Derks Vacature Sales Marketing

Commercial Lead

Aanbod

  • veelzijdige en dynamische rol binnen een groeiende organisatie;
  • veel verantwoordelijkheid en vrijheid;
  • sterke afwisseling tussen strategisch denken en hands-on uitvoering;
  • aanboren van nieuwe markten, klanten en producten.

Functie

Als Commercial Lead ben je verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten van onze opdrachtgever in Nederland. Je richt je daarbij voornamelijk op de Retail, dus groothandels, apotheekketens en zorgverzekeraars. Het doel van deze functie is het laten groeien van het marktaandeel alsook de omzet. Je zorgt voor een optimale aanwezigheid van de generieke geneesmiddelen via de verschillende distributiekanalen. Ook hou jij je bezig met het aanboren van nieuwe markten, nieuwe klanten en het lanceren van nieuwe producten. Uiteraard onderhoud je bestaande relaties en weet je door jouw netwerk precies wat er speelt in de markt. Verder ben je betrokken bij de diverse tenders en inkoopprocessen van de klanten. Kortom, jij bent het gezicht van onze opdrachtgever in de markt voor generieke geneesmiddelen en onderhoudt relaties met zowel interne- en externe stakeholders. Als Commercial Lead rapporteer je direct aan de Country Manager en ben je onderdeel van een klein commercieel team.

Profiel

  • afgeronde bacheloropleiding;
  • minimaal 2 jaar saleservaring in de farmaceutische industrie;
  • aantoonbare kennis van en ervaring met de financiering van geneesmiddelen, bij voorkeur bij een generiek farmaceutisch bedrijf of groothandel;
  • diepe marktkennis en ervaring in het opbouwen van een netwerk van relaties in Nederland;
  • resultaatgericht met uitstekende analytische, strategische, zakelijke planning, communicatie en besluitvormingsvaardigheden;
  • Nederlands als moedertaal en een uitstekende beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een groeiende organisatie voor generieke geneesmiddelen in Nederland. Zij worden door zowel ziekenhuizen als apotheken gerekend tot de top-10 bedrijven die actief zijn in de generieke sector. Het Nederlandse team werkt nauw samen met het Europese Hoofdkantoor in Groot-Brittannië. De organisatie beschikt over een uitgebreide logistieke keten zodat het garant kan staan voor een consistente levering van levensreddende geneesmiddelen voor patiënten, terwijl afnemers de mogelijkheid hebben om snel te reageren op dynamische marktcondities. Het is de missie van de organisatie om zich in te zetten voor een optimale levering van generieke geneesmiddelen. Deze multiculturele organisatie is sinds 2008 actief in Nederland en heeft zijn kantoor in Utrecht. De organisatie kenmerkt zich door een flexibele, efficiënte en servicegerichte benadering van de markt. Het is een ambitieus bedrijf, met een sterke groeistrategie voor de komende jaren. Om de commerciële slagkracht te vergroten zoeken zij een Commercial Lead ter uitbreiding van de organisatie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-048-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Sr. Recruitment Consultant Life Sciences (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod

  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • bijdragen aan het succes van een aansprekende Life Sciences organisatie in Nederland;
  • open cultuur en sfeer, en de vrijheid om mee te bouwen aan een succesvol team van collega’s;
  • brede verantwoordelijkheid en veel kansen om zelf projecten op te zetten.

Functie

Denk jij in mogelijkheden en houd je eenvoudig het overzicht over verschillende projecten? Ben je communicatief vaardig en commercieel ingesteld? Dan komen deze vaardigheden goed van pas in de rol van Sr. Recruitment Consultant bij Derks & Derks. In deze functie werk je voor meerdere opdrachtgevers tegelijk. Je bent dé gesprekspartner voor ons netwerk. Je helpt professionals met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in hun carrière binnen de branche. Binnen de Life Sciences kan je nieuwe en bestaande relaties op- en uitbouwen, je coördineert werving- en selectie opdrachten, stelt marktanalyses op, vindt, benadert en interviewt relevante kandidaten en houdt regie over het hele proces. Je bent strategisch partner voor onze opdrachtgevers en adviseert over HR-gerelateerde vraagstukken.

Ons Life Sciences team is succesvol en groeiend. Hierdoor zijn er veel mogelijkheden om nieuwe projecten te starten, kansen te pakken of met een eigen idee of businesscase aan de slag te gaan. Je gaat bouwen aan je eigen business unit en weet hier de komende jaren een afdeling neer te zetten. Je wordt hierbij ondersteund door de Business Unit Manager Life Sciences.

Profiel

  • een afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • ervaring in een vergelijkbare functie;
  • commercieel, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken, met een gezonde dosis humor;
  • verbindend, samenwerkingsgericht en aantoonbare affiniteit met de Life Sciences industrie;
  • in staat meerdere projecten tegelijk te managen;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal.

Bedrijf

Derks & Derks is al meer dan twintig jaar betrouwbare partner in Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Executive Education. Met ons full service HR-bureau zijn we de grootste speler in de markt. Écht kijken en luisteren, dat is waar wij goed in zijn bij Derks & Derks. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit, strikte kwaliteitsnormen en wensen en behoeftes van opdrachtgever en kandidaat vormen daarin altijd de basis. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven. Als expert in ons vakgebied en als specialist in de markten waarin we opereren, zoeken we continu naar mogelijkheden om onze kennis te delen en professionals bij elkaar te brengen.

Het Life Sciences team richt zich op de (vaste en tijdelijke) bemiddeling en ontwikkeling van professionals in de farmaceutische industrie, medical devices en biotech.

De cultuur bij Derks & Derks is hands-on, open en informeel. We zijn betrokken en dragen samen verantwoordelijkheid voor het resultaat. In de praktijk betekent dit dat we werken aan een gezamenlijke doelstelling, zonder harde individuele KPI’s. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Wat je nog meer kunt verwachten als je bij Derks & Derks werkt zijn de nodige borrels, de gezamenlijke lunch, het kerstdiner in stijl, het jaarlijkse beachvolleybal event en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/22-043-DD naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Pieter via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Regiomanager Utrecht

Aanbod
  • eindverantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardige tweedelijns zorglocatie;
  • aansturen van een team van gedreven zorgprofessionals;
  • uitbouwen van de commerciële mogelijkheden in de regio;
  • succesformule toelichten aan verwijzers in de regio;
  • flexibiliteit, collegiale werksfeer en een goed arbeidsvoorwaardenpakket.

Functie

Je bent eindverantwoordelijk voor de realisatie van de bedrijfsmatige doelstellingen van de vestiging. Je zorgt voor de juiste profilering van Het Rughuis en zorgt voor de juiste aansturing, begeleiding en coaching van een team professionele zorgprofessionals, waaronder Regiebehandelaren, Psychologen, Fysiotherapeuten en Cliënt Service Medewerkers (in totaal 25 FTE). Je stelt hen in de gelegenheid om de allerbeste zorg te verlenen door hen op allerlei fronten te faciliteren en te ondersteunen. Je voelt goed aan welke ruimte je de zorgprofessionals kan geven en weet altijd wat er speelt bij het team. Daarnaast verricht je zowel koude als warme acquisitie om zodoende het netwerk aan zorgverleners te vergroten. Cliënten van Het Rughuis komen via een doorverwijzing van huisartsen en andere zorgverleners bij de organisatie terecht, waarna er een zorgvuldig behandeltraject wordt gestart. Door de organisatie op de juiste wijze bij doorverwijzende instanties te profileren, komt zij eerder én beter in het vizier om klachten van cliënten te behandelen. Als Regiomanager sta je open om op termijn ook de aansturing van een eventueel nieuw te openen vestiging over te nemen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • minimaal vijf jaar ervaring als ondernemende/commerciële manager in Life Sciences, ZBC en/of de zorg;
  • ruime ervaring met acquisitie bij verwijzers (huisartsen, POH, bedrijfsartsen en medisch specialisten);
  • ervaring met de aansturing van zorgprofessionals in een vergelijkbare setting;
  • zelfstarter met drive, empathisch sterk en netwerkgericht;
  • flexibel, commercieel en communicatief vaardig op alle niveaus.

Organisatie

Premium Healthcare Interventions (PHI) is een ambulante, gespecialiseerde GGZ instelling die zich focust op de behandeling van cliënten met stemmingsstoornissen, angststoornissen en somatoforme stoornissen. Bij PHI wordt binnen een transdiagnostisch raamwerk behandeld volgens een interdisciplinaire totaalaanpak. PHI ziet de mens graag als één geheel en vindt het dan ook logisch dat iemand in tijden van ziekte of onbalans ook als één geheel wordt gezien. In de praktijk betekent dit dat er aandacht is voor geest én lichaam. PHI kent inmiddels 6 vestiging in voornamelijk Zuid-Nederland en gaat in de nabije toekomst verder uitbreiden.

PHI is onderdeel van Intergrin. Intergrin is een holding voor zeer gespecialiseerde tweedelijns zorgformules (hoofdvestiging in Geleen, circa 400 medewerkers, momenteel twaalf vestigingen met de intentie het aantal Rughuis- en Phi-vestigingen in Nederland verder te gaan uitbreiden). Intergrin wil de beste behandelingen realiseren voor patiënten met complexe, veelvoorkomende aandoeningen. Denk hierbij aan (chronische) rugklachten, maar ook aan psychosomatische stoornissen als angst, depressie en (lastig te duiden) psychosomatische klachten. Door geest én lichaam te betrekken in de problematiek, behaalt Intergrin indrukwekkende resultaten. De werkwijze van Intergrin is wetenschappelijk onderbouwd en wordt continu geïnnoveerd. Door multidisciplinair en innovatief bezig te zijn, blijven zij zich ontwikkelen en waarde creëren voor hun cliënten. De bedrijfsactiviteiten worden nader toegelicht op www.intergrin.nl, www.phi-med.nl en www.hetrughuis.nl.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-065-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Teamleider OK Chirurgie

Aanbod
  • werken in een dynamisch en ambitieus team binnen een topklinisch ziekenhuis;
  • uitdagende voortrekkersrol binnen een gedreven team van 100 operatieassistenten (80 FTE);
  • afwisselende positie met breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • een omgeving waar innovatie, ontwikkeling en passie voor patiënten centraal staan;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden conform FWG 60 (max € 69.000,- per jaar);
  • fulltime en parttime contract mogelijk, inzet minimaal 27 uur per week (3×9);
  • een baan vol uitdaging en afwisseling met collega’s die voor jou klaarstaan.
Functie

Als Teamleider OK Chirurgie geef je jouw teamleden de mogelijkheid de beste versie van zichzelf te zijn. Je bent zichtbaar voor het team, bepaalt de koers en richting en zorgt met jouw coachende manier van leidinggeven dat kwaliteiten optimaal benut worden. Veiligheid van patiënten én medewerkers staan hierbij voorop. Je zorgt voor een goede onderlinge samenwerking binnen het team en een professioneel werkklimaat. Als lid van het MT werk je nauw samen met je collega-Teamleiders OK en rapporteer je aan de Manager OK. Je vertaalt organisatiedoelstellingen en -belangen naar het team en bent integraal (en budget) verantwoordelijk voor jouw team.

Binnen het gehele ziekenhuis maakt jouw team onderdeel uit van zo’n 300 OK-professionals die gezamenlijk jaarlijks ca. 26.000 ingrepen uitvoeren. Binnen de afdeling Chirurgie geef je (samen met een collega-Teamleider OK Chirurgie) leiding aan een team van 80 fte. Efficiëntie, betrouwbaarheid en professionaliteit zijn kenmerkende eigenschappen binnen de 21 operatiekamers van het Catharina Ziekenhuis. Dat werkt het beste voor OK-medewerkers, snijdend specialisten, anesthesiologen én patiënten! De sfeer is collegiaal en professioneel en innovatie in processen en technieken vormt een belangrijk onderdeel van de organisatie. Zo wordt er gebruikgemaakt van state-of-the-art operatiekamers en van moderne en innovatieve operatietechnieken zoals IORT, TAVI’s, HIPEC en robotchirurgie.

Profiel
  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau (managementopleiding is een pre);
  • minimaal 3 jaar ervaring met de aansturing van zorgprofessionals;
  • affiniteit met een ziekenhuisomgeving of een soortgelijke context (VVT, ZBC etc.);
  • analytisch sterk, besluitvaardig en verbindend;
  • positieve en proactieve houding, denkt in mogelijkheden;
  • in staat te prioriteren en waar nodig te delegeren;
  • stressbestendig, communicatief vaardig en faciliterend.
Bedrijf

Het Catharina Ziekenhuis is een modern, gastvrij en topklinisch opleidingsziekenhuis in de hightech stad Eindhoven. Met 3800 zorgprofessionals is het Catharina Ziekenhuis vooruitstrevend en altijd op zoek naar nieuwe wegen om zorg nog beter en veiliger te maken. Innovatie speelt binnen de organisatie een belangrijke rol en op tal van terreinen wordt met geavanceerde techniek en apparatuur diagnostiek en behandeling bedreven. Het ziekenhuis is lid van Santeon Groep, een samenwerkingsverband van zeven topklinische ziekenhuizen gericht op kwaliteitsverbetering en innovatie en er wordt met landelijk veel organisaties samengewerkt, waaronder het UMC Maastricht TU/e Eindhoven. Werken in het Catharina Ziekenhuis is boeiend, leerzaam en uitdagend. Het Catharina Ziekenhuis biedt een professionele werkomgeving waar je elke dag het beste uit jezelf kunt halen. Centraal staan het investeren in ontwikkeling, opleiding en duurzame inzetbaarheid van mensen, zodat zij samen het beste voor elkaar en voor de patiënt kunnen bereiken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-043-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Medisch Adviseur MSZ

Aanbod
  • zorginhoudelijke positie met impact op de betaalbaarheid van de gezondheidszorg in Nederland;
  • jouw kennis als arts op macroniveau inzetten;
  • werken bij dé toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • hecht team (22 fte) met daarbinnen een collegiale samenwerking tussen 8 artsen;
  • meedenken over de visie van Zilveren Kruis 2025;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

In deze functie beoordeel je machtigingsaanvragen van verzekerden voor medisch specialistische zorg, revalidatiezorg en geriatrische revalidatiezorg. Je beoordeelt of de verzekerde recht heeft op een vergoeding binnen (vooral) de medisch specialistische zorg, zoals behandelingen in het buitenland of plastische chirurgie. Hiervoor raadpleeg je, in sommige gevallen, wetenschappelijk onderzoek om een gegronde argumentatie tot stand te brengen. Je bent betrokken bij het hele proces van spiegelen, naleving- en materiële controles. Je voert hiervoor gesprekken met zorgaanbieders, je beoordeelt aangeleverde inhoudelijke informatie en onderzoekt, als dat nodig is, patiëntendossiers op locatie van de zorgaanbieders. Je neemt duidelijke standpunten in over de rechtmatigheid, doelmatigheid en gepast gebruik van gedeclareerde zorg en beargumenteert beslissingen zowel richting collega’s als zorgaanbieders. Het begrip ‘de Stand van de Wetenschap en Praktijk’ staat hierbij centraal. Je geeft advies en bent betrokken bij rechtszaken met zorgaanbieders of verzekerden, die vaak gaan over rechtmatige zorg.

Daarnaast ben je als Medisch Adviseur MSZ verantwoordelijk voor het op peil brengen en houden van de zorginhoudelijke kennis binnen Zilveren Kruis. Je deelt je kennis actief en bent een zorginhoudelijke vraagbaak voor je collega’s. Je draagt zorg dat de medewerkers in jouw functionele eenheid zorgvuldig omgaan met medische informatie van onze verzekerden. Je faciliteert dat medewerkers die zorginhoudelijke gegevens beoordelen en interpreteren dit op een juiste wijze doen. Bij het uitvoeren van al deze taken ben je je steeds bewust van de belangen van de klanten (de verzekerden) op de korte en lange termijn, op individueel en collectief niveau en weeg je deze af.

Profiel
  • BIG geregistreerd arts;
  • academisch werk- en denkniveau;
  • kennis van medisch specialistische zorg of huisartsengeneeskunde;
  • affiniteit met wetenschappelijk onderzoek;
  • verbindt theorie en praktijk en kijkt overstijgend naar vraagstukken;
  • besluitvaardig, analytisch en met overtuigingskracht;
  • drive om zaken te veranderen.
Bedrijf

Zilveren Kruis maakt onderdeel uit van Achmea, de grootste collectieve zorgverzekeraar in Nederland. Voor haar ruim vier miljoen klanten zet Zilveren Kruis veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. Als Medisch Adviseur MSZ maak je onderdeel uit van het Controleteam MSZ/GGZ binnen de afdeling Naleving & Controle. Het team Naleving & Controle is onderdeel van de afdeling Zorginkoop en is verantwoordelijk voor het controleren van declaraties op rechtmatigheid en doelmatigheid, het beoordelen van (complexe) machtigingsaanvragen, het spiegelen van aanbieders op hun declaratiepatronen en het zorgdragen dat contractafspraken met aanbieders worden nageleefd.

Het Controleteam MSZ/GGZ bestaat uit ruim 20 personen (zorginhoudelijk adviseurs, controlespecialisten en –medewerkers) en houdt zich bezig met het meedenken over en implementeren van nieuw beleid, het uitvoeren van (materiële) controles en de naleving van gemaakte inkoopafspraken. Hierdoor is er een breed scala aan expertise en vaardigheden aanwezig. Binnen het team werk je vooral intensief samen met circa zeven andere medisch adviseurs MSZ in een grotendeels zelfsturend team. Het team maakt onderdeel uit van de afdeling Naleving & Controle, die op zijn beurt onderdeel is van Zorginkoop.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-047-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Lead Qualified Person

Aanbod
  • coördinerende Lead QP-rol met veel impact op de organisatie;
  • werken in een dynamisch expertisecentrum / ontwikkel- / productie- / distributie-omgeving;
  • brede afwisselende positie met strategische, beleidsmatige en inhoudelijke uitdaging;
  • werken binnen een ambitieus en hecht team en het verbinden van de verschillende secties;
  • voortrekkersrol op de afdeling, stimuleren van onderlinge samenwerking;
  • bijdragen aan persoonsgerichte innovatieve zorg van de toekomst;
  • uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket.
Functie

Als Lead Qualified Person ben je de spil in een netwerk van professionals binnen de organisatie. Je bent over de hele linie betrokken bij het farmaceutische proces en krijgt te maken met veel aspecten bij de ontwikkeling, productie, kwaliteitscontrole en logistiek van geneesmiddelen voor klinisch onderzoek. Jouw coördinerende en sturende activiteiten hebben derhalve veel te maken met het vaststellen van beleid op het gebied van GMP en het bewaken van de samenhang in de uitvoering van dit beleid bij de domeinen conventionele geneesmiddelen, radiofarmaca en ATMP’s. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verankeren van de GMP-, GDP- en GCP-richtlijnen in het kwaliteitsmanagementsysteem apotheek en binnen de verschillende secties van de apotheek. Ook houd je je bezig met het beoordelen van batch documentatie, wijzigingen, afwijkingen en het autoriseren van productdossiers, IMPD’s en voorschriften.

Als Lead Qualified Person werk je nauw samen met drie andere QP’s en ben je naast jouw vakinhoudelijke expertise in staat om de verschillende secties met elkaar te verbinden zodat procedures en kwaliteitsissues met overzicht ingericht worden. Je bent daadkrachtig en stimuleert samenwerking met andere collega’s van de apotheek en binnen het ziekenhuis. Kwaliteit, resultaat en collegialiteit gaan hierbij hand in hand. Je kan goed plannen en organiseren en stelt de juiste prioriteiten. Je denkt toekomstgericht en handelt klantgericht. Je vindt het leuk om de GMP-eisen uit te werken naar de praktijk, waarbij je oog houdt voor de compliance in relatie tot de uitvoerbaarheid en de samenhang in het kwaliteitsmanagementsysteem. Verder vind je continue verbetering en innovatie belangrijk en ondersteun je initiatieven op dit vlak.

Profiel
  • afgeronde opleiding Farmacie;
  • ruime ervaring als QP in een productieomgeving;
  • ervaring in de ziekenhuisfarmacie is een pre maar geen must;
  • ervaring met alle aspecten van ontwikkeling, productie en logistiek van geneesmiddelen;
  • analytisch, daadkrachtig, communicatief vaardig en pragmatisch;
  • constructief, creatief en in staat verschillende professies en belangen te verbinden.
Bedrijf

Het Radboudumc biedt patiënten topklinische en topreferente zorg en loopt voorop in het vormgeven van de gezondheidszorg van de toekomst; persoonsgericht, innovatief en in nauwe samenwerking met het netwerk. De organisatie heeft een belangrijke taak in het vergroten en verspreiden van kennis en kunde door wetenschappelijk onderzoek te doen en onderwijs & opleiding te verzorgen.

De Apotheek Radboudumc is een expertisecentrum voor farmaceutisch specialistische zorg en steriele medische hulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en de juiste toepassing van geneesmiddelen zijn belangrijke speerpunten binnen de organisatie. Het betreft een ambitieuze en dynamische afdeling met circa 350 medewerkers. De afdeling beschikt over diverse certificeringen en produceert en levert geneesmiddelen aan het Radboudumc, maar ook aan externe klanten. De Quality Unit van de apotheek is verantwoordelijk voor de inrichting en de borging van het kwaliteitsmanagementsysteem binnen de apotheek. De pijler ‘conventionele geneesmiddelen’ is gesitueerd in de apotheek en hier werken 40 medewerkers. In het Bereidingencentrum werken apothekersassistenten, farmaceutisch medewerkers, operators, onderzoekers, analisten en (ziekenhuis)apothekers intensief samen aan de beste zorg voor de patiënt, zowel voor klinisch geneesmiddelenonderzoek als academisch medische zorg.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-042-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Apotheker Product Ontwikkeling

Aanbod
  • werken bij een topklinisch ziekenhuis in een dynamische apotheek met ambitie;
  • afwisselende positie met breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • uitdagende voortrekkersrol in een nieuw op te zetten productieteam;
  • werken binnen een collegiaal team van 20 apothekers;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Ondernemend, verbindend, analytisch en pragmatisch! Inclusief de potentie om je eigen team op te zetten. In deze functie van Apotheker Product Ontwikkeling heb je dit allemaal nodig. Je wordt verantwoordelijk voor het opzetten van een nieuw product-ontwikkelteam. Je ontwikkelt nieuwe toedieningsvormen van bestaande geneesmiddelen die aansluiten bij de behoefte in de klinische praktijk en bent betrokken bij het klinisch geneesmiddelonderzoek waarin je, met je technische kennis, onderzoekers ondersteunt. Aangezien het om kleinschalige en specifieke geneesmiddelen gaat, ben je verantwoordelijk voor het formuleren van de geneesmiddelen, maar ook voor het opstellen van de chargebereidings- en validatieprotocollen. Deze protocollen stel je op aan de hand van GMP en geldende bedrijfsprocessen. Je zorgt voor een valide proces en bundelt alle informatie in het productdossier. Je werkt hierin nauw samen met de QC- en QA-apothekers. Naast de inhoudelijke werkzaamheden ben je verantwoordelijk voor het behalen van de ontwikkel doelstellingen, je geeft richting en stuurt tijdig bij als dat nodig is. Je draagt zorg voor een soepele overdracht van ontwikkelfase naar productiefase en werkt daarbij intensief samen met de productieafdeling en het QC- laboratorium. Tijdens dit proces zal je te maken krijgen met allerlei verschillende uitdagingen. Het is aan jou om deze uitdagingen te adresseren, maar ook met pragmatische weldoordachte oplossingen te komen. Kortom: werken binnen een startup-omgeving, maar onderdeel uitmakend van een hoog aangeschreven topklinisch ziekenhuis. Een uitdagende functie bovendien met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid, maar waarin je ook veel samenwerkt en resources deelt met andere afdelingen. Hoe dynamisch wil je het hebben?! Interesse in deze unieke positie en omgeving? Reageer dan direct en ga met ons in gesprek over alle mogelijkheden.

Profiel
  • afgeronde masteropleiding (Bio)Farmacie;
  • 3 tot 5 jaar recente ervaring in de farmaceutische industrie of bereidingsapotheek;
  • gewend te werken met deadlines binnen een productieomgeving;
  • uitstekende ontwikkelde communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal;
  • verbindend, analytisch sterk, maar ook pragmatisch, hands-on en oplossingsgericht;
  • ambitie om je managementvaardigheden verder te ontwikkelen.
Bedrijf

Het Catharina Ziekenhuis is een ambitieus, topklinisch opleidingsziekenhuis en staat bekend als een open, gastvrije en bovenal deskundige omgeving. Met 3500 zorgprofessionals is het Catharina Ziekenhuis vooruitstrevend en altijd op zoek naar nieuwe wegen om zorg nog beter en veiliger te maken. Innovatie speelt binnen de organisatie een belangrijke rol en op tal van terreinen wordt met geavanceerde techniek en apparatuur diagnostiek en behandeling bedreven. Het ziekenhuis is lid van Santeon Groep, een samenwerkingsverband van zeven topklinische ziekenhuizen gericht op kwaliteitsverbetering en innovatie en er wordt met landelijk veel organisaties samengewerkt, waaronder het UMC Maastricht TU/e Eindhoven.

De ziekenhuisapotheek van het Catharina Ziekenhuis is verantwoordelijk voor een veilige en doelmatige bereiding en verstrekking van geneesmiddelen aan patiënten. Met een enthousiast en vooruitstrevend apotheekteam (ongeveer 220 medewerkers) worden alle taken van de ziekenhuisfarmacie uitgeoefend ten behoeve van het ziekenhuis en diverse externe instellingen (verpleeghuiszorg en gehandicaptenzorg). Om ook in de toekomst alle patiënten in Nederland te blijven voorzien van kwalitatief hoogwaardige en doelmatige geneesmiddelen heeft de organisatie een aantal ambities gesteld en het bereidingencentrum uitgebreid. Daar zijn onder andere 3 cleanrooms en een nieuw laboratorium van 200 m2 bijgekomen. Daarnaast wordt er geïnvesteerd in een nieuw team, dat zich op productontwikkeling zal gaan richten. Om die reden zijn wij in opdracht van het Catharina Ziekenhuis op zoek naar een Apotheker Product Ontwikkeling, die een voortrekkersrol mag gaan vervullen en met zijn of haar team de ambities op de productieafdeling mag gaan realiseren.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-028-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander of Sandra via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Recruitment Consultant Healthcare

Aanbod

  • werken voor aansprekende zorgorganisaties in Nederland;
  • bijdragen aan het succes van onze dienstverlenende organisatie;
  • open cultuur en sfeer en de vrijheid om mee te bouwen aan een succesvol team;
  • brede verantwoordelijkheid en veel kansen om zelf projecten op te zetten;
  • veel ruimte voor opleiding en ontwikkeling, en volop doorgroeimogelijkheden;
  • op en/of uitbouwen van jouw netwerk binnen de gezondheidszorg;
  • flexibiliteit om zelf werkzaamheden (deels vanuit huis) in te delen.

Functie

Denk jij in mogelijkheden en houd je eenvoudig het overzicht over verschillende projecten? Ben je communicatief vaardig en commercieel ingesteld? Dan komen deze vaardigheden goed van pas in de rol van Recruitment Consultant bij Derks & Derks. In deze functie werk je binnen een hecht team voor meerdere opdrachtgevers tegelijk. Je bent dé gesprekspartner voor ons netwerk. Je helpt professionals met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in hun carrière. Je bouwt nieuwe en bestaande relaties op en uit, coördineert werving- en selectie opdrachten, stelt marktanalyses op, vindt, benadert en interviewt relevante kandidaten en houdt regie over het hele proces. Je bent strategisch partner voor onze opdrachtgevers, adviseert over interessante HR-vraagstukken en ondersteunt door het inzetten van andere diensten van Derks & Derks, zoals Talent Development, wetenschappelijk onderzoek of een van onze opleidingen.

Ons Healthcare team is succesvol en groeiend. Hierdoor zijn er veel kansen om nieuwe projecten te starten, kansen te pakken of met een eigen idee of businesscase aan de slag te gaan. Derks & Derks adviseert breder dan recruitment en heeft zelf senior arbeids- en organisatiepsychologen ‘in huis’ die organisaties ondersteunen. Samen met hen organiseren we interviewclinics, adviseren we op dieper niveau over individuele- en team-talenten en helpen we zorgorganisaties, teams en individuele professionals zo optimaal mogelijk te presteren. Met onze opleiding www.masterclassnieuwezorg.nl bieden we een uniek programma voor professionals in de zorg en verbreden we hun blik. Als Recruitment Consultant Healthcare ben je nauw bij de Masterclass NieuweZorg betrokken en mag je (eventueel zelfs als deelnemer) participeren.

Profiel

  • een afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • ervaring in een vergelijkbare functie is een pre, maar geen must;
  • commercieel, proactief, mensgericht, met een gezonde dosis humor;
  • verbindend, samenwerkingsgericht en affiniteit met de gezondheidszorg;
  • in staat meerdere projecten tegelijk te managen;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal.

Bedrijf

Derks & Derks is al twintig jaar betrouwbare partner in Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Executive Education. Met ons full service HR-bureau zijn we de grootste speler in de markt. Écht kijken en luisteren, dat is waar wij goed in zijn bij Derks & Derks. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit, strikte kwaliteitsnormen en wensen en behoeftes van opdrachtgever en kandidaat vormen daarin altijd de basis. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven.

Als expert in ons vakgebied en als specialist in de markten waarin we opereren, zoeken we continu naar mogelijkheden om onze kennis te delen en professionals bij elkaar te brengen. Dat doen we op allerlei manieren: korte, kleinschalige (maatwerk-)trainingen, bijvoorbeeld over succesvol solliciteren en feedback geven en clinics over interviewtechnieken, maar ook internationaal proberen we altijd meerwaarde te bieden en hebben wij diverse initiatieven opgezet, zoals het International Network of Recruitment Agencies in Life Sciences (INRALS).

Daarnaast blijven we met onze opleidingen van alle actuele ontwikkelingen op de hoogte.

Het Healthcare team richt zich op de (vaste en tijdelijke) bemiddeling en ontwikkeling van professionals binnen de zorg. Daarbij werken wij branche breed voor de volgende sectoren; ziekenhuizen, ZBC´s, zorgverzekeraars, apotheken, zorgaanbieders in de GGZ, JZ, VVT en VG en overheid.

De cultuur bij Derks & Derks is open, samenwerkingsgericht en informeel. We zijn betrokken en dragen samen verantwoordelijkheid voor het resultaat. In de praktijk betekent dit dat we werken aan een gezamenlijke doelstelling, zonder harde individuele KPI’s. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Wat je nog meer kunt verwachten als je bij Derks & Derks werkt zijn de nodige borrels, de gezamenlijke lunch, het kerstdiner in stijl, het jaarlijkse beachvolleybal event en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/21-081 naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

KADANS Science Partner

Ecosysteem Manager Life Sciences

Aanbod
  • veelzijdige, zelfstandige en uitdagende business development positie;
  • flexibel werken vanuit verschillende locaties in Nederland;
  • vrijheid in en verantwoordelijk voor de invulling van je functie;
  • onderdeel van een jonge, ambitieuze en groeiende organisatie.
Functie

Als Ecosysteem Manager Life Sciences ben jij de spil in de Life Science-community van onze opdrachtgever. Je stimuleert kennisdeling, samenwerking en innovatie tussen het grote aantal innovatieve bedrijven en de diverse kennis- en onderzoeksinstituten binnen het netwerk. Je doet dit overigens niet alleen binnen de Life Science-community, maar ook met huurders en partners uit andere sectoren zoals de agri en food, hightech en renewable energy. Dit doe je binnen een groot internationaal netwerk van huurders, partners en serviceorganisaties. Ook vertegenwoordig je de organisatie in bestaande of nieuwe innovatieprogramma’s en projecten binnen de Life Sciences. Dit doe je door het stimuleren van samenwerking en kennisdeling binnen de Life Science-community, het opzetten van samenwerkingen met Business Development Managers van diverse stakeholders, en bijdragen aan diverse netwerkbijeenkomsten. Verder ben je actief voor een inhoudelijk sterk online platform, en vertegenwoordig je de organisatie bij externe bijeenkomsten en congressen. Dit alles met als doel het verder laten groeien van de Life Science-community en het opzetten van nieuwe partnerships. In deze veelzijdige en uitdagende positie werk je of vanuit het hoofdkantoor, of vanuit huis, of op een van de campussen in Nederland. Je rapporteert direct aan de Senior Ecosystem Manager en werkt samen met een gedreven team van (junior) Ecosysteem Managers.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • minimaal 3 jaar business development ervaring, bij voorkeur in een soortgelijke functie;
  • kennis over en ervaring met Life Science is een must;
  • affiniteit met scienceparken en -campussen;
  • nieuwsgierig, relationeel sterk, proactief en assertief;
  • een sterke netwerker die kansen ziet partijen proactief met elkaar te verbinden;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal.
Bedrijf

Kadans Science Partner ontwikkelt en belegt in commercieel vastgoed op meer dan twintig scienceparken en -campussen in Europa zoals kantoren, laboratoria en clean rooms. Verspreid over deze locaties bevinden zich ongeveer 300 kennisintensieve organisaties die actief zijn in onder andere de Life Sciences, hightech, renewable energy en agri en food. Kadans onderscheidt zich door huurders toegang te bieden tot een innovatief ecosysteem en actief bij te dragen aan het succes van partners. De organisatie biedt zijn huurders en de scienceparken en -campussen toegang tot een omvangrijk internationaal netwerk (ecosysteem). In dit netwerk hebben zij de beschikking over een groot aantal additionele diensten (ecosysteem services) die men boven op de moderne huisvesting en bijbehorende facilitaire en technische diensten aanbiedt. De basis van dit ecosysteem management begint bij het continu stimuleren van verbindingen, ontmoetingen, samenwerking en innovatie tussen zowel huurders onderling als met anderen binnen het internationale netwerk. Om dit ecosysteem management verder te professionaliseren en de groeiambities te realiseren zijn zij op zoek naar een Ecosysteem Manager Life Sciences.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-111–DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks vacature sales-marketing

Accountmanager Transmuraal

Aanbod
  • uitdagende baan bij een succesvol bedrijf;
  • een open en informele cultuur met korte lijnen;
  • werken in een internationale omgeving;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Accountmanager Transmuraal sta je midden in de dynamiek en hectiek van de verkoopprocessen. Je bent verantwoordelijk voor de directe en indirecte verkoop van artikelen aan de tussenhandelaars, zorgprofessionals en (groot)gebruikers. Je zult hierbij de markt bewerken op basis van je eigen salesplan en zorgen voor een permanente product awareness en up & cross selling vanuit het assortiment. Het einddoel van jouw werkzaamheden is een voorkeurstatus ontwikkelen voor de merken en artikelen bij de klantenkring. Je verkoopproces zal een mix kennen van relatiebeheer, consultative selling en new business. Verder bouw je je netwerk uit, neem je deel aan beurzen, seminars en congressen, signaleer je ontwikkelingen in de markt, evalueer je productresultaten en identificeer je klantbehoeften. Je zult werkzaam zijn in de regio Oost-Nederland.

Profiel
  • minimaal een afgeronde bacheloropleiding;
  • aantoonbare commerciële ervaring en ervaring in de medische markt;
  • ervaring met Power BI en Office 365 is een pre;
  • sterke communicatieve vaardigheden en uitstekend kunnen samenwerken;
  • ondernemend, klantgericht, verantwoordelijk en zelfsturend;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in zowel woord als geschrift.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een leverancier van kwalitatief hoogwaardige medische producten. Ze zijn gespecialiseerd in producten voor wond-, continentie-, diabetes- en acute (EHBO en BHV) zorg. Ze bieden een breed scala aan merken, waaronder hun eigen. Deze producten zijn ontwikkeld op basis van de nieuwste inzichten en ontwikkelingen in de zorg. Onze opdrachtgever heeft een open, informele cultuur met korte lijnen. Hard werken gaat hand in hand met saamhorigheid en een prettige werksfeer. Ze zijn een dynamisch en snelgroeiend bedrijf met 50+ medewerkers.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/21-073-DD, naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Dennis Uleman via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!