Specialist Ouderengeneeskunde

Aanbod

  • zorginhoudelijke positie met impact binnen de ouderenzorg;
  • meebouwen aan een team en de ontwikkeling richting Top Care;
  • geen avond-en weekenddiensten;
  • adviserende rol richting de regio als hoofdbehandelaar;
  • veelzijdige functie waarbij je dagelijks met complexe casuïstiek bezig bent;
  • veel opleidingsmogelijkheden;
  • salaris FWG 75 met eindejaarsuitkering.

Functie

Als Specialist Ouderengeneeskunde bij De Rijnhoven werk je in een team van artsen en paramedici, het zogenaamde Behandel- en Advies Centrum (BAC). Het BAC biedt zorg aan ouderen met psychogeriatrische, somatische en gerontopsychiatrische problematiek. Je zal met name intramurale werkzaamheden verrichten, met de mogelijkheid dit uit te breiden met extramurale consulten. Het BAC werkt zowel op De Rijnhoven locaties als voor hun klanten in de regio, waar je als arts hoofdbehandelaar bent en/of een adviserende rol hebt. Je werkt samen met je collega’s vanuit een duidelijke visie op geriatrische zorg en vertaalt dit naar de cliënten.

Profiel

  • afgeronde opleiding Specialist Ouderengeneeskunde;
  • kennis van multidisciplinaire zorgprocessen;
  • goede communicatieve en organisatorische vaardigheden;
  • besluitvaardig, ambitieus en met overtuigingskracht;
  • drive om zaken te veranderen.

Bedrijf

De Rijnhoven is volop in ontwikkeling en daarmee ook het Behandel- en Adviescentrum. Het is een ondernemend en ambitieus team waarbij gestreefd wordt naar de beste zorg voor kwetsbare ouderen, zowel intramuraal als in de eerste lijn. De Rijnhoven profileert zich vooral op het gebied van dementiezorg. Er is reeds een jarenlange en intensieve samenwerking met huisartsen in de regio, die nog steeds groeiende is.

Binnen de locaties voor kleinschalig wonen hebben de artsen een centrale rol in de multidisciplinaire samenwerking op diverse locaties in Harmelen, Vleuten, De Meern en Montfoort. Je werkt dus dichtbij de stad en in een landelijke omgeving. Werken binnen De Rijnhoven betekent werken binnen een organisatie waar innovatie voorop staat en waar de menselijke maat geldt!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-073-DD, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Kwaliteit

Quality Supervisor

Aanbod
  • de mogelijkheid om te groeien en je kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen;
  • meebouwen aan het verder professionaliseren van de organisatie;
  • uitdagende MT-rol om je leidinggevende kwaliteiten verder in te ontwikkelen;
  • de mogelijkheid om door te groeien naar de positie van Quality Director in enkele jaren;
  • grote verantwoordelijkheid.
Functie

Als Quality Supervisor word je verantwoordelijk voor de borging van de kwaliteit van de verpakkings- en productieprocessen. Je draagt hierbij zorg voor de juiste operationele toepassing, uitvoering en ontwikkeling van de (inter)nationale wet- en regelgeving en de interne procedures. Als Supervisor weet je een klein team te enthousiasmeren en te motiveren. Je bent klantgericht en levert een belangrijke bijdrage bij het integreren van nieuwe klanten. Ook adviseer je over kwaliteitsissues aan zowel interne als externe belanghebbenden. Bovendien speel je een grote rol in het ontwikkelen, onderhouden en borgen van kwaliteitsmanagementsystemen ter bevordering van de verdere professionalisering van de afdeling. Kortom: een zeer uitdagende mix van kwaliteit leveren, leidinggeven en adviseren in een dynamische omgeving.

Profiel
  • afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau;
  • kennis van en ervaring met ISO, GMP of GDP en het opzetten van kwaliteitssystemen;
  • kandidaten met leidinggevende ambities nodigen we ook van harte uit om te solliciteren;
  • zeer goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • bereid om regelmatig naar Polen te reizen;
  • zelfstartend, gedreven, stressbestendig, diplomatiek, organisatiebewustzijn, planmatig en enthousiast.
Bedrijf

Onze relatie is een gerenommeerde contract packaging organisatie en leverancier van hoogwaardige verpakkingsoplossingen voor de farmaceutische en medische industrie. Er zijn twee productievestigingen in Europa, namelijk in Nederland en Polen, die voldoen aan ISO 13485, GMP-licentie en FDA-registratie.

De diensten bestaan uit assemblage en verpakking van farmaceutische producten en medical devices, evenals etikettering, serialisatie, logistiek en opslag. Het bedrijf is goed uitgerust met diverse productie- en testapparatuur. Het gekwalificeerde personeel werkt volgens de hoogste normen (ISO- en GMP-vereisten). Men werkt nauw samen met elke klant om de efficiëntie van het verpakkingsproces te verhogen en te voldoen aan de meest geavanceerde kwaliteitsnormen en wettelijke vereisten voor de gezondheid en veiligheid van de producten en diensten. In verband met ambities van de organisatie en de toenemende vraag en verdere professionalisering willen we graag kennismaken met een proactieve, initiatiefrijke, klantgerichte en enthousiaste Quality Supervisor.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-033-DD, naar Minke Gastreich, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Minke Gastreich via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Directiesecretaresse met portefeuille HR

Aanbod

  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • alle vrijheid om de functie vorm te geven: we zijn aan het professionaliseren;
  • hecht team, open cultuur en gezellige events;
  • veel contact met collega’s, klanten, leveranciers en samenwerkingspartners;
  • breed takenpakket, we doen veel samen;
  • contract voor 32-40 uur per week;
  • de mogelijkheid om je HR kennis up-to-date te houden en zo mee te groeien met onze organisatie.

Functie

Derks & Derks is groeiende, waardoor we behoefte krijgen aan een Directiesecretaresse die de HR bedrijfsvoering van de organisatie mede verder helpt te professionaliseren. Gezien de dynamische aard van het bedrijf houd je je bezig met alles wat er op een dag (onverwacht) op je pad komt, van het regelen van een nieuw leasecontract tot het meedenken over het personeelsbeleid. Als Directiesecretaresse bij Derks & Derks ondersteun je het MT en heb je toegang tot alle vertrouwelijke informatie. Je bent coördinator en coach van het Office Managementteam van drie ervaren en enthousiaste collega`s, die grotendeels zelfsturend zijn. Je stimuleert dan ook de zelfsturende cultuur. Ieder heeft een eigen expertise, jij HR, en gezamenlijk zijn jullie de onmisbare schakel in het verrichten van organisatorische, facilitaire en (financieel) administratieve werkzaamheden. Als het nodig is, spring je incidenteel bij waar nodig. We zijn een kleine organisatie waardoor we dynamische en veelzijdige mensen in ons team (willen) hebben.

Profiel

  • hbo werk- en denkniveau;
  • minimaal 5 jaar recente ervaring met directieondersteuning en geïnteresseerd om de HR portefeuille op te pakken;
  • enige ervaring en sterke affiniteit met HR;
  • een echte teamspeler met een hands-on mentaliteit;
  • representatief, proactief, daadkrachtig, stressbestendig, geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • uitstekende kennis van en ervaring met MS Office;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • een kei in het bewaren van overzicht en plannen en organiseren;
  • beschikbaar voor 32-40 uur.

Bedrijf

Derks & Derks is een full service HR-bureau en al ruim twintig jaar betrouwbare partner in Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Executive Education. We zijn gespecialiseerd op het gebied van Life Sciences en Healthare en brengen opdrachtgevers en hoger opgeleide talenten in de gehele zorgketen samen. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven.

Persoonlijke aandacht vinden wij belangrijk! Aandacht voor onze medewerkers, opdrachtgevers en werkzoekenden binnen de branche. Zo weten we altijd precies wat er nodig is om tot de juiste match te komen. We houden van heldere afspraken, waarbij kwaliteit voorop staat.

De cultuur bij Derks & Derks is hands-on, open en informeel. We zijn betrokken en dragen samen verantwoordelijkheid voor het resultaat. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Wat je nog meer kunt verwachten als je bij Derks & Derks werkt zijn de nodige borrels, de gezamenlijke lunch, een dagelijks potje tafelvoetbal, het kerstdiner in stijl en het jaarlijkse beachvolleybal event.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/22-110 naar Hilde Kauffman, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Hilde Kauffman via 033 – 4728087.

Een ontwikkelassessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Medewerker Accounting en Reporting

Aanbod

  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • alle vrijheid om de functie vorm te geven, we zijn aan het professionaliseren;
  • hecht team, open cultuur en gezellige events;
  • veel contact met in- en externe collega’s, klanten, leveranciers en samenwerkingspartners;
  • het is mogelijk al je financiële en bedrijfseconomische kennis verder te ontwikkelen en zo mee te groeien met onze organisatie;
  • contract voor 24-32 uur per week.

Functie

Derks & Derks is groeiende, waardoor we behoefte krijgen aan een Medewerker Accounting en Reporting die de financiële bedrijfsvoering van de organisatie mede verder helpt te professionaliseren. Gezien de dynamische aard van het bedrijf houd je je bezig met alles wat er op een dag (onverwacht) op je pad komt, van het doorvoeren van plotselinge wijzigingen in betalingen tot het aanleveren van financiële overzichten. Als Medewerker Accounting en Reporting bij Derks & Derks werk je nauw samen met iemand van het Office Management die financieel administratieve handelingen verricht.

Profiel

  • hbo werk- en denkniveau;
  • minimaal 2 jaar recente ervaring met financiële administratie en klaar voor de volgende stap;
  • een echte teamspeler met een hands-on mentaliteit;
  • proactief, daadkrachtig, stressbestendig, geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • uitstekende kennis van en ervaring met MS Office;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • bewaren van overzicht en plannen en organiseren;
  • beschikbaar voor 24-32 uur per week.

Bedrijf

Derks & Derks is een full service HR bureau en al ruim twintig jaar betrouwbare partner in Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Executive Education. We zijn gespecialiseerd op het gebied van Life Sciences en Healthcare en brengen opdrachtgevers en hoger opgeleide talenten in de gehele zorgketen samen. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven.

Persoonlijke aandacht vinden wij belangrijk! Aandacht voor onze medewerkers, opdrachtgevers en werkzoekenden binnen de branche. Zo weten we altijd precies wat er nodig is om tot de juiste match te komen. We houden van heldere afspraken, waarbij kwaliteit voorop staat.

De cultuur bij Derks & Derks is hands-on, open en informeel. We zijn betrokken en dragen samen verantwoordelijkheid voor het resultaat. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Wat je nog meer kunt verwachten als je bij Derks & Derks werkt zijn de nodige borrels, de gezamenlijke lunch, een dagelijks potje tafelvoetbal, het kerstdiner in stijl, het jaarlijkse beachvolleybal event en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/22-109 naar Hilde Kauffman, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Hilde Kauffman via 033 – 4728087.

Een ontwikkelassessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Recruitment Consultant Healthcare

Aanbod

  • werken voor aansprekende zorgorganisaties in Nederland;
  • bijdragen aan het succes van onze dienstverlenende organisatie;
  • open cultuur en sfeer en meebouwen aan een succesvol team;
  • brede verantwoordelijkheid en veel kansen om zelf projecten op te zetten;
  • veel ruimte voor opleiding en ontwikkeling, volop doorgroeimogelijkheden;
  • op en/of uitbouwen van jouw netwerk binnen de gezondheidszorg;
  • flexibiliteit om zelf werkzaamheden (deels vanuit huis) in te delen.

Functie

Denk jij in mogelijkheden en houd je eenvoudig het overzicht over verschillende projecten? Ben je communicatief vaardig en commercieel ingesteld? Dan komen deze vaardigheden goed van pas in de rol van Recruitment Consultant bij Derks & Derks. In deze functie werk je binnen een hecht team voor meerdere opdrachtgevers tegelijk. Je bent dé gesprekspartner voor ons netwerk. Je helpt professionals met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in hun carrière. Je bouwt nieuwe en bestaande relaties op en uit, coördineert werving- en selectie opdrachten, stelt marktanalyses op, vindt, benadert en interviewt relevante kandidaten en houdt regie over het hele proces. Je bent strategisch partner voor onze opdrachtgevers, adviseert over interessante HR-vraagstukken en ondersteunt door het inzetten van andere diensten van Derks & Derks, zoals Talent Development, wetenschappelijk onderzoek of een van onze opleidingen.

Ons Healthcare team is succesvol en groeiend. Hierdoor zijn er veel kansen om nieuwe projecten te starten, kansen te pakken of met een eigen idee of businesscase aan de slag te gaan. Derks & Derks adviseert breder dan recruitment en heeft zelf senior arbeids- en organisatiepsychologen ‘in huis’ die organisaties ondersteunen. Samen met hen organiseren we interviewclinics, adviseren we op dieper niveau over individuele- en team-talenten en helpen we zorgorganisaties, teams en individuele professionals zo optimaal mogelijk te presteren. Met onze opleiding www.masterclassnieuwezorg.nl bieden we een uniek programma voor professionals in de zorg en verbreden we hun blik. Als Recruitment Consultant Healthcare ben je nauw bij de Masterclass NieuweZorg betrokken en mag je (eventueel zelfs als deelnemer) participeren.

Profiel

  • een afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • ervaring in een vergelijkbare functie is een pre, maar geen must;
  • commercieel, proactief, mensgericht, met een gezonde dosis humor;
  • verbindend, samenwerkingsgericht en affiniteit met de gezondheidszorg;
  • in staat meerdere projecten tegelijk te managen;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal.

Bedrijf

Derks & Derks is al twintig jaar betrouwbare partner in Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Executive Education. Met ons full service HR-bureau zijn we de grootste speler in de markt. Écht kijken en luisteren, dat is waar wij goed in zijn bij Derks & Derks. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit, strikte kwaliteitsnormen en wensen en behoeftes van opdrachtgever en kandidaat vormen daarin altijd de basis. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven.

Als expert in ons vakgebied en als specialist in de markten waarin we opereren, zoeken we continu naar mogelijkheden om onze kennis te delen en professionals bij elkaar te brengen. Dat doen we op allerlei manieren: korte, kleinschalige (maatwerk-)trainingen, bijvoorbeeld over succesvol solliciteren en feedback geven en clinics over interviewtechnieken, maar ook internationaal proberen we altijd meerwaarde te bieden en hebben wij diverse initiatieven opgezet, zoals het International Network of Recruitment Agencies in Life Sciences (INRALS).

Daarnaast blijven we met onze opleidingen van alle actuele ontwikkelingen op de hoogte.

Het Healthcare team richt zich op de (vaste en tijdelijke) bemiddeling en ontwikkeling van professionals binnen de zorg. Daarbij werken wij branche breed voor de volgende sectoren; ziekenhuizen, ZBC´s, zorgverzekeraars, apotheken, zorgaanbieders in de GGZ, JZ, VVT en VG en overheid.

De cultuur bij Derks & Derks is open, samenwerkingsgericht en informeel. We zijn betrokken en dragen samen verantwoordelijkheid voor het resultaat. In de praktijk betekent dit dat we werken aan een gezamenlijke doelstelling, zonder harde individuele KPI’s. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Wat je nog meer kunt verwachten als je bij Derks & Derks werkt zijn de nodige borrels, de gezamenlijke lunch, het kerstdiner in stijl, het jaarlijkse beachvolleybal event en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/21-081 naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Sr. Recruitment Consultant Life Sciences (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod

  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • bijdragen aan het succes van een aansprekende Life Sciences organisatie in Nederland;
  • open cultuur en sfeer, en de vrijheid om mee te bouwen aan een succesvol team van collega’s;
  • brede verantwoordelijkheid en veel kansen om zelf projecten op te zetten.

Functie

Denk jij in mogelijkheden en houd je eenvoudig het overzicht over verschillende projecten? Ben je communicatief vaardig en commercieel ingesteld? Dan komen deze vaardigheden goed van pas in de rol van Sr. Recruitment Consultant bij Derks & Derks. In deze functie werk je voor meerdere opdrachtgevers tegelijk. Je bent dé gesprekspartner voor ons netwerk. Je helpt professionals met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in hun carrière binnen de branche. Binnen de Life Sciences kan je nieuwe en bestaande relaties op- en uitbouwen, je coördineert werving- en selectie opdrachten, stelt marktanalyses op, vindt, benadert en interviewt relevante kandidaten en houdt regie over het hele proces. Je bent strategisch partner voor onze opdrachtgevers en adviseert over HR-gerelateerde vraagstukken.

Ons Life Sciences team is succesvol en groeiend. Hierdoor zijn er veel mogelijkheden om nieuwe projecten te starten, kansen te pakken of met een eigen idee of businesscase aan de slag te gaan. Je gaat bouwen aan je eigen business unit en weet hier de komende jaren een afdeling neer te zetten. Je wordt hierbij ondersteund door de Business Unit Manager Life Sciences.

Profiel

  • een afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • ervaring in een vergelijkbare functie;
  • commercieel, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken, met een gezonde dosis humor;
  • verbindend, samenwerkingsgericht en aantoonbare affiniteit met de Life Sciences industrie;
  • in staat meerdere projecten tegelijk te managen;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal.

Bedrijf

Derks & Derks is al meer dan twintig jaar betrouwbare partner in Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Executive Education. Met ons full service HR-bureau zijn we de grootste speler in de markt. Écht kijken en luisteren, dat is waar wij goed in zijn bij Derks & Derks. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit, strikte kwaliteitsnormen en wensen en behoeftes van opdrachtgever en kandidaat vormen daarin altijd de basis. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven. Als expert in ons vakgebied en als specialist in de markten waarin we opereren, zoeken we continu naar mogelijkheden om onze kennis te delen en professionals bij elkaar te brengen.

Het Life Sciences team richt zich op de (vaste en tijdelijke) bemiddeling en ontwikkeling van professionals in de farmaceutische industrie, medical devices en biotech.

De cultuur bij Derks & Derks is hands-on, open en informeel. We zijn betrokken en dragen samen verantwoordelijkheid voor het resultaat. In de praktijk betekent dit dat we werken aan een gezamenlijke doelstelling, zonder harde individuele KPI’s. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Wat je nog meer kunt verwachten als je bij Derks & Derks werkt zijn de nodige borrels, de gezamenlijke lunch, het kerstdiner in stijl, het jaarlijkse beachvolleybal event en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/22-043-DD naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Pieter via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Teammanager Locatie Utrecht

Aanbod
  • uitdagende en afwisselende rol met veel zelfstandigheid;
  • integrale aansturing van een team van 30 medewerkers;
  • bijdragen aan het welzijn van cliënten met een psychische kwetsbaarheid;
  • samenwerkingen op en uitbouwen met ketenpartners in de regio;
  • salaris conform FWG 65 CAO GGZ.
Functie

Als teammanager ben je integraal verantwoordelijk voor de aansturing van een team van gedreven zorgmedewerkers en voor de geleverde kwaliteit van zorg op locatie en in de wijk. Je bent in- en extern het aanspreekpunt voor de locatie en begeleidt zorgprofessionals in hun professionele ontwikkeling. Je inzet is om de geleverde zorg- en dienstverlening zo goed mogelijk aan te laten sluiten op de herstel ondersteunende visie van Lister. Vanuit die positie geef jij vorm aan het zorgbeleid en aan de gebiedsgerichte ontwikkeling samen met de collega teammanager(s) die ook in dit gebied werken.

Je wilt jouw team motiveren door medewerkers te coachen, uit te dagen en te faciliteren. Verder werk je samen met de teams aan het optimaliseren van de geleverde zorg op de locatie en speel je hierbij actief in op initiatieven die vanuit de teams zelf ontstaan. De medewerkers (minimaal 25 fte) zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor de begeleiding van cliënten. Teams bestaan uit persoonlijk begeleiders, herstelcoaches en woonondersteuners en kunnen zowel vanuit een vaste locatie werken als vanuit een gebiedsteam ambulante begeleiding verzorgen in de wijk. Als Teammanager ben je verantwoordelijk voor een goede aansturing en begeleiding van de zorgprofessionals en voor het behalen van de financiële doelstellingen van de locatie.

Als Teammanager werk je deels locatie-overstijgend. Je neemt deel aan verschillende projectgroepen en overleggen en denkt actief mee over het strategisch zorgbeleid en de toekomstontwikkelingen binnen de organisatie. Je werkt hierbij samen met andere Teammanagers, twee bestuurders en diverse externe netwerkpartners zoals de gemeente en andere zorgorganisaties. Je rapporteert direct aan de Raad van Bestuur, waarmee je resultaatafspraken maakt en gezamenlijk vormgeeft aan het zorgbeleid van Lister binnen de regio.

Profiel
  • relevante afgeronde opleiding op hbo-niveau of hoger;
  • aanvullende afgeronde managementopleiding;
  • ervaring met het aansturen van een zorgteam en/of -locatie;
  • ervaring met psychiatrie en/of binnen de GGZ is niet noodzakelijk;
  • inspirerende en coachende manier van leidinggeven;
  • initiatiefrijk, bedrijfsmatig sterk en sociaal vaardig.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in ondersteuning aan mensen met complexe zorgvragen op het gebied van psychiatrie en verslaving. Hierbij moet je denken aan autisme, schizofrenie, borderline, forensische problematiek, jongeren met een psychotische kwetsbaarheid en chronische verslavingsproblematiek. Deze begeleiding is herstel ondersteunend en gericht op ontwikkeling, waarbij de mogelijkheden en wensen van de cliënt centraal staan. Bij ondersteuning van deze cliëntengroepen werken zij intensief samen met andere organisaties in de regio Utrecht. De organisatie staat bekend om haar inhoudelijke expertise, hoge kwaliteitsniveau en vooruitstrevende initiatieven.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/22-038-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Derks&Derks via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Medisch Adviseur MSZ

Aanbod
  • zorginhoudelijke positie met impact op de betaalbaarheid van de gezondheidszorg in Nederland;
  • jouw kennis als arts op macroniveau inzetten;
  • werken bij dé toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • hecht team (22 fte) met daarbinnen een collegiale samenwerking tussen 8 artsen;
  • meedenken over de visie van Zilveren Kruis 2025;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

In deze functie beoordeel je machtigingsaanvragen van verzekerden voor medisch specialistische zorg, revalidatiezorg en geriatrische revalidatiezorg. Je beoordeelt of de verzekerde recht heeft op een vergoeding binnen (vooral) de medisch specialistische zorg, zoals behandelingen in het buitenland of plastische chirurgie. Hiervoor raadpleeg je, in sommige gevallen, wetenschappelijk onderzoek om een gegronde argumentatie tot stand te brengen. Je bent betrokken bij het hele proces van spiegelen, naleving- en materiële controles. Je voert hiervoor gesprekken met zorgaanbieders, je beoordeelt aangeleverde inhoudelijke informatie en onderzoekt, als dat nodig is, patiëntendossiers op locatie van de zorgaanbieders. Je neemt duidelijke standpunten in over de rechtmatigheid, doelmatigheid en gepast gebruik van gedeclareerde zorg en beargumenteert beslissingen zowel richting collega’s als zorgaanbieders. Het begrip ‘de Stand van de Wetenschap en Praktijk’ staat hierbij centraal. Je geeft advies en bent betrokken bij rechtszaken met zorgaanbieders of verzekerden, die vaak gaan over rechtmatige zorg.

Daarnaast ben je als Medisch Adviseur MSZ verantwoordelijk voor het op peil brengen en houden van de zorginhoudelijke kennis binnen Zilveren Kruis. Je deelt je kennis actief en bent een zorginhoudelijke vraagbaak voor je collega’s. Je draagt zorg dat de medewerkers in jouw functionele eenheid zorgvuldig omgaan met medische informatie van onze verzekerden. Je faciliteert dat medewerkers die zorginhoudelijke gegevens beoordelen en interpreteren dit op een juiste wijze doen. Bij het uitvoeren van al deze taken ben je je steeds bewust van de belangen van de klanten (de verzekerden) op de korte en lange termijn, op individueel en collectief niveau en weeg je deze af.

Profiel
  • BIG geregistreerd arts;
  • academisch werk- en denkniveau;
  • kennis van medisch specialistische zorg of huisartsengeneeskunde;
  • affiniteit met wetenschappelijk onderzoek;
  • verbindt theorie en praktijk en kijkt overstijgend naar vraagstukken;
  • besluitvaardig, analytisch en met overtuigingskracht;
  • drive om zaken te veranderen.
Bedrijf

Zilveren Kruis maakt onderdeel uit van Achmea, de grootste collectieve zorgverzekeraar in Nederland. Voor haar ruim vier miljoen klanten zet Zilveren Kruis veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. Als Medisch Adviseur MSZ maak je onderdeel uit van het Controleteam MSZ/GGZ binnen de afdeling Naleving & Controle. Het team Naleving & Controle is onderdeel van de afdeling Zorginkoop en is verantwoordelijk voor het controleren van declaraties op rechtmatigheid en doelmatigheid, het beoordelen van (complexe) machtigingsaanvragen, het spiegelen van aanbieders op hun declaratiepatronen en het zorgdragen dat contractafspraken met aanbieders worden nageleefd.

Het Controleteam MSZ/GGZ bestaat uit ruim 20 personen (zorginhoudelijk adviseurs, controlespecialisten en –medewerkers) en houdt zich bezig met het meedenken over en implementeren van nieuw beleid, het uitvoeren van (materiële) controles en de naleving van gemaakte inkoopafspraken. Hierdoor is er een breed scala aan expertise en vaardigheden aanwezig. Binnen het team werk je vooral intensief samen met circa zeven andere medisch adviseurs MSZ in een grotendeels zelfsturend team. Het team maakt onderdeel uit van de afdeling Naleving & Controle, die op zijn beurt onderdeel is van Zorginkoop.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-047-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Sales Marketing

Commercial Lead

Aanbod

  • veelzijdige en dynamische rol binnen een groeiende organisatie;
  • veel verantwoordelijkheid en vrijheid;
  • sterke afwisseling tussen strategisch denken en hands-on uitvoering;
  • aanboren van nieuwe markten, klanten en producten.

Functie

Als Commercial Lead ben je verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten van onze opdrachtgever in Nederland. Je richt je daarbij voornamelijk op de Retail, dus groothandels, apotheekketens en zorgverzekeraars. Het doel van deze functie is het laten groeien van het marktaandeel alsook de omzet. Je zorgt voor een optimale aanwezigheid van de generieke geneesmiddelen via de verschillende distributiekanalen. Ook hou jij je bezig met het aanboren van nieuwe markten, nieuwe klanten en het lanceren van nieuwe producten. Uiteraard onderhoud je bestaande relaties en weet je door jouw netwerk precies wat er speelt in de markt. Verder ben je betrokken bij de diverse tenders en inkoopprocessen van de klanten. Kortom, jij bent het gezicht van onze opdrachtgever in de markt voor generieke geneesmiddelen en onderhoudt relaties met zowel interne- en externe stakeholders. Als Commercial Lead rapporteer je direct aan de Country Manager en ben je onderdeel van een klein commercieel team.

Profiel

  • afgeronde bacheloropleiding;
  • minimaal 2 jaar saleservaring in de farmaceutische industrie;
  • aantoonbare kennis van en ervaring met de financiering van geneesmiddelen, bij voorkeur bij een generiek farmaceutisch bedrijf of groothandel;
  • diepe marktkennis en ervaring in het opbouwen van een netwerk van relaties in Nederland;
  • resultaatgericht met uitstekende analytische, strategische, zakelijke planning, communicatie en besluitvormingsvaardigheden;
  • Nederlands als moedertaal en een uitstekende beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een groeiende organisatie voor generieke geneesmiddelen in Nederland. Zij worden door zowel ziekenhuizen als apotheken gerekend tot de top-10 bedrijven die actief zijn in de generieke sector. Het Nederlandse team werkt nauw samen met het Europese Hoofdkantoor in Groot-Brittannië. De organisatie beschikt over een uitgebreide logistieke keten zodat het garant kan staan voor een consistente levering van levensreddende geneesmiddelen voor patiënten, terwijl afnemers de mogelijkheid hebben om snel te reageren op dynamische marktcondities. Het is de missie van de organisatie om zich in te zetten voor een optimale levering van generieke geneesmiddelen. Deze multiculturele organisatie is sinds 2008 actief in Nederland en heeft zijn kantoor in Utrecht. De organisatie kenmerkt zich door een flexibele, efficiënte en servicegerichte benadering van de markt. Het is een ambitieus bedrijf, met een sterke groeistrategie voor de komende jaren. Om de commerciële slagkracht te vergroten zoeken zij een Commercial Lead ter uitbreiding van de organisatie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-048-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

KADANS Science Partner

Ecosysteem Manager Life Sciences

Aanbod
  • veelzijdige, zelfstandige en uitdagende business development positie;
  • flexibel werken vanuit verschillende locaties in Nederland;
  • vrijheid in en verantwoordelijk voor de invulling van je functie;
  • onderdeel van een jonge, ambitieuze en groeiende organisatie.
Functie

Als Ecosysteem Manager Life Sciences ben jij de spil in de Life Science-community van onze opdrachtgever. Je stimuleert kennisdeling, samenwerking en innovatie tussen het grote aantal innovatieve bedrijven en de diverse kennis- en onderzoeksinstituten binnen het netwerk. Je doet dit overigens niet alleen binnen de Life Science-community, maar ook met huurders en partners uit andere sectoren zoals de agri en food, hightech en renewable energy. Dit doe je binnen een groot internationaal netwerk van huurders, partners en serviceorganisaties. Ook vertegenwoordig je de organisatie in bestaande of nieuwe innovatieprogramma’s en projecten binnen de Life Sciences. Dit doe je door het stimuleren van samenwerking en kennisdeling binnen de Life Science-community, het opzetten van samenwerkingen met Business Development Managers van diverse stakeholders, en bijdragen aan diverse netwerkbijeenkomsten. Verder ben je actief voor een inhoudelijk sterk online platform, en vertegenwoordig je de organisatie bij externe bijeenkomsten en congressen. Dit alles met als doel het verder laten groeien van de Life Science-community en het opzetten van nieuwe partnerships. In deze veelzijdige en uitdagende positie werk je of vanuit het hoofdkantoor, of vanuit huis, of op een van de campussen in Nederland. Je rapporteert direct aan de Senior Ecosystem Manager en werkt samen met een gedreven team van (junior) Ecosysteem Managers.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • minimaal 3 jaar business development ervaring, bij voorkeur in een soortgelijke functie;
  • kennis over en ervaring met Life Science is een must;
  • affiniteit met scienceparken en -campussen;
  • nieuwsgierig, relationeel sterk, proactief en assertief;
  • een sterke netwerker die kansen ziet partijen proactief met elkaar te verbinden;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal.
Bedrijf

Kadans Science Partner ontwikkelt en belegt in commercieel vastgoed op meer dan twintig scienceparken en -campussen in Europa zoals kantoren, laboratoria en clean rooms. Verspreid over deze locaties bevinden zich ongeveer 300 kennisintensieve organisaties die actief zijn in onder andere de Life Sciences, hightech, renewable energy en agri en food. Kadans onderscheidt zich door huurders toegang te bieden tot een innovatief ecosysteem en actief bij te dragen aan het succes van partners. De organisatie biedt zijn huurders en de scienceparken en -campussen toegang tot een omvangrijk internationaal netwerk (ecosysteem). In dit netwerk hebben zij de beschikking over een groot aantal additionele diensten (ecosysteem services) die men boven op de moderne huisvesting en bijbehorende facilitaire en technische diensten aanbiedt. De basis van dit ecosysteem management begint bij het continu stimuleren van verbindingen, ontmoetingen, samenwerking en innovatie tussen zowel huurders onderling als met anderen binnen het internationale netwerk. Om dit ecosysteem management verder te professionaliseren en de groeiambities te realiseren zijn zij op zoek naar een Ecosysteem Manager Life Sciences.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/21-111–DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Tim van Loon op nummer +31 (0)6 20 79 77 21.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.