Senior Accountmanager Zorgverkoop

Aanbod
  • strategische positie bij een toonaangevende zorgorganisatie in de regio;
  • in- en extern richting geven aan een toekomstbestendig zorgverkoopbeleid;
  • met een gemotiveerd team samenwerken binnen een complex en dynamisch speelveld;
  • verbinder richting interne en externe stakeholders;
  • hybride werken met regie op eigen agenda;
  • arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 cao GGZ, maximaal € 90.700,- bruto per jaar.
Functie

Als Senior Accountmanager Zorgverkoop bij Dimence Groep heb je een belangrijke rol in het gehele proces van zorgcontractering. Samen met je twee collega Zorgverkopers ontwikkel je een verkoopbeleid dat aansluit bij de strategische doelstellingen en de lange termijnvisie van Dimence Groep. Verdeeld over drie regio’s draag je gezamenlijk zorg voor de juiste afspraken met financiers en stakeholders binnen zowel de WLZ, ZVW, de Jeugdwet en de WMO. Je stelt proposities op, vertaalt dit naar verkoopstrategieën, zorgt voor een goede follow-up en realiseert zo goede lange termijn contractafspraken in een snel veranderende markt. Daarnaast ben je het gezicht van de Dimence Groep tijdens gesprekken met de financiers. Jij weet de verschillende belangen te wegen en weerstanden te overbruggen. Voor Dimence Groep staan de belangen van cliënten voorop. Voor hen maak je contractafspraken met een goede balans tussen toegankelijkheid, betaalbaarheid en kwaliteit van zorg. Je werkt nauw samen met betrokken en gedreven collega’s en bent direct betrokken bij de transformatieplannen waarmee Dimence Groep nog beter moet kunnen anticiperen op de complexe zorgcontext en alle actuele ontwikkelingen die spelen zoals het integraal zorgakkoord, toenemende samenwerking tussen de GGZ en het sociaal domein, duurzaamheid, bekostigingsvraagstukken en technologische innovaties.

Wil jij werken bij dé GGZ-organisatie in de regio Zwolle-Deventer-Almelo en bijdragen aan goede zorg voor meer dan 50.000 cliënten? Reageer dan snel en wij vertellen je meer over deze unieke positie binnen Zorgverkoop.

Profiel
  • afgeronde opleiding op wo-niveau;
  • minimaal 4 jaar ervaring in een soortgelijke rol;
  • kennis van en enthousiasme over het werkveld van de GGZ;
  • energieke verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van een netwerk;
  • strategisch sterk, visie op de lange termijn (verkoop) strategie van de organisatie;
  • proactief, transparant, flexibel en betrokken.
Organisatie

Dimence Groep is de grootste GGZ aanbieder in Overijssel en biedt ondersteuning, begeleiding en behandeling in welzijnswerk, maatschappelijk werk, basis-GGZ, jeugd-GGZ, specialistische en forensische zorg in de regio. Dimence Groep heeft een belangrijke rol binnen de zorg-samenwerkingsverbanden in de regio en streeft een mentaal veerkrachtige wereld na waarin mensen elkaar helpen, met uitdagingen om kunnen gaan en voorkomen wordt dat steeds meer mensen mentaal uit evenwicht raken. Bij Dimence Groep werken in totaal 2800 medewerkers en 1500 vrijwilligers aan het vergroten van de mentale veerkracht van in totaal meer dan 50.000 cliënten.

Als Senior Accountmanager Zorgverkoop maak je onderdeel uit van de Afdeling Control, Financiën en Informatievoorzieningen (CF&I) gevestigd in Deventer op het Brinkgreven terrein, waar ook verschillende locaties zijn die zorg bieden. Binnen de dienst werk je nauw samen met twee andere collega’s verantwoordelijk voor Zorgverkoop, een Data-Analist, een Contractmanager en collega’s van de afdeling Control en Opbrengstverantwoording.

Reactie

Geïnteresseerd? Leuk!

Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-326-DD naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Karin via +31 (0)6 51103975.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-KH1
Derks Vacature HRM

Manager Hartkatheterisatiekamers

Aanbod
  • uitdagende functie in de zorg;
  • contract voor 28-32 uur per week van Derks & Derks Detachering;
  • tijdelijke aanstelling voor 9-12 maanden.

 

Functie

Als Manager Hartkatheterisatiekamers (HCK) geef je leiding aan een team van ongeveer 45 professionals binnen een van de meest innovatieve afdelingen van het ziekenhuis. De afdeling speelt een cruciale rol in interventiecardiologie en elektrofysiologie, met vijf moderne hartkatheterisatiekamers.

In deze rol bewaak en verbeter je de kwaliteit en efficiëntie van patiëntenzorg, personeelszorg en opleidingen. Je creëert een veilige werkomgeving waarin medewerkers optimaal kunnen presteren en zich gehoord voelen.

Daarnaast leid je innovatieve verbeterprojecten en bevorder je samenwerking binnen het Hartcentrum.

Je bent een verbindende schakel tussen het team en het management en speelt een sleutelrol in strategische ontwikkelingen en innovaties binnen de HCK. Kortom, een uitdagende functie waarin je impact maakt in een vooruitstrevend centrum. Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van detachering wordt ingevuld.

 

Profiel
  • hbo werk- en denkniveau met een afgeronde managementopleiding;
  • aantoonbare leidinggevende ervaring in een ziekenhuis;
  • affiniteit en ervaring met verandermanagement;
  • zichtbaar en benaderbaar voor het team, gericht op verbinding;
  • sterke gesprekspartner die draagvlak creëert en vasthoudt;
  • in staat om veranderingen projectmatig te realiseren.
 
Bedrijf

Een modern, gastvrij en topklinisch opleidingsziekenhuis in een hightech stad. Met 3800 zorgprofessionals is het ziekenhuis vooruitstrevend en altijd op zoek naar nieuwe wegen om zorg nog beter en veiliger te maken. Innovatie speelt binnen de organisatie een belangrijke rol en op tal van terreinen wordt met geavanceerde techniek en apparatuur diagnostiek en behandeling bedreven. Als lid van een landelijk samenwerkingsverband van topklinische ziekenhuizen richt het ziekenhuis zich op kwaliteitsverbetering en innovatie. Samenwerkingen met diverse organisaties, waaronder academische instellingen en technische universiteiten, versterken de zorg. Werken in dit ziekenhuis is boeiend, leerzaam en uitdagend. Het biedt een professionele werkomgeving waarin medewerkers worden gestimuleerd om zichzelf te ontwikkelen en het beste uit zichzelf te halen. Investeren in ontwikkeling, opleiding en duurzame inzetbaarheid staat centraal, zodat samen het beste voor patiënten kan worden bereikt.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV, onder vermelding van referentienummer MSP/25-027-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

#LI-AP1

Adviseur Strategie & Samenwerking

Aanbod
  • adviesrol met impact op strategische vraagstukken met volop vernieuwing, verdieping, impact en afwisseling;
  • ruimte voor persoonlijke en professionele groei en nauwe samenwerking met inspirerende collega’s;
  • werken aan meerdere uitdagende projecten en toonaangevende organisaties bezoeken in heel Nederland;
  • een werkomgeving waar jouw bijdrage direct zichtbaar is in het succes van opdrachtgevers;
  • aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket met salaris variërend van € 4.000,– tot € 6.000,– bruto per maand, een leaseauto en volop kansen voor verdere ontwikkeling en promotie.
Functie

Als Adviseur Strategie & Samenwerking krijg je de kans binnen een complex speelveld vanuit visie en denkkracht oplossingen in samenwerkingsvraagstukken voor opdrachtdrachtgevers binnen het maatschappelijk speelveld te bewerkstelligen. Je wordt verantwoordelijk voor het uitvoeren van adviesopdrachten binnen het maatschappelijk domein, bijvoorbeeld de gezondheid of bouw en infrastructuur. Je adviseert opdrachtgevers over samenwerkingsstrategieën, begeleidt samenwerkingsverbanden en draagt bij aan de doorontwikkeling van bestaande samenwerkingen. Als Adviseur Strategie & Samenwerking heb je ervaring met de vraagstukken die partijen op het gebied van samenwerken tegenkomen en wil je je daar verder in specialiseren. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband in een omgeving die zich richt op het vinden van innovatieve oplossingen en het naar een hoger niveau brengen van belangrijke samenwerkingsverbanden in Nederland.

Profiel
  • een afgeronde universitaire opleiding;
  • 2 tot 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur bij een adviesbureau;
  • ervaring met werken voor / bij organisaties in het publieke domein;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en adviesvaardigheden;
  • ervaring met stakeholdermanagement en affiniteit met politieke besluitvormingsprocessen;
  • drive en persoonlijkheid om zaken te veranderen.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een toonaangevende adviesorganisatie in Nederland en gespecialiseerd in strategische samenwerkingsvraagstukken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cve en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/24-384-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 06-12795418.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-KH1

Strategisch Zorgverkoper

Aanbod
  • sleutelpositie met verantwoordelijkheid voor de zorgverkoop van Divisie VVT;
  • impact op de strategie en positionering van toonaangevende zorgorganisatie in de regio;
  • relatiemanager met externe partners als zorgkantoren, zorgverzekeraars en gemeenten;
  • bijdragen aan persoonsgerichte en toekomstbestendige zorg voor ruim 53.000 cliënten;
  • arbeidsvoorwaarden conform FWG 65 CAO Ziekenhuizen, salaris maximaal € 94.000,– p/j;
  • flexibele rol vol dynamiek voor 32 tot 36 uur per week, hybride werken mogelijk.
Functie

Als Strategisch Zorgverkoper ben je verantwoordelijk voor de zorgverkoop van Divisie VVT van Rivas Zorggroep. In lijn met het strategisch beleid van de organisatie ontwikkel je de verkoopstrategie voor de divisie en signaleer je relevante in- en externe ontwikkelingen die daarop betrekking hebben. Samen met collega’s maak je analyses, verkoop- en jaarplannen ten behoeve van de strategisch zorgverkoop. Na afstemming met verschillende interne en externe partners regisseer je de implementatie van alle plannen en richt je de processen verder in. Je bent actief met onderhandelingen en besprekingen met financiers/externe partijen, waar  je samenwerkt met de Directeur VVT. Het onderhouden van goede lange termijn relaties met externe contacten en/of (potentiële) financiers is een belangrijk onderdeel van je rol en zowel gericht op het initiëren van contacten, als op de borging van de afspraken.

Als Strategisch Zorgverkoper werk je nauw samen met een collega Zorgverkoper en daarnaast heb je veel contact met Business Controllers, Business Information (BI)Analisten,  collega’s van Zorgadministratie en met Zorgmanagers, Directie en RvB. Je signaleert ontwikkelingen en veranderingen in wet- en regelgeving binnen de ouderenzorg, de Geriatrische revalidatiezorg (GRZ) en de Eerstelijnsverblijf (ELV). Je vertaalt dit naar acties voor de organisatie en doet concrete voorstellen en geeft adviezen voor zorgvernieuwing, innovatie en aanpassingen van het zorgportfolio in relatie tot interne, regionale en landelijke ontwikkelingen. Vanuit jouw expertise heb je impact op de organisatie brede strategie van Rivas Zorggroep en bepaal je mede hoe de organisatie er in de toekomst uit komt te zien.

Kijk jij uit naar een impactvolle rol waarbij je samenwerkt in een collegiaal team bij een zorgorganisatie in ontwikkeling? Reageer dan direct en we vertellen je graag veel meer over deze sleutelpositie!

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding, bijvoorbeeld bedrijfseconomie of gezondheidswetenschappen;
  • minimaal 2 à 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol bij een zorgorganisatie, zorgkantoor of zorgverzekeraar;
  • kennis van zorgfinanciering, bij voorkeur binnen VVT of aanverwante sector;
  • ervaring in een dynamische omgeving en met verschillende stakeholders kunnen schakelen;
  • analytisch, commercieel en organisatiesensitief;
  • maatschappelijk betrokken, communicatief vaardig en verbindend.
Organisatie

Rivas is een toonaangevende ketenorganisatie die ziekenhuiszorg, verpleeghuiszorg, wijkzorg, revalidatie en herstelzorg, (eerstelijns) paramedische zorg en dagbesteding biedt. Vanaf 1 mei heeft Rivas de organisatie opgedeeld in drie zorgdivisies: Divisie Beatrixziekenhuis, Divisie Zorgcentrale en Divisie VVT.
Als Strategisch Zorgverkoper maak je onderdeel uit van de Divisie VVT. Je rapporteert aan de Manager Decentrale Serviceorganisatie VVT, die verantwoordelijk is voor financiën, facilitaire zaken, vastgoed, businessinformatie en planning. Je werkt nauw samen met een directe collega Zorgverkoper, vormt samen het verkoopteam van de Divisie VVT en bent samen verantwoordelijk voor de zorgverkoop van de hele divisie. Rivas Zorggroep is een organisatie vol dynamiek, toonaangevend in de regio en gericht op ontwikkeling en innovatie met betrekking van zorgtransformatie, ketenzorg, inzet van AI en samenwerking met collega zorgaanbieders. Er is volop ruimte om vanuit zorgverkoop het al deze ontwikkelingen aan de slag te gaan!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-308-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-KH1

Derks vacature regulatory-affairs

Regulatory Affairs Officer

Aanbod
  • werken in een dynamische, internationale omgeving vol kansen;
  • een groeiend productportfolio binnen heel Europa;
  • zelfstandige inhoudelijke rol met veel vrijheid;
  • veel mogelijkheden om door te groeien en jezelf te ontwikkelen;
  • flexibiliteit met de optie om hybride te werken.
Functie

Als Regulatory Affairs Officer ben jij dé schakel in het voorbereiden en indienen van regelgevende documenten bij de bevoegde instanties. Je zorgt ervoor dat het bedrijf altijd aan de laatste regelgeving voldoet en werkt nauw samen met zowel interne teams als externe partners. Jij bent degene die licentievariaties, notificaties en verlengingen binnen strakke deadlines soepel laat verlopen, terwijl je scherp de voortgang bewaakt. Jij documenteert en volgt alle ingediende stukken en goedkeuringen op, waarbij je verantwoordelijk bent voor het nalezen en goedkeuren van artwork voor verpakkingsmaterialen om te zorgen dat deze voldoen aan de regels. Het opstellen van Samenvattingen van de Productkenmerken (SmPC), Patiëntenbijsluiters en etiketten volgens het QRD-formaat is ook onderdeel van je werk. Dit alles doe je in opdracht van én in nauwe samenwerking met de Regulatory Affairs Managers. Veder ondersteun je de Regulatory Affairs Managers en projectteams met jouw expertise om ervoor te zorgen dat aan alle regelgevende eisen wordt voldaan en de juiste gegevens worden gegenereerd. Tot slot zorg je ervoor dat je altijd op de hoogte blijft van de nieuwste nationale en internationale wetgeving en richtlijnen, en houd je de archieven van Regulatory Affairs netjes bij, zowel fysiek als elektronisch. Kortom, in deze uitdagende rol werk je nauw samen met de Regulatory Affairs Managers en ben jij de drijvende kracht achter de naleving van de regelgeving, waarbij je een directe impact hebt op het succes van het bedrijf!

Profiel
  • master in Farmacie, Gezondheidszorg, Life Sciences of gerelateerde vakgebieden;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in een internationale omgeving;
  • uitstekende plannings- en tijdmanagementvaardigheden;
  • proactieve werkhouding;
  • goede kennis van relevante Europese richtlijnen, toepasselijke wet- en regelgeving;
  • vloeiende communicatievaardigheden in zowel Nederlands als Engels (schriftelijk en mondeling).
Bedrijf

Onze klant is een toonaangevende, onafhankelijke Europese speler op het gebied van OTC-producten, gespecialiseerd in de ontwikkeling, productie en distributie van een breed scala aan merkproducten. Het bedrijf groeit gezond en heeft de ambitieuze doelstelling om de komende drie tot vijf jaar te verdubbelen. Dit willen ze bereiken door zowel organische groei als door het betreden van nieuwe categorieën en markten via strategische overnames. Onze klant werkt op een ondernemende manier, met sterke lokale verantwoordelijkheden, en bouwt aan een krachtige ‘global local’ cultuur. Dit zorgt ervoor dat ze met snelheid en flexibiliteit kunnen opereren. Er heerst een sterke daadkrachtige energie door de hele organisatie. De (hoofd)afdeling van registratie is gevestigd in Nederland en leidt een team dat verspreid is over verschillende Europese landen. In Diemen bevinden zich twee Regulatory Affairs Managers en een Head of Regulatory Affairs. Deze locatie huisvest internationale afdelingen, marketing- en verkoopteams, evenals een fabriek. Om het team verder uit te breiden, is onze klant op zoek naar een nieuwe Regulatory Affairs Officer voor het kantoor in Diemen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-306-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

 

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

#LI-DH1
Derks Vacature HRM

Teamleider Afdeling Chirurgie

Aanbod
  • uitdagende functie in de zorg;
  • contract voor 28 uur per week van Derks & Derks Detachering;
  • bruto maandsalaris tot € 5.084,- conform FWG 55 cao Ziekenhuizen;
  • aanstelling van 01-02-2025 t/m 31-08-2025.

 

Functie

Als Teamleider voor de afdeling Chirurgie ben je verantwoordelijk voor het aansturen van een professioneel team verpleegkundigen en ondersteunende medewerkers. Je bewaakt de kwaliteit van zorg en bevordert een veilige, patiëntgerichte werkomgeving. In samenwerking met het medisch team zorg je ervoor dat processen optimaal verlopen en dat de zorgprestaties voldoen aan de hoge standaarden.

Je biedt ondersteuning en coaching aan je team, signaleert verbeterpunten en implementeert innovatieve oplossingen. Dankzij jouw leiderschap weet je een sfeer te creëren waarin medewerkers zich gewaardeerd en gemotiveerd voelen.

Kortom, een veelzijdige en uitdagende functie in een topklinisch opleidingsziekenhuis waar kwaliteit en samenwerking centraal staan.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van detachering wordt ingevuld.

 

Profiel
  • leidinggevende ervaring in een vergelijkbare setting;
  • kennis van en ervaring met kwaliteits- en procesmanagement;
  • uitstekende communicatieve en coachende vaardigheden;
  • flexibel en stressbestendig in een dynamische werkomgeving;
  • proactieve instelling en gericht op samenwerking.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een topklinsch opleidingsziekenhuis dat continu haar kwaliteit van zorg verbeterd. Er wordt nauw samengewerkt met verschillende zorgpartners in de regio om dit ook zo efficient mogelijk in te richten. Als onderdeel van de Vereniging Samenwerkende Topklinsche opleidingsziekenhuizen richten ze zich op onderwijs voor alle werknemers, wetenschappelijk onderzoek om te blijven vernieuwen en het leveren van topklinsche kwalitatief hoogwaardige zorg aan patienten. Op dit moment zijn ze voor de afdeling Chirurgie op zoek naar een Teamleider.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV, onder vermelding van referentienummer MSP/24-400-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

#LI-AP1

Derks Vacature Kwaliteit

Compliance Specialist

Offer
  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment till 31-12-2025
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim
Position

As a Compliance Specialist, you are responsible for conducting regulatory examinations and internal audits across the organization. You perform periodic compliance reviews of various departments to ensure adherence to established procedures and guidelines. Additionally, you prepare documentation of internal processes in alignment with relevant state and federal laws, regulations, statutes, and third-party compliance resources. You will develop compliance manuals and programs, design training modules, and provide training for compliance team members. Your role also includes conducting due diligence visits and risk assessments. Furthermore, you will handle non-routine tasks and manage sensitive and confidential information with discretion. In this role, you will receive guidance and support but are also expected to operate with a high degree of autonomy in meeting compliance requirements.

Profile
  • strong analytical skills and systems awareness;
  • proficient in data gathering, process mapping, and financial analysis;
  • in-depth knowledge of SOX (Sarbanes-Oxley) Compliance.
Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Boxmeer. The location has approximately 45 employees who are responsible for marketing, sales, distribution and support of the products.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-402, to Luuk Batavier: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or Whatsapp Luuk via +31651981613.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Not quite the position you are looking for? Click here for other interesting positions!

 

#LI-LB1

Derks Vacature Kwaliteit

Operationeel Quality Officer

Aanbod
  • kansen voor loopbaanontwikkeling bij een internationaal bedrijf waar je je carrière kunt laten groeien;
  • werken bij door Fortune uitgeroepen tot één van de meest bewonderde bedrijven ter wereld;
  • tijdelijke aanstelling voor 12 maanden met kans op verlenging.

 

Functie

Als Operationeel Quality Officer ligt je primaire verantwoordelijkheid bij het waarborgen van de kwaliteit en naleving van procedures door middel van documentcontrole en het verandermanagementproces. Je houdt toezicht op de juiste documentatie en implementatie van wijzigingen binnen het systeem, waardoor de organisatie up-to-date blijft en efficiënt kan werken. Daarnaast draag je bij aan het onderhoud van het kwaliteitsbeleid en de toegewezen kwaliteitssystemen, met als doel de bedrijfsdoelstellingen voor de distributieprogramma’s van Abbott Logistics te behalen.

Je coördineert QA-gerelateerde activiteiten, zoals productafwerking, batch release en warehouse-activiteiten, en zorgt ervoor dat alle processen worden uitgevoerd volgens GMP-, HACCP- en GDP-richtlijnen. Hierbij werk je samen met medewerkers en adviseer je hen over het uitvoeren van activiteiten in overeenstemming met regelgeving (zoals GMP/FDA/HACCP/MDR) en normen (zoals ISO9001 & ISO13485), om de veiligheid van het product en de patiënt te garanderen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het toezien op en coördineren van programma’s rondom pest control, housekeeping, schoonmaak en beveiliging.

In jouw rol ondersteun je het documentbeheerproces, inclusief het opstellen van QA-gerelateerde procedures en beleidslijnen, en zorg je ervoor dat deze in lijn zijn met het bedrijfsbeleid. Ook ondersteun je het trainen van medewerkers in IT-systemen die verband houden met de toegewezen kwaliteitssystemen en draag je actief bij aan het continu evalueren en verbeteren van deze systemen.

 

Profiel
  • mbo+ of hbo bachelors degree en minimaal 2-4 jaar ervaring;
  • kennis van de medische industrie;
  • ervaring met kwaliteitssystemen en kwaliteitsborging in een operationele setting;·
  • aantoonbare kennis van technieken voor het beoordelen van de kwaliteit van processen en het vermogen om anderen bij deze activiteiten te begeleiden;·
  • kennis van GDP is een pre;
  • teamplayer, flexibel en probleemoplossende vaardigheden;
  • goede samenwerkings- en communicatieve vaardigheden;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

 

Bedrijf

Abbott is een wereldleider op het gebied van de gezondheidszorg die mensen helpt een beter leven te leiden in alle levensfasen. Hun portfolio van levensveranderende technologieën omvat het hele spectrum van de gezondheidszorg, met toonaangevende bedrijven en producten op het gebied van diagnostiek, medische apparatuur, voeding en generieke merkgeneesmiddelen. Hun 109.000 werknemers bedienen mensen in meer dan 160 landen.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/24-368-DD, naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marlies via +31645316342.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

EHS Specialist

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • tijdelijke opdracht van 3 maanden
Functie

Als EHS Specialist ondersteun je de implementatie en borging van het EHS-beleid binnen de afdeling SE en andere afdelingen van OS. Je neemt deel aan periodieke safety- en SCM-overleggen en vertaalt het beleid naar concrete acties. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van afdelingsspecifieke EHS-taken, waaronder het opleiden van werkvoorbereiders en projectleiders, het beheren en uitvoeren van specifieke EHS-acties en het (mede)uitvoeren van de Risico-Inventarisatie en Evaluatie (RI&E). Daarnaast beoordeel je werkvergunningen en informeer je medewerkers over veiligheids- en gezondheidsvoorschriften. Je bewaakt de naleving van het EHS-beleid door interne inspecties te organiseren en audits te ondersteunen. Bij overtredingen signaleer je dit aan het afdelingshoofd en onderneem je actie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het presenteren van afdelingsspecifieke EHS Management Review informatie en zorg je voor de rapportage van KPI’s op het gebied van EHS. Kortom, je speelt een sleutelrol in het waarborgen van een veilige werkomgeving en bevordert de naleving van het EHS-beleid.

Het betreft een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

Profiel
  • hogere veiligheidskundige met ruime ervaring op het gebied van veiligheidsaspecten bij investeringsprojecten, zoals NEN-3140, Beoordelen van TRA’s en werkvergunningen en uitvoeren van bouwinspecties;
  • minimaal 5 jaar ervaring in de richting van Veiligheidskundige of een gerelateerd vakgebied;
  • kennis van afdelingsspecifieke aspecten van: EHS-problematiek, het interne EHS-zorgsysteem en EHS wet- en regelgeving;
  • extrovert persoon met uitstekende communicatieve eigenschappen.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten, bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Boxmeer. De locatie is met ongeveer 45 medewerkers verantwoordelijk voor de marketing, verkoop, distributie en ondersteuning van de producten.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-376-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/voor andere interessante vacatures!

 

#LI-AP1

Derks Vacature Regulatory Affairs

Regulatory Affairs Specialist

Offer
  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment for year
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim

 

Position

As a Regulatory Affairs Specialist you and your Global Regulatory Affairs (GRA) team are accountable for licensing and maintaining pharmaceutical and biological animal health products globally. GRA Biologicals is a part of this department and responsible for the biological product portfolio. You will provide state of the art dossiers, variation and renewal packages for licensing new biological products and maintenance of the existing biological product portfolio. You will also provide veterinary regulatory expertise for new product development and product maintenance to ensure that relevant regulatory requirements are understood and followed by other relevant departments. You develop regulatory strategies for new and existing biological products. You will maintain the biological portfolio in the marketplace by providing expert regulatory advice to stakeholders within and outside the company. You will develop and maintain contacts with regulatory authorities and participate in regulatory expert groups within the veterinary pharmaceutical industry association(s) to play a role in the development of future veterinary legislation and guidelines.

 

Profile
  • MSc. Degree, followed preferably by Ph.D. (or equivalent experience) in biomedical sciences (e.g. virology, bacteriology, molecular biology, veterinary sciences);
  • knowledge of or several years of experience in the (veterinary) pharmaceutical industry in the development and/or maintenance of products, and in regulatory affairs, preferably in the field of biologicals is an asset;
  • 60% on site/40% from home;
  • excellent oral and written command of the English language;
  • excellent writing skills.
Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Boxmeer. The location has approximately 45 employees who are responsible for marketing, sales, distribution, and support of the products.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-242-DD to Marlies Dingemans: info@derksenderks.nl. For more information, please call Marlies via 0334728087.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!