vacature hrm

Global HR System Specialist

Offer
  • diverse job within a pharmaceutical company
  • interesting position to use your skills and knowledge in HR IT systems
  • temporary contract with the possibility to extend
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located at Leiden but with a tight line to the other affiliates. In order to give extra support to a project the organisation is searching for an HR System Specialist.

Position

As an HR System Specialist you will be responsible and accountable for maintenance, troubleshooting and design of HR systems. You are also accountable for partnering with the Information Systems team, Data & Reporting teams and HR Operations Service Delivery teams on system updates and to ensure any amends to requirements / processes are delivered. You will be responsible for HR Operations tools from a functional perspective and ensure they are fit for purpose (e.g. case management, knowledge management & HR Portal). Also you will be supporting minor/major software and hardware upgrades ensuring that change management procedures are followed. Another responsibility is the identification, testing and resolution of escalated incidents from frontline support teams and assist with the command & control for major incident and service outages. It is a global role, based in Leiden (The Netherlands). You will report to the Manager of the department.

Profile
  • Bachelor’s degree
  • at least 5 years of working experience
  • at least 2 years of experience in IT and/or HR IT Space
  • experience of communicating and coordinating initiatives across functional and technical boundaries
  • knowledge of “Best of Breed” HR IT Systems and integration models
  • excellent written and oral communication skills in English
  • excellent IT skills in SAP, succesfactors or/and HR connect
  • proven HR Skills
  • proven people management skills
  • a widely used international language(s) is desirable
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-025-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Regulatory Affairs Officer (0,6 – 1,0 fte)

Aanbod
  • (mede)verantwoordelijk voor de verdere uitbouw en professionalisering van Eureco Pharma;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Eureco-Pharma B.V., gevestigd in Ridderkerk, is sinds 1996 een zelfstandige onderneming die zich bezighoudt met het beschikbaar stellen van geneesmiddelen voor de Nederlandse markt. De toegevoegde waarde is het leveren van een besparing op het geneesmiddelenbudget en het oplossen van beschikbaarheidsproblemen.

Eureco-Pharma is actief in het parallel importeren en het registreren van receptgeneesmiddelen. Hierbij ligt hun focus op de intramurale (ziekenhuis)markt. Én zij maken zich sterk voor het oplossen van geneesmiddelentekorten. Hun klanten zijn ziekenhuisapothekers, openbare apotheken en groothandels in Nederland. Bij Eureco-Pharma werken ongeveer 100 mensen die zich iedere dag inzetten voor betaalbare en toegankelijke farmaceutische zorg. De organisatie weet zich te onderscheiden door haar sterke leverbetrouwbaarheid en hoge servicegraad. De kernwaarden die zij zowel intern als extern hanteren zijn: Betrokkenheid, Deskundigheid, Verbetering en Betrouwbaarheid. De organisatie heeft de afgelopen jaren een sterke autonome groei doorgemaakt, zowel in omzet als in een organisatorische professionalisering. Om verder vorm te geven aan de groei is Eureco-Pharma op zoek naar een enthousiaste Regulatory Affairs Officer.

Functie

De afdeling Regulatory Affairs draagt zorg dat de farmaceutische producten voorzien zijn van de juiste juridische licenties, de handelsvergunningen. Hierdoor kan de veiligheid en werkzaamheid van producten gecontroleerd worden. Als Regulatory Affairs Officer combineer je jouw wetenschappelijke, juridische en zakelijke kennis over geneesmiddelen om ervoor te zorgen dat deze voldoen aan de wettelijke regels. Hiervoor coördineer je de processen zodat de geneesmiddelen gedurende de gehele levenscyclus voldoen aan wet- en regelgeving. Je rapporteert rechtstreeks aan de Manager Quality Assurance & Regulatory Affairs en je werkt nauw samen met de Regulatory Affairs collega´s op de afdeling.

 Taken en verantwoordelijkheden

  • aanvragen en onderhouden van handelsvergunningen en notices door middel van het verzamelen van relevante informatie voor de dossiervorming;
  • indienen en zorgdragen voor een efficiënte doorloop van registratiedossiers bij de autoriteiten (nationale procedures);
  • behandelen en bewerken van de (e-)CTD files (Module 1);
  • informeren van de merk-, registratie- en patenthouder met betrekking tot geneesmiddelen;
  • verwerken van de juiste informatie bij externe bronnen en partijen op basis van de inhoudelijke productgegevens;
  • verantwoordelijk voor de uitvoering en controle van alle wettelijke prijsbepalingen, zoals Wet Geneesmiddelen Prijzen (WGP);
  • signaleren en adviseren van de interne organisatie over product gerelateerde richtlijnen, wetten en beleid;
  • verantwoordelijk voor de verwerking en afhandeling van meldingen m.b.t. bijwerkingen, speciale omstandigheden en verzoeken om medische informatie;
  • follow-up van toekomstige ontwikkelingen in regelgeving en implementatie van nieuwe voorschriften in het bedrijf;
  • monitoren dat de huidige strategie en documentatie voldoet aan de voorschriften of richtlijnen.
Profiel
  • hbo werk en denkniveau;
  • aantoonbare kennis en affiniteit met registratiedossiers van geneesmiddelen;
  • relevante kennis van wet- en regelgeving;
  • in staat om grote hoeveelheden informatie te analyseren om zo: fouten op te sporen, informatie te verwerken in diverse systemen en conclusies te trekken;
  • communicatief sterk;
  • goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, Duits en Engels is een pré;
  • ervaring in het werken met ERP- en CRM-systemen, Microsoft Dynamics NAV en Microsoft Dynamics CRM is een pré.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-023-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans of Anneke Aangeenbrug via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

vacature kwaliteit

Quality System Business Process Expert

Offer
  • An challenging job within a global healthcare company.
  • An operational role in an international environment.
  • A temporary contract till the end of August 2020.
Organisation

Our client is internationally active in the healthcare industry. They produce and sell their products to the international market. They are always looking for new innovative medical device products by investing in research and development. With these investments they hope to stay on top of the market. They design the product through the eyes of the end-user combined with an appealing design.  The organisation is always looking for improvement of their processes. therefore they like to get in touch with a Quality System Business Process Expert.

Position

The Quality System Business Process Expert supports the development, deployment and maintenance of the Quality Management System (PQMS), ensuring cross sector standardization and regulatory compliance.
Together with a cross functional project team you will work on the roll out of End-to-End (E2E) processes and software applications from the Integrated Landscape, ensuring compliance to regulations is maintained throughout the project.
In this role you will be responsible to support E2E Programs and business / market PQMS teams with the deployment of E2E processes and PIL software applications. As well as giving support to the E2E Programs to ensure E2E process content and validated software applications are available in time to meet deployment timelines. You ensure QMS deliverables are embedded in the project plans to ensure compliance to regulations. But you will also keep oversight of deployment projects and ensure E2E process content, validated software applications and QMS deployment deliverables will be available per the agreed schedule. Furthermore you support business / market PQMS teams with timely completion of impact assessments, identification of appropriate Q&R activities and closure of defined actions. By support business / market PQMS teams you maintain oversight of scheduled projects. Also you provide visibility on PEPF QMS Deployment statuses and Project Deployment Readiness.

Profile
  • Bachelor’s degree or equivalent preferably in a scientific discipline.
  • Minimum of 7 years of experience working in Quality Assurance / Quality Engineering / Quality Systems supporting multiple functional disciplines within a global medical (device/pharma) industry.
  • Proven experience in Quality Management System processes, including cross sector or business process standardization (desired), ensuring effectiveness and efficiency while maintaining compliance with worldwide regulations.
  • A comprehensive understanding of the diverse worldwide medical device quality regulations, including areas of device design, development, manufacture, distribution, worldwide device marketing, sales, service, and post-market surveillance.
  • This position requires an extensive knowledge of FDA QSR’s, ISO 13485, GMP’s and other worldwide Quality System Regulations.
  • An ability to successfully communicate and educate Quality Management System regulations, policies and strategies to teams at all levels of the organization.
  • Experience with deployment of Quality Management System processes as identified.
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT20-023-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Inkoper (Direct Channel)

Aanbod
  • sleutelrol met een breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • doorgroeimogelijkheden;
  • invloed op je eigen succes;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Eureco-Pharma B.V., gevestigd in Ridderkerk, is sinds 1996 een zelfstandige onderneming die zich bezighoudt met het beschikbaar stellen van geneesmiddelen voor de Nederlandse markt. De toegevoegde waarde is het leveren van een besparing op het geneesmiddelenbudget en het oplossen van beschikbaarheidsproblemen.

Eureco-Pharma is actief in het parallel importeren en het registreren van receptgeneesmiddelen. Hierbij ligt hun focus op de intramurale (ziekenhuis)markt. Én zij maken zich sterk voor het oplossen van geneesmiddelentekorten. Hun klanten zijn ziekenhuisapothekers, openbare apotheken en groothandels in Nederland. Bij Eureco-Pharma werken ongeveer 100 mensen die zich iedere dag inzetten voor betaalbare en toegankelijke farmaceutische zorg. De organisatie weet zich te onderscheiden door haar sterke leverbetrouwbaarheid en hoge servicegraad. De kernwaarden die zij zowel intern als extern hanteren zijn: Betrokkenheid, Deskundigheid, Verbetering en Betrouwbaarheid. De organisatie heeft de afgelopen jaren een sterke autonome groei doorgemaakt, zowel in omzet als in een organisatorische professionalisering. Om verder vorm te geven aan de groei is Eureco-Pharma op zoek naar een enthousiaste Inkoper.

Functie

Als Inkoper werk je nauw samen met de afdelingen Sales, Customer Service en Supply Chain. Je bent op operationeel niveau verantwoordelijk voor de inkoop van de producten van Eureco-Pharma in het directe kanaal. Dit doe je op basis van maandelijkse salesforecast en afspraken met de leveranciers. Naast inkoopprijs en leverbetrouwbaarheid, is de relatie met de leverancier en de mogelijkheden van het verder uitbouwen hiervan een belangrijke parameter voor de onderhandelingen/contractering van de leverancier. Het is van belang dat je dit spanningsveld op de juiste manier weet te managen door de risico’s goed in te schatten, hier tijdig op te anticiperen en te rapporteren aan de manager en/of de afdeling Business Development. Als Inkoper Direct Channel ben je operationeel het eerste aanspreekpunt voor alle leveranciers in het directe kanaal en daarmee verantwoordelijk voor het operationele relatiebeheer van deze strategische partners. Daarbij heb je een proactieve rol bij het uitbouwen van het assortiment en ben je verantwoordelijk voor het verbeteren van dit inkoopproces. De Inkoper Direct Channel stuurt mede inhoudelijk de Purchase Assistant aan en delegeert licht operationele taken.

Profiel
  • relevante ervaring met de farmaceutische business is een sterke pre;
  • minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • tenminste 2 jaar relevante werkervaring in een inkoopfunctie;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, kennis van de Duitse taal is een pre;
  • ervaring met het werken met ERP- en CRM-systemen, Microsoft Dynamics NAV en Microsoft Dynamics CRM is een pre;
  • voldoende kennis van relevante Office-pakketten.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-022-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans of Anneke Aangeenbrug via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature kwaliteit

Quality Specialist

Offer
  • working in an international environment
  • dynamic and challenging role
  • good secundaire benefits
Organisation

Our client is a supplier of high-quality medical products. They specialise in products for wound, continence, diabetes and acute (first aid) care. They offer a wide range of brands, including their own. These products have been developed on the basis of the latest insights and developments in healthcare. They are a dynamic and fast-growing company with 50+ employees. Our client has an open, informal culture with short lines of communication. Hard work go hand in hand with solidarity and a pleasant working atmosphere. This position is based in Venray.

Position

As a Quality Specialist you will be part of the Quality Department and report to the Quality Manager. You work closely together with the Product Managers. You will be responsible for the preparation and maintenance of the technical files in support of CE marking of existing and new medical devices. Besides this you will assess the production methods and quality processes at suppliers and distributors. You will make root cause analyses through quality data analysis and failure analysis process and implement the corrective and preventive actions. Other tasks may include performing internal and external audits of products and (production)processes and executing the post market surveillance plan. Besides this you will demonstrate compliance of the quality processes during audits and inspections by our clients Notified Body, customers and regulatory authorities.

Profile
  • bachelor or master with minimum 3 years’ experience
  • experience with the medical device sector in wound, continence, diabetes and acute (first aid) care is a plus
  • trained and knowledge of process and product audits
  • experience with ISO13485 and medical devices regulation is a big plus
  • good analytical and logic deduction skills, problem solver
  • good communication and negotiation skills
  • strong oral and written communication in Dutch and English
  • preferably located in Venray (NL) area
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/19-064-DD, to Djamila Hagemans : info@derksenderks.nl.

For further information, please call Djamila Hagemans at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our Client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature techniek

Lab Computerised System Validation Engineer

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot half december met kans op verlenging.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 Functie

Als Lab Computerized System Validation (CSV) Engineer ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van alle facetten van de levenscyclus van gecomputeriseerde laboratorium apparatuur zoals bijvoorbeeld een TOC, ICP of coulometer. Je zorgt ervoor dat, in nauwe samenwerking met de Subject Matter Experts en Quality Assurance, de SDLC kwalificatiedocumenten inclusief bijbehorende procedures opgesteld worden, die voldoen aan alle interne en externe regelgeving, waaronder alle data-integriteitseisen. Na uitvoering van de testfase wordt een kwalificatierapport opgesteld. Na een succesvolle kwalificatie wordt het systeem vrij gegeven voor (vrijgifte) analyses. In deze rol zul je dus veel bezig zijn met het opstellen van kwalificatieprotocollen ten behoeve van gecomputeriseerde laboratoriumapparatuur. Daarnaast verzorg jet het opstellen van change requests voortkomend uit eventuele technische issues en zie je erop toe dat wijzigingen correct worden uitgevoerd. Daarnaast zul je als projectleider optreden voor de kwalificatie van laboratoriumapparatuur en zul je testen laten uitvoeren (accepteren van het uitgevoerde werk) en eindrapportages opstellen. Als Lab CSV Engineer zul je je tevens bezighouden met het doen van verbetervoorstellen op basis van  analyse tot verbetering/optimalisatie, inclusief de juiste implementatie van deze voorstellen volgens de van toepassing zijnde procedures.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

Profiel
  • minimaal hbo Chemische, Farmaceutische of (Proces) Technische achtergrond;
  • minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een laboratoriumomgeving;
  • ervaring met en kennis van projectmanagement;
  • ervaring in het schrijven van kwalificatiedocumentatie in de Engelse taal;
  • ervaring met data-integriteit en overige relevante richtlijnen;
  • oplossingsgericht denken binnen de kaders van GMP;
  • goed kwaliteits- en veiligheidsbewustzijn;
  • uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden naar verschillende niveaus in woord als schrift.

 Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/19-129-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je/uw reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die u zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature kwaliteit

Commisioning and Qualification engineer

Offer
  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment till the end of 2020
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim
Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Oss.

 Position

As a Commisioning and Qualification (CQ) Engineer you will support internal manufacturing operations, and continuously improve and innovate. You will work across many diverse areas including Biological, Automation, Capital Projects, Maintenance, Safety, Process Development, Technical Services, Utilities and Validation. As a CQ Engineer you will also support projects in manufacturing facility and associated equipment. You will make sure systems and facilities are safe, efficiently utilized, reliable and that they meet GMP, regulatory and production requirements in support of IPT operation and maintenance. Besides this you will implement process improvement projects to meet with new technology, new engineering standards and new code and practices for process & energy efficiencies, process safety and quality compliance.

Other tasks may include the development and implementation of plans to optimize existing equipment to support new product introduction to the manufacturing facility. But also analyzing, developing and administrating engineering change controls and process safety assessments on site, related to projects in the manufacturing facility.

 Profile
  • Bachelor degree in Process-, Biotech- or Chemical Engineering or comparable field of education
  • preferably 3-5 years relevant technical experience within the pharmaceutical or manufacturing industry
  • experience in process engineering to carry out feasibility studies
  • experience in developing and implementing technical solutions
  • experience with process / facilities equipment operation, reliability and project life cycle planning and execution.
  • project management skills, planning, costing and scheduling implementations, working with multi-functional teams
 Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/19-187-DD, to Djamila Hagemans: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Djamila Hagemans at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our Client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

If this is not quite the position you are seeking, please check https://www.derksenderks.nl/vacatures for other interesting jobs!

vacature kwaliteit

Associate Systems & Compliance officer

Offer
  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment until at least September 2020
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim
Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Boxmeer. The location has approximately 45 employees who are responsible for marketing, sales, distribution and support of the products.

 Position

As an Associate Systems & Compliance officer you will support the supplier management regarding Technical Quality Agreements (TQAs) and Supplier Transparency (ST). You are responsible for maintenance and improvement of the TQA writing process, as well as for planning, writing and archiving of TQAs. As the ST expert, you are responsible for development and maintenance of the process for entering the correct data in supplier transparency. Besides this, you will support the organisation in the maintenance and execution of the routinely tasks and the organisation (internal customers) on a daily basis regarding operational issues. You will also support the improvement and development of the assigned Quality Systems in line with the Site QMS strategy. Other tasks may include to measure and report system status and system performance to support insight in the quality and compliance status of the site.

Profile
  • Bachelor working and thinking level.
  • experienced in GMP/Quality related role
  • 3-5 years’ experience in GxP
  • knowledge of internal and external compliance requirements and quality guidelines
  • project management understanding and capable to fulfil project lead roll
  • self-starting, can do attitude
  • strong organizational skills and ability to manage multi tasks at one time
  • projectmanagement skills and able to lead and motivate a group
  • strong oral and written communication skills in English and Dutch
 Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/19-188-DD, to Djamila Hagemans: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Djamila Hagemans at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

If this is not quite the position you are seeking, please check https://www.derksenderks.nl/vacatures for other interesting jobs!

farma – pharmaceutical – farmacie – pharmacy – steriel – verpakkingen – productie – sterile – GMP – QA – Kwaliteit – Quality – Microbiologie – Production – Compliance – Farmaceutische – procestechnologie – chemie – richtlijnen – tijdslijnen – regulatory – wet en regelgeving – capa – correctieve – preventieve acties – pharmaceutical specialist – Subject matter Expert – continuous improvement – verbeteringen – technische – operartions – biotech – injectie – medical device – vriesdroog – manufacturing – division – geneesmiddelen – drug – logistiek – parenterale – productiefaciliteit – cleanrooms – aseptische

vacature sales-marketing

Field Manager

Offer
  • challenging opportunity where your experience sets an example for the team
  • act as a Fieldcoach and Key Accountmanager at the same time
  • the flexibility to take on and develop new projects for patient access
  • ability to work crossfunctional with differente stakeholders
  • good primary and secondary employment conditions
Organisation

The organisation is an international company with multiple offices around the world. It is their vision to become the preferred care partner in improving peoples lives around the world. The organizational culture is characterized by a high degree of drive and passion to really make the difference when it comes to improving the quality of life of the patients. Because of the unique market approach and the strong positioning of its products, the organisation has been able to achieve excellent business results for years. To gain more success, they decided to expand their team with a Field Manager for The Netherlands.

Position

As a Field Manager you identify, prioritize and engage according to plan with key stakeholders to maximize patient access in primary care setting with appropriate value proposition. The realization of field patient access objectives, primary care sales target and national sales target is also your responibility. You will support patient access activities with appropriate value proposition towards stakeholders that are primarily engaged with by Sales Force or Patiens Solutions Managers or MSL. You proactively identify and act upon changing patient journey and concomitant consequences for the primary care strategy. You will integrate Health Economics into Patient Access activities and also identify access field opportunities and barriers. You participate in Patient Solutions Teams as required to drive effective Patient Access activities across priority solutions. By demonstrating your broad knowledge of all the therapeutic areas and access environment you provide input to the organization. As a Field Manager you will be accountable for the goals of Patient Solutions, by supporting the Stakeholder Engagement Manager. You will make sure that the Field Sales Team functions well and motivate, develop and coach the Accountmanagers, this in close collaboration with the Sales Manager. It is your role to participate in the hiring process of new Field Sales employees and give support and input to the manager concerning the need for training and development so that they can create a personal development and coaching plan for each individual. As a Field Manager you will work in close collaboration with internal and external stakeholders and report to the Sales Manager.

Profile
  • at least a Bachelors degree
  • at least 5 years of experience in a complex sales role
  • relevant work experience in field coaching and the pharmaceutical industry
  • knowledge (and a network) of the national health system structure
  • understanding and correct adoption of the scientific relevant literature
  • high level of communication skills in both Dutch and English
  • driver’s license
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/19-065-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

vacature sales-marketing

Open sollicitatie: Commerciële medische professionals

Aanbod
  • uitdagende posities binnen verschillende life science organisaties;
  • zelfstandige en verantwoordelijke functies van uitvoerend tot strategische niveau;
  • een detacheringcontract of samenwerkingsovereenkomst van Derks en Derks Detachering voor de looptijd van de opdracht.
Bedrijf

Derks & Derks Detachering is opgericht in 2007 en uitgegroeid tot een detacheringsbureau met evidence based personeelsoplossingen voor de farmaceutische, voedingsmiddelen en medische industrie. Onze relaties zijn actief op verschillende werkvelden en bijna allemaal internationaal georiënteerd. De meeste relaties hebben een lange historie binnen Nederland. Onze relaties zijn actief op zoek naar manieren, om de kwaliteit van leven van mens of dier ter verbeteren. Onze relaties zijn met enige regelmaat op zoek naar commerciële medische professionals, daarom komen vrij graag in contact met gedreven professionals.

Functie

Als commerciële medische professional ben je inzetbaar in de farmaceutische, voedingsmiddelen of medische industrie. Je hebt werkervaring opgedaan op het gebied van gebied van sales, marketing, market access of medical affairs binnen de genoemde branches. Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen in de markt om de geneesmiddelen, voedingsmiddelen of medische hulpmiddelen beter te positioneren in de markt en hiermee de verkopen te verhogen. Je bent actief geweest op uitvoerend of strategische niveau en klaar voor een nieuwe uitdaging.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • ervaring in een uitvoerende en/of leidinggevend functie;
  • ervaring binnen de farmaceutische en/of voedingsmiddelen en/of medische industrie;
  • ervaring binnen sales, marketing, market access en/of medical affairs;
  • verantwoordelijkheidsgevoel met sterk kwaliteitsbesef;
  • teamspeler, maar zelfstandig kunnen werken;
  • uitstekende communicatief vaardigheden in de Nederlandse taal en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DO/18-006-DD, naar mevrouw Sandra van Putten van Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kunt u bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.