’s op het gebied van EHS. Kortom, je speelt een sleutelrol in het waarborgen van een veilige werkomgeving en bevordert de naleving van het EHS-beleid.

Het betreft een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

Profiel
  • hogere veiligheidskundige met ruime ervaring op het gebied van veiligheidsaspecten bij investeringsprojecten, zoals NEN-3140, Beoordelen van TRA’s en werkvergunningen en uitvoeren van bouwinspecties;
  • minimaal 5 jaar ervaring in de richting van Veiligheidskundige of een gerelateerd vakgebied;
  • kennis van afdelingsspecifieke aspecten van: EHS-problematiek, het interne EHS-zorgsysteem en EHS wet- en regelgeving;
  • extrovert persoon met uitstekende communicatieve eigenschappen.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten, bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Boxmeer. De locatie is met ongeveer 45 medewerkers verantwoordelijk voor de marketing, verkoop, distributie en ondersteuning van de producten.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-332-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/voor andere interessante vacatures!

 

#LI-AP1

Key Accountmanager Huisartsen

Aanbod
  • verantwoordelijke en strategische commerciële rol;
  • positie midden in de dynamiek van regionalisering van de eerstelijnszorg;
  • relaties bouwen en onderhouden op bestuurs- en directieniveau;
  • vrijheid en flexibiliteit in het uitvoeren van je werkzaamheden;
  • verder bouwen bij de marktleider op het gebied van eerstelijnszorg.
Functie

Als Key Accountmanager ben je verantwoordelijk voor het laten groeien van het netwerk en klantenportfolio van huisartsenpraktijken, zorggroepen, geïntegreerde eerstelijnszorgorganisaties en huisartsenposten. Deze rol bevindt zich midden in de dynamische zorgomgeving waar regionalisering van de eerstelijnszorg een relevante ontwikkeling is waar de organisatie verder op wil inspelen. Je bent de gesprekspartner voor zorggroep bestuurders, directeuren, ICT-managers en Chief Medical Information Officers. In jouw functie draait alles om het bieden van oplossingen naar de verschillende zorgpartners. Je leidt aanbestedingen en werkt samen met het commerciële team om salestrajecten te managen en kansen te zien voor upselling, cross-selling en new business. Daarnaast werk je veel samen met de afdeling Portfolio om te bekijken welke nieuwe initiatieven aansluiten bij jouw klantgroep. Uiteraard werk je op basis van opgestelde business- en accountplannen en ben je goed op de hoogte van alle marktontwikkelingen binnen de eerstelijnszorg. Als Key Accountmanager ben je onderdeel van de business unit Huisartsenzorg. Deze business unit ondersteunt huisartsenpraktijken, zorggroepen, geïntegreerde eerstelijnszorgorganisaties en huisartsenposten met belangrijke software voor hun core business. Je komt te werken bij de marktleider op het gebied van de eerstelijnszorg. In deze verantwoordelijke, strategische en ondernemende functie ga jij continu op zoek naar nieuwe mogelijkheden die leiden tot een beter resultaat!

Profiel
  • minimaal een afgeronde bacheloropleiding;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een commerciële functie;
  • aantoonbare kennis en ervaring binnen de eerstelijnszorg;
  • ondernemend, zelfstandig en proactief;
  • communicatief vaardig en in staat om relaties op te bouwen op verschillende niveaus.
Bedrijf

PharmaPartners ontwikkelt en beheert ICT-oplossingen voor de eerstelijnszorg. De organisatie bouwt al 45 jaar zorgsystemen voor huisartsen en openbare apotheken binnen deze eerstelijnszorg. Al vele jaren is PharmaPartners marktleider binnen het zorgdomein. De organisatie is toekomstgericht met een sterke visie op en aanpak voor continue vernieuwing en voortdurende innovatie en groei. Zij worden ondersteund door Total Specific Solutions (TSS). TSS is de Europese poot van Constellation Software Inc., een internationaal opererend bedrijf dat wereldwijd ICT-bedrijven verbindt die expertsystemen leveren voor specifieke marktsectoren. De organisatie werkt vanuit vier verschillende divisies, namelijk Huisartsen, Openbare Apotheken, Apotheekgroepen en E-Health. Voor de verdere ontwikkeling van de organisatie en het inspelen op markt veranderingen is men op zoek naar een stevige Key Accountmanager met een sterk netwerk binnen het zorgdomein.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-241, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Tim op nummer +31 (0)6 20 79 77 21.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

#LI-TV1

Strategic Business Development Manager Benelux

Aanbod
  • nieuwe overstijgende positie als gesprekspartner voor private equity bedrijven;
  • stakeholdermanagement en value-selling op hoog niveau;
  • relatiemanagement met diverse kliniekketens;
  • volop ruimte om mee te groeien met deze ambitieuze organisatie;
  • perfecte rol voor ervaren relatiemanager met private equity organisaties.

 

Functie

In deze rol draag je bij aan het in kaart brengen van de consolidatie binnen esthetische kliniekketens, een snelgroeiende markt die steeds belangrijker wordt. De functie biedt een overstijgende positie waarbij je optreedt als gesprekspartner voor private equity-bedrijven en verantwoordelijk bent voor relatiemanagement met verschillende kliniekketens. Samen met vijf Nederlandse accountmanagers zorg je voor het beheer van belangrijke klantrelaties en het realiseren van verkoopdoelen, waarbij stakeholdermanagement en value-selling op hoog niveau centraal staan. Er is volop ruimte om mee te groeien met deze ambitieuze organisatie, die uitstekende kansen biedt voor een ervaren relatiemanager met kennis van private equity. In samenwerking met interne stakeholders in Nederland en België bouw je aan een sterk netwerk en volg je markttrends nauwlettend. De rol vraagt om het inzetten van data en statistieken om verkoop- en marktontwikkelingen te monitoren en analyseren. Je rapporteert direct aan de Business Unit Manager Aesthetics en hebt regelmatig contact met andere beslissers, tot aan het Board-niveau. De focus begint bij de Nederlandse markt, met uitbreidingsmogelijkheden naar België en Luxemburg.

 

Profiel
  • circa 10 jaar ervaring in sales- en marketingfuncties;
  • ervaring in dermatologie en/of esthetiek en/of medische apparatuur geldt als een pre, maar is zeker geen voorwaarde voor succes;
  • ervaring in de gespreksvoering en onderhandeling met private equity-bedrijven geldt als een grote pre;
  • inzicht in patiëntenstromen en -processen in klinieken;
  • scherp, energiek, analytisch sterk, communicatief vaardig, relatiegericht en uitstekende high end onderhandelingsvaardigheden;
  • werken binnen een matrix organisatie past bij je en geeft jou energie;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord en geschrift.

 

Bedrijf

Galderma is een sterke organisatie die zich richt op Esthetiek, Consumer en Prescription. Deze rol is essentieel voor aesthetics, dermatologie. Iedere huid is uniek en daarom biedt Galderma een geavanceerd portfolio van premium merken dat het volledige spectrum van de snelgroeiende markt voor dermatologie bestrijkt. De verschillende merken hebben een leidende marktpositie in hun productcategorie en worden ondersteund door wetenschap. Daardoor blijft de organisatie in staat om te voldoen aan de uiteenlopende en veranderende behoeften van patiënten en professionals, en blijvende resultaten te bieden via injecteerbare esthetiek, dermatologische huidverzorging en therapeutische dermatologie. Galderma is uitstekend gepositioneerd en heeft een toonaangevend dermatologieplatform. Deze positionering en concurrentievoordeel wordt verder verstevigd door zich te richten op drie strategische pijlers: het breedste portfolio met toonaangevende wetenschap en innovatie; wereldwijde schaal met uitstekende omni-channel uitvoering; marktleidende educatie en diensten. Deze sterke, omzetgerichte organisatie werkt met een matrix organisatie waarin professionals snel hun eigen weg vinden.

 

Geïnteresseerd?

Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-230, naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Bjorn Schouten op nummer +31 6 516 491 61.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

#LI-AH1

Strategisch Zorgverkoper

Aanbod
  • sleutelpositie met verantwoordelijkheid voor de zorgverkoop van Divisie VVT;
  • impact op de strategie en positionering van toonaangevende zorgorganisatie in de regio;
  • relatiemanager met externe partners als zorgkantoren, zorgverzekeraars en gemeenten;
  • bijdragen aan persoonsgerichte en toekomstbestendige zorg voor ruim 53.000 cliënten;
  • arbeidsvoorwaarden conform FWG 65 CAO Ziekenhuizen, salaris maximaal € 94.000,– p/j;
  • flexibele rol vol dynamiek voor 32 tot 36 uur per week, hybride werken mogelijk.
Functie

Als Strategisch Zorgverkoper ben je verantwoordelijk voor de zorgverkoop van Divisie VVT van Rivas Zorggroep. In lijn met het strategisch beleid van de organisatie ontwikkel je de verkoopstrategie voor de divisie en signaleer je relevante in- en externe ontwikkelingen die daarop betrekking hebben. Samen met collega’s maak je analyses, verkoop- en jaarplannen ten behoeve van de strategisch zorgverkoop. Na afstemming met verschillende interne en externe partners regisseer je de implementatie van alle plannen en richt je de processen verder in. Je bent actief met onderhandelingen en besprekingen met financiers/externe partijen, waar  je samenwerkt met de Directeur VVT. Het onderhouden van goede lange termijn relaties met externe contacten en/of (potentiële) financiers is een belangrijk onderdeel van je rol en zowel gericht op het initiëren van contacten, als op de borging van de afspraken.

Als Strategisch Zorgverkoper werk je nauw samen met een collega Zorgverkoper en daarnaast heb je veel contact met Business Controllers, Business Information (BI)Analisten,  collega’s van Zorgadministratie en met Zorgmanagers, Directie en RvB. Je signaleert ontwikkelingen en veranderingen in wet- en regelgeving binnen de ouderenzorg, de Geriatrische revalidatiezorg (GRZ) en de Eerstelijnsverblijf (ELV). Je vertaalt dit naar acties voor de organisatie en doet concrete voorstellen en geeft adviezen voor zorgvernieuwing, innovatie en aanpassingen van het zorgportfolio in relatie tot interne, regionale en landelijke ontwikkelingen. Vanuit jouw expertise heb je impact op de organisatie brede strategie van Rivas Zorggroep en bepaal je mede hoe de organisatie er in de toekomst uit komt te zien.

Kijk jij uit naar een impactvolle rol waarbij je samenwerkt in een collegiaal team bij een zorgorganisatie in ontwikkeling? Reageer dan direct en we vertellen je graag veel meer over deze sleutelpositie!

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding, bijvoorbeeld bedrijfseconomie of gezondheidswetenschappen;
  • minimaal 2 à 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol bij een zorgorganisatie, zorgkantoor of zorgverzekeraar;
  • kennis van zorgfinanciering, bij voorkeur binnen VVT of aanverwante sector;
  • ervaring in een dynamische omgeving en met verschillende stakeholders kunnen schakelen;
  • analytisch, commercieel en organisatiesensitief;
  • maatschappelijk betrokken, communicatief vaardig en verbindend.
Organisatie

Rivas is een toonaangevende ketenorganisatie die ziekenhuiszorg, verpleeghuiszorg, wijkzorg, revalidatie en herstelzorg, (eerstelijns) paramedische zorg en dagbesteding biedt. Vanaf 1 mei heeft Rivas de organisatie opgedeeld in drie zorgdivisies: Divisie Beatrixziekenhuis, Divisie Zorgcentrale en Divisie VVT.
Als Strategisch Zorgverkoper maak je onderdeel uit van de Divisie VVT. Je rapporteert aan de Manager Decentrale Serviceorganisatie VVT, die verantwoordelijk is voor financiën, facilitaire zaken, vastgoed, businessinformatie en planning. Je werkt nauw samen met een directe collega Zorgverkoper, vormt samen het verkoopteam van de Divisie VVT en bent samen verantwoordelijk voor de zorgverkoop van de hele divisie. Rivas Zorggroep is een organisatie vol dynamiek, toonaangevend in de regio en gericht op ontwikkeling en innovatie met betrekking van zorgtransformatie, ketenzorg, inzet van AI en samenwerking met collega zorgaanbieders. Er is volop ruimte om vanuit zorgverkoop het al deze ontwikkelingen aan de slag te gaan!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-308-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-KH1

Ervaren Accountmanager Zorgverkoop

Aanbod

  • strategische positie bij een toonaangevende zorgorganisatie;
  • verbinder richting verzekeraars, partners en interne stakeholders;
  • in- en extern richting geven aan toekomstbestendig verkoopbeleid;
  • veel ruimte voor eigen visie en strategie binnen complex en dynamisch speelveld;
  • hybride werken met regie op eigen agenda;
  • arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 70 cao GGZ, maximaal €103.500,- bruto p/j en 1/12/24 volgt nog een cao verhoging van 4%.

 

Functie

Als Accountmanager Zorgverkoop bij Parnassia Groep speel je een cruciale rol in het gehele proces van zorgcontractering. Samen met je collega’s ontwikkel je een verkoopbeleid dat aansluit bij de strategische doelstellingen en de lange langetermijnvisie van Parnassia Groep. Je stelt heldere proposities op en vertaalt dit naar een sterke verkoopstrategie, waarbij jij de gesprekken voert met de zorgverzekeraars en de zorgkantoren. Je realiseert goede lange termijn contractafspraken in een snel veranderende markt en zorgt voor een goede follow-up. Jij hebt de regie op het verkoopproces, weet de verschillende belangen te wegen en weerstanden te overbruggen. Zowel met in- als externe stakeholders bouw je aan relaties waarbij de belangen van cliënten voorop staan. Voor de cliënten maak je contractafspraken met een goede balans tussen toegankelijkheid, betaalbaarheid en kwaliteit van zorg. Zeker in deze tijd een heel relevant en belangrijk thema.

Wil jij werken bij een toonaangevende zorgorganisatie die met 13.000 medewerkers en ruim 500 locaties impact heeft op de zorg van 180.000 cliënten? Vind jij het een uitdaging om voor Parnassia Groep de contractering te organiseren en een sleutelrol te pakken in Team Zorgverkoop? Reageer dan en wij vertellen je graag meer over deze unieke positie binnen Zorgverkoop in Nederland.

 

Profiel

  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau, bijvoorbeeld in bedrijfseconomische richting;
  • ervaring in een soortgelijke rol bij een zorgorganisatie, zorgverzekeraar, gemeente of zorgkantoor;
  • kennis van en interesse in en /of enthousiasme over het werkveld van de GGZ;
  • gesprekspartner op strategisch niveau waarbij je belangen doorziet en daar proactief op acteert;
  • oog voor en visie op de lange termijn strategie en de ontwikkelingen in de markt;
  • maatschappelijk betrokken, analytisch sterk en je snapt de dynamiek van onderhandelen;
  • in bezit van een rijbewijs en auto, bereid stakeholders en zorglocaties in het werkgebied te bezoeken.

 

Organisatie

Deskundig, respectvol en optimistisch, dat zijn de 3 kernwaarden binnen Parnassia Groep. Vanuit deze waarden wordt vorm gegeven aan de zorg voor 180.000 cliënten en ook aan de invulling van jouw professie. Je krijgt de ruimte om volgens jouw visie en inzichten bij te dragen aan die zorg en samen met je collega’s de complexe uitdagingen die de GGZ kent, aan te gaan.

Binnen het team zorgverkoop werk je samen, waarbij ieder op zijn kracht wordt ingezet en samen draag je de verantwoordelijkheid voor de contractering. Samenwerken staat voorop, waarbij je eigenaarschap voert en verantwoordelijkheid neemt voor het juiste resultaat.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Fijn!

Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-252-DD naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Karin via +31 (0)6 51103975.

 

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-KH1
Derks Vacature Kwaliteit

Operationeel Quality Officer

Aanbod
  • kansen voor loopbaanontwikkeling bij een internationaal bedrijf waar je je carrière kunt laten groeien;
  • werken bij door Fortune uitgeroepen tot één van de meest bewonderde bedrijven ter wereld;·
  • vooraanstaande werkplek voor diversiteit, werkende moeders, vrouwelijke leiders en wetenschappers;·
  • tijdelijke aanstelling voor 12 maanden met kans op verlenging.

 

Functie

Als Operationeel Quality Officer ligt je primaire verantwoordelijkheid bij het waarborgen van de kwaliteit en naleving van procedures door middel van documentcontrole en het verandermanagementproces. Je houdt toezicht op de juiste documentatie en implementatie van wijzigingen binnen het systeem, waardoor de organisatie up-to-date blijft en efficiënt kan werken. Daarnaast draag je bij aan het onderhoud van het kwaliteitsbeleid en de toegewezen kwaliteitssystemen, met als doel de bedrijfsdoelstellingen voor de distributieprogramma’s van Abbott Logistics te behalen.

Je coördineert QA-gerelateerde activiteiten, zoals productafwerking, batch release en warehouse-activiteiten, en zorgt ervoor dat alle processen worden uitgevoerd volgens GMP-, HACCP- en GDP-richtlijnen. Hierbij werk je samen met medewerkers en adviseer je hen over het uitvoeren van activiteiten in overeenstemming met regelgeving (zoals GMP/FDA/HACCP/MDR) en normen (zoals ISO9001 & ISO13485), om de veiligheid van het product en de patiënt te garanderen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het toezien op en coördineren van programma’s rondom pest control, housekeeping, schoonmaak en beveiliging.

In jouw rol ondersteun je het documentbeheerproces, inclusief het opstellen van QA-gerelateerde procedures en beleidslijnen, en zorg je ervoor dat deze in lijn zijn met het bedrijfsbeleid. Ook ondersteun je het trainen van medewerkers in IT-systemen die verband houden met de toegewezen kwaliteitssystemen en draag je actief bij aan het continu evalueren en verbeteren van deze systemen.

 

Profiel
  • mbo+ of hbo bachelors degree en minimaal 2-4 jaar ervaring;
  • kennis van de medische industrie;
  • ervaring met kwaliteitssystemen en kwaliteitsborging in een operationele setting;·
  • aantoonbare kennis van technieken voor het beoordelen van de kwaliteit van processen en het vermogen om anderen bij deze activiteiten te begeleiden;·
  • kennis van GDP is een pre;
  • teamplayer, flexibel en probleemoplossende vaardigheden;
  • goede samenwerkings- en communicatieve vaardigheden;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

 

Bedrijf

Abbott is een wereldleider op het gebied van de gezondheidszorg die mensen helpt een beter leven te leiden in alle levensfasen. Hun portfolio van levensveranderende technologieën omvat het hele spectrum van de gezondheidszorg, met toonaangevende bedrijven en producten op het gebied van diagnostiek, medische apparatuur, voeding en generieke merkgeneesmiddelen. Hun 109.000 werknemers bedienen mensen in meer dan 160 landen.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/24-368-DD, naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marlies via +31645316342.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Bedrijfsleider / Directeur Zorg (Interim)

Deze vacature is gesloten voor nieuwe sollicitaties.

Aanbod
  • invloedrijke positie met impact binnen een innovatief ziekenhuis;
  • direct leidinggeven aan diverse RVE’s, in totaal 110 fte;
  • managementfunctie binnen fwg 80;
  • contract voor 36 uur p/w, via Derks & Derks Detachering;
  • tijdelijke aanstelling tot 31-03-2025.

 

Functie

Als bedrijfsleider binnen het Albert Schweitzer Ziekenhuis speel je een sleutelrol in het realiseren van de ziekenhuisstrategie, die gebaseerd is op de slogan: ‘Onze zorg gaat altijd door!’ Deze strategie richt zich op vier pijlers: de gezonde medewerker, de gezonde patiënt, de gezonde organisatie en de gezonde omgeving. Jij draagt met jouw leiderschap bij aan het vormgeven en implementeren van deze doelen.

Je bent lid van het managementteam en verantwoordelijk voor het aansturen van meerdere resultaatverantwoordelijke eenheden (RVE). Samen met medisch managers werk je in een duaal managementsysteem en leg je verantwoording af aan de Raad van Bestuur. In jouw rol geef je direct leiding aan vier afdelingshoofden en indirect aan circa 110 fte. Daarnaast speel je een belangrijke rol in ziekenhuisbrede projecten zoals Poli 3.0, het Regioplan Waardenland en thema’s als leefstijl en prehabilitatie.

Met een sterke focus op samenwerking, innovatie en daadkracht draag je bij aan het financieel gezond houden van de organisatie en het optimaal inzetten van medewerkers. Je stimuleert een ontwikkelingsgerichte cultuur en speelt in op de groeiende zorgvraag met creatieve oplossingen.

Kortom, een uitdagende functie waarin je een directe impact hebt op hoogwaardige en toekomstbestendige zorg.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van detachering wordt ingevuld.

 

Profiel
  • afgeronde academische opleiding, zoals bedrijfskunde, geneeskunde of gezondheidswetenschappen;
  • ruime leidinggevende ervaring, ook op tactisch niveau;
  • ervaring met verandermanagement en het aansturen van complexe zorgprocessen;
  • financieel goed onderlegd en bekend met logistieke processen en capaciteitsplanning;
  • pré: ervaring met duaal management en samenwerking met medisch specialisten;
  • samenwerkingsgericht, organisatiesensitief en resultaatgericht;
  • hands-on mentaliteit met focus op innovatie en kwaliteitsverbetering.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een modern en vooruitstrevend ziekenhuis met locaties in Dordrecht, Zwijndrecht en Sliedrecht en een buitenpolikliniek in Ridderkerk. De organisatie telt 250 medisch specialisten en een kleine 4.000 medewerkers en maakt deel uit van de Samenwerkende Topklinische opleidings Ziekenhuizen (STZ). Dat betekent dat er in het ziekenhuis en de apotheek talent opgeleid wordt en dat de organisatie zich onderscheidt met patiëntgericht wetenschappelijk onderzoek en hoogwaardige zorg. Het ziekenhuis werkt intensief samen met zorgverleners en ziekenhuizen in de regio. Er wordt integraal gedacht en de wensen en belangen van de patiënt vormen altijd het uitgangspunt. Op dit moment zijn ze op zoek naar een nieuwe Bedrijfsleider.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV, onder vermelding van referentienummer MSP/24-364, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

#LI-AP1

Derks Vacature Productie

Senior Manager Packaging

Aanbod
  • uitdagende rol binnen een groeiende organisatie;
  • veel ruimte voor het verbeteren en moderniseren van de interne processen
  • werken in een internationaal bedrijf in de farmaceutische industrie;
  • leidinggevende rol met veel vrijheid.

 

Functie

In de rol van Senior Manager Packaging ben je verantwoordelijk voor de implementatie van de bedrijfsstrategie voor jouw afdeling in samenwerking met andere interne afdelingen. Hiernaast draag je zorg voor het leidinggeven en coachen van de productie- en technische teams, bestaande uit een kleine 150 man met zeven direct reports. Verder kijk je continu naar verbeteringen in de processen en apparaten binnen de operatie. Om deze verbeteringen te implementeren weet je draagvlak te creëren binnen de afdelingen en voldoe je alle aan de hoge kwaliteitseisen conform GMP. Ook creëer je een positieve en veilige werkomgeving: de afdeling, faciliteiten en apparatuur moeten worden gekwalificeerd en onderhouden en geschikte validaties moeten worden uitgevoerd.

Kortom, een verantwoordelijke rol waarbij jij zorgdraagt voor continue verbeteringen en een goed lopende operatie, waarin je direct rapporteert aan de Plantmanager.

 

Profiel
  • wo werk- en denkniveau;
  • minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende rol in een productieomgeving;
  • ervaring met en kennis van GMP;
  • goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift;
  • proactief, analytisch en procesmatig sterk.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever werkt over de hele wereld aan het creëren van verpakkingsoplossingen voor de farmaceutische industrie. Het bedrijf heeft een uitzonderlijke wereldwijde reputatie opgebouwd voor het ontwerp, de sterilisatie en de productie van innovatieve, kosteneffectieve conformiteitsverpakkingen voor zelfs de meest complexe producten. Hun expertise gaat veel verder en stelt hen in staat de industrie te ondersteunen in elke fase van ontwerp, ontwikkeling, productie en levering. Voor hun site zijn zij op zoek naar een ervaren Senior Manager Packaging.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/24-280, naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl.

 

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Dennis Uleman op nummer +31 6 82 72 71 33.

 

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

#LI-DU1

Derks Vacature Kwaliteit

CSV Specialist

Offer
  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment till 30-06-2025
  • contract of Derks & Derks Secondment
Position

As a CSV Specialist, you will be part of the Business Technology department, working on versatile and challenging projects in various production departments. Your main tasks include guiding internal clients in drafting change management plans, proposing validation approaches, and creating formal validation documents such as validation plans, user requirement specifications, test plans, and validation summary reports. You will also lead single projects, working collaboratively with colleagues to achieve optimal results.

In short, this role offers the opportunity to combine your expertise in CSV with leadership and teamwork in a dynamic pharmaceutical environment.

 

Profile
  • a completed technical education (min. HBO level)
  • at least 5 years of work experience in Automation as a CSV/software/PLC/SCADA Engineer
  • proven experience in leading single projects
  • strong knowledge and application of GAMP5
  • service- and customer-oriented with a “go-see” attitude
  • good understanding of Data Integrity requirements
  • preferably familiar with cGMP, safety, qualification, and validation within Life Sciences/Pharmaceuticals
  • experience with change management tools like TrackWise or EtQ
  • knowledge of pharmaceutical systems
  • proficient in English (mandatory); Dutch is a nice to have

 

Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Oss.

 

Response

Interested? Please send your resume by e-mail, with reference to MSP/24-362-DD, to Annerien Peters: info@derksenderks.nl. For further information, please call Annerien at number +31 (0)6 45403933.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

 

#LI-AP1