vacature overig

Computer Systems Validation Engineer

Offer
  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment till at least February
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim

 

Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Oss.

 

Position

Our customer is planning to modify a large amount of their automation systems to comply with the ERMD requirements (Enterprise Resilience Modernization and Data Integrity). To accomplish this, several project teams have been set up to determine the project scope to upgrade or replace the automation. For one of these projects we are looking for a Computer Systems Validation Engineer. In this role you will be responsible for compliance with the ERMD requirements and the validated state. Interpretation of the compliance will be agreed with the Quality Officer.

 

Profile
  • at least 5 year experience with validation in Life Science / pharma
  • proactive and result oriented team player
  • familiar with process Automation
  • experience with writing a Qualification Plan, Requirement Specifications, User Acceptance test protocol and Qualification Report

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by Email, with reference to DT/18-138-DD , to Djamila Hagemans: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Djamila Hagemans at number +31 (0)33 472 80 87.

 

An individual assessment may be part of the selection procedure.

 

Our Client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

 

Apply directly

If this is not quite the position you are seeking, please check https://www.derksenderks.nl/vacatures for other interesting jobs!

General Manager Refractiechirurgie

Aanbod
  • commerciële pioniersrol met een hoge mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • mede vormgeven aan de toekomst van dit succesvolle bedrijf;
  • samenwerken met een team van gedreven en gemotiveerde professionals;
  • werkelijk het verschil kunnen maken binnen de gezondheidszorg;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Bergman Clinics is de grootste speler voor planbare medische zorg in Nederland. Op meer dan twintig locaties wordt zorg verleend aan meer dan 85.000 cliënten per jaar. Bergman Clinics wil een belangrijke bijdrage leveren aan het op langere termijn betaalbaar, toegankelijk en hoogwaardig maken van de medische zorg in Nederland. Het verbeteren van haar kwaliteit en doelmatigheid zien zij als een permanent proces. De visie van Bergman laat zich samenvatten in drie woorden: Focus, Aandacht, Resultaat.

De focusgebieden van Bergman Clinics zijn:

  • bewegen (orthopedie);
  • ogen;
  • huid;
  • vrouw;
  • maag en darm;
  • hart.

Het focusgebied Ogen bestaat uit zowel verzekerde als niet-verzekerde zorg (Refractiechirurgie). In haar continue streven naar het verbeteren van kwaliteit en doelmatigheid, heeft Bergman besloten om de niet-verzekerde zorg aan te gaan sturen als een zelfstandige unit binnen de divisie Ogen. Deze beslissing is in lijn met de ambitie van Bergman om zich in Nederland te blijven onderscheiden met het leveren van de best mogelijke medische zorg, waarbij de cliënt in alle opzichten centraal staat. Voor het succesvol positioneren, aansturen en verder uitbouwen van de Refractiechirurgie-activiteiten zijn wij op zoek naar een commerciële, ondernemende, ambitieuze en mensgerichte General Manager Refractiechirurgie.

Functie

In de functie van General Manager Refractiechirurgie rapporteer je aan de directie en krijg je als belangrijkste doelstelling de commerciële oogzorgactiviteiten (ooglaseren en lensimplantaties) opnieuw in de markt te positioneren. Daarnaast is je doelstelling de conversie te verhogen en te zorgen dat de dagelijkse gang van zaken op de vestigingen vlekkeloos verloopt. Het is de ambitie om te zorgen dat het aantal locaties waar commerciële oogzorg wordt aangeboden wordt uitgebouwd.

Voor deze functie zijn wij op zoek naar een businessbouwer en commerciant in hart en nieren, die de bestaande refractiebusiness binnen Bergman Clinics duurzaam laat groeien op zowel omzet als resultaat.

We zoeken iemand die op basis van marktinformatie, branchekennis en zijn/haar netwerk, continu op de bal zit om een optimale propositie voor cliënten aan te bieden. Je herkent kansen in de markt en weet hier ook direct op in te spelen. Je neemt hiervoor verantwoordelijkheid en hebt de slagkracht om werkelijk het verschil te maken. Anderzijds heb je de expertise en competenties om op effectieve wijze intern de organisatie zo te organiseren dat dagelijks processen vlekkeloos en zo efficiënt als mogelijk verlopen. In het kort: een stevige positie waarin je stem en visie gehoord worden, je de divisie inspireert tot het elke dag beter willen doen en je een voorbeeld bent voor de gehele organisatie.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • minimaal 6 jaar commerciële werkervaring;
  • peoplemanager, ervaring met het aansturen en/of coachen van mensen;
  • ervaring met het optimaliseren van werkprocessen met oog voor de zachte kant;
  • aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van een formulestrategie;
  • ondernemend, commercieel gedreven, energiek, mensen-mens en overtuigingskracht.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer

WS/018-057-DD, naar Wouter Schepers, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Wouter Schepers via 033 – 4728087.

 

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

 

Consultant Werving & Selectie Life Sciences

Aanbod
  • Gerenommeerd bureau binnen Life Sciences Nederland;
  • In 2017 nummer 1 zakelijke dienstverlening Nederland (Management Team, 14-12-17);
  • brede dienstverlening (werving, selectie, assessment, HR oplossingen);
  • ontplooiingsmogelijkheden;
  • zelfstandige rol in een open, toekomstgericht, efficiënt team;
  • toegevoegde waarde leveren;
  • de leukste, boeiendste, mooiste klantenkring mogelijk;
  • werken vanuit het centrum van Nederland in het hart van de gezondheidszorg;
  • prima primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Derks & Derks B.V. is een onafhankelijk strategisch HR adviesbureau in Amersfoort, dat zich richt op advisering en dienstverlening bij de in-, door- en uitstroom van personeel. Onze diensten zijn werving, selectie, detachering, interim, assessment, coaching, loopbaanbegeleiding/outplacement en arbeidspsychologisch onderzoek. Onze activiteiten vinden voornamelijk plaats in de gezondheidszorg en in de farmaceutische, medische en voedingsmiddelenbranches. Wij bemiddelen in functies vanaf hbo-niveau. Onze cultuur is hands-on, klantgericht, ethisch, informeel en betrokken.  Derks & Derks voegt toe. Onze zusterorganisaties Masterclass NieuweZorg 3.0, de vacaturesite FMFvacatures, de Leergang Industriele Farmacie en onze wereldwijde partnerorganisatie Inrals zijn daarvan de bekendste voorbeelden. We willen en doen daadwerkelijk méér!

Het team werving & selectie (zowel vast als interim) is binnen genoemde branches uitermate succesvol en zoekt een of meer getalenteerde consultant(s) die als tweede natuur net dat stapje extra zet(ten) om de klant én de kandidaat optimaal te bedienen. Je realiseert niet alleen de perfecte match tussen betrokkenen maar volgt de door jou bemiddelde professionals actief en ondersteunt de klantrelaties in brede zin.

CONSULTANT WERVING & SELECTIE vast & tijdelijk

Je bent gesprekspartner op niveau voor zowel de klantrelatie als de professionals die je adviseert in hun carrière. Natuurlijk gaat het uiteindelijk om de ‘perfect match’, in tijdelijke of vaste posities. Maar je luistert dieper en adviseert verder dan in een reguliere werving & selectie rol en bent daarmee volwaardig adviseur. In de markt vertegenwoordig je Derks & Derks met een breed pakket aan HR services, waarbij je werving & selectie activiteiten uiteraard de boventoon voeren. Er is volop ruimte om je binnen de bestaande bedrijfsactiviteiten te verdiepen of daar zelfs aan toe te voegen. Ondernemerschap in consultancy kunnen hand in hand gaan. Je pakt je rol met passie op en denkt en handelt klantgericht en pro-actief. We zijn trots op onze mooie klantenkring en onze naam in de markt en jij bent dat waard en vult daarin aan. Kortom: een zeer verantwoordelijke, zelfstandige, brede adviesrol in werving & selectie, binnen een bijzonder bureau dat meerwaarde leveren niet alleen predikt maar ook concreet doet.

Profiel
  • een uitgebalanceerde persoonlijkheid die verantwoordelijkheid zoekt;
  • nieuwsgierig, mensgericht, commercieel denkend en handelend en iets extra’s willen betekenen;
  • academisch werk- en denkniveau;
  • minimaal 2 jaar ervaring in arbeidsbemiddeling;
  • affiniteit met de life science industrie geldt als pre maar is zeker geen voorwaarde voor succes;
  • sterk in het organiseren en plannen van het eigen werk;
  • in staat om nauwgezet te werken en tevens de grote lijn en deadlines te bewaken;
  • een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, o.v.v. WL/17-131-DD, naar Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je kijken op www.derksenderks.nl of bellen met Pieter van Gelderen op telefoonnummer: 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Key Accountmanager GDS (fulltime)

Aanbod
  • bijdragen aan patiëntgemak, efficiency in de zorg én bedrijfsresultaat;
  • unieke functie in het hart van de farmacie: boeiende en uiterst dynamische niche-markt;
  • commercie, netwerk, analyse: fantastische combinatie van in te zetten talent en ervaring;
  • breed en uitdagend pakket met diverse taken en verantwoordelijkheden;
  • sparringspartner voor de stakeholders in de markt;
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Aurobindo Pharma B.V. in Baarn is de succesvolle Nederlandse dochteronderneming van het wereldwijd toonaangevende Aurobindo Pharma Ltd. Binnen dit generieke geneesmiddelenbedrijf zijn dagelijks 18.000 medewerkers in 150 landen actief om bij te dragen aan hoogwaardige en betaalbare kwaliteit van zorg. Aurobindo biedt innovatieve farmaceutische oplossingen, vanaf de grondstoffen tot distributie en levering. Daarnaast is Aurobindo één van de grootste actieve grondstof productiebedrijven ter wereld en beschikt het over 16 eigen state-of-the-art productiefaciliteiten en een uitmuntende R&D-afdeling.

Het Benelux kantoor bevindt zich in Baarn. Hier werken ruim 50 werknemers op afdelingen als Pharmaceutical Affairs, Sales, Finance, Customer Service, Portfolio Management en Warehouse. In de Benelux ondersteunt Aurobindo apotheken, ziekenhuizen, groothandels, drogisten en apotheekhoudende huisartsen bij het verlenen van optimale patiëntenzorg. Dat doet de organisatie met een breed assortiment, gunstige commerciële voorwaarden en continue aandacht voor kwaliteit. Met persoonlijke aandacht voor de wensen en behoeften van de klant, wordt ze al vele jaren gezien als betrouwbare partner in de gezondheidszorg. Aurobindo Pharma wil graag kennismaken met een gedreven en commercieel ingestelde Key Accountmanager GDS. Een GDS (Geneesmiddel distributiesysteem) is een verpakking waarin medicijnen zijn verdeeld in eenheden per toedieningstijdstip en op naam van een individuele cliënt.

Functie

De verstrekking van geneesmiddelen via weekmedicatierollen heeft een belangrijke plaats ingenomen in de Nederlandse farmacie. Begrijpelijk, want patiënten krijgen graag op individueel niveau en zelfs op toedieningsmoment hun medicijnen aangeleverd. Bovendien wordt in de keten hiermee aan efficiency gewonnen. Het vullen van deze op individuele patiënten gerichte medicijnafleveringen wordt ook wel ‘baxteren’ genoemd. Binnen deze ontwikkeling word jij verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de grote rol die Aurobindo Pharma al op zich heeft genomen. Hierin wordt niet alleen je commercieel talent, maar in hoge mate ook jouw inzicht in deze specifieke en specialistische markt, de basis van je succes. Je werkt immers nauw samen met veel betrokkenen: onze GDS-relaties, inkoopmanagers van groothandels, collega (Key) Account Managers, de Aurobindo Pharma purchasers en planners. In deze bijzonder dynamische markt spelen ook maatschappelijke ontwikkelingen (ziektekostenverzekeraars, politieke keuzes, beschikbaarheid van medicijnen) en uiteraard ‘gunning’ een rol.

De ideale Key Accountmanager GDS overziet dit speelveld, kent de spelers en is in staat binnen dit uitdagende veld de juiste analyses te maken en adviezen te geven. Je ontwikkelt een commercieel plan voor dit belangrijke marktsegment en ziet toe op de juiste implementatie van gemaakte afspraken. Samen met collega’s, bereid je product launches voor, bezoek je de relevante businesspartners en bouw je dagelijks je efficiënte, prettige, betrouwbare en volwaardige relatie verder uit. Kortom, een unieke functie, waarin al jouw kennis van deze niche binnen de industrie met al je talenten in communicatie, analyse en businesspartnership samenkomt!

Profiel
  • minimaal een relevante commerciële hbo-opleiding;
  • aantoonbare relevante ervaring op het gebied van sales, op diverse niveaus binnen de farmaceutische bedrijfstak, bij voorkeur een sterk netwerk in het farmaceutisch groothandelskanaal;
  • minimaal 3 jaar Key Accountmanagement ervaring, waarbij je in een degelijke staat van dienst een prettige en solide business- en sparring partner geworden bent;
  • analytisch sterk: je ontwerpt mede je eigen strategische plannen en benut je analyses en inzichten om klanten met strategisch potentieel binnen te halen en groei bij bestaande klanten te realiseren;
  • je verfijnde netwerk, intern en extern, geven je input waardoor je kunt doorrekenen of nieuwe producten en andere concepten levensvatbaar zijn;
  • extravert, stabiel en je benut jouw commerciële en zeer goede communicatieve vaardigheden;
  • je bent gedreven, weet je werk goed te organiseren en je hebt een probleemoplossende aanpak;
  • je steekt graag de handen uit de mouwen binnen een enthousiast werkend team van (Key) Accountmanagers;
  • je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed en je bent in bezit van rijbewijs B.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer
WS/18-053-DD, naar Anneke den Hartog, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Anneke den Hartog via 033 – 4728087. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Senior Purchase Planner / Supply Chain talent (fulltime)

Aanbod
  • medeverantwoordelijk voor de levensader van de organisatie;
  • veel verantwoordelijkheid voor je eigen portfolio;
  • optimaal inzetten van je analytische vaardigheden, doorzettingvermogen en overtuigingskracht;
  • op de toppen van je kunnen voor betrouwbare leveringen zorgen;
  • in hectisch bedrijfsproces je hoofd koel houden en voor perfecte afhandeling zorgen;
  • vooruit denken, de markt en maatschappelijke ontwikkelingen volgen en daarop anticiperen;
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Aurobindo Pharma B.V. in Baarn is de succesvolle Nederlandse dochteronderneming van het wereldwijd toonaangevende Aurobindo Pharma Ltd. Binnen dit generieke geneesmiddelenbedrijf zijn dagelijks 18.000 medewerkers in 150 landen actief om bij te dragen aan hoogwaardige en betaalbare kwaliteit van zorg. Aurobindo biedt innovatieve farmaceutische oplossingen, vanaf de grondstoffen tot distributie en levering. Daarnaast is Aurobindo één van de grootste actieve grondstof productiebedrijven ter wereld en beschikt het over 16 eigen state-of-the-art productiefaciliteiten en een uitmuntende R&D-afdeling.

Het Benelux kantoor bevindt zich in Baarn. Hier werken ruim 50 werknemers op afdelingen als Pharmaceutical Affairs, Sales, Finance, Customer Service, Portfolio Management en Warehouse. In de Benelux ondersteunt Aurobindo apotheken, ziekenhuizen, groothandels, drogisten en apotheekhoudende huisartsen bij het verlenen van optimale patiëntenzorg. Dat doet de organisatie met een breed assortiment, gunstige commerciële voorwaarden en continue aandacht voor kwaliteit. Met persoonlijke aandacht voor de wensen en behoeften van de klant, wordt ze al vele jaren gezien als betrouwbare partner in de gezondheidszorg. Aurobindo Pharma wil graag kennismaken met een gedreven en analytisch sterke Senior Purchase Planner.

Functie

Samen met je collega’s van het purchase team zorg je ervoor dat de producten op het juiste moment en in de juiste hoeveelheid beschikbaar zijn voor de markt. Je werkt hierin uiteraard nauw samen met Commercie. Je analyseert en verwerkt de sales forecast naar logistieke doelstellingen en realiseert daarmee een optimale voorraadsituatie. Je signaleert tendensen en past, op basis van nieuwe inzichten, orders binnen jouw portefeuille aan. Vanzelfsprekend stel je de orders op, plaats en volg je deze. Ook zorg je voor het plannen van verpakkingsopdrachten bij loonverpakkers met een MPS planning. In deze complexe keten is het van groot belang dat leadtimes nagekomen worden en dat je hierin proactief handelt en betrokkenen motiveert om de afspraken na te komen. Daar hoort natuurlijk een continue monitoring van de goederenstroom van fabrikant tot vrijgifte, inclusief een adequate opvolging bij. Binnen deze sterk en snel veranderende markt neem je wijzigingen waar en handel je dusdanig dat de leveringen altijd geraliseerd worden. Je impactanalyses en concrete adviezen dragen iedere dag bij aan het resultaat van de onderneming. Om deze rol volwaardig in te vullen heb je veel binnen- en buitenlandse contacten over leveringen, klachten, naleveringen en andere ordergerelateerde vragen. Kortom, een functie waarin je met al je analytische vaardigheden, overtuigingskracht en accuratesse het verschil kunt maken voor Aurobindo Pharma én de patiënt.

Profiel
  • een afgeronde hbo-opleiding (Supply Chain gerelateerd);
  • aantoonbare meerjarige ervaring met Supply Chain planning en handelslogistiek;
  • een positieve instelling, je bent gedreven, weet je werk goed te organiseren en hebt een probleemoplossende aanpak;
  • communicatief sterk, aanhoudend, stabiel en resultaatgericht;
  • een natuurlijk talent voor en behoefte aan het maken van analyses en het doen van verbetervoorstellen;
  • zelfstartend, analytisch zeer sterk onderlegd, samenwerkingsgericht, houdt overzicht en legt gemakkelijk contact;
  • uitstekende vaardigheden in data-/spreadsheetsoftware (Excel) is een eis, goede kennis van ERP systemen, zoals Oracle, geldt als pre;
  • je hebt er zin in om je mouwen op te stropen in een hardwerkend en gezellig team, bent enthousiast, zelfstandig en gaat voor het hoogst haalbare, iedere keer opnieuw;
  • vloeiend in de Engelse en Nederlandse taal, zowel in woord als in geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/18-055-DD, naar Anneke den Hartog, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Anneke den Hartog via 033 – 4728087. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacatures research-development

Lab Specialist Quality Lv1

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-12-2019.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss. Hier worden actieve farmaceutische ingrediënten voor geneesmiddelen geproduceerd. Veiligheid en betrouwbaarheid nemen altijd de hoogste prioriteit. Veel van deze grondstoffen zijn technologische innovatieve hoogstandjes die complexe productieprocessen vereisen. De faciliteiten produceren ongeveer 100 verschillende actieve ingrediënten. Op deze site worden ongeveer 40 verschillende processtappen (zowel chemische reacties en zuiveringen) uitgevoerd via ‘batch productie’.

Functie

Als Lab Specialist Quality Lv1 maak je deel uit van de afdeling Stability and Reference Standards. Het referentiestandaarden team is verantwoordelijk voor de kwalificatie, het beheer en de uitgifte (wereldwijd) van referentiestandaarden met behulp van processen die SAP en LIMS Labvantage gestuurd zijn. Wijzigingen en afwijkingen in kwaliteit van referentiestandaarden worden successievelijk opgevolgd via Global Change Management en Quest Deviatie Management. Een goed beheer van de aanwezige apparatuur (bijv. koelkast en vriezers) is essentieel voor een goede kwaliteitsbewaking van de referentiestandaarden in opslag. Via interne en externe klanten komen (complexe) vragen binnen met betrekking tot de kwaliteit van referentiestandaarden, die voor beantwoording een gedegen (inhoudelijke) kennis vragen. Het beheer van referentiestandaarden is continu in beweging en vraagt daarom een flexibele instelling en een drive voor continue verbetering van processen.

Profiel
  • hbo-opleidingsniveau in (Analytische) Chemie, Biochemie;
  • ervaring in een functie op vergelijkbaar niveau;
  • gedegen ervaring met en kennis van GMP Quality;
  • kennis van en ervaring met SAP en LIMS Labvantage;
  • kennis van en ervaring met Global Change Management;
  • kennis van en ervaring met Deviatie Management;
  • analytisch denkvermogen en een kritische blik;
  • teamplayer, ondernemend, accuraat en klantgericht;
  • goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/18-130-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

vacature hrm

Global HR System Support Officer

Offer
  • a challenging job within a global healthcare company
  • an operational role in a international environment
  • a temporary contract till the end of March
Organization

Our relation is international active in the healthcare industry. They produce and sell there products to the international market. They are always looking for new innovative medical device products by investing in research and development. With this investments they hope to stay on top of the market. They design the product trough the eyes of the end user combined with an appealing design. The organization is always looking for improvement of there processes. Therefore they like to get in touch with a Global HR system Support Officer.

Position

As the Global HR Systems Support Officer you deliver support in administrative HR tasks and HR Data processing related to the Mergers & Acquisitions phased integration of Newly Acquired Companies into HR Systems, like Workday. It will be your responsibility to deliver support in the preparation and execution of the phased Newly Acquired Company data into Workday. You will also support in maintenance of phased Newly Acquired Company data and deliver the reports in Workday. Also you will support and maintain M&A dashboards in Workday. Furthermore you will perform regular checks on changes in systems, monitor and identify points and necessary corrections. You will deliver support in validation activities, training administrative tasks and filing HR related documentation. You will also deliver support in the implementation and realisation according to the HR M&A project plan. You will address potential process improvement solutions where applicable. Next to this you will support proactively in improvement activities in the area of Workday and/or other HR Systems and related ways of working and business processes. You will partner with the M&A HR Project Manager, M&A HR Systems Lead and the global HR Information Systems Team.

Profile
  • bachelor level combined with 1-2 years of experience
  • good understanding of Workday, Workday Reporting and executing Workday data loads
  • basic understanding of and affinity with HR systems / processes
  • effectively prioritize and execute tasks in pressurized environment and work proactively to ensure project milestones are met
  • analytical skills
  • advanced Excel skills
  • fast learner
  • accurate
  • good written and verbal communication skills
  • fluency in English
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/18-131-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

vacature sales-marketing

Rayonmanager Stomazorg

Aanbod
  • hét gezicht van de organisatie en dé gesprekspartner voor de ziekenhuizen;
  • een innovatieve werkgever met de focus op mogelijkheden en kansen;
  • een functie met realistische groeidoelstellingen;
  • ruimte voor eigen ondernemerschap met de juiste ondersteuning;
  • DMU-management bij topspeler in de ‘Home Healthcare’- markt.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een wereldspeler in de gezondheidszorg, actief in veertien landen en een betrouwbare partner voor patiënten, zorgprofessionals en verzekeraars. Het bedrijf is toegewijd aan het verbeteren van de zorg(uitkomsten), het betaalbaar houden van de zorgverlening en het verbeteren van de kwaliteit van leven van chronisch zieke patiënten. Dit wordt onder meer vormgegeven door de noodzaak van ziekenhuisbezoek terug te dringen, door behandeling in de eigen leefomgeving mogelijk te maken en medische middelen bij de patiënt thuis te bezorgen. Vanwege de groeiambities zijn wij voor onze opdrachtgever momenteel op zoek naar een Rayonmanager voor Zuidoost-Nederland, die zich gaat focussen op de dienstverlening op het gebied van stomazorg.

Functie

Als Rayonmanager Stomazorg voel jij je thuis in een ambitieuze organisatie, waar ruimte is voor ondersteuning, maar ook wordt verwacht dat je zaken zelfstandig oppakt. In deze rol zal je focus liggen op de verkoop van een dienstverlening op het gebied van stomazorg. Als Rayonmanager ben je actief in het onderhouden en bouwen van een relationeel netwerk met klanten en andere relevante relaties in het rayon Zuidoost-Nederland. Een belangrijk onderdeel van de functie is de acquisitie van nieuwe klanten (50%), evenals het beheren van de relatie en verder uitbouwen van de bestaande klanten. Daarbij versterk je de relatie met de ziekenhuizen en andere instellingen, zoals thuiszorgorganisaties waarmee reeds wordt samengewerkt. Als Rayonmanager introduceer je nieuwe zorgoplossingen/diensten in de markt. Je verzamelt en deelt informatie inzake markt- en klantontwikkelingen. Verder dien je een gedegen account- en rayonplan op te stellen, waarin je de sales- en marketingdoelstellingen van de organisatie vertaalt.

Je werkt nauw samen met onder andere de Product Manager, Category Manager en Zorgdeskundigen om invulling te geven aan de uitvoering van de gemaakte afspraken. Je bewaakt de klanttevredenheid, door het optimaliseren van processen rondom logistiek en bestellingen. Je ontwikkelt en gebruikt analyses en rapportages om alle beschikbare informatie over de klantafspraken en performance inzichtelijk te maken en waar nodig bij te sturen. Je stelt een omzet- en instroomprognose per account op en je acteert hierop.

Profiel
  • minimaal 2 jaar commerciële ervaring binnen intramurale doelgroep (farmaceutisch, healthcare of medical devices);
  • minimaal afgeronde hbo-opleiding op economisch of (para)medisch gebied;
  • kennis van en ervaring met het indicatiegebied wond-/stomazorg is een pre;
  • woonachtig in Zuidoost-Nederland;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • enthousiaste, relatiegerichte, zelfstandige en resultaatgerichte persoonlijkheid.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/18-083-DD, naar Toon Fleminks of Anneke den Hartog van Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Toon Fleminks of Anneke den Hartog via 033 – 4728087.

Een online-assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

 

vacature kwaliteit

Open sollicitatie: GxP professionals

Aanbod
  • uitdagende posities binnen verschillende life science organisaties;
  • zelfstandige en verantwoordelijke functies van uitvoerend tot strategische niveau;
  • een detacheringcontract of samenwerkingsovereenkomst van Derks en Derks Detachering voor de looptijd van de opdracht.
Bedrijf

Derks & Derks Detachering is opgericht in 2007 en uitgegroeid tot een detacheringsbureau met evidence based personeelsoplossingen voor de farmaceutische, voedingsmiddelen en medische industrie. Onze relaties zijn actief op verschillende werkvelden en bijna allemaal internationaal georiënteerd. De meeste relaties hebben een lange historie binnen Nederland. Onze relaties zijn actief op zoek naar manieren, om de kwaliteit van leven van mens of dier ter verbeteren. Onze relaties zijn met enige regelmaat op zoek naar Kwaliteit, Validatie, Regulatory of Procestechnologie professionals, daarom komen vrij graag in contact met gedreven professionals.

Functie

Als GxP professional ben je inzetbaar in de farmaceutische, voedingsmiddelen of medische industrie. Je hebt werkervaring opgedaan op het gebied van kwaliteit, validatie, regulatory of procestechnologie binnen de genoemde branches. Je bent op de hoogte van alle relevante geldende wet- en regelgeving voor de productie van geneesmiddelen, voedingsmiddelen of medische hulpmiddelen. Je bent actief geweest op uitvoerend of strategische niveau en klaar voor een nieuwe uitdaging.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • ervaring in een uitvoerende en/of leidinggevend functie;
  • ervaring binnen de farmaceutische en/of voedingsmiddelen en/of medische industrie;
  • ervaring binnen kwaliteit, validatie, regulatory en/of procestechnologie;
  • registratie als QP is een pre;
  • verantwoordelijkheidsgevoel met sterk kwaliteitsbesef;
  • teamspeler, maar zelfstandig kunnen werken;
  • uitstekende communicatief vaardigheden in de Nederlandse taal en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DO/18-005-DD, naar mevrouw Sandra van Putten van Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kunt u bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Marketing- en Communicatie Manager (fulltime)

Aanbod
  • sparringpartner voor directie en management;
  • zelf vormgeven aan de marketing en communicatie van dit groeiende en succesvolle bedrijf;
  • veel projecten, zowel intern als extern;
  • stakeholdermanagement;
  • online marketing;
  • bepalend voor het gezicht van de organisatie;
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Aurobindo Pharma B.V. in Baarn is de succesvolle Nederlandse dochteronderneming van het wereldwijd toonaangevende Aurobindo Pharma Ltd. Binnen dit generieke geneesmiddelenbedrijf zijn dagelijks 18.000 medewerkers in 150 landen actief om bij te dragen aan hoogwaardige en betaalbare kwaliteit van zorg. Aurobindo biedt innovatieve farmaceutische oplossingen, vanaf de grondstoffen tot distributie en levering. Daarnaast is Aurobindo één van de grootste actieve grondstof productiebedrijven ter wereld en beschikt het over 16 eigen state-of-the-art productiefaciliteiten en een uitmuntende R&D-afdeling.

Het Benelux kantoor bevindt zich in Baarn. Hier werken ruim 50 werknemers op afdelingen als Pharmaceutical Affairs, Sales, Finance, Customer Service, Portfolio Management en Warehouse. In de Benelux ondersteunt Aurobindo apotheken, ziekenhuizen, groothandels, drogisten en apotheekhoudende huisartsen bij het verlenen van optimale patiëntenzorg. Dat doet de organisatie met een breed assortiment, gunstige commerciële voorwaarden en continue aandacht voor kwaliteit. Met persoonlijke aandacht voor de wensen en behoeften van de klant, wordt ze al vele jaren gezien als betrouwbare partner in de gezondheidszorg.

Aurobindo Pharma wil graag kennismaken met een stevige Marketing- en Communicatie Manager, die de commerciële doelstellingen in concrete acties en plannen vertaalt en daarmee een belangrijke bijdrage levert aan het succes van de onderneming.

Functie

Jij bent dé marketing- en communicatie expert binnen Aurobindo Pharma. Op basis van de vastgestelde strategie maak je de vertaalslag naar het commercieel operationele plan en vervolgens draag je zorg voor een uitstekende uitvoering hiervan. Je adviseert directie en management, brengt alle marketing-  en communicatie uitdagingen in kaart en doet proactief verbetervoorstellen. Je draagt dus iedere dag actief bij aan het resultaat en de groei van de organisatie. Hieronder valt stakeholdermanagement, het ontwikkelen en (laten) maken van promotiemateriaal, het bewaken van de huisstijl en de online marketing en het beheer van social media (zowel B2B als B2C).

In deze rol wordt vanuit de hele organisatie een beroep gedaan op je vaardigheden op het gebied van analyse en advies voor diverse vraagstukken. Daarnaast werk je aan een veelvoud van interne en externe projecten. Deze brede, veelvragende, uitdagende positie is vooralsnog een stand alone job. Dat biedt grote mogelijkheden om het op jouw manier te doen en vraagt tegelijkertijd veel van je op het vlak van zowel strategie als analyse en in de hands-on uitvoering. Een unieke kans om op diverse niveaus al je marketing en communicatie talent in te zetten!

Profiel
  • hbo+ werk- en denkniveau (afgeronde opleiding in de richting van Marketing / Commerciële Economie / Communicatie);
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • goede communicatieve vaardigheden;
  • na de analyse ook de concrete uitvoering, veelal in samenwerking met het commerciële team, op je nemen;
  • affiniteit met online marketing en aantoonbare ervaring met de rol van online marketing in een Benelux organisatie;
  • kennis en inzicht van online marketing methoden;
  • de (interne en externe) stakeholders echt zien en draagvlak creëeren om je doelen te behalen;
  • in staat om niet alleen de analyses te maken, maar ook de omgeving en context waarin deze cijfers ontstaan, te doorgronden;
  • je bent analytisch, ondernemend, zelfstartend, creatief, houdt graag meerdere ballen in de lucht en weet de juiste prioriteiten te stellen;
  • je werkt veel samen met collega’s, maar zoekt ook graag zaken tot de bodem uit;
  • vloeiend in de Engelse en Nederlandse taal, zowel in woord als in geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/18-054-DD, naar Anneke den Hartog, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Anneke den Hartog via 033 – 4728087. Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.