Interim Teammanager Bereidingen

Aanbod
  • uitdagende functie bij een grootbereidingsapotheek;
  • leidinggeven aan een groep professionals;
  • innoveren en verbeteren van productieprocessen;
  • tijdelijke opdracht voor ervaren manager;
  • per direct of op korte termijn beschikbaar;
  • duur en aantal uren in overleg te bepalen.
Functie

Als Teammanager Bereidingen ben je integraal verantwoordelijk voor de kwaliteit, continuïteit en doelmatigheid van de afdeling Bereidingen. Dit betekent dat je vanuit jouw kennis en ervaring van een productieomgeving zorgt voor de inzet van het juiste personeel op het juiste moment, je grip weet te houden op de bedrijfsvoering en het financiële resultaat van de afdeling en kundig bent in het begeleiden van veranderprocessen. Naast de dagelijkse aansturing van het team is een belangrijk onderdeel van jouw opdracht het adviseren en gezamenlijk in gang zetten van verbeteringen en innovaties die de verdere ontwikkeling van de A+ apotheek ten goede komen. Hiertoe werk je nauw samen met de Ziekenhuisapotheker Bereidingen. Doel van de afdeling is het realiseren van een innovatief en up-to-date productassortiment dat zijn weg vindt naar diverse (ziekenhuis)apotheken in Nederland.

Profiel
  • een afgeronde hbo/wo managementopleiding, (of andere bedrijfskundige studie);
  • ervaring in een leidinggevende functie en kennis van productieprocessen in een kwaliteitsomgeving;
  • kennis van en ervaring met financiële bedrijfsvoering en logistieke processen van een productielocatie;
  • ervaring met het begeleiden van veranderprocessen;
  • kennis van kwaliteitssystemen en ervaring met GMP productieomgeving;
  • klant- en patiëntgericht, kritisch, daadkrachtig, beheerst, analytisch en strategisch sterk;
  • in staat overzicht te behouden, anderen te motiveren/bewegen en weerstand weg te nemen.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een modern en vooruitstrevend ziekenhuis met locaties in Dordrecht, Zwijndrecht en Sliedrecht en een buitenpolikliniek in Ridderkerk. De organisatie telt 250 medisch specialisten en een kleine 4.000 medewerkers en maakt deel uit van de Samenwerkende Topklinische Ziekenhuizen (STZ). Dat betekent dat er in het ziekenhuis en de apotheek talent opgeleid wordt en dat de organisatie zich onderscheidt met patiëntgericht wetenschappelijk onderzoek en hoogwaardige zorg. Het ziekenhuis werkt intensief samen met zorgverleners en ziekenhuizen in de regio. Er wordt integraal gedacht en de wensen en belangen van de patiënt vormen altijd het uitgangspunt.

De bereidingsunit van de apotheek bestaat uit 2 onderdelen: de VOF A+ Apotheek en de VTGM (Voor Toediening Gereed Maken) bereidingen. Als A+ Apotheek bestaat de ambitie om verder uit te breiden en te innoveren. Er wordt intensief samengewerkt met het apotheeklaboratorium dat beschikt over CCKL-accreditatie. Binnen de A+ Apotheek wordt door een team van apothekersassistenten en farmaceutisch medewerkers een volledig assortiment aan zowel individuele bereidingen als voorraadbereidingen geproduceerd.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/23-222, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Karin via +31 (0)6 51103975.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Data Manager biomedisch onderzoek ME/CVS – Long Covid

Aanbod

  • belangrijke bijdrage leveren aan toonaangevend gezondheidszorg onderzoek;
  • verbindende rol richting stakeholders zoals onderzoeksinstituten, ziektekostenverzekeraars, patiëntenorganisaties, ziekenhuizen en het RIVM;
  • sleutelrol op het gebied van data in een professionele werkomgeving;
  • coördinerende rol richting team experts (zoals datastewards) die ondersteunen;
  • uitstekende arbeidsvoorwaarden, schaal 10;
  • flexibel contract, vanaf een half jaar, zowel fulltime als parttime in te vullen.

Functie

Het AMC is gestart met een grootschalig wetenschappelijk onderzoek inzake ME/CVS en verwante syndromen zoals Long COVID en ziekte van Lyme. Cruciaal voor het onderzoek is de Data Manager, die in nauwe samenwerking met de onderzoekers verantwoordelijk is voor het gehele datamanagement.

In deze rol draag jij zorg voor het bouwen van de database, waarbij je zowel de technische als de juridische kant weet in te richten. Je realiseert een heldere infrastructuur waardoor er efficiënt (volgens de FAIR principes) gewerkt kan worden in een veilige omgeving. Je bent verantwoordelijk voor het beleid en standaarden rondom het ontwikkelen, implementeren en monitoren van de datastromen en dat de beheersing van de data door iedereen gedragen wordt. Informatieveiligheid en privacy staan hierin voorop en die verlies jij niet uit het oog. Je weet goed te prioriteren, bent communicatief sterk, oplossingsgericht en hebt ervaring met het managen van diverse stakeholders. Naast de Nederlandse partners werken ook Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Canada mee. Een uitdagende functie binnen een uniek project!

Profiel

  • academisch werk- en denkniveau;
  • aantoonbare ervaring met datamanagement binnen wetenschappelijk of klinische setting;
  • aantoonbare kennis van RDM en FAIR principes en relevante wet- en regelgeving voor onderzoek;
  • kennis van datamodellen en terminologiestandaarden (bijv. OMOP, ICD, SNOMED);
  • mix tussen deskundigheid op inhoudelijk, technisch, beleidsmatig en juridisch vlak;
  • goede beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • besluitvaardig, resultaatgericht, analytisch en met overtuigingskracht;
  • zelfstandig, tactisch en probleemoplossend.

Werkomgeving

Je komt te werken binnen het onderzoek van het Amsterdam UMC en is onderdeel van het ZON-Mw onderzoeksprogramma ME/CVS.

Het onderzoekstraject van Amsterdam UMC heet officieel het ‘Nederlandse ME/CVS Cohort- en Biobank (NMCB) Consortium’ en is een nationale samenwerking van onderzoeksinstituten, patiëntenorganisaties en klinische centra die zich richten op biomedisch onderzoek naar ME/CVS. Internationaal wordt er samengewerkt met het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Canada.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/23-209, naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Karin Hultink via 033 – 4728087.

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode. Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Derks vacature inkoop-logistiek

Logistics Specialist

Offer
  • renowned international pharmaceutical company
  • working in a cross functional team
  • working in a positive and flexible working environment
  • excellent primary and secondary employment conditions

 

Position

In the position of Logistics Specialist you will be involved in carrying out Supply Chain activities, including order management, invoicing, storage, distribution and customer service for European export distribution in the Netherlands. You achieve this by constantly maintaining contact with customers, freight forwarders and external warehouses to agree on shipping, storage, transit, and control measures. Your responsibility is to continuously monitor all logistics processes so that they comply with applicable regulations. In addition, you bear responsibility for submitting permits to the Dutch authorities on a monthly and annual basis. Furthermore, you will support other members of the Supply Chain Operations and help them develop so that they have the right skills, knowledge, and expertise for the current and future success of the company.

In short, you are aware of all current matters surrounding the logistics services of this organization. You set priorities, solve problems related to deliveries and maintain close contact with third parties to organize logistics processes as successfully as possible.

 

Profile
  • bachelor’s work- and thinking level
  • 3 to 5 years of experience in a logistics or supply chain role
  • experience within the pharmaceutical industry is desired
  • hands-on mentality, stress-resistant, proactive, accurate, independent and responsible
  • able to keep a good overview
  • excellent communication skills in Dutch and English, both in word and writing
Organisation

Our client belongs to a global network of companies that serves a common goal of developing medicines that add value to patients and caregivers around the world. Headquartered in the UK, the company now has a network in more than 120 countries in Africa, Asia, Oceania, Canada, Europe, Latin America, and the Middle East. The product range consists mainly of prescription drugs, but also a number of medical devices. The organisation in the Netherlands is part of the global Supply Chain and takes care of distribution for all their existing locations within Europe. This location provides batch certification of products for the European market. Due to Brexit, these tasks have been significantly expanded. The organisation in the Netherlands consists of a close and involved team. The logistics team within this organisation in the Netherlands consists of five people.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/23-138-DD, to Minke Gastreich or Dennis Uleman: info@derksenderks.nl.

For further information, please call, text or WhatsApp to Dennis Uleman at number +31 6 82 72 71 33

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Not quite the position you are looking for? Click here for other interesting positions!

Derks Vacature Research Development

Senior Biosafety Officer

Aanbod
  • gevarieerde rol op het gebied van Biosafety;
  • verantwoordelijke belangrijke rol waarbij je de rest van het team begeleidt;
  • werken in een prettige, proactieve en collegiale werkomgeving;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als (Senior) BioSafety Officer houd je je bezig met continue verbetering van het bioriskmanagement systeem. Je adviseert, borgt en ziet erop toe dat de regelgeving wordt nageleefd op het gebied van biosafety, biosecurity en genetisch gemodificeerde organismes (GGO’s) binnen het bedrijf. Daarnaast draag je zorg voor de genetisch gemodificeerde organismen en ben je de aanvoerder voor het ontwikkelen en uitvoeren van audits, zowel intern als externe-/leveranciersbeoordelingen. Naast het begeleiden van de audits en voer je risk assessments uit voor verschillende projecten binnen het bedrijf. Bovendien neem je de verantwoordelijkheid voor het opstellen, implementeren en continu verbeteren van beleid, standaarden, richtlijnen en actieplannen met betrekking tot BioSafety en Security. Met ongevraagd en gevraagd advies verbeter en ontwikkel je de veiligheidscultuur binnen het bedrijf. Je handelt incidenten, ongevallen en calamiteiten af aan de hand van root cause investigation en je geeft advies en ondersteuning bij aanvragen, wijzigingen en beëindiging van vergunningen. Verder deel je jouw kennis en expertise door inspirerende veiligheidstrainingen te ontwikkelen en te geven. Je werkt met veel persoonlijke vrijheid in een collegiaal team van 8 personen. Op deze manier zorg jij ervoor dat de gehele productie volledig en veilig verloopt.

Kortom, een uitdagende mix van taken om de biosafety en veiligheidscultuur te verbeteren!

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-/wo-opleiding in een technische richting, aangevuld met opleidingen op het gebied van biologische veiligheid;
  • minimaal vijf jaar werkervaring in deze functie, of een vergelijkbare functie;
  • benoemd als biologisch veiligheidsfunctionaris door bureau GGO;
  • technische expertise op het gebied van algemene (laboratorium) veiligheid en regelgeving;
  • een teamplayer met veel overtuigingskracht;
  • uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse- als de Engelse taal in woord en geschrift.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een een wereldwijd opererend biofarmaceutisch bedrijf dat vaccins produceert en is tevens een producent van generieke geneesmiddelen. Daarnaast richt de organisatie zich op de ontwikkeling, productie en verkoop van innovatieve geneesmiddelen. De missie van dit bedrijf is om polio voor altijd de wereld uit te helpen. Als Senior Biosafety Officer werk je op de Environment, Health & Safety afdeling. Deze afdeling richt zich op het regelen van veiligheid, milieu en gezondheid op de werkplek.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-022-DD, naar Minke Gastreich of Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Minke Gastreich of Bjorn Schouten via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode OF een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Kwaliteit

QA Specialist / QA Manager

Aanbod
  • fulltime beschikbaar (32 tot 36 uur is bespreekbaar);
  • open informele sfeer met gedreven collega’s;
  • breed pakket aan QA verantwoordelijkheden;
  • kans om het opleidingstraject tot Qualified Person te doorlopen;
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als QA Specialist / QA Manager ben je in nauwe samenwerking verantwoordelijk voor het verbeteren van de huidige kwaliteitsprocessen. Dit doe je met behulp van jouw ervaring en kennis op het gebied van QA en jouw daadkrachtige en aansturende persoonlijkheid. Je bent het aanspreekpunt voor kwaliteit gerelateerde kwesties en klachten en je bent verantwoordelijk voor het implementeren en verbeteren van kwaliteitssystemen. Daarnaast beoordeel je documentaties om producten vrij te geven en handel je klachten, afwijkingen en wijzigingen af. Je bent in staat om voorbereidingen te treffen voor audits, inspecties en om zelf inspecties uit te voeren. Verder ben je actief betrokken bij het onderhoud van technische overeenkomsten en de jaarlijkse kwaliteitsbeoordeling (PQR), en je draagt bij aan het kwalificeren van leveranciers/klanten. Bovendien haal je voldoening uit het aansturen van een team van twee tot drie medewerkers.

Kortom: een functie met een zelden voorkomende mix van kwaliteit, leidinggeven en ontwikkeling.

Profiel
  • wo-diploma in een gerelateerd vakgebied;
  • minimaal 4 jaar ervaring in de farmaceutische industrie binnen QA, generieke ervaring wordt hierbij sterk aanbevolen;
  • heeft bij voorkeur ervaring met regelgevende instanties, inspecties, auditeren, change control en het vrijgeven van goederen;
  • de ambitie om geregistreerd te worden als QP is een pre;
  • hands-on mentaliteit, ambitieus, extravert, initiatiefrijk, vasthoudend, gedreven, nauwkeurig en vol energie;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
Bedrijf

Onze opdrachtgever verzorgt de productie van generieke geneesmiddelen voor klanten. Deze producten worden geïmporteerd vanuit contractproducenten en daarna conform GMP-wetgeving geanalyseerd en na EU-keuring en beoordeling voor productie vrijgegeven voor de markt. Het bedrijf bestaat uit een leuk, klein en hecht team waar kwaliteit en samenwerking hoog in het vaandel staan.

Het bedrijf is een dochteronderneming van een wereldwijd toonaangevend farmaceutisch bedrijf dat gespecialiseerd is in generieke geneesmiddelen. Zij bieden innovatieve farmaceutische oplossingen vanaf grondstoffen tot distributie en levering. Binnen dit generieke geneesmiddelenbedrijf zijn dagelijks 20.000 medewerkers in 150 landen actief om bij te dragen aan hoogwaardige en betaalbare kwaliteit van zorg.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/23-135-DD, naar Minke Gastreich of Frans de Waijer, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Minke Gastreich of Frans de Waijer via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Medisch Adviseur MSZ

Aanbod
  • zorginhoudelijke positie met impact op de betaalbaarheid van de gezondheidszorg in Nederland;
  • jouw kennis als arts op macroniveau inzetten;
  • werken bij dé toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • hecht team (22 fte) met daarbinnen een collegiale samenwerking tussen 8 artsen;
  • meedenken over de visie van Zilveren Kruis 2025;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

In deze functie beoordeel je machtigingsaanvragen van verzekerden voor medisch specialistische zorg, revalidatiezorg en geriatrische revalidatiezorg. Je beoordeelt of de verzekerde recht heeft op een vergoeding binnen (vooral) de medisch specialistische zorg, zoals behandelingen in het buitenland of plastische chirurgie. Hiervoor raadpleeg je, in sommige gevallen, wetenschappelijk onderzoek om een gegronde argumentatie tot stand te brengen. Je bent betrokken bij het hele proces van spiegelen, naleving- en materiële controles. Je voert hiervoor gesprekken met zorgaanbieders, je beoordeelt aangeleverde inhoudelijke informatie en onderzoekt, als dat nodig is, patiëntendossiers op locatie van de zorgaanbieders. Je neemt duidelijke standpunten in over de rechtmatigheid, doelmatigheid en gepast gebruik van gedeclareerde zorg en beargumenteert beslissingen zowel richting collega’s als zorgaanbieders. Het begrip ‘de Stand van de Wetenschap en Praktijk’ staat hierbij centraal. Je geeft advies en bent betrokken bij rechtszaken met zorgaanbieders of verzekerden, die vaak gaan over rechtmatige zorg.

Daarnaast ben je als Medisch Adviseur MSZ verantwoordelijk voor het op peil brengen en houden van de zorginhoudelijke kennis binnen Zilveren Kruis. Je deelt je kennis actief en bent een zorginhoudelijke vraagbaak voor je collega’s. Je draagt zorg dat de medewerkers in jouw functionele eenheid zorgvuldig omgaan met medische informatie van onze verzekerden. Je faciliteert dat medewerkers die zorginhoudelijke gegevens beoordelen en interpreteren dit op een juiste wijze doen. Bij het uitvoeren van al deze taken ben je je steeds bewust van de belangen van de klanten (de verzekerden) op de korte en lange termijn, op individueel en collectief niveau en weeg je deze af.

Profiel
  • BIG geregistreerd arts;
  • academisch werk- en denkniveau;
  • kennis van medisch specialistische zorg of huisartsengeneeskunde;
  • affiniteit met wetenschappelijk onderzoek;
  • verbindt theorie en praktijk en kijkt overstijgend naar vraagstukken;
  • besluitvaardig, analytisch en met overtuigingskracht;
  • drive om zaken te veranderen.
Bedrijf

Zilveren Kruis maakt onderdeel uit van Achmea, de grootste collectieve zorgverzekeraar in Nederland. Voor haar ruim vier miljoen klanten zet Zilveren Kruis veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. Als Medisch Adviseur MSZ maak je onderdeel uit van het Controleteam MSZ/GGZ binnen de afdeling Naleving & Controle. Het team Naleving & Controle is onderdeel van de afdeling Zorginkoop en is verantwoordelijk voor het controleren van declaraties op rechtmatigheid en doelmatigheid, het beoordelen van (complexe) machtigingsaanvragen, het spiegelen van aanbieders op hun declaratiepatronen en het zorgdragen dat contractafspraken met aanbieders worden nageleefd.

Het Controleteam MSZ/GGZ bestaat uit ruim 20 personen (zorginhoudelijk adviseurs, controlespecialisten en –medewerkers) en houdt zich bezig met het meedenken over en implementeren van nieuw beleid, het uitvoeren van (materiële) controles en de naleving van gemaakte inkoopafspraken. Hierdoor is er een breed scala aan expertise en vaardigheden aanwezig. Binnen het team werk je vooral intensief samen met circa zeven andere medisch adviseurs MSZ in een grotendeels zelfsturend team. Het team maakt onderdeel uit van de afdeling Naleving & Controle, die op zijn beurt onderdeel is van Zorginkoop.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-047-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.