Manager Operations

Aanbod
  • uitdagende managementpositie bij een innovatieve GGZ-organisatie;
  • (verder) neerzetten van een efficiënte, servicegerichte en operationele organisatie;
  • aansturen van een gedreven team van professionals;
  • ondernemende “can-do mentaliteit”;
  • veel ruimte voor eigen visie en inbreng;
  • goede primaire en secundaire voorwaarden.
Functie

Je wordt verantwoordelijk voor het efficiënt en succesvol organiseren van alle operationele activiteiten binnen Dokter Bosman. Je gaat aan de slag met een gemotiveerd team van rond de 40 FTE (zorgsupport, cliëntenadministratie, ICT-medewerkers, screeners, gastvrouwen etc.) en gezamenlijk ondersteun en faciliteer je de psychologen en andere behandelaren die in de verschillende zelfsturende teams werkzaam zijn op de locaties in de regio. Ook ben je binnen Dokter Bosman aanspreekpunt en  verantwoordelijk voor ontwikkelingen qua hard- en software en zet je digitalisering is als ondersteuning in het primair proces. Je opereert op alle niveaus binnen de organisatie, versterkt de onderlinge samenwerking en werkt toe naar een efficiënt, servicegericht en professioneel functionerende operationele organisatie. Je rapporteert aan de tweekoppige directie, doet verbetervoorstellen en voert die met je team door waardoor de teams optimaal ondersteund worden in het leveren van goede zorg en zelfsturing. Met jouw initiatieven weet je de processen verder te stroomlijnen en de operationele performance op een structureel hoog niveau te houden. Met jouw persoonlijkheid, leiderschapskwaliteiten, positieve energie, kennis van zaken en ervaring bouw je aan heldere, efficiënte, klantgerichte processen en stimuleer je samenwerking en taakvolwassenheid binnen de ondersteunende teams. Een unieke rol met veel mogelijkheden om je als manager te onderscheiden. Ideaal voor een oplossingsgerichte manager die van uitdaging houdt en ervaring heeft met het neerzetten van operational excellence binnen de zorg!

Profiel
  • een afgeronde relevante wo-opleiding;
  • minimaal 5 jaar ervaring als manager;
  • sterk analytisch vermogen om processen te kunnen overzien, doorgronden en beschrijven;
  • ervaring met digitalisering inzetten als ondersteuning;
  • ervaring met het denken vanuit verwijzer, client en behandeling;
  • ervaring met verander-, risico-, proces- en projectmanagement;
  • communicatief sterk en verbindend;
  • positieve instelling, humor en kunnen luisteren;
  • gastheer-/gastvrouwschap hoog in het vaandel.
Bedrijf

Dokter Bosman biedt geestelijke gezondheidszorg aan kinderen, jongeren en volwassenen. Met 29 ambulante teams (volwassen, kind, jeugd en autisme) biedt de organisatie een brede  tweedelijns geestelijke gezondheidszorg. Dokter Bosman heeft een onderscheidende zorgvisie gericht op een praktische, persoonlijke aanpak voor clienten en hun omgeving waarbij het brede gezondheidsconcept Positieve Gezondheid” centraal staat. Dokter Bosman is opgericht in 2008 met als doel de GGZ radicaal te verbeteren en echte oplossingen te bieden voor cliënten. Een visie die aanslaat! Ondanks dat het GGZ-landschap het laatste decennium compleet is veranderd, is Dokter Bosman sindsdien uitgegroeid tot een toonaangevende organisatie in de regio met ruim 300 medewerkers die ruim 6.000 patiënten per jaar behandelt. Om ook in de toekomst kwaliteitsgericht en toekomstbestendig te blijven is Dokter Bosman op zoek naar een Manager Operations die deze succesvolle en onderscheidende GGZ-organisatie naar ‘the next level’ helpt tillen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-063-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Commercieel Manager

Aanbod
  • verantwoordelijk voor zorgverkoop, strategie, business development, innovatie en marketing;
  • netwerkzorg opzetten binnen een dynamisch speelveld in de regio;
  • meebouwen aan een vernieuwend zorgconcept binnen de GGZ;
  • innovatieve zorgorganisatie met een ondernemende “can-do mentaliteit”;
  • veel ruimte voor eigen visie en inbreng;
  • goede primaire en secundaire voorwaarden.
Functie

Je wordt verantwoordelijk voor het verder versterken van de positie en propositie van Dokter Bosman. Hiertoe zoek je actief naar constructieve samenwerking binnen de sector, zodat de organisatie effectief en toekomstbestendig blijft opereren. Als Commercieel Manager leg je relaties met andere ketenpartners, bouw je aan goede relaties met (potentiële) verwijzers en vertegenwoordig je de organisatie tijdens aanbestedingstrajecten met alle relevante stakeholders. Dit alles doe je in nauwe samenwerking met de zelfsturende teams op de locaties.

Het zorgaanbod van Dokter Bosman is innovatief en onderscheidend, en het kwaliteitsniveau ligt hoog. Met jouw leiderschapskwaliteiten, commerciële focus en positieve energie vertaal jij deze propositie en de initiatieven en ideeën van professionals naar de markt.

Je opereert daarnaast uiteraard op alle niveaus binnen de eigen organisatie en versterkt de onderlinge samenwerking.  Strategisch denk je proactief mee over ontwikkelingen, kansen en bedreigingen in de markt en zet je deze om in concrete voorstellen. Je bent betrokken bij de begeleiding en introductie van nieuwe producten en diensten (bijvoorbeeld B2B). Je pakt hierin een actieve rol en bepaalt de marketing- en promotieactiviteiten. Je vertegenwoordigt de organisatie, en versterkt de positie van Dokter Bosman in het land.

Je maakt onderdeel uit van het MT en stuurt een aantal gedreven professionals aan die jou ondersteunen (zorgverkoop, contractmanagement, marketing en communicatie). Je rapporteert aan de tweekoppige directie, doet verbetervoorstellen en voert die met je team door. Extern weet je commerciële kansen te benutten en samenwerkingsverbanden te bestendigen. Een unieke rol met veel mogelijkheden om je als manager te onderscheiden. Ideaal voor een sterke netwerker die van een uitdaging houdt en het speelveld overziet.

Profiel
  • een afgeronde relevante wo-opleiding;
  • minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke commerciële rol;
  • ervaring en relevant netwerk binnen de GGZ;
  • ervaring met zorgcontractering;
  • schakelt effectief tussen strategie, tactiek en operatie;
  • ondernemend, positieve instelling en humor.
Bedrijf

Dokter Bosman biedt geestelijke gezondheidszorg aan kinderen, jongeren en volwassenen. Met 29 ambulante teams (volwassen, kind, jeugd en autisme) biedt de organisatie een brede tweedelijns geestelijke gezondheidszorg. Dokter Bosman heeft een onderscheidende zorgvisie gericht op een praktische, persoonlijke aanpak voor cliënten en hun omgeving waarbij het brede gezondheidsconcept Positieve Gezondheid” centraal staat.

Dokter Bosman is opgericht in 2008 met als doel de GGZ radicaal te verbeteren en echte oplossingen te bieden voor cliënten. Een visie die aanslaat! Ondanks dat het GGZ-landschap het laatste decennium compleet is veranderd, is Dokter Bosman sindsdien uitgegroeid tot een toonaangevende organisatie in de regio met ruim 300 medewerkers die ruim 6.000 patiënten per jaar behandelt. Om ook in de toekomst kwaliteitsgericht en toekomstbestendig te blijven is Dokter Bosman op zoek naar een Commercieel Manager die deze succesvolle en onderscheidende GGZ-organisatie naar ‘the next level’ helpt tillen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-062-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Strategisch Adviseur Visie & Innovatie

Aanbod
  • strategische positie met impact op de bekostiging van de gezondheidszorg in Nederland;
  • samen met andere stakeholders veranderingen realiseren die leiden tot betere zorg;
  • werken bij een toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • inspirerende collega’s en interessante contacten met aanbieders en stakeholders;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

De Strategisch Adviseur Visie & Innovatie ontwikkelt visie voor de gezondheidszorg van morgen en geeft richting aan hoe Zilveren Kruis in de toekomst zorg inkoopt. Je ontwikkelt visie op uiteenlopende thema’s en ontwikkelt en introduceert verschillende strategieën en beleidsinstrumenten waarmee het zorgveld naar de gewenste toekomst bewogen kan worden. De wereld verandert zo snel dat je kennis van beproefde methoden en creativiteit moet combineren om nieuwe wegen te vinden. De belangen zijn groot, want elke wijziging heeft impact op zorgaanbieders en op de klanten van Zilveren Kruis. Die grote maatschappelijke verantwoordelijkheid maakt deze baan uitdagend en maatgevend.

Als Strategisch Adviseur Visie & Innovatie signaleer en ontwikkel je visie op segment overstijgende onderwerpen zoals preventie, transformatie van zorg, ongecontracteerde zorg of alternatieven voor het verplicht eigen risico. Je ontwikkelt nieuwe vormen van bekostiging en contracten voor zorgaanbieders die innovatie en transformatie van zorg versnellen. Je bent in staat verschillende strategieën te ontwikkelen om de voor jou belangrijke strategische doelen te bereiken. Ook zorg je dat de verzekerden een stem hebben in de ontwikkeling van het inkoopbeleid middels klantenpanels, een online community of overleg met patiëntenorganisaties en/of een verzekerdenraad.

Je zorgt ervoor dat de visie en strategie breed uitgedragen worden naar de verschillende externe stakeholders zoals het Ministerie van VWS, NZa, brancheorganisaties en patiëntenorganisaties. Je betrekt en informeert hen continu in het proces, met als doel het vergroten van de effectiviteit van het beleid. Ook binnen Zilveren Kruis ben je de linking pin naar andere bedrijfsonderdelen als Commercie en je coördineert de inzet vanuit Zorginkoop in gezamenlijke projecten. Je zorgt ervoor dat vernieuwingen een plek vinden in producten en werkt hiervoor samen met de afdeling Product Management en Klantcontact. Ook inspireer je andere collega’s binnen Zilveren Kruis, zoals beleidsadviseurs, ontwikkelaars en zorginkopers in de verschillende teams.

Profiel
  • academisch werk- en denkniveau;
  • heldere overstijgende visie op gezondheidszorg en kennis over de bekostiging;
  • minimaal 7 jaar ervaring met strategische zorgvraagstukken en de implementatie daarvan;
  • aantoonbare ervaring met leiderschap, bij voorkeur in een grote complexe zorggerelateerde context;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en onderhandelingsvaardigheden;
  • ervaring met stakeholdermanagement en affiniteit met politieke besluitvormingsprocessen;
  • drive om zaken te veranderen.
Bedrijf

Zilveren Kruis is onderdeel van Achmea, de grootste collectieve zorgverzekeraar in Nederland. Voor de ruim vier miljoen klanten zet Zilveren Kruis veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. Het team Visie & Innovatie is onderdeel van de afdeling Strategie & Innovatie en geeft richting aan hoe Zilveren Kruis zorg inkoopt.Het team Visie & Innovatie bestaat uit in totaal negentien collega’s (Innovatie Adviseurs, Research Consultants, Data-Analisten, Medisch Adviseurs en Beleidsadviseurs) en probeert bestaande zorg te vernieuwen, te toetsen en verder door te ontwikkelen. Als Strategisch Adviseur Visie & Innovatie heb je een belangrijke voortrekkersrol binnen het team en werk je nauw samen met collega’s en partners binnen en buiten de organisatie. Je krijgt veel verantwoordelijkheid om jouw doelen te bereiken en jouw visie op de zorg helder uit te dragen. Je rapporteert aan de Manager Visie & Innovatie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-069-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Adviseur Zorginnovatie (2 posities)

Aanbod
  • afwisselende posities met veel impact en eigen regie;
  • ontwikkelen van een visie voor de gezondheidszorg van morgen;
  • samen met andere stakeholders bijdragen aan het realiseren van innovaties die leiden tot betere zorg;
  • werken bij een toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • inspirerende collega’s en interessante contacten met aanbieders en stakeholders;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

De Adviseur Zorginnovatie ontwikkelt visie voor de gezondheidszorg van morgen. Hij/zij vertaalt deze visie naar concrete strategieën om de zorg in ons land op hoog niveau te houden en verder te verbeteren. Als Adviseur Zorginnovatie heb je een sleutelrol in het stimuleren en managen van veranderingsprocessen binnen de gezondheidszorg en draag je bij aan betaalbare, kwalitatief hoge en toegankelijke zorg in Nederland.

Je inspireert jouw omgeving over hoe de (nabije) toekomst eruit kan gaan zien, welke invloed dit heeft op verzekerden en zorgaanbieders, en wat dat betekent voor de rol en werkwijze van Zilveren Kruis. Verder kun je als geen ander inschatten welke kwantitatieve en kwalitatieve impact innovaties kunnen hebben voor zorgaanbieders en verzekerden en bepaalt mede welke innovaties we verder willen stimuleren. Je werkt actief, creatief en innovatief samen met verschillende partijen zoals zorgaanbieders en andere zorgverzekeraars en zorgt ervoor dat innovaties worden ingebed in het zorgveld. Ook onderhoud je nauwe contacten met andere stakeholders als brancheorganisaties, innovatieve spelers, klanten en uiteenlopende interne stakeholders.

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding;
  • minimaal 5 jaar ervaring in een strategische inhoudelijke functie;
  • kennis van de zorgmarkt en ervaring met digitalisering;
  • heldere overstijgende visie op gezondheidszorg en hoe deze met innovaties te verbeteren;
  • een hoge mate van creatieve intelligentie;
  • conceptueel sterke denker met projectmanagement skills;
  • ervaring met stakeholdermanagement en drive om zaken te veranderen.

Bedrijf

Zilveren Kruis is onderdeel van Achmea, de grootste collectieve zorgverzekeraar in Nederland. Voor de ruim vier miljoen klanten zet Zilveren Kruis veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. Het team Visie en Innovatie is onderdeel van de afdeling Strategie en Innovatie en geeft richting aan hoe Zilveren Kruis zorg inkoopt. Het team Visie en Innovatie bestaat uit in totaal negentien collega’s (Innovatie Adviseurs, Research Consultants, Data-analisten, Medisch Adviseurs en Beleidsadviseurs) en probeert bestaande zorg te vernieuwen, te toetsen en verder door te ontwikkelen. Als Adviseur Zorginnovatie werk je nauw samen met collega’s en partners binnen en buiten de organisatie en krijg je veel verantwoordelijkheid om concrete resultaten te boeken en binnen het zorglandschap innovaties te realiseren. Je rapporteert aan de Manager Visie & Innovatie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-046-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature HRM

Teamleider Zorg

Aanbod

  • afwisselende functie met veel impact;
  • onderscheidende organisatie en expertisecentrum;
  • bouwen aan jouw eigen team;
  • veel impact op jouw directe omgeving (bewoners en medewerkers);
  • uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • tijdelijk project voor 6 maanden.

Functie

Jij draagt de verantwoordelijkheid voor het functioneren van jouw team en voor het leveren van optimale zorg en begeleiding van de bewoners binnen de afdeling. Je stuurt een team van rond de twintig collega’s aan bestaande uit EVV’ers 4 en 3, verpleegkundigen, verzorgenden, zorgassistenten, leerlingen en stagiairs. De dagelijkse aansturing is meer dan alleen de lijnen uitzetten voor de dag, je monitort de (medische) situaties van de bewoners en wat dit impliceert voor de zorg van de bewoners. Je bewaakt de uniforme uitvoering van handelingen en zorgt onder andere dat het medicatieprotocol wordt nageleefd. Samen met de EVV’ers en de behandelaren bespreek jij de zorgleefplannen van de bewoners. Als interim Teamleider motiveer en stimuleer jij jouw team om mee te denken en zich te blijven ontwikkelen. Als er verstoringen zijn binnen de afdeling dan vang jij deze op. Jij bent zichtbaar voor je team, weet de rust te bewaren en ad hoc besluiten te nemen. En is het nodig, dan spring jij direct bij op de afdeling en werk je mee totdat de situatie weer onder controle is.

Profiel

  • diploma hbo-Verpleegkunde (of mbo 4 Verpleegkunde aangevuld met een managementtraining);
  • ervaring als teamleider of in een vergelijkbare leidinggevende rol;
  • verbindende en coachende leiderschapsstijl;
  • uitstekende luister- en gespreksvaardigheden;
  • 32 uur per week beschikbaar;
  • flexibel om incidenteel mee te werken en sporadisch in avonden of weekenden te werken.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever biedt 24-uurszorg aan bewoners in de regio Den Haag. Deze zorgorganisatie heeft een belangrijke regionale dienstverlening en een landelijke bekendheid vanwege een expertisecentrum dat aan de organisatie gekoppeld is. Verantwoordelijke en uitdagende rol voor iemand die het leuk vindt om de verantwoordelijkheid te nemen en er samen met het team een succes van te maken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/21-108-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Accountmanager/Relatiebeheerder Life Science Campus

Aanbod

  • uitdagende functie met de nadruk op relatiebeheer;
  • de mogelijkheid om te zoeken naar een optimale balans tussen financieel rendement bij de huisvestingspropositie en de overall doelen van Pivot Park;
  • een gedreven en enthousiast team en een groeiende organisatie.

Functie

Als Accountmanager/Relatiebeheerder op de Life Science campus ben je verantwoordelijk voor de relaties met de huurders van diverse ruimtes op het Pivot Park. Je onderhoudt de relaties met (potentiële) huurders, wetenschappelijke instituten, bedrijven en organisaties en bouwt deze uit. Uiteraard voer je ook onderhandelingen die leiden tot nieuwe huurovereenkomsten of mutaties van bestaande huurovereenkomsten. Je onderhoudt intensief contact met de huurders, bewaakt de uitvoering van additionele dienstverlening (onderhoud, mutaties etc.) en bent aanspreekpunt en vraagbaak. Indien nodig ondersteun je in het aantrekken van startende en groeiende farma- en drug discovery-bedrijven. Ook faciliteer je bestaande relaties op het Pivot Park. Hierbij ben je verantwoordelijk voor het aannemen en (laten) uitvoeren van nieuwe aanvragen in samenspraak met het Operations Team, zoals verbouwingen en huurcontracten. Je adviseert de bedrijven over de bedrijfs- en laboratoriumruimtes en werkplekinrichting. Eventueel leg je eenmalige werkzaamheden voor huurders contractueel vast. Je meldt op eigen initiatief tijdig potentiële verbeteringen in werkwijze, dienstverlening en vastgoed. Kortom: een veelzijdige en afwisselende rol, waarbij het opbouwen van langetermijnrelaties centraal staat.

Profiel

  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding en bij voorkeur kennis en ervaring in facility en vastgoed management;
  • minimaal 5 jaar relevante werkervaring in relatiebeheer en accountmanagement.
  • ervaring met contractmanagement is een sterke pre;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en vloeiend in Engels;
  • in staat verwachtingen te managen, resultaatgericht, oplossingsgericht, proactief en klantgericht.

Bedrijf

Pivot Park is een Life Sciences campus, met een speciale focus op (bio)farmaceutische innovatie. De campus biedt laboratorium- en kantoorruimte van elke omvang met toegang tot hoogwaardige farmaceutische R&D-faciliteiten en -infrastructuur en expertise. Dit biedt bedrijven de kans om te versnellen, te groeien en uit te blinken op het gebied van de ontdekking en ontwikkeling van geneesmiddelen. Bij het Pivot Park werken gepassioneerde mensen die elke dag nieuwe producten en diensten ontwikkelen ten behoeve van hun klanten. Gelukkige werknemers maken gelukkige klanten. Het is een toekomst- en klantgericht bedrijf. Vanwege de verdere professionalisering van de organisatie, zijn we op zoek naar een enthousiaste relatiebeheerder die in staat is in te kunnen spelen op de wensen van de klanten/huurders.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-053-DD naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Pieter van Gelderen via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Kwaliteit

Quality Manager (Farma/Medical Devices)

Aanbod
  • de mogelijkheid om te groeien en je kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen;
  • meebouwen aan het verder professionaliseren van de organisatie;
  • uitdagende MT-rol om je leidinggevende kwaliteiten verder in te zetten;
  • grote verantwoordelijkheid.
Functie

Als Quality Manager word je eindverantwoordelijk voor de borging van de kwaliteit van alle verpakkings- en productieprocessen. Je draagt hierbij zorg voor de juiste operationele toepassing, uitvoering en ontwikkeling van de (inter-)nationale wet- en regelgeving en de interne procedures. Als peoplemanager weet je de mensen te enthousiasmeren en te motiveren. Je bent je bewust van bredere commerciële kansen en levert een bijdrage aan het aantrekken van nieuwe klanten en helpt bij het onboarden. Ook adviseer je over kwaliteitsissues aan zowel interne als externe belanghebbenden. Bovendien word je verantwoordelijk voor het aanstellen, trainen en ontwikkelen van personeel met het oog op het creëren van een kwaliteitsbewuste afdeling. Verder zorg je voor alle kwaliteitsaspecten van customer contracts en speel je een grote rol in het ontwikkelen, onderhouden en borgen van kwaliteitsmanagementsystemen ter bevordering van de verdere professionalisering van de afdeling. Kortom: een zeer uitdagende mix van kwaliteit, leidinggeven en advies in een dynamische omgeving.

Profiel
  • afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau, met voorkeur voor de richtingen farmacie, biologie, chemie of andere relevante opleidingen;
  • kennis van en ervaring met ISO, GMP, GCP of GDP en het opzetten van kwaliteitssystemen;
  • kandidaten met leidinggevende ambities, nodigen we ook van harte uit te solliciteren;
  • zeer goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • bereid om regelmatig naar Polen te reizen;
  • zelfstartend, gedreven, stressbestendig, diplomatiek, organisatiebewustzijn, planmatig en enthousiast.
Bedrijf

Onze relatie is een gerenommeerde contract packaging organisatie en leverancier van hoogwaardige verpakkingsoplossingen voor de farmaceutische en medische industrie. Er zijn twee productievestigingen in Europa, namelijk in Nederland en Polen, die voldoen aan ISO 13485, GMP-licentie en FDA registratie.

De diensten bestaan uit assemblage en verpakking van farmaceutische producten en medical devices, evenals etikettering, serialisatie, logistiek en opslag. Het bedrijf is goed uitgerust met diverse productie- en testapparatuur. Het gekwalificeerde personeel werkt volgens de hoogste normen (ISO en GMP-vereisten). Men werkt nauw samen met elke klant om de efficiëntie van het verpakkingsproces te verhogen en te voldoen aan de meest geavanceerde kwaliteitsnormen en wettelijke vereisten voor de gezondheid en veiligheid van de producten en diensten. In verband met ambities van de organisatie en de toenemende vraag en verdere professionalisering willen we graag kennismaken met een proactieve, initiatiefrijke, klantgerichte en enthousiaste Quality Manager.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-033-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Kwaliteit

Quality Project Lead

Offer
  • an interesting role in QA/IT
  • part of a product development program
  • working at a large medical devices company
  • fulltime available on project base for 6 months
Position

As a Quality Project Lead, it will be your task to monitor the (new) product development quality through project reviews, metrics, and performance indicators. You will create overall project quality plans and provide input for the software project quality plan e.g., FCR (field call data), SQM plan and CTQ parameters. Also, you are providing inputs and reviewing the software development plans and give following up on software project data (metrics etc.), to ensure regular quality. Furthermore, you will regular progress reporting to entire project team and tracking the creation and deployment of overall and product level review plans. As well as reporting on verification status and quality parameters at external and internal SW milestones (as relevant). You will perform lessons learned and giving feedback of the same to software. You will work on project base and report to the manager of the department.

Profile
  • at least a bachelor’s degree in engineering
  • knowledge of Agile Scrum, SW Engineering/Programming
  • experience in Quality / IT in product development
  • quality mindset and experience with Q tools like Statistical Engineering, Design for Six Sigma and/or Reliability Engineering
  • outstanding communication skills in English
Organisation

Our relation is international active in the healthcare industry. They sell their products to the international market. They are always looking for new innovative medical device products by investing in research and development. With these investments they hope to stay on top of the market. They design the product through the eyes of the end user, combined with an appealing design. The organisation is always looking for improvement of their processes. Therefore, they would like to get in touch with a Quality Project Lead.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/21-116-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Derks Vacature Kwaliteit

Interim Parttime Medical Device Expert

Aanbod
  • implementeren van de nieuwe MDR-wetgeving;
  • cross functioneel samenwerken;
  • procesverbeteringen doorvoeren
  • parttime opdracht voor 1 tot 3 dagen per week;
  • functie voor 6 maanden met kans op verlenging.
Functie

Als Medical Device Expert ben jij de vraagbaak op het gebied van de nieuwe richtlijnen en regels voor distributie van medische hulpmiddelen. Nu de MDR van kracht is geworden per eind mei, is het noodzakelijk dat de cross functionele processen worden aangepast en geprofessionaliseerd voor het waarborgen van compliance aan die nieuwe regelgeving. Ook is het noodzakelijk om de awareness van deze nieuwe regelgeving in alle afdelingen op een hoger niveau te tillen, zodat we met de hele Nederlandse vestiging de juiste strategie volgen, en risicovolle initiatieven vanuit het bedrijf in goede banen leiden.

In jouw rol werk je samen met het Medical Device Team, om vast te stellen wat er nodig is en te fungeren als (tijdelijke) projectleider van het team. Daarnaast dienen cross divisionele werkprocessen te worden vastgesteld voor het bedrijf betreffende het bestellen, vrijgeven, verstrekken en monitoren van alle medische hulpmiddelen.

Profiel
  • afgeronde wetenschappelijke opleiding;
  • bij voorkeur ervaring binnen de farmaceutische of medical devices industrie;
  • kennis van de Nederlandse geneesmiddelenmarkt;
  • op de hoogte van de nieuwe MDR wetgeving;
  • beheersing van de Nederlandse en Engels taal in woord en geschrift;
  • goed kunnen werken met Microsoft office software.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een internationaal farmaceutisch bedrijf welke waardevolle geneesmiddelen levert aan patiënten wereldwijd. Op deze manier proberen ze het leven van patiënten te verlichten en beter te maken. Ze zijn breed actief in de markt, van onderzoek tot verkoop en alles wat ertussen zit. Het product portfolio bestaat uit innovatieve geneesmiddelen voor verschillende doelgroepen gericht op spécialité geneesmiddelen en gelicentieerde producten. Ze hebben meerdere locaties in Nederland, met het hoofdkantoor in Noord-Holland. Ze zijn ambitieus en hebben een duidelijk groeiambitie en verwachting: elke dag beter worden in het behalen van hun missie. Ter ondersteuning van de klinische afdeling zijn ze op zoek naar een nieuwsgierige, enthousiaste en gedreven Medical Devices Expert.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/21-115-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Klinisch onderzoek Clinical research

Scientific Technical Specialist

Offer
  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment till 01-08-2022
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim
Position

As a Scientific Technical Specialist, working in the BCR Hub (around twenty employees), you will be responsible for supporting the Biological Critical Reagent Programs within the biologic franchises. You will also manage the complete life cycle of reference materials, control samples and other materials used to support the release and stability testing of biological products. Moreover, you will be supporting transfers of BCRs of new biological products from the Manufacturing Division Commercialization/Research Laboratories to the BCR Hub, as well as supporting throughout the complete life cycle (acquisition, qualification, implementation, ongoing monitoring, and stability) of BCRs within the global franchises. This position requires experience in general analytical biochemistry or immunochemical techniques. In this role you will also be required to provide bioanalytical support in responding to regulatory questions, authoring appropriate CMC sections or appropriate technical support during regulatory inspections. You will be working in compliance with current Good Manufacturing Practices (cGMP) and will support required GMP/GLP activities like change requests and deviation management.

Profile
  • bachelor’s or master’s degree in Biology, Chemistry, Biochemistry, or a related biological science
  • experience (1-2 years for a master’s and 2-4 years for a bachelor’s degree) in biochemistry, analytical biochemistry, or immunochemical techniques
  • a thorough understanding of bio-analytical methods (Elisa, HPLC, CE-SDS) and validations
  • ability to achieve productivity by managing time, priorities, and personal effort in a fast-paced environment
Additional requirements
  • strong understanding of GLP/GCP/GMP regulations, with the ability to apply these practices
  • statistical analysis experience with familiarity with JMP or Minitab
  • strong ability to work either independently as well as in teams; and the ability to coordinate activities for multiple projects to meet timelines
  • strong project management skills, innovative and strong drive to improve (preferably Green Belt certification)
  • strong written and oral communication skills, both English and Dutch
Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Oss.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/21-113-DD, to Renato Marques: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Renato Marques at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

If this is not quite the position you are seeking, please check http://www.derksenderks.nl/vacatures for other interesting jobs!