Sr. HR Business Partner

Aanbod
  • allround functie waar jouw kennis en ervaring goed gebruikt kan worden;
  • verantwoordelijke functie waarin je zelfstandig te werk gaat;
  • aanspreekpunt zijn voor diverse HR-vraagstukken;
  • tijdelijk contract voor in ieder geval een jaar, verlenging mogelijk.
Functie

Als Senior HR Business Partner werk je in een internationale en multiculturele productieomgeving waar je primaire aanspreekpunt bent voor jouw collega`s van Productie tot Kwaliteit. Je werkt nauw samen met het Senior Management en evalueert de actuele stand van zaken aan de hand van trends en analyses. Naast deze operationele en bekende manier van werken als HR Business Partner, ben je betrokken bij een internationaal project op het gebied van payrolling. Je zorgt dat de processen intern blijven lopen, maar draagt bij aan het gereed maken van outsourcing van de payrolactiviteiten. Gezien de grootte van het project maak je onderdeel uit van een internationaal projectteam en werk je met systemen als HR Connect en HRX, maar ook de SAP-systemen zijn bekend terrein, net als de reguliere office programma`s. In de functie werk je in een team van 2 HR Business Partners en 2 HR-assistenten, waarbij je rapporteert aan de HR Manager.

Profiel
  • afgeronde hbo-opleiding in Human Resources of vergelijkbaar;
  • minimaal 5 jaar werkervaring in het veld van Human Resources;
  • ervaring in een productieomgeving, bij voorkeur in de farmaceutische industrie;
  • ervaring met personeelsinformatiesystemen, specifiek SAP HR;
  • up-to-date kennis over de actuele wet- en regelgeving;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • integer, flexibel, analytisch, klantgericht, stressbestendig, organisatorisch sterk, probleemoplossend, zelfstandig en diplomatiek.
Bedrijf

De organisatie is internationaal actief in het ontwikkelen, produceren en verkopen van kwalitatief goede geneesmiddelen om op deze manier bij te dragen aan de gezondheid van mensen. Ze kennen een lange historie in Nederland en hebben meerdere locaties. Bij de organisatie staat kwaliteit hoog in het vaandel, net als innovatie. Ze zijn voortdurend gericht op het verbeteren van processen en procedures. De cultuur laat zich kenmerken door een open, vriendelijke en directe manier van samenwerken. Men richt zich op het behalen van het hoogst mogelijk haalbare resultaat en dit zie je terug in de deskundigheid waarmee processen worden vormgegeven. Momenteel komt de organisatie graag in contact met een gedreven HR Projectmanager.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/21-025-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Senior Medical Safety Manager

Offer
  • a diverse job at a pharmaceutical company
  • PRP responsible for post-market products in TA autoimmune
  • an interesting job because of the international contacts
  • a temporary contract for 12 months with the possibility to extend
Position

As a Medical Safety Manager, you become responsible and accountable for the coordination and medical-scientific monitoring and assessing of the safety profile for assigned products in the Therapeutic Area (TA) autoimmune. You will work with post-market products which may require more hands-on oversight from the Group Lead or Medical Director. Assigned products could be available in multiple regions or have multiple license partners or included a high priority product. You will be responsible for identification and communication of emerging safety issues and updates of core data sheets, investigator`s brochures and local product’s labelling. Furthermore, you will be responsible for the management of safety signals for drug products. You collect and identify safety signals using safety data for signal surveillance activities. Another responsibility is risk management of assigned products. You be responsible for the development, implementation, and submission of risk management plans. Also, you will deliver periodic safety reports for assigned products on time and in high quality for health authorities. In this role you are going to be working in a global team and you report to the Group Leader.

Profile
  • at least a bachelor’s degree or higher
  • minimum of six years’ experience in the pharmaceutical industry
  • direct exposure to pharmacovigilance functions, additional regulatory and/or clinical development experience is a plus
  • in-depth understanding of safety regulations for marketed products
  • specific working knowledge and experience in medical safety functions, including risk, signal management and periodic reports
  • excellent communication, presentation and written skills in English
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops, and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is in Leiden but has tight lines all around the world. The organisation is looking for support for the Pharmacovigilance department. They would like to meet an experienced Sr. Medical Safety Manager.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/21-024-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Associate Material Master Manager

Offer
  • a diverse job at a pharmaceutical company
  • an interesting job because of the international contacts
  • a temporary contract for 12 months, with the possibility to extend
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located in Leiden but has tight lines all around the world. The organisation is looking for support for the Master Data Management department. They would like to meet an experienced Associate Material Master Manager.

Position

As an Associate Material Master Manager you are responsible for providing and maintaining high quality compliant Master Data that are available on time, in a consistent and controlled way. In other words, you are responsible for facilitating a smooth execution of operational Supply Chain processes across the EMEA region. Furthermore, it is your job to own the Supply Chain Business Flows in EMEA SAP. You will organize and manage the creation and maintenance of Material Master Data aspects according to the business scenarios and business rules. It is also your job to create and maintain Material Master Data to support changes in existing business and introduce new products and materials. Finally, you will lead or participate in various projects where Master Data creation or change is involved.

Profile
  • at least a Bachelor’s degree
  • basic knowledge of GMP
  • basic knowledge on Material Master Data
  • functional knowledge of SAP and knowledge of Supply Chain and manufacturing processes are an advantage
  • at least 2 years of experience in a similar position
  • experienced user of SAP
  • experience with the setup of Material Masters in SAP
  • experienced user of MS Excel
  • project management skills
  • good communication skills in English, written and verbal.
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/21-026-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

ICSR Management Liaison Manager

Offer
  • an amazing opportunity to use your skills and experience by helping out this client
  • a quality orientated organisation in the pharmaceutical industry
  • working in an international environment
  • a temporary contract or an independent contract from Derks & Derks Secondment & Interim
  • a contract for 12 months with the possibility to extent
Position

As a ICSR Management Liaison Manager you will be responsible to ensure PV requirements are incorporated in protocol design for interventional as well as non-interventional studies and Market Research Programs and/or Safety Management Plans for clinical studies or organized data collection programs conducted in (assigned) region. You will build and maintain close relationships with DSOs, Regulatory Affairs, Clinical and Medical Affairs functions in the assigned region. Also you will be responsible for the product quality complaint management for operational execution of Product Quality Complaint processing and evaluation in the assigned region (triage, forwarding, investigation, reconciliation and reporting). You will representing Regional PV Process in inspections, PV audits and non-PV audits (GCP) as requested. But also you will oversee regulatory compliance and QC of outsourced activities and implement business regulatory compliance and inspection readiness requirements in cooperation with regional PV Process assigned license partners. In this role you will report to the manager of the department and working with you coworkers around the world.

Profile
  • minimum BA/BS in Life Sciences
  • minimum of 5 years relevant experience in the pharmacovigilance or combined PV/RA/QA, and/or clinical development
  • in-depth understanding of safety regulations for both marketed and investigational products, and excellent knowledge of global health authority requirements including ICH, CFR 21, FDAAA, EU GVP module, JP regulations
  • in-depth knowledge and understanding of PV Process regulatory requirements and guidelines in the assigned region
  • proven experience with (GxP) Qualities Management System.
  • in-depth understanding of PV, data management and adverse event reporting and processing.
Organisation

The organisation is an international pharmaceutical organisation that is operational in at least 40 countries across Europe, the Middle East and Africa. The operate on a global level and most of the teams have a global focus. They have everything in house like research, development, manufacturing, warehousing, but also sales and marketing. It is their hope to change tomorrow and to improve the lives of individuals like men, women and children, by providing innovative medicines in areas of health where there is urgent need for better treatments. The organisation is clearly focused on bringing high quality medicines to the market to reach their goals. Wouldn`t it be lovely to join them in their journey? At this moment they are open to meet an enthusiastic candidate for a temporary position as ICSR Management Liaison Manager at their office in Leiden.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-078-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Product Analyst PCR (parttime: 0.6 FTE)

Offer
  • a diverse job at an entrepreneurial global organization
  • interesting role because of the social impact you may have
  • temporary contract from Derks & Derks Secondment & Interim for four months, with the possibility to extent
 Position

In the role of Product Analyst, you will work in a new small laboratory located in Rotterdam to run PCR tests on a daily basis. All the PCR test are in line with COVID-19 sample analyses. You will work closely with your direct co-workers through run a smooth and thorough operational laboratory process. Because it is a new environment you need to think about the working processes and the way of communicating. Also, you will provide assistance for installation and the systems setup, as well as being responsible for trouble shooting in the laboratory. Furthermore, you will liaise with the back office located in Utrecht. You report to the managing director.

Profile
  • HLO degree (BSc Laboratory degree)
  • at least three years of experience with PCR tests in a clinical lab
  • familiar with multiple systems
  • proactive, flexible, positive mindset and a team player
  • not a nine-to-five mentality
  • experience as a Product Specialist is preferred
  • living in the Rotterdam area
  • fluent in English (good communication skills in German, French, or Chinese is a plus)
Organization

Our client is a global organization with an entrepreneurial spirit. They are driven and work hard to distribute In Vitro Diagnostics products across Europe, Africa and the Middle East. It is a somewhat smaller organization with a hands-on mentality and definitely not a nine-to-five mindset. They have an open culture in which there is always room for a joke and personal input. They supply a complete package of tests for the coronavirus throughout Europe and the rest of the world. They provide laboratory PCR tests, including specimen sets, instruments, test kits and reference materials as well as rapid tests for antibodies to the coronavirus. They have renowned and certified producers with production capacity up to 500,000(!) tests a day.The office is in The Netherlands but is globally focused. They are currently looking for a Product Specialist PCR that can support hospitals and distributors in the global fight against corona.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/21-021-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten on +31 (0)33 472 80 87.

Batch Review/Release officer

Offer
  • a challenging project to keep up with the quality standards
  • working in a multicultural project team
  • the office is located in Leiden
  • a temporary position for two to three months, with the possibility to extend
Position

As the Batch Review/Release Officer you will be involved in the project for producing the COVID-19 vaccine in a large manufacturing site. For now it will be a temporary project where you will work with a team to manage and improve the process following government and organisational quality guidelines. Your main responsibility and focus is to get the quality approval for drug substances of batch record review. It is also your responsibility to prepare, evaluate and follow-up a monthly management review. Therefore, you will write and approve procedures and work instructions. You will keep track of the management of Quality Agreements with service providers and subcontractors, as well as management of (internal) audits and inspections. You will develop QA training materials and train others on QA topics and address vendor qualification. Furthermore, you will act as a QA-lead for the project teams and as a QA-contactperson for the client on a day to day basis. You will lead project-related quality records and review master and batch record and related raw data. You will also act as an internal Quality Consultant on applicable regulations and related topics. The preparation to release packaging for disposition by the Qualified Person is also a responsibility.

Profile
  • bachelor’s degree in Life Sciences (Biotechnology or related) or comparable level through experience
  • minimum of three years working experience within a GMP- or CMO environment
  • hands-on experience in pharmaceutical operations or a laboratory is a preference
  • knowledge of European and US’ rules and regulations on GMP
  • experience with pharmaceutical quality management systems
  • experience with Lean management and 6 Sigma methodology
  • good knowledge of Dutch and English in speaking and writing, German is advantageous
  • excellent technical writing skills
Organisation

This organisation is a contract manufacturing organisation located at the Bioscience Parc in Leiden. They provide service in manufacturing for commercial products as well as clinical products. They have an open and professional culture where everyone is working hard, but also finds time to have some fun. They recently took on a project for which they have to expand their Quality Department. This is why the organisation would like to hire new professionals to help out.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-129-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Project Coördinator Recruitment (1,0 FTE)

Aanbod
  • werken bij een sector specialist met 20 jaar ervaring in de Life Sciences & Healthcare industrie;
  • een open cultuur, waarin je samenwerkt met enthousiaste collega`s;
  • een functie waarin de basis gelegd wordt voor de toekomst;
  • projectmatige functie, waarin structuur belangrijk is voor het behalen van resultaat;
  • werken in een omgeving waar compliance belangrijk is;
  • een baan waar aandacht is voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
Functie

Als Project Coördinator Recruitment heb je een projectmatige manier van werken en ben je verantwoordelijk voor het begeleiden, coördineren en managen van wervingsaanvragen van onze Key accounts op het gebied van detachering in de Life Sciences en Healthcare industrie. Je coördineert binnenkomende vacatures en zorgt dat er binnen de gestelde termijn kandidaten worden voorgedragen, passend bij het vooraf opgestelde functieprofiel. Je richt processen efficiënt in, zodat de klant het gewenste resultaat krijgt. Hierbij blijf je proactief verbetervoorstellen doen om het een en ander verder te stroomlijnen. Je analyseert trends bij de klanten en je zorgt dat de processen voldoen aan de wensen van de klant. Verder onderhoudt je actief contact met potentiële kandidaten in het netwerk en breid je het netwerk verder uit. Tijdens periodieke contactmomenten weet je precies wat de ambities zijn van de kandidaten en weet je ze te vinden zodra er een passende functie is. Uiteraard onderhoud je ook nauw contact met de klant om te zorgen dat er een sterke samenwerking ontstaat en je exact weet wat de klantbehoeftes zijn en gaan worden. Je draagt verder verantwoordelijkheid om alle verworven informatie te administreren in ons CRM-Systeem, zodat de informatie up-to-date blijft en terug te vinden is voor toekomstige aanvragen. Dit alles doe je niet alleen. Je werkt daarin samen met jouw directe collega`s en manager. Kortom: een dynamisch baan, waar het kwaliteitsdenken en het brengen van structuur in combinatie met jouw communicatieve vaardigheden goed van pas komen.

Profiel
  • een afgeronde hbo opleiding richting Administratie, Life Sciences of Engineering;
  • werkervaring in een projectmatige manier van werken binnen een dynamische omgeving;
  • interesse in het recruitment vak aangevuld met de drive om de hoogste kwaliteit te behalen;
  • kennis van het gebruik van social media, voornamelijk Linkedin;
  • goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • goede computervaardigheden in MS Office;
  • daadkrachtig, procesmatig, stressbestendig en nauwkeurig.
Bedrijf

Inmiddels is Derks & Derks al 20 jaar een betrouwbare partner in Talent Development en bemiddeling binnen Life Sciences en Healthcare. We zijn met 70 professionals leading in onze dienstverlening.

Écht kijken en luisteren, dát is waar wij goed in zijn bij Derks & Derks. Zo brengen we opdrachtgevers en hoger opgeleide talenten in de sectoren Life Sciences en Healthcare samen. We vinden talenten, we zorgen dat ze zich ontwikkelen en dat ze blijven. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, Executive Education en HR Research vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit, strikte kwaliteitsnormen en wensen en behoeftes van opdrachtgever en kandidaat vormen daarin altijd de basis. Met twintig jaar ervaring, een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé partner in human talent voor Life Sciences en Healthcare.

Vanuit onze de bevlogenheid om altijd meerwaarde te blijven bieden voor onze kandidaten en opdrachtgevers, hebben we diverse initiatieven opgezet:

  • Masterclass NieuweZorg (dé opleiding voor verdieping van kennis en netwerk in het gehele Zorgspectrum);
  • Leergang Industriële Farmacie (dé opleiding voor verdieping en verbreding van kennis en netwerk binnen Life Sciences);
  • FMF-vacatures (online alle hbo+ vacatures in Farma, Medical, Food & Healthcare);
  • INRALS (International Network of Recruitment Agencies in Life Sciences).

De waarden waar we bij Derks & Derks voor staan zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd.

Onze cultuur is hands-on, klantgericht, open en informeel. Ook op kantoor werken we met aandacht voor elkaar samen, door écht te kijken en te luisteren. We zijn betrokken en dragen gezamenlijke verantwoordelijkheid voor het resultaat. Er is altijd ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Dit zorgt ervoor dat we van elkaar leren, elkaar helpen en er voor elkaar zijn, als één team, met eenieder zijn/haar eigen talenten.

Lunchen doen we gezamenlijk in onze lunchruimte, waar tevens een tafelvoetbalspel staat voor de nodige ontspanning, of met mooi weer buiten op het dakterras. We gaan wel eens een hapje met elkaar eten, proosten tijdens een maandelijkse kantoorborrel, vieren samen onze successen en organiseren zo nu en dan een ander uitje met elkaar.

Jaarlijks organiseren we voor onze relaties een groots beachvolleybal event waarbij we zelf ook met een team meedoen. Sportief of niet, we proberen met zoveel mogelijk collega’s mee te doen. Altijd een succes, goed voor het onderhouden van onze relaties met opdrachtgevers, maar vooral ook leuk voor de teambuilding.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-056-DD naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

The Surgical Company

Quality Director

Offer
  • unique opportunity to make a crucial quality contribution to a new production site (set up the QMS)
  • opportunity to build your own team
  • leadership position in an international, growing, and successful medical devices company
  • dynamic and ambitious working place at a medium sized company
  • innovative, lively, and ambitious environment with great opportunities
Organization

The Surgical Company is a successful, worldwide operating, and innovative company in the field of Patient Temperature management which employs approximately 370 employees. The core activity of the Surgical Company is to keep patients at a constant healthy and comfortable body temperature. They offer a combination of complementary therapies necessary to prevent patients from the onset of peri-operative hypothermia. In the past few years, the Surgical Company has established the #2 market position and they sell their products B2B to more than 45 countries worldwide, with an ambition to grow further. To meet its growth plan, the company is investing heavily in the development of a new manufacturing facility with automated processes, located in Almelo. This new site will also include the warehousing/shipping activities for all The Surgical Company products. To make sure everything related to QMS and QA/QC processes are up and running by the time the site is ready for production, they are looking for an entrepreneurial Quality Director.

Position

As a Quality Director you will be responsible for the quality management strategy (QMS) and QA, QC and RA processes for The Surgical Company, including those related to product design. You will ensure the processes needed for the QMS are established, compliant, implemented and maintained. In order to do so, you are able to keep an overview and know which steps are required to build a QMS and will report on the performance of the QMS to top management including areas of improvement. Further, you are responsible for assuring that systems in place are adequate for manufacturing compliant products and you also capture and address non-conformances in a timely manner and implement comprehensive CAPA’s plans. Besides this you will maintain and implement improvements associated with procedures, systems, controls, reviews, Incoming Quality Control and In-process and Finished Goods Quality inspections and/or testing. You will lead and provide technical expertise in the validation, verification and qualification of products and processes used. As a Quality director you will act as a Management Representative as named in ISO 13485 and are responsible for audits. In this position you will lead and manage the QA/QC team (approximately 8 fte). You will be part of the management team and will report dotted line to the Site-Director and black-line to Global RAQA. Naturally, you will work closely together with global RA based in Amersfoort.

Profile
  • Bachelor’s Degree
  • at least 5 years of experience in QA and managing a team
  • experience in a production environment
  • experience in medical devices is a big advantage
  • knowledge of project management methodologies and tools
  • strong communication skills, relationship builder, leadership qualities, able to keep an overview, good planning skills, pragmatic, hands-on
  • strong communication skills (written and spoken) in both English and Dutch

 Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference WS/20-049-DD to info@derksenderks.nl. For further information, please call Djamila Hagemans or Anneke Aangeenbrug at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Recruitment Consultant Life Sciences

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op- en uitbouwen van een netwerk binnen de Life Sciences en gezondheidszorg;
Functie

Denk jij in mogelijkheden en hou je eenvoudig het overzicht over verschillende projecten? Dan komen deze vaardigheden goed van pas in de rol van Recruitment Consultant. In deze functie werk je aan meerdere opdrachten tegelijk. Je bent dé gesprekspartner voor ons netwerk. Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche.

Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Het is voor jou geen probleem om aan tafel bij de opdrachtgever de juiste vragen te stellen en zo snel te achterhalen naar wat voor nieuwe medewerker ze op zoek zijn. Op basis van die informatie ga jij aan het werk. Dit kan betekenen dat je een wervende advertentietekst schrijft en deze verspreidt via verschillende sociale mediakanalen. Nadat je in contact bent gekomen met de juiste kandidaten voor de functie en deze persoonlijk gesproken hebt, schrijf je een realistisch persoonlijkheidsprofiel voor de opdrachtgever. In je functie zal er meerdere keren een beroep worden gedaan op jouw overtuigingskracht, zodat je de match tot stand kan brengen. Je denkt in mogelijkheden en kan snel handelen om gezamenlijk met het team het beste resultaat te behalen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het resultaat, maar het team staat achter je om de helpen waar nodig. Ben jij creatief en vindingrijk en weet jij makkelijk de juiste kandidaat voor de juiste baan te vinden? Dan ben jij degene die wij zoeken. Een enthousiaste, leergierige en commerciële collega voor de functie van Recruitment Consultant.

Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Profiel
  • Een BSc./MSc. Werk en denkniveau;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/20-101-DD naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Pieter via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Medical Science Liaison ZO-NL

Aanbod

  • dynamische positie binnen een groeiende, innovatieve en internationale organisatie;
  • werken in een vooruitstrevende en klantgerichte organisatie met een collegiale sfeer;
  • verantwoordelijk voor de regio Zuid-Oost Nederland;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Bedrijf

Onze opdrachtgever Chiesi, is een innovatieve, wereldwijd actieve farmaceutische organisatie. De belangrijkste focus ligt op de ontwikkeling van geneesmiddelen, en farmaceutische hulpmiddelen op het gebied van longziekten. De missie van Chiesi is om een toonaangevende, onderzoeksgerichte speler te zijn, die in staat is met deze middelen mensen een langer en kwalitatief beter leven te geven. De lokale organisatie voegt daaraan toe dat zij lucht aan mensen en ideeёn willen geven. Dat doen zij door al hun acties in dienst te stellen van hun klanten en altijd flexibel te zijn in hun werkwijze. Hierdoor zijn zij ‘preferred partner’, en dat willen ze blijven. Chiesi wil de gouden standaard zijn voor farmaceutische zorg in de indicatiegebieden waarbinnen zij actief zijn. De kernwaarden van de organisatie zijn ondernemerschap, innovatie, teamgeest, durf, eigenheid en integriteit. Ze nemen verantwoordelijkheid voor hun onderzoek en ontwikkeling, en investeren dan ook ruim 22% (2017) van hun omzet in R&D (ver boven het industrie gemiddelde). Daarnaast zijn ze in het bezit van een B-Corp, Top Employers en Great Place To work certificering. Er zijn circa zestig medewerkers werkzaam op kantoor en in het veld. Samen werken ze voor de medische-, marketing- en verkoopactiviteiten. Vanwege een interne promotie zijn ze op zoek naar een nieuwe Medical Science Liaison (Respiratoir).

Functie

Als Medical Science Liaison werk je in een team van vier binnen de Medische afdeling. Het team wordt aangestuurd door de Head of MSL. Je draagt zorg voor de wetenschappelijke backbone van het bedrijf (intern en extern) en je geeft daarin advies over de producten van de organisatie. Je initieert en onderhoudt relaties met de belangrijkste healthcare professionals en onderzoekers (Key Opinion Leaders) van belangrijke academische centra, medische klinieken, zorggroepen en onderzoeksinstellingen. Daarnaast heb je een verbindende rol tussen de zorgverleners en de industrie. Ook ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van bepaalde aspecten van compliance en kwaliteit volgens nationale richtlijnen en lokale Standard Operating Procedures (SOPs). Verder houd je je bezig met pre-launch activiteiten, het bijwonen van (inter)nationale congressen en het beoordelen van promotionele activiteiten en materialen. De belangrijkste resultaatgebieden zijn dan ook medische kennis, medisch-tactisch handelen, het bouwen van partnerships en medisch ethisch handelen. Je bent communicatief sterk, hebt overtuigingskracht en voert op wetenschappelijk niveau conversatie met hoogleraren en medisch specialisten. Daarnaast ben je op de hoogte van relevante klinische ontwikkelingen en vertaal je deze intern en extern naar bruikbare, waardevolle wetenschappelijke en commerciële informatie. Naast nauwe samenwerking met de andere MSL’s werk je onder andere veel samen met de accountmanagers, de marketingafdeling en de Head of Pharmaceutical Affairs.

Profiel

  • afgeronde (bio)medische WO-opleiding;
  • ervaring als MSL;
  • stevige wetenschappelijke discussie kunnen/durven voeren met hoogleraren en medisch specialisten;
  • in staat om medische kennis over te brengen; collega’s te coachen en te trainen;
  • dat je wat competitief bent is voor ons geen enkel probleem, wel in een team kunnen spelen;
  • effectieve communicatie, oprechte menselijke interesse en (graag wat) gevoel voor humor;
  • naast een goede wetenschappelijke basis, is enig commercieel inzicht ook zeer gewenst;
  • je bent in staat een DMU snel te doorzien, informatie bij/van de juiste persoon te krijgen en bent een goede netwerker (netwerk binnen Zuid-Oost Nederland is een pré);
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • we nodigen ook kandidaten uit te reageren die na commerciële ervaring op zoek zijn naar inhoudelijke verdieping, of na b.v. een promotietraject overstap naar commerciële kant willen maken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/20-085-DD, naar Jamie van der Heijde, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Jamie van der Heijde via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!