vacature kwaliteit

Open sollicitatie: GxP professionals

Aanbod
  • uitdagende posities binnen verschillende life science organisaties;
  • zelfstandige en verantwoordelijke functies van uitvoerend tot strategische niveau;
  • een detacheringcontract of samenwerkingsovereenkomst van Derks en Derks Detachering voor de looptijd van de opdracht.
Bedrijf

Derks & Derks Detachering is opgericht in 2007 en uitgegroeid tot een detacheringsbureau met evidence based personeelsoplossingen voor de farmaceutische, voedingsmiddelen en medische industrie. Onze relaties zijn actief op verschillende werkvelden en bijna allemaal internationaal georiënteerd. De meeste relaties hebben een lange historie binnen Nederland. Onze relaties zijn actief op zoek naar manieren, om de kwaliteit van leven van mens of dier ter verbeteren. Onze relaties zijn met enige regelmaat op zoek naar Kwaliteit, Validatie, Regulatory of Procestechnologie professionals, daarom komen vrij graag in contact met gedreven professionals.

Functie

Als GxP professional ben je inzetbaar in de farmaceutische, voedingsmiddelen of medische industrie. Je hebt werkervaring opgedaan op het gebied van kwaliteit, validatie, regulatory of procestechnologie binnen de genoemde branches. Je bent op de hoogte van alle relevante geldende wet- en regelgeving voor de productie van geneesmiddelen, voedingsmiddelen of medische hulpmiddelen. Je bent actief geweest op uitvoerend of strategische niveau en klaar voor een nieuwe uitdaging.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • ervaring in een uitvoerende en/of leidinggevend functie;
  • ervaring binnen de farmaceutische en/of voedingsmiddelen en/of medische industrie;
  • ervaring binnen kwaliteit, validatie, regulatory en/of procestechnologie;
  • registratie als QP is een pre;
  • verantwoordelijkheidsgevoel met sterk kwaliteitsbesef;
  • teamspeler, maar zelfstandig kunnen werken;
  • uitstekende communicatief vaardigheden in de Nederlandse taal en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DO/18-005-DD, naar mevrouw Sandra van Putten van Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kunt u bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

vacature overig

Recruitment Consultant voor vaste en tijdelijke functies (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • gunstige pensioenregeling;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

  • Masterclass NieuweZorg (verheldering en verdieping voor iedereen die meer wil betekenen voor de zorg)
  • Leergang Industriële Farmacie (praktijkgerichte professionalisering in de farmaceutische industrie)
  • FMF-vacatures (alle HBO+ vacatures in Life Sciences online beschikbaar)
  • INRALS (internationaal netwerk van werving- & selectiebureaus in Life Sciences)

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om te zorgen voor de juiste match. Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • hbo/wo werk- en denkniveau;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131-DD naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sandra of Pieter via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

vacature overig

A&O Recruitment Consultant (0,8 – 1,0 fte)

Aanbod
  • werken in een succesvolle en groeiende dienstverlenende organisatie;
  • een enthousiast team van collega’s;
  • open cultuur en sfeer, waardoor je waarschijnlijk snel je plek zal vinden binnen het team;
  • breed takenpakket met grote mate van verantwoordelijkheid;
  • ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
  • samen met collega’s verantwoordelijk zijn voor het resultaat;
  • op of uitbouwen van een netwerk binnen de life sciences en gezondheidszorg;
  • salaris dat past bij de ervaring en het eventuele netwerk dat je meebrengt.
Bedrijf

Derks & Derks brengt als strategisch partner in human talent, organisaties en hoger opgeleide talenten in Life Sciences en gezondheidszorg samen. Werving & Selectie, Detachering & Interim, Talent Development, HR Research en Opleiding & Training vormen de kern van onze dienstverlening. Persoonlijke aandacht, heldere afspraken, integriteit en strikte kwaliteitsnormen, vormen daarin altijd de basis. Met een breed netwerk en sterke vak- en branchekennis, zijn wij dé strategisch partner in human talent.

Om onze rol als specialist in Life Sciences steeds breder in te vullen en in te spelen op marktontwikkelingen, hebben we de afgelopen jaren diverse innovatieve projecten in deze markt gelanceerd:

Onze kernwaarden zijn: samen het beste resultaat, team van experts, betrouwbare partner en kwaliteit verzekerd. De cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Om ons team van experts uit te breiden zijn we op zoek naar een gedreven, professionele en enthousiaste Consultant, die graag bijdraagt aan de gezamenlijke doelstellingen van de afdeling.

Functie

In de functie van Recruitment Consultant ben je gesprekspartner voor onze opdrachtgevers en professionals op zoek naar een nieuwe uitdaging. Aan jou de taak om vanuit een grondige analyse te zorgen voor de juiste match tussen onze klanten en kandidaten.

Je helpt de professional met het vinden van de juiste baan en eventuele vervolgstappen in zijn/haar carrière binnen de branche. Tevens ben je strategisch partner voor de opdrachtgevers waarvoor je werkt. Je adviseert, waar mogelijk bij HR gerelateerde vraagstukken, of informeert over de andere ondersteunende diensten en opleidingen van Derks & Derks. Je moet snel kunnen schakelen en meerdere ballen in de lucht kunnen houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit het op- en uitbouwen van nieuwe en bestaande relaties, opstellen van plan van aanpak, coördineren van opdrachten, schrijven van wervende vacatureteksten, searchen en interviewen.

Profiel
  • een afgeronde wo opleiding in (Arbeids- en Organisatie)psychologie;
  • bij voorkeur ervaring in vergelijkbare functie, kennis van recruitment (branchekennis is niet vereist);
  • representatief, proactief, daadkrachtig, mensgericht en betrokken;
  • commerciële instelling;
  • verbinder, weet de juiste match te maken;
  • goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • gezonde dosis humor.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/17-131 naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Pieter of Sandra via 033 – 4728087. Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

vacature regulatory-affairs

Regulatory Affairs Manager Export

Offer
  • Diverse job in the pharmaceutical company.
  • Interesting because of the specialist work in regulatory.
  • Permanent contract with the possibility to grow.
Organisation

Our client manufactures and markets high-quality drugs in a diversity of fields. The organisation has been undergoing substantial growth and expects to be a global top ten player. In Europe, our client produces, develops and markets products through a network of affiliated companies. The European R&D and manufacturing activities are concentrated in The Netherlands. The European organisation is located in Leiden but has a tight line all around the world. For the regulatory department they look for support. Therefore they would like to meet a committed Regulatory Affairs Manager for a enthusiastic team.

Position

As Regulatory Affairs Manager, your main responsibility will be to manage new/updates of the product information and artworks of registered products in line with the defined planning and applicable requirements and internal SOPs. You perform quality control of translations and contribute to the change control process of texts and artwork, and provide input to the implementation strategy of (shared) packs. Furthermore, you review and proofread final artworks before implementation in production, and you monitor and communicate to the stakeholders the status of artworks until implementation. In addition to these specific responsibilities, you support implementation locally of new initiatives, management tools or processes in cooperation with RA-EMEA. You ensure that processes, procedures and regulatory files are well documented in up to date and complete applicable archives, databases, repositories and trackers. You contribute to the RA-EMEA and affiliate Quality Management System. You ensure compliance with all applicable SOPs, WPDs and STLs and contribute to CAPAs in case of gaps and deviations. Furthermore, you secure timely and adequate information and decision making with regard to regulatory issues that need to be brought to the attention of the Management Team, such as deletions, divestitures and acquisitions and you take part in affiliate product and launch teams to provide regulatory input and strategy advice.

You act as substitute for Affiliate RA lead as appropriate. By discretion of Regulatory Affairs Management and due to organization and workload, not all listed activities may need to be performed or additional responsibilities need to be handled.

Profile
  • At least a master degree in a relevant field such as life sciences or equivalent by experience.
  • Around 3 years of experience in the registration department, dealing with most aspects of registration, with sufficient working knowledge of the subject area to require minimal supervision from the Manager.
  • Knowledge of Regulatory landscape and procedures within the country/region.
  • Proficiency in English and France language.
  • Proficiency in PC use with regard to word-processing, spreadsheets, database application, and internet.
  • Ability to communicate well verbally and in writing is essential, as are good organizational and planning skills. The incumbent should possess a meticulous attention to detail, and be flexible enough to successfully handle conflicting time pressures and a large volume of work. Must be able to work both alone and as part of a team, and have the ability to concentrate on large volumes of written/paper based work in an office environment.
  • A sound appreciation of the interactions and relationships of the department with other internal departments is expected.
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/19-181-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Commercieel Directeur MSB & Zorgverkoop

Aanbod
  • commerciële eindverantwoordelijkheid voor de zorgverkoop van het ziekenhuis;
  • faciliteren, coachen en ondersteunen van het medisch specialistisch bedrijf;
  • verbindende functie met veel impact op de organisatie;
  • gecombineerde functie met directe invloed op strategisch niveau;
  • positie binnen het managementteam van het ziekenhuis;
  • blijvend zorg dragen voor betaalbare, toegankelijke en efficiënte zorg.
Bedrijf

Meander Medisch Centrum is een topklinisch ziekenhuis en is lid van de Samenwerkende Topklinische (opleidings-) Ziekenhuizen (STZ). Bij Meander werken ruim 3.000 professionele medewerkers, 200 medisch specialisten en vrijwilligers. Meander levert zorg in Amersfoort, Baarn, Barneveld, Leusden en Nijkerk.

De medewerkers van Meander bieden zorg aan ruim 320.000 inwoners in de regio. Zorgaanbieding vindt plaats in afstemming en samenwerking met onder meer huisartsen, verpleeg- en verzorgingstehuizen en de zorgverzekeraars. Voor opleiding en onderzoek werkt Meander nauw samen met andere toonaangevende partners. De complexe medisch specialistische zorg is het zwaartepunt van Meander Medisch Centrum. De organisatie is daarvoor in de hele regio het aangewezen ziekenhuis. Er wordt intensief samengewerkt met diverse ziekenhuizen in de regio. Binnen de organisatie worden de belangen van specialisten en ziekenhuis evenwichtig behartigd door de Commercieel Directeur van het MSB en de Manager Zorgverkoop van het huis te combineren in één functie. Voor deze uitdagende functie willen we graag kennis maken met een commerciële, mensgerichte, verbindende en gedreven Commercieel Directeur MSB & Zorgverkoop.

Functie

Als Commercieel Directeur MSB & Zorgverkoop heb je een gecombineerde functie binnen het Meander Medisch Centrum. Je onderhandelt, verkoopt en contracteert de zorgverlening van het ziekenhuis aan de zorgverzekeraar. Je bent verantwoordelijk voor kwalitatief en kwantitatief goede contracten voor het ziekenhuis. Hiermee draag je bij aan toegankelijke en betaalbare zorg voor de patiënten van het Meander Medisch Centrum. Daarnaast zorg je voor het optimaal functioneren en geef je leiding aan het team zorgverkoop en markt. Ook faciliteer, coach en ondersteun je het bestuur van het MSB bij het optimaal uitvoeren van de bestuurlijke taken. In deze dubbele functie geef je vorm aan modernere en innovatieve zorgverkoop voor het ziekenhuis en MSB. Hierbij houd je rekening met de ontwikkeling in de markt en de invloed daarvan op het leveren van efficiënte zorg door het ziekenhuis. Als Commercieel Directeur leg je direct verantwoording af aan de Raad van Bestuur en het bestuur van het MSB. Daarnaast ben je onderdeel van het Managementteam van het ziekenhuis. Deze bijzondere rol, waarin de belangen van zowel het MSB als het ziekenhuis behartigd worden, vraagt om een verbindende professional die integer kan manoeuvreren binnen de complexiteit van het besturingsmodel van het ziekenhuis.

Profiel
  • academisch werk- en denkniveau;
  • circa 5 jaar werkervaring in een zorggerelateerde (verzekeraar, ziekenhuis etc.) omgeving strekt tot aanbeveling;
  • werkervaring in een commerciële management positie;
  • gedegen kennis van de processen en protocollen van zorgverkoop geldt als belangrijke pre;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en onderhandelingsvaardigheden;
  • resultaatgericht, commercieel en omgevingsbewust;
  • analytisch sterk, gedreven en overtuigend.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/19-068-DD, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.