Manager Zorgverkoop

Aanbod
  • bepaal de zorgverkoopstrategie van topklinisch ziekenhuis in Apeldoorn en Zutphen;
  • impact op de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis;
  • maak onderdeel uit van het team dat aan de slag gaat met het financieel herstel van het ziekenhuis;
  • samenwerken met gedreven collega’s van Financiën & Sales en Strategie & Allianties;
  • relatiemanager en gesprekspartner voor zorgverzekeraars en overige stakeholders;
  • sleutelpositie voor 32 tot 36 uur per week;
  • arbeidsvoorwaarden conform FWG 70 cao Ziekenhuizen.
Functie

In deze sleutelpositie heb je impact op de koers en de toekomst van Gelre Ziekenhuizen. Als Manager Zorgverkoop ben jij de spil die zorgcontractering en de strategische agenda van het ziekenhuis met elkaar verbindt. Jouw rol draait om analyseren, verbinden, innoveren, adviseren, sturen en onderhandelen. Samen met het Strategisch Salesteam draag je bij aan de doelstellingen van Gelre Ziekenhuizen, de transformatie van zorg en de uitdagende financiële positie van de organisatie.

Als Manager Zorgverkoop ben je inhoudelijk verantwoordelijk voor de zorgverkoop van het topklinisch ziekenhuis in Apeldoorn en Zutphen. Met jouw expertise en conceptuele blik vertaal je de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis naar toekomstgerichte afspraken met zorgverzekeraars. Hierin bouw je aan constructieve lange termijn samenwerkingen. Als Manager Zorgverkoop ben je samenwerkingsgericht, ondernemend en analytisch ingesteld. Door nauw samen te werken met diverse interne stakeholders en externe partijen, zorg je ervoor dat de financiële gezondheid van het ziekenhuis verbetert en op de lange termijn gewaarborgd blijft. Naast het onderhandelen van goede contracten, waarbij je de benodigde informatie intern verzamelt, ben je ook verantwoordelijk voor de ontwikkeling, vertaling en bewaking van de zorgcontractering en weet je precies hoe je het ziekenhuis moet positioneren. Met jouw drive, krachtige aanpak en enthousiasme, initieer en implementeer je innovaties en verbeteringen die bijdragen aan de vooruitgang van de zorgverlening binnen het ziekenhuis. Je streeft ernaar om zorgverkoop naar een hoger niveau te tillen, de strategische doelen van het ziekenhuis te verwezenlijken en schroomt niet om hierbij voorop te lopen.

Als Manager Zorgverkoop stuur je niet hiërarchisch aan, maar heb je een leidende rol binnen het Team Zorgverkoop. Je werkt nauw samen met een Adviseur Zorgverkoop, drie Business Controllers die vanuit hun expertise bij de verschillende activiteiten aansluiten, en je werkt samen met collega’s van de afdeling Financiën, Strategie & Allianties, Kwaliteit en Veiligheid en Bedrijfskundig en Medisch Managers. Je maakt onderdeel uit van de afdeling Financiën & Sales, adviseert aan de RvB en rapporteert aan de Manager Financiën & Sales, waar je ook nauw mee samenwerkt.

Profiel
  • afgeronde relevante opleiding op wo-niveau, bij voorkeur in een bedrijfseconomische richting;
  • stevige adviseur met minimaal 3 jaar ervaring met zorgcontractering binnen een complex werkveld;
  • ervaring in het maken van contractafspraken met zorgverzekeraars op financieel en strategisch vlak;
  • relationeel sterk, organisatie sensitief en goed in stakeholdermanagement (in- en extern);
  • kartrekker die teamgericht en met overtuigingskracht resultaten boekt;
  • stevige onderhandelaar, analytisch sterk en verbindend.
Bedrijf

Gelre Ziekenhuizen is een topklinisch ziekenhuis met locaties in Apeldoorn en Zutphen. Het ziekenhuis staat bekend om zijn brede aanbod aan medische diensten en specialisaties, waaronder cardiologie, oncologie, orthopedie en neurologie. Gelre Ziekenhuizen richt zich sterk op kwaliteit van zorg, innovatie en patiëntgerichte benaderingen. Het biedt zowel basis- als hooggespecialiseerde zorg, ondersteund door geavanceerde technologieën en een team van ervaren zorgprofessionals. Het ziekenhuis speelt ook een belangrijke rol in regionale zorgnetwerken en werkt nauw samen met andere zorginstellingen en huisartsen om de beste zorg voor patiënten te waarborgen.

De kernwaarden van Gelre Ziekenhuizen zijn persoonlijk, verbindend, energiek en ondernemend en het ziekenhuis staat bekend om haar deskundige en gemotiveerde medewerkers die op een open en collegiale manier samenwerken. Gelre Ziekenhuizen is letterlijk en figuurlijk het hart van de zorg in de regio, waar met in totaal 3.600 medewerkers hard wordt gewerkt aan persoonlijke en goede zorg. Ook is Gelre Ziekenhuizen één van de 27 topklinische ziekenhuizen van Nederland. Dit betekent dat Gelre Ziekenhuizen topklinische expertise heeft in diverse specialistische zorggebieden, waarmee zij deel uitmaken van de vereniging Samenwerkende Topklinische Ziekenhuizen (STZ). Daarnaast beschikt Gelre Ziekenhuizen in Lochem, Doesburg, Dieren en Epe over buitenpoliklinieken en een Diagnostisch Centrum in Apeldoorn.

Klaar om als Manager Zorgverkoop onderdeel uit te maken van het team dat de strategische koers van Gelre Ziekenhuizen bepaalt? Benieuwd naar de strategie, missie, ambities en speerpunten in deze positie? Solliciteer dan of neem contact op met Derks & Derks voor aanvullende informatie!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-125-DD, naar Lysanne Lakerink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Lysanne via +31 (0)6 45 32 89 54.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
• verantwoordelijk voor de gehele zorgverkoopproces bij een informele en laagdrempelige zorgorganisatie;
• ruimte voor eigen visie, strategie bepaling en ondernemerschap;
• mogelijkheid tot opzetten van vooruitstrevende zorgconcepten;
• hybride werken met veel vrijheid en regie op eigen agenda;
• een meerkeuzesysteem aan secundaire arbeidsvoorwaarden via Fisc Free;
• goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 cao VVT.

Functie
Als Zorgverkoper ben jij het eerste aanspreekpunt voor zorgfinanciers. Deze rol biedt tevens de kans om vanuit strategische inzichten en ontwikkelingen de aanvraag van relevante subsidies effectief te organiseren. Daarnaast richt je je op fondsenwerving, sponsoring en subsidieaanvragen. Je bent goed op de hoogte van de ontwikkelingen en kunt deze verbinden met financieringsmogelijkheden om zo tot de juiste (aanvullende) financiering te komen. Je draagt bij aan het ontwikkelen en implementeren van verkoopstrategieën voor de zorg- en dienstverlening van de organisatie. Je leidt het gehele verkoopproces (van offerte tot contract) en speelt een cruciale rol in contractonderhandelingen en samenwerkingsovereenkomsten. Ook adviseer je het managementteam, de managers en zorgteams over de uitvoering en naleving van contractafspraken.

Je bouwt en onderhoudt een netwerk van relaties met gemeenten, zorgkantoren, zorgverzekeraars en andere zorgaanbieders. Als eerste aanspreekpunt vanuit de organisatie voor externe partijen, vertegenwoordig je de organisatie op professionele wijze. Daarnaast volg je de marktontwikkelingen, trends en veranderingen in de wet- en regelgeving op de voet. Je analyseert en evalueert deze op mogelijke invloed en kansen voor de zorg- en dienstverlening van de organisatie en vertaalt ze naar concrete voorstellen en adviezen.

Je weet wat je wilt en weet anderen te overtuigen van jouw plannen, waarmee je draagvlak creëert binnen de organisatie. Met sterke communicatieve vaardigheden, een innovatieve denkwijze en solide onderhandelingsvaardigheden, ben jij de persoon die het voor elkaar krijgt. Daarnaast heb je affiniteit met fondsenwerving, sponsoring en subsidieaanvragen. Je ziet mogelijkheden om (innovatieve) projecten en ontwikkelingen te koppelen aan potentiële financiers en je begrijpt het proces van aanvraag tot verantwoording.

In deze functie val je rechtstreeks onder de Directeur Servicecentrum. In het inkoopproces wordt nauw samengewerkt met Business Controllers en de Beleidsadviseur, in afstemming met de Directeur Wijk- en Revalidatiecentra en Directeur Servicecentrum.

Profiel
• afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
• relevante werkervaring binnen de zorgcontractering en met aanbestedingen;
• kennis van wet- en regelgeving, bij voorkeur met ZVW, WMO en WLZ;
• affiniteit met de zorg en intrinsiek gemotiveerd om de zorg beter te maken;
• een energieke verbinder met uitstekende communicatieve vaardigheden;
• organisatiesensitief, relatiegericht en zelfstandig.

Organisatie
Met 1.700 medewerkers, meer dan 500 vrijwilligers en de hulp van naasten, netwerken en samenwerkingspartners, is QuaRijn expert op het gebied van ouderendienstverlening. Ze kennen de ouderen in de verschillende wijken en dorpen en bieden ze de mogelijkheden om zo lang mogelijk de regie over hun eigen leven te houden. Bij QuaRijn staat de klant centraal en de medewerker op één. Ze zijn er voor de ouderen, de samenwerkingspartners én de medewerkers, en streven ernaar om elke dag van waarde te laten zijn.

De visie van QuaRijn is gebaseerd op diepgaande kennis van ouderenzorg en een diepe waardering voor de unieke achtergronden en doelen van elk individu. Of het nu gaat om de bewoners in hun eigen huizen of in de Topcare expertisecentra, de geliefden die hen omringen, de gewaardeerde medewerkers of de lokale partners, QuaRijn omarmt hen allemaal.

Reactie
Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-169-DD, naar Lysanne Lakerink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Lysanne via: 06-45328954.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Research Development

Interim Product Development Manager Reagents

Offer

  • independent and varied position with plenty of room for own initiative
  • being part of a global, ambitious and socially committed company
  • broad product range of reagents
  • assignment for at least 4 months via Derks & Derks Detachering

 

Position

As the Interim Product Development Manager, you report to the CEO. The Product Development Department consists of two teams plus a Business Development Manager. The two teams are responsible for the development of new products including the IVDR registrations if applicable. In total 20 people are working at the department. Approximately half of them are product developers and half are technicians. It is your responsibility to lead the department (two direct reports, Teamleads) and you translate business strategy into departmental objectives. You will translate user needs into specifications and align product design in the strategy of the business. Furthermore, you are responsible for identification, validation, and research of new products and improvements of exiting products. You are responsible for design transfer to production and support marketing and sales, pre- and post-launch. You will initiate ideas for product development and translate these ideas into products, and fill a pipeline for new products

And you will be awarding contracts to research organisations for contract research, and support efforts to create new intellectual property.

 

Profile

  • MSc./PhD degree in in life sciences related field
  • minimum of 7 years’ experience in managing professionals
  • minimum of 5 years’ experience in product development, preferably in the IVD sector
  • academic background in a relevant field
  • excellent communication skills

 

Organisation

The organisation is a leading player in the biotechnology sector, specialized in the development, production and sale of high-quality reagents and diagnostic kits. With more than 20 years of experience, the company supplies complex and innovative products to a wide range of international customers, including laboratories, hospitals, and research institutions. Through a strong focus on product development, quality and customer satisfaction, the company continues to grow and expand rapidly in the global market. We are looking for an interim Product Development Manager for the following 4-6 months to lead the team.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/24-188-DD, to Annerien Peters, info@derksenderks.nl. For further information, please call Annerien at number +31 (0)6 45403933.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Not quite the position you are looking for? Click here for other interesting positions!

Pharmaceutical Process Engineer

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31 december 2024, met kans op verlenging.

 

Functie

Als Pharmaceutical Process Engineer leid je projecten of neem je deel aan diverse initiatieven binnen het bedrijf. Je zet expertise in binnen een dynamische en innovatieve omgeving, omdat je gaat samenwerken met diverse stakeholders en je technische en technologische kennis hiervoor kunt inzetten. Het is essentieel dat je effectief kunt samenwerken in een complexe, zowel lokaal als wereldwijd georiënteerde, omgeving.

Als Pharmaceutical Process Engineer ben je verantwoordelijk voor het definiëren, specificeren en aanschaffen van nieuwe productieapparatuur, evenals het opzetten, uitvoeren en rapporteren van kwalificaties van deze apparatuur. Je introduceert nieuwe producten, materialen of componenten naar de productieafdelingen, zet proces- en schoonmaakvalidaties op, voert deze uit en rapporteert hierover. Daarnaast coördineer en/of voer je onderzoeken en wijzigingen uit ter verbetering van bestaande installaties en productieprocessen. Tot slot geef je leiding aan of draag je bij aan onderzoek naar de root cause van afwijkingen in het productieproces.

 

Profiel

  • bachelor-/masterdiploma;
  • ervaring/affiniteit met equipment en equipmentkwalificatie zijn een must (minimaal 5 jaar);
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • relevante kennis van de farmaceutische markt;
  • ervaring met schoonmaakvalidatie is een pre;
  • flexibiliteit vereist (thuiswerken is eventueel een dag per week mogelijk, maar sommige weken 100% on-site nodig);
  • freelance is niet mogelijk.

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-192, naar Björn Baarveld, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Björn via +31 (0)6 51981613.
Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.
Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Commissioning & Qualification Engineer

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31 oktober 2024, met kans op verlenging.

 

Functie

Als Commissioning & Qualification Engineer werk je voor en samen met meerdere projectteam leden, productiemedewerkers en andere CoE’s (zoals Technology en Quality Operations) aan projecten en zorgt dat deze gedocumenteerd worden opgeleverd volgens de gestelde kwaliteitseisen.

In deze veelzijdige rol ben je verantwoordelijk voor het opzetten van commissioning protocollen, het uitvoeren van commissioning testen en het opstellen van gedetailleerde rapportages. Daarnaast ontwikkel je kwalificatieprotocollen, voer je kwalificatietesten uit en zorg je voor de bijbehorende rapportages.

Je beoordeelt de aangeleverde Commissioning & Qualification (C&Q) protocollen van contractors en leveranciers en zorgt ervoor dat zij de benodigde C&Q activiteiten uitvoeren volgens de vastgestelde richtlijnen. Het beoordelen van C&Q rapportages van deze externe partijen behoort eveneens tot je takenpakket. Een andere belangrijke verantwoordelijkheid is het opleveren en overdragen van de C&Q projectdocumentatie, waarbij je nauw samenwerkt met diverse stakeholders. Je begeleidt het Quality Change Control proces en fungeert als expert op het gebied van C&Q voor de Projectmanager. Dit omvat ook het coördineren van de C&Q informatiestroom tussen het projectteam en andere relevante teams.

Het opbouwen van sterke relaties met zowel interne als externe belanghebbenden is cruciaal. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor het project op het gebied van C&Q. Als kennisdrager van het Change Control proces bewaak je de kwaliteit binnen het project, conform de eisen en standaarden.

Daarnaast signaleer je verbetermogelijkheden in de bestaande werkvormen en draag je bij aan het verbeteren van het C&Q werkproces. Door jouw expertise en proactieve houding zorg je voor een soepele en kwalitatief hoogstaande uitvoering van C&Q activiteiten binnen het project.

 

Profiel

  • bachelor/master diploma;
  • minimaal 3 tot 5 jaar relevante werkervaring;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • relevante kennis van de farmaceutische markt;
  • je beweegt flexibel en veerkrachtig mee in een steeds meer uitdagende omgeving;
  • relevante kennis van digitale mogelijkheden en het gebruik hiervan.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss. 

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-192, naar Björn Baarveld, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Björn via +31 (0)6 51981613.
Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.
Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Derks vacature inkoop-logistiek

Strategisch Inkoper

Aanbod
  • strategische en dynamische rol binnen farmaceutische inkoop;
  • relaties opzetten met diverse leveranciers;
  • samenwerken binnen een jong en leergierig team;
  • informele sfeer met veel vrijheid voor eigen input;
  • ruimte en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.
Functie

Als Strategisch Inkoper ben jij verantwoordelijk voor de inkoop van een breed assortiment medicijnen. Door middel van jouw goede contactuele vaardigheden weet je langdurige relaties met leveranciers, interne klanten en andere zakelijke relaties op te bouwen en te onderhouden. In deze functie draag jij samen met je team zorg voor de continuïteit van de voorraad. Ook adviseer jij andere werkmaatschappijen op jouw vakgebied. Door jouw kennis van de markt ben je in staat om snel in te spelen op veranderingen of eventuele tekorten. In deze rol zoek jij actief de samenwerking op, zowel intern als extern, om naadloos aan te kunnen sluiten bij de marktvraag. In deze functie werk je nauw samen met twee collega’s op de inkoopafdeling en rapporteer je aan de CFO.

Kortom, een rol met veel verantwoordelijkheden waar jij relaties opbouwt, zorgt dat de voorraad optimaal is en waar jij kansen weet te signaleren in de markt waar je op in kan springen.

Profiel
  • hbo werk- en denkniveau;
  • relevante ervaring in een inkoop functie;
  • aantoonbare kennis en ervaring met het inkopen van schaarse middelen;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal;
  • communicatief en relationeel sterk;
  • analytisch sterk, proactief en daadkrachtig.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in het leveren van ingepakte geneesmiddelen aan apotheken, ziekenhuizen en (zorg)instellingen. Zij hebben als doel apotheken beter te ondersteunen bij het distribueren van patiënt-specifieke geneesmiddelen. Door geneesmiddelen per innamemoment te verpakken, wordt de therapietrouw bevorderd voor de patiënt. Onze opdrachtgever is steeds op zoek naar oplossingen om de kwaliteit van de dienstverlening verder af te stemmen op de technologische ontwikkelingen in de farmaceutische markt en natuurlijk op de behoefte van de patiënt. Voor deze functie zijn zij op zoek naar een proactieve, analytisch sterke en enthousiaste Strategisch Inkoper.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-121-DD, naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Dennis Uleman op nummer +31 6 82 72 71 33.

 

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Sales Marketing

Customer Engagement Manager

Aanbod

  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot het einde van het jaar, met kans op verlenging.

 

Functie

Als Customer Engagement Manager Vaccinatie ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van klantenbinding ten behoeve van patientenzorgverbetering. De Customer Engagement Manager indentificeert op basis van relevante data en kennis van de markt de klanten en accounts met het grootste potentieel en zij bepalen op strategische manier het eigen marktgebied. Aan de hand van deze uitkomsten wordt bepaald welke klanten en accounts er worden benaderd en op welke manier.

Je draagt bij aan optimale patiëntenzorgverbetering en ben je dagelijks bezig met het continu herzien en verbeteren van campagnes op basis van gegevens, analyses en experimentresultaten. Je gaat je bezig houden met de uitvoering van activiteiten op basis van een strategisch omnichannel engagementtraject.

 

Profiel

  • een Bachelor/Master diploma;
  • beschikt over minimaal 3 tot 5 jaar relevante werkervaring;
  • relevante kennis van de farmaceutische markt;
  • expert in zowel fysieke als digitale klantbetrokkenheid, multichannel gebruik op basis van kanaalaffiniteit en gepersonaliseerde klantreizen;
  • bekend met virtueel en remote benadering van werken en een expert in fysieke klantbezoeken;
  • beschikt over relevante kennis van digitale mogelijkheden en het gebruik hiervan;
  • beweegt flexibel en veerkrachtig mee in een steeds meer uitdagende omgeving;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Haarlem.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-173-DD, naar Björn Baarveld, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, smsen of Whatsappen met Björn via +31 (0)6 51981613.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Health Economics

Salarisadministrateur

Aanbod

  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-12-2024;
  • parttime functie voor 32 uur per week, met mogelijkheid tot hybride werken.

 

Functie

Als Loonspecialist is je voornaamste taak ervoor te zorgen dat de loonadministratie nauwgezet en tijdig wordt verwerkt, zowel voor de maandelijkse als jaarlijkse loonverwerking, alsook voor alle taken met betrekking tot tijdregistratie en uitkeringsadministratie. Dit houdt in dat je zorgvuldig en tijdig loongegevens verzamelt van diverse afdelingen, verkregen van HR en andere bronnen, en alert blijft op eventuele wijzigingen in deze gegevens. Hierbij werk je nauw samen met collega’s.

Een ander belangrijk aspect van je rol is het beantwoorden van vragen van zowel werknemers als managers over loonmutaties en andere loongerelateerde onderwerpen. Je waarborgt een nauwkeurige en tijdige verwerking van eventuele wijzigingen in uitkeringsplannen zoals pensioenfondsen, Benify en UWV.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen van werkgeversverklaringen en fungeer je als belangrijke schakel tussen de uitbestede loonadministratieprovider (ADP & Mazars) en de interne werknemers. Ook onderhoud je regelmatig contact met externe officiële instanties.

Als onderdeel van je rol beheer je tevens end-to-end HR-operaties, waaronder tijdregistratie en loonsystemen zoals Time-Wize, Employee Central en ADP. Bovendien voer je andere ad-hoc taken uit die relevant zijn voor de loonadministratie.

 

Profiel

  • bij voorkeur meer dan 5 jaar relevante en vergelijkbare ervaring met loonadministratie en uitkeringen;
  • PDL-diploma in loonadministratie of vergelijkbare werkervaring;
  • ervaring met werken met ADP is een pré;
  • kennis van het Nederlandse pensioenstelsel;
  • gestructureerd, tijdig en nauwkeurig met aandacht voor details;
  • discretie, integriteit en vertrouwlijkheid bij het omgaan met salaris- en andere werknemersgegevens, met naleving van de GDPR;
  • goede sociale en communicatieve vaardigheden, zowel mondelijk als schriftelijk, in zowel Engels als Nederlands.

 

Bedrijf

De missie van onze relatie is om een wereldleider te zijn op het gebied van generieke geneesmiddelen en biofarmaceutica en om het leven van patiënten over de hele wereld te verbeteren. Al meer dan een eeuw gebruiken zorgverleners, patiënten en mantelzorgers de medicijnen van onze relatie. Ze streven ernaar om innovatieve specialité behandelingen te ontwikkelen. Met meer dan 43.000 medewerkers, in meer dan 70 landen wereldwijd, is de diversiteit van opvattingen, talenten en ervaring hun sleutel tot voortdurend succes. Hun krachtige organisatiecultuur biedt je de mogelijkheid om een echt verschil te maken in het leven van mensen en waarde toe te voegen aan jouw carrière.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-172-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, smsen of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Sales Marketing

Relatiemanager Apotheken

Aanbod
  • uitdagende en verantwoordelijke commerciële rol;
  • sterk strategisch component voor het nog beter in de markt zetten van de dienstverlening;
  • veel vrijheid voor creatieve input;
  • veel ruimte voor het indelen van je eigen agenda;
  • veelzijdige en zelfstandige functie.

 

Functie

Als Relatiemanager Apotheken ben jij het gezicht voor de klanten in de regio Noord-Nederland. Je bent verantwoordelijk voor het behouden en uitbreiden van bestaande relaties, maar ook het acquireren van nieuwe klanten. Jij bent het aanspreekpunt en een betrokken gesprekspartner voor (potentiële) klanten omtrent de geboden producten, dienstverlening en implementaties. Hierbij hoor je de ervaringen en wensen van de klant en koppelt dit intern terug. Verder ben je verantwoordelijk voor het vormen van een strategie en salesplan. Als Relatiemanager Apotheken doe je proactief verbetervoorstellen voor andere knelpunten en verbetermogelijkheden die je signaleert. Je participeert in projecten, draagt bij aan jaarplannen en fungeert als deskundige binnen het vakgebied voor interne en externe klanten, leveranciers en netwerkpartners. Ook ben jij samen met de inkoper en de apotheker verantwoordelijk voor de uitvoering van het assortimentsbeleid.

Kortom, een commerciële rol, waarin je de klantenkring zowel onderhoudt als uitbouwt en waarbij je wensen en kansen signaleert en dit kan omzetten in verbetervoorstellen.

 

Profiel
  • hbo werk- en denkniveau;
  • aantoonbare ervaring in een commerciële rol binnen de farmaceutische industrie;
  • aantoonbaar netwerk van openbare of poliklinische apotheken;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal;
  • strategisch, verantwoordelijk en communicatief vaardig;
  • proactief, ondernemend en klantgericht.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in het leveren van ingepakte geneesmiddelen aan apotheken, ziekenhuizen en (zorg)instellingen. Zij hebben als doel apotheken beter te ondersteunen bij het distribueren van patiënt-specifieke geneesmiddelen. Door geneesmiddelen per innamemoment te verpakken, wordt de therapietrouw bevorderd voor de patiënt. Onze opdrachtgever is steeds op zoek naar oplossingen om de kwaliteit van de dienstverlening verder af te stemmen op de technologische ontwikkelingen in de farmaceutische markt en natuurlijk op de behoefte van de patiënt. Voor deze functie zijn zij op zoek naar een proactieve, initiatiefrijke, klantgerichte en enthousiaste Relatiemanager Apotheken.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-062–DD, naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Dennis Uleman op nummer +31 6 82 72 71 33.

 

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Derks vacature kwaliteit

Mechanical Engineer

Offer

  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment starting from June 2024
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim for 6 months with the possibility to extend the period

 

Position

As a Mechanical Engineer will report to the Technology Center AH Engineering Director and you are responsible for the engineering design of either one or more of the above-mentioned disciplines.

As part of a matrix organisation, you will collaborate with a diverse group of seasoned engineers hailing from various disciplines: industrial, process, facility, and commissioning & qualification engineers. You will also be working alongside end-users, as well as with delivery colleagues who will provide support in the form of Project Managers, Project Engineers, Cost Controllers, Schedulers, and Estimators.

Collaborating with external design partners will be a key aspect of your role as you strive to achieve designs that are not only cost-effective but also align with our design intent. You will be tasked with overseeing interesting projects across a broad spectrum, adopting an end-to-end approach that encompasses front-end loading, execution, commissioning & qualification, handover, and post-handover activities.

You act as a subject matter expert (SME) in one or more of the disciplines in our capital investment projects. You build and maintain close collaborations with Global Engineering Solutions and end-user SME’s. You will develop and maintain relationships with design and construction partners. You will review designs from our design partners and ensure the designs meet the engineering and safety standards and follow the procedures, best practices and design guides. And of course, you will actively support standardization and fit-for-purpose principles.

 

Profile

  • degree in HVAC/Mechanical Engineering, Electrical Engineering, or Civil Engineering depending on profile requested
  • 5+ years of relevant experience in Pharmaceutical, Biotech, and High-Tech Industries as a Design Engineer in capital projects in one or more of the disciplines mentioned above
  • familiarity with EudraLex Volume 4 Good Manufacturing Practice (GMP) guidelines, EU GMP Annex 1, EHEDG, and ISPE guidelines
  • high-level insight into construction processes of pharmaceutical facilities and equipment integration in buildings
  • excellent English language skills, knowledge of Dutch and German preferred
  • willingness to travel in Europe for project assignments (20% minimum)

 

Organisation

Our client develops and produces vaccines and pharmaceutical specialties for livestock, companion animals and fish. They have offices in more than 50 countries, 25 production sites and sell our products in over 150 markets and operate in a network of manufacturing sites and research and development facilities around the world. With more than 300 employees worldwide, the Global Engineering Solutions (GES) division is responsible for managing investment capital and designing and executing capital projects for their global organisation. GES is organized in a Technology organisation (responsible for the design of projects), a Delivery organisation (responsible for the realization of projects) and a Project and Business Support organisation. The Technology Center for their Animal Health organisation consists of approximately 20-25 employees and has its home base in Boxmeer, The Netherlands.

To strengthen their Technology Center, they have job opportunities under temporary contracts at their GES Technology Center for Animal Health (AH) in Boxmeer and are looking to hire (Senior) Specialists in Facility Engineering as per one or more disciplines in the following profiles:

  1. HVAC engineering design for air handling and control of cleanroom environments (all grades (A, B, C, D) and non-classified areas), including room decontamination systems
  2. mechanical engineering design for facility systems (generation and distribution) such as plant steam, chilled water, process chilled water, hot water systems, and other
  3. electrical engineering design
  4. Civil and Structural Architectural design for Pharmaceutical Manufacturing Facilities (cleanroom systems), Laboratories and R&D Facilities

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-106-DD, to Annerien Peters: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or Whatsapp Annerien via +31 (0)6 45403933.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!