Director Bioanalysis

Offer
  • responsible and strategic position within an ambitious organisation
  • direct responsibility for Project Management and Business Development
  • leading a senior and independent team
  • building and maintaining internal and external relationships
Position

As a Director Bioanalysis you will be responsible for the team which consists of Project Managers, Analytical Writers and Business Developers. In this position you will coordinate and supervise the planning and execution of daily work. You keep an overview of the projects, think along and act as a problem solver when necessary. The team itself is very senior and independent but has a need for coordination and thinking along with the activities. Furthermore, you will be part of the Technical Sales team and coordinate business-related activities in close collaboration with Business Development. An important point of attention in this position is to coach the Project Management team towards a more commercial way of working in a fast-growing organisation. As Director Bioanalysis you will be part of the Management Team of the location in Assen. So, are you up for this challenge within a dynamic and ambitious environment? Are you communicative, commercial driven and convincing?

Profile
  • Master’s degree or PhD in (Bio)Science
  • minimum of 10 years of experience within Bioanalyses preferably in a management position
  • strategic and organizational oversight of all bioanalytical activities (method development, validation and sample analysis)
  • sound knowledge of Ligand Binding Assay platforms (including ELISA and MSD-ECL) and mass spectrometry (LC-MS/MS)
  • in-depth understanding of GxP and international regulatory guidelines (e.g. FDA and EMEA)
  • able to build and sustain cooperative business relationships and able to work effectively with colleagues in a variety of settings
  • communicative, convincing and commercial
  • excellent written and verbal skills in both English and Dutch
Organisation

Our client is a fast-growing contract development organisation for the pharmaceutical industry. They assist pharmaceutical companies, from virtual biotech to big pharma, in bringing their valued molecule(s) to the clinic and market. The organisation provides a comprehensive and integrated portfolio of molecule-to-medicine development and manufacturing services. They are operating from six sites in Europe with the headquarters in Belgium. At the site in Assen their experienced team of Bioanalytical Scientists has expertise in analysing a wide range of compounds in biological matrices. The organization offers the full range of bioanalytical services, from discovery research through to GLP compliant (pre)clinical studies. Their aim is to help the customer seamlessly move from the discovery phase to the regulated toxicology- and all clinical phases. With a team of 80 bioanalytical experts and an extension and upgrade to a 3500 m2 state of the art GLP certified bioanalytical laboratory our client is ready to grow in the number of employees and the type of service provided.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/020-055-DD, to Tim van Loon: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Tim van Loon at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Sr. HR Business Partner

Aanbod
  • allround functie waar jouw kennis en ervaring goed gebruikt kan worden;
  • verantwoordelijke functie waarin je zelfstandig te werk gaat;
  • aanspreekpunt zijn voor diverse HR-vraagstukken;
  • tijdelijk contract voor in ieder geval een jaar, verlenging mogelijk.
Functie

Als Senior HR Business Partner werk je in een internationale en multiculturele productieomgeving waar je primaire aanspreekpunt bent voor jouw collega`s van Productie tot Kwaliteit. Je werkt nauw samen met het Senior Management en evalueert de actuele stand van zaken aan de hand van trends en analyses. Naast deze operationele en bekende manier van werken als HR Business Partner, ben je betrokken bij een internationaal project op het gebied van payrolling. Je zorgt dat de processen intern blijven lopen, maar draagt bij aan het gereed maken van outsourcing van de payrolactiviteiten. Gezien de grootte van het project maak je onderdeel uit van een internationaal projectteam en werk je met systemen als HR Connect en HRX, maar ook de SAP-systemen zijn bekend terrein, net als de reguliere office programma`s. In de functie werk je in een team van 2 HR Business Partners en 2 HR-assistenten, waarbij je rapporteert aan de HR Manager.

Profiel
  • afgeronde hbo-opleiding in Human Resources of vergelijkbaar;
  • minimaal 5 jaar werkervaring in het veld van Human Resources;
  • ervaring in een productieomgeving, bij voorkeur in de farmaceutische industrie;
  • ervaring met personeelsinformatiesystemen, specifiek SAP HR;
  • up-to-date kennis over de actuele wet- en regelgeving;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • integer, flexibel, analytisch, klantgericht, stressbestendig, organisatorisch sterk, probleemoplossend, zelfstandig en diplomatiek.
Bedrijf

De organisatie is internationaal actief in het ontwikkelen, produceren en verkopen van kwalitatief goede geneesmiddelen om op deze manier bij te dragen aan de gezondheid van mensen. Ze kennen een lange historie in Nederland en hebben meerdere locaties. Bij de organisatie staat kwaliteit hoog in het vaandel, net als innovatie. Ze zijn voortdurend gericht op het verbeteren van processen en procedures. De cultuur laat zich kenmerken door een open, vriendelijke en directe manier van samenwerken. Men richt zich op het behalen van het hoogst mogelijk haalbare resultaat en dit zie je terug in de deskundigheid waarmee processen worden vormgegeven. Momenteel komt de organisatie graag in contact met een gedreven HR Projectmanager.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/21-025-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Senior Medical Safety Manager

Offer
  • a diverse job at a pharmaceutical company
  • PRP responsible for post-market products in TA autoimmune
  • an interesting job because of the international contacts
  • a temporary contract for 12 months with the possibility to extend
Position

As a Medical Safety Manager, you become responsible and accountable for the coordination and medical-scientific monitoring and assessing of the safety profile for assigned products in the Therapeutic Area (TA) autoimmune. You will work with post-market products which may require more hands-on oversight from the Group Lead or Medical Director. Assigned products could be available in multiple regions or have multiple license partners or included a high priority product. You will be responsible for identification and communication of emerging safety issues and updates of core data sheets, investigator`s brochures and local product’s labelling. Furthermore, you will be responsible for the management of safety signals for drug products. You collect and identify safety signals using safety data for signal surveillance activities. Another responsibility is risk management of assigned products. You be responsible for the development, implementation, and submission of risk management plans. Also, you will deliver periodic safety reports for assigned products on time and in high quality for health authorities. In this role you are going to be working in a global team and you report to the Group Leader.

Profile
  • at least a bachelor’s degree or higher
  • minimum of six years’ experience in the pharmaceutical industry
  • direct exposure to pharmacovigilance functions, additional regulatory and/or clinical development experience is a plus
  • in-depth understanding of safety regulations for marketed products
  • specific working knowledge and experience in medical safety functions, including risk, signal management and periodic reports
  • excellent communication, presentation and written skills in English
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops, and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is in Leiden but has tight lines all around the world. The organisation is looking for support for the Pharmacovigilance department. They would like to meet an experienced Sr. Medical Safety Manager.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/21-024-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Associate Material Master Manager

Offer
  • a diverse job at a pharmaceutical company
  • an interesting job because of the international contacts
  • a temporary contract for 12 months, with the possibility to extend
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located in Leiden but has tight lines all around the world. The organisation is looking for support for the Master Data Management department. They would like to meet an experienced Associate Material Master Manager.

Position

As an Associate Material Master Manager you are responsible for providing and maintaining high quality compliant Master Data that are available on time, in a consistent and controlled way. In other words, you are responsible for facilitating a smooth execution of operational Supply Chain processes across the EMEA region. Furthermore, it is your job to own the Supply Chain Business Flows in EMEA SAP. You will organize and manage the creation and maintenance of Material Master Data aspects according to the business scenarios and business rules. It is also your job to create and maintain Material Master Data to support changes in existing business and introduce new products and materials. Finally, you will lead or participate in various projects where Master Data creation or change is involved.

Profile
  • at least a Bachelor’s degree
  • basic knowledge of GMP
  • basic knowledge on Material Master Data
  • functional knowledge of SAP and knowledge of Supply Chain and manufacturing processes are an advantage
  • at least 2 years of experience in a similar position
  • experienced user of SAP
  • experience with the setup of Material Masters in SAP
  • experienced user of MS Excel
  • project management skills
  • good communication skills in English, written and verbal.
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/21-026-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

The Surgical Company

Quality Director

Offer
  • unique opportunity to make a crucial quality contribution to a new production site (set up the QMS)
  • opportunity to build your own team
  • leadership position in an international, growing, and successful medical devices company
  • dynamic and ambitious working place at a medium sized company
  • innovative, lively, and ambitious environment with great opportunities
Organization

The Surgical Company is a successful, worldwide operating, and innovative company in the field of Patient Temperature management which employs approximately 370 employees. The core activity of the Surgical Company is to keep patients at a constant healthy and comfortable body temperature. They offer a combination of complementary therapies necessary to prevent patients from the onset of peri-operative hypothermia. In the past few years, the Surgical Company has established the #2 market position and they sell their products B2B to more than 45 countries worldwide, with an ambition to grow further. To meet its growth plan, the company is investing heavily in the development of a new manufacturing facility with automated processes, located in Almelo. This new site will also include the warehousing/shipping activities for all The Surgical Company products. To make sure everything related to QMS and QA/QC processes are up and running by the time the site is ready for production, they are looking for an entrepreneurial Quality Director.

Position

As a Quality Director you will be responsible for the quality management strategy (QMS) and QA, QC and RA processes for The Surgical Company, including those related to product design. You will ensure the processes needed for the QMS are established, compliant, implemented and maintained. In order to do so, you are able to keep an overview and know which steps are required to build a QMS and will report on the performance of the QMS to top management including areas of improvement. Further, you are responsible for assuring that systems in place are adequate for manufacturing compliant products and you also capture and address non-conformances in a timely manner and implement comprehensive CAPA’s plans. Besides this you will maintain and implement improvements associated with procedures, systems, controls, reviews, Incoming Quality Control and In-process and Finished Goods Quality inspections and/or testing. You will lead and provide technical expertise in the validation, verification and qualification of products and processes used. As a Quality director you will act as a Management Representative as named in ISO 13485 and are responsible for audits. In this position you will lead and manage the QA/QC team (approximately 8 fte). You will be part of the management team and will report dotted line to the Site-Director and black-line to Global RAQA. Naturally, you will work closely together with global RA based in Amersfoort.

Profile
  • Bachelor’s Degree
  • at least 5 years of experience in QA and managing a team
  • experience in a production environment
  • experience in medical devices is a big advantage
  • knowledge of project management methodologies and tools
  • strong communication skills, relationship builder, leadership qualities, able to keep an overview, good planning skills, pragmatic, hands-on
  • strong communication skills (written and spoken) in both English and Dutch

 Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference WS/20-049-DD to info@derksenderks.nl. For further information, please call Djamila Hagemans or Anneke Aangeenbrug at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature inkoop-logistiek

Packaging Development Coordinator

Offer
  • State of the art production facility in Drenthe
  • Responsible for the coordination of international packaging projects
  • Temporary contract from Derks & Derks Secondment & Interim for 12 months with the possibility to extend
  • Position for 32 to 40 hours a week with some flexibility concerning the working location
Position

As a Packaging Development Coordinator you are responsible for the coordination and management of artwork development and maintenance for the EMEA Region and other Regions if products are sourced from EMEA. This also includes timely implementation in EMEA Region Manufacturing to assure regulatory compliance. You will manage and execute Start Report process that triggers activities necessary to produce and supply first order for launch according plan. Therefore, you are a core member of the product support team. You will manage and execute Change Report process to facilitate required changes effecting Supply Chain. Also, you manage the execution of artwork development and maintenance with relevant multidisciplinary teams and/or customers according the effective SOP’s. Furthermore, you ensure QC checks and compliance with quality standards and regulatory requirements and contribute to CAPA management for artwork issues. You define and track KPI’s and results (cost, artwork cycles, issues) and ensure up to date training and training material for AMS (Artwork Management System) and Text verification for users. You monitor performance artwork Agencies and Affiliate
Governance model for AMS and Text verification.

Profile
  • At least a Bachelor the degree in a relevant field.
  • Around 3-5 years of experience in a similar position.
  • Experience in artwork coordination and subject matter expert.
  • Basic knowledge of GMP and Regulatory Processes.
  • Knowledge of desktop publishing.
  • Good writing and verbal communication skills in English.
Organisation

Our client is an international pharmaceutical company that manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. For the facility in Drenthe we would like to meet an enthusiastic, communicatively skilled, self-assured and performance-oriented Packaging Development Coordinator.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-138-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.
Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature overig

Recruitment Consultant voor vaste en tijdelijke functies (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • gunstige pensioenregeling;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

  • Masterclass NieuweZorg (verheldering en verdieping voor iedereen die meer wil betekenen voor de zorg)
  • Leergang Industriële Farmacie (praktijkgerichte professionalisering in de farmaceutische industrie)
  • FMF-vacatures (alle HBO+ vacatures in Life Sciences online beschikbaar)
  • INRALS (internationaal netwerk van werving- & selectiebureaus in Life Sciences)

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om te zorgen voor de juiste match. Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131-DD naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sandra of Pieter via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Manager Quality/QP

Aanbod
  • verbonden blijven met jouw vakgebied en kwaliteit;
  • samenwerken met professionals vanuit een leidinggevende functie;
  • werken in een veranderende organisatie met brede verantwoordelijkheden;
  • functie die gericht is op continue verbetering van processen;
  • vaste functie, waarbij een vast contract tot de mogelijkheden bestaat.
Bedrijf

Medcor Pharmaceuticals is onderdeel van Mosadex Groep en is recent gefuseerd met Fisher Farma, waardoor er een nog groter product portfolio is ontstaan en men haar klanten nog beter kan bedienen. Ze zijn uitgegroeid tot een betrouwbare groothandelspartner van de parallel geimporteerde geneesmiddelen en medische hulpmiddelen. Het is een uitzonderlijke formule van het in Europa inkopen van geneesmiddelen, deze ompakken voor en verkopen op de Nederlandse markt. Medcor is  een professionele organisatie met bijna veertig jaar ervaring. Ze spelen zoveel mogelijk in op de behoefte van de klanten, waardoor ze adequate dienstverlening kunnen bieden. Van de cultuur kunnen we zeggen dat Medcor een pragmatische organisatie is met open samenwerkingen, waarbij kwaliteit en commercie hand in hand gaan, en een goed gesprek tot de mogelijkheden behoord. Het is dynamisch en flexibel, maar wel met een duidelijke stip op de horizon. In verband met het vertrek van een huidige medewerker komt de organisatie graag in contact met een Manager Quality/QP.

Functie

Als Manager Quality/QP ben je eindverantwoordelijke voor het up-to-date houden van de kwaliteitsmanagement systemen voor verschillende locaties, en zorg je dat deze actueel zijn ter voorbereiding van komende inspecties en audits op gebied van GMP/GDP. Het is jouw verantwoordelijkheid om te zorgen voor continue verbeterprogramma`s, maar ook dat iedereen de wettelijke richtlijnen en interne procedures naleeft. Het is daarom belangrijk dat je mensen tijdig informeert over verbeterprogramma`s en daar een actieve rol in aanneemt. Daarnaast zorg je operationeel voor een sluitende opiumwetadministratie en voor het correct uitvoeren van eventuele recalls. Een minder groot onderdeel van jouw functie is de vrijgifte van goederen voor de markt. Je werkt daarin intensief samen met jouw afdeling Quality. De afdeling bestaat uit ongeveer vijf medewerkers met een verschillende focus. Buiten jouw afdeling heb je een belangrijke functie als Liaison om het samenwerken verder te bevorderen. Je werkt intensief samen met interne en externe afdelingen en je hebt een adviserende rol naar het management en de directie om het kwaliteitsdenken verder uit te dragen en de processen tijdig te verbeteren. Je werkt veel samen met jouw directe collega`s op de kwaliteitsafdeling en rapporteert aan de General Manager.

Profiel
  • afgeronde wetenschappelijk opleiding richting (bio)farmacie;
  • ervaring in een leidinggevende functie;
  • ruime kennis van en ervaring met GMP, GDP en ISO-certificering;
  • kennis van de geneesmiddelenwetgeving;
  • bij voorkeur ervaring in een vergelijkbare functie en geregiseerd als QP;
  • kennis van en ervaring met MS Office;
  • kennis van en ervaring met ERP en WMS-systemen;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-051-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Sr. Regulatory Operations Manager

Offer
  • an amazing opportunity to work in an international team
  • working with a streamlined process to do e-submissions
  • the ability to grow and learn by working in your team
  • working independently with limited supervision
  • permanent placement, starting with a temporary contract
Organisation

The organisation is an international pharmaceutical organisation that has been operating in at least forty countries across Europe, the Middle East and Africa. They operate on a global level and most teams have a global focus. They have everything in house like research, development, manufacturing, warehousing but also sales and marketing. It is their hope to change tomorrow’s world and to improve the lives of individuals by providing innovative medicines in areas of health, where there is an urgent need for better treatments. The organisation is clearly focused on bringing high-quality medicines to the market to reach their goals. Wouldn`t it be lovely to join them in their journey? At this moment they are open to meet an enthusiastic candidate for the Regulatory Operations Managers position.

Position

As a Regulatory Operations Manager you have various responsibilities. You will work with a lot of different departments and vendors on the processes, but it will be your key responsibility to manage all incoming data from the database entry team before doing the e-submission. A quick overview of the process that you will be responsible for is organizing regulatory operations aspects of projects/products, including managing the planning, preparation, submission and tracking of correspondence, applications, and other structured data to regulatory agencies. Therefore, you identify and ensure adherence to relevant submission standards and initiate/maintain relationships with key personnel within the global Regulatory Affairs organization to resolve procedural and operational complexities and identify process improvements. Furthermore, the position also involves strategic and execution-focused interactions with multiple regional health authorities and other departments such as Pharmacovigilance, Marketing Operations, Data Science, Supply Chain, Manufacturing and other areas within Medical & Development. The Senior Manager also serves on increasingly more significant project teams/task forces.

Profile
  • at least a bachelor’s degree
  • around five years of experience in a regulatory position
  • experience in the pharmaceutical or medical device industry
  • familiar with the XEVMPD or IDMP or E-submission process
  • good knowledge on database management
  • basic understanding of project management skills
  • good communication skills in English
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/20-097-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Interimmanager Healthcare

Uitdagende veranderopdrachten binnen Healthcare die vragen om een ervaren interimmanager met een persoonlijke benadering, een toekomstgerichte visie en een bedrijfsmatige blik.

Aanbod

  • posities op management- en directieniveau binnen Healthcare;
  • opdrachtgevers als ziekenhuizen, instellingen en ZBC’s;
  • verantwoordelijkheid voor de aansturing van een team of afdeling;
  • afwisselende functies met vaak een directe invloed op strategisch niveau;
  • interim ervaring binnen Healthcare is vereist;

Bedrijf

Wij zijn continu op zoek naar ervaren interimmanagers die een expertise hebben opgebouwd in veranderopdrachten binnen Healthcare. Onze opdrachtgevers zijn ziekenhuizen, ZBC’s en overige zorginstellingen waarmee wij samenwerken. Deze interim vacatures komen enerzijds beschikbaar vanwege het binnen korte termijn vacant komen van een management- of directiepositie, anderzijds doordat er binnen de organisatie een veranderopdracht geformuleerd wordt. Om snel aan de vragen van onze opdrachtgevers te kunnen beantwoorden komen wij graag in contact met ervaren interimmanagers die beschikken over een persoonlijke benadering, een toekomstgerichte visie en een bedrijfsmatige blik.

Derks & Derks is gespecialiseerd in de bemiddeling en ontwikkeling van professionals die actief zijn binnen de Healthcare sector. Vanuit onze kennis en expertise ondersteunen we opdrachtgevers uit het hele spectrum van de zorg. Door verder te kijken dan alleen de zorginstellingen zelf, maar daar ook ziektekostenverzekeraars, leveranciers en overheidsorganisaties bij te betrekken overzien wij de markt en denken we in ons advies breed met je mee. Actuele thema’s en ontwikkelingen binnen Healthcare komen uitgebreid aan de orde in de Masterclass NieuweZorg die wij jaarlijks organiseren voor op innovatie gerichte en gedreven professionals actief op management- en directieniveau in de zorg.

Functie

Als Interimmanager heb je een verantwoordelijke en afwisselende functie. De zwaarte van de managementrol en scope van de aansturing zijn afhankelijk van de organisatie (ziekenhuis dan wel instelling) en het managementniveau (operationeel dan wel directie). Bij aanvang van de opdracht wordt in samenspraak met de opdrachtgever een heldere opdracht omschrijving geformuleerd aan de hand waarvan de uitvoering plaatsvindt. Belangrijk hierbij is of het een veranderopdracht betreft of een tijdelijke vervanging waarvoor een interimmanager wordt ingezet. Per individuele opdracht zullen wij daarover aanvullende informatie verstrekken. Om in aanmerking te komen vragen wij om op deze algemene vacature te solliciteren, zodat wij over uw contactgegevens beschikken, u op de hoogte kunnen houden over relevante opdrachten en vacatures en eventueel alvast uit kunnen nodigen voor een (online) kennismakingsgesprek.

Profiel

  • relevante opleiding op HBO of WO-niveau;
  • aantoonbare relevante interim ervaring;
  • meerdere jaren werkervaring in een management positie;
  • sterke affiniteit met de zorg is een vereiste;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en bedrijfsmatige vaardigheden;
  • stevige persoonlijkheid;
  • innovatief en omgevingsbewust;
  • analytisch sterk, gedreven en overtuigend.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DD/20-053-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 06–12795418.

Voor een specifieke opdracht kan een assessment deel uitmaken van de selectiemethode.