Recruitment Consultant Healthcare

Aanbod

  • werken voor aansprekende zorgorganisaties in Nederland;
  • bijdragen aan het succes van onze dienstverlenende organisatie;
  • open cultuur en sfeer en de vrijheid om mee te bouwen aan een succesvol team;
  • brede verantwoordelijkheid en veel kansen om zelf projecten op te zetten;
  • veel ruimte voor opleiding en ontwikkeling, en volop doorgroeimogelijkheden;
  • op en/of uitbouwen van jouw netwerk binnen de gezondheidszorg;
  • flexibiliteit om zelf werkzaamheden (deels vanuit huis) in te delen.

Functie

Denk jij in mogelijkheden en houd je eenvoudig het overzicht over verschillende projecten? Ben je communicatief vaardig en commercieel ingesteld? Dan komen deze vaardigheden goed van pas in de rol van Recruitment Consultant bij Derks & Derks. In deze functie werk je binnen een hecht team voor meerdere opdrachtgevers tegelijk. Je bent dé gesprekspartner voor ons netwerk. Je helpt professionals met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in hun carrière. Je bouwt nieuwe en bestaande relaties op en uit, coördineert werving- en selectie opdrachten, stelt marktanalyses op, vindt, benadert en interviewt relevante kandidaten en houdt regie over het hele proces. Je bent strategisch partner voor onze opdrachtgevers, adviseert over interessante HR-vraagstukken en ondersteunt door het inzetten van andere diensten van Derks & Derks, zoals Talent Development, wetenschappelijk onderzoek of een van onze opleidingen.

Ons Healthcare team is succesvol en groeiend. Hierdoor zijn er veel kansen om nieuwe projecten te starten, kansen te pakken of met een eigen idee of businesscase aan de slag te gaan. Derks & Derks adviseert breder dan recruitment en heeft zelf senior arbeids- en organisatiepsychologen ‘in huis’ die organisaties ondersteunen. Samen met hen organiseren we interviewclinics, adviseren we op dieper niveau over individuele- en team-talenten en helpen we zorgorganisaties, teams en individuele professionals zo optimaal mogelijk te presteren. Met onze opleiding www.masterclassnieuwezorg.nl bieden we een uniek programma voor professionals in de zorg en verbreden we hun blik. Als Recruitment Consultant Healthcare ben je nauw bij de Masterclass NieuweZorg betrokken en mag je (eventueel zelfs als deelnemer) participeren.

Profiel

  • een afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • ervaring in een vergelijkbare functie is een pre, maar geen must;
  • commercieel, proactief, mensgericht, met een gezonde dosis humor;
  • verbindend, samenwerkingsgericht en affiniteit met de gezondheidszorg;
  • in staat meerdere projecten tegelijk te managen;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal.

Bedrijf

Derks & Derks is al twintig jaar betrouwbare partner in Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Executive Education. Met ons full service HR-bureau zijn we de grootste speler in de markt. Écht kijken en luisteren, dat is waar wij goed in zijn bij Derks & Derks. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit, strikte kwaliteitsnormen en wensen en behoeftes van opdrachtgever en kandidaat vormen daarin altijd de basis. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven.

Als expert in ons vakgebied en als specialist in de markten waarin we opereren, zoeken we continu naar mogelijkheden om onze kennis te delen en professionals bij elkaar te brengen. Dat doen we op allerlei manieren: korte, kleinschalige (maatwerk-)trainingen, bijvoorbeeld over succesvol solliciteren en feedback geven en clinics over interviewtechnieken, maar ook internationaal proberen we altijd meerwaarde te bieden en hebben wij diverse initiatieven opgezet, zoals het International Network of Recruitment Agencies in Life Sciences (INRALS).

Daarnaast blijven we met onze opleidingen van alle actuele ontwikkelingen op de hoogte.

Het Healthcare team richt zich op de (vaste en tijdelijke) bemiddeling en ontwikkeling van professionals binnen de zorg. Daarbij werken wij branche breed voor de volgende sectoren; ziekenhuizen, ZBC´s, zorgverzekeraars, apotheken, zorgaanbieders in de GGZ, JZ, VVT en VG en overheid.

De cultuur bij Derks & Derks is open, samenwerkingsgericht en informeel. We zijn betrokken en dragen samen verantwoordelijkheid voor het resultaat. In de praktijk betekent dit dat we werken aan een gezamenlijke doelstelling, zonder harde individuele KPI’s. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Wat je nog meer kunt verwachten als je bij Derks & Derks werkt zijn de nodige borrels, de gezamenlijke lunch, het kerstdiner in stijl, het jaarlijkse beachvolleybal event en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/21-081 naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Accountmanager Medical Devices

Aanbod

  • onderdeel worden van gedreven commercieel team op het gebied van diabetes bij een gerenommeerde internationale speler;
  • meteen beginnen met de productlancering van het nieuwe “hybrid closed loopsysteem”;
  • grote eigen verantwoordelijkheid;
  • totaalpakket: beheren, onderhouden en uitbouwen van (klant)relaties;
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • vormt een hecht team met Clinical Consultants.

Functie

In deze functie wordt een beroep gedaan op de gehele breedte van je commerciële vaardigheden en competenties. De productlancering begint deze zomer en jij wordt verantwoordelijk voor het accountmanagement van jouw regio, welke je in kaart brengt, beheert en uitbouwt alsof het je eigen onderneming is. Nadat je de ins en outs van het product leert kennen, draag je bij aan de succesvolle lancering van een “hybrid closed loopsysteem” voor diabetespatiënten. Door jouw relationele kwaliteiten zorg je ervoor dat het product een voorkeurspositie krijgt.

Samen met de Clinical Consultants maak je de regioplannen. Je analytische en strategische vaardigheden en inzichten gebruik je om de juiste samenwerkingsverbanden te creëren en ‘decision making units’ te identificeren (denk aan diabetesverpleegkundigen en andere zorgprofessionals). Jij weet deuren te openen en van een “nee” een “ja” te maken! Hierbij ben je in staat de behoefte van de klant te vertalen naar oplossingen. Desalniettemin ben je vanuit je expertise een interessante gesprekspartner.

Kortom: een inhoudelijk uitdagende functie, waarin je alle ruimte krijgt om je commerciële expertise in te zetten om zo bij te dragen aan de productlancering van deze gerenommeerde organisatie in Nederland!

Profiel

  • minimaal hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in een economische of (para-)medische richting;
  • minimaal 3 jaar commerciële buitendienstervaring in de Life Sciences of Gezondheidszorg;
  • sales professionals van buiten de Life Sciences nodigen we ook uit te reageren;
  • in staat in korte tijd een gedegen relatie op te bouwen o.b.v. intrinsieke interesse in de klant;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • je werkt uitstekend zelfstandig, maar je maakt ook graag deel uit van een team;
  • sterk verantwoordelijkheidsgevoel;
  • proactief, initiatiefrijk en hands-on;
  • resultaatgericht en groot doorzettingsvermogen.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een multinational die zich inzet om zelfzorg voor diabetespatiënten eenvoudiger en makkelijker te maken. Meer dan dertig jaar specialisme is terug te vinden in de kwaliteit en de slimme ontwerpen van de producten. Zij richten zich onder andere op patiënten met diabetes. Hoewel onderdeel van een grote speler is er in het team in Nederland sprake van een informele cultuur met korte lijnen. Daarnaast staat men open voor jouw ideeën en schakelt men snel. De organisatie heeft een mooi product in de “pipeline” dat deze zomer gelanceerd gaat worden. Vanwege de lancering van dit nieuwe product komen wij graag in contact met een accountmanager.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-038-DD, naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Dennis Uleman of Pieter van Gelderen: 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Halt

Business Analist

Aanbod
  • Met ICT en communicatie deze inspirerende maatschappelijk relevante jeugdorganisatie verder verbeteren;
  • boeiende ICT-projecten met veel impact op de organisatie;
  • organisatiebreed ontwikkelen van de informatievoorziening en deze optimaal laten werken;
  • werken binnen een hecht team in een inspirerende, betrokken organisatie;
  • arbeidsvoorwaardenpakket conform CAO Sociaal Werk, jaarsalaris maximaal €67.400,– met veel flexibiliteit (opleidingsmogelijkheden, balans werk-privé, hybride werken).
Functie

Je bent verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van de informatievoorziening van Stichting Halt, inclusief alle applicaties waar de organisatie gebruik van maakt. Je werkt nauw samen met alle organisatieonderdelen en vervult een sleutelrol binnen de organisatie. Je vertaalt vraagstukken naar oplossingen, analyseert businessprocessen, weet deze te modelleren, adviseert over sturingsinformatie waardoor deze effectiever kan worden ingezet. In samenwerking met Functioneel Beheer ga je met verbeteringsprojecten aan de slag. Als projectleider leid je (tijdelijke) projectteams van interne en externe projectleden om ICT doelmatig te laten bijdragen aan de doelstellingen van Halt. Je adviseert over de inzet van middelen, tijd en geld om de juiste keuzes te maken met betrekking tot ICT en communicatie en hoe deze effectief kunnen bijdragen aan wat jij samen met jouw team wil bereiken.

Als Business Analist maak je onderdeel uit van het team ICT (vijf personen) en werk je nauw samen met collega’s binnen de afdeling Bedrijfsvoering. Je rapporteert aan de Informatiemanager en hebt een belangrijke adviserende rol richting management, de Directeur Bedrijfsvoering en de Directeur-Bestuurder. Met jouw inzet optimaliseer je de kwaliteit van ICT-dienstverlening, bedrijfsvoering én samenwerking, en draag je bij aan een kansrijke toekomst voor alle jongeren in Nederland.

Profiel
  • afgeronde hbo- of wo-opleiding, bijvoorbeeld richting informatica of bedrijfskunde;
  • kennis van en inzicht in bedrijfsprocessen en informatiearchitectuur;
  • minimaal twee jaar ervaring in een soortgelijke rol;
  • ervaring met het optimaliseren en ontwerpen van informatieprocessen;
  • daadkrachtig, proactief, hands-on en ondernemend;
  • affiniteit met een organisatie met maatschappelijke impact.
Bedrijf

Halt is een middelgrote landelijke organisatie met maatschappelijke impact. In totaal werken er 250 medewerkers bij Halt. Vanuit de overtuiging dat jongeren een tweede kans verdienen richt Halt zich al 40 jaar op het voorkomen en onder begeleiding corrigeren van jeugdcriminaliteit. Rond de 16.000 jongeren krijgen jaarlijks te maken met één van de Halt-interventies, adequaat en op een pedagogisch verantwoorde manier. Naast individuele interventies geeft Halt ook voorlichtingen op scholen en sportverenigingen en werken zij met partners samen aan wijk gebonden projecten gericht op een veilige samenleving. Halt is een stichting met een ongedwongen cultuur en kent een grote betrokkenheid van de medewerkers. De organisatie kent korte lijnen en een grote resultaatverantwoordelijkheid onder de collega’s vanwege het maatschappelijk belang dat van hun bijdrage afhangt.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-029-DD, naar Alexander Willemse. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks vacature sales-marketing

Accountmanager Transmuraal

Aanbod
  • uitdagende baan bij een succesvol bedrijf;
  • een open en informele cultuur met korte lijnen;
  • werken in een internationale omgeving;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Accountmanager Transmuraal sta je midden in de dynamiek en hectiek van de verkoopprocessen. Je bent verantwoordelijk voor de directe en indirecte verkoop van artikelen aan de tussenhandelaars, zorgprofessionals en (groot)gebruikers. Je zult hierbij de markt bewerken op basis van je eigen salesplan en zorgen voor een permanente product awareness en up & cross selling vanuit het assortiment. Het einddoel van jouw werkzaamheden is een voorkeurstatus ontwikkelen voor de merken en artikelen bij de klantenkring. Je verkoopproces zal een mix kennen van relatiebeheer, consultative selling en new business. Verder bouw je je netwerk uit, neem je deel aan beurzen, seminars en congressen, signaleer je ontwikkelingen in de markt, evalueer je productresultaten en identificeer je klantbehoeften. Je zult werkzaam zijn in de regio Oost-Nederland.

Profiel
  • minimaal een afgeronde bacheloropleiding;
  • aantoonbare commerciële ervaring en ervaring in de medische markt;
  • ervaring met Power BI en Office 365 is een pre;
  • sterke communicatieve vaardigheden en uitstekend kunnen samenwerken;
  • ondernemend, klantgericht, verantwoordelijk en zelfsturend;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in zowel woord als geschrift.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een leverancier van kwalitatief hoogwaardige medische producten. Ze zijn gespecialiseerd in producten voor wond-, continentie-, diabetes- en acute (EHBO en BHV) zorg. Ze bieden een breed scala aan merken, waaronder hun eigen. Deze producten zijn ontwikkeld op basis van de nieuwste inzichten en ontwikkelingen in de zorg. Onze opdrachtgever heeft een open, informele cultuur met korte lijnen. Hard werken gaat hand in hand met saamhorigheid en een prettige werksfeer. Ze zijn een dynamisch en snelgroeiend bedrijf met 50+ medewerkers.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/21-073-DD, naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Dennis Uleman via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!