Recruiter MSP

Waarom kiezen voor Derks & Derks?

  • Wil je deel uitmaken van een dynamisch team waarin je samenwerkt met gepassioneerde collega’s?
  • Droom je ervan om een uitgebreid netwerk van getalenteerde kandidaten op te bouwen en te beheren?
  • Zoek je een baan waar jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat?

 

Jouw Uitdaging: Recruiter MSP

Wij zijn op zoek naar een Recruiter MSP (Managed Service Provider) die gedreven wordt door diversiteit en de uitdaging om tijdelijk talent aan te trekken. Als Recruiter MSP speel je een cruciale rol in het beheren van diverse MSP-programma’s, waaruit de wervingsaanvragen binnenstromen. Je bent de spil in het proces, van het schrijven van vacatureteksten tot het interviewen van geschikte kandidaten en het voorleggen van profielen aan onze opdrachtgevers. In deze brede en verantwoordelijke functie werk je samen met een team om resultaten te behalen. Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en beheren van diverse Managed Service Provider (MSP) programma’s in de Life Sciences. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van wervingsverzoeken van onze belangrijkste opdrachtgevers in de wereld van Life Sciences. Als spin in het web, vind je vanuit jouw netwerk een passende oplossing. Dit doe je door middel van het schrijven van wervende vacatureteksten, interviewen van kandidaten, opbouwen van een netwerk van professionals en het afstemmen met de opdrachtgevers. Je bent ook verantwoordelijk voor het aannemen van nieuwe professionals en de samenwerking met ZZP’ers, maar ook samenwerken met derde partijen behoort tot de mogelijkheden. Je denkt hierbij out-of-the-box, en bovenal in mogelijkheden!

 

Wat ga je doen?

  • Je identificeert, benadert en draagt geschikte kandidaten voor diverse functies voor.
  • Je zorgt voor een vlotte afhandeling van wervingsvraagstukken en volgt ze nauwgezet op.
  • Het analyseren van trends bij klanten is een essentieel onderdeel van je werk, zodat we de processen kunnen aanpassen aan hun behoeften.
  • Je onderhoudt actief contact met potentiële kandidaten en breidt ons netwerk uit.
  • Regelmatig overleg met diverse klanten is cruciaal om sterke relaties en succesvolle samenwerkingen te waarborgen.

Dit alles doe je in nauwe samenwerking met een groeiend en collegiaal team, waarbij jouw kwaliteitsdenken en vermogen om structuur aan te brengen, in combinatie met uitstekende communicatieve vaardigheden, van onschatbare waarde zijn.

 

Jouw Profiel

  • afgeronde hbo-opleiding;
  • ervaring in recruitment is niet vereist;
  • bedreven in project- en procesmatig werken;
  • daadkrachtig, stressbestendig en uiterst nauwkeurig in je aanpak;
  • vloeiende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

 

Over Derks & Derks

Derks & Derks is een vooraanstaand full-service HR-adviesbureau met meer dan twintig jaar ervaring. We verbinden opdrachtgevers met hooggekwalificeerde kandidaten in de Life Sciences sector. Onze bedrijfscultuur is hands-on, open en informeel. We geloven in betrokkenheid en gedeelde verantwoordelijkheid voor het behalen van resultaten. Harde individuele KPI’s zijn bij ons niet aan de orde. Persoonlijke ontwikkeling is een kernwaarde en we hechten veel waarde aan plezier op de werkvloer.

Bij Derks & Derks kun je rekenen op een inspirerende omgeving, inclusief borrels, gezamenlijke lunches, dagelijkse tafelvoetbalwedstrijdjes, een stijlvol kerstdiner, jaarlijkse beachvolleybalevenementen en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Als deze uitdagende en veelzijdige rol aansluit bij jouw ambities, willen we graag van je horen. Neem contact met ons op voor je sollicitatie of meer informatie, en maak deel uit van ons enthousiaste team bij Derks & Derks! Bouw mee aan ons succesverhaal.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/24-219-DD naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, smsen of Whatsappen met Marlies Dingemans via +31 (0)6 45316342.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

 

Inkoper

Aanbod

  • verantwoordelijke en zelfstandige rol bij een topklinisch ziekenhuis;
  • bij een ambitieuze apotheek en collegiaal team werken;
  • inkoop binnen de apotheken van het ziekenhuis optimaliseren en verder professionaliseren;
  • veel flexibiliteit waaronder een contract voor 32 tot 36 uur per week;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket met een marktconform jaarsalaris.

 

Functie

Als (Farmaceutisch) Inkoper ben je verantwoordelijk voor de inkoop van geneesmiddelen, grondstoffen en aanverwante producten voor de apotheek van het ziekenhuis (klinisch en poliklinisch). Naast ondersteuning van het dagelijkse inkoopproces, ondersteun je bij het sluiten van leveranciersovereenkomsten, meerjarenprognoses en de strategiebepaling hoe in de nabije toekomst beter en efficiënter kan worden ingekocht. Je bent eerste aanspreekpunt voor de farmaceutische groothandel, farmaceutische industrie en grondstofleveranciers. Je werkt samen met de operationele inkopers, de ziekenhuisapothekers verantwoordelijk voor dure geneesmiddelen en assortimentsbeheer, poliklinisch apotheker en het management van de apotheek . Daarnaast werk je regionaal samen met andere inkopers binnen de Ziekenhuisapothekers Rijnmond Inkoopgroep. Binnen de domeinen inkoop, verkoop en logistiek ben jij het aanspreekpunt en verantwoordelijk voor de totstandkoming van de inkoopafspraken en mogelijke verbetermogelijkheden.

Als Inkoper ben je proactief, nauwkeurig en schakel je snel. Je kunt effectief communiceren en hebt gevoel voor urgentie wanneer er problemen met de levering van medicijnen dreigen te ontstaan. Je gaat creatief en open-minded te werk en vanuit jouw expertise draag je bij aan de professionele zorg voor de patiënten van het ziekenhuis.

 

Profiel

  • je beschikt over hbo werk- en denkniveau en relevante opleiding zoals NEVI;
  • ervaring met inkoop binnen een zorgomgeving (bij voorkeur met inkoop van medicijnen);
  • financieel sterk en ervaring met leveranciers-en contractmanagement;
  • goede onderhandelvaardigheden, overtuigingskracht en organisatiesensitiviteit;
  • groot oplossend vermogen, stressbestendig en daadkrachtig;
  • proactief, communicatief sterk en verbindend;
  • affiniteit met geautomatiseerde systemen als ZAGIS, Pharma-Insights en HIX zijn een pre.

 

Organisatie

Het Albert Schweitzer Ziekenhuis is een topklinisch ziekenhuis (lid van vereniging STZ) met drie locaties en een buitenpolikliniek. Het Albert Schweitzer Ziekenhuis biedt een interessante combinatie tussen klinische zorg van topniveau én (basis)zorg dicht bij mensen. Er werken in totaal zo’n 3.500 medewerkers met hoofd, hart en ziel voor alle patiënten. In totaal zijn zo’n 250 medisch specialisten en 250 vrijwilligers voor het ziekenhuis actief.

De apotheek van het Albert Schweitzer ziekenhuis bestaat uit een klinische en een poliklinische tak en levert farmaceutische zorg aan patiënten in de regio, zowel binnen als buiten het ziekenhuis. De apotheek heeft een hoog ambitieniveau en is nauw betrokken bij de dagelijkse behandelprocessen van alle patiënten. De bereidinsgafdeling produceert onder de naam ‘A+ Apotheek’ als ‘grootbereider’ geneesmiddelen voor de eigen patiënten van het ziekenhuis, maar ook voor andere apotheken en ziekenhuizen in Nederland. De A+ Apotheek is een samenwerkingsverband met het Amphia ziekenhuis in Breda.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-112, naar Karin Hultink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975. Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Senior Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod

• verbindende rol binnen een complex en dynamisch werkveld;
• intern adviserend en richting gevend aan een strategisch inkoopbeleid;
• ruimte voor eigen visie, strategie bepaling en ondernemerschap;
• contractpartner zorgverzekeraars;
• schakel tussen zorgkantoor, gemeenten en Altrecht;
• hybride werken met regie op eigen agenda;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 cao GGZ.

 

Je functie

Als accountmanager zorgverkoop werk je binnen de afdeling Financiën, Control & Zorgcontractering en rapporteer je rechtstreeks aan de directeur. Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met zorgkantoren, verzekeraars en gemeenten om tot goede samenwerking en heldere afspraken te komen. Je taken omvatten onder andere:

  • Positioneren van Altrecht binnen de zorgverkoopcyclus en signaleren van kansen en bedreigingen in de markt.
  • Onderhouden van relaties met alle relevante stakeholders en bewaken van lopende contractafspraken.
  • Implementeren en monitoren van contractafspraken en richten op nieuwe aanbestedingen en gerelateerde onderhandelingsprocessen.
  • Initiëren van verbeterprojecten, onderbouwd met business cases.
  • Optimaliseren en professionaliseren van het contracteerproces binnen de organisatie.

 

In deze veelzijdige sleutelpositie werk je nauw samen met een directe collega. Je krijgt  de ruimte om eigen visie, strategie en ondernemerschap in te brengen. Op vaste dagen ontmoeten we elkaar op kantoor, maar daarbuiten heb je de flexibiliteit om vanuit huis te werken of op een van onze andere locaties. Deze flexibiliteit geeft je regie over je eigen agenda en balans in je werkweek. Als energieke verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van een netwerk, en met een scherp cijfermatig en analytisch inzicht, ben je goed uitgerust om deze uitdaging aan te gaan!

 

Wat krijg je

  • Een salaris in FWG 65 van de GGZ CAO. De range loopt van € 4.785,- tot € 6.254,- op basis van 36 uur. Inschaling is  afhankelijk van ervaring.
  • Een contract voor 32 tot 36 uur per week, voor de duur van een jaar met zicht op een vaste aanstelling/onbepaalde tijd.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand).
  • 8% vakantiegeld.
  • 144 vakantie-uren, 22 bovenwettelijke vakantie-uren en 35 verlofuren per jaar (bij een fulltime dienstverband).
  • Vergoeding woon-werkverkeer.
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je fiscaal vriendelijk jouw salaris kunt inzetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement.
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen door middel van scholing of andere vormen van persoonlijke ontwikkeling.
  • En nog veel meer! Zie de GGZ CAO.
Profiel

• afgeronde (bedrijfskundige) opleiding op minimaal hbo niveau;
• minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen de contractering met verzekeraars;
• kennis van wet- en regelgeving en dit kunnen vertalen naar concrete adviezen en beleid;
• een energieke verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van een netwerk;
• organisatiesensitief, empathisch en gevoel voor humor;
• cijfermatig en analytisch sterk, initiatiefrijk en ambitieus;
• actueel beeld van de ontwikkelingen en ruime kennis van de GGZ.

Organisatie

Altrecht is een specialistische GGZ-instelling in de regio Utrecht. Samen met de netwerkpartners (zoals het wijkteam, huisartsen, informele zorg) vormen ze het Netwerk Mentale Gezondheid in de regio Utrecht en wordt gezorgd dat elke burger toegang heeft tot passende ondersteuning of behandeling. Als de expertise nodig is, wordt met iemand gekeken naar zijn of haar eigen vraag of geholpen om deze scherp te maken. Dit doet Altrecht met de cliënt, de mensen die voor hem of haar belangrijk zijn, de professionals, ervaringsdeskundigen en netwerkpartners.
De visie van Altrecht op mentale gezondheid, transdiagnostische, integrale en herstelgerichte behandeling wordt proactief uitgedragen op de plekken waar Altrecht vertegenwoordigd is. Daarnaast wordt er geëxperimenteerd door middel van onderzoek en innovatie met nieuwe behandelvormen, ontwikkelt men de (specialistische) kennis en expertise door en zetten deze in op digitalisering van het behandelaanbod. Jaarlijks behandelt Altrecht zo’n 15.000 mensen. Bij Altrecht werken ongeveer 1900 mensen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-138-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 06-51103975. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Senior Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
  • uitdagende positie met impact op de strategie van een modern en toegankelijk ziekenhuis in Gouda;
  • verbindende rol richting zorgverzekeraars, partners en stakeholders;
  • ruimte voor jouw visie en ondernemerschap en impact als eerste aanspreekpunt in onderhandelingen;
  • arbeidscontract van 28-32 uur per week met mogelijkheid tot hybride werken;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 CAO Ziekenhuizen.
Functie

Als Senior Adviseur Zorgverkoop ben je verantwoordelijk voor het maken van de juiste afspraken tussen het Groene Hart Ziekenhuis en zorgverzekeraars en draag je bij aan toekomstbestendige inrichting van zorg in de regio en een financieel gezond ziekenhuis. Je bent relatiemanager en onderhandelaar in één. Dit betekent dat jij het Groene Hart Ziekenhuis goed weet te vertegenwoordigen en tegelijkertijd duurzame relaties onderhoudt en uitbouwt.

Binnen een complex speelveld ontwikkel je verkoopstrategieën, vertaalt je interne ambities naar een extern verkoopplan en pak je de lead in de onderhandelingen met zorgverzekeraars. Je fungeert als eerste aanspreekpunt, waarbij je zorg draagt voor contract- en relatiebeheer met zorgverzekeraars. Je stemt veelvuldig af met interne stakeholders en houdt toezicht op de uitvoering van de afspraken in de vorm van naleving en monitoring. Daarnaast volg je trends en ontwikkelingen op de markt en vertaal je deze signalen naar analyses. Op basis hiervan adviseer je de organisatie over commerciële kansen en strategische ontwikkelingen. Als Senior Adviseur Zorgverkoop rapporteer je aan de Manager Zorgverkoop en werk je nauw samen met de Business Analist Zorgverkoop die jou ondersteunt bij het organiseren van het gehele zorgverkoopproces. Gezamenlijk zorgen jullie dat de afspraken tussen ziekenhuis en zorgverzekeraars bijdragen aan een financieel gezonde organisatie en aan een toekomstbestendige inrichting van de zorg in de regio.

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding, bijvoorbeeld in de richting van bedrijfskunde of economie;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare zorgverkoop/-inkoop rol;
  • kennis van zorgcontractering, de financiering van zorg en relevante wet- en regelgeving;
  • goede onderhandelingsvaardigheden en gewend binnen een complex speelveld te werken;
  • relatiegericht met uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • analytisch, proactief en zelfstandig.
Bedrijf

Het Groene Hart Ziekenhuis is gelegen in de regio Gouda in het Groene Hart van Nederland. Het ziekenhuis staat bekend om zijn toewijding aan hoogwaardige zorg en service aan patiënten en vervult een toonaangevende rol in de regio. Het GHZ levert brede basiszorg (waaronder o.a. oncologische zorg, acute zorg en verloskundige zorg) op verschillende medische terreinen. Groot genoeg voor brede zorg, maar kleinschalig genoeg voor een toegankelijke en hartelijke cultuur met korte lijnen.

Naast de medische zorgverlening streeft het Groene Hart Ziekenhuis ernaar om een gastvrije en ondersteunende omgeving te bieden voor patiënten en hun families. Het ziekenhuis investeert in moderne faciliteiten, technologie en medische expertise om aan de behoeften van de regio te voldoen. Daarnaast werkt het nauw samen met andere zorgverleners en instellingen in de regio om een geïntegreerd zorgnetwerk te bieden dat de continuïteit van zorg bevordert. Met een focus op kwaliteit, veiligheid en patiëntgerichtheid, heeft het Groene Hart Ziekenhuis een no-nonsense houding en oog voor elkaar.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-093-DD, naar Lysanne Lakerink: info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Lysanne via 06 45 32 89 54. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

 

Head of Operations / Lid MT

Aanbod
  • De visie van MedApp vertalen naar operationele doelstellingen;
  • aansturen van alle operationele teams (34 FTE);
  • concretiseren van de verander- en groei-agenda;
  • vormgeven aan forse groei van kwalitatief hoogwaardige online apotheek:
  • onderdeel van hecht collegiaal team met sterke winnaarsmentaliteit;
  • internationaal samenwerken aan innovatieve farmaceutische dienstverlening;
  • uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket.
Functie

Je bent organisatorisch verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van MedApp naar een ‘next level’. Jouw sterke operationele focus en strakke organisatiemanagement maken dat de organisatie de juiste beweging naar de toekomst maakt. Je maakt de strategie waar en wijzigt en verbetert processen en structuren. Je geeft leiding aan de interne organisatie en krijgt te maken met veel dynamiek: de ontwikkeling van de organisatie gaat vanwege successen erg snel, waardoor complex medicatiegebruik in Nederland steeds makkelijker en toegankelijker wordt. Tegelijkertijd staat MedApp aan het begin van haar nieuwe leven en wordt naar marktleiderschap gestreefd.

Natuurlijk ben je verantwoordelijk voor het behalen van de groeidoelstellingen op een zo gestructureerd mogelijke manier. Je werkt met een fris energiek team, brengt structuur aan, helpt prioriteren, realiseert teamuitbreiding, signaleert procesoptimalisatie en zorgt dat processen lean worden ingericht, schakelt met stakeholders, draagt bij aan de positionering en stelt op alle niveaus kritische vragen die mensen aan het denken en in beweging zetten. Kortom, een cruciale strategische ‘aandrijf’-rol binnen een supersnel groeiende, online georiënteerde organisatie vol ambitie waarin je bijdraagt aan de kwaliteit van de gezondheidszorg in Nederland (en Europa) en tegelijkertijd successen viert en commerciële doelstellingen nastreeft.

Profiel
  • afgeronde relevante opleiding op minimaal hbo-niveau;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een operationeel leidinggevende rol binnen een snelgroeiende, dynamische omgeving;
  • aantoonbare track record in het aansturen van multidisciplinaire en complexe organisaties
  • aantoonbare affiniteit met (e)- pharmacie en/of farmaceutische groothandel is een pre;
  • ervaring in een rol met P&L verantwoordelijkheid geldt als pré, maar niet als voorwaarde voor succes;
  • ondernemend, analytisch en doelgericht;
  • sterke affiniteit met digitale platformen en/of producten;
  • ervaring in een dynamische en bij voorkeur farmaceutische omgeving;
  • 5 dagen per week beschikbaar op locatie in Eindhoven;
  • communicatief vaardig, zowel in de Nederlandse als Engelse taal;
Bedrijf

MedApp is in 2015 opgericht. Met een geweldige applicatie die consumenten begeleidt bij hun medicijngebruik, maakt de organisatie complex medicatiegebruik makkelijker en toegankelijker. In een tijd waarin beheersing van zorgkosten steeds uitdagender is, draagt MedApp bij aan zowel de gezondheid bij complex medicatiegebruik als aan de beheersing van zorgkosten. Sinds 2019 wordt MedApp steeds meer omarmd door de grote spelers in het zorglandschap. Daarmee staat de komende periode in het teken van explosieve groei. Groei van gebruikers, van functionaliteiten en van het team. MedApp is onderdeel van het beursgenoteerde Redcare Pharmacy en daarmee maakt zij deel uit van een succesvolle Europese Online Apotheek die heel hard groeit. De afgelopen jaren groeit MedApp zelf ook explosief door met groeipercentages variërend van jaarlijks 100% tot 400%. Met meer dan 3 miljoen Nederlanders die chronisch meerdere geneesmiddelen per dag gebruiken, is de doelgroep groot en groeiend. Op langere termijn biedt het platform kansen om allerlei nieuwe e-healthproposities te ontwikkelen. Wil jij als Head of OPerations verder vormgeven aan dit succesverhaal en toetreden tot het leiderschapsteam in Eindhoven? Neem dan contact met Derks & Derks en we vertellen je graag meer over deze uitdagende positie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-176-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Alexander via +31 (0)6 12795418.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

 

Derks Vacature Kwaliteit

Quality Assurance Specialist

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-03-2025.

 

Functie

Als Quality Assurance Specialist P2 ben je verantwoordelijk voor het bewaken van deadlines, het creëren van structuur, en het waarborgen van projecten en procedures, met de implementatie van diverse projecten zoals Batch Hub. Daarnaast zal je coördinerend zijn in het standaardiseren van werkwijzen m.b.v. data-analyse en een Team Information Model. Hiermee draag je bij aan een geïntegreerd proces binnen en tussen teams en een efficiënte moderne werkomgeving.

De functie omvat data-analyse en datamodellen bouwen in Excel voor data-gedreven beslissingen, monitoren en waarborgen van administratie en datareview, adviseren over procesveranderingen, evalueren en verbeteren van procedures, opstellen en coördineren van tijdlijnen en planningen voor procesintegratie en standaardisatie, en bijdragen aan de kwaliteit van de CoE Quality en IPT’s door kwaliteitsverbeteringen te initiëren en te monitoren. Je werkt nauw samen met de interne opdrachtgever en multidisciplinaire projectteams, stelt waar nodig budget en projectplannen op, monitort de voortgang van projecten, stuurt bij waar nodig, en anticipeert op kansen en risico’s door heldere communicatie met interne klanten, projectteams en andere stakeholders.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

 

Profiel

  • minimaal een bachelor degree;
  • uitstekende organisatorische vaardigheden om deadlines te bewaken, tijdlijnen en planningen op te stellen, en projecten te coördineren;
  • vermogen om zelfstandig te werken en initiatieven te nemen bij kwaliteitsverbeteringen;
  • teamgerichte instelling om effectief samen te werken met multidisciplinaire projectteams;
  • sterke communicatieve vaardigheden voor advies, procesverbetering en samenwerking.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Haarlem.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-256-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Kwaliteit

Senior Validation Expert

Offer

  • a challenging job within a global pharmaceutical company
  • an operational role in an international environment
  • a temporary contract till 11-08-2025

 

Position

As a Senior Validation Expert you will play a pivotal role in upholding the highest standards of quality and regulatory compliance within the pharmaceutical industry.

Your expertise in equipment/system validation and re-qualification, coupled with your in-depth knowledge of steam sterilizers/autoclaves, lyophilizers, depyrogenation tunnels, smoke studies/air flow visualization studies, and validation practices, will be instrumental in ensuring the consistent production of safe and effective medicines.

You will collaborate with cross-functional teams to develop and implement comprehensive validation plans, ensuring adherence to regulatory requirements and industry standards. You will also play a key role in managing project work, changes, CAPAs, and deviations, ensuring timely resolution and maintaining operational efficiency.

You will also have the opportunity to mentor and train junior validation team members, sharing your knowledge and experience to foster a culture of excellence within the organization.

 

Profile

  • Bachelor’s or higher degree in a relevant scientific or engineering discipline
  • Experience in validation/CQV within the pharmaceutical industry
  • Knowledge in GMP including V-Model & SDLC methodologies
  • Strong analytical, problem-solving, organizational and project management skills
  • Team player with attention to detail and strong can-do mentality
  • Excellent written and verbal communication skills, including the ability to effectively collaborate with multidisciplinary teams

 

Organisation

Our client is a global pharmaceutical leader and the world’s largest generic medicines producer, committed to improving health and increasing access to quality health solutions worldwide. Their employees are at the core of their success, with colleagues in over 80 countries, delivering the world’s largest medicine cabinet to 200 million people every day. They offer a unique, diverse portfolio of products and solutions for patients and they have built a promising pipeline centred around their core therapeutic areas. They are continually developing patient-centric solutions and significantly growing both their generic and specialty medicines business through investment in research and development, marketing, business development and innovation. This is how they improve health and enable people to live better, healthier lives.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-254-DD, to Annerien Peters: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or Whatsapp Annerien via +31 (0)6 45403933.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Not quite the position you are looking for? Click here for other interesting positions!

Strategic Business Development Manager Benelux

Aanbod
  • nieuwe overstijgende positie als gesprekspartner voor private equity bedrijven;
  • stakeholder management en value selling op hoog niveau;
  • relatiemanagement met diverse kliniekketens;
  • volop ruimte om mee te groeien met deze ambitieuze organisatie;
  • perfecte rol voor ervaren relatiemanager met private equity organisaties.
Functie

Je bent verantwoordelijk voor het (verder) in kaart brengen van de consolidatie die plaatsvindt in de esthetiek kliniekketens. De ontwikkelingen hierin gaan razendsnel en zullen in de nabije toekomst de markt gaan domineren. Een moderne Key Decision Making Unit! Uiteraard ben je ook nauw betrokken bij en werk je intensief samen met de 5 Nederlandse accountmanagers. Je zult de belangrijkste focus klanten (mede) beheren en de verkoopdoelen realiseren. Je biedt op maat gemaakte oplossingen en services voor deze klanten met als doel de productiviteit te verhogen en de vraag naar producten uit te breiden. Uiteraard ken, analyseer en maak je gebruik van beschikbare data en statistieken om verkoop en marktontwikkelingen te monitoren en beoordelen. Je volgt de markttrends en bouwt aan een stevig netwerk in Nederland. Je bent onderdeel van het Sales team in Nederland bestaande uit 5 collega’s, ook werkt je proactief samen met diverse interne stakeholders in Nederland en België. In deze rol rapporteer je direct aan de Business Unit Manager Aesthetics, maar heb je door de impact van je gesprekspartners ook te maken met andere beslissers tot aan de Board. Je start met de Nederlandse markt die al hevig in beweging is, om vervolgens ook de Belgische en Luxemburgse marktontwikkelingen verder in kaart te brengen en uit te breiden.

Profiel
  • ervaring in dermatologie en/of esthetiek en/of medische apparatuur geldt als een pre, maar is zeker geen voorwaarde voor succes;
  • essentieel is ervaring in de gespreksvoering en onderhandeling met Private Equity bedrijven;
  • je beschikt over circa 10-15 jaar ervaring in sales- en marketingfuncties;
  • je hebt inzicht in patiëntenstromen en -processen in klinieken;
  • je bent scherp, energiek, analytisch sterk, communicatief vaardig, relatiegericht en beschikt over uitstekende high end onderhandelingsvaardigheden;
  • werken binnen een matrix organisatie geeft jou energie;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord en geschrift.
Bedrijf

Galderma is een zeer sterke organisatie dat zich richt op Esthetiek, Consumer en Prescription. Deze rol is essentieel voor Esthetics, dermatologie. Iedere huid is uniek en daarom biedt Galderma een geavanceerd portfolio van premium merken dat het volledige spectrum van de snelgroeiende markt voor dermatologie bestrijkt. De verschillende merken hebben een leidende marktpositie in hun productcategorie en worden ondersteund door wetenschap. Daardoor blijft de organisatie in staat om te voldoen aan de uiteenlopende en veranderende behoeften van patiënten en professionals, en blijvende resultaten te bieden via injecteerbare esthetiek, dermatologische huidverzorging en therapeutische dermatologie. Galderma is uitstekend gepositioneerd en heeft een toonaangevend dermatologieplatform. Deze positionering en concurrentievoordeel wordt verder verstevigd door zich te richten op drie strategische pijlers: het breedste portfolio met toonaangevende wetenschap en innovatie; wereldwijde schaal met uitstekende omni-channel uitvoering; marktleidende educatie en diensten. Deze sterke, omzetgerichte organisatie werkt met een matrix organisatie waarin professionals snel hun eigen weg vinden.

Geïnteresseerd?

Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-230, naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

 

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Bjorn Schouten op nummer +31 6 516 491 61.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Sales Marketing

(Contract/Tender) Business Consultant

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • 24 tot 40 uur in de week, met de mogelijkheid om hybride te werken;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-12-2024 met mogelijkheid tot verlenging.

 

Functie

Als Business Consultant ondersteun je de afdeling Facilities & Engineering (F&E) door te adviseren over de strategie voor Facility Management, het ondersteunen van Contract Management met externe providers en het opstellen van KPI’s. Deze opdracht is ontstaan naar aanleiding van een tendertraject voor de volledige Facility Management scope, die is onderverdeeld in Hard Services (zoals HVAC, koeling, met een focus op productiegebouwen) en Soft Services (zoals catering, schoonmaak, bedrijfskleding, aankleding van het gebouw, groenonderhoud, enzovoort).

Het plan is om de Hard Services, die momenteel bij een externe provider liggen, te insourcen, terwijl de Soft Services uitbesteed blijven. Deze veranderingen vragen om een nieuwe aanpak voor Contract Management binnen het FM-gedeelte van F&E. Binnen het tendertraject komen vraagstukken naar voren die betrekking hebben op het inrichten van KPI’s en overlegstructuren met een nieuwe partner.

Het doel van het project is om de rol(len) van Contract Management binnen F&E efficiënt en effectief in te richten, met oog voor de bestaande organisatie, zoals de rol van Inkoop en andere betrokken afdelingen. Het streven is een uniforme werkwijze waarmee alle vragen en sturing op contracten binnen F&E consistent worden behandeld.

Aan het einde van de opdracht wordt verwacht dat je een inventarisatie van de huidige en gewenste werkwijze hebt uitgevoerd, evenals een analyse van waste en gaps, een SWOT-analyse en een adviesrapport. Daarnaast doe je een voorstel voor de implementatie en kennisoverdracht. Het project richt zich op het bieden van heldere adviezen over de inrichting van Contract Management binnen de F&E organisatie.

 

Profiel

  • beschikt over minimaal hbo/wo werk- en denkniveau;
  • minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het opzetten en neerzetten van een inrichtingsadvies;
  • in staat om mensen van verschillende afdelingen en diverse opleidingsniveaus te benaderen;
  • analytisch sterk en weet ook de praktijk hierin goed toe te passen;
  • kennis en ervaring binnen het domein van Contract Management en/of Procurement;
  • ervaring met operationalisatie van uitbestedingstrajecten;
  • kwaliteitsgericht, analytisch, samenwerken, sterk in advisering en communicatie.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-249-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Brocacef a Phoenix Company

Gevestigd Apotheker Instellingenfarmacie

Aanbod
  • eindverantwoordelijke farmaceutische rol bij de marktleider binnen de instellingsfarmacie;
  • leveren van maatwerk binnen een breed portfolio van geneesmiddelen;
  • inspirerende rol binnen een grote farmaceutische organisatie;
  • ondersteuning van managers en een ervaren team collega-apothekers en apothekersassistenten.

 

Functie

Als Gevestigd Apotheker Instellingsfarmacie speel je een cruciale rol in het leveren van hoogwaardige farmaceutische zorg. Samen met een team van collega-apothekers (8) en apothekersassistenten (circa 40) binnen de hoofdvestiging in Oostrum, zorg je voor het soepele verloop van alle processen en de naleving van wet- en regelgeving. Je coacht en inspireert je team en onderhoudt contact met een deel van de klantinstellingen. In nauwe samenwerking met verschillende managers en teamleiders zorg je ervoor dat je team optimaal kan presteren. Je stimuleert je team om optimale farmaceutische zorg te bieden en speelt een rol in het anticiperen op marktkansen en het vertalen van oplossingen voor de organisatie. Als een van de vier Gevestigde Apothekers van Brocacef Ziekenhuisfarmacie leid jij de grootste vestiging waar jij farmaceutisch eindverantwoordelijk bent. Je houdt je kennisniveau up-to-date en instrueert en informeert je medewerkers over farmaceutische processen en regelgeving.

 

De samenwerking met andere managers en apothekers binnen Brocacef zorgt ervoor dat je altijd kunt rekenen op ondersteuning en expertise. Dit maakt jouw rol dynamisch en afwisselend, waarbij je jouw kennis van de farmaceutische productie kunt inzetten om een prachtig team te leiden en marktkansen te vertalen naar praktische oplossingen.

 

Kortom: een verbindende en verantwoordelijke rol binnen de grootste instellingenapotheek van Nederland, waarin je al je kennis van farmaceutische productie kunt inzetten en een prachtig team aan kunt sturen.

 

Profiel
  • een afgeronde master in Farmacie;
  • minimaal 10 jaar werkervaring als BIG-geregistreerde Apotheker;
  • aantoonbare kennis van medicatiebegeleiding, logistiek en geneesmiddeldistributiesystemen;
  • minimaal 5 jaar ervaring met het aansturen van teams;
  • ervaring in de instellingsfarmacie geldt als een sterke pre;
  • mensgericht, vakkundig, verantwoordelijk, service- en patiëntgericht.

 

Bedrijf

Brocacef Ziekenhuisfarmacie is dé instellingenapotheek in Nederland. Met haar 35 apothekers en 100 apothekersassistenten en haar 50-jarige historie staat zij al die tijd bekend om en garant voor het ontzorgen van zorginstellingen, waardoor deze zich kunnen richten op optimale cliëntenzorg. Met locaties in Maarssen, Den Haag, Amsterdam en Oostrum biedt het bedrijf dagelijks farmaceutische zorg aan diverse instellingen, zoals verpleeghuizen, GGZ, verslavingsklinieken en zelfstandige behandelcentra. Het team in Oostrum is onderverdeeld in Front Office voor direct klantcontact en Back Office voor farmaceutische processen zoals GDS, logistiek en medicatiebegeleiding. Daarnaast zijn er 40 apothekersassistenten verbonden aan de locatie Oostrum en rapporteren via de Farmaceutisch Manager aan de Gevestigd Apotheker. Uiteraard biedt de organisatie ook 24-uurs advies aan voorschrijvers over farmacotherapeutische vraagstukken.

Geïnteresseerd?

Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-095-DD, naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Bjorn Schouten op nummer +31 6 516 491 61.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!