vacature overig

A&O Recruitment Consultant (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Recruitment Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om vanuit een grondige analyse te zorgen voor de juiste match tussen onze klanten en kandidaten.

Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • een afgeronde wo opleiding in (Arbeids- en Organisatie)psychologie;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131 naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Pieter of Sandra via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

vacature sales-marketing

Product Manager Gastro-Enterologie Benelux

Aanbod
  • diverse en uitdagende taken en verantwoordelijkheden;
  • stabiele, open, vooruitstrevende en creatieve organisatiecultuur;
  • de kans om mee te werken aan het succes van een nieuw weesmedicijn.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een onafhankelijk familiebedrijf, die innovatieve geneesmiddelen voor darm- en leverziekten ontwikkelt, produceert en verkoopt. Deze receptgeneesmiddelen zijn in meer dan 65 landen verkrijgbaar en ieder jaar komen daar landen bij. Onze relatie beschouwt het als haar verantwoordelijkheid om zowel artsen als patiënten te voorzien van neutrale up-to-date informatie. Momenteel zijn zij op zoek naar een gedreven, creatieve en proactieve Product Manager om het team te versterken.

Functie

In deze rol ben je op marketing vlak verantwoordelijk voor de toegewezen producten en productgroep(en). Je houdt je onder andere bezig met het opstellen van een strategisch plan en het opstellen van een tactisch/operationeel marketing (jaar)plan. Het uitwerken van bijbehorende budgetten en de implementatie van diverse activiteiten horen hier ook bij. Aanvullend horen life cycle manangement en het realiseren van doelstellingen of beleidsvoornemens bij je takenpakket. Ten slotte woon je enkele malen per jaar Europese symposia bij met betrekking tot de doelgroep, de MDL-artsen.

Om succesvol te zijn in deze positie zoeken wij iemand met een visie, iemand die het als een uitdaging ziet marketing verder te integreren in de organisatie en op deze manier bijdraagt aan de professionalisering van de afdeling. Iemand die creatief en proactief is, het leuk vindt om niet alleen op kantoor te zitten, maar ook met artsen om de tafel te gaan. Kortom, een veelzijdige en dynamische marketingrol, waar jij je energie en drive in kwijt kan!

Profiel
  • afgeronde hbo- / wo-opleiding (richting Marketing);
  • minimaal drie jaar werkervaring in een soortgelijke functie in de farmaceutische industrie;
  • ervaring in de gastro-enterologie is een pre;
  • in het bezit van Marketing Nima A;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, kennis van Franse en Duitse taal is een pre;
  • woonachtig in regio Breda of op maximaal 1 uur reistijd;
  • proactief, zelfstartend, ondernemend, analytisch en creatief (out-of-the-box).
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/19-060-DD, naar Anneke den Hartog, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Anneke den Hartog via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature kwaliteit

Open sollicitatie: GxP professionals

Aanbod
  • uitdagende posities binnen verschillende life science organisaties;
  • zelfstandige en verantwoordelijke functies van uitvoerend tot strategische niveau;
  • een detacheringcontract of samenwerkingsovereenkomst van Derks en Derks Detachering voor de looptijd van de opdracht.
Bedrijf

Derks & Derks Detachering is opgericht in 2007 en uitgegroeid tot een detacheringsbureau met evidence based personeelsoplossingen voor de farmaceutische, voedingsmiddelen en medische industrie. Onze relaties zijn actief op verschillende werkvelden en bijna allemaal internationaal georiënteerd. De meeste relaties hebben een lange historie binnen Nederland. Onze relaties zijn actief op zoek naar manieren, om de kwaliteit van leven van mens of dier ter verbeteren. Onze relaties zijn met enige regelmaat op zoek naar Kwaliteit, Validatie, Regulatory of Procestechnologie professionals, daarom komen vrij graag in contact met gedreven professionals.

Functie

Als GxP professional ben je inzetbaar in de farmaceutische, voedingsmiddelen of medische industrie. Je hebt werkervaring opgedaan op het gebied van kwaliteit, validatie, regulatory of procestechnologie binnen de genoemde branches. Je bent op de hoogte van alle relevante geldende wet- en regelgeving voor de productie van geneesmiddelen, voedingsmiddelen of medische hulpmiddelen. Je bent actief geweest op uitvoerend of strategische niveau en klaar voor een nieuwe uitdaging.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • ervaring in een uitvoerende en/of leidinggevend functie;
  • ervaring binnen de farmaceutische en/of voedingsmiddelen en/of medische industrie;
  • ervaring binnen kwaliteit, validatie, regulatory en/of procestechnologie;
  • registratie als QP is een pre;
  • verantwoordelijkheidsgevoel met sterk kwaliteitsbesef;
  • teamspeler, maar zelfstandig kunnen werken;
  • uitstekende communicatief vaardigheden in de Nederlandse taal en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DO/18-005-DD, naar mevrouw Sandra van Putten van Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kunt u bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

vacature sales-marketing

Open sollicitatie: Commerciële medische professionals

Aanbod
  • uitdagende posities binnen verschillende life science organisaties;
  • zelfstandige en verantwoordelijke functies van uitvoerend tot strategische niveau;
  • een detacheringcontract of samenwerkingsovereenkomst van Derks en Derks Detachering voor de looptijd van de opdracht.
Bedrijf

Derks & Derks Detachering is opgericht in 2007 en uitgegroeid tot een detacheringsbureau met evidence based personeelsoplossingen voor de farmaceutische, voedingsmiddelen en medische industrie. Onze relaties zijn actief op verschillende werkvelden en bijna allemaal internationaal georiënteerd. De meeste relaties hebben een lange historie binnen Nederland. Onze relaties zijn actief op zoek naar manieren, om de kwaliteit van leven van mens of dier ter verbeteren. Onze relaties zijn met enige regelmaat op zoek naar commerciële medische professionals, daarom komen vrij graag in contact met gedreven professionals.

Functie

Als commerciële medische professional ben je inzetbaar in de farmaceutische, voedingsmiddelen of medische industrie. Je hebt werkervaring opgedaan op het gebied van gebied van sales, marketing, market access of medical affairs binnen de genoemde branches. Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen in de markt om de geneesmiddelen, voedingsmiddelen of medische hulpmiddelen beter te positioneren in de markt en hiermee de verkopen te verhogen. Je bent actief geweest op uitvoerend of strategische niveau en klaar voor een nieuwe uitdaging.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • ervaring in een uitvoerende en/of leidinggevend functie;
  • ervaring binnen de farmaceutische en/of voedingsmiddelen en/of medische industrie;
  • ervaring binnen sales, marketing, market access en/of medical affairs;
  • verantwoordelijkheidsgevoel met sterk kwaliteitsbesef;
  • teamspeler, maar zelfstandig kunnen werken;
  • uitstekende communicatief vaardigheden in de Nederlandse taal en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DO/18-006-DD, naar mevrouw Sandra van Putten van Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kunt u bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

vacature techniek

Project Data Manager

Offer
  • a position to grow into or to deliver out of your experience
  • responsible for the supply chain business flows at an international project
  • a fulltime contract of 1 year, possibly longer
  • possibility to work from home or from the location in South Netherlands
  • project contract from Derks & Derks Secondment & Interim
Organisation

Our client is an international pharmaceutical company. The company’s activities comprise the development, production and sales of medicines. For the facility in Drenthe we would like to meet an enthusiastic, communicatively skilled, self-assured and performance-oriented Project Data Manager. 

Position

As a Project Data Manager you will be involved in the serialization project. The organisation uses a could bases solution to follow the products. For the products is it mandatory in many countries and the list of countries for Serialization is growing. Serialization follows strict rules prescribed by the Regulatory Authority of the Country of Sales.

The Project Data Manager will be responsible to ensure that proper data management is applied in the governance processes and data life cycle maintenance processes. You will be the pivotal point for conceptual developments and implementation of future Serialization requirements. A part of your role will be actively participating in various global Serialization initiatives, provide global perspective in Serialization decisions, data governance and management processes. The role is global in nature, collaborating with stakeholders (on business decision making level) in all regions and delivering on cross-regional responsibilities. The organisation is interested in a candidate that holds a natural interest in data governance where data standards, rules, ownership, quality, maintenance techniques, documentation and education need to be of the highest standard. You need to have a proactive attitude in knowledge collecting and sharing as well as communication. In line with this, business travel is required. Your reporting line will be to the Manager Master Data.

Profile
  • at least a bachelor’s degree or higher education in a relevant field
  • 5+ years of experience in a data management and or project management role, preferably within supply chain & manufacturing in the pharmaceutical industry
  • 3+ years of experience in coaching or managing staff
  • cemonstrated project management competences
  • prior contact with Serialization requirements would be considered a advantage
  • hands-on SAP experience gained in the Supply Chain and Master Data domain
  • ability to develop a vision to meet overall long term strategy
  • ability to work in a dynamic, volatile business environment
  • result-oriented, a key organizer and planner who clearly sets priorities
  • ability to work under pressure and manage a variable workload for the team
  • basic knowledge of GMP is preferable
  • good communication skills in the Dutch and English language
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference number DT/19-115-DD to Office@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87. An individual assessment may be part of the selection procedure.

 

vacature techniek

Product Data Manager/ Master Data

Offer
  • a position where your experience is recognized
  • working in international projects
  • a contract for at least one year
  • changes to growth is your knowledge
  • flexibility to work from different locations and from home
Organisation

Our client is an international pharmaceutical company. The company’s activities comprise the development, production and sales of medicines. They have several locations in The Netherlands where they looking to hire a new team member for the facility in Drenthe or Zuid-Holland. They would like to meet an enthusiastic, communicatively skilled, self-assured and performance-oriented Product Data Manager/Master Data.

Position

As a Product Data Manager/Master data you work together with a team. The team is responsible to provide and maintain high quality compliant master data that are available on time, in a consistent and controlled way. Thus, facilitating smooth execution of operational Supply Chain processes across the EMEA region. To own the Supply Chain Business Flows in EMEA SAP, you organize and manage the creation and maintenance of material master and master data aspects according the business scenarios and business rules. You also create and maintain material master data to support changes in existing business and introduction of new products and materials. You lead or participate in various projects where master data creation or change is involved. Due to various medium and large sized projects you create, update or delete material master data records. Additionally, some processes need to be changed. All the changes in processes and master data need to be documented by you. You will report to the Manager Master Data based in The Netherlands.

Profile
  • at least a bachelor’s degree or higher education in a relevant field
  • over 3 years of experience with Product Data Management or Master Data management
  • experience as (key) user of SAP
  • basic knowledge of GMP is a nice to have
  • profound knowledge of supply chain and manufacturing processes
  • good writing skills in English
  • good communication skills in English language
  • flexibility to work from several locations
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by email, with reference number DT/19-135-DD to Office@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our Client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature overig

Technical Writer Master Data

Offer
  • a position to grow into or to deliver out of your experience
  • responsible for the supply chain business flows at an international project
  • a fulltime contract of 1 year, possibly longer
  • possibility to work from several locations
  • temporary contract from Derks & Derks Secondment & Interim
Organisation

Our client is an international pharmaceutical company. The company’s activities comprise the development, production and sales of medicines. For the facility in Drenthe we would like to meet an enthusiastic, communicatively skilled, self-assured and performance-oriented Technical Writer Master Data.

Position

As a Technical Writer, you will be added to the master data team. The team is growing from a regional team into a global team. The current set of documentation requires to be rebuilt and made fit-for-purpose to the new ERP software solutions that are to be introduced over the next years.

As a Technical Writer, you will support the convert of the existing documentation supplemented with collected expert knowledge (through interviews) and available technical documentation in system user (e)-documentation such as procedures, instructions and training material. You will collaborate with the master data team to get a good understanding for their work processes and translate this into useful content for end users. You ensure output is consistent across product families and output formats. All together this is a challenging job where you can grow your knowledge of the Pharma sector with enough freedom to put your own ‘stamp’ on the output. In this job you will report to the manager of the department.

Profile
  • at least a bachelor’s degree or higher education in a relevant field
  • Supply Chain knowledge
  • interviewing skills augmented with user experience review and feedback
  • understanding of software tools used to create software product documentation
  • knowledge w.r.t. Master Data Management is preferred
  • proficient English writing skills
  • good document layout skills
  • basic business process design skills
  • profound Microsoft Office solution knowledge e.g. Word, Visio, PowerPoint,
  • SAP knowledge
  • ability to plan and manage multiple tasks
  • effective time management, good presentation skill and proactive approach
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference number DT/19-123-DD to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87. An individual assessment may be part of the selection procedure.

Responsible Person

Aanbod
  • maatschappelijk verantwoordelijke functie;
  • schakel tussen farmacie en maatschappij;
  • cultuur van gedreven professionals met erkenning voor expertises;
  • flexibele werkgever met ruime opleidingsmogelijkheden.
Bedrijf

Onze opdrachtgever, het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) zet zich in voor de gezonde mens in een gezonde leefomgeving. Als kennisinstituut van de overheid op het gebied van volksgezondheid, voeding, milieu en veiligheid vervult het RIVM de rol van betrouwbare adviseur (Trusted Advisor). In deze rol ondersteunt het RIVM burgers, professionals en overheden bij de uitdaging onszelf en onze leefomgeving gezond te houden. Het RIVM voert kennisintensieve taken uit, zoals de Bevolkingsonderzoeken en CBRN (Chemische, Biologische, Radiologische, Nucleaire) crises, maar ook landelijke preventie- en screeningsprogramma’s, waaronder het Rijksvaccinatieprogramma (RVP). Voor deze programma’s zijn wij nu op zoek naar een Responsible Person.

Functie

Het RIVM verzorgt de inkoop, opslag en distributie van vaccins en andere geneesmiddelen voor o.a. het RVP en de jaarlijkse griepprik. Samen met een collaga RP ben je verantwoordelijk voor de transportvrijgifte, opslag, transport en beheer van bovengenoemde farmaceutische producten. Je werkzaamheden zijn gevarieerd. Zo kan je het ene moment bezig zijn met het afhandelen van klachten of het beoordelen van kwaliteitsdocumenten. Op een volgend moment wordt er advies gevraagd over de voorraden van de vaccins of het beoordelen van incidenten in de cold chain. Tenslotte ben je dagelijks bezig met het wel of niet vrijgeven van verschillende vaccins. Hierbij ben je niet alleen eindverantwoordelijk voor Nederland, maar voor het hele Koninkrijk. Kortom, geen dag is hetzelfde en vraagt om continue prioritering van werkzaamheden. Er wordt verwacht dat je in staat bent om intern een netwerk op te bouwen met collega’s van logistiek, de verschillende regiokantoren en het management. Daarnaast sta je ook in contact met de RP’s van fabrikanten. Je komt te werken in een omgeving met hoge verantwoordelijkheid en een sterke maatschappelijke betrokkenheid. Als RP heb je zicht op het farmaceutische speelveld en weet dit te verbinden met de wereld van het RIVM. Belangrijke taken die tot je pakket behoren zijn onder andere (maar niet beperkt tot): het controleren van het kwaliteitsmanagementsysteem voor de vaccinvoorziening door audits en het trainen van medewerkers in (gewijzigde) processen; het verzekeren van correcte klachtafhandeling; besluiten nemen over retour gekomen, afgekeurde, teruggeroepen of vervalste producten; het adviseren over vaccins bij cold chain incidenten en tot slot ook participeren in GDP-audits bij leveranciers, en het coördineren van recall activiteiten.

Profiel
  • minimaal afgeronde hbo/wo opleiding in de richting van Farmacie of gelijkwaardig;
  • enige jaren werkervaring als RP of een gelijkwaardige functie binnen QA in de farmacie;
  • je hebt ruime kennis van en ervaring met werken binnen de GDP en andere relevante regelgeving;
  • kennis van GAMP-5 is gewenst;
  • je bent bereid buiten kantoortijden bereikbaar te zijn;
  • je bent in staat een intern en extern netwerk op te bouwen;
  • je bent flexibel, pragmatisch, stressbestendig, gedreven, creatief en kan prioriteren;
  • je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk in Nederlands en Engels.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/19-045-DD, naar Toon Fleminks, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Toon Fleminks via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je/uw reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature kwaliteit

Validation Engineer

Aanbod
  • gezonde en groeiende onderneming;
  • eigen inbreng en visie op het validatiebeleid;
  • werken aan kwaliteitsbeleid binnen een uiterst complexe en internationale productieomgeving;
  • prachtig productenpakket in babyvoeding, klinische voeding, aanvullende voeding;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met kans op verlenging.
Bedrijf

Onze opdrachtgever, is één van grootste global healthcare organisaties. Ze houden zich bezig met het ontwikkelen, produceren en verkopen van voedingsmiddelen en farmaceutische producten, die zowel als voedingsmiddel, als geneesmiddel geregistreerd staan. In de groeiende productiefaciliteit in Zwolle wordt onder hoge kwaliteitseisen baby- en medicinale voeding geproduceerd, zowel in vloeibare vorm als in poedervorm. De site in Zwolle maakt een forse groei door, zowel in capaciteit als in aantal producten. Daarmee is het een van de belangrijkste sites voor Europa, waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat. De QA-afdeling is volop in ontwikkeling om het werk tot een nog hogere kwaliteit te tillen. We zijn dan ook op zoek naar een Validation Engineer die een bijdrage levert aan de kwaliteitsontwikkeling van de afdeling.

Functie

De QA organisatie verzorgt QA Engineering validaties en beheert wijzigingen van apparatuur en processen. Het QA Engineering team bestaat uit 4 personen en werkt nauw samen met productie en Engineering, veelal in projectverband. Het team rapporteert aan de QA Manager Design Assurance & Validatie en onderhoudt zelfstandig contact met internationale collega’s. Daarnaast houdt het team zich bezig met reviews, (her)validatie, changemanagement en risicomanagement. In de functie van Validation Engineer ben je verder verantwoordelijk voor de validatie van schoonmaak- en productieprocessen.

Profiel
  • minimaal afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting levensmiddelentechnologie, (bio)procestechnologie, chemie en/of techniek;
  • minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • ervaring met reviews, risicomanagement en policy beheer;
  • kennis van en ervaring met diverse validatiemethoden en technieken in een FDA /GMP gereguleerde werkomgeving;
  • ervaring met cleaning, equipement en procesvalidatie;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels.

 Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/19-121-DD, naar info@derksenderks.nl ter attentie van Toon Fleminks.

Voor meer informatie kun je bellen met Toon Fleminks op telefoonnummer: 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature techniek

Maintenance Engineer

Offer
  • a dynamic and all-round position with broad opportunity for initiative
  • contributing to animal health in a unique production environment
  • operational tasks as well as management activities
Organisation

The company is powered by 50.000 employees globally. Learning and development for all employees is key, because their growth equalizes the growth of the company. The company creates value through innovation with one clear goal: to improve the lives of human and animal patients. The company develops breakthrough therapies, innovative healthcare solutions of unmet medical need. As a family owned company they focus on long-term performance. Currently, for one of their production locations with 30 employees, they are looking for a Maintenance Engineer to join them in their effort to make more animal health.

Position

As Maintenance Engineer you will provide and support technical support and management activities needed to make sure that uninterrupted and optimal operations run through production equipment and plant utilities. You will be part of a small team where you interact with everybody on site, you will have the liberty to be innovative in your way of working, and you have the opportunity to participate in international projects and take part to global working groups. Your tasks will consist of timely performing preventative and corrective maintenance of all equipment on the site for uninterrupted operation and ongoing compliance, investigation and elimination of root-causes of errors and failures. In addition, you will create, implement and monitor the annual long-term CAPEX plan, implement plant investment projects and personnel ideas (perform asset management). You will be responsible for ensuring the health and safety of direct reports, for demonstrating ‘safe behavior’ and maintaining the work permit system (height, heat and enclosed spaces) including LOTOTO procedure. You will be the contact person for external parties to arrange maintenance or changes, and cooperate with the Procurement department to negotiate pricing. You will also be responsible for ensuring GMP compliance of equipment and utilities and active participation in GoTrack modules (like deviations investigations, changes, CAPA, etc.). Furthermore you will support production (including training operators to changes in equipment) and assure technical training and development of the personnel of the technical department. In this position you will report to the Sight Director.

Profile
  • a degree in Engineering (hbo work and thinking level), at least 10 years of experience in a similar role
  • experience with biological processes/pharmaceutical industry and experience in leading projects
  • experience in process control; mechanical engineering, cleaning and sterilization processes, electrical processes
  • familiar with a GMP environment
  • affinity with SAP
  • excellent command of the English and Dutch language
  • team player, stress resistant, hands-on, good communication skills and able to explain technical challenges to non-engineers
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/19-039-DD, to Sophie van Baalen: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Sophie van Baalen at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our Client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.