Business Development Manager Healthcare

Aanbod
  • een uitdagende en creatieve functie waarin je jouw expertise uit de zorgwereld toepast;
  • werken binnen een ambitieuze organisatie met de drive te groeien en te ontwikkelen;
  • businesspartner voor zowel klanten als het eigen managementteam;
  • opzetten en uitbreiden van een nieuwe business unit binnen de zorgsector;
  • groeimogelijkheden binnen zowel je eigen business unit als de overkoepelende organisatie.
Functie

Als Business Development Manager Healthcare ben je met jouw achtergrond en expertise goed ingevoerd in de markt en de trends voor één van de nieuwste business units van dit bedrijf. Niet alleen weet je op strategische en tactische wijze nieuwe klanten te genereren, ook help je door middel van jouw kennis en ervaring het team mee te nemen binnen deze markt en het bedrijf verder te professionaliseren. Waar jij kansen ziet, sla je toe en neem je het bedrijf daarin mee. Verder maak je de vertaalslag voor de strategische doelen naar concrete diensten. Jouw voornaamste taak wordt het onderzoeken van de behoeften van potentiële klanten en een salesplan opstellen. Dit doe je door actief events en klanten te bezoeken met een propositie die de volgende vraag beantwoordt: Waar in de Supply Chain maakt DynaHealth het verschil met haar brede pakket aan diensten? Ontdek waar de zorgmarkt tekortkomingen ervaart op het gebied van logistieke service, IT-vraagstukken en duurzaamheid en maak het verschil met deze unieke dienstverlening. In deze rol ontvang je ondersteuning van een gedreven en enthousiast team van zes commerciële collega’s die de ins en outs van het bedrijf kennen en je antwoordt direct aan de CCO. Dit alles zorgt ervoor dat jij via het bedrijf de hulpbehoevenden snellere en betere zorg laat ontvangen in hun (thuis)omgeving door op slimme wijze de wereld van de logistiek, aftersales en de zorg te combineren.

Kortom: een uitdagende en creatieve rol waarbij jouw unieke kennis het bedrijf tot een hoger niveau gaat brengen.

Profiel
  • minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • minimaal 5 jaar commerciële ervaring gericht op new business binnen de zorgmarkt;
  • een actief netwerk binnen B2B leverende partijen in Medical Devices;
  • ervaring in een leidinggevende positie is een pre;
  • kennis van GDP en affiniteit met logistiek en/of reparatiediensten is een pre;
  • proactief, initiatief tonend en creatief in het bereiken van nieuwe doelen.
Bedrijf

Dynagroup B.V. is een gerenommeerde en innovatieve Supply Chain Specialist. Het bedrijf bestaat uit zes business units waarvan de nieuwste, DynaHealth, zich richt op de logistiek (incl. uitleg en installatie) van medische hulpmiddelen en het onderhoud en reparatie van medische apparatuur. De doelstelling van DynaHealth is het ontzorgen van de zorg, zowel ontzorging van de patiënt als de opdrachtgever. In een steeds meer digitaliserende wereld bewaart deze organisatie een menselijke component in hun dienstverlening. Hun passie is het ondersteunen bij de realisatie van gepersonaliseerde oplossingen. Door deze unieke formule is het bedrijf succesvol geworden en breidt het zich inmiddels in rap tempo uit over de gehele Benelux.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-395-DD naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Bjorn Schouten op nummer +31 6 516 491 61.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Techniek

Mechanical Engineer

Offer

  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment till 18-04-2025
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim

 

Position

As a Mechanical Engineer, you are responsible for improving both the production equipment and processes. You design and construct improvements and custom shielding to enhance the safety, efficiency, and reliability of the process and materials. Additionally, you serve as a point of contact for mechanical inquiries and coordinate the activities of contractors within your area of work. When resolving mechanical issues and implementing improvements, you collaborate closely with the radiation protection unit to ensure safety. Furthermore, you support and lead audits and inspections, new projects, conduct change assessments, and manage technical drawings for the site, including P&Ids.

 

Profile

  • mbo or hbo degree with 4-6 working experience and with proven track record within Mechanical Engineering
  • minimum level of radiological training: supervisor radiation protection (dispersible radioactive substances D) or willing to follow this training (training takes approximately 3 months)
  • preferably 3+ years of working experience within (pharmaceutical) GMP and/or radioisotope manufacturing
  • attention to safety, able to work in an organized and structured manner through protocols and standards
  • experience as a key user for Computerized Maintenance Management System (CMMS)
  • attention to detail, ability to look at the process through the eye of the end-user as well as an Engineer
  • full-time position with 80% on-site presence

 

Organisation

Our client is an international pharmaceutical company that supplies valuable medicines to patients worldwide. In this way they try to lighten the lives of patients and make them better. They are widely active in the market, from research to sales and everything in between. The product portfolio consists of innovative medicines for different target groups focused on specialty medicines and licensed products. They have multiple locations in the Netherlands, with the head office in North Holland. They are ambitious and have a clear growth ambition and expectation. Every day they want to get closer to achieving their mission. Therefore, they are looking for a Mechanical Engineer.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-168, to Annerien Peters: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or Whatsapp Annerien via +31 (0)6 45403933.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

Derks Vacature Research Development

Stralingsbeschermingsdeskundige (SBD) / Radio Protection Expert

Aanbod

  • een uitdagende rol bij een gerenommeerde farmaceut;
  • een tijdelijke opdracht voor circa een jaar;
  • een contract bij Derks & Derks Detachering.

 

Positie

Je ondersteunt de dagelijkse veilige bedrijfsvoering van de isotopenproductie door toezicht te houden op activiteiten op het gebied van straling (regelmatige zelfinspecties van het proces). Uiteraard ben je hierbij verantwoordelijk voor de herziening van de belangrijkste prestatie-indicatoren voor stralingsveiligheid op het gebied van o.a. dosimetrie en events.

Je ondersteunt de routine van STOP-DENK-ACT door aanwijzingen te geven over hoe om te gaan met onvoorziene of ongeplande gebeurtenissen. Ook ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van de risico-inventarisatie en -evaluatie door middel van verificatie, waarbij de huidige situatie voortdurend wordt verbeterd door ernaar te streven de risico’s en blootstelling voor het personeel te verminderen. Je traint hierbij het personeel ter plaatse rond stralingsveiligheid. Je beoordeelt veranderingen in de huidige manier van werken (bijvoorbeeld nieuwe apparatuur) op impact op de stralingsveiligheid. Je geeft richting waar nodig en treedt op als coach en mentor voor TMS-medewerkers op het gebied van stralingsveiligheid.

 

Profiel

  • certificering als stralingsveiligheidsdeskundige, coördinerend deskundige (oud niveau 3);
  • kennis van een farmaceutische of controle productieomgeving;
  • relevante mbo- of hbo-opleiding (Ingenieurswetenschappen, Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek, of Chemisch Analist) MTS of MLO;
  • aandacht voor detail;
  • analytische vaardigheden waarmee je kunt zien wat er verbeterd kan worden;
  • kennis van de Engelse en Nederlandse taal.

 

Organisatie

Onze klant is een internationaal farmaceutisch bedrijf dat waardevolle medicijnen levert aan patiënten over de hele wereld. Op deze manier proberen ze het leven van patiënten te verlichten en beter te maken. Ze zijn breed actief in de markt, van onderzoek tot verkoop en alles daartussenin. Het productportfolio bestaat uit innovatieve medicijnen voor verschillende doelgroepen gericht op specialistische medicijnen en gelicentieerde producten. Zij hebben meerdere locaties in Nederland, met het hoofdkantoor in Noord-Holland. Ze zijn ambitieus en hebben een duidelijke groeiambitie en -verwachting. Elke dag willen ze dichter bij het verwezenlijken van hun missie komen. Daarom zijn ze op zoek naar een Stralingsbeschermingsdeskundige.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-165-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien Peters via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Kwaliteit

Quality Control Technician III

Offer

  • a challenging job within a global pharmaceutical company
  • an operational role in an international environment
  • a temporary contract until 12 May 2025
  • temporary to permanent opportunity for the suitable candidate

 

Position

The pharmaceutical production site in Haarlem is looking for a motivated Quality Control Technician to strengthen the team. As part of the Quality Control Analytical Laboratory, you will be responsible for performing critical analyses to ensure the quality of products. This includes conducting routine tests on samples during both the production process and the final product, according to established analysis protocols and within specified time limits. Additionally, you will be responsible for handling results that deviate from or fall outside specifications according to our quality management system. Your tasks also include writing, reviewing, and approving test results, adhering to company policies and regulations, and actively participating in complex problem-solving and root cause analyses. Furthermore, you will perform first-line troubleshooting of laboratory equipment. This position requires working in a 24/7 shift pattern.

 

Profile

  • mlo+ / hlo / (Bachelor’s degree) in Analytical Chemistry or Pharmaceutical Chemistry, or equivalent experience
  • knowledge and experience with the use of pharmacopoeia methods
  • previous experience in a pharmaceutical environment
  • experience with analytical techniques such as UPLC/HPLC, TOC, and PSD
  • knowledge of pharmaceutical quality systems and production processes, with preference for experience working under GMP
  • strong analytical mindset
  • result-oriented team player with a strong can-do mentality
  • proficient in English or Dutch (both spoken and written)

 

Organisation

Our client is a global pharmaceutical leader and the world’s largest generic medicines producer, committed to improving health and increasing access to quality health solutions worldwide. Their employees are at the core of their success, with colleagues in over 80 countries, delivering the world’s largest medicine cabinet to 200 million people every day. They offer a unique, diverse portfolio of products and solutions for patients and they have built a promising pipeline centred around their core therapeutic areas. They are continually developing patient-centric solutions and significantly growing both their generic and specialty medicines business through investment in research and development, marketing, business development and innovation. This is how they improve health and enable people to live better, healthier lives.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-163-DD, to Björn Baarveld: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or WhatsApp Björn via +31 (0)6 51 98 16 13.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

 

Teamleider Zorg

Aanbod

  • impact maken op de ouderenzorg op een unieke historische locatie;
  • uitdagende en afwisselende rol met veel zelfstandigheid;
  • integrale aansturing van een multidisciplinair team van +/-30 gedreven medewerkers;
  • een sleutelrol bij een organisatie waar samenwerken centraal staat;
  • aandacht en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • eigentijdse arbeidsvoorwaarden, salaris conform FWG 55 CAO VVT.

Wat ga je doen

Als teamleider van het Bartholomeus Gasthuis maak je met jouw teams de missie van het Gasthuis mogelijk; samen met zorg en aandacht bijdragen aan een zin- en waardevolle dag voor de bewoners. Bevlogen zet jij je in voor goede zorg op een historische plek waar mensen naar elkaar omzien en gastvrijheid al eeuwenlang voorop staat. Persoonlijke aandacht, samenwerken en kwaliteit van zorg en een gevoel van samen zijn aspecten die hierbij passen en voor het Bartholomeus Gasthuis vanzelfsprekend zijn. Als teamleider heb je een belangrijke sleutelrol, waarbij je (een deel van) de zorg coördineert die met je collega’s en vrijwilligers voor de bewoners gerealiseerd wordt.

Als teamleider ben je integraal verantwoordelijk en de spil van twee multidisciplinaire teams, bestaande uit zorgmedewerkers, stagiaires, medewerkers welzijn, huysdames en vrijwilligers. Gezamenlijk zijn de teams verantwoordelijk voor de uitvoering van het totaal aan wonen, zorg en welzijn. Als teamleider motiveer je jouw teams door medewerkers te coachen, uit te dagen, zichtbaar te zijn, naast hen te staan en je stuurt op eigen verantwoordelijkheid en de kernwaarden van de organisatie: zien dat ieder mens uniek is, elkaar respecteren, behouden wat er is, ontdekken wat er kan en kijken wat anders en beter kan worden gedaan in de toekomst. Historie, innovatie en vernieuwing gaan bij Bartholomeus Gasthuis hand in hand. Er wordt hard gewerkt, met elkaar en in warme sfeer, aan een gastvrije plek voor de bewoners en de buurt. Als dit bij jou past reageer dan direct en we vertellen je graag meer over deze unieke positie!

Profiel

  • afgeronde opleiding op hbo-niveau;
  • ervaring met het aansturen van teams van zorgprofessionals;
  • achtergrond in de zorg, bij voorkeur in de VVT;
  • inspirerende en coachende manier van leidinggeven;
  • initiatiefrijk, communicatief en sociaal vaardig;
  • verbindend, creatief en gericht op samenwerking.

Organisatie

Het Bartholomeus Gasthuis staat sinds 1367 letterlijk midden in Utrecht. De historische doelstelling is nog altijd eigentijds: een gastvrije plaats waar iedereen die ouder wordt zich welkom voelt. Om te wonen, te ontmoeten, te logeren, hulp te geven of te krijgen, vitaal en verzorgd te blijven en te genieten van de mooie dingen van het leven.

Het Bartholomeus Gasthuis biedt ook zorg binnen een kleinschalig zorghotel, heeft een goed draaiende brasserie en veel partijen maken gebruik van de zalenverhuur. Dit alles maakt het Bartholomeus Gasthuis zo uniek als kleine zelfstandige speler in de ouderenzorg, met grote ambities! Er werken zo’n 200 medewerkers en 130 vrijwilligers die zorg bieden aan cliënten met diverse zorgbehoeften.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-115-DD, naar Karin Hultink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Senior Adviseur Zorgverkoop

Aanbod

• verbindende rol binnen een complex en dynamisch werkveld;
• intern adviserend en richting gevend aan een strategisch inkoopbeleid;
• ruimte voor eigen visie, strategie bepaling en ondernemerschap;
• contractpartner zorgverzekeraars;
• schakel tussen zorgkantoor, gemeenten en Altrecht;
• hybride werken met regie op eigen agenda;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 cao GGZ.

Functie

De uitdagingen en veranderingen die het Integraal Zorgakkoord met zich meebrengen voor Altrecht, maken de rol van Accountmanager Zorgcontractering cruciaal. Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met verzekeraars en daarnaast met het zorgkantoor en gemeenten. Dit met als doel tot goede samenwerking en heldere afspraken te komen voor zorg en ondersteuning op maat voor alle cliënten van Altrecht. Vanuit de zorgverkoopcyclus positioneer je Altrecht, signaleer je kansen en bedreigingen in de markt en onderhoud je relaties met alle relevante stakeholders. Je bewaakt de lopende contractafspraken en draagt zorg voor de implementatie en monitoring hiervan. Er is veel aandacht voor strategische samenwerkingen en de maatschappelijke rol die Altrecht vervult. Je hebt het lef om anders te kijken en bent daarbij vanuit de contractering continu op zoek naar mogelijke verbeteringen. Waar nodig initieer je een verbeterproject met vaak een sterke inhoudelijke component, onderbouw je dit met een business case en pak je hierin vervolgens succesvol de lead. Je bent een echte teamspeler en samen met het team en collega’s in de organisatie werk je aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van het contracteerproces. Dit resulteert onder andere in het verder optimaliseren van het contracteerproces. De aansluiting en integratie hiervan binnen de organisatie is een belangrijk speerpunt. In deze functie ben je werkzaam voor de afdeling Financiën, Control & Zorgcontractering en rapporteer je rechtstreeks aan de directeur van deze afdeling. Binnen het team bouw je mee, optimaliseer je de zorgcontractering en zet deze ook intern op de kaart en weet je een heldere structuur aan te brengen. Een veelzijdige sleutelpositie, die cruciaal is om de zorg aan cliënten te kunnen bieden! Dus ben je die ervaren Zorgverkoper met kennis van en affiniteit met de GGZ, kom zeker met ons in contact om de mogelijkheden te bespreken!

Profiel

• afgeronde (bedrijfskundige) opleiding op minimaal hbo niveau;
• minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen de contractering met verzekeraars;
• kennis van wet- en regelgeving en dit kunnen vertalen naar concrete adviezen en beleid;
• een energieke verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van een netwerk;
• organisatiesensitief, empathisch en gevoel voor humor;
• cijfermatig en analytisch sterk, initiatiefrijk en ambitieus;
• actueel beeld van de ontwikkelingen en ruime kennis van de GGZ.

Organisatie

Altrecht is een specialistische GGZ-instelling in de regio Utrecht. Samen met de netwerkpartners (zoals het wijkteam, huisartsen, informele zorg) vormen ze het Netwerk Mentale Gezondheid in de regio Utrecht en wordt gezorgd dat elke burger toegang heeft tot passende ondersteuning of behandeling. Als de expertise nodig is, wordt met iemand gekeken naar zijn of haar eigen vraag of geholpen om deze scherp te maken. Dit doet Altrecht met de cliënt, de mensen die voor hem of haar belangrijk zijn, de professionals, ervaringsdeskundigen en netwerkpartners.
De visie van Altrecht op mentale gezondheid, transdiagnostische, integrale en herstelgerichte behandeling wordt proactief uitgedragen op de plekken waar Altrecht vertegenwoordigd is. Daarnaast wordt er geëxperimenteerd door middel van onderzoek en innovatie met nieuwe behandelvormen, ontwikkelt men de (specialistische) kennis en expertise door en zetten deze in op digitalisering van het behandelaanbod. Jaarlijks behandelt Altrecht zo’n 15.000 mensen. Bij Altrecht werken ongeveer 1900 mensen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-138-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Farmaceutisch Inkoper

Aanbod

  • verantwoordelijke en zelfstandige rol bij een topklinisch ziekenhuis;
  • bij een ambitieuze apotheek en collegiaal team werken;
  • inkoop binnen het ziekenhuis verder vormgeven en optimaliseren;
  • veel flexibiliteit waaronder een contract voor 32 tot 36 uur per week;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket met een marktconform jaarsalaris.

 

Functie

Als Farmaceutisch Inkoper ben je verantwoordelijk voor de inkoop van geneesmiddelen, grondstoffen en aanverwante producten voor de apotheek van het ziekenhuis. Naast het dagelijkse inkoopproces ondersteun je bij het sluiten van leveranciersovereenkomsten, meerjarenprognoses en de strategiebepaling hoe in de nabije toekomst beter en efficiënter kan worden ingekocht. Je werkt intensief samen met een collega Inkoper en een Ziekenhuisapotheker die verantwoordelijk is voor de inkoop. Binnen de domeinen inkoop, verkoop en logistiek ben jij het aanspreekpunt en verantwoordelijk voor de totstandkoming van de inkoopafspraken en mogelijke verbetermogelijkheden.

Als Farmaceutisch Inkoper ben je proactief, nauwkeurig en schakel je snel. Je kunt goed communiceren, ook wanneer er problemen met de levering van medicijnen dreigen te ontstaan. Je gaat creatief en open-minded te werk en vanuit jouw expertise draag je bij aan de professionele farmaceutische zorg voor de patiënten van het ziekenhuis.

 

Profiel

  • je beschikt over hbo werk- en denkniveau;
  • ervaring met inkoop binnen een zorgomgeving (bij voorkeur met inkoop van medicijnen);
  • financieel sterk en ervaring met leveranciers-en contractmanagement;
  • goede onderhandelvaardigheden, overtuigingskracht en organisatiesensitiviteit;
  • groot oplossend vermogen, stressbestendig en daadkrachtig;
  • proactief, communicatief sterk en verbindend;
  • opleidingen als NEVI en affiniteit met geautomatiseerde systemen als ZAGIS, HIX en/of Navision zijn een pre.

 

Organisatie

Het Albert Schweitzer Ziekenhuis is een topklinisch ziekenhuis (lid van vereniging STZ) met drie locaties en een buitenpolikliniek. Het Albert Schweitzer Ziekenhuis biedt een interessante combinatie tussen klinische zorg van topniveau én (basis)zorg dicht bij mensen. Er werken in totaal zo’n 3.500 medewerkers met hoofd, hart en ziel voor alle patiënten. In totaal zijn zo’n 250 medisch specialisten en 250 vrijwilligers voor het ziekenhuis actief.

 

De apotheek van het Albert Schweitzer ziekenhuis bestaat uit de ziekenhuisapotheek en de poliklinische apotheek en levert farmaceutische zorg aan patiënten in de regio, zowel binnen als buiten het ziekenhuis. De A+ Apotheek is een bereidingsapotheek die de status van grootbereider heeft en is gesitueerd in het ziekenhuis. De A+ Apotheek is een samenwerkingsverband met het Amphia in Breda. De apotheek heeft een hoog ambitieniveau en is nauw betrokken bij de dagelijkse behandelprocessen van alle patiënten.

De apotheek van het ASZ heeft een formatie van circa 140 fte betreffende 180 medewerkers, onder wie ziekenhuisapothekers, poliklinische apothekers, apothekers in opleiding tot ziekenhuisapotheker en apotheker specialisten i.o. Het ziekenhuis, dat tot één van de STZ-ziekenhuizen behoort, is voortdurend in ontwikkeling en ook binnen de apotheek zijn ontwikkeling, verdere professionalisering, onderzoek en scholing belangrijke speerpunten.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-112, naar Karin Hultink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975. Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Medewerker Zorgadministratie

Aanbod

• werken binnen een dynamische omgeving in een compact en gemotiveerd team;
• een jaarcontract van 40 uur per week met uitzicht op verlenging (32 uur is bespreekbaar);
• mogelijkheid tot één dag in de week thuiswerken na een inwerkingsperiode;
• veel ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
• een salaris tot € 3.000,- o.b.v. een fulltime dienstverband.

Functie

In deze pracht rol ga je de fijne kneepjes van zorgadministratie (verder) ontdekken. De functie biedt veel mogelijkheid om te groeien en bij te dragen, persoonlijke en professionele ontwikkeling gaat hier snel en hand in hand. Dat werkt natuurlijk alleen wanneer je van een snel veranderende omgeving houdt, waarin je het hoofd koel houdt en het overzicht bewaart. Je talent om nauwkeurig en gestructureerd te werken maakt dat je je tot stabiele kracht van de zorgadministratie ontwikkelt. Je wordt onderdeel van een nieuw team binnen een platte, plezierige hands-on organisatie met korte lijnen. Natuurlijk hoort hier het stroomlijnen van de DBC-registraties bij, weet jij niet wat dit is maar wil je dit wel graag leren? Ook dan kan je reageren! Wanneer zorgproducten worden afgewezen, onderzoek je dit zorgvuldig en nauwkeurig. Je leert registratieprocessen te herkennen en te optimaliseren waarbij je patronen ontdekt en mee bouwt aan verdere optimalisering van het proces en je werkt mee aan management rapportages.

Kortom: zorgadministratie in een bijzonder dynamische omgeving, waarin jouw analytische vermogens optimaal ingezet worden en je razendsnel groeit!

Profiel

• een relevante afgeronde opleiding;
• je hebt affiniteit met zorgadministratie;
• je bent en werkt nauwkeurig en gestructureerd;
• je houdt van een uitdagende, dynamische werkomgeving;
• uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel intern als extern.

 

Bedrijf

Eurocept Homecare behoort tot één van de grootste aanbieders van thuiszorg in Nederland. Specialismen die doorgaans alleen in het ziekenhuis worden geboden, tot aan alledaagse verpleegkundige werkzaamheden, worden mogelijk gemaakt bij de patiënt thuis. Hierbij staat de patiënt centraal en streven ze ernaar de zorgsector zoveel mogelijk te ontlasten. Eurocept Homecare is breed gespecialiseerd in verpleegkundige zorg aan huis, van oncologie tot dermatologie, en van wondzorg tot wijkverpleging. Het doel is om het leven van patiënten te veraangenamen door hoogwaardige zorg te bieden in de thuissituatie. Dit realiseren ze door geneesmiddelen, medische technologie, verpleegkundige zorg en medische voeding onder één dak te organiseren.

Hier is niet alleen een groot team van verpleegkundigen en verzorgenden voor nodig, maar ook technici, logistiek medewerkers, administratieve krachten, managers en andere zorgprofessionals. Zij leveren dagelijks hun bijdrage om alle zorgdiensten succesvol te maken. Ongeacht de functie draaien alle werkzaamheden uiteindelijk om het leveren van de best mogelijke patiëntgerichte zorg. Daarom is een klantgedreven instelling, denken in oplossingen en resultaatgerichtheid van buitengewoon belang.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/24-127-DD, naar Lysanne Lakerink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen of appen met Lysanne via 06 – 45328954.
Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Senior Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
  • uitdagende positie met impact op de strategie van een modern en toegankelijk ziekenhuis in Gouda;
  • verbindende rol richting zorgverzekeraars, partners en stakeholders;
  • ruimte voor jouw visie en ondernemerschap en impact als eerste aanspreekpunt in onderhandelingen;
  • arbeidscontract van 28-32 uur per week met mogelijkheid tot hybride werken;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 CAO Ziekenhuizen.
Functie

Als Senior Adviseur Zorgverkoop ben je verantwoordelijk voor het maken van de juiste afspraken tussen het Groene Hart Ziekenhuis en zorgverzekeraars en draag je bij aan toekomstbestendige inrichting van zorg in de regio en een financieel gezond ziekenhuis. Je bent relatiemanager en onderhandelaar in één. Dit betekent dat jij het Groene Hart Ziekenhuis goed weet te vertegenwoordigen en tegelijkertijd duurzame relaties onderhoudt en uitbouwt.

Binnen een complex speelveld ontwikkel je verkoopstrategieën, vertaalt je interne ambities naar een extern verkoopplan en pak je de lead in de onderhandelingen met zorgverzekeraars. Je fungeert als eerste aanspreekpunt, waarbij je zorg draagt voor contract- en relatiebeheer met zorgverzekeraars. Je stemt veelvuldig af met interne stakeholders en houdt toezicht op de uitvoering van de afspraken in de vorm van naleving en monitoring. Daarnaast volg je trends en ontwikkelingen op de markt en vertaal je deze signalen naar analyses. Op basis hiervan adviseer je de organisatie over commerciële kansen en strategische ontwikkelingen. Als Senior Adviseur Zorgverkoop rapporteer je aan de Manager Zorgverkoop en werk je nauw samen met de Business Analist Zorgverkoop die jou ondersteunt bij het organiseren van het gehele zorgverkoopproces. Gezamenlijk zorgen jullie dat de afspraken tussen ziekenhuis en zorgverzekeraars bijdragen aan een financieel gezonde organisatie en aan een toekomstbestendige inrichting van de zorg in de regio.

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding, bijvoorbeeld in de richting van bedrijfskunde of economie;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare zorgverkoop/-inkoop rol;
  • kennis van zorgcontractering, de financiering van zorg en relevante wet- en regelgeving;
  • goede onderhandelingsvaardigheden en gewend binnen een complex speelveld te werken;
  • relatiegericht met uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • analytisch, proactief en zelfstandig.
Bedrijf

Het Groene Hart Ziekenhuis is gelegen in de regio Gouda in het Groene Hart van Nederland. Het ziekenhuis staat bekend om zijn toewijding aan hoogwaardige zorg en service aan patiënten en vervult een toonaangevende rol in de regio. Het GHZ levert brede basiszorg (waaronder o.a. oncologische zorg, acute zorg en verloskundige zorg) op verschillende medische terreinen. Groot genoeg voor brede zorg, maar kleinschalig genoeg voor een toegankelijke en hartelijke cultuur met korte lijnen.

Naast de medische zorgverlening streeft het Groene Hart Ziekenhuis ernaar om een gastvrije en ondersteunende omgeving te bieden voor patiënten en hun families. Het ziekenhuis investeert in moderne faciliteiten, technologie en medische expertise om aan de behoeften van de regio te voldoen. Daarnaast werkt het nauw samen met andere zorgverleners en instellingen in de regio om een geïntegreerd zorgnetwerk te bieden dat de continuïteit van zorg bevordert. Met een focus op kwaliteit, veiligheid en patiëntgerichtheid, heeft het Groene Hart Ziekenhuis een no-nonsense houding en oog voor elkaar.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-093-DD, naar Lysanne Lakerink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Lysanne via 06 45 32 89 54. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

 

COO/Operationeel Directeur

Aanbod

  • als COO lid van het Directieteam in Eindhoven;
  • vormgeven aan forse groei van kwalitatief hoogwaardige online apotheek:
  • bijdragen aan positionering en strategie, verantwoordelijk voor de operatie en aansturing 64 FTE;
  • onderdeel van hecht collegiaal team met sterke winnaarsmentaliteit;
  • internationaal samenwerken aan innovatieve farmaceutische dienstverlening;
  • salarisindicatie €120.000,– in jaar 1, veel doorgroei mogelijk.

Functie

Als COO ben je organisatorisch, financieel en HR-technisch verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van MedApp naar een ‘next level’. Jouw sterke operationele focus en strakke organisatiemanagement maken dat de organisatie de juiste beweging naar de toekomst maakt. Je zit dus aan alle knoppen: van strategievorming en teamuitbreiding tot het neerzetten, wijzigen en verbeteren van processen en structuren. Je geeft leiding aan de interne organisatie, bestaande uit 64 FTE en vertaalt de visie van het Directieteam naar de operatie. De ontwikkeling van de organisatie gaat vanwege successen erg snel, waardoor complex medicatiegebruik in Nederland steeds makkelijker en toegankelijker wordt. Tegelijkertijd staat MedApp aan het begin van haar nieuwe leven en wordt naar marktleiderschap gestreefd.

Natuurlijk ben je verantwoordelijk voor het behalen van de groeidoelstellingen op een zo gestructureerd mogelijke manier. Je werkt met een fris energiek team, brengt structuur aan, helpt prioriteren, realiseert teamuitbreiding, signaleert procesoptimalisatie en zorgt dat processen lean worden ingericht, schakelt met stakeholders, draagt bij aan de positionering en stelt op alle niveaus kritische vragen die mensen aan het denken en in beweging zetten.

Kortom, een cruciale strategische ‘aandrijf’-rol binnen een supersnel groeiende, online georiënteerde organisatie vol ambitie waarin je bijdraagt aan de kwaliteit van de gezondheidszorg in Nederland (en Europa) en tegelijkertijd successen viert en commerciële doelstellingen nastreeft.

Profiel

  • afgeronde relevante opleiding op minimaal hbo-niveau;
  • minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
  • commerciële instelling en procesmatig ijzersterk;
  • aantoonbare ervaring met het opschalen van een startup of organisatie;
  • ondernemend, analytisch en doelgericht;
  • sterke affiniteit met digitale platformen en/of producten;
  • ervaring in een dynamische en bij voorkeur farmaceutische omgeving;
  • communicatief vaardig, zowel in de Nederlandse als Engelse taal;

Bedrijf

MedApp is in 2015 opgericht. Met een geweldige applicatie die consumenten begeleidt bij hun medicijngebruik, maakt de organisatie complex medicatiegebruik makkelijker en toegankelijker. In een tijd waarin beheersing van zorgkosten steeds uitdagender is, draagt MedApp bij aan zowel de gezondheid bij complex medicatiegebruik als aan de beheersing van zorgkosten. Sinds 2019 wordt MedApp steeds meer omarmd door de grote spelers in het zorglandschap. Daarmee staat de komende periode in het teken van explosieve groei. Groei van gebruikers, van functionaliteiten en van het team. MedApp is onderdeel van het beursgenoteerde Redcare Pharmacy en daarmee maakt zij deel uit van een succesvolle Europese Online Apotheek die heel hard groeit. De afgelopen jaren groeit MedApp zelf ook explosief door met groeipercentages variërend van jaarlijks 70% tot 400%. Met meer dan 3 miljoen Nederlanders die chronisch meerdere geneesmiddelen per dag gebruiken, is de doelgroep groot en groeiend. MedApps doel voor dit jaar is de grens van één miljoen gebruikers behalen. Op langere termijn biedt het platform kansen om allerlei nieuwe e-healthproposities te ontwikkelen. Wil jij als COO verder vormgeven aan dit succesverhaal en toetreden tot het leiderschapsteam in Eindhoven? Neem dan contact met Derks & Derks en we vertellen je graag meer over deze uitdagende positie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-041, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Alexander via +31 (0)6 12795418.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.