Derks Vacature Sales Marketing

International Sales Representative

Aanbod
  • uitdagende en verantwoordelijke commerciële rol;
  • wereldwijde klantbediening binnen de Life Sciences industrie;
  • regelmatig reizen binnen en buiten Europa;
  • informele en gedreven organisatie.
Functie

Als International Sales Representative ben jij verantwoordelijk voor het contracteren, beheren en opzetten van nieuwe projecten voor zowel huidige als nieuwe klanten over de hele wereld. Je legt het eerste contact met een opdrachtgever, onderhandelt over de projectvoorwaarden en begeleidt het project tot de uiteindelijke oplevering. Naast de verkoop van de productlijn ben je dus ook betrokken bij de oplevering, implementatie en de service. Binnen jouw verantwoordelijkheid vallen meerdere bestaande, maar ook nieuwe klanten. In deze rol weet je de balans tussen toegevoegde waarde voor zowel de eigen organisatie als de klant goed te bewaken. Daarnaast vertegenwoordig je de organisatie op beurzen en evenementen in binnen- en buitenland. In deze functie ben je regelmatig in het buitenland om het bedrijf te vertegenwoordigen en klanten te bezoeken. Je reist zowel richting de Verenigde Staten als ook binnen Europa. Al met al een zeer uitdagende, internationale en commerciële rol waarin je veel van de wereld gaat zien.

Profiel
  • minimaal een afgeronde HBO opleiding;
  • minimaal 2 jaar werkervaring binnen de Life Sciences, bij voorkeur in een commerciële rol;
  • aantoonbare affiniteit met laboratoriumautomatisering;
  • kennis van en ervaring met capital investments is een pre;
  • grote mate van zelfstandigheid, flexibiliteit en stressbestendigheid;
  • bereidheid tot regelmatig en internationaal reizen;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord en geschrift. Frans en Duits is een pre.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in het integreren en ontwikkelen van innovatieve systemen om gestandaardiseerde processen in laboratoria te automatiseren. Hiervoor ontwikkelen en gebruiken zij hun eigen software die kan worden aangepast aan de behoefte van elke klant. Deze organisatie levert de tools om het dagelijkse werk makkelijker, flexibeler en gebruiksvriendelijker te maken, waarbij hoge kwaliteit, accuratesse en service hoog in het vaandel staan. De opdrachtgever draagt met geautomatiseerde platformen bij aan een betere kwaliteit van werken. Ze hebben het vermogen om echt het verschil te maken. De organisatie kenmerkt zich door teamwork en korte communicatielijnen. Mensen die samen het beste nastreven voor hun klanten en eigen organisatie, maar ook een sterke maatschappelijke betrokkenheid hebben. Voor de functie van International Sales Representative zijn zij op zoek naar enthousiaste kandidaten die willen bijdragen aan het verder uitbouwen van hun huidige marktpositie in een hightech, maar informele omgeving.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/022-063-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Tim van Loon op nummer +31 (0)6 20 79 77 21.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Fixed Assets Administrator

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot het einde van het jaar.
Functie

Als Fixed Assets Administrator kom je te werken in het General Ledger team binnen Accounting. Je werkt direct samen met vier andere collega’s waarmee je verantwoordelijk bent voor het uitvoeren van de Fixed Assets administratie en registratie. Verder ga je aan de slag met verschillende transsectionele financiële activiteiten, stem je af met de sub administratie en onderhoud je diverse verbeterprojecten.

Profiel
  • hbo werk- en denkniveau;
  • kennis van Financial Accounting;
  • ervaring met IFRS en de applicatie SAP;
  • proactief, accuraat, resultaatgericht, flexibel en een verbeteraar;
  • goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.

 

Bedrijf

Onze relatie is trots op haar historie met een duidelijke missie en een duidelijk doel. Ze richten zich op de productie van hoogwaardige, effectieve en betaalbare medicijnen die beschikbaar zijn voor een breed publiek. Ze bieden een uitgebreid portfolio aan producten, zowel specialité als generiek, voor een breed spectrum aan diverse acute en chronische indicaties. In Nederland hebben ze twee locaties, één is meer gericht op het vervaardigen van geneesmiddelen en grondstoffen en de ander op het verkopen van geneesmiddelen voor therapeutische gebieden. De twee vestigingen werken samen, maar toch ook zelfstandig. Er wordt altijd gezocht naar nieuwe mogelijkheden om verder te groeien of te verbeteren en naar mensen die daaraan willen bijdragen.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/22-054-DD, naar Marinda van Kalleveen, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Marinda via 033 – 4728087. Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Teamleider OK Chirurgie

Aanbod
  • werken in een dynamisch en ambitieus team binnen een topklinisch ziekenhuis;
  • uitdagende voortrekkersrol binnen een gedreven team van 100 operatieassistenten (80 FTE);
  • afwisselende positie met breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • een omgeving waar innovatie, ontwikkeling en passie voor patiënten centraal staan;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden conform FWG 60 (max € 69.000,- per jaar);
  • fulltime en parttime contract mogelijk, inzet minimaal 27 uur per week (3×9);
  • een baan vol uitdaging en afwisseling met collega’s die voor jou klaarstaan.
Functie

Als Teamleider OK Chirurgie geef je jouw teamleden de mogelijkheid de beste versie van zichzelf te zijn. Je bent zichtbaar voor het team, bepaalt de koers en richting en zorgt met jouw coachende manier van leidinggeven dat kwaliteiten optimaal benut worden. Veiligheid van patiënten én medewerkers staan hierbij voorop. Je zorgt voor een goede onderlinge samenwerking binnen het team en een professioneel werkklimaat. Als lid van het MT werk je nauw samen met je collega-Teamleiders OK en rapporteer je aan de Manager OK. Je vertaalt organisatiedoelstellingen en -belangen naar het team en bent integraal (en budget) verantwoordelijk voor jouw team.

Binnen het gehele ziekenhuis maakt jouw team onderdeel uit van zo’n 300 OK-professionals die gezamenlijk jaarlijks ca. 26.000 ingrepen uitvoeren. Binnen de afdeling Chirurgie geef je (samen met een collega-Teamleider OK Chirurgie) leiding aan een team van 80 fte. Efficiëntie, betrouwbaarheid en professionaliteit zijn kenmerkende eigenschappen binnen de 21 operatiekamers van het Catharina Ziekenhuis. Dat werkt het beste voor OK-medewerkers, snijdend specialisten, anesthesiologen én patiënten! De sfeer is collegiaal en professioneel en innovatie in processen en technieken vormt een belangrijk onderdeel van de organisatie. Zo wordt er gebruikgemaakt van state-of-the-art operatiekamers en van moderne en innovatieve operatietechnieken zoals IORT, TAVI’s, HIPEC en robotchirurgie.

Profiel
  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau (managementopleiding is een pre);
  • minimaal 3 jaar ervaring met de aansturing van zorgprofessionals;
  • affiniteit met een ziekenhuisomgeving of een soortgelijke context (VVT, ZBC etc.);
  • analytisch sterk, besluitvaardig en verbindend;
  • positieve en proactieve houding, denkt in mogelijkheden;
  • in staat te prioriteren en waar nodig te delegeren;
  • stressbestendig, communicatief vaardig en faciliterend.
Bedrijf

Het Catharina Ziekenhuis is een modern, gastvrij en topklinisch opleidingsziekenhuis in de hightech stad Eindhoven. Met 3800 zorgprofessionals is het Catharina Ziekenhuis vooruitstrevend en altijd op zoek naar nieuwe wegen om zorg nog beter en veiliger te maken. Innovatie speelt binnen de organisatie een belangrijke rol en op tal van terreinen wordt met geavanceerde techniek en apparatuur diagnostiek en behandeling bedreven. Het ziekenhuis is lid van Santeon Groep, een samenwerkingsverband van zeven topklinische ziekenhuizen gericht op kwaliteitsverbetering en innovatie en er wordt met landelijk veel organisaties samengewerkt, waaronder het UMC Maastricht TU/e Eindhoven. Werken in het Catharina Ziekenhuis is boeiend, leerzaam en uitdagend. Het Catharina Ziekenhuis biedt een professionele werkomgeving waar je elke dag het beste uit jezelf kunt halen. Centraal staan het investeren in ontwikkeling, opleiding en duurzame inzetbaarheid van mensen, zodat zij samen het beste voor elkaar en voor de patiënt kunnen bereiken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-043-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Medisch Adviseur MSZ

Aanbod
  • zorginhoudelijke positie met impact op de betaalbaarheid van de gezondheidszorg in Nederland;
  • jouw kennis als arts op macroniveau inzetten;
  • werken bij dé toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • hecht team (22 fte) met daarbinnen een collegiale samenwerking tussen 8 artsen;
  • meedenken over de visie van Zilveren Kruis 2025;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

In deze functie beoordeel je machtigingsaanvragen van verzekerden voor medisch specialistische zorg, revalidatiezorg en geriatrische revalidatiezorg. Je beoordeelt of de verzekerde recht heeft op een vergoeding binnen (vooral) de medisch specialistische zorg, zoals behandelingen in het buitenland of plastische chirurgie. Hiervoor raadpleeg je, in sommige gevallen, wetenschappelijk onderzoek om een gegronde argumentatie tot stand te brengen. Je bent betrokken bij het hele proces van spiegelen, naleving- en materiële controles. Je voert hiervoor gesprekken met zorgaanbieders, je beoordeelt aangeleverde inhoudelijke informatie en onderzoekt, als dat nodig is, patiëntendossiers op locatie van de zorgaanbieders. Je neemt duidelijke standpunten in over de rechtmatigheid, doelmatigheid en gepast gebruik van gedeclareerde zorg en beargumenteert beslissingen zowel richting collega’s als zorgaanbieders. Het begrip ‘de Stand van de Wetenschap en Praktijk’ staat hierbij centraal. Je geeft advies en bent betrokken bij rechtszaken met zorgaanbieders of verzekerden, die vaak gaan over rechtmatige zorg.

Daarnaast ben je als Medisch Adviseur MSZ verantwoordelijk voor het op peil brengen en houden van de zorginhoudelijke kennis binnen Zilveren Kruis. Je deelt je kennis actief en bent een zorginhoudelijke vraagbaak voor je collega’s. Je draagt zorg dat de medewerkers in jouw functionele eenheid zorgvuldig omgaan met medische informatie van onze verzekerden. Je faciliteert dat medewerkers die zorginhoudelijke gegevens beoordelen en interpreteren dit op een juiste wijze doen. Bij het uitvoeren van al deze taken ben je je steeds bewust van de belangen van de klanten (de verzekerden) op de korte en lange termijn, op individueel en collectief niveau en weeg je deze af.

Profiel
  • BIG geregistreerd arts;
  • academisch werk- en denkniveau;
  • kennis van medisch specialistische zorg of huisartsengeneeskunde;
  • affiniteit met wetenschappelijk onderzoek;
  • verbindt theorie en praktijk en kijkt overstijgend naar vraagstukken;
  • besluitvaardig, analytisch en met overtuigingskracht;
  • drive om zaken te veranderen.
Bedrijf

Zilveren Kruis maakt onderdeel uit van Achmea, de grootste collectieve zorgverzekeraar in Nederland. Voor haar ruim vier miljoen klanten zet Zilveren Kruis veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. Als Medisch Adviseur MSZ maak je onderdeel uit van het Controleteam MSZ/GGZ binnen de afdeling Naleving & Controle. Het team Naleving & Controle is onderdeel van de afdeling Zorginkoop en is verantwoordelijk voor het controleren van declaraties op rechtmatigheid en doelmatigheid, het beoordelen van (complexe) machtigingsaanvragen, het spiegelen van aanbieders op hun declaratiepatronen en het zorgdragen dat contractafspraken met aanbieders worden nageleefd.

Het Controleteam MSZ/GGZ bestaat uit ruim 20 personen (zorginhoudelijk adviseurs, controlespecialisten en –medewerkers) en houdt zich bezig met het meedenken over en implementeren van nieuw beleid, het uitvoeren van (materiële) controles en de naleving van gemaakte inkoopafspraken. Hierdoor is er een breed scala aan expertise en vaardigheden aanwezig. Binnen het team werk je vooral intensief samen met circa zeven andere medisch adviseurs MSZ in een grotendeels zelfsturend team. Het team maakt onderdeel uit van de afdeling Naleving & Controle, die op zijn beurt onderdeel is van Zorginkoop.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-047-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Lead Qualified Person

Aanbod
  • coördinerende Lead QP-rol met veel impact op de organisatie;
  • werken in een dynamisch expertisecentrum / ontwikkel- / productie- / distributie-omgeving;
  • brede afwisselende positie met strategische, beleidsmatige en inhoudelijke uitdaging;
  • werken binnen een ambitieus en hecht team en het verbinden van de verschillende secties;
  • voortrekkersrol op de afdeling, stimuleren van onderlinge samenwerking;
  • bijdragen aan persoonsgerichte innovatieve zorg van de toekomst;
  • uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket.
Functie

Als Lead Qualified Person ben je de spil in een netwerk van professionals binnen de organisatie. Je bent over de hele linie betrokken bij het farmaceutische proces en krijgt te maken met veel aspecten bij de ontwikkeling, productie, kwaliteitscontrole en logistiek van geneesmiddelen voor klinisch onderzoek. Jouw coördinerende en sturende activiteiten hebben derhalve veel te maken met het vaststellen van beleid op het gebied van GMP en het bewaken van de samenhang in de uitvoering van dit beleid bij de domeinen conventionele geneesmiddelen, radiofarmaca en ATMP’s. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verankeren van de GMP-, GDP- en GCP-richtlijnen in het kwaliteitsmanagementsysteem apotheek en binnen de verschillende secties van de apotheek. Ook houd je je bezig met het beoordelen van batch documentatie, wijzigingen, afwijkingen en het autoriseren van productdossiers, IMPD’s en voorschriften.

Als Lead Qualified Person werk je nauw samen met drie andere QP’s en ben je naast jouw vakinhoudelijke expertise in staat om de verschillende secties met elkaar te verbinden zodat procedures en kwaliteitsissues met overzicht ingericht worden. Je bent daadkrachtig en stimuleert samenwerking met andere collega’s van de apotheek en binnen het ziekenhuis. Kwaliteit, resultaat en collegialiteit gaan hierbij hand in hand. Je kan goed plannen en organiseren en stelt de juiste prioriteiten. Je denkt toekomstgericht en handelt klantgericht. Je vindt het leuk om de GMP-eisen uit te werken naar de praktijk, waarbij je oog houdt voor de compliance in relatie tot de uitvoerbaarheid en de samenhang in het kwaliteitsmanagementsysteem. Verder vind je continue verbetering en innovatie belangrijk en ondersteun je initiatieven op dit vlak.

Profiel
  • afgeronde opleiding Farmacie;
  • ruime ervaring als QP in een productieomgeving;
  • ervaring in de ziekenhuisfarmacie is een pre maar geen must;
  • ervaring met alle aspecten van ontwikkeling, productie en logistiek van geneesmiddelen;
  • analytisch, daadkrachtig, communicatief vaardig en pragmatisch;
  • constructief, creatief en in staat verschillende professies en belangen te verbinden.
Bedrijf

Het Radboudumc biedt patiënten topklinische en topreferente zorg en loopt voorop in het vormgeven van de gezondheidszorg van de toekomst; persoonsgericht, innovatief en in nauwe samenwerking met het netwerk. De organisatie heeft een belangrijke taak in het vergroten en verspreiden van kennis en kunde door wetenschappelijk onderzoek te doen en onderwijs & opleiding te verzorgen.

De Apotheek Radboudumc is een expertisecentrum voor farmaceutisch specialistische zorg en steriele medische hulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en de juiste toepassing van geneesmiddelen zijn belangrijke speerpunten binnen de organisatie. Het betreft een ambitieuze en dynamische afdeling met circa 350 medewerkers. De afdeling beschikt over diverse certificeringen en produceert en levert geneesmiddelen aan het Radboudumc, maar ook aan externe klanten. De Quality Unit van de apotheek is verantwoordelijk voor de inrichting en de borging van het kwaliteitsmanagementsysteem binnen de apotheek. De pijler ‘conventionele geneesmiddelen’ is gesitueerd in de apotheek en hier werken 40 medewerkers. In het Bereidingencentrum werken apothekersassistenten, farmaceutisch medewerkers, operators, onderzoekers, analisten en (ziekenhuis)apothekers intensief samen aan de beste zorg voor de patiënt, zowel voor klinisch geneesmiddelenonderzoek als academisch medische zorg.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-042-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Apotheker Product Ontwikkeling

Aanbod
  • werken bij een topklinisch ziekenhuis in een dynamische apotheek met ambitie;
  • afwisselende positie met breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • uitdagende voortrekkersrol in een nieuw op te zetten productieteam;
  • werken binnen een collegiaal team van 20 apothekers;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Ondernemend, verbindend, analytisch en pragmatisch! Inclusief de potentie om je eigen team op te zetten. In deze functie van Apotheker Product Ontwikkeling heb je dit allemaal nodig. Je wordt verantwoordelijk voor het opzetten van een nieuw product-ontwikkelteam. Je ontwikkelt nieuwe toedieningsvormen van bestaande geneesmiddelen die aansluiten bij de behoefte in de klinische praktijk en bent betrokken bij het klinisch geneesmiddelonderzoek waarin je, met je technische kennis, onderzoekers ondersteunt. Aangezien het om kleinschalige en specifieke geneesmiddelen gaat, ben je verantwoordelijk voor het formuleren van de geneesmiddelen, maar ook voor het opstellen van de chargebereidings- en validatieprotocollen. Deze protocollen stel je op aan de hand van GMP en geldende bedrijfsprocessen. Je zorgt voor een valide proces en bundelt alle informatie in het productdossier. Je werkt hierin nauw samen met de QC- en QA-apothekers. Naast de inhoudelijke werkzaamheden ben je verantwoordelijk voor het behalen van de ontwikkel doelstellingen, je geeft richting en stuurt tijdig bij als dat nodig is. Je draagt zorg voor een soepele overdracht van ontwikkelfase naar productiefase en werkt daarbij intensief samen met de productieafdeling en het QC- laboratorium. Tijdens dit proces zal je te maken krijgen met allerlei verschillende uitdagingen. Het is aan jou om deze uitdagingen te adresseren, maar ook met pragmatische weldoordachte oplossingen te komen. Kortom: werken binnen een startup-omgeving, maar onderdeel uitmakend van een hoog aangeschreven topklinisch ziekenhuis. Een uitdagende functie bovendien met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid, maar waarin je ook veel samenwerkt en resources deelt met andere afdelingen. Hoe dynamisch wil je het hebben?! Interesse in deze unieke positie en omgeving? Reageer dan direct en ga met ons in gesprek over alle mogelijkheden.

Profiel
  • afgeronde masteropleiding (Bio)Farmacie;
  • 3 tot 5 jaar recente ervaring in de farmaceutische industrie of bereidingsapotheek;
  • gewend te werken met deadlines binnen een productieomgeving;
  • uitstekende ontwikkelde communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal;
  • verbindend, analytisch sterk, maar ook pragmatisch, hands-on en oplossingsgericht;
  • ambitie om je managementvaardigheden verder te ontwikkelen.
Bedrijf

Het Catharina Ziekenhuis is een ambitieus, topklinisch opleidingsziekenhuis en staat bekend als een open, gastvrije en bovenal deskundige omgeving. Met 3500 zorgprofessionals is het Catharina Ziekenhuis vooruitstrevend en altijd op zoek naar nieuwe wegen om zorg nog beter en veiliger te maken. Innovatie speelt binnen de organisatie een belangrijke rol en op tal van terreinen wordt met geavanceerde techniek en apparatuur diagnostiek en behandeling bedreven. Het ziekenhuis is lid van Santeon Groep, een samenwerkingsverband van zeven topklinische ziekenhuizen gericht op kwaliteitsverbetering en innovatie en er wordt met landelijk veel organisaties samengewerkt, waaronder het UMC Maastricht TU/e Eindhoven.

De ziekenhuisapotheek van het Catharina Ziekenhuis is verantwoordelijk voor een veilige en doelmatige bereiding en verstrekking van geneesmiddelen aan patiënten. Met een enthousiast en vooruitstrevend apotheekteam (ongeveer 220 medewerkers) worden alle taken van de ziekenhuisfarmacie uitgeoefend ten behoeve van het ziekenhuis en diverse externe instellingen (verpleeghuiszorg en gehandicaptenzorg). Om ook in de toekomst alle patiënten in Nederland te blijven voorzien van kwalitatief hoogwaardige en doelmatige geneesmiddelen heeft de organisatie een aantal ambities gesteld en het bereidingencentrum uitgebreid. Daar zijn onder andere 3 cleanrooms en een nieuw laboratorium van 200 m2 bijgekomen. Daarnaast wordt er geïnvesteerd in een nieuw team, dat zich op productontwikkeling zal gaan richten. Om die reden zijn wij in opdracht van het Catharina Ziekenhuis op zoek naar een Apotheker Product Ontwikkeling, die een voortrekkersrol mag gaan vervullen en met zijn of haar team de ambities op de productieafdeling mag gaan realiseren.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-028-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander of Sandra via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Teamleider Ziekenhuisapotheek

Aanbod

  • Projectrol voor 1,5 jaar met als doel opbouwen en aansturen van een nieuwe afdeling;
  • werken bij een topklinisch ziekenhuis in een dynamische apotheek met ambitie;
  • operationele aansturing van een team bestaande uit 15 fte;
  • uitdagend verhuisproject naar nieuwe faciliteiten;
  • fulltime project met optioneel aansluitend een vaste aanstelling.

Functie

Als Teamleider ben je verantwoordelijk voor het vormgeven van de nieuwe afdeling Individuele Bereidingen, Cytostatica & VTGM. Vanuit twee bestaande teams, Cytostatica Bereidingen en Individuele Bereidingen, formeer je een nieuw team waar jij leiding aan gaat geven. In deze rol van anderhalf jaar zijn jouw speerpunten het samenvoegen van de teams en een verhuizing naar een nieuwe faciliteit. Je zorgt voor een goede onderlinge samenwerking, borgt werkprocessen en schept een veilig professioneel werkklimaat. Je hebt oog voor de individuele teamleden en de groepsdynamiek en weet de strategische plannen van het managementteam van de apotheek te vertalen naar de werkvloer. Je vervult een pioniersrol binnen een professionele, ambitieuze ziekenhuisorganisatie en verbindt de verschillende teams en disciplines.

Naast de collega’s waaraan je leiding  geeft werk je nauw samen met de apothekers, de afdeling Quality Assurance, het bedrijfsbureau en collega-teamleiders van de andere apotheekafdelingen. Een belangrijk project in deze positie is het coördineren van de verhuizing naar de nieuwbouwlocatie, inclusief het inrichten van de werkprocessen die gaan plaatsvinden op deze nieuwe locatie. Haal jij energie uit het ontwikkelen en enthousiasmeren van jouw team en heb je affiniteit met het vormgeven van organisatieprocessen? Wil je werken in een dynamische omgeving met volop uitdaging? Beschik je over projectmanagement skills en houd jij je staande in een complexe omgeving? Reageer dan direct en ga met ons in gesprek over deze unieke positie!

Profiel

  • afgeronde hbo-opleiding in combinatie met een managementopleiding;
  • leidinggevende ervaring binnen de zorg;
  • bedrijfsmatig sterk en affiniteit met projectmanagement binnen een complexe organisatie;
  • ervaring binnen een ziekenhuisomgeving en/of apotheek is een pre;
  • verbindend, ondernemend, daadkrachtig en pragmatisch;
  • planmatig sterk met uitstekende organisatorische capaciteiten;
  • positief, besluitvaardig en inspirerend.

Bedrijf

Het Catharina Ziekenhuis is een ambitieus, topklinisch opleidingsziekenhuis en staat bekend als een open, gastvrije en bovenal deskundige omgeving. Met 3500 zorgprofessionals is het Catharina Ziekenhuis vooruitstrevend en altijd op zoek naar nieuwe wegen om zorg nog beter en veiliger te maken. Innovatie speelt binnen de organisatie een belangrijke rol en op tal van terreinen wordt met geavanceerde techniek en apparatuur diagnostiek en behandeling bedreven. Het ziekenhuis is lid van Santeon Groep, een samenwerkingsverband van zeven topklinische ziekenhuizen gericht op kwaliteitsverbetering en innovatie en er wordt met landelijk veel organisaties samengewerkt, waaronder het UMC Maastricht TU/e Eindhoven.

De ziekenhuisapotheek van het Catharina Ziekenhuis is ISO 9001-gecertificeerd en heeft een GMP(z) erkenning. De apotheek is verantwoordelijk voor een veilige en doelmatige bereiding en verstrekking van geneesmiddelen aan patiënten. Met een enthousiast en vooruitstrevend apotheekteam (ongeveer 175 medewerkers) worden alle taken van de ziekenhuisfarmacie uitgeoefend ten behoeve van het ziekenhuis en diverse externe instellingen. Om ook in de toekomst alle patiënten in Nederland te blijven voorzien van kwalitatief hoogwaardige en doelmatige geneesmiddelen heeft de organisatie een aantal ambities gesteld en het bereidingencentrum uitgebreid. Daar zijn in 2021 onder andere drie cleanrooms en een nieuw laboratorium van 200 m2 bijgekomen, waarin de voorraadbereidingen gehuisvest is. Medio 2023 wordt opnieuw een nieuwbouw opgeleverd voor de Individuele Bereidingen/Cytostatica en VTGM, Distrimed Intern en Distrimed Extern. Om met het nieuwe team van Individuele Bereidingen/Cytostatica en VTGM op de nieuwe locatie doeltreffend van start te kunnen gaan is het Catharina Ziekenhuis op zoek naar een projectleider die deze verhuizing en bijbehorende processen gaat aansturen, tijdelijk dan wel voor de lange termijn.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-067-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse of Karin Hultink via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Kwaliteit

Quality Auditor

Offer
  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment till the end of April 2023
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim
Position

As a Quality Auditor you will collaborate with 15 sociable colleagues. In this dynamic role you will be responsible for supporting the Quality Assurance team. You will work according to the GMP-requirements. You are involved in batch reviews, approval of incoming material requests and subsequent batch releases. Other tasks include change control, validation and documenting in the quality systems. You will cooperate with different departments to ensure the quality of the products.

Profile
  • bachelor degree
  • experience with QA or QC in a GMP-environment
  • likes variety in tasks and able to shift quickly
  • accurate, sociable and analytical
  • great communication skills

 

Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Boxmeer. The location has approximately 45 employees who are responsible for marketing, sales, distribution and support of the products.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/22-050, to Marinda van Kalleveen: info@derksenderks.nl. For further information, please call Marinda at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Regiomanager Breda

Aanbod
  • eindverantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardige tweedelijns zorglocatie;
  • aansturen van een team van gedreven zorgprofessionals;
  • uitbouwen van de commerciële mogelijkheden in de regio;
  • succesformule toelichten aan verwijzers in de regio;
  • flexibiliteit, collegiale werksfeer en een goed arbeidsvoorwaardenpakket.

Functie

Je bent eindverantwoordelijk voor de realisatie van de bedrijfsmatige doelstellingen van de vestiging. Je zorgt voor de juiste profilering van PHI en zorgt voor de juiste aansturing, begeleiding en coaching van een team professionele zorgprofessionals, waaronder Regiebehandelaren, Psychologen, Fysiotherapeuten en Cliënt Service Medewerkers (in totaal 25 FTE). Je stelt hen in de gelegenheid om de allerbeste zorg te verlenen door hen op allerlei fronten te faciliteren en te ondersteunen. Je voelt goed aan welke ruimte je de zorgprofessionals kan geven en weet altijd wat er speelt bij het team. Daarnaast verricht je zowel koude als warme acquisitie om zodoende het netwerk aan zorgverleners te vergroten. Cliënten van PHI komen via een doorverwijzing van huisartsen en andere zorgverleners bij de organisatie terecht, waarna er een zorgvuldig behandeltraject wordt gestart. Door de organisatie op de juiste wijze bij doorverwijzende instanties te profileren, komt zij eerder én beter in het vizier om klachten van cliënten te behandelen. Als Regiomanager sta je open om op termijn ook de aansturing van een eventueel nieuw te openen vestiging over te nemen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • minimaal vijf jaar ervaring als ondernemende/commerciële manager in Life Sciences, ZBC en/of de zorg;
  • ervaring met de aansturing van zorgprofessionals in een vergelijkbare setting;
  • ervaring met acquisitie bij verwijzers (huisartsen, POH, bedrijfsartsen en medisch specialisten);
  • zelfstarter met drive, empathisch sterk en netwerkgericht;
  • flexibel, commercieel en communicatief vaardig op alle niveaus.

Organisatie

PHI is een ambulante, gespecialiseerde GGZ instelling die zich focust op de behandeling van cliënten met stemmingsstoornissen, angststoornissen en somatoforme stoornissen. Bij PHI wordt binnen een transdiagnostisch raamwerk behandeld volgens een interdisciplinaire totaalaanpak. PHI ziet de mens graag als één geheel en vindt het dan ook logisch dat iemand in tijden van ziekte of onbalans ook als één geheel wordt gezien. In de praktijk betekent dit dat er aandacht is voor geest én lichaam. PHI kent inmiddels 6 vestiging in Zuid-Nederland en gaat in de nabije toekomst verder uitbreiden.

PHI is onderdeel van Intergrin. Intergrin is een holding voor zeer gespecialiseerde tweedelijns zorgformules (hoofdvestiging in Geleen, circa 400 medewerkers, momenteel twaalf vestigingen met de intentie het aantal Rughuis- en Phi-vestigingen in Nederland verder te gaan uitbreiden). Intergrin wil de beste behandelingen realiseren voor patiënten met complexe, veelvoorkomende aandoeningen. Denk hierbij aan (chronische) rugklachten, maar ook aan psychosomatische stoornissen als angst, depressie en (lastig te duiden) psychosomatische klachten. Door geest én lichaam te betrekken in de problematiek, behaalt Intergrin indrukwekkende resultaten. De werkwijze van Intergrin is wetenschappelijk onderbouwd en wordt continu geïnnoveerd. Door multidisciplinair en innovatief bezig te zijn, blijven zij zich ontwikkelen en waarde creëren voor hun cliënten. De bedrijfsactiviteiten worden nader toegelicht op www.intergrin.nl, www.phi-med.nl en www.hetrughuis.nl.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-024-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Accountmanager Medical Devices

Aanbod
  • onderdeel worden van gedreven commercieel team op het gebied van diabetes bij een gerenommeerde internationale speler;
  • grote eigen verantwoordelijkheid;
  • totaalpakket: beheren, onderhouden en uitbouwen van (klant)relaties;
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • vormt een hecht team met Clinical Consultants.
Functie

In deze functie wordt een beroep gedaan op de hele breedte van je commerciële vaardigheden en competenties. Je wordt verantwoordelijk voor écht accountmanagement van je regio, welke je in kaart brengt, beheert en uitbouwt alsof het je eigen onderneming is. Nadat je de ins en outs van het product leert kennen, draag je bij aan de succesvolle lancering van een “hybrid closed loopsysteem” voor diabetespatiënten. Door jouw contacten zorg je ervoor dat het product een voorkeurspositie krijgt.

Samen met de Clinical Consultants, maak  je de(regio) plannen. Je analytische en strategische vaardigheden en inzichten gebruik je om de juiste samenwerkingsverbanden te creëren en ‘decision making units’ te identificeren (denk aan diabetesverpleegkundigen en andere zorgprofessionals). Jij weet van een “nee” een “ja” te maken! Hierbij ben je in staat de behoefte van de klant te vertalen naar oplossingen. Daarnaast ben je vanuit je expertise een interessante gesprekspartner.

Kortom: een inhoudelijk uitdagende functie, waarin je alle ruimte krijgt om je commerciële expertise in te zetten om zo bij te dragen aan de productlancering van deze gerenommeerde organisatie in Nederland.

Profiel
  • minimaal hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in een economische of (para-)medische richting;
  • minimaal 3 jaar commerciële buitendienstervaring in de Life Sciences of Gezondheidszorg;
  • sales professionals van buiten de Life Sciences nodigen we ook uit te reageren;
  • in staat in korte tijd een gedegen relatie op te bouwen o.b.v. intrinsieke interesse in de klant;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • je werkt uitstekend zelfstandig, maar je maakt ook graag deel uit van een team;
  • sterk verantwoordelijkheidsgevoel;
  • proactief, initiatiefrijk en hands-on;
  • resultaatgericht en groot doorzettingsvermogen.

 

Bedrijf

Ypsomed is een multinational die zich inzet om zelfzorg voor diabetespatiënten eenvoudiger en gemakkelijker te maken. Meer dan dertig jaar specialisme is terug te vinden in de kwaliteit en de slimme ontwerpen van de producten. Zij richten zich onder andere op patiënten met diabetes. Wereldwijd zijn meer dan 1.700 medewerkers actief. Zo staat ook het wereldwijde, overkoepelende merk mylife Diabetescare voor innovatieve producten en diensten van Ypsomed. Hoewel onderdeel van een grote speler is er in het team in Nederland sprake van een informele cultuur met korte lijnen. Daarnaast staat men open voor jouw ideeën en schakelt men snel. De organisatie heeft een mooi product in de “pipeline”. Vanwege de lancering van dit nieuwe product komen wij graag in contact met 2 Accountmanagers. Er loopt een denkbeeldige lijn van Leiden naar Enschede. 1 Accountmanager is verantwoordelijk voor regio Noord-Nederland (met de nadruk op de Randstad en Zwolle), 1 Accountmanager voor regio Zuid-Nederland (met de nadruk op Noord-Brabant).

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-038-DD, naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl. En vermeld daarbij of je interesse hebt in regio Noord of Zuid.

Voor meer informatie kun je bellen met Dennis Uleman of Pieter van Gelderen: 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.