Sr. HR Business Partner

Aanbod
  • allround functie waar jouw kennis en ervaring goed gebruikt kan worden;
  • verantwoordelijke functie waarin je zelfstandig te werk gaat;
  • aanspreekpunt zijn voor diverse HR-vraagstukken;
  • tijdelijk contract voor in ieder geval een jaar, verlenging mogelijk.
Functie

Als Senior HR Business Partner werk je in een internationale en multiculturele productieomgeving waar je primaire aanspreekpunt bent voor jouw collega`s van Productie tot Kwaliteit. Je werkt nauw samen met het Senior Management en evalueert de actuele stand van zaken aan de hand van trends en analyses. Naast deze operationele en bekende manier van werken als HR Business Partner, ben je betrokken bij een internationaal project op het gebied van payrolling. Je zorgt dat de processen intern blijven lopen, maar draagt bij aan het gereed maken van outsourcing van de payrolactiviteiten. Gezien de grootte van het project maak je onderdeel uit van een internationaal projectteam en werk je met systemen als HR Connect en HRX, maar ook de SAP-systemen zijn bekend terrein, net als de reguliere office programma`s. In de functie werk je in een team van 2 HR Business Partners en 2 HR-assistenten, waarbij je rapporteert aan de HR Manager.

Profiel
  • afgeronde hbo-opleiding in Human Resources of vergelijkbaar;
  • minimaal 5 jaar werkervaring in het veld van Human Resources;
  • ervaring in een productieomgeving, bij voorkeur in de farmaceutische industrie;
  • ervaring met personeelsinformatiesystemen, specifiek SAP HR;
  • up-to-date kennis over de actuele wet- en regelgeving;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • integer, flexibel, analytisch, klantgericht, stressbestendig, organisatorisch sterk, probleemoplossend, zelfstandig en diplomatiek.
Bedrijf

De organisatie is internationaal actief in het ontwikkelen, produceren en verkopen van kwalitatief goede geneesmiddelen om op deze manier bij te dragen aan de gezondheid van mensen. Ze kennen een lange historie in Nederland en hebben meerdere locaties. Bij de organisatie staat kwaliteit hoog in het vaandel, net als innovatie. Ze zijn voortdurend gericht op het verbeteren van processen en procedures. De cultuur laat zich kenmerken door een open, vriendelijke en directe manier van samenwerken. Men richt zich op het behalen van het hoogst mogelijk haalbare resultaat en dit zie je terug in de deskundigheid waarmee processen worden vormgegeven. Momenteel komt de organisatie graag in contact met een gedreven HR Projectmanager.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/21-025-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Senior Medical Safety Manager

Offer
  • a diverse job at a pharmaceutical company
  • PRP responsible for post-market products in TA autoimmune
  • an interesting job because of the international contacts
  • a temporary contract for 12 months with the possibility to extend
Position

As a Medical Safety Manager, you become responsible and accountable for the coordination and medical-scientific monitoring and assessing of the safety profile for assigned products in the Therapeutic Area (TA) autoimmune. You will work with post-market products which may require more hands-on oversight from the Group Lead or Medical Director. Assigned products could be available in multiple regions or have multiple license partners or included a high priority product. You will be responsible for identification and communication of emerging safety issues and updates of core data sheets, investigator`s brochures and local product’s labelling. Furthermore, you will be responsible for the management of safety signals for drug products. You collect and identify safety signals using safety data for signal surveillance activities. Another responsibility is risk management of assigned products. You be responsible for the development, implementation, and submission of risk management plans. Also, you will deliver periodic safety reports for assigned products on time and in high quality for health authorities. In this role you are going to be working in a global team and you report to the Group Leader.

Profile
  • at least a bachelor’s degree or higher
  • minimum of six years’ experience in the pharmaceutical industry
  • direct exposure to pharmacovigilance functions, additional regulatory and/or clinical development experience is a plus
  • in-depth understanding of safety regulations for marketed products
  • specific working knowledge and experience in medical safety functions, including risk, signal management and periodic reports
  • excellent communication, presentation and written skills in English
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops, and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is in Leiden but has tight lines all around the world. The organisation is looking for support for the Pharmacovigilance department. They would like to meet an experienced Sr. Medical Safety Manager.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/21-024-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Associate Material Master Manager

Offer
  • a diverse job at a pharmaceutical company
  • an interesting job because of the international contacts
  • a temporary contract for 12 months, with the possibility to extend
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located in Leiden but has tight lines all around the world. The organisation is looking for support for the Master Data Management department. They would like to meet an experienced Associate Material Master Manager.

Position

As an Associate Material Master Manager you are responsible for providing and maintaining high quality compliant Master Data that are available on time, in a consistent and controlled way. In other words, you are responsible for facilitating a smooth execution of operational Supply Chain processes across the EMEA region. Furthermore, it is your job to own the Supply Chain Business Flows in EMEA SAP. You will organize and manage the creation and maintenance of Material Master Data aspects according to the business scenarios and business rules. It is also your job to create and maintain Material Master Data to support changes in existing business and introduce new products and materials. Finally, you will lead or participate in various projects where Master Data creation or change is involved.

Profile
  • at least a Bachelor’s degree
  • basic knowledge of GMP
  • basic knowledge on Material Master Data
  • functional knowledge of SAP and knowledge of Supply Chain and manufacturing processes are an advantage
  • at least 2 years of experience in a similar position
  • experienced user of SAP
  • experience with the setup of Material Masters in SAP
  • experienced user of MS Excel
  • project management skills
  • good communication skills in English, written and verbal.
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/21-026-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature overig

Recruitment Consultant voor vaste en tijdelijke functies (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • gunstige pensioenregeling;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

  • Masterclass NieuweZorg (verheldering en verdieping voor iedereen die meer wil betekenen voor de zorg)
  • Leergang Industriële Farmacie (praktijkgerichte professionalisering in de farmaceutische industrie)
  • FMF-vacatures (alle HBO+ vacatures in Life Sciences online beschikbaar)
  • INRALS (internationaal netwerk van werving- & selectiebureaus in Life Sciences)

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om te zorgen voor de juiste match. Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131-DD naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sandra of Pieter via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Manager Quality/QP

Aanbod
  • verbonden blijven met jouw vakgebied en kwaliteit;
  • samenwerken met professionals vanuit een leidinggevende functie;
  • werken in een veranderende organisatie met brede verantwoordelijkheden;
  • functie die gericht is op continue verbetering van processen;
  • vaste functie, waarbij een vast contract tot de mogelijkheden bestaat.
Bedrijf

Medcor Pharmaceuticals is onderdeel van Mosadex Groep en is recent gefuseerd met Fisher Farma, waardoor er een nog groter product portfolio is ontstaan en men haar klanten nog beter kan bedienen. Ze zijn uitgegroeid tot een betrouwbare groothandelspartner van de parallel geimporteerde geneesmiddelen en medische hulpmiddelen. Het is een uitzonderlijke formule van het in Europa inkopen van geneesmiddelen, deze ompakken voor en verkopen op de Nederlandse markt. Medcor is  een professionele organisatie met bijna veertig jaar ervaring. Ze spelen zoveel mogelijk in op de behoefte van de klanten, waardoor ze adequate dienstverlening kunnen bieden. Van de cultuur kunnen we zeggen dat Medcor een pragmatische organisatie is met open samenwerkingen, waarbij kwaliteit en commercie hand in hand gaan, en een goed gesprek tot de mogelijkheden behoord. Het is dynamisch en flexibel, maar wel met een duidelijke stip op de horizon. In verband met het vertrek van een huidige medewerker komt de organisatie graag in contact met een Manager Quality/QP.

Functie

Als Manager Quality/QP ben je eindverantwoordelijke voor het up-to-date houden van de kwaliteitsmanagement systemen voor verschillende locaties, en zorg je dat deze actueel zijn ter voorbereiding van komende inspecties en audits op gebied van GMP/GDP. Het is jouw verantwoordelijkheid om te zorgen voor continue verbeterprogramma`s, maar ook dat iedereen de wettelijke richtlijnen en interne procedures naleeft. Het is daarom belangrijk dat je mensen tijdig informeert over verbeterprogramma`s en daar een actieve rol in aanneemt. Daarnaast zorg je operationeel voor een sluitende opiumwetadministratie en voor het correct uitvoeren van eventuele recalls. Een minder groot onderdeel van jouw functie is de vrijgifte van goederen voor de markt. Je werkt daarin intensief samen met jouw afdeling Quality. De afdeling bestaat uit ongeveer vijf medewerkers met een verschillende focus. Buiten jouw afdeling heb je een belangrijke functie als Liaison om het samenwerken verder te bevorderen. Je werkt intensief samen met interne en externe afdelingen en je hebt een adviserende rol naar het management en de directie om het kwaliteitsdenken verder uit te dragen en de processen tijdig te verbeteren. Je werkt veel samen met jouw directe collega`s op de kwaliteitsafdeling en rapporteert aan de General Manager.

Profiel
  • afgeronde wetenschappelijk opleiding richting (bio)farmacie;
  • ervaring in een leidinggevende functie;
  • ruime kennis van en ervaring met GMP, GDP en ISO-certificering;
  • kennis van de geneesmiddelenwetgeving;
  • bij voorkeur ervaring in een vergelijkbare functie en geregiseerd als QP;
  • kennis van en ervaring met MS Office;
  • kennis van en ervaring met ERP en WMS-systemen;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-051-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Locatiemanager Utrecht

Aanbod
  • uitdagende en afwisselende rol met veel zelfstandigheid;
  • integrale aansturing van een team van 30 medewerkers;
  • bijdragen aan het welzijn van cliënten met een psychische kwetsbaarheid;
  • intensieve samenwerking met ketenpartners in de regio;
  • salaris conform FWG 65 CAO GGZ.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in ondersteuning aan mensen met complexe zorgvragen op het gebied van psychiatrie en verslaving. Hierbij moet je denken aan autisme, schizofrenie, borderline, forensische problematiek, jongeren met een psychotische kwetsbaarheid en chronische verslavingsproblematiek. Deze begeleiding is herstelondersteunend en gericht op ontwikkeling, waarbij de mogelijkheden en wensen van de cliënt centraal staan. Bij  ondersteuning van deze cliëntengroepen werken zij intensief samen met andere organisaties in de regio Utrecht. De organisatie staat bekend om haar inhoudelijke expertise, hoge kwaliteitsniveau en vooruitstrevende initiatieven.

Functie

Als Locatiemanager geeft je leiding aan twee teams bestaande uit behandelaren, persoonlijk begeleiders, herstelcoaches en woonondersteuners. De medewerkers zijn verdeeld over twee teams en gezamenlijk verantwoordelijk voor de begeleiding van cliënten. Eén team werkt vanuit een vaste locatie en het gebiedsteam biedt ambulante begeleiding in de wijk. De teams zijn zelforganiserend en als Locatiemanager ben je verantwoordelijk voor een goede aansturing en begeleiding van beide teams. Hierbij werk je nauw samen met een collega Locatiemanager verantwoordelijk voor de aansturing van twee teams in dezelfde regio.

Je bent integraal verantwoordelijk voor een efficiënte en effectieve bedrijfsvoering, waarbij zorg wordt geleverd volgens de missie en visie van de organisatie. Je wil de beste resultaten behalen voor de cliënten en doet dit vanuit de herstelondersteunende zorgvisie. Je wil jouw teams motiveren door medewerkers te coachen, uit te dagen en te faciliteren. Verder werk je samen met de teams aan het doorontwikkelen van de zorg in de regio. Dit doe je in nauwe samenwerking met andere Locatiemanagers, stafhoofden, de bestuurder, externe netwerkpartners zoals de gemeente en andere (GGZ-)organisaties. Daarnaast speel je in op de initiatieven die vanuit de teams zelf ontstaan.

Als Locatiemanager werk je ook locatieoverstijgend en neem je deel aan verschillende projectgroepen en overleggen. Je bent integraal verantwoordelijk voor de aansturing binnen jouw regio, je rapporteert direct aan de bestuurder en denkt actief mee over de toekomstontwikkelingen binnen de organisatie.

Profiel
  • relevante afgeronde opleiding op hbo-niveau of hoger;
  • aanvullende managementopleiding succesvol afgerond;
  • ervaring met het aansturen van een zorgteam en/of -locatie;
  • aantoonbare ervaring binnen de GGZ en/of affiniteit met psychiatrie;
  • inspirerende en coachende manier van leidinggeven;
  • initiatiefrijk, bedrijfsmatig sterk en sociaal vaardig.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-050-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Derks&Derks via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Sr. Regulatory Operations Manager

Offer
  • an amazing opportunity to work in an international team
  • working with a streamlined process to do e-submissions
  • the ability to grow and learn by working in your team
  • working independently with limited supervision
  • permanent placement, starting with a temporary contract
Organisation

The organisation is an international pharmaceutical organisation that has been operating in at least forty countries across Europe, the Middle East and Africa. They operate on a global level and most teams have a global focus. They have everything in house like research, development, manufacturing, warehousing but also sales and marketing. It is their hope to change tomorrow’s world and to improve the lives of individuals by providing innovative medicines in areas of health, where there is an urgent need for better treatments. The organisation is clearly focused on bringing high-quality medicines to the market to reach their goals. Wouldn`t it be lovely to join them in their journey? At this moment they are open to meet an enthusiastic candidate for the Regulatory Operations Managers position.

Position

As a Regulatory Operations Manager you have various responsibilities. You will work with a lot of different departments and vendors on the processes, but it will be your key responsibility to manage all incoming data from the database entry team before doing the e-submission. A quick overview of the process that you will be responsible for is organizing regulatory operations aspects of projects/products, including managing the planning, preparation, submission and tracking of correspondence, applications, and other structured data to regulatory agencies. Therefore, you identify and ensure adherence to relevant submission standards and initiate/maintain relationships with key personnel within the global Regulatory Affairs organization to resolve procedural and operational complexities and identify process improvements. Furthermore, the position also involves strategic and execution-focused interactions with multiple regional health authorities and other departments such as Pharmacovigilance, Marketing Operations, Data Science, Supply Chain, Manufacturing and other areas within Medical & Development. The Senior Manager also serves on increasingly more significant project teams/task forces.

Profile
  • at least a bachelor’s degree
  • around five years of experience in a regulatory position
  • experience in the pharmaceutical or medical device industry
  • familiar with the XEVMPD or IDMP or E-submission process
  • good knowledge on database management
  • basic understanding of project management skills
  • good communication skills in English
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/20-097-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Interimmanager Healthcare

Uitdagende veranderopdrachten binnen Healthcare die vragen om een ervaren interimmanager met een persoonlijke benadering, een toekomstgerichte visie en een bedrijfsmatige blik.

Aanbod

  • posities op management- en directieniveau binnen Healthcare;
  • opdrachtgevers als ziekenhuizen, instellingen en ZBC’s;
  • verantwoordelijkheid voor de aansturing van een team of afdeling;
  • afwisselende functies met vaak een directe invloed op strategisch niveau;
  • interim ervaring binnen Healthcare is vereist;

Bedrijf

Wij zijn continu op zoek naar ervaren interimmanagers die een expertise hebben opgebouwd in veranderopdrachten binnen Healthcare. Onze opdrachtgevers zijn ziekenhuizen, ZBC’s en overige zorginstellingen waarmee wij samenwerken. Deze interim vacatures komen enerzijds beschikbaar vanwege het binnen korte termijn vacant komen van een management- of directiepositie, anderzijds doordat er binnen de organisatie een veranderopdracht geformuleerd wordt. Om snel aan de vragen van onze opdrachtgevers te kunnen beantwoorden komen wij graag in contact met ervaren interimmanagers die beschikken over een persoonlijke benadering, een toekomstgerichte visie en een bedrijfsmatige blik.

Derks & Derks is gespecialiseerd in de bemiddeling en ontwikkeling van professionals die actief zijn binnen de Healthcare sector. Vanuit onze kennis en expertise ondersteunen we opdrachtgevers uit het hele spectrum van de zorg. Door verder te kijken dan alleen de zorginstellingen zelf, maar daar ook ziektekostenverzekeraars, leveranciers en overheidsorganisaties bij te betrekken overzien wij de markt en denken we in ons advies breed met je mee. Actuele thema’s en ontwikkelingen binnen Healthcare komen uitgebreid aan de orde in de Masterclass NieuweZorg die wij jaarlijks organiseren voor op innovatie gerichte en gedreven professionals actief op management- en directieniveau in de zorg.

Functie

Als Interimmanager heb je een verantwoordelijke en afwisselende functie. De zwaarte van de managementrol en scope van de aansturing zijn afhankelijk van de organisatie (ziekenhuis dan wel instelling) en het managementniveau (operationeel dan wel directie). Bij aanvang van de opdracht wordt in samenspraak met de opdrachtgever een heldere opdracht omschrijving geformuleerd aan de hand waarvan de uitvoering plaatsvindt. Belangrijk hierbij is of het een veranderopdracht betreft of een tijdelijke vervanging waarvoor een interimmanager wordt ingezet. Per individuele opdracht zullen wij daarover aanvullende informatie verstrekken. Om in aanmerking te komen vragen wij om op deze algemene vacature te solliciteren, zodat wij over uw contactgegevens beschikken, u op de hoogte kunnen houden over relevante opdrachten en vacatures en eventueel alvast uit kunnen nodigen voor een (online) kennismakingsgesprek.

Profiel

  • relevante opleiding op HBO of WO-niveau;
  • aantoonbare relevante interim ervaring;
  • meerdere jaren werkervaring in een management positie;
  • sterke affiniteit met de zorg is een vereiste;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en bedrijfsmatige vaardigheden;
  • stevige persoonlijkheid;
  • innovatief en omgevingsbewust;
  • analytisch sterk, gedreven en overtuigend.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DD/20-053-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 06–12795418.

Voor een specifieke opdracht kan een assessment deel uitmaken van de selectiemethode.