Data Manager biomedisch onderzoek ME/CVS – Long Covid

Aanbod

  • belangrijke bijdrage leveren aan toonaangevend gezondheidszorg onderzoek;
  • verbindende rol richting stakeholders zoals onderzoeksinstituten, ziektekostenverzekeraars, patiëntenorganisaties, ziekenhuizen en het RIVM;
  • sleutelrol op het gebied van data in een professionele werkomgeving;
  • coördinerende rol richting team experts (zoals datastewards) die ondersteunen;
  • uitstekende arbeidsvoorwaarden, schaal 10;
  • flexibel contract, vanaf een half jaar, zowel fulltime als parttime in te vullen.

Functie

Het AMC is gestart met een grootschalig wetenschappelijk onderzoek inzake ME/CVS en verwante syndromen zoals Long COVID en ziekte van Lyme. Cruciaal voor het onderzoek is de Data Manager, die in nauwe samenwerking met de onderzoekers verantwoordelijk is voor het gehele datamanagement.

In deze rol draag jij zorg voor het bouwen van de database, waarbij je zowel de technische als de juridische kant weet in te richten. Je realiseert een heldere infrastructuur waardoor er efficiënt (volgens de FAIR principes) gewerkt kan worden in een veilige omgeving. Je bent verantwoordelijk voor het beleid en standaarden rondom het ontwikkelen, implementeren en monitoren van de datastromen en dat de beheersing van de data door iedereen gedragen wordt. Informatieveiligheid en privacy staan hierin voorop en die verlies jij niet uit het oog. Je weet goed te prioriteren, bent communicatief sterk, oplossingsgericht en hebt ervaring met het managen van diverse stakeholders. Naast de Nederlandse partners werken ook Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Canada mee. Een uitdagende functie binnen een uniek project!

Profiel

  • academisch werk- en denkniveau;
  • aantoonbare ervaring met datamanagement binnen wetenschappelijk of klinische setting;
  • aantoonbare kennis van RDM en FAIR principes en relevante wet- en regelgeving voor onderzoek;
  • kennis van datamodellen en terminologiestandaarden (bijv. OMOP, ICD, SNOMED);
  • mix tussen deskundigheid op inhoudelijk, technisch, beleidsmatig en juridisch vlak;
  • goede beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • besluitvaardig, resultaatgericht, analytisch en met overtuigingskracht;
  • zelfstandig, tactisch en probleemoplossend.

Werkomgeving

Je komt te werken binnen het onderzoek van het Amsterdam UMC en is onderdeel van het ZON-Mw onderzoeksprogramma ME/CVS.

Het onderzoekstraject van Amsterdam UMC heet officieel het ‘Nederlandse ME/CVS Cohort- en Biobank (NMCB) Consortium’ en is een nationale samenwerking van onderzoeksinstituten, patiëntenorganisaties en klinische centra die zich richten op biomedisch onderzoek naar ME/CVS. Internationaal wordt er samengewerkt met het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Canada.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/23-209, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin Hultink via 033 – 4728087.

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode. Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature HRM

Training and Development Manager

Aanbod
  • een organisatie die vooral gefocust is op kwaliteit;
  • werken in een internationale omgeving;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • de mogelijkheid om hybride te werken;
  • contractperiode van 4 maanden met de kans op verlenging.
Functie

In de rol van Training and Development Manager draag jij zorg voor de aankoop, inrichting en planning van alle in-house GMP-trainingen en andere leermodules. Je adviseert stakeholders over nieuwe activiteiten op trainingsgebied die jij aanlevert; dit kan variëren van E-Learning tot klassikale lessen. Hierdoor zorg jij ervoor dat al jouw collega’s de juiste kennis hebben over de internationale GxP regelgeving en dit ook kunnen toepassen in het bedrijf. Ook ondersteun jij de SHE specialisten over hun trainingen en over de ontwikkeling ervan. Bovendien ben jij de key-user van LMS en implementeer jij daar nieuwe trainingen. In de rol van Training and Development Manager ben jij onderdeel van de afdeling Quality Management en rapporteer je direct aan de Director Quality Management.

Profiel
  • minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol;
  • kennis van GMP, SHE en LMS; SAP SuccessFactors is een plus;
  • goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift;
  • zelfstandig, planmatig sterk en analytisch.

 

Bedrijf

De organisatie is al jaren internationaal actief als farmaceutisch bedrijf. Ze zijn actief in meer dan 40 landen binnen Europa, Afrika en het Midden-Oosten. Het merendeel van de teams heeft een internationale focus en is onderdeel van een global team. De organisatie heeft door haar lange historie veel zaken in eigen beheer, zoals onderzoek, ontwikkeling, productie, logistiek maar ook sales en marketing. Zij hopen de wereld van morgen te veranderen door het leven van alle individuen, mannen, vrouwen en kinderen, te verbeteren door geneesmiddelen te produceren die helpen bij het behandelen van ziektebeelden waar nu nog geen behandeling voor is. Ze zijn hierbij gericht op geneesmiddelen die voldoen aan hun eigen hoge kwaliteitseisen zodat ze hun doel hopen te behalen. Op dit moment zoeken ze een nieuwe enthousiaste medewerker voor een tijdelijke functie als Training and Development Manager op de locatie in Meppel.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/23-221-DD, naar Marinda van Kalleveen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marinda via +31 (0)6 8281 4595.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Manager Zorgadministratie

Aanbod

  • uitdagende MT-functie in een unieke en dynamische omgeving;
  • (verder) neerzetten van een efficiënte, servicegerichte afdeling zorgadministratie;
  • aansturen van een gedreven team van circa 32 professionals;
  • werken bij een toonaangevende organisatie voor mensen met complexe problematiek;
  • veel ruimte voor eigen visie en inbreng;
  • salaris conform FWG 65 cao gehandicaptenzorg tussen € 55.000,- en € 83.000,- bruto p/j.

Functie

Je wordt verantwoordelijk voor het efficiënt en succesvol organiseren van alle operationele activiteiten van het team Zorgadministratie van Pluryn. De hoofdtaak van het team bestaat uit het administratief ondersteunen van het cliëntproces met betrekking tot het registreren, controleren, factureren en verantwoorden van de geleverde zorg/diensten. Daarnaast is jouw team verantwoordelijk voor het beschikbaar stellen van de benodigde sturingsinformatie en het organiseren van de hoofd- en onderaanneming en maatwerkcontractering. Je gaat aan de slag met een gemotiveerd team van 32 medewerkers (zorgadministratie, procescontrol, hoofd- en onderaanneming en maatwerkcontractering) en faciliteert hen in het ontwikkelen van ondernemerschap en eigenaarschap met betrekking tot hun rollen, taken en verantwoordelijkheden. Je schakelt veelvuldig met andere teams van de afdeling Zorgverkoop & Cliëntproces (zorgverkoop en klantenbureau) en Finance & Control en met jouw team ondersteun je de verschillende zorgdirecties, interne samenwerkingspartners en de RvB binnen de organisatie. Gezamenlijk voorzie je hen van de benodigde managementinformatie, interpreteer je data en geef je gedegen advies met als doel inzicht en helderheid verkrijgen over de geleverde en te leveren zorg.

Pluryn is er voor mensen met zeer complexe problematiek, waarbij de financiering binnen zowel de Jeugdwet,Wlz, als Zvw kan vallen. Met jouw team werk je vanuit verbinding en zorg je voor een goede afstemming met alle betrokken stakeholders binnen en buiten de organisatie. Samen ben je verantwoordelijk voor de beste zorg voor de cliënt en een gezonde en toekomstbestendige organisatie. Houd je van dynamiek, bouwen, vooruitstrevende projecten omzetten in innovatief beleid en schakel je gemakkelijk op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau? Dan komen wij graag met jou in contact.

Profiel

  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau;
  • bedrijfskundige of bedrijfseconomische achtergrond geldt als pre;
  • minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende rol;
  • affiniteit met implementeren en optimaliseren van administratieve processen;
  • ervaring in een complexe werkomgeving met uiteenlopende stakeholders;
  • ervaring binnen de zorg is niet noodzakelijk, geldt wel als pre;
  • maatschappelijk betrokken zelfstarter die processen snel kan doorgronden;
  • verbindend, motiverend, communicatief vaardig en analytisch sterk.

Bedrijf

Pluryn is een landelijk werkende organisatie met meer dan 400 locaties. Met 7400 professionals en 1000 vrijwilligers zet Pluryn zich in voor behandeling en ondersteuning van jongeren en volwassenen, aan huis en in verschillende zorgvoorzieningen voor gehandicaptenzorg, jeugdzorg en GGZ. De organisatie ondersteunt jongeren en volwassenen bij het vergroten van kansen op een zo volwaardig en zelfstandig mogelijke plek in de samenleving, ook wanneer de problematiek complex is. De eigen kracht en toekomstwensen zijn daarbij het uitgangspunt: “Samen maken we het verschil.”

Het team Zorgadministratie maakt deel uit van de afdeling Zorgverkoop & Cliëntproces. De afdeling bestaat uit drie onderdelen: zorgverkoop, zorgadministratie en het klantenbureau. Het doel van de afdeling is om passende contractafspraken te maken voor de geleverde zorg, zodat er een gezond financieel en administratief efficiënt fundament ligt onder de zorgverlening aan de cliënten. Dit brengt de cliënten op een juiste plek binnen Pluryn. De Manager Zorgadministratie rapporteert aan Directeur Zorgverkoop & Cliëntproces. De kerntaak van het team Zorgadministratie is het administratief ondersteunen van het cliëntproces met betrekking tot registratie, controle, facturatie en verantwoording en het beschikbaar stellen van sturingsinformatie. Als Manager Zorgadministratie ben je onderdeel van het MT van de directie van Pluryn en werk je samen aan de toekomst van de organsiatie en jouw afdeling.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-166-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod

  • werken vanuit een commerciële invalshoek voor een toonaangevende zorgorganisatie;
  • schakel tussen zorgkantoren, zorgverzekeraars, gemeenten en Pluryn;
  • bijdragen aan persoonsgerichte zorg voor ruim 7000 cliënten;
  • met gedreven professionals samenwerken aan innovatieve en toekomstbestendige zorg;
  • veel ruimte voor eigen visie, strategie bepaling en ondernemerschap;
  • maatschappelijke organisatie waar de cliënt met complexe zorgvraag écht centraal staat;
  • salaris conform FWG 60 cao gehandicaptenzorg maximaal €70.600,- bruto p/j;

Functie

Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met zorgkantoren, verzekeraars en gemeenten (financiers van zorg) met als doel tot goede samenwerking en heldere afspraken te komen voor zorg en ondersteuning op maat voor alle cliënten van Pluryn. Vanuit de zorgverkoopcyclus positioneer je Pluryn, signaleer je kansen en bedreigingen in de markt en onderhoud je relaties met alle relevante stakeholders. Je bewaakt de lopende contractafspraken en richt je op nieuwe aanbestedingen en de daaraan gerelateerde onderhandelingsprocessen.

Uiteraard ondersteun je inzake zorgverkoop de accounthouders en locatiedirecteuren zowel op inhoud als proces. Je adviseert en helpt hen bij het vertalen van de regionale en landelijke ontwikkelingen naar strategisch, tactisch en operationeel beleid voor hun specifieke dienstverlening en/of vestiging. Daarnaast geef je advies ten behoeve van de doorontwikkeling van de strategische positionering van Pluryn en lever je een belangrijke bijdrage aan de verdere ontwikkeling van de afdeling Zorgverkoop & Cliëntproces.

Pluryn is er voor mensen met complexe problematiek, waarbij de financiering binnen zowel de Wet Langdurige Zorg, de Jeugdwet als de Zorgverzekeringswet kan vallen (in totaal circa 400 miljoen euro). Vanuit jouw rol zorg je voor een goede afstemming met alle betrokken stakeholders binnen en buiten de organisatie. Samen ben je verantwoordelijk voor de beste zorg voor de cliënt en een gezonde en toekomstbestendige organisatie. Houd je van dynamiek, bouwen, vooruitstrevende projecten omzetten in innovatief beleid en schakel je gemakkelijk op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau? Dan komen wij graag met jou in contact.

Profiel

  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau;
  • analytisch, commercieel en cijfermatig sterk;
  • ervaring in een soortgelijke rol bij een zorgorganisatie, zorgverzekeraar, gemeente of zorgkantoor;
  • kennis van de transformatie in de jeugdzorg en langdurige zorg;
  • externe ontwikkelingen kunnen vertalen naar strategisch advies richting directie en RvB;
  • ervaring in een complexe werkomgeving met uiteenlopende stakeholders;
  • maatschappelijk betrokken, relatie gericht, communicatief vaardig en verbindend;
  • bereid zorglocaties in het werkgebied te bezoeken.

Bedrijf

Pluryn is een landelijk werkende organisatie met meer dan 400 locaties. Met 7400 professionals en 1000 vrijwilligers zet Pluryn zich in voor behandeling en ondersteuning van jongeren en volwassenen, aan huis en in verschillende zorgvoorzieningen voor gehandicaptenzorg, jeugdzorg en GGZ. De organisatie ondersteunt jongeren en volwassenen bij het vergroten van kansen op een zo volwaardig en zelfstandig mogelijke plek in de samenleving, ook wanneer de problematiek complex is. De eigen kracht en toekomstwensen zijn daarbij het uitgangspunt: “Samen maken we het verschil.”

Het Team Zorgverkoop bestaat uit zes Strategisch Adviseurs Zorgverkoop, een Adviseur Zorgverkoop en een Ondersteuner Zorgverkoop. De Strategisch Adviseurs zijn verantwoordelijk voor de zorgverkoop en houden zich bezig met de positionering van Pluryn, het (door)ontwikkelen van de propositie en het op de markt brengen van Pluryn als organisatie. In deze rol ligt de focus qua positionering primair op de jeugdregio’s IJsselland en Twente en de zorgkantoren VGZ en Zilveren Kruis.

Binnen Pluryn heeft het zorgverkoopteam een belangrijke adviesrol. Als Strategisch Adviseur ondersteun en adviseer je de Raad van Bestuur, de directeuren en managers van de locaties op inhoud en over het proces van zorgcontractering en strategisch beleidsvraagstukken. Team Zorgverkoop maakt (samen met Klantenbureau en Zorgadministratie/Facturatie) onderdeel uit van de afdeling Zorgverkoop & Cliëntproces. Doel van de gehele afdeling is voor cliënten de juiste zorg en indicatie te vinden, te bemiddelen naar een passende zorglocatie van Pluryn en tot passende contractafspraken te komen voor de geleverde zorg. Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop heb je een bepalende rol in het behalen van deze belangrijke doelstellingen, zowel voor de client als Pluryn als organisatie.

 

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-167-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.