vacature kwaliteit

Qualified Person

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • werken binnen een internationale omgeving;
  • uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met de ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Haarlem. Op deze locatie zul je als QP vallen onder de afdeling Center of Excellence Quality. Deze afdeling is verantwoordelijk voor het sturen en coördineren van het kwaliteitsbeleid van de Manufacturing Division Haarlem, in overeenstemming met bestaande wet- en regelgeving. Hiertoe onderhouden de verschillende afdelingen contacten met alle Integrated Process Teams (IPT’s) en Centers of Excellence (CoE’s) van Manufacturing Division Haarlem alsmede met andere vestigingen en met de External Manufacturing organisatie wereldwijd. Binnen de CoE Quality is Quality Release verantwoordelijk voor de kwaliteitshandhaving en het vrijgeven van producten naar de markt in een multidisciplinair team waaronder een aantal Qualified Persons (QP’s).

Functie

Als Qualified Person (QP) ben je eindverantwoordelijk voor quality oversight van de gehele supply chain inclusief batch certificering. Het productenpakket bestaat uit farmaceutische producten die zowel binnen als buiten de organisatie (bij internationale CMO’s) worden geproduceerd. Producten worden in Haarlem verpakt voor markten over de gehele wereld met ieder specifieke eisen en regelgeving. Daarbij nemen jij en je team de land- en productspecifieke wet- en regelgeving en geldende GMP-eisen in acht. Als QP ben je eindverantwoordelijk voor het reviewen van batch documentatie. Daarnaast lever je een bijdrage aan de kwaliteitsstrategie binnen Manufacturing Division Haarlem, door te adviseren op het gebied van compliance- en kwaliteit gerelateerde verbeteringen en het initiëren en het ontwikkelen van farmaceutisch beleid en procedures. Je bent een ambassadeur van het kwaliteitsbewustzijn, leid (internationale) onderzoeken en rapporteert kritische afwijkingen. Andere taken als QP zijn het goedkeuren van productie gerelateerde onderzoeken (binnen en buiten Manufacturing Division Haarlem) en klachten. Maar ook het opbouwen van relaties en frequent onderhouden van contact met diverse collega’s zowel binnen Manufacturing Division Haarlem als met collega’s van andere vestigingen vallen onder jouw taken.

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding Biotechnologie, (Micro-)Biologie, Farmacie met apothekersdiploma (of equivalent);
  • meerdere jaren werkervaring als QP in de farmaceutische industrie;
  • ervaring met quality oversight over complexe supply chains;
  • ervaring met wet- en regelgeving binnen en buiten EU, o.a. EMEA, FDA, Anvisa;
  • ervaring met implementeren van kwaliteitsverbeteringen;
  • in staat om een kwaliteitsgerichte mindset te combineren met een praktische benadering en om dit goed op anderen over te brengen;
  • sterke persoonlijkheid die in staat is zelfstandig besluiten te nemen;
  • proactief, besluitvaardig, kritisch en stressbestendig;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden (woord en schrift) in het Nederlands en Engels.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/19-086-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

Marketing Manager (Cardiovasculair)

Aanbod
  • eindverantwoordelijk voor de lancering van een nieuwe klasse cardiovasculair product in Nederland;
  • onderdeel van een internationaal lanceringsteam;
  • werken binnen een ambitieuze organisatie met de drive om in alles de beste te zijn;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • samenwerken met een team van gedreven en gemotiveerde professionals.
Bedrijf

Daiichi Sankyo is ontstaan vanuit een fusie van de gevestigde bedrijven Daiichi en Sankyo in Europa. Zij zijn één van de 20 grootste farmaceutische bedrijven in de wereld en hebben ongeveer 17.000 medewerkers. In Europa is Daiichi Sankyo in 12 landen actief met ongeveer 2000 medewerkers. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in München, Duitsland, en niet ver van daar staat één van de wereldwijde productievestigingen. Deze imposante organisatie verzorgt innovatieve producten en services en heeft een jarenlange traditie en wetenschappelijke achtergrond. Met haar innovatieve portfolio heeft de organisatie een mooie toekomst voor zich. De organisatie zal in 2020 een nieuw product, een cholesterolverlager nieuwe klasse, lanceren. De toedieningsvorm en prijs zijn wezenlijk onderscheidend van de bestaande generieke producten en biosimilars. Het is een nieuw klassetablet tegen hoge cholesterol. Om deze bijzonder veelbelovende lancering in Nederland optimaal te laten verlopen wil de organisatie zich versterken met een ervaren Marketing Manager. Deze nieuwe collega wordt volledig verantwoordelijk voor de lancering van het nieuwe product in Nederland.

Functie

Als Marketing Manager ben je eindverantwoordelijk voor de lancering van het nieuwe medicijn van onze opdrachtgever. Deze verantwoordelijkheid behelst alles: van de marketingstrategie tot aan de prijsstrategie. Uiteraard bepaal je de positionering, merkwaarde propositie en marketingtactiek. Je werkt volgens een heldere tijdsplanning en zorgt  dat de organisatie klaar is voor de uiteindelijke lancering van dit product. Daarbij word je ondersteund door een Marketing Associate en een Productmanager. Ook word je binnen Nederland direct eindverantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten voor Daiichi Sankyo. Daarnaast werk je op Europees niveau samen met het internationale lanceringsteam. Kortom, een uitdagende functie in een dynamische en ambitieuze organisatie!

Profiel
  • een afgeronde WO-opleiding bij voorkeur richting Marketing;
  • minimaal 10 jaar relevante marketingervaring;
  • aantoonbare ervaring met introductie van nieuwe producten op cardiovasculair gebied;
  • uitstekende organisatorische, sociale en communicatieve vaardigheden;
  • klantgerichte, commerciële en flexibele instelling;
  • ambitieus, energiek en overtuigend;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engels taal in woord en geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/19-048-Marketing Manager, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Tim van Loon via 033 – 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature sales-marketing

Field Manager

Offer
  • challenging opportunity where your experience sets an example for the team
  • act as a Fieldcoach and Key Accountmanager at the same time
  • the flexibility to take on and develop new projects for patient access
  • ability to work crossfunctional with differente stakeholders
  • good primary and secondary employment conditions
Organisation

The organisation is an international company with multiple offices around the world. It is their vision to become the preferred care partner in improving peoples lives around the world. The organizational culture is characterized by a high degree of drive and passion to really make the difference when it comes to improving the quality of life of the patients. Because of the unique market approach and the strong positioning of its products, the organisation has been able to achieve excellent business results for years. To gain more success, they decided to expand their team with a Field Manager for The Netherlands.

Position

As a Field Manager you identify, prioritize and engage according to plan with key stakeholders to maximize patient access in primary care setting with appropriate value proposition. The realization of field patient access objectives, primary care sales target and national sales target is also your responibility. You will support patient access activities with appropriate value proposition towards stakeholders that are primarily engaged with by Sales Force or Patiens Solutions Managers or MSL. You proactively identify and act upon changing patient journey and concomitant consequences for the primary care strategy. You will integrate Health Economics into Patient Access activities and also identify access field opportunities and barriers. You participate in Patient Solutions Teams as required to drive effective Patient Access activities across priority solutions. By demonstrating your broad knowledge of all the therapeutic areas and access environment you provide input to the organization. As a Field Manager you will be accountable for the goals of Patient Solutions, by supporting the Stakeholder Engagement Manager. You will make sure that the Field Sales Team functions well and motivate, develop and coach the Accountmanagers, this in close collaboration with the Sales Manager. It is your role to participate in the hiring process of new Field Sales employees and give support and input to the manager concerning the need for training and development so that they can create a personal development and coaching plan for each individual. As a Field Manager you will work in close collaboration with internal and external stakeholders and report to the Sales Manager.

Profile
  • at least a Bachelors degree
  • at least 5 years of experience in a complex sales role
  • relevant work experience in field coaching and the pharmaceutical industry
  • knowledge (and a network) of the national health system structure
  • understanding and correct adoption of the scientific relevant literature
  • high level of communication skills in both Dutch and English
  • driver’s license
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/19-065-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

vacature sales-marketing

Open sollicitatie: Commerciële medische professionals

Aanbod
  • uitdagende posities binnen verschillende life science organisaties;
  • zelfstandige en verantwoordelijke functies van uitvoerend tot strategische niveau;
  • een detacheringcontract of samenwerkingsovereenkomst van Derks en Derks Detachering voor de looptijd van de opdracht.
Bedrijf

Derks & Derks Detachering is opgericht in 2007 en uitgegroeid tot een detacheringsbureau met evidence based personeelsoplossingen voor de farmaceutische, voedingsmiddelen en medische industrie. Onze relaties zijn actief op verschillende werkvelden en bijna allemaal internationaal georiënteerd. De meeste relaties hebben een lange historie binnen Nederland. Onze relaties zijn actief op zoek naar manieren, om de kwaliteit van leven van mens of dier ter verbeteren. Onze relaties zijn met enige regelmaat op zoek naar commerciële medische professionals, daarom komen vrij graag in contact met gedreven professionals.

Functie

Als commerciële medische professional ben je inzetbaar in de farmaceutische, voedingsmiddelen of medische industrie. Je hebt werkervaring opgedaan op het gebied van gebied van sales, marketing, market access of medical affairs binnen de genoemde branches. Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen in de markt om de geneesmiddelen, voedingsmiddelen of medische hulpmiddelen beter te positioneren in de markt en hiermee de verkopen te verhogen. Je bent actief geweest op uitvoerend of strategische niveau en klaar voor een nieuwe uitdaging.

Profiel
  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • ervaring in een uitvoerende en/of leidinggevend functie;
  • ervaring binnen de farmaceutische en/of voedingsmiddelen en/of medische industrie;
  • ervaring binnen sales, marketing, market access en/of medical affairs;
  • verantwoordelijkheidsgevoel met sterk kwaliteitsbesef;
  • teamspeler, maar zelfstandig kunnen werken;
  • uitstekende communicatief vaardigheden in de Nederlandse taal en Engelse taal.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DO/18-006-DD, naar mevrouw Sandra van Putten van Derks & Derks B.V., info@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kunt u bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

vacature sales-marketing

Product Manager Biologicals

Offer
  • position at a growing company with a clear vision
  • contributing in the preparation and introduction of a new product
  • a flexible role where you can work from different locations
  • sharing your knowlegde for a good launch
  • good primary and secondary employment conditions
Organisation

The organisation is an international company with multiple offices around the world. It is their vision to become the preferred care partner in improving peoples lives around the world. The organizational culture is characterized by a high degree of drive and passion to really make the difference when it comes to improving the quality of life of the patients. Because of the unique market approach and the strong positioning of its products, the organisation has been able to achieve excellent business results for years. To gain more success, they decided to expand their team with a Product Manager for a biologicals product launch.

Position

The Product Manager will be focused on the preparation and introduction of a new Biological product. Therefore you will understand and monitor the patient journey and his/her eco-system and the competitive environment. You also understand the critical success factors of the therapeutical area and use them to set the direction. You will develop effective and competitive strategic and tactical marketing plans by key stakeholders, in accordance with the regional strategy and regional and cluster initiatives, in collaboration with sales and scientific affairs. You identify and implement digital marketing tools for multichannel communication to patients and healthcare providers. Next to this you will also propose yearly sales objectives and marketing cost budgets and quarterly updates. You need to monitor and propose adjustments of forecasts for designated products and engage with national (NL) Key Opinion Leaders. In this role you will manage alliances and partnerships to the benefit of Patient Solutions and you also give Patient Solutions product training. You will participate in national and international congresses/symposia and report monthly on launch/sales status and activities versus the approved marketing plan. In this position you will work with a lot of different stakeholders for the Dutch market. You will report directly to the manager of the department.

Profile
  • at least a Bachelors degree
  • at least 5 years of experience in Marketing and/or Sales
  • relevant work experience in Biologicals (e.g. product introductions for the local market)
  • relevant experience within the pharmaceutical industry
  • knowledge (and a network) of the national health system structure
  • understanding and correct adoption of the scientific relevant literature
  • high level of communication skills in both Dutch and English
  • driver’s license
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to WS/19-064-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

vacature directie-management

Ambitious Finance Director (MT team)

Offer
  • a work place within a young and dynamic organisation
  • being part of the Management Team to increase future growth
  • the possibility to build a new finance structure using your knowledge and experience
  • a fulltime contract
Organisation

Our client is a pharmaceutical packaging organization, that is dedicated to shaping the future of the pharmaceutical Supply Chain to be safer and more reliable for their customers and patients. They have over 30 years of experience that they use to offer flexible packaging and Supply Chain services. They use the latest technologies to improve the manufacturing packaging process every day. Currently the organisation realised at serious growth where they doubled their team. To maintain on the grow path they are looking for an ambitious and enterprising Finance Director.

Position

As a Finance Director you are a part of the young and dynamic Management Team. You will manage and improve all accounting and bookkeeping activities for the organisation. You will implement and circulate financial business policies, procedures and processes. To make sure everything is accurate you take part in developing financial, tax and legal strategies as well as operational and strategic business planning. Design, develop, implement and verify the efficiency of internal financial controls will be your responsibility as well. You define and implement the financial multi-year strategy and prepare and collate for the annual budget together with the Management Team and responsible budget holders. You will draft and monitor reports of operating companies on costs and liquidity. Also you will monitor the reporting of other key stakeholders both in timeliness and quality. Furthermore you draft the financial statements and arrange external audits. You will own risk management policies and procedures as well as cash management policies and procedures. Because you are part of the Management Team you will advise and act as a sounding board for the CEO on complex financial issues such as: mergers and acquisitions, new financing/funding, important investments and divestments, professionalisation of various business units and components, and major projects such as reorganisations and working capital reductions.

Profile
  • a Master degree or MBA in Finance, Business or Accountancy
  • minimum of 5 years of experience in a relevant and/or similar position
  • proven experience in managing a team as a Manager or Director
  • experience in a manufacturing environment
  • experience as a ERP User (Microsoft Dynamics NAV is preferred)
  • experience with Tableau or similar data visualization software
  • demonstrable experience of financial modelling
  • fluent, or at least, advanced professional proficiency, in both Dutch and English
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/19-183-DD, to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl.

For further information, please call Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87. An individual assessment may be part of the selection procedure.

Our Client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

vacature overig

Technical Writer Master Data

Offer
  • a position to grow into or to deliver out of your experience
  • responsible for the supply chain business flows at an international project
  • a fulltime contract of 6 months, possibly longer
  • possibility to work from home or from the location in South of The Netherlands
  • temporary contract from Derks & Derks Secondment & Interim
Organisation

Our client is an international pharmaceutical company. The company’s activities comprise the development, production and sales of medicines. For the facility in Drenthe we would like to meet an enthusiastic, communicatively skilled, self-assured and performance-oriented Technical Writer Master Data.

Position

As a Technical Writer, you will be added to the master data team. The team is growing from a regional team into a global team. The current set of documentation requires to be rebuilt and made fit-for-purpose to the new ERP software solutions that are to be introduced over the next years.

As a Technical Writer, you will support the convert of the existing documentation supplemented with collected expert knowledge (through interviews) and available technical documentation in system user (e)-documentation such as procedures, instructions and training material. You will collaborate with the master data team to get a good understanding for their work processes and translate this into useful content for end users. You ensure output is consistent across product families and output formats. All together this is a challenging job where you can grow your knowledge of the Pharma sector with enough freedom to put your own ‘stamp’ on the output. In this job you will report to the manager of the department.

Profile
  • at least a bachelor’s degree or higher education in a relevant field
  • Supply Chain knowledge is needed
  • interviewing skills augmented with user experience review and feedback
  • understanding of software tools used to create software product documentation
  • knowledge w.r.t. Master Data Management is preferred
  • proficient English writing skills
  • good document layout skills and basic business process design skills
  • profound Microsoft Office solution knowledge e.g. Word, Visio, PowerPoint, SAP knowledge
  • ability to plan and manage multiple tasks
  • effective time management, good presentation skill and proactive approach
Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference number DT/19-185-DD to Sandra van Putten: info@derksenderks.nl. For further information, please call and discuss the opportunity with Sandra van Putten at number +31 (0)33 472 80 87.

An individual assessment may be part of the selection procedure.

vacature kwaliteit

QA Officer

Aanbod
  • een uitdagende positie bij een internationaal gerenommeerde organisatie;
  • zelfstandige functie met veel verantwoordelijkheden;
  • een contract bij Derks & Derk Detachering voor de duur van een jaar, waarna een vast dienstverband mogelijk is.
Bedrijf

Onze relatie is een wereldwijd gerenommeerde organisatie die zich richt op de ontwikkeling, productie en marketing van vaccins en antilichamen tegen infectieziekten. Binnen de organisatie werken getalenteerde, ondernemende mensen in een dynamische cultuur waarin innovatie en een ‘can do’ mentaliteit centraal staan. Momenteel is de organisatie op zoek naar een ervaren QA Officer om het team te versterken en de kwaliteit van de producten te waarborgen.

Functie

In de functie van QA Officer ben je ervoor verantwoordelijk dat de kwaliteitsnormen gewaarborgd en verbeterd worden wanneer nodig. Denk hierbij aan de GMP en ISO 9001 standaarden. Daarbij assisteer en coordineer je waar nodig bij audits. Je voert risk assessments uit en onderneemt actie wanneer nodig op het gebied van het Quality Management Systeem om zo risico’s te verminderen inzake kwaliteit, veiligheid en organisatie. Daarbij ben je verantwoordelijk voor het managen van onderzoeken in trackwise, waaronder complaints, NCM, CAPA’s en auditrapporten. Ook coordineer je QA-activiteiten en programma’s, zoals record review, document management en klachtenafhandeling. In jouw rol zal je ook de trainingen van het personeel en het kwaliteitsbewustzijn verder oppakken en uitrollen. Samen met de rest van je team zal je jezelf focussen op het verbeteren van de productkwaliteit, waaronder de reductie van klachten.

Profiel
  • een afgeronde PhD in relevante richting (bijvoorbeeld immunologie);
  • kennis van ISO 9001, GMP, GLP en USDA;
  • persoonskenmerken: aanpakkersmentaliteit, analytisch sterk, probleemoplossend en communicatief vaaridg;
  • Vloeiend in Nederlands en Engels.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/19-176 naar Anneke den Hartog, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Anneke den Hartog via 033-4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

vacature overig

Business Development Manager Life Sciences

Aanbod
  • werken bij de beste dienstverlener in talent development en bemiddeling in Life Sciences;
  • verder uitbouwen van het klantenbestand binnen de Life Sciences sector;
  • samenwerken met een team van experts in Werving & Selectie, Detachering & Interim,Talent Development en Executive Education;
  • informele sfeer waarin hard gewerkt wordt en humor belangrijk is;
  • uitstekend pakket primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Bedrijf

Derks & Derks bestaat bijna 20 jaar en zit vol met ambities die we met jou willen verwezenlijken. Wij zijn succesvol in Life Sciences en Healthcare en hebben een uitstekende reputatie. Ons netwerk in de markt is ijzersterk en we staan bekend om ons sectorspecialisme en onze kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. Derks & Derks Delivers: Hoger opgeleide professionals en managers voor tijdelijk en vast. Derks & Derks Develops: Individuen, teams en bedrijven. Met 20 professionals op ons hoofdkantoor en 50 talenten bij onze klanten in het land. Via INRALS hebben we toegang tot een wereldwijd netwerk van Recruitment Bureaus binnen Life Sciences. We bieden meerwaarde door Executive Education voor onze sectoren met de Masterclass NieuweZorg en Leergang Industriële Farmacie. We zijn trots op 90% terugkerende klanten en zijn er klaar voor om nog verder te groeien. Daar hebben we jou bij nodig.

Onze cultuur is hands-on, klantgericht, informeel en betrokken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen! Om onze groeiambities waar te maken en onze opdrachtgevers nóg beter van dienst te zijn, zijn we op zoek naar een gedreven, professionele Business Development Manager voor onze Life Sciences sector.

Functie

Binnen het Life Sciences team (Medical Devices, (bio-)Farma, Food) word jij de persoon die nieuwe relaties aangaat met relevante bedrijven in de sector. Omdat jij de markt door en door kent, ben je een volwaardige en vertrouwenwekkende gesprekspartner. Door echt te luisteren en te kijken naar bedrijven zie je snel waar Derks & Derks oplossingen kan bieden. Natuurlijk betreft dat werving & selectie van hoogopgeleide vaste of tijdelijke professionals. Derks & Derks draagt echter veel meer bij: het behoud van talent, de beste teamsamenstelling, leiderschapsprogramma’s, outplacement en concrete ontwikkelingstrajecten voor individuen en teams. Dit zijn slechts enkele oplossingen die Talent Development kan bieden. Samen met de Teammanager Life Sciences en de Consultants help je ons klantenbestand uit te breiden en relaties verder te ontwikkelen.

Profiel
  • je bent commercieel gedreven;
  • je academische werk- en denkniveau blijkt uit je afgeronde opleiding;
  • je bent een in Life Sciences bekende en gekende professional;
  • je opent nieuwe deuren mensgericht: met intellect, analyse, charme, humor en oprechte intenties;
  • je hebt minimaal 10 jaar ervaring in Life Sciences, bij voorkeur in de (bio-)farmaceutische industrie;
  • je schakelt gemakkelijk met directies, Human Resources en lijnmanagers en legt makkelijk verbindingen;
  • je bent doelgericht, planmatig, energiek en gericht op zowel de mens als het resultaat;
  • je verkoopt niet. Je adviseert. Omdat je organisaties op de beste manier wilt ondersteunen;
  • je wilt het beter dan goed doen, ambieert succesvolle invullingen, langetermijnrelaties en hoge klanttevredenheid;
  • je wilt de vraag achter de vraag achterhalen om zo de klant maximaal te ondersteunen;

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/19-079-DD, naar Pieter van Gelderen, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Pieter van Gelderen via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.

vacature regulatory-affairs

RA Manager

Aanbod
  • onderdeel uitmaken van een intrinsiek gemotiveerd en enthousiast team;
  • een functie waar je verder kan leren en jezelf kan ontwikkelen in andere expertise gebieden;
  • bijdrage aan de nieuwe koers van de organisatie;
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • vaste aanstelling.
Bedrijf

Deze internationale dienstverlenende organisatie is werkzaam in de farmaceutische industrie waar zij proberen om op een maatschappelijk verantwoordelijke manier hun kennis en expertise in te zetten tegen een eerlijke prijs. De medewekers van de organisatie maken het verschil in de markt doordat ze intrinsiek gemotiveerd zijn in het doen van hun werk. Cultuur kenmerken van de organisatie zijn informeel, toegankelijk en open minded. Recent heeft de organisatie een koerswijziging doorgevoerd, waardoor de nadruk meer komt te liggen op de Drug Discovery. Door deze recente wijziging komt de organisatie graag in contact met een RA Manager om het team te versterken. De focus van de RA Manager is klinisch onderzoek.

Functie

In de functie van RA Manager wordt er een beroep gedaan op jouw projectmanagement skills voor internationale en complexe variaties en registraties van dossiers. Je draagt zorg voor een volledig dossier conform de geldende wet- en regelgeving en begeleidt lopende registratieprocedures en variaties zowel Europees als nationaal (CP/MRP/DCP). Het uitvoeren en ondergaan van dossier audits behoort tot jouw taken en verantwoordelijkheden. Je zorgt voor een tijdige opvolging richting de interne en externe klanten binnen de gestelde termijnen van het project. Verder neem je deel aan projectvergaderingen, waarin je zorgt voor een goede vertegenwoordiging vanuit de RA afdeling. In deze functie ben je lid van een zelfstandig werkend team, waarbij kennisdeling belangrijk is. In de functie rapporteer je aan de Manager van de afdeling.

Profiel
  • hbo of wo opleiding, bij voorkeur richting Farmacie, (bio-) medische wetenschappen of biologie;
  • minimaal 5 jaar relevante ervaring in een Regulatory functie;
  • meerdere jaren werkervaring in Clinical Regulatory;
  • werkervaring binnen GMP;
  • sociaal, toegankelijk en gedreven;
  • uitstekende beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift;
  • goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/19-081-DD, naar Sandra van Putten, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van Putten via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.