vacature overig

Recruitment Consultant voor vaste en tijdelijke functies (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • gunstige pensioenregeling;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

  • Masterclass NieuweZorg (verheldering en verdieping voor iedereen die meer wil betekenen voor de zorg)
  • Leergang Industriële Farmacie (praktijkgerichte professionalisering in de farmaceutische industrie)
  • FMF-vacatures (alle HBO+ vacatures in Life Sciences online beschikbaar)
  • INRALS (internationaal netwerk van werving- & selectiebureaus in Life Sciences)

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om te zorgen voor de juiste match. Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131-DD naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sandra of Pieter via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

vacature kwaliteit

QA Manager (Fulltime)

Aanbod
  • afwisselende functie met ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden;
  • werken met een jong en inhoudelijk sterk team;
  • hands-on management rol.
Bedrijf

Onze relatie ontwikkelt en produceert een breed assortiment aan voedingssupplementen, cosmetica en farmaceutische producten. De producten zijn te koop bij drogisterij- en supermarktketens binnen en buiten Europa. Het assortiment omvat meer dan duizend producten, varierend van A-merken tot private label producten.

Functie

Als QA Manager ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de producten die onze opdrachtgever produceert. Samen met je team van 4 fte draag je zorg dat de producten voldoen aan wettelijke richtlijnen, wensen en eisen van de klant en de kwaliteitseisen van de organisatie. Om dit te kunnen garanderen, houd je de ontwikkeling betreffende wetgeving en internationale richtlijnen over de productcategorieën nauwlettend in de gaten en ben je verantwoordelijk voor de incorporatie van deze ontwikkelingen in het kwaliteitssysteem van de organisatie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het inspecteren van de productie- en analysedocumenten conform procedures en het identificeren van fouten of niet-conformiteitsproblemen.

Ben jij een betrouwbare en nauwkeurige kwaliteitsprofessional, die op een natuurlijke manier een coördinerende rol aanneemt? Vind jij het leuk om met diverse afdeling te communiceren en bruggen te slaan? Hou jij ervan je handen uit de mouwen te steken en met je voeten in de klei te staan? Dan is dit wellicht de ideale vervolgstap voor jou!

Profiel
  • minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • bewezen ervaring als QA Manager binnen een vergelijkbare productieorganisatie (voeding, farmacie, cosmectica, medische hulpmiddelen);
  • kennis en ervaring met EU-GMP en andere kwaliteitssystemen zoals ISO 13485, ISO 22716 en BRC;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • persoonskenmerken: planmatig sterk, leiderschapskwaliteiten, klantgericht, communicatief vaardig, kwaliteitsgericht, nauwkeurig, veranderingsgericht, besluitvaardig en resultaatgericht.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/20-063-DD, naar Anneke Aangeenbrug, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Anneke Aangeenbrug via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Hoofd Ziekenhuisapotheek

Aanbod

  • invloedrijke positie met breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • uitdagende veranderopdracht naar een integrale ziekenhuisapotheek;
  • verantwoordelijk voor de aansturing van 250 fte;
  • maakt onderdeel uit van medische staf van top klinisch ziekenhuis;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.

Bedrijf

Het Albert Schweitzer ziekenhuis is een modern en vooruitstrevend ziekenhuis met locaties in Dordrecht, Zwijndrecht en Sliedrecht, en een buitenpolikliniek in Ridderkerk. De organisatie telt 250 medisch specialisten en een kleine 4.000 medewerkers en maakt deel uit van de Samenwerkende Topklinische opleidings Ziekenhuizen(STZ). Dat betekent dat er in het ziekenhuis en de apotheek talent opgeleid wordt en dat de organisatie zich onderscheidt met patiëntgericht wetenschappelijk onderzoek en hoogwaardige zorg. Het ASz werkt intensief samen met zorgverleners en ziekenhuizen in de regio, zoals het Amphiaziekenhuis, Bravis en Rivas.

Het Albert Schweitzer ziekenhuis heeft bij de oprichting een visie ontwikkeld die nog altijd richtinggevend is voor strategie en beleid: “Zorg met hoofd, hart en ziel”. In de ambities van het ziekenhuis wordt integraal gedacht en vormen de wensen en belangen van de patiënt altijd het uitgangspunt. De apotheek vormt een belangrijk onderdeel in de patiëntenzorg van het ASz en er is een substantieel deel van het ziekenhuisbudget mee gemoeid. De ziekenhuisapotheek bestaat uit de klinische ziekenhuisapotheek en de poliklinische apotheek. Daarbij heeft het ASz in samenwerking met het Amphia Ziekenhuis een succesvolle eigen productie apotheek A+ die ook andere zorgverleners bedient.

Besloten is om de ziekenhuis-en poli-apotheek te integreren tot één ziekenhuisapotheek die het totale pallet van farmaceutische zorg levert, onafhankelijk van waar de patiënt zich bevindt. Het gaat om een organisatie ‘in wording’. Een Farmaceutisch Integratie Team, bestaande uit ziekenhuis-en poliapothekers, denkt na over de gewenste toekomstige inrichting, de voordelen in kwaliteit en bedrijfsvoering en de uitdagingen voor integratie. De nieuwe integrale ziekenhuisapotheek wordt geleid door een duaal bestuur, bestaande uit een Hoofd Ziekenhuisapotheek en een Bedrijfskundig Manager.

Functie

Het Hoofd Ziekenhuisapotheek en de Bedrijfskundig Manager zijn als collegiaal bestuur verantwoordelijk voor de integrale ziekenhuisapotheek en haar taken en verantwoordelijkheden. Het Hoofd Ziekenhuisapotheek is eindverantwoordelijk op inhoud voor kwalitatief hoogwaardige farmaceutische zorg en een klantgerichte dienstverlening. Dit gaat om inkoop, bereiding, distributie, poliklinische apotheken, laboratorium en productie. Het Hoofd Ziekenhuisapotheek is direct leidinggevende van de apothekers en tevens meewerkend ziekenhuisapotheker. Hij/zij stuurt in beleid, uitvoering en management op kwaliteit, patiëntveiligheid en patiënttevredenheid. Intensieve samenwerking wordt gevraagd, zowel met de Bedrijfskundig Manager, als met de stakeholders binnen de eigen afdeling, in het ziekenhuis en in de zorgketen. Het Hoofd Ziekenhuisapotheek is samen met de Bedrijfskundig Manager verantwoordelijk voor een voorspoedige implementatie van de nieuwe organisatiestructuur, inclusief bijhorende processen en (samen)werk afspraken.

De unieke kwaliteiten van de poliklinische apotheek en de ziekenhuisapotheek worden hierbij benut en gedeeld. Respect en leren van elkaar staan hoog in het vaandel. Het Hoofd Ziekenhuisapotheek rapporteert direct aan de Raad van bestuur.

Profiel

  • brede ervaring en een hoog ambitieniveau op alle onderdelen van de ziekenhuisfarmacie;
  • geregistreerd ziekenhuisapotheker, minimaal 10 jaar ervaring als apotheker;
  • minimaal vijf jaar leidinggevende ervaring;
  • als leidinggevende stevig en verbindend;
  • v.k.-ervaring met inkoop, zorgverzekeraars en leveranciers;
  • v.k.-ervaring in een omgeving waar de klinische en poliklinische farmaceutische zorg geïntegreerd aangeboden wordt;
  • ervaring met afstemming, overleg, onderhandeling en stakeholdermanagement;
  • visie op de toekomst van de ziekenhuisfarmacie;
  • bedrijfsmatig inzicht (personeel, organisatie, financiën).

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-040-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087 of 06-12795418

Voor de werving van deze positie werken wij nauw samen met Ebbinge. Een referentieonderzoek en assessment kunnen deel uitmaken van het selectieproces.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Associate Director Regulatory Affairs

Offer

  • a diverse job at a global pharmaceutical company
  • an interesting job because of the international contacts
  • a temporary contract for 6 months, with the possibility to extend

Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located in Leiden but has tight lines all around the world. The organisation is looking for a highly experienced Associate Director Regulatory Affairs Manager.

Position

As an Associate Director Regulatory Affairs you will be responsible to ensure strategic and operational alignment of RA activities with other functional departments in AP-MENA/SSA and ensure adequate planning and resources to adhere to the targets defined in the Business (Review) Meetings. You will make sure that Regulatory Affairs Managers in AP-MENA/SSA prepare (tailoring for local submission), dispatch to agents and business partners and ensure submission to local authorities and maintain as directed by RAE. You will make sure that Marketing Authorization Applications (MAA) are made according to current legislation, in order to obtain and maintain marketing authorizations in the geographical business area of AP MENA/SSA. This is directly linked to the strategic business obligations of the affiliate to the European objective. You will support the Regulatory Affairs and Quality Director in overall quality improvement and assurance and management of the regulatory group. Together with the Manager you will also have specific regional and product responsibilities and tasks (RAM responsibility). In this position you will work in a small team and report to the director of RA of the MENA/SSA.

Profile

  • Master degree in pharmacy, chemistry of (medical) Biology preferred
  • at least 5 years‘ experience with international RA activities in the pharmaceutical industry
  • preferable additional team leader or project leader experience
  • experience in working in multidisciplinary teams
  • ability to work with well-organized project management, result oriented and working under pressure
  • excellent communication and writing skills (advise, convince, negotiate, listen, coach, present and edit)
  • coaching skills and capability to lead an experts team, with experts working at various levels & experience
  • relatively high abstraction level, to be able to switch to required levels and stand-points
  • ability to generate a realistic work-planning, derived from a vast number of data and information
  • good communication skills (positive & constructive attitude, desire and ability to work in multidisciplinary / international teams)
  • good knowledge of the regulatory rules, guidance and institutes in MENA/SSA territory
  • adequate knowledge to work with information technology systems (e.g. Windows, MS Office and Dbases)
  • Fluent in English language, both spoken and written

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-059-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not the job you are looking for? Please visit www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures for other challenging positions in pharma, food and medical.

vacature overig

A&O Recruitment Consultant (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Recruitment Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om vanuit een grondige analyse te zorgen voor de juiste match tussen onze klanten en kandidaten.

Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • een afgeronde wo opleiding in (Arbeids- en Organisatie)psychologie;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131 naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Pieter of Sandra via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

International QA Auditor

Offer
  • a position within a strongly growing, international company
  • diversified job: cooperation with other departments and a lot of different customers
  • international travelling (50%)
  • working for a company with a family culture and a strong team spirit
Organisation

Our client is a global organisation in de field of Supply Chain Services. The company is active in more than 200 countries around the world on a daily basis, and in the Netherlands it is one of the top logistics service providers. In the United States, the healthcare division has acquired a solid market position in de provision of services to companies in the pharmaceutical, medical device and biotech industries. In 2009 the logistics campus of this company started in Limburg, from which the European Healthcare market is further approached. They are growing rapidly: nowadays, they have three different locations and approximately 500 employees in total. Since they will continue to grow, our client is looking for expansion of the healthcare team. Therefore, they are looking for a QA Auditor.

Position

The Healthcare Quality Assurance (QA) Auditor conducts audits of the Healthcare Compliance Distribution locations and supports functions including processes and internal controls. You are responsible for audit preparation, historical trend analysis and risk assessment, execution of the audit, trending of results, and reporting the results to the Sr. QA Management Team and internal customers. You will assist in the management of the overall Global Healthcare Compliance QA Audit Program. In this position you will travel domestically and internationally on a regular basis. Other responsibilities are, amongst others but not limited to: performing internal audits/inspections of Healthcare Distribution Centers, FSLs, and supporting functions within the Global Logistic Distribution Network; reviewing site results and backup to ensure complete and proper documentation is provided; reviewing established controls to verify they are effectively controlling the process; documenting and communicating findings and action plans to provide as reference for Sr. QA Management; and managing the reviews of audit related policies, procedures, regulations, and specific work instructions with internal and external clients to determine specialized requirements and to ensure compliance to the Global Healthcare Compliance Program. You will report to the Senior QA Manager in the United States.

Profile
  • Sc. degree in life sciences (pharmacy or food is preferred)
  • previous experience auditing in GMP/GDP/ISO Healthcare Environment
  • strong understanding and experience working with the various components of Quality Management Systems & GDP/GMP requirements
  • experience with ISO 13485 is an advantage
  • legal, regulatory and compliance knowledge and technical writing skills
  • detail oriented, motivated and takes initiative
  • good knowledge of English; multilingual in Spanish, Portuguese, Polish, Italian and/or Mandarin is an advantage
  • willingness to travel 50-60% within EU, Asia and US
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/18-115-DD, to Tim van Loon: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Tim van Loon at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Interimmanager Healthcare

Uitdagende veranderopdrachten binnen Healthcare die vragen om een ervaren interimmanager met een persoonlijke benadering, een toekomstgerichte visie en een bedrijfsmatige blik.

Aanbod

  • posities op management- en directieniveau binnen Healthcare;
  • opdrachtgevers als ziekenhuizen, instellingen en ZBC’s;
  • verantwoordelijkheid voor de aansturing van een team of afdeling;
  • afwisselende functies met vaak een directe invloed op strategisch niveau;
  • interim ervaring binnen Healthcare is vereist;

Bedrijf

Wij zijn continu op zoek naar ervaren interimmanagers die een expertise hebben opgebouwd in veranderopdrachten binnen Healthcare. Onze opdrachtgevers zijn ziekenhuizen, ZBC’s en overige zorginstellingen waarmee wij samenwerken. Deze interim vacatures komen enerzijds beschikbaar vanwege het binnen korte termijn vacant komen van een management- of directiepositie, anderzijds doordat er binnen de organisatie een veranderopdracht geformuleerd wordt. Om snel aan de vragen van onze opdrachtgevers te kunnen beantwoorden komen wij graag in contact met ervaren interimmanagers die beschikken over een persoonlijke benadering, een toekomstgerichte visie en een bedrijfsmatige blik.

Derks & Derks is gespecialiseerd in de bemiddeling en ontwikkeling van professionals die actief zijn binnen de Healthcare sector. Vanuit onze kennis en expertise ondersteunen we opdrachtgevers uit het hele spectrum van de zorg. Door verder te kijken dan alleen de zorginstellingen zelf, maar daar ook ziektekostenverzekeraars, leveranciers en overheidsorganisaties bij te betrekken overzien wij de markt en denken we in ons advies breed met je mee. Actuele thema’s en ontwikkelingen binnen Healthcare komen uitgebreid aan de orde in de Masterclass NieuweZorg die wij jaarlijks organiseren voor op innovatie gerichte en gedreven professionals actief op management- en directieniveau in de zorg.

Functie

Als Interimmanager heb je een verantwoordelijke en afwisselende functie. De zwaarte van de managementrol en scope van de aansturing zijn afhankelijk van de organisatie (ziekenhuis dan wel instelling) en het managementniveau (operationeel dan wel directie). Bij aanvang van de opdracht wordt in samenspraak met de opdrachtgever een heldere opdracht omschrijving geformuleerd aan de hand waarvan de uitvoering plaatsvindt. Belangrijk hierbij is of het een veranderopdracht betreft of een tijdelijke vervanging waarvoor een interimmanager wordt ingezet. Per individuele opdracht zullen wij daarover aanvullende informatie verstrekken. Om in aanmerking te komen vragen wij om op deze algemene vacature te solliciteren, zodat wij over uw contactgegevens beschikken, u op de hoogte kunnen houden over relevante opdrachten en vacatures en eventueel alvast uit kunnen nodigen voor een (online) kennismakingsgesprek.

Profiel

  • relevante opleiding op HBO of WO-niveau;
  • aantoonbare relevante interim ervaring;
  • meerdere jaren werkervaring in een management positie;
  • sterke affiniteit met de zorg is een vereiste;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en bedrijfsmatige vaardigheden;
  • stevige persoonlijkheid;
  • innovatief en omgevingsbewust;
  • analytisch sterk, gedreven en overtuigend.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DD/20-053-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 06–12795418.

Voor een specifieke opdracht kan een assessment deel uitmaken van de selectiemethode.

vacature health-economics

Zorginkoper Medisch Specialistische Zorg

Aanbod

  • uitdagende rol met breed pakket aan taken en verantwoordelijkheden;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • strategische rol met veel invloed op eigen succes;
  • werken en groeien binnen een professionele afdeling:
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • bijdragen aan kwalitatieve, toegankelijke en betaalbare zorg in Nederland.

Bedrijf

Onze opdrachtgever verzorgt de zorginkoop voor de ruim 300.000 verzekerden vanuit meerdere locaties in Nederland (regio midden en zuidwest Nederland). Het betreft een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om mee te denken en ideeën aan te dragen. Met een gedreven en professioneel team zorgt onze opdrachtgever voor kwalitatieve, toegankelijke en betaalbare zorg. Om deze ambitie ook in de toekomst te kunnen blijven verwezenlijken zijn zij op zoek naar een medior Inkoper Medisch Specialistische Zorg en een senior (strategisch) Inkoper Medisch Specialistische Zorg.

Functie

Als Inkoper MSZ ben je verantwoordelijk voor de inkoop van Medisch Specialistische Zorg voor de verzekerden van onze opdrachtgever. Hieronder vallen zorg en geneesmiddelen bij ziekenhuizen en zelfstandige behandelcentra. Jouw rol is breed: van het verkennen en analyseren van de markt, het opstellen van het inkoopbeleid tot het voeren van gesprekken en onderhandelingen. Je bent verantwoordelijk voor het inkoopproces van A tot Z. Als Zorginkoper ben je voortdurend op zoek naar de manier waarop je zorg goed in kunt kopen. Waar kun je het verschil maken? Je bent voldoende op de hoogte van alle ins en outs van jouw vakgebied om de inkoop zelfstandig uit te voeren. Natuurlijk doe je het niet helemaal alleen, maar in een team van 20 collega’s. Hard werken en gezelligheid gaan binnen dit team hand in hand. Kortom een uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een aantrekkelijke resultaatgerichte omgeving.

Profiel

  • afgeronde hbo- of wo-opleiding;
  • minimaal 3 jaar kennis van en ervaring met Medisch Specialistische Zorg;
  • cijfermatig inzicht en een strategische denkwijze;
  • stressbestendig en doortastend;
  • resultaatgericht, ondernemend en weet van aanpakken;
  • zin om uitdagende gesprekken te voeren en sterk in onderhandelen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/20-032-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.