Regulatory Operations Associate

Offer
  • a diverse job at a pharmaceutical company
  • an interesting job because of the international contacts
  • a temporary contract for 6 months, with the possibility to extend
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located in Leiden but has tight lines all around the world. The organisation is looking for a motivated Regulatory Operations Associate.

Position

As an Regulatory Operations Associate you will be responsible to ensure timely preparation and submission of correspondence and applications to regulatory agencies, tracking and planning of such and document conformance to global publishing standards and style manuals. You will also be responsible for timelines and own resource management. You will participate in extended teams/projects/teams and ensure timely internal communication regarding regulatory filing status. In the position you will be considered a specialist in the field of electronic document management & style compliance, submissions management & publishing or regulatory information management. As a member of the project teams / task forces you are considered a regulatory operations expert. You will provide advice on technical quality of submission ready documents and completeness of planning and tracking information. Furthermore, you will ensure compliance with Regulatory Agency rules and guidelines pertaining to regulatory (including electronic) submissions. You will represent Regulatory Operations EU in local project teams. Ongoing maintenance of process documentation associated with Regulatory Operations / publishing activities is also part of your role. You will act as a liaison between members of Regulatory Affairs, QA and Operations in order to ensure timely submission of regulatory compliant and quality documents. Last but not least you will participate in the global testing and piloting of new electronic software tools (to include version upgrades), and submission types. You will supervise contract staff in the conduct of their duties. You will conduct trainings for new users in Regulatory systems and create job aides, process improvements, and training documentation.

Profile
  • at least a Bachelor degree
  • Bachelor 1-2 years’ experience and Master 0-2 years’ experience
  • proven ability to prioritize and multi-task with minimal supervision based on interactions with project team members
  • good written and oral communication skills in English
  • high integrity with respect to maintenance of proprietary, confidential information
  • highly accurate and organized, oversees support activities
  • affinity to work with IT systems and a problem solving mentality
  • comes up with improvements by taken initiative and a proactive mentality
  • flexible, stress resistant and a teamplayer
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-098-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Supply Chain Planner

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • periode van de opdracht duurt tot 31 maart 2021.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Boxmeer. De locatie is met ongeveer 45 medewerkers verantwoordelijk voor de marketing, verkoop, distributie en ondersteuning van de producten.

Functie

Als Supply Chain Planner combineer je twee functies in één. In de functie ben je enerzijds een Capacity Planner en aan de andere kant een Replenishment Planner. Als Capacity Planner zal je verantwoordelijk worden voor de IBP cycle waarbij het voorbereiden en uitvoeren van de Capacity Review en Supply Review tot jouw verantwoordelijkheden behoort. Drie keer per jaar bepaal je de volumes voor het jaarbudget en de updates hiervan (Rolling Forecast). Daarnaast draag je bij aan en initieer je verbeter-initiatieven of business cases op het gebied van quality, efficiency en/of effectiviteit, in rollen als Local Data Administrator, SAP key-user of als SCM-vertegenwoordiger. Verder heb je te maken met korte termijnplanning waarvoor je onder andere order fulfilment customer orders, master databeheer en error opvolging beheert.

Vanuit je andere rol als Replenishment Planner ben je verantwoordelijk voor de tijdige beschikbaarheid van voorraad in de markt en de juiste kwaliteit om binnen gestelde doorlooptijden aan de klantbehoefte te voldoen. Je draagt zorg voor een stabiele planning op de producerende afdelingen en een optimale allocatie van de voorraad. Verder analyseer je de klantbehoefte en regel je de replenishment flow vanaf klantbehoefte tot en met goods receipt in local company. Je bent verantwoordelijk voor correctheid van MRP parameters voor de materialen toebedeeld aan de Replenishment Planner en parameters binnen de eigen manufacturing organisatie (MRP) en de local sales companies. Kortom; een interessante en uitdagende functie in het werkveld van logistiek, waarbij jouw analytische en communicatieve vaardigheden gewenst zijn.

Profiel
  • hbo opleiding richting logistiek of bedrijfskunde;
  • meer dan 3 jaar ervaring in een logistieke functie als planner, supply chain of logistiek officer;
  • enige jaren ervaring in de farmaceutische of voedingsmiddelen industrie;
  • recente werkervaring in een GMP omgeving;
  • kennis van en ervaring met het werken met SAP;
  • ervaring in een matrix organisatie met complexe process structuren;
  • analytische en communicatieve vaardigheden;
  • goed gebruik van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/20-095-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Verkoop binnendienst/Sales Manager

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering;
  • de opdracht duurt twee maanden.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss. Hier worden actieve farmaceutische ingrediënten voor geneesmiddelen geproduceerd. Veiligheid en betrouwbaarheid nemen altijd de hoogste prioriteit. Veel van deze grondstoffen zijn technologische innovatieve hoogstandjes die complexe productieprocessen vereisen. De faciliteiten produceren ongeveer honderd verschillende actieve ingrediënten. Op deze site worden ongeveer veertig verschillende processtappen (zowel chemische reacties en zuiveringen) uitgevoerd via ‘batch productie’.

Functie

Als Salesmanager ben je verantwoordelijk voor het commerciële proces richting klanten, potentiële klanten en Verkoop-agenten, waarbij de focus ligt op de interne bedrijfsprocessen en de systemen. Het betreft een tijdelijke functie in verband met ziekteverlof, waarin je waarnemend bent voor Nederland. Je ondersteunt en verbetert de interne bedrijfsprocessen ten behoeve van de optimale realisatie van de verkoopdoelstellingen van M&S en ter optimalisatie van de samenwerking tussen de diverse afdelingen. In de functie opereer je in een product/marktcombinatie waarin chemische en, biochemische worden verkocht aan externe farmaceutische bedrijven wereldwijd. In de functie rapporteer je aan de Marketingmanager

Profiel
  • hbo opleidingsniveau;
  • bij voorkeur commerciële ervaring in de Business-to-Business markt;
  • ervaring in een chemische, farmaceutische of biochemische omgeving is gewenst;
  • creatief en ondernemende teamplayer;
  • goede communicatieve vaardigheden;
  • goede kennis (in woord en geschrift) van de Nederlandse en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/20-094-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

vacature kwaliteit

QA Manager (Fulltime)

Aanbod
  • afwisselende functie met ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden;
  • werken met een jong en inhoudelijk sterk team;
  • hands-on management rol.
Bedrijf

Onze relatie ontwikkelt en produceert een breed assortiment aan voedingssupplementen, cosmetica en farmaceutische producten. De producten zijn te koop bij drogisterij- en supermarktketens binnen en buiten Europa. Het assortiment omvat meer dan duizend producten, varierend van A-merken tot private label producten.

Functie

Als QA Manager ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de producten die onze opdrachtgever produceert. Samen met je team van 4 fte draag je zorg dat de producten voldoen aan wettelijke richtlijnen, wensen en eisen van de klant en de kwaliteitseisen van de organisatie. Om dit te kunnen garanderen, houd je de ontwikkeling betreffende wetgeving en internationale richtlijnen over de productcategorieën nauwlettend in de gaten en ben je verantwoordelijk voor de incorporatie van deze ontwikkelingen in het kwaliteitssysteem van de organisatie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het inspecteren van de productie- en analysedocumenten conform procedures en het identificeren van fouten of niet-conformiteitsproblemen.

Ben jij een betrouwbare en nauwkeurige kwaliteitsprofessional, die op een natuurlijke manier een coördinerende rol aanneemt? Vind jij het leuk om met diverse afdeling te communiceren en bruggen te slaan? Hou jij ervan je handen uit de mouwen te steken en met je voeten in de klei te staan? Dan is dit wellicht de ideale vervolgstap voor jou!

Profiel
  • minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • bewezen ervaring als QA Manager (of een aanstormend talent) binnen een vergelijkbare productieorganisatie (voeding, farmacie, cosmetica, medische hulpmiddelen);
  • kennis en ervaring met BRC;
  • kennis en ervaring met ISO 13485, ISO 22716 en EU-GMP vormt een pré;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • persoonskenmerken: planmatig sterk, leiderschapskwaliteiten, klantgericht, communicatief vaardig, kwaliteitsgericht, nauwkeurig, veranderingsgericht, besluitvaardig en resultaatgericht.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/20-063-DD, naar Anneke Aangeenbrug, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Anneke Aangeenbrug via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Manager Visie & Innovatie Zorginkoop

Aanbod
  • uitdagende baan met veel impact en eigen regie;
  • werken bij een toonaangevende zorgverzekeraar met slagkracht;
  • afwisselende positie met breed pakket aan taken en (grote) verantwoordelijkheden;
  • inspirerende collega’s en interessante netwerkcontacten;
  • innovatieve ideeën implementeren die bijdragen aan betere zorg;
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden;
Organisatie

Zilveren Kruis bouwt aan de toekomst van de gezondheidszorg in Nederland. Zij zetten veranderingen in gang om de zorg in ons land op hoog niveau te houden. De collega’s van Visie & Innovatie bij Zorginkoop werken bevlogen en vanuit overtuiging aan deze (regionale) zorgtransformatie. Als manager geef je deze verandering mede vorm. De uitdagingen om zorg betaalbaar en kwalitatief te houden zijn groot. We worden met z’n allen steeds ouder waardoor de zorgvraag stijgt. Tegelijk is er een blijvend personeelstekort. Het team ontwikkelt visie en strategie voor thema’s in de zorg die bestaande (financierings)structuren en indelingen overstijgen.

Functie

In deze functie geef je leiding aan een team van 16 medisch en zorginhoudelijk adviseurs, innovatie adviseurs, analisten en beleidsadviseurs. Het team ontwikkelt visie en strategie voor uiteenlopende onderwerpen. Onderwerpen die breder zijn dan een zorgsoort of die nieuw zijn. Zoals een landelijke strategie voor het strategisch thema Zorg Veilig Thuis. Een speerpunt waarmee Zilveren Kruis en haar klanten online zorg en telemonitoring opschalen. Ook ontwikkelt het team inkoopstrategieën voor verschillende zorgsoorten met innovatieve inkoopmethodieken. Je stuurt het team aan op het identificeren van kansrijke innovaties en het omzetten naar (opschaling van) innovatieve zorg. In deze uitdagende baan werk je samen met het zorgveld, partners, leveranciers en collega’s binnen Zorginkoop en Zilveren Kruis. Je brengt met je team de laatste trends en innovaties in de organisatie en zoekt met collega’s van andere teams naar manieren om deze innovaties te realiseren. Je bent een aanjager om te zorgen dat Zilveren Kruis blijft vernieuwen en de best mogelijke zorg blijft bieden voor hun klanten. Het is belangrijk dat je het team begeleidt bij multidisciplinair werken met andere afdelingen binnen en buiten Zorginkoop. Daarnaast vraagt de zorg om versnelde vernieuwing. De coronacrisis heeft momenteel grote impact. Daardoor ontstaan ook kansen om innovatieve oplossingen te bespoedigen. Deze managementrol vraagt een heldere visie en sterke drive om in de complexe zorgwereld een beweging in gang te zetten.

Profiel
  • wo werk- en denkniveau ;
  • minimaal 8 jaar managementervaring;
  • conceptueel sterke verbinder met coachende vaardigheden;
  • ervaring met het succesvol aansturen van veranderprocessen;
  • ervaring met innovatieve projecten op het vlak van E-health en digitalisering;
  • ervaring met Lean en/of Agile werken.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/20-077-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 – 4728087

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Microbiologist Analyst

Offer
  • A challenging job within a large pharmaceutical company.
  • A temporary assignment until the end of May.
  • Contract at Derks & Derks Detachering.
Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4.500 employees. This position is located in Oss.

Position

As an experienced Microbiologist Analyst you are going to be responsible for multiple projects. It is your responsibility to keep track of time as well as engage in technical discussions and monitoring priorities. As a project lead you also write protocols and reports regarding the validation of analytical methods and the qualification of analytical equipment to support quality control of biotechnological products. You will work closely with other departments to give follow-up or the receive follow-up. Next to this you create GMP documentation for regulatory purposes, method descriptions and method maintenance instructions required for a compliance driven organization. You will join the team of Quality Control, focusing on Microbiology and Pharmacology. In this role you report to your manager.

Profile
  • Bachelor or Master degree Biotechnology/Life sciences/Pharmaceutical sciences with several years of work experience.
  • Proven experience in leading multiple projects independently.
  • Expertise in Molecular and/or Cellular biology.
  • Experience in creating and revising GxP documents.
  • Experience in working in a GMP lab environment is highly desired.
  • Experience and affinity with microbiology.
  • Experience with (SDLC) equipment qualification is a pre.
  • You are an independent team player with a flexible and pro-active attitude.
  • Skilled in both Dutch and English.
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-083-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our Client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Senior Regulatory Affairs Manager

Offer
  • A challenging and diversified job.
  • Working in a multicultural and international environment.
  • Working partly remotely (during COVID-19, completely).
  • A permanent position for 40 hours a week.
Organisation

Our client is a multinational pharmaceutical company with EMEA headquarters based in London and affiliates throughout Europe. The client is engaged in Research and Development (R&D), Manufacturing and Sales and Marketing. The EMEA region is important and growing because they have key strengths in the various therapy areas. In the organisation they believe that nurturing a good relationship with employees delivers good business results. They are aiming to become recognized as an Employer of Choice. This means ensuring they are a highly effective organization, that applies best-in-class people management, creating a positive working environment and having an inspirational company culture. Because of the growth in the EMEA region they are looking for a motivated and specialized Regulatory Affairs Manager in CMC for Biological Products.

Position

A suitable candidate will be responsible for developing submission plans for assigned projects and provides input for RA strategy. You identify and collect data required for registration packages, often including initial IND submissions for later stage development products. You will take responsibility for the development and implementation of Regulatory processes within the department. As a Regulatory Manager you are responsible for independently managing complex technical documents. You prepare, review, and submit to global Regulatory agencies. Therefor you prepare INDs & NDAs, amendments, and supplements, as well as responses to questions from Regulatory agencies. Also, you prepare and/or review summary tables of data from research and manufacturing reports, without direct supervision. You develop strategies for new assignments while having less-defined Regulatory frameworks. You also execute Regulatory strategies with management guidance. Regularly you interact with senior management within areas of responsibility. You establish reports with FDA review staff and interacts regularly including negotiations in new areas. You also participate in FDA meetings and you will manage the planning process. Furthermore, you advise global and local teams on Regulatory requirements, and interpret and ensure compliance with applicable FDA/ICH regulations. Finally, you interact with international marketing staff to define the most appropriate Regulatory strategies to utilize in international product registrations, both in original submissions and to support existing registrations.

Profile
  • At least a Bachelor’s degree in a scientific or related discipline.
  • At least 7 years of industry experience combined with 4 years in RA.
  • Expert level of scientific knowledge in chemistry, general biological/physical science, and ability to apply that knowledge to Regulatory issues and product development.
  • Recognized as skilled in an aspect of pharmaceutical drug development, with RA skills.
  • Full knowledge of FDA and ICH regulations and guidelines, and the ability to provide interpretations of that information to others.
  • Strong organizational skills with the ability to manage large projects and provide Regulatory guidance/training to others in the department.
  • Proven ability to prioritize and multi-task with minimal supervision based on interactions with project team members.
  • Excellent written and oral communication skills, with writing ability to meet Regulatory.
  • Solid experience in gene or cell therapy.
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WL/20-071-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

Interim Productie Apotheker

Aanbod
  • werken in een topklinisch ziekenhuis;
  • aanspreekpunt voor alle kwaliteitszaken;
  • werken in een nieuwe productie omgeving;
  • jouw kennis en ervaring gebruiken om de processen nog beter te maken;
  • tijdelijke baan voor een periode van 3 maanden.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een modern, gastvrij en topklinisch opleidingsziekenhuis in de hightech stad Eindhoven. Landelijk staan ze bekend om hooggespecialiseerde zorg bij kanker en hartziekten. Werken in deze organisatie  is boeiend, leerzaam en uitdagend. Zij bieden een professionele werkomgeving om elke dag het beste uit jezelf te halen. In totaal werken ruim 3.600 gedreven professionals met één doel: elke dag de beste zorg -direct of indirect- bieden aan de patiënten. Ze investeren in de ontwikkeling, opleiding en duurzame inzetbaarheid van mensen omdat ze samen het beste voor elkaar en voor de patiënt willen. Om de service in de zorg stabiel te houden zijn ze op zoek naar een Interim Productie Apotheker. Deze functie is ontstaan vanwege het vertrek van een medewerker. De functie is tijdelijk, omdat er gezocht wordt naar een permanente invulling.

Functie

Als Interim Productie Apotheker neem je tijdelijk waar op de afdeling Bereidingen, een dynamische en ambitieuze afdeling en landelijke leverancier van voorraadproducten. De afdeling produceert voorraadbereidingen, zowel niet-steriel als steriel, voor het eigen ziekenhuis en externe klanten (andere ziekenhuizen). Verder worden er individuele bereidingen uitgevoerd. Als productieapotheker werk je samen in een team van twintig (ziekenhuis)apothekers en ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwe producten. Je levert een actieve bijdrage aan lopende projecten (bijvoorbeeld installatie en kwalificatie van nieuwe apparatuur) en hebt een belangrijke bijdrage aan de bereidingendagdienst. Hier ben je samen met de collega’s van het bereidingencentrum voor verantwoordelijk en werk je nauw samen met de afdeling Quality Assurance en het QC apotheek-laboratorium.

Profiel
  • afgeronde Master opleiding Farmacie heeft de voorkeur;
  • meerdere jaren werkervaring als productie apotheker;
  • bij voorkeur eerder gewerkt in een ziekenhuisomgeving;
  • kennis van kwaliteitsmanagement processen;
  • uitstekende ontwikkelde communicatieve vaardigheden;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/20-082-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kunt u bellen met Sandra van Putten of Alexander Willemse via 033 – 4728087.

Interimmanager Healthcare

Uitdagende veranderopdrachten binnen Healthcare die vragen om een ervaren interimmanager met een persoonlijke benadering, een toekomstgerichte visie en een bedrijfsmatige blik.

Aanbod

  • posities op management- en directieniveau binnen Healthcare;
  • opdrachtgevers als ziekenhuizen, instellingen en ZBC’s;
  • verantwoordelijkheid voor de aansturing van een team of afdeling;
  • afwisselende functies met vaak een directe invloed op strategisch niveau;
  • interim ervaring binnen Healthcare is vereist;

Bedrijf

Wij zijn continu op zoek naar ervaren interimmanagers die een expertise hebben opgebouwd in veranderopdrachten binnen Healthcare. Onze opdrachtgevers zijn ziekenhuizen, ZBC’s en overige zorginstellingen waarmee wij samenwerken. Deze interim vacatures komen enerzijds beschikbaar vanwege het binnen korte termijn vacant komen van een management- of directiepositie, anderzijds doordat er binnen de organisatie een veranderopdracht geformuleerd wordt. Om snel aan de vragen van onze opdrachtgevers te kunnen beantwoorden komen wij graag in contact met ervaren interimmanagers die beschikken over een persoonlijke benadering, een toekomstgerichte visie en een bedrijfsmatige blik.

Derks & Derks is gespecialiseerd in de bemiddeling en ontwikkeling van professionals die actief zijn binnen de Healthcare sector. Vanuit onze kennis en expertise ondersteunen we opdrachtgevers uit het hele spectrum van de zorg. Door verder te kijken dan alleen de zorginstellingen zelf, maar daar ook ziektekostenverzekeraars, leveranciers en overheidsorganisaties bij te betrekken overzien wij de markt en denken we in ons advies breed met je mee. Actuele thema’s en ontwikkelingen binnen Healthcare komen uitgebreid aan de orde in de Masterclass NieuweZorg die wij jaarlijks organiseren voor op innovatie gerichte en gedreven professionals actief op management- en directieniveau in de zorg.

Functie

Als Interimmanager heb je een verantwoordelijke en afwisselende functie. De zwaarte van de managementrol en scope van de aansturing zijn afhankelijk van de organisatie (ziekenhuis dan wel instelling) en het managementniveau (operationeel dan wel directie). Bij aanvang van de opdracht wordt in samenspraak met de opdrachtgever een heldere opdracht omschrijving geformuleerd aan de hand waarvan de uitvoering plaatsvindt. Belangrijk hierbij is of het een veranderopdracht betreft of een tijdelijke vervanging waarvoor een interimmanager wordt ingezet. Per individuele opdracht zullen wij daarover aanvullende informatie verstrekken. Om in aanmerking te komen vragen wij om op deze algemene vacature te solliciteren, zodat wij over uw contactgegevens beschikken, u op de hoogte kunnen houden over relevante opdrachten en vacatures en eventueel alvast uit kunnen nodigen voor een (online) kennismakingsgesprek.

Profiel

  • relevante opleiding op HBO of WO-niveau;
  • aantoonbare relevante interim ervaring;
  • meerdere jaren werkervaring in een management positie;
  • sterke affiniteit met de zorg is een vereiste;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en bedrijfsmatige vaardigheden;
  • stevige persoonlijkheid;
  • innovatief en omgevingsbewust;
  • analytisch sterk, gedreven en overtuigend.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DD/20-053-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 06–12795418.

Voor een specifieke opdracht kan een assessment deel uitmaken van de selectiemethode.

Responsible Person

Offer
  • a position where your expertise has great value
  • responsible for setting up the QMS while following the EU guidelines
  • reporting directly to the CEO
  • temporary contract position for 16 to 32 hours per week
  • independent role with ranging responsibilities
Organisation

Through our INRALS-network we received this opportunity in the Netherlands. The client is a UK-based company which is a specialized Pharma company developing products for the life-long treatment of chronic endocrine conditions. It is their mission to meet major clinical and patient needs in hormone replacement, initially by developing and marketing products for the rare orphan diseases. The organisation is currently looking to expand their business to the Netherlands and is therefore looking to meet an enthusiastic and all-round Responsible Person to set up the local quality system.

Position

In the position of Responsible Person you audit and report on the activities of all sites mentioned on the Wholesale Distribution Authorisation (WDA) and ensure compliance with the EU Directive. Specifically, this means that you are called the primary Responsible Person for appropriate sites in the Netherlands. You have a direct reporting line to the CEO but you also collaborate with other RPs.

Other responsibilities include, but are not limited to, ensuring that the provisions of the licences are observed as well as all local regulations and guidelines on GDP are complied. You will also ensure QMS is implemented and maintained. Also, operations need to be aware that there is no compromising in the quality of medicines. Therefor you train all personnel involved in GDP/distribution activities. You make sure that all suppliers and customers are qualified as well as that complaints are dealt with effectively. In conjunction with the recall committee (where applicable) decide on the final disposition of returned, rejected , recalled or falsified products. Therefore you need to be aware of the requirements for falsified medicinal products ensuring adequately procedures to manage any actual or potential falsified medicinal products that are identified in the supply chain. From time to time you provide backup support in case the primary UK’s Responsible Person is not available.

Profile
  • prior experience (minimum of five years) working in accordance as an RP for GDP including all WDA and QMS oversight responsibilities, regulatory inspection experience etc
  • knowledge and experience in Quality Management; familiar with regulatory GDP-procedures
  • highly-organised, often taking initiative, with excellent attention to detail, able to produce high-quality work to agreed deadlines and prioritise.
  • experienced in computer applications and business software including Excel
  • excellent written and verbal communication skills in English and Dutch (both mandatory)
  • self-motivated, able to work independently and innovative.
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/20-081-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.