vacature overig

A&O Recruitment Consultant (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Recruitment Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om vanuit een grondige analyse te zorgen voor de juiste match tussen onze klanten en kandidaten.

Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • een afgeronde wo opleiding in (Arbeids- en Organisatie)psychologie;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131 naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Pieter of Sandra via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

vacature productie

Lab Chemist

Aanbod
  • fulltime dienverstband met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • sociaal en collegiaal team;
  • ruimte om te ontwikkelen.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een wereldwijd opererend concern dat onder andere API’s (Active Pharmaceutical Ingredients) en fijn-chemicalien produceert. Deze API’s worden gebruikt voor geneesmiddelen. De productiesite in Veenendaal telt momenteel 70 werknemers. De organisatie kenmerkt zich door grote loyaliteit onder medewerkers, en het verloop is laag. Momenteel zoeken ze op het lab een gedreven en sportieve Lab Chemist.

Functie

Als Lab Chemist ben je verantwoordelijk voor het besturen en bewaken van het productieproces. Hierbij moet je denken aan nauwkeurig werken met dure grondstoffen, compliance met voorschriften, GMP en EHS-richtlijnen, maar ook aan het doen van verbetervoorstellen. Productie bestaat uit reacties, extracties, opzuivering middels kolomchromatografie, kristallisatie, filtratie en drogen.

Je werkzaamheden bestaan uit het voorbereiden van productierondes (bijvoorbeeld het bestellen van grondstoffen en materialen en controleren of werkinstructies en batch-records aanwezig zijn) en het daadwerkelijk uitvoeren van het productieproces. Bij storingen stel je diagnoses, los je ze op en neem je voorzorgsmaatregelen om storingen in de toekomst te voorkomen (CAPA’s). Ook ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van eerstelijnsonderhoud en neem je procesmonsters voor de Quality Control afdeling. Ook het schoonmaken van de productieruimte en invoeren van gegevens in SAP, logboeken en batchformulieren behoren tot je takenpakket. Waar nodig neem je initiatief voor verbetervoorstellen.

Samengevat bestaat je werk voor 80% uit laboratoriumtaken en voor 20% uit administratieve taken. Het team bestaat momenteel uit 6 mensen.

Profiel
  • afgeronde mlo-opleiding;
  • minimaal twee jaar ervaring in een gelijksoortige functie;
  • kennis van gevaarlijke stoffen;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • kwaliteitsgericht, nauwkeurig, proactief, initiatiefrijk, flexibel, stressbestendig, gedreven en in staat om snel te schakelen.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/19-068-DD, naar Anneke den Hartog, info@derksenderks.nl.

Voor meer kun je bellen met Anneke den Hartog via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature kwaliteit

Quality Assurance and Regulatory Affairs Officer

Offer
  • challenging and responsible position
  • a lot of responsibility
  • varied range of duties
  • plenty of room for own ideas
Organisation

Our client is a medical device company which is founded in 1989 in The Netherlands. The mission of the organisation is to produce and sell copper Intrauterine Contraceptive Devices (IUD’s). This organization assures that their products may be used safely and that the products functions according to their intended use. Their product obtained the CE Marking of Conformity in 1996 and renewed it ever since. Within this organization there are short communication lines and a lot of challenging projects. They upgraded their ISO certificate at the start of 2019 and within their challenging market there are plenty of business opportunities. As part of their ambition to be successful, our client is searching for an experienced Quality Assurance and Regulatory Affairs Officer. In this position you will be part of a small team with dedicated professionals.

Position

As a Quality Assurance and Regulatory Affairs Officer you will be part of a small team who is responsible for the set-up, maintenance and improvement of the quality and regulatory required systems. These systems ensure that the company is able to fulfil the best quality and regulatory requirements for its products. In consultation with top management and experts this team will establish, implement and maintain processes for the quality management system. Together with your colleagues you will be responsible for internal and external audits, complaint handling, document control and control of records. Also, the department ensures that all employees of the organisation are aware of regulatory requirements and their impact. Furthermore, there are several other tasks like signing off all inspection related documents, initiation and implementation of corrective and preventive actions and reporting of design and quality management system changes.

Profile
  • at least a bachelor’s degree and academic experience
  • experience within the medical device industry
  • good analytical and system skills
  • excellent communication skills, both internally and externally
  • excellent language skills in English as well as in Dutch
  • driven, self-starting and collaborative
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/19-042-DD, to Tim van Loon : info@derksenderks.nl.

For further information, please call Tim van Loon at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our Client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature sales-marketing

Product Specialist (Cardiovasculair)

Aanbod
  • verantwoordelijk voor het noordoosten van Nederland;
  • moderne benadering van de markt;
  • onderdeel van een gedreven team op het gebied van cardiovasculair;
  • grote eigen verantwoordelijkheid, interessante doelgroep;
  • beheren, onderhouden en uitbouwen van (klant)relaties.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een wereldwijd actieve, sterke, gezonde, farmaceutische onderneming gevestigd in de regio Amsterdam. Deze imposante organisatie verzorgt innovatieve producten en services en heeft een meer dan 100 jaar oude traditie en wetenschappelijke achtergrond. Met haar innovatieve portfolio, heeft de organisatie een mooie toekomst voor zich. Binnen Europa is de organisatie in 13 landen gevestigd met ongeveer 1.300 medewerkers in totaal. Sinds eind jaren 90 bewijst de organisatie zich in Nederland. De organisatie beweegt mee met de ontwikkelingen in de zorg. Zo heeft zij zich bij de introductie van een product gericht op het leveren van meerwaarde voor patiënten en zorgverleners in de Cardiologie, middels een moderne en klantgerichte benadering. In verband met verdere upgrade hiervan, wil de organisatie haar team graag uitbreiden met een commerciële buitendienstmedewerker met sterke netwerkvaardigheden, het vermogen om te luisteren en de ambitie om bij te dragen. In deze functie zal je rapporteren aan de Salesmanager.

Functie

Als Product Specialist werk je binnen jouw rayon nauw samen met de Medical Science Liaison en de Key Account Manager (KAM). Samen zorg je ervoor dat het strategische plan vertaald wordt naar de markt. Je herziet en update het plan maandelijks in overleg met de KAM. Je bent in staat de belangrijkste kansen en accounts binnen je rayon in kaart te brengen. Binnen dit proces werk je effectief binnen een Key Account Management-proces, om te zorgen voor de levering van prestaties die in het teken staan van het te behalen target. Binnen je rayon draag je bij aan het behalen van de doelstellingen die zijn geformuleerd in het Key Account Plan. Daarnaast werk je effectief samen met relevante klanten en organisaties om wederzijds voordelige resultaten te bereiken. Je zorgt ervoor dat je expert bent op het gebied van de markt en de concurrenten. Daarnaast zorg je ervoor dat de zorgomgevingen behouden blijven om effectieve besluitvorming, klantbetrokkenheid en optimale prestaties over de hele linie mogelijk te maken. Je werkt verder nauw samen met alle afdelingen en belangrijke belanghebbenden via het KAM-model, om de prestaties op regionaal niveau te optimaliseren.

Profiel
  • een afgeronde bachelor (hbo) in een commerciële, farmaceutische of paramedische richting;
  • 1 tot 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen de farmaceutische industrie;
  • een netwerk binnen de cardiologen is een sterke pre;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
  • resultaatgericht, hands-on, pionier in het veld, intentie tot samenwerken, creatief en flexibel, proactief, zelfstartend en besluitvaardig.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/19-041-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

vacature regulatory-affairs

Senior Regulatory Affairs Officer

Aanbod
  • dynamische rol met een breed takenpakket;
  • jong en energiek team waarin hard werken, collegialiteit en samenwerken hand in hand gaan;
  • groeiende, internationale organisatie met doorgroeimogelijkheden.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een generieke geneesmiddelenbedrijf die innovatieve farmaceutische oplossingen biedt vanaf grondstoffen tot distributie en levering. Binnen dit generieke geneesmiddelenbedrijf zijn dagelijks 20.000 medewerkers in 150 landen actief om bij te dragen aan hoogwaardige en betaalbare kwaliteit van zorg. Onze opdrachtgever is één van de grootste actieve grondstof productiebedrijven ter wereld en beschikt het over 26 eigen state-of-the-art productiefaciliteiten en een uitmuntende R&D-afdeling.

Het kantoor bevindt zich in regio Utrecht. Hier werken ruim 50 werknemers op afdelingen als Pharmaceutical Affairs, Sales, Finance, Customer Service, Portfolio Management en Warehouse. Vanwege de groei van de organisatie is onze opdrachtgever momenteel op zoek naar een enthousiaste Senior Regulatory Affairs Officer.

Functie

Als Senior Regulatory Affairs Officer zorg je samen met het team voor het uitvoeren van alle activiteiten die nodig zijn voor het tijdig registreren en geregistreerd houden van geneesmiddelen op zowel Nationaal als Europees niveau. Een belangrijk onderdeel hiervan is zorg dragen voor het opstarten en begeleiden van indieningen bij de overheid van nieuwe productdossiers en variaties op bestaande producten. Je bent hierbij verantwoordelijk voor de juiste opslag van bestanden en registratiegegevens op het registratienetwerk en diverse databases alsmede voor snelle interne communicatie van nieuwe indieningen, variaties en dossierwijzingen. Ook lever je informatie aan en doe je controle en goedkeuring van Regulatory Compliance Files. Nauwkeurigheid, snel schakelen en goede communicatieve vaardigheden zijn hierbij cruciaal. Extern heb je veel contact met het CBG en het hoofdkantoor in India en intern schakel je veel met Artwork, Purchase & Planning en Quality om bijvoorbeeld wijzigingen in de productinformatie op tijd geimplementeerd te krijgen. Naast het inhoudelijke werk, lever je een bijdrage aan het verder professionaliseren van de afdeling door het hanteren en aanpassen van gestructueerde werkwijzen en procedures. Uiteraard zorg je ervoor dat je op de hoogte blijft van zowel de ontwikkelingen in de markt als van de specifieke zaken op jouw vakgebied. Samen met je team maak je het verschil in deze rol. De sfeer in het team wordt gekenmerkt als open en coöperatief. In deze positie rapporteer je aan de Manager PV, RA & Artwork.

Profiel
  • afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in medische richting;
  • minimaal twee jaar ervaring in een gelijksoortige rol binnen de farmaceutische industrie;
  • kennis van wet- en regelgeving in registratiezaken;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • persoonlijke kenmerken: hands-on, stressbestendig, gestructureerd, nauwkeurig, in staat snel te schakelen en uitstekende communicatieve vaardigheden.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/19-046-DD, naar Anneke den Hartog, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Anneke den Hartog via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature sales-marketing

Product Manager Gastro-Enterologie Benelux

Aanbod
  • diverse en uitdagende taken en verantwoordelijkheden;
  • stabiele, open, vooruitstrevende en creatieve organisatiecultuur;
  • de kans om mee te werken aan het succes van een nieuw weesmedicijn.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een onafhankelijk familiebedrijf, die innovatieve geneesmiddelen voor darm- en leverziekten ontwikkelt, produceert en verkoopt. Deze receptgeneesmiddelen zijn in meer dan 65 landen verkrijgbaar en ieder jaar komen daar landen bij. Onze relatie beschouwt het als haar verantwoordelijkheid om zowel artsen als patiënten te voorzien van neutrale up-to-date informatie. Momenteel zijn zij op zoek naar een gedreven, creatieve en proactieve Product Manager om het team te versterken.

Functie

In deze rol ben je op marketing vlak verantwoordelijk voor de toegewezen producten en productgroep(en). Je houdt je onder andere bezig met het opstellen van een strategisch plan en het opstellen van een tactisch/operationeel marketing (jaar)plan. Het uitwerken van bijbehorende budgetten en de implementatie van diverse activiteiten horen hier ook bij. Aanvullend horen life cycle manangement en het realiseren van doelstellingen of beleidsvoornemens bij je takenpakket. Ten slotte woon je enkele malen per jaar Europese symposia bij met betrekking tot de doelgroep, de MDL-artsen.

Om succesvol te zijn in deze positie zoeken wij iemand met een visie, iemand die het als een uitdaging ziet marketing verder te integreren in de organisatie en op deze manier bijdraagt aan de professionalisering van de afdeling. Iemand die creatief en proactief is, het leuk vindt om niet alleen op kantoor te zitten, maar ook met artsen om de tafel te gaan. Kortom, een veelzijdige en dynamische marketingrol, waar jij je energie en drive in kwijt kan!

Profiel
  • afgeronde hbo- / wo-opleiding (richting Marketing);
  • minimaal drie jaar werkervaring in een soortgelijke functie in de farmaceutische industrie;
  • ervaring in de gastro-enterologie is een pre;
  • in het bezit van Marketing Nima A;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, kennis van Franse en Duitse taal is een pre;
  • woonachtig in regio Breda of op maximaal 1 uur reistijd;
  • proactief, zelfstartend, ondernemend, analytisch en creatief (out-of-the-box).
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/19-060-DD, naar Anneke den Hartog, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Anneke den Hartog via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature kwaliteit

Open sollicitatie: GxP professionals

Aanbod
  • uitdagende posities binnen verschillende life science organisaties;
  • zelfstandige en verantwoordelijke functies van uitvoerend tot strategische niveau;
  • een detacheringcontract of samenwerkingsovereenkomst van Derks en Derks Detachering voor de looptijd van de opdracht.
Bedrijf

Derks & Derks Detachering is opgericht in 2007 en uitgegroeid tot een detacheringsbureau met evidence based personeelsoplossingen voor de farmaceutische, voedingsmiddelen en medische industrie. Onze relaties zijn actief op verschillende werkvelden en bijna allemaal internationaal georiënteerd. De meeste relaties hebben een lange historie binnen Nederland. Onze relaties zijn actief op zoek naar manieren, om de kwaliteit van leven van mens of dier ter verbeteren. Onze relaties zijn met enige regelmaat op zoek naar Kwaliteit, Validatie, Regulatory of Procestechnologie professionals, daarom komen vrij graag in contact met gedreven professionals.

Functie

Als GxP professional ben je inzetbaar in de farmaceutische, voedingsmiddelen of medische industrie. Je hebt werkervaring opgedaan op het gebied van kwaliteit, validatie, regulatory of procestechnologie binnen de genoemde branches. Je bent op de hoogte van alle relevante geldende wet- en regelgeving voor de productie van geneesmiddelen, voedingsmiddelen of medische hulpmiddelen. Je bent actief geweest op uitvoerend of strategische niveau en klaar voor een nieuwe uitdaging.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • ervaring in een uitvoerende en/of leidinggevend functie;
  • ervaring binnen de farmaceutische en/of voedingsmiddelen en/of medische industrie;
  • ervaring binnen kwaliteit, validatie, regulatory en/of procestechnologie;
  • registratie als QP is een pre;
  • verantwoordelijkheidsgevoel met sterk kwaliteitsbesef;
  • teamspeler, maar zelfstandig kunnen werken;
  • uitstekende communicatief vaardigheden in de Nederlandse taal en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DO/18-005-DD, naar mevrouw Sandra van Putten van Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kunt u bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

vacature sales-marketing

Open sollicitatie: Commerciële medische professionals

Aanbod
  • uitdagende posities binnen verschillende life science organisaties;
  • zelfstandige en verantwoordelijke functies van uitvoerend tot strategische niveau;
  • een detacheringcontract of samenwerkingsovereenkomst van Derks en Derks Detachering voor de looptijd van de opdracht.
Bedrijf

Derks & Derks Detachering is opgericht in 2007 en uitgegroeid tot een detacheringsbureau met evidence based personeelsoplossingen voor de farmaceutische, voedingsmiddelen en medische industrie. Onze relaties zijn actief op verschillende werkvelden en bijna allemaal internationaal georiënteerd. De meeste relaties hebben een lange historie binnen Nederland. Onze relaties zijn actief op zoek naar manieren, om de kwaliteit van leven van mens of dier ter verbeteren. Onze relaties zijn met enige regelmaat op zoek naar commerciële medische professionals, daarom komen vrij graag in contact met gedreven professionals.

Functie

Als commerciële medische professional ben je inzetbaar in de farmaceutische, voedingsmiddelen of medische industrie. Je hebt werkervaring opgedaan op het gebied van gebied van sales, marketing, market access of medical affairs binnen de genoemde branches. Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen in de markt om de geneesmiddelen, voedingsmiddelen of medische hulpmiddelen beter te positioneren in de markt en hiermee de verkopen te verhogen. Je bent actief geweest op uitvoerend of strategische niveau en klaar voor een nieuwe uitdaging.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • ervaring in een uitvoerende en/of leidinggevend functie;
  • ervaring binnen de farmaceutische en/of voedingsmiddelen en/of medische industrie;
  • ervaring binnen sales, marketing, market access en/of medical affairs;
  • verantwoordelijkheidsgevoel met sterk kwaliteitsbesef;
  • teamspeler, maar zelfstandig kunnen werken;
  • uitstekende communicatief vaardigheden in de Nederlandse taal en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DO/18-006-DD, naar mevrouw Sandra van Putten van Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kunt u bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

vacature klinisch-onderzoek

Digital Clinical Data Manager

Offer
  • a challenging job within a global healthcare company
  • an operational role in an international environment
  • a temporary contract till the beginning of December
Organisation

Our relation is international active in the healthcare industry. They produce and sell their products to the international market. They are always looking for new innovative medical device products by investing in research and development. With this investment they hope to stay on top of the market. They design the product trough the eyes of the end user combined with an appealing design. The organisation is always looking for improvement of there processes. Therefore, they like to get in touch with a Clinical Data Manager.

Position

The organisation is a new business within the venture organization. The venture is tasked with developing a new “software only” product called IntelliSpace Cognition. This new product is a class II medical device. In the position of Digital Clinical Data Manager, you will conduct source data verification by checking data for accuracy and completeness. You will optimize the collaboration between data owners and domain experts. Furthermore, you are exporting and organizing data from our product database and developing a long-term data management strategy. Reviewing and cleaning research data will also be a task in the position. You will also prepare data files for analysis in close contact with other team members and provide insightful data overviews for clinicians, researchers and software developers. Next to this you will create interfaces and dashboards to gain deeper insights into the performance of the products. In the position you will report to the manager of the department.

Profile
  • work experience or degree that supports clinical data management
  • a “go do”, self-propelling attitude to work
  • ability to interact with people in both the scientific, clinical and technical (SW) worlds
  • affinity to work with clinical data and ability to develop software independently
  • solid knowledge of at least one programming language (R or Python preferred)
  • knowledge of Postgres databases is a plus
  • knowledge of Good Clinical Practice
  • accurate and an eye for detail
  • good written and verbal English skills
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/19-124-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl.
For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

vacature kwaliteit

Quality Manager

Offer
  • working in an international environment
  • dynamic and challenging role
  • good secundaire benefits
Organisation

Our client is a supplier of high-quality medical products. They specialise in products for wound, continence, diabetes and acute (first aid) care. They offer a wide range of brands, including their own. These products have been developed on the basis of the latest insights and developments in healthcare. They are a dynamic and fast-growing company with 50+ employees. Our client has an open, informal culture with short lines of communication. Hard work go hand in hand with solidarity and a pleasant working atmosphere. This position is based in Venray.

Position

As a Quality Manager you will work in close cooperation with all departments in the company and with our client suppliers and distributors. In this role you will be responsible to guarantee the quality policy of the company. You will ensure that this policy is understood, implemented and maintained at all levels of the organisation while complying with the applicable regulatory requirements. Besides this you will assess the regulatory requirements for new products, define the regulatory strategy, manage regulatory submissions and obtain approvals in a timely manner. Other tasks may include setting up and coordinating supplier improvement quality performance programs and performing audits and providing audit support both internally and with suppliers and distributors. As a Quality Manager you will report to management on the implementation and effectiveness of the quality management system and identify needs for improvement. Besides this you will prepare and maintain clinical evaluations and post market surveillance reports.

Profile
  • bachelor’s or master’s degree in life science or engineering area
  • preferably minimum of 5 years’ experience in EU regulations/ standards related to wound, continence, diabetes and acute (first aid) care
  • experience leading and facilitating audits
  • results and customer oriented, rigorous, autonomous and flexible
  • knowledge and experience of medical devices, MDR and ISO 13485
  • strong oral and written communication in Dutch and English
  • great organisational skills and a ‘getting things done’ attitude
  • self-learner
  • preferably located in Venray (NL) area
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/19-063-DD, to Djamila Hagemans : info@derksenderks.nl.

For further information, please call Djamila Hagemans at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our Client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.