Recruitment Consultant voor vaste en tijdelijke functies (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • gunstige pensioenregeling;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

  • Masterclass NieuweZorg (verheldering en verdieping voor iedereen die meer wil betekenen voor de zorg)
  • Leergang Industriële Farmacie (praktijkgerichte professionalisering in de farmaceutische industrie)
  • FMF-vacatures (alle HBO+ vacatures in Life Sciences online beschikbaar)
  • INRALS (internationaal netwerk van werving- & selectiebureaus in Life Sciences)

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om te zorgen voor de juiste match. Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131-DD naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sandra of Pieter via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

vacature sales-marketing

Product Specialist (Cardiovasculair)

Aanbod
  • verantwoordelijk voor het noordoosten van Nederland;
  • moderne benadering van de markt;
  • onderdeel van een gedreven team op het gebied van cardiovasculair;
  • grote eigen verantwoordelijkheid, interessante doelgroep;
  • beheren, onderhouden en uitbouwen van (klant)relaties.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een wereldwijd actieve, sterke, gezonde, farmaceutische onderneming gevestigd in de regio Amsterdam. Deze imposante organisatie verzorgt innovatieve producten en services en heeft een meer dan 100 jaar oude traditie en wetenschappelijke achtergrond. Met haar innovatieve portfolio, heeft de organisatie een mooie toekomst voor zich. Binnen Europa is de organisatie in 13 landen gevestigd met ongeveer 1.300 medewerkers in totaal. Sinds eind jaren 90 bewijst de organisatie zich in Nederland. De organisatie beweegt mee met de ontwikkelingen in de zorg. Zo heeft zij zich bij de introductie van een product gericht op het leveren van meerwaarde voor patiënten en zorgverleners in de Cardiologie, middels een moderne en klantgerichte benadering. In verband met verdere upgrade hiervan, wil de organisatie haar team graag uitbreiden met een commerciële buitendienstmedewerker met sterke netwerkvaardigheden, het vermogen om te luisteren en de ambitie om bij te dragen. In deze functie zal je rapporteren aan de Salesmanager.

Functie

Als Product Specialist werk je binnen jouw rayon nauw samen met de Medical Science Liaison en de Key Account Manager (KAM). Samen zorg je ervoor dat het strategische plan vertaald wordt naar de markt. Je herziet en update het plan maandelijks in overleg met de KAM. Je bent in staat de belangrijkste kansen en accounts binnen je rayon in kaart te brengen. Binnen dit proces werk je effectief binnen een Key Account Management-proces, om te zorgen voor de levering van prestaties die in het teken staan van het te behalen target. Binnen je rayon draag je bij aan het behalen van de doelstellingen die zijn geformuleerd in het Key Account Plan. Daarnaast werk je effectief samen met relevante klanten en organisaties om wederzijds voordelige resultaten te bereiken. Je zorgt ervoor dat je expert bent op het gebied van de markt en de concurrenten. Daarnaast zorg je ervoor dat de zorgomgevingen behouden blijven om effectieve besluitvorming, klantbetrokkenheid en optimale prestaties over de hele linie mogelijk te maken. Je werkt verder nauw samen met alle afdelingen en belangrijke belanghebbenden via het KAM-model, om de prestaties op regionaal niveau te optimaliseren.

Profiel
  • een afgeronde bachelor (hbo) in een commerciële, farmaceutische of paramedische richting;
  • 1 tot 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen de farmaceutische industrie;
  • een netwerk binnen de cardiologen is een sterke pre;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
  • resultaatgericht, hands-on, pionier in het veld, intentie tot samenwerken, creatief en flexibel, proactief, zelfstartend en besluitvaardig.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/19-041-DD, naar Toon Fleminks of Sophie van Baalen, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Toon Fleminks of Sophie van Baalen via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Solliciteer direct

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature kwaliteit

Plant Specialist QA /QP

Offer

  • prominent role within a solid and strong pharmaceutical company
  • a great opportunity to be part of a growing company
  • responsible role within the QA department
  • work on your own development with valuable opportunities to broaden your experience and maximize your potential
  • attractive benefits package

Organisation

Our client is an innovative, global pharmaceutical organisation, with presence in approximately 100 countries worldwide. Our client is science orientated and challenges itself in being a dedicated entrepreneurial in Pharma. At their location in The Netherlands, medicines are labelled, packed and distributed to various countries around the world. Within the organisation more than 600 professionals work together to maintain the high quality of their products, which will be distributed to the rest of Europe. Because of internal movements the organisation is looking for an experienced Plant Specialist QA/QP.

Position

In this role you will act as Qualified Person. You will be responsible for releasing finished drug product lots while ensuring compliance with the requirements of the marketing authorisation and good manufacturing practices. As a Plan Specialist QA/QP, you will provide guidance and direction to Production, Maintenance & Engineering and Quality staff regarding compliance with quality standards and procedures. You will partner with production staff in performing risk analysis and the establishment of quality limits and requirements. You will own, review and approve production and plant QA related documents (e.g. SOPs, Forms, Training). Also, you will review and approve deviations and CAPA, initiate and own as needed is a responsibility. You will perform impact assessment as part of change controls impacting production or QA processes. Furthermore, you will review and approve production equipment maintenance work orders and approve test protocols before use in production. You will perform GMP compliance checks in production and participate in internal audits and lead as appropriate. Participating in regulatory inspections and partner audits is included in the position as well. You will assist in development and delivery of GMP training for QA and production staff. You will lead and participate in Plant QA related projects/global QA initiatives as needed. And you will lead and assist in various investigations as needed, as well as assist in validation activities as needed including review and approval of validation documents.

Profile

  • M.Sc. in Pharmacy, Industrial Pharmacy, Bio-engineering or comparable
  • good knowledge of Quality Assurance principles, GMP and GDP
  • thorough knowledge of the processes involved in clinical and commercial manufacturing (GMP), warehousing, supply chain, equipment engineering principles and validation
  • knowledgeable and skilled to fulfill the requirements of EU directive 2001/83/EC article 49 (Qualified Person)
  • fluent in both English and Dutch

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/19-049-DD to Vera Hudepohl : info@derksenderks.nl. For further information, please call Vera Hudepohl at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our Client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature kwaliteit

QMS Manager

Offer
  • a challenging job within a global healthcare company
  • an operational role in a international environment
  • a temporary contract till June 2020
Organisation

Our relation is international active in the healthcare industry. They produce and sell their products to the international market. They are always looking for new innovative medical device products by investing in research and development. With this investments they hope to stay on top of the market. They design their products through the eyes of the end user combined with an appealing design. The organisation is always looking for improvement of their processes, therefore they like to get in touch with a QMS Manager.

Position

In the role as a QMS manager you provide Computer system Validation support to the E2E Program teams to ensure consistent compliance with optimization and efficiency in E2E processes. It is your main responsibility to act as a Validation Business Process Expert by acting in support of the Quality Assurance team and Q&R Business Process Owner, across the Q&R network for the E2E program. You will provide guidance, review and approval of validation deliverables including but not limited to tool Classification, Risk analysis, Part 11 assessment, Validation Plan, User Requirements Specification and Validation Summary Report. You report on status to E2E Q&R and Project management. You ensure that software applications and related infrastructures are validated for their intended use by a controlled and documented process in compliance with PMS, prior to issuance. Furthermore you participate directly as the Quality Management System Business Process Expert in the validation of applications, in integrated Landscape. Also you ensure compliance, efficiency and effectiveness of the processes within the sector, cross sectors, and at corporate. You also support setup and deployment of the Quality Management Systems along business model lines as identified by End-to-End teams. You will report to the head of the deparment.

Profile
  • Bachelor’s degree or equivalent preferably in a technical or engineering or/and IT related field(s)
  • minimum of 3-5 years of experience working in Quality Assurance / Quality Engineering / Quality Systems supporting multiple functional disciplines within a global medical (device/Pharma) industry
  • a comprehensive understanding of the diverse worldwide medical device quality regulations, including areas of device design, development, manufacture, distribution, worldwide device marketing, sales, service, and post-market surveillance
  • extensive knowledge of FDA QSR’s, ISO 13485, JPAL, China GMP’s and other worldwide Quality System Regulations
  • able to successfully communicate and educate Quality Management System regulations, policies and strategies to teams at all levels of the organization
  • knowledge of 21 CFR Part 210 , 211
  • experience in working directly with FDA/MHRA/ TGA/ ANVISA/other regulatory inspections
  • auditing experience, either in supporting or doing audits
  • awareness of Lean methodologies
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/19-126-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

vacature overig

Master Data Document Writer

Offer
  • a position to grow into or to deliver out of your experience
  • responsible for the supply chain business flows at an international project
  • a fulltime contract of 1 year, possibly longer
  • possibility to work from home or from the location in South of The Netherlands
  • temporary contract from Derks & Derks Secondment & Interim
Organisation

Our client is an international pharmaceutical company. The company’s activities comprise the development, production and sales of medicines. For the facility in Drenthe we would like to meet an enthusiastic, communicatively skilled, self-assured and performance-oriented Master Data Document Writer.

Position

As a Master Data Document Writer, you will be added to the master data team. The team is growing from a regional team into a global team. The current set of documentation requires to be rebuilt and made fit-for-purpose to the new ERP software solutions that are to be introduced over the next years.

As a Master Data Document Writer, you will support the convert of the existing documentation supplemented with collected expert knowledge (through interviews) and available technical documentation in system user (e)-documentation such as procedures, instructions and training material. You will collaborate with the master data team to get a good understanding for their work processes and translate this into useful content for end users. You ensure output is consistent across product families and output formats. All together this is a challenging job where you can grow your knowledge of the Pharma sector with enough freedom to put your own ‘stamp’ on the output. In this job you will report to the manager of the department.

Profile
  • at least a bachelor’s degree or higher education in a relevant field
  • Supply Chain knowledge
  • interviewing skills augmented with user experience review and feedback
  • understanding of software tools used to create software product documentation
  • knowledge w.r.t. Master Data Management is preferred
  • proficient English writing skills
  • good document layout skills
  • basic business process design skills
  • profound Microsoft Office solution knowledge e.g. Word, Visio, PowerPoint,
  • SAP knowledge
  • ability to plan and manage multiple tasks
  • effective time management, good presentation skill and proactive approach
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference number DT/19-123-DD to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

vacature klinisch-onderzoek

Digital Clinical Data Manager

Offer
  • a challenging job within a global healthcare company
  • an operational role in an international environment
  • a temporary contract till the beginning of December
Organisation

Our relation is international active in the healthcare industry. They produce and sell their products to the international market. They are always looking for new innovative medical device products by investing in research and development. With this investment they hope to stay on top of the market. They design the product trough the eyes of the end user combined with an appealing design. The organisation is always looking for improvement of there processes. Therefore, they like to get in touch with a Clinical Data Manager.

Position

The organisation is a new business within the venture organization. The venture is tasked with developing a new “software only” product called IntelliSpace Cognition. This new product is a class II medical device. In the position of Digital Clinical Data Manager, you will conduct source data verification by checking data for accuracy and completeness. You will optimize the collaboration between data owners and domain experts. Furthermore, you are exporting and organizing data from our product database and developing a long-term data management strategy. Reviewing and cleaning research data will also be a task in the position. You will also prepare data files for analysis in close contact with other team members and provide insightful data overviews for clinicians, researchers and software developers. Next to this you will create interfaces and dashboards to gain deeper insights into the performance of the products. In the position you will report to the manager of the department.

Profile
  • work experience or degree that supports clinical data management
  • a “go do”, self-propelling attitude to work
  • ability to interact with people in both the scientific, clinical and technical (SW) worlds
  • affinity to work with clinical data and ability to develop software independently
  • solid knowledge of at least one programming language (R or Python preferred)
  • knowledge of Postgres databases is a plus
  • knowledge of Good Clinical Practice
  • accurate and an eye for detail
  • good written and verbal English skills
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/19-124-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl.
For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

vacature techniek

Project Data Manager

Offer
  • a position to grow into or to deliver out of your experience
  • responsible for the supply chain business flows at an international project
  • a fulltime contract of 1 year, possibly longer
  • possibility to work from home or from the location in South Netherlands
  • project contract from Derks & Derks Secondment & Interim
Organisation

Our client is an international pharmaceutical company. The company’s activities comprise the development, production and sales of medicines. For the facility in Drenthe we would like to meet an enthusiastic, communicatively skilled, self-assured and performance-oriented Project Data Manager. 

Position

As a Project Data Manager you will be involved in the serialization project. The organisation uses a could bases solution to follow the products. For the products is it mandatory in many countries and the list of countries for Serialization is growing. Serialization follows strict rules prescribed by the Regulatory Authority of the Country of Sales.

The Project Data Manager will be responsible to ensure that proper data management is applied in the governance processes and data life cycle maintenance processes. You will be the pivotal point for conceptual developments and implementation of future Serialization requirements. A part of your role will be actively participating in various global Serialization initiatives, provide global perspective in Serialization decisions, data governance and management processes. The role is global in nature, collaborating with stakeholders (on business decision making level) in all regions and delivering on cross-regional responsibilities. The organisation is interested in a candidate that holds a natural interest in data governance where data standards, rules, ownership, quality, maintenance techniques, documentation and education need to be of the highest standard. You need to have a proactive attitude in knowledge collecting and sharing as well as communication. In line with this, business travel is required. Your reporting line will be to the Manager Master Data.

Profile
  • at least a bachelor’s degree or higher education in a relevant field
  • 5+ years of experience in a data management and or project management role, preferably within supply chain & manufacturing in the pharmaceutical industry
  • 3+ years of experience in coaching or managing staff
  • cemonstrated project management competences
  • prior contact with Serialization requirements would be considered a advantage
  • hands-on SAP experience gained in the Supply Chain and Master Data domain
  • ability to develop a vision to meet overall long term strategy
  • ability to work in a dynamic, volatile business environment
  • result-oriented, a key organizer and planner who clearly sets priorities
  • ability to work under pressure and manage a variable workload for the team
  • basic knowledge of GMP is preferable
  • good communication skills in the Dutch and English language
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference number DT/19-115-DD to Office@derksenderks.nl. For further information, please call Mrs. Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87. An individual assessment may be part of the selection procedure.

 

vacature kwaliteit

Senior Compliance Officer Facility Management

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot minimaal eind 2019.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Functie

Als Senior Compliance Officer Facility Management ben je verantwoordelijk dat er binnen Facility Management (FM) Nederland geacteerd wordt conform (vastgelegde) afspraken en verplichte wet- en regelgeving. Op deze manier wordt de Compliance op EHS en GxP diensten, welke worden geleverd door FM en haar partners, geborgd. Een van de hoofdtaken van de Senior Compliance Officer Facility Management is het actueel houden van de documentatie (inclusief de SOP’s) van FM en haar partners. Daarnaast zul je ervoor zorgen dat FM en haar partners getraind blijven met behulp van MyLearning conform de opgestelde trainings- en leestakenmatrix.

 

Profiel
  • universitair werk- en denkniveau (bij voorkeur Quality Management);
  • minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • kennis van Europese en Nationale Kwaliteit & EHS wet- en regelgeving;
  • brede kennis van kwaliteitssystemen;
  • minimaal Lean Six Sigma Green Belt gecertificeerd;
  • aanvullende opleidingen/cursussen sociale vaardigheden en Facility Management werkgebied;
  • affiniteit met IT-systemen;
  • resultaatgericht door doelen te stellen en hier gericht aan te werken;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/19-119-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Solliciteer direct

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

 

farma – pharmaceutical – farmacie – pharmacy – steriel – verpakkingen – productie – sterile – GMP – QA – Kwaliteit – Quality – Microbiologie – Production – Compliance – Farmaceutische – procestechnologie – chemie – richtlijnen – tijdslijnen – regulatory – wet en regelgeving – capa – correctieve – preventieve acties – pharmaceutical specialist – Subject matter Expert – continuous improvement – verbeteringen – technische – operartions – biotech – injectie – medical device – vriesdroog – manufacturing – division – geneesmiddelen – drug – logistiek – parenterale – productiefaciliteit – cleanrooms – aseptische

 

vacature kwaliteit

QA Supervisor

Aanbod
  • een uitdagende en dynamische positie bij een internationaal gerenommeerde organisatie;
  • functie met veel verantwoordelijkheden, waaronder het zelfstandig leiden van projecten;
  • de mogelijkheid om je leiderschapsvaardigheden verder te ontwikkelen.
Bedrijf

Onze relatie is een wereldwijd gerenommeerde organisatie die zich richt op de ontwikkeling, productie en marketing van vaccins en antilichamen tegen infectieziekten. Binnen de organisatie werken getalenteerde, ondernemende mensen in een dynamische cultuur waarin innovatie en een ‘can do’ mentaliteit centraal staan. Momenteel is de organisatie op zoek naar een ervaren Quality Assurance Superviosr, die zowel meewerkt als aanstuurt, het team versterkt, projecten leidt en het kwaliteitssysteem onderhoudt.

Functie

Geeft leiding aan de medewerkers door middel van: het aansturen van organisatieveranderingen; ontwikkeling en empowerment van het personeel; medewerkers in hun kracht zetten, en organisatiedoelen bereiken in combinatie met persoonlijke doelen en carrieredoelen van medewerkers. Je draag zorg voor het onderhouden van het kwaliteitssysteem, en coordineert QA activiteiten en programmas zoals audits, batch record reviews, complaints, document management en het kwaliteitsmanagementsysteem. Je draagt zorg voor de veiligheidseisen en het voldoen aan andere trainings eisen. Je monitort audits en houdt zicht op het personeel dat de audits, record review en complaints afhandelt, maar zult ook zelf op de werkvloer staan om deze werkzaamheden uit te voeren. Je staat gemakkelijk voor de groep en bent in staat om zelfstandig een project te leiden. Je traint medewerkers, draagt zorg voor de performance plans van medewerkers, en de twee-jaarlijkse reviews hierop. Daarnaast heb je een actieve rol als het gaat om het customer notification process, waarbij je ervoor zorgt dat change notifications correct gemanaged worden en de wensen van de klant altijd in ogenschouw worden genomen. Ten slotte ondersteun je verbeteringsprocessen van het huidige productiesysteem. In deze rol rapporteer je aan de QA Manager. Kortom, een veelzijdige rol bij een gerenommeerde speler met veel uitdagende verantwoordelijkheden.

Profiel
  • afgeronde hbo-opleiding;
  • 3-5 jaar ervaring in Quality Assurance;
  • ervaring met het werken met kwaliteitssystemen (ISO 9001, USDA, GLP/GMP/GDP);
  • soft skills: proactief, extravert, een sterke persoonlijkheid met leiderschapsvaardigheden;
  • communicatief vaardig, zowel in het Nederlands als in het Engels;
  • accuraat, verantwoordelijk, analytisch, gestructureerd en resultaatgericht;
  • kennis van Microsoft Office, Trackwise en Agile.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/19-023-DD, naar Anneke den Hartog info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Anneke den Hartog via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature kwaliteit

Validation Engineer

Aanbod
  • gezonde en groeiende onderneming;
  • eigen inbreng en visie op het validatiebeleid;
  • werken aan kwaliteitsbeleid binnen een uiterst complexe en internationale productieomgeving;
  • prachtig productenpakket in babyvoeding, klinische voeding, aanvullende voeding;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met kans op verlenging.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever, is één van grootste global healthcare organisaties. Ze houden zich bezig met het ontwikkelen, produceren en verkopen van voedingsmiddelen en farmaceutische producten, die zowel als voedingsmiddel, als geneesmiddel geregistreerd staan. In de groeiende productiefaciliteit in Zwolle wordt onder hoge kwaliteitseisen baby- en medicinale voeding geproduceerd, zowel in vloeibare vorm als in poedervorm. De site in Zwolle maakt een forse groei door, zowel in capaciteit als in aantal producten. Daarmee is het een van de belangrijkste sites voor Europa, waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat. De QA-afdeling is volop in ontwikkeling om het werk tot een nog hogere kwaliteit te tillen. We zijn dan ook op zoek naar een Validation Engineer die een bijdrage levert aan de kwaliteitsontwikkeling van de afdeling.

 

Functie

De QA organisatie verzorgt QA Engineering validaties en beheert wijzigingen van apparatuur en processen. Het QA Engineering team bestaat uit 4 personen en werkt nauw samen met productie en Engineering, veelal in projectverband. Het team rapporteert aan de QA Manager Design Assurance & Validatie en onderhoudt zelfstandig contact met internationale collega’s. Daarnaast houdt het team zich bezig met reviews, (her)validatie, changemanagement en risicomanagement. In de functie van Validation Engineer ben je verder verantwoordelijk voor de validatie van schoonmaak- en productieprocessen.

 

Profiel
  • minimaal afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting levensmiddelentechnologie, (bio)procestechnologie, chemie en/of techniek;
  • minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • ervaring met reviews, risicomanagement en policy beheer;
  • kennis van en ervaring met diverse validatiemethoden en technieken in een FDA /GMP gereguleerde werkomgeving;
  • ervaring met cleaning, equipement en procesvalidatie;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/19-121-DD, naar info@derksenderks.nl ter attentie van Toon Fleminks.

 

Voor meer informatie kun je bellen met Toon Fleminks op telefoonnummer: 033 – 4728087.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures voor andere interessante vacatures!