Recruitment Consultant voor vaste en tijdelijke functies (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • gunstige pensioenregeling;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

  • Masterclass NieuweZorg (verheldering en verdieping voor iedereen die meer wil betekenen voor de zorg)
  • Leergang Industriële Farmacie (praktijkgerichte professionalisering in de farmaceutische industrie)
  • FMF-vacatures (alle HBO+ vacatures in Life Sciences online beschikbaar)
  • INRALS (internationaal netwerk van werving- & selectiebureaus in Life Sciences)

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om te zorgen voor de juiste match. Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131-DD naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sandra of Pieter via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

vacature kwaliteit

Plant Specialist QA /QP

Offer

  • prominent role within a solid and strong pharmaceutical company
  • a great opportunity to be part of a growing company
  • responsible role within the QA department
  • work on your own development with valuable opportunities to broaden your experience and maximize your potential
  • attractive benefits package

Organisation

Our client is an innovative, global pharmaceutical organisation, with presence in approximately 100 countries worldwide. Our client is science orientated and challenges itself in being a dedicated entrepreneurial in Pharma. At their location in The Netherlands, medicines are labelled, packed and distributed to various countries around the world. Within the organisation more than 600 professionals work together to maintain the high quality of their products, which will be distributed to the rest of Europe. Because of internal movements the organisation is looking for an experienced Plant Specialist QA/QP.

Position

In this role you will act as Qualified Person. You will be responsible for releasing finished drug product lots while ensuring compliance with the requirements of the marketing authorisation and good manufacturing practices. As a Plan Specialist QA/QP, you will provide guidance and direction to Production, Maintenance & Engineering and Quality staff regarding compliance with quality standards and procedures. You will partner with production staff in performing risk analysis and the establishment of quality limits and requirements. You will own, review and approve production and plant QA related documents (e.g. SOPs, Forms, Training). Also, you will review and approve deviations and CAPA, initiate and own as needed is a responsibility. You will perform impact assessment as part of change controls impacting production or QA processes. Furthermore, you will review and approve production equipment maintenance work orders and approve test protocols before use in production. You will perform GMP compliance checks in production and participate in internal audits and lead as appropriate. Participating in regulatory inspections and partner audits is included in the position as well. You will assist in development and delivery of GMP training for QA and production staff. You will lead and participate in Plant QA related projects/global QA initiatives as needed. And you will lead and assist in various investigations as needed, as well as assist in validation activities as needed including review and approval of validation documents.

Profile

  • M.Sc. in Pharmacy, Industrial Pharmacy, Bio-engineering or comparable
  • good knowledge of Quality Assurance principles, GMP and GDP
  • thorough knowledge of the processes involved in clinical and commercial manufacturing (GMP), warehousing, supply chain, equipment engineering principles and validation
  • knowledgeable and skilled to fulfill the requirements of EU directive 2001/83/EC article 49 (Qualified Person)
  • fluent in both English and Dutch

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/19-049-DD to Vera Hudepohl : info@derksenderks.nl. For further information, please call Vera Hudepohl at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our Client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature kwaliteit

QMS Manager

Offer
  • a challenging job within a global healthcare company
  • an operational role in a international environment
  • a temporary contract till June 2020
Organisation

Our relation is international active in the healthcare industry. They produce and sell their products to the international market. They are always looking for new innovative medical device products by investing in research and development. With this investments they hope to stay on top of the market. They design their products through the eyes of the end user combined with an appealing design. The organisation is always looking for improvement of their processes, therefore they like to get in touch with a QMS Manager.

Position

In the role as a QMS manager you provide Computer system Validation support to the E2E Program teams to ensure consistent compliance with optimization and efficiency in E2E processes. It is your main responsibility to act as a Validation Business Process Expert by acting in support of the Quality Assurance team and Q&R Business Process Owner, across the Q&R network for the E2E program. You will provide guidance, review and approval of validation deliverables including but not limited to tool Classification, Risk analysis, Part 11 assessment, Validation Plan, User Requirements Specification and Validation Summary Report. You report on status to E2E Q&R and Project management. You ensure that software applications and related infrastructures are validated for their intended use by a controlled and documented process in compliance with PMS, prior to issuance. Furthermore you participate directly as the Quality Management System Business Process Expert in the validation of applications, in integrated Landscape. Also you ensure compliance, efficiency and effectiveness of the processes within the sector, cross sectors, and at corporate. You also support setup and deployment of the Quality Management Systems along business model lines as identified by End-to-End teams. You will report to the head of the deparment.

Profile
  • Bachelor’s degree or equivalent preferably in a technical or engineering or/and IT related field(s)
  • minimum of 3-5 years of experience working in Quality Assurance / Quality Engineering / Quality Systems supporting multiple functional disciplines within a global medical (device/Pharma) industry
  • a comprehensive understanding of the diverse worldwide medical device quality regulations, including areas of device design, development, manufacture, distribution, worldwide device marketing, sales, service, and post-market surveillance
  • extensive knowledge of FDA QSR’s, ISO 13485, JPAL, China GMP’s and other worldwide Quality System Regulations
  • able to successfully communicate and educate Quality Management System regulations, policies and strategies to teams at all levels of the organization
  • knowledge of 21 CFR Part 210 , 211
  • experience in working directly with FDA/MHRA/ TGA/ ANVISA/other regulatory inspections
  • auditing experience, either in supporting or doing audits
  • awareness of Lean methodologies
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/19-126-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

vacature kwaliteit

Manager QA/RA

Aanbod
  • grote invloed op de verdere professionalisering van de QA & RA afdeling en het verder optimaliseren van het kwaliteitsdenken;
  • gezonde en dynamische organisatie met korte lijnen;
  • lid van het MT;
  • aansturen van gedreven team van professionals;
  • werken met een hoge mate van autonomie.
Bedrijf

Onze relatie is een gerenommeerd internationaal farmaceutisch bedrijf, dat zich richt op de registratie, marketing en verkoop van kwalitatief hoogwaardige generieke geneesmiddelen en Brands. De geneesmiddelen worden in opdracht bij verschillende bedrijven (binnen en buiten Europa) geproduceerd, verpakt en getest. Via de lokale farmaceutische groothandels worden de producten uitgeleverd aan apotheken, apotheekhoudende huisartsen, ziekenhuizen en drogisterijen. Met het oog op de toekoekomstige integratie van de afdelingen QA en RA, zijn we op zoek naar een ondernemende en enthousiaste manager, die mede vorm gaat gaat geven aan deze uitdagende organisatiewijziging.

Functie

In de positie van Manager QA/RA ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitdragen van het kwaliteitsbeleid en zie je erop toe dat dossiers, processen en producten voldoen aan vigerende kwaliteitseisen vanuit wetgeving (EU GMP, GDP en de Geneesmiddelenwet) en de corporate procedures van het moederbedrijf. Je weet op inspirerende wijze leiding te geven aan de teams van QA (7 medewerkers) en RA (6 medewerkers) en bent richtinggevend in het beleid op deze verantwoordelijkheidsgebieden. Het team van QA richt zich onder andere op het continue verbeteren van het kwaliteitszorgsysteem en de eigen GMP/GDP processen alsmede het monitoren en bewaken van de farmaceutische processen van de ASM’s en suppliers waarmee wordt samengewerkt. Naast het evalueren en autoriseren van output van de totale afdeling ben je als Qualified Person verantwoordelijk voor de certificatie/vrijgifte voor de markt. De afdeling RA omvat een team van professionals dat verantwoordelijk is voor het aanvragen van nieuwe registraties en het onderhoud van de bestaande registraties. Ook de Lokale Pharmacoviligance Officer behoort in de huidige opzet tot het RA team. De Manager QA/RA is in het kader van audits en vergunningen eindverantwoordelijk gesprekspartner naar de diverse overheidsinstanties.

Profiel
  • afgeronde WO opleiding, bij voorkeur in Farmacie;
  • relevante (QA/RA) ervaring binnen de farmaceutische branche;
  • geregistreerd als Qualified Person is een sterke pre;
  • enige jaren leidinggevende ervaring;
  • samenwerkings- en resultaatgericht, helicopterview, neemt en geeft verantwoordelijkheid, legt gemakkelijk contact en weet met overtuiging en tact draagvlak te creëren;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/18-066-DD naar Anneke den Hartog of Toon Fleminks, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Anneke den Hartog of Toon Fleminks via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature klinisch-onderzoek

Digital Clinical Data Manager

Offer
  • a challenging job within a global healthcare company
  • an operational role in an international environment
  • a temporary contract till the beginning of December
Organisation

Our relation is international active in the healthcare industry. They produce and sell their products to the international market. They are always looking for new innovative medical device products by investing in research and development. With this investment they hope to stay on top of the market. They design the product trough the eyes of the end user combined with an appealing design. The organisation is always looking for improvement of there processes. Therefore, they like to get in touch with a Clinical Data Manager.

Position

The organisation is a new business within the venture organization. The venture is tasked with developing a new “software only” product called IntelliSpace Cognition. This new product is a class II medical device. In the position of Digital Clinical Data Manager, you will conduct source data verification by checking data for accuracy and completeness. You will optimize the collaboration between data owners and domain experts. Furthermore, you are exporting and organizing data from our product database and developing a long-term data management strategy. Reviewing and cleaning research data will also be a task in the position. You will also prepare data files for analysis in close contact with other team members and provide insightful data overviews for clinicians, researchers and software developers. Next to this you will create interfaces and dashboards to gain deeper insights into the performance of the products. In the position you will report to the manager of the department.

Profile
  • work experience or degree that supports clinical data management
  • a “go do”, self-propelling attitude to work
  • ability to interact with people in both the scientific, clinical and technical (SW) worlds
  • affinity to work with clinical data and ability to develop software independently
  • solid knowledge of at least one programming language (R or Python preferred)
  • knowledge of Postgres databases is a plus
  • knowledge of Good Clinical Practice
  • accurate and an eye for detail
  • good written and verbal English skills
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/19-124-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl.
For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

vacature techniek

Project Data Manager

Offer
  • a position to grow into or to deliver out of your experience
  • responsible for the supply chain business flows at an international project
  • a fulltime contract of 1 year, possibly longer
  • possibility to work from home or from the location in South Netherlands
  • project contract from Derks & Derks Secondment & Interim
Organisation

Our client is an international pharmaceutical company. The company’s activities comprise the development, production and sales of medicines. For the facility in Drenthe we would like to meet an enthusiastic, communicatively skilled, self-assured and performance-oriented Project Data Manager. 

Position

As a Project Data Manager you will be involved in the serialization project. The organisation uses a could bases solution to follow the products. For the products is it mandatory in many countries and the list of countries for Serialization is growing. Serialization follows strict rules prescribed by the Regulatory Authority of the Country of Sales.

The Project Data Manager will be responsible to ensure that proper data management is applied in the governance processes and data life cycle maintenance processes. You will be the pivotal point for conceptual developments and implementation of future Serialization requirements. A part of your role will be actively participating in various global Serialization initiatives, provide global perspective in Serialization decisions, data governance and management processes. The role is global in nature, collaborating with stakeholders (on business decision making level) in all regions and delivering on cross-regional responsibilities. The organisation is interested in a candidate that holds a natural interest in data governance where data standards, rules, ownership, quality, maintenance techniques, documentation and education need to be of the highest standard. You need to have a proactive attitude in knowledge collecting and sharing as well as communication. In line with this, business travel is required. Your reporting line will be to the Manager Master Data.

Profile
  • at least a bachelor’s degree or higher education in a relevant field
  • 5+ years of experience in a data management and or project management role, preferably within supply chain & manufacturing in the pharmaceutical industry
  • 3+ years of experience in coaching or managing staff
  • cemonstrated project management competences
  • prior contact with Serialization requirements would be considered a advantage
  • hands-on SAP experience gained in the Supply Chain and Master Data domain
  • ability to develop a vision to meet overall long term strategy
  • ability to work in a dynamic, volatile business environment
  • result-oriented, a key organizer and planner who clearly sets priorities
  • ability to work under pressure and manage a variable workload for the team
  • basic knowledge of GMP is preferable
  • good communication skills in the Dutch and English language
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference number DT/19-115-DD to Office@derksenderks.nl. For further information, please call Mrs. Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87. An individual assessment may be part of the selection procedure.

 

vacature techniek

Installatie Technicus (medical devices)

Aanbod
  • werken bij een wereldspeler met uniek product- en dienstenpallet;
  • de ogen en oren van de organisatie zijn, signalen oppikken en deze concreet verzilveren;
  • ruimte voor doorgroei en persoonlijke ontwikkeling;
  • mede vorm geven aan de toekomst van dit succesvolle bedrijf;
  • een prima primair en secundair arbeidsvoorwaardenpakket.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is de succesvolle Nederlandse dochteronderneming van dé wereldspeler in Nefrologie. De ruim 1.500 professionals verzorgen elke dag, overal ter wereld, totaaloplossingen voor dialysepatiënten – van ontwerp en ontwikkeling tot het fabriceren, leveren en installeren van de dialyseproducten. Dit maakt de organisatie uniek in het leveren van dialyseoplossingen. Ze leveren kennis en producten zowel aan instellingen, bij patiёnten thuis,als aan de eigen circa 4.000 klinieken. De organisatie geeft voortdurend vorm aan haar kernwaarden: kwaliteit, commitment en een benadering waarin de patiёnt centraal staat, of dit nu hemodialyse, peritoneaaldialyse of acute dialyse betreft. Daarnaast biedt de organisatie innovatieve therapeutische oplossingen binnen de therapeutische aferese en op het gebied van leverproblematiek. In Nederland telt de organisatie circa 60 medewerkers. De organisatie is op allerlei fronten in beweging (zo werkt ze naar een Benelux-organisatie toe) en wil graag in gesprek raken met een sterke, mensgerichte Installatie Technicus om hierin zijn/haar rol te nemen.

Functie

Als Installatie Technicus ben je verantwoordelijk voor het leveren van kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en voor tevreden klanten. Je ondersteunt daarin de groei- en efficientie doelstellingen van de organisatie, door het leveren van een uitstekende technische ondersteuning in alle fasen van de dienstverlening. Daarbij draai je mee in de wachtdienst, die er voor zorgt dat alle oproepen worden gelogd en dat eventuele acties correct en op een snelle manier uitgevoerd worden. Je bent nauw betrokken bij de projecten binnen deze organisatie. Hierbij ben je actief binnen de uitvoering, maar speel je ook een belangrijke rol bij het voortraject en de projectbegeleiding. Je ondersteunt daarbij de projectleider. Verder assisteer je bij de implementatie en ondersteuning van systemen en je controleert of de ter beschikking gestelde kalibratie apparatuur werkt volgens de opgegeven specificaties. Verder heb je als Installatie Technicus basiskennis van alle producten en ben je expert in je eigen specialisme, waterbehandeling. Je werkt met en volgens de planning van de organisatie en zorgt ervoor dat alle informatie en verslagen worden gedeeld en opgeslagen. Deze deel je onder andere met Sales en Marketing. Je hebt een klantgerichte functie en bent daarmee de ogen en oren in het veld. Als Installatie Technicus ben je de rechterhand van de Teamleider en ben je nauw betrokken bij tenderbegeleidingen, demo’s en proefplaatsingen, specifieke projecten, operationele werkzaamheden en overige ondersteuning.

Profiel
  • een afgeronde hbo-opleiding richting elektronische mechanica, elektronica of medische technologie;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een technische buitendienst onderhoudsfunctie, bij voorkeur binnen de healthcare / medical devices;
  • een sterk technisch inzicht en productkennis, inclusief een VCA certificaat;
  • Sterkin Water Erkenning is een sterke pre;
  • doorzetter, initiatiefrijk, peoplemanager, sturen op gedrag én resultaat, inspirerende- en stevige persoonlijkheid;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/19-026-DD, naar Toon Fleminks, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Toon Fleminks via 033 – 4728087. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Solliciteer direct

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature kwaliteit

Senior Compliance Officer Facility Management

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot minimaal eind 2019.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Functie

Als Senior Compliance Officer Facility Management ben je verantwoordelijk dat er binnen Facility Management (FM) Nederland geacteerd wordt conform (vastgelegde) afspraken en verplichte wet- en regelgeving. Op deze manier wordt de Compliance op EHS en GxP diensten, welke worden geleverd door FM en haar partners, geborgd. Een van de hoofdtaken van de Senior Compliance Officer Facility Management is het actueel houden van de documentatie (inclusief de SOP’s) van FM en haar partners. Daarnaast zul je ervoor zorgen dat FM en haar partners getraind blijven met behulp van MyLearning conform de opgestelde trainings- en leestakenmatrix.

 

Profiel
  • universitair werk- en denkniveau (bij voorkeur Quality Management);
  • minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • kennis van Europese en Nationale Kwaliteit & EHS wet- en regelgeving;
  • brede kennis van kwaliteitssystemen;
  • minimaal Lean Six Sigma Green Belt gecertificeerd;
  • aanvullende opleidingen/cursussen sociale vaardigheden en Facility Management werkgebied;
  • affiniteit met IT-systemen;
  • resultaatgericht door doelen te stellen en hier gericht aan te werken;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/19-119-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Solliciteer direct

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

 

farma – pharmaceutical – farmacie – pharmacy – steriel – verpakkingen – productie – sterile – GMP – QA – Kwaliteit – Quality – Microbiologie – Production – Compliance – Farmaceutische – procestechnologie – chemie – richtlijnen – tijdslijnen – regulatory – wet en regelgeving – capa – correctieve – preventieve acties – pharmaceutical specialist – Subject matter Expert – continuous improvement – verbeteringen – technische – operartions – biotech – injectie – medical device – vriesdroog – manufacturing – division – geneesmiddelen – drug – logistiek – parenterale – productiefaciliteit – cleanrooms – aseptische

 

vacature kwaliteit

Interim QA Specialist

Aanbod
  • groot assortiment van succesvolle diergeneesmiddelen;
  • mooie hoogwaardige productieomgeving met veelzijdige, farmaceutische processen;
  • werken bij een organisatie met een groot, internationaal netwerk;
  • tijdelijke aanstelling voor de duur van 6 tot 9 maanden.
Bedrijf

Onze opdrachtgever ontwikkelt, registreert, produceert en vermarkt bekende veterinaire geneesmiddelen. Op de locatie in Noord-Brabant wordt onder de hoogste kwaliteitseisen ontwikkeld en geproduceerd en is tevens de verkooporganisatie voor Nederland, België en Duitsland gevestigd. De producten zijn wereldwijd verkrijgbaar via een netwerk van verkooporganisaties en partners. Een deel van de productie wordt uitbesteed aan gekwalificeerde loonfabrikanten en export vindt bijna naar alle continenten plaats.

Voor deze groeiende en professionele organisatie zijn wij op zoek naar een interim QA Specialist.

Functie

Als QA Specialist ben je verantwoordelijk voor het in stand houden, uitdragen en blijven optimaliseren van een gestructureerd kwaliteitszorgsysteem conform de concern-, GMP- en FDA-richtlijnen, om een constante kwaliteit van de in de handel te brengen producten en diensten te waarborgen. Je beheert het digitale kwaliteitsdocumentatiesysteem en de hieruit voortkomende acties. Daarnaast beheer je de (kwaliteits)bedrijfsvoorschriften. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de jaarlijkse PQR planning en evaluatie hiervan, alsmede voor het opstellen en schrijven van PQR rapporten en de opvolging hiervan. Je beheert klachtafhandeling, stelt Root Cause Analyses op en bent verantwoordelijk voor de hieruit voortkomende documentatie. Daarnaast vertegenwoordig je Quality Assurance in projectteams met betrekking tot de introductie van nieuwe producten, procesbeheersing en -optimalisatie, onder andere via FMEA-modellen, Change Controls en CAPA’s. Tot slot ben je verantwoordelijk voor het beheren en initiëren van interne GMP gerelateerde trainingen, draag je bij aan de ontwikkeling van het QA-beleid binnen de organisatie en ondersteun je de QP, door middel van het uitvoeren van voorbereidende werkzaamheden. Je rapporteert aan de QA Teamleader.

Profiel
  • minimaal afgeronde hbo-opleiding binnen Life Sciences, aangevuld met vakinhoudelijke opleidingen (farmaceutisch vakman/technicus);
  • ruime ervaring in een vergelijkbare rol binnen een productieomgeving;
  • ervaring in een aseptische productieomgeving is een sterke pre;
  • kennis en ervaring met risicoanalyse technieken en opzet van onderzoeksprotocollen;
  • GMP en FDA kennis en ervaring;
  • goede communicatieve vaardigheden, teamspeler, anderen kunnen motiveren en sterk kwaliteitsgericht;
  • goede mondelinge en schriftelijke beheersing in het Nederlands en Engels.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/19-120-DD, naar Vera Hudepohl, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Vera Hudepohl via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature kwaliteit

QA Specialist (Validation)

Offer
  • prominent role within a solid and strong pharmaceutical company
  • a great opportunity to be part of a growing company
  • responsible role within the QA department
  • work on your own development with valuable opportunities to broaden your experience and maximize your potential
  • attractive benefits package
Organisation

Our client is an innovative, global pharmaceutical organisation, with presence in approximately 100 countries worldwide. Our client is science orientated and challenges itself in being a dedicated entrepreneurial in Pharma. At their location in The Netherlands, medicines are labelled, packed and distributed to various countries around the world. Within the organisation more than 500 professionals work together to maintain the high quality of the product, which will be distributed to the rest of Europe. Because of internal movements the organisation is looking for an experienced QA Specialist (Validation).

Position

In the position of QA Specialist (Validation) you will be part of the technical QA team that consist of 5 people and is part of a larger QA organisation. It is the responsibility of the technical QA team to keep oversight on the introduction and modification of equipment, information systems and packaging configurations for commercial secondary packaging operations. By controlling the critical aspect of operations and systems throughout the life cycle, our client safeguards the high quality of its medicines. As a QA Specialist (Validation) you will be the liaison between Quality and Engineering to ensure new equipment is introduced within manufacturing conforming quality guidelines. You will work closely together in different project teams with the following departments: Process Development (PD), Maintenance and Engineering (M&E), Production, Information Systems (IS), both local and internationally. You will agree on validation strategies and provide guidance regarding design, characterisation and validation for equipment and information systems in cooperation with the other departments. Further you will ensure that the validation strategy is properly documented and aligned with procedural and regulatory requirements by reviewing and approving validation documentation. You will also be member of the project team and develop efficient quality processes and translate them in standard operating procedures. It will also be your responsibility to perform final review of (technical) change controls, confirming assessments of different stakeholders are complete and all tasks are correctly represented in the record. In short: a challenging and versatile position and an organisation culture that stimulates self-development.

Profile
  • Master’s degree Pharmacy or related to the pharmaceutical industry
  • at least 5 years of professional experience within a GMP environment
  • relevant experience with equipment and automation validation
  • knowledge of the Quality Assurance principles
  • able to work on a wide variety of projects simultaneously, maintaining oversight and dive into details when required
  • fluent in English and able to communicate effectively with all kind of stakeholders
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/19-048-DD, to Vera Hudepohl: info@derksenderks.nl. For further information, please call Vera Hudepohl at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our Client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.