vacature techniek

Document Life Cycle Coordinator

Offer
  • a position to grow into or to deliver out of your experience
  • responsible for the supply chain business flows at an international project
  • a fulltime contract of 6 months, possibly longer
  • possibility to work from home or from the location in Zuid Holland
  • temporary contract from Derks & Derks Secondment & Interim
Organisation

Our client is an international pharmaceutical company. The company’s activities comprise the development, production and sales of medicines. For the facility in Drenthe we would like to meet an enthusiastic, communicatively skilled, self-assured and performance-oriented Document Life Cycle Coordinator.

Position

As a Document Life Cycle Coordinator, you will be added to the master data team. The team is growing from a regional team into a global team. The current set of documentation requires to be rebuilt and made fit-for-purpose to the new ERP software solutions that are to be introduced over the next years.
As a Document Life Science Coordinator, you will support the convert of the existing documentation supplemented with collected expert knowledge (through interviews) and available technical documentation in system user (e)-documentation such as procedures, instructions and training material. You will collaborate with the master data team to get a good understanding for their work processes and translate this into useful content for end users. You ensure output is consistent across product families and output formats. All together this is a challenging job where you can grow your knowledge of the Pharma sector with enough freedom to put your own ‘stamp’ on the output. In this job you will report to the manager of the department.

Profile
  • at least a bachelor’s degree or higher education in a relevant field
  • Supply Chain knowledge is needed
  • interviewing skills augmented with user experience review and feedback
  • understanding of software tools used to create software product documentation
  • knowledge w.r.t. Master Data Management is preferred
  • proficient English writing skills
  • good document layout skills and basic business process design skills
  • profound Microsoft Office solution knowledge e.g. Word, Visio, PowerPoint, SAP knowledge
  • ability to plan and manage multiple tasks
  • effective time management, good presentation skill and proactive approach
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference number DT/20-038-DD to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

vacature hrm

HR Manager

Aanbod
  • allround functie waar jouw kennis en ervaring goed gebruikt kan worden;
  • verantwoordelijke functie waarin je zelfstandig te werk gaat;
  • aanspreekpunt zijn voor diverse HR vraagstukken;
  • onderdeel van een klein team;
  • mogelijkheden om verder te ontwikkelen en door te groeien.
Bedrijf

De organisatie is internationaal actief in het ontwikkelen, produceren en verkopen van kwalitatief goede geneesmiddelen om op deze manier bij te dragen aan de gezondheid van mensen. Ze kennen een lange historie in Nederland en hebben meerdere locaties. Bij de organisatie staat kwaliteit hoog in het vaandel, net als innovatie. Ze zijn voortdurend gericht op het verbeteren van processen en procedures. De cultuur laat zich kenmerken door een open, vriendelijke en directe manier van samenwerken. Men richt zich op het behalen van het hoogst mogelijk haalbare resultaat en dit zie je terug in de deskundigheid waarmee processen worden vormgegeven. Wegens toegenomen werkdruk op de afdeling HR is er gekozen om extra capaciteit in de vorm van een HR Manager aan te trekken.

Functie

Als HR Manager zorg je ervoor dat de afdeling op een optimale en efficiënte manier is georganiseerd, met als hoofddoel een vlekkeloze verwerking van HR processen. Bovendien biedt de HR Manager een uitgebreide, professionele en proactieve HR service om ervoor te zorgen dat managers en medewerker zijn uitgerust met de nodige informatie, kennis en vaardigheden om een hoog prestatieniveau te bereiken en hun zakelijke doelstelling te behalen. Je zorgt hier niet alleen voor. Je werkt in een team van 5 medewerkers waar jullie samen de werkstromen coördineren. De dagelijkse operationele taken worden hierbij uitgevoerd door de HR assistenten, waarbij het jouw rol is om de tijdslijnen in de gaten te houden net als het kwaliteitsniveau van het werk. Verder geeft je ondersteuning aan lijnmanager op het gebied van HR-beleid, praktijk en procedures. Dit kunnen hele uiteenlopende vraagstukken zijn vanuit de wet en regelgeving, maar ook over loopbaanmogelijkheden. Omdat er veel projecten gaande zijn zal je betrokken worden in deze projecten. Dit kunnen lokale, maar ook internationale projecten zijn. Een project is bijvoorbeeld het outsourcen van de vaste werving naar een RPO. Het is een afwisselende functie, waarin je een allround functie hebt op de afdeling HR. Deze afwisselende baan rapporteert aan de Manager Human Resources.

Profiel
  • afgeronde hbo-opleiding in Human Resources of vergelijkbaar;
  • minimaal 5 jaar werkervaring als HR adviseur of HR Business Partner;
  • ervaring in de farmaceutische productie industrie;
  • ervaring met projectmanagement en SAP HR systeem;
  • up-to-date over de actuele wet- en regelgeving;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/20-035-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

vacature medical-affairs

Manager Scientific Affairs

Aanbod
  • werken met een professionele en resultaatgerichte groep mensen;
  • de mogelijkheid om jouw kennis en ervaring in te zetten voor de groei van de organisatie;
  • een dynamische en afwisselende functie op verschillende niveaus;
  • het gezicht zijn in de markt voor de productgroepen.
Bedrijf

De organisatie maakt specialistische geneesmiddelen, medische hulpmiddelen en voedingssupplementen toegankelijk voor patiënten in de Benelux. Ze streven daarbij naar de hoogst mogelijke kwaliteitsstandaarden voor hun producten. Ze zijn daarom een vertrouwde partner in de Benelux, maar streven naar meer. Om het team verder te professionaliseren zijn ze op zoek naar een Manager Scientific Affairs met een twist. Wat deze twist inhoudt?

Functie

De Manager Scientific Affairs heeft als doel om hoogkwalitatieve en accurate medische kennisoverdracht te laten plaatsvinden tussen de medewerkers van de organisatie en de zorgprofessionals in ‘het veld’. Je bent verantwoordelijk voor de bestaande en toekomstige producten. Deze producten breng je onder de aandacht van de Key Opinion Leaders (KOL’s), waar jij bijdraagt aan de kennisoverdracht vanuit een wetenschappelijk perspectief. Het is daarom belangrijk dat je goede relaties opbouwt en onderhoudt met de KOL’s binnen het productportfolio van de organisatie. Je deelt tijdens je gesprekken wetenschappelijke informatie en je initieert projecten in samenwerking met de stakeholders die aansluiten bij de doelgroep en de behoefte. Dit alles doe je niet alleen, je werkt samen met een multidisciplinair team aan het realiseren van vooraf geformuleerde plannen en doelen. Het multidisciplinair team bestaat uit collega`s van de afdelingen Marketing, Sales en Scientific Affairs. Verder ben je het gezicht van de organisatie op het gebied van Medical en fungeer je als primair aanspreekpunt binnen de organisatie voor de nodige medische kennis van de indicatiegebieden, kennis van de concurrerende producten en van de geldende wet- & regelgeving binnen de geneesmiddelen reclame. Ook speel je een actieve rol in het kader van compliance, tezamen met de RP. Mocht dit nog niet genoeg zijn, dan ben je ook actief in het uitvoeren van nationale- & regionale adviesraadsessies en (inter-) nationale congressen. Je verzorgt interne trainingen over de producten en zorgt voor de beoordeling van promotionele materialen. Kortom: een functie met een twist, omdat je zowel op operationeel als strategisch niveau actief bent.

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding richting Geneeskunde, Farmacie of Medische Biologie;
  • tenminste 5 jaar ervaring als MSL/extern gericht medisch representant in de farmaceutische- / medische industrie;
  • tenminste 2 jaar werkervaring in brand team verband;
  • ervaring met de therapeutische gebieden endocrinologie, gynaecologie/fertiliteit of urologie is een pre;
  • ervaring met relevante werkzaamheden in een ziekenhuis en/of sales is een pre;
  • Je volgt en kent de ontwikkelingen in de markt en weet wie de beslissers zijn;
  • Je houdt jezelf op de hoogte van medisch wetenschappelijke trends en bent in staat de informatie op toegankelijke wijze te presenteren aan interne- of externe doelgroepen;
  • op de hoogte van en kunnen handelen naar de SOP rapportage bijwerkingen en klachten;
  • uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-024-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kunt u bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature overig

Recruitment Consultant voor vaste en tijdelijke functies (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • gunstige pensioenregeling;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

  • Masterclass NieuweZorg (verheldering en verdieping voor iedereen die meer wil betekenen voor de zorg)
  • Leergang Industriële Farmacie (praktijkgerichte professionalisering in de farmaceutische industrie)
  • FMF-vacatures (alle HBO+ vacatures in Life Sciences online beschikbaar)
  • INRALS (internationaal netwerk van werving- & selectiebureaus in Life Sciences)

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om te zorgen voor de juiste match. Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131-DD naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sandra of Pieter via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

vacature hrm

Global HR System Specialist

Offer
  • diverse job within a pharmaceutical company
  • interesting position to use your skills and knowledge in HR IT systems
  • temporary contract with the possibility to extend
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located at Leiden but with a tight line to the other affiliates. In order to give extra support to a project the organisation is searching for an HR System Specialist.

Position

As an HR System Specialist you will be responsible and accountable for maintenance, troubleshooting and design of HR systems. You are also accountable for partnering with the Information Systems team, Data & Reporting teams and HR Operations Service Delivery teams on system updates and to ensure any amends to requirements / processes are delivered. You will be responsible for HR Operations tools from a functional perspective and ensure they are fit for purpose (e.g. case management, knowledge management & HR Portal). Also you will be supporting minor/major software and hardware upgrades ensuring that change management procedures are followed. Another responsibility is the identification, testing and resolution of escalated incidents from frontline support teams and assist with the command & control for major incident and service outages. It is a global role, based in Leiden (The Netherlands). You will report to the Manager of the department.

Profile
  • Bachelor’s degree
  • at least 5 years of working experience
  • at least 2 years of experience in IT and/or HR IT Space
  • experience of communicating and coordinating initiatives across functional and technical boundaries
  • knowledge of “Best of Breed” HR IT Systems and integration models
  • excellent written and oral communication skills in English
  • excellent IT skills in SAP, succesfactors or/and HR connect
  • proven HR Skills
  • proven people management skills
  • a widely used international language(s) is desirable
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-025-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

vacature techniek

Sr. SHE Specialist

Aanbod
  • allround functie waar jouw kennis en ervaring goed gebruikt kan worden;
  • verantwoordelijke functie waarin je zelfstandig te werk gaat;
  • aanspreekpunt zijn voor alles rondom change projecten;
  • onderdeel van een ervaren veiligheidskundig team;
  • mogelijkheden om verder te ontwikkelen en door te groeien.
Bedrijf

De organisatie is internationaal actief in het ontwikkelen, produceren en verkopen van kwalitatief goede geneesmiddelen om op deze manier bij te dragen aan de gezondheid van mensen. Ze kennen een lange historie in Nederland en hebben meerdere locaties. Bij de organisatie staat kwaliteit hoog in het vaandel, net als innovatie. Ze zijn voortdurend gericht op het verbeteren van processen en procedures. De cultuur laat zich kenmerken door een open, vriendelijke en directe manier van samenwerken. Men richt zich op het behalen van het hoogst mogelijk haalbare resultaat en dit zie je terug in de deskundigheid waarmee processen worden vormgegeven. Om de bestaande processen te verbeteren worden er veel aanpassingen gedaan en zijn ze op zoek naar een allrounder op het gebied van change projecten op de SHE afdeling.

Functie

Als Sr. SHE Specialist word je het aanspreekpunt op het gebied van SHE binnen alle (change) projecten, RTC/SDLC. Je werkt aan verschillende projecten tegelijkertijd en op verschillende disciplines, waardoor er een beroep wordt gedaan op jouw kennis en kunde. Verder is het niet onbelangrijk dat je de verbindende factor bent tussen de verschillende afdelingen, waar je vanuit jouw kennis mee samenwerkt. Dit kunnen bijvoorbeeld de afdelingen Engineering, Process Technology en Facility zijn. Vanuit jouw kennis beoordeel je de changes op relevante SHE aspecten. Denk hierbij aan het uitvoeren van SHE Risk Assessment (RIE, TRA, MRA, HAZOP) en het adviseren en begeleiden van de implementatie van beheersmaatregelen. Je houdt in je rol sterk rekening met de omgeving waar je werkzaam bent door de regels, richtlijnen en wetgeving in acht te nemen. Je zorgt heel specifiek voor compliance in de beoordeling op gebied van algemene veiligheidskundige, milieukundige en arbeidshygiënische vraagstukken. Je zorgt voor een goede verslaglegging in het SHE management systeem en zorgt voor de coördinatie van projectsupport vanuit Sr. SHE Specialisten (arbeidshygiëne, veiligheidskundige en milieukundige). Verder zorg je voor de coördinatie rondom het opstellen van een VGM plan uitvoeringsfase (verbouw)projecten en het opstellen van operationele SHE requirements t.a.v. projecten. In deze functie ben je onderdeel van een team en rapporteer je aan de Manager SHE.

Profiel
  • afgeronde hbo-opleiding in een technische of chemische richting;
  • (gecertificeerd) Hoger veiligheidskundige en/of arbeidshygiënist;
  • minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • specifieke kennis en ervaring op gebied van change management/risico beoordeling
  • ervaring in een GMP-omgeving is een pré;
  • basiskennis van arbeidshygiëne, machineveiligheid, brandveiligheid en milieuaspecten;
  • parate veiligheidskundige kennis in de uitvoeringsfase (hijsen, werken op hoogte, steigerbouw);
  • goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal;
  • goede beheersing van de Duitse en Engelse taal in een pré.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/19-190-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

vacature techniek

Sr. Safety Specialist

Aanbod
  • nieuwe functie waar jouw kennis en ervaring goed gebruikt kan worden;
  • verantwoordelijke functie waarin je zelfstandig te werk gaat;
  • aanspreekpunt zijn voor alles wat er rondom werkvergunning gebeurt op de productieplant;
  • onderdeel van het facility- en engineeringsteam;
  • mogelijkheden om verder te ontwikkelen en door te groeien.
Bedrijf

De organisatie is internationaal actief in het ontwikkelen, produceren en verkopen van kwalitatief goede geneesmiddelen om op deze manier bij te dragen aan de gezondheid van mensen. Ze kennen een lange historie in Nederland en hebben meerdere locaties. Bij de organisatie staat kwaliteit hoog in het vaandel, net als innovatie. Ze zijn voortdurend gericht op het verbeteren van processen en procedures. De cultuur laat zich kenmerken door een open, vriendelijke en directe manier van samenwerken. Men richt zich op het behalen van het hoogst mogelijk haalbare resultaat en dit zie je terug in de deskundigheid waarmee processen worden vormgegeven. Om hun processen op het gebied van facility en engineering te verbeteren zijn ze op zoek naar een Sr. Safety Specialist.

Functie

Als Sr. Safety Specialist ben je operationeel verantwoordelijk voor het ondersteunen van aanvragen en verstrekken van werkvergunningen voor externe partijen. Je onderhoudt contact met deze partijen en zorgt dat alle documentatie op orde is en borgt dit in het werkvergunningsregister. Zelf stel je TRA, LoToTo en VGM-plannen op of controleert deze. Een ander onderdeel van jouw functie is het uitvoeren van werkplekinspecties op investeringsprojecten en reguliere technische/onderhoudswerkzaamheden. Hierbij hou je toezicht op arbeidsmiddelen, PBM gebruik, afzetting, signalering, gevaarlijke stoffen, brandveiligheid, gezondheidsrisico’s en milieu. Verder heb je een ondersteunde rol bij het verstrekken van informatie en voorlichting aan personeel en contractors ten aanzien van veiligheid in de uitvoering van werkzaamheden, in de breedste zin van het woord. Je bent de linking pin tussen SHE-afdeling en TS&FD en ondersteunt de managers bij vertaalslag van het SHE-beleid (veiligheidscultuurprogramma) naar de afdeling TS&FD (Technische dienst, Facility en Engineering). Om dit verder te verbeteren ben je betrokken bij het oppakken en adviseren bij CAPA en het treffen van technische verbeteringen, vertaalslag van de veiligheid naar praktisch werkbare toepassing/verbetering. Eigenlijk werk je continu aan het verbeteren van veiligheidsprocessen en veiligheidsgedrag van medewerkers, waarbij je toezicht houdt als uitvoerende veiligheidskundige bij (verbouw)projecten. Omdat je de linking pin bent tussen de afdelingen SHE en TS&FD, rapporteer je aan beide managers. Kortom een nieuwe uitdagende functie, waarbij je jouw stempel nog kan drukken op de functie en zelfstandig te werk gaat.

Profiel
  • afgeronde hbo-opleiding richting technische bedrijfskunde of werktuigbouwkunde;
  • aantoonbare werkervaring op HVK- of MVK-niveau;
  • minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • kennis van technische installaties in productieomgeving;
  • kennis van project/bouwveiligheid is een pre;
  • kennis en ervaring op het gebied van risicobeoordeling;
  • ervaring in een GMP-omgeving is een pre;
  • goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal;
  • goede beheersing van de Duitse en Engelse taal in een pré.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/19-186-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!