Derks Vacature Sales Marketing

Accountmanager Apotheken Noordoost NL

Aanbod
  • sleutelrol binnen een groeiend commercieel team in relatiebeheer en acquisitie;
  • verantwoordelijk voor bestaand en nieuw netwerk in regio Noord- en Oost-Nederland;
  • enthousiaste omgeving van commerciële professionals.

 

Functieomschrijving

In de rol van Accountmanager Apotheken ben je een essentieel onderdeel binnen het commerciële team, in een ambitieuze organisatie. Je hebt een centrale rol in het relatiebeheer en de acquisitie van zelfstandige openbare apotheken. Het is een dynamische en strategische functie waarbij een bestaand netwerk van relaties in de regio Noord- en Oost-Nederland wordt toevertrouwd aan jouw verantwoordelijkheid. Daarnaast ben je proactief bezig met het genereren van nieuwe leads, waarmee je de groei stimuleert.

 

Deze functie kan gezien worden als een mooie tweede of derde stap in je carrière. Een belangrijke vaardigheid die je hier verder gaat ontwikkelen is het zien en benutten van kansen in de markt. Daarnaast word je bij bestaande klanten verantwoordelijk voor upselling en cross-selling waarbij jij jezelf onderscheidt door nieuwsgierig te zijn en vragen te stellen. Een actief relevant netwerk in apotheken is daarbij een waardevolle pre in je profiel en de ideale houding is resultaatgericht zijn op het sluiten van de deal. Bovendien krijg je tijdens jouw werkzaamheden de ruimte om jouw eigen ideeën intern te delen en te implementeren.

 

Het begrijpen van de farmacie is een essentiële eigenschap in deze rol. Jouw kennis van de branche stelt je in staat om niet alleen een overtuigende salespitch te presenteren, maar ook om op strategisch niveau mee te denken. Hierbij bied je oplossingen aan op het gebied van inkoop, logistiek, data en online farmacie. Met jouw enthousiasme, klantgerichtheid en toewijding ben je niet alleen een onmisbare schakel in het team, maar ook een essentiële partner voor het succes van de aangesloten apotheken.

 

Kortom, als Accountmanager Apotheken ben jij de verbindende factor tussen de organisatie en de apothekers in de regio en draag je actief bij aan de verdere ontwikkeling en groei van het bedrijf.

 

Profiel
  • minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • minimaal 3 jaar ervaring in de farmaceutische sector (bij voorkeur in een commerciële rol);
  • een bestaand netwerk in apotheken is een pre;
  • in staat om een strategische salespitch te presenteren;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • woonachtig in Noord/Oost Nederland;
  • enthousiast, energiek, klantgericht en een toegewijde inhoudelijke gesprekspartner.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever heeft zich gedurende het afgelopen decennium ontwikkeld van een gedreven inkoopcollectief tot een respectabele full-service ondersteuner voor onafhankelijke openbare apotheken. Voortdurend worden er stappen gezet, nieuwe diensten geïntroduceerd en waardevolle partnerschappen gerealiseerd, alles met als doel om een solide perspectief te bieden aan de aangesloten apotheken die zij ondersteunen.

 

Met een indrukwekkend netwerk van meer dan 200 aangesloten apotheken, blijft de groei gestaag doorgaan, en hierin speelt de Accountmanager een centrale en cruciale rol. Onze samenwerkingspartner kenmerkt zich door een pragmatische benadering en heeft een heldere visie op de ontwikkelingen binnen de farmaceutische sector. Als lid van het team vergroot je je kennis en expertise van de markt. Bovendien liggen er volop kansen voor persoonlijke ontwikkeling en het behalen van succes in deze dynamische omgeving.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-348-DD, naar Pieter van Gelderen of Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Pieter van Gelderen of Bjorn Schouten via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

 

Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod

  • werken vanuit een commerciële invalshoek voor een toonaangevende zorgorganisatie;
  • schakel tussen zorgkantoren, zorgverzekeraars, gemeenten en Pluryn;
  • bijdragen aan persoonsgerichte zorg voor ruim 7000 cliënten;
  • met gedreven professionals samenwerken aan innovatieve en toekomstbestendige zorg;
  • veel ruimte voor eigen visie, strategie bepaling en ondernemerschap;
  • hybride werken met regie op eigen agenda;
  • salaris conform FWG 60 cao gehandicaptenzorg maximaal €70.600,- bruto p/j.

Functie

Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met zorgkantoren, verzekeraars en gemeenten (financiers van zorg) met als doel tot goede samenwerking en heldere afspraken te komen voor zorg en ondersteuning op maat voor alle cliënten van Pluryn. Vanuit de zorgverkoopcyclus positioneer je Pluryn, signaleer je kansen en bedreigingen in de markt en onderhoud je relaties met alle relevante stakeholders. Je bewaakt de lopende contractafspraken en richt je op nieuwe aanbestedingen en de daaraan gerelateerde onderhandelingsprocessen. Jouw focus ligt op zorgverkoop voor de Jeugdhulp voor de jeugdregio’s die buiten het kerngebied van Pluryn liggen.

Uiteraard ondersteun je, inzake zorgverkoop, de accounthouders en locatiedirecteuren zowel op inhoud als proces. Je adviseert en helpt hen bij het vertalen van de regionale en landelijke ontwikkelingen naar strategisch, tactisch en operationeel beleid voor hun specifieke dienstverlening en/of vestiging. Daarnaast geef je advies ten behoeve van de doorontwikkeling van de strategische positionering van Pluryn en lever je een belangrijke bijdrage aan de verdere ontwikkeling van de afdeling Zorgverkoop & Cliëntproces.

Pluryn is er voor mensen met complexe problematiek, waarbij de financiering binnen zowel de Wet Langdurige Zorg, de Jeugdwet als de Zorgverzekeringswet kan vallen (in totaal circa 400 miljoen euro). Vanuit jouw rol zorg je voor een goede afstemming met alle betrokken stakeholders binnen en buiten de organisatie. Samen ben je verantwoordelijk voor de beste zorg voor de cliënt en een gezonde en toekomstbestendige organisatie. Houd je van dynamiek, bouwen, vooruitstrevende projecten omzetten in innovatief beleid en schakel je gemakkelijk op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau? Dan komen wij graag met jou in contact.

Profiel

  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau;
  • analytisch, commercieel en cijfermatig sterk;
  • ervaring in een soortgelijke rol bij een zorgorganisatie, zorgverzekeraar, gemeente of zorgkantoor;
  • kennis van de transformatie in de jeugdzorg en langdurige zorg;
  • externe ontwikkelingen kunnen vertalen naar strategisch advies richting directie en RvB;
  • ervaring in een complexe werkomgeving met uiteenlopende stakeholders;
  • maatschappelijk betrokken, relatie gericht, communicatief vaardig en verbindend;
  • in het bezit van een rijbewijs en eigen auto, bereid zorglocaties in het werkgebied te bezoeken.

Bedrijf

Pluryn is een landelijk werkende organisatie met meer dan 400 locaties. Met 7400 professionals en 1000 vrijwilligers zet Pluryn zich in voor behandeling en ondersteuning van jongeren en volwassenen, aan huis en in verschillende zorgvoorzieningen voor gehandicaptenzorg, jeugdzorg en GGZ.

Het Team Zorgverkoop bestaat uit zes Strategisch Adviseurs Zorgverkoop en een Ondersteuner Zorgverkoop. De Strategisch Adviseurs zijn verantwoordelijk voor de zorgverkoop en houden zich bezig met de positionering van Pluryn, het (door)ontwikkelen van de propositie en het op de markt brengen van Pluryn als organisatie.

Binnen Pluryn heeft het zorgverkoopteam een belangrijke adviesrol.

Als Strategisch Adviseur ondersteun en adviseer je de Raad van Bestuur, de directeuren en managers van de locaties op inhoud en over het proces van zorgcontractering en strategisch beleidsvraagstukken. Team Zorgverkoop maakt (samen met Klantenbureau en Zorgadministratie/Facturatie) onderdeel uit van de afdeling Zorgverkoop & Cliëntproces. Doel van de gehele afdeling is voor cliënten de juiste zorg en indicatie te vinden, te bemiddelen naar een passende zorglocatie van Pluryn en tot passende contractafspraken te komen voor de geleverde zorg. Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop heb je een bepalende rol in het behalen van deze belangrijke doelstellingen, zowel voor de client als Pluryn als organisatie. Je aandachtsgebied is Jeugdzorg in landsdeel Noord, West en Zuid-Nederland.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-331-DD naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Karin via +31 (0)6 51103975.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Kwaliteit

Master Data Specialist

Offer
  • an amazing opportunity to use your skills and experience
  • a quality-orientated organisation in the pharmaceutical industry
  • working in an international environment
  • a temporary contract or an independent contract from Derks & Derks Secondment & Interim
  • a temporary contract with the possibility to extend

 

Position

As a Master Data Specialist, you will provide and maintain high quality compliant master data that are available on time, in a consistent and controlled way. Thus, facilitating smooth execution of operational supply chain processes across the EMEA region. In this position you will own the supply chain business flows in EMEA SAP, as well as organize and manage the creation and maintenance of material master and master data aspects according to the business scenarios and business rules. In this role, you will be responsible for creating and maintaining material master data to support changes in existing business and the introduction of new products and materials. You will lead or participate in various projects where master data creation or change is involved.

 

Profile
  • bachelor’s degree in a relevant field
  • understands the master data management model and the necessary tools and methods to establish and maintain master data in accordance with quality standards
  • understands the complexity of supply chain flows and their relationship with (SCM) master data
  • hands-on knowledge of operational (master data) processes in common ERP systems (SAP)
  • basic knowledge of GMP
  • contributes to knowledge and data management in (supply chain) master data
  • knowledge of SAP S4 and SAP MDG is a prerequisite
  • good English communication skills, both written and verbal

 

Organisation

The organisation is an international pharmaceutical organisation that has been operating in at least forty countries across Europe, the Middle East and Africa. They operate on a global level and most teams have a global focus. They have everything in house from research, development, manufacturing, warehousing, to sales and marketing. It is their hope to change tomorrow’s world and to improve the lives of individuals by providing innovative medicines in areas of health where there is an urgent need for better treatments. The organisation is clearly focused on bringing high-quality medicines to the market to reach their goals. At this moment they are open to meet an enthusiastic candidate for a temporary position as Master Data Specialist at their office in Leiden.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/23-372, to Marlies Dingemans info@derksenderks.nl. For further information, please call or whatsapp Marlies Dingemans at number +31 (0)645316342.

 

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Derks Vacature Sales Marketing

Accountmanager Laboratoria

Aanbod
  • afwisselende rol met veel verantwoordelijkheden;
  • werken voor een groeiend productportfolio;
  • een enthousiast en gedreven team dat gericht is op samenwerken;
  • de mogelijkheid om je vaardigheden en competenties verder te ontwikkelen;
  • uitstekende arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Accountmanager Laboratoria ben je verantwoordelijk voor alle salesactiviteiten in Noord-Nederland voor een groeiend productportfolio in IVD Diagnostics. Je bent het aanspreekpunt voor jouw eigen klantportfolio en bouwt met jouw klantgerichte mindset aan langdurige relaties. Je doelgroep bestaat uit ziekenhuis- en privé laboratoria. Je bent verantwoordelijk voor het vergroten van de omzet in jouw regio. Met jouw commerciële vaardigheden en samen met het team van vier commerciële collega’s, weet je salesstrategieën te plannen en uit te voeren en ben je verantwoordelijk voor het lanceren van nieuwe producten in de Nederlandse markt. Je productportfolio bestaat uit medisch microbiologische en POCT producten. Daarnaast verzorg je product support samen met het serviceteam en je draagt zorg voor trainingen voor de laboratoria. Je rapporteert in deze functie direct aan de General Manager.

Profiel
  • minimaal een afgeronde bacheloropleiding, bijvoorbeeld HLO of Commerciële Economie.
  • kennis van klinische laboratoria en het Nederlandse zorgsysteem is een sterke pre;
  • ervaring op het gebied van vitro diagnostiek en kennis van LIS/HIS is een pre;
  • positief, verbindend, klantgericht en probleemoplossend;
  • commercieel sterk, systematisch, zelfstandig en strategisch;
  • bereid te reizen binnen Nederland;
  • goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is met meer dan 25 jaar ervaring in de distributie van diagnostische testen en instrumenten ter ondersteuning van de Nederlandse gezondheidszorg een toonaangevende speler in de markt. In totaal zijn er dertien kantoren wereldwijd. Het portfolio bestaat momenteel uit circa 300 producten die ze onder andere ook zelf produceren en blijft groeien. Met een gedreven team van in totaal veertien professionals in Nederland en drie in België, bieden zij diensten aan eerstelijnszorg en laboratoria in Nederland. Meer dan ooit richt de organisatie zich op de uitbreiding en ontwikkeling van hoogwaardige producten. Dit alles met als streven de beste partner te zijn voor hun klanten. Vanwege een interne promotie en uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar een Accountmanager Laboratoria voor de regio Noord-Nederland.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-302-DD, naar Pieter van Gelderen of Dennis Uleman via: info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Dennis Uleman op nummer +31 (0)6 82 72 71 33.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!