Adviseur Eerstelijnszorg

Aanbod

  • strategische positie met impact op de bekostiging van de (eerstelijns-) gezondheidszorg in Nederland;
  • samen met andere stakeholders veranderingen realiseren die leiden tot betere zorg;
  • werken bij een toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • inspirerende collega’s en interessante contacten met aanbieders en stakeholders;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.

Functie

Als Adviseur Eerstelijnszorg heb je een heldere visie op het toegankelijk houden van de eerstelijns gezondheidszorg en lukt het jou om de druk op de zorgkosten te vertalen in duurzame oplossingen. Als Adviseur Eerstelijnszorg geef je sturing aan vraagstukken binnen de eerste lijn en ben je verantwoordelijk voor een deel van de paramedische dossiers en de preventiedossiers zoals GLI en Stoppen met Roken. Je hebt een belangrijke rol in het ontwikkelen van een gezamenlijke visie op de eerstelijnszorg en hoe deze verder vanuit regionaal perspectief te versterken. Deze strategie vertaal je vervolgens naar operatie, waar je in samenwerking met collega’s uit de zorginkoop-keten uitvoering aan geeft.

Tevens draag je zorg voor verbinding en weet je partijen in een versnipperd landschap bij elkaar te brengen. Zo onderhoudt je contacten met diverse aanbieders, maar schakelt daarnaast ook op macroniveau. Je zorgt ervoor dat de visie en strategie breed uitgedragen worden naar externe stakeholders als het Ministerie van VWS, brancheorganisaties en aanbieders. Je betrekt en informeert hen in het proces, met als doel het vergroten van de effectiviteit van het beleid. Je denkt en werkt hierbij vanuit een overstijgend perspectief, zoals het meenemen van de impact van beleid op de inkoop van andere zorgsoorten, denk aan ziekenhuiszorg en ouderenzorg. Ook inspireer je andere collega’s binnen Zilveren Kruis, zoals beleidsadviseurs en zorginkopers. Je brengt interne en externe partijen met elkaar in verbinding om zo een toekomstbestendige eerste lijn te organiseren.

Profiel

  • afgeronde opleiding op WO niveau;
  • heldere overstijgende visie op gezondheidszorg en kennis over de bekostiging;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een strategische positie met focus op beleidsvraagstukken;
  • bekend met eerstelijns zorgvraagstukken (GLI, paramedische zorg, huisartsenzorg);
  • affiniteit met inkoopmethodieken als open contractering en selectieve inkoopprocedures;
  • overziet de impact van het ontwikkelen van beleid op het zorgveld en de eigen organisatie;
  • verbinder met drive om zaken te veranderen.

Bedrijf

Zilveren Kruis is onderdeel van Achmea, de grootste collectieve zorgverzekeraar in Nederland. Voor de ruim vier miljoen klanten zet Zilveren Kruis veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. Het team Strategie & Innovatie bestaat uit in totaal zestien collega’s ( o.a. Adviseurs, Data-Analisten, huisartsen) en probeert bestaande zorg te vernieuwen, te toetsen en verder door te ontwikkelen.

Als Adviseur eerstelijnszorg heb je een belangrijke rol binnen het team en werk je nauw samen met collega’s en partners binnen en buiten de organisatie. Je krijgt veel verantwoordelijkheid om jouw doelen te bereiken en jouw visie op de zorg helder uit te dragen. Je rapporteert aan de Manager Strategie & Innovatie.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-135-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Zorgverkoper Regio Noord

Aanbod
  • verbindende rol binnen een complex en dynamisch werkveld;
  • intern adviserend en richting gevend aan strategisch inkoopbeleid;
  • vanuit contractering sturing geven naar de toekomst;
  • volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en uitbouwen van externe contacten;
  • goed arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 60 cao GGZ.
Functie

Als zorgverkoper van Eleos voor regio Noord (Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel en deel Gelderland) heb je een uitdagende, zelfstandige en adviserende rol binnen een ambitieuze onderscheidende organisatie. Binnen een steeds regionaler wordend zorglandschap ben jij een belangrijke schakel tussen de organisatie, gemeenten, inkoopbureaus en samenwerkende zorgaanbieders. Je coördineert aanbestedingsprocessen, draagt zorg voor implementatie en monitoring van de contracten en verwerft een onderscheidende en onmisbare positie voor de zorgdienstverlening van Eleos.

Samen met 2 collega Zorgverkopers, die verantwoordelijk zijn voor de regio’s Midden en Zuid, voer je overleg en bundel je gezamenlijk jullie expertise. Je rapporteert aan de Regiodirecteur Noord. Je regisseert het administratieve proces en bent vraagbaak voor alle relevante interne en externe partijen. Je signaleert trends en ontwikkelingen in de markt en adviseert op proactieve wijze de Regiodirecteur, Zorgmanagers en teams.

Profiel
  • afgeronde (bedrijfskundige) opleiding op minimaal hbo niveau;
  • ervaring met aanbestedingen en met het proces van zorgcontractering;
  • kennis van wet- en regelgeving en dit kunnen vertalen naar concrete adviezen en beleid;
  • een verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van netwerk;
  • resultaatgericht, communicatief vaardig en gevoel voor humor;
  • je herkent je en stemt in met de christelijke identiteit van Eleos.
Bedrijf

Eleos is specialist binnen de christelijke ggz en biedt begeleiding en behandeling aan mensen met psychische problematiek. Vanuit het christelijk geloof wordt er met clienten en hun netwerk gewerkt aan hoop en herstel van het gewone leven.

Binnen regio Noord wordt er vanuit 13 locaties hoogwaardige begeleiding en behandeling geboden. Deze locaties bevinden zich van Groningen tot Zwolle en er vindt zowel jeugdzorg als volwassenenbehandeling en
-begeleiding plaats. Als Zorgverkoper ben je verantwoordelijk voor alle activiteiten die leiden tot zorgcontractering (denk hierbij aan wmo, jeugdwet, PGB en onderaanneming), inclusief maatwerkvoorzieningen. Ben jij een ervaren zorgverkoper en heb je hart voor de christelijke ggz, neem dan contact met ons op!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-129-DD, naar Karin Hultink, karin@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Medisch Adviseur MSZ

Aanbod
  • zorginhoudelijke positie met impact op de betaalbaarheid van de gezondheidszorg in Nederland;
  • jouw kennis als arts op macroniveau inzetten;
  • werken bij dé toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • hecht team (22 fte) met daarbinnen een collegiale samenwerking tussen 8 artsen;
  • meedenken over de visie van Zilveren Kruis 2025;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie

In deze functie beoordeel je machtigingsaanvragen van verzekerden voor medisch specialistische zorg, revalidatiezorg en geriatrische revalidatiezorg. Je beoordeelt of de verzekerde recht heeft op een vergoeding binnen (vooral) de medisch specialistische zorg, zoals behandelingen in het buitenland of plastische chirurgie. Hiervoor raadpleeg je, in sommige gevallen, wetenschappelijk onderzoek om een gegronde argumentatie tot stand te brengen. Je bent betrokken bij het hele proces van spiegelen, naleving- en materiële controles. Je voert hiervoor gesprekken met zorgaanbieders, je beoordeelt aangeleverde inhoudelijke informatie en onderzoekt, als dat nodig is, patiëntendossiers op locatie van de zorgaanbieders. Je neemt duidelijke standpunten in over de rechtmatigheid, doelmatigheid en gepast gebruik van gedeclareerde zorg en beargumenteert beslissingen zowel richting collega’s als zorgaanbieders. Het begrip ‘de Stand van de Wetenschap en Praktijk’ staat hierbij centraal. Je geeft advies en bent betrokken bij rechtszaken met zorgaanbieders of verzekerden, die vaak gaan over rechtmatige zorg.

Daarnaast ben je als Medisch Adviseur MSZ verantwoordelijk voor het op peil brengen en houden van de zorginhoudelijke kennis binnen Zilveren Kruis. Je deelt je kennis actief en bent een zorginhoudelijke vraagbaak voor je collega’s. Je draagt zorg dat de medewerkers in jouw functionele eenheid zorgvuldig omgaan met medische informatie van onze verzekerden. Je faciliteert dat medewerkers die zorginhoudelijke gegevens beoordelen en interpreteren dit op een juiste wijze doen. Bij het uitvoeren van al deze taken ben je je steeds bewust van de belangen van de klanten (de verzekerden) op de korte en lange termijn, op individueel en collectief niveau en weeg je deze af.

Profiel
  • BIG geregistreerd arts;
  • academisch werk- en denkniveau;
  • kennis van medisch specialistische zorg of huisartsengeneeskunde;
  • affiniteit met wetenschappelijk onderzoek;
  • verbindt theorie en praktijk en kijkt overstijgend naar vraagstukken;
  • besluitvaardig, analytisch en met overtuigingskracht;
  • drive om zaken te veranderen.
Bedrijf

Zilveren Kruis maakt onderdeel uit van Achmea, de grootste collectieve zorgverzekeraar in Nederland. Voor haar ruim vier miljoen klanten zet Zilveren Kruis veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. Als Medisch Adviseur MSZ maak je onderdeel uit van het Controleteam MSZ/GGZ binnen de afdeling Naleving & Controle. Het team Naleving & Controle is onderdeel van de afdeling Zorginkoop en is verantwoordelijk voor het controleren van declaraties op rechtmatigheid en doelmatigheid, het beoordelen van (complexe) machtigingsaanvragen, het spiegelen van aanbieders op hun declaratiepatronen en het zorgdragen dat contractafspraken met aanbieders worden nageleefd.

Het Controleteam MSZ/GGZ bestaat uit ruim 20 personen (zorginhoudelijk adviseurs, controlespecialisten en –medewerkers) en houdt zich bezig met het meedenken over en implementeren van nieuw beleid, het uitvoeren van (materiële) controles en de naleving van gemaakte inkoopafspraken. Hierdoor is er een breed scala aan expertise en vaardigheden aanwezig. Binnen het team werk je vooral intensief samen met circa zeven andere medisch adviseurs MSZ in een grotendeels zelfsturend team. Het team maakt onderdeel uit van de afdeling Naleving & Controle, die op zijn beurt onderdeel is van Zorginkoop.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-047-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Recruitment Consultant Healthcare

Aanbod
  • als adviseur bijdragen aan betere zorg en een effectievere inzet van zorgprofessionals;
  • gesprekspartner op alle niveaus, veel kansen om zelf projecten op te zetten;
  • op en verder uitbouwen van jouw netwerk binnen de gezondheidszorg;
  • open en informele cultuur en sfeer;
  • goed arbeidsvoorwaardepakket, veel ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • flexibiliteit om werkzaamheden zelf en deels vanuit huis in te delen.
Functie

Denk jij in mogelijkheden en houd je eenvoudig het overzicht over verschillende projecten? Ben je communicatief vaardig en commercieel ingesteld? Dan kom je in aanmerking voor de positie Recruitment Consultant bij Derks & Derks. In deze functie werk je binnen een hecht team voor meerdere opdrachtgevers tegelijk. Je bent dé gesprekspartner voor ons netwerk. Je helpt professionals met het vinden van de juiste baan en met vervolgstappen in hun carrière. Je bouwt nieuwe en bestaande relaties op en uit, coördineert werving- en selectie opdrachten, stelt marktanalyses op, vindt, benadert en interviewt relevante kandidaten en houdt regie over het hele proces. Je bent strategisch partner voor onze opdrachtgevers, adviseert over interessante HR-vraagstukken en ondersteunt door het inzetten van andere diensten van Derks & Derks, zoals Talent Development, wetenschappelijk onderzoek of onze onderscheidende Masterclass opleidingen.

Ons Healthcare team is succesvol en groeiend. Hierdoor zijn er veel kansen om nieuwe projecten te starten, kansen te pakken of met een eigen idee of businesscase aan de slag te gaan. Derks & Derks adviseert breder dan recruitment en heeft zelf senior arbeids- en organisatiepsychologen ‘in huis’ die organisaties ondersteunen. Samen met hen organiseren we interviewclinics, adviseren we op dieper niveau over individuele- en team-talenten en helpen we zorgorganisaties, teams en individuele professionals zo optimaal mogelijk te presteren. Met onze opleiding www.masterclassnieuwezorg.nl bieden we een uniek programma voor professionals in de zorg en verbreden we hun blik. Als Recruitment Consultant Healthcare ben je nauw bij de Masterclass NieuweZorg betrokken en mag je (mogelijk ook als deelnemer) participeren.

Profiel
  • een afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • ervaring met werving & selectie, interim management en/of recruitment;
  • commercieel, proactief, met een gezonde dosis humor;
  • mensgericht, verbindend, samenwerkingsgericht;
  • affiniteit met de gezondheidszorg en in staat meerdere projecten tegelijk te managen;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal.
Bedrijf

Derks & Derks is al twintig jaar betrouwbare partner in Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Executive Education. Met ons full service HR-bureau zijn we de grootste speler in de markt. Écht kijken en luisteren, dat is waar wij goed in zijn bij Derks & Derks. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit, strikte kwaliteitsnormen en wensen en behoeftes van opdrachtgever en kandidaat vormen daarin altijd de basis. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven.

Als expert in ons vakgebied en als specialist in de markten waarin we opereren, zoeken we continu naar mogelijkheden om onze kennis te delen en professionals bij elkaar te brengen. Dat doen we op allerlei manieren: korte, kleinschalige (maatwerk-) trainingen, bijvoorbeeld over succesvol solliciteren en feedback geven en clinics over interviewtechnieken, maar ook internationaal proberen we altijd meerwaarde te bieden en hebben wij diverse initiatieven opgezet, zoals het International Network of Recruitment Agencies in Life Sciences (INRALS). Daarnaast blijven we met onze opleidingen van alle actuele ontwikkelingen op de hoogte.

Het Healthcare team richt zich op de (vaste en tijdelijke) bemiddeling en ontwikkeling van professionals binnen de zorg. Daarbij werken wij branche breed en voor alle sectoren inclusief  zorgverzekeraars. De cultuur bij Derks & Derks is open, samenwerkingsgericht en informeel. We zijn betrokken en dragen samen verantwoordelijkheid voor het resultaat. In de praktijk betekent dit dat we werken aan een gezamenlijke doelstelling, zonder harde individuele KPI’s. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Wat je nog meer kunt verwachten als je bij Derks & Derks werkt zijn de nodige borrels, de gezamenlijke lunch, het kerstdiner in stijl, het jaarlijkse beachvolleybal event en veel vrijheid om zelf je werkdag in te delen en desgewenst gedeeltelijk thuis te werken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/21-081-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Alexander via 033 – 4728087. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Derks Vacature Kwaliteit

Responsible Person / QA Manager

Aanbod
  • veelzijdige positie met uitdagende projecten in het aankomende jaar;
  • prettige en collegiale werksfeer;
  • onderdeel zijn van een groeiende organisatie;
  • werken bij een organisatie met ruimte voor talent en persoonlijke groei.
Functie

Als Responsible Person / QA Manager ben je samen met een collega eindverantwoordelijk voor het kwaliteitsbeleid van het distributiecentrum. Je ontwikkelt en onderhoudt dit beleid op basis van de geldende wet- en regelgeving. Je zorgt dus voor voortdurende controle en actualisatie van het kwaliteitsbeleid en -proces conform de geldende GDP richtlijnen. Je bent verantwoordelijk voor de implementatie, coördinatie en continuïteit van het kwaliteitssysteem, waaronder o.a. klachtafhandeling, CAPA’s, verbeterplannen, leveranciers audits en recalls. Vanwege de opschaling, zullen de activiteiten worden verplaatst naar een nieuwe locatie. Bij deze verhuizing speel je een cruciale rol om alle zaken in goede banen te leiden. Verder zijn er uiteenlopende (kwaliteits)projecten die kunnen worden geïnitieerd en kan je je project coördinerende vaardigheden de vrije loop laten. Periodiek lever je input voor de directiebeoordeling. Daarnaast onderhoud je contact met auditerende instanties zoals IGJ en certificeringinstanties en voer je zelfstandig audits uit binnen alle business units. Ook ontwikkel je trainingen en werk je nauw samen met een collega RP. Samen verdelen jullie de taken en verantwoordelijkheden.

Profiel
  • hbo/wo werk- denkniveau;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare positie binnen de farmaceutische industrie;
  • kennis van GDP/GMP en ISO9001;
  • vooruitstrevend, mensgericht, verantwoordelijk, overtuigingskracht, analytisch, probleemoplossend, resultaatgericht, teamgericht en kwaliteitsbewust;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels, zowel in woord als geschift.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is dé logistieke serviceprovider voor leveranciers in de zorg. Zij bieden oplossingen voor de inslag, opslag en distributie van medicijnen en medische hulpmiddelen voor ruim vijftig nationale en internationale opdrachtgevers. Als farmaceutische supply chain specialist verzorgt onze opdrachtgever de inslag, opslag, uitslag en het transport van medicijnen en medische hulpmiddelen. Dat doen ze door voor de klanten medicijnen en medische hulpmiddelen te leveren aan groothandels, apotheken, drogisterijen en ziekenhuizen. Begin 2023 wordt er binnen deze organisatie gestart met de inrichting van een nieuw magazijn, naar verwachting zijn ze eind 2023 helemaal verhuisd. Om deze verhuizing in goede banen te laten verlopen, en vervolgens de locatie verder te professionaliseren zijn we op zoek naar een Responsible Person / QA Manager.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-134-DD, naar Pieter van Gelderen of Minke Gastreich, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Pieter van Gelderen of Minke Gastreich via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Kwaliteit

Teamlead Quality Assurance (Inbound / Outbound)

Aanbod
  • werken voor een maatschappelijk betrokken organisatie;
  • samenwerken met een internationaal netwerk van leveranciers en klanten;
  • helpen bij het leveren van essentiële geneesmiddelen en voorraden aan VN-organisaties en NGO’s, vaak voor noodsituaties;
  • het beoordelen van documentatie en bewijs van certificering van leveranciers en fabrikanten van geneesmiddelen, laboratoria en/of producten;
  • organisatie met een positieve sfeer, waarin het mogelijk is om je te ontwikkelen tot Responsible Person of Qualified Person.
Functie

In de positie als Teamlead Quality Assurance houd je je voornamelijk bezig met het opvolgen van de GDP/GMP-regelgeving. Denk hierbij aan het beoordelen van documentatie en bewijs van certificering van leveranciers en fabrikanten van geneesmiddelen, laboratoria en/of producten, waarbij tevens de registratie van goedgekeurde leveranciers worden bijgehouden. Ook het screenen van productdossiers en artwork hoort bij je verantwoordelijkheden, deze leg je vervolgens voor definitieve goedkeuring voor.

Je registreert, onderzoekt en handelt alle Out of Specifications (OOS) af en coördineert een eventuele terugroepactie en documenteert deze met ondersteuning van de QA Officer.

Daarnaast beoordeel en keur je klantendossiers goed voordat farma producten kunnen worden geleverd. Hierbij ben je verantwoordelijk voor up-to-date QA-overeenkomsten voor opslaglocaties.

Met je team, bestaande uit 2 tot 3 personen, assisteer je bij het up to date houden van SOP’s en werkinstructies. Ook neem je deel in het periodiek uitvoeren van risicoanalyses en het opstellen van een plan van aanpak om geconstateerde risico’s te beheersen. Je bent hierbij verantwoordelijk voor een optimale, kwalitatieve en kwantitatieve bezetting van de QA-afdeling. Je daagt deze medewerkers uit tot optimale resultaten binnen hun functie en coacht en begeleidt hen in hun ontwikkeling.

Kortom: een veelzijdige functie in een hectische en dynamische omgeving, waarin zowel jouw inhoudelijke kennis als soft-skills goed naar voren kunnen komen

Profiel
  • een afgeronde masteropleiding in Farmacie, of vergelijkbaar door ervaring;
  • meer dan 2 jaar ervaring in de farmaceutische industrie;
  • kennis van GDP wet- en regelgeving, bij voorkeur ook GMP;
  • besluitvaardig, proactief, zelfredzaam en kwaliteitsgericht;
  • uitstekend ontwikkelde communicatieve vaardigheden;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord en geschift.
Bedrijf

MEG is ruim 40 jaar actief als internationale groothandel in o.a. medische kits, medische verbruiksartikelen, disposables, geneesmiddelen en ziekenhuisapparatuur. Deze leveren zij aan ontwikkelingsorganisaties, ontwikkelingslanden en rampgebieden. Ze hebben toonaangevende samenwerkingsrelaties met onder andere de VN, WHO en Unicef en helpen deze organisaties bij het realiseren van een betere lokale gezondheidszorg in de wereld. Hun visie is: “wij geloven dat gezondheidszorg een fundamenteel recht is voor iedereen, waar ook ter wereld” en hebben een duidelijke missie: ‘Together for Global Health’! Daarom zetten hun circa 110 medewerkers dagelijks hun kennis, ervaring en netwerk in om zo de complexe supply chain te verzorgen van wereldwijde gezondheidszorg in de minder begaanbare regio’s van de wereld. Om zo mensen te helpen die deze hulp het hardst nodig hebben. Door hun brede ervaring zijn ze doelgericht en maken ze waar wat ze de klant beloven. Ze staan voor de kwaliteit van hun diensten en producten en werken continu aan verbeteringen om elke dag beter te worden. Ter uitbreiding van het team zoeken zij een Teamlead Quality Assurance.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-101-DD, naar Minke Gastreich, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Minke Gastreich via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Sr. Recruitment Consultant Life Sciences (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod

  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • bijdragen aan het succes van een aansprekende Life Sciences organisatie in Nederland;
  • open cultuur en sfeer, en de vrijheid om mee te bouwen aan een succesvol team van collega’s;
  • brede verantwoordelijkheid en veel kansen om zelf projecten op te zetten.

Functie

Denk jij in mogelijkheden en houd je eenvoudig het overzicht over verschillende projecten? Ben je communicatief vaardig en commercieel ingesteld? Dan komen deze vaardigheden goed van pas in de rol van Sr. Recruitment Consultant bij Derks & Derks. In deze functie werk je voor meerdere opdrachtgevers tegelijk. Je bent dé gesprekspartner voor ons netwerk. Je helpt professionals met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in hun carrière binnen de branche. Binnen de Life Sciences kan je nieuwe en bestaande relaties op- en uitbouwen, je coördineert werving- en selectie opdrachten, stelt marktanalyses op, vindt, benadert en interviewt relevante kandidaten en houdt regie over het hele proces. Je bent strategisch partner voor onze opdrachtgevers en adviseert over HR-gerelateerde vraagstukken.

Ons Life Sciences team is succesvol en groeiend. Hierdoor zijn er veel mogelijkheden om nieuwe projecten te starten, kansen te pakken of met een eigen idee of businesscase aan de slag te gaan. Je gaat bouwen aan je eigen business unit en weet hier de komende jaren een afdeling neer te zetten. Je wordt hierbij ondersteund door de Business Unit Manager Life Sciences.

Profiel

  • een afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • ervaring in een vergelijkbare functie;
  • commercieel, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken, met een gezonde dosis humor;
  • verbindend, samenwerkingsgericht en aantoonbare affiniteit met de Life Sciences industrie;
  • in staat meerdere projecten tegelijk te managen;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal.

Bedrijf

Derks & Derks is al meer dan twintig jaar betrouwbare partner in Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Executive Education. Met ons full service HR-bureau zijn we de grootste speler in de markt. Écht kijken en luisteren, dat is waar wij goed in zijn bij Derks & Derks. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit, strikte kwaliteitsnormen en wensen en behoeftes van opdrachtgever en kandidaat vormen daarin altijd de basis. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven. Als expert in ons vakgebied en als specialist in de markten waarin we opereren, zoeken we continu naar mogelijkheden om onze kennis te delen en professionals bij elkaar te brengen.

Het Life Sciences team richt zich op de (vaste en tijdelijke) bemiddeling en ontwikkeling van professionals in de farmaceutische industrie, medical devices en biotech.

De cultuur bij Derks & Derks is hands-on, open en informeel. We zijn betrokken en dragen samen verantwoordelijkheid voor het resultaat. In de praktijk betekent dit dat we werken aan een gezamenlijke doelstelling, zonder harde individuele KPI’s. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Wat je nog meer kunt verwachten als je bij Derks & Derks werkt zijn de nodige borrels, de gezamenlijke lunch, het kerstdiner in stijl, het jaarlijkse beachvolleybal event en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/22-043-DD naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Pieter via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.